Acties:
  • +1Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-03 09:17
Ik ben met name benieuwd naar het geluid....of nu eindelijk die stofzuiger kapot is en is vervangen voor fatsoenlijk motorgeluid

Acties:
  • +1Henk 'm!
Die gasten zeiden ook dat de game pas op50% completion zit. En dat daarom alles er nog zo ruw uitziet. Lijkt me stug met een november release date..

Edit:

Iemand van de trailer editing moet ontslagen wordenwant zijn blijkbaar hele oude build beelden:

Bovenste is trailer en onderste gameplay van live event... iemand fucked up zeg maar. Misschien trailer al lang in de kast liggen en nu pas releasen.
Hoe dan ook is een heel groot verschil qua graphics zeg maar...

[Voor 57% gewijzigd door v8power67 op 19-05-2016 22:44]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1Henk 'm!
Het geluid in de finale race op de nordschleife was best goed. Je hoorde een bmw z3gt3 ding en hoorde best mooi inlaatgeluid icm met v8 geluid met de hoodview.
Ook hebben ze nieuwe Turbo afblaas geluiden en klonk soms wel Tof. Sommige auto's hebben best goed geluid en andere minder.
Vergeet ook niet het wordt opgenomen via de koptelefoon aansluiting op tv. Is dus 2.0 en vis tv ipv optical of via hdmi vanaf ps4 zelf. Dus er is nog hoop.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ja de tyre squeel is erg overdreven tot het irritante toe... zeiden ik en m'n broertje gisteren als eerste toen de races begonnen...
Maar je ziet aan alles dat de game nog erg in beta(of liever Alpha) status is.
November is nog best ver weg maar vrees ergste.
Kan ook zijn dat ze een oude build gebruiken die ze zvm glitch vrij maken ofzo.
Hoe dan ook beetje rare manier van een game laten zien aan grote publiek.

Die live stream ook begon best met veel kijkers maar al gauw was er weinig overgebleven.
Was saai gedaan en vooral veelste weinig info en beelden.
Hadden beter een goeie e3 show kunnen doen, wat gameplay en misschien korte race om de esports tak te showen en klaar.

Wordt weer wachten op meer nieuws en hopelijk wat info over de beelden qua ouderdom engine etc.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oogt allemaal wat arcade, bij ~1.30 die wagen die er afgaat, geen vage spin, gewoon insturen en weer verder. Dan op 2:05 die spin half in het zand.. nee.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

v8power67 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:32:
[...]

Ziet er goed uit, draait soepel. Mooie omgevingen, en geluid is aanwezig. En tyre squeel klinkt anders.
Plus je ziet heel subtiel raam reflecties @3:30min.
Irriteerde me altijd in forza 6 aan die reflecties zo zwaar overdreven en hier zit het heel subtiel erin.
Physics zien er ook goed uit.
Vind het er ook goed uitzien.

Hier nog meer verschil :

Mensen die dit GT6 vinden moeten een nieuwe bril kopen imho. Ik twijfelde ook eerst een beetje maar als GT Sport alleen nog maar beter kan worden dan is dit wel een mooie ontwikkeling. Echt veel verschil.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Zat hem net te kijken.
Zal wel weer geklaag komen over geluid maar ik vind het voor YouTube kwaliteit goed klinken. En vooral goed eruit zien.
Vooral dat er een soort smog hangt als je door de bossen rijd en hoe dichter bij je komt verdwijnt het langzaam. Geeft wel mooie atmosfeer weer.
Ben blij met de progressie die we zien in een paar dagen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-03 22:04
En zonder master zal er ook nog geen GT Academy komen. Heb gesproken met GTA Global en de gesprekken zullen nog plaats moeten vinden tussen Nissan en Sony dus iedereen die erop wacht... het zal pas ergens na de release weer gaan gebeuren mochten beide partijen er nog zin in hebben!

Acties:
  • +1Henk 'm!

Damn dit ziet er een party goed uit !!!
En klinkt echt heel strak. Gaat toch wel dikke race game worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

v8power67 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:26:
[video]

Damn dit ziet er een party goed uit !!!
En klinkt echt heel strak. Gaat toch wel dikke race game worden.
Klinkt stukkken beter!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

2de deel met die replay, het voelt zo.. langzaam. Moeilijk uit te leggen, maar je ziet daar GT3 wagens langs zoeven met voor je gevoel gewoon 50km/h in een mooi ballet van vloeiende lijnen over de baan.

Net als het geluid, alsof het allemaal zo 'lief' klinkt, je zou met zoveel vermogen dat WRAAH geluid willen horen, je komt volle snelheid een bocht uit en je zou die banden moeten zien vechten voor een beetje grip.

Daarentegen, het ziet er wel erg mooi uit allemaal :)
Intro muziek met die zingende vrouw.. dat komt toch uit een vorige GT?

[Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 14-06-2016 21:42]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:50

Xtremelead

powered by E-MU

Nieuwe trailer!

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-01 16:52
Ik heb zelf de game twee keer mogen testen afgelopen jaar.
Bij de eerste keer mocht ik niets aan de settings aanpassen; de tweede keer heb ik het niet gevraagd en gewoonweg gedaan :-)

Beide keren op de Nordschleibe gereden en ik moet zeggen dat ik na de eerste keer niet onder de indruk was. Voelde redelijk arcade aan. De tweede keer heb ik dus alle assists uitgezet en was het gevoel een stuk beter.

Ik durf eigenlijk wel te stellen dat het "gevoel" tussen Assetto Corsa en bepaalde auto's van Project Cars in zit. Het is een stuk minder lastig als je contact maakt met andere auto's of als je net iets van de baan raakt.

Maar onder -en overstuur waren prima in orde!

PSN RobinNova

Verheug me zeer op dit spel. Zeker omdat ik forza moe aan het worden ben. En ik in mijn hart een gran turismo fan ben. Heb de ps4 pro al klaar staan. Nu kijken welke stuurtjes ondersteund worden en een mooie pkayseat achtige creatie in mekaar lassen.

• Kronos1979
v8power67 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:04:
Verheug me zeer op dit spel. Zeker omdat ik forza moe aan het worden ben. En ik in mijn hart een gran turismo fan ben. Heb de ps4 pro al klaar staan. Nu kijken welke stuurtjes ondersteund worden en een mooie pkayseat achtige creatie in mekaar lassen.
De Thrustmaster range wordt zeker ondersteund (T80 - T150 - T300) en waarschijnlijk ook de T500.
G29 van Logitech lijkt me ook zeer waarschijnlijk.

