• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-01 07:17
ColonelSanders schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:17:
Is er ook iemand die het niet lukte zijn PS4 in te ruilen? Omdat de stickjes van de Duallshock gesleten waren ofzo?
Hier heb ik meerdere malen om gevraagd bij de GameMania, en tot nu toe is mij telkens verzekerd dat dit geen probleem zal zijn. "Als de controller maar functioneerd" werd mij verteld. Ik ga m'n PS4 morgen ruilen voor de PS4 Pro bij de GameMania. Ook het mono-"headsetje" hoefde er niet bij. Mij is verteld:
- PS4 - Console
- PS4 - Voeding
- HDMI Kabel (hoeft niet de originele te zijn
- Micro USB Kabeltje t.b.v. controller (hoeft niet origineel te zijn)
- DualShock 4 controller (rubber beschadiging maakt niet uit).

Ben benieuwd of ze nog moeilijk gaan doen.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-01 18:52
EricNL schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:47:
[...]

Hier heb ik meerdere malen om gevraagd bij de GameMania, en tot nu toe is mij telkens verzekerd dat dit geen probleem zal zijn. "Als de controller maar functioneerd" werd mij verteld. Ik ga m'n PS4 morgen ruilen voor de PS4 Pro bij de GameMania. Ook het mono-"headsetje" hoefde er niet bij. Mij is verteld:
- PS4 - Console
- PS4 - Voeding

Ik was de HDMI en de USB kabel vergeten, heb gezegd dat ik ze nog langs breng, was geen probleem.
Zo moeilijk doen ze niet en het is vrij simpel: als de boel maar fatsoenlijk werkt en er nog netjes uit ziet dan ruilen ze wel anders heb je pech.
Ik verkoop mijn PS4 wel via marktplaats/tweakers. Samen met een gloednieuwe 1TB HDD (van de Pro) en een gloednieuwe DS4 v2 (ook van de Pro). Verwacht dat ik evenveel kan krijgen als GameMania, zeker gezien de HDD en DS4 v2 gloednieuw zijn.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-01 11:29
[...]

- PS4 - Console
- PS4 - Voeding

Mij is hetzelfde verzekerd tav de sticks door GameMania.

Verwijderd

LEGO® Jurassic World™ en BioShock: The Collection Deal of the Week:

https://store.playstation...d=STORE-MSF75508-DOTW2015

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-10-2025
ASNNetworks schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:24:
Ik verkoop mijn PS4 wel via marktplaats/tweakers. Samen met een gloednieuwe 1TB HDD (van de Pro) en een gloednieuwe DS4 v2 (ook van de Pro). Verwacht dat ik evenveel kan krijgen als GameMania, zeker gezien de HDD en DS4 v2 gloednieuw zijn.
Waarom zou je als je er evenveel voor vangt de 1 tb van de pro en de dual shock 4 v2 voor opofferen :?

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:28:
[...]

Of mijn bestelde PS4 Pro vandaag verzonden gaat worden.
De mijne is verzonden! (BOL) Weeeeee!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
ASNNetworks schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:24:
Vraag er minimaal 250,- voor. Heb mijne (500gb zonder spel) verkocht voor 200,- op mp.

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-10-2025
Je weet dat je voor een paar tientjes meer een gloednieuwe PS4 Slim kunt kopen met 1 tb inclusief 2 jaar garantie? Ik gun je het geld natuurlijk maar lijkt me sterk dat iemand dat gaat uitgeven aan een 2e hands launch PS4 van een paar jaar oud zonder garantie.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20
Zo verzendbevestiging gehad van bol voor 2 maal ps4 Pro. Morgen wordt een leuke dag.
Heb net even mijn ps4 beetje opgeruimt qua Games. Had alle psn Games etc erop staan ookal zelden eentje gespeeld.
Had nog maar 300gb vrij van mijn 2tb hdd. Nu ergens 1.2 tb vrij.
Gelijk alle savegame backups naar psn plus.
Dus morgen nieuwe ps4 Pro via kan aansluiten en alles overzetten en klaar.
En in de toekomst kijken voor misschien nieuwe hdd. Wel zonde dat m'n broer dan een 2tb hdd krijgt in de ps4 en maar 1 a 2 Games doet Max...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:35
gebeld door MM Nieuwegein. Nu afrekenen. Foto zsm

