• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-01 16:05
EValentino schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:47:
[...]

Volgens mij heb je dan het verkeerde bestand gepakt! Is die van 900MB de grootste die je ziet?
Bedankt voor de comments, ik heb het juiste bestand (andere is iets van 300 mb) en ik gebruik de juiste methode vanuit safe boot. Lijkt er echt op dat de hdd gewoon niet gaat werken. Ben nu de update vanaf amerikaanse site aan het downloaden en probeer die hierna nog 1 keer. Heb nu verschillende usb sticks gehad en ik denk dat het niet aan het updatebestand of usb stick ligt. (Had 1 usb stick waarbij ik een melding corrupt update kreeg)

Volgens mij heb ik gewoon pech.. Zou het nog kunnen dat de hdd niet helemaal lekker contact maakt of zou ik dan al een andere fout hebben gekregen?

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

warcow schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:44:
Ja die heb ik geprobeerd. Heb net de update van 900 mb opnieuw gedownload en probeer het zo met een andere usb stick. Lijkt nirt echt te gaan werken. Best vervelend. Als het zo nog niet lukt gaat de originele hdd terug en 2 tb retour. Misschien is de 2tb sshd gaar..
Ms rare vraag, maar kun je je USB stick er wel helemaal induwen? Als je er een hebt met een grote behuizing kan het ms zijn dat je 'm er niet helemaal goed in krijgt doordat die USB ingang nogal verzonken ligt.

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-01 20:58
Heb mijn pro binnen.
MM Zoetermeer + COD IW €399,-.

Ben nu bezig met alles overzetten.
Misschien een domme vraag maar bij COD zie ik niet de remastered versie, zit die er dan niet bij?

iRacing Profiel

• warcow
Shiverzz schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:54:
[...]

Ms rare vraag, maar kun je je USB stick er wel helemaal induwen? Als je er een hebt met een grote behuizing kan het ms zijn dat je 'm er niet helemaal goed in krijgt doordat die USB ingang nogal verzonken ligt.
Ook al gehad met 1 van de usb sticks, dan kreeg ik een usb storage device is not connected.

Echt al al het normale geprobeerd. :'(

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Ms dat USB slot aan de achterkant proberen? Ik heb overigens ook gewoon die 900Mb file gebruikt.

• warcow
Shiverzz schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:59:
Ms dat USB slot aan de achterkant proberen? Ik heb overigens ook gewoon die 900Mb file gebruikt.
Die zal ik ook nog even proberen, goede tip. :) Heb de US update file ondertussen ook, die is exact even groot dus ik verwacht geen wonderne. (870 mb)

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-11-2025
R0dsk0ll schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:56:
Heb mijn pro binnen.

Misschien een domme vraag maar bij COD zie ik niet de remastered versie, zit die er dan niet bij?
ah dus toch! Ga toch maar eens bellen naar mediamarkt alexandrium vandaag, dan haal ik er ook een met game.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-01 16:32

Nitai

Live the life you love.

R0dsk0ll schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:56:
Heb mijn pro binnen.

Nee dat is alleen bij de Legacy Edition.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• warcow
Usb stick in achterkant werkt ook niet, bij initialiseren komt ie tot 20 % (bestand is dan al volledig ingeladen vanaf de usb stick, hier krijg je een melding van) en dan schiet ie naar de 100 % en volgt de cannot initialise. Hoor bij initialiseren/installeren wel de hdd opspinnen dus die is verbonden.

Laatste poging nu nog het amerikaanse update bestand maar ik verwacht er niks meer van.

edit: Die werkt ook niet, ik geef het op. Ga naar de kroeg. Veel plezier voor wie het wel aan de praat krijgt, ik kijk morgenavond wel weer.

[ Voor 15% gewijzigd door warcow op 10-11-2016 19:06 ]

Verwijderd

Geeft MM 1 game gratis er bij met aankoop van de pro?

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:05:
Geeft MM 1 game gratis er bij met aankoop van de pro?
Nee

• iaxe393
Mediamarkt alexander heeft net aangegeven dat ze deze bundel niet maken helaas

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-01 20:58
In Zoetermeer adverteerde ze er niet mee, toen ik navraag deed kreeg ik hem er gewoon voor €20,- bij.

iRacing Profiel

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

destroyer6670 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 17:39:
Wtf!? Wehkamp heeft een sticker op de doos van de ps4 pro zelf (!) geplakt. Geen doos om de verpakking heen. Zo bont ben ik het nog niet tegen gekomen... Wel in goede staat. Maar niet echt netjes..

En, jeuh!! Hij is binnen!!
Tsja wehkamp... heb hier op kantoor wel vaker collega's horen vloeken als ze de stickers op hun Lego dozen hadden geplakt.
Als je hard klaagt kun je een tegoedbon van 5 of 10 euro krijgen. Verder kan het ze niet zoveel schelen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Mango84
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-11-2023
Mensen, zit met een vraagje betreffende ps4 pro. Zit bij een vriend hier die een philips 58puk6809/12 tv heeft. Hier is met de pc prima op te gamen in 4k, maar de ps4 pro herkent de tv niet als 4k. Missen we hier iets of is de tv niet compatible voor ps4 4k? Thanks!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:11
Ook mijn pro opgehaald bij Amsterdam west, nog gewoon 2 pallets vol, en ook de actie met cod voor 399. Die dus ook maar meegenomen :) Ik blij.

