Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meestal heeft mediamarkt zondag het foldertje met deals online staan en anders maandag wel, dan weten we of de deal waar is. Bij wehkamp zullen die dingen wel binnen korte keren uitverkocht zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07
Pfff zitten we weer in de ps4 vs pc discussie.
Er zijn gewoon genoeg mensen die het gemak van een console willen. Op de bank game erin en gaan.
Ik heb zelf een game pc(zie sig niet de slechtste blijkbaar 6.4 tflops volgens calculatie hierboven), ps4, x1 en ps4 Pro in preorder.
En gebruik mijn ps4 veruit meeste.
Pc doe ik soms maar is vaak gezeik, zie horizon 3.... Wat een drama. Op de x1 was het zonder problemen.
Ik vind dat het gemak van een console voor mij belangrijkste.
Ja 60 fps pc masterrace uber graphocs !!!!1!1!11!! Is leuk, maar merk dat ik vaker bezig ben met settings en fps etc dan een game uitspelen.

En verschillen met ps4 Pro vs een ps4 op 1080p zijn behoorlijk aanwezig. En dit is nog maar de eerste batch Games. Dalijk moet alles verplicht op de ps4 Pro beter eruit zien.
Ik ga op mijn oude lg tv uit 2009 die Max 1080p aankan genieten van downsampled graphics, icm verbeterde effecten en/of framerate.
Ps4 was al fenomenaal met uncharted 4 wat voor mij makkelijk de beste game is dit jaar, zowel graphics als gameplay als verhaal.
En dan dit dalijk 4k downsampled gaat fantastisch worden.
Kijk echt heel erg uit naar donderdag.
Eerste game die ik test wordt skyrim ivm dat dit mijn Active game is op moment.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-10 13:08
DarkSide schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 20:52:
GTA V is al weer "oud"
Een RotTR draait echt niet lekker op 4k high op een 470
Wou net zeggen, mijn 6 jaar oude laptop trekt GTA V op High in 55fps... (dus 4K lukt wel, al is het op 20fps dat ding is wel 6 jaar oud)

GTA V is een slecht voorbeeld, The Witcher 3, Far Cry Primal, Ark Survival Evolved of zelfs Rise of the Tomb Raider zijn betere voorbeelden, en die draaien op een betere GTX 1060 op Low in 4K... nee bedankt dan liever 1080p.

GTA V als voorbeeld nemen is "not legit" vanwege leeftijd, zo kan ik dan net zo goed kan gaan roepen dat Super Mario Land op mijn 6 jaar oude laptop op 8K in 480 fps draait...

PC is altijd heer en meester in grapics, resoluties en framerates, maar de reden dat ik nooit console 1:1 met PC vergelijk is de prijs, daarom is pc master race ook onzin, ja leuk dat mijn PC 60fps haalt op 4K (is een voorbeeld, mocht ik dromen) alleen kost die PC dan wel minimaal 3x zoveel als de Pro.

Dit is de bittere waarheid, voor 400 euro kun je inderdaad een PC bouwen die even krachtig is als een PS4 Pro, meer niet.

Echter dat is exclusief Windows, scherm, toetsenbord en muis, vergelijk dat met de PS4 die alleen een TV nodig heeft die bijna iedereen in huis heeft.

Ik ben een PC gamer in hart en ziel, maar ik bekijk ook de feiten en PS4 (en Xbox One) bieden meer voor een lagere prijs, PC zal altijd vrijwel onbegrensde mogelijkheden bieden mitst je portemonnee het toestaat en dat is meteen het verschil dat niet iedereen zich een PC van €1000, €2000 of zelfs €4000 kan veroorloven voor uber ervaring, voor puur gamen zonder nonsens zijn de consoles de perfecte oplossing dat betaalbaar is ook.

Overigens, ik heb GTA V en op een GTX 1060 haal ik met 4K 35fps, dat zal een zwakkere RX 470 niet halen tenzij het weer zo'n achterlijke YouTube filmpje is met een misleidende titel

GTA V op *max **60fps!!!

*max zonder MSAA, shadows op low en bla bla

**60fps in het beste scenario

Kunnen wij back on topic nu?

@v8power67, gedoe met Forza Horizon 3 op PC komt door dat achterlijke Microsoft Store.

Steam en Origin hebben nergens last van maar helaas is dat spel exclusief in de Microsoft Store.

[ Voor 5% gewijzigd door Mizgala28 op 05-11-2016 22:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Heel de discussie of de pro nu wel of geen verbetering is ten opzichte van de gewone ps4 dien je zelf te ervaren. Ik vind de games op de gewone ps4 op mijn full HD tv er gaaf uitzien, het werkt gewoon goed en ik kan me ermee vermaken. Dat game a op de pro er ietsje beter uit ziet dan op de gewone is toch gewoon een mening of bevinding? Deze zinloze discussie duurt nu ongewoon lang.

Tijd voor wat anders. Ik wil kingdom hearts op de ps4 maar die komen pas begin 2017 :/ :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:27
Mizgala28 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 22:09:
[...]

Wou net zeggen, mijn 6 jaar oude laptop trekt GTA V op High in 55fps... (dus 4K lukt wel, al is het op 20fps dat ding is wel 6 jaar oud)
Haha, op 1280 x 720 pixels zeker? In 2010 was de beste laptop GPU ongeveer een GeForce GTX 480 en die zat in een laptop van zo'n €1700,00.

Nevermind, dit is het PlayStation 4 Topic.

Ik game op een console omdat ik geen zin heb om in de instelingen te duiken, het fijn vind dat iedereen ongeveer op dezelfde hardware speelt en dat je heerlijk vanaf de bank kan gamen. Mindere graphics of niet! De meeste (mainstream) PC gamers spelen overigens nog met minder mooie graphics dan op een PlayStation 4.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-10 00:07

rajackar

Blood Minister

Ok en dan nu de conclusie van deze non discussie:
*trommelgeroffel*

Als je meer betaalt krijg je betere resultaten!

[Edit]
Spelfout, thanks Matthijst

[ Voor 14% gewijzigd door rajackar op 06-11-2016 01:59 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:16
Als je meer betaalt krijg je ook nog punten van je leraar Nederlands.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:23
Wehkamp heeft inmiddels de prijs van 379 voor de Pro bevestigd. Op de detailspagina staat nog 393, maar in het winkelmandje staat de correcte prijs. Leverdatum 10 november.

[ Voor 25% gewijzigd door grun93 op 06-11-2016 07:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
Folder van de Mediamarkt staat inmiddels ook online. Hij is inderdaad 379 Euro!

Ik heb hem daar voor 399 Euro gepreorderd. Ik neem aan dat ik hem donderdag ook voor de nieuw prijs meekrijgen......

https://www.spotta.nl/win...clS6SycyqNFjV0aAte38P8HAQ

[ Voor 69% gewijzigd door BasGrunn op 06-11-2016 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:43

OzzieMann

PSN: OzzieMann

grun93 schreef op zondag 06 november 2016 @ 07:09:
Wehkamp heeft inmiddels de prijs van 379 voor de Pro bevestigd. Op de detailspagina staat nog 393, maar in het winkelmandje staat de correcte prijs. Leverdatum 10 november.
Inmiddels daar dus ook besteld. Had al een preorder staan bij BOL maar die ga ik dan wel annuleren.
Bij wehkamp tijdens de Wannahaves dagen trouwens de nieuwe PS4 controller voor maar €49, dat is volgens mij een mooi prijsje.

Zag zelf ook geen noodzaak om te upgraden maar ik had voor de "gein" mn PS4 op marktplaats gezet incl een paar spellen. Had verwacht dat er max 220 geboden zou worden. Dit is €275 geworden incl verzending. Daar raak ik hem over een half jaar niet meer voor kwijt. Nu dus iets meer dan €100 uitgeven voor nieuwe garantie en betere specs, mooie deal denk ik zo.

[ Voor 22% gewijzigd door OzzieMann op 06-11-2016 08:28 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zet ik m'n PS4 vandaag of morgen denk ik ook maar op marktplaats, als je nagaat dat de PS4 alleen maar goedkoper wordt straks op marktplaats en de PS4 pro de komende tijd niet snel onder de 379 gaat komen, ben je bijna net zo goedkoop uit als je hem over een jaar haalt.
Die acties zijn altijd wel lullig voor andere retailers, maar dat is volgens mij ook de bedoeling van de media markt, alle concurrentie kapot maken.

Ik zie ook overal dat op die goedkope ps4's op marktplaats behoorlijk tegen elkaar wordt opgeboden, of die lui zijn gek of het is nep.

[ Voor 13% gewijzigd door Nieuwevolger op 06-11-2016 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Sinterklaas komt er natuurlijk aan, in dezelfde periode had ik destijds (snel) m'n PS3 verkocht.
Wat moet een PS4 (eerste generatie) met één controller en doos nog opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tom schreef op zondag 06 november 2016 @ 09:27:
Sinterklaas komt er natuurlijk aan, in dezelfde periode had ik destijds (snel) m'n PS3 verkocht.
Wat moet een PS4 (eerste generatie) met één controller en doos nog opleveren?
Op marktplaats zie ik ze het goedkoopst voor 150, maar mensen bieden dan op tot 175, maar dat kunnen net zo goed van klojo's zijn die hun eigen ps4 willen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-10 08:49
Heeft iemand trouwens ergens al leuke of interessante bundles voorbij zien komen voor de Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BasGrunn schreef op zondag 06 november 2016 @ 08:17:
Folder van de Mediamarkt staat inmiddels ook online. Hij is inderdaad 379 Euro!

Ik heb hem daar voor 399 Euro gepreorderd. Ik neem aan dat ik hem donderdag ook voor de nieuw prijs meekrijgen......

https://www.spotta.nl/win...clS6SycyqNFjV0aAte38P8HAQ
Nice. Daar heb ik 'm ook besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 10:08
Heeft iemand zijn ps4 al ingeleverd bij gamemania?

Ik ga dat zometeen doen, zodat ik verzekerd ben dat ik de ps4 pro op launchday kan halen.
Ze zeiden veel tijd nodig te hebben om hem te testen, omdat meer mensen het idee hadden om hem eerder te brengen.

Nu dat ik zie dat hij bij mediamarkt 379 is voelt het wel iets minder. Dan krijg ik nog maar 179 euro voor mijn ps4 1 tb. Maar ja dan moet ik hem ook weer particulier verkopen en dit is ook wel makkelijk.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-10 21:53

DarkSide

theres no place like ::1

Zou gewoon contact opnemen met GM. Er kan best verschil tussen de GM's zitten.
De een heeft het misschien drukker dan de ander.

Daarbij krijg je bij GM gewoon 199 terug voor je 1tb PS4 en moet je nog 200 betalen voor je Pro.
Het feit dat MM de Pro nu goedkoper aanbiedt doet niets af aan het geld wat je terugkrijgt voor je PS4 bij GM.

Misschien koopt pietje over 2 weken wel een pro met extra controller voor 349,- bij Winkel X.
Zelf bepalen wat je wilt. Zeker zijn dat je je PS4 kwijt bent voor een bedrag.
Of kijken of je er wat meer uit kunt halen via MP en dan de Pro bij de MM halen

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-10 23:03
Volgens de MM folder vanaf 7-11 voor 379,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Modbreak:Vanaf nu weer verder over de PS4 only. Ik zie meerdere users een post starten met 'niet om een pc vs PS4 discussie te starten, maar..' om het vervolgens wel te doen. Daar is dit topic niet voor en het is ook niet interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Mizgala28 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 19:26:
[...]

Even tussendoor.