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New PS Store discounts start today, inc. The Witcher 3, BioShock: The Collection, COD Black Ops III. Full list:

https://blog.eu.playstati...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cw09E10UsAASvvF.jpg

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:04:
gebeld door MM Nieuwegein. Nu afrekenen. Foto zsm
Zou je met deze foto bij een andere MM langs kunnen om er zo eentje mee te kunnen krijgen? Zoja dan rij ik straks langs de MM in Apeldoorn :o

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-01 17:42
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:04:
PlayStation Europe ‏

New PS Store discounts start today, inc. The Witcher 3, BioShock: The Collection, COD Black Ops III. Full list:

https://blog.eu.playstati...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

[afbeelding]
Witcher 3 GOTY voor €30 is echt great value. Jammer dat de expansion pass niet in de aanbieding is.

PSN ID: Beest41

Verwijderd

Goed nieuws voor mij met de PS4 Pro bestelling bij Coolblue:

Je bestelling wordt ingepakt

_/-\o_

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-01 19:29
Nou de mijne lijkt net ingepakt te zijn (Coolblue).

Dat wordt dus morgen duimen dat de buren zo vriendelijk zijn of vrijdag langs een PostNL punt.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Mailtje gekregen van de MM dat ik mijn exemplaar van de Pro naar de MM Deventer is verzonden. Probeer ik die winkel al 3x te bellen of ik hem dan gelijk 's ochtends vroeg kan afhalen, wordt daar telkens de telefoon helemaal niet opgenomen :(

Weet iemand dit toevallig?

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05-2025
Davith78 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:08:
Mailtje gekregen van de MM dat ik mijn exemplaar van de Pro naar de MM Deventer is verzonden. Probeer ik die winkel 3x te bellen of ik hem dan gelijk 's ochtends vroeg kan afhalen, wordt daar de telefoon helemaal niet opgenomen :(

Nee, maar ik zit wel met dezelfde vraag. Ik hoor het graag als je hier antwoord op hebt gekregen.....

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

v8power67 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:02:
Zo verzendbevestiging gehad van bol voor 2 maal ps4 Pro. Morgen wordt een leuke dag.
Heb net even mijn ps4 beetje opgeruimt qua Games. Had alle psn Games etc erop staan ookal zelden eentje gespeeld.
Had nog maar 300gb vrij van mijn 2tb hdd. Nu ergens 1.2 tb vrij.
Gelijk alle savegame backups naar psn plus.
Dus morgen nieuwe ps4 Pro via kan aansluiten en alles overzetten en klaar.
En in de toekomst kijken voor misschien nieuwe hdd. Wel zonde dat m'n broer dan een 2tb hdd krijgt in de ps4 en maar 1 a 2 Games doet Max...
schijf omwisselen met je oude ps4 ga ik ook doen, zit een 1 TB sshd in mijn oude ps4

Jsunnyreports

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

- PS4 - Console
- PS4 - Voeding

Heb de mijne gister ingeleverd bij GM met een oude controller met licht versleten sticks (launch controller).
Was allemaal geen probleem zolang t er een beetje fatsoenlijk uitzag en natuurlijk volledig functioneerde.
Waren gistermiddag al redelijk wat mensen die hun console in kwamen leveren, denk dat t morgen wel eens erg druk kan zijn.
Tip: Om alles snel te kunnen testen is het bij GM is het handig als er nog een (loze) account op je PS4 staat.
Dus thuis ff initialiseren en een loze account erop zetten, scheelt je weer wachttijd morgen.
ThaBEN schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:00:
Je weet dat je voor een paar tientjes meer een gloednieuwe PS4 Slim kunt kopen met 1 tb inclusief 2 jaar garantie? Ik gun je het geld natuurlijk maar lijkt me sterk dat iemand dat gaat uitgeven aan een 2e hands launch PS4 van een paar jaar oud zonder garantie.
Dan ken je marktplaats nog niet, veel mensen daar kopen hun ps4 voor hun kinderen of een puber eentje met z'n verjaardag geld, die zijn helemaal niet op de hoogte van alle deals en uberhoud dat de ps4 pro er aan komt. Ik stond er al versteld van dat je ik er 175 voor kreeg afgelopen zondag, maar er valt makkelijk nog 10 euro meer voor te krijgen.

