• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-10-2025
New PaRappa the Rapper Game Leaked

PaRappa the Rapper, the classic PlayStation mascot, may have a new game on the way. An application for age rating has surfaced in South Korea for a game simply titled "PaRappa the Rapper."

The application to the Korean Game Rating and Administration Committee comes from Sony Interactive Entertainment Korea, and was submitted on December 2. It's unclear whether the application pertains to a new PaRappa game or a remaster or re-release of the original. PaRappa the Rapper 2 came to PS4 via PS2 Classics a year ago.

The timing is interesting, with PlayStation Experience happening over December 3-4, and PaRappa the Rapper's 20-year anniversary just around the corner on December 6.

PaRappa the Rapper wouldn't be the only PlayStation mascot to make a comeback, with Crash Bandicoot remasters also on the way. Lara Croft may be returning to PlayStation consoles once again, too, with Lara Croft Go for PS4 and PS Vita having leaked earlier this week.

Bron: Gamespot

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• Gustavoo
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-07-2025
Ik wilde net via share play COD IW spelen met een vriend. Hij heeft het spel, ik niet. Via controller geven en dan 'samen spelen' dacht ik dat dat mogelijk was. Toch krijg ik elke keer de melding dat er connectie met PSN nodig is, terwijl wij beiden in het bezit zijn van PS+ en ons internet ook snel genoeg is. Ook bij Rocket League lukte het niet. Weet iemand misschien waaraan dit kan liggen?
Donstil schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:45:
[...]

Ooh Nice dat wist ik niet.
Als ik via VPN verbinding naar thuis maak dan werkt het niet. Hoe werkt het wel?
Zonder VPN?

• ThaBEN
Gustavoo schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:25:
Ik wilde net via share play COD IW spelen met een vriend. Hij heeft het spel, ik niet. Via controller geven en dan 'samen spelen' dacht ik dat dat mogelijk was. Toch krijg ik elke keer de melding dat er connectie met PSN nodig is, terwijl wij beiden in het bezit zijn van PS+ en ons internet ook snel genoeg is. Ook bij Rocket League lukte het niet. Weet iemand misschien waaraan dit kan liggen?
Je kunt de controle over de game ook constant onderling doorgeven om samen een avontuur af te ronden, net alsof je naast elkaar op de bank zit. Jij moet PlayStation Plus-lid zijn om de controle aan een vriend te kunnen geven, maar je vriend hoeft geen lid te zijn.

Bron: https://www.playstation.c.../ps4/features/share-play/

[ Voor 41% gewijzigd door ThaBEN op 02-12-2016 18:39 ]

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10-2025
Gustavoo schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:25:
als je game sharing bedoelt is dit niet de goede manier, dan moet je vriend jouw ps4 als primary hebben staan.

of bovenstaande

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mm ik ga nog wel even zoeken. Bedankt voor je geweldige behulpzaamheid 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:01
SmooK schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:58:
Ik ook niet, wel 2 mails dat het de 15e wordt. Maakt niks uit, komende tijd gelukkig toch geen tijd om te gamen en het prijsverschil was dusdanig groot dat ik anders ook wel kon wachten
Nee, maar hij was vanochtend op voorraad, dus wel vreemd als ze ons dan niet leveren.
Donstil schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:44:
[...]

Ik heb ook een emailadres voor helpdesk vragen, moet je even googlen.. |:(

• Donstil
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:22:
[...]

Ik heb ook een emailadres voor helpdesk vragen, moet je even googlen.. |:(
Edit: Nevermind.

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 02-12-2016 19:46 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:41

FeaR

In GoT we trust

Met de Lightbar ook aan de bovenzijde zichtbaar op de Dualshock 4 V2 heb ik mezelf net een paar Lightbar Skins gekocht. Clean and simple het PS4-logo en het PS-logo. Voor die paar euro wil ik wel eens zien of ik de sticker er netjes op krijg. Na een paar avonden 's avonds gamen is de weerkaatsing van de Lightbar in de TV toch weer een irritatiepunt geworden.

