Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenfrank
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 20-09-2022
Heeft er iemand al de nieuwe daily races gedaan? Hoe bevallen deze?

@SterqVerhael @Lekkerboeie86 jullie misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:09
Frozenfrank schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:13:
Heeft er iemand al de nieuwe daily races gedaan? Hoe bevallen deze?

@SterqVerhael @Lekkerboeie86 jullie misschien?
Ik ga er vanavond of morgen naar kijken. Komende weken wat meer racen zodat ik warm ben voor GT7. Sinds November een stuurtje en een Playseat Challenge. Opeens een heel andere ervaring.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HuFq9ofNN6wcWdyYeL5onlIyngQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/60yjMLUc8YgosQcMR5DWKUUK.jpg?f=fotoalbum_large

Weet niet of ik hier heel blij van ga worden :p

[ Voor 33% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 18-01-2022 10:45 ]

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Race B is bijna iedere week wel leuk! Ziet er ook nu weer goed uit. Klein baantje deze keer, vandaar de 10 rondes.

Race C wordt bowlen ben ik bang. :+

Ga er vanavond even goed voor zitten in m'n sim. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 12:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

Misschien vanavond ook even naar kijken. Ben alweer een paar dagen aan het spelen met controller, vanavond maar eens mijn rig weer voor de TV zetten. :)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SterqVerhael
Gisteren een mooie overwinning gepakt in Daily Race B:

[ Voor 32% gewijzigd door SterqVerhael op 19-01-2022 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenfrank
dat ging best lekker in de daily B race gisteravond. Eerste race een beetje in het middenveld, man man wat dringen daar soms met vijf auto's binnen een halve seconde op de eerste bocht af.... Dan is er een hoop contact :X

Daarna de races wat meer naar voren kunnen komen en zelfs nog een wedstrijd gewonnen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Daily B is inderdaad een leuke race. Zit nu op 48.405 daarmee start ik meestal binnen de top 5. Denk dat er nog wel iets af kan. De Mégane voelt voor mij vertrouwd.

Ga morgen nog wat rondjes doen. De kans om een keer de race te winnen lijkt best groot deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:25
Daily C is echt glibberen en glijden. :+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:41:
[...]

Ik ga er vanavond of morgen naar kijken. Komende weken wat meer racen zodat ik warm ben voor GT7. Sinds November een stuurtje en een Playseat Challenge. Opeens een heel andere ervaring.

[Afbeelding]

Weet niet of ik hier heel blij van ga worden :p
Welk stuurtje heb je? Ik neig naar de T300 RS. Ondanks zijn leeftijd volgens mij nog steeds een erg goed stuur.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Rivanov schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:23:
[...]

Welk stuurtje heb je? Ik neig naar de T300 RS. Ondanks zijn leeftijd volgens mij nog steeds een erg goed stuur.
Klopt helemaal! Ik Zocht iets wat werkt met een inklapbare stoel. En liep rond black friday tegen de T300 RS GT uitvoering aan. Deze schijnt andere pedalen te hebben dan de gewone T300.

Werkt perfect! Wilde even wacht tot GT7 met kopen van zo'n setje, maar heb geen seconde spijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:35:
[...]

Klopt helemaal! Ik Zocht iets wat werkt met een inklapbare stoel. En liep rond black friday tegen de T300 RS GT uitvoering aan. Deze schijnt andere pedalen te hebben dan de gewone T300.

Werkt perfect! Wilde even wacht tot GT7 met kopen van zo'n setje, maar heb geen seconde spijt.
Ja, de T300 RS GT heeft als het goed is de T3PA pedalen en dat is de juiste versie. Inclusief koppeling, waarbij de andere pedalen enkel gas en rem hebben geloof ik.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YRtyo2HPSluOXxEVlGh7Uwn8mBI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1spIAtfkvMSmX2c8dLeGwmHU.jpg?f=fotoalbum_large

Het was even geleden. Heel blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:38
Rivanov schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:39:
[...]

Ja, de T300 RS GT heeft als het goed is de T3PA pedalen en dat is de juiste versie. Inclusief koppeling, waarbij de andere pedalen enkel gas en rem hebben geloof ik.
Klopt ik had hem met de twee pedalen.
Maar ik heb de T-LCM pedalen erbij gekocht.
En een rem pedaal met loadcell is wel weer een stapje omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Dit was nog de quali tijd voor de daily race op Spa afgelopen week. Was niet best qua tijd (zeker nog 3-4 seconden te winnen), maar wel leuk ter referentie voor de omstandigheden.

