Mediamarkt alkmaar had er nog een aantal, en bij de intertoys in het centrum van alkmaar hadden ze er nog 2!
Ik kan ook bevestigen dat de PS4 Pro + COD Infinity (zonder legacy) als 'bundel' is te krijgen in de Mediamarkt Amsterdam West voor €399. Volgens de verkoper is het gewoon een landelijke actie, alleen maken ze er geen reclame voor. Zeker een verkoper aanspreken dus.
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Bij mij is die de boel ook aan het installeren.
Gedaan. Audio gaat kennelijk standaard via ARC terug naar m'n receiver dus dat is prima! Ik kan nu ook 2160p inschakelen, eveter alleen YUV420 en geen RGB. Iemand enig idee wat het verschil is?Bartske schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:50:
[...]
Probeer eens om hem direct op je tv aan te sluiten en het geluid met ARC naar je receiver te sturen?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Zijn er al mensen bij Game Mania geweest met hun PS4 om deze te "ruilen"? Hoe verloopt dit? Ik wil namelijk niet straks uren moeten wachten op een ruil of dat ze zeggen: kom volgende week maar terug voor je Pro, en laat je PS4 maar hier dan testen we ff 48 uur...
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Dat zijn de aansluitingen niet de kabels.koffieboontje schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:20:
[...]
Enige verschil is dat je met HDMI 2.0 een 4k resolutie aan kunt met 60 Hz, met 1.4 kun je ook 4k resolutie aan echter met een max van 30 Hz.
Zie hieronder de verschillen tussen de HDMI versies:
[afbeelding]
PostNL heeft de mijne nog steeds niet in het busje geladen. Zou voor 11u bezorgd worden.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik hoorde dat door de drukte nu het testen wel tot 2 weken kan duren, ik zou even informeren bij je lokale game mania hoe druk ze het hebben. Je bent hem iig een tijdje kwijt.CSB schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:56:
Zijn er al mensen bij Game Mania geweest met hun PS4 om deze te "ruilen"? Hoe verloopt dit? Ik wil namelijk niet straks uren moeten wachten op een ruil of dat ze zeggen: kom volgende week maar terug voor je Pro, en laat je PS4 maar hier dan testen we ff 48 uur...
Dus. Daar was ik al bang voor. Dat gaat hem dan dus niet worden. Dan verkoop ik hem liever voor 200 euro en dan koop ik wel gewoon een pro.Bartske schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:59:
[...]
Ik hoorde dat door de drukte nu het testen wel tot 2 weken kan duren, ik zou even informeren bij je lokale game mania hoe druk ze het hebben. Je bent hem iig een tijdje kwijt.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Zo, CoD net verkocht voor € 35,-. Pro heeft dus € 364,- gekost. Mooie prijs zeg ik zo.
RGB optie kan alleen gekozen worden als je tv HDR compatible is.EricNL schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:56:
[...]
Gedaan. Audio gaat kennelijk standaard via ARC terug naar m'n receiver dus dat is prima! Ik kan nu ook 2160p inschakelen, eveter alleen YUV420 en geen RGB. Iemand enig idee wat het verschil is?
PSN ID: Hanssuh
M'n TV is HDR compatible. LG 55EG920V...hanssuh schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:01:
[...]
RGB optie kan alleen gekozen worden als je tv HDR compatible is.
Iedereen blij met zijn Pro. En ik maar wachten op een kleine NES.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hoe zit het met het lawaai? De ps4 maakt echt veel lawaai bij sommige spellen, hopelijk is de pro nu dan eindelijk echt stil.
Tja dat heb ik daar al tig keer mee gemaakt bij MM in het algemeen. Ze zijn zo arrogant als dat ze groot zijn.grun93 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:48:
Net bij Sontplein Groningen geweest, daar stonden nog twee volle paletten Pro's (>40 stuks). Helaas is er geen onderhandelen mogelijk over een spel, gratis of met korting. Toen ik zei dat andere MM's dat soms wel deden, zeiden ze gewoon: nou, dan koop je hem daar toch...