Betreffende de Lightbar, doet die in Rise of the Tomb Raider bij jullie ook zo weinig? Tijdens laadschermen is het bij mij default blauw en de rest van de game wit/roze. Bij de vorige Tomb Raider knipperde de Lightbar mee met bijvoorbeeld fakkels.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Snap ik het goed dat ik via een PS TV of hoe dat dan ook precies heet ook Remote Play kan doen? Dus dat ik beneden de PS4 Pro heb staan, en boven op de TV zo'n PS TV en dan via LAN Remote Play kan doen? Dus dat ik boven geen 2de spelcomputer nodig heb.

[ Voor 36% gewijzigd door maartend op 02-12-2016 22:29 ]

The Last Guardian, dat is toch de neverending story van Playstation? :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• jamsi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-01 20:05
maartend schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 22:28:
Snap ik het goed dat ik via een PS TV of hoe dat dan ook precies heet ook Remote Play kan doen? Dus dat ik beneden de PS4 Pro heb staan, en boven op de TV zo'n PS TV en dan via LAN Remote Play kan doen? Dus dat ik boven geen 2de spelcomputer nodig heb.
Ja, dat kan zeker.
maartend schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 22:28:
Kan, maar ik zou de PSTV niet aanraden hiervoor. Die gaat namelijk tot 720p (Sony is ook met de PSTV gestopt). Als je een laptop hebt kan je beter die verbinden met hdmi op je TV. Dan heb je 1080p, een zeer merkbaar verschil kan ik je vertellen.

Gister paar uur FFXV gespeeld op mn andere TV in 1080p, via mn laptop met hdmi op de TV. De Dualshock4 verbonden met de PlayStation USB bluetooth receiver en lekker vanaf de bank draadloos op 1080p Remote Play gespeeld, werkte écht goed.

[ Voor 15% gewijzigd door ASNNetworks op 03-12-2016 01:50 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Origins
  • Niet online
SToRM666 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:14:
[...]

Haha, ik heb die gisteren ook beide gekocht. Vooral Inside ziet er zeer goed uit en is een erg leuk spel voor tussendoor.
Inside zag er zeker goed uit, een leuke game om inderdaad even tussendoor al het game geweld te doen.
Inside is inmiddels uit, op naar Abzu :)

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-01 22:43

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

ASNNetworks schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 01:48:
[...]

Kan, maar ik zou de PSTV niet aanraden hiervoor. Die gaat namelijk tot 720p (Sony is ook met de PSTV gestopt). Als je een laptop hebt kan je beter die verbinden met hdmi op je TV. Dan heb je 1080p, een zeer merkbaar verschil kan ik je vertellen.

Gister paar uur FFXV gespeeld op mn andere TV in 1080p, via mn laptop met hdmi op de TV. De Dualshock4 verbonden met de PlayStation USB bluetooth receiver en lekker vanaf de bank draadloos op 1080p Remote Play gespeeld, werkte écht goed.
Ik heb gister ook Remote Play gebruikt op mijn desktop maar ik had heel veel last van vertraging van de Dualshock (ps4p). battlefield 1 was eigenlijk onspeelbaar. richten ging voor geen meter. Is er iemand die hier een oplossing voor heeft? of weet waar het problem zit?

• Donstil
  • Niet online
FeaR schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 21:32:
Betreffende de Lightbar, doet die in Rise of the Tomb Raider bij jullie ook zo weinig? Tijdens laadschermen is het bij mij default blauw en de rest van de game wit/roze. Bij de vorige Tomb Raider knipperde de Lightbar mee met bijvoorbeeld fakkels.
Doet de lightbar normale games wel wat dan? Ik ben sinds de pro weer terug maar de games die ik er nu bij heb (Battlefield1 en WatchDogs2) doen helemaal niets met de bar. Ook niet met het speakertje trouwens.

Ik heb de grote bar dan ook afgeplakt met een stukje isolatieband zodat hij niet in de tv spiegelen kan.
dvdkiwi schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 22:52:
The Last Guardian, dat is toch de neverending story van Playstation? :+
Komt die game niet een deze dagen eindelijk uit? Schijnt zowel 2007 gameplay als graphics te hebben :+

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 03-12-2016 10:13 ]

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-12-2025
Zo, mijn PS4 Pro van de Kijkshop is binnen.