De nieuwe daily races zijn: https://www.gran-turismo.com/gb/gtsport/sportmode/schedule

Gr.3 op Interlagos. Sweet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
SterqVerhael schreef op maandag 24 januari 2022 @ 08:29:
Dit was nog de quali tijd voor de daily race op Spa afgelopen week. Was niet best qua tijd (zeker nog 3-4 seconden te winnen), maar wel leuk ter referentie voor de omstandigheden.

[YouTube: Gran Turismo™Spa Franchochamps Reference Lap NSX Gr3]

De nieuwe daily races zijn: https://www.gran-turismo.com/gb/gtsport/sportmode/schedule

Nice. Vind Interlagos een heerlijke flow hebben in GT Sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenfrank
Heb gisteren voor het eerst ever op Interlagos gereden, en dat viel nog niet mee om echt snelheid te vinden. Maar wel een lekkere baan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-06 13:03
SterqVerhael schreef op maandag 24 januari 2022 @ 08:29:

[YouTube: Gran Turismo™Spa Franchochamps Reference Lap NSX Gr3]

Dit is stiekem zo vet he! Met een controller echt wel lastig. Ik kwam op een 2.48 uit. Maar de race was zó intens. Iets te veel gas en klaar he.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Frozenfrank schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:16:
Heb gisteren voor het eerst ever op Interlagos gereden, en dat viel nog niet mee om echt snelheid te vinden. Maar wel een lekkere baan hoor.
Vind het ook een tricky baan! Sommige bochten heel lastig om te bepalen wat nu de snelste lijn is. Voor mijn gevoel is meer afremmen dan je zou willen vaak sneller dan er agressief in knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:48
Ik vond Spa in de regen echt vet: lekker glibberen, veel overstuur en goaan. Nadeel vind ik dat spelers die Traction Control aan hebben staan een enorm voordeel hebben bij het gas geven op het rechte stuk. Zelfs met shortshiften en beheerst gas geven verlies ik zo 1-2 seconden bij het uitkomen van busstop, om van de start maar te zwijgen. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flip_eg4
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 24-03 15:17

flip_eg4

Youtube: PhMotorsports

[YouTube: Gran Turismo sport PS5 rain spa BMW M6 gt3]
Toevallig laatst Spa gedaan in de regen, zonder traction control is imo geen doen. (en hoger dan 1 is vals spelen :P)

https://www.youtube.com/@PhMotorsports

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 12:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

flip_eg4 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 10:18:
[YouTube: Gran Turismo sport PS5 rain spa BMW M6 gt3]
Toevallig laatst Spa gedaan in de regen, zonder traction control is imo geen doen. (en hoger dan 1 is vals spelen :P)
GT3 auto's hebben in het echt ook Traction Control en reken maar dat die in de regen ook een paar tandjes hoger staan. ;)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenfrank
SterqVerhael schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:22:
[...]

Vind het ook een tricky baan! Sommige bochten heel lastig om te bepalen wat nu de snelste lijn is. Voor mijn gevoel is meer afremmen dan je zou willen vaak sneller dan er agressief in knallen.
nou inderdaad je gevoel zegt vol gas door die bocht knallen realiteit is dan vaak met veel onderstuur een halve bocht maken en een slechte exit...
Gisteren tot 1:32,3 gekomen (snelste tijd is 1:29,256) dus er is nog ruimte :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik had gisteren in mijn laatste race een goede race te pakken. Dat is niet deze, maar die upload ik vanavond wel even. Dit was begin van de week:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:51
Gisteren voor het eerst deze game een uurtje met een stuur gespeeld, wat rijd dat lekker zeg. Zelfs met de default settings voelt het gelijk al goed aan, de komende dagen hopelijk voldoende tijd om de nodige kilometers maken voordat ik er over ga denken of ik de settings wel ga aanpassen.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:29
skreppiedoe schreef op zondag 30 januari 2022 @ 15:44:
Gisteren voor het eerst deze game een uurtje met een stuur gespeeld, wat rijd dat lekker zeg. Zelfs met de default settings voelt het gelijk al goed aan, de komende dagen hopelijk voldoende tijd om de nodige kilometers maken voordat ik er over ga denken of ik de settings wel ga aanpassen.
Is het eigenlijk mogelijk om settings aan te passen? Ik heb een G29 stuur maar kan enkel vinden hoe je knoppen aanpast. Bijvoorbeeld de pedalen heb ik niks van kunnen vinden hoe ik dat aanpas. Ik ook wil ik bijvoorbeeld instellen dat je met opschakelen de koppeling moet gebruiken, ook bij de flippers (de shifter is namelijk nog onderweg). Maar dit kan ik nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:51
drusloos schreef op zondag 30 januari 2022 @ 17:18:
[...]

