Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 19:21
Mede-auteur:
  • Kronos1979
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 17:08

Kronos1979

Gran Turismo Sport PS4

Het topic gericht op virtuele coureurs met een PSN tag

Doelstelling van dit Topic:

Middels dit topic willen we informatie delen die momenteel voorhanden is over het spel Gran Turismo Sport. Tegelijkertijd willen we als leden van Tweakers voorbereidingen treffen om bij de release van de game direct leuke competities op te zetten. Deze competities zullen we dan via ons platform op www.psnracing.nl gaan organiseren.

Release Date:

Momenteel is het nog niet duidelijk wanneer GTSport precies uit zal gaan komen. Dit is wat we momenteel wel weten:

- Vorig jaar 2016 zou er een Beta fase starten, deze werd vervolgens geschrapt
- Release date zou gepland zijn laat 2016, pre-orders werden zelfs al aangenomen. Vervolgens werd de release tot nader order uitgesteld.
- GTSport wordt een onderdeel bij de FIA uitreiking eind 2017, men zal dan op zijn minst één seizoen gereden moeten hebben om een kampioen aan te kunnen wijzen. Daarom is de verwachting dat de release in het voorjaar van 2017 zal plaatsvinden. Dit zou dan samen kunnen vallen met de start van het europese autorace seizoen.

Al met al is er nog best veel onduidelijk over de release datum en ook de reden van het uitstel van de eerdere release is niet bekend. Geruchten gaan dat dit te maken zou kunnen hebben met de PSVR en de PSpro.

Features:

Gameplay:
GTSport zal drie game modes hebben namelijk: Campaign, Sports Mode en Arcade Mode.
Er zullen zowel online als ofline races gereden kunnen worden.
Men stelt dat deze game duidelijk verschilt van de eerdere zogenaamde "Prologue" titels en een volledig op zichzelf staande game is gericht op Esports.
Dynamisch weer en een dag / nacht cyclus zullen niet beschikbaar zijn; verschillende opties zijn wel vooraf in te stellen bij een race.

FIA Gran Turismo Online Championship:
Er zullen twee officiele kampioenschappen gehouden worden onder de FIA licentie.
Een zogenaamde Nations Cup; waar men dus strijd aangaat op basis van je nationaliteit en een Merken cup; een klasse waarbij een merk het uitgangspunt zal zijn.
Zodra de regels gehomologeerd zijn met de FIA zullen deze kampioenschappen door de FIA gehost worden zoals ieder ander kampioenschap binnen de FIA. De kampioenen van deze competities zullen dan ook hun prijs mogen ontvangen op het FIA gala in Parijs aan het einde van het jaar.

Men zou ook in aanmerking kunnen komen voor een FIA licentie; de precieze ins -en outs hieromtrent zijn nog niet geheel duidelijk. Wel is duidelijk dat je landelijke autosportorgaan hier een rol in zou gaan spelen.

Playstation VR Support:
GTSport is sinds de release van Playstation VR gebruikt voor meerdere reclame uitingen voor VR. Men ging er dan ook vanuit dat de gehele game in VR te spelen zou zijn.
Helaas is enkele maanden geleden duidelijk geworden dat het enkel een zogenaamde "Tour mode" zou behelzen. Wat dit precies inhoudt is momenteel nog onduidelijk. Wel is duidelijk dat niet het gehele spel in VR te spelen zal zijn.

HDR en 4K:
Met de komst van de nieuwe Playstation Pro en de mogelijkheden om in 4k en HDR beelden te produceren heeft men besloten om de game van deze features gebruik te laten maken.
GTSport zal dan ook direct gebruik maken van deze features, de on-hands reviews op het internet zijn in ieder geval lovend over de grafische pracht en praal die HDR en 4K met zich meebrengen in een racing-game.

Aanmelden voor Leagues:

Zodra de game live is zullen we via dit topic en onze website www.psnracing.nl leagues gaan organiseren. Onze doelstelling is om te genieten van racen op ieder niveau en GTSport lijkt qua toegankelijkheid prima aan te sluiten op deze doelstelling.

Stuur me een berichtje indien je informatie mist zodat ik deze zo snel mogelijk kan toevoegen!

Chaoss wijzigde deze reactie 10-03-2017 12:03 (109%)

Heel veel zin in deze game.
Ben heel erg benieuwd wat we gaan zien.
Alleen die beta voor 1 juni gaan we denk ik niet redden :p

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL Mijn corsa b W.I.P/ x5670@4.4ghz||rx480 4gb saphire nitro@ 1400/1870mhz|| 12gb @1771mhz||850evo 256gb||

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 19:21
quote:
v8power67 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:40:
Heel veel zin in deze game.
Ben heel erg benieuwd wat we gaan zien.
Alleen die beta voor 1 juni gaan we denk ik niet redden :p
Denk het ook niet, maar op veel verschillende fora en zelfs de website van Gran Turismo stond er dat de beta in de lente zou komen. En de lente eindigt 1 juni >:)

• Clavat
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 19:06
Ik kijk er naar uit.
Ook zeer benieuwd of de look and feel.
En natuurlijk de Grafische uitstraling

PSN: McMillan0984

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 18:12
Ik ben met name benieuwd naar het geluid....of nu eindelijk die stofzuiger kapot is en is vervangen voor fatsoenlijk motorgeluid

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kijk, de enige game die voor mij een PS4 waard is :D

Vriend van me heeft een PS4, dus kan ik altijd daar even gaan testen :)

Ben wel benieuwd of ze dit nog hebben opgepakt
-Treintje rijden AI
-Stofzuiger motoren
-Default (low-res) auto

Online championship klinkt wel erg leuk, Forza heeft het gewoon net niet qua online races.