Jaren terug kochten we met 4 personen een totale hi-tech inboedel met een waarde van 30.000 euro (tv's, home cinema sets, koelkasten, wasmachines etc etc) We vroegen wat voor korting er af ging als we zulke hoeveelheden afnamen: helemaal 0,0 al kochten we voor een ton zei de medewerker. Sindsdien ben ik afgeknapt op de Mediamarkt. Om nog maar te zwijgen over de BTW acties daar, maffiapraktijken!
Ah gossie....koffieboontje schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:04:
[...]
Tja dat heb ik daar al tig keer mee gemaakt bij MM in het algemeen. Ze zijn zo arrogant als dat ze groot zijn.
Jaren terug kochten we met 4 personen een totale hi-tech inboedel met een waarde van 30.000 euro (tv's, home cinema sets, koelkasten, wasmachines etc etc) We vroegen wat voor korting er af ging als we zulke hoeveelheden afnamen: helemaal 0,0 al kochten we voor een ton zei de medewerker. Sindsdien ben ik afgeknapt op de Mediamarkt. Om nog maar te zwijgen over de BTW acties daar, maffiapraktijken!
Zojuist gefixed. Moest nog even wat aanpassen op m'n LG TV. Weet niet of het nou komt omdat m'n beeldmodus op "Eco" stond (en dus naar "Game") heb aangepast of dat ik "Ultra Deep HD" ofzo heb aangezet. Video Uitvoer van PS4 geeft nu ook aan dat 2k/4k HDR ondersteund wordt.hanssuh schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:01:
[...]
RGB optie kan alleen gekozen worden als je tv HDR compatible is.
Ik heb bij Game Mania Amsterdam (Nieuwendijk) een PS4 Pro gereserveerd en heb vanochtend mijn oude PS4 langsgebracht. Er stond 1 persoon voor mij waarbij z'n PS direct werd getest, en ik heb mijne achtergelaten om te laten testen (kon ook direct, maar ik haal 'm vanmiddag na werk op). Wellicht verschilt het heel erg per filiaal? Ik zou gewoon even bellen.CSB schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:56:
Arrived anxious, left bored
Hmmm...EricNL schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:02:
[...]
M'n TV is HDR compatible. LG 55EG920V...
Bij mij is het iig zo dat ik die optie niet kon kiezen omdat mijn tv geen HDR heeft, althans dat dacht ik.
Dan ondersteunt onze tv's de RGB optie dus blijkbaar niet.
PSN ID: Hanssuh
GameMania Roosendaal:Puck schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:09:
[...]
Ik heb bij Game Mania Amsterdam (Nieuwendijk) een PS4 Pro gereserveerd en heb vanochtend mijn oude PS4 langsgebracht. Er stond 1 persoon voor mij waarbij z'n PS direct werd getest, en ik heb mijne achtergelaten om te laten testen (kon ook direct, maar ik haal 'm vanmiddag na werk op). Wellicht verschilt het heel erg per filiaal? Ik zou gewoon even bellen.
- Console + Controller worden fysiek gechecked (duurde ongeveer 5 seconden)
- Console wordt aangesloten
- Mortal Kombat nummertje zoveel wordt er in gepropt
- Buttons worden ff gebashed
- Gefelicituurd, uw PS4 werkt prima.
PS4 Pro mee naar huis en klaar.
Gisteren aangegeven: hij is doodstil. Ook aanzetten hoor je 'm niet.wes- schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:04:
Hoe zit het met het lawaai? De ps4 maakt echt veel lawaai bij sommige spellen, hopelijk is de pro nu dan eindelijk echt stil.
Goed gedaan, die COD: Infinite Warfare heb je niets aan. Gezien ik eigenlijk geen PlayStation 4 Pro wilde kopen en alleen maar BF1 speel, denk ik er ook aan om bij nader inzien Rise Of The Tomb Raider terug te brengen, scheelt toch weer € 53,00 op de aanschafprijs, waardoor de PlayStation 4 Pro op € 326,00 uitkomt.bram1984 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:00:
Zo, CoD net verkocht voor € 35,-. Pro heeft dus € 364,- gekost. Mooie prijs zeg ik zo.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Met het aanzetten hoor ik mijn ps4 ook niet. Ik ben meer benieuwd naar games die de ps4 pro zwaarder belasten.bram1984 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:11:
[...]
