bram1984 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:02:
[...]
Ik kan er anders weinig mee. De Pro is nog niet uit, dus we weten simpelweg niet of deze op den duur herrie gaat maken. Wat we wel weten is dat de eerst berichten ons vertellen dat hij nu stil is. Verder andere behuizing en andere componenten, dus de oude PS4 vind ik niet representatief voor een vergelijking.
Op basis van de eerste berichten ben ik dan ook zeer positief gestemd. Het lijkt er op dat ze het (imho grootste) minpuntje van de orginele ps4
(en hoewel een nieuwe revisie, was de cu1200 van Dennis natuurlijk ook nog de orginele) dus aangepakt hebben, over een jaar weten we uiteraard pas hoe het in de praktijk gaat zijn voor de pro. Zelfde geld ook voor de slim. Waarbij ik dan hoop/verwacht dat als het initiele geluids issue aangepakt is, dan het dan ook long term beter zal zijn.
Betekent wel dat ik wsl dus ook 400 euro armer ga zijn

(maar nog steeds wacht ik op een mooie bundel met liefst de kleur wit.....of bvb zilver ala mijn ps2

)
Misschien maar is kijken of ik met wat perslucht er wat stof uit mijn huidige ps4 kan halen. maar ik trek de grens bij zelf koelpasta aanbrengen, waarbij ik dus garantiezegel moet verbreken, of frauduleus los fohnen ofzo.
Ok je zou dan kunnen zeggen dat ik dan eigenlijk niet moet/mag zeuren maar vind het nog steeds raar dat de ps4 dit dus schijnbaar nodig heeft en mijn andere consoles niet, maar ja dat zijn dus een ps3 slim, en een een na meest recente x360 wat in de eerste revisies ook lawaai bakken waren, en een wii die natuurlijk de power van een toaster heeft dus geen geluid hoeft te maken