Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 04-06 19:47

j-a-k-e-88

BMW 328i

Overigens is mijn pedalenset niet meer helemaal goed, stottert bij vol gas regelmatig, heel frustrerend.

Iemand die daar ook last van heeft (gehad)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ga deze week weer aan de slag met de daily race C. Heerlijke baan vind ik dat en ik kan daar altijd aardig mee (speel met controller). Daarbij zijn de C races vaak ook langer waardoor er toch ander publiek op afkomt (iets meer geduld)

Monza vind ik ook een leuke baan en qua tijden kan ik daar redelijk mee. Echter is Monza ook vaak het circuit waar mijn SR daalt omdat iedereen bij (vooral) de 2e chicane je direct in wil halen (divebomb your life away)...Dus heel enthousiast wordt ik niet van die baan.

Laatste keer Dragon Trail zat had ik overigens maar een region gap van 1,932%. Ik ben absoluut niet de beste, maar met een controller gedaan vond ik het zelf niet onaardig :).

En ja... Het penalty systeem... Ik heb meerdere opgeslagen replays waarbij ik wordt aangereden en uiteindelijk als enige bestraft wordt met 1, 2 of 4 seconden. En uiteraard kan een bumperkusje gebeuren (heb ik soms ook echt wel een keer), maar vooral divebombers komen er structureel mee weg heb ik het gevoel. Daarbij merk ik dat ik dan veelal ook nog de deur soms maar open zet als het iemand is die als een knoest rijdt. Mijn SR vind ik dan belangrijker dan dat ene plaatsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
j-a-k-e-88 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:15:
Word echt verdrietig van het penalty systeem. Zou e weer melden bij B S ranking , maar dat zit er niet in :-(
Ben ook minder aan t rijden maar afgelopen dagen veel daily A aan het doen, vind ik een lachen circuit.

Iedere keer als je van achter geramd wordt krijg je dus straf haha.

Quipers welkom, heb je toegevoegd.

T is idd misschien wel leuk om de off line zaken eens weer erbij te pakken om elkaars tijden aan te vallen!

ps Quipers, in de daily A moet je er nog ff 2 seconden afrijden :-)
Ja, die daily A heb ik ook het vaakst geprobeerd. Leuk circuit! Begin hem beter door te krijgen, maar vind bij een aantal bochten de rempunten lastig te bepalen. Ben vaak of te vroeg of te laat :'( Nog 2 seconde sneller... :o Moet misschien eens een andere auto proberen. Met die Scirocco zit er misschien nog een kleine seconde in. In de race is volgens mij de TT en RCZ sowieso sneller, dus misschien kan ik daar ook wel een snellere kwalificatietijd mee rijden.

Ik vind die offline challenges ook wel erg leuk. Zeker om gewoon bovenaan de vriendenlijst proberen te komen. Ik heb me in de periode tussen Kerst en O&N behoorlijk verdiept in Nordschleife bij de circuit experience. Bij de meeste secties wel wat scherpe tijden neer kunnen zetten. Ik probeer vaak maar gewoon m'n eigen grens en toptijd op te zoeken, want alleen maar goud halen zorgt niet voor voldoening. De volledige ronde op Nordschleife is nog een ander verhaal Die kan nog wel 5 tot 10 seconde sneller denk ik, maar kreeg wat last van m'n linkerduim door het sturen met de controller :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Dit weekend veel gespeeld in de daily B (Imola, 4 ronden) en C (Interlagos, 13 ronden).

Op de gebruikelijke ergernissen na (van achter aangetikt worden door auto A, waardoor ik auto B zachtjes raak, vervolgens heeft A geen penalty en ik 3 seconden straf en een daling van SR S naar A) zaten er leuke races bij. Wel is me duidelijk dat zaterdagavond het niveau op zich wel hoog is qua tijden, maar dat ik dan toch ook vaker in een hotseknotsen veld zit qua netjes racen.

Verder tot slot een echt leuke race gehad waarbij ik nog van P10 uiteindelijk op P5 finish. Die race was redelijk gelijkwaardig qua niveau en het begon al slecht door in de eerste chicane me te verremmen (of eigenlijk remde mijn voorligger veel eerder en gaf eigenlijk te weinig ruimte).

Hier de replay van die race (mocht er iemand überhaupt kijken :)): YouTube: Gran Turismo™SPORT 10th to 5th daily race GR4 Monza

Verder voor het eerst een custom lobby gespeeld (nog nooit gedaan). Mocht er hier een keer een lobby gehost worden wil ik me altijd aansluiten :). Gr 3 en Gr 4 auto's hebben mijn voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Ik heb vorig week voor het eerst een hele week veel gefocust op online racing. Alleen de Daily A gedaan om er een beetje in te komen, maar dat was niet altijd feest. Dan wordt je aangetikt en beland je tegen de muur wat je 1,5 sec penalty kost en daardoor mis je ook de apex van de volgende bocht en weer 1, 5 sec penalty... :-( M'n ranking schommelde veel tussen C/C en D/E.

Gisteren wat races gedaan van Daily C (13 ronden op Dragon Trail). Die baan ligt me wel! :D Ondanks dat ik geen toptijd heb staan als kwalificatie (startte vaak zo tussen 8 en 12), vaak wel in de top 5 geëindigd. Ook wat minder penalties en meer clean racing dus daardoor gestegen naar C/B. Ik zag zo af en toe wel aan het eind van de race dat er gasten waren met een penalty van 1 minuut.. Hoe kan dat? Is dat vanwege niet voldoen aan bandenreglement o.i.d.? Dus geen pitstop maken of niet wisselen tussen Hard of Mediums?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10-06 22:52
Dr. Quipers schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:32:
Ik zag zo af en toe wel aan het eind van de race dat er gasten waren met een penalty van 1 minuut.. Hoe kan dat? Is dat vanwege niet voldoen aan bandenreglement o.i.d.? Dus geen pitstop maken of niet wisselen tussen Hard of Mediums?
klopt, eigenlijk proberen de meesten niet te voldoen maar je redt het niet zonder pitstop om een minuut weg te rijden :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevela
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05-02 22:11
Viel mij vanavond op dat je tijdsverlies van een pitstop op DTS bijzonder kort is. Sommige kiezen daardoor voor 1 ronde Hard en daarna 2x 6 rondes Medium. Zelf vind ik het prettig om 5H/8M te rijden met de NSX. De GT-R is sneller, maar ik vind de NSX fijner rijden. Een podium scoren zit er voor mij niet in, laat staan een minuut voorsprong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 11:21

