Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:22
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:11:
In het begin was mijn PS4 cuh 1200 versie ook stil,
maar nu na een jaartje maakt die weer herrie.
Dat komt door de slijtage en stof.

Dus de meldingen dat de PS4 Pro stil is kun je nog niks van zeggen.
Een jaar oude PS4 Pro zal dan niet meer zo stil zijn als een nieuwe.
Wel interresant, is een ps4 gevoelliger voor stof dan andere consoles? Mijn anders consoles die in exact dezelfde omgeving staan zijn een stuk stiller dan mijn ps4, en daar heb ik nooit stof hoeven te verwijderen. Dus in zoverre vind ik het wel een valide opmerking.

[ Voor 32% gewijzigd door Sagat op 04-11-2016 08:12 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn PS3 is nu 6 jaar oud, nog nooit schoongemaakt, en is nog steeds redelijk rustig/stil. Hoe kan dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
harrybeuker schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:45:
[...]

ps4pro optisch geluid naar de versterker. Beeld van de ps4pro dan rechtstreeks in de 4ktv en niet via de onkyo laten lopen omdat die volgens mij geen hdmi 2.0 heeft. Als het op deze manier kan dan scheelt me dat weer een receiver eerst :)
Je beperkt jezelf wel qua geluidsformaten (evt. Blu-Ray audio) gezien optisch max. DD 5.1/DTS is rond de 1,5 Mbit, en dus geen ondersteuning biedt voor volwaardig PCM, DTS-HD, Dolby True-HD etc.

Gisteren Yesterday Origins besteld. Nog nooit van gehoord maar zag de boxart op Yourgamezone en daarna een trailer bekeken. Point and click game maar dan net iets anders, van Pendula studio's (maker van de Runaway serie). Ben benieuwd.

[ Voor 17% gewijzigd door Exorcist op 04-11-2016 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
bram1984 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:56:
[...]

Nee dude had 'm al thuis staan.
Las net een tweet van hem dat hij de indruk heeft dat de Pro stiller is dan een gewone PS4. Good times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:11:
[...]
Wel interresant, is een ps4 gevoelliger voor stof dan andere consoles? Mijn anders consoles die in exact dezelfde omgeving staan zijn een stuk stiller dan mijn ps4, en daar heb ik nooit stof hoeven te verwijderen. Dus in zoverre vind ik het wel een valide opmerking.
De Xbox One S is dan ook één grote gatenkaas, die kan echt op elke vierkante cm wel ergens zijn warmte kwijt. De PS4 moet het doen met een aantal kleine sleufjes aan de zijkanten, ik denk dat daar het grote verschil in geluidsproductie vandaan komt; de fan van de PS4 moet wat harder werken om de boel koel te houden.

Maar ik ga toch maar eens mijn PS4 openmaken binnenkort, ik ben benieuwd.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:46

DarkSide

theres no place like ::1

Exorcist schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:18:
[...]

Gisteren Yesterday Origins besteld. Nog nooit van gehoord maar zag de boxart op Yourgamezone en daarna een trailer bekeken. Point and click game maar dan net iets anders, van Pendula studio's (maker van de Runaway serie). Ben benieuwd.
Ziet er goed uit. Neemt me mee naar vroeger.
Heb hem op mijn lijstje gezet. Nu ook bezig met Kings Quest. En volgend jaar komt Syberia III uit.
Ik kan me goed vermaken met dit soort games.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Thanks man _/-\o_

Dan ga ik mijn 1 tb 7200rpm in de pro plaatsen.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-10 13:06
ThaBEN schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:45:
[...]

Thanks man _/-\o_

Dan ga ik mijn 1 tb 7200rpm in de pro plaatsen.
welke ga je kopen? ben benieuwd wat die dan kost. Dan bestel ik er ook 1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Laatst online: 14-10 13:06
Exorcist schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:18:
[...]

Je beperkt jezelf wel qua geluidsformaten (evt. Blu-Ray audio) gezien optisch max. DD 5.1/DTS is rond de 1,5 Mbit, en dus geen ondersteuning biedt voor volwaardig PCM, DTS-HD, Dolby True-HD etc.

eind dit jaar dan toch maar een andere receiver kopen. thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:11:
[...]

[...]

Ik kan er anders weinig mee. De Pro is nog niet uit, dus we weten simpelweg niet of deze op den duur herrie gaat maken. Wat we wel weten is dat de eerst berichten ons vertellen dat hij nu stil is. Verder andere behuizing en andere componenten, dus de oude PS4 vind ik niet representatief voor een vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
harrybeuker schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:52:
[...]

welke ga je kopen? ben benieuwd wat die dan kost. Dan bestel ik er ook 1 :D
Momenteel heb ik de HGST Travelstar 7K1000 1TB in mijn PS4 zitten. HGST is een dochteronderneming van Western Digital. Deze heb ik toentertijd gekocht voor ongeveer € 65 bij Afuture. Ben er zeer tevreden over.

Had eerder een aantal keer een 2 TB schijf in mijn PS4 geplaatst (Seagate Spinpoint M9T 2TB) maar daar had ik telkens problemen mee. Na een aantal dagen begon mijn PS4 dan random rare pieptonen te geven, vergelijkbaar met een rookmelder waarvan de batterij vervangen moet worden. Ook nadat ik deze schijf 2 keer had omgeruild voor eenzelfde exemplaar bleef ik dit problemen houden.