Gisteren aangegeven: hij is doodstil. Ook aanzetten hoor je 'm niet.
Dus 4k games of games die geoptimaliseerd zijn voor de ps4 pro
Vanmorgen in Dord; ik stond er 10 min voor openingstijd. Ik was de eerste. Ps4 werd getest;ze sluiten jouw kabels aan op een tv, ze kijken of ie boot, of de controller werkt en ze installeren een game (fifa 17) om te kijken of de disc drive goed werkt. Al met al duurde het max 5 min. En heel goed controleren ze ook niet, zo had de verkoper niet door dat de R2 knop een beetje stuk is (die blijft "hangen"), dus nu weer een goede nieuwe Ds4CSB schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:56:
Zo te zien zien worden je save files niet automatisch meegenomen naar de pro, niet zo heel erg voor mij aangezien ik nog maar 1 van de 4 campaigns had gespeeld van bf1, maar niet handig.
Op basis van het intro level ziet alles er net iets strakker uit en de frame rate is ook wel soepel, maar daar had ik op de ps4 ook geen last van.
Downloaden van meerdere bestanden lijkt ook sneller te gaan, maar m'n pro maakt net wel heel de tijd herrie bij het installeren van bf1 en het downloaden van 3 games, net toevallig gestopt toen het installeren klaar was.
Op basis van het intro level ziet alles er net iets strakker uit en de frame rate is ook wel soepel, maar daar had ik op de ps4 ook geen last van.
Downloaden van meerdere bestanden lijkt ook sneller te gaan, maar m'n pro maakt net wel heel de tijd herrie bij het installeren van bf1 en het downloaden van 3 games, net toevallig gestopt toen het installeren klaar was.
Dan heb je mazzel. Mijn OG PS4 hoor je toch wel goed blazen als ik 'm gebruik. Ook als ik niet aan het spelen ben.wes- schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:17:
[...]
Met het aanzetten hoor ik mijn ps4 ook niet. Ik ben meer benieuwd naar games die de ps4 pro zwaarder belasten.
Dus 4k games of games die geoptimaliseerd zijn voor de ps4 pro
Ik heb gisteren 2,5 uur Tomb Raider gespeeld en heb 'm niet gehoord.
Haha smiechtJay_Snake schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:19:
[...]
Vanmorgen in Dord; ik stond er 10 min voor openingstijd. Ik was de eerste. Ps4 werd getest;ze sluiten jouw kabels aan op een tv, ze kijken of ie boot, of de controller werkt en ze installeren een game (fifa 17) om te kijken of de disc drive goed werkt. Al moet al duurde het max 5 min. En heel goed controleren ze ook niet, zo had de verkoper niet door dat de R2 knop een beetje stuk is (die blijft "hangen"), dus nu weer een goede nieuwe Ds4
Ook maar een pro gehaalt bij MM Rotterdam-zuid, kon GTA V meenemen voor 28 euro toch maar niet gedaan.Heb nog The last of us liggen en uc. Liep toch wel hard hoor die pro, liepen al drie gasten voor mij weg met een pro.Vanavond maar ff checken helaas nog geen 4k tv maar dat komt nog wel...
Ik heb ook niet de launch ps4 maar de eerste witte variantbram1984 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:20:
[...]
Dan heb je mazzel. Mijn OG PS4 hoor je toch wel goed blazen als ik 'm gebruik. Ook als ik niet aan het spelen ben.
Ik heb gisteren 2,5 uur Tomb Raider gespeeld en heb 'm niet gehoord.
Ok goed om te weten
Heb alleen weer geen verbinding met de servers van ea
Watch_Dogs 2 ziet er echt prachtig uit op de PS4 Pro. Patch 1.02 voegt support voor de Pro toe en het verschil is duidelijk te merken
Ok, heel cool. Alles nu aangesloten en wel. Alles in 4k. Hoe weet ik wanneer m'n spel "PS4 Pro" geupdate is? In dit geval: Fifa 17 (ik weet het, misschien niet het parade-paardje voor de PS4 Pro maar toch).
http://www.psx-sense.nl/2...euning-lancering-console/EricNL schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:26:
Ok, heel cool. Alles nu aangesloten en wel. Alles in 4k. Hoe weet ik wanneer m'n spel "PS4 Pro" geupdate is? In dit geval: Fifa 17 (ik weet het, misschien niet het parade-paardje voor de PS4 Pro maar toch).