• ranarick
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09-2021
Davith78 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:08:
Mailtje gekregen van de MM dat ik mijn exemplaar van de Pro naar de MM Deventer is verzonden. Probeer ik die winkel 3x te bellen of ik hem dan gelijk 's ochtends vroeg kan afhalen, wordt daar telkens de telefoon helemaal niet opgenomen :(

als je op de site van MM inlogt kun je jouw ps4 pro volgen (mijn mediamarkt > mijn producten > bestellingen > bezorging volgen) daarop kun je zien wat de verwachting is, zelf zorg ik dat ik bij opening er ben en mocht hij dan nog niet binnen zijn er gewoon 1 koop in de winkel :*)

• Davith78
BasGrunn schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:10:
[...]

Nee, maar ik zit wel met dezelfde vraag. Ik hoor het graag als je hier antwoord op hebt gekregen.....
Ik probeer het eind vd middag nog een keer, misschien heeft er dan iemand de tijd om de telefoon op te pakken. Als ik wat weet post ik het wel.

• Lekkerboeie86
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2cp5ehj.jpg

lagen er zeker 50 in de winkel.

[ Voor 32% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 09-11-2016 16:19 ]

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Troll? Ik zie geen plaatje...

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-01 12:09
Ik zie een zwart vlak

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:56
Dat is de PS4Pro van héél dichtbij? :+

/edit: Ah, nu is het duidelijk :P

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 09-11-2016 16:25 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Afgelopen maandag bij de lokale intertoys een PS4 Pro gereserveerd, zie op de site nu van intertoys dat er beperkte voorraad is, morgen ophalen, zin in :)

Jsunnyreports

Verwijderd

Een zwart vlak en een briljante foto.

• Formula one
Nadeel van ps4 fat is dat sony er minder mee bemoeit over een poosje

• Lekkerboeie86
op ze kop is ook leuk. Kusje

• Caayn
  • Niet online
Heb je een foto van de bon :D ?

• Davith78
ranarick schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:12:
[...]

als je op de site van MM inlogt kun je jouw ps4 pro volgen (mijn mediamarkt > mijn producten > bestellingen > bezorging volgen) daarop kun je zien wat de verwachting is, zelf zorg ik dat ik bij opening er ben en mocht hij dan nog niet binnen zijn er gewoon 1 koop in de winkel :*)
Thnx, ik kijk nog even. Alleen wil ik liever niet voor joker bij de winkel aankomen en er dan achterkomen dat ik nog een uur ofzo moet wachten, ik kom per trein en moet ook meteen weer terug ivm werk ;)

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-01 10:09
Mijn Pro is ook verzonden. Morgen Rise of the TOmbraider erop en gaan. En dan volgende week lekker Watchdogs 2 :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Formula one
Hoe zit he eigenlijk met watch dogs 2 kan je daar ook autos kopen en in garage doen in multiplayer net als gta 5 of kan dat niet

• Lekkerboeie86
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2e0qogz.jpg
Formula one schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:24:
Hoe zit he eigenlijk met watch dogs 2 kan je daar ook autos kopen en in garage doen in multiplayer net als gta 5 of kan dat niet
Het schijnt dat je ook pitstops moet maken tussen het hacken door.

• Davith78

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-01 14:52
Cool!

Hoe zit het eigenlijk met zo'n vroegere verkoop? Ik dacht altijd dat zoiets gewoon niet mocht.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-01 10:05

rajackar

Blood Minister

Bevestiging van nedgame. Morgen vanaf 10 uur ophalen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Lekkerboeie86
Mediamarkt Nieuwegein. Ben net gebeld dat ik m'n bestelling kon ophalen. Er lagen tientallen in de winkel.