Thrustmaster is met een speciale GT editie gekomen (krijg je de T3PA pedalen set bij)
https://tweakers.net/pric...ustmaster-t300-rs-gt.html

Persoonlijk ben ik voor de Alcantara Editie gegaan; dezelfde pedalen maar dan ook nog met een mooi afgewerkt stuur.
https://tweakers.net/pric...antara-edition-zwart.html

Omdat ik een playseat niet in mijn woonkamer kwijt kan (wegens gevaar voor relationele problemen) heb ik bij Ikea een tafeltje gekocht en op die manier zelf iets gaan knutselen. Werkt boven verwachting goed!

PSN RobinNova

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:29
Onderstaande video is niet de meest recente, maar wel een interessante om te bekijken.

In de eerste plaats omdat we een coureur zien die niet voor de eerste keer een rondje Nordschleife doet en in de tweede plaats omdat we een inkijkje krijgen in de meer advanced/pro instellingen die de game heeft te bieden.

Dat er voor braking en/of steering assistance gekozen kan worden, mag geen verassing zijn. Gelukkig zijn ze de button om dit uit te zetten niet vergeten.

Het daaropvolgende scherm laat je kiezen hoe goed je vindt dat je kunt rijden; ik heb net mijn rijbewijs en mijn vader vindt het doodeng als ik de auto leen, inmiddels weet ik aardig gas te geven tot aan Max Verstappen rij ik aan alle kanten om de oren.

Onze vriend kiest voor de laatste optie. Het laden van de track duurt zo'n 30 seconden. Volgens mij is dat redelijk vergelijkbaar met Project Cars, maar dat heb ik nooit getimed.

In plaats van direct los te gaan, kiest onze vriend voor de optie driving options _/-\o_
Hier openbaart zich een menu waar de interessante opties verstopt zitten voor de gamer die een meer sim-achtige ervaring wil beleven. Ondanks dat Gran Turismo zich de Real Driving Simulator noemt, is dat het natuurlijk niet helemaal. Spellen als Assetto Corsa en Project Cars gaan daarin toch net een stukje verder.

We zien hier o.a. de volgende mogelijkheden:
  • Versnellingsbak: Handgeschakeld vs Automaat
  • Diverse keuzes qua banden. Bijv: Sport banden met een varia van Soft Medium Hard. Een mogelijkheid om de hoeveelheid bar van de banden te bepalen lijkt te ontbreken.
  • Traction Controle is instelbaar en uit te zetten
  • Active Stability Management (ASM). Geen idee waar dat voor dient.
  • ABS
  • Een instelling voor de mensen die het spel zonder stuurtje gaan spelen genaamd: Controller Steering Sensitivity
  • Force Feedback Max Torque. En met Max Torque bedoelen ze dan hoe hard het stuur reageert als je bijvoorbeeld een curb raakt??
  • Force Feedback Sensitivity
Na hier en daar wat kleine aanpassingen te doen, begint hij aan zijn rondje op de groene hel.

Als jullie nog meer video's hebben gevonden waarin dit soort instellingenmenu's worden doorlopen, hoor ik het graag.

[PSN: DeTjuK]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:29
Er komt schot in de zaak. Polygon heeft aangekondigd dat er vanaf 17-03-2017 gestart wordt met beta testing.

Helaas zullen eerst US accounts uitnodigingen ontvangen om het spel te testen. Nederlanders met een US account O-) zullen (in het begin?) ook hun nachtrust moeten opofferen aangezien er getest gaat worden op vaste tijdstippen die vermoedelijk niet gunstig zijn als je in Europa woont.

Wil je je opgeven voor de US beta test, dan schrijf je je hier in: https://www.playstation.c...rismo-sport-beta-sign-up/

Beschik je over geduld of heb je geen US account, dan kun je je hier aanmelden voor de Europese beta: http://beta.software.eu.playstation.com/GTSportBeta

Ben benieuwd of er hier Tweakers onder de gelukkigen gaan horen.

[PSN: DeTjuK]

• nis156
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-03 00:48
Lees zojuist op psx-sense dat de beta codes nu worden verzonden. Dit gaat dan om de 2e fase van de beta. Nu maken Europese accounts ook kans op een code.

http://www.psx-sense.nl/2...odes-worden-nu-verzonden/

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03 22:35

Voxalizer

Quicksilver Bullets

http://www.gran-turismo.com/nl/news/00_4079128.html

Nieuwe / extra beta signup mogelijkheid.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• darkreptile
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-03 11:55
Beta start zaterdag !!! Nu kan je je nog inschrijven !

https://blog.eu.playstati...y-sign-up-now/#sf69692460

Verder is porsche confirmed voor Gran turismo :9~
https://www.gtplanet.net/...d-for-gran-turismo-sport/

[Voor 27% gewijzigd door darkreptile op 11-04-2017 19:20]

Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-02 13:32
Dat je pas vanaf de 15e kan racen is wel heel waardeloos, gisteren vol spanning zitten wachten tot hij gedownload is om vervolgens alleen drie auto's in ontvangst te nemen en er alleen maar naar te kunnen kijken... ;w
Nou ben ik ook nog de komende week op vakantie, even nog geen Gran Turismo voor mij dus...

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-03 11:17
Ik heb 15 minuten geleden een mail gehad dat ik mag deelnemen aan de beta.

• Kronos1979
skreppiedoe schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 23:42:
Toen ik gisteren de beta heb gedownload wist ik nog niet dat de arcade mode eruit gehaald zou worden, dat las ik vandaag pas. Al had ik het eerder geweten dan had ik mijn key wel aan iemand gegeven die de beta wel kan/wil spelen.
Code is niet overdraagbaar.
Dus had niet uitgemaakt.
Het is eindelijk weer eens een beta om te testen in dienst van een game. Gaan overal mensen mopperen omdat ze eigenlijk een demo verwachten (zoals tegenwoordig ook 90% van de betas genoemd kunnen worden)

PSN RobinNova

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-03 15:35
Iets genuanceerder, even oefenen voordat je online gaat is ook wel prettig.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
bones schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 09:20:
Ik ben ook van de partij, had 2 playstation accounts, en voor beiden ingeschreven en 2x een beta key gehad.
Ben hem nu aan het downloaden.
Zeg, als je toch 2 codes hebt..... O-)

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:41
ralph075 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 09:54:
[...]

Zeg, als je toch 2 codes hebt..... O-)
sorry heb em helaas al weggegeven.

Maar ik heb hem geinstalleerd, en kreeg een Megane RS, Mercedes SLS en een Ford Mustang. Ik snap dat ze arcade mode eruit hebben gehaald, maar had op zijn minst wel verwacht dat je even een auto kon uitproberen in een solo timetrial ofzo.
Maar nu kan ik helemaal niks, dus moet nu wachten tot 15.00 uur, dan gaat iedereen onervaren de baan op. Dat word vast een zooitje.

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:49
Voxalizer schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 10:11:
[...]