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 14:56
Vandaag de PS4 Pro opgehaald en aangesloten, maar vinden jullie hem ook niet een beetje "stinken" ?
Een soort "nieuwe hardware/Brand" geur...

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• iaxe393
is er niemand die een foto van de actie heeft?

dan kunnen ze misschien in Rotterdam ook maar eens mee doen

• Brumax
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
iaxe393 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:25:
is er niemand die een foto van de actie heeft?

dan kunnen ze misschien in Rotterdam ook maar eens mee doen
jawel, vanmorgen zijn er foto's geplaatst. Van MM amsterdam en een aankoopbon waarop de actie staat.

vice versa en weer terug

• J rock
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
Lees mijn post 1 pagina terug ;-)
Mango84 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:18:
Mensen, zit met een vraagje betreffende ps4 pro. Zit bij een vriend hier die een philips 58puk6809/12 tv heeft. Hier is met de pc prima op te gamen in 4k, maar de ps4 pro herkent de tv niet als 4k. Missen we hier iets of is de tv niet compatible voor ps4 4k? Thanks!

• iaxe393
Brumax schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:31:
[...]

jawel, vanmorgen zijn er foto's geplaatst. Van MM amsterdam en een aankoopbon waarop de actie staat.
Ah thnx! ik heb ze gevonde nen ga zo ff naar de mediamarkt toe. Voor die 2 tientjes wil ik die game wel proberen.
henkyyyyyyy schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:25:
Vandaag de PS4 Pro opgehaald en aangesloten, maar vinden jullie hem ook niet een beetje "stinken" ?
Niks lekkerder dan de geur van een nieuwe console.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10-2025
Nieuwevolger schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:44:
[...]

jawel, de geur van een hagelnieuwe auto :P

• Mango84
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-11-2023
J rock schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:39:
Lees mijn post 1 pagina terug ;-)

[...]
Dank voor je reactie.

Na de 7 sec reset op 1.4hdcp gezet ipv automatic, daarna hdcp uitgezet bij system. Echter de keuze voor 2160 blijft achterwege..

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-01 23:12
Ook reeds gekocht

MM Heerlen doet voor 379,- COD Inifite War er nog eens bovenop

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20
Lees net dat Ride 2 een 4k30 Pro Patch heeft gehad. Dan maar eens halen die game. Jammer dat geen 60fps heeft...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-01 09:21
Net de Pro opgepikt bij de MM Heerlen voor 379 MET CoD :P
Speciale heropeningsaktie...

Verder nog 20 euro cadeukaarten eraf, en CoD staat al op marktplaats (en V&A) :)

Staat nu nog 500Gb data over te pruttelen, dus nog ff geduld...

[ Voor 16% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2016 19:53 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Zie je echt veel verschil tussen de pro en standaard ps4? Op een 4k tv zou dit toch echt de moeite zijn lees ik (terug aan het twijfelen)

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11-2025
Heb even een vraagje over de PS PRO.
Die nieuwe stroomkabel weet iemand hoe zo'n kabel heet. want ik wissel regelmatig tussen tv en monitor maar heb geen zin om constant alle kabels aan te sluiten!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-01 09:21
Nix_R schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:00:
Die nieuwe stroomkabel weet iemand hoe zo'n kabel heet. want ik wissel regelmatig tussen tv en monitor maar heb geen zin om constant alle kabels aan te sluiten!
C13 netsnoer / apparaatsnoer

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Mango84 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:50:
[...]

Dank voor je reactie.

Na de 7 sec reset op 1.4hdcp gezet ipv automatic, daarna hdcp uitgezet bij system. Echter de keuze voor 2160 blijft achterwege..
Misschien een andere HDMI poort proberen? Sommige tv's schijnen slechts één 4K HMDI poort te hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Davith78 op 10-11-2016 20:14 ]

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:01
Die berichten over COD gratis of voor 2 tientjes bij een Pro geven me toch een beetje een nare smaak. Ik haal zo m'n Pro op bij de MM in Hengelo waar ze schijnbaar niet meedoen aan die actie. Nou interesseert COD me niet zoveel, maar ik wil wel heel graag de jackal missie spelen met m'n PSVR. Of heeft iemand hem al gespeeld en mis ik niks?

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 14:56
Nieuwevolger schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:44:
[...]

Dat sowieso ik ben ook een dozenruiker waar nieuwe hardware in zit. :+
Maar kwam net mijn gameroom binnen en vond het echt een beetje een brandgeur.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

KlaasjeNL schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:13:
Die berichten over COD gratis of voor 2 tientjes bij een Pro geven me toch een beetje een nare smaak. Ik haal zo m'n Pro op bij de MM in Hengelo waar ze schijnbaar niet meedoen aan die actie. Nou interesseert COD me niet zoveel, maar ik wil wel heel graag de jackal missie spelen met m'n PSVR. Of heeft iemand hem al gespeeld en mis ik niks?
Die is gratis voor iedereen haha

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
KlaasjeNL schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:13:
Tja. In de MM Deventer wilden ze er ook niet aan. Ik maak me er niet zo druk om, 379 voor de Pro euro vond ik sowieso al een goede deal.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:01
Nieuwevolger schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:15:
[...]