• Davith78
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:27:
[...]

Mediamarkt Nieuwegein. Ben net gebeld dat ik m'n bestelling kon ophalen. Er lagen tientallen in de winkel.
Dude! Zouden meer MM vestigingen hem nu al hebben? Ik ben nu in staat om meteen de trein naar MM Deventer te pakken :P

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-01 13:37

• Lekkerboeie86
Op de foto is bon te zien onder de doos.
Je ziet nog net Mediamarkt Club staan.

• Davith78
Grr.. ik probeer alsmaar de MM Deventer te bellen maar die lui daar nemen gewoon chronisch de telefoon niet op :/
Zou knap lelijk als de ps4's al uit verkocht zijn voor de officiële release datum.

• Caayn
  • Niet online
MM Apeldoorn claimt geen PS4 Pros binnen te hebben gekregen toen ik zei dat hun collega's in Nieuwengein ze al verkopen werden

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:21

ScreamGT

joejoe

bram1984 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:33:
[...]

Ja maar gewoon full frontal die bon, bedoel ik. ;)
lol vent, waar doel je nu op? Hij heeft een Pro op foto gezet bij hem in de auto.

Overigens doen Nieuwegein en The Wall wel vaker dit soort dingen. Met games hebben ze ook schijt en gooien ze die een dag voor de officiële release gewoon in de verkoop bakken, vaak aan het eind van de middag.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-01 09:05
Typhone schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:09:
[...]

Ooit een PS3 Fat gekocht (2008). Die doet het nog perfect en heeft nog veel savegames staan. Toen kwam vriendin met een PS3 Slim erbij. Toen wilde ik een extra systeem hebben en kwam PS3 Slim erbij. Toen heb ik een PS4 gehaald. Vriendin ook een PS4 gehaald. Vorig jaar, zit veel in hotels, een PS4 en een PS3 ultraslim erbij gehaald om de backlog deels weg te werken. Een PS4 CUH-1200 model nog gehaald als vervanging van de originele PS4 van mezelf.

Morgen komen daar dus 2x PS4 Pro's bij (een multiplayer en één singleplayer systeem (+ US Account).
Je verkoopt of ruilt oude hardware dus niet in, en je vriendin gebruikt/is eigenaar van diverse systemen en je hebt er een paar 'puur voor onderweg'(must not mention vita/3ds :X :P ).

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet :) Ik heb wel 2x een x360, omdat ik en in mijn gameroompie en op mijn huiskamer tv wilde kunnen spelen en omdat ik op dat moment misschien nog maar 75 eur voor de oude 360 had gekregen, en verder vroeger ooit is een dc gekocht omdat mijn eerste sorta defect was.......en die eerste niet weggegooid omdat ik nog is wilde proberen em weer tot leven te wekken. Maar verder......heel saai, maar een ps2, ps3 en ps4......mocht de pro er komen dan is de huidige 4 voor mijn schoonbroer of anders in de verkoop.

10 second ninja DONE

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:53

swv

ScreamGT schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:38:
[...]

lol vent, waar doel je nu op? Hij heeft een Pro op foto gezet bij hem in de auto.

Overigens doen Nieuwegein en The Wall wel vaker dit soort dingen. Met games hebben ze ook schijt en gooien ze die een dag voor de officiële release gewoon in de verkoop bakken, vaak aan het eind van de middag.
Nou de totale bon met artikel, datum, prijs en adres van de betreffende mediamarkt vestiging etc.

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06-2025

Nee, ik ben géén Belg!

ScreamGT schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:38:
[...]

Zoals ik het zeg. Dat er een rood MM stripje op een papiertje te zien is, zegt weinig natuurlijk. ;)

Met de hele bon krijg je 'm sneller mee waarschijnlijk.

• Davith78
Wie wil er proberen MM Deventer te bellen? Ik heb het al 8x geprobeerd in 1,5 uur tijd maar ik krijg niemand aan de lijn..