Ik kan me wel voorstellen waar dat door komt. Je krijgt een mail met een persoonlijke link. Zodra je die aanklikt en wat voorwaarden accepteert en inlogged krijg je vervolgens een code. De link is dus persoonlijk maar de uiteindelijke code niet.
Ik hoefde nergens op te klikken, de code stond gewoon in de mail zelf.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• M1d4s
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-03 19:33

M1d4s

PSN - M1d4s010

Als het goed is; YouTube: RobinNova in 1080P

PSN-M1d4s010 / YouTube-M1d4s010 / Twitch-M1d4s010 / PSNracing.nl

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:11
Nieuwevolger schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 13:43:
Is nog iemand die gaat streamen toevallig?
Ik gooi m'n Twitch wel even aan.
RivanovNL is m'n kanaal.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Rivanov
v8power67 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:32:
Owh kreeg net een nismo gt3 gtr bak omdat ik zoveel.kms had gereden. Geen idee hoeveel nodig was.
Had 39 ronden brands hatch gedaan :P
Jammer dat de race nu samen valt met quali f1.
42km was de vereiste.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Kronos1979
Het is een beta om juist de servers te testen....

Het is GEEN demo...

PSN RobinNova

Ja dus... Mag op zn minst verwachten dat het iets doet. Plus nu ze arcade modus eruit gehaald hebben tov amerikaanse beta kan je niks meer doen verder. Waar hun gewoon races tegen ai hadden op bv de nurburgring. Dat wil ik nu ook...
Ben nu het online racen alweer zat.. wil niet op geforceerde tijden maar kunnen race.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-03 21:44
Nu weet ik wel waarom in ben uitgesloten voor de beta toen ik zei dat online het altijd goed moet doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Zo net even gequalificeerd voor de nordschleife race.
Damn ik ben verliefd op dit spel. Handling met controller is zo ontzettend goed. Je hebt zoveel controle erover. Plus de ring is zo goed nagemaakt.
Stuitert alle kanten op haha.
Reed net een 7:05 met de sls. En damn zat op puntje van de bank. Heerlijk.
Ja graphics mogen ieta beter op de pro. Maar begrijp dat er nog geen pro patch actief is. De 60fps haalt ie in ieder geval wel flawless.

Edit.

Damn die gtr gt3 bak rijd zoveel beter dan de sls.
Ben nu net onder de 7min gekomen 6:59.733.
Wel met tcs op 3 net als met de sls want anders is met controller heel moeilijk op te vangen als ie ineens uitbreekt.

[Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 17-04-2017 15:25]

Acties:
  • +1Henk 'm!
darkreptile schreef op maandag 17 april 2017 @ 15:59:
[...]

Weest gerust, zelfs met de g29 kan ik de nissan gtr gt3 niet oppakken, denk dat nordschleifde ff gladder is als andere banen. Mijn tcs blijft dan ook op 2 staan.
Ja speel beetje tussen 2 en 3.
Maar net de downforce op max gezet en tcs op 2 en heb nu een 6:57.2 weer ruim 2sec eraf.
Je verliest meer op rechte stuk maar zitten zoveel bochten in dat voordeel ervan groter is.
Damn wat is dit verslavend. En dit is nog maar time attacken.
Heerlijke game.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-03 19:02
Nordschleife gewonnen :D. Erg veel fouten en steeds 2 man vlak achter me. Nog nooit zoveel fouten gemaakt ook haha.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vlahonda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2021
Ik ben ook bezig met de betatest... en hoewel de game er erg goed uit ziet en loopt (60fps), is het online racen erg buggy. Al mijn tegenstanders jumpen over de baan dus je hebt veel botsingen.
Op de nordschleife bijvoorbeeld dan rijd je achter iemand, en binnen een seconde jumpt de auto opeens naast je of voor je zodat je hem aanraakt. Dan gaat je safety rating weer naar beneden. Iemand voorzichtig inhalen is dus erg lastig omdat je niet goed kan inschatten waar deze persoon echt rijd (jumpt heen en weer over de baan).

Hebben anderen dat ook? Zag dat ik ook een vrij hoge ping had (105). Terwijl ik in alle andere games een ping heb van tussen de 20 en 30. Heb KPN glasvezel 100/100.

Verder word ik ook zelf vaak opzettelijk aangereden, met name bij de start. JAmmer dat er geen schademodel in zit. Bij iracing bijvoorbeeld heb je een risico dat je zelf je eigen wagen aan gort rijd als je iemand van de baan af wilt rijden.

@ voxalizer, wij hebben vandaag samen gereden weet ik nog.

[Voor 13% gewijzigd door vlahonda op 17-04-2017 22:17]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

SqueakyClean schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:33:
Klopt het dat GT Sport geen Fanatec stuurtjes support? Ik kan er weinig over vinden...

Net een Wheel Stand besteld, maar ff handig als ik er een G29 bij moet bestellen. :)
Nee, dat werkt in principe niet. En toch race ik in de beta met mijn Fanatec CSR Elite.

Cronusmax V3 adapter is de oplossing. Het is misschien vrij prijzig maar het is gewoon echt een superding. Zorgt ervoor dat je stuur als G29 gedetecteerd wordt door de PS4. Volledige FFB, alle buttons werken en er is zelfs een oplossing gevonden voor de PS knop en Share button. Je merkt qua rijervaring niks van verschil met het stuur op de PS3 of de PC.

Mocht je er vragen over hebben, stel ze gerust. Ik ben bovendien bezig een Youtube video te maken waarin ik demonstreer hoe zo'n ding werkt en hoe je hem aansluit etc, met als uitgangspunt de PS4 en GT Sport. Denk dat deze eind volgende week klaar is. Ik zal hem hier posten en je evt even de link PM-en.

Het werkt overigens ook perfect met een Logitech G27, DFGT, etc. En tja, de adviesprijs is zo rond de 70 euro maarja... Dat is altijd nog goedkoper dan een nieuw stuurtje.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

vlahonda schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:24:
Nou ik ben al echt helemaal klaar met dat online racen in Gran Turismo Sport. Wat een drama. Los van de mega lag en jumpende tegenstanders, is het gewoon waardeloos dat men elkaar van de baan kan duwen zonder enige gevolgen.

Ik had net op de nordschleife een race, waarbij ik iets van 7.23 had gedaan in de kwalificatie en daarmee op nr 3 starte. Gelijk bij start in de eerste bocht rijd nummer 4 keihard op mij af en ramt mij zodat ik van de baan vlieg en hij netjes kan remmen en de bocht door komt. Met als gevolg dat ik gelijk op nummer 13 zat bij start. Vervolgens de gehele race als ik iemand wou inhalen beuken ze je weer van de baan.
Dit voelt voor mij dan niet echt als racen. Ik heb veel iracing en assetto corsa online gespeeld en daar rijd men een stuk netter, en is het meer "racen" als "beuken".