Battlefield en Fifa is alleen nog onzeker, info ontbreekt qua details en volgens mij is er ook geen patch.
PostNL in de file, gaat hem dus niet worden vandaag.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
PS4 Pro - Nois & heat
Iemand ervaring met online reserveren en afhalen in de winkel bij de Media Markt? Ik had mijn PSVR bijvoorbeeld ruim voor de lancering besteld via internet, een dag voor de lancering kreeg ik bericht dat hij verzonden was naar de MM van mijn keuze en dat ik bericht zou krijgen wanneer ik hem kon ophalen. Een dag later geen bericht en een dag na de lancering pas bericht dat ik hem kon ophalen. De PSVR die ik via Bol had besteld kwam wel gewoon op de dag van de lancering binnen, dus heb ik die van de MM maar laten liggen.
Nu heb ik de Pro alleen bij de MM besteld en gisteren bericht ontvangen dat hij is verzonden, maar als ik vandaag geen bericht ontvang dat ik hem kan ophalen, heeft het dan zin om er langs te gaan?
Ik heb overigens ook weleens wat besteld bij de MM en gekozen voor afhalen en dan stond er een rijd bij de servicebalie. Het product was in de winkel ook gewoon op voorraad, dus heb ik het gewoon uit de winkel gepakt en afgerekend bij de kassa. De internetbestelling wordt dan vanzelf geannuleerd. Mogelijk ga ik dat vanavond ook even proberen als ik weer niks hoor.
Nu heb ik de Pro alleen bij de MM besteld en gisteren bericht ontvangen dat hij is verzonden, maar als ik vandaag geen bericht ontvang dat ik hem kan ophalen, heeft het dan zin om er langs te gaan?
Ik heb overigens ook weleens wat besteld bij de MM en gekozen voor afhalen en dan stond er een rijd bij de servicebalie. Het product was in de winkel ook gewoon op voorraad, dus heb ik het gewoon uit de winkel gepakt en afgerekend bij de kassa. De internetbestelling wordt dan vanzelf geannuleerd. Mogelijk ga ik dat vanavond ook even proberen als ik weer niks hoor.
Bij de mm hengelo vertelde ze dat hun online bestelling pas vanmiddag binnen kwamen. Maar je kan hem natuurlijk wel gewoon uit de winkel halen.KlaasjeNL schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:36:
Iemand ervaring met online reserveren en afhalen in de winkel bij de Media Markt? Ik had mijn PSVR bijvoorbeeld ruim voor de lancering besteld via internet, een dag voor de lancering kreeg ik bericht dat hij verzonden was naar de MM van mijn keuze en dat ik bericht zou krijgen wanneer ik hem kon ophalen. Een dag later geen bericht en een dag na de lancering pas bericht dat ik hem kon ophalen. De PSVR die ik via Bol had besteld kwam wel gewoon op de dag van de lancering binnen, dus heb ik die van de MM maar laten liggen.
Ik probeer MM Eindhoven Centrum en Ekkersrijt te bellen. Paar keer geprobeerd, geen enkele verbinding. Gaat niet eens over, verbinding wordt gelijk verbroken. Volgens mij hebben ze zoveel telefoon met belletjes dat ze de stekker eruit hebben getrokken. Kan me voorstellen als medewerker/verkoper dat je er helemaal gestoord van wordt. Maarja ze hebben het zelf in de hand. Als iemand nog in Eindhoven komt en zo'n deal voor elkaar krijgt, please let us know! Thanks.
Ik kan er sowieso vanavond pas heen en woon toevallig ook in Hengelo.Nieuwevolger schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:39:
[...]
Bij de mm hengelo vertelde ze dat hun online bestelling pas vanmiddag binnen kwamen. Maar je kan hem natuurlijk wel gewoon uit de winkel halen.