Kan ik nu de laatste dingen in FFXV doen vandaag op de pro, voordat ik alles gedaan heb in het spel.

• maartend
  • Nu online
Bron schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 10:15:
De 15% korting? Of de 10%

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20
What the shit :
http://neogaf.com/forum/showthread.php?t=1321739
Last of Us PRO Patch 1.08 - Supersampling removed from 60fps mode
In an update to The Last of Us Remastered today, we introduced bug fixes and optimizations that will ensure a consistent and high level of performance on the PS4 Pro. Now, when running The Last of Us Remastered on the PS4 Pro on a standard high-definition display, the game will run natively at 1080p and offer high-quality shadows when running at its high-framerate mode.
Dus omdat de game iets fps drops had heeft naughty dogs de 1800p native render in 60fps modus weggehaald en er 1080p van gemaakt. Wel met mooiere schaduwen... Maar wel aliasing all over the place...
Rare keuze dit tuurlijk fps drops zijn niet fijn maar om dan van 3200x1800 hem maar te droppen naar 1920x1080.. beetje makkelijk.
En mensen zeggen nu dat de 30fps versie er ook anders uitziet. Dus geen idee wat ND aan doen is maar dit is niet positief.
Baal nu dat ik niet al begonnen was aan de 60fps 1800p versie :(

Edit: geld dus alleen voor 1080p scherm gebruikers 8)7 8)7
vind ronduit belachelijk, geef ons de keuze, maar een knopje voor 1080p/60 high shadows, of 1800p downsampled low shadows en minimale fps drops.

[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 03-12-2016 10:33 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-01 16:27
cellkuh schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 09:33:
[...]

Ik heb gister ook Remote Play gebruikt op mijn desktop maar ik had heel veel last van vertraging van de Dualshock (ps4p). battlefield 1 was eigenlijk onspeelbaar. richten ging voor geen meter. Is er iemand die hier een oplossing voor heeft? of weet waar het problem zit?
Een tweede psn account aanmaken en deze ook op je ps4 zetten als een extra gebruiker. Dan in je remote play app dat nieuwe account koppelen. De app opstarten zonder je dualshock aan je pc te koppelen. Daarna kun je switchen naar je orginele account in je remote play... dan speel je dus direct met dualshock gekoppeld aan je ps4 en niet via de app... weg vertraging.

• Bron
De 15% (339,-)

• maartend
  • Nu online
ASNNetworks schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 01:48:
[...]

Thnx. But doesn't work in de slaapkamer.
heel netjes. En had jij een 15 december bericht gehad?

[ Voor 19% gewijzigd door maartend op 03-12-2016 10:54 ]

• maartend
  • Nu online
Oops

[ Voor 96% gewijzigd door maartend op 03-12-2016 10:53 ]

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:12
Bron schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 10:15:

Kan ik nu de laatste dingen in FFXV doen vandaag op de pro, voordat ik alles gedaan heb in het spel.
Had jij een verzendbevestiging gekregen via mail...

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Bron
maartend schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 10:35:

heel netjes. En had jij een 15 december bericht gehad?
Ik kreeg een mail waarzin ze zeiden dat het langer ging duren en dat ik voor een slim kon kiezen of geld terug/wachten.
Zag geen 15 december staan in de mail.
Had hem nog best laat besteld ook, op zaterdag pas.
Amaze86 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 10:54:
[...]

Had jij een verzendbevestiging gekregen via mail...
Nee, stond net ineens voor de deur.

[ Voor 47% gewijzigd door Bron op 03-12-2016 11:04 ]

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:12
Hier ook binnen mooi,raar geen verzendbevestiging gehad.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Donstil schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 10:10:
[...]

Doet de lightbar normale games wel wat dan? Ik ben sinds de pro weer terug maar de games die ik er nu bij heb (Battlefield1 en WatchDogs2) doen helemaal niets met de bar. Ook niet met het speakertje trouwens.

Ik heb de grote bar dan ook afgeplakt met een stukje isolatieband zodat hij niet in de tv spiegelen kan.

[...]