SinergyX wijzigde deze reactie 18-05-2016 15:29 (45%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• nis156
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 09-12 17:44
Heb er erg veel zin in!
Ik hoop inderdaad dat het geluid een stuk beter is ten opzichte van de vorige delen.

Wat overigens ook bekend is, is dat je een merk kan vertegenwoordigen in het spel. Hoe dit precies werkt weet ik echter niet.

• Scavy
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 12-12 21:17
Daar is hij dan, de reden voor mij om een ps4 te kopen. En tegen die tijd waarschijnlijk zelfs de verbeterde versie :P

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Scavy schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 00:56:
Daar is hij dan, de reden voor mij om een ps4 te kopen. En tegen die tijd waarschijnlijk zelfs de verbeterde versie :P
Ben wel benieuwd of ze de game al maken met de '4.5' in gedachte, als ik dan een beetje grafisch geweld wil hebben, dan meteen ook stukje beter :P Andere kant, PC versie mag dan eigenlijk ook best wel.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 18:43
quote:
nis156 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:57:
Heb er erg veel zin in!
Ik hoop inderdaad dat het geluid een stuk beter is ten opzichte van de vorige delen.

Wat overigens ook bekend is, is dat je een merk kan vertegenwoordigen in het spel. Hoe dit precies werkt weet ik echter niet.
Ze hebben dezelfde gast ingehuurd voor geluid van Forza.
Release date is 15 november. Zitten 137 auto's in en 27 banen en 117 events.
En heeft een livery editor.
Hier veel info :

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1218174&page=17

Nieuwe plaatjes :
http://m.neogaf.com/showpost.php?p=204099963
Ziet er niet zo bijzonder uit eerlijk gezegd...

v8power67 wijzigde deze reactie 19-05-2016 17:08 (24%)

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL Mijn corsa b W.I.P/ x5670@4.4ghz||rx480 4gb saphire nitro@ 1400/1870mhz|| 12gb @1771mhz||850evo 256gb||

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Livery editor dan een plus, maar 137 auto's.. hm, ok misschien DLC machine.

Stills zien er ok uit, zie liever bewegende beelden voor iets betere indruk. Forza en GT hadden natuurlijk beide photomode waar alles iets mooier werd dan werkelijk ingame.

Wow Bagger trailer en gewoon Screen tearing in de trailer.... en veel aliasing. Lelijke circuit omgevingen, rare namen boven auto's... en lijkt wel popin bij photo omgevingen en vooral Screen tearing... wtf...
Ziet er leuk uit maar denk dat ps4 weer niet aankan wat PD ermee wil doen.
Pfff beetje jammer...

Wtf... dit is ps3 gt6 kwaliteit.... pffff hype destroyed...

v8power67 wijzigde deze reactie 19-05-2016 18:59 (13%)

• Pepper92
  • Registratie: februari 2012
  • Nu online
Ik heb nog nooit een GT gespeeld, maar die beelden zien er in ieder geval niet heel indrukwekkend uit qua graphics.
Misschien moet team Ice/ naughty dogs eens even langs gaan en ze leren hoe je zieke graphics uit een ps4 haalt.
Dit is gewoon een aanfluiting zeg...
En dan nog framerate problemen en Screen tearing ook... en schijnt geen beta meer te komen...
Ze denken nu echt overal maar mee weg te komen.
Tis dat ik Turn 10 en hun forza reeks vind sucken maar snap dat mensen beetje klaar zijn met gt en overstappen.

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wow, is die screenshot uit die trailer? 16 boompjes tegen een 'plaatjesmuur' van bomen? Ouch.
(wel grappig, die McLaren maait het gras en kan vervolgens zonder snelheidsverlies netjes weer invoegen)

• Jer0entjeh88
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 17:26

Jer0entjeh88

display: flex;

Hmm ik had nog een sprankje hoop op de nieuwe GT, maar na het zien van de trailer denk ik dat ik deze ga overslaan. Nadat ik de laatste 2 delen wel gekocht heb maar nauwelijks gespeeld heb. Het spel pakt me gewoon niet meer, het voelt allemaal te plastisch. Geluiden van auto's zijn ronduit slecht. De menu's van GT kan ik me mateloos aan irriteren, gewoon niet efficient en langzaam. De hele focus van PD is mijn inziens ook verkeerd; ze zetten alles in op (een aantal) super gedetailleerde auto's en uitgebreide foto modus. Dit is iets wat mij totaal niet interesseert.

Ik wil gewoon een lekkere semi realistische racegame met goede graphics en geluid... De screenshot van hierboven; ouch....

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

• Jackal131
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13:00
Niemand die de livestream volgt?

Schademodel lijkt me niet aanwezig, tenzij het uitgeschakeld is voor de stream.

Jackal131 wijzigde deze reactie 19-05-2016 21:56 (56%)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

quote:
Jackal131 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 21:51:
Niemand die de livestream volgt?

Schademodel lijkt me niet aanwezig, tenzij het uitgeschakeld is voor de stream.
Lijkt me uitgeschakeld, aangezien je na de eerste botsing je controller wel kan wegleggen.

Ben zelf ook niet onder de indruk, lijkt niet veel beter dan gt6 kwa graphics. Leuk voor de mensen die digitaal foto's wilt maken misschien.

Nieuwevolger wijzigde deze reactie 19-05-2016 23:06 (18%)

• Jackal131
  • Laatst online: 13:00
Ik heb net begrepen dat er ook een officiële competitie komt, onder auspiciën van de FIA. Dan hoop ik toch wel dat er een schademodel komt. Foutjes moeten afgestrafd worden?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Die gasten zeiden ook dat de game pas op50% completion zit. En dat daarom alles er nog zo ruw uitziet. Lijkt me stug met een november release date..

Edit:

Iemand van de trailer editing moet ontslagen wordenwant zijn blijkbaar hele oude build beelden:

Bovenste is trailer en onderste gameplay van live event... iemand fucked up zeg maar. Misschien trailer al lang in de kast liggen en nu pas releasen.
Hoe dan ook is een heel groot verschil qua graphics zeg maar...

v8power67 wijzigde deze reactie 19-05-2016 22:44 (57%)

• scorpie
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 14:35

scorpie

Supra Addict

Laat me voorop stellen dat ik alle GT's heb, inclusief prologue's ed.. Maar ik word gewoon echt niet warm of koud van deze trailer. En dan had ik nog nieteens de hierboven al getoonde grafische mankementen gezien. Het is GT potdomme, ik wil geen hipster arcade shit waarin ik m'n auto met 100 kleurtjes kan inkleuren, ik wil motoren kunnen tunen, het liefst zelfs eigen motoren bouwen a la Wikipedia: Street Legal Racing: Redline

Ik word echt een beetje droevig als ik zie in welke richting GT zich beweegt :'(

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 18:43
Kunnen ook replay samples zijn tijdens een live race inplaats van dat je het na de tijd ziet.
Nee de races werden live verreden dus de beelden waren allemaal ingame. Heb het zelf net zitten kijken ;)

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ok, ziet er ieder geval beter uit :)

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

PSN=Kalax3 / FC=4871-7816-1148 / Youtube

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Geluid valt weer tegen...

Acties:
  • +1Henk 'm!
Het geluid in de finale race op de nordschleife was best goed. Je hoorde een bmw z3gt3 ding en hoorde best mooi inlaatgeluid icm met v8 geluid met de hoodview.
Ook hebben ze nieuwe Turbo afblaas geluiden en klonk soms wel Tof. Sommige auto's hebben best goed geluid en andere minder.
Vergeet ook niet het wordt opgenomen via de koptelefoon aansluiting op tv. Is dus 2.0 en vis tv ipv optical of via hdmi vanaf ps4 zelf. Dus er is nog hoop.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die banden zeg.. mijn god :/ Ze hebben paar zeer leuke features, zoals die spectate, maar dat geluid...

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ja de tyre squeel is erg overdreven tot het irritante toe... zeiden ik en m'n broertje gisteren als eerste toen de races begonnen...
Maar je ziet aan alles dat de game nog erg in beta(of liever Alpha) status is.
November is nog best ver weg maar vrees ergste.
Kan ook zijn dat ze een oude build gebruiken die ze zvm glitch vrij maken ofzo.
Hoe dan ook beetje rare manier van een game laten zien aan grote publiek.

Die live stream ook begon best met veel kijkers maar al gauw was er weinig overgebleven.
Was saai gedaan en vooral veelste weinig info en beelden.
Hadden beter een goeie e3 show kunnen doen, wat gameplay en misschien korte race om de esports tak te showen en klaar.

Wordt weer wachten op meer nieuws en hopelijk wat info over de beelden qua ouderdom engine etc.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18:24

Voxalizer

Racing fanatic

Ik kijk wel erg uit naar GT Sport. De trailer is erg matig voor een GT game. De productiewaarde van die trailer is gewoon een beetje meh. Ik heb de livestream zitten kijken en ik vond het erg vermakelijk. Graphics zijn voor mij ook weer niet zo heel belangrijk, wat ze lieten zien was goed genoeg imo. Gameplay > graphics. Altijd.

GT gaat voor mij eigenlijk sinds 5 al echt puur en alleen om georganiseerd online racen (via GTPlanet). De kant die ze met GT Sport en de FIA op gaan kan ik erg waarderen.

Voor zover het hoorbaar was via de stream was de eerste indruk van het geluid van de auto's prima. Beter dan in het verleden iig. Dat gegil van de banden is er eigenlijk altijd al in GT. Like it or not, het is wel een goede feedback op hoever je kan gaan. Ik heb iig liever het gegil van de banden in GT dan bijvoorbeeld de banden in pCars die je bijna niet kan horen als je in een auto zit die wat veel lawaai maakt.