Arghhhh, ik zit die track & trace pagina maar steeds te verversen als 'n gek! Staat nog steeds dat ie vandaag gaat komen tussen 13:00 en 15:00
speel je op 1080P ?, merk je verschil met FPS ? voelt het vloeiender aan ? of zijn het alleen de textures ? meer info graag...MelvinW schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:26:
Watch_Dogs 2 ziet er echt prachtig uit op de PS4 Pro. Patch 1.02 voegt support voor de Pro toe en het verschil is duidelijk te merken
[ Voor 7% gewijzigd door Farabi op 10-11-2016 11:44 ]
Lastig vergelijken met een game die ie waarschijnlijk niet op de OG gespeeld heeft..
MM Arnhem precies hetzelfde.. geen mogelijkheid icm met COD of ander spel. Alleen maar arrogantie en bijzonder slechte service...koffieboontje schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:04:
[...]
Tja dat heb ik daar al tig keer mee gemaakt bij MM in het algemeen. Ze zijn zo arrogant als dat ze groot zijn.
MM en de telefoon opnemen. Nee dat doen ze nooit hoor. Heeft niks met een release oid te maken. Altijd al een drama geweest.koffieboontje schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:42:
Ik probeer MM Eindhoven Centrum en Ekkersrijt te bellen. Paar keer geprobeerd, geen enkele verbinding. Gaat niet eens over, verbinding wordt gelijk verbroken. Volgens mij hebben ze zoveel telefoon met belletjes dat ze de stekker eruit hebben getrokken. Kan me voorstellen als medewerker/verkoper dat je er helemaal gestoord van wordt. Maarja ze hebben het zelf in de hand. Als iemand nog in Eindhoven komt en zo'n deal voor elkaar krijgt, please let us know! Thanks.
Haha, ja moeten ze maar goed controleren. Ik had voor de zekerheid nog een controller meegenomen. Ik had nooit verwacht dat degene met een "hangende" R2 goedgekeurd zou worden. Maar tot mijn verbazing gebeurde dat dus wel. Nou ja, ook goed
Ik wacht wel tot er bundels beschikbaar komen.
Vind het van de zotte dat je een PSPRO koopt en daar €400 voor lapt en dan nog niet eens kan spelen
Vind het van de zotte dat je een PSPRO koopt en daar €400 voor lapt en dan nog niet eens kan spelen
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Wat is het verschil dan met een normale PS4 kopen voor 400 en niets kunt spelen?jimz93 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:54:
Je zult of al in het bezit moeten zijn van een of meerdere games. Of idd games kopen.
Net als bij een game computer. Of een magnatron terwijl je nog niets hebt om op te warmen/bereiden.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ga je aan de demo'sjimz93 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:54:
Vanochtend maar eens naar de MM The Wall in Utrecht gereden. Stond een palletje klaar in de winkel. Dingetje opgepikt en voor morgen maar eens de Nintendo Classic Mini Nes gereserveerd voor Sinterklaas
Deze opmerking slaat werkelijk nergens op.DarkSide schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:56:
[...]
Wat is het verschil dan met een normale PS4 kopen voor 400 en niets kunt spelen?
Je zult of al in het bezit moeten zijn van een of meerdere games. Of idd games kopen.
Net als bij een game computer. Of een magnatron terwijl je nog niets hebt om op te warmen/bereiden.
De PS4 kwam standaard met een game beschikbaar bij launch, zoals het hoort zeg maar...
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Eh, nee hoor. En wat belet jou er gewoon een spel bij te kopen/bestellen?jimz93 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:01:
[...]
Deze opmerking slaat werkelijk nergens op.
De PS4 kwam standaard met een game beschikbaar bij launch, zoals het hoort zeg maar...
"Ja maar het gaat mij om het principe."Exorcist schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:02:
[...]
Eh, nee hoor. En wat belet jou er gewoon een spel bij te kopen/bestellen?
Voor mij geen Pro vandaag vrees ik dankzij PostNL.
Bij mijn day one zat geen game hoor. Hoe kom je daar bij?jimz93 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:01:
[...]
Owh. Dit valt mij eigenlijk best wel tegen tbh
Misschien als het beweegt dat het er beter uitziet. Ik heb dat wel vaker dat stills/screenshots er minder uit vind zien dan moving content.
