MelvinW schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:06:
Ratchet & Clank ziet er geweldig uit op mijn Pro, grote verbetering tegenover de standaard PS4 :). Ik verwacht Watch Dogs 2 morgen of overmorgen binnen te hebben en ben ook erg benieuwd hoe die er uit gaat zien.
Zojuist Ratchet & Clank ook besteld via Marktplaats. Ben zelf niet echt van de cartoony games, maar de kleine meid was ook erg onder de indruk van het filmpje dat ik haar gisteren liet zien, dus die gaan we samen even spelen. :)

Volgens mij nog niets bekend over een WD2 patch, of wel?
shakespeare schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:07:
dus er geen patch voor bf1 nog voor de pro? ik heb een 1080p tv, wil hogere fps ( wel gelocked ) moet je hiervoor perse een patch hebben ? het lijkt me dat de pro toch gewoon beter performed als de gewone ps4 ?

Ik vindt de informatie zeer summier hierover..
Zoals eerder vandaag aangegeven geldt er een NDA op patch nieuws omtrent BF1. Dit komt vanwege de marketing deal die Microsoft met EA heeft, omtrent BF1. Je kunt in ieder geval een native 1080p (i.t.t. dynamisch) resolutie verwachten en een stabielere fps.
shakespeare schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:07:
dus er geen patch voor bf1 nog voor de pro? ik heb een 1080p tv, wil hogere fps ( wel gelocked ) moet je hiervoor perse een patch hebben ? het lijkt me dat de pro toch gewoon beter performed als de gewone ps4 ?

Als je niet goed leest kan het inderdaad wat summier overkomen, maar dat ligt toch echt aan jezelf...

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-01 16:10
MelvinW schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:06:
Ratchet & Clank ziet er geweldig uit op mijn Pro, grote verbetering tegenover de standaard PS4 :). Ik verwacht Watch Dogs 2 morgen of overmorgen binnen te hebben en ben ook erg benieuwd hoe die er uit gaat zien.
Is dat op HD tv of 4k?

Als je op HD zo enthousiast bent ga ik hem misschien maar voor de 3e keer uitspelen ;)

BF1 zou bij launch van de pro een patch hebben, dus die zal er morgen wel zijn.
Helaas laten ze er niets over los (vanwege deal met microsoft waarschijnlijk).

Ik zit hier ook erg op te wachtten!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11-2025
jongf7 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:09:
[...]

Is dat op HD tv of 4k?

Als je op HD zo enthousiast bent ga ik hem misschien maar voor de 3e keer uitspelen ;)

[...]

BF1 zou bij launch van de pro een patch hebben, dus die zal er morgen wel zijn.
Helaas laten ze er niets over los (vanwege deal met microsoft waarschijnlijk).

Ik zit hier ook erg op te wachtten!
Ziet er op zowel 4K als 1080p heel tof uit!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-01 07:49
SqueakyClean schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:07:
[...]

Hij zal wel de stroom halen van USB. Astro werkt via optical-out.
Receiver voor stroom, maar ook geluid van de microfoon.

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08-2025
Zoals eerder vandaag aangegeven geldt er een NDA op patch nieuws omtrent BF1. Dit komt vanwege de marketing deal die Microsoft met EA heeft, omtrent BF1. Je kunt in ieder geval een native 1080p (i.t.t. dynamisch) resolutie verwachten en een stabielere fps.

een wat ? een NDA ? is dat nieuw ? leg maar even uit, is dat morgen direct beschikbaar?

• MelvinW
bram1984 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:09:
[...]

Zojuist Ratchet & Clank ook besteld via Marktplaats. Ben zelf niet echt van de cartoony games, maar de kleine meid was ook erg onder de indruk van het filmpje dat ik haar gisteren liet zien, dus die gaan we samen even spelen. :)

Volgens mij nog niets bekend over een WD2 patch, of wel?
[...]

Ik neem aan dat Watch Dogs 2 al geoptimaliseerd is voor de PS4 Pro of dat er in ieder geval een day one patch voor beschikbaar is. Zou heel jammer zijn als die pas later komt.

• jongf7
MelvinW schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:22:
[...]

Ik neem aan dat Watch Dogs 2 al geoptimaliseerd is voor de PS4 Pro of dat er in ieder geval een day one patch voor beschikbaar is. Zou heel jammer zijn als die pas later komt.
Volgens mij moeten alle spellen welke voor ps4 uitkomen, vanaf de release van de pro, direct ook een pro modus hebben. Dus dit zou ook voor wd2 gelden.

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12-2025
Wat moet ik allemaal doen om de ps4 op te schonen voor verkoop? Zit er iets van een fabrieksreset op?

• jongf7
Ik heb het gister gedaan.

Je moet eventueel saves ed. backuppen (heb ik niet gedaan).
Trophies synchroniseren (ben ik ook vergeten..).
Loskoppelen als primaire playstation als je dit hebt ingesteld op de playstation.
Bij instellingen voor 'initialiseren' kiezen en dan voor 'volledig' en circa 2 uur wachtten.

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-01 03:15
Malt007 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:32:
Wat moet ik allemaal doen om de ps4 op te schonen voor verkoop? Zit er iets van een fabrieksreset op?
Opschonen moet je zeker doen, ga ik ook doen.
Want je hebt als het goed is ook persoonlijke gevevens erop.
Ik ga mijn HDD eerst formateren en opnieuw installeren, wellicht is terug naar fabrieksinstellingen voldoende. Heb het zelf nog nooit gedaan.
Bij initaliseren wordt dat loskoppelen van het primaire systeem al gedaan, voor alle accounts.
Dat is dus wel voldoende om hem leeg te halen naast het backuppen/trophy syncen.

