Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Dashter
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 10:53
quote:
dvdkiwi schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 13:24:
1:29.237 op Lago Maggiore West II met de M4 Gr.4 :)
Na 16 ronden vielen de sectoren eindelijk lekker, alleen sector 1 had nog 1 2 tienden sneller gekund.

[video]

Als ik mijn ronde vergelijk met de nummer 3 uit de top 10 lijkt het helemaal niet zo veel te verschillen, maar toch komt hij 1.8(!) sec eerder over de finish :D
Hjallo verwacht ik ook wel ergens in een hoge 1:27.

Kleine rant nog: laat ze alsjeblieft dat automatisch terug op de baan plaatsen eruit halen. Wat ontzettend irritant is dat.
Mooie vid :P Zag het als aanmoediging en ben nt onder jou gedoken O-)
Er zit nog wat meer in maar dat krijg ik er voorlopig nog niet uit.

Inderdaad altijd schrikken hoe de top 10 2 seconden per lap sneller is maar elk afzonderlijk stukje even snel lijkt als je eigen ronde.

EDIT: Zit die rem-bug er nog altijd in of niet? De rempunten van de Bugatti op Dragon Tail kan ik bij sommige spelers echt niet zelf aanhouden.

Dashter wijzigde deze reactie 10-02-2018 15:31 (7%)

PSN: DePloren

• rgarretsen
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22-02 22:03
Ja die glitch zit er nog steeds in, banden bug ook nog volgens mij.

Even paar rondjes lagio gedaan, had eindelijk weer eens even de tijd om te spelen. 1.28.5 nu, 28.0 optimaal, vanavond nog maar eens even proberen :)

PSN: RONALD_Oo

• GaHard
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 09:37
Heey,

Speel ook veel Gran Turismo. Hier wat top10 tijden van mij.

YouTube: GTS Top 10 Lap
YouTube: GTS Hotlap Monza
YouTube: GTS Hotlap Nurburgring
quote:
Damn strakke tijden !!
Voeg me maar toe : hjallo
Denk dat we mekaar wel kunnen uitdagen qua tijden ;)
Athans vrees dat ik het afleg maar vins wel leuk om veel mensen te hebben in mn friendslist die gt spprt spelen.
quote:
Dashter schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:27:
[...]

Mooie vid :P Zag het als aanmoediging en ben nt onder jou gedoken O-)
Er zit nog wat meer in maar dat krijg ik er voorlopig nog niet uit.

Inderdaad altijd schrikken hoe de top 10 2 seconden per lap sneller is maar elk afzonderlijk stukje even snel lijkt als je eigen ronde.

EDIT: Zit die rem-bug er nog altijd in of niet? De rempunten van de Bugatti op Dragon Tail kan ik bij sommige spelers echt niet zelf aanhouden.
Spelen met de rembalans. Ik zet hem bij de Bugatti op -5 dus max op voorwielen.
Ding wil zn kont erg graag omgooien tijdens remmen/gaslos.
quote:
dvdkiwi schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 13:24:
1:29.237 op Lago Maggiore West II met de M4 Gr.4 :)
Na 16 ronden vielen de sectoren eindelijk lekker, alleen sector 1 had nog 1 2 tienden sneller gekund.

[video]

Als ik mijn ronde vergelijk met de nummer 3 uit de top 10 lijkt het helemaal niet zo veel te verschillen, maar toch komt hij 1.8(!) sec eerder over de finish :D
Hjallo verwacht ik ook wel ergens in een hoge 1:27.

Kleine rant nog: laat ze alsjeblieft dat automatisch terug op de baan plaatsen eruit halen. Wat ontzettend irritant is dat.
Zit er niet in... Heb een hoge 28 staan nu, maar had kort de tijd. Maar vind de flow van reversed circuit niet fijn. Die eerst bocht nekt me erg..
Geef mij maar lago Maggiore normale richting. Daar ben ik best competitief.

v8power67 wijzigde deze reactie 10-02-2018 20:08 (61%)

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL Mijn corsa b W.I.P/ x5670@4.4ghz||rx480 4gb saphire nitro@ 1400/1870mhz|| 12gb @1771mhz||850evo 256gb||

• GaHard
quote:
v8power67 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:05:
[...]

Damn strakke tijden !!
Voeg me maar toe : hjallo
Denk dat we mekaar wel kunnen uitdagen qua tijden ;)
Athans vrees dat ik het afleg maar vins wel leuk om veel mensen te hebben in mn friendslist die gt spprt spelen.

[...]

Spelen met de rembalans. Ik zet hem bij de Bugatti op -5 dus max op voorwielen.
Ding wil zn kont erg graag omgooien tijdens remmen/gaslos.

[...]

Zit er niet in... Heb een hoge 28 staan nu, maar had kort de tijd. Maar vind de flow van reversed circuit niet fijn. Die eerst bocht nekt me erg..
Ik zal je even toevoegen van de week. Heb je PSN weleens zien staan op de boards. Lees ik nou dat je dat doet met een DS4 ? Dat vind ik serieus knap dan. Rij zelf met T300 + G27 pedalen.
quote:
GaHard schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:13:
[...]

Ik zal je even toevoegen van de week. Heb je PSN weleens zien staan op de boards. Lees ik nou dat je dat doet met een DS4 ? Dat vind ik serieus knap dan. Rij zelf met T300 + G27 pedalen.
Ja klopt ds4 idd. Heb soms ook echt last van mn klauwen ervan haha.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL Mijn corsa b W.I.P/ x5670@4.4ghz||rx480 4gb saphire nitro@ 1400/1870mhz|| 12gb @1771mhz||850evo 256gb||

• rgarretsen
quote:
v8power67 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:05:
[...]

Laat maar zo, sta ik voor de verandering eens een keer boven je >:) :P

Eerste bocht met ik met je eens, rare flow :*)

quote:
rgarretsen schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:46:
[...]

Laat maar zo, sta ik voor de verandering eens een keer boven je >:) :P

Eerste bocht met ik met je eens, rare flow :*)
Hahaha had helaas maar half uurtje vandaag, sleutelen aan m'n Corsa en uit eten erna..
Maar dalijk effe proberen mn tijd te verbeteren.

• Banaan86
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 21-02 22:25
Hmm, net een paar laps geprobeerd op Lago Maggiore. Kom tot nu toe niet verder dan 1.31. Er zit nog zeker meer in maar moet de flow zien te pakken te krijgen

• Education
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 21-02 17:13
quote:
MB23 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:55:
Gr.1 op Dragon Trail is wel dope! Zit nu op een 1:22.665 met de Porsche.

In races zit ik steeds bij de beste 2-5 (in een groep met DR B ).
Netjes.

Maar echt, Dragon Trail in de GR1 is echt super. Vanavond echt van genoten. De Bugatti's zijn voor mij nog even out of league, maar kom een heel eind in de Porsche. Jammer dat de Gr1 auto' s zo duur zijn... ;)

psn: r320-321

• Daniel_Elessar
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12:24
Soms snap ik die rating echt niet, of duurt het even voordat je dat ziet in die kudo’s Stats. Gisteren 3 races gereden op Lago en telkens van zo’n beetje achteraan gestart de top10 ingereden en volgens dat status is DR toch gezakt?! Heb nette races gereden en telkens minstens 12 ingehaald die ook de CS rating hadden. Vind ik vreemd. Wel een leuk circuit zo al is die eerste bocht inderdaad iets “raar”.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• DeTjuk
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 09:29

DeTjuk

PSNRACING.NL - FUN is #1

Gisteren ook een poging gedaan op lagio maggiore. Een hoge 1.29 met de M4 was het beste wat ik er uit kreeg. De top rijdt daar idd nog weer 2 seconden af... Knap hoor. Uiteindelijk P2 geindigd.

