• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:44
Ze lijkt me nog wel <18 dus ik denk niet dat je haar al een babe kunt noemen ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-01 18:55

muhda

Time & Space traveler

Geen spektakel of nieuwe games, en de games die werden getoond waren ports of Aziatische games die nu in het westen worden uitgebracht.

De beelden van Last of us 2 waren echt goed. Maar ja zoals Naughty Dog zegt het it's in very early development (fase), misschien zijn ze net pas begonnen verwacht de game pas eind 2018 of in 2019...

Verwijderd

The Last Guardian ga ik van genieten aankomende week.

The Last of Us Part II lijkt me erg goed.

Nieuwe content voor Destiny is welkom.

Yakuza games naar Europa

Plus een gratis game en demo's vanaf vandaag in de PS Store.

:9~
Knack 2 is gewoon aangekondigd tussen door haha. Wel opvallend dat het facebook account DC commics de link van de persconferentie hadden gedeeld, maar vervolgens niks aankondigen. Maar ik vond deze persco beter dan vele E3 persco's.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Vind het top dat er veel japanse games richting het westen komen, zitten zeker een aantal juweeltjes bij.
Last of Us Part II was gewoon top.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20
Pfff even bijkomen van the last of is part 2 hoor he. Damn de vibe is meteen weer goed.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Origins schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 20:27:
Vind het top dat er veel japanse games richting het westen komen, zitten zeker een aantal juweeltjes bij.
Last of Us Part II was gewoon top.
Nioh, nier, ni no kuni, resident evil 7, gravity rush, gran turismk en the last guardian. Ik kan er wel wat mee :) .

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-01 10:29
v8power67 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 20:35:
Pfff even bijkomen van the last of is part 2 hoor he. Damn de vibe is meteen weer goed.
4K trailer op Youtube is "up":

YouTube: The Last of Us Part II - PSX 2016: Reveal Trailer | PS4

Nog 2 jaar wachten gok ik. Game play misschien op E3, begin 2018 uit ?

Wel een goeie reden om een 4K HDR TV te gaan kopen tegen die tijd.

EDIT:

4K versie voor The Last Legacy (UC 4 DLC): YouTube: UNCHARTED: The Lost Legacy - PSX 2016: Announce Trailer | PS4

Ook Vane: YouTube: Vane - PSX 2016: 2017 Reveal Trailer | PS4

Vane vond ik ook interessant, omdat een deel van het team achter de voorlopers van de Last Guardian er achter zitten, zelfde art style. En die 80s synth muziek natuurlijk...

[ Voor 31% gewijzigd door loekf2 op 03-12-2016 21:07 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik vind een nieuwe stand alone uncharted ook wel erg gaaf:)

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:21
Verwijderd schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 20:18:
Plus een gratis game en demo's vanaf vandaag in de PS Store.

:9~
Zit op mijn werk, kan dus moeilijk van alles opzoeken. Oftewel, hebbie lijssie?

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:11

Winkiller

De Mopperpot

Vandaag iets speciaals meegemaakt, mijn SEN account was gehacked door een onverlaat.
Heeft op mijn kosten Fifa17 gespeeld, en heeft mij arm gekocht aan FIFA 17 punten pakketten.
Gelukkig kreeg ik snel reactie van de helpdesk en word alles terug gedraaid na onderzoek.
Hoe dit kan is mij een raadsel, ik zit nergens op een forum of social media met dat account. :?
Ik heb nu ook maar de 2-stapsverificatie beveiliging erbij aan gezet, wist niet dat het kon.

Houd dus je account in de gaten...

[ Voor 8% gewijzigd door Winkiller op 03-12-2016 21:25 ]

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-01 15:09
Bizar dat we serieus een Windjammers remake krijgen!

Ik denk dat er mensen bij Giant Bomb nu erg blij zijn :+

Steam/XBL: Avioto

The Last of Us II.. Ik zit al bijna 4 jaar op dat nieuws te wachten. Als FROM nu nog even Bloodborne II er tegenaan gooit, ga ik buiten streaken.

Hopelijk komt die nieuwe Uncharted snel.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-01 14:51

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 21:42:
The Last of Us II.. Ik zit al bijna 4 jaar op dat nieuws te wachten. Als FROM nu nog even Bloodborne II er tegenaan gooit, ga ik buiten streaken.

Hopelijk komt die nieuwe Uncharted snel.
Haha! Ik hoop al een tijdje op BB2 maar nu begin ik te twijfelen hoor ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:22

DarkSide

theres no place like ::1

Yep. Laat die Uncharted maar komen.
En kan ook niet wachten om TLoU II te gaan spelen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:09
Die Res Evil demo in VR.
Pfff, tering man, dat is echt intens.

Haters everywhere but I don’t really care

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:22
Marvel vs Capcom was het enige wat ik wilde, maar Tlou2 mag er ook wel zijn :D

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-01 19:25

V3g3ta

Fueled by Games!