Met de HGST Travelstar 7K1000 1TB heb ik nooit problemen gehad en ga deze overplaatsen in de PS4 Pro en mijn originele 500 gb schijf terugzetten in mijn huidige PS4 en dan inleveren bij Game Mania.

Check Tweakers Pricewatch voor huidige prijs.

Ook zou de Seagate FireCade 2TB op papier zeer goede schijf zijn voor de PS4 Pro maar die kost wel wat meer. Dat is (als ik het goed heb) een hybride SSD met een snelheid van 5400rpm en gebruikt een SATA3 koppeling waardoor die alsnog sneller blijkt te zijn als een 7200 rpm schijf. PSX-sense noemt dat schijf 'mogelijk de ideale PS4 Pro schijf'.

Maar het is nog even afwachten hoe die in de praktijk gaat presteren en iemand met meer technische kennis kan dit waarschijnlijk beter toelichten :*)

Bron: PSX Sense

[ Voor 37% gewijzigd door ThaBEN op 04-11-2016 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
In mijn geval heb ik de HGST Travelstar 7K1000 1TB al thuis liggen dus kost het me niks. Indien je een nieuwe schijf gaat aanschaffen zou ik inderdaad doorsparen voor een SSD/SSHD.

Maar dan zou ik alsnog eerst een paar maandjes afwachten en reviews checken wat de daadwerkelijke winst is m.b.t. laadtijden etc voordat ik een keuze zou maken. Digital Foundry zal binnenkort vast wel met nieuwe gedetailleerde testresultaten komen waarin ze aantonen welke schijf het beste werkt op de PS4 Pro.

-edit

PS4 Pro Size Comparisons - PS4/Slim, Xbox One/S, PS3, PS2, PS1!

[ Voor 12% gewijzigd door ThaBEN op 04-11-2016 09:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
dvdkiwi schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:36:
[...]

De Xbox One S is dan ook één grote gatenkaas, die kan echt op elke vierkante cm wel ergens zijn warmte kwijt. De PS4 moet het doen met een aantal kleine sleufjes aan de zijkanten, ik denk dat daar het grote verschil in geluidsproductie vandaan komt; de fan van de PS4 moet wat harder werken om de boel koel te houden.

Maar ik ga toch maar eens mijn PS4 openmaken binnenkort, ik ben benieuwd.
Mijn PS4 klonk al enige tijd alsof ik een stofzuiger aanzette. Uiteindelijk heb ik de gok maar gewaagd en het apparaat opgeschroefd. Wat bleek? Hij heeft al die tijd ook als stofzuiger gefungeerd :X

Ik hou van een schoon huis, maar aangezien ik op kamers woonde was het vrij lastig om mijn kamer geheel stofvrij te houden (bed, deken, was die staat te drogen.. allemaal op 1 kamer, dat wil niet echt helpen). Ik had altijd wel het idee dat het me redelijk lukte, maar waarschijnlijk was het stofvrij omdat alles in de PS4 verdween ;) Achter, in de fan, tegen de heatsink zaten bij mij echt dikke plakken stof. Het was dus niet zo vreemd dat koelen wat minder lekker ging, want de airflow moet echt belabberd zijn geweest. Overigens heb ik het aan de buitenkant van de PS4 nooit echt gezien. De roosters/gleuven etc. waren gewoon stofvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
bram1984 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:02:
[...]

Ik kan er anders weinig mee. De Pro is nog niet uit, dus we weten simpelweg niet of deze op den duur herrie gaat maken. Wat we wel weten is dat de eerst berichten ons vertellen dat hij nu stil is. Verder andere behuizing en andere componenten, dus de oude PS4 vind ik niet representatief voor een vergelijking.
Op basis van de eerste berichten ben ik dan ook zeer positief gestemd. Het lijkt er op dat ze het (imho grootste) minpuntje van de orginele ps4 (en hoewel een nieuwe revisie, was de cu1200 van Dennis natuurlijk ook nog de orginele) dus aangepakt hebben, over een jaar weten we uiteraard pas hoe het in de praktijk gaat zijn voor de pro. Zelfde geld ook voor de slim. Waarbij ik dan hoop/verwacht dat als het initiele geluids issue aangepakt is, dan het dan ook long term beter zal zijn.

Betekent wel dat ik wsl dus ook 400 euro armer ga zijn :( (maar nog steeds wacht ik op een mooie bundel met liefst de kleur wit.....of bvb zilver ala mijn ps2 :D )

Misschien maar is kijken of ik met wat perslucht er wat stof uit mijn huidige ps4 kan halen. maar ik trek de grens bij zelf koelpasta aanbrengen, waarbij ik dus garantiezegel moet verbreken, of frauduleus los fohnen ofzo.
Ok je zou dan kunnen zeggen dat ik dan eigenlijk niet moet/mag zeuren maar vind het nog steeds raar dat de ps4 dit dus schijnbaar nodig heeft en mijn andere consoles niet, maar ja dat zijn dus een ps3 slim, en een een na meest recente x360 wat in de eerste revisies ook lawaai bakken waren, en een wii die natuurlijk de power van een toaster heeft dus geen geluid hoeft te maken ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:39
Vrijdag schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 11:45:
[...]

