Als mensen hier nou ook mee doen zodat die 8000 en een beetje wordt gehaald waar ik op gok, dan wordt die 4k van mij.Paulus07 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 19:02:
allemaal even het schoentje zetten
https://playstationcampagnes.nl/
Done...Paulus07 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 19:02:
Eens kijken of we aan de 16384 gaan komen
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
voor iedereen die nog een gokje gaat wagen.... 31 maart 2016 had playstation plus 20.8 miljoen leden aldus wikipedia
Verwijderd
Ja, waarvan er hoeveel sinterklaas vieren?cellkuh schreef op donderdag 1 december 2016 @ 20:04:
ik heb de grootste schoen gezet. daar gaat het meeste in.
voor iedereen die nog een gokje gaat wagen.... 31 maart 2016 had playstation plus 20.8 miljoen leden aldus wikipedia
Sinterklaas is celebrated annually with the giving of gifts on 5 December, the night before Saint Nicholas Day in the Northern Netherlands and on the morning of 6 December, Saint Nicholas Day itself, in the (Roman Catholic) southern provinces, Belgium, Luxembourg and Northern France (French Flanders, Lorraine and Artois). He is also well known in territories of the former Dutch Empire, including Aruba, Bonaire, Curaçao, and Suriname.
He is the primary source of the popular Christmas icon of Santa Claus.[1]
Other holiday figures based on Saint Nicholas are celebrated in some parts of Germany and Austria (Sankt Nikolaus); Hungary (Mikulás); Switzerland (Samichlaus); Italy (San Nicola in Bari, South Tyrol, Alpine municipalities, and many others); parts of Bosnia and Herzegovina, Croatia and Serbia (Sveti Nikola); Slovenia (Sveti Nikolaj or Sveti Miklavž); Greece (Hagios Nikolaos); Romania (Moș Nicolae); Albania ("Shën Kolli" (Nikolli), among others.
[ Voor 96% gewijzigd door cellkuh op 01-12-2016 20:15 ]
Waar heb je dit url vandaan? Hoe weet je zeker dat dit legit is?Paulus07 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 19:02:
Edit: Nevermind, playstation nl facebook
[ Voor 26% gewijzigd door TerrorJaap op 01-12-2016 21:45 ]
Een who is geeft niets van Sony aan ofzo.. ik heb daar net netjes mijn gegevens ingevuld ..
Edit:
Toch legit? Ik heb geen Facebook
[ Voor 32% gewijzigd door jongf7 op 01-12-2016 21:46 ]
Tenzij ze de playstation nl facebook pagina hebben gehackedjongf7 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:44:
Ai, goede vraag.
Een who is geeft niets van Sony aan ofzo.. ik heb daar net netjes mijn gegevens ingevuld ..
Edit:
Denk dat je safe zit.
Zie de Facebook pagina van PlayStation Nederland.TerrorJaap schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:36:
[...]
Waar heb je dit url vandaan? Hoe weet je zeker dat dit legit is?
Edit: Nevermind, playstation nl facebook
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Yep. Legit...jongf7 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:44:
Ai, goede vraag.
Edit:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Haha thanks, ik koop hem wel fysiek (althans ik hoop het, reservering gedaan bij Gamemania Haarlem, vlak bij mijn werk), maar als het niet op tijd lukt voor sk, wat wij zaterdag as vieren wacht ik wel op een mooie digitale aanbieding.SqueakyClean schreef op donderdag 1 december 2016 @ 14:09:
[...]
Beetje late reactie van mijn kant, maar was onderdeel van de Black Friday deals die tot dinsdagochtend beschikbaar waren...
Trackmania is wel een tof spel! Verslavend ook, want ik zit de hele tijd "Nog een keer! :D".
Ook echt moeilijk, vooral de wagens die niet driften... Gelukkig ziet het er super strak uit, dus kan ik goed zien hoe ik voor de 20e keer uit dezelfde bocht vlieg...
Ik praat niet meer over backlog......maar ik wil eigenlijk super mario 3 nog is helemaal uitspelen, en zelda 1 ook de 2e moeilijkere ronde, en ook de 8 bit megamans......en dan nog genoeg goede nes games die ik nu vergeet om nog maar te zwijgen over moderne(re) systemen......oftwel, pile of shame.........misschien wel mountain inmiddels.