Ellie.. Joel... originele voice actors en waanzinnige graphics (probably), yeah.. mijn dag is gemaakt! :-D

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:43
Geinig, die engine voor Death Stranding is afkomstig van Guerilla Games. https://twitter.com/playstationeu/status/805160742920060928

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Aenea schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:43:
Wat wil je precies weten over RemotePlay dan?

Het werkt gewoon via het Internet of je lokale netwerk. Je moet thuis (waar je PS4 staat) echter wel redelijke upload snelheid hebben anders zal het niet gaan werken in 1080p, maar dat is 5mbit dacht ik wat nodig is er voor moet wel te doen zijn op de meeste plekken in NL.

Wel is het zo dat om het remote aan de praat te krijgen je het wel al een keer gedaan moet hebben op zelfde soort apparaat (Vita, phone of computer), ten minste, zo was het bij mij toen ik het voor het eerste probeerde.

De Vita zelf kan maar tot 720p dus wat dat betreft heb je niets extra aan de 1080p die de Pro ondersteund.
Toen ik nog een Ps4 had (daarna had ik twee jaartjes een Xbox One. Nu een pro) was het alleen moegelijk via je lokale netwerk.

Remote is voor mij daarom helemaal nieuw. Op mijn eigen netwerk werkt het echter prima voor bepaalde games (WatchDogs2 bv wel. Battlefield1 niet).

Ik heb 300/30 thuis dus uploaden moet voldoende zijn.

Ik ga het zeker eens proberen. Als ik nu echter extern zit vind mijn mac de PS4pro niet. Dus daar zit nog wel wat finetuning aan verwacht ik.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Dat moet je dus zelf doen, poorten openen etc.

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 03-12-2016 22:44 ]

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-01 21:05

PBP

matthijst schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 21:50:
Die Res Evil demo in VR.
Ik heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld in een game :X

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-01 10:29
PBP schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 22:45:
[...]

Ik heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld in een game :X
Ik durf nog niet, morgenochtend maar tussen de croissants en koffie.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CyyHRUcUsAAUTrI.jpg:large

• Conscience NL
  • Laatst online: 08:43
Nu gaat het PSX panel over TLOU2 btw.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:02
matthijst schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 21:50:
Die Res Evil demo in VR.
Is die nieuw? Of bedoel je The Kitchen?

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-01 21:05

PBP

NotSoSteady schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 23:21:
[...]

Is die nieuw? Of bedoel je The Kitchen?
Nee is niet The Kitchen. Het is de "Resident Evil 7 Teaser Demo: Beginning Hour" die heeft een update gekregen met VR support.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Avioto schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 21:32:
Bizar dat we serieus een Windjammers remake krijgen!

Ik denk dat er mensen bij Giant Bomb nu erg blij zijn :+
Jep, feestje in huize Gerstmann en Lang vanavond :D Te grappig dat ze dit spel naar de PS4 brengen, zelfs met online modus.

En heel tof om Hermen Hulst daar op het podium te zien met Kojima en Cerny. Guerilla Games timmert zo lekker aan de weg, hele goede reclame voor de NL gamesindustrie in elk geval!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:05

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik wil een Warhawk-opvolger :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:35
De pro is weer in voorraad bij de Kijkshop voor 360 euro.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-01 20:48
Oh wat zou dat vet zijn, hopelijk komt er ooit nieuwe deel.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Verwijderd

Wat een fantastische reveal trailer van The Last of Us 2 gisteravond _/-\o_

Ik ben inmiddels ook benieuwd naar de Platinum Wireless Headset. Maak nu met veel plezier gebruik van de Gold Wireless Headset dus wacht eerst de reviews en gebruikerservaringen af.

• Donstil
  • Niet online
Whow dat zou een goed idee zijn ja. Warhark (de eerste. Dat vervolg vond ik niet zo) was fantastisch. Staat zeker in mijn top5 Ps3 games.
Winkiller schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 21:15:
Ik heb nu ook maar de 2-stapsverificatie beveiliging erbij aan gezet, wist niet dat het kon.
Nice ik wist ook niet dat dit kon. Gelijk maar aangezet.
dutchgio schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 22:44:
Dat moet je dus zelf doen, poorten openen etc.
Dat was het laatste wat ik moest doen idd.
, NAT regel aanmaken voor een paar portjes (9295~9297)

Nu werkt het :)

[ Voor 57% gewijzigd door Donstil op 04-12-2016 10:41 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:45

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik vondt de trailer van U4: The Lost Legacy eigenlijk indrukwekkender dan TLOU2, man wat een sfeer en actie _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 04-12-2016 10:56 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20
Chaoss schreef op zondag 4 december 2016 @ 10:51:
Ik vondt de trailer van U$: TLL eigenlijk indrukwekkender dan TLOU2, man wat een sfeer en actie _/-\o_
Wat is u$: tll ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Uncharted: The Lost Legacy

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:45

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
sorry typo, aangepast :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:12
Hoelaat komt het panel van Horizon vandaag, nederlandse tijd?

