• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-01 10:05

rajackar

Blood Minister

Ik vind de game reviews van t.net eigenlijk steevast tegenvallen. Voor een tech site vaak erg oppervlakkig. Leuk dat ze hun mening geven maar wat meer (technische) details zou ik echt wel waarderen. Ik kijk vooral uit naar de artikelen van eurogamer's Digital Foundry. Die doen eigenlijk wat ik van tweakers zou verwachten.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Net ook maar even de PS4 op Marktplaats gezet, een 500gb met 1 controller. Bod van 200. Daarvoor verkoop ik 'm wel. Was niet van plan de Pro te halen, maar ach.. zo is het wel te overzien :)

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:20:
[...]

Klopt, het werkt, maar de rekenkracht van de PS4 is toch wel de bottleneck, dus verwacht ik van de Pro op termijn wel wat voordelen. Misschien niet direct, maar nu kon ik nog redelijk wat voor een oude PS4 krijgen en games die ik sinds de komst van de PSVR toch niet meer speelde. Dus had het weinig zin om níet te verkopen.
Ah oké, ik heb geen interesse in de PSVR, gebruik de Galaxy VR al erg weinig op soms geklooi na.
Vind de koop van PS4 Pro voor mij daarom ook zinloos, ik ben geen gamer "geilt"op 4K beelden (als de PS4 Pro die uit weet te persen) :+ maar kan mij prima vermaken met HD gegame ;)

Heb de verschillen van UC4 en UC4 met HDR/Pro Patch gezien en vond de verschillen minimaal :X
Toekomst zal het uitwijzen en ik ben reuze benieuwd naar de reviews :)
Ik vind de graphics van Skyrim remastered eigenlijk wel mee vallen, hopelijk is het op de Pro beter. Het is in elk geval al niet zo grijs en grauw meer. ;)

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 26-01 23:12
hoadje schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:51:
Ik koop de Pro ook niet. Zolang ik nog een 720p televisie heb, kan ik geen goede reden bedenken.
Ik heb een 1080p tv en ook ik zie weinig meerwaarde om te 'upgraden' momenteel. Waarschijnlijk koop ik pas een nieuwe console als ik een 4K tv ga kopen. Wat nog wel even kan duren want mijn huidige 1080p tv is misschien 2 a 3 jaar oud dus gaat nog wel even mee.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• rajackar

rajackar

Blood Minister

dutchgio schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:46:
Ik vind de graphics van Skyrim remastered eigenlijk wel mee vallen, hopelijk is het op de Pro beter. Het is in elk geval al niet zo grijs en grauw meer. ;)
Dear vond ik sowieso het minste aan Skyrim. Alles is zo grauw inderdaad. Ik snap dat dat bij de setting hoort maar ik vond oblivion dan toch een stuk aantrekkelijker en afwisselender. Misschien is de remaster dan toch een mooi moment om in te stappen. Hoor over de gameplay wel super goede verhalen en native 4k op de Pro is ook leuk. Ook al is het al een wat oudere game.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

rajackar schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:58:
[...]

Dear vond ik sowieso het minste aan Skyrim. Alles is zo grauw inderdaad. Ik snap dat dat bij de setting hoort maar ik vond oblivion dan toch een stuk aantrekkelijker en afwisselender. Misschien is de remaster dan toch een mooi moment om in te stappen. Hoor over de gameplay wel super goede verhalen en native 4k op de Pro is ook leuk. Ook al is het al een wat oudere game.
Dat is nu wel over. Ik zou wat 'echte' screenshots bekijken, in-game met UI, of beelden op Twitch of iets dergelijks, dan zie je het verschil.
Zo grijs en grauw is het niet meer.
Het hoort inderdaad eigenlijk wel een beetje bij de setting.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:43
Mrjraider schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:32:
[...]

Ah oké, ik heb geen interesse in de PSVR, gebruik de Galaxy VR al erg weinig op soms geklooi na.
Vind de koop van PS4 Pro voor mij daarom ook zinloos, ik ben geen gamer "geilt"op 4K beelden (als de PS4 Pro die uit weet te persen) :+ maar kan mij prima vermaken met HD gegame ;)
Kijk dan even in het PSVR topic. Zo'n Gear is echt niet te vergelijken met een PSVR. Een Gear is een leuke gadget die je na een tijdje aan de kant gooit. Een PSVR is een gamechanger. Het is een verschil van dag en nacht wanneer je met een PSVR naar een object toe kunt buigen, om hoekjes kunt kijken etc. De beleving ten opzichte van een Gear is compleet anders.

Ik denk overigens dat er maar weinig consolegamers zijn die interesse hebben in 4k gaming. Het is een paradepaardje voor Sony, maar ik verwacht/hoop dat de meeste ontwikkelaars de extra rekenkracht voornamelijk voor betere graphics en een stabiele framerate op 1080p gebruiken.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

dutchgio schreef op zondag 06 november 2016 @ 22:21:
[...]

Dat is nu wel over. Ik zou wat 'echte' screenshots bekijken, in-game met UI, of beelden op Twitch of iets dergelijks, dan zie je het verschil.
Zo grijs en grauw is het niet meer.
Het hoort inderdaad eigenlijk wel een beetje bij de setting.
Dat is goed nieuws. Ik zal het eens checken. Ook al hoort het er bij, ik heb er gewoon minder mee. Had ik met de winter levels van de nieuwe tomb Raider ook. Mooi gemaakt, maar het spreekt me minder aan. Maar het is wel weer leuk om deze week eindelijk iets in 4k te kunnen spelen ;)

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-01 14:52
Hij staat nu voor 379,- online bij de MM, zojuist besteld :)

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:41

swv

En vergeet CashbackXL niet. Dan wordt de prijs als het goed is €369 :)

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-01 19:29
Justevo schreef op maandag 07 november 2016 @ 00:43:
Hij staat nu voor 379,- online bij de MM, zojuist besteld :)
Damn. Ik heb hem bij Coolblue in de pre-order, maar ik vertrouw ze voor geen meter. Ik heb ook nog een pre-order bij Amazon.de staat, waar ik meer vertrouwen in heb.. Echter Coolblue is al betaald.