Maar goed, had wel een leuke race.

Vanavond gaan we weer met de KTM XBOW van start op Brands Hatch Indy, check hieronder voor de info.

Bijna vergeten, we hebben tegenwoordig ook een Time Trial competitie.

Dus heb je geen zin om op vaste tijden te racen, maar je bent wel competitief ingesteld, doe dan mee met onze TT challenges! Check de site in mijn handtekening voor meer info!

DeTjuk wijzigde deze reactie 11-02-2018 11:31 (27%)

[PSN: DeTjuK] [YouTube] [psnracing.nl] [Twitter] [Facebook]

• Canard
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 10:50
quote:
DeTjuk schreef op zondag 11 februari 2018 @ 11:21:
Bijna vergeten, we hebben tegenwoordig ook een Time Trial competitie.

Dus heb je geen zin om op vaste tijden te racen, maar je bent wel competitief ingesteld, doe dan mee met onze TT challenges! Check de site in mijn handtekening voor meer info!
nice!

• Dashter
Lago Maggiore is echt met elk type auto een uitdaging =) Zat daarnet de hele tijd met de 'One Make VW Scirocco' te knallen op 2:05:3 in de veronderstelling dat ik echt niet sneller kon. Na 20 min pleur ik er toch een 2:04:8 uit met een optimal van 2:04:4.

Weer wat later haal ik die 2:04:4 ook binnen en staat mij optimal op 2:03:9 (genoeg voor de top 10 op dat moment). :)

In de race wel rot: In de voorlaatste bocht ga ik echt miniem te wijd en heb ik een penalty van 2.064 aan m'n broek. Ik denk niet inlossen uit zekerheid, want de auto achter mij ligt toch op 2.3 sec afstand. Maar die penalty wordt dus afgerond naar 3 sec ipv naar 2 sec :P
Wel echt rot als je ziet hoe ik maar een centimeter over de lijn ga, maar goed, de grens ligt ergens dus geen probleem.

• MB23
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 09:00
Ik denk dat die penalty was voor die muziek tijdens het rijden ;)

MB23 wijzigde deze reactie 11-02-2018 20:09 (13%)

• Shiver23
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Net aardige race gereden in de manufacturer cup. Krijg ik in de een-na-laatste ronde een penalty van 10’seconde aangenaaid waardoor ik tweede wordt.

Soms...

PSN: Shiver23 //

• Def87
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 22-02 20:01

Def87

DefXtreme

quote:
Shiver23 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 23:27:
Net aardige race gereden in de manufacturer cup. Krijg ik in de een-na-laatste ronde een penalty van 10’seconde aangenaaid waardoor ik tweede wordt.

Soms...
[video]
Wel schandalig dat je hem inhaalde, en daarna niet netjes zijn plek terug gaf. Penalty is volkomen terecht :+

XBL/PSN Gamertag : DefXtreme

• rgarretsen
Hmm vandaag alweer Gr1 op interlagos. niet dat ik het zo erg vind, maar hadden we die een paar dagen terug ook al niet.

Persoonlijk heb ik het niet zo op de Gr1, gaat me veels te snel :)

• Daniel_Elessar
@rgarretsen Ja, die auto's zijn behoorlijk intens. Daarstraks in een open lobby 20 ronden op dragon trail met die gr1 auto's. Heerlijk om eindelijk in zo'n flow te rijden met die dingen. Als je daarna een gr4 race start val je in slaap. Zo'n verschil in snelheid en alles eigenlijk :) Leuk dat dat zo over komt want er zijn niet veel mensen die die auto's cht bestuurd hebben.

Dit filmpje blijft genieten, de snelheid waarmee hij overal doorheen gaat _/-\o_

Net de professional GT League op Willow Springs 7 keer gedaan, met een getunede 458 Italia. Wat een ontzettend gescripte onzin zeg :/
Elke start in bocht 1 vliegt de Xbow eruit, op exact dezelfde manier. In de laatste bocht voor start/finish vliegt de Enzo eraf, elke keer op exact dezelfde manier. En dat zijn slechts twee voorbeelden.
En dan de "physics":
Kom ik buiten de baan dan schuif ik zowat half Texas door, komt de AI buiten de baan dan hebben ze plots rallybanden en staan binnen 2 seconden weer op de baan zonder snelheidsverlies.
De 7e keer had ik moeten winnen maar de 458 Italia op plaats 1 kreeg opeens een hele vreemde boost. Nooit dat die mijn getunede 458 voor kon blijven.
Ik laat de GT League wel voor wat het is, dit gaat echt drie keer nergens over :')

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Smithkj
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 20-02 19:11
Haha, ja, dat had ik ook met die race. ik reed 'm met een Xbow en dat bleek toch wel lastig te zijn. Maar, als ik mn snelste rondetijd constant zou rijden dan zou t moeten lukken en dat was ook het geval. dus op die manier: netjes de race uitrijden is het uiteindelijk gelukt. Maar echt hoogstaand is de AI niet :)dus dan wordt t toch een race tegen jezelf.

Het is jammer dat ze niet een soort championship ervan hebben gemaakt zoals in de oude GT's: dat gaf dan vanuit punten verzameling nog een en een mooie reward wagen. dat verzachtte altijd een beetje de pijn van de beperkte AI binnen GT :)

• SonnyBBQ
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21-02 18:05
Zelfs in de arcade races is het steeds hetzelfde. Probeer maar eens GR3 op Dragon trail, steeds dezelfde volgorde van wagens. Ik mis toch wel de variatie en competitieve AI van Project Cars.
Dat zou al beter zijn ja.

Voor de xp is het wel lekker; je pakt in de Pro League ca 1,000 xp per (8 ronden) race, daar moet je in Sport mode zo'n 5 7 races voor rijden.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Dashter
Met de Atenza op de Oval merk ik vandaag wel voor het eerst het nadeel van spelen met een controller.
Ik zit op dit moment op 100ms van een top-10-tijd, maar ik kan in de aanloopronde de Atenza gewoon niet in een vloeiende lijn zo dicht tegen de wand aanhouden als met een stuurtje. Daardoor kom ik zo'n 5-8 km/h tekort als ik de vliegende ronde start.

Het is wel mooi hoe die kwalificatieronde n tot zelfs twee perfecte aanloopronden vereist, maakt het nog uitdagender dan de meeste kwalificaties. Ik krijg mijn exits alleen niet zo steady en perfect met de controller.

Dashter wijzigde deze reactie 13-02-2018 13:04 (6%)

• wheeler
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 11:36
Om mijn SR wat op te krikken wilde ik gisteren aantal races achteraan 'clean' rijden op Interlagos... het bleek een drama:

- in ronde 1 bocht 1 gele vlag, ongeveer 4 lagen ernaast... ik bleef op de baan en reed de crashers voorbij zonder verder iemand in te halen, wat resulteerde in een min voor mij. Wat had ik moeten doen? Wachten tot iedereen weer uit de bandenstapels is?
- in ronde 4 ging voorligger wijdt en kwam dwars de baan op in mijn zijkant. Wederom een min. Ook hier vraag ik mij dan af; krijgt de andere partij ook een straf en hoe is dit te voorkomen?
- doordat ik geen pitstop maakte (TDI) kreeg ik op gegeven moment last van inhalers, prima want ik ging voor een SR boost en niet voor plek. Maar op wat voor plek bepaalde lui dan proberen in te halen, wat wederom resulteerde in een min aan mijn kant.

