Drie orders in totaal waarvan de eerste (2 stuks) geleverd is, de 2e batch van 4 on hold staat en de batch van 14 ook.
M.b.t. de PS4 Pro:
Gisteren een hel van een installatieproces gehad (3 uur kloten). Harde schijf swap was weer zo easy peasy maar de software erop zetten bleek een stuk lastiger.
USB stick Sandisk (USB3.0, NTFS) niet herkend.
Geformatteerd naar FAT32...onjuiste software (corrupt).
Andere stick gepakt...onjuiste software (corrupt).
Software NL,NL-BE, US, UK gedownload. (het bestand van 891.1 mb voor een clean install). Niet werkend.
Toen besloten mijn Surface Pro 4 tevoorschijn te toveren. NL bestand gedownload en naar de Sandisk gekopieerd. Geen soelaas...weer een corrupt installatiebestand. US bestand gedownload en ja hoor... eindelijk werkte het. Safe mode gekozen optie 6 (initialise system (optie 7 werkt ook) en eindelijk was de PS4 Pro online met z'n nieuwe SSD.
Daarna kwam het HDR verhaal. TV ondersteunde geen HDR volgens de PS4. Dat leek me sterk (Samsung UE55JS9500). Bleek dat ik de HDMI Color UHD handmatig moest aanzetten. Deze optie zit bij Samsung TV's verstopt onder Beeld -> Beeldinstellingen -> HDMI Color UHD (TV moet daarna opnieuw opstarten).
Na 3,5 uur klooien in totaal kon ik dus pas genieten...
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Volledige setup:
1x Samsung 55" JS9500 series
1x PS4 Pro 2TB SSD
1x PS4 2TB Seagate Firecuda