Ik ben benieuwd hoe de makers van deze game dit soort gedrag gaan afstraffen, maar met het huidige safety rating systeem werkt het niet. Als ik solo rijd dan rijd ik bijna nooit van de baan. Nu door wat online races en elke keer eraf gebeukt te worden, ben ik van rating 20 naar 6 gegaan.

Het ziet er naar uit dat ik de game wel ga kopen, maar dan weer voor de timetrails (tegen vrienden) en races tegen de computer (campaign). Het online racen is zoals het nu is gewoon waardeloos.
Volgens mij is dit altijd nog puur een beta om de servers te testen. Je bent geen functies van de game aan het testen, daarvoor hebben ze waarschijnlijk intern testers. Al dit soort functies komen wel in beeld en worden bijgeteld maar er is geen matchmaking op basis van SR en DR. Ik vind het wel logisch en kan me er niet druk om maken eigenlijk.

Het gaat stiekem puur om je aanwezigheid.

Als er al enige matchmaking is dan is het op basis van je kwalificatietijd. Ik heb vrij matige tijden gereden in de meeste trials, maar op de Nordschleife heb ik wel een aardige tijd staan. Die races zijn dan ook een stuk cleaner. Misschien je tijd gewoon wat proberen te verbeteren?

Maar goed, het blijft een beta. Boeiend. Wees blij dat je kunt racen, er zijn een hoop mensen zonder key die maar al te graag willen. :)

• Kronos1979
Voxalizer schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:48:
[...]

Volgens mij is dit altijd nog puur een beta om de servers te testen. Je bent geen functies van de game aan het testen, daarvoor hebben ze waarschijnlijk intern testers. Al dit soort functies komen wel in beeld en worden bijgeteld maar er is geen matchmaking op basis van SR en DR. Ik vind het wel logisch en kan me er niet druk om maken eigenlijk.

Het gaat stiekem puur om je aanwezigheid.

Als er al enige matchmaking is dan is het op basis van je kwalificatietijd. Ik heb vrij matige tijden gereden in de meeste trials, maar op de Nordschleife heb ik wel een aardige tijd staan. Die races zijn dan ook een stuk cleaner. Misschien je tijd gewoon wat proberen te verbeteren?

Maar goed, het blijft een beta. Boeiend. Wees blij dat je kunt racen, er zijn een hoop mensen zonder key die maar al te graag willen. :)
De Matchmating gebeurt momenteel volledig op Safety Rating.
Ik zit momenteel op 49 safety rating en krijg alleen maar mensen die +/- 3 rating van me vandaan zitten.
Kan je vertellen dat er dan echt enorm clean gereden wordt.
Gisteren 3 races op Nordschleife gehad waarbij dus alle races clean gereden wordt.

Dus ga eerst voor je safety rating en daarna voor je snelle tijden als je lekker clean online wilt rijden.

Matchmaking gaat in ieder geval zeker niet op tijden; daarvoor zitten de tijden op Willow Springs bijvoorbeeld veel te ver uit elkaar.

18 mensen met safety rating binnen 5 punten van elkaar
18 mensen met tijden die meer dan 10 seconden per rondje uit elkaar liggen

Lijkt me duidelijk waar de matchmaking vandaan komt momenteel

PSN RobinNova

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-02 15:56
Ik heb in de beta nu een paar races gedaan, maar gevoelsmatig klopt er voor mijn gevoel geen zak van. De game is ongelofelijk traag en bochten rijden op gevoel gaat voor geen meter. De enige manier is goed naar de Gear indicator kijken en daarop gaan rijden, maar van het racegevoel blijft weinig over. Er zit totaal geen snelheid in deze game.

De car models zijn wel prachtig, maar daar heb je zo weinig aan als de gameplay zo matig is.
Ook speelt een gewone dualshock controller niet lekker, het sturen is echt super "zenuwachtig".
Verder zijn de physics ook niet echt indrukwekkend tijdens het online racen met hele vreemde botsingen.

• M1d4s

M1d4s

PSN - M1d4s010

SqueakyClean schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:33:
Klopt het dat GT Sport geen Fanatec stuurtjes support? Ik kan er weinig over vinden..
iig geen bestaande Fanatec stuurtjes;

UPDATE 2
Good News!
I am happy to announce that we finally signed an Agreement with Sony Computer Entertainment Europe for an officially licensed racing Wheel for the PlayStation 4. Of Course we are in discussions with other regions as well and our target is to make a fully compatible racing wheel for Gran Turismo Sport and other great racing simulations in 2017.

What we can already confirm is that at this point it is not possible to make existing wheel bases compatible anymore.

bron en meer tekst en uitleg;
https://www.fanatec.com/f...compatibility-update-2/p1

[Voor 7% gewijzigd door M1d4s op 19-04-2017 11:43]

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-02 08:46

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Figuur84 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:30:
[...]

De huidige servo's van fanatec zijn niet geschikt. De deal die ze hebben zal resulteren ik een nieuw product wat nog aangekondigd moet worden. Met de cronusmax of de binnnekort beschikbare drivehub kun je echter de huidige fanatec servo's wel gebruiken. Echter dus officieus.
"Huidige servo's zijn niet geschikt" klinkt nogal als een verkooppraatje. Bron?

Daarnaast lijken games als PC en Dirt Rally er totaal geen last van te hebben...

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

De Fanatecs werken uitstekend in pCars en Dirt. Dat ze nu niet meer supported worden is puur en alleen een licentie issue. De stuurtjes zelf zijn wel degelijk geschikt, Sony wil het gewoon niet hebben.

Over de redenen kun je alleen maar gissen. Fanatec spreekt iig niet de gehele waarheid, Sony houdt zich op de vlakte en Thrustmaster is de lachende derde.

Dit speelde overigens al sinds de aankondiging van de PS4. Fanatec heeft naar mijn idee een groot aandeel in dit fiasco door hun starre houding en door te lang de kat uit de boom te kijken.

• M1d4s

M1d4s

PSN - M1d4s010

Klopt Squeaky. Na PC en Dirt Rally release verliep de licentie van Fanatec bij Sony. Games daarna werden niet meer ondersteund ook al zouden de gamedevs dit willen. Tip; voor gebruik van je CSP pedalen op een thrustmaster; http://www.basherboards.com/CPX

Weer terug ontopic;
Ik verbaas soms over meningen hier en elders over het onlinerace gedeelte en dat er liever in SP gegamed wordt. GTSport is volgens mij een pure onlinerace game en het volgende deel (7) word volgens mij weer een "gewone" Gran Turismo.

