Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
I've GoT a solution
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Mwoh, hij had zelf al aangegeven dat La Source niet de plek is waar je inhaalt, omdat je daarna het rechte stuk moet verdedigen na Eau Rouge. Hij had niet moeten proberen Raikkonen in te halen, maar de rode waas leek toch even langs te komen.Roamor schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:58:
Zijn wielspin bij de start was de dure fout; bocht 1 was ongelukkig door het vroege insturen van Vettel, daar kon Max niet veel aan doen. Daarna helaas een kansloze wedstrijd.
Hij zal ervan moeten leren. De race wordt niet altijd in de eerste bocht gewonnen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
^ hear heargambieter schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:01:
[...]
Mwoh, hij had zelf al aangegeven dat La Source niet de plek is waar je inhaalt, omdat je daarna het rechte stuk moet verdedigen na Eau Rouge. Hij had niet moeten proberen Raikkonen in te halen, maar de rode waas leek toch even langs te komen.
Hij zal ervan moeten leren. De race wordt niet altijd in de eerste bocht gewonnen.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Waiting on the world to change
Dit dus.JeroenTheStig schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:01:
Misschien zijn de f1-tickets nog niet duur genoeg, want er komen toch nog een hoop tokkies op af.
Waren dat niet de Engelsen? Veel gejuich namelijk bij Hamiltonpinda powerrr schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:02:
Dat boe geroep doet me een beetje denken de typische NL voetbalfan... over een paar jaar rellen als er wat mis gaat
Slopen die fonteinen in Bahrein!pinda powerrr schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:02:
Dat boe geroep doet me een beetje denken de typische NL voetbalfan... over een paar jaar rellen als er wat mis gaat
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Juist bij F1 is het erg fijn dat allemaal verschillende fans naast elkaar races kunnen kijken, en als er nou echt een rattenstreek uitgehaald was, ok, maar om standaard ROS weg te boe-en, echt triest gedrag
Mooie race, jammer van bocht 1 met Max, anders had er veel meer ingezeten. Had hij geen wheelspin gehad, had hij misschien aan de binnenkant van ROS gezeten en die wilde deze race sowieso meer punten dan HAM, dus die ging echt geen risico lopen. Maar as is verbrande turf, dus zoals gezegd uithuilen en opnieuw beginnen.
Volgende week Monza. Ook al zo'n "niet echt RB"-circuit, dus ze zullen wel weer op de 1e rij staan
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Klopt. Alleen in Singapore kan Red Bull nog winnen dit jaar. Mercedes superieur.Cubic X schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:05:
Die debiele voetbaltokkies met het boegeroep mogen wel opflikkeren. Wat valt Rosberg nou te verwijten dan? Mercedes heeft gewoon de beste auto.
Verwijderd
Coronelletjes zijn sowieso beetje nare figuren, kom ze hier in het durp regelmatig tegen, beetje omhooggevallen popie jopies (het soort wat boe roept)alwaysleft schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:04:
Tom Coronel. Hij vond er niks aan omdat Max het slecht deed. Laat zich kennen.
Lammers en Giedo zijn wel gewoon sympathieke figuren, Alfa en Romeo zijn alleen maar gespeeld leuk wanneer er camera's draaien.
Ik kijk ook vooral omdat er een Nederlander meerijdt in een topwagen. Anders zou het me niet zo boeien om naar een sport te kijken waar ze regels tijdens het seizoen aanscherpen of compleet afschaffen en waar de auto belangrijker is dan de coureur.alwaysleft schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:04:
Tom Coronel. Hij vond er niks aan omdat Max het slecht deed. Laat zich kennen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Nogmaals, niet iedereen kijkt Sky, dus vertelpinda powerrr schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:11:
VES wel extreem scherp in zijn interview met SKY, wellicht iets té scherp...
Verwijderd
Onbesuisde actie vind ik van Max, anders was er niks gebeurt met Vettel en Kimi.
Nu de laatste wissel met nog 16 ronden, had ik ook nooit verwacht. Met 1:559 nog op Medium had ik nog wat langer doorgetrokken en dan met Soft de race uitrijden 23/25 ronden
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Vond het wel mooi, lekker de druk opvoeren.pinda powerrr schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:11:
VES wel extreem scherp in zijn interview met SKY, wellicht iets té scherp...
Ik quote mezelf niet graag, maar de anti climax was toch wel een beetje gehaald met die 1e bocht als oorzaak.Smarron schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:01:
[...]
Max kennende verliest hij liever 2 plekken dan dat hij het risico neemt om te crashen in de 1e bocht. Maar hoop ook dat het woord anti-climax morgen niet op de voorpagina van de kranten staat.