Die is gratis voor iedereen haha
Ah, oke. Al te downen dan?
Je zou maar voor 399,- een kale Pro hebben gekocht. :+
Ik vind die 379,- ook een prima deal inderdaad, zo interessant is COD nu ook weer niet. :)

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online

swv

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:06:
iemand bij Game-Outlet besteld en vandaag de ps4 Pro wél binnengekregen?
Hier ook nog steeds niet. Ik denk echt dat PostNL in de regio Leiden loopt te kloten. Het contact met Game Outlet verliep bij mij heel oprecht en goed dus daar zoek ik het probleem niet. Het zure is nog dat ik eerst als verzendmethode voor DHL had gekozen, maar ik mij later had bedacht voor PostNL. Achteraf had ik dat dus niet moeten doen :P Kijk ik ben zojuist pas thuis gekomen dus voor mij maakt het niet heel erg uit op het moment (al had ik nu wel even willen spelen). Maar het is gewoon zuur dat er totaal geen informatie is vanuit PostNL :(

• RubenSaurus
dutchgio schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:19:
Je zou maar voor 399,- een kale Pro hebben gekocht. :+
die van jou heeft haargroei? :+

Verwijderd

sww89 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:23:
[...]

Hier ook nog steeds niet. Ik denk echt dat PostNL in de regio Leiden loopt te kloten. Het contact met Game Outlet verliep bij mij heel oprecht en goed dus daar zoek ik het probleem niet. Het zure is nog dat ik eerst als verzendmethode voor DHL had gekozen, maar ik mij later had bedacht voor PostNL. Achteraf had ik dat dus niet moeten doen :P Kijk ik ben zojuist pas thuis gekomen dus voor mij maakt het niet heel erg uit op het moment (al had ik nu wel even willen spelen). Maar het is gewoon zuur dat er totaal geen informatie is vanuit PostNL :(
Vreemd. Ik heb een half uurtje geleden de PS4 Pro ontvangen. Bij PostNL staat echter nog steeds dat hij niet is aangekomen bij het sorteercenter. 8)7

Edit:
Het contact met Game-Outlet was bij mij ook prima. Hebben ook gelijk uit zichzelf gezegd dat ze er morgen evt achteraan zouden gaan en dat een nieuwe opsturen ook geen probleem had geweest. Het zure is alleen dat dat allemaal tijd zou kosten.

Hier omgeving Rotterdam overigens.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2016 20:31 ]

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-01 21:31
Weet iemand hoe lang die actie van mediamarkt duurt?

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-01 10:05

rajackar

Blood Minister

Bij MM the Wall overigens geen deal met games.
Ik had een pre order be nedgame maar even gebeld en ze wilden niets doen met de prijs of een game voor minderm. Pre order maar afgezegd toen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online

swv

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:28:
[...]

Vreemd. Ik heb een half uurtje geleden de PS4 Pro ontvangen. Bij PostNL staat echter nog steeds dat hij niet is aangekomen bij het sorteercenter. 8)7
Ahh nou blij voor jou dat het goed gekomen is. Bedankt voor die hoop die dat geeft. Dan is het dus nog de vraag wat er aan de hand is.

Veel plezier met de jouwe, ben benieuwd naar jouw ervaring ;)

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hmm mailtje ubisoft voor de steep open beta. Geen key nog omdat ik al in de alpha zat :) wel bf4 van de hdd moet bonjouren. Scheelde toch weer 70+Gb :p

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03:15
Nix_R schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:00:
C17 maar een C13 werkt ook.

• RubenSaurus
Paulus07 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:31:
Hmm mailtje ubisoft voor de steep open beta. Geen key nog omdat ik al in de alpha zat :) wel bf4 van de hdd moet bonjouren. Scheelde toch weer 70+Gb :p
na de tegenvallende alpha toch maar de beta aangeslingerd vandaag. kon me wederom niet bekoren en deze game komt er hier alleen als ie toevallig een keer in de ps+ zit :P

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-01 14:59
Weet iemand een cheapo in-ear voor de PS4 waarvan de microfoon ook werkt? Af en toe online dus hoef geen dure headset maar de mic moet wel werken. Alles wat ik nu in huis heb werkt niet.

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-01 08:43
Die verbeteringen van de supersampling-modus zie je in RoTR op sommige plekken best duidelijk, bijvoorbeeld in een plas water in een grot zojuist. Maar die hoge framerate is ook een fijne optie. Daar speel ik voorlopig toch maar wel mee denk ik :p.

EDIT: net ook in de verte een groot verschil gezien met supersampling. Beplanting had veel meer detail en nauwelijks shimmering. Dat is dan wel weer de 30fps waard though. Ja, ik ben om :+.

Het OS voelt ook lekker snel aan. Het syncen van een trophy ging net ook lekker snel.