• Malt007
  • Laatst online: 22-12-2025
Wellicht een domme vraag maar de instellingen van de ps4, staan die in een cloud ofzo of moet ik zo alles opnieuw doen bij de pro? Ik voorzie sowieso een paar uurtjes downloaden van games...

• MelvinW
Malt007 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:40:
Wellicht een domme vraag maar de instellingen van de ps4, staan die in een cloud ofzo of moet ik zo alles opnieuw doen bij de pro? Ik voorzie sowieso een paar uurtjes downloaden van games...
Als je PS+ hebt staan je savegames in de cloud. Je kunt ook gewoon een backup maken op een externe schijf en die straks op je Pro zetten

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:53

swv

Een beetje tweaker kan toch prima met het internet overweg ;) Sony heeft een simpel stappenplannetje hoor http://manuals.playstatio...ps4/basic/relinquish.html en beschrijft dus precies wat hierboven al gezegd is. Maar dan heb ik nog wel een aanvulling: Initialiseren kan inderdaad op twee manieren. Eentje betreft gewoon een simpele reset (net als wat Windows doet met 'snel formatteren'), en de andere optie 'Volledig' betreft het compleet wissen van de harde schijf zodat er echt geen privacy/waarde gevoelige informatie meer te achterhalen valt.

Een backup maken doe je van te voren op een externe harde schijf of usb. Staat ook een verwijzing van in bovenstaande link.

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-01 14:52
Krijg net een mailtje van de Media Markt dat ik hem morgen op kan halen, maandag online besteld. Lijkt mij dat er dus genoeg voorraad is.
shakespeare schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:19:

een wat ? een NDA ? is dat nieuw ? leg maar even uit, is dat morgen direct beschikbaar?
Die vraag is vanmorgen ook al besteld én beantwoord en je kunt natuurlijk even de moeite nemen om zelf even op te zoeken wat een NDA is. Hint: het is de afkorting voor non disclosure agreement.

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-10-2025
Malt007 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:32:
- Ga op de originele PS4 naar je instellingen en kies voor Backup
- Maak een Backup naar een extern USB apparaat
- Sync al je trophies
- Deactiveer deze PS4 als je 'Primary console'
- Initialize (Indien je geen gegevens wil achterlaten)
- Controleer of er geen disc in de PS4 aanwezig is.

- Log in op de nieuwe PS4 (PRO) met datzelfde account
- Stel deze PS4 (PRO) in als je 'Primary console'
- Sluit het USB apparaat aan waarmee je de Backup hebt uitgevoerd
- Ga naar instellingen en kies voor "Restore"
- Sync je trophies opnieuw
- Kies bij je instellingen voor 'Restore licenses'

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Verwijderd

'Er verschijnt volgend jaar een nieuwe Metro-game'

http://metro2035.com/

_/-\o_

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:02

JSchut

.....

Ik ben ergens eigenlijk blij dat ik hem niet gekocht heb. Als ik het puur op 1080 beoordeel dan vind ik het er vaak gewoon wat anders uitzien. Vaak wel iets mooier maar soms ook minder mooi.

Bij Tomb Raider zijn er delen waar alles blurrier lijkt dan op de gewone PS4.

In iedergeval niet wat ik er van verwacht had.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05-2025
Justevo schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:44:
Krijg net een mailtje van de Media Markt dat ik hem morgen op kan halen, maandag online besteld. Lijkt mij dat er dus genoeg voorraad is.
Bij mij staat dat die verzonden is. Ik heb gekozen om hem op te halen in de winkel. Ik neem aan dat hij morgen als de winkel opent al op mijn staat te wachten, of krijg je in de loop van de dag en bericht dat je hem kunt ophalen? Iemand hier ervaring mee?

• Origins
  • Niet online
Jep hier ook bericht dat ik bij MM kan ophalen morgen (had eerst bij GM besteld voor het geval dat)
BasGrunn schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:16:
[...]

Bij mij staat dat die verzonden is. Ik heb gekozen om hem op te halen in de winkel. Ik neem aan dat hij morgen als de winkel opent al op mijn staat te wachten, of krijg je in de loop van de dag en bericht dat je hem kunt ophalen? Iemand hier ervaring mee?
Heb je een mail gekregen? Daar staat in dat de console naar de winkel is verstuurd en dat je een mail ontvangt op het moment dat zij 'm hebben ontvangen.

Edit:
JSchut schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:13:
Ik ben ergens eigenlijk blij dat ik hem niet gekocht heb. Als ik het puur op 1080 beoordeel dan vind ik het er vaak gewoon wat anders uitzien. Vaak wel iets mooier maar soms ook minder mooi.

Bij Tomb Raider zijn er delen waar alles blurrier lijkt dan op de gewone PS4.

In iedergeval niet wat ik er van verwacht had.
Serieus? Digital Foundry:
Rise of the Tomb Raider has real issues coping with sub-pixel detail, resulting in shimmering and pixel-popping that severely detracts from what is otherwise a simply beautiful game. PS4 Pro, running in super-sampling mode, cleans up nearly all of the artefacts and looks simply sensational.

[ Voor 42% gewijzigd door bram1984 op 09-11-2016 11:25 ]

• swv

swv

Ik blijf het knap vinden dat je op basis van een filmpje of screenshot kunt beoordelen of de Pro daadwerkelijk een vooruitgang is op je eigen tv. Daar komt bij dat er weinig vergelijkingsmateriaal te vinden is op het moment (welke je ook nog eens bekijkt op je monitor), omdat we ook nog op de release van de console zelf én op een aantal noodzakelijke patches zitten te wachten. Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat de huidige games de potentie van de PS4 Pro niet laten zien omdat deze games in de basis zijn ontwikkeld voor de PS4 en nu pas in de laatste maanden/weken even snel geschikt worden gemaakt middels een patch. Tenminste, zo stel ik mij dat voor aangezien devkits toch ook niet zo lang beschikbaar zijn?