Als ik zo op Neogaf rond kijk, lijkt het er op dat voor PS VR de Pro een goeie keuze is. Ook het feit dat games met "Pro" patches er gewoon beter uit zien op full HD (1080p) schermen geeft mij een goed gevoel.

Denk alleen dat er heel wat PS4s van 1-3 jaar oud in de verkoop gegooit gaan worden... zullen lage prijzen worden.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

loekf2 schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:06:
[...]

Damn. Ik heb hem bij Coolblue in de pre-order, maar ik vertrouw ze voor geen meter. Ik heb ook nog een pre-order bij Amazon.de staat, waar ik meer vertrouwen in heb.. Echter Coolblue is al betaald.

Als ik zo op Neogaf rond kijk, lijkt het er op dat voor PS VR de Pro een goeie keuze is. Ook het feit dat games met "Pro" patches er gewoon beter uit zien op full HD (1080p) schermen geeft mij een goed gevoel.

Denk alleen dat er heel wat PS4s van 1-3 jaar oud in de verkoop gegooit gaan worden... zullen lage prijzen worden.
Slechte ervaringen met Coolblue? Ik vind ze toch wel vrij betrouwbaar.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Vraag me af wat een Gamemania doet met al die ingeleverde PS4's (doos etc allemaal niet nodig)

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-01 22:10

Griffin

Is mythical

Mrjraider schreef op zondag 06 november 2016 @ 17:11:
Iemand hier die de Pro NIET koopt? :+
Hier ook nog 1, vind de PS4 voldoende voor mijn 3 jaar oude 43inch samsung tv (waar ik bijna 4 tot 5 meter vanaf zit). Misschien in de toekomst als ik het geld over heb, nu krijg ik een nieuwe PS4 echt niet door de commissie (lees: vrouw) (iets met 2e kind op komst etc).
Deus Ex 1080p. Ingezoomd shot.

Op de PSVR zijn de verschillen erg groot, zag ik net inderdaad. Aangezien die voor volgend jaar op de planning staat. :)

Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/deusex4tesij.png
Griffin schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:52:
[...]

Hier ook nog 1, vind de PS4 voldoende voor mijn 3 jaar oude 43inch samsung tv (waar ik bijna 4 tot 5 meter vanaf zit). Misschien in de toekomst als ik het geld over heb, nu krijg ik een nieuwe PS4 echt niet door de commissie (lees: vrouw) (iets met 2e kind op komst etc).
Damn, ik zou dan echt geen ene reet zien. Ik zit beneden ook op zo een afstand en heb een 50 inch plasma staan, maar als ik ga gamen, ga ik er toch echt pal voor zitten. Op dit afstand ga je inderdaad weinig van de verschillen meekrijgen.

[ Voor 59% gewijzigd door bram1984 op 07-11-2016 08:54 ]

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:52:

Op de PSVR zijn de verschillen erg groot, zag ik net inderdaad. Aangezien die voor volgend jaar op de planning staat. :)

[afbeelding]

[...]

Damn, ik zou dan echt geen ene reet zien. Ik zit beneden ook op zo een afstand en heb een 50 inch plasma staan, maar als ik ga gamen, ga ik er toch echt pal voor zitten. Op dit afstand ga je inderdaad weinig van de verschillen meekrijgen.
Die ingezoomde shots zeggen mij weinig, ja het wat strakker met inzoomen maar daar koop ik geen ps4 pro voor. Ik zie vaker shots voorbij komen op bijvoorbeeld Instagram of twitter maar dan nog vind ik het nietszeggend ik vind hetgeen wat de ps4 er nu uit weet te persen prima 8)

• JSchut
  • Laatst online: 13:35

JSchut

.....

Griffin schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:52:
[...]

Ik krijg het er thuis ook niet doorheen. Ik heb een 46 inch samsung led tv. Ik ga echter op een anderehalve meter zitten om te gamen. 4-5 meter trek ik niet. Wel geprobeerd maar dan kan ik er inet inkomen :D

Ik denk ook niet dat ik de verbeteringen van de PS4 pro ga missen. Het word alleen vervelend als de performance van games slechter worden dan dat ze nu zijn. Dus dat de PS4 Pro de focus krijgt en de gewone PS4 ondergeschoven wordt. Maar goed dat zie ik dan wel weer.

Ik ga denk ik wachten op de PS5. Dat word "gewoon" weer een day one aankoop.

[ Voor 16% gewijzigd door JSchut op 07-11-2016 09:01 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Mrjraider schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:59:
[...]

Die ingezoomde shots zeggen mij weinig, ja het wat strakker met inzoomen maar daar koop ik geen ps4 pro voor. Ik zie vaker shots voorbij komen op bijvoorbeeld Instagram of twitter maar dan nog vind ik het nietszeggend ik vind hetgeen wat de ps4 er nu uit weet te persen prima 8)
Sowieso is het verschil in Deus Ex een stuk kleiner dan in bijvoorbeeld Titanfall. Vandaar ingezoomd. Dit zou mij ook niet direct opvallen tijdens het spelen, eerlijk gezegd.

• seez
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-01 14:24
Tijdens een ruig feestje afgelopen weekend is onze game tv gesneuveld. Was een ongelukje :X
Enfin, ik heb nu tijdelijk een 10 jaar oude Toshiba HD ready tv uit de kelder gevist. Timing is ongelukkig omdat deze week de PS4 pro binnenkomt.

UIt de PS4 pro FAQ lees ik 720p compatibiliteit, maar wat zal er gebeuren met de rendering van de (meeste) games?. 1080p verwerking en dan downscalen naar 720p of zal de output resolutie native 720p worden.

Ik kan de Toshiba tv wel in 1080i (50hz) laten werken, echter heb ik geen idee of 1080i nog wordt ondersteund.

Ideaal is dit niet maar ik wacht nog even op de komst van 4K alternatieven, in de hoop dat de UE55KS8000 van Samsung nog wat in prijs daalt.

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 24-01 13:18
Aan experts hier...

Kan PlayStation 4(Pro) zelfgebrande Blu-Rays afspelen? Mijn zoektocht leverde zo 1-2-3 geen antwoord hierop.
Olga2000 schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:27:
Aan experts hier...

Kan PlayStation 4(Pro) zelfgebrande Blu-Rays afspelen? Mijn zoektocht leverde zo 1-2-3 geen antwoord hierop.
Volgens mij niet, maar waarom zou je dat willen? Zal wel een specifieke reden hebben, dus just curious. En anders kun je de content gewoon vanaf je computer via Plex naar de PS4 streamen. Stuk minder hassle.

• TwoDotsO
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-09-2022
Olga2000 schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:27:
Aan experts hier...

Gezien de gewone PS4 dat kan, lijkt het me dat de PS4 Pro dit ook kan.

http://manuals.playstatio...ps4/videos/videodisc.html
De ps4 kan ook wel gebrande dvd's aan, dus ik neem aan ook wel blu rays.

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:53
rajackar schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:20:
Ik vind de game reviews van t.net eigenlijk steevast tegenvallen. Voor een tech site vaak erg oppervlakkig. Leuk dat ze hun mening geven maar wat meer (technische) details zou ik echt wel waarderen. Ik kijk vooral uit naar de artikelen van eurogamer's Digital Foundry. Die doen eigenlijk wat ik van tweakers zou verwachten.
Ja, heb ik ook aangegeven in de enquete die vorige week voorbij kwam. Jurian ontstijgt het niveau van Insidegamer nooit en no offence, dit is geen Insidegamer. Maar er zijn nauwelijks meer diepte analyses, achtergrondartikelen, specials, et cetera. De analyses van Digital Foundry zijn inderdaad om te watertanden.

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-01 21:15
dutchgio schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:46:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eDxkTtR.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eKL3atj.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ew9oaxq.png

Best een flink verschil met de oude Skyrim toch?

Oké ik speel vals, dit is S:SE op PC met gigantische mods.. :D

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
seez schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:27:
Tijdens een ruig feestje afgelopen weekend is onze game tv gesneuveld. Was een ongelukje :X
Enfin, ik heb nu tijdelijk een 10 jaar oude Toshiba HD ready tv uit de kelder gevist. Timing is ongelukkig omdat deze week de PS4 pro binnenkomt.

UIt de PS4 pro FAQ lees ik 720p compatibiliteit, maar wat zal er gebeuren met de rendering van de (meeste) games?. 1080p verwerking en dan downscalen naar 720p of zal de output resolutie native 720p worden.

Ik kan de Toshiba tv wel in 1080i (50hz) laten werken, echter heb ik geen idee of 1080i nog wordt ondersteund.

Ideaal is dit niet maar ik wacht nog even op de komst van 4K alternatieven, in de hoop dat de UE55KS8000 van Samsung nog wat in prijs daalt.
Mijn PS4 doet zonder problemen 720p. Heb nooit iets geks gemerkt

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:20

[afbeelding]

[...]

Vind je het erg als ik zeg dat ik je voorbeeld niet echt geweldig vind? Ik vind de verschillen te verwaarlozen. Ja wat minder kartels, maar daar stoor ik me sowieso niet echt aan. Het is in ieder geval niet bijzonder.
Ik denk dat je vooral juist het hele plaatje moet zien en dan ook nog eens in beweging. Ik stoor me meestal meer aan de stotters als je over de horizontale as draait bij een spel met een grote gedetailleerde spelwereld. Dan merk je dat vaak 30fps te weinig is om het soepel weer te geven. Dáár lijkt me de Pro juist uitermate geschikt voor.

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 07-11-2016 10:00 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Martinspire schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:59:
[...]

Vind je het erg als ik zeg dat ik je voorbeeld niet echt geweldig vind? Ik vind de verschillen te verwaarlozen. Ja wat minder kartels, maar daar stoor ik me sowieso niet echt aan. Het is in ieder geval niet bijzonder.
Ik denk dat je vooral juist het hele plaatje moet zien en dan ook nog eens in beweging. Ik stoor me meestal meer aan de stotters als je over de horizontale as draait bij een spel met een grote gedetailleerde spelwereld. Dan merk je dat vaak 30fps te weinig is om het soepel weer te geven. Dáár lijkt me de Pro juist uitermate geschikt voor.
Nee hoor, maar dan heb je mijn volgende reactie niet gelezen.
bram1984 schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:27:
[...]

Sowieso is het verschil in Deus Ex een stuk kleiner dan in bijvoorbeeld Titanfall. Vandaar ingezoomd. Dit zou mij ook niet direct opvallen tijdens het spelen, eerlijk gezegd.

• Olga2000
TwoDotO schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:36:
[...]

Gezien de gewone PS4 dat kan, lijkt het me dat de PS4 Pro dit ook kan.

http://manuals.playstatio...ps4/videos/videodisc.html
Blu-ray Disc
BD-ROM*1
BD-R/RE (BDAV, BDMV) <----- Dit stukje gaat over zelfgebrande blu-ray's??

• TwoDotsO
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-09-2022
Olga2000 schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:11:
[...]

Blu-ray Disc
BD-ROM*1
BD-R/RE (BDAV, BDMV) <----- Dit stukje gaat over zelfgebrande blu-ray's??
Yup.

"BD-R/RE" refereert aan zelfgebrande blu-rays.

• Olga2000
bram1984 schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:35:
[...]

Volgens mij niet, maar waarom zou je dat willen? Zal wel een specifieke reden hebben, dus just curious. En anders kun je de content gewoon vanaf je computer via Plex naar de PS4 streamen. Stuk minder hassle.
Betreffende content staat niet op pc (mac in mijn geval). Mijn blu-ray brander kan niet aan pc/mac aangesloten worden en dat wil ik eerlijk gezegd niet eens.

Ik las toevallig dat XBox One S recentelijk deze optie heeft toegevoegd via software update. Ik zit te twijfelen of XBox of PlayStation 4 te kopen. Want het gaat bij mij niet alleen om spellen, maar zo'n beetje all-arount oplossing, dus media afspelen (op zo vele mogelijke manieren). Ik heb thuis nog was schijfjes liggen. Die wil ik gewoon nog blijven gebruiken.