Het boeit mij niet hoe zij het upscalen en ga zo door, ik heb nu een 1080p TV en als ik een PS4 spel speel dat niet native 1080p draait zie ik in ieder geval duidelijk een resolutie verschil vergeleken met hetzelfde spel op de PC in 1080p op diezelfde TV of scherm.

Upscalen en al die leuke technologieën doen heus wel hun werk, maar native blijft het beste en dat is de Pro in 4K niet toe in staat tenzij wij het over simpele games hebben of remasters.
Tuurlijk is native altijd het beste, probleem alleen is dat er veel mensen zijn op dit moment die menen te weten hoeveel beter native 4k is ten opzichte van checkerboarded rendering naar 4k omdat ze denken dat het dezelfde techniek is als upscaling en dat je de verschillen net zo goed kan zien.

Wat ik inderdaad wel grappig vind is dat als een game op de PS4 in 1080p native draait het met checkerboard rendering op de Pro in 2160p makkelijk te behalen valt. Echter zijn er zat games op de PS4, zoals je zegt, die de 1080p niet halen, dat betekent dat die games op de Pro checkerboard rendering gaan gebruiken om 1800p te bereiken en dan vervolgens wel ordinaire upscaling gebruiken naar 2160p. Ook zullen er games zijn die er wel voor zullen kiezen op een 4k TV meer toeters en bellen aan te willen zetten en ondanks dat de game op de PS4 dan wel native 1080p is ze dan alsnog hetzelfde doen met checkerboard naar 1800p.

Persoonlijk had ik liever een nog snellere Pro gehad, maar vind dit al een hele leuke update en ga hem nu al halen vooral voor op mijn HDTV en PSVR. Of ik een 4k TV ga kopen voordat de PS5 uit komt weet ik nog niet, ik heb ook het idee dat een 4k TV van zelfde formaat op dezelfde kijkafstand niet echt veel gaat toe voegen en mijn HDTV geeft prachtig beeld nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:23
Justevo schreef op zondag 06 november 2016 @ 09:58:
Volgens de MM folder vanaf 7-11 voor 379,-
Volgens mij moet je dat lezen als: vanaf 7-11 bestelbaar voor 379. Niet dat je hem dan ook al meteen mee krijgt, dat kan pas vanaf donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Mijn huidige PS4 staat nu voor 260 op marktplaats en tweakers te koop met een boel extra's. Even kijken of ik de prijs nog een tikkeltje moet laten zakken, maar laat hem nog even zo staan denk ik. Ik had een koper op tweakers, maar die reageert nu ook niet meer nadat hij 2 dingen wilde weten, die ik gewoon kan bevestigen. Nog even afwachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-10 20:35
Aenea schreef op zondag 06 november 2016 @ 10:09:
[...]

Tuurlijk is native altijd het beste, probleem alleen is dat er veel mensen zijn op dit moment die menen te weten hoeveel beter native 4k is ten opzichte van checkerboarded rendering naar 4k omdat ze denken dat het dezelfde techniek is als upscaling en dat je de verschillen net zo goed kan zien.

Wat ik inderdaad wel grappig vind is dat als een game op de PS4 in 1080p native draait het met checkerboard rendering op de Pro in 2160p makkelijk te behalen valt. Echter zijn er zat games op de PS4, zoals je zegt, die de 1080p niet halen, dat betekent dat die games op de Pro checkerboard rendering gaan gebruiken om 1800p te bereiken en dan vervolgens wel ordinaire upscaling gebruiken naar 2160p. Ook zullen er games zijn die er wel voor zullen kiezen op een 4k TV meer toeters en bellen aan te willen zetten en ondanks dat de game op de PS4 dan wel native 1080p is ze dan alsnog hetzelfde doen met checkerboard naar 1800p.

Persoonlijk had ik liever een nog snellere Pro gehad, maar vind dit al een hele leuke update en ga hem nu al halen vooral voor op mijn HDTV en PSVR. Of ik een 4k TV ga kopen voordat de PS5 uit komt weet ik nog niet, ik heb ook het idee dat een 4k TV van zelfde formaat op dezelfde kijkafstand niet echt veel gaat toe voegen en mijn HDTV geeft prachtig beeld nog steeds.
Ik ga vooralsnog ook de Pro op mijn hdtv aansluiten omdat een goed gepolijst 1080p-beeld er inderdaad ook prachtig kan uitzien. Het enige wat ik wel jammer vind om te missen is HDR (net als met de standaard PS4). Dat lijkt toch best wel wat toe te voegen en in verschillende posts op fora zie ik vaak dat dat wel eens meer kan toevoegen dan 4k. Maarja, hdtv's met HDR zijn er niet en zullen er vast ook niet komen zodat de fabrikanten hun 4k tv's kunnen pushen. Dus dan wordt een 4k tv (met HDR) wel interessant...

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op zondag 06 november 2016 @ 09:37:
Heeft iemand zijn ps4 al ingeleverd bij gamemania?

Ik ga dat zometeen doen, zodat ik verzekerd ben dat ik de ps4 pro op launchday kan halen.
Ze zeiden veel tijd nodig te hebben om hem te testen, omdat meer mensen het idee hadden om hem eerder te brengen.

Nu dat ik zie dat hij bij mediamarkt 379 is voelt het wel iets minder. Dan krijg ik nog maar 179 euro voor mijn ps4 1 tb. Maar ja dan moet ik hem ook weer particulier verkopen en dit is ook wel makkelijk.
Ja, ik :)
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 13:02:
Na langdurig meelezen, tijd voor een first post :)

Afgelopen week heb ik besloten om mee te doen met de Game Mania inruilactie en mijn 1,5 jaar oude PS4 500 GB om te ruilen voor de PS4 Pro :Y

Voor de mensen die er aan denken om ook met de actie mee te doen: let op. Ik heb gisteren naar de filialen in Leeuwarden en Heerenveen gebeld. Bij beide filialen moet de 'oude' PS4 eerst ingeleverd worden ter controle. De medewerker van het filiaal in Leeuwarden gaf aan dat het momenteel erg druk is, waardoor het wel tot twee weken zou kunnen duren voordat ze hem getest hebben. Daarnaast was het volgens deze medewerker ook nodig om de originele doos in te leveren.