[ Voor 21% gewijzigd door Conscience NL op 10-11-2016 20:51 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11-2025
Bedankt! ik neem aan dat alle c13 kabels goed zijn voor de pro?
zie trouwens net dat C13 kabels 3 ''gaatjes'' heeft ipv 2!

[ Voor 11% gewijzigd door Nix_R op 10-11-2016 20:44 ]

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08-2025
Bf1 draait als een tierelier op de pro op 1080p voor iedereen die nog twijfelt!!!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

(jarig!)
Thumper heeft intussen ook een Pro patch. Native 4K 60fps downsampled naar 1080p ziet er echt ontzettend strak uit! Zometeen Titanfall 2 eens testen, hoewel ik geen referentie heb met de standaard PS4.
shakespeare schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:40:
Bf1 draait als een tierelier op de pro op 1080p voor iedereen die nog twijfelt!!!
Ik lees op meer plaatsen dat BF1 inderdaad stukken beter draait dus lijkt me dat DICE die in de laatste update dan toch stilletjes heeft verwerkt, zonder het uberhaupt te vermelden in de patch notes.

[ Voor 50% gewijzigd door kazuka op 10-11-2016 20:41 ]

• Karakartal
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11-2023
shakespeare schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:40:
Dat terwijl er nog geen patch uitgebracht is? Zie je verder verschil in graphics oid?

Verwijderd

Zo, Skyrim ziet er wel even een stuk mooier uit zeg. M'n laatste save game was in een huisje. Toen ik naar buiten liep en water/bomen zag was dat wel even een "wauw" momentje.

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Iemand Dishonored 2 al geprobeerd? Vond deel 1 wel aardig te pruimen, maar d'r is de avond voor de release natuurlijk nog geen fatsoenlijke review te vinden door die belachelijke review embargo policy van Bethesda. Ook de eyecandy features voor de Pro zijn me allesbehalve duidelijk. Beetje jammer, ik had wel zin in een verse game voor de Pro op launchday.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-01 10:28
Hier net de PS4 Pro bekeken t.o.v. de OG PS4. Mijn mening: Wat betreft BF1 en FIFA 17 op dit moment de koop niet waard! BF1 de menu's lopen iets soepeler, maar verder is het verschil niet het geld waard. Uncharted 4: A Thief's End, leuk met ietsje betere graphics en HDR, maar ja de game ziet er sowieso al goed uit en om hem opnieuw te gaan spelen, omdat het Pro is? Hetzelfde geldt voor The Last Of Us. Conclusie: Heb je nog geen PS4, koop sowieso de PS4 Pro! Heb je een PlayStation 4 (Slim), koop dan een PlayStation 4 Pro als er echt een game uitkomt die ervoor 'gemaakt' is (Ik verwacht Horizon: Zero Dawn) of als je Playstation VR veel gebruikt, hier merk je wel dat het gewoon smoother loopt en mooier is. Het verschil bij Rise Of The Tomb Raider is leuk, maar niet zo spectaculair als je zou verwachten.

Wat mij verder opviel is, dat er op de verpakking niets genoemd wordt over 4K, 2160p, 60 FPS, betere graphics, als niets vermoedende klant is het nog steeds totaal onduidelijk als je de twee verpakkingen ziet welke je moet kopen. Het lijkt dus echt een product voor de 'enthousiast gamer' en langzaam zal dit de standaard PlayStation 4 worden in de komende twee jaar. Maar een nieuwe generatie is het zeker niet en zo voelt het ook niet. Native 2160p wordt het ook niet, daar is de machine te zwak voor op wat simpele grafische games na. Toch verwacht ik dat je volgend jaar een PS4 Pro moet hebben, omdat er nu wel steeds meer games komen die met de PS4 Pro bij de ontwikkelaar op tafel gemaakt zijn.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Shiverzz schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:52:
Iemand Dishonored 2 al geprobeerd? Vond deel 1 wel aardig te pruimen, maar d'r is de avond voor de release natuurlijk nog geen fatsoenlijke review te vinden door die belachelijke review embargo policy van Bethesda. Ook de eyecandy features voor de Pro zijn me allesbehalve duidelijk. Beetje jammer, ik had wel zin in een verse game voor de Pro op launchday.
Ben hem nu aan het spelen. Voor zover ik nu kan zeggen is het alleen maar beter dan deel 1. Over de Pro features kan ik niets zeggen. Zie echt geen enkele optie of zo maar het ziet er sowieso prachtig uit. Wel lastig dat je dus niet eens zeker weet of hij de pro nu al goed gebruikt.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• iaxe393
ok mediamarkt alexander doet dus echt niet mee aan de actie

heel erg jammer gezien ik dr nu voor lul heen ging :') :D zelfs toen ik aanbood 2x een pv (1500ps) 2x de PS4 pro en 2x een extra controller te kopen, kon er nog geen cent van af :(

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-01 02:18
Jumpman schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:54:
Hier net de PS4 Pro bekeken t.o.v. de OG PS4. Mijn mening: Wat betreft BF1 en FIFA 17 op dit moment de koop niet waard! BF1 de menu's lopen iets soepeler, maar verder is het verschil niet het geld waard.
Eens, zie totaal geen verschil tussen de ps4 en de pro op een 4k tv (samsung js8500)

• shakespeare
Ik kom van pc, bf constante fps veel beter. Er is wel degelijk verschil zeker bij ops 64 man

• shakespeare
Denk alleen dat niet iedereen het in de gaten, voor mij persoonlijk speelt bf pas lekker met constante fps.