Ik baal echt, ongelooflijk. Ik heb ook het idee dat de bandenstrategie Max gewoon geen goed heeft gedaan, zo weinig ronden op de medium. Daarmee had hij juist de langste stint mee moeten rijden lijkt mij.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
VET stuurt te scherp inHackus schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:12:
Max maakt een klote start en pakt een gaatje wat Vettel nooit had gedacht.
Onbesuisde actie vind ik van Max, anders was er niks gebeurt met Vettel en Kimi.
Nu de laatste wissel met nog 16 ronden, had ik ook nooit verwacht. Met 1:559 nog op Medium had ik nog wat langer doorgetrokken en dan met Soft de race uitrijden 23/25 ronden
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
'Kimi moet naar zichzelf kijken ipv huilen, Vettel had meer ruimte moeten laten, iedereen die zegt dat ik te agressief rijd liegt'JeroenTheStig schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:12:
[...]
Nogmaals, niet iedereen kijkt Sky, dus vertel
Maar dit is vrij vertaald dus quote me er niet op
[ Voor 8% gewijzigd door Goron op 28-08-2016 16:16 ]
Op de vraag naar een reactie op RAI zijn opmerking dat VES hem blijkbaar van de baan wou rijden, gaf hij als opmerking "misschien moest RAI dit in bocht 1 eens zeggen". Gezien RAI niets valt te verwijten in dat incident, lijkt me dat ook geen terechte opmerking van VES ...JeroenTheStig schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:12:
[...]
Nogmaals, niet iedereen kijkt Sky, dus vertel
Naar mijn idee moet VET insturen en vanuit zijn cockpit ziet hij sowieso Max niet. Hij moet er vanuit gaan dat RAI ook instuurt.
[ Voor 25% gewijzigd door Ankh op 28-08-2016 16:15 ]
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
Verwijderd
Zijn starts zijn over het algemeen erg goed, dat het nu een keer niet goed gaat kan gebeuren.Shva schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:15:
Max is nog beetje webber niveau kwa starts..
Verwijderd
hier is ruimte voor schaamteloze zelf promotie
Nou letterlijk was
RAI was weer eens extreem kort van stof voor de camera en loopt weg terwijl de vraag gesteld wordt

Ben het met RAI eens dat VES nog wat onbesuisd overkomt, meer dan een keer van de verdedigende lijn af. Bij Sky gaf men aan dat zij (de coureurs) er van uit moeten gaan dat je zoiets niet doet. Met zulke hoge snelheden moet je in een nanoseconde een beslissing nemen (oftewel instinctief).Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:15:
Rai is gewoon een psychologisch spelletje aan het spelen zodat hij wanneer ves eens echt iets fout doet hij kan zeggen : zie je wel
[ Voor 11% gewijzigd door Ankh op 28-08-2016 16:22 ]
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
Nu is alles nog lekker open en spannend tussen ros en ham en het constructeurskampioenschap en ook in de rest van het veld zit overal nog flink beweging in.
Volgende week het saaie hogesnelheidscircuit Monza met hopelijk een bak regen
Echter meer dan één keer bewegen mag niet en dan krijg je ook gewoons straf. Er is niet eens een onderzoek geweest dus het was niet eens een verdachte situatie.Ankh schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:20:
[...]
Ben het met RAI eens dat VES nog wat onbesuisd overkomt, meer dan een keer van de verdedigende lijn af. Bij Sky gaf men aan dat zij (de coureurs) er van uit moeten gaan dat je zoiets niet doet. Met zulke hoge snelheden moet je in een nanoseconde een beslissing nemen (oftewel instinctief).
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd
Ik kan aan z'n ogen zien wat hij bedoeltLekker Ventje schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:21:
Vind het sowieso al knap als er iemand is die begrijpt wat ie zegt met dat binnensmonds gewauwel van RAI.
Die Finnen zijn allemaal zo onderkoeld, daar moet je eerst 4 liter vodka in gooien en ze een uurtje opsluiten in een sauna van 90 graden en dan heb je kans dat ze tekenen van leven gaan vertonen.
Flickr PSN ID= cheironnl
hier is ruimte voor schaamteloze zelf promotie
beetje ''verwend nest'' achtig.. en dat komt van iemand met een enorme oranje bril..cheiron schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:26:
Oei Max, dat interview bij Ziggo, dat is toch niet handig.
Verwijderd
Alleen RAI en ROS hadden dat commentaar en die staan beide nou ook niet echt bekend als de meest sportieve rijders...Ankh schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:20:
[...]
Ben het met RAI eens dat VES nog wat onbesuisd overkomt, meer dan een keer van de verdedigende lijn af. Bij Sky gaf men aan dat zij (de coureurs) er van uit moeten gaan dat je zoiets niet doet. Met zulke hoge snelheden moet je in een nanoseconde een beslissing nemen (oftewel instinctief).