Is het eigenlijk mogelijk om settings aan te passen? Ik heb een G29 stuur maar kan enkel vinden hoe je knoppen aanpast. Bijvoorbeeld de pedalen heb ik niks van kunnen vinden hoe ik dat aanpas. Ik ook wil ik bijvoorbeeld instellen dat je met opschakelen de koppeling moet gebruiken, ook bij de flippers (de shifter is namelijk nog onderweg). Maar dit kan ik nergens vinden
Ik zal straks eens kijken,ik was er vanuit gegaan dat je de settings kon aanpassen zoals bij andere racegames. :+

Het kan dus kennelijk niet,alleen wat kleine dingen bij detailed settings in het pre-race menu.
Ik heb nu wel het probleem dat het gas-en koppelings pedaal verwisseld zijn 8)7 . Kijken hoe ik dat kan oplossen,gisteren werkte het perfect. :?
Edit: probleem opgelost,ik moest de mode knop op de wheelbase 2 sec ingedrukt houden om dat (weer) om te wisselen. :)

[ Voor 22% gewijzigd door skreppiedoe op 30-01-2022 18:07 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenfrank
skreppiedoe schreef op zondag 30 januari 2022 @ 15:44:
same here, ik speel deze game nu ruim een maand en het rijdt heerlijk. Hiervoor een tijdje Project Cars 2 gespeeld maar dit gaat toch beter, PC2 is online echt heel beperkt, het aantal spelers en mogelijkheden.
Ik speel met een Thrustmaster T300. Speel voornamelijk de daily races ( B ), en pak zo af en toe de missies en de circuits mee.

Gisteren alvast wat rondjes Dragon trail seaside II gedraaid, daily B op interlagos ging ruk.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:38
drusloos schreef op zondag 30 januari 2022 @ 17:18:
[...]

Staat in de handleiding. Ik heb geen schakelppok, dus zelf niet geprobeerd.
====================================================
Bediening schakelpook en koppeling
Als je een stuurcontroller gebruikt met een schakelpook (zoals de Guillemot TH8 RS-pook) en een koppeling, moet je onder 'Auto-opties' de optie 'Handgeschakeld (HV)' kiezen. Als je gaat racen, schakel je in principe met de schakelflippers, maar op de volgende manier kun je dat wijzigen:

Gebruik de schakelpook -> Alleen de de schakelpook werkt. (Stand automatische koppeling.)
Druk de koppeling in -> De schakelpook en de koppeling werken. (Volledig handmatige stand.)

Als je in deze twee standen de schakelflippers gebruikt, wordt de schakelflipperstand automatisch weer geactiveerd.

Bij bepaalde auto's, bijvoorbeeld auto's met een koppelomvormer, CVT of een dubbele koppeling, werkt de koppeling niet, ook als je handmatig kunt schakelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Wat een zieke tijd heb je weer neergezet @v8power67 in race B. Hoop snel onder de 1.50 te komen, maar met de Scirocco zie ik het nog niet gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:56:
Wat een zieke tijd heb je weer neergezet @v8power67 in race B. Hoop snel onder de 1.50 te komen, maar met de Scirocco zie ik het nog niet gebeuren.
Thnx haha. Was lekker in de flow. Vind alleen de gewone layout fijner. Kan nog wel iets sneller maar zit al echt richting limiet. Kan aanraden effe replay te kijken van iemand uit de top 10. Dan beetje meekijken waar ze remmen en insturen. Is vaak heel veel te winnen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OvJsibc-UU0F-XB2BN60a8I_k3Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XFZNDqJvnL9tv1EhrW8SSAaL.jpg?f=fotoalbum_large

Heerlijke flow heeft deze baan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael
Lekkere rondetijd vooralsnog op Dragon Trail Seaside II. Daily Race B van deze week. Zelfs met een klein foutje in de 2e chicane na de chicane of death.