Of kan je SR alleen boosten in "trage" races met voldoende correctie voor de wreckers?

Flickr PSN

• Dashter
quote:
wheeler schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:07:
Om mijn SR wat op te krikken wilde ik gisteren aantal races achteraan 'clean' rijden op Interlagos... het bleek een drama:

1) in ronde 1 bocht 1 gele vlag, ongeveer 4 lagen ernaast... ik bleef op de baan en reed de crashers voorbij zonder verder iemand in te halen, wat resulteerde in een min voor mij. Wat had ik moeten doen? Wachten tot iedereen weer uit de bandenstapels is?
2) in ronde 4 ging voorligger wijdt en kwam dwars de baan op in mijn zijkant. Wederom een min. Ook hier vraag ik mij dan af; krijgt de andere partij ook een straf en hoe is dit te voorkomen?
- doordat ik geen pitstop maakte (TDI) kreeg ik op gegeven moment last van inhalers, prima want ik ging voor een SR boost en niet voor plek. Maar op wat voor plek bepaalde lui dan proberen in te halen, wat wederom resulteerde in een min aan mijn kant.

Of kan je SR alleen boosten in "trage" races met voldoende correctie voor de wreckers?
Het grootste obstakel is eigenlijk je SR te verhogen zodat je alvast uit die 'botsautoklasses' bent. Vanaf je SR-C hebt lukt het vrij aardig om je SR verder te boosten door gewoon te racen. (is mijn ervaring toch)

1) Dat is een probleem dat iedereen weleens meemaakt. Blijkbaar herkent GTS niet altijd goed wie wel/niet de oorzaak van de gele vlag is en wie je dus zonder problemen voorbij zou mogen. Hier werd weleens gezegd dat je SR- het gevolg is van door de ghost te rijden van de gecrashte wagen, maar dit kan ik niet bevestigen.

2) Normaal gezien krijgen beide wagens een SR- bij contact. Wie al dan niet een penalty krijgt hangt er vanaf of er een duidelijke schuldige is of niet (bv. volgas in iemand anders beuken, tegenover een normaal race-incident met contact)

Vooral de 25 minuten-races zijn een mooie kans om je SR te boosten. Het geeft je veel kans lange SR+ reeksen te rijden, zelfs met enkele SR- kan je dan nog steeds een positieve race rijden. Vanaf je uit de botsautoklassen bent, kan je dat ook doen door normaal te racen en zelf niet al te agressief te zijn :)

• Daniel_Elessar
@wheeler Daar erger ik me ook veel aan. Ze denken een gat te zien en gaan er direct voor. Dat ze 1,5 seconden achter je zitten maakte niet uit. Of in vreemde bochten. Ze denken veelal niet vooruit. een inhaal poging begin ik vaak al een bocht of twee eerder, dicht erop zitten en proberen maar altijd ruimte laten. Wat ik ook veel heb is dat als je er gewoon naast zit in de binnenbocht ze tch krap insturen en dan op jouw zeuren dat je ze raakt. Gebruik die f*cking radar, dan zie je dat!

Als je er dicht op zit, binnen een seconde, sure ga voor dat gat als het kan. Maar inhalen in bijvoorbeeld de laatste chicane op Dragon trail is gewoon uitermate dom. Het resulteert sowieso in contact en een verloren race.

• Timmb
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 13:03
Spelen jullie GT sport met HDR aan of uit? In mijn beleving is het beeld met HDR aan veel te vlak en minder realistisch dan met HDR uit.

• bojaaper
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 17-02 13:56
quote:
Daniel_Elessar schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:16:
@wheeler Daar erger ik me ook veel aan. Ze denken een gat te zien en gaan er direct voor. Dat ze 1,5 seconden achter je zitten maakte niet uit. Of in vreemde bochten. Ze denken veelal niet vooruit. een inhaal poging begin ik vaak al een bocht of twee eerder, dicht erop zitten en proberen maar altijd ruimte laten. Wat ik ook veel heb is dat als je er gewoon naast zit in de binnenbocht ze tch krap insturen en dan op jouw zeuren dat je ze raakt. Gebruik die f*cking radar, dan zie je dat!

Als je er dicht op zit, binnen een seconde, sure ga voor dat gat als het kan. Maar inhalen in bijvoorbeeld de laatste chicane op Dragon trail is gewoon uitermate dom. Het resulteert sowieso in contact en een verloren race.
Dit dus. Net een gevecht met een Ferrari van 3 ronden lang. Heel netjes, elkaar meerdere keren voorbij gereden. Tot dat er door het gevecht van ons een daar achter liggende Zweed besluit niet te remmen op zijn rempunt, en hem er vol in peert. Ik denk dat ie me zonder headset in Zweden heeft horen schelden.

Met welke settings voor het stuur spelen jullie eigenlijk?

• Hertog_Martin
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 22-02 16:26
Zag net dat je voor milage points je auto kan upgraden. Ik deed dit tijdens nations cup, maar lijkt me dat het daarvoor niet effect heeft? Die races zijn toch zo gemaakt dat elke auto ongeveer gelijk presteert? Merkte het iig niet echt met rijden ook.

• Jimster
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 08:39

Jimster

A State of Trance

Vanavond 2x de Gr 4 race gereden.
Eerste keer gekwalificeerd als 7e. Na een paar beuken stond ik achteraan en daar ben ik ook geindigd. PS4 uitgezet, want ik was er even klaar mee.
Uur later toch maar weer die race gereden, paar tienden van mijn quali tijd afgehaald, zodoende startte ik als 2e. Net gevecht om de 1e plaatst met een Brit en uiteindelijk 1e geworden. Daar doe je het toch voor!

• MB23
quote:
dvdkiwi schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 01:25:
Kom ik buiten de baan dan schuif ik zowat half Texas door, komt de AI buiten de baan dan hebben ze plots rallybanden en staan binnen 2 seconden weer op de baan zonder snelheidsverlies.
Ik had precies deze ervaring met de mazda roadster op de 2 wilowsprings banen. Wat een ellende.
Die AI lijkt helemaal niet door te hebben dat ik ook op de baan ben en dat het eigenlijk niet de bedoeling is dat ze naast de baan rijden.
quote:
Hertog_Martin schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:40:
Zag net dat je voor milage points je auto kan upgraden. Ik deed dit tijdens nations cup, maar lijkt me dat het daarvoor niet effect heeft? Die races zijn toch zo gemaakt dat elke auto ongeveer gelijk presteert? Merkte het iig niet echt met rijden ook.
Bij de Nations Cup staat BoP aan toch, net als bij de daily races?
Dus je kunt je auto helemaal niet geupgrade hebben ;)

• breminem
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 12:58
Auto kan wel geupgrade zijn maar dit wordt negeert bij de Nations Cup (omdat BoP actief is) ;)

PSN: breminem

• VinnieV
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13:14
quote:
bojaaper schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 20:54:
[...]

Dit dus. Net een gevecht met een Ferrari van 3 ronden lang. Heel netjes, elkaar meerdere keren voorbij gereden. Tot dat er door het gevecht van ons een daar achter liggende Zweed besluit niet te remmen op zijn rempunt, en hem er vol in peert. Ik denk dat ie me zonder headset in Zweden heeft horen schelden.

