De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ik weet verder niet hoelang hij al op de bandjes rijd in tegenstelling tot de Williams?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Iedereen weet dat er corrupte sportbonden zijn en daar blijven ook vrijwel alle grote sponsors aan. En omdat er mensen zijn die niet van actie op de baan houden zou RB dan Max moeten vragen om als een oud wijf te gaan rijden? Gaat niet gebeuren. Hij rijdt op het randje, deed Schumacher ook weleens en dat werd gewaardeerd.Juncto schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:35:
Zo'n vaart zie ik het nog niet lopen, vooral als hij tijdens de volgende race weer een beregoede race heeft, dan is iedereen weer helemaal achter VES.
[...]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Volgens mij is Alonso niet gestopt. (dus gewisseld tijdens rode vlag)hupske schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:36:
Alonso rijd ook een sterke race. De Williams komt als maar niet dichterbij en dat met een motor dat wel wat sneller is.
Ik weet verder niet hoelang hij al op de bandjes rijd in tegenstelling tot de Williams?
Flickr PSN ID= cheironnl
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ook qua racepace is het niet veel soeps. Misschien toch schade door het contact in ronde 1?
idd gaat naar 1.54 nuMikeyMan schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:39:
Rondetijd zakt weer in. Die moet nog een keer naar binnen.
Het was (zoals al opgemerkt) vanaf ronde 1 achter de feiten aanlopen..

dit komt door schade aan onderkant auto aldus red bull zelfLasmibalsingh schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:39:
Max heeft serieuze slijtageproblemen met zijn banden
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Bodemplaahaaaat... al tig keer voorbij gekomen.Requiem19 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:40:
Wow Max is vrij dramatisch deze race?
Ook qua racepace is het niet veel soeps. Misschien toch schade door het contact in ronde 1?
"When you grow up your heart dies"
Ben ik het wel mee eens denk ik, de andere keuze zou imho Ham zijn gezien zijn rit naar het podium (als er niets meer gebeurt uiteraard). Maar de prestatie van Alonso tot nu toe is gezien het materiaal mooier.cheiron schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:38:
Totnutoe vind ik Alonso wel echt de driver of the day. In die auto zo veel plekken pakken en in de punten rijden. Mooi
Horner heeft aangegeven dat hij schade heeft aan de vloer. Wellicht dat dat zijn slijtage en matige pace verklaart.Requiem19 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:40:
Wow Max is vrij dramatisch deze race?
alles kan off-topic
Zowiezosoulcrusher schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:41:
[...]
Horner heeft aangegeven dat hij schade heeft aan de vloer. Wellicht dat dat zijn slijtage en matige pace verklaart.
Ferrari had tenminste duck tape bij zichspartacusNLD schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:40:
[...]
dit komt door schade aan onderkant auto aldus red bull zelf
Er gaat nu echt niemand meer naar binnen, tenzij er een grote noodzaak voor is.Ankona schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:41:
Of gaat Max nu in de spaarstand om uit te rijden in de hoop dat er voor hem nog mensen naar binnen gaan?
Weinig kans... P11 is niks, als er enige kans was op punten ging ie ervoor.Ankona schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:41:
Of gaat Max nu in de spaarstand om uit te rijden in de hoop dat er voor hem nog mensen naar binnen gaan?
Verwijderd
Tweets is voor de kindergartenExocet schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:29:
Max heeft zichzelf geen dienst bewezen hoor. Als je de reacties op de tweets van F1 leest over hem...
RAI zit ook vast in het verkeer met ALO en de 2 Williams voor hem.BAS80 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:42:
7,3 achter rai, ondanks de bodem loopt hij nog in....