[ Voor 19% gewijzigd door Jasphur op 10-11-2016 12:16 ]
Ik heb nog niet eens een 4k scherm haha. Voor mij wachten tot de kerst kortingen.
Mijn Pro zal straks worden afgeleverd bij Primera en dan haal ik hem vanmiddag even op en zet ik hem thuis. Wissel ik de HDD effe om en gaat mijn SSHD erin, OS terug zetten via USB en dan restore terugzetten van een externe 2TB hdd.
Dit zal wel eventjes 2/2,5 uur duren dus dan ga ik ondertussen weer richting kantoor.
Dit zal wel eventjes 2/2,5 uur duren dus dan ga ik ondertussen weer richting kantoor.
Hier nog wat meer screenshots van Watch Dogs 2: http://imgur.com/a/p4wrD
Wat ik belangrijker vind, hoe is de gameplay en het verhaal? Is het net zo slap als dat van Watch Dogs 1 en moet je weer torentje zoeken etc?
PSN: Alvanosa
Dat valt me tegen, zijn er bijv. geen mensen op straat? Het komt een beetje doods over.MelvinW schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:17:
Ze hadden er een stuk van 15 denk ik, waren bij opening meteen 4 klanten, maar sommige hadden een bestelling dus die komen dan terug in de winkel. Verder ook niks gezien van die cod bundel, volgens mij hoort die actie ook met de ps slim. We kan je psvr uittesten op de pro.KlaasjeNL schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:43:
[...]
Ik kan er sowieso vanavond pas heen en woon toevallig ook in Hengelo.Hadden ze er daar nog veel op voorraad? En daar deden ze dus moeilijk over die actie met COD?
laat maar weten als je meer weet, voor mij ook wel interessantkoffieboontje schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:42:
PSN ID: Svennie-NL
Wauw.MelvinW schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:17:
En ik maar denken van dat dit zoveel beter zou zijn dan deel 1
Beeld ziet er in ieder geval wel goed uit. (vind ik)MelvinW schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:17:
Nou inderdaad, zo is het nooit in San Francisco! Jammer hoor..niekvandermeer schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:20:
[...]
Dat valt me tegen, zijn er bijv. geen mensen op straat? Het komt een beetje doods over.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Zoals het in jouw wereld hoort dus, want bundels zijn er alleen maar om mensen over de streep te trekken die op aanbiedingen geilen.jimz93 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:01:
[...]
Dan moet eerst de losse verkoop minder worden en dan zal je nog geen nieuwe game + console voor €400,- krijgen binnen een paar maanden van nu. (op die paar lucky basterds bij de MM na).
Je betaald namelijk altijd voor die game maar dan minder. Moet zeggen dat het magnetron voorbeeld erg toepasbaar is op jouw uitspraak
https://twitter.com/akcirtapdutchgio schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:15:
[...]
Ook gewoon een Tweakers account voor aangemaakt, je zou bijna denken dat het nog serieus is ook.
Pech voor Patrick denk ik
PSN: Maichel
http://imgur.com/a/jCrtu
Wauw die planten zien er mooi uit joh
(Waarom krijg ik het niet voor elkaar met deze 'Afbeelding toevoegen' knop?
[ Voor 60% gewijzigd door DeKoetsier op 10-11-2016 12:28 ]
Dit.niekvandermeer schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:20:
[...]
Dat valt me tegen, zijn er bijv. geen mensen op straat? Het komt een beetje doods over.
Je zou toch met een Pro ook extra kracht hebben om meer mensen etc. te kunnen laten zien...
Dat is ook wat waardevoller dan een lege open-world in 4K...
Volgens mij mag dat van Sony dan weer niet omdat het spel an sich gelijk moet blijven aan de non pro versie.dutchgio schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:25:
[...]
Dit.
Je zou toch met een Pro ook extra kracht hebben om meer mensen etc. te kunnen laten zien...
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Maar dan zou je onderscheid maken tussen Pro en niet pro qua spel, en dat was niet de bedoeling geloof ik.dutchgio schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:25:
[...]