[ Voor 15% gewijzigd door SterqVerhael op 04-02-2022 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan de viper gr4 ook wel aanraden voor dragon trail gr4. Had er een 1:45.9 mee gereden maar had een optimal van 1:46.666, maar kreeg de concentratie niet voor mekaar om het aanmekaar te lussen. Maar die rijd echt heel stabiel en lekker.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenfrank
Dat was inderdaad een heerlijke baan, heel wat races gereden. Een flink aantal punten voor mn DR rating kunnen halen. Een beetje tot mn eigen verbazing een kwalificatietijd van 1:46:320 gereden. :)

Deze week Sardegna - Road Track - B II als daily B race. Voor mij een geheel nieuwe track. Hebben jullie hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Iemand al naar de daily races gekeken? Ga vanavond m'n Playseat weer voor de tv zetten. Afgelopen week me goed vermaakt met Race B

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/glkmSx5zghQ0MyqxcMbeNwfCwnw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BtD91m0fRPhSc41EDJiSL72l.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 09:22:
Iemand al naar de daily races gekeken? Ga vanavond m'n Playseat weer voor de tv zetten. Afgelopen week me goed vermaakt met Race B

[Afbeelding]
Race C is leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowman
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
idd, wel beetje twee races waar je pas in de laatste ronde ziet waar je staat soms, maar zeker leuk :), wel soms heel afhankelijk voor pitten of degene voor je gaat of niet, laatste moment toch buiten blijven :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cipfv6j7Uvyje2AZ12caw2rCta0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h42IQaSUvwOE7IGmfmm6Wmvn.jpg?f=fotoalbum_large

Pole!
Fastest lap!!
Clean race!!!
Victory :)F

[ Voor 30% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 10-02-2022 17:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Race B was best even inkomen. Aan het begin vond ik de baan veel minder lekker dan Race B vorige week. Maar na de nodige rondjes kwam ik er steeds beter in. Kom nogsteeds niet aan de tijd van @v8power67 maar zit er niet heel veel meer vanaf. Misschien nog is een andere auto proberen, maar de Porsche 911 voelt erg goed aan op deze baan :)

Mochten mensen het leuk vinden qua ronden tijden beetje te vergelijken. Stuur gerust een verzoek. Richting de GT7 release is het sowieso wel leuk om wat extra race liefhebbers in de lijst te hebben :)

[ Voor 18% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 11-02-2022 10:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael

Op een onbedoelde divebomb in de laatste ronde na (ik geef die plek ook gelijk weer terug), was het een goede solide race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Afgelopen week veel plezier gehad met Race B. Diverse online races gedaan, maar ook de nodige rondjes om de kwalificatie tijd aan te scherpen. Was top!

Nieuwe week! Nieuwe races!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n3WLqoPMa5QcIaGWwcJV--frmBI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zjnUktGGjhLaSWNlqb98qYvE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozenfrank
Race B was inderdaad een aardige opgave om onder de knie te krijgen. Gisteren en zaterdag toch nog wat aardige races gereden.

Deze week de Red Bull ring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik zou Race C ook deze week uitproberen. Is een toffe track, maar wel technisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06 08:23
Ik rij die deze week maar wat ben ik zwak.
Eindelijk een B dr-rating maar die is behoorlijk dalende aiii..

Hoop wel met een B rating naar Gt7 te gaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
b.o.n.s schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 18:09:
Ik rij die deze week maar wat ben ik zwak.
Eindelijk een B dr-rating maar die is behoorlijk dalende aiii..

Hoop wel met een B rating naar Gt7 te gaan!
Veel time trials doen met een ghost uit de top 10 ranking helpt goed om de juiste lijnen en rempunten te vinden. Dan heb je de helft van je tijd al gewonnen t.o.v. de concurrentie (ook in de race).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadowman
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ook aan te raden is om de wekelijks youtube van tidgney te kijken, hij heeft vaak een trackguide daarin, dan legt hij uit wat zijn rempunten zijn.

Ik vind het prima als jullie mij toevoegen, ik sta ook in de google doc van de topic warning, Shadowman_the is mijn psn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Shadowman schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 08:51:
Ook aan te raden is om de wekelijks youtube van tidgney te kijken, hij heeft vaak een trackguide daarin, dan legt hij uit wat zijn rempunten zijn.