Komt die game niet een deze dagen eindelijk uit? Schijnt zowel 2007 gameplay als graphics te hebben :+
Waar lees je dat? Op NeoGAF zijn ze heel positief.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
v8power67 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 10:31:
What the shit :
http://neogaf.com/forum/showthread.php?t=1321739
Last of Us PRO Patch 1.08 - Supersampling removed from 60fps mode

[...]

Dus omdat de game iets fps drops had heeft naughty dogs de 1800p native render in 60fps modus weggehaald en er 1080p van gemaakt. Wel met mooiere schaduwen... Maar wel aliasing all over the place...
Rare keuze dit tuurlijk fps drops zijn niet fijn maar om dan van 3200x1800 hem maar te droppen naar 1920x1080.. beetje makkelijk.
En mensen zeggen nu dat de 30fps versie er ook anders uitziet. Dus geen idee wat ND aan doen is maar dit is niet positief.
Baal nu dat ik niet al begonnen was aan de 60fps 1800p versie :(

Edit: geld dus alleen voor 1080p scherm gebruikers 8)7 8)7
vind ronduit belachelijk, geef ons de keuze, maar een knopje voor 1080p/60 high shadows, of 1800p downsampled low shadows en minimale fps drops.
Als je een 60fps mode aanbiedt moet het ook stabiel 60fps draaien anders moet je het unlocked frame rate noemen zoals in FF15 en RotTR. Wel een goede zaak dus van ND.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:15
Zijn er al mensen hier die The Last guardian binnen hebben?

[ Voor 9% gewijzigd door Tripwire999 op 03-12-2016 12:35 ]

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:00
Tripwire999 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 12:34:
Zijn er al mensen hier die The Last guardian binnen hebben?
Je bedoeld The Last Guardian..?
BigF25 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 12:36:
[...]
Je bedoelt "je bedoelt"? :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 11:48:
[...]

Waar lees je dat? Op NeoGAF zijn ze heel positief.
Ja in dat topic hierboven genoemd zijn ze wel positief idd. Maar dat zijn ook voornamelijk fans als ik het zo lees. Daar wordt echter ook wel gesproken over houterige gameplay.

Dit is van de laatste TGS
Ziet er niet heel best uit allemaal.

Misschien tof als je nog even terug wilt naar het gevoel wat de eerdere games gaven. Als echt goeie titel zie ik het niet gebeuren.

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:15
BigF25 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 12:36:
[...]

Jup net m'n post geedit nog niet helemaal wakker denk :D
Om 19:00 begint de persco vanavond van de psx, hopelijk krijgen we nog een mooie verrassing naast marvel vs capcom 4.

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-11-2025
Amaze86 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 11:21:
Hier ook binnen mooi,raar geen verzendbevestiging gehad.
Same, had het daardoor niet verwacht, en was de stad in gegaan. Kreeg net een berichtje van m'n vrouw dat ik geluk had dat ze thuis wilde blijven :P

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Ja hier het zelfde, gisteren besteld. Ik las op BG dat er een aantal pas dinsdag worden geleverd dus het is een gok als je thuis blijft...

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Donstil schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 12:40:
[...]

Ja in dat topic hierboven genoemd zijn ze wel positief idd. Maar dat zijn ook voornamelijk fans als ik het zo lees. Daar wordt echter ook wel gesproken over houterige gameplay.

Dit is van de laatste TGS
Ziet er niet heel best uit allemaal.

[video]

Misschien tof als je nog even terug wilt naar het gevoel wat de eerdere games gaven. Als echt goeie titel zie ik het niet gebeuren.
Ai, dit ziet er niet best uit! PlayStation 3 kwaliteit. Kijk ook als Trico van de ketting glijdt, die animatie is niet goed. Ook wordt er gezegd dat de controls als PlayStation 2 controls aanvoelen. Eeuwig zonde dit.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• v8power67
Lasmibalsingh schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 12:04:
[...]