Dit.
Bij TLoU is 4K automatisch actief als je 30 FPS aanzet?
heb net ook de pro gehaald.. nog geen 4k hdr tv. maar volgens mij draait het op 1080p ook allemaal wat beter, ik hoop iig bf1. vanavond maar eens testen.
een ding begrijp ik niet helemaal, ook al zijn de games niet gepatched dan moeten ze toch alsnog beter draaien op de pro vanwege de hardware ?
een ding begrijp ik niet helemaal, ook al zijn de games niet gepatched dan moeten ze toch alsnog beter draaien op de pro vanwege de hardware ?
Nee.shakespeare schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:27:
heb net ook de pro gehaald.. nog geen 4k hdr tv. maar volgens mij draait het op 1080p ook allemaal wat beter, ik hoop iig bf1. vanavond maar eens testen.
http://www.psx-sense.nl/2...aande-games-zonder-patch/
Niet om flauw te doen, maar had je serieus verwacht dat je een geloofwaardige en levendige wereld zou krijgen van Ubisoft? Ze weten het altijd mooi te presenteren in trailers maar daar moet je even doorheen prikkenniekvandermeer schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:20:
[...]
PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984
Op sommige plekken is het iets drukker:niekvandermeer schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:20:
[...]
Iemand trouwens enig idee of de pro patches voor Skyrim en BF1 al online staan?
Dat zou dus betekenen dat Bf1 dus al wel gepatched is? Immers nu locked op 1080p met 60hz right?
In ing rentepuntenwinkel zijn ac ezio collection en watch dogs 2 te pre-orderen voor 27 euro en 37 euro.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik hoor iedereen zeggen dat het tegenvalt, maar die drawdistance en AA zien er naar mijn mening behoorlijk goed uit.MelvinW schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:29:
[...]
Op sommige plekken is het iets drukker:
[afbeelding]
Goeie vraag, zou kunnen dat dat spel al vanaf dag 1 support heeft voor Pro omdat het vrij nieuw is, maar kan het je niet zeggen helaas....DeKoetsier schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:30:
[...]
Dat zou dus betekenen dat Bf1 dus al wel gepatched is? Immers nu locked op 1080p met 60hz right?
Ik vind de game er ook vrij goed uitzien hoorVI92DO schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:31:
[...]
Ik hoor iedereen zeggen dat het tegenvalt, maar die drawdistance en AA zien er naar mijn mening behoorlijk goed uit.
Het is dat je interactie met ze hebt á la hacken maar anders zou het net als de graphics/detials/resolutie puur visueel zijn.Maichel schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:27:
[...]
Maar dan zou je onderscheid maken tussen Pro en niet pro qua spel, en dat was niet de bedoeling geloof ik.
Ik vind watch dogs er prima uit zien anders, is die verder nog leuk melvin.
Net ook met mijn laatste poging om verbinding met de server te maken voor ea na 10x proberen was het geluk, heb toch het gevoel dat de game stilletjes al gepatches is, het voelt wat stabieler, maar heet beeld lijkt ook wat strakker door dat de resolutie stabiel op 1080p blijf ik, mensen op neogaf melden al het zelfde.
Net ook met mijn laatste poging om verbinding met de server te maken voor ea na 10x proberen was het geluk, heb toch het gevoel dat de game stilletjes al gepatches is, het voelt wat stabieler, maar heet beeld lijkt ook wat strakker door dat de resolutie stabiel op 1080p blijf ik, mensen op neogaf melden al het zelfde.
Dit ziet er behoorlijk slecht uit, U4:A Thief's End is op de gewone PS4 zeker mooier.
Ook wel logisch, exclusive vs. multi-platform. Graphics is ook nooit het sterkste punt van Watch Dogs geweest, of van Ubi in het algemeen al niet.
Die screen ziet er wel beter uitMelvinW schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:29:
[...]
Op sommige plekken is het iets drukker:
[afbeelding]
Maar op veel plekken mis ik schaduw en diepte (kwaaltje bij veel Ubisoft titels), wat mij het gevoel geeft door Madurodam te lopen. Misschien een klein detail maar hierdoor kan ik er nooit echt lekker inkomen.