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik was die conference even vergeten, maar ik heb m zojuist even bekeken. Er komen weer een heleboel fantastische games aan zo te zien :)

PSN id: NL_SToRM

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-11-2025
SToRM666 schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:38:
Ik was die conference even vergeten, maar ik heb m zojuist even bekeken. Er komen weer een heleboel fantastische games aan zo te zien :)
Ik heb er ook niet voor gezeten, ben mn PS3 backlog wat aan het wegwerken voordat ik games voor de Pro ga halen. Vanochtend even alles doorgelezen en trailers bekeken, en inderdaad veel moois wat we kunnen verwachten. Dat bevestigd (voor mezelf) toch dat de PS4 de betere keuze was van de huidige generatie. De exclusives van de PS vind ik zo veel beter dan waar Xbox mee komt.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Die platinum headset krijgt een processing unit (als ik het goed las tenminste) om 3D audio weer te kunnen geven. Dan zou je dus in principe 3D audio kunnen horen zonder dat je een PS VR hoeft te hebben..? Of wordt 3D audio alleen ondersteund in VR games? Ik heb het dus niet over 7.1 surround.

[ Voor 4% gewijzigd door Davith78 op 04-12-2016 12:03 ]

Grumpmeister schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:42:
[...]

Ik heb er ook niet voor gezeten, ben mn PS3 backlog wat aan het wegwerken voordat ik games voor de Pro ga halen. Vanochtend even alles doorgelezen en trailers bekeken, en inderdaad veel moois wat we kunnen verwachten. Dat bevestigd (voor mezelf) toch dat de PS4 de betere keuze was van de huidige generatie. De exclusives van de PS vind ik zo veel beter dan waar Xbox mee komt.
Ik vind het sowieso een beetje schrikbarend worden hoe de exclusives balans eruit begint te zien. Het valt me echt op hoe vaak een game alleen naar PS4 en PC of alleen PS4 komt. Death Stranding is ook al zo goed als zeker. Leuk dat de PS4 bij vrijwel iedere dev een streepje voor heeft, maar concurrentie is altijd goed natuurlijk. Ik hoop dat MS iets aan hun variatie gaat doen, want die vind ik echt om te janken.

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:01

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Pfff, zojuist binnen 1 seconde 50 euro en mijn account kwijt van de playstation...

Niks geen bevestiging nodig dus om trusted devices, email en wachtwoord aan te passen...

Ik vind het wel knap, Zelf al een aantal weken geen betaling meer via paypal kunnen doen, en een scriptje wat blijkbaar mijn inloggegevens heeft kan zonder bevestiging wel ineens 50 euro afschrijven....

Zo zie je maar weer, geen wachtwoorden hergebruiken en wel regelmatig veranderen...

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Patrock schreef op zondag 4 december 2016 @ 12:50:
Pfff, zojuist binnen 1 seconde 50 euro en mijn account kwijt van de playstation...

Niks geen bevestiging nodig dus om trusted devices, email en wachtwoord aan te passen...

Ik vind het wel knap, Zelf al een aantal weken geen betaling meer via paypal kunnen doen, en een scriptje wat blijkbaar mijn inloggegevens heeft kan zonder bevestiging wel ineens 50 euro afschrijven....

Zo zie je maar weer, geen wachtwoorden hergebruiken en wel regelmatig veranderen...
Ik gisteren ook al, zie HIER, direct een mail naar de klantenservice via het online scherm. Ze zijn via de telefoon in het weekend niet te bereiken, als je mazzel hebt heb je binnen het uur je account weer terug.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10-2025
ben toch altijd blij dat ik geen paypal of cc gekoppeld heb aan mijn psn account, gewoon lekker met iDeal overmaken zonder al dit geneuzel. ook begrijp ik niet dat Sony niet gewoon even een mailtje de deur uit doet dat er 2 staps authenticatie beschikbaar is. Zoals al duidelijk is hier in dit topic weten veel mensen daar schijnbaar niet vanaf.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-01 14:51

rajackar

Blood Minister

De nieuwe resident evil demo heeft nu HDR support. Ziet er echt fantastisch uit. Dit zijn echt de games waarbij dit iets toevoegt.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 17:28

mr_obb

Lakse Perfectionist

Patrock schreef op zondag 4 december 2016 @ 12:50:

Ik ook. Binnen een minuut 50 euro van Paypal en het aanmeldings-ID gewijzigd. Zonder een bevestiging te vragen via een link in een e-mail of zo.

Helpdesk is dicht en reageert wel een keer als ze er zin in hebben...

