SqueakyClean schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:03:
[...]

Scufs zijn wel duur (helaas). Kwalitatief prima en ze lijken het meeste op de normale PS4-controller.
Het onhandige is idd dat als die kapot is je de Sjaak bent. Maar dat is natuurlijk altijd zo. Voordeel is dat het geen extra bulk heeft als die plak-oplossing van de FPS Strike Pack.

[...]
Sterker nog: Scufs zijn normale PS4 controllers. De paddles bouwen ze er gewoon op. Je kan ook je eigen controller opsturen. Vandaar ook de optie om de rumble eruit te laten halen. ;)

Verwijderd

'PS4 firmware 4.06 vanaf nu beschikbaar als update'

-Bug fixes

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:33:
'PS4 firmware 4.06 vanaf nu beschikbaar als update'

-Bug fixes
Hopelijk hebben ze de window size van YouTube app gefixt. Sinds 4.05 was die namelijk opgeblazen en had de window modifier van ps4 geen invloed op de YouTube app.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01 14:31
Ik heb ook besteld bij Game-Outlet. Maar de communicatie is gewoon goed. Ze reageren redelijk snel op tickets, chat en mail. Mijn Pro is vandaag aangemeld en zal wel op de post gaan. Denk dat je het probleem bij de feestdagen drukte bij PostNL moet zoeken.

Mijn oude ps4 werd ook met een vertraging bezorgd daar.

PSN: Space-o-saurus

Verwijderd

Iemand die de hw-k950 soundbar van samsung gebruikt ( of denkt te kopen)? Ik twijfel om deze te kopen voor het gamen om surround sound te hebben maar hoor wat verhalen van stille back speakers.

Wou weten of dit in combo met ps4 een probleem is.
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:42:
Iemand die de hw-k950 soundbar van samsung gebruikt ( of denkt te kopen)? Ik twijfel om deze te kopen voor het gamen om surround sound te hebben maar hoor wat verhalen van stille back speakers.

€ 1500,-?

Waarom koop je niet gewoon een dikke HDMI receiver met echt goede speakers? Dan heb je voor hetzelfde geld of minder iets wat vele malen beter klinkt.

Verwijderd

Ik wil geen kabels :)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-01 10:28
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:42:

Ik zou een mooie Harman Kardon (Nu het nog kan? Want ze worden door Samsung gekocht) set kopen voor de helft van dat geld. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02-2025
bram1984 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:53:
[...]

€ 1500,-?

Waarom koop je niet gewoon een dikke HDMI receiver met echt goede speakers? Dan heb je voor hetzelfde geld of minder iets wat vele malen beter klinkt.
Waarom zou een soundbar niet goed klinken? Boven heb ik een receiver met 5.1 set en beneden een Samsung soundbar en ja ok, op dit moment is het nog geen surround (moet nog speakers bij halen voor achter) maar het doet nu echt niet onder voor een reciever/speaker combi van dezelfde prijs hoor. Plus inderdaad draadloos :)

Als je een Samsung bar koopt is het gewoon ideaal als je een Samsung tv hebt. Praat lekker makkelijk met elkaar. Heb je een ander merk tv, kijk dan voor een aansluitende goede soundbar.

[ Voor 13% gewijzigd door Scrisissszzz op 17-11-2016 14:01 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 17:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Scrisissszzz schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:59:
[...]

Waarom zou een soundbar niet goed klinken?
Kubieke centimeters.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:32
[...]

Waarom zou een soundbar niet goed klinken? Boven heb ik een receiver met 5.1 set en beneden een Samsung soundbar en ja ok, op dit moment is het nog geen surround (moet nog speakers bij halen voor achter) maar het doet nu echt niet onder voor een reciever/speaker combi van dezelfde prijs hoor. Plus inderdaad draadloos :)

Als je een Samsung bar koopt is het gewoon ideaal als je een Samsung tv hebt. Praat lekker makkelijk met elkaar. Heb je een ander merk tv, kijk dan voor een aansluitende goede soundbar.
- prijs/geluidskwaliteit is veel minder dan een degelijke 5.1 set. Dit komt vooral door de kleine speakers die in zo'n bar zitten.
- soundbars hebben vaak weinig aansluitingen
- veel soundbars hebben 'vitual surround' wat misschien in een paar hele specifieke kameropstellingen gaat werken maar over het algemeen gewoon niet werkt.
- Er zullen alsnog kabels (stroom en hdmi) naar je tv moeten.

Waarom je wel een soundbar over een degelijke 5.1 set moet kopen:
- Je wilt geen speakers door je hele kamer heen zetten en de kabels daarvan wegwerken.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:00
SqueakyClean schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:03:
[...]

Tactical Bumper Jumper gebruik ik ook altijd. Daardoor mis je idd de mogelijkheid voor Tac-granaten, maar in Blops3 nooit moeite mee gehad.
Ik gebruik bijna nooit tac trouwens, ook zelden lethal :P
Ben er ooit eens mee begonnen omdat het in het CoD Ghosts topic werd aangeraden en sindsdien wil ik eigenlijk niet anders meer. Speelt echt veel soepeler.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• ColonelSanders
Ik heb een soundbar genomen omdat mijn Harman iets te heftig was.

Voor:
Alles gaat met 1 druk op de knop aan (tv soundbar en PlayStation alles van Sony)
Geluid is beter en voller dan dat van de tv zelf zonder dat je met kabels of 1000 knopjes zit (soundbar snapt je vriendin ook)
Vol geluid maar niet zo dat de buren denken dat wwIII is uitgebroken.
Tegen:
Minder opties en aansluitingen.

[...]

Merken als Samsung, Philips, LG etc. staan nu niet bepaald bekend om hun hoogwaardige audio componenten. Edit: er zullen vast wel voorbeelden zijn van goede producten van deze merken, maar in dit geval betaal je € 1500,- voor het feit dat de set draadloos is, denk ik.

Een goede receiver met losse center, 2 boekplanken en nette rears, blaast dit soort sets vrij eenvoudig weg. En daar kun je voor minder aan komen.

Ik heb een Panasonic plasma met een Harman/Kardon set en een KPN settopbox. Ik druk op TV kijken op mijn Harmony en alles gaat aan en op het juiste kanaal. Praat ook prima met elkaar. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 17-11-2016 14:17 ]

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Vrijdag schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:12:
[...]

Ik gebruik bijna nooit tac trouwens, ook zelden lethal :P
Ben er ooit eens mee begonnen omdat het in het CoD Ghosts topic werd aangeraden en sindsdien wil ik eigenlijk niet anders meer. Speelt echt veel soepeler.
Ik ben het sinds Blops3 pas gaan gebruiken en wil echt niet meer terug. In BF1 gebruik ik t ook en is R1 spotten. Dus hoe ik granaten gooi, weet ik ff niet... :)

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 17:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

ColonelSanders schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:14:
Vol geluid maar niet zo dat de buren denken dat wwIII is uitgebroken.
Een goede versterker met Audyssey MultEQ XT of beter heeft hetzelfde effect. Ik heb hele dunne muurtjes in huis maar kan in de woonkamer op hoog volume een film kijken en in de keuken hoor je nauwelijks wat, bij de buren al helemaal niet.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Vrijdag
SqueakyClean schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:17:
[...]

Ik ben het sinds Blops3 pas gaan gebruiken en wil echt niet meer terug. In BF1 gebruik ik t ook en is R1 spotten. Dus hoe ik granaten gooi, weet ik ff niet... :)
Gelukkig kan het in de meeste moderne shooters worden aangepast heb ik gemerkt :)

Voor andere spellen gaat het niet altijd op, dan zou zo'n aangepast controller van Bram ook wel handig zijn.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• dvd-linden
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik wil ook graag nog een duit in het zakje doen wat betreft de discussie over het gebruik van muis & keyboard op de PS4.

Wat mij betreft moet namelijk iedereen het zelf weten hoe hij of zij de games wilt spelen op de PS4. En zolang bepaalde dingen ondersteund worden en de mogelijkheid er is vind ik dat je er niet over moet zeuren. Echter, ik zou er niet veel voldoening uit kunnen halen als ik FPS zou spelen met een muis & keyboard en daardoor elk potje heel hoog zou eindigen. Leuk dat je van de mogelijkheid gebruik maakt en dat je het daardoor goed doet, maar het feit blijft dat het gros van de spelers met een controller speelt en dat een gemiddelde muis & keyboard speler zwaar in het voordeel is ten opzichte van een gemiddelde controller speler.

Het klopt dat er meerdere factoren zijn waardoor spelers een voordeel kunnen hebben, maar de invloed van muis & keyboard is in mijn ogen wel de meest bepalende. Dus prima, mensen moeten het lekker zelf weten waar ze mee spelen, maar ik zou er niet bijster veel voldoening uit kunnen halen. Als ik met een controller op de eerste plaats eindig weet ik zeker dat het wat dat betreft aan mij ligt en niet aan het gebruik van muis & keyboard die mij een voordeel hebben opgeleverd ten opzichte van andere spelers.

That said, ik kan me er verder ook niet erg druk over maken en heb het voordeel dat ik niet veel online game. Voor spelers die enkel online gamen, maar niet het budget hebben om de beste randapparatuur aan te schaffen en het comfort van een controller prefereren kan ik snappen dat het wel eens frustrerend kan zijn.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:16:
[...]

Merken als Samsung, Philips, LG etc. staan nu niet bepaald bekend om hun hoogwaardige audio componenten. Edit: er zullen vast wel voorbeelden zijn van goede producten van deze merken, maar in dit geval betaal je € 1500,- voor het feit dat de set draadloos is, denk ik.

Een goede receiver met losse center, 2 boekplanken en nette rears, blaast dit soort sets vrij eenvoudig weg. En daar kun je voor minder aan komen.

Ik heb een Panasonic plasma met een Harman/Kardon set en een KPN settopbox. Ik druk op TV kijken op mijn Harmony en alles gaat aan en op het juiste kanaal. Praat ook prima met elkaar. ;)
Volgens vele reviews is de samsung hw-950 echt wel een topper die de concurrentie kan aangaan met een gemiddeld setje.

Daarbij zitten er atmos speakers in en dat geluid zou fenomenaal goed zijn. Het is mij vooral bij gaming en netflix dat ik mij afvraag hoe goed de surround dan is.

https://www.avforums.com/...mos-soundbar-review.12848

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2016 14:39 ]

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:17
Kenshee13 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:24:
[...]

Ik blijf maar zoeken om de ps pro compatibel te krijgen met mijn tv. Heb gigantisch veel last van black screens en ze blijven maar komen om de 10sec nu. Hoe kan ik dit in hemelsnaam fixen??
Kan je dit niet fixen door de PS4 in HDCP 1.4 te booten? Ik heb er ook veel last van bij mijn Samsung/Denon combo.
ThaBEN schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:03:
[...]

Hoe bevalt de One-connect box die bij deze lijn TV modellen zit? Heeft het toegevoegde waarde of had je liever alle aansluitingen op het toestel zelf gehad?
Ik heb zelf deze TV nog niet. Ik ben wel van plan de KS7000 (KS8000 in USA dus) aan te schaffen na uitvoerig onderzoek naar HDR, inputlag etc etc. Is toch echt wel de beste TV in die prijsklasse met 4K, HDR en een lage inputlag. De One Connect box lijkt mij juist ideaal en juich zoiets alleen maar meer toe. Hopelijk zit de volgende keer hier ook de LAN en stroomkabel gelijk in verwerkt zodat je ook echt één kabel uit de TV hebt lopen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:25
Weet iemand of er een actie komt bij MM ps4 pro met skyrim volgende week...

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-01 17:01

Hegeman

Weet van alles wat

Amaze86 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:56:
Weet iemand of er een actie komt bij MM ps4 pro met skyrim volgende week...
http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/folder.html

• Amaze86
  • Laatst online: 15:25
Dat is van deze week, sommige hadden het overvolgende week ps4 pro + skyrim voor 399. Weet niet of het in alle vestigingen is...mischien iemand die bij mm werkt en meer weet..

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Scrisissszzz
Bartske schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:08:
[...]

- prijs/geluidskwaliteit is veel minder dan een degelijke 5.1 set. Dit komt vooral door de kleine speakers die in zo'n bar zitten.
- soundbars hebben vaak weinig aansluitingen
- veel soundbars hebben 'vitual surround' wat misschien in een paar hele specifieke kameropstellingen gaat werken maar over het algemeen gewoon niet werkt.
- Er zullen alsnog kabels (stroom en hdmi) naar je tv moeten.

Waarom je wel een soundbar over een degelijke 5.1 set moet kopen:
- Je wilt geen speakers door je hele kamer heen zetten en de kabels daarvan wegwerken.
Zoals ik al zei moet ik nog speakers kopen om het echt surround te maken. Ik weet dat surround nabootsen nooit zo goed werkt als echt surround. Vandaar zeg ik ook dat ik dat nog moet doen.

Er gaat bij mij alleen stroom naar de soundbar. Hij verbindt draadloos met mn tv, daarom zeg ik ook dat als de tv en soundbar van hetzelfde merk zijn, je over het algemeen draadloos kunt verbinden.

Welke aansluitingen heb je nodig als je niet je speakers bekabeld aansluit? Alle apparaten die ik gebruik beneden, ps4 en X1 nu, zijn middels hdmi aangesloten op mijn tv en geluid wordt naar de soundbar gestuurd. De soundbar zelf heeft HDMI, USB, NFC, Bluetooth, geen idee wat ik tegenwoordig nog verder nodig heb.

Net als met wifi is met speakers bekabeld altijd de beste kwaliteit. Maar soundbars worden ook steeds beter en ik heb mijn set gehoord in volledige surround opstelling, dus met achterspeakers die ik wil kopen, en dat is erg goed geluid hoor. Ze krijgen ook steeds betere reviews op techsites.

Prijstechnisch zullen de goede merken in soundbars en 5.1 sets denk ik niet voor elkaar onder doen inderdaad. Maar goed, niet iedereen heeft €1500-2000 over voor een goede opstelling.

[ Voor 5% gewijzigd door Scrisissszzz op 17-11-2016 15:14 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Kenshee13
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-12-2025
Romius schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:54:
[...]

Kan je dit niet fixen door de PS4 in HDCP 1.4 te booten? Ik heb er ook veel last van bij mijn Samsung/Denon combo.
was goed voor even maar daarna terug eenzelfde problemen

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11:38
Ik gebruik zelf een Pioneer reciever .
En kef speakers met een 250 watt sub .
HDMI rechtstreeks naar de 4K tv
En optical voor geluid.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:28
Lees hier telkens dat de ks8000 van samsung een us variant is maar dat is niet het geval. De ks8000 variant is ook gewoon in NL beschikbaar en een tikkie duurder.
https://tweakers.net/pricewatch/compare/519851;519835/

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-11-2025
BigF25 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:22:
Lees hier telkens dat de ks8000 van samsung een us variant is maar dat is niet het geval. De ks8000 variant is ook gewoon in NL beschikbaar en een tikkie duurder.
https://tweakers.net/pricewatch/compare/519851;519835/
De KS8000 in US is de KS7000 hier.

• BigF25
seeKo schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:24:
[...]

De KS8000 in US is de KS7000 hier.
Vreemd, hier is het gewoon een seperaat model, wat is de ks8000 in us dan, ks9000 :+

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-01 21:04
Ik wil een PS4 kopen. Ik ben in het bezit van een 46-inch Samsung LCD en zal niet snel overstappen op een nieuwe tv. Moet ik dan gewoon de Slim halen of haal ik toch nog voordeel uit de Pro?

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:32
Scrisissszzz schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:11:
[...]

Zoals ik al zei moet ik nog speakers kopen om het echt surround te maken. Ik weet dat surround nabootsen nooit zo goed werkt als echt surround. Vandaar zeg ik ook dat ik dat nog moet doen.

Er gaat bij mij alleen stroom naar de soundbar. Hij verbindt draadloos met mn tv, daarom zeg ik ook dat als de tv en soundbar van hetzelfde merk zijn, je over het algemeen draadloos kunt verbinden.

Welke aansluitingen heb je nodig als je niet je speakers bekabeld aansluit? Alle apparaten die ik gebruik beneden, ps4 en X1 nu, zijn middels hdmi aangesloten op mijn tv en geluid wordt naar de soundbar gestuurd. De soundbar zelf heeft HDMI, USB, NFC, Bluetooth, geen idee wat ik tegenwoordig nog verder nodig heb.

Net als met wifi is met speakers bekabeld altijd de beste kwaliteit. Maar soundbars worden ook steeds beter en ik heb mijn set gehoord in volledige surround opstelling, dus met achterspeakers die ik wil kopen, en dat is erg goed geluid hoor. Ze krijgen ook steeds betere reviews op techsites.

Prijstechnisch zullen de goede merken in soundbars en 5.1 sets denk ik niet voor elkaar onder doen inderdaad. Maar goed, niet iedereen heeft €1500-2000 over voor een goede opstelling.
Als je niet veel HDMI apparaten hebt en alles op je tv kan aansluiten heb je inderdaad niet veel aansluitingen nodig, maar als je bijvoorbeeld 4HDMI apparaten hebt (niet extreem veel voor de video/audio enthousiast, iets wat je toch wel moet zijn als je 1,5-2K voor audio uitgeeft) en je tv opgehangen hebt is dat meestal niet wenselijk om alles op je tv aan te sluiten.

Er zullen vast mensen zijn voor wie het goed werkt, maar zo'n ding is niet voor iedereen en ik denk voor veel mensen die het kopen het voor de WAF doen (maw ze mogen geen volledige speakerset in huis).

Ik heb de soundbar zelf nooit gehoord en misschien is het wel geweldige kwaliteit, dat weet ik niet. Maar ik weet wel zeker dat het nooit de kwaliteit/bereik van een 3wegs speaker gaat halen.

Maar goed we gaan offtopic en ik zal er ook verder niet op doorgaan.

Ontopic, vandaag krijg ik als het goed is uncharted 4 binnen :). Ben erg benieuwd!

[ Voor 3% gewijzigd door Bartske op 17-11-2016 15:34 ]

• Scrisissszzz
Bartske schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:32:
[...]

Als je niet veel HDMI apparaten hebt en alles op je tv kan aansluiten heb je inderdaad niet veel aansluitingen nodig, maar als je bijvoorbeeld 4HDMI apparaten hebt (niet extreem veel voor de video/audio enthousiast, iets wat je toch wel moet zijn als je 1,5-2K voor audio uitgeeft) en je tv opgehangen hebt is dat meestal niet wenselijk om alles op je tv aan te sluiten.

Er zullen vast mensen zijn voor wie het goed werkt, maar zo'n ding is niet voor iedereen en ik denk voor veel mensen die het kopen het voor de WAF doen (maw ze mogen geen volledige speakerset in huis).

Ik heb de soundbar zelf nooit gehoord en misschien is het wel geweldige kwaliteit, dat weet ik niet. Maar ik weet wel zeker dat het nooit de kwaliteit/bereik van een 3wegs speaker gaat halen.

Maar goed we gaan offtopic en ik zal er ook verder niet op doorgaan.

Ontopic, vandaag krijg ik als het goed is uncharted 4 binnen :). Ben erg benieuwd!
Eens, het zal het nooit halen, maar zoals ik naar audio luister is het prima geluid. Btw, ik heb mijn tv hangen aan de muur en gewoon 4 hdmi kabels door de leiding in de muur lopen hoor. Gewoon een leiding maken die dik genoeg is ;)

Uncharted 4 is een toppertje!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Het wordt wel een beetje off-topic met al die comments over soundbars, versterkers en tv's.. ;)

• BigF25
DBreda schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:32:
Ik wil een PS4 kopen. Ik ben in het bezit van een 46-inch Samsung LCD en zal niet snel overstappen op een nieuwe tv. Moet ik dan gewoon de Slim halen of haal ik toch nog voordeel uit de Pro?
Dit is toch echt iets wat je zelf moet overwegen. Je ziet nu bijv wel al voordelen in bepaalde bestaande games als Bf1 met de Pro

Als je wat meer moeite doet en dit topic wat door leest kom je er zo achter.

Mijns inziens eigenlijk een simpele afweging echter ook heel persoonlijk.

Voor 100eur meer krijg je oa een krachtiger systeem, 4k support, 1tb schijf

• Vrijdag
Bartske schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:32:
[...]

En daarom áltijd zorgen dat je de spullen al hebt staan. Dat, of gewoon je broek terugvragen >:)

Ik gebruik als ik shooters speel trouwens de Turtlebeach 500p DTS en dat vind ik eigenlijk prettiger werken dan mijn 5.1 set. Merk dat ik écht een stuk beter kan horen waar de tegenstander vandaan komt.
Voor SP laat ik het dan weer liever over mijn surroundset lopen.

• ralph075
  • Niet online
BigF25 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:29:
[...]

Vreemd, hier is het gewoon een seperaat model, wat is de ks8000 in us dan, ks9000 :+
Inderdaad :Y

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:05

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:37:
[...]

Volgens vele reviews is de samsung hw-950 echt wel een topper die de concurrentie kan aangaan met een gemiddeld setje.
Zie dikgedrukt.

Zelf in het bezit van 2 verschillende Teufel sets (speakers only) in combinatie met een STR-DN850 en een Marantz receiver. Beide prima maar zodra ik ergens anders kom bij de normale audi sets dan is het verschil toch wel fors.

[ Voor 28% gewijzigd door Typhone op 17-11-2016 15:49 ]

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:34
loekf2 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:23:
[...]

Zegt de T&T al dat de zending door PostNL ontvangen is ? Als ie alleen aangemeld is, betekent het niets meer dat iemand geld heeft betaald voor een label. Mogen ze wel opschieten, want zi'n verzendlabel is 5 dagen geldig volgens mij.

Gewoon bij een goeie webshop bestellen, ding is echt overal in voorraad.
Heb ze gemailed. Dit was het antwoord.

Ik heb het zojuist nagekeken, het lijkt erop alsof PostNL niks heeft ontvangen van ons. Ik kan dit morgenochtend na laten vragen bij het magazijn.
Vervelend dit, ik laat je morgen weten hoe of wat.

Track en trace van postnl is nu:

Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL

Bezorgmoment nog niet bekend.

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05-2025
ASNNetworks schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:55:
[...]

Ik heb zelf deze TV nog niet. Ik ben wel van plan de KS7000 (KS8000 in USA dus) aan te schaffen na uitvoerig onderzoek naar HDR, inputlag etc etc. Is toch echt wel de beste TV in die prijsklasse met 4K, HDR en een lage inputlag. De One Connect box lijkt mij juist ideaal en juich zoiets alleen maar meer toe. Hopelijk zit de volgende keer hier ook de LAN en stroomkabel gelijk in verwerkt zodat je ook echt één kabel uit de TV hebt lopen.
Goede keuze! Ik heb hem ook een bevalt ten zeerste. Niet alleen voor gamen, ook voor 4k netflix series en andere 4k content.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
BasGrunn schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:55:
[...]

Goede keuze! Ik heb hem ook een bevalt ten zeerste. Niet alleen voor gamen, ook voor 4k netflix series en andere 4k content.
Deze tv heeft toch enorm hoge inputlag met HDR?

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:42
giantgiantus schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:57:
[...]

Alle tv's hebben hoge inputlag met HDR. De KS7000 juist niet dankzij BFI volgens mij.

[ Voor 9% gewijzigd door DeBaroN op 17-11-2016 16:04 ]

• BasGrunn
giantgiantus schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:57:
[...]

Nee! Deze TV heeft een hele lage inputlag. Er is al zoveel updates geleden aan dit probleem gewerkt. Tv heeft nu hdr op game mode en een inputlag van 22 ms ongeveer......

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik moest even dubbelchecken of ik wel in de juiste thread zit zeg. Trouwens ben ik nou suf aan het worden, maar kan ik nou echt niet vinden waar je de changelogs kan vinden van de updates van firmware, games enzo? Eerst kon je dat makkelijk doen met driehoekje maar nu?

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-10-2025
Iedereen met de KS7000. Ik neem dus aan dat jullie altijd in 4K HDR gamen indien de optie aanwezig is?
Of zijn er ook nadelen of redenen om deze modus niet elke keer actief te hebben?
Werkt HDR als je bijvoorbeeld ook een Blu-Ray film kijkt of moet de content echt specifiek voor HDR gemaakt zijn?

Mijn huidige TV heeft een donkere schaduwachtige vlek rechtsboven in beeld en wil langzaam sparen om die TV ergens volgend jaar te halen. Ben momenteel even blut na aanschaf Pro + PS VR :9

[ Voor 45% gewijzigd door ThaBEN op 17-11-2016 16:17 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:17
Kenshee13 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:11:
[...]

was goed voor even maar daarna terug eenzelfde problemen
Ook op je PS4 onder instellingen > systeem > HDCP inschakelen uitgevinkt?

• BasGrunn
ThaBEN schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:07:
Iedereen met de KS7000. Ik neem dus aan dat jullie altijd in 4K HDR gamen indien de optie aanwezig is?
Of zijn er ook nadelen of redenen om deze modus niet elke keer actief te hebben?
Werkt HDR als je bijvoorbeeld ook een Blu-Ray film kijkt of moet de content echt specifiek voor HDR gemaakt zijn?

Mijn huidige TV heeft een donkere schaduwachtige vlek rechtsboven in beeld en wil langzaam sparen voor die TV ergens volgend jaar te halen. Ben momenteel even blut na aanschaf Pro + PS VR :9
Geen problemen. Alleen maar mooiere lichteffecten. Dikke prima!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

ghstly schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:03:
Ik moest even dubbelchecken of ik wel in de juiste thread zit zeg. Trouwens ben ik nou suf aan het worden, maar kan ik nou echt niet vinden waar je de changelogs kan vinden van de updates van firmware, games enzo? Eerst kon je dat makkelijk doen met driehoekje maar nu?
Van individuele games kan je het makkelijk vinden door op Option te drukken op je controller terwijl je op de game staat in het menu.
Dan krijg je rechts een menutje waar je o.a. de update list kan bekijken.

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 17-11-2016 16:53 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Net een Email met code voor 43% korting op Titanfall 2.

Nu heb ik Titanfall 2 voor 39 Euro gekocht in de PS Store.

:9~

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-01 00:14

Turfschipper

Hup NAC

Stijnb_ schreef op donderdag 17 november 2016 @ 06:30:
Waarom zou je in godsnaam met keyboard en muis spelen? Een console staat toch meestal in de huiskamer en speel je vanuit de zetel, dan kan je toch geen muis/keyboard gebruiken? En anders koop jullie een pc want eigenlijk vind ik keyboard op consonle cheaten.
Omdat ik dat leuker vind. Meer het gevoel dat ik aan het richten en schieten ben. En mijn pc stond al tijdens battlefield vietnam in de woonkamer, lekker vanaf de bank met keyboard en muis. Werkt ideaal, super relax.
Kan me wel herrinneren dat mijn vrienden er nogal om moesten lachen. Een pc zo vlak bij je tv. Nu heeft iedereen een laptop, pc of tablet bij de tv erbij, ;-). Maar dit ter zijde.

Dat jij het cheaten vind, daar ben je niet alleen in. Daarom heb ik het ook nog niet. Ik lees al wel dat zowat de hele top online al gebruik maakt van de xim4. Of dat echt zo is, dat kan ik niet zeggen. Maar als dat wel zo is, kan officiele ondersteuning niet lang meer uit blijven denk ik. En dan is het geen cheaten meer. En dan ga ik er voor denk ik.

• Janet_
  • Laatst online: 04-12-2022
Ik heb gister de ps4 voor mijn zoon gekocht, nu merk ik alleen wel dat ik hdmi poorten te kort kom op de tv. Ik heb nu een tv met 4 poorten maar die wordt vervangen voor een tv met maar 3 poorten helaas.
Nu heb ik een ziggo box , een raspberry pi, een wii u en nu dus ook de ps4 aangesloten. Maar ik wil ook nog een 5.1 set erbij kopen, kan ik dan de consoles op een splitter aansluiten? En hoe werkt het dan als ik aan het spelen ben op de ps4 en tegelijk mijn zoon op zn wii u (gamepad) worden de consoles dan niet trager?

• Boender
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-06-2024
Mensen hebben problemen met hdr op tv werkend te krijgen. Ik heb het tegenovergestelde, officieel ondersteund mijn tv (ju6410s) het niet, maar de ps4pro geeft aan bij hdr op tv dat het in 2k/4k ondersteund wordt. (Alleen nog geen hdr games voor mij )

Maar mijn vraag is dan is het een fout of heeft samsung wel hdr support ingebouwd.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-01 17:36
Janet_ schreef op donderdag 17 november 2016 @ 18:13:
Ik heb gister de ps4 voor mijn zoon gekocht, nu merk ik alleen wel dat ik hdmi poorten te kort kom op de tv. Ik heb nu een tv met 4 poorten maar die wordt vervangen voor een tv met maar 3 poorten helaas.
Nu heb ik een ziggo box , een raspberry pi, een wii u en nu dus ook de ps4 aangesloten. Maar ik wil ook nog een 5.1 set erbij kopen, kan ik dan de consoles op een splitter aansluiten? En hoe werkt het dan als ik aan het spelen ben op de ps4 en tegelijk mijn zoon op zn wii u (gamepad) worden de consoles dan niet trager?
Meestal zitten er op zo'n 5.1 set ook nog wel 2 hdmi aansluiten dus dan kun je ze doorlussen, dan moet wel altijd de 5.1 set aan staan. Splitter ertussen kan prima en de consoles zullen niet trager worden als ze tegelijk gebruikt worden(neem aan dat je storing van de draadloze signalen bedoelt).

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01-2025
Een HDMI switch is wat je zoekt, 4 ingangen en 1 uitgang bijvoorbeeld, dan kan je dus 6 HDMI apparaten aansluiten als je 3 hmdi ingangen hebt. Volgens mij heeft de action zo'n switch wel goedkoop, anders even googlen of hier in de pricewacht van tweakers zoeken (ze zijn er ook met een afstandsbedieningkje).

Jullie kunnen gewoon beide gamen, online gaming vraagt niet zoveel snelheid (bandbreedte) van internet. En de wiiu zal draadloos het interne netwerk gebruiken voor het beeld op de tablet.

[ Voor 4% gewijzigd door ToFast op 17-11-2016 18:24 ]

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Kreeg ook de email voor 43% korting op Titanfall 2.

Dan weet je dus meteen dat hij tot nu toe dramatisch verkoopt.
Boender schreef op donderdag 17 november 2016 @ 18:19:
Mensen hebben problemen met hdr op tv werkend te krijgen. Ik heb het tegenovergestelde, officieel ondersteund mijn tv (ju6410s) het niet, maar de ps4pro geeft aan bij hdr op tv dat het in 2k/4k ondersteund wordt. (Alleen nog geen hdr games voor mij )

Maar mijn vraag is dan is het een fout of heeft samsung wel hdr support ingebouwd.
De JU serie mist sowieso al een 10bit paneel en de helderheid om HDR te kunnen weergeven. Het kan zijn dat de TV het wel kan verwerken, (zoals de KU serie van dit jaar) maar HDR weergeven gaat in ieder geval niet lukken.

HDR verwerken =/= weergeven

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

Mijn tip: doe de Wii U weg voor een mooi prijsje.

Dan heb je weer genoeg HDMI poorten.

• Boender
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-06-2024
ASNNetworks schreef op donderdag 17 november 2016 @ 18:35:
[...]

De JU serie mist sowieso al een 10bit paneel en de helderheid om HDR te kunnen weergeven. Het kan zijn dat de TV het wel kan verwerken, (zoals de KU serie van dit jaar) maar HDR weergeven gaat in ieder geval niet lukken.

HDR verwerken =/= weergeven
Dat is helder. Hij geeft bij alle instellingen video gewoon goed beeld. Laat de playstation maar denken dat ik hdr kan weergeven misschien ziet het er iets beter uit als een spel het ondersteunt.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:49

Exirion

Gadgetfetisjist

SmooK schreef op donderdag 17 november 2016 @ 18:19:
Meestal zitten er op zo'n 5.1 set ook nog wel 2 hdmi aansluiten dus dan kun je ze doorlussen
Da's wel ultiem mager. Zelfs een goedkope receiver heeft er vaak een stuk of 4 a 6.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Ik kan het bij de share settings nergens vinden, misschien weet iemand van jullie het:
Als ik aan het streamen ben en ik doe iets superduperultratofs ingame, kan ik dan op een of andere manier mijn gameplay opslaan?
Tijdens het streamen is de "save video" optie in het share menu namelijk niet bruikbaar; hij is greyed out.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:18
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:59:

Dat is niet verkeerd. Die kunnen ze mij ook wel even mailen

• RaijRaij
Exirion schreef op donderdag 17 november 2016 @ 18:42:
[...]

Da's wel ultiem mager. Zelfs een goedkope receiver heeft er vaak een stuk of 4 a 6.
Een 5.1 set is niet perse hetzelfde als een receiver. Ik heb zo'n kant en klare Sony set en die heeft er 2 iig. Als je een losse receiver koopt heb je er inderdaad een stuk meer(vaak)

[ Voor 20% gewijzigd door RaijRaij op 17-11-2016 18:51 ]

• Origins
  • Niet online
niekvandermeer schreef op donderdag 17 november 2016 @ 18:35:
Kreeg ook de email voor 43% korting op Titanfall 2.

Dan weet je dus meteen dat hij tot nu toe dramatisch verkoopt.
Zonde opzich, aangezien het echt een vermakelijke game is.
Respawn heeft ook al vandaag aangegeven niet te weten of ze voor een deel 3 gaan.

EA kan gewoon serieus niet plannen met games.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

SmooK schreef op donderdag 17 november 2016 @ 18:48:
Een 5.1 set is niet perse hetzelfde als een receiver.
Ehm... bij een 5.1 set denk ik aan een receiver, een subwoofer en 5 speakers.

Zoiets bijvoorbeeld: http://www.homecinemacent...amaha-yht-2930-zwart.html

4 HDMI ingangen...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Paulus07
  • Niet online
Voor de liefhebber. Op=op weg=pech

Wissel de onderstaande, exclusieve tegoedboncode in als je afrekent in de PlayStation Store en krijg een korting van 43% op Titanfall 2.*

GLPCRBRL46

Aanvulling:

De Steep Open Beta is live van
18 november (11:00)
tot 21 november (20:00) 2016,
maar je kunt de game nu al downloaden.

Hoe download je de Beta:

Je hebt geen code nodig, zoek gewoon op jouw platform naar de Steep Beta. Start de download en wees de eerste om te spelen.

We zien je in de bergen!

[ Voor 45% gewijzigd door Paulus07 op 17-11-2016 18:57 ]

• RaijRaij
Exirion schreef op donderdag 17 november 2016 @ 18:52:
[...]

Ehm... bij een 5.1 set denk ik aan een receiver, een subwoofer en 5 speakers.

Zoiets bijvoorbeeld: http://www.homecinemacent...amaha-yht-2930-zwart.html

4 HDMI ingangen...
Snap ik maar voor heel veel mensen gaan voor dit:
https://www.mediamarkt.nl...EaAshP8P8HAQ&gclsrc=aw.ds
Kost de helft dus huis tuin en keuken gebruikers zullen dat nemen. En heeft geen 4 hdmi aansluitingen.

[ Voor 7% gewijzigd door RaijRaij op 17-11-2016 19:06 ]

Verwijderd

KookSpook schreef op donderdag 17 november 2016 @ 18:43:
Dat is niet verkeerd. Die kunnen ze mij ook wel even mailen
Het was een Email van Sony PlayStation zelf.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

SmooK schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:05:
Kost de helft dus huis tuin en keuken gebruikers zullen dat nemen. En heeft geen 4 hdmi aansluitingen.
Mjah, ok. Ik zal wel te veel audiofanaat zijn ;)

• RaijRaij
Haha ja ik zou nu ook voor jouw optie gaan natuurlijk.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 17 november 2016 @ 18:43:
Ik kan het bij de share settings nergens vinden, misschien weet iemand van jullie het:
Als ik aan het streamen ben en ik doe iets superduperultratofs ingame, kan ik dan op een of andere manier mijn gameplay opslaan?
Tijdens het streamen is de "save video" optie in het share menu namelijk niet bruikbaar; hij is greyed out.
Kun je de stream niet opslaan?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Exirion schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:08:
[...]

Mjah, ok. Ik zal wel te veel audiofanaat zijn ;)
En terecht. Audio is vaak de helft van de beleving in games en films. Begrijp ook echt niet dat mensen kunnen luisteren naar geluid wat uit de TV zelf komt (en dat zijn er heel veel).

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:19
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:59:

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/PMPwpWrGFLu80/giphy.gif

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-01 12:52
Ik ontvang elke nieuwsbrief van Sony maar deze heb ik ook niet gekregen.

• RaijRaij
Met battlefield 1 en witcher (maandag aan begonnen, eindelijk) kan ik gerust wachten tot titanfall 2 20 euro kost (hoewel de servers dan vast leeg zijn ;)
SmooK schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:17:
Met battlefield 1 en witcher (maandag aan begonnen, eindelijk) kan ik gerust wachten tot titanfall 2 20 euro kost (hoewel de servers dan vast leeg zijn ;)
De SP schijnt vet te zijn, dus prima. :)

Die van Infinite Warfare vind ik tot nu toe ook erg vet hoor. Gewoon dikke space dog fights en dan een ruimteschip enteren, de boel binnen helemaal verrot schieten en dan weer via de andere kant weg vliegen.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-01 12:14

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Mensen er is een topic om codes weg te geven: Geef hier je gamevouchers weg! - Deel 2

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Hallo ik heb een vraag mbt ps4 pro en mijn uhd tv. Ik heb de samsung ue55hu7500l.
Hierop heb ik 4hdmi poorten. Bij samsung hdmi uhd color (hdr setting) kan ik poorten 1/2/4 dit aanzetten en op hdmi 3 kan dit niet.

Sluit ik mijn ps4 pro op hdmi 1/2/4 aan dan zie ik bij hdr informatie dat ik hdcp van 1.4 heb en hdr hier dus niet supported op is. Sluit ik mijn ps4 pro op hdmi3 aan dan krijg ik een hdcp 2.2 maar op deze poort kan ik dus hdmi uhd color niet aanzetten.... help haha

• ColonelSanders
Zie 2 posts hierboven..

[ Voor 83% gewijzigd door Chaoss op 17-11-2016 22:24 ]

• VI92DO
  • Laatst online: 13-12-2025
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:12:
Hallo ik heb een vraag mbt ps4 pro en mijn uhd tv. Ik heb de samsung ue55hu7500l.
Hierop heb ik 4hdmi poorten. Bij samsung hdmi uhd color (hdr setting) kan ik poorten 1/2/4 dit aanzetten en op hdmi 3 kan dit niet.

Sluit ik mijn ps4 pro op hdmi 1/2/4 aan dan zie ik bij hdr informatie dat ik hdcp van 1.4 heb en hdr hier dus niet supported op is. Sluit ik mijn ps4 pro op hdmi3 aan dan krijg ik een hdcp 2.2 maar op deze poort kan ik dus hdmi uhd color niet aanzetten.... help haha
Heb hetzelfde met de ue55hu8200《zelfde scherm alleen curved》maar volgens mij ondersteund onze tv geen HDR..

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
SmooK schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:05:
[...]

Heb je veen 4 HDMI maar wel een hoop karton in huis gehaald. Gigantische troep zulke setjes.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01-2025
VI92DO schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:32:
[...]

Heb hetzelfde met de ue55hu8200《zelfde scherm alleen curved》maar volgens mij ondersteund onze tv geen HDR..
Ondersteund inderdaad geen hdr.

• RaijRaij
Donstil schreef op donderdag 17 november 2016 @ 22:14:
[...]

Heb je veen 4 HDMI maar wel een hoop karton in huis gehaald. Gigantische troep zulke setjes.
Zoveel is duidelijk maar probeer je eens in te leven in de gewone consument. Zo'n Sony kant en klaar ding voor 200 met in de winkel best wel leuk geluid of een receiver met 30 knoppen en 6 keer zoveel verwarrende instellingen voor minimaal 500 euro.

Verwijderd

xavier! schreef op donderdag 17 november 2016 @ 22:31:
[...]

Ondersteund inderdaad geen hdr.
Okee ben er dus uit hdcp 1.4 of 2.2 doet niks voor kwaliteit. Heb nu hdmi4 op uhd Color gezet. Op psr4 pro de 2160pi rgb en rgb range full. Dit schijnt het uiterste te zijn. Moet zeggen op bf1 runt die zeker smoother maar graphics wise niet zoveel verschil

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:19
SmooK schreef op donderdag 17 november 2016 @ 22:37:
[...]

Zoveel is duidelijk maar probeer je eens in te leven in de gewone consument. Zo'n Sony kant en klaar ding voor 200 met in de winkel best wel leuk geluid of een receiver met 30 knoppen en 6 keer zoveel verwarrende instellingen voor minimaal 500 euro.
Los van het prijskaartje wat eraan vast hangt, niet iedereen heeft zin of uberhaupt het geld om zoveel te spenden aan bepaalde dingen, Iets wat veel mensen nog vaak vergeten. Ik kocht mijn kleding ook altijd het liefst bij de casual club maar op een bepaalde leeftijd vond ik 140 euro toch net ietwat teveel voor een diesel broek die niet eens langer mee gaat dan een 50 euro broek van de new yorker, maar hey mooi waren ze wel. ;-)

Ik volg dit topic nu inmiddels ook een tijdje en ben sterk geneigd om naast mijn shooters op de pc een ps4 pro aan te schaffen, voor wat bank chillings vind RPGs sowieso wat fijner wegspelen op de console, maar ik heb niet echt veel games waarvan ik denk, die wil ik spelen Hm. Horizon zero dawn lijkt me wel vet en de nieuwe god of war, maar daar is helaas nog geen release datum van bekend? :+ misschien toch nog maar even wachten.

Ik vind 2016 maar een ''slecht'' jaar wat betreft games, of ik was simpelweg een beetje verwend bij de aanschaf van mijn pc toen kwam GTA V uit op de pc, The witcher 3, Fallout 4, Batman Arkham knight, damn wat een jaar. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Ambition88 op 17-11-2016 22:57 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
SmooK schreef op donderdag 17 november 2016 @ 22:37:
[...]

De prijs is relatief natuurlijk, receivers hebben idd het imago "moeilijk" te zijn. Dit is echter al tijden niet meer zo. Ook in die categorie zijn stappen gemaakt, als "normale" consument kan je dat tegenwoordig veilig kopen als je jezelf een beetje inleest in welke je moet hebben (Onderzoeksplicht enz)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Donstil schreef op donderdag 17 november 2016 @ 23:24:
De prijs is relatief natuurlijk, receivers hebben idd het imago "moeilijk" te zijn. Dit is echter al tijden niet meer zo. Ook in die categorie zijn stappen gemaakt, als "normale" consument kan je dat tegenwoordig veilig kopen als je jezelf een beetje inleest in welke je moet hebben (Onderzoeksplicht enz)
Ik heb m'n moeder een keer een Yamaha RX-V477 met Bluray-speler erbij gegeven. De receiver was met een aanbieding rond de 300 euro en er zitten 6 HDMI-ingangen op. 1 keer alles ingesteld en technofoob als ze is, kan ze er alles mee. Ze weet zelfs hoe ze via de iPad alle muziek die ik op een servertje heb gezet kan afspelen, dus hoezo moeilijk :)

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:26:
[...]

Kun je de stream niet opslaan?
Daar kwam iemand anders ook al mee.
Het lukt alleen niet om dat via de PS4 te doen; de Twitch en broadcast opties zijn daar redelijk beperkt.
Ik zal eens kijken of ik op de pc meer opslaan-settings heb.

Verwijderd

De online multiplayer van Titanfall 2 is al redelijk dood.

Ik kon vandaag vroeg in de ochtend geen game vinden.

Ik heb gewoon open NAT en bij BF en CoD kan ik altijd games vinden.

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:56
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:17:

Wellicht vanavond meer succes, als de rest van Nederland klaar is met werken.

• ThaBEN
  • Laatst online: 19-10-2025
Rare keuze ook van EA om Titanfall tegelijk uit te brengen met Battlefield 1. De eigen concurrentie draait Titanfall de nek om en dat is zonde want het is op zichzelf een hele goede game. Hadden beter Titanfall rond februari kunnen uitbrengen. Als de Hype van Battlefield 1 een beetje aan het zakken was.

Geruchten gaan rond dat ze dit bewust gedaan hebben om zoveel mogelijk spelers bij CoD IW weg te kapen. Zodat ze straks nog meer kunnen opscheppen met cijfertjes hoeveel keer meer Battlefield 1 is verkocht dan hun grote concurrent CoD.

[ Voor 28% gewijzigd door ThaBEN op 18-11-2016 10:24 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

dvdkiwi schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:50:
[...]

Daar kwam iemand anders ook al mee.
Het lukt alleen niet om dat via de PS4 te doen; de Twitch en broadcast opties zijn daar redelijk beperkt.
Ik zal eens kijken of ik op de pc meer opslaan-settings heb.
Vaag. Die Bloodborne stream die ik een tijdje geleden had opgezet, is destijds automatisch bij mij opgeslagen.
ChrisLNFF schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:21:
[...]

Wellicht vanavond meer succes, als de rest van Nederland klaar is met werken.
I see what you did there. O-)

Edit: excuses, dubbelpost.

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 18-11-2016 10:26 ]

bram1984 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:24:
[...]

Vaag. Die Bloodborne stream die ik een tijdje geleden had opgezet, is destijds automatisch bij mij opgeslagen.
In je galley op de PS4, of op je Twitch profiel op de pc?

Oké.
Ik zal het eens gaan uitzoeken vanavond ;)

• JeroenTheMoon
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-01 14:16
Lees net volgende artikel : https://nl.hardware.info/...-bit-in-plaats-van-10-bit

Als ik het goed begrijp ondersteund de ps4 pro dus geen 10bits hdr maar 8bits. Was van mening dat deze wel hdr10 ondersteuning had.
Wat ik me afvraag ga je dit verschil ook echt zien ?

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-01 10:05

rajackar

Blood Minister

JeroenTheMoon schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:13:
Lees net volgende artikel : https://nl.hardware.info/...-bit-in-plaats-van-10-bit

Als ik het goed begrijp ondersteund de ps4 pro dus geen 10bits hdr maar 8bits. Was van mening dat deze wel hdr10 ondersteuning had.
Wat ik me afvraag ga je dit verschil ook echt zien ?
Dat stuk is helemaal gebaseerd op aannames. Ik zou er geen conclusies aan verbinden. De gpu in de ps4 pro is gebaseerd op de polaris maar heeft meer techniek aan boord. In de opties van de ps4 zie je ook dat hij RGB (4:4:4 sampling) gebruikt.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Vrijdag
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:17:

Nooit last van hier :?

Verwijderd

Ik denk dat Titanfall 2 met lokale servers werkt.

EU/NL dus en de meeste slapen nog rond de tijd dat ik het geprobeerd had.
Pagina: 1 ... 77 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.