Mijn recente gameleven in een notendop
Ik wilde qua trophys serieus een gooi gaan doen naar sf5 of diablo (of tr op mijn crusty old ps3) maar uiteindelijk maar resogun gekocht
Wel besloten om (voor nu) van abzu af te zien. 10 euro vind ik nog best prijzig voor een indie game waarover ik niets weet, hoe leuk ik het artstijltje ook vind.
10 second ninja DONE
http://www.kijkshop.nl/pr...laystation-4-console-1tb/
[ Voor 16% gewijzigd door JSTPS op 02-12-2016 07:27 ]
JSTPS schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 07:15:
De pro is weer op voorraad bij de kijkshop. 360 euro met de 10% korting.
http://www.kijkshop.nl/pr...laystation-4-console-1tb/

In de gaten houden dan maar
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Nadat ik het bericht had aangepast kwam ie opeens weer terug.Grumpmeister schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 07:27:
[...]
[afbeelding]
In de gaten houden dan maar
Zag het, inderdaad. Bedankt!JSTPS schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 07:28:
[...]
Nadat ik het bericht had aangepast kwam ie opeens weer terug.
Ik heb em besteld, toch even blij dat ik niet m'n rustige ochtend-toiletbezoek gehouden heb dan maar
Nu nog eens rond gaan kijken voor games...
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
😂😂Grumpmeister schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 07:33:
[...]
Zag het, inderdaad. Bedankt!
Ik heb em besteld, toch even blij dat ik niet m'n rustige ochtend-toiletbezoek gehouden heb dan maar![]()
Nu nog eens rond gaan kijken voor games...
Mooi!
Persoonlijk zou me dat niet eens heel veel uitmaken, ik wil 'm voor de kerstvakantie hebben. Heb 3 weken vrij genomen juist om dan games als FFXV op te pakken. Dus zolang ik de pro voor die tijd binnen heb, is het voor mij prima.Yohsoog schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 07:48:
Hebben deze mensen die eerder bij Kijkshop besteld hadden hun ps4 pro dan al ontvangen? Ik dacht hier gelezen te hebben dat die levering een tijd was uitgesteld.
En dan geven ze nu ook (nog steeds) aan dat het morgen binnen zou zijn, dus ik ben benieuwd.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dat mass effect ziet er toch wel erg mooi uit ben erg benieuwd naar dat spel. Heb de vorige 3 ook met veel plezier gespeeld.
En dit is juist de rden dat ik mijn bestelling van MM toch maar laat komen vandaag. Ben ik met korting 25 euro meer kwijt, maar heb hem wel zometeenAmaze86 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 08:43:
Top wilde vandaag eentje halen,mooi meegenomen met korting.Ondanks de laatste keer misgelopen,hopelijk komt die morgen binnen.
Heb geen haast,kon hem al op de release halen.maartend schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:09:
[...]
En dit is juist de rden dat ik mijn bestelling van MM toch maar laat komen vandaag. Ben ik met korting 25 euro meer kwijt, maar heb hem wel zometeen
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Had ik ook niet, maar gisteren besteld en komt zo binnen. Dan wil ik hem nu wel hebben ook.Amaze86 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:29:
[...]
Heb geen haast,kon hem al op de release halen.
Al een bevestiging gehad dat hij morgen binnenkomt?Amaze86 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 08:43:
Top wilde vandaag eentje halen,mooi meegenomen met korting.Ondanks de laatste keer misgelopen,hopelijk komt die morgen binnen.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Wat een bizarre trailer weer van Kojima, but color me intrigued
Geen idee welke kant dit op gaat maar wel tof dat Mads Mikkelsen nu ook meedoet. En blijkbaar Guillermo del Toro ook?
Release zal wel 2018 of later worden maar hopelijk heeft Sony een grote zak met geld aan Kojima overhandigd en gezegd: "go nuts and do your thing"
edit: nog wat additionele info
- De trailer is in-engine en draait in 4K op een PS4 Pro
- De engine heeft de naam DECIMA en is een gemodificeerde versie van de Infamous Second Son engine
- Tijdens het PSX event dit weekend volgt er nog meer info
[ Voor 20% gewijzigd door kazuka op 02-12-2016 10:00 ]
Vanmiddag de settings maar eens goed doornemen:
Iemand tips!?
Op de wind van gister kan je niet zeilen
Alle beeld enhancements uitzetten, inderdaad GameMode aan en HDR zou ook aan moeten kunnen.MillZ schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:54:
Gister de PS4 Pro gekocht in combinatie met de Samsung 55KS7000. Op papier een fijne combo, maar ik zie bij snelle beelden toch wat blokkerig beeld in de donkere stukken van het spel. HDR+ uitgezet, en de game modus aangezet, en ondanks dat valt het me toch een beetje tegen. Ok, ik moet toegeven dat ik vannacht de installatie heb gedaan, na een lange werkdag...
Iemand tips!?
Afwachten op verzendbevestiging, denk na 4 uur....jdiezrequejo schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:37:
[...]
Al een bevestiging gehad dat hij morgen binnenkomt?
Misschien helpt deze pagina:MillZ schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:54:
Gister de PS4 Pro gekocht in combinatie met de Samsung 55KS7000. Op papier een fijne combo, maar ik zie bij snelle beelden toch wat blokkerig beeld in de donkere stukken van het spel. HDR+ uitgezet, en de game modus aangezet, en ondanks dat valt het me toch een beetje tegen. Ok, ik moet toegeven dat ik vannacht de installatie heb gedaan, na een lange werkdag...
Iemand tips!?
https://www.avforums.com/...ed-best-settings.2033760/
Stond op voorraad, vandaag besteld morgen in huis.dutchgio schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:04:
Volgens mij zouden ze pas halverwege december leveren. Ik zou in ieder geval niet op direct morgen rekenen.
Denk dat ze extra exemplaren hebben ontvangen en vandaag alles opsturen.
Nu is die uitverkocht.
Oh nee als ik daar aan moet denken, beperk me tot de console waar ik op zit gelukkigSagat schreef op donderdag 1 december 2016 @ 22:25:
[...]
Haha thanks, ik koop hem wel fysiek (althans ik hoop het, reservering gedaan bij Gamemania Haarlem, vlak bij mijn werk), maar als het niet op tijd lukt voor sk, wat wij zaterdag as vieren wacht ik wel op een mooie digitale aanbieding.
[...]
Ik praat niet meer over backlog......maar ik wil eigenlijk super mario 3 nog is helemaal uitspelen, en zelda 1 ook de 2e moeilijkere ronde, en ook de 8 bit megamans......en dan nog genoeg goede nes games die ik nu vergeet om nog maar te zwijgen over moderne(re) systemen......oftwel, pile of shame.........misschien wel mountain inmiddels.
Mijn recente gameleven in een notendop
Ik wilde qua trophys serieus een gooi gaan doen naar sf5 of diablo (of tr op mijn crusty old ps3) maar uiteindelijk maar resogun gekochten trackmania is ook een heel makkelijke plat hoorde ik
![]()
Wel besloten om (voor nu) van abzu af te zien. 10 euro vind ik nog best prijzig voor een indie game waarover ik niets weet, hoe leuk ik het artstijltje ook vind.
Voor mij is uitspelen ook klaar en van de schijf halen
Kojima kennende zal eind 2018 een wonder zijn, die man zit vol met ambitie en is een perfectionist. Dit wordt echt een one's in a decade game.kazuka schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:50:
[...]
Wat een bizarre trailer weer van Kojima, but color me intrigued![]()
Geen idee welke kant dit op gaat maar wel tof dat Mads Mikkelsen nu ook meedoet. En blijkbaar Guillermo del Toro ook?
Release zal wel 2018 of later worden maar hopelijk heeft Sony een grote zak met geld aan Kojima overhandigd en gezegd: "go nuts and do your thing"
- De engine heeft de naam DECIMA en is een gemodificeerde versie van de Infamous Second Son engine
Op NeoGAF loopt een topic over deze combo v.w.b. de beste calibratiesettings. Moet je maar even zoeken.MillZ schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:54:
Iemand tips!?
Wauw! Norman Reedus, Guillermo del Toro én Mads Mikkelsen in een Kojima spel. Dat gaat wat worden
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Heerlijk vaag, maar geweldig sfeertje.kazuka schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:50:
[...]
Wat een bizarre trailer weer van Kojima, but color me intrigued![]()
Ik vrees dat het ook 2018 gaat worden, tegen die tijd (even aannemend dat Sony nu met upgrades per 3 jaar werkt) mogen we al weer dromen van de PS4 Ultimate of PS5. Een AAA game is al snel 3 jaar ontwikkeltijd... ik neem aan dat de ontwikkeling pas begin dit jaar begonnen is, toen ie echt weg was bij Konami.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Check ook deze video op Eurogamer:bram1984 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:55:
[...]
Op NeoGAF loopt een topic over deze combo v.w.b. de beste calibratiesettings. Moet je maar even zoeken.
http://www.eurogamer.net/...for-hdr-on-samsung-4k-tvs
Bepaalde dingen staan standaard uit, bv. kleuren range (diepte) en je moet je backlight op standje max voor HDR in gaming mode zetten.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Heb enkel een 1080P TV, en kom over van andere consoles, weet dus niks van beeldkwaliteit. Maar dit is mooi.
Zo, en nu Fallout 4 even installen.
werkt alleen met HDR10, anders geen HDR ondersteuning
Geen Netflix 4k ondersteuning (fout bij netflix)
Geen HD BluRay ondersteuning
Wil best een 4k UHD tv kopen, maar als ik dan ipv 600 opeens 1300 moet uitgeven omdat ik anders geen HDR10 heb, dat wordt voor mij toch wat te enthousiast.
Ik hou het voorlopig bij een normale PS4, in Jan 2017 komt er een nieuwe TV in huis, en daarna kijk ik wel wat Sony heeft gedaan.
[ Voor 13% gewijzigd door corset op 02-12-2016 11:41 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Maar het alternatief voor HDR10 is Dolby Vision, en dat is bij mijn weten duurder. En volgens mij heeft alleen LG momenteel beide.corset schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:40:
Afgelopen dagen even gekeken naar de mogelijkheden van de PS4 pro.. maar voor mij (nog) geen reden om over te stappen.
Wil best een 4k UHD tv kopen, maar als ik dan ipv 600 opeens 1300 moet uitgeven omdat ik anders geen HDR10 heb, dat wordt voor mij toch wat te enthousiast.
Ik hou het voorlopig bij een normale PS4, in Jan 2017 komt er een nieuwe TV in huis, en daarna kijk ik wel wat Sony heeft gedaan.
Klopt, echter heeft je TV geen HRD10, dan heb je niks aan het HDR deel van de PS4ProLOTG schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:48:
[...]
Maar het alternatief voor HDR10 is Dolby Vision, en dat is bij mijn weten duurder. En volgens mij heeft alleen LG momenteel beide.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Tegenwoordig liggen de prijzen al snel op 58 euro.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik snap je klacht nog steeds niet, je wilt een UHD TV kopen, maar dan zonder HDR? En dan is het probleem dat je niets aan HDR hebt?corset schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:49:
[...]
Klopt, echter heeft je TV geen HRD10, dan heb je niks aan het HDR deel van de PS4Pro
En volgens mij kun je best voor 600 euro een 4K HDR tv kopen. Zal dan niet groot zijn, en persoonlijk denk ik dat het HDR effect toch niet zo heel super is op de goedkopere modellen.
Eet je ze op ofzo?Mars18 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:50:
Dat is balen, de PS4 controller voor 51 euro bij Mediamarkt is via internet uitverkocht, gelukkig deze week nog 3 kunnen halen. Maar had er nog een paar gewild.
Tegenwoordig liggen de prijzen al snel op 58 euro.
Waar laat je al die controllers, geen wonder dat ze uitverkocht zijn
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
QueAsprine schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:48:
Kan niet zo snel vinden of de ps4 ook de dualshock 4 ondersteund. Iemand dit al geprobeerd?
Dualshock 4 is voor de ps4
Haha, ik heb die gisteren ook beide gekocht. Vooral Inside ziet er zeer goed uit en is een erg leuk spel voor tussendoor.Origins schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:02:
Damn misschien toch maar Abzu en Inside halen, kan mooi bij de backlog van 35 games.
PSN id: NL_SToRM
Op mijn tv is het of gamemode of HDR. Tegelijk kan volgens mij niet.LOTG schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:56:
[...]
Alle beeld enhancements uitzetten, inderdaad GameMode aan en HDR zou ook aan moeten kunnen.
Nee.. er zijn verschillende standaarden van HDR. Sony heeft in hun wijsheid besloten maar 1 ervan te ondersteunen, HDR10. Andere opties werken niet. Dus heb jij een TV met HDR, maar niet HDR 10 dan doet het HDR deel het gewoon niet van je PS4 pro.LOTG schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:54:
[...]
Ik snap je klacht nog steeds niet, je wilt een UHD TV kopen, maar dan zonder HDR? En dan is het probleem dat je niets aan HDR hebt?
En volgens mij kun je best voor 600 euro een 4K HDR tv kopen. Zal dan niet groot zijn, en persoonlijk denk ik dat het HDR effect toch niet zo heel super is op de goedkopere modellen.
Nu is er toevallig van LG een TV in de aanbieding met HDR10, maar is LG een budget merk met de bijbehorende kwaliteit.
[ Voor 8% gewijzigd door corset op 02-12-2016 12:29 ]
De Samsung KS serie kan het in ieder geval wel. Game mode aanzetten en UHD Color activeren op de HDMI poorten, Smart LED activeren en brightness op zn max. Dan heb je HDR en Game Mode. Is ook gewoon getest door rtings.com en heeft een latency van rond de 20/21ms in 4K met HDR.Monno1974 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:20:
[...]
Op mijn tv is het of gamemode of HDR. Tegelijk kan volgens mij niet.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
De ps4 pro heeft ook een dualshock 4 controller
[ Voor 4% gewijzigd door BigF25 op 02-12-2016 12:32 ]
En toch hebben de LG's OLED toestellen volgens t.net de beste kwaliteit van alle TV's die momenteel verkrijgbaar zijn: https://tweakers.net/tag/Oled/reviews/corset schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:28:
[...]
Nu is er toevallig van LG een TV in de aanbieding met HDR10, maar is LG een budget merk met de bijbehorende kwaliteit.
Maar goed, geen idee of die HDR10 ondersteunen...
HDR10 en Dolby Vision, volgens mij de enige die beide ondersteunt om het makkelijk te houden (wat zijn standaarden toch leuk).TFHfony schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:35:
[...]
En toch hebben de LG's OLED toestellen volgens t.net de beste kwaliteit van alle TV's die momenteel verkrijgbaar zijn: https://tweakers.net/tag/Oled/reviews/
Klopt maar ja, 5-6000 euro is dan ook het top segment, als je daar niet in uitblinkt kan je net zo goed stoppenTFHfony schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:35:
[...]
En toch hebben de LG's OLED toestellen volgens t.net de beste kwaliteit van alle TV's die momenteel verkrijgbaar zijn: https://tweakers.net/tag/Oled/reviews/
Vind het wel jammer dat veel fabrikanten gewoon niet duidelijk zijn over wat voor HDR variant ze hebben. Het i altijd een zoektocht.
De PS4 Pro is gewoon een PS4 wat iets meer dan 2x zo krachtig is. Alle games, accessoires, PSN diensten werken gewoon op beide. Het is geen eigen ecosysteem zoals PS3->PS4.Asprine schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:48:
Kan niet zo snel vinden of de ps4 pro ook de dualshock 4 ondersteund. Iemand dit al geprobeerd?
-------------
Iets wat ik nu erg geslaagd vind met de Pro is Remote Play
Heb heel erg het gevoel dat Sony van alles met de PS4 wilde doen wat eigenlijk niet haalbaar was met de kracht en ze genoodzaakt waren alles een beetje te beperken. Je ziet dat al die dingen nu echt veel beter op de Pro werken (PSVR, remote play 1080p/60fps, broadcasting 1080p/60fps, share play 1080p/60fps).
[ Voor 53% gewijzigd door ASNNetworks op 02-12-2016 12:55 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Klopt. Maar ze hebben OLED tegenwoordig ook in toestellen van zo'n 1800 euro zitten Maar het is meer bedoeld als argument tegen het "LG is een budgetmerk met de bijbehorende kwaliteit" opmerking.corset schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:38:
[...]
Klopt maar ja, 5-6000 euro is dan ook het top segment, als je daar niet in uitblinkt kan je net zo goed stoppen
Dat moet zijn: LG (overigens net als Samsung, etc...) heeft budgettoestellen met de bijbehorende kwaliteit. Maar toevallig maken ze ze ook TV's met de beste beeldkwaliteit die er momenteel is!
Maar goed, terug on topic: Als ik nu die PS4 Pro win met die Sint actie, hoef ik met pas druk te gaan maken over 4K en HDR ;-)
Mass Effect: Andromeda zag er ook goed uit, maar ik heb nog nooit een Mass Effect gespeeld. Heb ook nog geen flauw idee of dit deel er verandering in gaat brengen (wacht de reviews wel af zodra hij uitkomt).
Verder viel het me tegen hoeveel ze hebben laten zien en hoe weinig er aangekondigd is. Had daar toch iets meer van verwacht eerlijk gezegd.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Morgen Playstation Experiencedvd-linden schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:49:
Zojuist ook de trailer van Death Stranding gezien. Absoluut een mooie trailer met een hele vette sfeer. Ook leuk om te zien dat er een aantal goede acteurs in deze game gaan spelen, alleen heb ik nog geen flauw idee wat voor game het gaat worden. MGS heeft mij nooit echt aangetrokken, dus ik hoop dat dit uiteindelijk iets gaat worden wat me beter ligt. Dat zal echter pas duidelijk worden als er voor de eerste keer gameplay getoond gaat worden en er meer informatie vrijkomt over wat voor game het precies gaat zijn.
Mass Effect: Andromeda zag er ook goed uit, maar ik heb nog nooit een Mass Effect gespeeld. Heb ook nog geen flauw idee of dit deel er verandering in gaat brengen (wacht de reviews wel af zodra hij uitkomt).
Verder viel het me tegen hoeveel ze hebben laten zien en hoe weinig er aangekondigd is. Had daar toch iets meer van verwacht eerlijk gezegd.
Maar wel een nieuwe revisie. Ik denk dat hij daar op doelt.BigF25 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:30:
[...]
De ps4 pro heeft ook een dualshock 4 controller
Oké. Weten we dat ook weercorset schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:40:
Afgelopen dagen even gekeken naar de mogelijkheden van de PS4 pro.. maar voor mij (nog) geen reden om over te stappen.
Heb nu natuurlijk een grote back catalog via PS Plus. Net The great war binnen getrokken. Vette game. Limbo ook maar eens proberen, maar nu meer op uitspelen games richten. Dus weinig kopen, veel spelen.
[ Voor 54% gewijzigd door maartend op 02-12-2016 14:00 ]
Jamaartend schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:58:
Kan ik een PS4 controller gewoon opladen door de usb kabel aan een usb lader te zetten?
Thnx, scheelt me ook weer geld uitgeven. Dqacht het al, maar alle google searches geven met het woord charge en USB natuurlijk een lader weer.
Ligt er aan hoe je zoektmaartend schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:59:
[...]
Thnx, scheelt me ook weer geld uitgeven. Dqacht het al, maar alle google searches geven met het woord charge en USB natuurlijk een lader weer.
https://www.google.nl/#q=...s4+controller+through+usb
Ik hoop daar ook iets meer verwend te worden met trailers/gameplay en eventuele aankondigingen ja
Toch goed kijken welke kabel hoor, hoor van veel mensen dat door usb kabels van de action je controller kapot gaat
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Weinig? Het gaat on de awards en niet om nieuwe trailers bij de tga.dvd-linden schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:49:
Zojuist ook de trailer van Death Stranding gezien. Absoluut een mooie trailer met een hele vette sfeer. Ook leuk om te zien dat er een aantal goede acteurs in deze game gaan spelen, alleen heb ik nog geen flauw idee wat voor game het gaat worden. MGS heeft mij nooit echt aangetrokken, dus ik hoop dat dit uiteindelijk iets gaat worden wat me beter ligt. Dat zal echter pas duidelijk worden als er voor de eerste keer gameplay getoond gaat worden en er meer informatie vrijkomt over wat voor game het precies gaat zijn.
Ik vind trailers van zelda, halo wars, death stranding, mass effect, telltela games en bulletstorm remake behoorlijk wat. Opvallends is nog dat de grote 3 allemaal een exclusive laten zien.
Shoot, woordje through maakt het hele verschil.BigF25 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:04:
[...]
Ligt er aan hoe je zoekt
https://www.google.nl/#q=...s4+controller+through+usb
En ik gebruik enkel de bijgeleverde kabel en goede USB chargers (dual van Philips), hang ik mijn iPad ook aan.
Noet dit eens helemaal uitzoeken. had er at van gehoord van remote Play, maar begin beetje het idee te krijgen dat ik strax niet op mijn Pro hoef te spelen maar dat het kan op mijn Vita of op de PC. Maar dat zal ik wel verkeerd begrijpen.ASNNetworks schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:50:
[...]
Iets wat ik nu erg geslaagd vind met de Pro is Remote PlayIn 1080p ziet het er écht goed uit voor een game wat je aan het streamen bent. Heb gister de Dualshock 4 usb receiver aangeschaft om draadloos Remote Play te kunnen gebruiken. Mn Macbook aangesloten op mn TV via HDMI, laptop dicht en Remote Play aan. Vanaf mn bank de halve dag FFXV gespeeld. Ziet er erg goed uit moet ik zeggen, tuurlijk bij belaalde scenes zie je dat de bitrate niet hetzelfde is als native. Maar tijdens het spelen valt het niet op, en de latency is erg goed.
Ik kan je vertellen dat het per oplader verschilt. Samsung opladers vind m'n controller geen probleem, echter de opladers van Blackberry vind hij niet leuk. Ding wordt warm, en is stukken sneller leeg.maartend schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:10:
[...]
Shoot, woordje through maakt het hele verschil.
En ik gebruik enkel de bijgeleverde kabel en goede USB chargers (dual van Philips), hang ik mijn iPad ook aan.
Het kan, maar je bent wel heel erg afhankelijk van een goede internetverbinding.maartend schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:23:
[...]
Noet dit eens helemaal uitzoeken. had er at van gehoord van remote Play, maar begin beetje het idee te krijgen dat ik strax niet op mijn Pro hoef te spelen maar dat het kan op mijn Vita of op de PC. Maar dat zal ik wel verkeerd begrijpen.
Online games is sowieso een no-go.
[ Voor 186% gewijzigd door dutchgio op 02-12-2016 14:25 ]
[ Voor 97% gewijzigd door dutchgio op 02-12-2016 14:25 ]
gigabit this, moet ik dus wel iets mee kunnen.dutchgio schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:25:
[...]
Het kan, maar je bent wel heel erg afhankelijk van een goede internetverbinding.
Online games is sowieso een no-go.
Thnx, dus ik kan 's avonds in mijn bedje gewoon op mijn Vita fallout 4 spelen? Lijkt me helemaal geweldig.
Zo toch naar werk, dus me idd daar eens even in verdiepen.
Remote Play zat ook gewoon in de oude PS4. Lijkt me niet dat daar veel aan verandert is?maartend schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:23:
[...]
Noet dit eens helemaal uitzoeken. had er at van gehoord van remote Play, maar begin beetje het idee te krijgen dat ik strax niet op mijn Pro hoef te spelen maar dat het kan op mijn Vita of op de PC. Maar dat zal ik wel verkeerd begrijpen.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Ik kom van de PS3 en de 360. Voor mij is er dus heel veel anders.MonkeySleeve schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:39:
[...]
Remote Play zat ook gewoon in de oude PS4. Lijkt me niet dat daar veel aan verandert is?
Aha, nog wat geleerd. Mijn normale hedset kan op de ps4 controller. ook makkelijk en lekker voor de rest van het gezin.
[ Voor 17% gewijzigd door maartend op 02-12-2016 14:44 ]
http://www.gamegear.be/co...f.p.s.-dominator-mod-pack
Ik kan 'm iedereen aanraden. Ik vind games er ook letterlijk leuker mee worden.
Verwijderd
Op de PS4 is remote play 720p.MonkeySleeve schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:39:
Remote Play zat ook gewoon in de oude PS4. Lijkt me niet dat daar veel aan verandert is?
Op de PS4 Pro is remote play 1080p.
Daar ben ik het toch niet helemaal eens. True, ze laten wel het een en ander zien, maar ik heb het idee dat the Spike Video Game Awards (de voorganger) op een gegeven moment toch echt een show was waarbij het om meer draaide dan enkel awards. Er is gisteren toch niks aangekondigd, op een bulletstorm remake (who cares) en een telltale game (die ook van vrijwel iedere franchise een game maken) na. Misschien heb ik een verkeerd beeld of verkeerde verwachtingen van the Game Awards, maar ik had stiekem op iets meer gehoopt. Het enige boeiende dat ze in mijn optiek hebben laten zien zijn Mass Effect en Death Stranding (en nee, geen Zelda, want daar zijn al een stuk of 1000 gameplayvideo's en trailers van laten zien). Dat vind ik toch tamelijk karig voor een relatief grote show.Nieuwevolger schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:07:
[...]
Weinig? Het gaat on de awards en niet om nieuwe trailers bij de tga.
Ik vind trailers van zelda, halo wars, death stranding, mass effect, telltela games en bulletstorm remake behoorlijk wat. Opvallends is nog dat de grote 3 allemaal een exclusive laten zien.
Het klopt dat het verder draait om de awards, maar ik heb toch het idee dat de voorganger op een gegeven moment meer een show was geworden waarbij aankondigingen werden gedaan, gameplay werd getoond en awards werden uitgereikt.
Huh, ok maar dat is dan remote play naar een PC toe? Zat nog met de Vita in mijn hoofdVerwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:04:
[...]
Op de PS4 is remote play 720p.
Op de PS4 Pro is remote play 1080p.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Duur zeg! Kan je net zo goed een scuf halen ipv een 'normale' controller en die packbram1984 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:48:
Kreeg net van een mede Tweaker door dat de Strikepack inmiddels ook in de EU te verkrijgen is:
http://www.gamegear.be/co...f.p.s.-dominator-mod-pack
Ik kan 'm iedereen aanraden. Ik vind games er ook letterlijk leuker mee worden.
Een Scuf is bijna 3x zo duur en dan heb je nog de simpele uitvoering. Een controller heb je sowieso al. Een Scuf heeft verder geen mods en is minder eenvoudig te remappen. Een Scuf kan daarbij verder ook alleen de facebuttons mappen (voor zover ik weet, dus niet de sticks en D-pad bijvoorbeeld.Jamesl schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:49:
[...]
Duur zeg! Kan je net zo goed een scuf halen ipv een 'normale' controller en die pack
[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 02-12-2016 16:20 ]
Hun spider-man teaser was al best aardig. Maar ik lees nu berichten dat het Guerrila's, SP en/of Decima (een nieuwe engine) zou zijn. Misschien weten we morgen meer bij Kojima's eigen panel.Nieuwevolger schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:57:
Nu kojima de engine van suckar punch gebruikt, ben ik eigenlijk ook wel benieuwd hoe hun nieuwe game eruit ziet.
Spider man wordt gemaakt door imsoniac games en gebruikt de engine van rachtet and clank. Het lijkt erop dat kojima de decima engine gebruikt, wat een aangepaste versie van de suckar punch engine is. http://www.gamepur.com/ne...nchs-infamous-second.htmlghstly schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:12:
[...]
Hun spider-man teaser was al best aardig. Maar ik lees nu berichten dat het Guerrila's, SP en/of Decima (een nieuwe engine) zou zijn. Misschien weten we morgen meer bij Kojima's eigen panel.
Internetverbinding? Kan het ook buitenshuis? Dat wist ik helemaal niet.dutchgio schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:25:
[...]
Het kan, maar je bent wel heel erg afhankelijk van een goede internetverbinding.
Zegt dus niet veel over Sucker Punch hun engine gezien je niet weet wat er is aangepast.Nieuwevolger schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:27:
[...]
Spider man wordt gemaakt door imsoniac games en gebruikt de engine van rachtet and clank. Het lijkt erop dat kojima de decima engine gebruikt, wat een aangepaste versie van de suckar punch engine is. http://www.gamepur.com/ne...nchs-infamous-second.html
Over 4G of wifi elders moet ook kunnen ja.Donstil schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:39:
[...]
Internetverbinding? Kan het ook buitenshuis? Dat wist ik helemaal niet.
Oh damn, da's waar. My bad. Ook een goeie engine daar niet van.Nieuwevolger schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:27:
[...]
Spider man wordt gemaakt door imsoniac games
Goed dat je alles op gigabit hebt in huis, maar je Vita is echter beperkt tot wifi n 2.4ghz. Ik heb ook een Vita thuis en gebruik het nooit voor Remote Play. De input lag is niet ideaal voor wat serieuzere games en qua controls is het niet te vergelijken als je echt wil gamen.maartend schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:27:
[...]
gigabit this, moet ik dus wel iets mee kunnen.
Thnx, dus ik kan 's avonds in mijn bedje gewoon op mijn Vita fallout 4 spelen? Lijkt me helemaal geweldig.
Zo toch naar werk, dus me idd daar eens even in verdiepen.
Via de PC/MAC met Dualshock 4 is het erg goed, zeer lage inputlag vanwege betere wifi en exact zelfde controls als normaal. Ik heb gewoon Destiny via Remote Play gespeeld (Crucible en vaak genoeg bovenaan geindigd). Het werkt gewoon erg goed, zeker voor non-shooters.
Ooh Nice dat wist ik niet.dutchgio schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:40:
[...]
Over 4G of wifi elders moet ook kunnen ja.
Als ik via VPN verbinding naar thuis maak dan werkt het niet. Hoe werkt het wel?
Ik heb niks ontvangen.Amaze86 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:16:
Wie vorige week de ps4 pro heeft gekocht bij Kijkshop krijgt hem morgen, iemand heeft mailtje gehad van hun.Lees ik net op bg.
Dit topic is gesloten.
![]()
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.