Heb je toevallig de mogelijkheid om gameplay te tonen?
PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984
Dat geldt volgens mij alleen voor MP games. Skyrim heeft bijvoorbeeld meer beplanting in de Pro versie zitten.rajackar schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:26:
[...]
Volgens mij mag dat van Sony dan weer niet omdat het spel an sich gelijk moet blijven aan de non pro versie.
Naughty Dog, lineair, exclusive. Ik had niet verwacht dat WD2 er beter uit zou gaan zien.Jumpman schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:35:
[...]
Dit ziet er behoorlijk slecht uit, U4:A Thief's End is op de gewone PS4 zeker mooier.
Ik zou dan eerder zeggen dat Batman er op de oude PS4 beter uitziet.
Dat ben ik niet met je eens, Far Cry 3 en ook 4 zagen er prachtig uit bij de release in vergelijking met andere games die rond dezelfde tijd uitkwamen.dutchgio schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:36:
Ook wel logisch, exclusive vs. multi-platform. Graphics is ook nooit het sterkste punt van Watch Dogs geweest, of van Ubi in het algemeen al niet.
Aldus de mediamarkt zuidermolen in amsterdam west
http://i.imgur.com/196eOV5h.jpg
Ik vind hem tot nu toe heel erg tof! Het eerste deel had ik na een uurtje al neergelegd, maar dit deel is echt stukken beter.Nieuwevolger schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:34:
Ik vind watch dogs er prima uit zien anders, is die verder nog leuk melvin.
De PSVR ligt sinds ik mijn PS4 afgelopen weekend heb verkocht losgekoppeld op zolder te wachten om aangesloten te worden op een PS4 Pro.Nieuwevolger schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:21:
[...]
Ze hadden er een stuk van 15 denk ik, waren bij opening meteen 4 klanten, maar sommige hadden een bestelling dus die komen dan terug in de winkel. Verder ook niks gezien van die cod bundel, volgens mij hoort die actie ook met de ps slim. We kan je psvr uittesten op de pro.
Vanavond maar even langs de MM. Heb van PostNL een T&T dat hij vanmiddag wordt bezorgd. Dan ga ik geen afhaalbericht van de MM meer afwachten. Ik blijf het overigens vreemd vinden dat ze voor dit systeem kiezen en dit logistiek niet gewoon intern regelen door winkels met een bepaald aantal internetreserveringen standaard van een bepaalde voorraad te voorzien, in plaats van alle reserveringen afzonderlijk weer naar een winkel te versturen via pakketpost.
Kijk dit is concrete informatie waar wij allen wat mee kunnen!Ilias1991 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:39:
Aldus de mediamarkt zuidermolen in amsterdam west
Nu proberen in de winkel hier ipv CoD -> Tomb Raider bij te krijgen.
Even wat interessante posts van Neogaf wat betreft BF1
(schijnbaar niet van de Europese)So do we know why BF1 was removed from the list of games supporting PS4 Pro on Day 1?
http://blog.us.playstatio...anced-for-ps4-pro-launch/
Played one hour of múltiplayer.
Framerate is a lot better on Conquest (Played on Suez)
Menus are faster inside a match
Resolution didn't change not even for a second
I guess I have my answer.
[ Voor 4% gewijzigd door DeKoetsier op 10-11-2016 12:53 ]
Toch hoop ik dat ontwikkelaars uiteindelijk wel die kant opgaan. 4K is maar weggelegd voor een vrij selecte groep, dus kunnen ze de rekenkracht beter besteden aan andere zaken. Meer details, een strakkere framerate en misschien ook meer mensen op straat.rajackar schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:26:
[...]
Volgens mij mag dat van Sony dan weer niet omdat het spel an sich gelijk moet blijven aan de non pro versie.
Dat laatste mag dan misschien inhoudelijk niet van Sony, maar hoe wordt voorkomen dat ontwikkelaars in toekomstige games meer mensen op straat laten rondlopen en die er op de reguliere PS4 gewoon lelijk en detailloos laten uitzien, terwijl ze er op de Pro uitzien zoals minder mensen er nu uitzien op een reguliere PS4?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.