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001

spaceboy

Op grote hoogte

Davith78 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:44:
Wie wil er proberen MM Deventer te bellen? Ik heb het al 8x geprobeerd in 1,5 uur tijd maar ik krijg niemand aan de lijn..
Man, stel je niet aan. Wacht een dag. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Justevo
Davith78 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:44:
Ik denk dat ze gewoon niks opnemen hoor, niet alleen als ze jouw nummer zien :)

• Davith78
spaceboy schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:45:
[...]

Man, stel je niet aan. Wacht een dag. :P
Nee! Wanty. :P En vanavond heb ik tijd zat, in tegenstelling tot morgen.

[ Voor 13% gewijzigd door Davith78 op 09-11-2016 16:47 ]

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10-2025
is er een bom ontploft ofzo? topic is niet bij te houden vandaag. zijn er al nieuwe aanbiedingen in de store? (vind ik persoonlijk belangrijker dan die pro)

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013

ScreamGT

joejoe

Net GameMania Zeist gebeld en verteld dat GameMania op twitter verkoopt dat de Pro's nu al beschikbaar zijn. Wist totaal niet hoe die moest reageren. Heb iniedergeval een reservering geplaatst, kan hem morgen waarschijnlijk ophalen.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

DigitalError schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:47:
is er een bom ontploft ofzo? topic is niet bij te houden vandaag. zijn er al nieuwe aanbiedingen in de store? (vind ik persoonlijk belangrijker dan die pro)
Dit is pas het begin, morgen gaat het nog veel harder. >:) :o

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 26-01 14:12
dutchgio schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:48:
[...]

Dit is pas het begin, morgen gaat het nog veel harder. >:) :o
Op basis van wat er hiet allemaal gaat gebeuren en over word gesproken. Ga ik eens oordelen of ie er snel komt of over een half jaar :>

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-01 08:43
Lijkt wel de PS4 launch all over :p.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09-2025
DigitalError schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:47:
Ja die zijn al bekend: https://blog.eu.playstati...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

PSN: Alvanosa

• Jay_Snake
  • Laatst online: 25-12-2025
ScreamGT schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:48:
Net GameMania Zeist gebeld en verteld dat GameMania op twitter verkoopt dat de Pro's nu al beschikbaar zijn. Wist totaal niet hoe die moest reageren. Heb iniedergeval een reservering geplaatst, kan hem morgen waarschijnlijk ophalen.
Vanmorgen ook reservering geplaatst, telefonisch. Kan hem morgen ophalen. Nu eerst even de oude PS4 leegmaken (backup van al mijn games reeds gemaakt) en dan morgen inwisselen. Weet dat Marktplaats vast een betere deal had opgeleverd, maar geen zin in al dat gedoe O-)

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-01 09:25
Aangezien ik toch overstag ben mbt aanschaf Pro zojuist MM Heerlen gebeld.
Pro's zijn binnen, echter nog niet in winkel.
Ik aangegeven dat ze wel al verkocht worden. Ze gaan nu zelf andere vestigingen bellen. Op moment dat anderen hem al verkopen gooien zij hem ook in de verkoop.

PSN ID: Hanssuh

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Net MM the wall gesproken. Ze hebben ze wel maar nog niet in de winkel. Misschien dat ze vanavond in de verkoop gaan maar ze wisten het nog niet zeker. Heb je ook niet veel aan ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11-2025
Die tweet van Game Mania is nu verwijderd 8)7

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06-2025
Ugh...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0jyEEkn.jpg

Nee, ik ben géén Belg!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:53

swv

Dan draaien we het toch om met de mededeling: "Ja maar de Mediamarkt is al begonnen met de verkoop!" >:) >:)

• Justevo
Dus de vraag om de MM bon was helemaal zo gek nog niet ;)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:25:
LEGO® Jurassic World™ en BioShock: The Collection Deal of the Week:

https://store.playstation...d=STORE-MSF75508-DOTW2015
Damnit, nu ook LEGO Jurassic World op de backlog erbij dus :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Dus..... de afgelopen pagina's gaat over waar de PlayStation 4 Pro te koop is, waar de beste deal te verkrijgen is en waar je het meeste geld voor je oudere PlayStation 4 krijgt. Kan dit niet naar een apart topic? Het heeft inderdaad met de PlayStation 4 te maken echter met de aanschaf, inruil en aanbiedingen. In de andere topics van bijvoorbeeld Mobile word men vriendelijk doch dringend verzocht dit ergens anders te bespreken...