Als je een 60fps mode aanbiedt moet het ook stabiel 60fps draaien anders moet je het unlocked frame rate noemen zoals in FF15 en RotTR. Wel een goede zaak dus van ND.
Eens alleen dat doe je niet door de game op de Pro te droppen naar 1080p. Zowel 30 als 60 fps modus draait nu 1080p met high shadows. Waar de 4k mensen wel Native 4k/30 en 1800p/60 hebben.
Is gewoon een oplossing van minste weerstand.
En hoop dat dit een fout is. Doe dan 2550x1440 ofzo maar gewoon 1080p is tov 1800p downsampled echt heel groot verschil.

Plus hoeveel moeite kan het zijn om wat opties erbij te maken in optie menu. Is nu al een 30/60fps optie. Geef dan ook een downsampled/high shadows optie.
Vind sowieso dat er veel meer opties moeten komen voor mensen qua graphics. Hoeft echt niet zoals op pc maar een paar opties kan geen kwaad.

[ Voor 18% gewijzigd door v8power67 op 03-12-2016 13:33 ]

• J rock
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
Voor de eigenaar van een LG 4k tv ,goed nieuws!! Er is een firmware update versie 40.30.70.
Changelog
1. Improvement
1) Improve the Sony PS4 Pro no signal issue (HDCP fail)
2) Improve the Tricolor satellite channel crash. (Russia)

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
corset schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:28:
[...]

Nee.. er zijn verschillende standaarden van HDR. Sony heeft in hun wijsheid besloten maar 1 ervan te ondersteunen, HDR10. Andere opties werken niet. Dus heb jij een TV met HDR, maar niet HDR 10 dan doet het HDR deel het gewoon niet van je PS4 pro.

Nu is er toevallig van LG een TV in de aanbieding met HDR10, maar is LG een budget merk met de bijbehorende kwaliteit.
Er zijn 2 HDR standaarden, HDR10 en Dolby Vision zoals al eerder gemeld door iemand hier. Daar van is Dobly Vision duurder om te ondersteunen, HDR10 is een open standaard en is daarom dus ook op meer TVs te vinden. Daarnaast zijn er voor zover ik weet geen TVs die alleen maar Dolby Vision ondersteunen, maar meestal ondersteunen ze ze dan allebei. Zou een rare keuze zijn van een TV fabrikant om alleen maar Dolby Vision in te bouwen.

Daarom dus juist een hele goede keuze van Sony om de meest gebruikte standaard te ondersteunen.

Over LG wat een budget merk is, vind ik wat vreemd klinken daar ze juist hele dure TVs ook maken. Misschien bedoelde je dat het dan een budget MODEL is?

En BTW, de Netflix app op de Pro support wel 4k tegenwoordig...
Donstil schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:44:
[...]

Wat wil je precies weten over RemotePlay dan?

Het werkt gewoon via het Internet of je lokale netwerk. Je moet thuis (waar je PS4 staat) echter wel redelijke upload snelheid hebben anders zal het niet gaan werken in 1080p, maar dat is 5mbit dacht ik wat nodig is er voor moet wel te doen zijn op de meeste plekken in NL.

Wel is het zo dat om het remote aan de praat te krijgen je het wel al een keer gedaan moet hebben op zelfde soort apparaat (Vita, phone of computer), ten minste, zo was het bij mij toen ik het voor het eerste probeerde.

De Vita zelf kan maar tot 720p dus wat dat betreft heb je niets extra aan de 1080p die de Pro ondersteund.

[ Voor 25% gewijzigd door Aenea op 03-12-2016 13:55 ]

Verwijderd

PlayStation EU

PlayStation Store’s 12 Deals of Christmas continues! Discount #2 now live:

https://blog.eu.playstati...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CywC0MBUoAAbMIc.jpg

Verwijderd

Hi,

Ik probeer wat blurays af te spelen via mijn PS4 maar ik kom niet af van de zwarte balken. Ik heb de video output op de ps4 op 16:9 gezet, de tv staat op 16:9 en de bluray ondersteund het.

Ik ga geen interstellar kijken op de helft van het scherm, daar heb ik geen 40 inch tv voor. Gamen ziet er prachtig uit op volledig scherm.

Weet een van jullie dé oplossing. Ik heb al wat gelezen over bioscoop formaat wat je tv niet ondersteund, maar de bluray beweerd dat het moet kunnen.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:22

DarkSide

theres no place like ::1

Verwijderd schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 14:16:
Hi,

Ik probeer wat blurays af te spelen via mijn PS4 maar ik kom niet af van de zwarte balken. Ik heb de video output op de ps4 op 16:9 gezet, de tv staat op 16:9 en de bluray ondersteund het.