Voxalizer wijzigde deze reactie 20-05-2016 09:51 (29%)

PSN / Steam: Voxalizer // Diablo 3 BattleTag: Plaguehead#2325 // Fanatec CSR Elite / Logitech G29 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Voxalizer schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:48:

GT gaat voor mij eigenlijk sinds 5 al echt puur en alleen om georganiseerd online racen (via GTPlanet). De kant die ze met GT Sport en de FIA op gaan kan ik erg waarderen.
En die feature trekt mij enorm, GT6 had zo z'n issues maar het online was mijn favo onderdeel (tot ik m'n stuur verkocht). Maar ik heb geen zin meer elke freaking bocht naar gepiep van banden te moeten luisteren, dat klopt gewoon niet.

Het is nog ver weg, ik wacht rustig af (en op de PS4.5), en is de online modus erg goed, koop ik hem alsnog :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18:24

Voxalizer

Racing fanatic

quote:
SinergyX schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:51:
[...]

En die feature trekt mij enorm, GT6 had zo z'n issues maar het online was mijn favo onderdeel (tot ik m'n stuur verkocht). Maar ik heb geen zin meer elke freaking bocht naar gepiep van banden te moeten luisteren, dat klopt gewoon niet.

Het is nog ver weg, ik wacht rustig af (en op de PS4.5), en is de online modus erg goed, koop ik hem alsnog :P
Volgens mij is het gepiep van de banden niet extremer dan in 5 en 6. Je hoort het denk ik gewoon harder omdat de audio mixing in die stream gewoon niet heel best was.

PSN / Steam: Voxalizer // Diablo 3 BattleTag: Plaguehead#2325 // Fanatec CSR Elite / Logitech G29 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Voxalizer schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:54:
[...]

Volgens mij is het gepiep van de banden niet extremer dan in 5 en 6. Je hoort het denk ik gewoon harder omdat de audio mixing in die stream gewoon niet heel best was.
Nee, maar in 5 en 6 was het al zwaar overdreven, en daar irriteerde ik me er al mateloos aan.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Crosspost met ps4 topic :

Hier is de hele live stream terug te kijken. Laatste gedeelte is de nurburgring race. Als je goed luistert hoor je nieuwe geluiden en nieuwe Turbo afblaas geluiden enz.
Jammer dat die dudes hun mond amper houden...
Enne hier 2 gifjes dat het er nog best goed uit kan zien :

http://i.imgur.com/V4QRDGV.gif
http://i.imgur.com/1pqatJC.gif

Ach duurt nog wel even tot november. Maar de trailer graphics kunnen we wel van uitgaan is oude beelden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gifjes zijn inderdaad best mooi, ergens weet ik toch wel dat ik de hele set ga kopen, het is GT.. GT hoor ik te kopen, dat zit al bijna 20 jaar in m'n DNA :P

(of ik moet toch via zo'n emulator-ding mijn TX stuur werkend krijgen op de PS4.. scheelt weer wat geld).

SinergyX wijzigde deze reactie 20-05-2016 12:18 (25%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hoop dat VR geen bottleneck gaat vormen. Stel je eens voor als ze grafisch moeten inleveren om alles soepel te draaien.

http://www.videogamer.com...le_in_playstation_vr.html

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oogt allemaal wat arcade, bij ~1.30 die wagen die er afgaat, geen vage spin, gewoon insturen en weer verder. Dan op 2:05 die spin half in het zand.. nee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 18:42

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

haha spin op 2.05.. net mario kart over een banana :D

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Haha die spin idd :D:D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 19:31
Jammer dat ze de beta gecancelled hebben, had de game graag vooraf eens willen proberen omdat er blijkbaar toch het nodige offline in zit. PD is er opeens achter gekomen dat het teveel tijd kost om een beta op te zetten. Dat hadden ze bij de aankondiging ook al kunnen weten.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
(jarig!)
Heb toch wel een GT nodig voor op de PS4, dus deze gaat er wel komen. :P Wat mij nou alleen nog steeds niet duidelijk is is of deze game gezien kan worden als GT7, of dat dit meer een prologue is.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
S_Chief schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:50:
Heb toch wel een GT nodig voor op de PS4, dus deze gaat er wel komen. :P Wat mij nou alleen nog steeds niet duidelijk is is of deze game gezien kan worden als GT7, of dat dit meer een prologue is.
Denk meer een prologue 2.0 voor GT7. Beter dan een prologue maar toch geen GT7. Denk tegen het einde van de PS4 generatie weer een GT7.

• S_Chief
  • Niet online
(jarig!)
Heerlijk, die baggerplanning van PD. PS3 was ook al zo lekker met GT5.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ziet er niet slecht uit. Klinkt opzich niet slecht ook.
Alleen is er constant Screen tearing bovenin het scherm... dus geen stabiele 60fps.

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 16:11
Zie persoonlijk eigenlijk weinig tot geen verschil tov van de PS3 versie, maar goed.

PS4 wow-like graphics they ain't, imho.