Waarschijnlijk gaat het verhaal van Infinite Warfare als volgt:

Jij bent een nieuweling bij een "speciale unit met een stoere, agressieve naam". Zelf heet je Mason, Jones of West. Je komt in een squad waar de leden veteranen zijn. Hiervan is tenminste één extreem christelijk, één is sceptisch over jouw kunnen, één is een wapendeskundige en er is uiteraard iemand met een schots accent. Ohja, er zit ook een neger afro-amerikaan in, welke een stoere vrouw is.
Je knapt allemaal opdrachten op, waaronder tergend langzaam lopen door een commandocentrum, een voertuig achtervolging, een sluip-door-kruip-door missie, in slow-motion kamers binnen stormen en je wordt op een gegeven moment gevangen genomen, raakt al je spullen kwijt en je moet je teamleden helpen met ontsnappen. Uiteindelijk ontmantel je een nucleair wapen, danwel een high-tech-orbital-denfence-pew-pew-laz0r die gericht staat op het Witte Huis. Ondertussen is je hele team dood, behalve de persoon met een Schots accent.
De opdrachten worden eerst gegeven door een ietwat nors klinkende Sarge. Echter, halverwege het verhaal wordt het commando centrum opgeblazen, inclusief de Sarge. Vanaf dat moment krijg je de info doorgepatcht door de blonde dochter van de Sarge.
Jij komt er uiteindelijk achter dat de baas van de vijand jouw broer is, waarvan iedereen dacht dat hij om was gekomen bij de supergeheime missie in Boekaramanga, echter was hij gevangen genomen en gehersenspoeld door de vijand en opgeklommen tot eindbaas. In het laatste slow-motion moment, als hij ligt dood te bloeden geef je hem de foto waar jij samen met hem, vader en herdershond staan terwijl jullie aan het vissen zijn in de rivier achter jullie huis. Op de foto is op de achtergrond nog een wapperende Amerikaanse vlag te zien en jullie moeder die aan komt lopen met versgebakken appeltaart.
Hij vraagt om vergeving en dat geef je. Vervolgens hou je zijn hand vast terwijl hij zijn laatste adem uitblaast en de muziek treurig speelt. Op de achtergrond zie je net de dochter van de Sarge aan komen hollen. Fade-out en roll credits.
Ik quote even schaamteloos mijn eigen post.

Vergeleken met de echte campagne zat ik er niet eens zover naast :P
reviews: CoD: Infinite Warfare - Wedden op hetzelfde paard

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
YouTube: PS4 Pro Uncharted 4 Gameplay

Uncharted 4 op de PS4 Pro in 4k :D

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:29

swv

En waar maak je dat precies uit op? Ik wil het best geloven hoor, maar het filmpje zelf vind ik niet spannend. Enerzijds omdat de video toch 1080p is met Youtubecompressie, en anderzijds omdat het er op de PS4 ook al mooi uitzag. Dus dan zou ik echt een vergelijkingsvideo willen zien. Hier word ik niet warm of koud van omdat het spel al indrukwekkend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:18:
[...]

Ik quote even schaamteloos mijn eigen post.

Vergeleken met de echte campagne zat ik er niet eens zover naast :P
reviews: CoD: Infinite Warfare - Wedden op hetzelfde paard
Reviews spreken van een betere SP dan MP. Ga deze en Titanfall 2 dus voor de SP halen als ze iets goedkoper zijn. Ik zou verder ook graag de SP van MW nog eens doorlopen (al is het maar alleen voor de sniper missie).

@Uncharted video: kunnen we niks mee. Een YT video op 1080p. Dat ziet er zelfs een stuk slechter uit dan Uncharted 4 op mijn originele PS4 direct op de TV.

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 04-11-2016 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
bram1984 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:31:
[...]

Reviews spreken van een betere SP dan MP. Ga deze en Titanfall 2 dus voor de SP halen als ze iets goedkoper zijn. Ik zou verder ook graag de SP van MW nog eens doorlopen (al is het maar alleen voor de sniper missie).

@Uncharted video: kunnen we niks mee. Een YT video op 1080p. Dat ziet er zelfs een stuk slechter uit dan Uncharted 4 op mijn originele PS4 direct op de TV.
Misschien daar inderdaad nog even mee wachten. Wellicht verschijnen over een tijdje de eerste exemplaren op marktplaats oid :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht dat je de disc van infinity warfare (of de digitale versie) nodig had om de remaster te spelen? Zou bijzonder zuur zijn dat je de disc verkoopt en je de remaster niet kan spelen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Precies.
Ook zit de code om de remaster te downloaden in de doos. En hij geeft aan een gesealed exemplaar te verkopen. Lijkt me niet helemaal kosjer.
Will Call of Duty®: Modern Warfare Remastered come as a separate disc?