Gelijk bij Paypal ALLE authenticaties ingetrokken, deze transactie als onterecht aangemerkt. Daarnaast bij Steam even alle extra opties voor authenticatie aangezet.

[ Voor 9% gewijzigd door mr_obb op 04-12-2016 13:16 ]

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Ben op de Kijkshop aanbieding ingegaan. En heb de ps4pro infidels draaien op een Samsung 850 ego 2tb.

Moet zeggen dat het laden wel sneller gaat, maar denk dat de upgrade het voor de meesten niet waard zal zijn.

Heb de Psvr nog niet getest, ligt bij mediamarkt ivm dode pixel. Ik hoop dat er al enige vooruitgang zichtbaar is.

Sowieso maar klagen bij Sony dat ze ssd moeten ondersteunen denk ik :p

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

DigitalError schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:01:
ben toch altijd blij dat ik geen paypal of cc gekoppeld heb aan mijn psn account, gewoon lekker met iDeal overmaken zonder al dit geneuzel. ook begrijp ik niet dat Sony niet gewoon even een mailtje de deur uit doet dat er 2 staps authenticatie beschikbaar is. Zoals al duidelijk is hier in dit topic weten veel mensen daar schijnbaar niet vanaf.
Niet zo naief svp, ook jouw account kan gehacked worden waardoor je niet meer op je account kan.
Dat er direct geld gejat wordt om FiFa 17 (ik haat voetbal) te spelen is een tweede en komt wel terug.

Ik had meer moeite met dat buitengesloten worden van je account.

• Patrock

Patrock

Winkiller schreef op zondag 4 december 2016 @ 12:55:
[...]

Ik gisteren ook al, zie HIER, direct een mail naar de klantenservice via het online scherm. Ze zijn via de telefoon in het weekend niet te bereiken, als je mazzel hebt heb je binnen het uur je account weer terug.
Bedankt, Na het ontkoppelen van paypal was dit ook een van de eerste dingen die ik heb gedaan. Staat overigens niet erg makkelijk te vinden op de site van sony.

De emails beginnen al met "Bedankt voor je bericht. We ontvangen op dit moment heel veel aanvragen waardoor het langer kan duren om een antwoord te sturen. Onze excuses voor de vertraging, en bedankt voor je geduld. We zullen je bericht zo snel mogelijk beantwoorden."

voor de zekerheid de paypal betaling via paypal aangemerkt als niet geauthoriseerd. Las later al dat het niet handig is(iets met sony die dan het account blokkeert).

Creditcard die als backup stond ook direct als verloren opgegeven. Die is dus al geblokkeerd.

In het playstation netwerk topic zag ik al dat afgelopen weken paypal en betalingen via playstation blijkbaar lastiger gaan / vreemde dingen...

Misschien een goed idee om ongeacht of je het wachtwoord hergebruikt het aan te passen?

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 17:28

mr_obb

Lakse Perfectionist

Patrock schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:22:
[...]

voor de zekerheid de paypal betaling via paypal aangemerkt als niet geauthoriseerd. Las later al dat het niet handig is(iets met sony die dan het account blokkeert).
Ze kunnen me wat. Ik heb hem ook als ongeautoriseerd aangemerkt.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Patrock schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:22:
[...]

Bedankt, Na het ontkoppelen van paypal was dit ook een van de eerste dingen die ik heb gedaan. Staat overigens niet erg makkelijk te vinden op de site van sony.

De emails beginnen al met "Bedankt voor je bericht. We ontvangen op dit moment heel veel aanvragen waardoor het langer kan duren om een antwoord te sturen. Onze excuses voor de vertraging, en bedankt voor je geduld. We zullen je bericht zo snel mogelijk beantwoorden."

Creditcard die als backup stond ook direct als verloren opgegeven. Die is dus al geblokkeerd.

In het playstation netwerk topic zag ik al dat afgelopen weken paypal en betalingen via playstation blijkbaar lastiger gaan / vreemde dingen...

Misschien een goed idee om ongeacht of je het wachtwoord hergebruikt het aan te passen?
Ja als je weer je account terug hebt direct het wachtwoord veranderen en de koppeling van Sony en PayPal stoppen als Sony dat al zelf niet doet, was bij mij het geval. Stel dan ook gelijk het tweetrapsauthenticatie in, dat kan via DEZE link. Pas als Sony zegt mij schadeloos te stellen verwijder ik de aantekening op de PayPal overboeking.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10-2025
Winkiller schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:22:
[...]

Niet zo naief svp, ook jouw account kan gehacked worden waardoor je niet meer op je account kan.
Dat er direct geld gejat wordt om FiFa 17 (ik haat voetbal) te spelen is een tweede en komt wel terug.

Ik had meer moeite met dat buitengesloten worden van je account.
tja alleen had ik die 2 staps authenticatie al ingesteld he. beter voorkomen dan genezen.

