-SaveMe- schreef op maandag 21 november 2016 @ 18:38:
[...]

Die krijg je echt pas heel laat idd ... Pas als je ze nodig hebt bovenin Soviet Installation ...
Daar ben ik al lang en breed voorbij. Heb je de spoiler wel gelezen? Ik ben volgens mij al bijna klaar met Geothermal Valley.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:07:
[...]

Daar ben ik al lang en breed voorbij. Heb je de spoiler wel gelezen? Ik ben volgens mij al bijna klaar met Geothermal Valley.
Even dat stuk uitspelen Bram :+

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-01 17:36
Zojuist mijn launch ps4 verkocht voor 200, voor het eerst sinds jaren zonder console in huis. Wat ga ik doen met al die tijd :P Nu wachten op een mooie black friday aanbieding voor de pro.

[ Voor 4% gewijzigd door RaijRaij op 21-11-2016 20:01 ]

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
SmooK schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:00:
Zojuist mijn launch ps4 verkocht voor 200, voor het eerst sinds jaren zonder console in huis. Wat ga ik doen met al die tijd :P
Tijd voor board games.

• RaijRaij
Ik haal mens erger je niet alvast uit het vet :D

• maartend
SmooK schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:10:
Om je nog een beetje vast te houden;

Vette game

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-01 09:36
Vandaag besloten om toch over te stappen naar een PS4 Pro. Na de filmpjes van FF XV gezien te hebben toch echt de moeite waard. Beetje jammer dat Skyrim bijv. nog wel issues heeft op de Pro.

Had in eerste instantie Nedgame gebeld, en die wisten te vermelden dat ze mijn PS4 innamen, maar dan wel voor een lager bedrag omdat ik die mono headset niet meer heb. Nadat ik zei de HDD te hebben vervangen met een 2TB HDD, werd mij verteld dat ze de PS4 dan niet meer aanemen :s

Uiteindelijk GameMania gebeld, en die namen hem gewoon aan, dat ik de headset niet meer had was geen probleem, en de 2TB HDD nemen ze in als 1TB. Nadeel was dat ze momenteel geen Pro's meer hadden, maar hoopte deze einde van de maand weer te krijgen, dus het is nog ff afwachten.

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-12-2025
Raxious schreef op maandag 21 november 2016 @ 21:01:
Vandaag besloten om toch over te stappen naar een PS4 Pro. Na de filmpjes van FF XV gezien te hebben toch echt de moeite waard. Beetje jammer dat Skyrim bijv. nog wel issues heeft op de Pro.

Had in eerste instantie Nedgame gebeld, en die wisten te vermelden dat ze mijn PS4 innamen, maar dan wel voor een lager bedrag omdat ik die mono headset niet meer heb. Nadat ik zei de HDD te hebben vervangen met een 2TB HDD, werd mij verteld dat ze de PS4 dan niet meer aanemen :s

Uiteindelijk GameMania gebeld, en die namen hem gewoon aan, dat ik de headset niet meer had was geen probleem, en de 2TB HDD nemen ze in als 1TB. Nadeel was dat ze momenteel geen Pro's meer hadden, maar hoopte deze einde van de maand weer te krijgen, dus het is nog ff afwachten.
Dan word je even genaaid mbt de ingebouwde 2Tb opnemen als 1tb. Haal die 2 tb er uit, zet de originele schijf er in en dan de 2tb weer inbouwen in de Pro. Zo heb ik het ook gedaan

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-01 10:09
bram1984 schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:07:
[...]

Je komt daar nog een keer terug :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-01 09:36
Jay_Snake schreef op maandag 21 november 2016 @ 21:44:
[...]

Dan word je even genaaid mbt de ingebouwde 2Tb opnemen als 1tb. Haal die 2 tb er uit, zet de originele schijf er in en dan de 2tb weer inbouwen in de Pro. Zo heb ik het ook gedaan
jup, weet dat ik ook hier mee genaaid wordt, maar oorspronkelijk zat er een 500gb hdd in, dus dan zou ik nog maar 150 euro terug krijgen. Heb ook gemerkt dat ik nu 90% van de games die op de HDD stonden echt al in geen maanden meer had gespeeld, en ik het prima kan redden met een 1TB HDD.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
SmooK schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:00:
Wat ga ik doen met al die tijd :P
Hier op het forum hangen zo te zien :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Cassiuskleij
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-05-2025
Ik had iets geks vandaag met de Pro. Ik kreeg m'n beeldinstelling maar niet op 2160p-rgb waardoor hij geen HDR signaal doorgaf aan mijn ks8000.

Hoop lopen klooien en na een uur ergenis en beeldinstellingen besloten om de origineleHDMI kabel van de Pro te vervangen met een kabel die ik nog had liggen. Bleek dat dus het probleem te zijn. Raar dat je een kabel meeleverd die dus blijkbaar niet doet wat ie moet doen. Mocht iemand anders tegen het zelfde probleem aankopen dan weet je wat je moet doen.

Verder wel echt super blij met de Pro! Heb lang getwijfeld of ik m zou halen, maar toen mn HD TV er de brui aan gaf en ik toch een nieuwe tv moest halen was het een no brainer. d:)b

psn id: cassiuskleij

• RaijRaij
Donstil schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:20:
[...]

Hier op het forum hangen zo te zien :+
Zal mijn tweakers account ook op mp zetten.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:56
Gamrmania heeft goede ps4 game deals, bf1, fifa17 35 euro vanaf vandaag.

Tomb raider 30 euro vanaf vrijdag. Nog meet actis check hun site.cod.legacy edition 55 euro.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Moet je het wel ophalen. Geen webshop hebben, het bestaat nog... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 21-11-2016 23:02 ]

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-11-2025
Amaze86 schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:59:

Tomb raider 30 euro vanaf vrijdag. Nog meet actis check hun site.cod.legacy edition 55 euro.
de nieuwe TR ?

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
SmooK schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:52:
[...]

Zal mijn tweakers account ook op mp zetten.
Nou als ze er ook €200,- voor geven mogen ze de mijne hebben hoor :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Kyojuro
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10-01 20:17
Jup, dit staat op de GM site;

- Quantum Break (Xbox One) voor €9,98
- Dishonored 2 (PS4/ONE) voor €34,98
- The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition (Remastered) (PS4/ONE) voor €34,98
- Xbox One S Wireless Controller (wit) voor €29,98
- Call of Duty: Infinite Warfare - Legacy Pro Edition (PS4/ONE) voor €79,98
- Tom Clancy's The Division (PS4/ONE) voor €14,98
- PlayStation 4 Slim (1 TB) + extra controller voor €279
- Headset LVL 5 White Camo voor € 24,98
- Call of Duty: Infinite Warfare (PS4/ONE) €39,98
- Call of Duty: Infinite Warfare Legacy Edition (met Modern Warfare Remaster) (PS4/ONE) voor €54,98
- Grand Theft Auto V (PS4/ONE) voor €29,98
- Mafia III (PS4/ONE) voor €34,98
- Rise of the Tomb Raider - 20 Year Celebration Artbook Edition (PS4) - €29,98

• -SaveMe-
  • Laatst online: 04-01 10:09
Hmmm, dishonered 2 is wel nice voor die prijs!

GamiQ, de game notes app met game maps!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
MarcusFenix schreef op maandag 21 november 2016 @ 23:48:
[...]

Jup, dit staat op de GM site;

- Quantum Break (Xbox One) voor €9,98
- Dishonored 2 (PS4/ONE) voor €34,98
- The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition (Remastered) (PS4/ONE) voor €34,98
- Xbox One S Wireless Controller (wit) voor €29,98
- Call of Duty: Infinite Warfare - Legacy Pro Edition (PS4/ONE) voor €79,98
- Tom Clancy's The Division (PS4/ONE) voor €14,98
- PlayStation 4 Slim (1 TB) + extra controller voor €279
- Headset LVL 5 White Camo voor € 24,98
- Call of Duty: Infinite Warfare (PS4/ONE) €39,98
- Call of Duty: Infinite Warfare Legacy Edition (met Modern Warfare Remaster) (PS4/ONE) voor €54,98
- Grand Theft Auto V (PS4/ONE) voor €29,98
- Mafia III (PS4/ONE) voor €34,98
- Rise of the Tomb Raider - 20 Year Celebration Artbook Edition (PS4) - €29,98
Klinkt erg goed, wordt ik blij van.

Waar heb je dit precies gevonden op de site?
Mis ik even en kan het samen niet vinden!

Thanks.

• Kyojuro
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10-01 20:17
masterjula schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 02:29:
[...]

Klinkt erg goed, wordt ik blij van.

Waar heb je dit precies gevonden op de site?
Mis ik even en kan het samen niet vinden!

Thanks.
https://www.gamemania.nl/info/blackfriday

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
bram1984 schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:20:
[...]

Ah okay. Dan klopt het. Was al bang voor een bug ofzo. :)
Is het jou al eens gelukt om op de Square Enix servers te komen vanuit Rise of the Tomb Raider? Voor 2 trophies heb je van die kaarten nodig voor de Endurance game mode maar de servers zijn offline voor mij tot nu toe :(

Niet dat ik nou speciaal een platinum wil halen, maar al die extra modes werken niet optimaal als je niet op de servers kan en is dan een beetje jammer...
SmooK schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:10:
Er zijn overigens 1000en boardgames die veel beter en leuker zijn dan Mens Erger Je Niet ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Aenea op 22-11-2016 04:27 ]

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-01 08:36
Cassiuskleij schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:28:
Ik had iets geks vandaag met de Pro. Ik kreeg m'n beeldinstelling maar niet op 2160p-rgb waardoor hij geen HDR signaal doorgaf aan mijn ks8000.

Hoop lopen klooien en na een uur ergenis en beeldinstellingen besloten om de origineleHDMI kabel van de Pro te vervangen met een kabel die ik nog had liggen. Bleek dat dus het probleem te zijn. Raar dat je een kabel meeleverd die dus blijkbaar niet doet wat ie moet doen. Mocht iemand anders tegen het zelfde probleem aankopen dan weet je wat je moet doen.

Verder wel echt super blij met de Pro! Heb lang getwijfeld of ik m zou halen, maar toen mn HD TV er de brui aan gaf en ik toch een nieuwe tv moest halen was het een no brainer. d:)b
Sommigen roepen dat het een "Premium" HDMI kabel is die er bij zit, maar zo op het oog is het exact dezelfde HDMI kabel die bv. ook bij de PS VR zit. Zeg maar eentje die ook voor 3.95 bij Allekabels.nl of zelfs de Action te koop is.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-01 08:43
Aenea schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 04:23:
[...]

Is het jou al eens gelukt om op de Square Enix servers te komen vanuit Rise of the Tomb Raider? Voor 2 trophies heb je van die kaarten nodig voor de Endurance game mode maar de servers zijn offline voor mij tot nu toe :(

Niet dat ik nou speciaal een platinum wil halen, maar al die extra modes werken niet optimaal als je niet op de servers kan en is dan een beetje jammer...

[...]

Er zijn overigens 1000en boardgames die veel beter en leuker zijn dan Mens Erger Je Niet ;)
Bedoel je die card packs die je in het hoofdmenu kan verkrijgen? Heb die trophy voor 300 kaarten gisteren gehaald... dus dat werkte hier wel.

Overigens, als ik in de game op pauze druk zie ik links onder altijd dat geprobeerd wordt om scores van mijn friends list te laden, maar dat is tot nu toe nog niet gelukt (hij blijft maar laden). Dus dat lijkt nog niet helemaal te werken?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-01 16:05
Ik heb zelf een P2715Q monitor van Dell die hdmi 1.4 met 4k@30hz ondersteunt. De ps4 pro zou dit ook moeten ondersteunen en vanuit de doos ondersteund deze het ook. Zodra je echter de update uitvoert, zowel 4.05 als 4.06 dan werkt het niet meer. Ik kan hooguit 1080p selecteren. (hdcp aan/uit of op 1.4 zetten maakt niks uit)

Sony hierover gemaild, is bekend bij hun en er werd mij verteld dat ze het niet gaan verhelpen ondanks dat ze adverteren dat de ps4 pro 4k@30hz ondersteunt.

Lekker teleurstellend allemaal, linux iemand?

http://community.eu.plays...I-1-4-4K-TVs/m-p/24676240

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:31

FeaR

In GoT we trust

-SaveMe- schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 00:10:
Hmmm, dishonered 2 is wel nice voor die prijs!
Zeker! Die ga ik vrijdag eens bestellen. Gelukkig dat ik gisteren niet Tomb Raider én Dishonored 2 mee had genomen. Goede deals :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Ik heb de PS4 Pro sinds launch en alles werkt hier perfect behalve een klein probleem:

Elke keer als ik de digitale versie van de Destiny Collection start komt
er Destiny gedownload in beeld en echt elke keer.

Smiley voor dit vreemde probleem: >:)

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

warcow schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:13:
Ik heb zelf een P2715Q monitor van Dell die hdmi 1.4 met 4k@30hz ondersteunt. De ps4 pro zou dit ook moeten ondersteunen en vanuit de doos ondersteund deze het ook. Zodra je echter de update uitvoert, zowel 4.05 als 4.06 dan werkt het niet meer. Ik kan hooguit 1080p selecteren. (hdcp aan/uit of op 1.4 zetten maakt niks uit)

Sony hierover gemaild, is bekend bij hun en er werd mij verteld dat ze het niet gaan verhelpen ondanks dat ze adverteren dat de ps4 pro 4k@30hz ondersteunt.

Lekker teleurstellend allemaal, linux iemand?

http://community.eu.plays...I-1-4-4K-TVs/m-p/24676240
Verschillende reacties vanuit Sony blijkbaar, in de link staat juist dat er wel een fix komt. Maar wel erg vervelend idd.

PSN: fonsmeister

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-01 08:12
Cassiuskleij schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:28:

Ik heb dit voor met mijn ks7000. Je hebt dus gewoon een andere hdmi kabel gebruikt?

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:17
Ik vind het toch wel bizar dat er zoveel shit met HDMI issues naar voren komen, je zou bijna zeggen dat ze niks hebben getest met die Pro..

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Amaze86 schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:59:

30 euro voor TR? Niet verkeerd, die game stond al op mijn lijstje. Bedankt voor de tip!

• Cassiuskleij
Stijnb_ schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:23:
[...]

Ik heb dit voor met mijn ks7000. Je hebt dus gewoon een andere hdmi kabel gebruikt?
Ja ik had nog een dikke HDMI kabel liggen dus toen alles faalde heb ik die maar eens geprobeerd. Daarna kon ik de tv op UHD color mode zetten en werkte het gewoon. Daarvoor werd het scherm zwart zodra ik deze modus aanzette.

Edit: typo

• Jay47
  • Laatst online: 00:26
Romius schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:28:
Ik vind het toch wel bizar dat er zoveel shit met HDMI issues naar voren komen, je zou bijna zeggen dat ze niks hebben getest met die Pro..
Dus Sony zou alle tv's moeten testen? 7(8)7
Dit ligt niet aan de Pro maar aan de tv's!

• Romius
Jay47 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:56:
[...]

Dus Sony zou alle tv's moeten testen? 7(8)7
Dit ligt niet aan de Pro maar aan de tv's!
Klinkt een beetje als een fanboy reactie..
Niet alle tv's hoeven ze testen, maar wel wat meer dan enkel hun eigen tv lijn. Maar tuurlijk ligt het niet aan de Pro, vandaar dat mijn Xbox One S met 4K het wel prima doet, en een 4K mediaplayer ook O-)
Cassiuskleij schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:45:
[...]

Ja ik had nog een dikke HDMI kabel liggen dus toen alles faalde heb ik die maar eens geprobeerd. Daarna kon ik de tv op UHD color mode zetten en werkte het gewoon. Daarvoor werd het scherm zwart zodra ik deze modus aanzette.

Edit: typo
Had je de kabel in dezelfde hdmi ingang gezet, dat kan ook nog wel eens het probleem zijn.

• Jay47
Romius schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:02:
[...]

Niet alle tv's hoeven ze testen, maar wel wat meer dan enkel hun eigen tv lijn. Maar tuurlijk ligt het niet aan de Pro, vandaar dat mijn Xbox One S met 4K het wel prima doet, en een 4K mediaplayer ook O-)
Helemaal geen fanboy actie, en bedrijf kan niet alles testen dat is gewoon logisch.
En de meeste problemen komen voor op HDR en HDCP gebied!
Know your TV!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
Romius schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:02:
[...]

Klopt, alles werkt behalve de Pro. Dus het ligt aan de TV, ik snap de logica ook niet helemaal. Maar het zal wel omdat wij geen 4k ultra hd #swagsauce420blazeit van Sony hebben staan. :+

Daarom wacht ik juist met de Pro, VR en dat soort zooi. Als ik nu al zie dat er problemen waren/zijn met VR (Alignment issues), en met de Pro (HDMI). En vooral de manier waarop Sony het echt heel, heel leuk vind om support maar even te stoppen en 0 te doen voor oudere devices (PS Move, Vita, PS Eye, etc etc) wacht ik gewoon even af.

Erg blij dat de fanboys voor me willen beta testen, tegen de tijd dat alles opgelost is, is de prijs gezakt en heb ik een grotendeels probleemvrij device.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Origins
  • Niet online
corset schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:18:
[...]

Klopt, alles werkt behalve de Pro. Dus het ligt aan de TV, ik snap de logica ook niet helemaal. Maar het zal wel omdat wij geen 4k ultra hd #swagsauce420blazeit van Sony hebben staan. :+

Daarom wacht ik juist met de Pro, VR en dat soort zooi. Als ik nu al zie dat er problemen waren/zijn met VR (Alignment issues), en met de Pro (HDMI). En vooral de manier waarop Sony het echt heel, heel leuk vind om support maar even te stoppen en 0 te doen voor oudere devices (PS Move, Vita, PS Eye, etc etc) wacht ik gewoon even af.

Erg blij dat de fanboys voor me willen beta testen, tegen de tijd dat alles opgelost is, is de prijs gezakt en heb ik een grotendeels probleemvrij device.
:')

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-01 21:46
Wanneer komen die blackfriday sales in de PSN store? echt alleen die vrijdag?

automation fanboy

Deus Ex voor 2 tientjes. Must resist.

Eerst maar TR en Infinite Warfare uitspelen. Dan moet ik nog Syndicate afmaken en Primal ben ik zelfs nog maar helemaal aan het begin. Tegen die tijd is Deus Ex vast wel weer ergens voor deze prijs te koop.

• Romius
Jay47 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:13:
[...]

Helemaal geen fanboy actie, en bedrijf kan niet alles testen dat is gewoon logisch.
En de meeste problemen komen voor op HDR en HDCP gebied!
Know your TV!
Ik ken mijn tv prima, die werkt namelijk uitstekend met mijn Xbox One S. Zit ook een AMD CPU & GPU in. Als EA, Ubisoft of weet ik wie een game uitbrengt met bugs is het allemaal schande, maar als Sony een half brak apparaat uitbrengt is het de schuld van de tv fabrikanten.

Ik krijg het idee dat Sony gewoon niks heeft getest op een andere grote spelers op tv gebied, ik vind dat gewoon niet kunnen.

Alleen deze al, I rest my case: https://www.playstation.c...ected-to-a-ps4-pro-syste/

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-01 10:05

rajackar

Blood Minister

Wat vinden jullie eigenlijk van de download snelheden op de pro? Bij mijn normale ps4 was het altijd een beetje onvoorspelbaar maar de pro download strak op 12 MB/s

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Romius
rajackar schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:32:
Wat vinden jullie eigenlijk van de download snelheden op de pro? Bij mijn normale ps4 was het altijd een beetje onvoorspelbaar maar de pro download strak op 12 MB/s
Waarschijnlijk zit de netwerkkaart niet meer op de gedeelde USB bus :')

Sorry, ben in flame bui :+

• Punkbuster
Mijn PS4 download trouwens ook altijd strak met 100mb/s. :P

automation fanboy

• Jay47
Romius schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:31:
[...]

Ik ken mijn tv prima, die werkt namelijk uitstekend met mijn Xbox One S. Zit ook een AMD CPU & GPU in. Als EA, Ubisoft of weet ik wie een game uitbrengt met bugs is het allemaal schande, maar als Sony een half brak apparaat uitbrengt is het de schuld van de tv fabrikanten.

Ik krijg het idee dat Sony gewoon niks heeft getest op een andere grote spelers op tv gebied, ik vind dat gewoon niet kunnen.

Alleen deze al, I rest my case: https://www.playstation.c...ected-to-a-ps4-pro-syste/
Dan ga je toch lekker op je Xbone spelen, want dat haal je steeds erbij........jij klinkt meer als een fanboy btw!
Jij zegt "Ik ken mijn tv prima, die werkt namelijk uitstekend met mijn Xbox One S. Zit ook een AMD CPU & GPU in"
Betekent dus dat je geen kaas van hebt gegeten, beetje specs aanhalen?
Als de Pro zo brak is waarom zit je dan nog hier? Verkoop het of pleur het weg 8)7
En nogmaals meeste Pro problemen komen voor door HDR en HDCP........meeste mensen kennen hun tv en settings niet! Dus ken je tv! 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Jay47 op 22-11-2016 10:43 ]

Romius schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:31:
[...]

Dus als ik diesel in een benzine auto doe, dan is het automatisch direct de schuld van de auto als het niet werkt? Want ja, met benzine werkt het toch ook? Rare manier van redeneren. Er zijn genoeg TV's die wel gewoon goed werken. Dus ja. Ik laat overigens even in het midden waar het aan ligt, want ik weet het simpelweg niet. Het is duidelijk dat er ergens een probleem zit. Wacht gewoon even af totdat het bekend is waar dit probleem precies zit. Of je nu de TV of de console de schuld geeft, zonder echte feiten is het allebei nogal kort door de bocht.

En wat wil je met dat linkje zeggen? Dat was van te voren al bekend. Rare beslissing? Zeker. Nieuws? Niet echt.

• Conscience NL
rajackar schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:32:
Viel mij ook op ja, de downloadsnelheid is tot nu toe constant hoog.

• Romius
Jay47 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:41:
[...]

Dan ga je toch lekker op je Xbone spelen, want dat haal je steeds erbij........jij klinkt meer als een fanboy btw!
Jij zegt "Ik ken mijn tv prima, die werkt namelijk uitstekend met mijn Xbox One S. Zit ook een AMD CPU & GPU in"
Betekent dus dat je geen kaas van hebt gegeten, beetje specs aanhalen?
Als de Pro zo brak is waarom zit je dan nog hier? Verkoop het of pleur het weg 8)7
En nogmaals meeste Pro problemen komen voor door HDR en HDCP........meeste mensen kennen hun tv en settings niet! Dus ken je tv! 8)7
Tuurlijk, ik ben een fanboy want ik heb allebei de consoles (na eerst een gewone PS4 te hebben gehad)..die beschuldiging gaat al gelijk mank. Ik wil geen veer in mijn reet steken, maar ik heb tientallen receivers/tv's en weet ik wat versleten in mijn leven, dus verstand heb ik er wel degelijk van. Settings qua HDR en HDCP :? , kennelijk heb jij er geen kaas van gegeten want daar kun je 0,0 van instellen namelijk. Daarmee ben je gewoon aan het lot van de fabrikanten overgelaten.

En een vergelijking met bezine en diesel, kom op man..

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-01 10:05

rajackar

Blood Minister

Damn wat een geflame zeg :(

Is het nou zo moeilijk om toe te geven dat Sony wat bugs in de pro heeft zitten? Ik vond het ook shit dat ik eerst geen beeld kreeg en moest klooien met hdcp settings enzo. Neemt niet weg dat ik nu prima geniet van mijn pro.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• loekf2
bram1984 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:42:
[...]
En wat wil je met dat linkje zeggen? Dat was van te voren al bekend. Rare beslissing? Zeker. Nieuws? Niet echt.
Ik vind dat ie wel een punt heeft.

Je brengt in September een PS VR uit en een maand later een PS4 Pro. Nu blijkt dat de PU van de PS VR:

- HDMI 1.4 interfaces heeft
- Zo te zien zijn de Analog Devices HDMI transceivers niet geschikt voor HDMI 2.0 met 4K@60p support.
- Andere kant, die Marvell SoC die er in zit (voor warping ???) kan prima met 4K@60p overweg.

Vreemd dat ze dus voor de HDMI interfaces gekozen hebben van de "vanilla" PS4, niet de Pro.

Bewijst misschien wel dat de PS VR (te ?) lang in ontwikkeling was, maar ook dat Sony ontwikkel trajecten van producten slecht aligned. Ze hadden gewoon die PU geschikt moeten maken voor HDMI 2.0 bypass.

Ik heb geen 4K HDR TV, maar zou het zelf bezopen vinden als je iedere keer de HDMI connecties moet omgooien voordat je de PS VR gaat gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door loekf2 op 22-11-2016 10:59 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

loekf2 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:58:
[...]

Ik vind dat ie wel een punt heeft.

Je brengt in September een PS VR uit en een maand later een PS4 Pro. Nu blijkt dat de PU van de PS VR:

- HDMI 1.4 interfaces heeft
- Zo te zien zijn de Analog Devices HDMI transceivers niet geschikt voor HDMI 2.0 met 4K@60p support.
- Andere kant, die Marvell SoC die er in zit (voor warping ???) kan prima met 4K@60p overweg.

Vreemd dat ze dus voor de HDMI interfaces gekozen hebben van de "vanilla" PS4, niet de Pro.

Bewijst misschien wel dat de PS VR (te ?) lang in ontwikkeling was, maar ook dat Sony ontwikkel trajecten van producten slecht aligned. Ze hadden gewoon die PU geschikt moeten maken voor HDMI 2.0 bypass.

Ik heb geen 4K HDR TV, maar zou het zelf bezopen vinden als je iedere keer de HDMI connecties moet omgooien voordat dat de PS VR gaat gebruiken.
Dat ontken ik ook nergens, maar dit was van tevoren al lang bekend. Dit is niet iets nieuws of zo. Rare en bezopen keuze, zeker.

Tijdje terug heb ik hier trouwens (bron NeoGAF) een cheap ass ding gepost die je ertussen kan zetten en zodoende geen kabels meer om hoeft pluggen. Dan wordt HDR wel gewoon doorgegeven. Soort van switch geloof ik.

• Jay47
Romius schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:52:
[...]

Tuurlijk, ik ben een fanboy want ik heb allebei de consoles (na eerst een gewone PS4 te hebben gehad)..die beschuldiging gaat al gelijk mank. Ik wil geen veer in mijn reet steken, maar ik heb tientallen receivers/tv's en weet ik wat versleten in mijn leven, dus verstand heb ik er wel degelijk van. Settings qua HDR en HDCP :? , kennelijk heb jij er geen kaas van gegeten want daar kun je 0,0 van instellen namelijk. Daarmee ben je gewoon aan het lot van de fabrikanten overgelaten.

En een vergelijking met bezine en diesel, kom op man..
Yep geen kaas van gegeten!
HDCP kun je wel degelijk instellen op je Pro.......Nuff said!

Verwijderd

Punkbuster schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:25:
Tot nu toe nog geen berichtgeving op het Playstation Blog voorbij zien komen, dus ja. En er is ook nog geen zicht op de games die als deal worden aangeboden. Hopelijk geven ze snel duidelijkheid, want bij GM zijn enkele aantrekkelijke deals beschikbaar (TR, BF en/of COD), waarbij ik wel opmerk dat veel van die games ook via andere inruilacties aangeboden werden.

• Punkbuster
ja, ik heb die games ook liever digitaal. Maar anders wordt het gewoon bij de GM ;)

automation fanboy

• Romius
Jay47 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:02:
[...]

Yep geen kaas van gegeten!
HDCP kun je wel degelijk instellen op je Pro.......Nuff said!
Ja in een 1 of ander vaag bootmenu, om een handmatig om te zetten naar 1.4..dat is geen instellen. Of uitzetten in de settings. Alsof ze al wisten dat het problemen ging opleveren.

Maargoed, zoals gezegd, ik geniet evengoed van de Pro, ik ben gewoon teleurgesteld dat ik nu allerlei kunstgrepen moet uitvoeren en kabels moet omgooien iedere keer om te testen. Ik ben daar geen fan van :(

[ Voor 27% gewijzigd door Romius op 22-11-2016 11:09 ]

• TFHfony
  • Laatst online: 22:57

TFHfony

Professional Weirdo

Punkbuster schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:25:
Daarom het het ook black FRIDAY...
Anders had het wel black WEDNESDAY, THURSDAY & FRIDAY geheten...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• loekf2
Romius schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:03:
[...]

Ja in een 1 of ander vaag bootmenu, om een handmatig om te zetten naar 1.4..dat is geen instellen. Of uitzetten in de settings. Alsof ze al wisten dat het problemen ging opleveren.

Maargoed, zoals gezegd, ik geniet evengoed van de Pro, ik ben gewoon teleurgesteld dat ik nu allerlei kunstgrepen moet uitvoeren en kabels moet omgooien iedere keer om te testen. Ik ben daar geen fan van :(
Is niet vaag, gewoon boot menu in safe mode (power knop > 7 secs indrukken, dan loslaten).

• Cassiuskleij
Nieuwevolger schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:04:
[...]

Had je de kabel in dezelfde hdmi ingang gezet, dat kan ook nog wel eens het probleem zijn.
:Y

• ThaBEN
  • Laatst online: 19-10-2025
TFHfony schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:26:
[...]

Daarom het het ook black FRIDAY...
Anders had het wel black WEDNESDAY, THURSDAY & FRIDAY geheten...
Je redenering is logisch maar klopt in dit geval niet :9
Donderdagnacht om 01:00 staan ze online.
Ik kreeg een nieuwsbrief van Sony met daarin een timer die aftelt naar donderdagnacht 01:00.

Waarschijnlijk is het dan al vrijdag in de USA ofzo O-)

Zie voor meer informatie de Sony Black Friday website: Black Friday — uitverkoop start op 24 november 2016

[ Voor 15% gewijzigd door ThaBEN op 22-11-2016 11:49 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• warcow
Jay47 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:41:
[...]

Heb zelf een ps4 (pro ondertussen) en geen xboz one maar kan mij wel redelijk vinden in zijn reactie. Sony heeft nu na 2 weken na release nog altijd niks officieels laten weten over de problemen met hdmi en hdcp. En dat jij jet op jouw tv werkende krijgt betekent niet dat er geen problemen zijn. Die zijn er wel degelijk, zowel met hdcp als met hdmi. Bij hdmi mist gewoon volledig ondersteuning voor 4k (30hz) bij hdmi 1.4.

Dat is in mijn ogen gewoon zwaar brak zeker gezien het met de firmware voor 4.05 wel werkte. Stond niet bij releasedag voor de mediamarkt om vervolgens nog wekenlang op 1080p te gamen. Zoals het nu lijkt is het dus zelfs sterk de vraag of ze uberhaubt nog met ondersteuning voor hdmi 1.4 komen.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-01 16:35

Yucko

One clown to rule them all !

loekf2 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:42:
[...]

Is niet vaag, gewoon boot menu in safe mode (power knop > 7 secs indrukken, dan loslaten).
Mwa, iedereen mag vinden wat hij wil maar zelf vind ik het ook vaag dat men in een bootmenu/safe mode moet gaan om een dergelijke instelling te veranderen.
Er zullen genoeg gebruikers zijn die niet eens van het bestaan van dat bootmenu afweten.

Ik weet er ook enkel vanaf omdat ik bij mijn PS4 destijds continue problemen met de HDD had en een 'rebuild' via safe mode wellicht uitkomst zou bieden (heeft inderdaad mijn probleem verholpen).

[ Voor 4% gewijzigd door Yucko op 22-11-2016 12:02 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• ThaBEN
warcow schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:50:
[...]

Heb zelf een ps4 (pro ondertussen) en geen xboz one maar kan mij wel redelijk vinden in zijn reactie. Sony heeft nu na 2 weken na release nog altijd niks officieels laten weten over de problemen met hdmi en hdcp. En dat jij jet op jouw tv werkende krijgt betekent niet dat er geen problemen zijn. Die zijn er wel degelijk, zowel met hdcp als met hdmi. Bij hdmi mist gewoon volledig ondersteuning voor 4k (30hz) bij hdmi 1.4.