• Figuur84
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-03-2021
M1d4s schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:02:
Klopt Squeaky. Na PC en Dirt Rally release verliep de licentie van Fanatec bij Sony. Games daarna werden niet meer ondersteund ook al zouden de gamedevs dit willen. Tip; voor gebruik van je CSP pedalen op een thrustmaster; http://www.basherboards.com/CPX

Weer terug ontopic;
Ik verbaas soms over meningen hier en elders over het onlinerace gedeelte en dat er liever in SP gegamed wordt. GTSport is volgens mij een pure onlinerace game en het volgende deel (7) word volgens mij weer een "gewone" Gran Turismo.
Er is nooit een licentie geweest tussen fanatec en Sony. Sony heeft bij release gezegd dat accessoires niet gelicenseerd hoefden te zijn, als game-developers ondersteuning in hun games gaven. Na het succes van project cars op consoles en de enorme stormloop op stuurtjes waaronder fanatec, zag Sony geld mislopen waarschijnlijk, want heeft men het beleid veranderd.

Daarom is de ondersteuning gestopt. Assetto Corsa op ps4 werkte voordat je de day 1 patch downloadde perfect. Ik heb er nog mee gereden zonder tussenadapter, omdat ik de game een week eerder had. Na de patch niet meer. Dat was precies op het moment dat Sony het beleid veranderde.

• M1d4s

M1d4s

PSN - M1d4s010

Figuur84 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:37:
[...]

Er is nooit een licentie geweest tussen fanatec en Sony. Sony heeft bij release gezegd dat accessoires niet gelicenseerd hoefden te zijn, als game-developers ondersteuning in hun games gaven. Na het succes van project cars op consoles en de enorme stormloop op stuurtjes waaronder fanatec, zag Sony geld mislopen waarschijnlijk, want heeft men het beleid veranderd.

Daarom is de ondersteuning gestopt. Assetto Corsa op ps4 werkte voordat je de day 1 patch downloadde perfect. Ik heb er nog mee gereden zonder tussenadapter, omdat ik de game een week eerder had. Na de patch niet meer. Dat was precies op het moment dat Sony het beleid veranderde.
Klopt, nu je dit schrijft; zat onjuist in mijn geheugen. Licentie verliep niet, hij werd ingevoerd.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Figuur84 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:30:
[...]

We hebben het toch over gran turismo sports ofniet?! Idd werkt het nog op pcars 1 en Dirt. Maar games die daarna gereleased zijn niet meer. Ga niet roepen dat ik verkooppraatjes houdt oké? Doe beta-testen voor eea mbt tot fanatec en consoles, weet heel goed waar ik het over heb.
Punt is dat het zeer onwaarschijnlijk is dat dit een hardware gerelateerde limitatie is zoals servo's, maar eerder een software/licentie/driver ding. Precies met de discussie rond de G29 en de G920 (of de T en TX series), beide werken op PC probleemloos, maar het is de console die dus softwarematig limiteert waarop dat ding wel/niet gaat werken. Technisch zijn bv de T300 en TX identiek, het is alleen de security chip die het verschil maakt of hij wel/niet werkt op de andere console. (even buiten vorige generatie, zeker bij Xbox, waar protocol gewoon werd veranderd). En zowel Sony als MS willen geen 'security hub' accepteren om alsnog oudere stuurtjes (G27, CSR etc) te ondersteunen.

En juist door die belachelijke houding zal ik ook niet snel meer 2 consoles hebben, er is (buiten een behoorlijk prijzige base dacht ik) geen enkel stuur dat werkt op PC, PS4 én Xbox.

Tuurlijk heb je nog software matige trucjes, zoals Chonos of Titan, maar die doen zich of voor als een ander stuurtje, of emuleren van een controller, beide niet bepaald wenselijk.

Iemand een idee tot wanneer de beta loopt?
Heb al paar dagen niet meer de beta gespeeld. Hoop dat ie nog wel effe doorloopt.

Vind btw dat menutje wat je kan besturen voor tcs etc wel geniaal. Zeker leuk om dan ook de sectoren tijden te bekijken. Plus de optimale ronde erbij te zien. Wat soms ook frustratie opwekt want dan rij je de ballen uit je broek en zie je dat je bepaalde sectoren ooit sneller gedaan hebt en dus sneller kan haha.

Hoop alleen dat ze in de final game wel meer races doen op andere rijden. Liefst gewoon elk uur een race of elk half uur. Want de tijden die ze nu kiezen heb ik vaak geen zin om te racen ivm eten of tv kijken/f1/voetbal etc.
Zou handig zijn als ze een soort van kalender maken en dan per dag de races laten zien. Maar dat je dan een sorteer optie kan maken met de uren/tijden die jou fijn lijken. En groeps/klasse opties etc.

Verder ben ik benieuwd of er enige vorm van customalisatie in de final game zit.

Enne iemand zei hier dat er nog wel een gt7 kwam. Maar kaz heeft duidelijk gezegd dat je gt sport kan zien als gt7. Dat het gewoon de opvolger is en volledige game is na gt6.
http://www.digitalspy.com...gran-turismo-7-after-all/
"The reason we called it Gran Turismo Sport was that we really wanted to incorporate the FIA events," explained Gran Turismo creator Kazunori Yamauchi.

"Thinking about it now, yeah, we could have called it Gran Turismo 7. But it's got so many features, we wanted it to be different."

So there you go. It is actually Gran Turismo 7 but with a new Gran Turismo Sport name.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kronos1979
Voxalizer schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:45:

Voor wie is die Sport mode dan? Voor de Lone Wolf die geen buddies weet te vinden om clean te kunnen racen? Voor de absolute top coureurs die in de absolute top rijden? Ik kan me redelijk staande houden online maar ik zal net niet meekunnen met de 'aliens', dus wat heb ik te zoeken in zo'n Sport mode?

Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Zover ik begrepen heb kun je straks in sportmodus voor twee doelen rijden.
Om je land zo hoog mogelijk te laten staan in de ranking of ditzelfde maar dan voor het merk.
Er zou dan ook een landencup en een merkencup gaan zijn.

Kan me voorstellen dat als je middels je eigen prestaties bij kunt dragen aan één van beide doelen dat dit stimuleert.

Ook ga je credits verdienen met racen waardoor je weer auto's kunt vrijspelen.

Als laatste zijn er nog je daily workouts (nu alleen km's per dag).

PSN RobinNova

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kronos1979
Voxalizer schreef op maandag 24 april 2017 @ 16:15:
[...]

Op de korte termijn misschien, ik doel meer de lange termijn. Op een gegeven moment heb je alle auto's die je wilt hebben, met de juiste setups. Volgens mij is Sport mode vrij snel niet meer zo relevant, en vormen mensen hun eigen leagues buiten Sport mode om. Wat ik op zich zou toejuichen zelfs.

Tenzij ze echt een reden geven om het te blijven doen, de dingen die je post kunnen daarbij helpen... Maar als ik zie hoe snel mensen klaar waren met de Seasonal Events en Quickraces in GT6 (wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt als Sport mode, maar dan gecombineerd tot 1 mode) heb ik er eigenlijk niet zoveel vertrouwen in.

Maar goed, we zullen zien. :)
Ik hoop dat we competities op kunnen zetten en dat de game dit faciliteert voor ons.
Via psnracing.nl hebben we best een aantal seizoen gedraaid met Project Cars en zijn we klaar voor Assetto Corsa.

Ik houd echt goede hoop dat GTSport daar ook bij kan komen.

PSN RobinNova

Acties:
  • +1Henk 'm!
Phase schreef op zondag 30 april 2017 @ 10:17:
[...]

Ik heb GT 3, 4, 5, en 6 helemaal kapot gespeeld, avonden en nachtenlang alleen maar de ring gereden, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik hem liever rijd in Project Cars (ook ps4) , daar is het qua handling een stuk beter voor elkaar dan GT.

Voor wat ik tot nu toe gezien heb ben ik bang dat ik gt sport ga overslaan, maar vooralsnog de kat nog maar eens uit de boom kijken als hij uit komt :P
Heb p cars op pc en ps4 en sinds kort ook op x1, maar vind het gewoon niet lekker spelen. Zeker met controller is het niet goed te doen. Waar gt sport met controller gewoon echt beste ervaring met controller ooit is voor mij. Terwijl ik alle voorgaande gt's al prima met controller vind spelen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
Gran Turismo Sport Closed Beta Gets Huge 9.8GB Update

Polyphony Digital has pushed out an update for the Gran Turismo Sport closed beta. The update addresses numerous issues, and weighs in at a whopping 9.8GB.

A short list of patch notes has accompanied the v1.05 update. According to the list, improvements have been made to the physics and force feedback engines, though no specifics were given. The Sportsmanship rating has been corrected in terms of judgement and display, while a set of quick options have been added to the Pause menu.

The big news is a massive expansion of the existing Sport race schedule. Previous versions of the beta limited racing to a few hours each day, but v1.05 has the daily races running almost non-stop. This could mean another expansion into yet more territories, or the ability for Europeans to race against North Americans.

The large download size hints at other hidden content, but what? Last month, the big news was Porsche officially joining the franchise. Polyphony showed off three new circuits shortly after — Blue Moon Bay, Dragon Trail, and Sardegna. Players have already driven two of those new tracks, but Sardegna has only been visible as a replay from the main menu.

Existing beta players have already reported several undocumented changes, such as the inclusion of ghosts in qualifying. The chase cam has also received an update, allowing players to choose its relative stiffness compared to the car’s movements.

Acties:
  • +1Henk 'm!

Laat verschil zien met de chase cam.
Terug naar de gt3 cam, ziet er goed uit.

Acties:
  • +1Henk 'm!
J3zus wat is dat punten systeem bagger.
Net rondje op een oval gedaan rij eerste, ga iemand lappen die dan mij beukt en ik krijg minpunten... Wordt van achter gebeukt ik minpunten... Wtfff.
Nee dit systeem werkt voor geen enkele centimeter.

Sowieso maak mensen die gelapt worden automagisch gewoon ghosts want dit slaat nergens op... Van die kut kinderen die mensen die eerste rijden gaan beuken... Beetje forza niveau hiero.
Nee geen goeie online ervaring zo.

[Voor 31% gewijzigd door v8power67 op 03-05-2017 12:12]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

v8power67 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:11:
J3zus wat is dat punten systeem bagger.
Net rondje op een oval gedaan rij eerste, ga iemand lappen die dan mij beukt en ik krijg minpunten... Wordt van achter gebeukt ik minpunten... Wtfff.
Nee dit systeem werkt voor geen enkele centimeter.
Sterker nog, het is zo ondoordacht dat degene die beukt er in veel gevallen beter mee wegkomt dan degene die gebeukt wordt. Voorbeeld:
Jij rijdt voorop, nummer 2 beukt jou van de baan af. Zowel jij als hij krijgen een minpunt (want, contact), maar omdat jij van de baan raakt krijg je daar een extra minpunt door. Mocht je zelfs spinnen en erg langzaam moeten draaien en de baan weer op rijden, krijg je NOG een extra minpunt vanwege 'gevaarlijk rijgedrag'.

Degene die nu voorop rijdt heeft dus positiewinst, en krijgt bovendien doordat hij de race voorop uit kan rijden meer pluspunten (want: alleen rijden is clean), dan die ene minpunt die hij in deze situatie heeft gehad. Spend some to get some, lijkt me niet de juiste filosofie in racegames.:)

Tja. Werk aan de winkel. Ik zit zelf op een vrij hoge SR (B, prepatch was het in de 60) momenteel maar ook daar beuken mensen nog vrij veel. Soms is het niet echt expres maar toch.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-03 21:44
Nurburgring is ook een mooie baan haha, eindig normaal altijd achteraan, maar hier hoef ik m'n bmw op de baan te houden en je eindigd in de top 6. Wel jammer dat bij de start de auto's zo ver van elkaar staan, maakt het wel minder spannend.

YouTube: \[4K] Lets Play Gran Turismo Sport Beta on PS4 Pro!

Pro support zit wel in de beta, alleen is er geen supersampling voor 1080p gebruikers.... (anders draaid die op 1800p checkerboard)

[Voor 4% gewijzigd door Nieuwevolger op 13-05-2017 16:37]

Acties:
  • +2Henk 'm!
Sony heeft digital foundry gecontacteerd over gt sport.
1080p spelers krijgen 8xmsaa plus andere extras.
Geen idee of al in beta zit maar denk het niet.
UPDATE 25/5/17 1:00pm: Sony has been in touch to point out additional 1080p features in Gran Turismo Sport for PS4 Pro users, specifically that along with the significantly improved in-game frame-rate and unlocked replay performance we've highlighted in the 1080p comparison further down this page, anti-aliasing is also enhanced with the inclusion of 8x multi-sampling (MSAA).

ARTICLE CONTINUES BELOW

This does change the conversation, as 1080p with 8x MSAA would be a fascinating comparison point with an 1800p checkerboard presentation downscaled to full HD resolution - conceivably, the presentation could be cleaner. Polyphony has done something similar before with its lower resolution modes of course, with improved MSAA present on the 720p mode of Gran Turismo 5.

It's an aspect we should have picked up on and apologise for missing, because reviewing further media does show the difference - though in fairness, the MSAA coverage does seem a touch inconsistent and the effect overall is subtle. Polyphony Digital has supplied a brace of shots here (the first two in the sequence), and we've supplemented that with a few of our own shots.
http://www.eurogamer.net/...mo-sport-ps4-pro-analysis

Dat is wel netjes dan. Al is de implementatie nu nog wat soft volgens digital foundry. Maar in artikel is te zien fotos van pd zelf.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Grote nieuwe patch van 17gb.
Game physics have been updated.
- Force Feedback intensity has been adjusted.
- Various sound sources have been updated.
- Online experience has been improved.
- Rolling starts now available in [Daily Races].
- The algorithm behind the calculation of the Sportsmanship Rating has been changed.
- It is now possible to assign specific buttons to hazard lights and indicators.
- The braking indicator can now be switched ON/OFF under [Driving Options].
- Saved game data files are now stored online
- Fixed certain bugs.