Met welke settings voor het stuur spelen jullie eigenlijk?
Had ik gisteren ook...ik zag hem aankomen in mijn Spiegel en kon net op tijd aan de kant. Dan is het wel lachen: iemand met een rotvaart de muur in zien vliegen en dat je zelf dan netjes achterlangs kunt draaien. Is me gisteren tijdens de Gr4 race op Dragontrail meerdere malen overkomen.

Maar ook al die andere ellende: glijers in de zijkant, 10 strafseconden als er 2 van de baan afvliegen en jij rijdt er langs. Dit weekend was ik van C/S naar D/B gekukeld....ik had het helemaal gehad. Gisteren alles weer hersteld :P

PSN gamertag: H3nk13024

quote:
breminem schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:43:
Auto kan wel geupgrade zijn maar dit wordt negeert bij de Nations Cup (omdat BoP actief is) ;)
Dat klopt, echter zei hij dat ie tijdens de Nations Cup zijn wagen had geupgrade en dat is volgens mij onmogelijk doordat de upgrade opties greyed out zijn ;)

• Dashter
Echt net het vreemdste ooit meegemaakt, ik heb een clean race gereden op Monza :?

Als 4e vertrokken, mooi alles ontweken in het bloedbad in de eerste bocht, en de race gewonnen. Alles zonder contact of penalty's, nooit gedacht dat dat ooit zou lukken. Zeker niet met de Gr.1

Dashter wijzigde deze reactie 14-02-2018 11:36 (4%)

• rgarretsen
Vandaag leuke auto & baan combinaties om te racen / qualificeren. Hopelijk heb ik nog een paar minuten over vanavond om te spelen.

• Hertog_Martin
quote:
dvdkiwi schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:06:
[...]

Dat klopt, echter zei hij dat ie tijdens de Nations Cup zijn wagen had geupgrade en dat is volgens mij onmogelijk doordat de upgrade opties greyed out zijn ;)
Was toch echt zo :P

• Aight!
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 07:11

Aight!

'A toy robot...'

Wat ik ook wel leuk vindt is dat de AI ook af en toe een bocht te wijd neemt of te laat remt.
Dat maakt het voor mij wat makkelijker.

Vindt de races met banden slijtage en brandstof toch het leukst :).
Wordt er steeds beter in, nu bezig met om de banen te leren kennen (krijg ik weer auto's van als alles op goud is) :P.

Maar heb dat remmen aanstaan (dat het oplicht met remmen) dat klopt echt voor geen meter, ga dat uitzetten denk ik en meer op gevoel rijden. Dan ook maar eens proberen zelf te schakelen al lijkt me dat wel lastig.

• Daniel_Elessar
@Aight! rempunten vinden, ach. Kijk eens wat filmpjes van speler op de verschillende circuits en je hebt ze redelijk snel door. Dan nog wel even aanpassen aan de banden die je eronder hebt want met RSZ kun je natuurlijk later remmen dan met de RH band.

Zelf schakelen, ja het is niet zo heel moeilijk en het kan ook best wat tijd schelen. Maar met de controller ben ik daar te lui voor. Rijdt best goede tijden voor mijn doen, kan vaak in Lobby's mee doen om de winst dus ik vind het wel best zo :)

• breminem
Sinds ik met stuur rij gelijk begonnen met schakelen. Went echt heel snel. Na een uurtje of wat denk je er niet eens meer bij na.

What in the actual fuck... Dacht ga eens willow springs doen met de swift daily.
Ik rij een 1:05.828, maar dacht zal vast niet snel zijn maar wat rijd de top.
Zie ik 48 sec staan. Dus ik denk wtf..
Kijk replay, snijden gewoon letterlijk een heel deel van de baan af, zonder penalty en missen dus hele laatste gedeelte van circuit.
Kansloos dat dit niet gepatched is, blijkbaar was het al bekend...
Naja rest van dailys zijn geen fuck aan dus dan maar geen gt sport vandaag..

• Daniel_Elessar
Dat is wel erg ja, zeker op dit niveau.

• rgarretsen
quote:
v8power67 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:40:
What in the actual fuck... Dacht ga eens willow springs doen met de swift daily.
Ik rij een 1:05.828, maar dacht zal vast niet snel zijn maar wat rijd de top.
Zie ik 48 sec staan. Dus ik denk wtf..
Kijk replay, snijden gewoon letterlijk een heel deel van de baan af, zonder penalty en missen dus hele laatste gedeelte van circuit.
Kansloos dat dit niet gepatched is, blijkbaar was het al bekend...
Naja rest van dailys zijn geen fuck aan dus dan maar geen gt sport vandaag..
Ik kijk tegenwoordig eerst op een website wat de daily races zijn, vandaag idd niet eens de moeite om ps4 aan te zetten :)

• Hertog_Martin
Hm was paar updates geleden dat ik mission challenges en track experience had gedaan, sjonge wat is goud halen makkelijk geworden, je kan gewoon paar keer van de baan glijden, waardeloos rijden, en nog goud pakken..

• Daniel_Elessar
Open lobby's blijven interessant. Zo ben je veruit de snelste met een 10+seconden voorsprong op nummer twee. De volgende lobby strijd je om plaats 10 terwijl je dezelfde rondetijden noteert als in je eerste race. Zo wordt je bedankt om de goede race en de race erna, terwijl je ruimte laat etc, wordt je uitgescholden voor "POS dirty driver".. Right... Dat terwijl de persoon die het zegt op een rechtstuk twee keer je naar de kant drukt, dan in de bocht heel veel ruimte laat om hem ernaast te zetten en dan insturen op jouw. Begrijpen wie begrijpen kan :D

Daniel_Elessar wijzigde deze reactie 17-02-2018 12:35 (3%)

• rgarretsen
Eindelijk weekend en dan weer van die shit daylies :-D Dan maar wat leuke online lobbies zoeken vanmiddag en vanavond.

• Education
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 21-02 17:13
quote:
rgarretsen schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:47:
Eindelijk weekend en dan weer van die shit daylies :-D Dan maar wat leuke online lobbies zoeken vanmiddag en vanavond.
Niet tijd voor een tweakers lobby? :*)

psn: r320-321

• rgarretsen
quote:
Education schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:12:
[...]

Niet tijd voor een tweakers lobby? :*)
Maybe, zal zeker wat friends joinen als er lobbies gaande zijn :)

• Daniel_Elessar
quote:
rgarretsen schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 19:06:
[...]

Maybe, zal zeker wat friends joinen als er lobbies gaande zijn :)
Waren best een paar leuke races gisteren. Echter vreemd dat mijn ds4 wat raar deed, eerst gas geven wat niet doorkwam en later remmen. Toen maar snel gewisseld van controller. Later nog eens de andere getest en nergens problemen mee. Ook aan de pc laat hij geen rare dingen zien..
nadien in een andere lobby ook nog toffe races gehad. Al met al een goede avond ondanks dat ik zuig op sommige circuits. Merk dat ik te vaak dezelfde circuits rijd waardoor ik op andere minder goed meekom al begint nurburgring gp te komen.

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 21-02 16:32
Geen idee of de link al eens gepost is, maar via onderstaande kom je bij de playlist van alle 'menu songs' in GTS. Persoonlijk vind ik deze zeer uitgebalanceerd en daardoor wezenlijk bijdrage aan het heerlijke GTS sfeertje in de game :)

https://open.spotify.com/...si=Jc7M00ZRQ36D58PVGHZLFg

XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Pink Flamingo van Lenny Ibizarre is een lekker nummertje ;)

• MB23
Vind Lineage ook wel dope!