Wanneer iemand als BUT dat soort dingen gaat zeggen zou ik mij pas zorgen gaan maken als ik Max was
Zit weinig verwend nest aan, is gewoon boosheid.spartacusNLD schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:27:
[...]
beetje ''verwend nest'' achtig.. en dat komt van iemand met een enorme oranje bril..
Waarom niet? RAI heeft exact hetzelfde gezegd toen hij achter Max vastzat. "Volgende keer boor ik hem in zijn versnellingsbak" (vrij vertaald). Vergeet niet dat die coureurs vol in de concentratie en emotie zitten. Daar komen niet per se rationele of doordachten uitspraken uit. Vettel gaf dat ook wel eens aan na een race, dat hij wellicht wat overdreven had gezeurd tijdens de racecheiron schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:26:
Oei Max, dat interview bij Ziggo, dat is toch niet handig.
Wat betreft de acties van Max: als het niet eens onderzocht wordt en hij voldoet aan de regels, moeten de anderen maar wennen aan zijn moves. Je haalt Max niet zomaar in. Zeker RAI zou onderhand beter moeten weten
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ik snap ontzettend goed dat hij gefrustreerd is, maar die persdame moet vantevoren toch even met hem bespreken dat hij zich een beetje inhoudt.spartacusNLD schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:27:
[...]
beetje ''verwend nest'' achtig.. en dat komt van iemand met een enorme oranje bril..
Verwend nest vind ik niet; een 18-jarige jongen die een kutdag heeft gehad bij zijn thuiscircuit terwijl de tribunes oranje kleuren, dat wel.
Flickr PSN ID= cheironnl
Hij zei dat Rai mocht schelden want Ferrari heeft zijn race verneukt.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:28:
ff wat info graag, niet iedereen kijkt ziggo, wat zei ie?
Wat wil je dan? Dat PR-riedeltje dat Hamilton iedere race afsteekt? Geweldige race, top publiek, dank god dat ik hier sta, top team, bedankt coureurs monteurs? Ik heb echt 100x liever het oprechte verhaal van Max dan dat voorspelbare gelul. Dit is toch de emotie en de actie die we willen zien op de baan?Breezers schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:28:
Man,man, man... Max wat ben je nog een klein kind en hier zijn nog wel een paar communicatie trainingen voor nodig om je werkgever en sponsoren in een wat beter daglicht te houden...
[ Voor 15% gewijzigd door Grrrrrene op 28-08-2016 18:10 ]
Testing, one, two ...
Verwijderd
Nog een avondje en dan is het weer voorbij. Vanavond nog even lekker alle interviews, voorbeschouwing en dergelijke kijken.hardware-lover schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:31:
Een ding is zeker, met dit weekend ben ik snel klaar
ik vond zijn verdedigings acties ook allemaal prima....1 keer van richting veranderen en niet meer.

39
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
Achja, als dat vanuit zijn optiek zo is, wij zien wat anders op tv dan een snaarstrak gespannen jonge coureur die diep in een auto zit, blij dat hij gewoon zijn mening geeft zoals hij het ervaren heeft, vond kimi gewoon een beetje een ouwe zeur worden, net als vettel, ze overtuigen zelf niet en dan beginnen ze maar op anderen te katten...Lekker Ventje schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:29:
[...]
Hij zei dat Rai mocht schelden want Ferrari heeft zijn race verneukt.

http://www.ziggosporttota...erstappen-na-de-race.htmlHackus schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:33:
Heeft iemand het filmpje ? Ik keek net op RTL.de
Verwijderd
torrentjes zijn vrij snel beschikbaar na de race in bizar mooie kwaliteitGrrrrrene schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:35:
Ik ga nog een van het zonnetje genieten, kan niet wachten tot Monza komend weekend, al kan ik dat helaas niet live kijken
Zal bij Monza ook wel goed komen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2016 16:37 ]
Een sarcasme alert is wel wenselijk bij dit interview.
Verwijderd
Het leek bijna GP2/3 zo naast elkaar de pits uit rijdenPaulus07 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:39:
Nette reactie van HUL over pit gebeuren met ALO. Was geen probleem, dit is racen
Hou daar wel van!
Nog wel even trackwalk gedaan op Eau Rouge. Wat foto's gemaakt on track.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Zelfs Jack begint al over Monza met die enorm negatieve Nederlandse insteek, echthoor, pffff die gast is hartstikke goed bezig en het is voor de gemiddelde Nederlander niet minder dan normaal wanneer VES gewoon iedere race wint, alles minder dan dat is een gegronde reden tot zeuren en negatief doen.... pfffsjaool schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:40:
[...]
Een sarcasme alert is wel wenselijk bij dit interview.
Kijk de eerste paar seizoenen van Senna eens terug, die won ook echt niet gelijk iedere race, sterker nog, die won ook best vaak niet of reed regelmatig de boel door emoties in puin...
Iets positiever VES benaderen kan geen kwaad lijkt mij.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1