• SToRM666
Goeie tip van die 2-staps verificatie, dat wist ik ook nog niet! Gelijk maar even aangezet.
DigitalError schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:01:
Ik heb mijn cc ook ontkoppeld na de hack van een aantal jaar geleden. Ik stort nu gewoon geld op de account via iDeal wanneer dit nodig is.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

DigitalError schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:33:
[...]

tja alleen had ik die 2 staps authenticatie al ingesteld he. beter voorkomen dan genezen.
Als je het weet wel, ik wist het niet en blijkbaar ben ik niet de enigste. Het vreemde aan dit verhaal is dat ik nergens iets doe met mijn PS4 account behalve tot gisteren mijn Gamertag in dit topic/forum. Het lijkt mij random te gebeuren, misschien gasten uit de vriendenlijst. Met de communities binnen Playstation Network doe ik ook niet niets. Vervelend is het wel al die fraude, je kan het soms niet altijd voor zijn denk ik.

• SToRM666
Wel vreemd dat ik vaak Fifa voorbij zie komen bij die account hacks.

Dat is het makkelijkste waarschijnlijk en ook over te dragen naar een ander account: veel FUT coins kopen en dan pakjes openen hopend op goede/waardevolle spelers.
Die dan voor de laagste prijs aanbieden en direct op je eigen account kopen.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:41

FeaR

In GoT we trust

Mmm.... Even geen Tomb Raider meer dit weekend. Na meerdere vastlopers met CE- 34878-0 is de fun wel even over.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Ari Gold
  • Laatst online: 20-01 23:02
Crash Bandicoot. :o

Insta-buy.

[ Voor 26% gewijzigd door Ari Gold op 04-12-2016 13:50 ]

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

mr_obb schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:15:
[...]

Ik ook. Binnen een minuut 50 euro van Paypal en het aanmeldings-ID gewijzigd. Zonder een bevestiging te vragen via een link in een e-mail of zo.

Helpdesk is dicht en reageert wel een keer als ze er zin in hebben...
Ik had gisterochtend binnen een uurtje mijn account weer terug via de online klanten service.
Ze wilden daarna het serienummer hebben van mijn PS4, verder nog niets gehoord.

• SToRM666
Ik las zojuist op een playstation site dat ze een een wachtwoord waarschijnlijk achterhalen door een bepaalde site of database die ze gekraakt hebben. Via je email kunnen ze dan een link kunnen leggen met je PSN account, dus dan is het gewoon een kwestie van te proberen of het wachtwoord ook werkt voor PSN. Zo ja, dan zijn ze dus binnen. Voor je PSN dus een uniek wachtwoord gebruiken is de boodschap! ;)

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SToRM666 schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:54:
Ik las zojuist op een playstation site dat ze een een wachtwoord waarschijnlijk achterhalen door een bepaalde site of database die ze gekraakt hebben. Via je email kunnen ze dan een link kunnen leggen met je PSN account, dus dan is het gewoon een kwestie van te proberen of het wachtwoord ook werkt voor PSN. Zo ja, dan zijn ze dus binnen. Voor je PSN dus een uniek wachtwoord gebruiken is de boodschap! ;)
Dat had ik dus en ik ben geen lid van een ander forum dan deze of social media waar ik over de PS4 praat.

Sony introduceert tweetrapsauthenticatie voor PlayStation Network-accounts

[ Voor 14% gewijzigd door Winkiller op 04-12-2016 14:03 ]

• Patrock

Patrock

Winkiller schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:58:
[...]

Dat had ik dus en ik ben geen lid van een ander forum dan deze of social media waar ik over de PS4 praat.

Sony introduceert tweetrapsauthenticatie voor PlayStation Network-accounts
Kijk anders een keer op https://haveibeenpwned.com/ , Unreal was ik zelf nog niet van op de hoogte.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Patrock schreef op zondag 4 december 2016 @ 14:06:
[...]

Kijk anders een keer op https://haveibeenpwned.com/ , Unreal was ik zelf nog niet van op de hoogte.
Klopt, daar sta ik ook aangemeld met mijn email adressen, ik sta er in met 1 email adres nadat ze in juli 2015 het PLEX Forum hadden gehacked. Toevallig ook het email adres wat ik gebruik bij Playstation maar niet hetzelfde wachtwoord dacht ik, ik had toen net als bij de Yahoo hack alle wachtwoorden veranderd. Misschien wordt het toch tijd voor een password manager waar ik Wout Funnekotter over hoorde praten bij Radar. >:)

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:47
Bah nu de nieuwe games zijn aangekondigt kriebelt het wel een PS4 in huis te halen.

Maar wat me dwars zit aan de Ps4 slim is dat die geen optische aansluiting heeft voor Geluid. Zijn hier eventueel nog oplossingen voor? iets wat HDMI naar optisch kan overzetten?

