Ik snap het niet. De Pro krijgt geen exclusives en je kan alles wat er uitkomt blijven spelen. Eigenlijk net alsof er geen Pro zou zijn. Je merkt er niks van. Je hoeft helemaal niets en toch voel je je belazerd. Terwijl alles hetzelfde blijft.TheDuJa schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 00:06:
[...]
Om het gelijk belachelijk te noemen vind ik wat kort door de bocht. Het voordeel van een console is dat je je geen zorgen hoeft te maken voor upgrades en settings in-game. Als ik nu een high-end game pc in elkaar zet, dan weet ik dat deze een jaar of 5 gewoon goed mee zou draaien. Iets wat ik dacht (en samen met duizenden anderen) ook zeker te hebben bij de PlayStation 4.
Verder ga ik nu niet haten, ik vind het alleen een jammer dat consoles veel meer op de pc markt gaan lijken.
[...]
Ik snap je punt. Ik wou alleen even vertellen hoe ik er aan mijn kant over dacht. Gelukkig dat de console nog niet is afgeschreven, anders zou dit dus wel absurd zijn. Ik wens je overigens veel plezier met de pro! Helaas kan ik het mezelf als student niet veroorloven om nu al te upgraden.
Je kan het je daarbij niet veroorloven om te upgraden, maar denkt er wel over om dan maar een PC te kopen.
Maak je niet druk. Het is goed dat er keuzes zijn en zolang iedereen hetzelfde kan blijven spelen is er niks aan de hand.