Aid

Nevela schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:44:
Viel mij vanavond op dat je tijdsverlies van een pitstop op DTS bijzonder kort is. Sommige kiezen daardoor voor 1 ronde Hard en daarna 2x 6 rondes Medium. Zelf vind ik het prettig om 5H/8M te rijden met de NSX. De GT-R is sneller, maar ik vind de NSX fijner rijden. Een podium scoren zit er voor mij niet in, laat staan een minuut voorsprong :)
Klinkt als een interessante strategie, maar je gaat veel tijd verliezen door verkeer na de eerste ronde. Ik kies over het algemeen 7/8 ronden M en de rest H met de Lexus. Beginnen met H is ook een optie als de rest aan elkaar gewaagd is en er veel gevechten ontstaan dan kan je lekker met H meecruisen en dan je slag slaan, zodra je over gaat naar M.

Consistent blijven is toch wel key op Dragon Trail. Heb al wat overwinningen gepakt, omdat de rest teveel fouten maken. Ik probeer toch regelmatig te liften door de chicane of death, liever 2/3 tienden kwijt dan een paar seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Aid schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:19:
[...]

Klinkt als een interessante strategie, maar je gaat veel tijd verliezen door verkeer na de eerste ronde. Ik kies over het algemeen 7/8 ronden M en de rest H met de Lexus. Beginnen met H is ook een optie als de rest aan elkaar gewaagd is en er veel gevechten ontstaan dan kan je lekker met H meecruisen en dan je slag slaan, zodra je over gaat naar M.

Consistent blijven is toch wel key op Dragon Trail. Heb al wat overwinningen gepakt, omdat de rest teveel fouten maken. Ik probeer toch regelmatig te liften door de chicane of death, liever 2/3 tienden kwijt dan een paar seconden.
Ja, zo min mogelijk fouten is zeker op Dragon Trail wel belangrijk. Ik merk in de rondetijden dat ik in de race behoorlijk op safe rij (misschien nog wel iets teveel...), want zit best een groot gat (2 tot 3 seconde) tussen kwalificatietijden en rondjes in de race. Maar goed dat heeft me dan ook wel weer wat top 5 finishes opgeleverd. Hoe doen jullie dat eigenlijk met kwalificatie? Pak je een paar minuten voor de race begint of gaan jullie echt een uur zitten om een zo snel mogelijke tijd te rijden, zodat je zo ver mogeliik vooraan start? Ik wil eigenlijk dat laatste doen, maar merk dat ik mezelf de tijd niet gun, omdat ik het te leuk vind om de online races te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 11:21

Aid

Dr. Quipers schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:44:
[...]

Ja, zo min mogelijk fouten is zeker op Dragon Trail wel belangrijk. Ik merk in de rondetijden dat ik in de race behoorlijk op safe rij (misschien nog wel iets teveel...), want zit best een groot gat (2 tot 3 seconde) tussen kwalificatietijden en rondjes in de race. Maar goed dat heeft me dan ook wel weer wat top 5 finishes opgeleverd. Hoe doen jullie dat eigenlijk met kwalificatie? Pak je een paar minuten voor de race begint of gaan jullie echt een uur zitten om een zo snel mogelijke tijd te rijden, zodat je zo ver mogeliik vooraan start? Ik wil eigenlijk dat laatste doen, maar merk dat ik mezelf de tijd niet gun, omdat ik het te leuk vind om de online races te doen.
Ik pak toch over het algemeen een halfuur tot een uur voor de kwalificatie, om feeling te krijgen voor de baan en de auto. Vervolgens kijk ik ook mee met de top 10 (replay) om mijn rondje te maximaliseren. Dan kijk ik vervolgens hoe ik t.o.v. de rest sta in de racelobby's. Als ik te vaak >5 start dan ga ik weer mijn kwalificatierondje verbeteren hehe. Om mee te doen om de overwinningen dan moet je toch wel zo ver mogelijk vooraan starten. Anders verlies veel te veel tijd door al dat geduw en getrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:26
Meestal ga ik ook eerst ff zitten om een aantal rondjes te oefenen, enerzijds om de car/track combi te leren kennen, anderzijds om een acceptabele kwalificatietijd neer te zetten.
Dit helpt mij ook om de rempunten goed te kennen wat je in de race erg helpt om iemand uit te remmen of juist om een cut-back te kunnen doen.
Ook bekijk ik replays van de top 10 om te kijken naar rempunten en schakelmomenten.

Tijdens een race zijn de omstandigheden heel anders dan kwalificatie dus dan rijd ik een stuk conservatiever om het risico op fouten te verkleinen.
Heb genoeg races gehad waarbij ik alleen hoger geëindigd ben doordat de rijders vóór mij fouten maakten :)

Met de Gr.2 auto's is timing extra cruciaal omdat ze zo hard gaan... maar wat een heerlijke auto's!! Ook lekker in combinatie met Dragon Trail, en flat-out door de death chicane voelt wel erg fijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemmyB83
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 07-06 16:54
DerOllie schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:16:
Gran Turismo™ Sport 20/11/2020
Vul de enquête over de MAZDA RX-VISION GT3 CONCEPT in en ontvang 300.000 gamecredits!

https://www.gran-turismo.com/nl/news/00_8132103.html

Er is een enquete over wat je vind van de MAZDA RX-VISION GT3 CONCEPT en dan krijg je 300.000 credits. Makkelijk verdiend dacht ik zo...
Ik heb zojuist de credits ontvangen.
Inderdaad makelijk verdiend :)

Pijnacker Oost/West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 15:48

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ohja moet ik ook even opstarten en halen. Helemaal vergeten.

Update: Hebbes! Altijd meegenomen!