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Met nog 3 rondjes? Gaat ie niet reddenBAS80 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:42:
-
Veel te weinig .. zijn softs zijn 13 ronden oud nu ... that's it .. uitrijden nuBAS80 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:42:
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ja die wordt zwaar opgehouden door Alonso massa en bottas. En ves in vrije lucht...BAS80 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:42:
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Flickr PSN ID= cheironnl
En dan gooit de attractie zijn race in de eerste bocht weg.hupske schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:44:
Wel prachtig om te zien hoe vol de tribunes zijn. Kan me geen race bedenken waarbij ik zulke volle tribunes heb gezien. Kan me wel enkele races bedenken waarbij er nog genoeg stoeltjes over waren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
die mediums hebben hem ook geen drol gebracht .. daar had hij een hele poos op moeten rijden en dan nog 1x op Softs ... niet snel wisselen naar S en dan nóg een keer naar S ... maarjaBreezers schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:45:
Jammer voor Max, maar hij heeft het zelf weggegooid door die slechte start en in die eerste bocht dat gat van 3 auto's breed moedwillig in te duiken en het risico te nemen. Verkeerd gegokt, daarna ook met rode vlag, verkeer en banden geen geluk om veel goed te maken

Beetje Rio-momentje incoming: weer torenhoge verwachtingen die wellicht al niet realistisch waren maar wel weer massaal met de zweep erover als 't niet lukt. Heerlijk landje zijn we toch!
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Karma!SuBBaSS schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:46:
Ik kijk de race uit en skip de interviews ed. Laat de shitstorm die straks uitbreekt maar even over trekken.![]()
Beetje Rio-momentje incoming: weer torenhoge verwachtingen die wellicht al niet realistisch waren maar wel weer massaal met de zweep erover als 't niet lukt. Heerlijk landje zijn we toch!
Gek genoeg rijdt Hamilton wel een snelste ronde op de mediums.Alfa90_Buttje schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:46:
[...]
die mediums hebben hem ook geen drol gebracht .. daar had hij een hele poos op moeten rijden en dan nog 1x op Softs ... niet snel wisselen naar S en dan nóg een keer naar S ... maarja
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Is zijn bodemplaat stuk? Hoe kom je daar bij!?spartacusNLD schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:47:
mensen.. VES zijn baden slijten snel want BESCHADIGDE BODEMPLAAT... zo
Tja, en dan loop je achter de feiten om in voetbaltermen te blijven.spartacusNLD schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:47:
mensen.. VES zijn baden slijten snel want BESCHADIGDE BODEMPLAAT... zo
Volgende week al toch?PWM schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:47:
Jammer. Dure fout in bocht 1. Uithuilen en over 2 weken weer verder
Haha dat is dan wel erg zonde idd. Maar als je de orange bril afzet, dan kan ik mij niet anders bedenken dat ze nog steeds een geweldige race van dichtbij hebben mogen mee maken.DaniëlWW2 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:45:
[...]
En dan gooit de attractie zijn race in de eerste bocht weg.
Alonso houd goed stand. Bottas zal wellicht nu nog druk gaan zetten. Als aller laatste poging.
1 weekPWM schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:47:
Waiting on the world to change
Volgende week al!PWM schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:47:
[ Voor 30% gewijzigd door Hupske op 28-08-2016 15:50 ]
39
Beide Force India's erg goed i derdaad. Sowieso lekker veel teams door elkaar zo met Mclaren, RB, Mercedes, Force India en Ferrari in de top tienhupske schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:49:
Hulkenberg is ook wel het benoemen waard overigens. Heeft volgens mij geen enkel foutje gemaakt?
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Je vergeet dat Max die de Ferrari's eraf gereden heeft in de eerste bocht (Odessa schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:50:
RIC de eer van RB gered..netjes gereden
Verwijderd

Hoezo wederom?Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:51:
Jammer dat wederom Vettel de race voor twee rijders door zijn idiote instuuractie compleet heeft verknalt, en in feite wederom een mooie kans voor Ferrari heeft vergooid.
Minimum gewicht is auto+coureurHeijmenberg99 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:53:
Waarom moeten ze wegen?
Ik heb wel het idee dat Ferrari vaak bij een incident is betrokken, met de ene keer hun die een probleem veroorzaken of een Kvyat die zijn best er voor doet
Omdat ze aan een minimumgewicht moeten voldoen. Auto en coureur worden apart gewogen en bij elkaar opgeteld.Heijmenberg99 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:53:
Waarom moeten ze wegen?
En als Max niet zo gretig was dan had Ferrari het misschien alsnog verprutst en was hij ze beide alsnog voorbij. Of niet, Of iets anders.sjaool schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:52:
Het was ook echt niet aardig van die Ferrari's om Max zijn race op deze manier zo te verprutsen. Als VET en RAI nou eens niet zo gretig waren geweest in bocht 1 hadden we misschien een RB 1 en 2 gehad... Maar ja, je kunt niet alles hebben.
En toch had Verstappen die tactiek moeten volgen. Zijn stint op Mediums was waardeloos en in de herkansing bij de rode vlag lieten ze die banden eronder zitten. Na de 1e ronde lag Verstappen ruim voor Raikkonen en eindigt er dik achter.sjaool schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:52:
Het was ook echt niet aardig van die Ferrari's om Max zijn race op deze manier zo te verprutsen. Als VET en RAI nou eens niet zo gretig waren geweest in bocht 1 hadden we misschien een RB 1 en 2 gehad... Maar ja, je kunt niet alles hebben.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Of Vettel die vindt dat anderen hem in de weg rijden +hupske schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:53:
[...]
Ik heb wel het idee dat Ferrari vaak bij een incident is betrokken, met de ene keer hun die een probleem veroorzaken of een Kvyat die zijn best er voor doet
Nopesjaool schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:55:
Nu maar hopen dat HAM zijn toespraak kort houdt en eindelijk eens direct een vraag beantwoord.
Hij gaat ZIJN fans bedanken die speciaal voor hem in grote getale naar het circuit zijn gekomensjaool schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:55:
Nu maar hopen dat HAM zijn toespraak kort houdt en eindelijk eens direct een vraag beantwoord.
Ik vermoed dat hij zich zeer 'blessed' zal voelen.sjaool schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:55:
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
En die klote zonnebril eens een keer niet opzet, dat staat zo ongeïnteresseerd.sjaool schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:55:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Hij gaat vast weer god, zijn fans, de belgische fans, overleden sporthelden en de hele wereld en zijn moeder bedanken....sjaool schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:55:
Dit. Zonde van die botsing in de eerste bocht, maar dat gebeurt in het racen. Maar die stint op zijn mediums was echt waardeloos, totaal geen pace. Als die goed was gegaan had hij nog iets kunnen doen.Señor Sjon schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:55:
[...]
En toch had Verstappen die tactiek moeten volgen. Zijn stint op Mediums was waardeloos en in de herkansing bij de rode vlag lieten ze die banden eronder zitten. Na de 1e ronde lag Verstappen ruim voor Raikkonen en eindigt er dik achter.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Hey, je kent ons toch?Odessa schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:56:
Ah krijgen we het gejank over HAM weer...
Net als in Monaco...Heijmenberg99 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:57:
Mooie vent die Riciardo ondanks 2e plaats nog heel blij zwaaien.
ja.. hij heeft god gevonden ergens in t laatste jaar ergens toch? een paar jaar terug hoorde ik t hem niet noemen..PjotrStroganov schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:56:
[...]
Ik vermoed dat hij zich zeer 'blessed' zal voelen.
Hij blijkt toch wel menselijk te zijn
Een paar jaar geleden kon hij zich ook nog gewoon normaal gedragen zonder al dat gangster rapper gedrag.spartacusNLD schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:57:
[...]
ja.. hij heeft god gevonden ergens in t laatste jaar ergens toch? een paar jaar terug hoorde ik t hem niet noemen..
Kan gebeuren.
Ricciardo is echt zo'n blije puppy... bijna altijd vrolijk.Heijmenberg99 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:57:
Mooie vent die Riciardo ondanks 2e plaats nog heel blij zwaaien.
Verwijderd
dat gaat heel erg lang duren voor iedereen weer thuis is....
^ ditGrimmie187 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:58:
Max toch een beetje gekraakt onder de druk van zijn 'thuis' GP vandaag..
Hij blijkt toch wel menselijk te zijn
Zijn wielspin bij de start was de dure fout; bocht 1 was ongelukkig door het vroege insturen van Vettel, daar kon Max niet veel aan doen. Daarna helaas een kansloze wedstrijd.PWM schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:47:
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1