Zojuist Ratchet & Clank ook besteld via Marktplaats. Ben zelf niet echt van de cartoony games, maar de kleine meid was ook erg onder de indruk van het filmpje dat ik haar gisteren liet zien, dus die gaan we samen even spelen.MelvinW schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:06:
Ratchet & Clank ziet er geweldig uit op mijn Pro, grote verbetering tegenover de standaard PS4. Ik verwacht Watch Dogs 2 morgen of overmorgen binnen te hebben en ben ook erg benieuwd hoe die er uit gaat zien.
Volgens mij nog niets bekend over een WD2 patch, of wel?
Zoals eerder vandaag aangegeven geldt er een NDA op patch nieuws omtrent BF1. Dit komt vanwege de marketing deal die Microsoft met EA heeft, omtrent BF1. Je kunt in ieder geval een native 1080p (i.t.t. dynamisch) resolutie verwachten en een stabielere fps.shakespeare schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:07:
dus er geen patch voor bf1 nog voor de pro? ik heb een 1080p tv, wil hogere fps ( wel gelocked ) moet je hiervoor perse een patch hebben ? het lijkt me dat de pro toch gewoon beter performed als de gewone ps4 ?
Ik vindt de informatie zeer summier hierover..