Ik ga geen interstellar kijken op de helft van het scherm, daar heb ik geen 40 inch tv voor. Gamen ziet er prachtig uit op volledig scherm.

Weet een van jullie dé oplossing. Ik heb al wat gelezen over bioscoop formaat wat je tv niet ondersteund, maar de bluray beweerd dat het moet kunnen.
Wat is de aspect ratio van de Film?
Niet alle films zijn 1,85:1 (ongeveer 16:9). Maar veel bioscoopfilms zijn 2,35:1 (21:9).
En dat betekend dus zwarte balken.Of je moet gaan zoomen (Je TV heeft vast die optie) maar dan mis je dus wel beeld.
Of als je echt veel 21:9 films kijkt deze TV kopen ;) . Maar dan heb je weer balken links en rechts als je GTST kijkt. :P

[ Voor 12% gewijzigd door DarkSide op 03-12-2016 14:22 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

DarkSide schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 14:20:
[...]

Wat is de aspect ratio van de Film?
Niet alle films zijn 1,85:1 (ongeveer 16:9). Maar veel bioscoopfilms zijn 2,35:1 (21:9).
En dat betekend dus zwarte balken.Of je moet gaan zoomen (Je TV heeft vast die optie) maar dan mis je dus wel beeld.
Of als je echt veel 21:9 films kijkt deze TV kopen ;) . Maar dan heb je weer balken links en rechts als je GTST kijkt. :P
De blurays geven allemaal dit aan: 1080P High Definition 16x9 2.4:1

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:22

DarkSide

theres no place like ::1

En wat is 2,4 *9 ?? Dan kom je toch echt uit op 21,6:1. En dat is geen 16:9.
Dus je zal dus in dit geval altijd zwarte balken krijgen.

Dan moet je een zoom optie (of hoe het ook heet op jouw tv) gaan gebruiken. Om je beeld te vullen.
Maar dan valt er dus wel beeld materiaal af.

16x9 wordt gewoon veelal aangeduit als breedbeeld. En dus geen 4:3.
Het laatste geeft de daadwerkelijke aspect ratio aan. 1:85 is wat het dichts in de buurt komt.
Sommige films worden een klein beetje bijgesneden om 16:9 beeldvullend te krijgen.
Maar veel films zijn 2,35 of breder. -> zwarte balken

[ Voor 35% gewijzigd door DarkSide op 03-12-2016 14:54 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

DC comics heeft een link van de psx gedeeld op facebook. Dat kan wel eens gaan om een nieuwe batman game, met bruce z'n zoon in de hoofdrol, maar het kan ook iets voor injustice 2 zijn.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Trouwens wel opmerkelijk dat je geen netwerk kabel erbij krijgt tegenwoordig.

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 16:28
Verwijderd schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 14:03:
PlayStation EU

PlayStation Store’s 12 Deals of Christmas continues! Discount #2 now live:

https://blog.eu.playstati...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

[afbeelding]
Ik had zo gehoopt dat ze de seasons pass erbij in de aanbieding deden!
Als je fallout 4 nog niet hebt is dit wel mooie prijs!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:12
Morgen eindelijk wat meer nieuws en hopelijk wat meer ingame footage van Horizon Zero Dawn, het verbaasd mij trouwens dat hier nog helemaal geen topic over is geopend? bij alle andere grote titels, witcher 3 gta 5 etc is er bijna een jaar van tevore al een topic over, of ben ik gewoon een blinde soepkip?

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:01
Ik heb mijn PS4 Pro van de Kijkshop binnen, nu eens kijken wat de resultaten zijn met de PSVR.

• maartend
  • Nu online
Arnold schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 15:39:
[...]

Ik had zo gehoopt dat ze de seasons pass erbij in de aanbieding deden!
Als je fallout 4 nog niet hebt is dit wel mooie prijs!
Valt wel tegen. Afgelopen week gewoon 15 euro nieuw.