PlayStation™ 4
For disc-based (physical) Legacy & Legacy Pro Editions of Infinite Warfare on PlayStation™ 4, Call of Duty®: Modern Warfare Remastered is a full game digital download that is redeemed with a voucher code in the box. An Internet connection is required to download content. The game disc must be inserted to play Modern Warfare Remastered.
Bron: Call of Duty FAQ

[ Voor 11% gewijzigd door ThaBEN op 04-11-2016 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:09

Yucko

One clown to rule them all !

advertentie is dan ook al weg :')

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-10 13:19

Hegeman

Weet van alles wat

Even een ander vraagje, is er al een Grand Tourismo Sport forum gedeelte hier op tweakers?
Heb al gezocht maar kan het niet vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
ThaBEN schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:27:

PS4 Pro Size Comparisons - PS4/Slim, Xbox One/S, PS3, PS2, PS1!
[video]
Wat een bakbeest was de PS3 toch eigenlijk ook hè :P.
hegemanjelle schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:39:
Even een ander vraagje, is er al een Grand Tourismo Sport forum gedeelte hier op tweakers?
Ik wil geen taalnazi zijn, maar Grand Tourismo Sport gaat mij toch iets te ver. Laten we het maar op Gran Turismo Sport houden en of daar een apart topic voor is weet ik niet. Zou je even de zoekfunctie van het forum moeten gebruiken.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:22
hegemanjelle schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:39:
[PS4] Gran Turismo Sport maar waarschijnlijk kon je deze niet vinden door de verkeerde naam/spelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-10 13:19

Hegeman

Weet van alles wat

Utoka schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:45:
[...]

[PS4] Gran Turismo Sport maar waarschijnlijk kon je deze niet vinden door de verkeerde naam/spelling
dvd-linden schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:43:
[...]

Wat een bakbeest was de PS3 toch eigenlijk ook hè :P.

[...]

Ik wil geen taalnazi zijn, maar Grand Tourismo Sport gaat mij toch iets te ver. Laten we het maar op Gran Turismo Sport houden en of daar een apart topic voor is weet ik niet. Zou je even de zoekfunctie van het forum moeten gebruiken.
Aah vandaar 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Net toch maar de Pro besteld bij Gamemania in roffa sta 51ste op de lijst :P waarschijnlijk krijg ik hem wel en anders zijn er wel zat winkels die hem verkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
*Kiwi doet even googelen waar roffa ligt...
Ah, het is straattaal voor Rotterdam. Of ik word oud, of het slaat gewoon helemaal nergens op :|

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:31:
Ah, het is straattaal voor Rotterdam. Of ik word oud, of het slaat gewoon helemaal nergens op :|
Haha ja straattaal voor een vreselijke stad :P
Edit: maar goed totaal offtopic dit.

[ Voor 5% gewijzigd door Origins op 04-11-2016 12:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Damsco is blijkbaar Amsterdam |:( Ik wacht nog wel even af of er speciale acties hier in Spanje komen voordat ik besluit een Pro aan te schaffen of niet.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Alvanosa schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:37:
[...]

Damsco is blijkbaar Amsterdam |:( Ik wacht nog wel even af of er speciale acties hier in Spanje komen voordat ik besluit een Pro aan te schaffen of niet.
Had stiekem de hoop dat er een combi pak kwam met VR, maar voorlopig komt dat er niet las ik enkele weken geleden.
Dan maar los kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik weet niet hoe oud je bent, maar Roffa is toch wel een vrij bekende term.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
bram1984 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:01:
[...]

Ik had er ook nog nooit van gehoord en ik ben toch vrij oud :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:33
[...]

Misschien als je in of in de buurt van Rotterdam woont. Ik had er ook nog nooit van gehoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tiguan schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:04:
[...]

Misschien als je in of in de buurt van Rotterdam woont. Ik had er ook nog nooit van gehoord :P
Mja ik woon op de rand van Noord/Zuid-Holland. Dichter bij Amsterdam in ieder geval.

On: nog even een vraag over het hele primary en secundary gebeuren. Ik heb mijn OG PS4 inmiddels naar beneden verhuisd. Daar zit een 2TB schijf in, waarvan zo'n 1,5TB al gevuld is. Daar zitten veel games voor de kids tussen en feitelijk wil ik alles wat daarop staat ook beneden kunnen spelen.

De Pro gaat naar de zolder. In eerste instantie ga ik Tomb Raider (moet nog binnen komen) daarop spelen. Games als Uncharted 4, TLoU en Bloodborne download/installeer ik daar ook op, maar niet alles.

Op NeoGAF lees ik net, dat als ik alle gedownloade PSN games op de OG PS4 willen blijven spelen, ik die console als primary moet instellen (laten zoals het is dus). Klopt dit? En betekent dit dus dat ik op de Pro een slotje op bepaalde games ga krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

[...]

Ik ken die Slang termen al eeuwen. Maar of dat nou iets is om trots op te zijn.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
bram1984 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:12:
[...]
...
Op NeoGAF lees ik net, dat als ik alle gedownloade PSN games op de OG PS4 willen blijven spelen, ik die console als primary moet instellen (laten zoals het is dus). Klopt dit? En betekent dit dus dat ik op de Pro een slotje op bepaalde games ga krijgen?
Op de PS4 welke primary is kun je de games met alle accounts die hier op staan spelen.
Op de PS4 welke secondary is kun je de games alleen spelen op de accounts waarmee de games zijn gekocht.
Tegelijk spelen op beide PS4 kan (dan op primary PS4 wel op ander account inloggen).
Op je secondary is internetverbinding verplicht om te checken of je account de rechten voor de game heeft. Dus heel soms slotje ivm. internet / PSN storingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
bram1984 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:12:
[...]

Mja ik woon op de rand van Noord/Zuid-Holland. Dichter bij Amsterdam in ieder geval.
Lol, ik woon ook op die grens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Mijn god boys, jullie gaat way offtopic:P ik zal absoluut geen "grapjes' meer maken hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-10 13:05
Weet iemand wat de maximale range is van de ps4 controller? Ik zit denk ik een meter of 4-5 van de ps4 en dat lijkt precies de max te zijn. Dacht eerst dat de controller kapot was dus een nieuwe gehaald maar precies dezelfde problemen.

Input komt niet goed of te laat door en in de party horen ze mijn stem haperen als een robot, Als ik dan iets opschuif richting Ps4 is de verbinding weer in orde.

Edit: geen muren of kasten tussen ps4 en controller.

[ Voor 6% gewijzigd door Malt007 op 04-11-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malt007 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:23:
Weet iemand wat de maximale range is van de ps4 controller? Ik zit denk ik een meter of 4-5 van de ps4 en dat lijkt precies de max te zijn. Dacht eerst dat de controller kapot was dus een nieuwe gehaald maar precies dezelfde problemen.

Input komt niet goed of te laat door en in de party horen ze mijn stem haperen als een robot, Als ik dan iets opschuif richting Ps4 is de verbinding weer in orde.

Ik denk dat je zelf het antwoord al geeft. Je hebt het met meerdere controllers en ook de mic heeft er last van en het is opgelost als je dichterbij gaat zitten. De kans dat alle 3 de devices stuk zijn, is nihil. En als de ontvanger in de PS4 stuk zou zijn, zou je er dichtbij ook last van moeten hebben, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-10 23:37
Malt007 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:23:

Ik ga regelmatig tijdens het gamen even naar de keuken om een sapje/hapje te pakken. Hierbij ben ik dan ook wel 6 a 7 meter verwijderd van de ps4 met een muur ertussen, maar ze horen mij voor zover ik weet altijd nog prima en ik hoor hen. Ik zal er de volgende keer even op letten en als dit niet zo is meld ik het nog. ;)

edit: als ik naar boven ga en maar om en nabij 4 meter verwijderd ben van de ps4, horen ze me niet. Maar waarschijnlijk ligt dat aan het gewapende beton/etc.

[ Voor 8% gewijzigd door DeKoetsier op 04-11-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-10 13:05
bram1984 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:29:
[...]

Ik denk dat je zelf het antwoord al geeft. Je hebt het met meerdere controllers en ook de mic heeft er last van en het is opgelost als je dichterbij gaat zitten. De kans dat alle 3 de devices stuk zijn, is nihil. En als de ontvanger in de PS4 stuk zou zijn, zou je er dichtbij ook last van moeten hebben, lijkt me.
Het lijkt me nogal een korte afstand en als ik google hebben mensen pas problemen met veel grote afstanden en betonnen muren ertussen. Hopelijk heeft de pro een betere verbinding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malt007 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:41:
[...]

Het lijkt me nogal een korte afstand en als ik google hebben mensen pas problemen met veel grote afstanden en betonnen muren ertussen. Hopelijk heeft de pro een betere verbinding...
Het zal natuurlijk per omgeving verschillen. Als je veel elektronische (zend)apparatuur in de buurt hebt, zal de verbinding minder zijn.

Goed om inderdaad even met de Pro te testen. Als je er daar ook last van hebt, is het denk ik dus gewoon de omgeving waarin je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Zijn er hier mensen die de 1TB van de Pro omwisselen met de gene die je nu in je PS4 hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Recon24 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:02:
Zijn er hier mensen die de 1TB van de Pro omwisselen met de gene die je nu in je PS4 hebt?
Ik ga mijne inderdaad omwisselen.
Heb toentertijd een HGST 7K1000 1TB in mijn PS4 gezet. Deze is 7200 rpm. De standaard schijf in de PRO is 1tb met 5400 rpm. Dus mijn huidige schijf is dan iets sneller met laden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
ThaBEN schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:28:
[...]

Ik ga mijne inderdaad omwisselen.
Heb toentertijd een HGST 7K1000 1TB in mijn PS4 gezet. Deze is 7200 rpm. De standaard schijf in de PRO is 1tb met 5400 rpm. Dus mijn huidige schijf is dan iets sneller met laden etc.
Ja de persoon die hem van mij uiteindelijk zal kopen zal er idd mee moeten leven dat hij de gene vanuit de Pro in mijn huidige ga zetten. Heb nu een 1TB SSHD erin zitten, die ga ik niet wegdoen nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ik twijfel, wat doet een 2tb hybride ssd schijf tegenwoordig (en valt die onder interne schijven of ssd schijven via pricewatch :D )........en dan hebben we natuurlijk nog steeds de beperkte size (als in fysieke grootte) die een schijf mag zijn?

[ Voor 17% gewijzigd door Sagat op 04-11-2016 14:32 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Sagat schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:31:
Ik twijfel, wat doet een 2tb hybride ssd schijf tegenwoordig........en dan hebben we natuurlijk nog steeds de beperkte size (als in fysieke grootte) die een schijf mag zijn?
Elke 2,5" schijf die niet dikker is dan 9,5 mm past in de PS4 (Pro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even downloaden. De originele Killing Floor 2 is alleen uitgebracht op de PC, maar ik vond het geweldig om af en toe wat waves aan gedrochten af te knallen. Het deed erg denken aan Left 4 Dead, maar dat mag de pret niet drukken.

