PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Is me niet opgevallen, maar ik heb er in Uncharted ook geen last van.madcon schreef op woensdag 09 november 2016 @ 23:23:
[...]
Ben erg benieuwd, vandaag tombraider opgehaald speciaal voor de pro. In singleplayer hoef ik niet perse 60fps.
Vraag me wel af, zit er veel motion blur in? Bij uncharted 4 werd ik daar af en toe scheel van.
Fijn als zulke dingen op release gewoon beschikbaar zijn, ben benieuwd
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Laat even weten (met een DM of hier in het topic) hoe bf1 op de pro is!Donstil schreef op woensdag 09 november 2016 @ 23:40:
Nou toch de knoop nog even door gehakt voor ene Pro. Morgen geleverd door Bol.com samen met Battlefield1.
Fijn als zulke dingen op release gewoon beschikbaar zijn, ben benieuwd
Deze geeft de hoogst mogelijke kwaliteit door.
Scrooge NL
Hoop dat je niet veel hebt betaald, zit niet veel verschil inTheo27 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 00:21:
Ik krijg morgen de PRO binnen en heb gelijk deze HDMI kabel erbij gehaald.
[afbeelding]
Deze zit ook gewoon bij de proTheo27 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 00:21:
Ik krijg morgen de PRO binnen en heb gelijk deze HDMI kabel erbij gehaald.
[afbeelding]
Scrooge NL
Oh dat toch wel
Dat geneuzel over performance komt me zo langzaamaan ook de neus uit. Gameplay > Graphics
Afuture, die gaven een kevertijd van 2-4 dagen aan maar ik denk dat ik geluk had omdat het nu dus 1 dag is geworden.Jay47 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 17:57:
[...]
Heb gister een firecuda 2tb sshd besteld bij 4launch....maar niet verzonden.
Waar heb jij besteld?
Tuurlijk, maar Uncharted blijft vetter.Martinspire schreef op donderdag 10 november 2016 @ 00:38:
[...]
Oh dat toch wel
Dat geneuzel over performance komt me zo langzaamaan ook de neus uit. Gameplay > Graphics
Dennis sommige dingen kun je beter niet postenVerwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 06:52:
[afbeelding]
Zoals jullie zien zit ik al helemaal klaar voor mijn PS4 Pro.
Verwijderd
Zelfde geval bij Centralpoint. Ik heb dinsdagavond besteld en volgens de website waren er toen meerdere stuks op voorraad. Tot mijn verbazing gisteren niet verzonden. Direct gecontroleerd en nu blijkt er dus geen voorraad meer te zijnJay47 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 18:01:
[...]
Gvd kijk net bij 4launch levertijd 10 dagen terwijl toen ik gister bestelde hadden ze 9 op voorraad:(
Als iemand nog een adresje heeft, graag
Dit gaat trouwens over de Seagate ST2000LX001 Firecuda 2 TB Internal Hybrid SSHD 2.5-Inch
Verwijderd
Er zijn geruchten dat EA/Microsoft de patch tegen werkt.MelvinW schreef op donderdag 10 november 2016 @ 07:13:
En nog steeds niks bekend over een patch voor Battlefield 1 helaas
Daar begint het wel op te lijken ja.. Heel vervelend.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 07:14:
[...]
Er zijn geruchten dat EA/Microsoft de patch tegen werkt.
MelvinW schreef op donderdag 10 november 2016 @ 07:13:
En nog steeds niks bekend over een patch voor Battlefield 1 helaas
Haha, gelukkig heb ik net te horen gekregen dat Watch Dogs 2 voor me klaar ligt, dus daar ben ik eerst nog wel even zoet mee. Zo maar eens ophalen
Heb heb contact gehad met 4launch gister, zijn onderweg vanuit de leverancier. Ze zeggen dat ik het begin volgende week heb.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 07:03:
[...]
Zelfde geval bij Centralpoint. Ik heb dinsdagavond besteld en volgens de website waren er toen meerdere stuks op voorraad. Tot mijn verbazing gisteren niet verzonden. Direct gecontroleerd en nu blijkt er dus geen voorraad meer te zijn![]()
Als iemand nog een adresje heeft, graag![]()
Dit gaat trouwens over de Seagate ST2000LX001 Firecuda 2 TB Internal Hybrid SSHD 2.5-Inch
Heb meerdere webwinkels bekeken overal niet op voorraad, misschien heeft iemand anders een tip?