Maar je kan nu dus je "stoel" afstellen in cockpit view. Briliant want veel autos is standaard positie bagger.

En er zijn op de nurburgring wat nieuwe bomen geplaatst. Zijn echt flink aan het timmeren eraan.

Maar beste is het geluid. Met de gr4 gtr rijden klinkt zo gruwelijk. En dan bij gaslos gaat ie lopen sputteren uit de uitlaten. En dan terugschakelen klinkt gewoon ziekelijk lekker.
Damn wordt echt de beste racer dit jaar voor mij !!!!

[Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 31-05-2017 14:59]

Acties:
  • +3Henk 'm!
Is de dubbel post waard :

Klinkt echt heel erg goed.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:28
Maar nu ben ik toch benieuwd naar hoe het klinkt als je cockpitview speelt.

Vincere Per Belli

Acties:
  • +1Henk 'm!
In cockpit view hoor je nu steentjes die de onderkant raken als je offroad gaat, je hoort nu schakel geluiden, bij de gtr gr3 auto is die behoorlijk hard.
Plus dat je nu je positie kan aanpassen in cockpit view.
Maar het is wel zoals logisch is stiller dan buitenbeeld.
Maar met de megane rs n400 hoor je nu wel een soort aanzuiggeluid van de motor in cockpit view.
Overal is het geluid gewoon godsgruwlijk aangepast en klinkt nu zo beetje alle wagens echt heerlijk.
Vooral die downshifts zijn echt de beste geluiden die ik heb gehoord ooit in een racer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennis585
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:58
@Jasphur

GT Sport lijkt erg veel op Project CARS.

Acties:
  • +1Henk 'm!
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1353297&page=100000

Dit topic in de gaten houden, heeft veel info en mooie gifs en plaatjes.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:38
Inderdaad. Grappig om even snel het begin en het einde van het topic te vergelijken. Dan is de beta echt snel aan het verbeteren :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 00:29
Hier de patch vast van 17,46 GB aan het downloaden. Daar wordtje niet blij van als je die moet downloaden, als je net wilt gaan gamen.

[Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 02-06-2017 16:29]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Jumpman schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:22:
Hier de patch van vast 18GB aan het downloaden. Daar wordtje niet blij van als je die moet downloaden, als je net wilt gaan gamen.
Was bij mij in 30min binnen.
Maar ja heb liever dat ze wel patches maken ookal groot dan niks. Zeker voor een beta is dit zeldzaam van dit formaat maar damn PD wil echt laten zien dat ze keihard werken om deze game zo goed mogelijk te maken.
Echt krijg steeds meer vertrouwen erin.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 00:29
v8power67 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:50:
[...]

Was bij mij in 30min binnen.
Maar ja heb liever dat ze wel patches maken ookal groot dan niks. Zeker voor een beta is dit zeldzaam van dit formaat maar damn PD wil echt laten zien dat ze keihard werken om deze game zo goed mogelijk te maken.
Echt krijg steeds meer vertrouwen erin.
Als je wilt gaan gamen, wil je toch niet nog 30 minuten wachten? Daarom heb ik hem vanmiddag vast in de download gegooid. Kan ik later vandaag meteen gamen.

Niks op tegen zo'n update natuurlijk. :)

[Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 02-06-2017 16:33]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Tsja, daarvoor hebben ze PS+ hè.

You save everyone, but who saves you?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mickw
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:23
Zo oneerlijk al deze reacties, ik wil ook een beta code ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:41
mickw schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 19:54:
Zo oneerlijk al deze reacties, ik wil ook een beta code ;)
Voor ons voelt het straks als een nieuwe ervaring. Voor de betatesters is het tegen die tijd oude meuk. 8) :+

YouTube

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennis585
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:58
@Jasphur

Ik speel de beta al een week of wat niet meer omdat het saai aan het worden was
door de weinige circuits en auto's die er in de beta zitten.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Mijn hemel wat ziet dit er gewoon echt uit.

Nog meer beelden:

[Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 17-06-2017 02:37]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Jasphur schreef op maandag 19 juni 2017 @ 09:02:
Wow. Erg goede vergelijking. Hoe is de off-track sfeer bij GT? Staat alles stil of leeft het ene beetje?
In de beta zie je genoeg leven langs de baan.

• Jasphur
- Speciale verpakking.

Oke bijzonder haha.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dvdkiwi schreef op maandag 10 juli 2017 @ 08:18:
Dat hebben ze in het verleden ook gedaan met hun GT Academy, dus het zou zo maar weer kunnen ;)
Kans alleen net als vorige keer, Nederland uitgesloten :P

Acties:
  • +1Henk 'm!
Dat autootje is bijna dezelfde als in de Signature Edition van GT5, dat was ook een SLS AMG. In de USA en Japan kregen ze toen een veel mooier autootje, een GT-R. Ook vraag ik me af in hoeverre het Apex boek verschilt van die in de GT5 Signature Edition GT5.
Om die redenen haal ik deze keer gewoon de normale steelbook editie, de CE extra's zijn het voor mij niet waard.
Van pCars 2 zit ik wel te denken aan de Collector's Edition, die is wel wat duurder maar daar zit naast een autootje ook een car pack én de season pass bij.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-02 08:46

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Nog meer single player beelden:

Zoeter erg gelikt uit! Alleen wel lange laadtijden?

Nu ff jouw video bekijken, @dvdkiwi.

Edit: ff een lijstje van alle tracks die ik in de video's zie.

Tracks in Circuit Experience:

Kyoto Driving Park - Miyabi
Kyoto Driving Park - Yamagiwa
Brands Hatch Grand Prix Circuit
Willow Springs International Raceway: Streets of Willow Springs
Willow Springs International Raceway: Horse Thief Mile
Willow Springs International Raceway: Big Willow
Nürburgring Nordschleife
Nürburgring GP
Tokio Expressway - East Outer Loop
Northern Isle Speedway
Blue Moon Bay Speedway
BB Raceway
Tokyo Expressway - Central Outer Loop
Suzuka Circuit
Autodrome Lago Maggiore - GP
Dragon Trail - Seaside
Mount Panorama Motor Racing Circuit
Alsace - Village
Fishermans Ranch
Sardegna - Windmills
Colorado Springs - Lake

Dit lijkt me niet de complete tracklijst. Sommige no-brainers ontbreken, zoals Brands Hatch Indy en er zitten een paar hele simpele tracks bij.

Hoogtepunt: Mount Panorama. Hopelijk komt Spa nog in de Final versie, maar vrees van niet.

