• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-01 10:28
Typhone schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:31:
[...]

Ja dat was al lang na mijn eerste bestellingen. Toen waren ze nog gewoon op voorraad.
Heb je de 2TB SSD's nog geleverd gekregen?
MelvinW schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:32:
[...]

Op de verpakking staat gewoon wat de Pro extra te bieden heeft hoor. Lijkt me vrij duidelijk dit:

[afbeelding]

Of ontbreekt die info op de EU box?
Op mijn EU box staat alleen met kleine letters bij nog een keer nader bekeken: 4K Streaming, de verpakking is inderdaad anders.

[ Voor 47% gewijzigd door Jumpman op 10-11-2016 23:32 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Tidus-X
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Waar / hoe zien jullie of HDR ingeschakeld is? Ik lees overal dat mensen een melding krijgen als HDR beschikbaar is?

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:00

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Vandaag ook een PS4 pro gekocht waarbij je COD gratis er bij krijgt (379 totaalprijs). Dit is een actie bij MM Heerlen.

De verkoper gaf aan dat er eigenlijk Skyrim bij zat voor de prijs van 399,- maar doordat ze veel te veel cal of duty ingekocht hebben hebben ze nu deze deal.

Dus 379 voor ps pro + cod. Ik wil best even een foto van de factuur maken mocht iemand het ergens anders willen proberen, maar stuur me dan even een Pm.

Verwijderd

Ik heb een 4K tv uit 2013 ps4 pro geeft aan dat hij de 2160p niet ondersteund heeft iemand hier een oplossing voor?

• Jumpman
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:32:
Ik heb een 4K tv uit 2013 ps4 pro geeft aan dat hij de 2160p niet ondersteund heeft iemand hier een oplossing voor?
Het type TV is handig om erbij te vermelden.

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:51
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:32:
Volgens mij moest je dhcp uitzetten dan omzetten naar 4K en kan je daarna weer dhcp aanzetten.

Verwijderd

Ue55f9000 ultra HD samsung

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Mizojojo schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:35:
[...]

Volgens mij moest je dhcp uitzetten dan omzetten naar 4K en kan je daarna weer dhcp aanzetten.
HDCP lijkt me handiger als je nog het Internet op wil ;)

• Mizojojo
Exorcist schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:36:
[...]

HDCP lijkt me handiger als je nog het Internet op wil ;)
Haha die bedoel ik 7(8)7

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Conscience NL schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:37:
Die verbeteringen van de supersampling-modus zie je in RoTR op sommige plekken best duidelijk, bijvoorbeeld in een plas water in een grot zojuist. Maar die hoge framerate is ook een fijne optie. Daar speel ik voorlopig toch maar wel mee denk ik :p.

EDIT: net ook in de verte een groot verschil gezien met supersampling. Beplanting had veel meer detail en nauwelijks shimmering. Dat is dan wel weer de 30fps waard though. Ja, ik ben om :+.

Het OS voelt ook lekker snel aan. Het syncen van een trophy ging net ook lekker snel.
Net ook even RoTR geprobeerd op de PS4 Pro maar ik kan nog echt niet kiezen. Die High Framerate speelt gewoon beduidend soepeler, en met 4k modus is zoals je terecht opmerkt alles behoorlijk stuk strakker en shimmering is praktisch weg. Enhanced Visuals zie ik eigenlijk in mijn korte playthorugh allen terug in meer vegetatie. Keuzes, keuzes 8)7

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09-2025
Tom schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:20:
Vandaag ook m'n PS4 Pro binnengekregen. Nog weinig mee gedaan, alleen herinstalleren van games en even kort wat geprobeerd. De menu's lopen soepeler, dat viel mij in ieder geval wel op. Het enige waar ik mij een beetje zorgen om maak is de informatie onder Video Output:
- Resolution: 3840 x 2160 - 60 Hz
- Color Format: RGB
- HDR on Your TV: Not Supported
- HDCP: 1.4
- The connected TV does not support HDCP 2.2. Applications that support 4K might not display in 4K.

Ondanks dat is het wel een hoge (4K) resolutie, de letters in de menu's zijn erg scherp. Alleen die melding die erbij staat bevalt mij niet. Mijn tv is een Samsung UE55HU7500. Rechtstreeks met de bijgeleverde hdmi-kabel aangesloten op de PS4 Pro. Die tv kostte twee jaar terug 2000 euro, het was geen instapmodel. Ik heb weinig verstand van standaarden maar als ie nu al verouderd is dan is het m'n laatste Samsung ooit. Dat ie geen HDR support had, dat vermoedde ik al (vind ik denk ik niet zo erg), maar mag hopen dat een 4K tv twee jaar later ook gewoon 4K kan weergeven? Weet iemand wat het inhoudt en wat de beperkingen zijn? Is het nog op te lossen?
Ik heb dezelfde HU7500 staan, maar aangevuld met de sek-3500, dan heb je wel alle output opties en hdr-support.

Let wel, dit moet je wel zien als "light" hdr want het panel ondersteunt niet volwaardig. Wel zie ik het verschil in contrast met en zonder sek, of je dat de extra investering waard vindt is persoonlijk...

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-11-2025
zit je hdmi wel in de goede poort?

Verwijderd

Ik heb de HDMI in de box bij HDMI arc

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-01 16:41
Zo, alles aangesloten, helaas ook geen 4k tv, maar wel de VR.

Mijn ervaring is toch wel dat het wel een verschil maakt tussen de gewone en de PRO!

De Playroom VR, dat Mario spelletje, ik heb het idee dat alles een stuk scherper is, zeker op wat grotere afstanden, wat bij de PS4 voor mijn idee toch een stuk minder was.

Rush of Blood, hier eigenlijk hetzelfde verhaal, alles net even wat strakker en voor mijn gevoel meer detail in de characters.

Batman, was al een super mooi spel, nu ook hier weer net even wat strakker, echter hier niet zo'n enorm verschil met de oude PS4.

Al met al, voor een kleine investering van €200, toch wel tevreden, zeker ook met beloftes als FFXV in 60 fps op 1080p!

Vrouwlief al even aangekeken en gezegd dat als ze echt van me houdt dat ze me dan even een leuke 4k HDR tv ging halen morgen ;-) Ik kon de boom in! hehe:P

Verwijderd

Ligt het misschien aan de HDMI kabel moet ik een aparte HDMI kabel kopen om de 2160p ondersteuning te krijgen

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik merk bij VR ook verbetering maar nog niet in die zin dat ik placebo kan wegstrepen. Heb hier in huis nu 3 PS4's en 3 redelijke TV's van res. 55, 50 en 46" maar allen nog non-4K. Heb in de ruimte waar ik de Pro heb staan sowieso nog een TV nodig met RGB SCART (verloopje) maar een 4k TV zou ik weer eerder in de woonkamer wegzetten, maar daar staat een normale PS4. En om nu twee 4K TV's te kopen, nee. Versterkers zijn wel 4K geschikt.

Denk dat ik gewoon nog even de kat uit de boom kijk, voorlopig genoeg geld uitgegeven aan al die ongein :)

• -SaveMe-
  • Laatst online: 04-01 10:09
Voor mensen die nog steeds niet weten hoe ze alles van de ene naar de andere PS4 moeten overzetten:

http://www.eurogamer.net/...ttings-and-more-explained

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Jumpman
Qweridee schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:41:
Zo, alles aangesloten, helaas ook geen 4k tv, maar wel de VR.

Mijn ervaring is toch wel dat het wel een verschil maakt tussen de gewone en de PRO!

De Playroom VR, dat Mario spelletje, ik heb het idee dat alles een stuk scherper is, zeker op wat grotere afstanden, wat bij de PS4 voor mijn idee toch een stuk minder was.

Rush of Blood, hier eigenlijk hetzelfde verhaal, alles net even wat strakker en voor mijn gevoel meer detail in de characters.

Batman, was al een super mooi spel, nu ook hier weer net even wat strakker, echter hier niet zo'n enorm verschil met de oude PS4.

Al met al, voor een kleine investering van €200, toch wel tevreden, zeker ook met beloftes als FFXV in 60 fps op 1080p!

Vrouwlief al even aangekeken en gezegd dat als ze echt van me houdt dat ze me dan even een leuke 4k HDR tv ging halen morgen ;-) Ik kon de boom in! hehe:P
Klopt, bij PlayStation VR zie je nog het grootste verschil.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:40:
Ik heb de HDMI in de box bij HDMI arc
Je zit HDMI wel goede poort misschien zitten? Jij goed aangesloten ebben?

Je HDMI eens direct doen in je tv moet? Proberen misschien.

Tldr: je HDMI moet je eens direct in je tv doen.

[ Voor 13% gewijzigd door YakuzA op 11-11-2016 00:06 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Donstil schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:33:
[...]

Battlefield 1 heeft de Pro update toch ook nog niet ontvangen?
Dat klopt, sommigen hadden erover dat je ook al een verschil kan zien op een 1080p tv zonder patch. Dat is dus niet zo.

Verwijderd

Wat bedoel je met rechtstreeks in de tv bij de Samsung ue55f9000 heb je zo,n one box waar alle HDMI aansluitingen inzitten

• boefje79
Is dat a la one connect box?

Ik merkte dat hdmi 1 geen uhd/hdr aangaf en hdmi 3 op dezelfde box wel, dus dat maakt blijkbaar verschil (allebei met bijgeleverde hdmi kabel)

Verwijderd

Inderdaad one Connect box met 4 HDMI aansluitingen

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 00:11:
Wat bedoel je met rechtstreeks in de tv bij de Samsung ue55f9000 heb je zo,n one box waar alle HDMI aansluitingen inzitten
Als je je HDMI kabel niet direct in je tv hebt zitten kan er altijd iets zijn met een verkeerde HDMI versie of hdcp fouten.
Dat kan ervoor zorgen dat je dit soort shit niet kan aanzetten of weergeven.

Gelukkig is de eerste hit op Google ook dat mensen met een one connectie box veel issues met 4K hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door YakuzA op 11-11-2016 00:19 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• MauritsDe
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-03-2025
Voor de mensen met een wat oudere samsung UHD tv, die niet hdcp 2.2, maar hdcp 1.4 krijgen: Je hdmi kabel van je playstation 4 pro in de MHL hdmi poort van je tv doen en dan heb je hdcp 2.2 (teminste, zo werkte het bij mij).

[ Voor 15% gewijzigd door MauritsDe op 11-11-2016 00:31 ]

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-01 23:48
Iemand een idee of de promo (pro + cod) vandaag in Heerlen ook nog geldig is?
Heb even zitten twijfelen maar denk nu toch om hem maar te halen.

Mijn D1 ps4 overstijgt stilaan mijn stofzuiger.

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-01 14:33
Net thumper gedaan in vr op ps4 pro. Ziet er echt een stuk schoner uit allemaal. Morgen rush of blood proberen. :)

Verwijderd

Waar zit dan de MHL HDMI kabel poort in je tv. Ik heb volgens mij alleen de one Connect box

• Mizojojo
SC4RF4C3 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 00:09:
[...]

Dat klopt, sommigen hadden erover dat je ook al een verschil kan zien op een 1080p tv zonder patch. Dat is dus niet zo.
ik zie het dus heel duidelijk op een monitor 1080p. Strakke fps en 1080p gelockt geen drops naar 900p meer. Wereld van verschil als je er zo dicht op zit als ik. Vooral mer snipen geen wazige praktijken meer.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:46
Placebo-effect

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01 18:27
IMarks schreef op donderdag 10 november 2016 @ 21:26:
Weet iemand of de actie van mediamarkt van het weekend of eventueel morgen nog van toepassing is?
Welke actie bedoel je precies? De prijs van 379 in ieder geval wel, want daarvoor staat hij in de folder en die is geldig tot en met 13 november. Maar op=op.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:24
HU7500 op HDMi3 zegt dat ie 2160 p is in het PS4 menu.

Haters everywhere but I don’t really care

• Jumpman
Mizojojo schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 02:14:
[...]

ik zie het dus heel duidelijk op een monitor 1080p. Strakke fps en 1080p gelockt geen drops naar 900p meer. Wereld van verschil als je er zo dicht op zit als ik. Vooral mer snipen geen wazige praktijken meer.
Ik heb hier een PS4 Pro en een OG PS4 naast elkaar, maar er is geen verschil met BF1 en FIFA 17, hoe graag ik het ook zou willen. De menu's lijken iets sneller te zijn verder geen of minimale verschillen, in ieder geval geen die de upgrade rechtvaardigen.

• Karakartal
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11-2023
Jumpman schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 06:09:
[...]

Ik heb hier een PS4 Pro en een OG PS4 naast elkaar, maar er is geen verschil met BF1 en FIFA 17, hoe graag ik het ook zou willen. De menu's lijken iets sneller te zijn verder geen of minimale verschillen, in ieder geval geen die de upgrade rechtvaardigen.
Ik merk ook geen verschil met BF1 en FIFA 17. Zowel niet grafisch als in fps. Komt er nog een patch uit of is dit het echt? Als dit het is, ga ik er wel over nadenken om hem terug te brengen. :(

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-01 09:21
Karakartal schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 06:46:
[...]

Ik merk ook geen verschil met BF1 en FIFA 17. Zowel niet grafisch als in fps. Komt er nog een patch uit of is dit het echt? Als dit het is, ga ik er wel over nadenken om hem terug te brengen. :(
Komt nog een patch voor veel games, hou daar rekening mee. EA heeft wel al aangegeven dat voor de multiplayer de ervaring hetzelrde moet zijn om Pro eigenaren niet voor te trekken... maar verwacht dan wel een strak 1080p, 60fps te draaien in MP.

Verder alle games die vanaf nu uitkomen zullen al ingebouwde support hebben voor de Pro...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Bad_Boy schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:37:
[...]
Net ook even RoTR geprobeerd op de PS4 Pro maar ik kan nog echt niet kiezen. Die High Framerate speelt gewoon beduidend soepeler, en met 4k modus is zoals je terecht opmerkt alles behoorlijk stuk strakker en shimmering is praktisch weg. Enhanced Visuals zie ik eigenlijk in mijn korte playthorugh allen terug in meer vegetatie. Keuzes, keuzes 8)7
4K modus all the way. Die framerate was ik echt na 5 minuten vergeten.
-SaveMe- schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:51:
Voor mensen die nog steeds niet weten hoe ze alles van de ene naar de andere PS4 moeten overzetten:

http://www.eurogamer.net/...ttings-and-more-explained
Grappige is dat dit gewoon op het begin wordt gevraagd als je 'm voor het eerst aanzet. Kwestie van de instructies volgen.

Verwijderd

Rise of the Tomb Raider met verrijkte graphics in 1080p op de PS4 Pro.
De video is in 1080p opgenomen op de PS4 Pro en bewerkt in Vegas Pro 14.
Het hele opnemen en op YouTube zetten duurt nu wel langer.

_/-\o_

• mc-koenoe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-07-2023
Karakartal schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 06:46:
[...]

BF1 nog niet geprobeerd, maar FIFA 17 loopt wel degelijk soepeler bij mij. Ook met MP.

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08-2025
Ik zit op een kamer naast mijn broertje hij heeft nog een gewone ps.
Allebei bf1, op de pro ziet het er scherper uit en is de fps meer stabieler. Als je dit niet merkt ligt het toch echt aan jezelf, de pro versie komt aardig bij pc versie in de buurt.
Op operations met 64 man heb je geen drops meer en je reso zakt niet meer terug. Beter kan je het niet krijgen op console. Fifa moet ik nog testen maar ik meende gister ook verschil te zien, er komen geen aparte patches voor bf en fifa.

Het verschil is niet 50% aangezien alles al redelijk op high draait met bf, verschil is er degelijk.

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-01 21:09

Griffin

Is mythical

De Steep beta is gestart en ik heb een mail om 3 vrienden uit te nodigen:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Als je een key gebruikt hebt (bij redeem code in de store), wees dan zo vriendelijk om dit even hier te melden voor de andere.
Zelf heb ik het spel nog niet geprobeerd (even geen tijd)

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:18
shakespeare schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 07:42:
Ik zit op een kamer naast mijn broertje hij heeft nog een gewone ps.
Allebei bf1, op de pro ziet het er scherper uit en is de fps meer stabieler. Als je dit niet merkt ligt het toch echt aan jezelf, de pro versie komt aardig bij pc versie in de buurt.
Op operations met 64 man heb je geen drops meer en je reso zakt niet meer terug. Beter kan je het niet krijgen op console. Fifa moet ik nog testen maar ik meende gister ook verschil te zien, er komen geen aparte patches voor bf en fifa.

Het verschil is niet 50% aangezien alles al redelijk op high draait met bf, verschil is er degelijk.
Pro versie van BF1 is zeker mooier en de framerate lijkt altijd 60. Komt alleen nog lang niet in de buurt van pc.

YouTube

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08-2025
Mwah.. ik heb een gtx 1080 en het verschil is minimaal op pc.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:24
Griffin schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 07:48:

***members only***

Als je een key gebruikt hebt (bij redeem code in de store), wees dan zo vriendelijk om dit even hier te melden voor de andere.
Eerste gebruikt, thanks

Haters everywhere but I don’t really care

• Jumpman
shakespeare schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 07:52:
Mwah.. ik heb een gtx 1080 en het verschil is minimaal op pc.
Ik zou je roze bril even afzetten, BF1 op 3840 x 2160 pixels met een GTX 1080 is vele malen mooier en meer detail.

En toch game ik liever op een console.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
SC4RF4C3 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 00:09:
[...]

Nou dat is wel heel zwart wit. Het zou natuurlijk kunnen dat de sterkere hardware er zonder patch ook al een iets betere framerate op na houd.

Net zoals je dat bv ziet met de One naar One S.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• boefje79
Ik heb dus ook een one connect box (sek-3500) en bij werkt het wel op hdmi 3 en niet op hdmi 1 met dezelfde kabel...

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-01 16:26
Heb het idee dat in de menus van de ps pro de beelden iets minder scherp zijn dan de 4 als ik ze vergelijk. In battlefield is het beeld een stuk scherper tegenover de 4.

Wel heb ik het idee dat de controls nu anders reageren, stukje langzamer lijkt wel. Wellicht omdat het 4k is nu en de snelheid van de thumbsticks moet aanpassen.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

***members only***

De tweede en derde code zijn helaas gebruikt zonder dit te melden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Jurgen69
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:44
Ik twijfel of ik een PS4 pro moet halen aangezien ik nog geen jaar geleden de PS4 gehaald heb.
Waar ik me zorgen om maak is de input lag met HDR. Ik lees hier niets over input lag in combinatie met een LG oled tv, in dit geval de LG EG920V, heeft iemand dit al kunnen testen? Bijvoorbeeld een game als Uncharted 4, deze heeft een HDR optie meen ik, word dit onspeelbaar?
Jurgen69 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:02:
Ik twijfel of ik een PS4 pro moet halen aangezien ik nog geen jaar geleden de PS4 gehaald heb.
Waar ik me zorgen om maak is de input lag met HDR. Ik lees hier niets over input lag in combinatie met een LG oled tv, in dit geval de LG EG920V, heeft iemand dit al kunnen testen? Bijvoorbeeld een game als Uncharted 4, deze heeft een HDR optie meen ik, word dit onspeelbaar?
50 ms in game mode: http://www.hdtvtest.co.uk/news/55eg920v-201511164212.htm (Google: LG EG9210V input lag)

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

^ Vraag is of HDR wel werkt in gamemode, volgens mij niet. Voor de 2016 modellen zou hier nog een patchvoor komen als ik het goed heb gelezen.

PSN: fonsmeister

• Jurgen69
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:44
dat is juist, dat is ie nu en in game mode werkt het goed maar gamen in HDR is andere koek...

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:07
kazuka schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:40:
Thumper heeft intussen ook een Pro patch. Native 4K 60fps downsampled naar 1080p ziet er echt ontzettend strak uit! Zometeen Titanfall 2 eens testen, hoewel ik geen referentie heb met de standaard

Ik lees op meer plaatsen dat BF1 inderdaad stukken beter draait dus lijkt me dat DICE die in de laatste update dan toch stilletjes heeft verwerkt, zonder het uberhaupt te vermelden in de patch notes.
Off topic: Kom je weer battlefield 1 spelen met je ps4 pro ;)
Zonde dat je niet meer on line bent!

On topic: welke spellen worden op full hd opeens veel mooier en beter speelbaar? Ik denk aan een the witcher 3. Verschillende mappen in battlefield 4.
Want ik zou namelijk een stabielere framerate willen ervaren als er veel actie te zien is op het scherm.

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-10-2025
Weet iemand of de VR demo's op PSN ook de Pro Patches bevatten?

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11-2025

***members only***

Laatste gebruikt, thanks.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:05

Typhone

Who Dares Wins

Jumpman schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:25:
[...]

Heb je de 2TB SSD's nog geleverd gekregen?

[...]
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15036268_1163495663729550_6486643867243322087_n.jpg?oh=1164ee16cdf3d8319ad0b4fc506c8b19&oe=58960BF4

Inclusief een mail dat het niet uitgeleverd gaat worden omdat het hier om een fout gaat waarvan ik redelijkerwijs had kunnen weten dat het niet de juiste prijs was. Maar niet allemaal dus.

• sbierman
  • Laatst online: 04-04-2025
Gisteren ps4 pro aangesloten aan een lg55eg920v.. zag er allemaal leuk uit, maar geen 4k/hdr. Ook de dirty fix die dit probleem gedeeltelijk kan oplossen(ps4 pro in safemode opstarten en hdcp op 1.4 only zetten en dan in de ps4 pro hdcp helemaal uitgooien) werkte niet. Het zag er ondanks het niet helemaal naar behoren werkt allemaal prima uit, maar was wel beetje teleurstellend. Kan dus nu gaan zitten wachten tot LG een firmware update doet? Iemand hier al meer info over?

[ Voor 4% gewijzigd door sbierman op 11-11-2016 08:55 ]

• Basekid
  • Laatst online: 24-01 15:55
Man man wat een gezeik met dat HDCP inderdaad,

PS4 geeft aan dat TV geen hdcp 2.2 heeft (heeft het wel) en ook mijn AV tuner via waar ik de PS4 op heb aangesloten zit te miepen. Nu maar op mijn niet ARC aangesloten op de TV en lijkt het te werken.

• Jay47
  • Laatst online: 03:15
Basekid schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:00:
Man man wat een gezeik met dat HDCP inderdaad,

PS4 geeft aan dat TV geen hdcp 2.2 heeft (heeft het wel) en ook mijn AV tuner via waar ik de PS4 op heb aangesloten zit te miepen. Nu maar op mijn niet ARC aangesloten op de TV en lijkt het te werken.
Tip: Niet alle HDMI poorten op je tv is enabled voor HDCP 😉

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-01 21:31
grun93 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 05:31:
[...]

Welke actie bedoel je precies? De prijs van 379 in ieder geval wel, want daarvoor staat hij in de folder en die is geldig tot en met 13 november. Maar op=op.
Ik bedoel de actie met gratis spel of voor 20,- een spel.

• sbierman
Jay47 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:02:
[...]

Om hier even op in te haken, ik heb er gisteren 2 van de 3 poorten op mijn tv geprobeerd. Maar beide werken niet. Heeft het dan nog zin om die laatste ook te proberen?

• VI92DO
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-12-2025
Hier werkte alles direct uit de doos. Heb alleen gehad dat ik witte flikkers in beeld kreeg, HDMI kabel vervangen naar die van de PS4 PRO zelf en dit was verholpen.

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2nksabo.jpg
Zo zit ik er bij, en van dichtbij moet ik toch echt zeggen dat 4K upscaling heel erg mooi is. Geen ruwe randjes, geen rare blur. Ik ben tevreden alleen wil ik wel weten hoe het met de BF1/FIFA 17 patch zit. Officieel aangezien er vanalles op het web staat.

• Basekid
[...]

Hm in de specs/review staat dat er 4 HDMI poorten HDCP 2.2 hebben, maar zal dus wel niet.

Ook kan juist die poort geen HDMI UHD Color doen :(

• sbierman
VI92DO schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:04:
Hier werkte alles direct uit de doos. Heb alleen gehad dat ik witte flikkers in beeld kreeg, HDMI kabel vervangen naar die van de PS4 PRO zelf en dit was verholpen.

[afbeelding]
Zo zit ik er bij, en van dichtbij moet ik toch echt zeggen dat 4K upscaling heel erg mooi is. Geen ruwe randjes, geen rare blur. Ik ben tevreden alleen wil ik wel weten hoe het met de BF1/FIFA 17 patch zit. Officieel aangezien er vanalles op het web staat.
Welk model tv heb jij?

• Jay47
sbierman schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:03:
[...]

Om hier even op in te haken, ik heb er gisteren 2 van de 3 poorten op mijn tv geprobeerd. Maar beide werken niet. Heeft het dan nog zin om die laatste ook te proberen?
Zeker proberen, vaak hebben tv's maar op 1of 2 poorten HDCP.

• VI92DO
Samsung UE55HU8500. Helaas zonder officiele HDR. Alleen iets van UHD colour. Alles ziet er wel super uit. Alleen wel maar UC4 en Infamous getest.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

matthijst schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 06:06:
HU7500 op HDMi3 zegt dat ie 2160 p is in het PS4 menu.
Aha, ga ik dat vanavond eens proberen. Ik had 'm nu in HDMI2 zitten.

Hoop dat het werkt want anders vind ik het wel een naaistreek, hoe had je als consument in hemelsnaam moeten weten dat het mogelijk niet werkt als je een 4K tv hebt staan. Zo'n evolution kit voor m'n tv kost 400 euro, knettergek bij Samsung.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:08
Hmm. 9 van de 10 mensen hier zijn toch behoorlijk positief over de Pro. Denk dat ik hem in januari dan toch maar ga halen. Zeker met FFXV :9~

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-01 10:05

rajackar

Blood Minister

sbierman schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:53:
Gisteren ps4 pro aangesloten aan een lg55eg920v.. zag er allemaal leuk uit, maar geen 4k/hdr. Ook de dirty fix die dit probleem gedeeltelijk kan oplossen(ps4 pro in safemode opstarten en hdcp op 1.4 only zetten en dan in de ps4 pro hdcp helemaal uitgooien) werkte niet. Het zag er ondanks het niet helemaal naar behoren werkt allemaal prima uit, maar was wel beetje teleurstellend. Kan dus nu gaan zitten wachten tot LG een firmware update doet? Iemand hier al meer info over?
Puck in "OLED televisies"

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-01 17:01

Hegeman

Weet van alles wat

Typhone schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:43:
[...]

[afbeelding]

Inclusief een mail dat het niet uitgeleverd gaat worden omdat het hier om een fout gaat waarvan ik redelijkerwijs had kunnen weten dat het niet de juiste prijs was. Maar niet allemaal dus.
Zag dat je er 13 of 14 had besteld, maar deze twee zijn wel uitgeleverd?

• Basekid
Tom schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:11:
[...]

Aha, ga ik dat vanavond eens proberen. Ik had 'm nu in HDMI2 zitten.

Hoop dat het werkt want anders vind ik het wel een naaistreek, hoe had je als consument in hemelsnaam moeten weten dat het mogelijk niet werkt als je een 4K tv hebt staan. Zo'n evolution kit voor m'n tv kost 400 euro, knettergek bij Samsung.
De Pro zegt bij mij bij elke HDMI poort dat hij 2160P is, echter staat er inderdaad alleen bij HDMI3 dat er hdcp 2.2 gebruikt wordt (volgens de Pro)

Alleen is dan daar net weer geen UHD color te selecteren...

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

hegemanjelle schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:37:
[...]

Zag dat je er 13 of 14 had besteld, maar deze twee zijn wel uitgeleverd?
Drie orders in totaal waarvan de eerste (2 stuks) geleverd is, de 2e batch van 4 on hold staat en de batch van 14 ook.

M.b.t. de PS4 Pro:

Gisteren een hel van een installatieproces gehad (3 uur kloten). Harde schijf swap was weer zo easy peasy maar de software erop zetten bleek een stuk lastiger.
USB stick Sandisk (USB3.0, NTFS) niet herkend.
Geformatteerd naar FAT32...onjuiste software (corrupt).
Andere stick gepakt...onjuiste software (corrupt).

Software NL,NL-BE, US, UK gedownload. (het bestand van 891.1 mb voor een clean install). Niet werkend.
Toen besloten mijn Surface Pro 4 tevoorschijn te toveren. NL bestand gedownload en naar de Sandisk gekopieerd. Geen soelaas...weer een corrupt installatiebestand. US bestand gedownload en ja hoor... eindelijk werkte het. Safe mode gekozen optie 6 (initialise system (optie 7 werkt ook) en eindelijk was de PS4 Pro online met z'n nieuwe SSD.

Daarna kwam het HDR verhaal. TV ondersteunde geen HDR volgens de PS4. Dat leek me sterk (Samsung UE55JS9500). Bleek dat ik de HDMI Color UHD handmatig moest aanzetten. Deze optie zit bij Samsung TV's verstopt onder Beeld -> Beeldinstellingen -> HDMI Color UHD (TV moet daarna opnieuw opstarten).

Na 3,5 uur klooien in totaal kon ik dus pas genieten...

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14963321_1162968723782244_3258070886240628876_n.jpg?oh=7ad4df6c92040cbec3a8e82c983532fa&oe=58CF3B6B

code:
1
2
3
4
5
6
7
Volledige setup:
1x Samsung 55" JS9500 series
1x PS4 Pro 2TB SSD
1x PS4 2TB Seagate Firecuda
1x PS3 1TB Seagate SSHD
1x Mede8er X8003D
1x Marantz NR1607

[ Voor 72% gewijzigd door Typhone op 11-11-2016 09:52 ]

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Typhone schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:39:
[...]

Drie orders in totaal waarvan de eerste (2 stuks) geleverd is, de 2e batch van 4 on hold staat en de batch van 14 ook.

M.b.t. de PS4 Pro:

Gisteren een hel van een installatieproces gehad (3 uur kloten). Harde schijf swap was weer zo easy peasy maar de software erop zetten bleek een stuk lastiger.

Software NL,NL-BE, US, UK gedownload. (het bestand van 891.1 mb voor een clean install). Niet werkend.
Toen besloten mijn Surface Pro 4 tevoorschijn te toveren. NL bestand gedownload en naar de Sandisk gekopieerd. Geen soelaas...weer een corrupt installatiebestand. US bestand gedownload en ja hoor... eindelijk werkte het. Safe mode gekozen optie 6 (initialise system (optie 7 werkt ook) en eindelijk was de PS4 Pro online met z'n nieuwe SSD.

Daarna kwam het HDR verhaal. TV ondersteunde geen HDR volgens de PS4. Dat leek me sterk (Samsung UE55JS9500). Bleek dat ik de HDMI Color UHD handmatig moest aanzetten. Deze optie zit bij Samsung TV's verstopt onder Beeld -> Beeldinstellingen -> HDMI Color UHD (TV moet daarna opnieuw opstarten).

[afbeelding]
Dat installeren van de firmware na de HD swap in de pro had ik ook. Hij weigerde op alle drie poorten met exFat, en met fat32 pikte hij hem pas op als ik de usb poort gebruikte op de achterkant...

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-01 16:16
Zo scheef ja? Lijkt me niks man :P

PSN: Maichel

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Bad_Boy schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:53:
[...]
Dat installeren van de firmware na de HD swap in de pro had ik ook. Hij weigerde op alle drie poorten met exFat, en met fat32 pikte hij hem pas op als ik de usb poort gebruikte op de achterkant...
En jij kreeg geen corrupt meldingen? Het is mij vanaf MacOS nog nooit gelukt in elk geval. Moet elke keer mijn toevlucht zoeken tot mijn Surface Pro....

Op internet allerlei cowboy verhalen over cache in je DDR5 geheugen, tot aan defecte harde schijven (allemaal onjuist).

Verwijderd

Chrosser schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:30:
Vandaag ook een PS4 pro gekocht waarbij je COD gratis er bij krijgt (379 totaalprijs). Dit is een actie bij MM Heerlen.

De verkoper gaf aan dat er eigenlijk Skyrim bij zat voor de prijs van 399,- maar doordat ze veel te veel cal of duty ingekocht hebben hebben ze nu deze deal.

Dus 379 voor ps pro + cod. Ik wil best even een foto van de factuur maken mocht iemand het ergens anders willen proberen, maar stuur me dan even een Pm.
Chrosser heb je een bericht gestuurd. _/-\o_

• VI92DO
Maichel schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:55:
[...]

Zo scheef ja? Lijkt me niks man :P
:+ :+

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Basekid schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:38:
[...]

De Pro zegt bij mij bij elke HDMI poort dat hij 2160P is, echter staat er inderdaad alleen bij HDMI3 dat er hdcp 2.2 gebruikt wordt (volgens de Pro)

Alleen is dan daar net weer geen UHD color te selecteren...
Ik weet ook niet helemaal wat de consequentie is van het niet hebben van hdcp 2.2?

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-01 15:11
Jumpman schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:21:
Ik ga de The Last Guardian ook niet (meteen) halen. Na zoveel jaar is de basis al zo verouderd, dan kunnen ze oppoetsen wat ze willen. Ik verwacht een No Man's Sky'tje.
na no man's sky is deze game kopen direct ook een big no go voor mij, wijze les weer geleerd :(
deed het bij voorbaat al niet meer met EA/activision games maar na me weer gebrand te hebben aan leugenaars die $$$$ zien pas ik meer op.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
http://www.dualshockers.c...0p-comparison-screenshot/

Zijn er hier ervaringen met 1080p schermen?

• iaxe393
Typhone schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:39:
[...]

M.b.t. de PS4 Pro:

[afbeelding]

code:
1
2
3
4
5
6
7
Volledige setup:
1x Samsung 55" JS9500 series
1x PS4 Pro 2TB SSD
1x PS4 2TB Seagate Firecuda
1x PS3 1TB Seagate SSHD
1x Mede8er X8003D
1x Marantz NR1607
Waat had je die eigenlijk besteld? Die standaard reactie klinkt mij bekend :') :D

• iaxe393
MrHarry schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:58:
[...]

na no man's sky is deze game kopen direct ook een big no go voor mij, wijze les weer geleerd :(
deed het bij voorbaat al niet meer met EA/activision games maar na me weer gebrand te hebben aan leugenaars die $$$$ zien pas ik meer op.
sowieso dat die game zo hard gaat tegenvallen, al kijk je alleen maar naar de trailer :r

NMS ga ik maar eens via marktplaats voor 15eur kopen, dan is het misschien de moeite wel waard...

• Jay47
Tom schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:58:
[...]

Ik weet ook niet helemaal wat de consequentie is van het niet hebben van hdcp 2.2?
Als je Pro op HDCP 1.4 zet dan gaat bijv Netflix en Youtube niet meer werken.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

iaxe393 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:58:
[...]

Waat had je die eigenlijk besteld? Die standaard reactie klinkt mij bekend :') :D
Coolblue :)

• Ilias1991
  • Laatst online: 10-01 11:13
[...]

Ik zelf heb 3 poorten (Panasonic 40CX700 en op alle poorten geen beeld, dat terwijl al mijn poorten wel HDCP 2.2 ondersteunen.

https://www.panasonic.com...-tv/tx-40cx700.specs.html

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-01 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

Jay47 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:00:
[...]

Als je Pro op HDCP 1.4 zet dan gaat bijv Netflix en Youtube niet meer werken.
Wat op zich raar is vind ik. Ultra BR's hebben als eis idd HDCP 2.2 (de laatste versie).
Maar YT en Netflix hebben die eis niet. En werken nog prima met 1.4.
Anders zou ik dit ook niet kunnen bekijken op mijn OG PS4 icm mijn Plasma met HDMI 1.4.

De handshake zou dan ook gewoon goed moeten gaan met "slechts" HDCP 1.4 lijkt me.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Ik zit er aan te denken om weer een PS4 te kopen. Voornamelijk voor Watch Dogs II en daarnaast nog fifa en wat race games. Aan de andere kant, ik heb altijd een console gehad en speel er dan amper op. Me laatste Playstation diende over het algemeen meer als dvd-speler dan als game console :')

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ilias1991 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:01:
[...]

Ik zelf heb 3 poorten (Panasonic 40CX700 en op alle poorten geen beeld, dat terwijl al mijn poorten wel HDCP 2.2 ondersteunen.

Gekeken of je ze niet handmatig aan moet zetten? Dat moest ik bij mijn Samsung wèl namelijk. Specs geven gewoon aan dat ze alle 4 HDCP2.2 ondersteunen maar zonder handmatig aanzetten ging het niet werken.

• Monno1974
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-05-2024
VI92DO schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:11:
[...]

Samsung UE55HU8500. Helaas zonder officiele HDR. Alleen iets van UHD colour. Alles ziet er wel super uit. Alleen wel maar UC4 en Infamous getest.
Ik heb de UE55HU6100 met HDR+

Ziet er superstrak uit met een normale PS4 en Battlefield1

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
Dishonored 2 op een normale PS4 is echt awesome <3 geen pro voor nodig, gewoon lekker genieten.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Jay47
Ilias1991 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:01:
[...]

Ik heb zelf een Panasonic TX-65DXW784 heb alleen HDCP 2.2 op HDMI 1 en 2 maar moest deze handmatig aanzetten. Misschien bij jouw ook het geval?

[ Voor 10% gewijzigd door Jay47 op 11-11-2016 10:09 ]

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gisteren heb ik ook mijn PS4 Pro binnengekregen. Aansluiten (ik heb nog een "ouderwetse" full hd tv zonder hdr) en overzetten van de data van mijn oude ps4 via lan gingen probleemloos. Ook heerlijk dat de Pro een extra usb-aansluiting aan de achterkant heeft: daarop heb ik de breakoutbox van mijn PSVR aangesloten. De twee usb-poorten aan de voorkant zijn daarmee vrij.
Alleen is er iets heel erg irritants: ik heb netwerkkabels met zo'n kunststofboogje als haakbeveiliging van de plug. Dat kunststofboogje is net iets te hoog, waardoor ik de kabel niet kon aansluiten op de PS4 Pro. In de oude PS4 paste deze wel. Gelukkig had ik nog een andere lankabel liggen die wel past. Al met al voelt de PS4 Pro een stuk sneller aan. De firmware update van 3.70 naar 4.05 was in een poep en een scheet geïnstalleerd en ook het opstarten en de menu's lijken wat vlotter te gaan. Ben benieuwd naar de spellen die echt van de kracht van de Pro gebruik gaan maken.

[ Voor 12% gewijzigd door BamSlam_ op 11-11-2016 10:08 ]

• Ilias1991
  • Laatst online: 10-01 11:13
Typhone schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:03:
[...]

Gekeken of je ze niet handmatig aan moet zetten? Dat moest ik bij mijn Samsung wèl namelijk. Specs geven gewoon aan dat ze alle 4 HDCP2.2 ondersteunen maar zonder handmatig aanzetten ging het niet werken.
Jay47 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:06:
[...]

Ik heb zelf een Panasonic TX-65DXW784 heb alleen HDCP 2.2 op HDMI 1 en 2 maar moest deze handmatig aanzetten. Misschien bij jouw ook het geval?
Btw jouw tv ondersteund HDCP 2.2 alleen op poort 3 zie ik.
Ik zal straks gaan kijken of ik een optie heb om dat aan te zetten.
Bedankt voor de tips!

• Basekid
Typhone schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:03:
[...]

Oh hoe heb je die aangezet?

• Jay47
Basekid schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:10:
[...]

Gewoon bij je settings kijken, ik moest het ook handmatig aanzetten.

• iaxe393
Voor degene die nog een 4K TV + HDR zoeken.

Als je nog een weekje geduld hebt (ok, iets langer misschien) dan hebben veel winkels weer black friday deals. Misschien dat hier nog mooie dingen tussen zitten!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Basekid schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:10:
[...]

Afstandsbediening pakken:

1) Menu
2) Beeld
3) Omlaag scrollen naar beeldinstellingen (je ziet aan de rechterkant HDMI UHD Colour als het goed is).
4) Selecteren op de juiste HDMI poort (opletten dat je bij Samsung ARC via HDMI 4 hebt en dat je dus niet je receiver ingang neemt) (TV schakelt opnieuw uit).
5) Reboot alles en het zou moeten werken.

[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 11-11-2016 10:16 ]

• Jumpman
Typhone schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:43:
[...]

[afbeelding]

Haha, top! Nu hopen dat ze ze niet terugvorderen, dit heb ik een keer gehad.

• Basekid
Typhone schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:14:
[...]

Afstandsbediening pakken:

1) Menu
2) Beeld
3) Omlaag scrollen naar beeldinstellingen (je ziet aan de rechterkant HDMI UHD Colour als het goed is).
4) Selecteren op de juiste HDMI poort (opletten dat je bij Samsung ARC via HDMI 4 hebt en dat je dus niet je receiver ingang neemt) (TV schakelt opnieuw uit).
5) Reboot alles en het zou moeten werken.
Ah ja, bedankt. Ik kan dat per poort aanzetten en juist de poort waar hdcp 2.2 aan zit volgens bronnen kan je uhd niet aanzetten... De andere poorten blijven stellig zeggen dat er maar 1.4 gebruikt wordt (volgens de PS4)

Nouja dan maar op poort 3 en we zien wel verder

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:13
Zie nu pas dat PSX sense mijn foto heeft gebruikt in hun artikel over de vroege release van de PRO. Ik wilde nog vragen of ze toevallig ook de COD bundel aanbieden, maar geloof niet dat ik voorlopig die winkel in mag..

http://www.psx-sense.nl/2...ame-mania-en-media-markt/
Pagina: 1 ... 68 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.