WTF Dennis.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 06:52:
[afbeelding]
PSN: Alvanosa
Helemaal hyped zo te zienVerwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 06:52:
[afbeelding]
Voor alle Pro spelers vandaag:
Neem allemaal lekker dagje vrij, sluit je vriendin op in de kelder, pizza bestellen en gaan!
Je kijkt anders of dat je naar een crematie moet.. Hopelijk stop je je Pro niet in de ovenVerwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 06:52:
[afbeelding]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ja, bij mij ook. Deze heb ik wel aangeschaft om samen met mijn vrouw te spelen; zij vond zo'n Lego spel wel leuk in het verleden om te spelen. Nu weer leuk om samen te spelen.YakuzA schreef op woensdag 09 november 2016 @ 17:03:
[...]
Damnit, nu ook LEGO Jurassic World op de backlog erbij dus
Naast LEGO: Jurassic World heb ik ook nog Alienation en Assassin's Creed: Chronicles - Trilogy gekocht. Lijken me beide wel leuk.
Nu nog de tijd vinden om eraan te gaan beginnen. Ben nu bezig met The Witcher GOTY editie. Ben nog maar level 5 en heb nog een lange weg te gaan.
PSN ID: MrMichel_75
Ohw veel plezier met The Witcher, dat is echt een geweldige game ik ben jaloers op je dat je alles voor de eerste keer meemaakt.MisterMichel schreef op donderdag 10 november 2016 @ 08:38:
[...]
Ja, bij mij ook. Deze heb ik wel aangeschaft om samen met mijn vrouw te spelen; zij vond zo'n Lego spel wel leuk in het verleden om te spelen. Nu weer leuk om samen te spelen.
Naast LEGO: Jurassic World heb ik ook nog Alienation en Assassin's Creed: Chronicles - Trilogy gekocht. Lijken me beide wel leuk.
Nu nog de tijd vinden om eraan te gaan beginnen. Ben nu bezig met The Witcher GOTY editie. Ben nog maar level 5 en heb nog een lange weg te gaan.
Op welke moeilijkheidsgraad speel je?
Zag ik zojuist ook inderdaad. Is het dan nog wel de moeite waard om er naartoe te rijden?Sambalsmurf schreef op donderdag 10 november 2016 @ 08:35:
Volgens de website van MM is de status "niet meer op voorraad"....
Heb ook een pre-order staan bij GM (maar die is dus 20 euro duurder).
Ik was van plan er heen te rijden maar zal ze straks wel eerst even bellen.Spierincx schreef op donderdag 10 november 2016 @ 08:43:
[...]
Zag ik zojuist ook inderdaad. Is het dan nog wel de moeite waard om er naartoe te rijden?
Tenminste als ze telefonisch bereikbaar zijn....jammer dat ze pas om 10:00 uur open gaan komt mij niet zo goed uit.
Volgens mij is hij alleen in de webshop uitverkocht. De voorraad die al in de winkels staat, is daarin niet meegerekend. Denk ik.Spierincx schreef op donderdag 10 november 2016 @ 08:43:
Zag ik zojuist ook inderdaad. Is het dan nog wel de moeite waard om er naartoe te rijden?
Geen idee waar je woont, maar als je om 09.00 bij een MM staat heb je er gewoon 1. Nieuwegein had er ruim 50 op vrije voorraad. Maar moet je niet vanavond een keer gaan kijken uiteraard.Spierincx schreef op donderdag 10 november 2016 @ 08:43:
[...]
En vooral lekker gaan bellen... denk je nou echt dat ze hem gaan reserveren terwijl er mensen in de winkel staan die gelijk betalen?? Ze hebben echt wel wat beters te doen.
[ Voor 15% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 10-11-2016 08:48 ]
Verwijderd
https://www.bol.com/nl/p/...product__9200000064873664
http://www.consoleshop.nl...aystation-4-pro-1-tb.html
https://www.wehkamp.nl/Zo...rpp=96&Blocks=0&View=Grid
Ze zijn volgens de website pas open om 10:00 uur of mis ik iets?Lekkerboeie86 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 08:46:
[...]