Het lijkt mij dat toekomstige games met meer zorg voor de Pro worden ontwikkeld. En ja je zal altijd met situatie blijven zitten dat men voor beide consoles ontwikkelt, en zodoende het een niet veel mag onderdoen voor de ander (lees: minder moeite doen om voor de normale PS4 te optimaliseren).

[ Voor 4% gewijzigd door swv op 09-11-2016 11:32 ]

• BasGrunn
@ Bram,

Klopt idd. Met een half oog gelezen. Ik neem aan dat hij met eigen transport naar de winkel gaat vandaag. Ik heb er een dag voor vrij genomen, en wil deze natuurlijk optimaal benutten morgen.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-01 15:21
mijn PS+ is verlopen, blijven alle save games bewaard in de cloud en zo ja hoe lang? Ik zit er over te denken om mijn PS4 te verkopen en dan op termijn een pro te kopen (speel op het moment weinig spellen, gebruik de PS4 enkel voor Netflix). Trophies synces en backup kan ik natuurlijk wel doen om er zeker van te zijn dat ik geen save game kwijt raak.

PSN ID: Svennie-NL

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New PSN toolbar available now on http://PlayStation.com – stay connected while away from your console. Details:

https://blog.eu.playstati...4&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cwz--7QUQAEnEG3.jpg

• Typhone
  • Laatst online: 23:20

Typhone

Who Dares Wins

Geen idee of het klopt of niet maar ik heb er een paar in bestelling geplaatst:

http://www.ssdcenter.nl/p...7/crucial-mx300-2-tb.html
pricewatch: Crucial MX300 2,5" 2TB
[10:58, 9-11-2016] +31 6 *********: Goedemorgen, klopt de prijs op jullie shop van product 749637?
[11:00, 9-11-2016] +31 6 *********: Dat lijkt mij niet namelijk maar als het wel zo is dan hoor ik het graag direct!
[11:13, 9-11-2016] Coolblue Whatsapp: Hoi Typhone, wat leuk dat je interesse hebt in de Crucial MX300 2 TB. De prijs die op onze website klopt inderdaad. Kunnen we verder nog iets voor je betekenen?
Nu maar hopen dat dit goed komt. Lijkt me niet maar ik heb het even nagevraagd. Zijn nu ook allemaal uitverkocht.

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:21:
[...]

Heb je een mail gekregen? Daar staat in dat de console naar de winkel is verstuurd en dat je een mail ontvangt op het moment dat zij 'm hebben ontvangen.

Edit:

[...]

Serieus? Digital Foundry:

[...]
Het is mijn mening heh. Ik vind het het upgraden nu iig nog niet waard.

Vaak vind ik het er ook beter uitzien maar soms ook niet.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:55
Is al Tijdelijk Uitverkocht. :+
1TB voor € 19,99 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Rivanov op 09-11-2016 11:36 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Rivanov schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:35:
Is al Tijdelijk Uitverkocht. :+
1TB voor € 19,99 8)7
Dat kan kloppen ja: :+ :+ :+ :+ :+

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
Overzicht bestelling
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:
Aantal  Omschrijving    Prijs   Totaal

14
    Crucial MX300 2 TB  

€

139,99

€

1959,86
Subtotaal   
€   
1959,86
Totaal  
€   
1959,86
Routebeschrijving & openingstijden

• ranarick
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09-2021
BasGrunn schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:29:
@ Bram,

Klopt idd. Met een half oog gelezen. Ik neem aan dat hij met eigen transport naar de winkel gaat vandaag. Ik heb er een dag voor vrij genomen, en wil deze natuurlijk optimaal benutten morgen.
Helaas tot mijn verbazing zie ik net dat ze van magazijn naar winkel via postnl versturen...

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09-2025
Typhone schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:36:
[...]

Dat kan kloppen ja: :+ :+ :+ :+ :+

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
Overzicht bestelling
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:
Aantal  Omschrijving    Prijs   Totaal

14
    Crucial MX300 2 TB  

€

139,99

€

1959,86
Subtotaal   
€   
1959,86
Totaal  
€   
1959,86
Routebeschrijving & openingstijden
Lol 14 schijven die normaal rond de 500€ kosten. :+

PSN: Alvanosa

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hun tweede reactie:
Wij zien het verschil ook zeker Typhone. Echter is het op dit moment echt dit bedrag. Maar hij is wel tijdelijk uitverkocht en is de leverdatum onbekend. Wellicht gaat de prijs ook anders zijn als we ze weer op voorraad hebben. Dat kunnen wij je helaas niet verzekeren. Je kunt altijd je e-mail adres daar invullen, zodat we je op de hoogte kunnen houden zodra deze weer op voorraad is. Dan kan je altijd nog even kijken of de prijs nog steeds zoveel verschilt. Zo ja, grijp die kans zouden wij zeggen! Kunnen we verder nog iets voor je doen Typhone?
Nou dat betekent dat m'n Playstations allemaal een brute upgrade krijgen. Ik snap er geen reet van maar het zij zo. T'is niet dat ik het niet gevraagd heb.

[ Voor 11% gewijzigd door Typhone op 09-11-2016 11:40 ]

JSchut schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:35:
[...]

Het is mijn mening heh. Ik vind het het upgraden nu iig nog niet waard.

Vaak vind ik het er ook beter uitzien maar soms ook niet.
Maar waarop gebaseerd dan? Heb je Tomb Raider al echt met eigen ogen gezien op een 1080p display met en zonder supersampling?

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03:09
ThaBEN schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:59:
[...]

- Ga op de originele PS4 naar je instellingen en kies voor Backup
- Maak een Backup naar een extern USB apparaat
- Sync al je trophies
- Deactiveer deze PS4 als je 'Primary console'
- Initialize (Indien je geen gegevens wil achterlaten)
- Controleer of er geen disc in de PS4 aanwezig is.

- Log in op de nieuwe PS4 (PRO) met datzelfde account
- Stel deze PS4 (PRO) in als je 'Primary console'
- Sluit het USB apparaat aan waarmee je de Backup hebt uitgevoerd
- Ga naar instellingen en kies voor "Restore"
- Sync je trophies opnieuw
- Kies bij je instellingen voor 'Restore licenses'
Als je de PS4 pas verkoopt wanneer je de Pro hebt, kan je ze ook beide met een netwerkkabel aansluiten in je netwerk en van PS4 naar PS4 laten kopieren met de transfer utility :) Stuk sneller.

• MelvinW
Battlefield 1 toch maar gekocht op de PS4 omdat ik te nieuwsgierig ben hoe die draait op de PS4 Pro =p

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-01 10:05

rajackar

Blood Minister

Een hopelijk / waarschijnlijk ook een game:

http://www.eurogamer.net/...been-teased-for-next-year

Maar nog geen winkels die de street date gebroken hebben dus?

[ Voor 9% gewijzigd door rajackar op 09-11-2016 11:46 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Sambalsmurf
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-08-2023
mmmmm, Intertoys en de Bart Smit houden op hun websites nog steeds aan E 399,- en niet E 379,- of is dat enkel bij de Media Markt??

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:39:
[...]

Maar waarop gebaseerd dan? Heb je Tomb Raider al echt met eigen ogen gezien op een 1080p display met en zonder supersampling?
Onder andere verschillende vergelijkings videos op 1080p.

• ThaBEN
Enkel bij Media Markt en Wehkamp verkopen hem voor die prijs.
Klik HIER voor alle andere prijzen.

• Sambalsmurf
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-08-2023
ThaBEN schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:55:
Enkel bij Media Markt en Wehkamp verkopen hem voor die prijs.
Klik HIER voor alle andere prijzen.
Dank u!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 08:59
Heeft iemand van jullie toevallig hetzelfde probleem dat de PlayStation aangesloten zit op een monitor met HDMI 1.4 en display port 1.2?

Ik vraag me namelijk af of ik op een ps4 pro straks wel lekker kan gamen? Via HDMI zal ik volgens mij niet hoger dan 30hz komen? En na een ochtend Googlen heb ik het idee dat er geen fatsoenlijke HDMI 2.0 naar display port kabels zijn (anders om wel, maar daar hebben we met een ps4 niks aan).

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Jay47
Typhone schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:34:
Geen idee of het klopt of niet maar ik heb er een paar in bestelling geplaatst:

http://www.ssdcenter.nl/p...7/crucial-mx300-2-tb.html
pricewatch: Crucial MX300 2,5" 2TB

[...]

Nu maar hopen dat dit goed komt. Lijkt me niet maar ik heb het even nagevraagd. Zijn nu ook allemaal uitverkocht.
Damn gister een 2TB SSHD gekocht voor 124 euro, als ik dit wist :F

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Nou ik krijg net een mail dat het 'opeens' niet meer in stock is. Dat zal wel nasty worden :P

• Superman_FCT
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-06-2021
Typhone schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:58:
Nou ik krijg net een mail dat het 'opeens' niet meer in stock is. Dat zal wel nasty worden :P
Benieuwd hoe dit afloopt haha. Je hebt immers al betaald en dubbele bevestigingen gekregen.

• Jay47
Typhone schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:58:
Is gewoon een foutje denk ik, want de 1TB versie kost 19.99 :9
Denk als je 1 had besteld dat je het wel had gekregen maar 14 gaat te ver haha, you got busted.

• BasGrunn
ranarick schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:37:
[...]

Helaas tot mijn verbazing zie ik net dat ze van magazijn naar winkel via postnl versturen...
Meh, als dat zo is haal ik er morgen wel een los in de winkel. Dat ga ik niet de hele dag op wachten als ze vrij in de winkel te verkrijgen zijn.

Verwijderd

SSD ga je geen verschil zien op de PS4 just saying

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Jay47 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:01:
[...]

Is gewoon een foutje denk ik, want de 1TB versie kost 19.99 :9
Denk als je 1 had besteld dat je het wel had gekregen maar 14 gaat te ver haha, you got busted.
Ik vrees het ook maar ze gaven het zelf aan dat het klopte en dat de prijs correct was.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:09:
Wel waar, kom maar kijken. Met name in de singleplayer games met laadtijden is dat verschil in sommige games groot. Heb een 750GB SSD in een PS3 ultraslim en een 1TB SSHD in een PS3 ultraslim. Had ze nu niet nodig (zocht een FireCuda 2TB) en kwam toen deze Crucial's tegen.

• Jay47
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:09:
Er is wel degelijk een verschil, snellere laadtijden en bij sommige games zijn de textures ook beter.

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:06:
[...]

Heb je toevallig een linkje?
Nee sorry heb er meerdere bekeken.
Maar over het algemeen vind ik het wel mooier heh. (Alleen soms niet)
Voor mij persoonlijk is het de upgrade niet waard. EN! Dit krijg ik er thuis nooit doorheen voor deze verschillen op 1080 ;)

Verwijderd

Vaag want ik heb meerdere youtube filmpjes bekeken van vergelijkingen waar uit kwam dat er geen verschil tot 2-4 seconden verschil alleen in de laadtijd zat.

• Superman_FCT
Typhone schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:10:
[...]

Ik vrees het ook maar ze gaven het zelf aan dat het klopte en dat de prijs correct was.
Uit nieuwsgierigheid even gekeken naar de juridische gevolgen. Kort samengevat, als de consument de prijsfout had moeten kennen is de overeenkomst (helaas) nietig. Met het bestellen van 14 ssd's wordt dat vermoeden volgens mij wel gewekt :P Aan de andere kant heb je dubbele bevestiging gekregen van de prijzen, dus wat moet je dan als consument... Laat ons weten hoe dit afloopt haha.
JSchut schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:13:
[...]

Nee sorry heb er meerdere bekeken.
Maar over het algemeen vind ik het wel mooier heh. (Alleen soms niet)
Voor mij persoonlijk is het de upgrade niet waard. EN! Dit krijg ik er thuis nooit doorheen voor deze verschillen op 1080 ;)
Ok. Ik heb er inmiddels ook een berg bekeken, maar ik ben er geen eentje tegengekomen waarin supersampling PS4 Pro footage met OG PS4 footage vergeleken wordt, dus ik was even benieuwd.

• Superman_FCT
BasGrunn schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:07:
[...]

Meh, als dat zo is haal ik er morgen wel een los in de winkel. Dat ga ik niet de hele dag op wachten als ze vrij in de winkel te verkrijgen zijn.
Om die reden ook de Pro niet besteld via web shop MM. Ik haal de Pro wel op bij openingstijd MM. Ik verwacht dat er voldoende winkelvoorraad is en anders nog maar even kijken bij Intertoys of Bart Smit. Alleen dan betaal je wel weer 20,- meer. :P

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Superman_FCT schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:15:
[...]

Uit nieuwsgierigheid even gekeken naar de juridische gevolgen. Kort samengevat, als de consument de prijsfout had moeten kennen is de overeenkomst (helaas) nietig. Met het bestellen van 14 ssd's wordt dat vermoeden volgens mij wel gewekt :P Aan de andere kant heb je dubbele bevestiging gekregen van de prijzen, dus wat moet je dan als consument... Laat ons weten hoe dit afloopt haha.
Dat weet ik daarom vroeg ik het 3x na en was hun antwoord nog steeds bevestigend:
Wij zien het verschil ook zeker Typhone. Echter is het op dit moment echt dit bedrag. Maar hij is wel tijdelijk uitverkocht en is de leverdatum onbekend. Wellicht gaat de prijs ook anders zijn als we ze weer op voorraad hebben. Dat kunnen wij je helaas niet verzekeren. Je kunt altijd je e-mail adres daar invullen, zodat we je op de hoogte kunnen houden zodra deze weer op voorraad is. Dan kan je altijd nog even kijken of de prijs nog steeds zoveel verschilt. Zo ja, grijp die kans zouden wij zeggen! Kunnen we verder nog iets voor je doen Typhone?
Ik heb ze notabene gewezen op de pricewatch hier bij Tweakers. Als ze dan zelf bevestigen dat het klopt is er van dat beginsel geen sprake meer. Want ik deed mijn plicht. Natuurlijk boeit het me niks als ik ze niet krijg maar verbaasd was ik wel. Ik heb 6 Playstations in totaal hè :). En daar komen er morgenavond 2 bij.
Mijn bestelling is ook verzonden naar de media markt :)

• MelvinW
Als je nog twijfelt om de Pro meteen te halen kan ik je aanraden om gewoon te wachten. Er zijn weinig games die optimaal gebruik maken van de kracht van de PS4 Pro. Dit zal pas gebeuren bij games als Horizon Zero Dawn. Voor nu is het verschil voor veel mensen waarschijnlijk te klein om het prijskaartje van €399 te rechtvaardigen. Je moet er nu gewoon nog niet veel van verwachten :P

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:18
Hm vreemd dat met de SSD. Op een PC heeft een SSD geen nut qua laadtijden in bijvoorbeeld BF4 (of iig erg nihil).

Een PS4 zal de HDD wel anders gebruiken dan ofzo...

• swv

swv

MelvinW schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:21:
Als je nog twijfelt om de Pro meteen te halen kan ik je aanraden om gewoon te wachten. Er zijn weinig games die optimaal gebruik maken van de kracht van de PS4 Pro. Dit zal pas gebeuren bij games als Horizon Zero Dawn. Voor nu is het verschil voor veel mensen waarschijnlijk te klein om het prijskaartje van €399 te rechtvaardigen. Je moet er nu gewoon nog niet veel van verwachten :P
Maar bij welke games heb jij er nou al profijt van gehad? En dus al games welke geoptimaliseerd zijn voor de Pro? Ik ben namelijk een beetje het overzicht kwijt bij welke games het ingebakken zit en welke er een patch voor moeten krijgen.

• Jay47
sww89 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:30:
[...]

Maar bij welke games heb jij er nou al profijt van gehad? En dus al games welke geoptimaliseerd zijn voor de Pro? Ik ben namelijk een beetje het overzicht kwijt bij welke games het ingebakken zit en welke er een patch voor moeten krijgen.
Deze games middels een patch:

Battlefield 1
Battlezone
Bound
Call of Duty: Black Ops 3
Call of Duty: Infinite Warfare
Call of Duty: Modern Warfare Remastered
Deus Ex: Mankind Divided
Driveclub VR
EA Sports FIFA 17
Firewatch
Helldivers
Hitman
Hustle Kings
inFAMOUS First Light
inFAMOUS Second Son
Knack
Mafia III
Mantis Burn Racing
Middle-earth: Shadow of Mordor
NBA 2K17
Paragon
PlayStation VR Worlds
Ratchet & Clank
Rez Infinite
RIGS Mechanized Combat League
Rise of the Tomb Raider
Robinson: The Journey
Smite
Super Stardust Ultra
The Elders Scrolls Online: Tamriel Unlimited
The Elders Scrolls: Skyrim Special Edition
The Last of Us Remastered
The Last of Us: Left Behind
The Playroom VR
Titanfall 2
Tumble
Uncharted 4: A Thief’s End
Until Dawn: Rush of Blood
Viking Squad
Wheels of Aurelia
World of Tanks
XCOM 2

• MelvinW
sww89 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:30:
[...]

Er zijn nog geen games waarbij het ingebakken zit. Elke game heeft een patch nodig. Ik heb Tomb Raider geprobeerd en daar kon je zelf kiezen hoe je de game wilt optimaliseren (hogere fps, betere graphics of 4K). Spel speelde erg relaxt op High FPS mode en is in mijn ogen ook de beste optie, aangezien het voor een beter speelervaring zorgt. Bij Infinite Warfare zie ik een wel een verschil in textures, maar dat verschil is minimaal te noemen.

• ThaBEN
Elke game die na release van de PS4 pro uitkomt is verplicht standaard een PS4 pro optie ingebakken te hebben. Dus games die vanaf morgen uitkomen zullen geen aparte patch meer krijgen. Die hebben dit al op disc staan.

En waarschijnlijk zal over een jaar ofzo het verschil pas echt goed zichtbaar zijn omdat de games dan vanaf de grond af aan opgebouwd zullen worden met PS4 pro in het achterhoofd.
Een patch geeft al aan dat er achteraf pas gekeken is hoe ze hun game kunnen verbeteren voor de pro en zal waarschijnlijk minder drastisch effect zijn als de games die we over een tijdje kunnen verwachten.

• swv

swv

Jay47 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:36:
[...]

Deze games middels een patch:
Ja dat lijstje ken ik. Maar dat geldt voor de nabije toekomst lijkt mij? Melvin heeft bijvoorbeeld Bf1 gekocht, maar die heeft nog geen patch ontvangen toch? Dus kan je ook nog niet vergelijken. Vandaar mijn vraag hoe het zit bij andere games. Bij Tomb Raider kan vergelijken blijkbaar al wel :)

• jongf7
sww89 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:42:
[...]

Ja dat lijstje ken ik. Maar dat geldt voor de nabije toekomst lijkt mij? Melvin heeft bijvoorbeeld Bf1 gekocht, maar die heeft nog geen patch ontvangen toch? Dus kan je ook nog niet vergelijken. Vandaar mijn vraag hoe het zit bij andere games. Bij Tomb Raider kan het blijkbaar al wel :)
Dit lijstje, of in ieder geval de meeste uit deze lijst (oa. fifa en battlefield) zouden bij de launch van de pro een patch hebben heeft Sony aangegeven. Dus ik ga er vanuit dat er morgen een berg patches uitkomt.

• swv

swv

jongf7 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:43:
[...]

Dit lijstje, of in ieder geval de meeste uit deze lijst (oa. fifa en battlefield) zouden bij de launch van de pro een patch hebben heeft Sony aangegeven. Dus ik ga er vanuit dat er morgen een berg patches uitkomt.
Precies, dus is deze zin uit de conclusie van Melvin wellicht nog wat voorbarig "Er zijn weinig games die optimaal gebruik maken van de kracht van de PS4 Pro" icm "Voor nu is het verschil voor veel mensen waarschijnlijk te klein". Waarschijnlijk wel waar, maar bij wijze van nog een dag te vroeg om daar echt een oordeel over te vellen?

[ Voor 5% gewijzigd door swv op 09-11-2016 12:47 ]

• MelvinW
sww89 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:45:
[...]

Precies, dus is deze zin uit de conclusie van Melvin wellicht nog wat voorbarig "Er zijn weinig games die optimaal gebruik maken van de kracht van de PS4 Pro." Waarschijnlijk wel waar, maar bij wijze van nog een dag te vroeg om daar echt een oordeel over te vellen?
Meeste games hebben deze week al een patch ontvangen hoor. Ik verwacht niet dat er morgen ineens een hoop nieuwe patches uitkomen.

• jongf7
sww89 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:45:
[...]

Precies, dus is deze zin uit de conclusie van Melvin wellicht nog wat voorbarig "Er zijn weinig games die optimaal gebruik maken van de kracht van de PS4 Pro" icm "Voor nu is het verschil voor veel mensen waarschijnlijk te klein". Waarschijnlijk wel waar, maar bij wijze van nog een dag te vroeg om daar echt een oordeel over te vellen?
Als alles morgen idd netjes een patch heeft, dan heb ik zat te spelen :)
Kan mij prima beperken tot de pro games dan.

Voornamelijk BF1 en Fifa, maar Tomb Raider moet ik nog eens halen en Ratchet and Clack en Uncharted ga ik graag nog eens doorheen.
First Light heb ik ook nog steeds niet gedaan, terwijl ik die uit ps+ heb.

Edit:
Net bij de mediamarkt de Playstation VR geprobeerd, de driveclub demo..
Nu een uur later trekt de misselijkheid eindelijk wat weg 8)7

Verder vond ik de ervaring gaaf, maar de stap terug in resolutie / graphics ten opzichte van TV dat ik deze zeker niet ga halen.

[ Voor 15% gewijzigd door jongf7 op 09-11-2016 12:50 ]

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-01 20:50
Ik hoop dat het playstation netwerk een beetje meewerkt morgen. Mijn ps4-pro zal wel rond uur of 1-3 komen met de post. Staat nu al paar maandjes in pre-order bij bol.com, ga nu niet meer switchen voor beetje prijsverschil :) Alleen nog wat pro spellen scoren morgen, iig Tomb Raider. Twijfel nog over BF1.
Ratchet en Clank lijkt mij goede deal als die nog afgeprijs is in de store :)

Stadia / PSN : whenheco

• swv

swv

MelvinW schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:48:
[...]

Meeste games hebben deze week al een patch ontvangen hoor. Ik verwacht niet dat er morgen ineens een hoop nieuwe patches uitkomen.
Kan ik mee inkomen, maar nogmaals; is daar dan een actueel overzicht van? :P En baseer jij jouw conclusie dan op basis van reeds gepatchte games? Of hebben we het dan alleen nog over Tomb Raider en ehh Ratchet & Clank was het toch?

• MelvinW
sww89 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:53:
[...]

Kan ik mee inkomen, maar nogmaals; is daar dan een actueel overzicht van? :P En baseer jij jouw conclusie dan op basis van reeds gepatchte games? Of hebben we het dan alleen nog over Tomb Raider en ehh Ratchet & Clank was het toch?
Er zijn afgelopen dagen patches uitgekomen voor o.a. Infamous, Uncharted 4, NBA 2k17, The Last of Us en nog een paar. Stond in de changelog van de patches vermeld :P. Er zijn nog wel games die niet gepatched zijn, zoals BF1, maar verwacht die patch ook later vandaag. Het is immers al bijna 10 november in landen als Nieuw-Zeeland.

Verwijderd

Beste meneer,

Bedankt voor uw e-mail en aankoop bij Coolblue. Ik kan mij goed voorstellen dat u niet kunt wachten totdat u de Playstation kunt gebruiken. Ik verwacht zeker dat deze allemaal vanavond de deur uit gaan en morgen gaan worden geleverd. U ontvangt dan ook nog bericht als de Playstation is verstuurd. Ik wil u er dan ook alvast veel plezier van wensen.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op of bezoek één van onze winkels.

Met vriendelijke groet,

Coolblue
De zenuwen lopen bij mij hoog op.
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:59:
[...]

De zenuwen lopen bij mij hoog op.
Wat heb je gestuurd? Dat je niet kunt wachten?

Edit: Bloodborne is 20 dollar in de US store, inclusief de DLC. Voor de geïnteresseerden.

[ Voor 18% gewijzigd door bram1984 op 09-11-2016 13:16 ]

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:23

Sandyman538

SandstorM [148839]

Typhone schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:18:
[...]

Dat weet ik daarom vroeg ik het 3x na en was hun antwoord nog steeds bevestigend:

[...]

Ik heb ze notabene gewezen op de pricewatch hier bij Tweakers. Als ze dan zelf bevestigen dat het klopt is er van dat beginsel geen sprake meer. Want ik deed mijn plicht. Natuurlijk boeit het me niks als ik ze niet krijg maar verbaasd was ik wel. Ik heb 6 Playstations in totaal hè :). En daar komen er morgenavond 2 bij.
Nou euhm, zo bevestigend vind ik dit niet.

Wellicht gaat de prijs ook anders zijn als we ze weer op voorraad hebben. Dat kunnen wij je helaas niet verzekeren. Je kunt altijd je e-mail adres daar invullen, zodat we je op de hoogte kunnen houden zodra deze weer op voorraad is. Dan kan je altijd nog even kijken of de prijs nog steeds zoveel verschilt.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:06:
Of mijn bestelde PS4 Pro vandaag verzonden gaat worden.

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-01 09:15
Ze zeggen toch echt dat de prijs op de site klopt. Overigens net een verzendbericht gehad van de MM dat mijn Pro verzonden is naar de winkel. Maakt zo een grauwe dag toch weer goed :*)

[ Voor 57% gewijzigd door Cryostorm op 09-11-2016 13:30 ]

• rajackar

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:06:
[...]

Edit: Bloodborne is 20 dollar in de US store, inclusief de DLC. Voor de geïnteresseerden.
Dat is echt geen geld voor één van de beste ps4 games. Jammer dat nog geen reden is om een Pro patch te verwachten.
BB heeft namelijk nog wel wat aliasing waar ik wel vanaf zou willen. En de art style lijkt me perfect voor hdr.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Senaxx
Misschien kunnen we dit sheetje invullen met alle PS4 Pro Patch tech specs :)

Ik heb alvast een klein begin gemaakt.

https://docs.google.com/s...NCNx0hJQ/edit?usp=sharing

(moet ik hem even helemaal open gooien, dat iedereen die die link heeft kan editten?)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Sandyman538 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:25:
[...]

Nou euhm, zo bevestigend vind ik dit niet.

Wellicht gaat de prijs ook anders zijn als we ze weer op voorraad hebben. Dat kunnen wij je helaas niet verzekeren. Je kunt altijd je e-mail adres daar invullen, zodat we je op de hoogte kunnen houden zodra deze weer op voorraad is. Dan kan je altijd nog even kijken of de prijs nog steeds zoveel verschilt.
Ja dat was al lang na mijn eerste bestellingen. Toen waren ze nog gewoon op voorraad.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Senaxx schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:30:
Misschien kunnen we dit sheetje invullen met alle PS4 Pro Patch tech specs :)

Ik heb alvast een klein begin gemaakt.

(moet ik hem even helemaal open gooien, dat iedereen die die link heeft kan editten?)
Goed initiatief! Het is nog wel een beetje onduidelijk af en toe. Ik kan me btw wel ergens zo'n lijstje herinneren. Even kijken of ik doe nog kan vinden.