Voor maart totaal 50 auto’s bovenop wat er op de releasedag in de game zat toch? Ben benieuwd.

Hoop dat ze ook ooit Time Trial in VR en leaderbords toevoegen.

• Daniel_Elessar
Hoop,dat er dan nog wat leuke gr3 en gr4 auto’s bijkomen die ook echt bestaan. Audi A4 cup, chevrolet cruze etc. En natuurlijk nog wat echte en fictieve banen uit het GT universum. Spa en le mans zijn toch echt wel hoog op het lijstje.
Maar goed we gaan het zien.

Gisteren ook weer een paar hits en missers gehad in open lobby’s. Wel enorm vermaakt. Zeker brands hatch blijf ik enorm tricky vinden, even buiten de lijn en je zit op het gras en bye bye :w

Die gr4 aston Martin had ik eigenlijk nog nooit mee gereden maar wat zit daar een snelheid in. Moest af en toe echt liften op brands hatch omdat het op sommige punten echt niet te doen is hem,ernaast te zetten zonder dat je elkaars race verknoeit. Ga eens meer tijd daarin steken want de tt cup ken ik wel inmiddels. Ook een heerlijke auto want je kun er behoorlijk agressief mee rijden zonder problemen maar eens wat anders is ook leuk. En hoewel de BMW ook leuk is zie ik die te vaak.

• Canard
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 10:50
quote:
Daniel_Elessar schreef op maandag 19 februari 2018 @ 07:45:
Hoop,dat er dan nog wat leuke gr3 en gr4 auto’s bijkomen die ook echt bestaan. Audi A4 cup, chevrolet cruze etc. En natuurlijk nog wat echte en fictieve banen uit het GT universum. Spa en le mans zijn toch echt wel hoog op het lijstje.
Maar goed we gaan het zien.
Ja, ik hoop ook op een paar echte (F1) circuits.
quote:
Gisteren ook weer een paar hits en missers gehad in open lobby’s. Wel enorm vermaakt. Zeker brands hatch blijf ik enorm tricky vinden, even buiten de lijn en je zit op het gras en bye bye :w
Inderdaad, ff buiten je lijn door zekere andere coureurs ;) en klaar ben je.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
quote:
dvdkiwi schreef op zondag 18 februari 2018 @ 18:41:
Pink Flamingo van Lenny Ibizarre is een lekker nummertje ;)
Was het eerst nummer in dit spel waarbij ik Shazam erbij pakte om het op te zoeken. Lekker nummer inderdaad, vooral wanneer je een goed geluidssysteem hebt dan kom je liever het menu niet uit om te racen wanneer dit nummer aanstaat.

PSN: KADR777

Hahaha, inderdaad :)
Heb hier een Harman Kardon staan dus het nummertje komt goed binnen.
Dat nummer komt altijd voorbij als je coureur op de grond zit te wachten op andere spelers.
Wat dat betreft is het jammer dat het vullen van een daily race lobby tegenwoordig zo snel gaat ;)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 19-02-2018 09:03 (60%)

• Daniel_Elessar
@Canard ik weet van niks :p of.. nja je probeert wel eens wat maar die baan is erg smal en ja fouten zijn te snel gemaakt. Race daar ook liever niet met daily's om die reden. Veel die niet snappen dat je niet zomaar overal kunt inhalen zonder zichzelf en de andere eraf te rijden. Ik maak zelf ook best nog genoeg fouten maar probeer zo goed mogelijk te rijden en vooruit te denken.
Brandstof hatchback is zo'n circuit waar je hoog eindigt als je zelf geen fouten maakt en de andere jou er niet af rammen.

De muziek is inderdaad meer dan in orde! Al zet ik ook vaak gewoon eigen muziek aan tijdens het racen.

• Dennisdn
  • Laatst online: 12:06
quote:
Lasmibalsingh schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:45:
[...]

Was het eerst nummer in dit spel waarbij ik Shazam erbij pakte om het op te zoeken. Lekker nummer inderdaad, vooral wanneer je een goed geluidssysteem hebt dan kom je liever het menu niet uit om te racen wanneer dit nummer aanstaat.
Caf De Flore van Doctor Rockit in de Charles Webster Remix is ook een lekker deuntje wat vaak voorbij komt. (Volgens mij vooral in de lobby).

Die hardrock tijdens het racen vind ik dan weer niks. In GT5 kon je tenminste gewoon je eigen muziek erin zetten. Dat mis ik nu wel heel erg.

Dennisdn wijzigde deze reactie 19-02-2018 11:58 (12%)

• breminem
Ik heb eindelijk gevonden hoe je de muziek uitzet tijdens het racen. 8)7
Opperste concentratie tijdens het racen!

Maar de muziekkeuze van GT Sport is echt een verbetering t.o.v. de eerdere GT's. Vond die klassieke zwijmelmuziek in de menu's altijd zo'n minpunt. :w

• BlankStar
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 09:13
Ik speel niet enorm veel, maar ik bak er precies niets van online... Ik speel nu sinds een weekje met manueel schakelen en dat helpt wel veel. M'n beste in zo'n daily race is nu als 6e kwalificeren en als 2e eindigen, maar ik krijg echt bijna elke race straftijd voor anderen die rijden als een bende gekken... Ik word maar al vaak in de koffer geraakt als ik rem net voor een bocht waardoor ik er uit schuif en dan krijg ik straftijd met als opmerking "remmen!".
Dan krijg ik zin om m'n DS4 door het raam te kieperen...

-= I AM THE RUSH WITHIN THE RAID =-

• DerOllie
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 10:17

DerOllie

PSN = DerOllie

quote:
BlankStar schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:51:
Ik speel niet enorm veel, maar ik bak er precies niets van online... Ik speel nu sinds een weekje met manueel schakelen en dat helpt wel veel. M'n beste in zo'n daily race is nu als 6e kwalificeren en als 2e eindigen, maar ik krijg echt bijna elke race straftijd voor anderen die rijden als een bende gekken... Ik word maar al vaak in de koffer geraakt als ik rem net voor een bocht waardoor ik er uit schuif en dan krijg ik straftijd met als opmerking "remmen!".
Ik heb de game nu sinds een weekje, ben nog niet met de online races bezig geweest, maar wat jij beschrijft is ongeveer wat ik verwacht; een hoop terror-racers en frustratie...

www.youtube.com/DerOllie

Als je daar vanuit gaat kan het alleen maar meevallen ;)

• BlankStar
Ik had gelezen van de penalties en dat je een online rijbewijs eerst moet halen en allerhande, dus had er goede hoop in, maar het trekt op geen kl*ten...

En het spel zelf speelt zo ontzettend lekker... Ik kan alleen maar hopen dat het beter wordt naarmate ik hoger raak qua ranking als speler...

• Dennisdn
quote:
BlankStar schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:18:
Ik had gelezen van de penalties en dat je een online rijbewijs eerst moet halen en allerhande, dus had er goede hoop in, maar het trekt op geen kl*ten...

En het spel zelf speelt zo ontzettend lekker... Ik kan alleen maar hopen dat het beter wordt naarmate ik hoger raak qua ranking als speler...
Ik heb geen idee hoe het is in de offline-modus omdat ik alleen het hoogst minimale heb gedaan om online te komen. Maar online is het wat mij betreft echt de juiste uitvinding om op gedrag en snelheid apart te klassificeren. Zo werd het voor mij echt steeds leuker onderweg vanuit de Mariokart-klasse naar SR-S.

• Dennisdn
foutje

Dennisdn wijzigde deze reactie 19-02-2018 15:41 (98%)

• Maestro
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 22-02 21:02
Voor degenen die de soundtracks in GT Sport kunnen waarderen:
De Htel Costes CD collectie (volume 1 tot 15) van Stephane Pompougnac is zeker iets om aandacht aan te geven. De eerste dagen van GT Sport had ik echt de indruk dat die collectie de basis was voor de (lounge)muziek in GT.

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• rgarretsen
Zow, eindelijk weer eens een lekkere daily..... 2.04.8 op Lago Maggiore - GP met de gr4 m4, zonder afsnijden :)

Blijft leuk die Gr4 klasse :)

• Hertog_Martin
Koop je voor nations cup de Bugatti Veyron, kwalificeer je je als vierde, lig je prima vierde ook na start, teruggebeukt worden naar een achtste plek, goede pace, tijd voor pitstop, mis je de pitstraat, benzine op, minuut langer over rondje doen, laatste plaats..

.. En krijg je als daily workout auto de Veyron..

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13:20
quote:
Hertog_Martin schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:45:
Koop je voor nations cup de Bugatti Veyron, kwalificeer je je als vierde, lig je prima vierde ook na start, teruggebeukt worden naar een achtste plek, goede pace, tijd voor pitstop, mis je de pitstraat, benzine op, minuut langer over rondje doen, laatste plaats..

First world problems. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Daniel_Elessar
quote:
BlankStar schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:51:
Ja, je moet het wat treffen. Maar probeer eerst achteraan te rijden om zo je Sportmanship omhoog te krijgen naar een a/s. Dat scheelt al iets. Daarna gewoon gas geven en je coureursbepaling omhoog naar minimaal C. Dan heb je ineens wel relatief goede races in de daily’s. Lobby’s blijven een hit en mis. Maar ook daar kun je zoeken op kamers die minimaal X vragen voordat je erin lag. Daarmee heb je dus wel goede mensen erin en dan speelt het inderdaad heerlijk!

Ik moet ook weer eens wat daily’s gaan doen,want mijn C is niet echt best. Maar ondanks mijn relatief goede races, paar keer top 5 terwijl ik behoorlijk achteraan begon bleek mijn rating te zakken? Bizar, omdat je telkens een plaaats of 10l15 won.

• BlankStar
Hmm, goeie tip! Ik zal het eens proberen, want met momenten is het echt niet leuk... Lijkt meer op een kermisattractie dan een race...

• Daniel_Elessar
quote:
BlankStar schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 07:53:
Hmm, goeie tip! Ik zal het eens proberen, want met momenten is het echt niet leuk... Lijkt meer op een kermisattractie dan een race...
Klopt, heel jammer is dat. Zeker als je hiervoor echte sims gespeeld hebt zoals GTR, iracing etc waar de meeste wel serieus bezig zijn. Vooruit denken en niet zoiets hebben van ah, ik zie een gat en ik ga ervoor terwijl ik 1,5 seconden achter je zit en dus veel te laat rem en ons beide eruit ram...

Ik heb gemerkt dat bij het inhalen altijd handig is om jezelf aan de buitenkant te positionere en laat remmen. Veel maken dan de fout om op jou te letten en missen zo hun rempunt volkomen. Ook dicht achter iemand rijden en goed onder druk zetten laat veel een fout maken. Of je moet zo iemand hebben die dan expres remt op punten waar dat niet hoeft of extra vroeg.. |:(

Edit: Nu als je eenmaal vanaf CR C bent dat er al serieus gereden wordt door de meeste en zeker in A/S S/S dat er behoorlijk snel en fair gereden wordt. Dat houd ik niet echt bij met controller. En dan zijn de wedstrijden ook echt tof _/-\o_ Soms met ellebogen moet kunnen zolang je de andere niet van de baan dwingt.

Gisteren ook een race van 15 ronden gedaan. IN de laatste ronde zat de top 4 nog binnen 3 seconden dus elke fout die je maakt kost gewoon die plaatsen. Het gat daarna was wel ruim 20seconden maar goed, je wilt die top3 hebben :p

Daniel_Elessar wijzigde deze reactie 20-02-2018 08:27 (23%)

• DerOllie

DerOllie

PSN = DerOllie

quote:
Hertog_Martin schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:45:

Dan kun je je Veyron die je hebt gekocht, neem ik aan, toch wel weer verkopen om weer wat credits terug te halen? (kun je met 0% verlies verkopen?)

www.youtube.com/DerOllie

• Bieren89
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 22-02 00:28
Vraagje moet je eigenlijk veel tunene aan de controles zoals bij project cars of is het eerder wat arcade?

• Djie
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 22-02 12:57
quote:
Bieren89 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:05:
Vraagje moet je eigenlijk veel tunene aan de controles zoals bij project cars of is het eerder wat arcade?
Is allemaal een stuk simpeler, je kan alleen de knoppen instellen en een beetje qua gevoel zie onderstaand:

https://www.gran-turismo....!/drivingoption/content01
quote:
・Stuurgevoeligheid controller
Pas de snelheid aan waarmee de voorwielen sturen en reageren op basis van invoer van de draadloze controller. Een lagere waarde zorgt voor een tragere respons en soepeler sturen. Door hogere waarden reageren de banden sneller en is sturen gevoeliger.

・Max. koppel force feedback
Pas het maximale koppel aan. Dit is een vorm van force feedback: de overbrenging van informatie over het wegdek naar de coureur via de banden. Hoe hoger deze waarde, des te minder de respons tijdens extreme stuurbewegingen. Verlaag je deze waarde, dan neemt de respons van de auto toe. Pas deze instelling aan je eigen rijstijl aan.

・Gevoeligheid force feedback
Pas de weerstand van het stuur aan als je het draait. Deze weerstand is een vorm van force feedback: de overbrenging van informatie over het wegdek naar de coureur via de banden. Hoe groter deze waarde, des te responsiever het stuur wordt. Bij een lagere waarde stuur je soepeler als je in een rechte lijn rijdt. Pas deze instelling aan je eigen rijstijl aan.

Community races en Sim Racing nieuws: GTHQ

• Bieren89
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 22-02 00:28
quote:
Djie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:06:
[...]

Is allemaal een stuk simpeler, je kan alleen de knoppen instellen en een beetje qua gevoel zie onderstaand:

https://www.gran-turismo....!/drivingoption/content01

[...]
Ok nice thanks is de singleplayer nu al wat uitgebreider dan toen hem uit kwam?

• DerOllie

DerOllie

PSN = DerOllie

quote:
Bieren89 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:05:
Ik heb Project Cars, Assetto Corsa, Driveclub, F1 2017 (gehad) F1 2016 (gehad) en ik verbaasde over hoeveel grip en vooral controle ik had, geen schrikerige reacties van de auto (hangt wel beetje van vermogen en banden af, red), maar prima te rijden, meteen vanaf het begin.

www.youtube.com/DerOllie

• DeTjuk
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 09:29

DeTjuk

PSNRACING.NL - FUN is #1

quote:
Bieren89 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:25:
[...]

Ok nice thanks is de singleplayer nu al wat uitgebreider dan toen hem uit kwam?
Ja, er zijn uitbreidingen geweest aan de single player. En ga er maar vanuit dat PD dit in de toekomst ook gaat doen.

Spel was tijdje terug voor 20 euro nieuw te kopen en daarmee een absoluut koopje. Op MP moet je het spel daarvoor ook kunnen kopen. Ga je geen spijt van krijgen.

