• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04:15
corset schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:47:
Ik ga die fps discussie niet meer aan Bram. Ik speel nog steeds met plezier games op 30fps, en ga echt niet zitten huilen dat ze niet op 60 fps zijn. Blijft een kansloze discussie, waarin objectiviteit niet bestaat.

Ik ga gewoon lekker genieten op de PS4 van Dishonored 2, en op de PC lekker van BF1 & Dishonored.

Totdat FFXV uitkomt, en ik die uiteraard ga spelen.

En dat doe ik op:

"maar" een ps4 met "maar" een 1080 TV oh en ook "maar" een budget hdmi kabel en "maar" draadloze controller.
60fps op een plasma is alleen wel echt superscherp. Ik heb de p65vt60 en die geeft 60fps perfect weer.

Heb ook een tijdje de 65ax800 (4k) gehad en kan concluderen dat 60fps voor mij belangrijker is dan 30 fps op 4k.

In de mediamarkt overigens met alle LG oleds getest waaronder een 65ef950 met oa the last of us en die geeft enorme slechte motion bij alle bewegingen als de interpolatie uit staat. Met interpolatie artifacting en inputlag.

Ik kan me wel voorstellen dat een oled van LG 4k HDR dan mooier weergeeft en bij slechte motion het niet meer uit maakt of je nou 60fps of 30 fps draait.

Ik geef de oleds van LG als voorbeeld omdat in mijn optiek HDR op een lcd tv bij voorbaat al niet geweldig kan zijn. Zal de nieuwe serie oled binnenkort ook testen op motion res.

Het zo mooi zijn als er in games straks keuzes komen om ze in 60 fps 1080p te draaien op een pro.

Zonder plasma of beeldbuis kun je de 60fps discussie niet begrijpen.

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-01 16:05
Op mijn P2715Q Dell monitor krijg ik helaas ook geen 4k werkende, zal aan de hdmi kabel liggen. Probeer het vanmiddag nog even met de bijgeleverde kabel.

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-01 15:38
hele korte vraag: weet iemand welk merk/type goede thumb-grips zijn. in dit topic vind ik niets terug hierover. die van de kids zijn versleten :-) Thanks!

• warcow
Begin nu toch echt schijtgenoeg te krijgen van die ps4 pro. Net met de bijgeleverde hdmi kabel geprobeerd en mijn P2715Q geeft nog steeds geen 4k opties weer. Ps4 pro retour naar mediamarkt of kan ik nog wat anders proberen?

Misschien heb ik gewoon een gare ps4 pro en dat daarom dat sshd verhaal ook niet werkte.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-01 18:42
Nieuwevolger schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:16:
Vandaag 5 uurtjes dragon age 3 gespeeld, zit er nog niet helemaal in. Het is sowieso een behoorlijke stap terug tegen over the witcher 3 met vrij oninterresante personages en dialogen. Het laat je wel beseffen wat voor parel the witcher 3 eigenlijk wel niet is.
Maar misschien dat ik beter in dragon age 3 kom als ik de combat en andere zaken beter door heb, dat had ik bij dragon age 1 ook.
Nog even doorbijten. Je bent bijna bij het punt dat het echt een hele vette game gaat worden. Er zitten echt een aantal zeer intressante quests in. Het zal The Witcher niet Inhalen, maar het is zeker een game die het uitspelen waard is.

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-10-2025
-edit
warcow schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 08:19:
Begin nu toch echt schijtgenoeg te krijgen van die ps4 pro. Net met de bijgeleverde hdmi kabel geprobeerd en mijn P2715Q geeft nog steeds geen 4k opties weer. Ps4 pro retour naar mediamarkt of kan ik nog wat anders proberen?

Misschien heb ik gewoon een gare ps4 pro en dat daarom dat sshd verhaal ook niet werkte.
Probeer het volgende eens:

Afbeeldingslocatie: https://www.vrheads.com/sites/vrheads.com/files/styles/xlarge/public/field/image/2016/11/psvr-mirror-fix-hdcp-01.jpeg?itok=B9XGrgNm
Afbeeldingslocatie: https://www.vrheads.com/sites/vrheads.com/files/styles/xlarge/public/field/image/2016/11/psvr-mirror-fix-hdcp-02.jpeg?itok=m-WLfXjL

Ander nieuws

20th Century Fox komt met: The Martian - VR Experience

[ Voor 88% gewijzigd door ThaBEN op 12-11-2016 08:42 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Verwijderd

Ik begrijp niet waarom mensen klagen over de 60fps. Nu de playstation pro pas uit is zullen developers echt focussen op de pro gedeelte dus ook op de 60FPS die ze willen behalen. Daarmee bedoel ik de nieuwere games die zullen uit komen voor de pro zullen dan ook richting de 60FPS gaan. Ik denk dat we nog geduld zullen moeten hebben tot de nieuwe games uitkomen.

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 09:29:
Ik begrijp niet waarom mensen klagen over de 60fps. Nu de playstation pro pas uit is zullen developers echt focussen op de pro gedeelte dus ook op de 60FPS die ze willen behalen. Daarmee bedoel ik de nieuwere games die zullen uit komen voor de pro zullen dan ook richting de 60FPS gaan. Ik denk dat we nog geduld zullen moeten hebben tot de nieuwe games uitkomen.
Het is nog helemaal niet zeker dat nieuwe games altijjd een 1080p60 optie zullen krijgen op de Pro. Het ligt aan de developers. Games met Pro ondersteuning mogen in ieder geval niet een lagere fps hebben dan de base PS4 versie, maar er zijn dus nu al games die daar niet aan voldoen zoals Skyrim en The Last of Us. Die presteren slechter op de Pro @1080p dan op de PS4. Dat baart me als Pro bezitter wel een klein beetje zorgen, maar ik ga er vanuit dat Sony de devs op de huid gaat zitten om aan deze eis te voldoen. Het is immers geen goede reclame voor de Pro imho.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-01 15:55
ChuckyDevil schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 00:00:
Meer mensen met een Samsung UE55HU7500 die niet in game mode wilt op 2160P? Er zijn meer mensen die er in ieder geval last van hebben.

Geen idee of het al eerder is gemeld, ik heb de afgelopen 100 pagina's vanaf donderdag gelezen :)
Hm game mode nog nooit geprobeerd, ik zal straks eens kijken voor je

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:07
Lekker hoor om weer alle games te downloaden op de Pro. Had leuk geweest als ze gewoon een optie hadden gegeven om de 2TB schijf simpelweg met data en al over te zetten.

Nog 30GB te gaan voor de eerste game dus met een beetje geluk kan ik over een uur gamen. Voor de gein even een game van 50+ GB gedownload op Steam in 12 minuten.

MTU en DNS settings doen niks en pauzeren geeft enkel slechtere opties (tot 12 uur toe). Iemand nog tips welke setting een verschil kan maken?

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Ben ik de enige die alle spelen op de standaard/gebruiker beeld mode speelt ipv game mode op de tv? Vind de kleuren op game mode echt slecht...te grijzig

[ Voor 5% gewijzigd door SC4RF4C3 op 12-11-2016 09:51 ]

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03:15
SC4RF4C3 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 09:51:
Ben ik de enige die alle spelen op de standaard/gebruiker beeld mode speelt ipv game mode op de tv? Vind de kleuren op game mode echt slecht...te grijzig
Dat ligt aan je tv, niet de pro.
Ik speel ook niet op gamemode.

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:35
ChuckyDevil schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 00:00:
Meer mensen met een Samsung UE55HU7500 die niet in game mode wilt op 2160P? Er zijn meer mensen die er in ieder geval last van hebben.

Geen idee of het al eerder is gemeld, ik heb de afgelopen 100 pagina's vanaf donderdag gelezen :)
Heb je dit probleem ook met de samsung ue55js8000l?

Zou eigelijk vandaag de ps4 pro krijgen, maar zie nu dat het dinsdag wordt. Volgens de track and trace. Heb besteld bij game-outlet.

• Davith78
Kijk eens bij je beeldopties zou ik zeggen. Vergelijk de instellingen tussen gamemode en gebruikersmode, dan kun je als het goed is zien wat het maakt dat de kleuren fletser zijn.

Edit: ik had het verkeerd gelezen.

[ Voor 59% gewijzigd door Davith78 op 12-11-2016 10:03 ]

• warcow
Beakzz schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 09:46:
Lekker hoor om weer alle games te downloaden op de Pro. Had leuk geweest als ze gewoon een optie hadden gegeven om de 2TB schijf simpelweg met data en al over te zetten.

Nog 30GB te gaan voor de eerste game dus met een beetje geluk kan ik over een uur gamen. Voor de gein even een game van 50+ GB gedownload op Steam in 12 minuten.

MTU en DNS settings doen niks en pauzeren geeft enkel slechtere opties (tot 12 uur toe). Iemand nog tips welke setting een verschil kan maken?
Hang beide ps4 consoles op hetzelfde netwerk en je kan alles kopieren. :)

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01 19:15

swv

Nee hoor heb ik ook uitstaan om die reden. Tevens heb ik op mijn tv al vanaf dag 1 die beeldverbeteringsmeuk uitgezet. Ik game hier met plezier :)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
MaxHardcore schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 03:59:
[...]

Zonder plasma of beeldbuis kun je de 60fps discussie niet begrijpen.
hahahha.. dat kan je niet serieus menen..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05-2025
Check dit eens!

http://www.nicolaspeople.com/ch3rokeesblog/?p=16

Bij mij heeft de test met de contrastblokjes veel opgelost!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Beakzz schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 09:46:

http://manuals.playstatio...s4/settings/transfer.html ;)

Verwijderd

BasGrunn schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 10:06:
[...]

Check dit eens!

http://www.nicolaspeople.com/ch3rokeesblog/?p=16

Bij mij heeft de test met de contrastblokjes veel opgelost!
Op je ps3? :9

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Smart ass! Maakt toch niet uit verder op welke console ie het doet, gaat er om om te controleren of zijn TV full range RGB aan kan ja of nee en het is een image, elke console kan die displayen...

• BasGrunn
  • Laatst online: 12-05-2025
Meh, is ook van toepassing op de PS4. Als je RGB op full hebt staan, moet je je Black level op je tv hier op aanpassen omdat je anders een grijsachtig beeld krijgt een de zwartwaardes niet kloppen. De contrast blokjes image even op een stick zetten en via de mediaplayer openen. Image even in een mapje zetten op de de usb, anders vindt hij hem niet.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
warcow schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 10:00:
[...]

Hang beide ps4 consoles op hetzelfde netwerk en je kan alles kopieren. :)
Als ik zorg dat er minder dan 1TB op de schijf staat dan kan dat inderdaad, maar ik heb de 2TB die in mijn normale PS4 zat overgezet naar de Pro. Dus dan valt er weinig te kopieëren. Helaas is alle data encrypten voor de origineel PS4.
Ook dit is niet de oplossing helaas. Had alleen mogelijk geweest als ik genoegen nam met de 1TB van de pro of nog een 2TB schijf had gekocht.

[ Voor 28% gewijzigd door Beakzz op 12-11-2016 10:25 ]

• MartijnS72
  • Niet online
sww89 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 10:00:
Nee hoor heb ik ook uitstaan om die reden. Tevens heb ik op mijn tv al vanaf dag 1 die beeldverbeteringsmeuk uitgezet. Ik game hier met plezier :)
Op mijn tv is de Game-mode kleurrijker dan de andere instellingen, op "Intens" - de demo-mode voor de winkel - na. Het belangrijkste voor de laagste input-lag is om alle beeldverbeteraars uit te zetten, maar kleur, contrast en helderheid kun je voor de Game-mode rustig naar voorkeur instellen als dat kan. Pas wel op met instellingen die "dynamisch" (of vergelijkbaar) worden genoemd, zoals "dynamisch contrast" of "kleurverbetering", want die hebben invloed op de beeldverwerking.

Ik heb mijn instellingen "Persoonlijk" en "Gewenst" juist op de Game-modus gebaseerd, omdat ik ook bij gewoon film of tv kijken een hekel aan beeldverbeteraars heb.

• Davith78
En als zowel de PS4 en de tv RGB full range aankunnen, dan kan je met onderstaande site het contrast van de tv optimaliseren. Gewoon openen in de webbrowser van de PS4:

http://www.lagom.nl/lcd-test/black.php

• VI92DO
  • Laatst online: 13-12-2025
Basekid schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 09:43:
[...]

Hm game mode nog nooit geprobeerd, ik zal straks eens kijken voor je
Volgens mij is gamemode niet mogelijk met UHD Color, althans bij mij niet. Zodra ik switch naar een andere HDMI ingang en UHD Color uitzet kan ik deze wel aanzetten!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Voor de PSVR mensen!

Robinson: The Journey (PS4 VR) van € 55,94, nu € 29,99
https://www.budgetgaming....e+journey+(psvr)_ps4.html

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

(jarig!)
Analyse van DF dat BF1 dus inderdaad toch gebruik maakt van de extra power van de PS4 Pro:

YouTube: \[4K] Battlefield 1 PS4 Pro vs PS4/PC Ultra Graphics Comparison/Analysis

• Paulus07
  • Niet online
Blijft voor mij nog steeds maar een minimaal verschil en nog steeds niet de stap om hiervoor de pro te gaan halen.

• swv

swv

kazuka schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:24:
Analyse van DF dat BF1 dus inderdaad toch gebruik maakt van de extra power van de PS4 Pro:

YouTube: \[4K] Battlefield 1 PS4 Pro vs PS4/PC Ultra Graphics Comparison/Analysis
Ja maar... ja maar... het is toch een placebo effect :X

Ik heb ondertussen Watch Dogs 2 eens opgestart. Ziet er best mooi uit. Mooi scherp op 4k, maar er is wel een matige AA. Verder is de sfeer op straat wel ok. Doet denken aan GTA V maar dan kleurrijker. Logisch want het betreft natuurlijk de westkust. Ik ga mij hier wel verder mee vermaken denk ik. Hopelijk zijn het de centjes waard :)

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
het feit dat iedereen probeert te bewijzen dat de ps4 pro 'echt' gebruikt maakt van zijn kracht is wel droevig hier..

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
sww89 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:40:
[...]

Ja maar... ja maar... het is toch een placebo effect :X

Ik heb ondertussen Watch Dogs 2 eens opgestart. Ziet er best mooi uit. Mooi scherp op 4k, maar er is wel een matige AA. Verder is de sfeer op straat wel ok. Doet denken aan GTA V maar dan kleurrijker. Logisch want het betreft natuurlijk de westkust. Ik ga mij hier wel verder mee vermaken denk ik. Hopelijk zijn het de centjes waard :)
Wordt Watch Dogs2 al verkocht?
Ik zie namelijk dat CoolBlue hem morgen kan leveren, ik wil hem echter liever vandaag :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:54

Exirion

Gadgetfetisjist

Geweldig hoe mensen voor zichzelf blijven verdedigen om vooral geen Pro te kopen. Feit blijft dat dat ding ruim 2 keer zo snel is als de oude PS4, wat je vroeg of laat gegarandeerd en overduidelijk gaat merken aan meer eye candy of betere performance. Het ding is met veel dingen sowieso al sneller (laden e.d.). Prima als je het het geld niet echt waard vindt, maar laten we niet doen alsof er amper verschil is tussen de oude PS4 en de Pro, want dat is ronduit lachwekkend :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• swv

swv

Donstil schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:44:
[...]

Wordt Watch Dogs2 al verkocht?
Ik zie namelijk dat CoolBlue hem morgen kan leveren, ik wil hem echter liever vandaag :)
Jup. Sinds gisteren leveren de bekende webshops 'm al uit :) Hoe het zit met fysieke winkels weet ik niet. Ik las ergens dat een Mediamarkt filiaal het spel ook al had liggen gisteren. Vraag me alleen niet hoe en wat.

Edit: Hier in de reacties https://www.budgetgaming....ile/watch+dogs+2_ps4.html

[ Voor 8% gewijzigd door swv op 12-11-2016 11:53 ]

• Donstil
  • Niet online
sww89 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:50:
[...]

Jup. Sinds gisteren leveren de bekende webshops 'm al uit :) Hoe het zit met fysieke winkels weet ik niet. Ik las ergens dat een Mediamarkt filiaal het spel ook al had liggen gisteren. Vraag me alleen niet hoe en wat.
Ooh duidelijk. Misschien iets vervroegd ofz.

Zie op de BartSmit site dat de winkels hem ook verkopen. Dus daar loop ik zo dan maar even langs.

Vond persoonlijk watchdogs een vermakelijke titel. Dus kijk best uit naar deel 2.

• swv

swv

Donstil schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:52:
[...]

Ooh duidelijk. Misschien iets vervroegd ofz.

Zie op de BartSmit site dat de winkels hem ook verkopen. Dus daar loop ik zo dan maar even langs.

Vond persoonlijk watchdogs een vermakelijke titel. Dus kijk best uit naar deel 2.
Voor het geval je mijn edit hebt gemist. Op Budgetgaming las ik dat Mediamarkt Cruquius het spel had liggen. Vandaag Venlo ook voor €53. Dus ik neem aan dat andere filialen volgen. En wie weet de Bart Smit ook :)

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:10
Exirion schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:49:
Geweldig hoe mensen voor zichzelf blijven verdedigen om vooral geen Pro te kopen. Feit blijft dat dat ding ruim 2 keer zo snel is als de oude PS4, wat je vroeg of laat gegarandeerd en overduidelijk gaat merken aan meer eye candy of betere performance. Het ding is met veel dingen sowieso al sneller (laden e.d.). Prima als je het het geld niet echt waard vindt, maar laten we niet doen alsof er amper verschil is tussen de oude PS4 en de Pro, want dat is ronduit lachwekkend :)
Moet je wel een dikke 4K tv met hdr hebben. Welke heb jij?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

baronruud schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:55:
Moet je wel een dikke 4K tv met hdr hebben. Welke heb jij?
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof? Meer GPU power is ook bij 1080p inzetbaar, en dat gebeurt nu al. Games met een Pro-patch hebben meer effecten en hogere frame rates bij 1080p. Dat je een 4K TV nodig hebt is hardnekkige bullshit die iedereen maar blijft herkauwen hier. De laadtijden van games zijn op de Pro vaak al 20% tot 30% korter. Je kunt blijven ontkennen wat je wil, maar verdiep je eens in de feiten.

En voor jouw informatie: ik heb in 2013 een TV van 3500 euro gekocht, een Samsung 60". Misschien dat ik volgend jaar een 65" OLED koop, maar tot die tijd vermaak ik me wel met een Pro op 1080p.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-01 16:41
De wel of niet discussie begint al net zo vermoeiend te worden als de zwarte pieten discussie...

Degene die hem gekocht hebben en hebben het geld er voor over.
Degene die hem niet gekocht hebben en het geld niet waard vinden.
Degene die hem gekocht hebben en hem terug brengen.
Degene die twijfelen of ze de Nes moeten upgraden naar een SNES

Allemaal prima, wees blij met je keus en ga een ander daar niet op aanvallen.

• DeBaroN
Exirion schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:07:
[...]

Ben je nou zo dom of doe je maar alsof? Meer GPU power is ook bij 1080p inzetbaar, en dat gebeurt nu al. Games met een Pro-patch hebben meer effecten en hogere frame rates bij 1080p. Dat je een 4K TV nodig hebt is hardnekkige bullshit die iedereen maar blijft herkauwen hier. De laadtijden van games zijn op de Pro vaak al 20% tot 30% korter. Je kunt blijven ontkennen wat je wil, maar verdiep je eens in de feiten.

En voor jouw informatie: ik heb in 2013 een TV van 3500 euro gekocht, een Samsung 60". Misschien dat ik volgend jaar een 65" OLED koop, maar tot die tijd vermaak ik me wel met een Pro op 1080p.
Zo, lekker agressief.... Is dit fok tegenwoordig

Verwijderd

kuwerti schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 08:12:
hele korte vraag: weet iemand welk merk/type goede thumb-grips zijn. in dit topic vind ik niets terug hierover. die van de kids zijn versleten :-) Thanks!
Ik gebruik deze. Mocht je extra weerstand op de sticks willen hebben dan zijn deze erg handig.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

FIFA 17 PS4 Pro vs. PS4

Dikke voordelen met verbeterde textures, depth of field en supersampling/4K.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Qweridee schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:08:
Wat mensen wel of niet kopen moeten ze zelf weten en daar moet je elkaar niet op aanvallen. Wat wel ergelijk is, is dat er onzin verkondigd wordt over het waarom. Begrijpelijk toen we het nog met de vage 4K-georienteerde marketing van Sony moesten doen, maar er zijn nu gewoon harde feiten te vinden over de Pro en gepatchte games voor de Pro. Dan moet je niet meer aankomen met gelul dat je alleen iets merkt met een 4K TV. Met de PSVR heeft de Pro, zoals Sony al maanden zelf heeft gezegd, ook duidelijk meerwaarde.

• DeBaroN
Exirion schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:29:
[...]

Wat mensen wel of niet kopen moeten ze zelf weten en daar moet je elkaar niet op aanvallen. Wat wel ergelijk is, is dat er onzin verkondigd wordt over het waarom. Begrijpelijk toen we het nog met de vage 4K-georienteerde marketing van Sony moesten doen, maar er zijn nu gewoon harde feiten te vinden over de Pro en gepatchte games voor de Pro. Dan moet je niet meer aankomen met gelul dat je alleen iets merkt met een 4K TV. Met de PSVR heeft de Pro, zoals Sony al maanden zelf heeft gezegd, ook duidelijk meerwaarde.
Prima, wat jij wil. Maar ik lees alleen maar reviews die aangeven dat op een 1080p tv de meerwaarde minimaal is. Een goeie 4k tv met hdr geeft duidelijk wel mooier en beter beeld weer. Ben benieuwd welke reviews jij hebt gelezen.

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:43
Kan ik eigenlijk twee PS4's (launch en pro) in huis plaatsen en met één account gekoppeld aan PSN+ op de launch Netflix/Spotify gebruiken en af en toe een spelletje spelen. En op de pro uitsluitend gamen. Tegelijkertijd Netflix op launch en gamen op pro?

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-01 10:41

The_Worst

Unox

Ja dat kan. Als je 1 PS4 als primair aanduidt genieten alle andere accounts op dat systeem van dezelfde spellen en ps+. Op het andere systeem moet je dan ingelogd zijn als de gebruiker die ps+ heeft.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

baronruud schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:33:
Prima, wat jij wil. Maar ik lees alleen maar reviews die aangeven dat op een 1080p tv de meerwaarde minimaal is. Een goeie 4k tv met hdr geeft duidelijk wel mooier en beter beeld weer. Ben benieuwd welke reviews jij hebt gelezen.
Recente reviews, forumsposts en vergelijkingen op Youtube zijn er genoeg. Het is waar dat de Pro zich met ongepatchte games als een gewone PS4 gedraagt. Hij laadt dan nog steeds wel sneller. Maar met patches staat developers niks in de weg om hoger framerates mogelijk te maken of meer eye candy bij 1080p te bieden. Er zijn grote titels die dergelijke verbeteringen hebben, en nieuwe titels zullen de kracht van de Pro nog veel beter kunnen benutten. De resolutie waarop is niet zo relevant :)

Verwijderd

Met betrekking tot de game-mode berichten eerder vandaag, zijn er hier toevallig mensen die, net als ik, een Samsung UE46F8000 (2013) hebben?

Ik maak namelijk geen gebruik van de game-mode instelling. In het verleden wel eens getest met GTA V en TLoU, maar ik vond de beeldkwaliteit er erg op achteruit gaan.

Zijn er hier mensen met dezelfde tv en zo ja, welke instellingen gebruiken jullie?

• ralph075
  • Niet online
Qweridee schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:08:
De wel of niet discussie begint al net zo vermoeiend te worden als de zwarte pieten discussie...

Degene die hem gekocht hebben en hebben het geld er voor over.
Degene die hem niet gekocht hebben en het geld niet waard vinden.
Degene die hem gekocht hebben en hem terug brengen.
Degene die twijfelen of ze de Nes moeten upgraden naar een SNES

Sony vond het wat saai, dus ipv van een Xbone vs PS4 discussie hebben ze nu een eigen PS4 vs PS4 Pro discussie gecreëerd, puur ter vermaak van gamers :+
SqueakyClean schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:28:
FIFA 17 PS4 Pro vs. PS4

Dikke voordelen met verbeterde textures, depth of field en supersampling/4K.

[video]
Ook unpatched, die zou toch pas dinsdag uit moeten komen? :?

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-01 14:18
SqueakyClean schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:28:
FIFA 17 PS4 Pro vs. PS4

Dikke voordelen met verbeterde textures, depth of field
Dat is toch echt een groot verschil en net hetgene wat me vaak stoort. Stuk scherper en meer detail op de ps4pro en dat zal alleen nog maar beter worden in de toekomst.

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-01 18:47
Bij MM Hengelo PS4 met COD IW voor €399 kunnen halen. Wel even moeten vragen of ze ook een bundeltje hadden. Helaas geen optie om een andere game mee te krijgen.

Had liever Tomb Raider of Watch_Dogs 2 meegenomen.

Watch_Dogs 2 was dus ook beschikbaar daar. In 3 verschillende uitvoeringen vanaf €53,-

PSN: IS_DJ

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:48:
Met betrekking tot de game-mode berichten eerder vandaag, zijn er hier toevallig mensen die, net als ik, een Samsung UE46F8000 (2013) hebben?

Ik maak namelijk geen gebruik van de game-mode instelling. In het verleden wel eens getest met GTA V en TLoU, maar ik vond de beeldkwaliteit er erg op achteruit gaan.

Zijn er hier mensen met dezelfde tv en zo ja, welke instellingen gebruiken jullie?
De Game mode is de enige juiste mode in verband met latency. Dat het er in je beleving 'minder mooi' uitziet is omdat je gewend bent aan het processing sausje. Hier staat de HDMI vanaf m'n audio setup altijd op Game mode zodat het beeld gewoon weergegeven wordt zoals het is. Dus ook met Bluray, Plex, et cetera. Zet het eens uit en speel met brightness/contrast/sharpness. Als het beeld dan nog beter kan, aanpassen bij de bron. Bijvoorbeeld met de gamma curve die in veel games te regelen is, of HDMI settings op de PS4.

• Scare360
The_Worst schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:46:
Ja dat kan. Als je 1 PS4 als primair aanduidt genieten alle andere accounts op dat systeem van dezelfde spellen en ps+. Op het andere systeem moet je dan ingelogd zijn als de gebruiker die ps+ heeft.
Thanks helemaal duidelijk! Man man man wat kan Sony dit complex uitleggen op hun website.

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-01 14:52
i-dj schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:53:
Bij MM Hengelo PS4 met COD IW voor €399 kunnen halen. Wel even moeten vragen of ze ook een bundeltje hadden. Helaas geen optie om een andere game mee te krijgen.

Had liever Tomb Raider of Watch_Dogs 2 meegenomen.

Watch_Dogs 2 was dus ook beschikbaar daar. In 3 verschillende uitvoeringen vanaf €53,-
Toch raar dat er zoveel verschil is in MM filialen. In Breda hoefde ik maar een foto van de actie te laten zien en ze zeiden oh ja prima en ik kon hem voor 399,- meenemen met CoD. Terwijl een vriend in ander filiaal niks kreeg, was absoluut geen mogelijkheid.

Vervolgens kreeg ik savonds ineens een retour mailtje met credit nota en heb ik een gratis Pro :+

[ Voor 5% gewijzigd door Justevo op 12-11-2016 13:04 ]

• Scare360

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Justevo schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 13:00:
Toch raar dat er zoveel verschil is in MM filialen. In Breda hoefde ik maar een foto van de actie te laten zien en ze zeiden oh ja prima en ik kon hem voor 399,- meenemen met CoD. Terwijl een vriend in ander filiaal niks kreeg, was absoluut geen mogelijkheid.
Media Markt is deels een franchise formule. De holding bepaalt veel, maar elk filiaal heeft z'n eigen beheer en policies op bepaalde vlakken.

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-12-2025
SmooK schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 18:29:
Van wat ik ervaren heb is de DS3 ook een stuk duurzamer dan de DS4. Mijn DS3 zat ook bij een launchmodel ps3 (80GB) en die was nog zo goed als nieuw toen ik hem verkocht. Mijn DS4 daarentegen heeft versleten pookjes en een luidruchtige rumble.
jongf7 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 18:30:
De controllers van de PlayStation 4 waren in het begin erg slecht. Het rubber van de pookjes sleet erg snel en ging dan scheuren of kwam helemaal los.

Ik heb ook nooit mijn ps3 controllers vervangen, altijd zuinig op mijn spullen. Maar bij de ps4 heb ik bij alle twee de controllers de linker stick vervangen na een jaar.
ColonelSanders schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 19:09:
Ik ga altijd netjes met controllers om en heb Nintendos xboxen en PlayStations gehad. Maar alleen bij de ps4 controller heb ik de pookjes meerdere keren vervangen en ook twee keer een hangende/afgebroken trigger. Nu hopelijk beterschap met de Pro.
BamSlam_ schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 22:21:
Die van mij is ook in prima staat (van januari 2014), alleen raakt de accu steeds sneller leeg. En die heb ik al eens vervangen, wat best een rotklus is.
Thanks voor de reacties, was er nieuwsgierig naar namelijk. Mijn twee stiefbroertjes gingen namelijk met de DS3 om alsof die 5 euro per stuk kostte. Bij hun waren de sticks dan ook binnen no time lam en lagen de triggers er vaak half uit, terwijl mijn DS3 er na een paar jaar nog net zo uitzag als in het begin en het ook nog net zo goed deed. Dus ik had altijd zoiets van: waarom ga je er niet netjes mee om, want die dingen zijn best aan de prijzige kant. Bovendien speelt het bijzonder vervelend als dat ding niet goed werkt.

Met de problemen van de eerste DS4 was ik wel bekend trouwens. Vooral de sticks waren van dat model erg slecht, wat ik ook bij een vriend gezien heb. Wel een minpunt van Sony, dat er best veel verschil zat in de bouwkwaliteit van de DS3 en DS4. Als je de eerste DS4 hebt gehad snap ik wel dat het fijn is om nu een nieuwe te krijgen.
Exirion schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:49:
Het is niet per se de beslissing voor mezelf verdedigen, maar meer rationeel nadenken. Iedereen snapt heus wel dat de PS4 Pro een verbetering is ten opzichte van de OG PS4, daar hoef je geen rocket scientist voor te zijn. Toch kan je jezelf momenteel de vraag stellen of dat het een aanzienlijke verbetering is. Die vraag zou ik momenteel met 'nee' beantwoorden. Het klopt dat er nu al games zijn waarbij die verschillen naar voren komen (met Tomb Raider waarschijnlijk als beste voorbeeld). Echter, er zijn momenteel ook genoeg games waarbij de verschillen miniem zijn (als die er al zijn, want mensen zien graag verbetering als ze een aanzienlijk bedrag hebben weggelegd) en dat er zelfs games zijn die op de PS4 Pro minder draaien dan op de OG PS4 (denk hierbij aan Skyrim en the Last of Us).
Dus in mijn optiek kan je niet zeggen dat er nu al ontzettend grote verschillen zijn. Tuurlijk, er zijn een paar games die wel goede patches hebben uitgebracht en waarbij er zeker verschil is, maar ik ben van mening dat je de echt grote verschillen pas gaat zien bij titels als Horizon, de nieuwe God of War en Red Dead Redemption 2.

Ik zou dan ook willen zeggen dat er genoeg argumenten zijn om de PS4 Pro wel aan te schaffen. Denk hierbij aan een nieuwe PS4 waarop weer garantie zit, een nieuwe controller, toekomstbestendig zijn door de sterkere hardware, meer plezier van je 4K tv, voordelen voor de PSVR; argumenten die in dit topic al veelvuldig langsgekomen zijn. Alleen gaan deze argumenten niet voor iedereen op en kan je niet zeggen dat de verschillen momenteel al aanzienlijk zijn. In ieder geval, dat is hetgeen dat ik concludeer na het zien van Tomb Raider en Battlefield 1 op de PS4 Pro en de verhalen/reacties die ik op internet lees.

Als ik dan nog even naar mezelf kijk: ik heb de PS4 nu net iets langer dan een jaar, dus het garantie verhaal gaat voor mij niet op. Het verhaal van de controller gaat voor mij ook niet op, want die is nog in een uitstekende staat. Ik heb geen 4K tv en geen PSVR, dus dat zijn ook geen argumenten voor mij. Het enige argument dat nog overblijft is dat ik sterkere hardware in huis zou halen. Nou is dat wel een prima argument, maar niet genoeg voor mij om de PS4 Pro nu al aan te schaffen.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Verwijderd

Je geeft nu weer "koop"argumenten op. Terwijl Exirion het puur over de discussie heeft of de Pro wel of niet een vooruitgang is. En net zoals hij zegt, hij is veel sneller etc, beter geheugen verdeling etc.

Dat het nu nog niet allemaal uit de verf komt, ja dat kan je meewegen in het argument om hem wel of niet te kopen. Maar dat slaat los van de discussie tussen de ps4 en de pro.

Ik heb ook de pro gehaald, terwijl ik nog geen 4k tv, echter zie ik wel verbetering, maar dat gaat mij nog niet eens zozeer om. Het is iets wat ik wil hebben en ik kan het geld missen, dus koop ik hem meteen, waarom zal ik wachten? Alles wat er nu al beter uitziet is alvast meegenomen, los van het feit dat de pro gewoon technische gezien veel sterker is dan de gewone ps4.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
Uit betrouwbare bron. Is de actie van mediamarkt gaat vanuit SONY. Elke mediamarkt heeft daar een mail over gekregen! Dus de PlayStation 4 pro met call of duty voor de setprijs van €399. Dus laten jullie niet voor de gek houden door medewerkers met een laag IQ.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-12-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:02:
Je geeft nu weer "koop"argumenten op. Terwijl Exirion het puur over de discussie heeft of de Pro wel of niet een vooruitgang is. En net zoals hij zegt, hij is veel sneller etc, beter geheugen verdeling etc.

Dat het nu nog niet allemaal uit de verf komt, ja dat kan je meewegen in het argument om hem wel of niet te kopen. Maar dat slaat los van de discussie tussen de ps4 en de pro.

Ik heb ook de pro gehaald, terwijl ik nog geen 4k tv, echter zie ik wel verbetering, maar dat gaat mij nog niet eens zozeer om. Het is iets wat ik wil hebben en ik kan het geld missen, dus koop ik hem meteen, waarom zal ik wachten? Alles wat er nu al beter uitziet is alvast meegenomen, los van het feit dat de pro gewoon technische gezien veel sterker is dan de gewone ps4.
Dat kunnen wel koopargumenten zijn, maar die zijn redelijk significant is het niet. Uiteindelijk moet je nu de beslissing maken of je de console nu al koopt of pas in de toekomst. Vandaar dat die argumenten daadwerkelijk wel van belang zijn.

Om dan in te gaan op de verbetering van de PS4 Pro ten opzichte van de OG PS4 (waarvan ik ook overtuigd ben dat die er is): een console die in zijn ogen een aanzienlijke verbetering is, levert tot op heden nog niet die aanzienlijke verbetering in de games op. Uiteindelijk draait het wel om die games en van wat ik heb gezien in het echt en van wat ik zoal heb gelezen moet ik zeggen dat, op wat uitzonderingen na, de verschillen miniem zijn en in een paar gevallen zelfs negatief uitpakken. Dat vind ik persoonlijk, en meerdere met mij, toch wel wat teleurstellend voor een console die een aanzienlijke verbetering is wat hardware betreft. Daarom zei ik ook: "ik ben van mening dat je de echt grote verschillen pas gaat zien bij titels als Horizon, de nieuwe God of War en Red Dead Redemption 2."

Om dan nog even terug te komen op die koopargumenten: ik kan heel goed begrijpen dat mensen nu nog niet tot aanschaf overgaan. Zoals ik al zei zijn er een hoop argumenten op te noemen om het wel te doen, maar van die argumenten vind ik de verbetering in games die momenteel plaatsvindt één van de zwakkere argumenten. Puur en alleen voor dat argument zou ik het ook niet doen en dat is toch een tikkie opmerkelijk voor een console die zo'n aanzienlijke verbetering is. Ik verwacht dan ook, zoals gezegd, dat je pas later grotere verschillen gaat zien (dat kan haast niet anders omdat de hardware een stuk beter is) en vandaar dat ik ook snap dat er mensen zijn die tegen die tijd pas tot koop overgaan.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• kevinmastah2005
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-01 12:44
Wat mij opvalt is het volgende,
De ps4 Pro geeft MAAR een resolutie van 3840x2160
Terwijl mijn PC resolutie 4096x2160 is.

Zowel Ps4 en Pc aangesloten op mijn Sony KD-55X8509C

Mis ik iets?

[ Voor 17% gewijzigd door kevinmastah2005 op 12-11-2016 14:32 ]

Sony 65x95L, Denon x4700h, Klipsch Atmos 5.1.4, Ziggo, Windows 10

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01 18:27
pinokkia schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:15:
Uit betrouwbare bron. Is de actie van mediamarkt gaat vanuit SONY. Elke mediamarkt heeft daar een mail over gekregen! Dus de PlayStation 4 pro met call of duty voor de setprijs van €399.
Ik snap niet waarom ze daar dan nauwelijks reclame voor maken of het gewoon ontkennen. Dit kan nu juist een stimulans zijn om twijfelaars over de streep te trekken, toch?

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-01 23:14
kevinmastah2005 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:27:
Wat mij opvalt is het volgende,
De ps4 Pro geeft MAAR een resolutie van 3840x2160
Terwijl mijn PC resolutie 4096x2160 is.

Mis ik iets?
https://www.extremetech.c...hd-are-not-the-same-thing

• The_Worst

The_Worst

Unox

Net even 2 potjes BF1 multiplayer gespeeld op de Pro en wat iedereen ook wil beweren of ontkennen, spel loopt toch echt soepeler. Het verschil is niet extreem, BF1 liep al goed, maar het spel kan de framerate nu (beter) vasthouden. Zelfs in actievolle scenes, met tanks en veel mensen loopt het allemaal soepeler.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Verwijderd

The_Worst schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:50:
Net even 2 potjes BF1 multiplayer gespeeld op de Pro en wat iedereen ook wil beweren of ontkennen, spel loopt toch echt soepeler. Het verschil is niet extreem, BF1 liep al goed, maar het spel kan de framerate nu (beter) vasthouden. Zelfs in actievolle scenes, met tanks en veel mensen loopt het allemaal soepeler.
Ik ervaar hetzelfde. Het bevreemd mij wel dat EA en/of DICE er nog steeds niks concreets over heeft gezegd.

• The_Worst

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:56:
[...]

Ik ervaar hetzelfde. Het bevreemd mij wel dat EA en/of DICE er nog steeds niks concreets over heeft gezegd.
Ze hebben een marketingdeal met Microsoft. De PS4/X1 lopen (ongeveer?) gelijkwaardig. Als Dice nu gaat zeggen dat het spel beter loopt op de Pro dan zal Microsoft niet al te blij zijn.

Ze hebben het wel min of meer bevestigd.

[ Voor 12% gewijzigd door The_Worst op 12-11-2016 15:01 ]

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Codes voor de Steep beta, die je hier in kan vullen: http://steep.ubisoft.com/game/nl-NL/beta-redeem/

KR8DCX8KGBMU

AMAYHAD7ABAX

49W6P9K3WCL4

Alle codes zijn gebruikt

Edit: Zelf net even gespeeld, 1e keer een crash binnen 20 seconden, 2e keer na een paar minuten. Hij loopt niet helemaal soepel, ziet er wel tof uit en besturen is ook wel fijn. Maarja, die crashes.... met nog een maand te gaan tot release is dat niet veelbelovend.

[ Voor 51% gewijzigd door Homeland op 12-11-2016 15:53 ]

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-01 12:40
Housemarque (Resogun, Alienation,...)

"Brief PS4 Pro related update: We love the hardware and can't wait to announce which past, present, and future games may support it."

https://twitter.com/Housemarque/status/794252336650747904

• Jrown87
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-01-2025
niekvandermeer schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:59:
Codes voor de Steep beta, die je hier in kan vullen: http://steep.ubisoft.com/game/nl-NL/beta-redeem/

KR8DCX8KGBMU

AMAYHAD7ABAX

49W6P9K3WCL4

Edit: Zelf net even gespeeld, 1e keer een crash binnen 20 seconden, 2e keer na een paar minuten. Hij loopt niet helemaal soepel, ziet er wel tof uit en besturen is ook wel fijn. Maarja, die crashes.... met nog een maand te gaan tot release is dat niet veelbelovend.
AMAYHAD7ABAX gebruikt! Thanks! Ben benieuwd!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Jrown87 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 15:10:
[...]

AMAYHAD7ABAX gebruikt! Thanks! Ben benieuwd!
Bereid je qua crashes voor op het ergste, niet eerder zo veel crashes meegemaakt, echt om de paar minuten loopt hij vast (crash report, niet dat je hele ps4 stopt met werken)

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
grun93 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:28:
[...]

Ik snap niet waarom ze daar dan nauwelijks reclame voor maken of het gewoon ontkennen. Dit kan nu juist een stimulans zijn om twijfelaars over de streep te trekken, toch?
Ik begrijp het ook niet waarom andere mediamarkt het ontkent. Ik ben vanmorgen naar mijn favoriete mediamarkt gegaan met printscreens. Maar hoefde dat niet te laten zien. Mijn 3 favoriete afdelings cheffen vertelde dat mij, omdat hun weten dat ik altijd gelijk heb.😊

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Verwijderd

Exirion schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:57:
[...]

De Game mode is de enige juiste mode in verband met latency. Dat het er in je beleving 'minder mooi' uitziet is omdat je gewend bent aan het processing sausje. Hier staat de HDMI vanaf m'n audio setup altijd op Game mode zodat het beeld gewoon weergegeven wordt zoals het is. Dus ook met Bluray, Plex, et cetera. Zet het eens uit en speel met brightness/contrast/sharpness. Als het beeld dan nog beter kan, aanpassen bij de bron. Bijvoorbeeld met de gamma curve die in veel games te regelen is, of HDMI settings op de PS4.
Dank, dan ga ik er toch even mee aan de slag :) In het GoT-topic van deze tv lees ik meerdere malen dat je, voor het beste resultaat, zowel de game-mode moet activeren als de HDMI-ingang moet labelen als 'PC'. Echter, als ik de HDMI-ingang label als 'PC' kan ik niet meer de game-mode activeren :?

• Donstil
  • Niet online
niekvandermeer schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:59:

KR8DCX8KGBMU

AMAYHAD7ABAX

49W6P9K3WCL4

Helaas zijn de bovenste en onderste code gebruikt zonder bedankje.

• TacoTaco
  • Laatst online: 18-01 16:31
Ik heb de derde gebruikt. Thnx!

• Donstil
  • Niet online
ASNNetworks schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 15:41:
[...]

Heb er ook nog wel drie.

***members only***
Goed bezig! Bedankt :)

Ik heb AZECNVL9XRA4 gebruikt.

• warcow
ThaBEN schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 08:25:
-edit

[...]

Probeer het volgende eens:

[afbeelding]
[afbeelding]

Ander nieuws

20th Century Fox komt met: The Martian - VR Experience
[video]
Hij staat al aan bij mij of had ik juist moeten proberen het uit te zetten? Als dat het ook niet is gaat de pro zo retour mediamarkt.

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:38
ASNNetworks schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 15:41:
[...]

Heb er ook nog wel drie.

***members only***
Ik heb de bovenste gebruikt, hartelijk dank!

• Paulus07
  • Niet online
Hier ook nog 3 steep beta codes voor de liefhebbers.

code:
1
2
3
4
5
BHEH2GENRRL4

CLZKUDPVBBA9

62ZXMHLTD8TY

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 23-01 18:52
Bedankt voor BHEH2GENRRL4

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:48
Grr, het is ook dat MM steeds perfect bereikbaar is. Ik ben net terug van MM Heerlen en de actie in MM Heerlen is niet langer geldig (COD + PS4 Pro voor 379€)
Ik vroeg er daarnet naar en kreeg hem niet mee aan die voorwaarden. Ook de nieuwe bundel waarvan hier sprake (dus voor 399€) was een no go. Zegt de vriendelijke man, volgende keer misschien eerst even bellen, houden we hem opzij aan die voorwaarden (!?!).

Ik heb alles maar laten staan dan, had de moed niet om een weddenschap aan te gaan over de wachttijden bij het opnemen van hun telefoon, had mij misschien alsnog een gratis pro opgeleverd :)

• The_Worst

The_Worst

Unox

niekvandermeer schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 15:12:
[...]

Bereid je qua crashes voor op het ergste, niet eerder zo veel crashes meegemaakt, echt om de paar minuten loopt hij vast (crash report, niet dat je hele ps4 stopt met werken)
Daar geen last mee gehad maar het spel is wel ronduit saai. Ben er na een uurtje weer mee gekapt.

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 23-01 18:52
Ekfad schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:07:
Grr, het is ook dat MM steeds perfect bereikbaar is. Ik ben net terug van MM Heerlen en de actie in MM Heerlen is niet langer geldig (COD + PS4 Pro voor 379€)
Ik vroeg er daarnet naar en kreeg hem niet mee aan die voorwaarden. Ook de nieuwe bundel waarvan hier sprake (dus voor 399€) was een no go. Zegt de vriendelijke man, volgende keer misschien eerst even bellen, houden we hem opzij aan die voorwaarden (!?!).

Ik heb alles maar laten staan dan, had de moed niet om een weddenschap aan te gaan over de wachttijden bij het opnemen van hun telefoon, had mij misschien alsnog een gratis pro opgeleverd :)
Wat is het verschil dan met bellen, dat je dan niet voor niks was gekomen?
Anders had ik toch ter plekke gebeld :-)

• DeBaroN
Paulus07 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:06:
Hier ook nog 3 steep beta codes voor de liefhebbers.

code:
1
2
3
4
5
BHEH2GENRRL4

CLZKUDPVBBA9

62ZXMHLTD8TY
Alles gebruikt helaas. Als je hem gebruikt, meld dat dan even. Hoop dat er nog meer zijn?

[ Voor 11% gewijzigd door DeBaroN op 12-11-2016 16:32 ]

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-01 10:47
Ekfad schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:07:

Gisteren was de deal nog actief voor 379. Heb hem gisteren dan ook maar meegenomen en vandaag de oude voor een mooie bedrag kunnen verkopen. En het was niet alsof ze gisteren met stapelen tegelijk eruit gingen toen ik daar was.

• ThaBEN
  • Laatst online: 19-10-2025
Ik weet niet of het nieuws is maar in Media Markt Heerlen hangen posters op voor een PS4 Pro + The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition voor €399,-

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• rajackar
  • Laatst online: 22-01 10:05

rajackar

Blood Minister

ThaBEN schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:43:
Ik weet niet of het nieuws is maar in Media Markt Heerlen hangen posters op voor een PS4 Pro + The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition voor €399,-
*crap*

Ik heb speciaal nog gevraagd of er iets mogelijk was met deze game afgelopen donderdag bij de MM The Wall in Utrecht. Sowieso bijzonder onaangenaam personeel daar. Je krijgt één keer nee en daarna gaan ze letterlijk met hun rug naar je staan en onderling praten.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• grun93
  • Laatst online: 24-01 18:27
ThaBEN schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:43:
Dat zal dan ook wel weer zo'n actie zijn van een enkel filiaal, en niet landelijk. Het is wel een mooie aanbieding.

• Elnino90
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-07-2025
Heb nu twee dagen kunnen gamen op een FHD tv en een nieuwe 4k HDR tv. Op een 'normale' zijn de verschillen vooral de framerate, merk voor de rest eigenlijk alleen (veel snellere) laadtijden. De ps4 pro op een nieuwe 4K HDR tv.... HOLEY SHIT

• dangerpaki
  • Laatst online: 21-01 19:34
Vandaag ook PS4 pro gehaald met de inruilactie bij Game Mania. Had alleen mijn save games onlone gezet. Ben nu bezig mn games te downloaden uit de store. Nog niet aan spelen toegekomen dus.

Maar beetje kwalijk dat ze bij Game Mania nog steeds proberen te sjoemelen met de garantie. Je zou maaar 1 jaar garantie hebben en daarna bewijslast. Volgens mij kennen ze de Europese wetgeving niet.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-01 10:09
Gek dat ik hier nog niemand over heb gehoord: Die nieuwe DS4 die bij mijn Pro zit gaat echt veel langer mee op een batterijlading! Nice!

GamiQ, de game notes app met game maps!

-SaveMe- schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 17:37:
Gek dat ik hier nog niemand over heb gehoord: Die nieuwe DS4 die bij mijn Pro zit gaat echt veel langer mee op een batterijlading! Nice!
Hij is nog bij niemand leeg dan denk ik. :+

• Qualixo
  • Laatst online: 23-01 15:06
Pro wordt hier morgen geleverd. Voor de zekerheid nu backup aan maken, ga mijn huidige 1tb sshd omschroeven naar de pro en kijken of hij direct bruikbaar is of toch een format krijgt.. ben benieuwd.

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-01 10:09
dutchgio schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 17:38:
[...]

Hij is nog bij niemand leeg dan denk ik. :+
Nee, hier ook niet, en daarom valt het juist op. Normaal had ik al twee keer van controller geswitched. (heb er twee, waarvan eentje altijd op de lader zodat ik instant kan switchen) :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-01 10:42
Ik heb vandaag m'n Pro binnen gehad, en toevallig Watch Dogs 2 op kunnen pikken bij de lokale gameboer ;) , nu eerst maar eens de data overzetten van m'n oude PS4.....

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-01 17:09
pro vandaag aangesloten op de samsung 4k tv .
Rachet en clank ziet er goed uit .
De pro is ook erg stil hoor hem haast niet .
over bf1 kan ik niet oordelen die speel ik op de pc.
de pro staat ook stabieler dan de eerste ps4 wankelt niet .

• J rock
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
Goed nieuws voor alle bezitters van een LG 4k televisie uit 2016.
LG heeft vandaag een firmware update beschikbaar gesteld " versie 04.30.50" .
In het Changelog staat niks aangaande de problemen met de ps4pro.

Maar ik kan bevestigen dat het probleem verholpen is!! 2160p RGB met hdcp 2.2 werkt !

• rajackar
  • Laatst online: 22-01 10:05

rajackar

Blood Minister

J rock schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 17:52:
Goed nieuws voor alle bezitters van een LG 4k televisie uit 2016.
LG heeft vandaag een firmware update beschikbaar gesteld " versie 04.30.50" .
In het Changelog staat niks aangaande de problemen met de ps4pro.

Maar ik kan bevestigen dat het probleem verholpen is!! 2160p RGB met hdcp 2.2 werkt !
Deze was al een weekje uit hoor. Draait hier ook al een week. En er is niets anders met de PS4 PRO helaas.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Pagina: 1 ... 71 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.