Dat is in mijn ogen gewoon zwaar brak zeker gezien het met de firmware voor 4.05 wel werkte. Stond niet bij releasedag voor de mediamarkt om vervolgens nog wekenlang op 1080p te gamen. Zoals het nu lijkt is het dus zelfs sterk de vraag of ze uberhaubt nog met ondersteuning voor hdmi 1.4 komen.
Voor beide standpunten valt wat te zeggen. Maar het lijkt mijn inziens meer een issue van de TV fabrikanten. Veel TV Fabrikanten hebben reeds ook al aangegeven te werken aan een firmware update voor hun TV modellen om de problemen te verhelpen. Hiermee erkennen ze dus dat de problemen aan de ondersteuning van de TV ligt.

In mijn ogen zie ik het alsof je een inbouw magnetron koopt en zodra je thuiskomt blijkt dat jouw keuken geen standaard maten heeft waardoor die niet past zonder wat dingen handmatig aan te passen. Dan is het niet zozeer een fout van de magnetron fabrikant maar eerder degene die je de keuken heeft gebouwd.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 17:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Conscience NL schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:50:
[...]

Viel mij ook op ja, de downloadsnelheid is tot nu toe constant hoog.
Komt ie boven de 30MB/s van de non-pro PS4 uit ?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
ThaBEN schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:57:
[...]

Voor beide standpunten valt wat te zeggen. Maar het lijkt mijn inziens meer een issue van de TV fabrikanten. Veel TV Fabrikanten hebben reeds ook al aangegeven te werken aan een firmware update voor hun TV modellen om de problemen te verhelpen. Hiermee erkennen ze dus dat de problemen aan de ondersteuning van de TV ligt.

In mijn ogen zie ik het alsof je een inbouw magnetron koopt en zodra je thuiskomt blijkt dat jouw keuken geen standaard maten heeft waardoor die niet past zonder wat dingen handmatig aan te passen. Dan is het niet zozeer een fout van de magnetron fabrikant maar eerder degene die je de keuken heeft gebouwd.
Het is gewoon de fout van de gebruiker, die had moeten checken wat de maten zijn en een megnetron moeten kopen welke past.

• corset
bram1984 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:42:
[...]

Dus als ik diesel in een benzine auto doe, dan is het automatisch direct de schuld van de auto als het niet werkt? Want ja, met benzine werkt het toch ook?
Nee het is wat simpeler dan dat

Apparaat A, B, C en D werken op de TV. Apparaat E werkt niet. Dus is het 100% zeker de TV. Dat is de logica die mensen in dit topic strooien.
zo werkt het niet :)

Het zou goed kunnen dat het een samenspel is tussen apparaat E en de TV, echter zal er dan van allebei de kanten naar gekeken moeten worden.

[ Voor 12% gewijzigd door corset op 22-11-2016 12:06 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
corset schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:04:
[...]

Apparaat A, B, C en D werken op de TV. Apparaat E werkt niet. Dus is het 100% zeker de TV. Dat is de logica die mensen in dit topic strooien.

Het zou goed kunnen dat het een samenspel is tussen apparaat E en de TV, echter zal er dan van allebei de kanten naar gekeken moeten worden.
Gooi het is andersom.

Apparaat E werkt op TV A, TV B, TV C en TV D niet.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:14

Typhone

Who Dares Wins

corset schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:04:
[...]

De TV is het gemeengoed hier, niet de apparaten. Of apparaat A/B/C werken is niet relevant. Werkt het op de TV dat is de vraag.

• Jay47
warcow schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:50:
[...]

Ik snap je punt enigzins wel maar ik moet toch zeggen dat dit aan de tv fabrikant ligt!
Er zijn zoveel merken tv's en lijnen op de markt Sony kan onmogelijkm alles testen.
Het ligt gewoon aan je tv settings etc.
Bijv Pro heeft HDCP 2.2 standaard enabled, als je tv daar niet mee overweg kan dan is het niet de schuld van Sony. De Pro heeft zelfs oplossingen hiervoor wat Sony in principe niet in hoeft te bouwen.
Je tv fabrikant moet actie ondernemen met firmware updates, niets meer niets minder!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

rajackar schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:55:
Damn wat een geflame zeg :(

Is het nou zo moeilijk om toe te geven dat Sony wat bugs in de pro heeft zitten? Ik vond het ook shit dat ik eerst geen beeld kreeg en moest klooien met hdcp settings enzo. Neemt niet weg dat ik nu prima geniet van mijn pro.
Zijn wel heel specifieke bugs dan. Twee PS4 Pro's aangesloten op twee verschillende merken TV"s (Sony X93C en een Samsung JS9500) en werkten beiden feilloos. Instellingen 1x nagelopen en klaar.

• Jay47
Typhone schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:22:
[...]

Zijn wel heel specifieke bugs dan. Twee PS4 Pro's aangesloten op twee verschillende merken TV"s (Sony X93C en een Samsung JS9500) en werkten beiden feilloos. Instellingen 1x nagelopen en klaar.
99% van de issues komen voor op verouderde tv's, mijn Pro werkte in 1 keer op mijn tv met HDCP 2.2 ;)

• corset
Wat een gezeik hier. Niemand hier heeft blijkbaar de ballen om toe te geven dat Sony soms ook dingen fout doet. Om maar te herhalen:

Apparaat X werkt niet op TV A,B,C,D maar wel op E t/mZ.
Apparaat A t/m M werkt wel op TV A t/m Z

En dan ligt het dus 100%, zonder twijfel aan de TV's? Want dat is wat de fans proberen te vertellen. En ik moet zelf zeggen, leuke poging maar nee.

• Jay47
corset schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:44:
Wat een gezeik hier. Niemand hier heeft blijkbaar de ballen om toe te geven dat Sony soms ook dingen fout doet. Om maar te herhalen:

En dan ligt het dus 100%, zonder twijfel aan de TV's? Want dat is wat de fans proberen te vertellen. En ik moet zelf zeggen, leuke poging maar nee.
Sony heeft natuurlijk ook issues, maar in dit geval is het duidelijk 99% van de issues aan de tv ligt!

• maartend
Jay47 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:49:
[...]

Sony heeft natuurlijk ook issues, maar in dit geval is het duidelijk 99% van de issues aan de tv ligt!
Je hebt emperisch onderzoek gedaan? 2de keer al dat je dit zegt, maar ik zie geen bewijs van je waarnemingen.

Kijk, dat er iets scheelt aan een zooi tv's wil ik wel geloven. Maar dat het allemaal de schuld van de TV is wil ik zien.

[ Voor 15% gewijzigd door maartend op 22-11-2016 12:56 ]

• Jay47
maartend schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:51:
[...]

Je hebt emperisch onderzoek gedaan? 2de keer al dat je dit zegt, maar ik zie geen bewijs van je waarnemingen.
HDR en HDCP 2.2 support op de meeste tv's zijn de grootse issues.
Veel mensen snappen of willen dat maar niet snappen!

Verwijderd

Vorige week EEN Seagate FireCuda 2TB besteld voor PS4. Helaas nu nog geen zicht op levertijd. Denk dat ik maar voor de BaraCuda ga. Ik wil dit weekend upgraden. Of weet iemand waar hij wel op voorraad is?

• maartend
Jay47 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:53:
[...]

HDR en HDCP 2.2 support op de meeste tv's zijn de grootse issues.
Veel mensen snappen of willen dat maar niet snappen!
Dat vraag ik niet. Ik vraag je onderzoeksresultaten zodat je op 99% uitkomt.

• Conscience NL
Aaargh! schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:59:
[...]

Komt ie boven de 30MB/s van de non-pro PS4 uit ?
Geen idee, zo snel heb ik het nog niet gehad. Maar bij de OG PS4 scheelde het weleens en moest je weleens de DNS en MTU aanpassen om een hogere snelheid te krijgen; hier heb ik dat tot nu toe nog niet hoeven doen.

• Jay47
maartend schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:55:
[...]

Dat vraag ik niet. Ik vraag je onderzoeksresultaten zodat je op 99% uitkomt.
Lees deze topic maar terug en google is your best friend!

• Jay47
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:53:
Vorige week EEN Seagate FireCuda 2TB besteld voor PS4. Helaas nu nog geen zicht op levertijd. Denk dat ik maar voor de BaraCuda ga. Ik wil dit weekend upgraden. Of weet iemand waar hij wel op voorraad is?
Ik wacht al 2 weken op mijn FireCuda, nergens op voorraad.
Ze moeten nog gemaakt worden :(
Volgens 4launch zijn ze eind nov weer op voorraad.
Als je geduld hebt ff wachten nog, de FireCuda is iets sneller :)

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Vraagje; iemand al een goede Black Friday aanbieding tegengekomen voor een PSN 365 dagen kaart?

Overdrijven is ook een vak. Er is 1 iemand hier die keihard roept dat het aan de TV's ligt. En aangezien je indirect op mij reageert: volgens mij heb ik toch al aangegeven dat ik het niet kunnen doorgeven van HDR via de PSVR breakout box een kansloos iets vind. Dus hoezo durf ik dat niet toe te geven?

• Romius
Jay47 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:23:
[...]

99% van de issues komen voor op verouderde tv's, mijn Pro werkte in 1 keer op mijn tv met HDCP 2.2 ;)
Ik heb een Samsung tv van het laatste type, de KS serie - ook met HDCP 2.2. Die is volgens jou al verouderd dus? Mijn Denon receiver heeft ook gewoon HDCP 2.2 aan boord, of is die ook al verouderd?

• Jay47
Romius schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:07:
[...]

Ik heb een Samsung tv van het laatste type, de KS serie - ook met HDCP 2.2. Die is volgens jou al verouderd dus? Mijn Denon receiver heeft ook gewoon HDCP 2.2 aan boord, of is die ook al verouderd?
Beter lezen........mensen met oude tv's die nauwlijks HDR of oudere HDCP versie hebben hebben de meeste issues.
En nogmaals ken je tv, want het kan zijn dat niet alle HDMI poorten HDCP 2.2 ondersteunen!
Kan ook aan de HMDI kabel liggen.

[ Voor 12% gewijzigd door Jay47 op 22-11-2016 13:11 ]

• Cassiuskleij
Romius schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:07:
[...]

Zo'n tv heb ik ook en bij mij werkt het inmiddels allemaal perfect door de vervanging van de HDMI kabel. Wat werkt er bij jou niet precies?

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: NBA 2KVR Experience, Darksiders: Warmastered Edition, Amnesia Collection, more:

https://blog.eu.playstati...2&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://c5.staticflickr.com/6/5671/30789842980_7af4e6a3a0.jpg

• ThaBEN
€ 17,99 The Brookhaven Experiment
Eindelijk ook in NL te downloaden! Houd er wel rekening mee dat de PSN Black Friday Sale donderdagnacht om 01:00 begint. Dus wellicht dan goedkoper.

Update:

Pinball FX2 VR is coming to PlayStation VR, along with The Walking Dead Pinball

• Romius
Cassiuskleij schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:11:
[...]

Zo'n tv heb ik ook en bij mij werkt het inmiddels allemaal perfect door de vervanging van de HDMI kabel. Wat werkt er bij jou niet precies?
2 problemen eigenlijk, via mijn receiver gebruik ik dual hdmi output (1 voor film en 1 voor game mode) Alle apparaten gaan hier goed mee overweg, behalve de PS4. Het beeld blijft zwart en af en toe hoor ik heel kort geluid, na lang wachten en switchen tussen hdmi kanalen op de tv komt het dan beeld dan op (4 min ofzo). Direct op de tv heb ik hier uiteraard geen last van.

2e probleem is wanneer de PS4 in HDCP auto staat, dus gewoon op HDCP 2.2, valt het beeld regelmatig even weg. Dit kan varieren van elke 15 seconden tot 1 x in de 10 minuten. Wanneer de PS4 op HDCP 1.4 staat, werkt het wel goed. De dual hdmi output blijft slecht werken, ook met HDCP 1.4 aan. Direct aangesloten op de tv, blijft dit probleem ook aanwezig. Dit is met meerdere hdmi kabels getest overigens.

[ Voor 9% gewijzigd door Romius op 22-11-2016 13:19 ]

• Cassiuskleij
Romius schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:17:
[...]

2 problemen eigenlijk, via mijn receiver gebruik ik dual hdmi output (1 voor film en 1 voor game mode) Alle apparaten gaan hier goed mee overweg, behalve de PS4. Het beeld blijft zwart en af en toe hoor ik heel kort geluid, na lang wachten en switchen tussen hdmi kanalen op de tv komt het dan op (4 min ofzo).

2e probleem is wanneer de PS4 in HDCP auto staat, dus gewoon op HDCP 2.2, valt het beeld regelmatig even weg. Dit kan varieren van elke 15 seconden tot 1 x in de 10 minuten. Wanneer de PS4 op HDCP 1.4 staat, werkt het wel goed. De dual hdmi output blijft slecht werken, ook met HDCP 1.4 aan.
Ik heb mijn receiver uit de mix gehaald. Ik heb zelf de Yamaha RX-V479 en ondanks dat deze wel met 2.2 overweg kan heb ik m er toch uitgehaald omdat maar 1 HDMI poort dit ondersteunt en ik geen zin heb om alsmaar te moeten klooien aan de achterkant van de versterker. Ik heb de versterker via ARC aangesloten en dat werkt prima moet ik zeggen. Misschien moet je eens proberen om de Pro aan te sluiten via de one connect box van samsung? Kijk dan of het probleem blijft.

• Romius
Cassiuskleij schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:21:
[...]

Ik heb mijn receiver uit de mix gehaald. Ik heb zelf de Yamaha RX-V479 en ondanks dat deze wel met 2.2 overweg kan heb ik m er toch uitgehaald omdat maar 1 HDMI poort dit ondersteunt en ik geen zin heb om alsmaar te moeten klooien aan de achterkant van de versterker. Ik heb de versterker via ARC aangesloten en dat werkt prima moet ik zeggen. Misschien moet je eens proberen om de Pro aan te sluiten via de one connect box van samsung? Kijk dan of het probleem blijft.
Zie de edit, ook direct op de tv hou ik wegvallend beeld, uiteraard niet de problemen met dual output.

• warcow
Het gaat hier veel over de hdcp maar ik zie nog steeds niet hoe het mijn schuld is of die van mijn monitor fabrikant dat de ps4 pro geen hdmi 1.4 ondersteunt. De ps4 pro kan ondanks wat ze gespecificeerd hebben geen 4k op 30hz over hdmi uitspugen op een hdmi 1.4 monitor of tv. (Vanaf firmware 4.05) Zover mij bekend is heeft niemand met welke (hdmi 1.4) tv of monitor dat voor elkaar gekregen..

Ben ik nou gek of is dat toch echt een fout die bij Sony ligt en niet de gebruiker of monitor fabrikant?

Verder iig wel al bf 1 gereserveerd bij de gamemania. Voor de 35 euro lijkt mij dat echt de moeite waard. Twijfel nog om tomb raider er direcr bij te halen

[ Voor 7% gewijzigd door warcow op 22-11-2016 13:37 ]

• Cassiuskleij
Romius schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:23:
[...]

Zie de edit, ook direct op de tv hou ik wegvallend beeld, uiteraard niet de problemen met dual output.
Neem aan dat je de UHD color aan hebt staan voor de betreffende HDMI poort? En de ps4 staat ook op de 2160p-rgb instelling? En als je m op die andere setting (2160p-Ynogiets) blijft het probleem dan ook? Een andere kabel al geprobeerd want de HDMI kabel die meegeleverd word is niet van superieure kwaliteit.

• Romius
Cassiuskleij schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:36:
[...]

Neem aan dat je de UHD color aan hebt staan voor de betreffende HDMI poort? En de ps4 staat ook op de 2160p-rgb instelling? En als je m op die andere setting (2160p-Ynogiets) blijft het probleem dan ook? Een andere kabel al geprobeerd want de HDMI kabel die meegeleverd word is niet van superieure kwaliteit.
Allemaal ja, alleen die Ycbcr setting niet op handmatig gezet, kan daar nog even naar kijken.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
The Witness heeft trouwens ook een Pro update gekregen:
Op een HD TV heb je een output van 1080p op 60 frames per seconde met 4x MSAA (de basis versie was 900p, 60fps en 2x MSAA). Als je een 4K TV hebt, dan kan je kiezen uit 1440p op 60fps met 2x MSAA rendering van de wereld waarbij de UI en teksten in 4K zijn. Ook kan je kiezen voor 4K native op 30fps met rendering van de wereld en UI met 2x MSAA

De update voegt ook nog HDR ondersteuning toe, wat natuurlijk op zowel een PS4 Pro als een ouder model werkt.
bron: PSX-Sense

Vanavond maar eens testen :)

PSN id: NL_SToRM

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Nogmaals, Sony gaat never nooit alle TV's af om te controleren of de HDCP handshake werkt. Werkt die niet dan heeft een enkele gebruiker pech en een fabrikant van TV's meer pech. Waarom? Mensen zullen switchen naar andere TV's aangezien er maar 1 PS4 Pro is. Daar ligt de macht en niet andersom.

Daarbij heb jij het over fanboys (?). Wat is dat voor kul? Jij beweert dat een apparaat niet goed is en vol met bugs zit. Ik ervaar die bugs niet en heb EXACT hetzelfde apparaat als jou. Nee ik ga dus niet zeggen dat de PS4 Pro slecht is.

Beetje kinderachtig geschreeuw wat jij doet en niet gestoeld op krachtige argumenten...

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Modbreak:Nu is het wel weer genoeg met dat constante geflame naar elkaar toe. Iedereen z'n standpunt is inmiddels wel duidelijk. Anderen een fanboy of dom noemen zet je eigen argumenten niet echt kracht bij. Als mensen onder deze modbreak nog doorgaan met dit kinderachtige gedrag kunnen ze maatregelen verwachten. Inhoudelijk en volwassen reageren of wegwezen dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Grotman op 22-11-2016 14:44 ]

Leuk dat ze weer een Darksiders remasteren (net als deel 2 is ook dit een ontzettend toffe game, daar niet van) maar ze hebben nog steeds 2 ruiters van de apocalyps te gaan :P
Wel kudos voor de door hen gebruikte toevoegingen "Warmastered" en Deathinitive" bij de remasters van resp deel 1 en 2 _/-\o_

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:31

FeaR

In GoT we trust

FeaR schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:08:
[...]
Zeker! Die ga ik vrijdag eens bestellen. Gelukkig dat ik gisteren niet Tomb Raider én Dishonored 2 mee had genomen. Goede deals :)
Le fuck... even vergeten dat Game Mania geen webwinkel heeft en verzend. Dan wordt het toch ergens tweedehands scoren. Met parkeren en benzinekosten ben ik die 30 euro al bijna weer kwijt :X

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02-2025
dvdkiwi schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:57:
[...]

Leuk dat ze weer een Darksiders remasteren (net als deel 2 is ook dit een ontzettend toffe game, daar niet van) maar ze hebben nog steeds 2 ruiters van de apocalyps te gaan :P
Wel kudos voor de door hen gebruikte toevoegingen "Warmastered" en Deathinitive" bij de remasters van resp deel 1 en 2 _/-\o_
Darksiders 1 en 2 waren erg toffe games. Zou inderdaad erg graag nieuwe delen zien. Deze sla ik iig over. Vroeger genoeg gespeeld :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Pagina: 1 ... 80 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.