GT Sport = PS4 only dus PD kan het niet maken, om nu niks meer toe te voegen. Een overzicht van wat er nog gaat komen heb ik niet, maar spel zal zeker nog verder worden uitgebreid met meer ciruits en auto's. Voor kratis.

Wel hebben ze het behalen van alle uitdagingen op goud (te) makkelijk gemaakt in vergelijking met het begin van het spel. Maar goed, doe je niks aan.

[PSN: DeTjuK] [YouTube] [psnracing.nl] [Twitter] [Facebook]

• DerOllie

DerOllie

PSN = DerOllie

quote:
DeTjuk schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:41:
[...]
Ja, er zijn uitbreidingen geweest aan de single player. En ga er maar vanuit dat PD dit in de toekomst ook gaat doen.

Spel was tijdje terug voor 20 euro nieuw te kopen en daarmee een absoluut koopje. Op MP moet je het spel daarvoor ook kunnen kopen. Ga je geen spijt van krijgen.

GT Sport = PS4 only dus PD kan het niet maken, om nu niks meer toe te voegen. Een overzicht van wat er nog gaat komen heb ik niet, maar spel zal zeker nog verder worden uitgebreid met meer ciruits en auto's. Voor kratis.

Wel hebben ze het behalen van alle uitdagingen op goud (te) makkelijk gemaakt in vergelijking met het begin van het spel. Maar goed, doe je niks aan.
De uitbreidingen die er zijn gekomen zijn voor mij een reden geweest om hem toch te kopen. Dat en ook omdat Bol.com hem vorige week maandag voor 23,39 te koop had staan, met wat airmiles heb ik hem voor 15 euro gescoord. Marktplaats staat ook wel wat voor rond die prijs.

De campaign is inderdaad niet heel moeilijk. Ik heb de circuit ervaring in een weekendje gedaan (~8 uur denk ik), moeilijkste was volle ronde Nordschleife onder 6,57, maar 2x proberen was voldoende.
De missie's gaat ook alweer richting 50%, en de Driving school had ik er ook redelijk snel doorheen, allemaal goud. Wel heel vermakelijk om te doen.

GT Sport kan je zonder PS plus abbo toch ook spelen, dus ik ga dat daarna proberen.

Ook leuk is het aankleden van de auto met mooie bestickering.

www.youtube.com/DerOllie

• Dennisdn
quote:
DerOllie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:06:
[...]

GT Sport kan je zonder PS plus abbo toch ook spelen, dus ik ga dat daarna proberen.
Je kan dan alleen het offline gedeelte spelen wat zeer beperkt is. Voor online heb je Plus nodig.

Al maakt hij wl verbinding als je geen Plus hebt. Van mijn maatje die nog geen plus had, kon ik wel al zijn voortgangen zien, maar hij kon niet online racen.

• DerOllie

DerOllie

PSN = DerOllie

quote:
Dennisdn schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:53:
[...]

Je kan dan alleen het offline gedeelte spelen wat zeer beperkt is. Voor online heb je Plus nodig.

Al maakt hij wl verbinding als je geen Plus hebt. Van mijn maatje die nog geen plus had, kon ik wel al zijn voortgangen zien, maar hij kon niet online racen.
https://blog.us.playstati...-things-you-need-to-know/
quote:
PlayStation Plus will only be needed for online multiplayer
Ik heb het nog niet geprobeerd zeg ik er meteen bij, maar ik kon wel de races zien bij GT sport vandeweek, nog niet geprobeerd mee te doen dus. Online multiplayer kreeg ik meteen melding van koop PS plus, dus dat is duidelijk...

www.youtube.com/DerOllie

• Dennisdn
quote:
DerOllie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:56:
[...]

https://blog.us.playstati...-things-you-need-to-know/

[...]

Ik heb het nog niet geprobeerd zeg ik er meteen bij, maar ik kon wel de races zien bij GT sport vandeweek, nog niet geprobeerd mee te doen dus. Online multiplayer kreeg ik meteen melding van koop PS plus, dus dat is duidelijk...
Is er online iets dan wat gn multiplayer is?

• DerOllie

DerOllie

PSN = DerOllie

quote:
Dennisdn schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:58:
[...]

Is er online iets dan wat gn multiplayer is?
Het is beetje vaag, ene website stelt inderdaad dat je PS plus nodig bent, andere stelt dat alleen nodig is voor online multiplayer (wat in mijn ogen iets anders in GT Sport), maar ik ga vanavond even checken. Vermoed toch dat zodra ik een GT sport even wil starten, ik dn getriggerd wordt voor PS plus abbo...

https://gamerant.com/gran...-online-multiplayer-down/

www.youtube.com/DerOllie

• Daniel_Elessar
Klopt, je kunt gewoon alles spelen behalve online. Als je een lobby of het sport gedeelte in wilt krijg je de melding dat een plus abo nodig is.

• Dennisdn
quote:
DerOllie schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:08:
[...]

Het is beetje vaag, ene website stelt inderdaad dat je PS plus nodig bent, andere stelt dat alleen nodig is voor online multiplayer (wat in mijn ogen iets anders in GT Sport), maar ik ga vanavond even checken. Vermoed toch dat zodra ik een GT sport even wil starten, ik dn getriggerd wordt voor PS plus abbo...

https://gamerant.com/gran...-online-multiplayer-down/
Ik heb een vermoeden waar de mogelijke verwarring zit.

Van de offline-modus wordt alle voortgang e.d. online opgeslagen. Dat werkt ook zonder Plus.
Maar als je echt online wil gaan racen heb je wel plus nodig.

Gewoon doen, want online is echt heel erg leuk, omdat iedereen zijn best doet om netjes te rijden. M'n maatje die eerst erg tegen online was, heeft bij mij 1 halve race gereden en instant zijn Plus besteld.

• Daniel_Elessar
@Dennisdn iedereen ? :p ja in de hogere klasse toch wel. Maar vandaag ook weer in de daily dat ik een aantal keer moedwillig van de baan geramd ben terwijl ik toch niet aanleiding gaf daartoe.

• Dennisdn
quote:
Daniel_Elessar schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 17:15:
@Dennisdn iedereen ? :p ja in de hogere klasse toch wel. Maar vandaag ook weer in de daily dat ik een aantal keer moedwillig van de baan geramd ben terwijl ik toch niet aanleiding gaf daartoe.
Nee dat is helemaal waar. Het gebeurd mij ook nog te vaak dat ik er in de 2e bocht gewoon af gereden word en einde race. Of erger nog, een halve ronde voor het einde naast de baan lig omdat rijders die op een ronde zijn gezet nog steeds hun plek bizar verdedigen.

Daartegenover heb ik gevechten waarbij we 5 ronden met z’n 4en knarsetandend nst elkaar rijden, tegelijk bochten induiken en uitkomen, maar wel elkaars lijnen respecteren. Bij een foutje daarin de ander zijn plek teruggeven. Onbetaalbaar dat soort races, dat zie ik een Ai niet doen :)

Dennisdn wijzigde deze reactie 20-02-2018 17:31 (13%)

• Daniel_Elessar
@Dennisdn Ik snap die mensen inderdaad helemaal niet. Je ziet duidelijk wie het is en op welke plaats die rijd. Je moet dan gewoon plaats maken en opzouten van de racelijn. Heb dat ook al een paar keer gehad, dat ze dan expres proberen je te blokkeren of eraf te rijden... kansloos zulk gedrag...

De goede momenten zijn er inderdaad ook veel. Vandaag een mooie race gehad op Monza met de gr1 auto’s dicht op elkaar en stuivertje wisselen. Als je zo 10 ronden kunt rijden heb ik wel even pauze nodig. Maar dan is GT Sport echt subliem.

Startte vandaag nog eens project cars 1 op, wat een drama was dat. Ligt waarschijnlijk ook deels aan mij maar ik kon maar lastig een goede ronde rijden. Dat weerhoud me er ook van om pc2 te kopen want ook toen ik deel 1 kocht heb ik veel problemen gehad met de controle. Bij GT sport vind ik het echt veel beter. Misschien dat racen met een stuurtje veel goeds doet bij pc1/2 maar het kan voor mij niet op tegen GT sport.

• rgarretsen
Driver rating B wordt je ook gewoon aan de kant gebeukt hoor, je moet gewoon geluk hebben in welke lobby je komt.

Moet ook weer eens aan de gang met me rating, blijf op B S steken gewoonweg omdat ik geen zin in online gebeuk meer heb (doe ik voorzichtig, laat ik teveel voorbij waardoor me driver rating zakt, rijd ik vol door wordt je meestal gewoon aan de kant gezet / gebeukt :))

Mensen moeten eens leren, ook al ben je sneller, je kunt hem er niet overal naast zetten. De ergste zijn nog als je clean inhaald, ze je gewoon als rem gebruiken in de volgende bocht en een safety rating drop gewoon incalculeren.

• DerOllie

DerOllie

PSN = DerOllie

2 dagen ps plus proefabbo gekregen/genomen, dat wat je aangeboden krijgt. Had ik blijkbaar nog nooit genomen.

En inderdaad, zodra je de races probeert te openen of meedoen, dan komt ps plus de hoek, niet eerder. Dus eerst lekker maken, daarna nog even betalen...

Edit: eerste Daily race, brands Hatch, eerste bocht: bam keihard van achteren geraakt door eoa *** en de zandbak in. Gelukkig wel kunnen herstellen, maar alleen omdat ze achter me totaal niet constant reden. 2e geworden.

DerOllie wijzigde deze reactie 21-02-2018 09:48 (30%)

www.youtube.com/DerOllie

• Daniel_Elessar
@DerOllie Ja het is triest hoe sommige mensen rijden. Maar ook in iracing heb je zulke mensen op de lagere ratings die niet denken en overal willen inhalen en je aan de kant beuken.

Gelukkig kun je het ook treffen dat je mensen hebt dienden cht racen, ruimte laten, lijnen respecteren etc. Maar dat is helaas bij elk race spel het geval, GT sport is zeker geen uitzondering.

• GaHard
Vandaag weer eens achter het stuur gekropen. Heb de nummer 1 tijd gereden op Monza in de Peugot met een rondetijd van 1:22.450. Helaas ben je de pole zonder de eerste chicane 9 van de 10 keer al kwijt voor de eerste bocht, en dan is het hopen dat je de 2de chicane overleeft...

• BlankStar
Lekker!

Dat lukt mij dus echt niet h, zo'n scherpe tijden... Is er nog geen GT Sport academy waar je kan gaan oefenen met een pro? :-P

• DerOllie

DerOllie

PSN = DerOllie

quote:
Daniel_Elessar schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:34:
@DerOllie Ja het is triest hoe sommige mensen rijden. Maar ook in iracing heb je zulke mensen op de lagere ratings die niet denken en overal willen inhalen en je aan de kant beuken.

Gelukkig kun je het ook treffen dat je mensen hebt dienden cht racen, ruimte laten, lijnen respecteren etc. Maar dat is helaas bij elk race spel het geval, GT sport is zeker geen uitzondering.
De eerste 2 races zaten er nog een paar van die drukkers tussen, daarna ging ik al leveltje omhoog, en kwam ik al meer in de wat serieuze racers terecht. Met een goede kwalificatie paar keer op pole gestart, paar keer tweede, en sowieso in top 5. 2 races gewonnen ook nog even. In die 3 of 4 races die ik daar deed zaten wel serieuze racers volgens mij.

Dat wachten tot een race begint, dat vind ik niets. Eerste races is dat prima, kun je mooi kwalificeren, maar daarna heb je een goede tijd staan (als je de race nog een keer doet dan) tja dan ga je niet weer erop uit. En een andere race kan je ook niet doen. (ik ben niet gewend online te racen, red)

Ik las ook een tip om maar clean en netjes te rijden, dan maar op een lagere plek. Dan gaat je rating ook omhoog. Denk dat ik een maandje PS plus neem (totdat Far Cry 5 binnen is)

DerOllie wijzigde deze reactie 21-02-2018 09:56 (12%)

www.youtube.com/DerOllie

• Daniel_Elessar
Heb voor het eerst eens een Fia race gedaan. de Gr3 op Blue moon bay. Leuke spannende race gehad. Had 2e kunnen worden als ik mijn pitstop niet verknoeid had |:( 1 ronde te weinig getankt.. Werd 4e, niet heel slecht though. En best veel fun gehad met een Duitser om de kopgroep bij te halen. Konden goed slipstramen bij elkaar en waren dus niet tegen elkaar aan het racen maar ja de kopgroep had een 3 seconden. En dat gat konden we samen dichtrijden :D Lag 2e maar ja, moest dus tanken want ik had de finish echt niet gehaald en een halve ronde rijden met niks in je tank gaat hier zeker niet.

Merk dat ik steeds minder zin heb om gt sport te spelen...
Heb zo ong alles gedaan, en ja online racen heb ik wel gezien.
Deed eigenlijk alleen nog qualificatie. Maar dat verveeld nu ook wel beetje.
Plus is laatste vrijdag van februari en geen patch dus vrees geen februari content patch. Plus ze zeiden dat er voor maart 50 autos toegevoegd zouden worden en zitten rond de 25 geloof ik..
Dus hoop volgende week nog een patch te zien. Maar dan moeten het wel dikke gr3/gr4 wagens zijn. Standaard autos zijn gaaf maar alleen in one make races te gebruiken. Geef dan maar gr3/4 wat zo ong populairste is.
Hoop ook zoals met gt5 en gt6 op een mooie dikke 2.0 patch. Dus nieuwe features zoals regen sneeuw etc.
Hoop dat de game dan weer wat aantrekkelijker word. Want na kleine 453 uur spelen is het nieuwe er wel vanaf :P

quote:
Woot Dat zijn aardig wat uurtjes :D
misschien even een (korte) break nemen en/of iets anders gaan spelen?

Of een stuurtje kopen en in cockpit view opnieuw leren rijden 8)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 23-02-2018 12:59 (12%)

quote:
dvdkiwi schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:50:
[...]

Woot Dat zijn aardig wat uurtjes :D
misschien even een (korte) break nemen en/of iets anders gaan spelen?
Speel laatste dagen al amper tot niet. Maar heb ook geen echte andere games staan waar ik zin in heb...
Doe laatste tijd vooral veel sleutelen aan mn autos.
Denk dat ik maar eens even moet gaan kijken naar leuke games ofzo.. maja lastig. Vind dat er weinig goeds uitgekomen is laatste tijd.

Edit: en ja stuurtje kopen zit er helaas financieel komende tijd niet in.. hoop ooit wel te doen. Zon hub voor mn fanatec pwts.

v8power67 wijzigde deze reactie 23-02-2018 13:01 (11%)

Pagina: 1 ... 46 47 48 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*