En ja het ziet er scherper uit op ps pro naar mijn mening
Hier net de PS4 Pro bekeken t.o.v. de OG PS4. Mijn mening: Wat betreft BF1 en FIFA 17 op dit moment de koop niet waard! BF1 de menu's lopen iets soepeler, maar verder is het verschil niet het geld waard. Uncharted 4: A Thief's End, leuk met ietsje betere graphics en HDR, maar ja de game ziet er sowieso al goed uit en om hem opnieuw te gaan spelen, omdat het Pro is? Hetzelfde geldt voor The Last Of Us. Conclusie: Heb je nog geen PS4, koop sowieso de PS4 Pro! Heb je een PlayStation 4 (Slim), koop dan een PlayStation 4 Pro als er echt een game uitkomt die ervoor 'gemaakt' is (Ik verwacht Horizon: Zero Dawn) of als je Playstation VR veel gebruikt, hier merk je wel dat het gewoon smoother loopt en mooier is. Het verschil bij Rise Of The Tomb Raider is leuk, maar niet zo spectaculair als je zou verwachten.

Wat mij verder opviel is, dat er op de verpakking niets genoemd wordt over 4K, 2160p, 60 FPS, betere graphics, als niets vermoedende klant is het nog steeds totaal onduidelijk als je de twee verpakkingen ziet welke je moet kopen. Het lijkt dus echt een product voor de 'enthousiast gamer' en langzaam zal dit de standaard PlayStation 4 worden in de komende twee jaar. Maar een nieuwe generatie is het zeker niet en zo voelt het ook niet. Native 2160p wordt het ook niet, daar is de machine te zwak voor op wat simpele grafische games na. Toch verwacht ik dat je volgend jaar een PS4 Pro moet hebben, omdat er nu wel steeds meer games komen die met de PS4 Pro bij de ontwikkelaar op tafel gemaakt zijn.
Sony is inderdaad zuinig met de marketing, verder ook nergens reclame gezien, alleen van retailers zelf. De term pro is ook slecht gekozen, bedoelen ze daar proffesionele gamers mee? Voor de consument is het bijna net zo vaag als de wii u. Des ondanks maakt het voor Sony weinig uit of je nu de slim of pro neemt, ze willen vooral dat je games, accesoires en natuurlijk het aller liefst een ps plus abbo.

• iaxe393
heeft iemand hier ervaring met de Sansung KU6400 serie ? is dat wat voor op te gamen? Beetje normale input lag enzo?

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-10-2025

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Ik heb sinds vandaag de PS4 Pro nadat ik bijna 3 jaar de reguliere PS4 heb.
Ik heb altijd mijn Razer Kraken Chroma (USB) zonder problemen gebruikt, maar nu ik hem aansluit op de PS4 Pro kraakt mijn microfoon ontzettend erg, wat er voor zorgt dat andere mensen mij bijna niet meer kunnen verstaan.
Ondertussen werkt de headset prima op de PC.

Een herstart van de Pro, en of een andere USB poort proberen hebben beide niets uitgehaald. Iemand nog andere suggesties? Want ik baal hier wel een beetje van :'(

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

rajackar schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:58:
[...]

Ben hem nu aan het spelen. Voor zover ik nu kan zeggen is het alleen maar beter dan deel 1. Over de Pro features kan ik niets zeggen. Zie echt geen enkele optie of zo maar het ziet er sowieso prachtig uit. Wel lastig dat je dus niet eens zeker weet of hij de pro nu al goed gebruikt.
Thanks! Zelfs de op het Arkane Studios site wordt met geen woord over de Pro features gerept. Zou toch juist een verkoopargument zijn als ze iets hadden toegevoegd.

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05-2025
rajackar schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:58:
[...]

Dishonored 2 ben ik nu ook op de Pro aan het spelen. Het ziet er goed uit. Met name de HDR vind ik van meerwaarde. Het spel loopt erg soepel. Denk dat het qua graphics niet het hoogst haalbare is wat de Pro aankan. Dit past echter ook bij de cartoony look van Dishonored....

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Shiverzz schreef op donderdag 10 november 2016 @ 21:14:
[...]

Thanks! Zelfs de op het Arkane Studios site wordt met geen woord over de Pro features gerept. Zou toch juist een verkoopargument zijn als ze iets hadden toegevoegd.
Ja, dat zou ik ook denken. Ik hou er ook rekening mee dat die patch nog moet komen ;)
BasGrunn schreef op donderdag 10 november 2016 @ 21:14:
[...]

Dishonored 2 ben ik nu ook op de Pro aan het spelen. Het ziet er goed uit. Met name de HDR vind ik van meerwaarde. Het spel loopt erg soepel. Denk dat het qua graphics niet het hoogst haalbare is wat de Pro aankan. Dit past echter ook bij de cartoony look van Dishonored....
Weet je zeker dat je hdr gebruikt? Ik zie in de game nergens een verwijzing en de tv heeft het ook niet aan zoals bij andere games. Voor zover ik kan zeggen dus geen hdr.

