mazzl schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:00:
Ervaringsvraagje:
Ik heb nu nog een xbox 360 maar wil nu wel een nieuwe console, altijd ms gehad, maar wil nu ook een keer een PS uitproberen.
wat raden jullie aan op basis van onderstaande argumenten?
PS4 Slim of Pro?
* heb ik 1080P Plasma ( ga de komende 4 jaar nog geen nieuwe tv kopen)
* Versterker heeft geen HDMI in (PS4 slim mist the optical)
* stabiele framerate belangrijk
* screen taring vind ik vervelend.
* wel gevoelig voor het geluid dat een console maakt.
* geen idee of ik interesse heb in PS VR...
ik vind het een lastige afweging, met de pro ben je meer voorbereid op de toekomst, maar de slim heeft ook wel voordelen (stiller, goedkoper, kleiner)
de vraag komt er vooral op neer of je op een Full HD scherm ook betere prestaties hebt.
hoe ervaring eigenaren van een PS4 pro het geluid dat de machine maakt?
Ik zit in dezelfde keuze, maar ik neig meer naar de slim en zal je even argumenteren waarom:
Ik heb geen 4k tv, en ben ook nog niet van plan om er een aan te schaffen. Gezien dit hét verkoopargument is van de pro, belangrijke noot om voor de slim te gaan.
Form factor is belangrijk voor mij, hij komt op mijn bureau te staan en de slim staat hier veel leuker dan de grote lompe pro.
In de eerste plaats wil ik leuke games spelen, het aanbod is zeer goed voor de PS4 en van wat ik zo zie tovert het apparaat prachtige graphics op het scherm.
Ook even naar de bundels kijken, Game Mania in België heeft nu bv. een slim bundel van de 1 TB variant met 2 games voor 340 EUR.
Uiteindelijk is het maar waar je zelf belang aan hecht, ben je tevreden met de capaciteiten en voordelen van de slim of moet je absoluut het nieuwste en sterkste hebben, dan kan enkel de pro dit bieden.
Veel succes en vooral ook veel plezier met je aankoop, welke het ook moge worden.