• Senaxx
rajackar schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:33:
[...]

Goed initiatief! Het is nog wel een beetje onduidelijk af en toe. Ik kan me btw wel ergens zo'n lijstje herinneren. Even kijken of ik doe nog kan vinden.
Ja ik heb ook wel zo'n lijstje gezien, maar nergens helemaal compleet :(

• rajackar

rajackar

Blood Minister

• Senaxx
Mooie lijst om deze te gaan verwerken in deze excel, en bij te houden. Ik ben meestal ook meer geinteresseerd in de tech specs. Zoals bij TitalFall 2 zeggen ze ook Dynamic 4k resolution terwijl die zeg maar niet boven de 1440p uitkomt.

Ik heb de sheet nu open gegooid en iedereen met de link kan content toevoegen.

[ Voor 15% gewijzigd door Senaxx op 09-11-2016 13:40 ]

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-01 09:05
Typhone schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:18:
Ik heb 6 Playstations in totaal hè :). En daar komen er morgenavond 2 bij.
Ehhhh (en ik hoor de radio/tv slogan 'niet omdat het moet, maar omdat het kan' in mijn hoofd) but why?
Wat moet je met 8 playstations? Ik verzamel een beetje retro en heb er 'maar'3 :P

10 second ninja DONE

• MvRtje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-01 16:10
Yes, net de verzend informatie ontvangen!

We hebben onderstaand(e) artikel(en) uit je bestelling verwerkt en meegegeven aan de bezorgdienst. We zijn dus weer een stap dichterbij om je bestelling bij je te bezorgen.

Je bestelling wordt afgeleverd door PostNL.

Besteld bij bol.com: Sony PlayStation 4 Pro Console - 1TB - PS4 Sony

Verwacht bezorgmoment
PostNL verwacht dat de chauffeur op 10-11-2016 tussen 08:00 - 12:00 bij je aan de deur komt.

Nooit een Playstation gehad, altijd pc gaming gedaan. Ben dus erg benieuwd! Wacht nu al enkele maanden..

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / SigenStor 17kW + 36kWh / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / 2x Easee EV / Gardena Smart

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-01 08:43
Hier ook de Pro verzonden door Bol :Y.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Sagat schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:49:
[...]

Ehhhh (en ik hoor de radio/tv slogan 'niet omdat het moet, maar omdat het kan' in mijn hoofd) but why?
Wat moet je met 8 playstations? Ik verzamel een beetje retro en heb er 'maar'3 :P
Ooit een PS3 Fat gekocht (2008). Die doet het nog perfect en heeft nog veel savegames staan. Toen kwam vriendin met een PS3 Slim erbij. Toen wilde ik een extra systeem hebben en kwam PS3 Slim erbij. Toen heb ik een PS4 gehaald. Vriendin ook een PS4 gehaald. Vorig jaar, zit veel in hotels, een PS4 en een PS3 ultraslim erbij gehaald om de backlog deels weg te werken. Een PS4 CUH-1200 model nog gehaald als vervanging van de originele PS4 van mezelf.

Morgen komen daar dus 2x PS4 Pro's bij (een multiplayer en één singleplayer systeem (+ US Account).
Typhone schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:09:
[...]

Ooit een PS3 Fat gekocht (2008). Die doet het nog perfect en heeft nog veel savegames staan. Toen kwam vriendin met een PS3 Slim erbij. Toen wilde ik een extra systeem hebben en kwam PS3 Slim erbij. Toen heb ik een PS4 gehaald. Vriendin ook een PS4 gehaald. Vorig jaar, zit veel in hotels, een PS4 en een PS3 ultraslim erbij gehaald om de backlog deels weg te werken. Een PS4 CUH-1200 model nog gehaald als vervanging van de originele PS4 van mezelf.

Morgen komen daar dus 2x PS4 Pro's bij (een multiplayer en één singleplayer systeem (+ US Account).
Het is jouw geld natuurlijk, maar je weet dat je op 1 PS4 Pro zowel multiplayer als singleplayer games kan spelen?

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01 14:31
Is er ook iemand die het niet lukte zijn PS4 in te ruilen? Omdat de stickjes van de Duallshock gesleten waren ofzo?

PSN: Space-o-saurus

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

bram1984 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:15:
[...]

Het is jouw geld natuurlijk, maar je weet dat je op 1 PS4 Pro zowel multiplayer als singleplayer games kan spelen?
Jajaja :). Dat weet ik. Eentje krijgt dus een SSD van 2TB en die andere een FireCuda SSHD van 2TB. Daar zat het enige verschil hem in. Ik krijg m'n games altijd lastig gekopieerd anders omdat ik in 3 stores tegelijk actief ben.
Tweakers heeft dus echt geen exemplaar gehad lijkt het. Die review komt dan pas volgende week of iets dergelijks..

• xIO3Y
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-01 22:23
Heb de mijne maar bij Bol besteld, daarnet. Spaart me weer een autorit uit en dan ben ik (normaal) zeker dat ik er morgen één heb.

Verwijderd

'Until Dawn krijgt geen PS4 Pro ondersteuning'
Supermassive Games

For all those who asked - there are currently no plans in place to optimise #UntilDawn for #PS4Pro

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:28
Ik dacht gisteren ik bestel hem maar bij mm en ik zie wel wanneer hij beschikbaar is. Krijg ik vandaag al verzendbevesting en mag hem morgen ophalen!

• Jay47
Typhone schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:09:
[...]

Ik heb PS1, PS2, PS3, PSP, Vita, morgen PS4 Pro :9
Pagina: 1 ... 60 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.