Ik vind het prima als jullie mij toevoegen, ik sta ook in de google doc van de topic warning, Shadowman_the is mijn psn.
Ik bekijk graag de trackguides van Mistah MCA, zie ook: YouTube: YouTube

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 15:48

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

SterqVerhael schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:13:
Ik zou Race C ook deze week uitproberen. Is een toffe track, maar wel technisch.
Race C is goed te doen, starten op de mediums en daarmee 6 ronden rijden, en op soft 4, dan haal je maximale eruit merk ik. En qua technisch, goed je rempunten bepalen en niet te aanvallend rijden; de anderen doen dat wel, en maken overal foutjes. Daar kun je dan makkelijk gebruik van maken, kom vaak zo de top 5 in.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Gisteren in Race B. Eerste races van deze week en dus ook nog geen goede quali tijd. Niet eerder kunnen racen. Vandaag aan de slag met Race C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenfrank
SterqVerhael schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:05:
Gisteren in Race B. Eerste races van deze week en dus ook nog geen goede quali tijd. Niet eerder kunnen racen. Vandaag aan de slag met Race C.

[YouTube: From 10th to the podium? Daily Race B at Red Bull Ring]
lekkere race hoor! Die laatste penalty kwam wel goed uit :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Frozenfrank schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:36:
[...]

lekkere race hoor! Die laatste penalty kwam wel goed uit :*)
Thanks.

Ja, ik kon er niet heel veel aan doen dat ik hem in de voorlaatste bocht een kleine touché gaf. Hij reed midden op de baan en voor mij was er geen mogelijkheid meer om links of rechts te duiken. Dat hij er vervolgens in de laatste bocht helemaal afvliegt was lucky voor mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Om de raceweek van deze daily races mee af te sluiten. Een lekkere race in Race C gisteravond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falenteijn
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 24-05-2022
Hoelang kan het duren wanneer je weer kan racen na betaling gran turismo.

Groetjes Falenteijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Ik heb telkens tijdens de online race met GR3 dat ik aan het eind ineens 1:00 straf er bij heb. Maar ik heb tijdens de race helemaal niemand geraakt of afgesneden, en dus ook tijdens de race helemaal geen melding gehad dat ik iets had fout gedaan. Ik was heel mooi van de 6e naar de 1e plek gereden door niet te pitten (ook pitstops zijn niet verplicht), maar nu dus alsnog 10e omdat ik een straf heb. Iemand ene idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickname89
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-05 22:26
drusloos schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 22:57:
Ik heb telkens tijdens de online race met GR3 dat ik aan het eind ineens 1:00 straf er bij heb. Maar ik heb tijdens de race helemaal niemand geraakt of afgesneden, en dus ook tijdens de race helemaal geen melding gehad dat ik iets had fout gedaan. Ik was heel mooi van de 6e naar de 1e plek gereden door niet te pitten (ook pitstops zijn niet verplicht), maar nu dus alsnog 10e omdat ik een straf heb. Iemand ene idee?
Heb je een verplichte bandenwissel / pitstop , niet uitgevoerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
nickname89 schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 11:20:
[...]

Heb je een verplichte bandenwissel / pitstop , niet uitgevoerd ?
Er staat dat een pitstop niet verplicht is. Maar ik kwam er dus uiteindelijk achter dat je 2 verschillende banden moet hebben gebruikt. Dus medium en zacht. Zacht kan je enkel voor kiezen. Dus ik dacht een deel van de groep neemt zacht voor en pakt wat voorsprong, ik doe dubbel medium en dan sla ik de pitstop over. Maar dat mag dus niet. Ben zelf nooit zo fan van 2 verschillende compounds onder je auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 29-05 11:33
Sorry voor het omhoog halen van dit topic.

Maar ik heb het idee dat Gran Turismo Sport nooit echt een volwaardige opvolger was van Grand Turismo 5.

Waar ik me altijd aan ergerde was dat “remmen” niet goed zichtbaar was in de chase view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:25
Water_824 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:39:
Sorry voor het omhoog halen van dit topic.

Maar ik heb het idee dat Gran Turismo Sport nooit echt een volwaardige opvolger was van Grand Turismo 5.

Waar ik me altijd aan ergerde was dat “remmen” niet goed zichtbaar was in de chase view.
Ik heb het een jaar of 2 een geweldige game gevonden. Totdat ik Assetto Corsa Competizione ontdekte.
Chase view overigens nooit gebruikt.
Pagina: 1 ... 87 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing