Hier net de PS4 Pro bekeken t.o.v. de OG PS4. Mijn mening: Wat betreft BF1 en FIFA 17 op dit moment de koop niet waard! BF1 de menu's lopen iets soepeler, maar verder is het verschil niet het geld waard. Uncharted 4: A Thief's End, leuk met ietsje betere graphics en HDR, maar ja de game ziet er sowieso al goed uit en om hem opnieuw te gaan spelen, omdat het Pro is? Hetzelfde geldt voor The Last Of Us. Conclusie: Heb je nog geen PS4, koop sowieso de PS4 Pro! Heb je een PlayStation 4 (Slim), koop dan een PlayStation 4 Pro als er echt een game uitkomt die ervoor 'gemaakt' is (Ik verwacht Horizon: Zero Dawn) of als je Playstation VR veel gebruikt, hier merk je wel dat het gewoon smoother loopt en mooier is. Het verschil bij Rise Of The Tomb Raider is leuk, maar niet zo spectaculair als je zou verwachten.
Wat mij verder opviel is, dat er op de verpakking niets genoemd wordt over 4K, 2160p, 60 FPS, betere graphics, als niets vermoedende klant is het nog steeds totaal onduidelijk als je de twee verpakkingen ziet welke je moet kopen. Het lijkt dus echt een product voor de 'enthousiast gamer' en langzaam zal dit de standaard PlayStation 4 worden in de komende twee jaar. Maar een nieuwe generatie is het zeker niet en zo voelt het ook niet. Native 2160p wordt het ook niet, daar is de machine te zwak voor op wat simpele grafische games na. Toch verwacht ik dat je volgend jaar een PS4 Pro moet hebben, omdat er nu wel steeds meer games komen die met de PS4 Pro bij de ontwikkelaar op tafel gemaakt zijn.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.