Nickname does not reflect reality

Voor iets wat ong 50% af is ziet het er mooi uit.
Bedenk wel dat ondanks de ps3 gt6 een van de mooiste lighting engines heeft. Forza 6 op een next gen kan nog steeds niet tippen aan de belichting van gt6. Dus ja het verschil nu op ps4 is minder groot daardoor.
Als je eenmaal een mooie belichting hebt hou je die, daarom lijkt het veel op mekaar.
Maar je ziet al veel mooiere omgevingen en minder aliasing dan gt6.
En gt6 liep al op 1440x1080 en nu naar 1920x1080 is niet zon grote stap.
Eigenlijk als je gaat kijken is gt6 echt grafisch een pareltje(als je dan premium auto op premium baan met dag nacht/dynamisch weer doet).

• ralph075
  • Niet online
GT was voor mij insta-buy, maar de matige presentatie heeft me vooralsnog iets afwachtender gemaakt.
Maar goed, misschien maken ze dat weer goed voor november door betere resultaten te laten zien verderop in de komende maanden. Ik hoop het wel, want eigenlijk is het wel een must-have game voor me.
Ze kunnen in ieder geval niet beschuldigd worden van dat het cgi of pre renderd of op pc draait wat ze lieten zien :P

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
S_Chief schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 00:57:
Heerlijk, die baggerplanning van PD. PS3 was ook al zo lekker met GT5.
Die was afaik maar krap jaar later, ik heb toen nog de GT5 edition van de PS3 gekocht. We tikken rond de launch 2 jaar aan, voor een prologue/HD versie, en dan moet GT7 nog komen.

• ralph075
  • Niet online
quote:
v8power67 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 10:26:
Ze kunnen in ieder geval niet beschuldigd worden van dat het cgi of pre renderd of op pc draait wat ze lieten zien :P
Nee, inderdaad, wat dat betreft kan het alleen maar meevallen.
quote:
SinergyX schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 12:32:
[...]

Die was afaik maar krap jaar later, ik heb toen nog de GT5 edition van de PS3 gekocht. We tikken rond de launch 2 jaar aan, voor een prologue/HD versie, en dan moet GT7 nog komen.
3 jaar, bij launch van GT Sport is PS4 al 3 jaar te koop.

• S_Chief
  • Niet online
(jarig!)
quote:
SinergyX schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 12:32:
[...]

Maar GT5 was, dacht ik, beloofd als een launch title voor de PS3.

Ben trouwens benieuwd hoe de Collectors Edition van GT Sport er uit komt te zien.

S_Chief wijzigde deze reactie 21-05-2016 13:50 (10%)

quote:
Jordan from GTPlanet:
The game evolved before my eyes since I first saw it on Wednesday. I noticed a lot of screen tearing and frame rate issues at first, which were significantly improved by the end of the day on Friday. Kazunori told me new builds were coming in from Japan every 8 hours.
Verklaart een hoop.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Dat gepiep van die banden... :X Nooit geweten dat ik daar nu zo gek van wordt :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 09-12 22:14
Deze GT is niet echt indrukwekkend te noemen.
Ik vraag me echt af of die studio [Polyphony] het nog wel in zich heeft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 18:12
Ik kan voorlopig ook niet echt vrolijk worden van deze filmpjes. Inderdaad is het bandengepiep (nog steeds) afschuwelijk, en om nu te zeggen dat die Audi bijvoorbeeld zo goed klinkt.
Nee, hier mag nog behoorlijk aan gesleuteld worden...

Acties:
  • 0Henk 'm!

Dat klinkt al veeeeelste beter dan gt6.
Is dus een Corvette race wagen. En klinkt nu in gt sport echt heel netjes.
En later met die Bugatti hoor je nieuwe blowoff valve Sounds. Klinkt echt heel bruut.
Zo bizar, het begon allemaal heel negatief met trailer en lelijke circuits en kut geluid...
En nu langzamer hand druppelt info binnen en begint het positief te worden.
Damn begin toch weer hyped te worden voor GTS.

v8power67 wijzigde deze reactie 22-05-2016 13:54 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jori040
Ik begin er niet blijer van te worden want het ziet er echt niet beter uit dan GT6.
Moeten we blij zijn dat het goed klinkt ?

Van een next-gen GT had ik toch echt meer verwacht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 19:19
quote:
v8power67 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:42:

Dat klinkt al veeeeelste beter dan gt6.
Is dus een Corvette race wagen. En klinkt nu in gt sport echt heel netjes.
Welnee, dat geluid is bijna hetzelfde als het geluid uit de Corvette straatauto in GT6, welke dus wel correct klinkt, maar nog steeds veel inlaatgeluid mist, te steriel is en nog steeds een of ander vaag gezoem meebrengt (het 'stofzuigergeluid'). Het stomme is dat een aantal straatauto's accuraat klonken in GT6 (dus opgenomen, maar nog steeds niet mooi/bruut genoeg), maar de raceversie van diezelfde auto een of ander synthethisch geluid hadden dat nergens naar klinkt; het beste voorbeeld is wel de Mercedes SLS AMG. Uit de video zie je daarnaast ook dat het Doppler-effect compleet mist; dat is 'hetzelfde geluid als de auto nadert en weer weggaat' waar die man het over heeft.

Op dit moment kan ik dus helaas niet echt positief zijn over het spel en hoop ik echt dat de hele sound engine overhoop wordt gegooid, want anders wordt dit hem helaas niet voor mij. Het hele betalen voor online en het uit noodzaak een nieuw stuurwiel moeten halen is al een behoorlijke drempel, dus dan moet de uiteindelijke game wel drastische verbeteringen gaan meebrengen..

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
jori040 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:58:
Ik begin er niet blijer van te worden want het ziet er echt niet beter uit dan GT6.
Moeten we blij zijn dat het goed klinkt ?

Van een next-gen GT had ik toch echt meer verwacht.
Kaz heeft gezegd ze zitten op ong 50% van wat ze willen halen qua graphics. Voor de show was stabiliteit veel belangrijker. En het ziet er nu al beter uit dan gt6 zoals ik hierboven ook al keer heb gezegd.

Qua geluid ik Ben blij met de verbetering. Is beter dan gt6 en kan alleen maar beter worden.
Heb me sowieso nooit zo gestoord aan het geluid van gt6. Was teveel bezig met het racen zelf.
Veel geluiden in de geroemde forza klinkt ook voor geen meter op zijn real Life broer.
Vaak veelste overdreven.
En nu proberen ze het en is het weer niet goed.
Vind het goed genoeg klinken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het overdreven geluid geeft voor mij juist iets dat je het gevoel hebt met een 3-8liter motor te rijden, mag natuurlijk wel iets minder, maar dat tiresquealing is mij nog te irritant veel aanwezig. Zeker de GT3 of de nascar wagens hebben dat lekkere rauwe geluid, dat je voelt alsof je 500+ pk onder je pendalen hebt.. niet een dyson met 2 pk :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Ziet er goed uit, draait soepel. Mooie omgevingen, en geluid is aanwezig. En tyre squeel klinkt anders.
Plus je ziet heel subtiel raam reflecties @3:30min.
Irriteerde me altijd in forza 6 aan die reflecties zo zwaar overdreven en hier zit het heel subtiel erin.
Physics zien er ook goed uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jori040
Weer totaal geen gevoel van snelheid.ja sorry hoor maar alles doet in mijn ogen matig aan.

Ben trouwens benieuwd of Microsoft er deze E3 een Horizon uit kakt, dan kan die het mooi opnemen tegen deze titel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
v8power67 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:32:
[...]

Ziet er goed uit, draait soepel. Mooie omgevingen, en geluid is aanwezig. En tyre squeel klinkt anders.
Plus je ziet heel subtiel raam reflecties @3:30min.
Irriteerde me altijd in forza 6 aan die reflecties zo zwaar overdreven en hier zit het heel subtiel erin.
Physics zien er ook goed uit.
Vind het er ook goed uitzien.

Hier nog meer verschil :

Mensen die dit GT6 vinden moeten een nieuwe bril kopen imho. Ik twijfelde ook eerst een beetje maar als GT Sport alleen nog maar beter kan worden dan is dit wel een mooie ontwikkeling. Echt veel verschil.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Zat hem net te kijken.
Zal wel weer geklaag komen over geluid maar ik vind het voor YouTube kwaliteit goed klinken. En vooral goed eruit zien.
Vooral dat er een soort smog hangt als je door de bossen rijd en hoe dichter bij je komt verdwijnt het langzaam. Geeft wel mooie atmosfeer weer.
Ben blij met de progressie die we zien in een paar dagen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jori040
Die Auto ziet er goed uit maar die baan blijft visueel achter.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Sony en pd hebben alle gtplanet video's laten verwijderen...
Beetje erg late damage control...
En juist de laatste video's waren veel positiever ontvangen dan de trailer..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
v8power67 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:34:
What the hell... Precies, ik genoot juist meer dan die video's dan de trailer zelf. 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jori040
quote:
Ze zullen zoiets hebben van onze game is verre van af en mensen gaan dingen vergelijken met GT 6 of andere race games.Maar als die game echt voor 50% af is dan had je het gewoon nooit moeten tonen.

Ik heb het idee dat Sony kost wat kost deze titel dit najaar wil hebben zodat de game heel 2017 update/patches nodig zal hebben.

Waarom ik kritisch ben ? Je zou denken dat ze na GT5 & GT6 toch veel geleerd hebben.
Microsoft kakt er moeiteloos even 3 Forza games uit voor deze generatie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
jori040 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:11:
[...]

Maar als die game echt voor 50% af is dan had je het gewoon nooit moeten tonen.
Ja dat precies. Of ze hadden er in koeienletters moeten neerzetten: Early build.

iPodKiller wijzigde deze reactie 23-05-2016 22:14 (17%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
iPodKiller schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:13:
[...]

Ja dat precies. Of ze hadden er in koeienletters moeten neerzetten: Early build.
Mwah, meeste letten niet eens op die tekst :P

Ik vraag me hoofdzakelijk af, wat hebben ze gedaan in al die jaren? Afaik zeiden ze na GT6 al aan GT7 te gaan werken, maar in 2+ jaar hebben ze dus een semi-demo met zwikkie auto's en dat is dan nog niet eens GT7?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
quote:
Echt onbegrijpelijk. De trailer was ruk, de stream was een groot fiasco (nog enigszins gered door het commentaar van.....Jordan van gtplanet) en gtplanet (de filmpjes en de reports van de mensen ter plaatse) is juist de enige reden dat veel mensen nog enigszins positief zijn. Weer een dikke middelvinger (na het fiasco met Q&A sessie met KY) richting de community.

NLxAROSA wijzigde deze reactie 24-05-2016 09:20 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 07-12 19:00
quote:
SinergyX schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:18:
[...]

Mwah, meeste letten niet eens op die tekst :P

Ik vraag me hoofdzakelijk af, wat hebben ze gedaan in al die jaren? Afaik zeiden ze na GT6 al aan GT7 te gaan werken, maar in 2+ jaar hebben ze dus een semi-demo met zwikkie auto's en dat is dan nog niet eens GT7?
De vroeg ik mij ook af misschien hebben ze veel aan de race engine gedaan dus onderwater zaken maar dan nog. Het zal mij hoogst verbazen als dit inderdaad dit jaar nog uitkomt.

Acties:
  • 0Henk 'm!
http://www.psx-sense.nl/2...ieuwe-details-verschenen/
quote:
Eén van de eerste vragen die ontstond na het demonstreren van de game was of dat er schade aanwezig zal zijn in de game. Dit is het geval, want de game zal bij de release beschikken over een real-time schademodel. Hoe uitgebreid dat is en of dat zich beperkt tot alleen blikschade is op moment van schrijven nog niet bekend.
Men richt zich op 1080p met een framerate van 60 frames per seconde, iets waartoe men momenteel allemaal optimalisaties voor uitvoert. Men wil vooral voorkomen dat de framerate tijdens het racen inkakt. De game beschikt niet over dynamisch weer. Wel krijgen spelers de mogelijkheid om de weersituatie aan te passen voorafgaand aan een race, dit zal de hele race verder hetzelfde blijven.
Als laatste hebben we nog wat overige details, die hebben we voor je opgesomd.
Gran Turismo Sport zal geen PS3 stuurwielen ondersteunen, wel PS4 stuurwielen.
De auto’s van het merk TVR zitten niet in de game, omdat de studio recent werd verkocht en Polyphony Digital niet kon achterhalen wie de rechten momenteel bezit.
Meer FIA gelicenseerde auto’s zijn een mogelijkheid voor de toekomst.
Op dit moment is er nog geen DLC aangekondigd voor de game, maar dit zou wel kunnen komen. Yamauchi ziet dit graag terug in zowel betaalde als gratis content.
Het kan zijn dat klassieke Gran Turismo tracks terugkeren in deze game.
Een nieuwe Tourist Trophy is momenteel niet aan de orde, maar uitgesloten is een terugkeer van de motor equivalent aan Gran Turismo niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
Hoop dat er dan ook goede DLC komt. Want GT6 heeft geen betaalde DLC gezien...

https://www.gtplanet.net/mercedes-amg-gran-turismo-6/

Deze twee ook nergens gezien.

• KW25
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 18:41
Vind dit spel maar tegenvallen tot nu toe, allemaal veel te clean. Had er stiekem goede hoop in, maar als ik zie hoe de beleving er imho totaal niet inzit, denk ik niet dat het waargemaakt gaat worden.

 MBPr 13" 2015 256GB  iPhone SE 64GB

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geen ondersteuning van PS3 stuurtjes, gecombineerd dat Forza waarschijnlijk de volledige overstap gaat doen naar PC, wordt mij een te duur grapje voor vooralsnog een matige game. Ergens beetje jammer, bijna 20 jaar een racegame en dan hou je dit over..

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
SinergyX schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:25:
Geen ondersteuning van PS3 stuurtjes, gecombineerd dat Forza waarschijnlijk de volledige overstap gaat doen naar PC, wordt mij een te duur grapje voor vooralsnog een matige game. Ergens beetje jammer, bijna 20 jaar een racegame en dan hou je dit over..
Gran Turismo is het slachtoffer geworden van hun eigen succes. Misschien toch maar wachten op GT7. GT Sport lijkt me toch iets te gefocust op het racen zelf. Dat ze geen standaard auto's erin van GT6 erin gooien zegt al veel.

Hoop dat ze wel de premium cars van Gt6 gaan oppoetsen en in GT7 weer oppakken want dat zijn erg populaire auto's.

• KW25
De focus ligt bij GT juist niet op het racen vind ik. Het lijkt net op de physics uit 2010 of nog eerder komen. Alleen de graphics lopen vooruit. Snap niet dat ze niet naar andere games kijken hoe het racen 'hoort' te voelen.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
KW25 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:40:
De focus ligt bij GT juist niet op het racen vind ik. Het lijkt net op de physics uit 2010 of nog eerder komen. Alleen de graphics lopen vooruit. Snap niet dat ze niet naar andere games kijken hoe het racen 'hoort' te voelen.
Op zich niks mis met GT physics maar ik denk dat ze niet snel zullen veranderen. Maar ja, vind het wel zorgwekkend dat Kunos Simulazioni met zo'n klein teampje een betere raceervaring kan neerzetten dan Gran Turismo. Gevalletje arrogantie?

• KW25
quote:
iPodKiller schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:45:
[...]