Omdat er in Heerenveen geen sprake is van een dergelijke drukte, heb ik hem daar vanmorgen afgeleverd. Console, controller, netstroomadapter, HDMI-kabel en USB-kabel was voldoende. Daarnaast moest € 50,- worden betaald ter aanbetaling voor de reservering. De medewerker wist niet zeker of ze donderdag voldoende exemplaren zouden krijgen om in alle reserveringen te voorzien. Het zou ook één of twee dagen later kunnen worden.

Ik kijk er in ieder geval naar uit! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:51
Conscience NL schreef op zondag 06 november 2016 @ 10:33:
[...]

Ik ga vooralsnog ook de Pro op mijn hdtv aansluiten omdat een goed gepolijst 1080p-beeld er inderdaad ook prachtig kan uitzien. Het enige wat ik wel jammer vind om te missen is HDR (net als met de standaard PS4). Dat lijkt toch best wel wat toe te voegen en in verschillende posts op fora zie ik vaak dat dat wel eens meer kan toevoegen dan 4k. Maarja, hdtv's met HDR zijn er niet en zullen er vast ook niet komen zodat de fabrikanten hun 4k tv's kunnen pushen. Dus dan wordt een 4k tv (met HDR) wel interessant...
Zeg het niet vaak met nieuwe hardware, maar ik zou zeker op HDR gebied nog even wachten met een aankoop. Er is nog helemaal geen bewijs dat de laatste patch aan HDR 10 voor elke TV beschikbaar zal zijn en al helemaal niet wat het extra vraagt van de TV. Kan best zijn dat de firmware update mogelijk is, maar dat daarna de inputlag hoger wordt om maar iets te noemen.

Mijn 4K HDR tv is een krijgertje dus ik zal niet zeuren (ben ook niet impressed btw), maar als ik niet direct een nieuwe TV nodig zou hebben dan zou ik iig die update afwachten(of voor Dolby Vision gaan natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Heb ook besloten om donderdag een ps4 pro te halen, nu nog een 4k hdr tv erbij, iemand advies? (Model, merk, budget rond 1000€)

[ Voor 7% gewijzigd door SC4RF4C3 op 06-11-2016 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Je kunt beter voor jezelf stellen wat je daar voor aan uit wilt geven, want zelfs 4k tv's van €1700 kunnen super slechte HDR-weergave hebben Voor goede HDR-weergave moet je toch aan iets als dit denken. Wat belangrijk is voor goede HDR-weergave is local back dimming met veel verschillende zones. En de meeste 'goedkope' modellen tot rond de €2000 hebben dat simpelweg nog niet. Wacht gewoon nog een jaar of twee zou ik zeggen, dan heb je wellicht een goede 4k HDR-tv voor onder de €1000

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

SC4RF4C3 schreef op zondag 06 november 2016 @ 11:39:
Heb ook besloten om donderdag een ps4 pro te halen, nu nog een 4k hdr tv erbij, iemand advies? (Model, merk, budget rond 1000€)
https://www.plasmavisie.n...450&utm_campaign=tweakers

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Leuke TV, alleen zou ik die niet aanraden als je doel een HDR TV is. Je hebt minimaal 1000nits (op LCD) nodig voor echte HDR. Deze TV haalt dat niet, geen enkele TV onder de €1000 haalt dat. De Samsung KS serie is eigenlijk de enige TV dat zowel HDR ondersteunt met 1000nits én zeer lage inputlag heeft in 4K HDR (~20ms, laagste inputlag zelfs van alle fabrikanten)

Ik ben toevallig een tijdje wel geinteresseerd in de KU6400 omdat ik HDR (dus met 1000nits op LCD) nog geen investering waard vind van €1500+ voor een 49" omdat de techniek nog erg jong is en veel gaat veranderen.

HDR investeringen doe ik wel wanneer OLED betaalbaar wordt.

[ Voor 18% gewijzigd door ASNNetworks op 06-11-2016 12:11 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Dank voor advies allen, tuurlijk zou ik ook meer willen uitgeven voor een nog betere, maar ik zal het moeten doen met een tv rond 1000,- euro iets meer kan ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
potdomme, zet ik m'n ps4 500 op vraag en aanbod voor de laagste prijs, zet iemand een 1tb versie erop voor 150 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
ASNNetworks schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:08:
[...]

Leuke TV, alleen zou ik die niet aanraden als je doel een HDR TV is. Je hebt minimaal 1000nits (op LCD) nodig voor echte HDR. Deze TV haalt dat niet, geen enkele TV onder de €1000 haalt dat. De Samsung KS serie is eigenlijk de enige TV dat zowel HDR ondersteunt met 1000nits én zeer lage inputlag heeft in 4K HDR (~20ms, laagste inputlag zelfs van alle fabrikanten)

Ik ben toevallig een tijdje wel geinteresseerd in de KU6400 omdat ik HDR (dus met 1000nits op LCD) nog geen investering waard vind van €1500+ voor een 49" omdat de techniek nog erg jong is en veel gaat veranderen.