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-01 21:31
Weet iemand of de actie van mediamarkt van het weekend of eventueel morgen nog van toepassing is?

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-01 17:01

Hegeman

Weet van alles wat

jaspov schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:36:
Weet iemand een cheapo in-ear voor de PS4 waarvan de microfoon ook werkt? Af en toe online dus hoef geen dure headset maar de mic moet wel werken. Alles wat ik nu in huis heb werkt niet.
Ik doe gewoon de oordopjes van m'n telefoon in de controller. Werkt perfect!

• Kyojuro
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 09:09
henkyyyyyyy schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:25:
Same here! Ik rook 't zelfs op de gang..

• BasGrunn
rajackar schreef op donderdag 10 november 2016 @ 21:18:
[...]

Ja, dat zou ik ook denken. Ik hou er ook rekening mee dat die patch nog moet komen ;)

[...]

Weet je zeker dat je hdr gebruikt? Ik zie in de game nergens een verwijzing en de tv heeft het ook niet aan zoals bij andere games. Voor zover ik kan zeggen dus geen hdr.
Bij Infamous Second Son geeft de tv ook niet aan dat hij HDR gebruikt en daarbij is het ook het geval. Het enige spel waarbij mijn Samsung aangeeft dat hij HDR content afspeelt is bij Deus Ex Mankind Divided. Als ik naar de graphics en de belichting kijk, krijg ik toch sterk de indruk dat bij Dishonored ook HDR gebruikt wordt..... But maybe I'm wrong.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

BasGrunn schreef op donderdag 10 november 2016 @ 21:40:
[...]

Bij Infamous Second Son geeft de tv ook niet aan dat hij HDR gebruikt en daarbij is het ook het geval. Het enige spel waarbij mijn Samsung aangeeft dat hij HDR content afspeelt is bij Deus Ex Mankind Divided. Als ik naar de graphics en de belichting kijk, krijg ik toch sterk de indruk dat bij Dishonored ook HDR gebruikt wordt..... But maybe I'm wrong.
Dat is apart. Ik krijg die melding bij zowel infamous als deus ex en bij Dishonored dus niet. Maar goed ook al is het geen hdr, het ziet er prachtig uit.

• BasGrunn
rajackar schreef op donderdag 10 november 2016 @ 21:42:
[...]

Dat is apart. Ik krijg die melding bij zowel infamous als deus ex en bij Dishonored dus niet. Maar goed ook al is het geen hdr, het ziet er prachtig uit.
Welke tv heb jij dan? Ik de Samsung 49KS7000. Krijg je Bij Battlefield 1 ook een melding van HDR content?

Edit: je hebt gelijk idd! Infamous geeft het wel aan.

[ Voor 6% gewijzigd door BasGrunn op 10-11-2016 21:54 ]

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03:15
Nix_R schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:37:
[...]

Pro gebruikt een C17 kabel, maar een C13 werkt ook middelste gaatje is voor aarde. De Pro heeft geen aarde, maar geen probleem het werkt gewoon met een C13 kabel.

Verwijderd

Yes, vanavond ook mijn PS Pro opgehaald bij Game Mania d:)b Gebruik gemaakt van de inruilactie.
Jay47 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:49:
[...]

Heb dinsdag de 2TB versie bij 4launch besteld ze hadden er 9 op voorraad, echter woensdag niet verstuurd.
Dus ik kijken en opeens hadden ze geen voorraad meer en levertijd meer dan 10 dagen :(
Contact gehad ze krijgen het volgende week binnen als het goed is.......bah wachten :'(
Wel klote dat ze klanten niet eens inlichten over de status dat het vertraagd is enzo, ik bestel daar dus niks meer!
Zelfde met Centralpoint :N
Vanmorgen direct een e-mail gestuurd. Ze konden het niet verklaren en kreeg excuses. Koop ik natuurlijk niks voor. Levering staat momenteel op 24-11, dus ik houd in de tussentijd mooi de overige webshops / Pricewatch in de gaten. Mocht iemand in de tussentijd een adresje tegenkomen, dan hoor ik het graag!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-01 21:50
Nix_R schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:37:
[...]

Heb je inmiddels de juiste al gevonden? Ik wil ook graag een extra voedingskabel.

Die c13 heeft idd 3 gaatjes als ik de fotos op allekabels.nl moet geloven.

psn: HertogJack

Verwijderd

Weet iemand dit ik heb al heel lang een ultra HD 4k tv van Samsung ue55f9000 alleen vandaag Ps4 pro ontvangen maar deze geeft bij Video alleen maar 1080 aan hij geeft aan dat 2160p niet ondersteund wordt weet iemand hoe dit zit?
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:45:
Zo, Skyrim ziet er wel even een stuk mooier uit zeg. M'n laatste save game was in een huisje. Toen ik naar buiten liep en water/bomen zag was dat wel even een "wauw" momentje.
Hier ook, ik speel overigens gewoon op 1080p, maar het ziet er echt beter uit op de Pro.