Op zich niks mis met GT physics maar ik denk dat ze niet snel zullen veranderen. Maar ja, vind het wel zorgwekkend dat Kunos Simulazioni met zo'n klein teampje een betere raceervaring kan neerzetten dan Gran Turismo. Gevalletje arrogantie?
Dat sowieso en dat ze de focus op de verkeerde dingen hebben. Leuk dat die auto's zo verschrikkelijk gedetailleerd zijn, maar het klinkt voor geen meter. Daarnaast die foto-modus, denk niet dat veel mensen echt daarop zitten te wachten.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
KW25 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:55:
[...]

Dat sowieso en dat ze de focus op de verkeerde dingen hebben. Leuk dat die auto's zo verschrikkelijk gedetailleerd zijn, maar het klinkt voor geen meter. Daarnaast die foto-modus, denk niet dat veel mensen echt daarop zitten te wachten.
Dat is imho het enigste van alle updates dat me wel aanspreekt. Heb uren en uren in Photomode zitten. Zie hier mijn gallery op GTP.

Maar goed, begrijp het volkomen dat niet iederen photomode aanspreekt.

@OP; zou http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=Gt+sport+ gt sport toegevoegd kunnen worden als onderwerp? :+

iPodKiller wijzigde deze reactie 25-05-2016 12:03 (7%)

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
iPodKiller schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:45:
[...]

Mogelijk, maar de concurrentie heeft het imho ook niet zo goed opgepakt om die lange stilte van GT te gebruiken voor hun eigen game. Forza heeft wel nieuwe zaken (ik vind de nascar update geweldig), maar net als pCars missen ze een echte setup van bv een race-seizoen.

Turn10 moet zn 2016 deel nog aankondigen, kan nog een leuk jaar worden. Maar als Forza doorzet naar PC en er komt crossplatform.. Is mijn keuze al gemaakt.

SinergyX wijzigde deze reactie 25-05-2016 12:17 (11%)

• jori040
Denk jij echt dat er dit jaar nog een Forza 7 komt ?
Ik denk eerder een Horizon of anders geen race game.

Zoizo heeft Microsoft veel van wat al bekend is om te laten zien.

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
jori040 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:11:
Denk jij echt dat er dit jaar nog een Forza 7 komt ?
Ik denk eerder een Horizon of anders geen race game.

Zoizo heeft Microsoft veel van wat al bekend is om te laten zien.
De 2 jaar cyclus is semi-doorbroken door Apex uit te brengen, waarvan ik niet verwacht deze de beta tot volgend jaar gaat uitzitten, dat dit jaar gok ik FM6 op PC zal uitkomen en als het meezit dus ook crossplay. Er was al bekend gemaakt dat de nieuwe 'mascotte' de nieuwe Lambo zal zijn, dus gok op E3 de aankondiging van de game.

• jori040
quote:
SinergyX schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:25:
[...]

De 2 jaar cyclus is semi-doorbroken door Apex uit te brengen, waarvan ik niet verwacht deze de beta tot volgend jaar gaat uitzitten, dat dit jaar gok ik FM6 op PC zal uitkomen en als het meezit dus ook crossplay. Er was al bekend gemaakt dat de nieuwe 'mascotte' de nieuwe Lambo zal zijn, dus gok op E3 de aankondiging van de game.
Op die manier.
Heeft die PC versie trouwen ook stuur ondersteuning ?

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
jori040 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:32:
[...]

Op die manier.
Heeft die PC versie trouwen ook stuur ondersteuning ?
Nog niet, zijn ze nog mee bezig, zitten er wel meer op te wachten.

• jori040
Als ik zo de specs zie en de beelden op YouTube dan ziet de XO versie er zeker niet heel veel minder uit.

Ik hoop stiekem op een Horizon 3.
Er gaan ook geruchten dat Microsoft iets op hardware gebied gaat doen dus ben erg benieuwd deze E3.

Shit dit is het GT topic.

jori040 wijzigde deze reactie 25-05-2016 13:51 (25%)

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Q7. Are "standard" cars directly ported from past series or newly remodeled?
A7. All cars in this game, including them, will be remodeled from scratch.
Dat is wel pluspuntje, geen default wagens meer :D Zal ook wel de reden zijn waarom de lineup tov GT5/6 nog zo laag ligt.

• jori040
Daar moet je blij mee zijn ? dat moet toch gewoon.
Ik ga hem dit najaar ook gewoon spelen hoor. ;)

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
jori040 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:16:
Daar moet je blij mee zijn ? dat moet toch gewoon.
Ik ga hem dit najaar ook gewoon spelen hoor. ;)
Nouja, ze hebben 3 deeltjes copy&paste gedaan, had me niet verbaasd dat ze dat weer zouden doen :P

Ik wacht nog even rustig de E3 af :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 11:22
quote:
En zonder master zal er ook nog geen GT Academy komen. Heb gesproken met GTA Global en de gesprekken zullen nog plaats moeten vinden tussen Nissan en Sony dus iedereen die erop wacht... het zal pas ergens na de release weer gaan gebeuren mochten beide partijen er nog zin in hebben!

Community races en Sim Racing nieuws: GTHQ

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pagina: 1 2 3 ... 34 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*