HDR investeringen doe ik wel wanneer OLED betaalbaar wordt.
Heb ku6400 ook al gezien, alleen vond ik het jammer dat de refreshrate maar 50hz is. Is dit niet te laag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
@ASNNetworks, ik denk dat dit een betere is, eens?

pricewatch: LG 49UH770V Zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:02
Nieuwevolger schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:24:
potdomme, zet ik m'n ps4 500 op vraag en aanbod voor de laagste prijs, zet iemand een 1tb versie erop voor 150 euro..
Die van mij is gisteren opgehaald voor 200.- 500 GB met 1 controller. Ook via Marktplaats best veel mails gehad, maar via Tweakers gaat altijd een stuk beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:24:
Snel kopen en dan inruilen voor 200,- bij de GM. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:36
Ik ben nog vooral benieuwd naar de ervaringen van een Pro met nog een 1080p scherm. Ik ben niet van plan het scherm van mn PC te gaan upgraden voorlopig, maar ben eigenlijk wel benieuwd of de grafische kracht ook op 1080p nog een beetje tot zijn recht komt of dat je voor sommige patches eigenlijk niet in aanmerking komt omdat je geen 4k scherm hebt. De berichtgeving, reviews en ervaringen focussen zich vooral op 4k schermen, maar ik mag hopen dat je er met een 1080p scherm toch ook nog wel wat aan gaat hebben. Ik wacht nog wel even de launch af en ruil hem misschien ergens in December in voor een Pro. Als het echt een meerwaarde gaat bieden, dat is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
dutchgio schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:45:
[...]

Zullen vast mensen zijn die dat doen, maar je bent dan sowieso duurder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Recon24 schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:54:
[...]

Zullen vast mensen zijn die dat doen, maar je bent dan sowieso duurder uit.
Mocht je de Pro overwegen en nog geen PS4 hebben ben je goedkoper uit, anders heb je alsnog je eigen PS4 staan waar je dan nog van af moet... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
dutchgio schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:55:
[...]

Mocht je de Pro overwegen en nog geen PS4 hebben ben je goedkoper uit, anders heb je alsnog je eigen PS4 staan waar je dan nog van af moet... >:)
Hmm wacht zat net te denken. Je bent idd net iets goedkoper uit, 150+199 (want dat moet je bij betalen).

Maybe niet eens zo gek om nog een PS4 erbij te kopen voor dit bedrag en hem dan in te ruilen. Laat mijn pre-order bij wehkamp voor 379 wel gewoon staan natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Op papier is het een goede TV, maar als je dieper kijkt is de Samsung KU6400 beter als het aankomt op zwartwaarden, contrast, color gamut én input lag (20ms vs 38ms). En dat ook nog eens goedkoper....

Staat wel tegenover dat de LG (zoals het in ieder geval staat) 100hz heeft. Ik heb echter nog steeds een 50hz TV (LG LM660s) en nooit last van gehad. Ik weet dus niet beter.

[ Voor 15% gewijzigd door ASNNetworks op 06-11-2016 13:00 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Recon24 schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:58:
[...]

Hmm wacht zat net te denken. Je bent idd net iets goedkoper uit, 150+199 (want dat moet je bij betalen).

Maybe niet eens zo gek om nog een PS4 erbij te kopen voor dit bedrag en hem dan in te ruilen. Laat mijn pre-order bij wehkamp voor 379 wel gewoon staan natuurlijk.
Thanks for the tip, bij Bol geannuleerd en bij Wehkamp besteld. Scheelt toch weer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:50
Exorcist schreef op zondag 06 november 2016 @ 13:09:
[...]

Thanks for the tip, bij Bol geannuleerd en bij Wehkamp besteld. Scheelt toch weer 8)
Nadeel van wehkamp is dat ze zaken doen met DHL welke hier gewoon 2 dagen niet komt opdagen of niet goed omgaat met het pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Mizojojo schreef op zondag 06 november 2016 @ 13:14:
[...]

Nadeel van wehkamp is dat ze zaken doen met DHL welke hier gewoon 2 dagen niet komt opdagen of niet goed omgaat met het pakket.
Ja, heb ook liever PostNL, maar wat hier bezorgd wordt met DHL is altijd meer dan OK en door vriendelijke mensen. Enige is dat het tijdstip van bezorging maar afwachten is waar ik PostNL altijd op dezelfde tijdstippen kan verwachten. Ben donderdag echter toch niet thuis, dus kijk wel hoe/wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:45:
[...]

Als iemand hem nou snel wegkoopt, ben ik weer het goedkoopst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:51
[...]

Nou bij mij is het toevallig een hele aantrekkelijke dame van DHL. De eerste keer dat ze een retour pakketje kwam afhalen in dr leren broek was ik er gewoon even stil van :) Dus ik blij en mijn vriendin ondertussen moe van mijn enthousiasme :+

En gelukkig bezorgen ze ook bij de plaatselijke supermarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
[...]

Ben redelijk ouderwets hierin, maar ik zou echt nooit een console bij Wehkamp kopen. Mediamarkt heeft behoorlijk veel zaken in het land en bied hem ook aan voor 379.-

Je hoeft niet bang te zijn dat hij door 3 bestelbusjes is gesmeten en mocht hij kapot zijn haal je gelijk een nieuwe op.

Nu snap ik dat vanuit je luie stoel en 3 muisklikken makkelijk is, maar even de frisse lucht in kan voor sommige gamers echt geen kwaad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op zondag 06 november 2016 @ 13:40:
[...]

Ben redelijk ouderwets hierin, maar ik zou echt nooit een console bij Wehkamp kopen. Mediamarkt heeft behoorlijk veel zaken in het land en bied hem ook aan voor 379.-

Je hoeft niet bang te zijn dat hij door 3 bestelbusjes is gesmeten en mocht hij kapot zijn haal je gelijk een nieuwe op.

Nu snap ik dat vanuit je luie stoel en 3 muisklikken makkelijk is, maar even de frisse lucht in kan voor sommige gamers echt geen kwaad :p
Tsja, en anderen werken weer en hebben of/en de tijd niet, of de MM is sowieso niet in de buurt.
Neuh, lang leve online bestellen wat dat betreft. Scheelt tijd, brandstof en vaak ook Euro's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat pijnlijke moment dat iemand die de ps4 met no mans sky wilt verkopen meer views heeft dan jou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SC4RF4C3 schreef op zondag 06 november 2016 @ 11:39:
Mick1990 schreef op zondag 06 november 2016 @ 11:54:
Je kunt beter voor jezelf stellen wat je daar voor aan uit wilt geven, want zelfs 4k tv's van €1700 kunnen super slechte HDR-weergave hebben Voor goede HDR-weergave moet je toch aan iets als dit denken. Wat belangrijk is voor goede HDR-weergave is local back dimming met veel verschillende zones. En de meeste 'goedkope' modellen tot rond de €2000 hebben dat simpelweg nog niet. Wacht gewoon nog een jaar of twee zou ik zeggen, dan heb je wellicht een goede 4k HDR-tv voor onder de €1000
Dit. Tot die tijd zing ik het wel uit met de PS4 Pro i.c.m. mijn huidige Full HDTV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-10 11:09

Yucko

One clown to rule them all !

Lekkerboeie86 schreef op zondag 06 november 2016 @ 13:40:
[...]

nou ik heb hetzelfde. Ik vertrouw geen enkele bezorgdienst met dure fragiele aankopen.

Donderdag is doorgaans een vrij lange dag voor mij (9:00-21:00) dus ik hem a.s. donderdag in een verlengde pauze gewoon even langs de GM om mijn exemplaar op te pikken. Kan ik hem 's avonds alsnog even aansluiten 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Yucko op 06-11-2016 14:31 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acreed166
  • Laatst online: 28-09 20:39
Nou mijn PS4 1TB met fifa16 en blackops 3 net opgehaald voor 320, zag dit niet aankomen:P

Nu maar voor 60 euro de nieuwe pro bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met sinterklaas in aantocht zal er ook wel vraag naar zijn, al is dat wel erg veel wat je ervoor krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acreed166
dutchgio schreef op zondag 06 november 2016 @ 14:48:
Met sinterklaas in aantocht zal er ook wel vraag naar zijn, al is dat wel erg veel wat je ervoor krijgt. ;)
Dacht ik dus ook, had eerder 250max voor verwacht.

Maarja ben er wel blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Martinspire schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:50:
Ik ben nog vooral benieuwd naar de ervaringen van een Pro met nog een 1080p scherm. Ik ben niet van plan het scherm van mn PC te gaan upgraden voorlopig, maar ben eigenlijk wel benieuwd of de grafische kracht ook op 1080p nog een beetje tot zijn recht komt of dat je voor sommige patches eigenlijk niet in aanmerking komt omdat je geen 4k scherm hebt. De berichtgeving, reviews en ervaringen focussen zich vooral op 4k schermen, maar ik mag hopen dat je er met een 1080p scherm toch ook nog wel wat aan gaat hebben. Ik wacht nog wel even de launch af en ruil hem misschien ergens in December in voor een Pro. Als het echt een meerwaarde gaat bieden, dat is.
En ik ben benieuwd wat er gebeurt als je een Pro aansluit op een 1440P monitor. Waarschijnlijk flipt hij helemaal door en wordt er de 1080P modus gebruikt ipv de 4K modus. Helaas zit er HDMI 1.4a op en geen HDMI 2.0 op mijn monitor.

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
Nieuwevolger schreef op zondag 06 november 2016 @ 13:47:
Dat pijnlijke moment dat iemand die de ps4 met no mans sky wilt verkopen meer views heeft dan jou...
Wie ik :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-10 17:54
Wat ik me nog af vroeg ivm het verkopen van mijn ps4. Als je een account minder dan een half jaar geleden als primair hebt ingesteld, kun je die dan wel veranderen naar je nieuwe ps4 want je mag dat maar eens in het half jaar veranderen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acreed166
SmooK schreef op zondag 06 november 2016 @ 14:58:
Wat ik me nog af vroeg ivm het verkopen van mijn ps4. Als je een account minder dan een half jaar geleden als primair hebt ingesteld, kun je die dan wel veranderen naar je nieuwe ps4 want je mag dat maar eens in het half jaar veranderen toch?
Dat moet niks uitmaken denk ik. Ik heb vaker mijn account op een andere console als primaire geactiveerd om mijn spellen te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmooK schreef op zondag 06 november 2016 @ 14:58:
Via de website mag het eens per half jaar.

Op de PS4 of PS4 Pro mag het zo vaak als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
acreed166 schreef op zondag 06 november 2016 @ 14:46:
Nou mijn PS4 1TB met fifa16 en blackops 3 net opgehaald voor 320, zag dit niet aankomen:P

Nu maar voor 60 euro de nieuwe pro bestellen :)
Dat heb je goed voor elkaar, voor 13 euro meer heb je als de ps4 slim 1tb met cod infinity warfare voor 333.- of de 500 gb met bf1 voor 277 vorige week. Ik ben blij met m'n 175 euro die ik er voor krijg, mooi al meer dan de 150 die gamemania geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Laatst online: 15-10 07:15
Mijn PS4 500GB met 8 spellen wordt vanmiddag opgehaald voor 300 euro. Maar nou was ik hem aan het initialiseren, waarbij hij op voorhand al aangaf dat dit enkele uren kan duren. Iemand hier ervaring mee? Hij geeft vanaf het begin aan dat er 1 uur resterend is en dat is sinds eee half uur zo. Ik heb mijn afspraak van 16.00 uur maar vast verplaatst naar vanavond.