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:11
Vrijdag ochtend ps4 pro besteld bij de kijkshop, net binnen. Lekker rap.

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
v8power67 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:31:
[...]

Eens alleen dat doe je niet door de game op de Pro te droppen naar 1080p. Zowel 30 als 60 fps modus draait nu 1080p met high shadows. Waar de 4k mensen wel Native 4k/30 en 1800p/60 hebben.
Is gewoon een oplossing van minste weerstand.
En hoop dat dit een fout is. Doe dan 2550x1440 ofzo maar gewoon 1080p is tov 1800p downsampled echt heel groot verschil.

Plus hoeveel moeite kan het zijn om wat opties erbij te maken in optie menu. Is nu al een 30/60fps optie. Geef dan ook een downsampled/high shadows optie.
Vind sowieso dat er veel meer opties moeten komen voor mensen qua graphics. Hoeft echt niet zoals op pc maar een paar opties kan geen kwaad.
Inderdaad. Naughty Dog had er gewoon een optie bij moeten zetten om de supersampling uit te zetten. Maar om dan maar weer helemaal terug te gaan naar 1080p met iets betere schaduwen vind ik ook veel te rigoureus.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:32
maartend schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 15:48:
[...]

Valt wel tegen. Afgelopen week gewoon 15 euro nieuw.
Ja als disc inderdaad. Voor digital is dit gewoon een erg mooie prijs.

Wel opvallend hoe snel je zo'n game nu al voor zo'n prijs kan scoren. Zie vaak mensen zich druk maken om het doorverkopen, maar voor een sp game ben je tegenwoordig echt een dief van je eigen portemonnee als je een game gelijk koopt. Voor mp games valt er nog wat voor te zeggen natuurlijk, maar ook die hebben in de 1e maand vaak problemen en zijn in de 2e maand al goedkoper te vinden.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-01 12:07
bram1984 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:11:
[...]

Een Scuf is bijna 3x zo duur en dan heb je nog de simpele uitvoering. Een controller heb je sowieso al. Een Scuf heeft verder geen mods en is minder eenvoudig te remappen. Een Scuf kan daarbij verder ook alleen de facebuttons mappen (voor zover ik weet, dus niet de sticks en D-pad bijvoorbeeld.
Ik zeg ook dat beter een losse scuf dan een controller en die Pack. Een scuf kost 125 euro, controller en dat Pack 110 o.i.d.
Je hebt idd natuurlijk al een controller maar ik wil altijd 2 controllers hebben dus als ik dan toch een controller zou kopen zou ik eerder een scuf kopen dan die Pack en een controller los.

Wat je zegt over customization heb ik geen idee van! Dat zou wel een voordeel kunnen zijn ja.

• ThaBEN
Om 19:00 begint de PSX live stream op Twitch

Meer info: Playstation Blog EU

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:43
Over een paar minuten de PSX presentatie: https://twitch.tv/playstation.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Over 5 minuten begint het spektakel. https://www.twitch.tv/playstation

Youtube heeft trouwens veel betere kwaliteit, maar wel een iets grotere delay.

Er is zelfs een versie met een tolk voor dofe.

[ Voor 50% gewijzigd door Nieuwevolger op 03-12-2016 18:57 ]

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-01 20:33

Chrasher

Tevree met z'n PS5

PSN-id: Chrasher

Ik zou me daar dood ergeren aan dat overdreven gejuich.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:27
Dat was echt fucking vet!

• Origins
  • Niet online
Damn!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:45
Tering, mooi hoor, die Uncharted :D

Haters everywhere but I don’t really care

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-01 21:05

PBP

Dat geschreeuw :')

• Lekkerboeie86
Daar is Sylvana nix bij idd

• matthijst
Oude vrouw. Pffff.

Deze vrouw schreeuwt zich er gewoon boven uit hoor

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-01 10:29
Wat een stel hysterische hilliebillies daar.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Maar hier mee maakt ze veel goed hoor

• Lekkerboeie86
Ok Sony Playstation heeft weer gewonnen :+

• v8power67
Damn die graphics in uncharted dlc wtf.. en Chloe weer terug awh yeahhh. Was echt even stil erna. Was echt prachtig.