[Voor 75% gewijzigd door SqueakyClean op 28-07-2017 22:01]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
SqueakyClean schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:31:
Ik heb begrepen dat deze GT helaas geen single player career modus krijgt. Ofwel geen Sunday Cup etc.

Het wordt voor de SP dus een checklist en verder niet.

Toch wel erg jammer...
Maar dat was toch van te voren al wel redelijk bekend? :)

Dat er iconische tracks missen is inderdaad jammer, maar ik denk niet dat ik ze erg ga missen;
tegenwoordig heeft bijna elke racegame dezelfde tracklist. De fictieve tracks heb ik niet zo'n problemen mee, die vind ik in de GT games vaak wel tof.
Voor het racen op echte tracks blijf ik ook nog gewoon pCars spelen.

Een van de grote pluspunten vind ik toch wel dat ze de "sport" kan opgegaan zijn. Het lijkt nu meer een échte racegame te gaan worden in plaats van een autoverzamelgame (al had dat ook zeker zijn charme).

First GT Sport Tokyo Expressway Night Gameplay Footage
Ziet er goed uit en klinkt fantastisch.
Livery editor ook heel uitgebreid.
Dit wordt toch wel.mijn racer van het jaar.

Psacces video.
Rijden is nie echt goed maar komt door speler. Maar dan ziet er verder geniaal mooi uit.

[Voor 25% gewijzigd door v8power67 op 03-08-2017 18:18]

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:12
Prachtig, wordt genieten.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Stop met posten aub; ik kan niet wachten :P
Nu maar hopen dat ie niet, zoals het Polyphony betaamt, op het laatste moment uitgesteld wordt...

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03 04:51

Patjeee

Ik woon in Boston MA

als iemand zo graag de USA CE versie wil laat me weten :') koop m wel en verstuur het naar jullie
Ik kwam onderstaande video tegen. Eigenlijk een samenvatting van alles wat we al weten,
maar dan in het Italiaans en dat is best grappig ;)

Holy damn gt sport photo mode is serieuze next level shit.

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-03 15:21
dvdkiwi schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 14:02:
Weinig auto's: niet mee eens; 177 auto's vind ik best wel wat. Van mij hoeven er geen honderden in te zitten, zolang er maar een beetje variatie in zit. Van wat ik tot nu toe gezien heb ga ik me met de carlist niet echt vervelen.
Mee eens; ik vond de 1076 auto's in GT5 een tikje overdreven en hoop dus op een breed scala aan verschillende wagens. Verwacht nog wel wat extra banen en hopelijk met variaties (rallycross, shortcuts) hierbinnen.

en dan te bedenken dat ik in GT5 daadwerkelijk 1000 verschillende auto's in mijn virtuele garage had staan

Flickr PSN

• Jasphur
dvdkiwi schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 14:02:
Weinig tracks: eens. Hopelijk komen er in een later stadium nog bij. De tracks die ik zie stemmen mij dan wel weer vrolijk.
Weinig auto's: niet mee eens; 177 auto's vind ik best wel wat. Van mij hoeven er geen honderden in te zitten, zolang er maar een beetje variatie in zit. Van wat ik tot nu toe gezien heb ga ik me met de carlist niet echt vervelen.
Ik ben het met je eens dat 177 auto's meer dan genoeg is voor een race game. Maar wat ik altijd al sterk heb gevonden aan GT is dat je ook gewoon met een normale straatwagen een rondje op Monza kon rijden. Ik begrijp echt wel dat Poly niet een 306'je uit 1999 in super detail gaat uitwerken.

Maar goed, het heet GT sport en niet GT straatauto simulator. :P

• MB23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:42
Ik ben eerlijk gezegd wel blij met een gelimiteerd aantal tracks. Hou persoonlijk niet zo van 4 verschillende uitvoeringen van 1 baan en dan ook nog een reverse en een gespiegelde versie.

Doe mij maar liever een paar goede real life circuits, een paar steden en een paar point to point.

Ik hoop dat er ook een keer een time trial ranking komt is een console game zodat het echt een uitdaging word om op alle banen een goede time trial te doen.
dvdkiwi schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 10:39:
Op de Xbox werkt de rumble bij racegames toch heel anders dan bij de DS4 > rumble in de triggers vs alleen controller rumble?
Xbox heeft en rumble in controller zelf en rumble in de triggers. Dus je krijgt feedback tijdens remmen/gasgeven.

Fotomode en shapelocations kunnen me gestolen worden, zeker nu ze de sport kant op zijn gegaan.
Maar eerlijk is eerlijk, de fotomode foto's zijn wel erg mooi.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dvdkiwi schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 15:12:
Fotomode en shapelocations kunnen me gestolen worden, zeker nu ze de sport kant op zijn gegaan.
Maar eerlijk is eerlijk, de fotomode foto's zijn wel erg mooi.
Zo zat ik op m'n werk wel eens te grappen, heb een berg van die photomode uit GT5 (of 6) als bureaublad achtergrond, collega's laten gokken of het echt is of niet. Zaten er toen al aardig wat tussen waar het gewoon amper te zien was, dat zal met GT:S wel factor 10 mooier worden.

Daar snap ik dan ook echt helemaal niks van....
Eerst de HDR en 4K photomode promoten (hoe weet je anders hoe Ferrari-rood er écht uit ziet) en dan met een PS Slim komen.
Was het een Pro geweest dan was het een instabuy, nu kan ie met gestolen worden.

Ik heb ergens (dacht op GTplanet) vergelijkende GT screenshots gezien, gemaakt op de normale PS4 en op de Pro. Ik vond de verschillen dermate klein dat ik het niet waard vind om er een Pro met 4K tv voor aan te schaffen, dus de normale PS4 wordt pas vervangen als ie kapot gaat ;)

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:07
dvdkiwi schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:20:
[...]

Dit is puur een persoonlijke keuze natuurlijk.
Ik laat pCars 2 schieten omdat de game zoals ik het zie weinig verschilt tov deel 1, en aangezien ik me met deel 1 nog prima vermaak koop ik pCars 2 ergens volgend jaar wel als GOTY voor een mooi prijsje.

Tot die tijd speel ik pCars1 en GT Sport gewoon naast elkaar :)
Dan heb je het over games die weinig verschillen tov voorgaande delen en koop je GT Sport... 8)7 Ik denk dat Polyphony zijn beste tijd heeft gehad. Met de eerste delen waren ze baanbrekend op het gebied van graphics, content en handling, maar inmiddels worden ze voor mijn gevoel aan alle kanten voorbij geschoten en gaat de ontwikkeltijd helemaal nergens meer over.

GT Sport was interessant geweest als het de VR-zaken op orde zou hebben, maar daar lijkt helaas weinig van terecht te komen. ;(
Pagina: 1 2 3 ... 35

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee