Ah oke, makes sense.bram1984 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:00:
[...]
Daar werd natuurlijk mee bedoeld dat het op de een niet 30fps zou gaan lopen en op de ander 60fps. Beide versies hebben 60fps als target en dat is niet veranderd.
Bij de meeste mensen gaat het waarschijnlijk tussen de oren zitten, waardoor je nu naast de "hacker", "cheater" en "OOR player" de "vuile Pro speler" erbij krijgt
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat is de interpretatie die jij er aan geeft.bram1984 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:00:
[...]
Daar werd natuurlijk mee bedoeld dat het op de een niet 30fps zou gaan lopen en op de ander 60fps. Beide versies hebben 60fps als target en dat is niet veranderd.
Als ik hoor dat er geen verschil zal zijn tussen MP tussen normale en Pro dan ga ik er van uit dat er dus ook geen voordeel zal zijn voor mensen met een Pro, dat is er dus wel dus ze hebben doelbewust consumenten voorgelogen.
Ja dat is wel heel erg harde instelling, maar ik heb jaren geleden bewust gekozen voor consoles, vanwege lekker simpel gamen zonder gezeur en eerlijke competitie, alleen verdwijnen de voordelen voor mij wel.
En zal ook wel niet lang duren voordat ik weer naar PC ga voor de echte games, en console alleen nog zal gebruiken voor echte single-player-bank-hang-games.
"Doelbewust voorgelogen" nou nou, alsof je met 55-60fps tov 45-50 in het voordeel bent.
Je moet nog steeds hetzelfde poppetje met hetzelfde aantal kogels neerschieten.
Ik denk dat het bij de meesten teveel tussen de oren gaat zitten en de mensen met een Pro echt niet opeens beter worden.
Je moet nog steeds hetzelfde poppetje met hetzelfde aantal kogels neerschieten.
Ik denk dat het bij de meesten teveel tussen de oren gaat zitten en de mensen met een Pro echt niet opeens beter worden.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
ah mijn fout, heb ik ze omgedraaid.Jay47 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:42:
[...]
Hoezo? De Pro gebruikt een C17 kabel!
C13 is geaard, maar de Pro heeft dit niet.
Anyhow, is een niet geaarde kabel niet bijzonder ruk op het moment van problemen met de stroom?
koortsluiting/blikseminslag noem maar op?
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Sony was er vrij duidelijk over dat het niet de bedoeling is dat mensen met een Pro in het voordeel zijn bij multiplayer. Ik kan mij niet voorstellen dat ze die belofte binnen een week al breken. Ik vermoed dat er gewoon een patch komt voor Battlefield 1 om dat probleem te verhelpen en dit een storm in een glas water is.
Gaan mensen nu serieus moeilijk doen hierom??
Wees blij dat ze beide zelfde fps Target moeten hebben. Van mij mogen ze de Pro ook gewoon 60fps geven als base dit niet heeft. Ik betaal toch voor een nieuwe console.
Op pc speelt iedereen met zijn eigen fps. Moeten ze daar ook ineens verplichtingen gaan toevoegen?
Ik snap echt niet waar mensen zich druk om maken.
Vind je je benadeelt koop een pro. Zo niet niet zeiken..
Wee dan op zijn minst blij dat Sony nog dit eist.
Er is nu een klein voordeel voor Pro user ivm stabielere fps..
Maar Sony heeft alleen gezegd Target fps mag niet wijzigen online. Dat dice dan een shooter maakt die op de ps4 onder de 30fps komt en op de Pro Max 40fps dropt.. Tja is dat Sony zijn schuld ? Of dice zijn schuld ?
Bf1 is een t 60 fps Target. Dat dit niet gehaald wordt op ps4 is aan dice. Dat dit wel haalt op ps4 Pro is ook dice. Maar als ze dit gaan patchen halen ze heel veel boze gamers op hun nek.
Dan moeten ze de ps4 maar lelijker maken of effecten weghalen. Het Target is 60fps. Dus de Pro mag dit gewoon stabieler doen.
Wees blij dat ze beide zelfde fps Target moeten hebben. Van mij mogen ze de Pro ook gewoon 60fps geven als base dit niet heeft. Ik betaal toch voor een nieuwe console.
Op pc speelt iedereen met zijn eigen fps. Moeten ze daar ook ineens verplichtingen gaan toevoegen?
Ik snap echt niet waar mensen zich druk om maken.
Vind je je benadeelt koop een pro. Zo niet niet zeiken..
Wee dan op zijn minst blij dat Sony nog dit eist.
Er is nu een klein voordeel voor Pro user ivm stabielere fps..
Maar Sony heeft alleen gezegd Target fps mag niet wijzigen online. Dat dice dan een shooter maakt die op de ps4 onder de 30fps komt en op de Pro Max 40fps dropt.. Tja is dat Sony zijn schuld ? Of dice zijn schuld ?
Ik neem aan dat je weet dat dit niet is wat Sony gezegd heeft. Er mogen geen 30fps ps4 Games ineens 60fps in multiplayer doen.Tom schreef op woensdag 16 november 2016 @ 16:35:
Sony was er vrij duidelijk over dat het niet de bedoeling is dat mensen met een Pro in het voordeel zijn bij multiplayer. Ik kan mij niet voorstellen dat ze die belofte binnen een week al breken. Ik vermoed dat er gewoon een patch komt voor Battlefield 1 om dat probleem te verhelpen en dit een storm in een glas water is.
Bf1 is een t 60 fps Target. Dat dit niet gehaald wordt op ps4 is aan dice. Dat dit wel haalt op ps4 Pro is ook dice. Maar als ze dit gaan patchen halen ze heel veel boze gamers op hun nek.
Dan moeten ze de ps4 maar lelijker maken of effecten weghalen. Het Target is 60fps. Dus de Pro mag dit gewoon stabieler doen.
[ Voor 36% gewijzigd door v8power67 op 16-11-2016 16:43 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hmm sinds paar dagen heb ik ook een nieuwe TV ; Philips 55PUS7101 icm de pro en heb de strepen ook gemerkt laatste tijden het spelen van TR. Ik heb alles op automatisch staan.Boos805 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:31:
Sinds dat ik mn PS4 Pro gebruik zie ik tijdens het spelen van spellen en Netflix geregeld rode strepen en vlekken die kort flitsen. Alleen op 4K resolutie (zowel YUV420 als RGB) via de Pro. 4K content op Youtube lijkt het overigens weer niet te hebben.
Als ik Netflix kijk op de TV app (ook 4K) dan heb ik die strepen en vlekken niet. HDMI kabel al veranderd, andere HDMI ingang geprobeerd - allemaal geen effect.. Begin me er steeds meer aan te ergeren..
Zit er aan te denken om de Pro terug te sturen - iemand die dit probleem kent of een oplossing heeft? Zou dit een 'patchbaar' iets zijn of is mn Pro gewoon gaar?
Ja snap Samsung hier echt niet in, erg verwarrend en maakt het haast onmogelijk om even snel reviews te vinden.mstreutker schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:27:
[...]
Bedankt voor je aanvulling!
Dus conclusie is dat het (nu) wel zou moeten werken?
Wat overigens ook enorm verwarrend is, is dat KS7000 in EU de KS8000 in USA is, maar dat KS8000 in EU weer een andere TV is. Je moet dus wel weten uit welk land je de review aan het lezen bent
KS7000 = KS8000
KS8000 = KS9000
KS9000 = KS9500
En dan heb je nog de curved modellen en de KU serie die nog onlogischer is.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Precies. De Samsung ks serie is een uitstekende tv voor HDR en 4k gaming. De 7000 serie is in mijn ogen de beste prijs kwaliteit verhouding.mc-koenoe schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:31:
[...]
Ik heb de KS7000 en kan dit ook bevestigen.
PS4/Pro daar komt geen aarde pin uit dus eigenlijk heb je geen kabel met aarde nodig. Maak je niet druk het is veilig 🙂jimz93 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 16:34:
[...]
ah mijn fout, heb ik ze omgedraaid.
Anyhow, is een niet geaarde kabel niet bijzonder ruk op het moment van problemen met de stroom?
koortsluiting/blikseminslag noem maar op?
Nee hoor, dat is niet wat ze wilden voorkomen.Davith78 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:38:
En hoppa daar gaan we al, dit is nou net wat Sony toch wou voorkomen? De Pro versie van BF1 heeft volgens DF een voordeel voor multiplayer ten opzichte van de base PS4.
http://www.eurogamer.net/...ore-responsive-on-ps4-pro
Kom op, je gaat toch geen Pro kopen als upgrade als games er niet mooier en beter van gaan worden in een multiplayer game? Heb je een dure 4k TV moet je Battlefield 1 spelen op dynamische 600-900p! Zou van de gekke zijn als ze dat tegen zouden houden!
Wat ze liever niet zagen was maar 1 ding: dat games die op de PS4 een frame rate cap hebben van 30fps op de Pro niet ineens 60fps zouden zijn.
Wat Battlefield 1 doet is scherper beeld en en heeft minder frame drops.
Wat mensen soms wel eens vergeten is dat een game als BF1 gewoon frames dropt in bepaalde situaties, als er veel ontploffingen zijn bv. als jij en ik tegen over elkaar staan in de game en achter jou is het lekker rustig heb ik misschien wel strakke 60fps op de PS4, maar achter mij gebeurd er heel veel, veel ontploffingen, veel spelers, etc. en bij jou op je PS4 droppen de frames enorm. Dan heb ik dus ook al een voordeel op jou! En dan hebben we beide gewoon een PS4!
Ik heb de ps4 pro bij game-outlet besteld. Zou hem eerst zaterdag krijgen, toen is het dinsdag geworden daarna woensdag en donderdag volgens de t&t van postnl. Zou het dan zo druk bij postnl zijn of is er meer aan de hand.
Verwijderd
Hallo,
Ik ben van plan ps4 te kopen uit duitsland op ebay. Ik vind er verschillende met prijzen van 30 tot 100 euro.
Zo heb ik 1 gevonden voor 30, maar het lijkt me te mooi om waar te zijn. De verkoper heeft immers wel honderden positieve reviews. Ik vraag me nu af of dit betrouwbaar is. Ik heb al 40 euro geboden, dus meer dan de gevraagde prijs, maar telkens wanneer dit gebeurt, krijg ik een melding dat er hoger geboden is. In mijn geval is dat door éénzelfde persoon die 1 euro meer biedt dan mij....
Alvast bedankt
MVG
Ik ben van plan ps4 te kopen uit duitsland op ebay. Ik vind er verschillende met prijzen van 30 tot 100 euro.
Zo heb ik 1 gevonden voor 30, maar het lijkt me te mooi om waar te zijn. De verkoper heeft immers wel honderden positieve reviews. Ik vraag me nu af of dit betrouwbaar is. Ik heb al 40 euro geboden, dus meer dan de gevraagde prijs, maar telkens wanneer dit gebeurt, krijg ik een melding dat er hoger geboden is. In mijn geval is dat door éénzelfde persoon die 1 euro meer biedt dan mij....
Alvast bedankt
MVG
Uiteraard klopt daar niets van. Waarom eigenlijk in die (vage) webshop gekocht? Terwijl en zat alternatieven zijn die veel betrouwbaarder zijn?jaaoie17 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 17:51:
Ik heb de ps4 pro bij game-outlet besteld. Zou hem eerst zaterdag krijgen, toen is het dinsdag geworden daarna woensdag en donderdag volgens de t&t van postnl. Zou het dan zo druk bij postnl zijn of is er meer aan de hand.
eBay, bieden.Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 17:56:
Hallo,
Alvast bedankt
MVG
Anders was het wel Buy It Now.
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Maar is het betrouwbaar?
Zo ja, waarom is er iemand die telkens automatisch hoger biedt dan mij?
Hier is de link http://www.ebay.de/itm/So...-Controller-/152317524879
Trouwens ik ben die mohamedserghini daar, bij "Gebote"
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2016 18:07 ]
Waarschijnlijk omdat een andere bieder een mex prijs heeft ingesteld.Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:06:
Maar is het betrouwbaar?
member x doet een bod van €50 en plaats een max bod tot €70
Jij doet een bod van €60 waardoor je automatisch wordt overboden.
Omdat biedingsites zo werkenVerwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:06:
Maar is het betrouwbaar?
En hoe kan hier iemand vertellen of het betrouwbaar is? Misschien heeft hij eerst goodwill opgebouwd en licht hij er weer een paar op. Als je zekerheid wilt moet je naar de winkel en wat meer betalen.
Die gast gaat een goed werkende PS4 nooit zo goedkoop weg doen.Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 17:56:
Hallo,
Alvast bedankt
MVG
Hij heeft gewoon een robot ingesteld (ja dat kan bij Ebay) die je automatisch overbiedt. Dus stel PS4 staat te koop voor 30€, jij bied 40€ je word dan gelijk overboden door een robot. Je kan het dus alleen kopen als prijs wat de verkoper heeft ingesteld bereikt is. Dus als de robot ingesteld is op 200€ worden alle biedingen onder de 200€ automatisch overboden.
Is gewoon een k*t spelletje, anders stond er wel bij nu kopen.
Laat het gaan, is alleen tijd verspilling.
Zoals gezegd: er wordt net zo lang over je heen geboden tot het gewenste bedrag is bereikt. Aangezien het gaat om een 1TB PS4 met meerdere games, verwacht ik een prijs van rond de €200 of meer. Je kunt kijken hoe het loopt en waar het overbieden ophoudt, maar ik verwacht dat het eindbedrag niet laag genoeg zal zijn om echt nog van een koopje te spreken. De startprijs is slechts een lokkertje.Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 17:56:
Hallo,
Alvast bedankt
MVG
Als je een tweedehands PS4 wilt halen, raad ik aan om dat te doen bij een winkel of persoon die je erop aan kunt spreken als er iets niet goed is, en dus in de buurt zit. Er zijn zat PS4's met problemen zoals het willekeurig uitwerpen van discs of het willekeurig opnieuw opstarten. Je wilt geen kat in de zak halen.
Je kan op eBay als bieder gewoon een max bod instellen. Zodra je word overboden door een andere bieder, dan word er uit jouw naam een hoger bod gedaan, totdat het maximale bod wat je hebt ingesteld bereikt is. Is gewoon een standaard functie van eBay.
* Edit: spuit elf
*
* Edit: spuit elf
[ Voor 5% gewijzigd door netvista op 16-11-2016 18:23 ]
Verwijderd
Ik heb nu 105 geboden en er werd niet meer hoger dan mij geboden. Inderdaad, het kan zijn dat er iets mankeert aan de PS4 en de verkoper dus niet betrouwbaar is, maar ik kijk alleen naar verkopers die 99% positieve reviews hebben staan. Deze verkoper heeft honderden positieve reviews.
Sowieso kun je beter hier op Tweakers een PS4 (ver)kopen dan op Marktplaats heb ik gemerkt. Op Marktplaats alleen maar 'geïnteresseerden' gehad die 20-30 euro onder je bod gaan zitten, of lui die wel een goed bod plaatsen maar vervolgens niets meer laten horen. De PS4 toen maar op Tweakers te koop gezet: dezelfde avond had ik hem verkocht voor een goede prijs.
Positieve reviews kan ook nep zijn hoor!Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:23:
Ik heb nu 105 geboden en er werd niet meer hoger dan mij geboden. Inderdaad, het kan zijn dat er iets mankeert aan de PS4 en de verkoper dus niet betrouwbaar is, maar ik kijk alleen naar verkopers die 99% positieve reviews hebben staan. Deze verkoper heeft honderden positieve reviews.
Verwijderd
Pro Evolution Soccer 2017 voor €34,99 met de Deal van de Week:
https://store.playstation...04957_00-PES2017000000000
https://store.playstation...04957_00-PES2017000000000
Ik ga denk ik mijn ps4 ook verkopen ik heb nu ook de pro dus met de andere doe ik niks meer .
heb hem wel al weer in zijn doos gedaan.
heb hem wel al weer in zijn doos gedaan.
Heeft iemand toevallig vroege informatie of er heel binnenkort nog een leuke aanbieding volgt voor de gewone ps4 slim?
Mijn buurvrouw wil haar man ( en mijn gamemaatje) voor 5dec verrassen en ik ben haar aanspreekpunt. Helaas kom ik weinig leuks tegen, minder scherp dan een maandje geleden. Alleen de COD IW aanbieding inclusief bf1/fifa/extra controller is wel ok, alleen COD zijn wij beiden een jaar of 25 te oud voor ;-)
Volgende week vrijdag is het ook Black Friday, wachten of toch maar deze 'aanbieding' doen..
Een ps4 Pro is overkill, buiten budget en dit is al een hele opstap voor hem.
Mijn buurvrouw wil haar man ( en mijn gamemaatje) voor 5dec verrassen en ik ben haar aanspreekpunt. Helaas kom ik weinig leuks tegen, minder scherp dan een maandje geleden. Alleen de COD IW aanbieding inclusief bf1/fifa/extra controller is wel ok, alleen COD zijn wij beiden een jaar of 25 te oud voor ;-)
Volgende week vrijdag is het ook Black Friday, wachten of toch maar deze 'aanbieding' doen..
Vandaag toch maar Watchdogs 2 gekocht en wow wat ziet dat er mooi uit op de Pro. Ik heb geen vergelijking kunnen maken met de normale Ps4 maar het is toch erg indrukwekkend. Deze maar even uitspelen en dan Dishonored 1 en 2 maar eens aanschaffen
Ik was positief verrast van Dishonored 1, deel 2 ga ik zeker kopen.Smeldor schreef op woensdag 16 november 2016 @ 20:30:
Vandaag toch maar Watchdogs 2 gekocht en wow wat ziet dat er mooi uit op de Pro. Ik heb geen vergelijking kunnen maken met de normale Ps4 maar het is toch erg indrukwekkend. Deze maar even uitspelen en dan Dishonored 1 en 2 maar eens aanschaffen
Watchdogs nooit gespeeld aangezien het matige reviews kreeg. Deel 2 schijnt daar in tegen beter te zijn.
Wellicht 2e hands Slim een optie. In verband met de eventuele overstappers naar PRO. Plus nog garantie. ZIe er hier in vraag en aanbod al een staan maar goed een idee.pasajo schreef op woensdag 16 november 2016 @ 20:14:
Heeft iemand toevallig vroege informatie of er heel binnenkort nog een leuke aanbieding volgt voor de gewone ps4 slim?
De heren van DF hebben de harde schijven getest op snelheid op de PS4 pro...
YouTube: PS4 Pro vs PS4 SSD Loading Times: Does SATA 3 Make A Difference?
Wat dus al lang duidelijk was. Maakt amper tot niet uit dus.BasGrunn schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:24:
De heren van DF hebben de harde schijven getest op snelheid op de PS4 pro...
Helaas. Grote gemiste kans.. zeker omdat het steeds meer kleine PC's worden.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
heeft iemand al een keyboard en muis aan de praat met de ps4pro? eventueel met de XIM adapter?
Xim werkt gewoon hoor.. kan ik iig bevestigenharrybeuker schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:04:
heeft iemand al een keyboard en muis aan de praat met de ps4pro? eventueel met de XIM adapter?
[ Voor 5% gewijzigd door HertogJack op 16-11-2016 22:35 ]
psn: HertogJack
dank u. Is wel een verdomd duur grapje. 150 euri voor de sim en dan nog een keyboard en muis. Ben je zo weer 100 euri lichter.
Klopt.. maar voor mij als oude rot (32 jaar op de teller inmidels) elke euro waard..harrybeuker schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:36:
[...]
dank u. Is wel een verdomd duur grapje. 150 euri voor de sim en dan nog een keyboard en muis. Ben je zo weer 100 euri lichter.
Speel jij ook battlefield1? ik word echt om de minuut volledig afgeschoten elke keer. Ik kan gewoon niet mikken met die controller en ik denk dat veel meer mensen met een XIM spelen.HertogJack schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:37:
[...]
Klopt.. maar voor mij als oude rot (32 jaar op de teller inmidels) elke euro waard..
Jaja speel bf1.. mwah het merendeel speelt gewoon met controller.harrybeuker schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:38:
[...]
Speel jij ook battlefield1? ik word echt om de minuut volledig afgeschoten elke keer. Ik kan gewoon niet mikken met die controller en ik denk dat veel meer mensen met een XIM spelen.
Moet wel zeggen dat ik meestal 1e sta of iig top 3 met de xim.
Maargoed ik speel gewoon objectives, mn kd is iets van 2 de laatste week.
Je hebt ook van die ringen die je om de pookjes van de controller kan doen waar je aim beter van wordtharrybeuker schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:38:
[...]
Speel jij ook battlefield1? ik word echt om de minuut volledig afgeschoten elke keer. Ik kan gewoon niet mikken met die controller en ik denk dat veel meer mensen met een XIM spelen.
Jup xim 4 werkt de laatste firmware update.harrybeuker schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:04:
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Waarom ze in godsnaam muis en toetsenbord uitbrengen? Verneuken van het spel/console....
No offence, maar ben je nu echt zo naïef of doe je alsof?Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:23:
Net even 2 uurtjes met mijn FPS Strike Pack lopen klooien. Het is natuurlijk enorm wennen en voelt heel onnatuurlijk om je duim niet of nauwelijks meer voor de facebuttons te gebruiken, maar het werkt wel en is on-the-fly in te stellen. Je moet de controller wel net even iets anders vasthouden, maar dat ben je zo gewend.
Zo had ik in AC Syndicate de paddles tijdens het rond rennen aan X en O toegewezen, maar zodra ik in combat ging, switchte ik snel naar vierkantje (meppen) en O (dodgen). Heel makkelijk en intuïtief dus. Dan kun je dus meppen en dodgen terwijl je met de camera alles in de gaten houdt.
In Tomb Raider werkt het ook erg lekker. Daar had ik springen en vierkantje onder de paddles gezet.
Ook even CoD gedaan en dat is nog even puzzelen (springen, prone, reload).
Mooie is verder dat je 2 buttons tegelijk kan toewijzen aan een paddle en ook R3 en L3, als je dat wilt.
Verder zit het ding vol met vage mods (prone gaan zodra je schiet, rapid fire, instant sprint, anti-recoil etc.). Cheat shit dus. Heb ik me verder niet in verdiept want het gaat me om de paddles.
Blij mee dus.
Hoezo je bent toch niet verplicht om te kopen, ik speel shooters liever met een muis de rest lukt me prima met een controller..nickdew schreef op woensdag 16 november 2016 @ 23:39:
Waarom ze in godsnaam muis en toetsenbord uitbrengen? Verneuken van het spel/console....
Ga dan pc spelen, console is controller!SC4RF4C3 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 00:04:
[...]
Hoezo je bent toch niet verplicht om te kopen, ik speel shooters liever met een muis de rest lukt me prima met een controller..
Als het een beetje inburgert, en of er komt officiele ondersteuning voor keyboard en muis, dan haal ik het ook.
Hoop ook dat dat gebeurd.
Rustig ademhalen en meer sociale activiteiten doen is mijn advies voor jou..teveel stress is niet goed voor je..nickdew schreef op donderdag 17 november 2016 @ 00:10:
[...]
Ga dan pc spelen, console is controller!
Tac pro is een officiele product zie mijn eerdere post met link naar tac pro.Turfschipper schreef op donderdag 17 november 2016 @ 00:12:
Als het een beetje inburgert, en of er komt officiele ondersteuning voor keyboard en muis, dan haal ik het ook.
Jongen, geen hond gaat een goed werkende PS4 voor rond de 100 euro weg doen. Je kunt 'm zo voor 150 euro minimaal verkopen.Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:23:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ja, i know. Maar die tac pro, xim, venomx etc, gebruiken niet een echte muis. Dat werkt iets anders en zorgt voor vertraging en onnauwkeurigheid. Plus een hoop gedoe met configureren.SC4RF4C3 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 00:14:
[...]
Tac pro is een officiele product zie mijn eerdere post met link naar tac pro.
Pas als sony zelf ondersteuning biedt voor een echte muis, dan pas sla ik toe denk ik, ;-).
[ Voor 34% gewijzigd door Turfschipper op 17-11-2016 00:21 ]
Had gehoopt dat tac pro wel beter was, ik wacht nog ff wat reviews af..Turfschipper schreef op donderdag 17 november 2016 @ 00:19:
[...]
Ja, i know. Maar die tac pro, xim, venomx etc, gebruiken niet een echte muis. Dat werkt iets anders en zorgt voor vertraging en onnauwkeurigheid. Plus een hoop gedoe met configureren.
Pas als sony zelf ondersteuning biedt voor een echte muis, dan pas sla ik toe denk ik, ;-).
Een echte muis? Wat is dat? Zijn gewoon optische muizen die de stick simuleren. Dat kan niet anders en Sony biedt met de TAC al ondersteuning. Dus dan kun je lang wachten waarschijnlijk.Turfschipper schreef op donderdag 17 november 2016 @ 00:19:
[...]
Ja, i know. Maar die tac pro, xim, venomx etc, gebruiken niet een echte muis. Dat werkt iets anders en zorgt voor vertraging en onnauwkeurigheid. Plus een hoop gedoe met configureren.
Jij wilt zeker ook nog het liefst cartridges en geheugenkaarten om je saves op te slaan?nickdew schreef op donderdag 17 november 2016 @ 00:10:
[...]
Ga dan pc spelen, console is controller!
Lang leve keuze en vrijheid van input.
Wat is nou het grote voordeel van die controller want zoals je het uitlegt klinkt het heel kut en onnodig eigenlijk, vroeger voor de snes ook weleens controllers gehad met rapidfire enzo maar dat deed je dan een week en daarna was de noviteit er wel vanaf.
Bram, je zegt het zelf, een muis de die sticks simuleert. Werkt dus minder goed en is niet als een muis zoals die werkt op een pc. En dat is wel wat je wilt natuurlijk.
En jij zegt, kan je lang wachten op ondersteuning van sony voor 'echte' muisondersteuning ingame, maar het gebruik van deze controllers neemt nogal schrikbarend toe heb ik het idee. En dan kan sony niet achterblijven denk ik. De ondersteuning van die tac is een 1ste stap.
En jij zegt, kan je lang wachten op ondersteuning van sony voor 'echte' muisondersteuning ingame, maar het gebruik van deze controllers neemt nogal schrikbarend toe heb ik het idee. En dan kan sony niet achterblijven denk ik. De ondersteuning van die tac is een 1ste stap.
[ Voor 34% gewijzigd door Turfschipper op 17-11-2016 01:48 ]
Waarom zou je in godsnaam met keyboard en muis spelen? Een console staat toch meestal in de huiskamer en speel je vanuit de zetel, dan kan je toch geen muis/keyboard gebruiken? En anders koop jullie een pc want eigenlijk vind ik keyboard op consonle cheaten.
Dat je je rechter duim nauwelijks meer van de stick hoeft te halen. Vrij simpel toch? Je kan nu springen, bukken, reloaden, items looten, deuren openen, slaan, dodgen en stealth kills maken terwijl je nog steeds 100% controle hebt over de camera.SmooK schreef op donderdag 17 november 2016 @ 01:19:
[...]
Wat is nou het grote voordeel van die controller want zoals je het uitlegt klinkt het heel kut en onnodig eigenlijk, vroeger voor de snes ook weleens controllers gehad met rapidfire enzo maar dat deed je dan een week en daarna was de noviteit er wel vanaf.
Pak een recente Assassins Creed game waarbij je soms continue X moet indrukken tijdens het klimmen. Dat kun je nu gewoon doen terwijl je rondkijkt.
Je hebt 6 vingers achterop de controller die geen reet uitvoeren, terwijl je rechter duim 5 knoppen moet bedienen.
Als Sony dit standaard in de DS4 had gestopt, hadden ze nog veel meer units gekocht. Daar ben ik van overtuigd.
Het werkt bij benadering heel goed, kan ik uit ervaring vertellen. Ik heb meerdere sets gebruikt op de PS3. Maar games zijn ontworpen op basis van de analoge stick input. Dat zie ik echt niet veranderen voor een handjevol muis gebruikers.Turfschipper schreef op donderdag 17 november 2016 @ 01:40:
Bram, je zegt het zelf, een muis de die sticks simuleert. Werkt dus minder goed en is niet als een muis zoals die werkt op een pc. En dat is wel wat je wilt natuurlijk.
Omdat het simpelweg een natuurlijkere en intuïtievere manier van camera bedienen is? De meeste controllers die er zijn werken meestal gewoon met een nunchuck om mee te lopen. Als je de muismat op een kussen naast je legt, kun je prima zo spelen.Stijnb_ schreef op donderdag 17 november 2016 @ 06:30:
Waarom zou je in godsnaam met keyboard en muis spelen? Een console staat toch meestal in de huiskamer en speel je vanuit de zetel, dan kan je toch geen muis/keyboard gebruiken? En anders koop jullie een pc want eigenlijk vind ik keyboard op consonle cheaten.
Het is gewoon cheaten.. zwaar cheaten zelfs. Maat van mij speelt ook zo altijd bovenaan. Gewoon bullshit.
Maar als je daarmee kan leven veel plezier, ik speel gewoon met controller en op pc op key/mouse.
Maar als je daarmee kan leven veel plezier, ik speel gewoon met controller en op pc op key/mouse.
Toch raar als jij dit als cheaten ziet.shakespeare schreef op donderdag 17 november 2016 @ 07:48:
Het is gewoon cheaten.. zwaar cheaten zelfs. Maat van mij speelt ook zo altijd bovenaan. Gewoon bullshit.
Als ik met een arcade controller beter Street Fighter 5 zou kunnen spelen is dat dan ook cheaten?
Die dingen zijn er speciaal voor gemaakt.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Je kan er een discussie van maken.. heeft geen zin. Spelen met een toetsenbord en muis die een controller emuleert en sens in kan stellen etc.. heeft altijd veel snellere reactie tov controller. Alsjeblieft ga hier niet tegenin want je weet dat het gelul is. En dan kan je praten wat je wilt, ik snap niet dat ze dit toestaan. Ik weet zeker dat dit veel gedaan wordt en ik maar denken dat ik slechter werdt.
Cheaten is het absoluut!
Ga lekker op de PC Battlefield 1 spelen waar een muis en toetsenbord normaal is.
Vroeger had ik ook een PC waar ik shooters op speelde en naar mijn mening kan je nooit zo snel richten als met een muis waardoor je gewoon in veel gevallen in het voordeel bent.
Ga lekker op de PC Battlefield 1 spelen waar een muis en toetsenbord normaal is.
Vroeger had ik ook een PC waar ik shooters op speelde en naar mijn mening kan je nooit zo snel richten als met een muis waardoor je gewoon in veel gevallen in het voordeel bent.
PSN ID: RedrumNL
Ja en met een hele grote TV en een surround set/headset spelen is ook cheaten. Want ook daarmee heb je een voordeel. Mensen met een Pro cheaten dan ook, denk ik dan. En als ik online ga met die paddles, cheat ik dan ook? Ok, als jij nog in het SNES tijdperk leeft, prima.shakespeare schreef op donderdag 17 november 2016 @ 07:48:
En ik eindigde zelden bovenaan, omdat ik gewoon niet zo een ster ben in shooters. Met een muis dus. Dat je maat bovenaan eindigt, zegt dus meer over zijn skills dan zijn controller. Hij ken de maps waarschijnlijk goed en heeft snelle reflexen en geen last van lag compensation. Ik geloof niet dat hij met een controller ineens stijf onderaan eindigt.
Feit is dat Sony een muis controller heeft gelicenseerd en dus ondersteunt. Feit is ook dat er volgende maand 2 "Elite" controllers uitkomen met paddles waardoor mensen in shooters dus een voordeel hebben.
Ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje liggen snikken of accepteer gewoon dat console gaming evolueert en wees blij dat we in een tijd leven waarin we gewoon fijn kunnen kiezen hoe en waarmee we spelen. Ik kan je verzekeren dat een 14 jarige ADHD tiener die 4 uur per dag CoD speelt met een Dualshock 4, een 30 plusser met gezin, full time baan en huis volledig van map veegt.
cheaten wil ik het niet noemen omdat sony het officieel ondersteund. Het is wel vervelend voor mij als persoon die niet goed kan mikken met een DS4 dat je gewoon heeeel vaak afgemaakt wordt. Op de pc hebh ik ook BF1 en kan ik gewoon goed meekomen. Alleen mijn videokaart is niet meer wat het hoort te zijn. Als ik nu een XIM koop voor 150 dan kan ik gewoon BF1 op de tv door blijven spelen. er komt een dag dan word een keyboard\muis gewoon ondersteund vrees ik. Zoals hierboven aangegeven de TAC is de eerste stap
Een nieuw product is leuker om cadeau te geven is haar mening. Daarbij vind ik de slims hier in V&A eigenlijk nog wel aardig aan de prijs, maar paar tientjes minder dan een nieuwe.Geteisem schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:18:
[...]
Wellicht 2e hands Slim een optie. In verband met de eventuele overstappers naar PRO. Plus nog garantie. ZIe er hier in vraag en aanbod al een staan maar goed een idee.
Ik hoop op voorkennis van winkelmedewerkers die wellicht op de hoogte zijn van een actie volgende week.
Er moet meer zijn toch dan alleen een gratis battlefield/fifa/controller bij de Call of Duty sets, dat is nu onderhand de enige bundel die niet passend is qua bijgeleverd spel..
Bleh, Persona 5 uitgesteld naar April. Maar wel gratis dual audio dlc voor de JP fans.
Heb ik iig tijd om mijn januari backlog weg te werken dan
Heb ik iig tijd om mijn januari backlog weg te werken dan
Oefening baart kunst!harrybeuker schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:27:
cheaten wil ik het niet noemen omdat sony het officieel ondersteund. Het is wel vervelend voor mij als persoon die niet goed kan mikken met een DS4 dat je gewoon heeeel vaak afgemaakt wordt. Op de pc hebh ik ook BF1 en kan ik gewoon goed meekomen. Alleen mijn videokaart is niet meer wat het hoort te zijn. Als ik nu een XIM koop voor 150 dan kan ik gewoon BF1 op de tv door blijven spelen. er komt een dag dan word een keyboard\muis gewoon ondersteund vrees ik. Zoals hierboven aangegeven de TAC is de eerste stap
Het is echt gewoon gewenning en niet meer dan een aap een kunsje leren.
Er is nooit rede genoeg om op een console te kiezen voor een muis/keyboard.
En dat Sony het ondersteunt vind ik een trieste zaak.
Tsja ik snap dat mensen het niet leuk/eerlijk vinden. Maar Bram heeft wel een punt. de eens speelt mogelijk op een kleine tv, de ander op een grote, de een met een surround headset de ander niet. Wel pro/niet pro.....volgens mij hou je hier ondanks dat men het zo gelijk mogelijk wil houden altijd wel minimale verschillen.
En inderdaad tijd, als jij dagelijk uren kan spelen heb je ook voordeel tegen iemand die uurtje per week speelt. Het enige wat Sony hieraan zou kunnen doen muis/tobo spelers bij elkaar doen, maar dan heb je vast nog steeds mensen die hardware kunnen verzinnen die een controller nabootst (as in dat die wordt gedetecteerd als controller, muis/tobo op console emuleren natuurlijk per definitie controller)..
Enige wat je kan doen is mp spelen met een vaste groep (indien die groot genoeg is) en dan nog hopen dat iedereen daar eerlijk is i guess.
En inderdaad tijd, als jij dagelijk uren kan spelen heb je ook voordeel tegen iemand die uurtje per week speelt. Het enige wat Sony hieraan zou kunnen doen muis/tobo spelers bij elkaar doen, maar dan heb je vast nog steeds mensen die hardware kunnen verzinnen die een controller nabootst (as in dat die wordt gedetecteerd als controller, muis/tobo op console emuleren natuurlijk per definitie controller)..
Enige wat je kan doen is mp spelen met een vaste groep (indien die groot genoeg is) en dan nog hopen dat iedereen daar eerlijk is i guess.
[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 17-11-2016 08:46 ]
10 second ninja DONE
Wat een non-discussie. Het is toch gewoon gebruik maken van de middelen die er zijn. Sony support de opties zelfs.
idealiter wil je dat het playing field gelijk is, dat lijkt me volkomen normaal. dit is imho een beetje als doping bij wielrenner, of misschien wat extremer voorbeeld, transgender die tegen 'echte' vrouwen vechten in MMA.
Tuurlijk kan de echte vrouw winnen, maar de TG is behoorlijk in het voordeel
Tuurlijk kan de echte vrouw winnen, maar de TG is behoorlijk in het voordeel
10 second ninja DONE
Hoeveel heeft het nou in totaal gekost? Ik hoop dat ze het snel naar europa brengen want hetgeen wat mij tegenhoudt zijn de verzendkosten.bram1984 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 07:11:
[...]
Dat je je rechter duim nauwelijks meer van de stick hoeft te halen. Vrij simpel toch? Je kan nu springen, bukken, reloaden, items looten, deuren openen, slaan, dodgen en stealth kills maken terwijl je nog steeds 100% controle hebt over de camera.
Pak een recente Assassins Creed game waarbij je soms continue X moet indrukken tijdens het klimmen. Dat kun je nu gewoon doen terwijl je rondkijkt.
Je hebt 6 vingers achterop de controller die geen reet uitvoeren, terwijl je rechter duim 5 knoppen moet bedienen.
Als Sony dit standaard in de DS4 had gestopt, hadden ze nog veel meer units gekocht. Daar ben ik van overtuigd.
[...]
Het werkt bij benadering heel goed, kan ik uit ervaring vertellen. Ik heb meerdere sets gebruikt op de PS3. Maar games zijn ontworpen op basis van de analoge stick input. Dat zie ik echt niet veranderen voor een handjevol muis gebruikers.
[...]
Omdat het simpelweg een natuurlijkere en intuïtievere manier van camera bedienen is? De meeste controllers die er zijn werken meestal gewoon met een nunchuck om mee te lopen. Als je de muismat op een kussen naast je legt, kun je prima zo spelen.
PSN: Alvanosa
Betreffende PS4 Pro. Zou voor mijn TV de Samsung Evolution Kit een meerwaarde zijn? http://www.samsung.com/nl...ons/uhd-tv/UE65HU7500LXXN
Wat veel over die Samsung Evolution Kit valt niet te vinden.
En met een surround systeem kan je beter spelen?Sagat schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:45:
Tsja ik snap dat mensen het niet leuk/eerlijk vinden. Maar Bram heeft wel een punt. de eens speelt mogelijk op een kleine tv, de ander op een grote, de een met een surround headset de ander niet. Wel pro/niet pro.....volgens mij hou je hier ondanks dat men het zo gelijk mogelijk wil houden altijd wel minimale verschillen.
Het is vooral handig voor spellen als CoD, waarbij je richt met je rechterstick. Als dan bijv. X springen is, kan je lastig springen en richten tegelijk. Mbv. die pedalen, die je bedient met je middelvingers, kan je wel springen en richten tegelijk. Echt een heel groot voordeel. Buiten FPS-games is de meerwaarde minimaal.Alvanosa schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:14:
[...]
Hoeveel heeft het nou in totaal gekost? Ik hoop dat ze het snel naar europa brengen want hetgeen wat mij tegenhoudt zijn de verzendkosten.
Evolueert? Gaat op een pc lijken bedoel je. Dat is juist jammer.bram1984 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:08:
[...]
Ja en met een hele grote TV en een surround set/headset spelen is ook cheaten. Want ook daarmee heb je een voordeel. Mensen met een Pro cheaten dan ook, denk ik dan. En als ik online ga met die paddles, cheat ik dan ook? Ok, als jij nog in het SNES tijdperk leeft, prima.
En ik eindigde zelden bovenaan, omdat ik gewoon niet zo een ster ben in shooters. Met een muis dus. Dat je maat bovenaan eindigt, zegt dus meer over zijn skills dan zijn controller. Hij ken de maps waarschijnlijk goed en heeft snelle reflexen en geen last van lag compensation. Ik geloof niet dat hij met een controller ineens stijf onderaan eindigt.
Feit is dat Sony een muis controller heeft gelicenseerd en dus ondersteunt. Feit is ook dat er volgende maand 2 "Elite" controllers uitkomen met paddles waardoor mensen in shooters dus een voordeel hebben.
Ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje liggen snikken of accepteer gewoon dat console gaming evolueert en wees blij dat we in een tijd leven waarin we gewoon fijn kunnen kiezen hoe en waarmee we spelen. Ik kan je verzekeren dat een 14 jarige ADHD tiener die 4 uur per dag CoD speelt met een Dualshock 4, een 30 plusser met gezin, full time baan en huis volledig van map veegt.
Mensen zitten nu steeds meer achter een bureau op een pc schermpje van 21" met een muis en keyboard op een console te gamen....Is niet echt console gaming. En nu Sony een muis gaat ondersteunen is dat helemaal jammer natuurlijk.
En met shooters, je kan oefenen en beter worden met een controller of lekker makkelijk, de luie weg nemen en met een muis gaan spelen. Prima, als je dat wil, lekker zelf weten.
Ohw ik weet hoe het werkt, ik zat ook al te kijken naar Scufs, maar dat is blijkbaar niet zo handig aangezien dat specifiek op één controller is.SqueakyClean schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:19:
[...]
Het is vooral handig voor spellen als CoD, waarbij je richt met je rechterstick. Als dan bijv. X springen is, kan je lastig springen en richten tegelijk. Mbv. die pedalen, die je bedient met je middelvingers, kan je wel springen en richten tegelijk. Echt een heel groot voordeel. Buiten FPS-games is de meerwaarde minimaal.
Ik gebruik tegenwoordig met shooters de tactical bumper optie, dus springen met linkerbumper zodat ik kan springen en rondkijken. Alleen granaten gooien is dan niet mogelijk met kijken, dat gebeurt dan met X.SqueakyClean schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:19:
[...]
Het is vooral handig voor spellen als CoD, waarbij je richt met je rechterstick. Als dan bijv. X springen is, kan je lastig springen en richten tegelijk. Mbv. die pedalen, die je bedient met je middelvingers, kan je wel springen en richten tegelijk. Echt een heel groot voordeel. Buiten FPS-games is de meerwaarde minimaal.
Heb ook nog wel gekeken naar een FragFX, TAC of Venom (of hoe die dingen tegenwoordig heten) maar ik heb er op dit moment geen geld voor en eigenlijk gaat het best prima zo met de controller. Wil het wel eens proberen maar dan moet ik ook weer eerst geld daar voor neerleggen, da's ook weer zoiets
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Helemaal niks.Alvanosa schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:14:
[...]
Hoeveel heeft het nou in totaal gekost? Ik hoop dat ze het snel naar europa brengen want hetgeen wat mij tegenhoudt zijn de verzendkosten.
Ik ken een dude in de VS die 'm voor me heeft opgestuurd, maar hij stond erop dat het een cadeautje was. Heel aardig van hem dus. Maar ding is geloof ik 40 dollar.
Ja, want met een surround set hoor je waar mensen precies lopen, zodat je die kant op kunt richten. Is geen rocket science dat je met surround in het voordeel bent ten opzichte van iemand met stereo speakers.Stijnb_ schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:17:
[...]
En met een surround systeem kan je beter spelen?Dus als ik battlefield speel sluit dit aan op surround systeem ga ik direct veel beter kunnen richten? Dacht het niet. Als je met muis en keyboard wil spelen koop je dan een pc he.
Ben ik het niet mee eens. Het speelt significant fijner in alle games waar je met de rechterstick de camera bedient. Pak een Bloodborne, waar je continue O ingedrukt moet houden om te sprinten. Die map je gewoon lekker aan een paddle. Het gebruik van quick items tijdens een gevecht of Blood Vials. Hoef je de stick niet meer voor los te laten. Ideaal. Kijk naar een racegame waarbij je bijvoorbeeld achteruit kijken of de handrem aan een paddle kan toewijzen. Of schakelen kan ook. Check het voorbeeld van AC dat ik al gaf. Dit heb je bijvoorbeeld ook in de Batman games. Gewoon lekker meppen en counteren met de paddles en je duim vrij houden om de camera te bedienen zodat je alle vijanden goed in beeld houdt. Ik vind het eigenlijk in 3rd person games juist aanzienlijk meer voordeel hebben.SqueakyClean schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:19:
[...]
Kan je vinden, maar zo is het nu eenmaal. En als mensen achter hun bureau willen zitten, dan moeten ze dat lekker doen. Ik mag toch hopen dat we daar nu niet ook moeilijk over gaan doen.baronruud schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:22:
[...]
Evolueert? Gaat op een pc lijken bedoel je. Dat is juist jammer.
Mensen zitten nu steeds meer achter een bureau op een pc schermpje van 21" met een muis en keyboard op een console te gamen....Is niet echt console gaming. En nu Sony een muis gaat ondersteunen is dat helemaal jammer natuurlijk.
En met shooters, je kan oefenen en beter worden met een controller of lekker makkelijk, de luie weg nemen en met een muis gaan spelen. Prima, als je dat wil, lekker zelf weten.
En inderdaad, lekker zelf weten. Ik gebruik geen muis op de PS4, maar ik vind het een goede ontwikkeling.
Damn ja het kost 40$ + nog eens 20$ aan verzendkosten naar Spanje op amazon.com.bram1984 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:43:
[...]
Helemaal niks.![]()
Ik ken een dude in de VS die 'm voor me heeft opgestuurd, maar hij stond erop dat het een cadeautje was. Heel aardig van hem dus. Maar ding is geloof ik 40 dollar.
jaaoie17 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 17:51:
Stuk goedkoper dan een Scuf en veel meer vrijheid qua mappen.Alvanosa schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:49:
[...]
Damn ja het kost 40$ + nog eens 20$ aan verzendkosten naar Spanje op amazon.com.
Verwijderd
Dan ben je opgelicht waarschijnlijk.jaaoie17 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 17:51:
Ze melden een pakket aan bij postnl, maar brengen nooit een pakket er naartoe.
Volgende keer bij een betrouwbare winkel bestellen.
Hoe bevalt de One-connect box die bij deze lijn TV modellen zit? Heeft het toegevoegde waarde of had je liever alle aansluitingen op het toestel zelf gehad?ASNNetworks schreef op woensdag 16 november 2016 @ 16:57:
[...]
Ja snap Samsung hier echt niet in, erg verwarrend en maakt het haast onmogelijk om even snel reviews te vinden.
KS7000 = KS8000
KS8000 = KS9000
KS9000 = KS9500
En dan heb je nog de curved modellen en de KU serie die nog onlogischer is.
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Ik heb de UE55KS8000.. Vind die one connect box een zegen eigenlijk.. hoeven er niet meer zo belachelijk veel kabels door mn kabelgoot heen, die connect box kan mooi onder kastje blijven liggen, uit het zichtThaBEN schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:03:
[...]
Hoe bevalt de One-connect box die bij deze lijn TV modellen zit? Heeft het toegevoegde waarde of had je liever alle aansluitingen op het toestel zelf gehad?
Die one connect box is een held! Alle kabels onderin het TV-kastje liggen en maar 1 kabel (2 eigenlijk) naar de TV omdat ik anders geen geluid heb via Netflix i.c.m. mijn receiver.ThaBEN schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:03:
[...]
Hoe bevalt de One-connect box die bij deze lijn TV modellen zit? Heeft het toegevoegde waarde of had je liever alle aansluitingen op het toestel zelf gehad?
3 hier.. de lan kabel moet ook rechtstreeks in de tv.Typhone schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:08:
[...]
Die one connect box is een held! Alle kabels onderin het TV-kastje liggen en maar 1 kabel (2 eigenlijk) naar de TV omdat ik anders geen geluid heb via Netflix i.c.m. mijn receiver.
Ik heb WiFi op mijn 9500HertogJack schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:10:
[...]
3 hier.. de lan kabel moet ook rechtstreeks in de tv.
Typhone schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:56:
[...]
Je kunt natuurlijk bij nog vagere shops bestellen. Overal is stock zo'n beetje dus ja ga er maar vanuit dat er iets aan de hand is.
Opgelicht en vage webshop? Heeft gewoon goede beoordelingen, met name van tweakers die al lang geregistreerd staan: https://tweakers.net/shop.../game-outlet/shopreviews/Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:03:
[...]
Dan ben je opgelicht waarschijnlijk.
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Ik heb die combo. 4K, HDCP 2.2 en HDR werkt allemaal prima. Ik weet niet of het 'echt' 8bit of 10bit HDR is en of je het verschil 'zonder SEK-3500' kan zien. Overigens is de SEK-3500 niet meer te koop/op voorraad.Kenshee13 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:14:
Betreffende PS4 Pro. Zou voor mijn TV de Samsung Evolution Kit een meerwaarde zijn? http://www.samsung.com/nl...ons/uhd-tv/UE65HU7500LXXN
Samsung UE/48/55/65/HU7500 4K Topic
www.oldskoolnl.nl
Ook al staat mn wifi kanon pal naast mn tv, weiger ik via wifi netflix te streamen hehe.. Lekker alles via de kabel
Beetje voorbarig, zijn hier toch ook gewoon mensen die hem wel hebben ontvangen van Game Outlet (?).Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:03:
[...]
Dan ben je opgelicht waarschijnlijk.
Lijkt me meer dat je het bij Postnl moet zoeken die fout zit.
Al contact met ze gezocht?Mick1990 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:11:
[...]
[...]
Opgelicht en vage webshop? Heeft gewoon goede beoordelingen, met name van tweakers die al lang geregistreerd staan: https://tweakers.net/shop.../game-outlet/shopreviews/
Er zit al sinds de PS2 tijdperk officiële keyboard/muis ondersteuning, maar dat was toen minder uitgebreid.
Wat boeien die beoordelingen nou? Ding is al bijna een week te krijgen en als er nog 20-man zitten te wachten dan is dat niet zo fraai. Feit is dat het een onbekende webshop is waarbij je altijd risico's neemt.Mick1990 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:11:
Opgelicht en vage webshop? Heeft gewoon goede beoordelingen, met name van tweakers die al lang geregistreerd staan: https://tweakers.net/shop.../game-outlet/shopreviews/
Feit is: heeft ie z'n PS4 al? Nope. Dus rommel.
[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 17-11-2016 10:20 ]
Zegt de T&T al dat de zending door PostNL ontvangen is ? Als ie alleen aangemeld is, betekent het niets meer dat iemand geld heeft betaald voor een label. Mogen ze wel opschieten, want zi'n verzendlabel is 5 dagen geldig volgens mij.Typhone schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:56:
[...]
Je kunt natuurlijk bij nog vagere shops bestellen. Overal is stock zo'n beetje dus ja ga er maar vanuit dat er iets aan de hand is.
Gewoon bij een goeie webshop bestellen, ding is echt overal in voorraad.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik blijf maar zoeken om de ps pro compatibel te krijgen met mijn tv. Heb gigantisch veel last van black screens en ze blijven maar komen om de 10sec nu. Hoe kan ik dit in hemelsnaam fixen??Roppedop schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:11:
[...]
Ik heb die combo. 4K, HDCP 2.2 en HDR werkt allemaal prima. Ik weet niet of het 'echt' 8bit of 10bit HDR is en of je het verschil 'zonder SEK-3500' kan zien. Overigens is de SEK-3500 niet meer te koop/op voorraad.
Samsung UE/48/55/65/HU7500 4K Topic
Bevalt uitstekend, kabels makkelijker te verwisselen/vervangen etc...ThaBEN schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:03:
[...]
Scufs zijn wel duur (helaas). Kwalitatief prima en ze lijken het meeste op de normale PS4-controller.Alvanosa schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:23:
[...]
Ohw ik weet hoe het werkt, ik zat ook al te kijken naar Scufs, maar dat is blijkbaar niet zo handig aangezien dat specifiek op één controller is.
Het onhandige is idd dat als die kapot is je de Sjaak bent. Maar dat is natuurlijk altijd zo. Voordeel is dat het geen extra bulk heeft als die plak-oplossing van de FPS Strike Pack.
Tactical Bumper Jumper gebruik ik ook altijd. Daardoor mis je idd de mogelijkheid voor Tac-granaten, maar in Blops3 nooit moeite mee gehad.Vrijdag schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:39:
[...]
Ik gebruik tegenwoordig met shooters de tactical bumper optie, dus springen met linkerbumper zodat ik kan springen en rondkijken. Alleen granaten gooien is dan niet mogelijk met kijken, dat gebeurt dan met X.
Heb ook nog wel gekeken naar een FragFX, TAC of Venom (of hoe die dingen tegenwoordig heten) maar ik heb er op dit moment geen geld voor en eigenlijk gaat het best prima zo met de controller. Wil het wel eens proberen maar dan moet ik ook weer eerst geld daar voor neerleggen, da's ook weer zoiets
Verder hou ik het gewoon bij de controller. Ik speel vanuit m'n luie stoel en dan is de controller ideaal. Ook ben ik controllers zoveel gewend, dat ik zuig met muis en kb.
Daarbij kan ik zeggen uit eigen ervaring dat Netflix uitstekend loopt via WIFI op een 55KS8000.HertogJack schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:12:
[...]
Ook al staat mn wifi kanon pal naast mn tv, weiger ik via wifi netflix te streamen hehe.. Lekker alles via de kabel
Hangt uiteraard ook van je set-up af zoals Modem, router, abbo etc.....
Mja dat had ik ook eigenlijk al wel verwachtNiek-panna schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:06:
[...]
Daarbij kan ik zeggen uit eigen ervaring dat Netflix uitstekend loopt via WIFI op een 55KS8000.
Hangt uiteraard ook van je set-up af zoals Modem, router, abbo etc.....
Heb 200mbit abbo (en wifi gaat ook zo snel), dus het zal wel bij mij ook wel lukken vermoed ik
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.