• loekf2
  • Laatst online: 24-01 19:29
bram1984 schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:46:
[...]

Slechte ervaringen met Coolblue? Ik vind ze toch wel vrij betrouwbaar.
Gerommel met de iPhone 7 pre-orders.

Verder heb ik ook een NES Mini in de pre-order staan daar, maar die is weer "van de radar" verdwenen. Ze hebben geen idee of er nog eentje opduikt deze week.

Zaterdag iemand aan de lijn gehad, blijkbaar moeten ze de dozen van Sony nog binnen krijgen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-01 22:10

Griffin

Is mythical

[...]

Tja, tekst in game is soms ook lastig te lezen, maar voor de tv zitten heb ik niet veel zin in, en ook kan dat nu niet ivm geen lekkere stoel die ik ervoor kan zetten. Over een maandje wel een nieuwe hocker dus wellicht kan ik eens proberen of dichterbij zit de experience beter kan maken en ik wellicht ook wat beter word in de games :+

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-01 20:52

DarkSide

theres no place like ::1

Ik begon ook lekker op de bank te gamen. En met UC4 ging dat nog wel redelijk.
Maar de tekst in the witcher 3 was niet lekker te doen. Ik heb goeie ogen maar moet wel makkelijk kunnen lezen. Dus lekker stoel gepakt en deze dichtbij gezet.
En nu speel ik alleen maar lekker dichtbij. Zoveel beter :-)

Nu aan het sparen voor een OLED TV.
Al meerdere LCD's bekeken maar nog niet echt tevreden.
De KS8000 ziet er goed uit maar die is ook niet goedkoop. Kan je net zo goed een Oled kopen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• ThaBEN
  • Laatst online: 19-10-2025
Olga2000 schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:16:
[...]

Betreffende content staat niet op pc (mac in mijn geval). Mijn blu-ray brander kan niet aan pc/mac aangesloten worden en dat wil ik eerlijk gezegd niet eens.

Ik las toevallig dat XBox One S recentelijk deze optie heeft toegevoegd via software update. Ik zit te twijfelen of XBox of PlayStation 4 te kopen. Want het gaat bij mij niet alleen om spellen, maar zo'n beetje all-arount oplossing, dus media afspelen (op zo vele mogelijke manieren). Ik heb thuis nog was schijfjes liggen. Die wil ik gewoon nog blijven gebruiken.
Als je nog geen console hebt zou ik sowieso enkel voor de PS4 Pro of XBOX Scorpio gaan. De andere modellen zullen gauw minder 'future proof' zijn. Persoonlijk zou ik dan de extra € 100 een goede investering vinden voor de toekomst.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:12
seez schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:27:

De PS4 Pro zou toch wel 720p 120 FPS moeten doen, maar dat doet je oude TV vast niet. :+

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

super-down-scaling, dat is gamen op ultra-settings qua details, maar wel op 720p. :+
Olga2000 schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:16:
[...]

Als het qua games niet uitmaakt, ga je met een X1 gelukkiger worden denk ik. Die heeft meer de focus op het hele media gebeuren dan de PS4. UHD Blu-rays bijvoorbeeld, mocht je daar ook waarde aan hechten.
djmelvee schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:48:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Best een flink verschil met de oude Skyrim toch?

Oké ik speel vals, dit is S:SE op PC met gigantische mods.. :D
Hé wat flauw :+
Maar dat komt vast in de buurt van hoe het er op de Pro uitziet. O-)

• Justevo
sww89 schreef op maandag 07 november 2016 @ 07:58:
En vergeet CashbackXL niet. Dan wordt de prijs als het goed is €369 :)
Ik kan bij de MM niks vinden over cashback bij de Pro..

• ThaBEN
bram1984 schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:36:
[...]

Als het qua games niet uitmaakt, ga je met een X1 gelukkiger worden denk ik. Die heeft meer de focus op het hele media gebeuren dan de PS4. UHD Blu-rays bijvoorbeeld, mocht je daar ook waarde aan hechten.
Het nadeel van de X1 vind ik dat alle X1 exclusives ook op Windows 10 zijn te spelen. Dus als je een redelijke PC hebt kun je daar alle X1 games op spelen en zou ik een PS4 pro erbij pakken ;)

[ Voor 6% gewijzigd door ThaBEN op 07-11-2016 10:56 ]

Justevo schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:47:
[...]

Ik kan bij de MM niks vinden over cashback bij de Pro..
Google even op CashbackXL.
ThaBEN schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:48:
[...]

Het nadeel van de X1 vind ik dat alle X1 exclusives ook op Windows 10 zijn te spelen. Dus als je een redelijke PC hebt kun je daar alle X1 games op spelen en zou ik een PS4 pro erbij pakken ;)
En die PC speelt ook alles af, dus dan wordt het de PS4. :P

[ Voor 48% gewijzigd door bram1984 op 07-11-2016 10:48 ]

• Justevo
Ok dat is dus heel wat anders blijkbaar :) Oogt nogal als veel moeite voor een tientje.

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Over een goede drie uur lopen de NDA's af voor de reviews van de Pro als ik me niet vergis. Ik ben echt benieuwd wat de techsites erover te zeggen hebben, met name over de 1080p vooruitgang en geluidsniveau :)

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
bram1984 schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:48:
[...]
En die PC speelt ook alles af, dus dan wordt het de PS4. :P
1500 euro voor een redelijke HDR tv
400 euro voor de Pro

En dan nog steeds geen 4K blu-rays :+

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Justevo schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:57:
[...]
Ok dat is dus heel wat anders blijkbaar :) Oogt nogal als veel moeite voor een tientje.
Vind ik ook.

Ik realiseer me net overigens dat ik de Pro waarschijnlijk ook via mijn werkgever kan bestellen. Ex. BTW + een beetje maakt dat deze dan € 325,- kost. Zou lekker zijn. Dan loop ik donderdagochtend meteen langs de Coolblue hier in Amsterdam. :)

• djmelvee
dutchgio schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:46:
[...]

Hé wat flauw :+
Maar dat komt vast in de buurt van hoe het er op de Pro uitziet. O-)
Zou mooi zijn, maar ik denk het niet haha. Zeker niet zolang de ruimte voor mods beperkt wordt door Sony.. Plus op PC kan ik mijn achievements nog behalen als ik mods gebruik, door middel van een andere mod. :D

Ziet er best netjes uit he? Ben nog niet klaar met modden maar het begint al ergens op te lijken. :)

[ Voor 10% gewijzigd door djmelvee op 07-11-2016 11:17 ]

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
DarkSide schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:26:
Ik begon ook lekker op de bank te gamen. En met UC4 ging dat nog wel redelijk.
Maar de tekst in the witcher 3 was niet lekker te doen. Ik heb goeie ogen maar moet wel makkelijk kunnen lezen. Dus lekker stoel gepakt en deze dichtbij gezet.
En nu speel ik alleen maar lekker dichtbij. Zoveel beter :-)

Nu aan het sparen voor een OLED TV.
Al meerdere LCD's bekeken maar nog niet echt tevreden.
De KS8000 ziet er goed uit maar die is ook niet goedkoop. Kan je net zo goed een Oled kopen.
Heb je deze actie al gezien :)

https://www.tvreus.nl/sam...W0E3I-HZ5OVmHVhoCEnvw_wcB

• DarkSide

DarkSide

Off topic. Maar je kan met een beetje onderhandelen de B6 ook voor 1999,- krijgen.
En dan heb ik echt veel liever een Oled dan een LCD tv.

zelf hoop ik dat LG snel met een b7 uitkomt en ik volgend jaar voor een leuke prijs de b6 op de kop kan tikken

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

djmelvee schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:17:
[...]

Zou mooi zijn, maar ik denk het niet haha. Zeker niet zolang de ruimte voor mods beperkt wordt door Sony.. Plus op PC kan ik mijn achievements nog behalen als ik mods gebruik, door middel van een andere mod. :D

Ziet er best netjes uit he? Ben nog niet klaar met modden maar het begint al ergens op te lijken. :)
Jammer inderdaad, ik had toch graag de draken in Thomas de locomotief veranderd. :+
Wellicht draaien ze ooit nog bij m.b.t mods... :'(
DarkSide schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:26:
[...]

Off topic. Maar je kan met een beetje onderhandelen de B6 ook voor 1999,- krijgen.
En dan heb ik echt veel liever een Oled dan een LCD tv.

zelf hoop ik dat LG snel met een b7 uitkomt en ik volgend jaar voor een leuke prijs de b6 op de kop kan tikken
April-mei-juni-juli komen er doorgaans altijd nieuwe toestellen. Even geduld hebben nog, dus.

• JSchut

JSchut

.....

Van het weekend mijn laatste game uitgespeeld. Had verwacht meer tijd kwijt te zijn aan the Witcher 3.

Maar de backlog is nu helemaal leeg! :D

Nu gaan kijken wat nu te gaan kopen/spelen. Sowieso begin volgend jaar Horizon. Echter duurt dat nog even dus ik moet wat anders voor tussendoor :P

Games op m'n whishlist:
- Rise of the Tomb Raider
- Watch dogs 2
- The witness

Twijfelgevalletjes:
- Deus ex
- Mafia 3

Heb al een paar keer overwogen Watch Dogs 2 te bestellen. Ik vond deel 1 echt wel een leuke game. Echter houd iets mij tegen. Geen idee wat. Even de reviews afwachten maar.

JSchut schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:37:
Van het weekend mijn laatste game uitgespeeld. Had verwacht meer tijd kwijt te zijn aan the Witcher 3.
Van het weekend daar de platinium trophy van behaald, daar gaat wel tijd inzitten. >:)

• JSchut

JSchut

.....

dutchgio schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:46:
[...]

Van het weekend daar de platinium trophy van behaald, daar gaat wel tijd inzitten. >:)
Dat geloof ik direct. Maar platinums daar doe ik zelden aan.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02-2025
JSchut schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:48:
[...]

Dat geloof ik direct. Maar platinums daar doe ik zelden aan.
Tja, niet iedere game is dan ook Bloodborne he ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-01 13:54
Ben anderhalve week geleden begonnen aan The Witcher 3 met als doel platinum. Meteen maar op de hoogste moeilijkheidsgraad aan de slag gegaan.
Met de ervaring van BloodBorne achter de rug is de hoogste moeilijkheidsgraad in The Witcher eigenlijk best wel gemakkelijk :Y
Alleen in het begin flink vaak doodgegaan door het wennen aan controls, beetje te enthusiast de gevechten ingaan en de algemene mechanismen in het spel. Nu ik die 3 dingen redelijk onder de knie heb, ga ik al veel minder vaak dood en gaat 't ook wat vlotter.

PSN ID: MrMichel_75

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:34

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Nieuwevolger schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 11:42:
Als die 379 waar is bij media markt is het wel erg aantrekkelijk, goedkoper krijg je hem niet de komende tijd denk ik. Dan sta ik donderdag bij openingstijd voor de deur.
Ik zie op marktplaats dat de laagste ps4 500gb 185 euro kost, dan ben ik ook niet de moeilijkste om een beetje laag aan de prijs te zijn. Misschien krijg ik er wel 150 euro voor zonder dat ik m'n controller hoef weg te doen en anders is 175/180 euro ook wel goed.

edit; die prijs klopt niet helemaal, voor 160 euro heb je er ook al 1 met een spel erbij, alhoewel het wel heel verdacht is dat die zo laag worden aangeboden, wel grappig dat er voor nog lagere prijzen allemaal gebande consoles te koop staan, ben benieuwd wat voor fratsen je daar voor moet uit halen.
379 is de prijs, net besteld via de online site bij mediamarkt :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-11-2025
Ik ga hoogstwaarschijnlijk de PS4 Pro halen rond de kerstperiode, tot die tijd even kijken wat het doet qua FPS vooruitgang en dergelijke (ga daar sowieso wel van uit).

Zat nog wat te twijfelen tussen een pro of een slim, aangezien ik nog geen PS4 heb, maar voor die 100 euro extra wil ik wel future proof zijn. Toch ben ik wel benieuwd naar de verschillen in performance op een 'normale' HD tv ipv 4K, want ik ben niet van plan binnen de kortste keren een 4K tv te halen. Hopelijk tijdens kerst toch wat leuke deals (mogelijk nog wel te nieuw, maar ik blijf hopen :P).

M'n vrouw heb ik in ieder geval wel ver genoeg dat ze een PS4 prima vind, zeker na aangegeven te hebben dat er ook wat visual novels op verschijnen. En de garantie dat we de Switch kunnen halen met de release :P

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• JSchut

JSchut

.....

Scrisissszzz schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:50:
[...]

Tja, niet iedere game is dan ook Bloodborne he ;)
Inderdaad :) In Bloodborne hoefde ik ook geen extra moeite te doen voor de Platinum. In bijvoorbeeld The Witcher moet ik dingen gaan doen waar ik helemaal geen zin in heb. Dat doe ik dus niet :P

• Olga2000
bram1984 schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:36:
[...]

OK, dank je. Ik heb inderdaad gelezen over UHD blu-rays en X1, maar helemaal vergeten...

Mijn voorkeur ging naar PlayStation vooral omdat ik ooit XBox360 heb gehad en zit nog steeds met trauma van "red ring of dead" :X
JSchut schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:58:
[...]

Inderdaad :) In Bloodborne hoefde ik ook geen extra moeite te doen voor de Platinum. In bijvoorbeeld The Witcher moet ik dingen gaan doen waar ik helemaal geen zin in heb. Dat doe ik dus niet :P
Nu lijkt het net alsof Bloodborne een hele makkelijke platinum heeft, wat ook wel zo is, maar dan moet je wel de difficulty van de game zelf + DLC even vergeten. :+
Olga2000 schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:02:
[...]

OK, dank je. Ik heb inderdaad gelezen over UHD blu-rays en X1, maar helemaal vergeten...

Mijn voorkeur ging naar PlayStation vooral omdat ik ooit XBox360 heb gehad en zit nog steeds met trauma van "red ring of dead" :X
Ja mocht je daar inderdaad waarde aan hechten, is dat wel iets om rekening mee te houden. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst überhaupt een fysieke film heb afgespeeld, dus ik ben alleen maar blij dat dat ik daar in ieder geval niet voor hoeft te betalen.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ByRTZ1zpn3z2jcrDfnnNklZZ/full.png

Modern Warfare Remastered even flink getest met alleen Hardcore Search N Destroy.
Het is als vertrouwd spelen, maar veel moeilijker dan de huidige CoD's.
MWR is echt een no nonsense shooter zoals het vroeger ook al was.

Als je vroeger ook hebt genoten van MW is MWR een echte aanrader.

Benieuwd of de PS4 Pro voor MWR nog voordelen op gaat leveren.

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:35

Barbas

Gallego!

JSchut schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:58:
[...]

En ik heb dan echt veel moeite met Bloodborne 8)7 Schrik me ook telkens de pleuris als ik aan het spelen ben. Denk dat het tijd wordt om nogmaals de tutorial te volgen, want denk echt dat ik iets verkeerds doe :D

Mejor así

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:14:
[...]

Nu lijkt het net alsof Bloodborne een hele makkelijke platinum heeft, wat ook wel zo is, maar dan moet je wel de difficulty van de game zelf + DLC even vergeten. :+
Voor de platinum heb je geen DLC nodig he ;)

Voor mij nog altijd een van de leukste platinums die er zijn. Lekker de game spelen en niet uren farmen voor iets idd.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Scrisissszzz schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:16:
[...]

Voor de platinum heb je geen DLC nodig he ;)

Voor mij nog altijd een van de leukste platinums die er zijn. Lekker de game spelen en niet uren farmen voor iets idd.
Klopt, maar als je dan toch bezig bent, kun je die net zo goed ook op 100% zetten (wat in mijn geval overigens niet zo is, hehe. Ik mis een wapen geloof ik). :+

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:14:
[...]

Snap ik. Maar wat ik bedoel is dat je in Bloodborne de patinum kan halen door "gewoon" te spelen.

Wanneer ik allemaal rare fratsen moet uithalen of eindeloos moet gaan lopen grinden dan haak ik af.

Nu vond ik de platinum van Bloodborne idd ook niet heel moeilijk. Maar dat zal persoonlijk zijn. In Dark Souls 3 heb ik overigens niet de drang om de platinum te halen. Daar zitten ook een paar trophies bij waar ik geen zin in heb :P

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:18:
[...]

Klopt, maar als je dan toch bezig bent, kun je die net zo goed ook op 100% zetten (wat in mijn geval overigens niet zo is, hehe. Ik mis een wapen geloof ik). :+
Er is 1 wapen wat je gewoon moet kopen. Misschien als je dat doet dat je klaar bent ;)

• Scrisissszzz
De Piercing Rifle. Kun je kopen zodra je de Firing Hammer Badge hebt. Krijg je als je die hunter met Beast Claws afmaakt, redelijk in t begin volgens mij.

Verwijderd

PS4 Pro Uncharted 4 Gameplay

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:01
JSchut schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:19:
[...]

Snap ik. Maar wat ik bedoel is dat je in Bloodborne de patinum kan halen door "gewoon" te spelen.

Wanneer ik allemaal rare fratsen moet uithalen of eindeloos moet gaan lopen grinden dan haak ik af.

Nu vond ik de platinum van Bloodborne idd ook niet heel moeilijk. Maar dat zal persoonlijk zijn. In Dark Souls 3 heb ik overigens niet de drang om de platinum te halen. Daar zitten ook een paar trophies bij waar ik geen zin in heb :P
Mja ik loop daar een beetje tegenaan bij Batman Arkham Knight. Echt een fantastische game, maar sommige trophies zijn een grind, zoals de jumps van meer dan 100m die je moet maken met de Batmobile. Ik zie er totaal niet tegenop om de game in NG+ uit te spelen, maar dat soort trophies vind ik wel irritant.
Na de game maanden niet aangeraakt te hebben heb ik 'm 2 weken terug weer opgepakt, en had die trophy binnen een uur te pakken :P
Nu op naar de volgende, waarbij ik nog het meest op zie tegen de trophy waarbij je 15 verschillende moves moet gebruiken in 1 combat flow (weet ff niet hoe ie heet).

Alleen jammer dat de BF1 disc momenteel moeilijk uit de PS4 te slaan is :+

Join het GoT Pulse-Team!

Scrisissszzz schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:25:
[...]

De Piercing Rifle. Kun je kopen zodra je de Firing Hammer Badge hebt. Krijg je als je die hunter met Beast Claws afmaakt, redelijk in t begin volgens mij.
Dit zal het wel zijn. Thanks. :)

Edit: beetje groot plaatje, excuses.

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 07-11-2016 12:39 ]

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
bovenstaande video zorgt er eerder voor dat mensen geen pro kopen, zie totaal geen verbetering, kan ook niet met zo'n video.

• ThaBEN
Titanfall 2 PS4 Pro

Skyrim PS4 Pro

Notitie:
Je dient er rekening mee te houden dat het beeld in het echt veel mooier zal uitzien vanwege de compressie die YouTube gebruikt op hun video's.

[ Voor 46% gewijzigd door ThaBEN op 07-11-2016 12:38 ]

• Scrisissszzz
Als je verder alle wapens hebt opgeraapt moet dat m wel zijn ;)
Toen ik Orphan versloeg en die trophy niet unlockte ben ik even gaan zoeken waarom niet :+

• zlpsycho
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09-2025
Is het mogelijk om mijn sata 2 hardisk uit me ps4 in de ps4 pro te plaatsen?
SC4RF4C3 schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:35:
bovenstaande video zorgt er eerder voor dat mensen geen pro kopen, zie totaal geen verbetering, kan ook niet met zo'n video.
Inderdaad. YouTube met compressie. Heeft echt geen enkele zin. Je kan beter op de screenshots afgaan. Ik verwacht dat er vanmiddag een stortvloed van verschijnt.
zlpsycho schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:39:
Is het mogelijk om mijn sata 2 hardisk uit me ps4 in de ps4 pro te plaatsen?
Ja.

• zlpsycho
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09-2025
En dat werkt gewoon met de huidige software? dan hoef ik niks in te stellen?

• DarkSide

DarkSide

Plus zie ik graag ook een Head 2 Head zeg maar.
Waarbij je een gedeelte PS4 ziet en dan zelfde stuk op de Pro. Om meteen te zien wat je nu krijgt.

Dat je straks iets moois op de Pro ziet is logisch, maar wat brengt het nu echt extra is wat mij interesseert.
Zeker met UC4. Die ziet er al behoorlijk goed uit op de PS4 namelijk

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-01 11:41
is er een mogelijkheid om een ps4 hdd te defragmenteren ofzo?

als ik met kameraden bf1 doe zit er echt een behoorlijk verschil in kwa laadtijden..
als mijn ps4 het volgende level geladen heeft hebben hun ondertussen al een tank geselecteerd en soms zelfs al gespawnd..

terwijl ik van de 3 de minste spellen erop heb staan. kwa internet verbinding lopen we alle 3 met hetzelfde ziggo abbo, dus ook daar zit geen verschil..

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

• DarkSide

DarkSide

furian88 schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:47:
is er een mogelijkheid om een ps4 hdd te defragmenteren ofzo?

als ik met kameraden bf1 doe zit er echt een behoorlijk verschil in kwa laadtijden..
als mijn ps4 het volgende level geladen heeft hebben hun ondertussen al een tank geselecteerd en soms zelfs al gespawnd..

terwijl ik van de 3 de minste spellen erop heb staan. kwa internet verbinding lopen we alle 3 met hetzelfde ziggo abbo, dus ook daar zit geen verschil..
http://www.gadgethelpline.com/rebuild-sony-ps4-database/

• furian88

• ThaBEN
zlpsycho schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:45:
En dat werkt gewoon met de huidige software? dan hoef ik niks in te stellen?
Wel dien je er rekening mee te houden dat wanneer je een HDD in een andere PS4 plaatst je deze verplicht moet formatteren de eerste keer als je de nieuwe PS4 aanzet.
Dus maak eerst een backup op een externe HDD indien je dit gaat doen zodat je niet al je gegevens kwijt raakt. Het beste kan je onderstaande doen.

Let op! Dit werkt alleen indien je dit uitvoert via een account dat ook met internet/PSN is verbonden en niet via een lokaal profiel dat niet is gelinkt met PSN.

- Ga op de originele PS4 naar je instellingen en kies voor Backup
- Maak een Backup naar een extern USB apparaat
- Sync al je trophies
- Deactiveer deze PS4 als je 'Primary console'
- Initialize (Indien je geen gegevens wil achterlaten)
- Controleer of er geen disc in de PS4 aanwezig is.
- Verwijder je HDD uit de PS4

- Plaats de HDD in je nieuwe PS4 (Pro)
- Installeer via USB stick de laatste firmwareversie op de schijf (Klik hier)
- Log in op de nieuwe PS4 (PRO) met datzelfde account
- Stel deze PS4 (PRO) in als je 'Primary console'
- Sluit het USB apparaat aan waarmee je de Backup hebt uitgevoerd
- Ga naar instellingen en kies voor "Restore"
- Sync je trophies opnieuw
- Kies bij je instellingen voor 'Restore licenses'

[ Voor 9% gewijzigd door ThaBEN op 07-11-2016 12:56 ]

• DarkSide

DarkSide

furian88 schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:50:
[...]
vergeten te melden.. dat had ik idd al eens gedaan.. :D
Ok. volgens mij is er niets anders beschikbaar.
Misschien heb je een 5400rpm disk en je vrienden een eigen 7200rpm er in gezet?
Of begint die van jouw langzaam defect te raken.
(er is volgens mij geen SMART omgeving op PS4 om dit in de gaten te houden).

• furian88
DarkSide schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:56:
[...]

we hebben alle drie dezelfde playstation, zelfde versie en alle 3 de originele schijf erin..

wellicht dat ik er dan maar een ssd in ga zetten..

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20
Net de YouTube filmpjes gekeken op m'n tv. Skyrim ziet er door YouTube compressies slechter uit dan wat ik speel op ps4. Dus nee YouTube voor graphics is niks. Wel mooi dat 1080p capturen nu mogelijk is. Ipv de 720p van ps4.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

DarkSide schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:56:
[...]

Ik had zoiets met 2 verschillende CoD's. Bij de ene zat ik heel snel in een game, en bij de andere was de match iedere keer al begonnen. Volgens mij heeft het met je NAT/verbinding te maken.

• Sambalsmurf
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-08-2023
Misschien is dit het verkeerde topic maar iemand enig idee waar je voordeliger ps4 games kan downloaden.
Maar dan graag wel een betrouwbare webwinkel :).
Donderdag ga ik de pro halen en ik dacht bij mijzelf laat ik alvast BF1 digitaal aanschaffen.

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-01 16:10
Volgens mij kan dat bij de ps4 niet zoals bijvoorbeeld bij steam.
Je zit vast aan de playstation store (prijzen).

Enige optie is uit een buitenlandse store als het daar goedkoper is.
Maar daar zitten volgens mij ook haken en ogen aan.

• djmelvee
furian88 schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:02:
[...]

we hebben alle drie dezelfde playstation, zelfde versie en alle 3 de originele schijf erin..

wellicht dat ik er dan maar een ssd in ga zetten..
SSD in je PS4 is geldverspilling. Geeft amper verschil tov van een normale HDD qua leessnelheid. In een PC is het verschil behoorlijk flink maar op ps4 scheelt het op z'n meest hooguit een seconde. En dan nog is het per game verschillend..

• djmelvee
Sambalsmurf schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:10:
Misschien is dit het verkeerde topic maar iemand enig idee waar je voordeliger ps4 games kan downloaden.
Maar dan graag wel een betrouwbare webwinkel :).
Donderdag ga ik de pro halen en ik dacht bij mijzelf laat ik alvast BF1 digitaal aanschaffen.
Je zou eens op Kinguin kunenn kijken. Al is het verschil met de prijs niet zo gigantisch als bij bijvoorbeeld Steam. Ook goed op de regio letten in dit geval. Aanbod is echter wat gering.

• HugoStiglitz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:31
djmelvee schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:16:
[...]

SSD in je PS4 is geldverspilling. Geeft amper verschil tov van een normale HDD qua leessnelheid. In een PC is het verschil behoorlijk flink maar op ps4 scheelt het op z'n meest hooguit een seconde. En dan nog is het per game verschillend..
Dat klopt helemaal, heb er zelf een SSD ingezet die ik over had en merk iets winst. Ik ben wel heel benieuwd hoe dit op de pro gaat worden. Als de laadtijden aanzienlijk omlaag gaan dan schaf ik er 1 aan.

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:34

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

djmelvee schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:16:
[...]

dat valt best mee. os laad sneller en is snapier, games laden ook sneller. soms wel behoorlijk sneller. dus nee, en bovendien de pro heeft wel een sata 3 poort, waardoor drive acces nog sneller zou moeten worden.

(gebruik zelf een 500gb samsung 840 pro)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• djmelvee
Mooi (ietwat verouderd) overzichtje; http://www.ign.com/wikis/...ive_Speed_Test_Comparison

Ik vind het persoonlijk niet de moeite waard. Waar een SSD in een PC makkelijk een halve minuut tot minuut kan schelen scheelt het in een PS4 hooguit 10 seconden, en zelfs dat is sporadisch. Maar inderdaad, wie weet is het op de Pro een stuk beter geregeld. :)

[ Voor 9% gewijzigd door djmelvee op 07-11-2016 13:23 ]

• MvRtje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:51
djmelvee schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:22:
Mooi (ietwat verouderd) overzichtje; http://www.ign.com/wikis/...ive_Speed_Test_Comparison

Ik vind het persoonlijk niet de moeite waard. Waar een SSD in een PC makkelijk een halve minuut tot minuut kan schelen scheelt het in een PS4 hooguit 10 seconden, en zelfs dat is sporadisch. Maar inderdaad, wie weet is het op de Pro een stuk beter geregeld. :)
Klopt ik zag het ook maar dat heeft natuurlijk ook veel te maken met dat het SATA2 is, dus ze kunnen nooit de bandbreedte halen die een SSD wel kan geven. Bij de Pro zal dit verdubbeld zijn omdat er van SATA3 gebruik gemaakt zal worden. Het zou dus zomaar kunnen dat een SSD veel voordelen bied in een PS4 Pro.

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / SigenStor 17kW + 36kWh / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / 2x Easee EV / Gardena Smart

• djmelvee
MvRtje schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:25:
[...]

Klopt ik zag het ook maar dat heeft natuurlijk ook veel te maken met dat het SATA2 is, dus ze kunnen nooit de bandbreedte halen die een SSD wel kan geven. Bij de Pro zal dit verdubbeld zijn omdat er van SATA3 gebruik gemaakt zal worden. Het zou dus zomaar kunnen dat een SSD veel voordelen bied in een PS4 Pro.
Exactly, daarom zeg ik ook; ben benieuwd wat het in de Pro gaat doen. :) Zal mooi zijn als het ook daadwerkelijk zin gaat hebben voor de mensen die dit graag zouden willen.

• MvRtje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:51
djmelvee schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:26:
[...]

Exactly, daarom zeg ik ook; ben benieuwd wat het in de Pro gaat doen. :) Zal mooi zijn als het ook daadwerkelijk zin gaat hebben voor de mensen die dit graag zouden willen.
Ja hopelijk komen de eerste test resultaten snel op internet!

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / SigenStor 17kW + 36kWh / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / 2x Easee EV / Gardena Smart

Pagina: 1 ... 55 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.