Geen idee waar je woont, maar als je om 09.00 bij een MM staat heb je er gewoon 1. Nieuwegein had er ruim 50 op vrije voorraad. Maar moet je niet vanavond een keer gaan kijken uiteraard.
En vooral lekker gaan bellen... denk je nou echt dat ze hem gaan reserveren terwijl er mensen in de winkel staan die gelijk betalen?? Ze hebben echt wel wat beters te doen.

Watch Dogs 2 is binnen! Heel benieuwd of 'ie al geoptimaliseerd is voor PS4 Pro
Spaanse versie??MelvinW schreef op donderdag 10 november 2016 @ 08:55:
[afbeelding]
Watch Dogs 2 is binnen! Heel benieuwd of 'ie al geoptimaliseerd is voor PS4 Pro
Death March uiteraardAlvanosa schreef op donderdag 10 november 2016 @ 08:40:
[...]
Ohw veel plezier met The Witcher, dat is echt een geweldige game ik ben jaloers op je dat je alles voor de eerste keer meemaakt.
Op welke moeilijkheidsgraad speel je?
De eerste paar levels waren wat uitdagend maar nu ik level 5 ben is 't al behoorlijk gemakkelijk. Gewoon met een beetje verstand een gevecht in gaan en het is prima te doen. Omdat het nu al vrij gemakkelijk gaat, maak ik me over 5-10 levels wel zorgen dat het echt een te simpel spel wordt. Nu kan ik natuurlijk een hoop '?' plekken links laten liggen maar daardoor mis ik weer veel van het spel. Ach, ik vermaak me er wel prima mee - ook al is het misschien aan de (te) gemakkelijke kant.
PSN ID: MrMichel_75
Zuid Amerika lijkt het op. Games hier in Dubai komen overal vandaan
Top, ik heb het ook op Death March gedaan en het is goed te doen. Wat ik deed was constant dodgen en als er een opening kwam ging ik ervoor. Je gaat nog veel plezier beleven met Gwent, ik kan dan ook niet wachten totdat Gwent voor de PS4 uitkomt.MisterMichel schreef op donderdag 10 november 2016 @ 08:56:
[...]
Death March uiteraard![]()
De eerste paar levels waren wat uitdagend maar nu ik level 5 ben is 't al behoorlijk gemakkelijk. Gewoon met een beetje verstand een gevecht in gaan en het is prima te doen. Omdat het nu al vrij gemakkelijk gaat, maak ik me over 5-10 levels wel zorgen dat het echt een te simpel spel wordt. Nu kan ik natuurlijk een hoop '?' plekken links laten liggen maar daardoor mis ik weer veel van het spel. Ach, ik vermaak me er wel prima mee - ook al is het misschien aan de (te) gemakkelijke kant.
Ik deed ook echt alles verkennen, normaal gesproken word ik best moe van de openworld games, maar dit heb ik totaal niet met GTA en The Witcher III.
Ahh ja geen PEGI maar ESRB rating.MelvinW schreef op donderdag 10 november 2016 @ 08:57:
[...]
Zuid Amerika lijkt het op. Games hier in Dubai komen overal vandaanGame is uiteraard gewoon in het Engels te spelen.
[ Voor 11% gewijzigd door Alvanosa op 10-11-2016 09:01 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Welke vestiging?Jumpman schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:14:
Hier ook de PlayStation 4 Pro met Rise Of The Tomb Raider voor € 379,00. Toch langs de MediaMarkt gegaan, dit terwijl ik er geen één wilde kopen.
379,- inclusief Tomb Raider?
Dat zou te mooi om waar te zijn. Dat zou niet moeten kunnen....
Maak eens screenshot van je bon.
Ik twijfel nog maar met zo'n actie zou ik hem direct halen.... Sowieso beter Tomb Raider als die afschuwelijke CoD. Tomb Raider wil ik nog wel spelen terwijl die CoD direct gesealed en wel marktplaats op zou gaan.
Ja zeker. Ik wil al Tombraider sinds de launch spelen. Dit zou echt een mooie deal zijn.koffieboontje schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:21:
[...]
Welke vestiging?
379,- inclusief Tomb Raider?
Dat zou te mooi om waar te zijn. Dat zou niet moeten kunnen....
Maak eens screenshot van je bon.
Ik twijfel nog maar met zo'n actie zou ik hem direct halen.... Sowieso beter Tomb Raider als die afschuwelijke CoD. Tomb Raider wil ik nog wel spelen terwijl die CoD direct gesealed en wel marktplaats op zou gaan.
Hoe heb je dat er nou bij gefixt?Jumpman schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:14:
Hier ook de PlayStation 4 Pro met Rise Of The Tomb Raider voor € 379,00. Toch langs de MediaMarkt gegaan, dit terwijl ik er geen één wilde kopen.
Wel een top deal zeg!
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
thuis heb ik een hele zwik aan kabels liggen; hoe kom ik nu te weten of het HDMI 2.0 of HDMI 1.4 is?
Wellicht dat het op sommige kabels staat, maar kun je dit ook testen op één of andere manier?
Bijvoorbeeld door Netflix 4k via de PSpro af te spelen op mijn TV en dan de FPS te controleren?
PSN RobinNova
Nergens, maar er zijn wat lokale deals te maken zie terug in het topic.Ilias1991 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:27:
Bij welke mediamarkt zijn er bundels beschikbaar?
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Lastig verhaal dit.Kronos1979 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:25:
Ik heb een vraag over de HDMI kabels;
thuis heb ik een hele zwik aan kabels liggen; hoe kom ik nu te weten of het HDMI 2.0 of HDMI 1.4 is?
Wellicht dat het op sommige kabels staat, maar kun je dit ook testen op één of andere manier?
Bijvoorbeeld door Netflix 4k via de PSpro af te spelen op mijn TV en dan de FPS te controleren?
Soms zijn ze gemarkeerd maar meestal is het uitproberen.
Ik had een raar probleem waarbij ARC geluid uit viel als ik controle signalen als vol+/- stuurde. Andere kabel en weg probleem.
Als bv 4k of HDR niet lekker wil werken kun je een andere kabel proberen.
Je mag er btw wel vanuit gaan dat de kabel die bij de PS4 pro zit het wel aan kan.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
(weet niet of hij al voorbij gekomen is)
Ik las ook ergens dat mensen die niet teveel met hun geld willen smijten beter voor een FireCuda schijf kunnen gaan. Dit verschil is aardig klein met SSD en geeft je wel meer opslag voor een veel lagere prijs natuurlijk.
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / SigenStor 17kW + 36kWh / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / 2x Easee EV / Gardena Smart
Klopt helemaal verschil tussen SSD en SSHD is heel klein.MvRtje schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:37:
Hier kun je in een mooi grafiekje het verschil met een SSD zien: http://www.stuff.tv/featu...s4-pro-load-times-in-half
(weet niet of hij al voorbij gekomen is)
Ik las ook ergens dat mensen die niet teveel met hun geld willen smijten beter voor een FireCuda schijf kunnen gaan. Dit verschil is aardig klein met SSD en geeft je wel meer opslag voor een veel lagere prijs natuurlijk.
Echter de FireCuda is echt schaars op dit moment
Klopt ik wil als er nog wat meer tests zijn van meerdere spellen de 2TB FireCuda bestellen. De 1TB is hier nog 1 enkele op vooraad: https://www.4launch.nl/pr...-ST1000LX015-1TB/tweakersJay47 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:40:
[...]
Klopt helemaal verschil tussen SSD en SSHD is heel klein.
Echter de FireCuda is echt schaars op dit moment
Mocht iemand interesse hebben
Als ik dan toch de upgrade doe betaal ik liever 40 euro meer voor 1TB extra.
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / SigenStor 17kW + 36kWh / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / 2x Easee EV / Gardena Smart
Geef het een dag, en half reddit/PS4 fans gaan ragen over het feit dat het maar 30fps is op 4k, en daardoor onspeelbaar. Want iedereen weet dat je onder de 60 alleen ruk games hebt etcNieuwevolger schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:37:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1311534 Fuck yes, ff krijgt een 1080@60 mode op de pro en een 4k@30.
Vind het zelf overigens ook wel gaaf
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Want betaal natuurlijk liever 20 euro minder bij de MM haha
Daarom heb ik ook zo'n pest hekel aan Bloodborne. Had leuk geweest kunnen zijn maar door de 30fps echt totaal onspeelbaar...corset schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:44:
[...]
Geef het een dag, en half reddit/PS4 fans gaan ragen over het feit dat het maar 30fps is op 4k, en daardoor onspeelbaar. Want iedereen weet dat je onder de 60 alleen ruk games hebt etc
Vind het zelf overigens ook wel gaafZou daardoor bijna een Pro kopen, alleen dan bedenk ik me hoe Sony is met dit soort acties, dan wacht ik graag even af.
Nee een koopverplichting ga je niet aan middels een pre-order (of het moet expliciet vermeld worden; vaak is dit het geval met zaken die op maat gemaakt moeten worden en waarbij het werk dat er al ingestoken is betaald moet worden).Spierincx schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:45:
Stomme vragen bestaan niet heb ik wel eens gehoord: ik heb een pre-order voor een PS4 Pro gedaan bij GM. Dan heb ik toch geen koopverplichting of iets dergelijks?
Want betaal natuurlijk liever 20 euro minder bij de MM haha
Bij de GameMania heb je wel een aanbetaling; of je die terug krijgt weet ik eigenlijk niet.
Verder is er altijd nog een verschil tussen gelijk hebben en krijgen
PSN RobinNova
Heb dinsdag de 2TB versie bij 4launch besteld ze hadden er 9 op voorraad, echter woensdag niet verstuurd.MvRtje schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:44:
[...]
Klopt ik wil als er nog wat meer tests zijn van meerdere spellen de 2TB FireCuda bestellen. De 1TB is hier nog 1 enkele op vooraad: https://www.4launch.nl/pr...-ST1000LX015-1TB/tweakers
Mocht iemand interesse hebben![]()
Als ik dan toch de upgrade doe betaal ik liever 40 euro meer voor 1TB extra.
Dus ik kijken en opeens hadden ze geen voorraad meer en levertijd meer dan 10 dagen
Contact gehad ze krijgen het volgende week binnen als het goed is.......bah wachten
Wel klote dat ze klanten niet eens inlichten over de status dat het vertraagd is enzo, ik bestel daar dus niks meer!
[ Voor 7% gewijzigd door Jay47 op 10-11-2016 09:50 ]
Bedankt voor je reactie. Heb geen aanbetaling hoeven doen bij GM.Kronos1979 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:48:
[...]
Nee een koopverplichting ga je niet aan middels een pre-order (of het moet expliciet vermeld worden; vaak is dit het geval met zaken die op maat gemaakt moeten worden en waarbij het werk dat er al ingestoken is betaald moet worden).
Bij de GameMania heb je wel een aanbetaling; of je die terug krijgt weet ik eigenlijk niet.
Verder is er altijd nog een verschil tussen gelijk hebben en krijgen
Zo, wat een rotgame zeg op 30.. man, niet te spelenrajackar schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:47:
[...]
Daarom heb ik ook zo'n pest hekel aan Bloodborne. Had leuk geweest kunnen zijn maar door de 30fps echt totaal onspeelbaar...
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Mocht dit echt zo zijn, help dan je medetweaker met een foto van de bon of informatie welke vestiging etc. Met dit soort info kan eigenlijk niemand wat mee..Jumpman schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:14:
Verwijderd
Hier ook. Toevallig besteld bij Game-Outlet?sww89 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:17:
Grrr @ PostNL: "Bezorgmoment nog niet bekend"Nooit problemen mee maar uitgerekend vandaag wel. Kleine troost is dat ik vandaag toch niet thuis ben om de deur open te doen. Al moet ik zeggen dat track en trace afgelopen dinsdag ook heel slecht werkte en de status niet bijgewerkt werd terwijl pakketjes wel gewoon binnen kwamen.
Er is geen verschil in kabels, dat is puur marketing. https://www.homecinemamag...bels-moet-ze-kopen-onzin/Kronos1979 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:25:
Ik heb een vraag over de HDMI kabels;
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Precies wat jij zegt. Vervelende is dat er dan verder nooit reactie komt. Iedereen kan hier maar wat posten en roepen. als ik nu een bericht plaats:Rpower18 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:50:
[...]
Mocht dit echt zo zijn, help dan je medetweaker met een foto van de bon of informatie welke vestiging etc. Met dit soort info kan eigenlijk niemand wat mee..
"Net bij de Mediamarkt een PS4 Pro gehaald inclusief CoD + Tomb Raider voor 349,-" Dan gaat iedereen vragen stellen.
Maar wie zegt dat het daadwerkelijk zo is? Lijkt mij te mooi om waar te zijn.
Niet alles geloven wat men roept zonder concrete bronnen...
Wat bedoel je precies? Het is heel simpel. Games zonder Pro patch presteren precies hetzelfde als op de OG PS4.lennox-06 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:44:
heeft iemand al de pro ? kan iemand vertellen of je verschil merkt op 1080P met fps ?
Bij games met patch is het afhankelijk wat de inhoud van de patch is. Tomb Raider kun je spelen in een hoge framerate modus op 1080p (unlocked 60fps), maar ook op 4K waarbij je gebruik maakt van supersampling. Deze modus draait op 30fps, maar ziet er veel cleaner en scherper uit.
Ik ga vanavond even Assassins Creed Syndicate op de Pro downloaden, maar ik verwacht geen verschil.
Games waarvoor een speciale patch is uitgebracht uiteraard...bram1984 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:58:
[...]
Wat bedoel je precies? Het is heel simpel. Games zonder Pro patch presteren precies hetzelfde als op de OG PS4.
Bij games met patch is het afhankelijk wat de inhoud van de patch is. Tomb Raider kun je spelen in een hoge framerate modus op 1080p (unlocked 60fps), maar ook op 4K waarbij je gebruik maakt van supersampling. Deze modus draait op 30fps, maar ziet er veel cleaner en scherper uit.
Ik ga vanavond even Assassins Creed Syndicate op de Pro downloaden, maar ik verwacht geen verschil.
Klopt! Twee minuten geleden even gechat met het volgende antwoord:Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:54:
[...]
Hier ook. Toevallig besteld bij Game-Outlet?
Goedemorgen sww89. [...] Je PS4 is gisteravond keurig en netjes op tijd afgegeven aan PostNL. Ik neem aan dat je hem vandaag alsnog ontvangt.
[ Voor 17% gewijzigd door swv op 10-11-2016 10:01 ]
Wat ik dus zeg.lennox-06 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:59:
[...]
Games waarvoor een speciale patch is uitgebracht uiteraard...
koffieboontje schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:56:
[...]
Precies wat jij zegt. Vervelende is dat er dan verder nooit reactie komt. Iedereen kan hier maar wat posten en roepen. als ik nu een bericht plaats:
"Net bij de Mediamarkt een PS4 Pro gehaald inclusief CoD + Tomb Raider voor 349,-" Dan gaat iedereen vragen stellen.
Kijk even 1 post boven je, daar legt hij het uitkoffieboontje schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:56:
[...]
Precies wat jij zegt. Vervelende is dat er dan verder nooit reactie komt. Iedereen kan hier maar wat posten en roepen. als ik nu een bericht plaats:
Er is wel degelijk een verschil tussen de kwaliteit van kabels maar niet zo dat je enorme bedragen hoeft uit te geven. Zoals gezegd had ik een raar probleem met een oudere HDMI kabel met controle signalen en ARC. Geluid viel weg enzo. Nieuwe kabel gekocht en weg probleem. Het leuke is dat de nieuwe kabel eentje van bangood van 5 euro was en het dus prima doetMalt007 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:54:
[...]
Er is geen verschil in kabels, dat is puur marketing. https://www.homecinemamag...bels-moet-ze-kopen-onzin/
Maar er bestaan geen 1.4 of 2.0 kabels, nergens is beweerd dat er geen verschil in kwaliteit is. Komt er op neer dat als je een onbeschadigde kabel hebt die niet jaren oud is gewoon moet werken met 4K.rajackar schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:04:
[...]
Er is wel degelijk een verschil tussen de kwaliteit van kabels maar niet zo dat je enorme bedragen hoeft uit te geven. Zoals gezegd had ik een raar probleem met een oudere HDMI kabel met controle signalen en ARC. Geluid viel weg enzo. Nieuwe kabel gekocht en weg probleem. Het leuke is dat de nieuwe kabel eentje van bangood van 5 euro was en het dus prima doet
Klopt, maar nu ik de bon zag (waarvoor dank voor je genomen moeite overigens!) Gaat het dus niet om 379,- maar om 399,- met CoD. Dat zou nog wel kunnen idd en dat die dan later is omgeruild met Tomb Raider.EddoH schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:01:
[...]
Kijk even 1 post boven je, daar legt hij het uit
Desalniettemin, dank voor je reply!
Verwijderd
Thanks voor het doorgeven!sww89 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:59:
[...]
Klopt! Twee minuten geleden even gechat met het volgende antwoord:
[...]
Zeker wel!: http://www.mediamarkt.nl/...n-4-pro-1-tb-1472338.htmlBasekid schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:06:
De Pro is niet meer op de MM website te vinden
Enige verschil is dat je met HDMI 2.0 een 4k resolutie aan kunt met 60 Hz, met 1.4 kun je ook 4k resolutie aan echter met een max van 30 Hz.Maar er bestaan geen 1.4 of 2.0 kabels, nergens is beweerd dat er geen verschil in kwaliteit is. Komt er op neer dat als je een onbeschadigde kabel hebt die niet jaren oud is gewoon moet werken met 4K.
Zie hieronder de verschillen tussen de HDMI versies:
Dat is de bon van Bram, niet van Jumpman....koffieboontje schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:15:
[...]
Klopt, maar nu ik de bon zag (waarvoor dank voor je genomen moeite overigens!) Gaat het dus niet om 379,- maar om 399,- met CoD. Dat zou nog wel kunnen idd en dat die dan later is omgeruild met Tomb Raider.
Desalniettemin, dank voor je reply!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Maar helaas eerst nog even flink leren, vanmiddag tentamen. Daarna ophalen. Ik ben blij met koopavond.
Hele week al last. Ook de bartsmit. Waarschijnlijk door hun 15% korting op speelgoed weekthalantis schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:28:
intertoys site heeft het ook een beetje druk volgens mijwil niet echt laden
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Is er al een klein kaal plekje te zien op je hoofd?Jay_Snake schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:34:
[...] (normaal game ik zelf op een 1080p scherm, maar vanavond is de vrouw van huis, dus kan ik de boel aansluiten op de 4K beneden)
Maar nice hoor!
4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25
Jazeker, kapsel Arjen RobbenLuPo schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:36:
[...]
Is er al een klein kaal plekje te zien op je hoofd?![]()
![]()
Maar nice hoor!
Zou je eventueel de bon willen plaatsen? dan kan ik die vandaag ook gaan proberen te regelen in Maastricht (daar moet ik toevallig zijn voor werk) voor het geval ze de actie daar niet hebben.hanssuh schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:14:
[...]
Ja 379 met COD. Geen andere game en ook geen legacy edition met bijbetaling. Is vaste bundel in Heerlen.
Mag ook naar mijn mailadres als je m niet openlijk wil delen, even pm'en dan?
[ Voor 8% gewijzigd door Chrosser op 10-11-2016 10:42 ]
Currently playing: MTG Arena (PC)
M'n PS4 Pro zit aan m'n receiver (Marantz SR5007) aangesloten. Upscaling aan of uit op m'n Marantz maakt niet uit. Iemand een tip?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Probeer eens om hem direct op je tv aan te sluiten en het geluid met ARC naar je receiver te sturen?EricNL schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:49:
Zojuist opgehaald en aangesloten met de bijgeleverde HDMI kabel, maar loop nu al tegen het eerste probleem aan: 4k kan niet ingeschakeld worden.
M'n PS4 Pro zit aan m'n receiver (Marantz SR5007) aangesloten. Upscaling aan of uit op m'n Marantz maakt niet uit. Iemand een tip?
http://community.us.plays...-only-sound/td-p/46033633
https://www.reddit.com/r/...ck_screen_audio_only_fix/
Sony en LG zijn bezig om een patch te maken voor LG TV's.
[ Voor 25% gewijzigd door Cidolfas op 10-11-2016 12:14 ]
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Wat is de HDMI versie van je receiver?EricNL schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:49:
Zojuist opgehaald en aangesloten met de bijgeleverde HDMI kabel, maar loop nu al tegen het eerste probleem aan: 4k kan niet ingeschakeld worden.
Ik heb zelf een Pioneer receiver met HDMI 1.4, mijn TV heeft HDMI 2.0a.
Ik ga mijn PS op mijn tv aansluiten en geluid laat ik dan via toslink lopen naar mijn home cinema.
Dit topic is gesloten.
![]()
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.