Ik heb trouwens mijn PSN account niet eerst afgemeld. Dit word in enkele instructies wel aangeraden om eerst te doen, maar wat is daarvan het nut bij een volledige fabrieksreset? Lijkt mij overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit ook met een probleem dan, de beste man wil zien of de ps4 goed werkt, maar dan kan ik m'n ps4 nog niet resetten aangezien er een geinstalleerde game op moet staan. Ik zag op een filmpje dat de ps4 terug sturen naar de fabriek instellingen zo gebeurd was, dan hoop ik niet dat m'n ps4 daar straks een lang verhaal van gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Nieuwevolger schreef op zondag 06 november 2016 @ 15:38:
Ik zit ook met een probleem dan, de beste man wil zien of de ps4 goed werkt, maar dan kan ik m'n ps4 nog niet resetten aangezien er een geinstalleerde game op moet staan. Ik zag op een filmpje dat de ps4 terug sturen naar de fabriek instellingen zo gebeurd was, dan hoop ik niet dat m'n ps4 daar straks een lang verhaal van gaat maken.
Juist omdat het zolang duurde, wilde ik hem van tevoren resetten. Daarna stel ik hem even tijdelijk in ofzo en demonstreer dat hij werkt. Moet alleen even kijken wat dan de handigste manier is om hem in te stellen. Hopelijk kan dat als gast zonder een volledige gebruiker te registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Initialiseren duurde bij mij zeker een uur. Je hebt ook de Quick versie, maar ik weet niet exact wat er dan wel of niet achterblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zit het met backuppen, kun je ook alleen P.T meenemen? ;)
De rest kan ik allemaal wel opnieuw installeren, en saves staan toch in de cloud. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Nou mijne is nu gereserveerd/verkocht voor 260!

Backup had ik van de week al gemaakt op een 2TB harddisk. Donderdag de schijven omwisselen en dan een restore terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben hem nu ook aan het initialiseren, er staat dat die er een uur over doet, maar die geintjes ken ik wel en hopelijk is het klaar binnen 3 uur. Ik zal er wel een game op voor installeren om te laten zien of die het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJoJo
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15-12-2020
Ik heb mijn oude Playstation 4 500GB van de release nog verkocht voor €190 incl. één controller! Ben zeer tevreden dat ik nog €190 er voor heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 13:06

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Mijn simpele 3 jaar oude ps4 500gb met fifa 16, ook nog verkocht voor 220. Best een net bedrag als je er indd maar 150 via Gamemania voor terugkrijgt.

Mijn Xone 500gb met 2 oude spellen ook nog verkocht voor 200, dus de centjes zijn binnen.

Werd me sowieso te duur om op 2 systemen te gamen met de bijbehorende abbonementen. Mijn vrienden zitten bijna allemaal op de ps4 tegenwoordig, dus dat wordt een Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Nieuwevolger schreef op zondag 06 november 2016 @ 16:05:
Ben hem nu ook aan het initialiseren, er staat dat die er een uur over doet, maar die geintjes ken ik wel en hopelijk is het klaar binnen 3 uur. Ik zal er wel een game op voor installeren om te laten zien of die het doet.
Backup duurde van de week bij mij ongeveer 2,5 uur. Ging vrij makkelijk allemaal. Kwestie van donderdag disks wisselen, formatteren en dan restoren.

Ik zet het OS even op USB stick zodat ik mijn hudige PS4 een clean install kan geven voor de koper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-10 12:08
Is er voor de Playstation Pro een ander OS? Of kun je dezelfde usb stick gebruiken voor beide apparaten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Iemand hier die de Pro NIET koopt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
Ik mats mijn broer wel als ik die prijzen hier lees. Hij koopt mijn PS4 met 1TB SSHD voor 125.- O-)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Mrjraider schreef op zondag 06 november 2016 @ 17:11:
ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-10 10:50
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/92kE1yF.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-10 20:12

Barbas

Gallego!

Ik ook :)

Kan het niet rechtvaardigen om de ps4 in te ruilen en de pro te halen. Daarnaast beleef ik er elke dag plezier aan.

Mejor así

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-10 20:42
Heb mijn 1 jaar oude PS4 500gb verkocht voor € 200 inc 1 controller. Heb vervolgens de nieuwe slim inc 2 controllers en FIFA voor € 300 gehaald. Heb 1 controller plus FIFA voor € 100 verkocht. Heb dus een gratis upgrade naar de 1 TB slim gemaakt. De pro is mij echter nog te duur, dus wellicht over een jaartje weer door ruilen.

[ Voor 94% gewijzigd door Freshnub op 06-11-2016 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
colorsone schreef op zondag 06 november 2016 @ 17:07:
Is er voor de Playstation Pro een ander OS? Of kun je dezelfde usb stick gebruiken voor beide apparaten?
Zelfde OS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Ja, ik :D.

Ik ben namelijk nog bezig met mijn backlog op de PS3 en af en toe speel ik dan een game, die ik per se wil spelen, tussendoor op de PS4. Heb ook nog wel een verlanglijstje met een aantal PS4 games erop, maar daar heb ik geen haast mee om die te spelen. Het zijn er ook niet zoveel, want er zijn niet heel veel titels die ik echt interessant vind en bovendien vind ik sowieso dat er niet super veel toppers zijn op de PS4 (gelukkig maar, anders werd mijn backlog weer te groot; en ik moet zeggen dat ik ook wel kritischer ben geworden, omdat ik mij eraan irriteerde dat mij backlog steeds zo groot werd).

Dus ja, om voor die paar games nou een Pro te halen gaat mij net iets te ver.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-10 22:50
Jahoor, ik. Heb namelijk net een gamepc gekocht dus vind het niet erg nuttig om nog een PS4 Pro te kopen haha :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-10 20:30
Heb nu een One en PS4 liggen. Volgend jaar gaat de One er uit en komt Switch en Scorpio bij.

Ik zie totaal geen reden om up te graden naar een Pro. Wellicht als Bloodborne op 4k60fps te spelen is =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-10 21:54
Wordt voor gta 5 nog een pro patch gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoadje
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-01-2022
Ik koop de Pro ook niet. Zolang ik nog een 720p televisie heb, kan ik geen goede reden bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Formula one schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:24:
Wordt voor gta 5 nog een pro patch gedaan ?
Niks over gehoord, dus nee. >:)
Wel jammer inderdaad, er zijn zat games die ze makkelijk via een patch nog even een upgrade hadden kunnen geven.
The Witcher bijvoorbeeld krijgt ook geen patch. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dishonered, firewatch en mafia 3 waren dacht ik nog niet bevestigd of ze een pro update krijgen, playstation nl plaats net deze afbeelding waar de games tussen staan https://www.facebook.com/.../posts/1481670875183520:0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Nieuwevolger schreef op zondag 06 november 2016 @ 19:24:
Dishonered, firewatch en mafia 3 waren dacht ik nog niet bevestigd of ze een pro update krijgen, playstation nl plaats net deze afbeelding waar de games tussen staan https://www.facebook.com/.../posts/1481670875183520:0
Ben benieuwd naar de Pro patch voor Mafia III.
Ze moeten wel heel veel uit de kast trekken wil die er nog een beetje knap gaan uitzien.
Tot nu toe vind ik de beelden tegenvallen

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-10 17:54
Ik wacht nog ff lekker tot er wat meer ervaringen te lezen zijn over het daadwerkelijke verschil op een full hd scherm. Zet mijn ps4 wel alvast op MP om te kijken wat sinterklaas er nog voor wil geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermaak me straks wel met battlefield 1 een tijdje en anders ga ik uncharted 4 weer eens spelen. Misschien dat er nog een mooie game in de sale komt die de pro ondersteund tot dat final fantasy 15 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Na lang twijfelen toch ook de PlayStation maar op marktplaats gegooid.

De 3 en 4 op day one gekocht en geen spijt van gehad. Voor die paar tientjes die het maanden later misschien goedkoper wordt heb ik al maanden plezier. Dus toch maar een pro halen donderdag en dan zie ik wel wat het brengt. Op zijn minst weer een tijd garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand toevallig die weet hoe laat morgen het embargo verloopt van de ps4 pro reviews?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05:31
Nieuwevolger schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:14:
Iemand toevallig die weet hoe laat morgen het embargo verloopt van de ps4 pro reviews?
Afbeeldingslocatie: http://static2.gamespot.com/uploads/original/1559/15599521/3151090-3390571981-9rib1.jpg

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het bekend of Tweakers ook een review gaat doen?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2016 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:56:
Is het bekend of Tweakers ook een review gaat doen?
Lijkt me wel, het zijn de reviews die de meeste views opleveren. Mag hopen dat tweakers er dit keer niet zolang over doet als met de psvr. Om een paar games uit te testen op verschillende tv's moet niet zoveel tijd kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05:31
Nieuwevolger schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:39:
[...]

okey thx, dat is dus 14:00 bij ons.
Zullen wel massaal gedropt worden tegen die tijd als je zag hoe rap het ging met de unboxing vids.

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Nieuwevolger schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:58:
[...]

Lijkt me wel, het zijn de reviews die de meeste views opleveren. Mag hopen dat tweakers er dit keer niet zolang over doet als met de psvr. Om een paar games uit te testen op verschillende tv's moet niet zoveel tijd kosten.
Vond de PSVR review op zich wel goed. Input van 2 personen die elk anders reageerde en zo dus ook ons konden voorzien van nuttige info.
Er is straks genoeg info te vinden over de PS4 Pro. En velen zullen ook gewoon quickreview zijn die snel in elkaar gezet zijn.

Heb liever dat tweakers wat langer de tijd neemt en goed de verschillen bekijkt en niet even vlug wat games opstart op een paar tv/s en zegt top of flop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkSide schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:03:
[...]

Vond de PSVR review op zich wel goed. Input van 2 personen die elk anders reageerde en zo dus ook ons konden voorzien van nuttige info.
Er is straks genoeg info te vinden over de PS4 Pro. En velen zullen ook gewoon quickreview zijn die snel in elkaar gezet zijn.

Heb liever dat tweakers wat langer de tijd neemt en goed de verschillen bekijkt en niet even vlug wat games opstart op een paar tv/s en zegt top of flop.
Ik vond de review niet z'n grote meer waarde tegen over die van eurogamer of gamespot bijvoorbeeld, om tot de conclusie te komen die ze hadden had je niet zoveel tijd nodig. Waarschijnlijk zat ook alle tijd in het opnemen en monteren van de videoreview, die wel van toegevoegde waarde is (helemaal omdat er niet veel Nederlandse reviews zijn van die kwaliteit). Ben vooral benieuwd wat eurogamer(digital foundry) en gamespot over de pro te zeggen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Mijn PS4 500GB ilmet 8 spellen is zojuist voor 300 euro opgehaald. Tot ik 3 weken geleden de VR in huis haalde, had ik helemaal geen interesse in de Pro. Ik voelde mij zelfs flink bij de neus genomen toen Sony de Pro aankondigde.

Maar ik game de laatste tijd maar relatief weinig en ben dusdanig hooked aan de PSVR dat ik de tijd die ik game alleen aan VR wil besteden. Dus kon ik eenvoudig afstand nemen van 8 overwegend relatief nieuwe games icm een PS4 waardoor ik er nog een leuk bedrag voor terug kreeg en vanaf volgende week met een Pro aan de slag kan en weer nieuwe games kan verzamelen.

Ik hoop overigens dat ontwikkelaars 4K laten voor wat het is en de extra rekenkracht vooral gebruiken voor framerate en textures en een verbeterde VR-ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
De VR werkt toch ook gewoon op de normale PS4 hetzij minder scherpe beelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Mrjraider schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:13:
De VR werkt toch ook gewoon op de normale PS4 hetzij minder scherpe beelden?
Klopt, het werkt, maar de rekenkracht van de PS4 is toch wel de bottleneck, dus verwacht ik van de Pro op termijn wel wat voordelen. Misschien niet direct, maar nu kon ik nog redelijk wat voor een oude PS4 krijgen en games die ik sinds de komst van de PSVR toch niet meer speelde. Dus had het weinig zin om níet te verkopen.
Pagina: 1 ... 54 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.