• loekf2
RE7 demo heeft dus PS VR support ? Vanavond in de store ? Dat wordt schone broek klaar leggen.....

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Lekkerboeie86
The last guardian.. Tja.. lijkt me dus echt geen zak aan..

• matthijst
Last Guardian leek me wel mooi, maar graphics en controles schijnen ruk.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003

vhal

ಠ_ಠ

sommige games zien er wel erg basic uit...brr

Strava

• v8power67
Pfff op uncharted dlc, the last guardian en gt sport na is er niks boeiends verder. Allemaal vage Japanse shizzle enz...

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:21
Uncharted DLC! Hell yeah.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-01 02:07
Wordt toch weer tijd voor een PS4 :+

• v8power67
Wtf.... Een voor een spellen die me echt niks zeggen en er uitzien als ps1 spellen... Dafuq am i watching.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:21
GT Sport weer veel bullshots? :+
Ben benieuwd hoe het op de normale PS4 eruit gaat zien. 4K HDR zal wel smullen zijn op PS4 Pro.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Origins
  • Niet online
v8power67 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 19:43:
Wtf.... Een voor een spellen die me echt niks zeggen en er uitzien als ps1 spellen... Dafuq am i watching.
Misschien eens een keer proberen?

• v8power67
Origins schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 19:44:
[...]

Misschien eens een keer proberen?
Zoals ik zeg zien er niet uit en heb er geen interesse in om te zien/spelen.

• Origins
  • Niet online
v8power67 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 19:47:
[...]

Zoals ik zeg zien er niet uit en heb er geen interesse in om te zien/spelen.
Aha dus als een game er niet uit ziet volgens jou.. dan speel je het niet? okay dat is ook een manier. 8)7
Grapje he :+

Maar serieus probeer het eens een keer, wie weet bevalt het wel ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Origins op 03-12-2016 19:49 ]

• v8power67
Origins schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 19:48:
[...]

Aha dus als een game er niet uit ziet volgens jou.. dan speel je het niet? okay dat is ook een manier. 8)7
Grapje he :+

Maar serieus probeer het eens een keer, wie weet bevalt het wel ;)
Nou ps2 remakes en rare Japanse shizzle hoef ik niet te spelen nee.

• Origins
  • Niet online
v8power67 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 19:51:
[...]

Nou ps2 remakes en rare Japanse shizzle hoef ik niet te spelen nee.
Prima 8)7

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:44
Hmm, blijkbaar een uurtje te laat ingeschakeld :(

Straks nog maar even kijken welke dingne ik gemist heb. Anyways. 1 more thing :D

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:43
Dat is nog eens leuk.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Is er nog iets over een releasedatum geroepen v.w.b. die Uncharted DLC? Kan er weinig over vinden.

En het is me niet helemaal duidelijk wat mensen precies van The Last Guardian verwacht hadden. De game is 9 jaar in ontwikkeling geweest en het was al bekend dat we geen Uncharted graphics zouden krijgen. De controls zijn gammel, maar ook dat was te verwachten (speel de voorgangers voor grap eens). Dat is bijna een beetje het handelsmerk van deze studio.

Dus ja, geen verrassingen in principe, tot nu toe.

• Lekkerboeie86
Weer zo'n prachtige trailer!! WOW

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-01 16:30

The_Worst

Unox

Ik hoor lees dingen over The Last of Us 2? :D

[ Voor 13% gewijzigd door The_Worst op 03-12-2016 20:12 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Lekkerboeie86
The_Worst schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 20:12:
Ik hoor lees dingen over The Last of Us 2? :D
Ze gaven wel aan dat het nog een vroeg stadium was, maar deze trailer was echt mindblowing _/-\o_
Martinspire schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 20:07:
Hmm, blijkbaar een uurtje te laat ingeschakeld :(

Straks nog maar even kijken welke dingne ik gemist heb. Anyways. 1 more thing :D
Net optijd :9~

• Origins
  • Niet online
Damn, geweldig! ze zijn terug!

• loekf2
TLoU part II ... hell yeah

Ellie is een babe geworden. Als dat in engine real time was, waanzinnige graphics.

Pagina: 1 ... 89 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.