• Davith78
hanssuh schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:55:
Aangezien ik toch overstag ben mbt aanschaf Pro zojuist MM Heerlen gebeld.
Pro's zijn binnen, echter nog niet in winkel.
Ik aangegeven dat ze wel al verkocht worden. Ze gaan nu zelf andere vestigingen bellen. Op moment dat anderen hem al verkopen gooien zij hem ook in de verkoop.
Ik ben benieuwd!
Mrjraider schreef op woensdag 09 november 2016 @ 17:03:
Dus..... de afgelopen pagina's gaat over waar de PlayStation 4 Pro te koop is, waar de beste deal te verkrijgen is en waar je het meeste geld voor je oudere PlayStation 4 krijgt. Kan dit niet naar een apart topic? Het heeft inderdaad met de PlayStation 4 te maken echter met de aanschaf, inruil en aanbiedingen. In de andere topics van bijvoorbeeld Mobile word men vriendelijk doch dringend verzocht dit ergens anders te bespreken...
Was al eerder voorgesteld maar dan wilde men niet aan ivm allerlei verschillende topics en geen overzicht meer ofzo iets.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:24
Mooi om nou eens van een afstand al die drukte van een "nieuwe" console release te zien. Kan me normaal ook erg druk maken om iets zo snel mogelijk te krijgen, maar aangezien ik pas vrijdag uit Bangkok terug vlieg en de pro bij de supermarkt bezorgd wordt ben ik helemaal zen :+

Had de PS4 al sinds het kon in bestelling staan bij Wehkamp voor €393,- en zag net dat ze zelf de prijs hebben aangepast naar €379,- . Misschien logisch maar erg netjes van ze :)

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:23

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik kan je nu al vertellen dat het de komende 24 uur alleen maar gaat over:
* wel/niet meegekregen in x filiaal
* ik heb hem binnen
* postbezorger is onderweg
* hij is aan het installeren
* wie zit nog meer te wachten

etc. etc. etc. Dus op zich lees ik ook liever zaken over de PS4 ipv deze vrij nutteloze toevoegingen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:24
DigitalError schreef op woensdag 09 november 2016 @ 17:05:
[...]

kansloze opmerking maken over een terecht gestelde vraag?
Het heeft nu echt geen nut meer om een apart topic te openen en dat zal ook binnen een paar dagen weer doodbloeden. Dan had het vanaf het moment dat de Pro te bestellen was gemoeten.

En waar moeten we het dan wel over hebben hier? PSN deal horen hier niet, problemen met je PS4 ook niet, games horen een eigen topic te hebben, Plus heeft een eigen topic. Dit is geen sarcasme, maar wat hoort hier nou eigenlijk wel thuis?

Volgens Sony zelf horen de PS4 en Pro gewoon bij elkaar.

Verwijderd

Sandyman538 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 17:09:
[...]

Ik kan je nu al vertellen dat het de komende 24 uur alleen maar gaat over:
* wel/niet meegekregen in x filiaal
* ik heb hem binnen
* postbezorger is onderweg
* hij is aan het installeren
* wie zit nog meer te wachten

etc. etc. etc. Dus op zich lees ik ook liever zaken over de PS4 ipv deze vrij nutteloze toevoegingen.
Zo'n grote release is maar om de paar jaar en speciaal voor jou en anderen had ik al non PS4 Pro nieuws gepost. :+
ThaBEN schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:26:
[...]

Waarom zou je als je er evenveel voor vangt de 1 tb van de pro en de dual shock 4 v2 voor opofferen :?
Omdat ik alles 1:1 wil overzetten. Dit kan alleen als ik de Pro en mn normale PS4 in huis heb. En kan dan niet alles eerst paar dagen laten testen bij gamemania.

Ik heb een 2TB in mn PS4 en kan dat niet 1:1 overzetten zonder beide PS4's te hebben en een extra 2TB (die ik heb liggen) in de Pro te doen. Dus ik moet ze beide in mn bezit hebben en de drive van de Pro upgraden en dan kan ik 1:1 transfer doen. Heb nu 1.6TB aan games, save files en captures erop staan. Samen met 10 accounts en P.T. demo wat niet opnieuw te downloaden is.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Davith78
BasGrunn schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:10:
[...]

Follow-up: ik had net eindelijk iemand aan de lijn gekregen bij MM Deventer. Zij hebben de voorraad al binnen maar gooien de Pro morgenochtend pas in de verkoop. Volgens de beste man kun je als de winkel morgen opengaat jouw exemplaar meteen ophalen.

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:36
Iemand al in Mediamarkt Maastricht geweest ? Zijn telefonisch niet meer bereikbaar 😂

• Lekkerboeie86
Jammer dat niet alle mediamarkten los gaan. Inmiddels flink aan het downloaden. Console ziet er erg mooi uit :)
Sta nu in Hoofddorp. Jongen is naar magazijn toe. Hij weet er weinig vanaf, hij mocht van de manager een setprijs maken met CoD voor € 399,-. Ik doe even dom en heb de Legacy Edition gepakt. :+

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 17:25:
Jammer dat niet alle mediamarkten los gaan. Inmiddels flink aan het downloaden. Console ziet er erg mooi uit :)
Nieuwegein was het toch?
Have fun!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-01 09:10
bram1984 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 17:27:
Sta nu in Hoofddorp. Jongen is naar magazijn toe. Hij weet er weinig vanaf, hij mocht van de manager een setprijs maken met CoD voor € 399,-. Ik doe even dom en heb de Legacy Edition gepakt. :+
Ha echt? Dan zie ik je zo :p
Ik ben er ook.

• Lekkerboeie86
bram1984 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 17:27:
Dat zou pas een vette actie zijn.

• brainovic
  • Laatst online: 22-01 09:31
Kashika schreef op woensdag 09 november 2016 @ 17:34:
[...]

Ha echt? Dan zie ik je zo :p
Ik ben er ook.
Bevestig als jullie willen even of ze hem daar meegeven! Dank..

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11-2025
bram1984 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 17:37:
Ik heb 'm. Normale CoD "helaas", maar wel € 399,- samen. :)
Netjes! Veel plezier :)

• Jefson
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-01 18:05
Net gebeld met Hoofddorp Mediamarkt, ze mochten hem echter nog niet verkopen... :? Had wel zo'n receptionist aan de lijn, die zal ook het fijne wel niet weten!

• Lekkerboeie86
Het bellen vanuit je luie stoel naar winkels heeft ook totaal geen zin. Ze krijgen wel 100 telefoontjes en je hebt zelden de juiste persoon aan de lijn.

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-01 09:10
brainovic schreef op woensdag 09 november 2016 @ 17:37:
[...]

Bevestig als jullie willen even of ze hem daar meegeven! Dank..
Ik sta er nu. Niemand te bekennen die er iets van weet.

• Jefson
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-01 18:05
@bram1984: Hoe ziet deze jongen eruit :)? Dan spreek ik hem dadelijk ook even aan!

[ Voor 7% gewijzigd door Jefson op 09-11-2016 17:47 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20
Heeft dus niet echt heel veel zin een ssd.
Of the 4 games they tested, the only one that got close to 50% was Tomb Raider at 48%.

Bloodborne managed 23.8% faster (14.32s v 18.8s)
Hitman managed 20.3% faster (5.64s v 7.08s)
Infamous manged 25.1% faster (9.56s v 12.76s)
ROTTR managed 48.5% faster (6.88s v 13.36s)

[ Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 09-11-2016 17:45 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Pagina: 1 ... 61 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.