En dat terwijl de PS4 vrijwel volledig stil is, ideaal.
Mijn OG was nogal een stofzuiger dus dat is nogal een verschil. ;)

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01 18:27
HertogJack schreef op donderdag 10 november 2016 @ 21:52:
Heb je inmiddels de juiste al gevonden? Ik wil ook graag een extra voedingskabel. Die c13 heeft idd 3 gaatjes als ik de fotos op allekabels.nl moet geloven.
Kijk hier maar even. Formeel is het de C17, maar de C13 past net zo goed en die is tenminste universeel. Dat derde gaatje in de C13 is voor de aarde maar de Pro is niet van metaal, dus heeft dat weinig zin.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

BasGrunn schreef op donderdag 10 november 2016 @ 21:49:
[...]

Welke tv heb jij dan? Ik de Samsung 49KS7000. Krijg je Bij Battlefield 1 ook een melding van HDR content?

Edit: je hebt gelijk idd! Infamous geeft het wel aan.
LG Oled 55B6V. Battlefield heb ik niet dus die kan ik niet controleren.
Denk dat we dan wel weten dat hdr er bij Dishonored nu niet in zit. Ik vind het er btw wel echt fantastisch uit zien. Heel scherp en bijna geen shimmer.

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
DigitalError schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:33:
[...]

na de tegenvallende alpha toch maar de beta aangeslingerd vandaag. kon me wederom niet bekoren en deze game komt er hier alleen als ie toevallig een keer in de ps+ zit :P
Hier ook maar de game voelt erg leeg aan. Besturing is ook soms erg, meh. Niet echt mijn ding. Ziet er overigens ook beetje saai uit met alleen maar die sneeuw :P

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12-2025
Ondersteund de pro hdr via netflix? Hij geeft namelijk alleen 4k aan terwijl netflix via de tv app hdr aangeeft.

• BasGrunn
Malt007 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:05:
Ondersteund de pro hdr via netflix? Hij geeft namelijk alleen 4k aan terwijl netflix via de tv app hdr aangeeft.
Klopt inderdaad. Bij mij precies hetzelfde. Moet wellicht nog een update van Netflix komen.

• BasGrunn
rajackar schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:03:
[...]

LG Oled 55B6V. Battlefield heb ik niet dus die kan ik niet controleren.
Denk dat we dan wel weten dat hdr er bij Dishonored nu niet in zit. Ik vind het er btw wel echt fantastisch uit zien. Heel scherp en bijna geen shimmer.
Klopt inderdaad. Het ziet er gaaf uit een het typische Dishonored sfeertje. Ik zit nu net even Infamous Second Son te bekijken. Dat ziet er toch ook wel fantastisch uit!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

BasGrunn schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:16:
[...]

Klopt inderdaad. Het ziet er gaaf uit een het typische Dishonored sfeertje. Ik zit nu net even Infamous Second Son te bekijken. Dat ziet er toch ook wel fantastisch uit!
Idd erg mooi. De gameplay heeft me alleen nooit echt kunnen boeien. Maar nu handig dat First light ooit bij de plus games zat.

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Verschillen zijn idd minimaal, heb net bf1 gespeeld, zag er niet anders uit dan op de ps4 v1. Koop alleen een pro als je nog geen ps4 hebt of als je je oude ps4 voor een goed bedrag kan verkopen.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Tja, meningen verschillen. Ik vind het bij deus ex een erg groot verschil.
Dishonored 2 is ook bijzonder mooi. Niet op de normale gespeeld maar ik heb nog geen game met zo veel detail gezien met zo weinig aliasing en shimmer.

Holy shit, net dragon age inquisition goty edition gehaald, dat zijn 13 download bestanden.

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11-2025

Op de verpakking staat gewoon wat de Pro extra te bieden heeft hoor. Lijkt me vrij duidelijk dit:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9wQeDl8.jpg

Of ontbreekt die info op de EU box?

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
SC4RF4C3 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:23:
Verschillen zijn idd minimaal, heb net bf1 gespeeld, zag er niet anders uit dan op de ps4 v1. Koop alleen een pro als je nog geen ps4 hebt of als je je oude ps4 voor een goed bedrag kan verkopen.
Battlefield 1 heeft de Pro update toch ook nog niet ontvangen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Nieuwevolger schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:31:
Holy shit, net dragon age inquisition goty edition gehaald, dat zijn 13 download bestanden.
Koop de DriveClub season pass, dat zijn nog veel meer losse downloads :o

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:24
Pro ook opgepikt. Voor alleen het TV-beeld niet heel erg de moeite waard denk ik (heb een 4K tv). Vooral gekocht om de PSVR, beeld bij games schijnt beter te zijn, Batman lijkt bv. scherper over het hele beeld.

Haters everywhere but I don’t really care

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-01 14:52
Krijg net een mailtje dat m'n Pro retour is ontvangen inclusief credit nota, terwijl hij toch echt nog in m'n woonkamer staat.. :+

• Donstil
  • Niet online
matthijst schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:51:
Pro ook opgepikt. Voor alleen het TV-beeld niet heel erg de moeite waard denk ik (heb een 4K tv). Vooral gekocht om de PSVR, beeld bij games schijnt beter te zijn, Batman lijkt bv. scherper over het hele beeld.
Nu ik weer een PS4 heb jeukt het toch wel om ook de VR te halen :)
Ik ben alleen een beetje geschrokken van de matige beelden die ik tot nu toe ervaren heb (vooral DriveClub VR).

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:24
Donstil schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:03:
[...]

Nu ik weer een PS4 heb jeukt het toch wel om ook de VR te halen :)
Ik ben alleen een beetje geschrokken van de matige beelden die ik tot nu toe ervaren heb (vooral DriveClub VR).
Driveclub is vrij ruk.
Heb Until Dawn, Eagle Flight en Batman gekocht, verder veel met demo's gespeeld. Ik vind het wel een mooi apparaat.
Ben geen hardcore gamer, speel PS4 ook rustig 6-8 weken niet, maar vond dit wel erg cool om in huis te hebben. Januari RE7 :9

Haters everywhere but I don’t really care

• Donstil
  • Niet online
matthijst schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:12:
[...]

Driveclub is vrij ruk.
Heb Until Dawn, Eagle Flight en Batman gekocht, verder veel met demo's gespeeld. Ik vind het wel een mooi apparaat.
Ben geen hardcore gamer, speel PS4 ook rustig 6-8 weken niet, maar vond dit wel erg cool om in huis te hebben. Januari RE7 :9
Ja hier nog een. Gamen is een leuke hobby maar we zitten er genoeg voor welke ik belangrijker vind.

Opzich ben ik wel voor kleine games en ervaringen op de VR alleen dan moeten die wel 100% zijn uitgewerkt.

Zo kreeg ik eens op de HTC Vive een DuckHunt VR demo. Erg gaaf en dat zie ik dan ook graag naar de PSVR komen.

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:33
Ps4 pro bevalt goed, ben nog een keer Ratchet & clank Challenge mode aan het spelen. :)
Morgen ga ik m ook aansluiten op een 4k tv, ben benieuwd, nu staat hij op een 1440p monitor. (daar heeft de pro helaas geen mode voor, dus gewoon 1080p)

Kan niet wachten op Final fantasy :D
Voor de VR vermaak komt ook trackmania morgen binnen ^^

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Vandaag ook m'n PS4 Pro binnengekregen. Nog weinig mee gedaan, alleen herinstalleren van games en even kort wat geprobeerd. De menu's lopen soepeler, dat viel mij in ieder geval wel op. Het enige waar ik mij een beetje zorgen om maak is de informatie onder Video Output:
- Resolution: 3840 x 2160 - 60 Hz
- Color Format: RGB
- HDR on Your TV: Not Supported
- HDCP: 1.4
- The connected TV does not support HDCP 2.2. Applications that support 4K might not display in 4K.

Ondanks dat is het wel een hoge (4K) resolutie, de letters in de menu's zijn erg scherp. Alleen die melding die erbij staat bevalt mij niet. Mijn tv is een Samsung UE55HU7500. Rechtstreeks met de bijgeleverde hdmi-kabel aangesloten op de PS4 Pro. Die tv kostte twee jaar terug 2000 euro, het was geen instapmodel. Ik heb weinig verstand van standaarden maar als ie nu al verouderd is dan is het m'n laatste Samsung ooit. Dat ie geen HDR support had, dat vermoedde ik al (vind ik denk ik niet zo erg), maar mag hopen dat een 4K tv twee jaar later ook gewoon 4K kan weergeven? Weet iemand wat het inhoudt en wat de beperkingen zijn? Is het nog op te lossen?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Tom schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:20:
Vandaag ook m'n PS4 Pro binnengekregen. Nog weinig mee gedaan, alleen herinstalleren van games en even kort wat geprobeerd. De menu's lopen soepeler, dat viel mij in ieder geval wel op. Het enige waar ik mij een beetje zorgen om maak is de informatie onder Video Output:
- Resolution: 3840 x 2160 - 60 Hz
- Color Format: RGB
- HDR on Your TV: Not Supported
- HDCP: 1.4
- The connected TV does not support HDCP 2.2. Applications that support 4K might not display in 4K.

Ondanks dat is het wel een hoge (4K) resolutie, de letters in de menu's zijn erg scherp. Alleen die melding die erbij staat bevalt mij niet. Mijn tv is een Samsung UE55HU7500. Rechtstreeks met de bijgeleverde hdmi-kabel aangesloten op de PS4 Pro. Die tv kostte twee jaar terug 2000 euro, het was geen instapmodel. Ik heb weinig verstand van standaarden maar als ie nu al verouderd is dan is het m'n laatste Samsung ooit. Dat ie geen HDR support had, dat vermoedde ik al (vind ik denk ik niet zo erg), maar mag hopen dat een 4K tv twee jaar later ook gewoon 4K kan weergeven? Weet iemand wat het inhoudt en wat de beperkingen zijn? Is het nog op te lossen?
Je TV ondersteunt HDCP 2.2 . Probeer je HDMI2 (ARC) poort eens?
Pagina: 1 ... 67 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.