Of kan ik het beste zoeken naar een receiver daarvoor?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:22

DarkSide

theres no place like ::1

Je hebt HDMI audio extracters. (Zelf geen ervaring mee). Maar dat kastje kan je tussen je PS4 en je TV gebruiken. HDMI wordt dan het beeld gewoon naar je TV gestuurd. En audio kan via optical naar je huidige versterker.

Geen idee of dit timings problemen geeft. En welk kastje dan aanbevolen wordt.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Psyonara schreef op zondag 4 december 2016 @ 15:48:
Bah nu de nieuwe games zijn aangekondigt kriebelt het wel een PS4 in huis te halen.

Maar wat me dwars zit aan de Ps4 slim is dat die geen optische aansluiting heeft voor Geluid. Zijn hier eventueel nog oplossingen voor? iets wat HDMI naar optisch kan overzetten?

Of kan ik het beste zoeken naar een receiver daarvoor?
Koop dan gewoon de Pro. Als je de Slim haalt en vervolgens geld gaat uitgeven om optical te krijgen, snap ik niet waarom je dan niet direct de Pro aanschaft. Die is krachtiger en heeft ook gewoon optical out.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Patrock schreef op zondag 4 december 2016 @ 14:06:
[...]

Holy shit, een database waar mn email van de psn op staat is gehackt, het gaat om een spel wat ik op de basis school speelde.

• Psyonara
ASNNetworks schreef op zondag 4 december 2016 @ 16:00:
[...]

Koop dan gewoon de Pro. Als je de Slim haalt en vervolgens geld gaat uitgeven om optical te krijgen, snap ik niet waarom je dan niet direct de Pro aanschaft. Die is krachtiger en heeft ook gewoon optical out.
Ook zo'n makkelijk antwoord altijd, misschien zit ik wegens medische omstandigheden thuis weinig geld en ik zoek opties.

Of wil jij er een voor mij kopen nu je er zo op staat.
Psyonara schreef op zondag 4 december 2016 @ 16:32:
[...]

Ook zo'n makkelijk antwoord altijd, misschien zit ik wegens medische omstandigheden thuis weinig geld en ik zoek opties.

Of wil jij er een voor mij kopen nu je er zo op staat.
Mijn punt is juist dat als je de Slim haalt om goedkoper uit te zijn, het niet goedkoper wordt als je dan extra hardware gaat aanschaffen om optical out te krijgen. Dan kan je toch netzogoed gewoon de Pro halen omdat je dan meer gaat uitgeven al. Dat is alsof je een TV koopt die zonder voet wordt geleverd om kosten te besparen en je vervolgens zelf een voet gaat aanschaffen, terwijl ze een beter tv verkopen met meegeleverde voet.

Je stelt zelfs of je moet zoeken naar een receiver om de opitcal out op te vangen. Wat denk je dat een PS4 Slim + receiver kost tegenover een Pro die gewoon optical out heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 04-12-2016 16:46 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Hoe bevalt Steep tot nu toe? En hoe is de singeplayer voor zover dat er is?

• Psyonara
ASNNetworks schreef op zondag 4 december 2016 @ 16:44:
[...]

Mijn punt is juist dat als je de Slim haalt om goedkoper uit te zijn, het niet goedkoper wordt als je dan extra hardware gaat aanschaffen om optical out te krijgen. Dan kan je toch netzogoed gewoon de Pro halen omdat je dan meer gaat uitgeven al. Dat is alsof je een TV koopt die zonder voet wordt geleverd om kosten te besparen en je vervolgens zelf een voet gaat aanschaffen, terwijl ze een beter tv verkopen met meegeleverde voet.

Je stelt zelfs of je moet zoeken naar een receiver om de opitcal out op te vangen. Wat denk je dat een PS4 Slim + receiver kost tegenover een Pro die gewoon optical out heeft.
Misschien wel of niet. Heb nog een oude Analoge surround receiver. En daar komt nog steeds mooi geluid uit.
En kan nog wel even wachten met een Ps4 in huis te halen. Wou gewoon informatie van wat allemaal mogelijk is, Dus een Pro in huis halen is misschien geen slecht idee. Maar daarom is het ook geen slecht idee om rond te kijken wat nog meer mogelijk is.

Plus Naam fora hier, beetje om tweaken is hier ook van toepassing.

Verwijderd

Net Batman: Arkham Asylum uitgespeeld op de PS4 Pro.
Een feest van herkenning, want ik had em vroeger al op
de Xbox 360 uitgespeeld.

Mijn gaming skills zijn met de jaren wel beter geworden,
waar ik natuurlijk erg blij mee ben.

Vroeger had ik nog wel eens problemen om Batman uit te spelen.
Nu heb ik het spel met gemak uitgespeeld.

Conclusie:

Verstand en gaming skills komt met de jaren.
Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 17:18:
de Xbox 360 uitgespeeld.