De vraag is meer of het concept nog wel interessant genoeg is. Anyway, de open beta zal het mij duidelijk gaan maken! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56
Leuk om eens een post te lezen dat niet gaat over de Pro.

Vraagje, heb je om de beta te spelen PS Plus nodig of kan je dit gewoon online spelen zonder een abonnement te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Heb gisteren deze 2Tb SSHD binnengekregen voor de Pro volgende week. Gaat gewoon passen lijkt me :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-10 00:07

rajackar

Blood Minister

Gines schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:56:
[...]

Leuk om eens een post te lezen dat niet gaat over de Pro.

Vraagje, heb je om de beta te spelen PS Plus nodig of kan je dit gewoon online spelen zonder een abonnement te hebben?
De pro enhancements: ;)

http://blog.us.playstatio...n-beta-begins-november-4/

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Shiverzz schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:57:
Heb gisteren deze 2Tb SSHD binnengekregen voor de Pro volgende week. Gaat gewoon passen lijkt me :) .
Ik ben benieuwd hoe die gaat bevallen. Misschien kun je wat laadtijden vergelijken met huidige PS4 en straks op de Pro met die schijf erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nette prijs op zich. Speel je Bloodborne? Ben wel benieuwd naar de laadtijden daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Misschien in december mijn 1TB SSHD vervangen voor deze straks in mijn Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Heeft een SSHD echt nut bij de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56
Grapjas :P
Als je het antwoord weet op mijn vraag, hoor ik het graag, heb pas een PS4 gekocht en nog geen PS Plus dus weet ik er nog niet zoveel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Gines schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:43:
[...]

Grapjas :P
Als je het antwoord weet op mijn vraag, hoor ik het graag, heb pas een PS4 gekocht en nog geen PS Plus dus weet ik er nog niet zoveel over.
Ik kon het niet laten 8)7

99% van de tijd is PS-plus wel nodig dus ga daar maar vanuit.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de bf1 beta en titanfall 2 stres test had je dacht ik geen ps plus nodig des tijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Nieuwevolger schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:51:
Voor de bf1 beta en titanfall 2 stres test had je dacht ik geen ps plus nodig des tijds.
Maar heb je niet sowieso + nodig om online te kunnen gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
rajackar schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:57:
[...]

Maar heb je niet sowieso + nodig om online te kunnen gamen?
Alpha's/Beta's en free to play games zitten niet achter de paywall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Recon24 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:58:
[...]

Alpha's/Beta's en free to play games zitten niet achter de paywall.
Oh, dat ia best schappelijk eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:46:
[...]

Ik kon het niet laten 8)7

99% van de tijd is PS-plus wel nodig dus ga daar maar vanuit.
Juist niet, zoals al aangegeven, bij free-to-play/aplha/beta heb je juist géén Plus nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-10 22:25
Vandaag de PS4 naar de game mania gebracht voor de omruilactie (zal m niet missen, heb toch geen tijd om te gamen, tentamens ;) )

Donderdag middag laatste tentamen en daarna PS4 pro ophalen, perfect. _/-\o_ En het is koopavond mocht het uitlopen.

Ik sta ook nog te kijken van het aantal games die ik bezit en gelijk pro support krijgen, infamous, ratchet & clank, until dawn rush of blood, thumper, dat zijn bijna alle games die ik heb... En daar komt dit jaar nog minimaal 2 pro-titels bij.

Alleen Final Fantasy weet ik nou niet zeker van of die nou gelijk volledige PS4 pro support krijgt op launch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

ThaBEN schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:12:
Ik ben benieuwd hoe die gaat bevallen. Misschien kun je wat laadtijden vergelijken met huidige PS4 en straks op de Pro met die schijf erin.
Mijn huidige PS4 heeft een 1Tb SSHD, dus wordt dan meer een SATA 2 vs SATA 3 vergelijk en niet een HDD@SATA 2 (PS4) vs SSHD@SATA 3 (Pro).
bram1984 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:32:
Nette prijs op zich. Speel je Bloodborne? Ben wel benieuwd naar de laadtijden daarvan.
Speel geen BB, maar zal wel eens wat laadtijden klokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ik ben ook aan het kijken naar een PS4Pro voor naast mijn Xbox One.

Wat ik alleen nog niet helemaal begrijp is de manier waarop ze de extra kracht inzetten.

Als ik een Pro aansluit op mijn 1080p TV krijg ik dan mooiere grafische beelden? (Zoals bv een sterkere videokaart kopen) of is de Pro alleen bedoelt voor de mensen welke hun Games op een 4K tv willen upscalen?

Dat eerste zou mij namelijk wel kunnen bekoren :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Donstil schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 18:52:
ik ben ook aan het kijken naar een PS4Pro voor naast mijn Xbox One.

Wat ik alleen nog niet helemaal begrijp is de manier waarop ze de extra kracht inzetten.

Als ik een Pro aansluit op mijn 1080p TV krijg ik dan mooiere grafische beelden? (Zoals bv een sterkere videokaart kopen) of is de Pro alleen bedoelt voor de mensen welke hun Games op een 4K tv willen upscalen?

Dat eerste zou mij namelijk wel kunnen bekoren :)
Check de topic warning onderaan de pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Davith78 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 19:11:
[...]

Check de topic warning onderaan de pagina.
Haha shit helemaal overheen gekeken. Thnx.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Donstil schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 19:14:
[...]

Haha shit helemaal overheen gekeken. Thnx.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronjon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:47
ik heb net 2ehands een ps4 slim gekocht met call of duty infinite geinstalleerd door de verkoper op zijn eigen account.

nu heb ik een eigen account aangemaakt en wil ik de game starten. krijg dan een melding dat deze gelocked is doordat het systeem niet de primair account is.

de verkoper zegt nu dat ik het hele systeem moet resetten en dan call of duty opnieuw kan installeren met de mee geleverde codes.

ik ben een beetje huiverig om dit te doen, omdat ik niet het risico wil lopen de games kwijt te zijn.
kan ik zoals de verkoper zegt de ps4 resetten en dan weer de codes gebruiken of ben ik dan alles kwijt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ronjon schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 19:31:
ik heb net 2ehands een ps4 slim gekocht met call of duty infinite geinstalleerd door de verkoper op zijn eigen account.

nu heb ik een eigen account aangemaakt en wil ik de game starten. krijg dan een melding dat deze gelocked is doordat het systeem niet de primair account is.

de verkoper zegt nu dat ik het hele systeem moet resetten en dan call of duty opnieuw kan installeren met de mee geleverde codes.

ik ben een beetje huiverig om dit te doen, omdat ik niet het risico wil lopen de games kwijt te zijn.
kan ik zoals de verkoper zegt de ps4 resetten en dan weer de codes gebruiken of ben ik dan alles kwijt ?
Nee, zit gekoppeld aan zijn account.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Idd zit gekoppeld aan zijn account.
Dat zou anders betekenen dat ik iets kan downloaden en kan verkopen aan iemand anders.
De code is al verzilverd dus dat gaat niet meer.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:43
Hoe werkt het dan met tweedehands spelletjes als een code maar 1 keer gebruikt mag worden?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 22:11
Gondor schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:28:
Hoe werkt het dan met tweedehands spelletjes als een code maar 1 keer gebruikt mag worden?
Digitaal gekochte spellen zijn niet door te verkopen.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom koop ik dus ook "gewoon" games op een disc. Als je digitaal koopt vind ik dat dom. Tenzij je heel rijk bent. Maar vaak gaat dat samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:34:
Daarom koop ik dus ook "gewoon" games op een disc. Als je digitaal koopt vind ik dat dom. Tenzij je heel rijk bent. Maar vaak gaat dat samen.
ik koop alles digitaal, scheelt me een paar tientjes per game aangezien ik anders alles 2x moet kopen (2 ps4's hier in huis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-06 15:55
Hallo,

Ik heb een probleem.
Als ik mijn disc van BF1 wil verwijderen doet hij niks de disc blijft in mijn ps4 maar de ps4 zegt wel dat hij is verwijdert.
Ik heb de ps4 al meerdere keren opnieuw opgestart
Weet iemand hoe dit komt?
#wanhopig :'(

[ Voor 12% gewijzigd door jurriaan10 op 04-11-2016 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

jurriaan10 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:41:
Hallo,

Ik heb een probleem.
Als ik mijn disc van BF1 wil verwijderen doet hij niks de disc blijft in mijn ps4 maar de ps4 zegt wel dat hij is verwijdert.
Ik heb de ps4 al meerdere keren opnieuw opgestart
Weet iemand hoe dit komt?
#wanhopig :'(
PS4 reboten?

edit: Sorry niet gezien dat je hem al meerdere keren opnieuw opgestart had.

hier staat een handleiding.

[ Voor 26% gewijzigd door DarkSide op 04-11-2016 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-06 15:55
Sorry als ik dom overkom.
Maar ik weet niet wat reboten is.

Edit: ik had je laatste zin niet gezien ;)
DarkSide schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:43:
het probleem is verholpen. :P
[...]

PS4 reboten?

edit: Sorry niet gezien dat je hem al meerdere keren opnieuw opgestart had.

[ Voor 11% gewijzigd door jurriaan10 op 04-11-2016 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@digitalerror Een paar tientjes? Ja tuurlijk. Zo kan ik mezelf ook rijk rekenen.
Een voorbeeldje. Uncharted 4. Kost digitaal €60 bij PSN.
Koop je hem 2e hands op disc, kost ie €20. Verkoop je hem met klein verlies voor zeg €15. Heb je uiteindelijk Unharted 4 gespeeld voor €5. Dus €60 - €5 = €55. Je "verliest" dus €55 als je het op jouw manier doet. En niet "een paar tientjes". En dat dan x zoveel games per jaar. Ik vind dat zonde van het geld. Maar als jij dat prima vindt, dan vooral doen. De gameindustrie is gek op dat soort klanten.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2016 20:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:44:
@digitalerror Een paar tientjes? Ja tuurlijk. Zo kan ik mezelf ook rijk rekenen.
Koop je hem 2e hands op disc, kost ie €20. Verkoop je hem met klein verlies voor zeg €15. Heb je uiteindelijk Unharted 4 gespeeld voor €5. Dus €60 - €5 = €55. Je "verliest" dus €55 als je het op jouw manier doet. En niet "een paar tientjes". En dat dan x zoveel games per jaar. Ik vind dat zonde van het geld. Maar als jij dat prima vindt, dan vooral doen. De gameindustrie is gek op dat soort klanten.
lulkoek, ik verkoop namelijk nooit een game. dus ipv dat ik 100 euro kwijt ben voor 2 stuks bij de MM koop ik het 1x in de ps store voor 60-70, scheelt me 3 tientjes.

het is niet altijd zo dat wat jij denkt ook voor iedereen het beste is he.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davith78
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:44:
Diezelfde gamesindustrie kan natuurlijk niet draaien op consumenten die altijd voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Imho profiteer jij er een beetje van dat iemand anders (gelukkig) wél bereid is om wat meer geld uit te geven zodat uitgevers/devs ook risico durven en kunnen nemen om weer een nieuwe game te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
DigitalError schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:01:
[...]

lulkoek, ik verkoop namelijk nooit een game. dus ipv dat ik 100 euro kwijt ben voor 2 stuks bij de MM koop ik het 1x in de ps store voor 60-70, scheelt me 3 tientjes.

het is niet altijd zo dat wat jij denkt ook voor iedereen het beste is he.
Dus jij zou dan 2 dezelfde games kopen omdat je 2x ps4 hebt. Maw te lastig om een game mee naar de andere psv te nemen. Sorry maar dat klinkt wel echt idioot om je qua kosten tov digitaal te verantwoorden. Dat je digitaal koopt vanwege gemak snap ik maar vind ik ook echt gewoon zonde van het geld. Uiteraard is dat persoonlijk dat wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
bukkum schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:11:
[...]

Dus jij zou dan 2 dezelfde games kopen omdat je 2x ps4 hebt. Maw te lastig om een game mee naar de andere psv te nemen. Sorry maar dat klinkt wel echt idioot om je qua kosten tov digitaal te verantwoorden. Dat je digitaal koopt vanwege gemak snap ik maar vind ik ook echt gewoon zonde van het geld. Uiteraard is dat persoonlijk dat wel.
hier worden heel veel multiplayer games gespeeld, beetje lastig om elke 5 minuten te wisselen vind je niet?

ik betaal voor het gemak van het niet te hoeven wisselen van disks, het is mijn geld dus ik mag zelf weten hoe ik dat besteed. dat jij dat op een andere manier doet mag je natuurlijk helemaal zelf weten. maar je moet niet zeggen dat iets beter is omdat jij dat per se vind, dat is namelijk per persoon verschillend.

[ Voor 21% gewijzigd door RubenSaurus op 04-11-2016 21:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bukkum
Je speelt toch niet elke 5 min een andere mp game? Val ook niet je digitale aankopen aan hè, alleen je beredenering qua kosten fysiek/digitaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
bukkum schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:15:
Je speelt toch niet elke 5 min een andere mp game? Val ook niet je digitale aankopen aan hè, alleen je beredenering qua kosten fysiek/digitaal
ik bedoelde meer als in dat we vaak met en tegen elkaar spelen, en dan zal je dus 2 disks moeten hebben en niet de mogelijkheid om te kunnen wisselen zoals bij SP games. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
DigitalError schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:17:
[...]

ik bedoelde meer als in dat we vaak met en tegen elkaar spelen, en dan zal je dus 2 disks moeten hebben en niet de mogelijkheid om te kunnen wisselen zoals bij SP games. ;)
Dan snap ik het dat je er 2 moet hebben. Dan Heb je gewoon gelijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@ David Dus ik ben een profiteur omdat ik iets 2e hands koop? Yeah right. Jij koopt ook alles nieuw?. Nieuw huis, nieuwe auto? Of heb je een 2e hands auto gekocht en ben je zelf ook een "profiteur"? Onzin natuurlijk. En nieuwe games? Zoals Gta100 en Assassins Greed 28? Dat soort "nieuwe" games?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2016 21:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bukkum
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:20:
@ David Dus ik ben een profiteur omdat ik iets 2e hands koop? Yeah right. Jij koopt ook alles nieuw?. Nieuw huis, nieuwe auto? Of heb je een 2e hands auto gekocht en ben je zelf ook een "profiteur"? Onzin natuurlijk. En nieuwe games? Zoals Gta100 en Assassins Greed 28? Dat soort "nieuwe" games?
Zijn die games al uit dan, hmm heb ik gemist

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:25
Wist je dat domme mensen vaak denken dat ze heel slim zijn en dat hun manier altijd de beste is en al het andere stom?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-10 16:02
Mooi dat jij dat dom vindt. Maar zeker nooit gehoord van game sharing? Voor 30€ digitaal je game kunnen spelen op release is eerder een game spelen dan wachten tot hij tweedehands voor 30€ te krijg is.

Laat ieder zijn eigen ding doen wat jij dom vindt is voor iemand anders zijn situatie juist slim

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bukkum
Beakzz schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:28:
[...]

Wist je dat domme mensen vaak denken dat ze heel slim zijn en dat hun manier altijd de beste is en al het andere stom?
Ik snap m niet..
Pagina: 1 ... 52 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.