Conclusie:

Ja, of de games zijn makkelijker geworden met de jaren :+ Je denkt daardoor dat je wijzer bent geworden en betere skills met de jaren hebt gekregen, terwijl alles gewoon makkelijker wordt gemaakt.

Speel maar een keertje Bloodborne als je zo zeker bent dat je verstandiger bent geworden en meer skills met de jaren hebt gekregen. Genoeg "regenachtige" dagen in december toch ;)

[ Voor 21% gewijzigd door ASNNetworks op 04-12-2016 17:32 ]

Verwijderd

ASNNetworks schreef op zondag 4 december 2016 @ 17:29:
Ja, of de games zijn makkelijker geworden met de jaren :+
Het was een Remaster, dus de gameplay was hetzelfde. _/-\o_

Verwijderd

Batman: Return to Arkham heet de double remaster op de PS4.

De remaster heeft zelfs een stealth PS4 Pro update gekregen.

Was laatst in de aanbieding in de PS Store en voor mij die 19,99 dik waard.

• b.o.n.s
  • Laatst online: 18-01 20:34
Gelukkig maar! 👍🏻

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-01 10:09
FeaR schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:47:
Mmm.... Even geen Tomb Raider meer dit weekend. Na meerdere vastlopers met CE- 34878-0 is de fun wel even over.
Hmmmm, weird. Heb de game grijs gespeeld op mijn Pro en geen enkele crash gehad! :?

GamiQ, de game notes app met game maps!

• 418O2
  • Laatst online: 13:08
Die 34878 error kreeg ik vandaag ook twee keer tijdens The witcher, vrij irritant

Verwijderd

Ik heb op mijn PS4 Pro nog geen 34878 error gehad en elke dag sinds launch veel gespeeld.

Op de oude PS4 kreeg ik die error wel af en toe.

• maartend
Wow, net The Great War uitgespeeld. Wat een vet verhaal/game. En wat een einde. Echt meeslepend. Nu alle collectibles gaan scoren. Is mijn eerste game op de PS4 (oke, heb de pro) maar ik kom net van de 360. Toch wel een mooi beeld.

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-01 15:39
FeaR schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:47:
Heb precies hetzelfde,met andere games tot nu toe geen probleem.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

maartend schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:55:
Wow, net The Great War uitgespeeld. Wat een vet verhaal/game. En wat een einde. Echt meeslepend. Nu alle collectibles gaan scoren. Is mijn eerste game op de PS4 (oke, heb de pro) maar ik kom net van de 360. Toch wel een mooi beeld.
Je bedoelt Valiant Hearts? Je hebt een PS4 Pro gehaald en dat is de eerste game die je hebt gekocht? :+

Wel een goede game, dat zeker. ;)

• maartend
bram1984 schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:36:
[...]

Je bedoelt Valiant Hearts? Je hebt een PS4 Pro gehaald en dat is de eerste game die je hebt gekocht? :+

Wel een goede game, dat zeker. ;)
Die bedoel ik. En nee, heb een paar games ; oa Witcher, Fall Out en FC. Maar VH zat in mijn PSN account en wild ehem wel eens bekijken. En toen was ik verkocht.

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
418O2 schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:39:
Die 34878 error kreeg ik vandaag ook twee keer tijdens The witcher, vrij irritant
Zojuist tijdens FFXV ik duwde op save :'(

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Heel fijn. Geen beeld meer op de ps4. Wel audio. Andere hdmi kabels, poorten versterker, direct op tv. Niks.

Safe mode 2 beepjes. Komen ook met geen mogelijkheid voorbij zoals destijds met de ps3 was met opstarten en on switch ingedrukt houden.

• maukoo
  • Laatst online: 23-12-2025
418O2 schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:39:
Ik bij de nieuwe Tomb Raider

• Paulus07
  • Niet online
Hier nog steeds geen beeld. Lijkt ook dat hdmi steeds van resolutie aan het switchen is. Als ik status inschakel van hdmi poort op tv is er elke seconde een andere resolutie.

Ook de audio gaat dan aan en uit etc etc. Safemode nog steeds niet in beeld gekregen. -.-

Afgelopen week een fw update gehad op ps4. Heeft die weer een en ander lopen slopen zeker. Ook apart al die andere errors hier in topic

edit:

Dacht ik probeer een slimme truc (komt die vita ook weer eens van pas). remote play en dan beeld via de vita controleren. Vita update, moet ik dus de vita opnieuw syncen met remote play, en ja dit gaat dmv een code..... op het beeld van je ps4. ARGGGGGGGGG

|:( :(

[ Voor 25% gewijzigd door Paulus07 op 04-12-2016 22:04 ]

• Donstil
  • Niet online
Ik heb ook wel wat irritante beeld problemen.
Althans menu en gamen gaat allemaal prima maar zodra ik Netflix opstart krijg ik alleen maar sneeuw.

Uit voorzorg via Safemode even de instelling aangepast naar 1.4 maar dit lost het niet op (dus weer op automatisch gezet). Best wel Irritant want we schakelen hier veel tussen gamen en Netflix en op deze manier moet er continu een extra apparaat gebruikt worden.

• Paulus07
  • Niet online
via screenshots van een safe mode 2 opties getest:

- een resolutie change gedaan => geen resultaat.
- database rebuild => geen resultaat

Ben er nu klaar mee. Heel de avond alweer verpest en niks kunnen doen zo -_-

• Denman
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 17:18:
de Xbox 360 uitgespeeld.

Conclusie:

Ik wist niet dat je met Batman: Arkham Asylum ook kon campen? :+

Maar serieus: zoals ASNNetworks terecht aangeeft zijn games in de loop der jaren gewoon makkelijker geworden, om zo het mainstream publiek te bereiken en meer geld te cashen. Is niet erg hoor, er zitten nog steeds pareltjes tussen. En Bloodborne / Dark Souls zijn inderdaad voorbeelden van hoe moeilijk games kunnen zijn, heerlijk :)
Sterker nog: er lijkt me totaal geen lol aan om een game "met gemak" uit te spelen, maar dat terzijde.

Enne... je statement dat gaming skills met de jaren komen is echt kul. Het is algemeen bekend dat die na verloop van tijd gewoon afnemen, deal with it. Je reactievermogen neemt bijvoorbeeld af, maar je krijgt (normaal gesproken) ook andere prioriteiten zoals een carrière, gezin etc. waardoor je niet zoveel tijd kan spenderen aan een game als voorheen. Dat heeft effect op je gaming skills. Ja, ik kan nog een leuk potje CoD of BF meekomen, maar mijn skills van Quake/UT2004 etc. heb ik allang niet meer :P

Is dat erg? Nee. Ik beleef net zoveel plezier aan een game als vroeger, juist omdat ik nu minder tijd heb voor een game geniet ik er intenser van denk ik.

Join het GoT Pulse-Team!

• Paulus07
  • Niet online
via remoteplay op de PC (nooit eerder gebruikt) werkt de ps4 gewoon met alles etc. Alleen HDMI op tv, receiver etc, niks. zal dan de hdmi poort kapot zijn zomaar uit het niets? :S

• Psyonara
Denman schreef op zondag 4 december 2016 @ 22:46:
[...]

Ik wist niet dat je met Batman: Arkham Asylum ook kon campen? :+

Maar serieus: zoals ASNNetworks terecht aangeeft zijn games in de loop der jaren gewoon makkelijker geworden, om zo het mainstream publiek te bereiken en meer geld te cashen. Is niet erg hoor, er zitten nog steeds pareltjes tussen. En Bloodborne / Dark Souls zijn inderdaad voorbeelden van hoe moeilijk games kunnen zijn, heerlijk :)
Sterker nog: er lijkt me totaal geen lol aan om een game "met gemak" uit te spelen, maar dat terzijde.

Enne... je statement dat gaming skills met de jaren komen is echt kul. Het is algemeen bekend dat die na verloop van tijd gewoon afnemen, deal with it. Je reactievermogen neemt bijvoorbeeld af, maar je krijgt (normaal gesproken) ook andere prioriteiten zoals een carrière, gezin etc. waardoor je niet zoveel tijd kan spenderen aan een game als voorheen. Dat heeft effect op je gaming skills. Ja, ik kan nog een leuk potje CoD of BF meekomen, maar mijn skills van Quake/UT2004 etc. heb ik allang niet meer :P

Is dat erg? Nee. Ik beleef net zoveel plezier aan een game als vroeger, juist omdat ik nu minder tijd heb voor een game geniet ik er intenser van denk ik.
Hangt ook van het genre af. En door ervaring heb je bepaalde dingen beter door dan voorheen. Sommige genre's ben ik slechter in geworden en ander beter.

En dan heb je nog genre games die je nooit meer aanraakt.

• Paulus07
  • Niet online
Playstation site zelf hebben we dus ook niks aan zo -_-

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/15288573_1281854728520171_485313492086349497_o.jpg

|:(

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
heb laatste 1-2 jaar hele goede titels gespeeld, maar ik beleef zeker niet meer zoveel plezier als vroeger, weet niet of dit aan de spellen of aan mij ligt..
Paulus07 schreef op zondag 4 december 2016 @ 23:09:
via remoteplay op de PC (nooit eerder gebruikt) werkt de ps4 gewoon met alles etc. Alleen HDMI op tv, receiver etc, niks. zal dan de hdmi poort kapot zijn zomaar uit het niets? :S
Ja, maar die conclusie had je hopelijk zelf al een tijdje geleden getrokken. Trek dat ding los en ga ermee terug naar de winkel.
Pagina: 1 ... 90 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.