[ Voor 24% gewijzigd door DerOllie op 15-01-2021 19:04 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• willemg2
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12-01 12:35
Ik heb een PS4 Pro geleend van een collega, en gelijk GT Sport erop gezet. Mooi spel :) Inmiddels C/A rating na anderhalve week, en ik heb mijn naam net toegevoegd aan de lijst. Ik voeg vanmiddag gelijk maar een aantal van de lijst toe in GT Sport (mijn PSN is XigmaCloud). Lijkt me leuk om jullie tegen te komen!

Oh, en Dragon Trail in Gr.2... mooie combi, maar af en toe heeeeeel frustrerend... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Afgelopen week veel Daily C gedaan op Dragon Trail. M'n racepace was niet echt top, waardoor ik van C weer terugging naar D. In D ging het wat beter, met een paar 2de en 3de plekken en nette races weer terug in C en ook een SR van S (met 99 manner points). Vaak zit ik toch wel 10 tot 15 seconde van diegene voor me, maar weet ze ook redelijk goed achter me te houden. Hopelijk kan ik de S vasthouden en gestaag groeien, zodat ik ook in C in de top3 mee kan, maar daarvoor moet ik nog wat snelheid vinden in de races. Ben al blij dat ik nu 13 rondes op Dragon Trail redelijk foutloos door kan komen :)

Iets wat ik nog niet begrijp is hoe de nette race bonus zich verhoudt tot geen penalty krijgen. Ik heb toch behoorlijk veel races achter de rug zonder penalty (anders kom je ook niet in S terecht lijkt me), maar toch kreeg ik pas 1 keer die nette race bonus (en staat er bij prestaties ook maar een 1). Weet iemand hoe dat zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een nette racebonus krijg je als je
a) niet van de baan raakt en
b) geen overdreven hard contact met andere wagens maakt.

De teller is het accoladescherm is trouwens niet cumulatief, die laat enkel zien hoeveel races op rij je een clean race bonus hebt gehad.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dutchhaze86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 16:46

Dutchhaze86

PSN:DUTCHhaze86

Wij hebben normaal op maandag maar voor nu woensdag as. rond 19.00uur het plan met een aantal racers 4 tot 5 man een open lobby te starten. Mochten jullie interesse hebben om een aantal rondjes mee te rijden, dan zijn jullie van harte welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemg2
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12-01 12:35
Dutchhaze86 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:50:
Wij hebben normaal op maandag maar voor nu woensdag as. het plan met een aantal racers 4 tot 5 man een open lobby te starten. Mochten jullie interesse hebben om een aantal rondjes mee te rijden, dan zijn jullie van harte welkom.
Cool! Kan ik die dan vinden op id van de lobby? (geen idee hoe ik m anders moet vinden... :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchhaze86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 16:46

Dutchhaze86

PSN:DUTCHhaze86

willemg2 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 20:04:
[...]

Cool! Kan ik die dan vinden op id van de lobby? (geen idee hoe ik m anders moet vinden... :) )
Het meest makkelijke is gewoon om mij aan te melden en zo de lobby te joinen.

DUTCHhaze86 = psn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Voor wie het herkent:

Ik had al een tijdje last met gaspedaal. Met enige regelmaat stotterde het gas bij vol indrukken, heel irritant.

Contact gehad met thrustmaster en ze stuurden keurig een handleiding over hoe de boel uit elkaar te schroeven, de connectoren los te halen en weer terug te bevestigen en de pot "schoon"te maken.

Heb de connectoren losgehaald en met een blaasbalgje gedaan en bij de pot wat vet en stof weggehaald en na opnieuw vastzetten werkt alles, tot op heden, weer foutloos.

greets,

jake

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Zo, weer een raceweekje voorbij. De tips van een aantal van jullie hebben me zeker geholpen! Veelal Daily A (Tsukuba) gedaan en voor de kwalificatieronde wat top10's bekeken en als ghost geladen. Dan heb je een fijn richtpunt en kun je beter rempunten inschatten. Dat resulteerde in een aardige 1.06.0 (al zat er op basis van sectortijden wel een 1.05.8 in... Daarmee geregeld in top 4 gestart en zelfs een paar keer op pole en gepromoveerd naar een DR van B. Ik lijk aardig mee te kunnen in dat niveau :) Vind het dan wel verrassend dat de tijd de ene keer goed is voor pole en 1 race later is dezelfde tijd ineens een P11.

Het is soms wel heel erg wisselend in wat voor lobby je komt en hoe de anderen rijden en hoe het penalty systeem werkt. Zat gisteren ergens in de mangel in de 2de bocht en werd alle kanten opgeduwd en geslingerd. Uiteindelijk was ik de enige die penalties kreeg :? En dan ook nog 9.5 seconde 8)7 Weer teruggevallen in SR van S naar B. Met 4 clean races op rij nu weer op A, maar het blijft ondoorzichtig. Maakte nog een mooie race mee waarbij ik met nog 2 bochten te gaan nog 4de lag, de nummer 3 kreeg 0.5 seconde penalty dus schoof ik in de ene laatste bocht naar plek 3. De nummer 1 en 2 gunde elkaar niets en gingen in de laatste bocht samen de grindbak in :+ En zo won ik de race :*)

Komende week wordt denk ik veel Daily B op Brands Hatch. Vind dat wel een pittig en uitdagend circuit, met veel blinde bochten 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Canis Lupus

Vosbot

Vanaf vandaag is de digitale competitie van de KNAF live gegaan. Ze pakken 1 van de Daily Races (deze week C: Gr. 4 op Laguna Seca) als kwalificatie.

Je snelste tijd stuur je in op de website en die verifiëren zij dan. Snelste 100 krijgen punten en aan einde week mogen de 14 snelste een finale race rijden (deze week Camaro SS (2016) op Laguna Seca 18 laps, met Banden x8 en Fuel x5)

Ik heb niet de illusie dat ik tot de snelste (100) behoor, maar wellicht een leuke uitdaging voor de andere Tweakers :)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Genos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-06 18:28
Hi mede-tweakers!

Ik heb afgelopen weekend de knoop doorgehakt en voor een prikkie een T300RS en Playseat Evolution op de kop getikt.

Heeeeeeeeeel vroeger ooit eens wat GT games gespeeld, maar ben normaliter van het wat meer arcadewerk. Ben rustig aan begonnen met de driving school en ga nu door met de missions. Heb m'n tenen ook al gedoopt in het online racen, maar merk vooral dat ik consistentie mis.

Heb m'n gegevens aan het Drive-docu toegevoegd en hoop over een tijdje een keertje met een aantal van jullie te kunnen racen, voor nu; oefenen, oefenen, oefenen.

Ohja, zijn er nog tips/settings die ik moet weten?

[ Voor 4% gewijzigd door Genos op 04-02-2021 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Genos schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 08:59:
Hi mede-tweakers!

Ik heb afgelopen weekend de knoop doorgehakt en voor een prikkie een T300RS en Playseat Evolution op de kop getikt.

Heeeeeeeeeel vroeger ooit eens wat GT games gespeeld, maar ben normaliter van het wat meer arcadewerk. Ben rustig aan begonnen met de driving school en ga nu door met de missions. Heb m'n tenen ook al gedoopt in het online racen, maar merk vooral dat ik consistentie mis.

Heb m'n gegevens aan het Drive-docu toegevoegd en hoop over een tijdje een keertje met een aantal van jullie te kunnen racen, voor nu; oefenen, oefenen, oefenen.

Welkom! Ik zal je wel even toevoegen. Altijd goed om wat meer beginnende GTS vrienden in m'n lijst hebben :)

Consistentie in online racen is inderdaad heel erg belangrijk. Bij de wat lastige banen schiet ik daar ook nog behoorlijk te kort. Daardoor vorige week met wat races op Brands Hatch weer teruggevallen van B naar C. Inmiddels met de race van deze week, de Daily A op Kyoto weer terug in B. Dat is een vrij eenvoudig baantje, dus als je die paar bochten goed weet te nemen kun je daar goed mee komen in online races. Het is dezelfde track als driving school nr. 24 en je kunt hem ook veel oefenen in de circuit experience. Ondanks dat ik best tevreden ben met m'n kwalificatietijd (46.207) startte ik gisteren in een aantal races als 11de van de 12 :| Geduldig wachten op je kansen en op juiste stuk slipstream pakken zorgt ervoor dat je zelfs van achteraf nog naar voren kunt komen, dus zo toch aantal keer top3 gefinisht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:00
Tip als beginner is misschien wel om hulpmiddelen op de baan aan te zetten. Zoals schakelindicator (dan weet je ongeveer in welke versnelling je de bocht moet nemen, alhoewel dit lang niet altijd de beste versnelling is!) en de pionnen zodat je weet waar je ongeveer moet remmen, insturen en de apex ligt.

Zeker op circuits die ik, nog altijd, minder goed ken vind ik de pionnen wel prettig voor het bepalen van het rempunt.

Verder zou ik wel direct beginnen met zelf schakelen en zo min mogelijk hulpmiddelen in de auto. Traction control varieer ik altijd wat mee afhankelijk van de auto en het type band. Veel vermogen en harde banden blijf ik erg lastig vinden om te controleren met de controller, dat is met een stuurtje + pedalen wat eenvoudiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Genos schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 08:59:
Alle assists uit behalve ABS, die kun je rustig op default laten staan.
Bij de Gr2 en Gr3 wagens kun je eventueel TC nog op 1 zetten als je achterkant (te) vaak wegglipt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vircos
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-06 14:51
Goedemiddag allen,

ff een korte voorstel. Sinds maart vorig jaar rij ik (niet heel actief) af en toe een rondje in GTS. Erg leuk om te doen, maar doordat ik gebonden ben aan de woonkamer als speelruimte beperkt in de tijd. Tsjah....de vrouw wil ook weleens tv kijken of samen hangen. Op termijn mag ik dan een eigen ruimte krijgen (kantoor), maar daarvoor zal eerst het één en ander verbouwd worden. Toekomstperspectief dus.

Sinds maart race is dus af en toe waarbij ik gebruik maak van een Logitech G29 icm een wheelstand. Nu zijn de eetstoelen niet heel comfortabel dus van de week mocht ik dan "upgraden". De wheelstand is ingeruild voor een Playseat Challenge. Van de week mijn eerste rondje ermee gereden en wat een verschil. Toevalligerwijs in een sessie van @Dutchhaze86 op Catalunya kom ik nu achter.

Maar goed. Lang verhaal kort. Niet heel actief aan het racen, maar een huiskamerracer met toekomstperspectief :P en dus de intentie om iets vaker mijn gezicht te laten zien. Zowel in dit Topic als in de lobby.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Heb her en der binnen de circuit ervaring weer even wat tijden gezet. Zag me bijna nergens in de top 10 van de vriendenlijst staan.

Destijds ook meer gedaan om overal goud te rijden met TcS op 3 enzo.

Wel leuk om hier weer ff in uitgedaagd te worden. Met dank aan quipers 😉

Remmy zie ik ook veelal op 1 staan, complimenten!

Mithandirrr niet.....? Challenge !! Haha

Misschien kunnen we per week een circuit pakken en die als Nevencompetitie voor de Tweakers doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:39
De circuit experiences heb ik al heel lang niet gedaan :)) de meeste zal ik ook geen tijd meer hebben doordat er een keer een update is geweest waarbij de tijden zijn komen te vervallen. Zal er binnenkort weer eens induiken want rijd de laatste tijd weer wat vaker gt sport!

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RemmyB83
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 07-06 16:54
@j-a-k-e-88

Bedankt voor het compliment!
Ik heb voor het oefenen van een dailyrace, regelmatig de track-experience gebruikt om het circuit beter te leren kennen.
Ik had overal al goud, dus geprobeerd om op nr#1 te komen van de vriendenranking.
En tja dan wil ik ook wel een uitdagende tijd neer zetten voor een ander ;)

Momenteel rijd ik geen dailyrace's.
Door het slechte penaltysystem een tijdje geleden, besloten om de offline challenges voor de volle 100% te voltooien.
Dit was redelijk makkelijk, alleen is de AI van het spel erg slecht. Auto's die remmen terwijl je daar eigenlijk een bocht hoort uit te accelereren enzo :(

Na het voltooien van de offline challenges, heb ik de L. Hamilton time trail challenge aangeschaft.
Hier ben ik sinds kort druk mee bezig.
Dit is voor mij een leuke uitdaging, waar ik voorlopig nog wel even zoet mee zal zijn....

Mocht iemand nog iets willen organiseren. Dan doe ik graag mee.
Ik zit echter midden in de woonkamer te racen, en de andere willen ook vaak graag tv kijken.
En kids kunnen hier ook niet echt heel lang zonder aandacht.
j-a-k-e-88 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 20:14:
Heb her en der binnen de circuit ervaring weer even wat tijden gezet. Zag me bijna nergens in de top 10 van de vriendenlijst staan.

Misschien kunnen we per week een circuit pakken en die als Nevencompetitie voor de Tweakers doen?

Pijnacker Oost/West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
j-a-k-e-88 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 20:14:

Haha, your welcome :) Voor mij afgelopen week (en ik denk ook deze week) geen GTS. Vorige week m'n ogen laten laseren, dus zicht is nu nog beetje wazig. Vanaf volgende week zou dat stukken beter moeten zijn! Dan pak ik de draad weer op waar ik gebleven was en duik ook weer in de offline challenges.
Met dat online racen toch een beetje haat/liefde verhouding gekregen. Het werkt verslavend en je wilt het de volgende race weer beter doen (of net zo goed), maar dan wordt je er weer eens afgekegeld. Moet daarin nog de juiste modus vinden. Ik ben vaak of te liev door de deur open te zetten of van de racelijn af te gaan om iemand er maar gewoon langs te laten, of te lomp waardoor ik anderen (blijkbaar ongeoorloofd) aan de kant zet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

https://www.psx-sense.nl/...-is-uitgesteld-naar-2022/

Mochten er nog mensen hopen op GT7 dit jaar, zeker uitgesteld naar volgend jaar (2022 klinkt zover, maar is feitelijk volgend jaar)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:06

Oxigeon

En zo is dat!

DerOllie schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 17:19:

Mochten er nog mensen hopen op GT7 dit jaar, zeker uitgesteld naar volgend jaar (2022 klinkt zover, maar is feitelijk volgend jaar)
Eigenlijk is dit geen nieuws en weten we dat de game ergens in 2027 uit gaat komen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vircos
DerOllie schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 17:19:

Ach geen ramp. In denk ook dat ik volgend jaar pas ga kijken naar een PS5 althans als ie dan wel beter verkrijgbaar is en al een price-drop heeft gehad.

• Arumes
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
Inderdaad een price drop of een andere PS5. Meestal kan je niet alleen een goedkopere, maar ook een zuingere/stillere/snellere console kopen als je even wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vircos
Iemand afgelopen weekend ook bezig geweest in Gr. 4 Spa Daily Races? Lastige baan als je achteraan moet starten...je staat veel te ver van het voorveld af. Echter vooraan ook lastig gebleken. Ik heb D/S ranking, maar toch veel voorin kunnen rijden. Echter ook voorin het veld genoeg gereden, maar wat werd er vuil gereden zeg. Veel geduw en getrek en je probeert het zelf wel netjes te houden. Gevolg: je rijdt op kop. Je krijgt bewust een tik van achteren....schiet van de baan en het halve veld komt je voorbij. Hoevaak ik daardoor niet op positie 6 geëindigd ben afgelopen weekend.

Ook het penalty systeem weer frusterend. Een auto spint voor je in bocht 12 (Pouhon). Die lange dubbele bochtencombinatie. Ghost wel, maar op het moment dat je de auto passeert niet meer uiteraard. Met die snelheden in de bocht is het lastig wijken van je lijn en knal je dus op die auto. Heb je gelijk 3,5 seconden aan je broek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Ik ben sinds paar dagen aan het rijden met assetto corsa competizione op de PS4. Echt anders dan GT Sport. Ben benieuwd waar ik ga blijven hangen.

Eerste game sinds ik Gran Turismo speel, vanaf editie 1, die mij doet twijfelen.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Weer eens serieus voor een daily qualification gaan zitten. Sta kleine 4 tiende van de nr1 in top 10 nu met een 1:34.766. Ben er wel blij mee. Was lekkere ronde. Leuke baan auto combi.

[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 17-03-2021 23:13 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mithrandirrr
Capo schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:18:
Ik ben sinds paar dagen aan het rijden met assetto corsa competizione op de PS4. Echt anders dan GT Sport. Ben benieuwd waar ik ga blijven hangen.

Eerste game sinds ik Gran Turismo speel, vanaf editie 1, die mij doet twijfelen.
Acc is ook een enorm fijne sim. Heb er op de pc al iets van 450 uur in zitten :). Maar ik speel gt sport ook nog met plezier.

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Capo schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:18:

Sinds ik ACC speel (op de PS4 Pro) heb ik niet meer naar GT Sport omgekeken, om die reden heb ik GT Sport dan ook maar verwijderd. ACC is in mijn optiek zó veel beter dat ik niet weet of ik de komende tijd nog een GT zal spelen :D
En dat terwijl ik echt wel een behoorlijke Gran Turismo fan ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
mithrandirrr schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:26:
[...]

Acc is ook een enorm fijne sim. Heb er op de pc al iets van 450 uur in zitten :). Maar ik speel gt sport ook nog met plezier.
Superkiwi schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:44:
[...]

Sinds ik ACC speel (op de PS4 Pro) heb ik niet meer naar GT Sport omgekeken, om die reden heb ik GT Sport dan ook maar verwijderd. ACC is in mijn optiek zó veel beter dat ik niet weet of ik de komende tijd nog een GT zal spelen :D
Nice heren! Grappig dat die switch. Merk dat ik bij GT Sport wel strakker ben ga rijden na tijd AC Comp.

Ik vermoed dat de FFB op de PC beter is dan op de PS4? Ben ik op de PS4 niet erg over te spreken met een G29. Hoop dat fanatec snel een goedkopere Belt drive stuur uit brengt.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Capo schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:54:
[...]
Ik vermoed dat de FFB op de PC beter is dan op de PS4? Ben ik op de PS4 niet erg over te spreken met een G29.
Er zou geen verschil moeten zijn tussen de pc en de Playstation als het aankomt op ffb (en ook physics).
Ik denk dat het probleem inderdaad eerder bij je G29 ligt.
Als ik een uurtje in mijn stoeltje heb gezeten merk ik dat wel aan mijn onderarmen, en ik ben geen ongetrainde jongen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vircos
v8power67 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:13:
[YouTube: PS5 GT SPORT red bull ring gr4 1:34,766 peugeot rcz PS5]
Weer eens serieus voor een daily qualification gaan zitten. Sta kleine 4 tiende van de nr1 in top 10 nu met een 1:34.766. Ben er wel blij mee. Was lekkere ronde. Leuke baan auto combi.
Nice, ben ook deze week ermee bezig geweest. Echter zit ik 3 seconden van jouw tijd af. Ik rij dan in een Audi TT. Is die Peugeot echt zoveel sneller? Ik zie ook dat je dus het stuk voor de eerste bocht best wel extend voordat je de bocht aansnijdt. Dat ga ik vanavond ook maar eens proberen. Zo kom je met veel meer snelheid de bocht uit.

Ik ben overige d-rating momenteel, maar heb eergisteren dan eindelijk mijn eerste overwinning mogen behalen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vircos schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 07:13:
[...]
Nice, ben ook deze week ermee bezig geweest. Echter zit ik 3 seconden van jouw tijd af. Is die Peugeot echt zoveel sneller?
Ik denk dat @v8power67 de bepalende factor is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vircos
Superkiwi schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 10:15:
[...]

Ik denk dat @v8power67 de bepalende factor is :P
Haha touché :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 06:50
Superkiwi schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:44:
[...]

Ik heb ACC op PS5 even gespeeld, maar vond het niet super geweldig (maar ook zeker niet slecht). Echter heb ik sinds een tijdje een (vrij krachtige) PC aangeschaft en speel daar nu ACC op. Dat is echt een wereld van verschil (met zowel ACC op PS5 als GTS). Ik was ook een behoorlijke GTS addict de afgelopen 2 jaar en heb er heel veel plezier aan beleefd. Maar ACC is toch wel een behoorlijke stap omhoog. Scheelt ook wel dat ik het nu op 4K resolutie op 100FPS+ kan spelen en dat de force feedback op PC toch een stuk beter voelt dan ACC op PS5 (voor Fanatec wheel in ieder geval). Ook de optionele 'spotter' Crew Chief (los te installeren) maakt het extra leuk. Tijdens het rijden krijg je dan via audio te horen hoeveel tijd er nog tussen jou en je achterligger/voorganger zit bijv. Hoeveel beter/slechter je lap is vergeleken met je vorige lap, of je nog genoeg fuel hebt, word je aangemoedigd als het even wat minder gaat etc.

Ik ken inmiddels aardig wat ex-GTS spelers die overgestapt zijn naar ACC, dat maakt het ook wel wat leuker natuurlijk.
Vanavond mijn eerste echte (georganiseerde) online race (http://www.accvlaanderen.be/) . Een 6 uurs race op Nurburgring GP, met random weather (geen idee dus van tevoren of het gaat regenen, wat de track temp gaat zijn etc), 32 teams van 3 man, waarbij je tijdens de pit echt van rijder kan wisselen.

Wel ben ik van plan nog wat GTS te blijven rijden, maar dan voornamelijk wat special events (endurance races van 6-12 uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Door je verhaal heb je me bijna overgehaald om een pc te kopen maar als ik dan denk aan de kosten en ongemakken tov console gaming hou ik het lekker bij Playstation ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 06:50
Superkiwi schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 16:08:
Door je verhaal heb je me bijna overgehaald om een pc te kopen maar als ik dan denk aan de kosten en ongemakken tov console gaming hou ik het lekker bij Playstation ;)
Het is inderdaad best erg duur ja. Het was ook in een gekke bui dat ik hem zomaar ineens heb aangeschaft. Geen spijt van, ik kan er nu ook heel snel Office 365 op draaien voor m'n eigen zaak:) En m'n zoontje kan nu ook Forza spelen (wilde hij al een geruime tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vircos schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 07:13:
[...]

Nice, ben ook deze week ermee bezig geweest. Echter zit ik 3 seconden van jouw tijd af. Ik rij dan in een Audi TT. Is die Peugeot echt zoveel sneller? Ik zie ook dat je dus het stuk voor de eerste bocht best wel extend voordat je de bocht aansnijdt. Dat ga ik vanavond ook maar eens proberen. Zo kom je met veel meer snelheid de bocht uit.

Ik ben overige d-rating momenteel, maar heb eergisteren dan eindelijk mijn eerste overwinning mogen behalen :*)
Weet niet of de peugeot veel sneller is dan bv de audi tt, maar hele top 10 rijd ermee dus heb ik hem ook maar genomen :P En ja heb zoveel mogelijk de grenzen binnen de tracklimits opgezocht zeker bocht 1 rechte stuk op is exit snelheid belangrijk. Weet niet of veel uitmaakt maar had rembalans 1 klik meer op achterkant gezet.

[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 20-03-2021 17:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

https://www.gran-turismo.com/nl/gtsport/news/00_3806414.html

Nieuwe Toyota GR 86 komt ook binnenkort naar GT Sport. Hij wordt gebruikt in de "TOYOTA GAZOO Racing GT Cup 2021"...

The series will be fought using a wide lineup of cars such as the GR Supra, which reached 1.3 million in-game cars purchased since its inclusion in Gran Turismo Sport, followed by the GR Yaris, which reached 530,000 cars sold in-game, as well as the just announced GR 86 which is slated for inclusion in the game mid-year, and other dedicated racing cars.

Meer info over de auto:
https://www.autoblog.nl/n...pks-en-motorinhoud-881414

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor degenen die nog een stuurtje zoeken:
De Thrustmaster T300 RS is nu (flink) in de aanbieding voor 199 euro, oa bij Alternate.

Neem er een Playseat Challenge bij en je hebt heel veel plezier voor érg weinig geld :*)

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 08-04-2021 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:50
Superkiwi schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:58:
Voor degenen die nog een stuurtje zoeken:
De Thrustmaster T300 RS is nu (flink) in de aanbieding voor 300 euro, oa bij Alternate.

Neem er een Playseat Challenge bij en je hebt heel veel plezier voor érg weinig geld :*)
199 bedoel je. De t300 rs GT is voor 299 te koop nu. Alle thrustmaster stuurtjes zijn momenteel aan het dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Aha ACC is het inmiddels bij een aantal. Heb die nog niet gespeeld maar als ik het zo lees is er een (behoorlijk) verschil tussen PC en PS, dat zou jammer zijn vind ik.

Ben inmiddels, eindelijk...., weer B S rating en merk daar echt weer een duidelijk verschil in sportiviteit in het rijden. Nu een poosje vasthouden weer.
En! ook de 3e level voor het aantal snelste raceronden behaald. Heb er nu nog eentje open staan (behalve in die categorie met bestikkeringen) en dat is het aantal races zonder ongelukken. Zit op 4(!) en dat moet zo uit mn hoofd 6 en 15 nog worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja en dat ook nog eens opeenvolgend.
Ik weet niet wie dat bedacht heeft maar knappe jongen die het haalt ;)

BS is inderdaad een hele fijne klasse om in te racen, goed bezig Jake!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:52
Even een kort vraagje, racing levels is gewoon steeds top 5?, 6? eindigen? Of echt top 3?
Zit na wat vaker te spelen nu op C.
Social skills zijn wel al op S, dat scheelt al heel wat tijdens het racen.

Beste is oefenen oefenen oefenen toch?
Merk bijvoorbeeld in sommige races dat mijn gebrek aan auto’s wel een verschil maakt; rechte stuk word ik er soms gewoon af gereden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deshmir schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 15:00:
Even een kort vraagje, racing levels is gewoon steeds top 5?, 6? eindigen? Of echt top 3?
Zit na wat vaker te spelen nu op C.
Nee zo werkt het niet.

Simpel gesteld moet je het zo zien:
Eindig jij boven iemand met een hogere driver rating dan jij, dan stijgt jouw rating.
Eindig jij onder iemand met een lagere driver rating dan jij, dan daalt jouw rating.

In de daily racing lobbies krijgt elke rijder een nummer op zijn auto. Stelregel is dat je,
om te stijgen in rating minimaal op die plaats moet eindigen. Dus stel jij krijgt nummer 11
toegewezen dan moet je 11e of hoger eindigen om te stijgen in driver rating.

De praktijk wijkt uit dat je driver rating punten niet 100% op deze manier berekend worden
maar het is een goede indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:52
@Superkiwi aha, dat maakt het wat duidelijker!

Meestal begin ik ergens tussen 10-16 en eindig ik het meest rond plek 5-7.
Dat is dan meestal wel de goede kant op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als je hoger eindigt dan je startpositie ben je sowieso goed bezig d:)b
Hou dat vol en die driver rating stijgt vanzelf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Canis Lupus

Vosbot

Sinds 2 dagen is er nu een Olympisch kwalificatie event in GT Sport, als opmaat naar een wereldwijde finale in Tokyo deze zomer met 16 deelnemers (max 1 per land). https://www.gtplanet.net/...mpic-time-trial-20210513/

Geinig event, snelste rondje is 1.55 in een loop om Tokyo in de Gr. 3 Supra Concept.

Nu vroeg ik me af, hebben jullie al kunnen vinden of er een totaallijst van deelnemers is, zodat je je positie beetje kunt inschatten? Zat gisteren rond de 4.000 plek (zeker niet snel) maar was wel benieuwd hoe dat verhoud tot rest vh veld.

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Canis Lupus schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:53:
Sinds 2 dagen is er nu een Olympisch kwalificatie event in GT Sport, als opmaat naar een wereldwijde finale in Tokyo deze zomer met 16 deelnemers (max 1 per land). https://www.gtplanet.net/...mpic-time-trial-20210513/

Geinig event, snelste rondje is 1.55 in een loop om Tokyo in de Gr. 3 Supra Concept.

Nu vroeg ik me af, hebben jullie al kunnen vinden of er een totaallijst van deelnemers is, zodat je je positie beetje kunt inschatten? Zat gisteren rond de 4.000 plek (zeker niet snel) maar was wel benieuwd hoe dat verhoud tot rest vh veld.
Ik heb hem zojuist ook even geprobeerd. Ik kwam tot een 1.59 en nu rond plek 3500. Normaliter kun je via kudosprime.com de lijst wel bekijken, maar blijkbaar nu (nog) niet. Ik had verwacht dat hij hier wel tussen zou staan: https://www.kudosprime.com/gts/rankings.php?sec=timeattack

Het is nog niet eens zo'n makkelijke time trial, ook omdat het minste of geringste contact met de zijkant al betekent dat de tijd niet meer geldig is :o In de 13 rondjes die ik nu heb gereden, waren er maar 2 geheel foutloos :X Voor een topklassering moet het dus nog 4 seconde sneller 8)7

Verder gaat het best aardig met m'n online races. Net als JAKE hierboven al ergens aangeeft ook in de B/S klasse aan het racen. Dat is leuk en daarmee kom ik geregeld in de top 5 8) Ik merk wel dat zodra je ook hoger in je B rating komt je ook weer betere tegenstanders krijgt met een hoge rating. Zodra m'n rating boven de 20000 punten komt, merk ik dat ik nog snelheid mis want dan zijn de tegenstanders ook wel echt een stuk sneller!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nevela
Wat is GT Sport toch een heerlijk spel. Ik vermaak mij deze week op de Nurburgring. Zelfs met de voorwielaandrijvers volop plezier. Ik heb geen kwali tijd neergezet dus begin eigenlijk altijd achteraan. Daarna is het even rustig rijden na de start. Meestal kegelen er een paar af en met een beetje geluk rij je in de top 10. Vervolgens je rust bewaren en soms eindig ik zelfs in de top 5. Goed voor je punten? Niet perse. Leuk? Zeker wel!

Alleen die pitstops duren lang. Als ik de pits in kom, duurt het 25 seconden voordat de auto bij het team staat. Inclusief stoptijd van 11 seconden ben je meer dan een halve minuut verder. Voor zover ik kan zien hebben de anderen dat ook, dus heeft het geen effect op mijn positie.
Canis Lupus schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:53:
Straks even proberen. Al is het maar om makkelijk 400k credits te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canard

Acties:
  • +6 Henk 'm!
The long-awaited release date of Gran Turismo 7 (GT7) is scheduled for March 4, 2022 and will be available for both PlayStation®5 and PlayStation®4 consoles.

Car Collection
The first step in the cultural automotive experience is an introduction to the names of the cars and how they look. The "Car Collection" aspect has been dramatically enhanced, as players can now visit a new location called "GT Café" where interaction with various characters provide assistance in amassing their cars. Players can acquire collectable cars by participating in races or purchasing them from Brand Central and Used Car Dealerships.

Afbeeldingslocatie: https://www.gran-turismo.com/images/c/i1LxUIOCUuoQbb.jpg

Car Tuning
One of the greatest joys of owning a car is to modify it to suit your personal tastes. In GT7, players will be able to tune the engine, as well as customize parts such as the suspension, transmission gearing, brakes, tires, and more.

The place to satisfy your tuning needs is "GT Auto," which makes a comeback in GT7. GT Auto also provides maintenance work too, such as performing oil changes and even washing your car.

Afbeeldingslocatie: https://www.gran-turismo.com/images/c/i1BA4EkWO8iLob.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.gran-turismo.com/images/c/i1euQ1tAu5HQhz.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.gran-turismo.com/images/c/i1oGqAGP7MRWBz.jpg
Variable Time/Weather Simulation
In GT7, a more natural and realistic variable time system and weather effect system have been recreated. Referencing a massive amount of meteorological observation data, including those from the academic databases of NASA, GT7 recreates spatial/time of day conditions for particle size distribution and concentration distribution of aerosol particles in the atmosphere on a global environmental scale. As a result, this feature unique to the Gran Turismo series can express real and complex sky patterns and changes in light for different times of day and weather conditions.

Scapes
When you own a car that you love, it’s only natural to want to take photos of it in different locations around the world. "Scapes" allows you to do just that, allowing you to photograph your car in more than 2500 picturesque locales in 43 different countries. The images will appear very real, thanks to HDR technology and ray tracing that provides complex professional effects, including panning shots. And these photos can also be shared with other members of the community with the same love and passion for cars.

Mega hyped voor used car dealership, de customalisation en de dynamic day night en weather!

https://www.gran-turismo.com/us/products/gt7/

Bij plaatje van de rode nsx zie je onderaan wide body staan!
Hype is wel serieus groot hier moet ik zeggen. Echt mega zin in, gt sport is de beste console racer vorige generatie. Kan best wel dat gt7 de racer van deze generatie word ! Zag veel nieuwe autos.
Merc clk gtr, alfa 155 ti race car. De gt500 skyline en supra. En veel Porsche! Dus ja maart 2022 it is !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 21:34

scorpie

Supra Addict

Car tuning is back!?!? Insta-buy! Oh, wait ik wil em op de PS5, maar die heb ik nog altijd niet.. Dan maar hopen op een combi pack :)

Hyped!

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Nevela
Zou er geen GT Sport element meer in zitten? Dus geen weekly races en lobbies? Dat zou ik wel erg jammer vinden. En ik hoop op een goede VR functie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nevela schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 00:19:
Zou er geen GT Sport element meer in zitten? Dus geen weekly races en lobbies? Dat zou ik wel erg jammer vinden. En ik hoop op een goede VR functie.
In de eerste beelden van ergens vorig jaar zag je een sport modus in homescherm was.

Op 1:30 zie je rechts bovenin gt sport live staan. Wat mij lijkt dat er dus iets met sport modus inzit. En als ze slim zijn houden ze het erin want is erg goed ontvangen. Mag zeker getweaked worden maar begin is er.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Toffe trailer, net als bij elke GT B-)
Toch denk ik dat ik 'm aan me voorbij laat gaan; vermaak me het laatste jaar meer met ACC dan met GT, niet in de laatste plaats omdat de AI zoveel beter is.
Heb me met GT4, 5 en Sport echt uitstekend vermaakt maar ik denk dat het daar bij mij voor blijft. Al weet je het nooit zeker natuurlijk dus wie weet ;)
Eén ding wat me wel opviel: tijdens de onboard beelden hoorde je enkel motorgeluiden en geen bandengepiep.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Dit had je ook als eerste post voor een nieuw topic met de naam Gran Turismo 7 kunnen plaatsen ;)

Ben eeecht benieuwd of ze het penalty systeem beter/goed hebben kunnen maken... Erg irritant dat het compleet uit staat nu in GT Sport, gelukkig nu weer B/S, in lagere ruimtes wordt er wel erg veel vies gereden.

Verder ben ik nog maar 2 wins verwijderd van de 91 wins trophy, dus die zal ik nog wel halen voordat GT7 uit komt :) alleen ben pas lvl 45, en lvl 50 halen is de laatste trophy die ik dan nog moet voor de platinum (en met lvl 45 zit ik pas op 63% van lvl 50 :'( ), dus dat word eindeloos Blue Moon Bay rijden waarschijnlijk daar krijg je nog enigszins veel exp voor.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Kalder schreef op zondag 12 september 2021 @ 02:27:
[...]
lvl 50 halen is de laatste trophy die ik dan nog moet voor de platinum
Ik heb totaal een uurtje of 13 Monza in de GR1 gereden (Pro League), dat schoot best wel op qua xp.
Als je het eindeloos grinden beu raakt is er ook een tactiek zonder dat je zelf hoeft te rijden:

Trouwens érg netjes dat je die 91 wins bijna voor elkaar hebt gebokst! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Laatst online: 11-06-2023
Superkiwi schreef op zondag 12 september 2021 @ 10:11:
[...]

Ik heb totaal een uurtje of 13 Monza in de GR1 gereden (Pro League), dat schoot best wel op qua xp.
Als je het eindeloos grinden beu raakt is er ook een tactiek zonder dat je zelf hoeft te rijden:
[YouTube: EARN MONEY FOR BEGINNERS / HOW TO GET MILLIONS in Gran Turismo Sport (V1.66)]

Trouwens érg netjes dat je die 91 wins bijna voor elkaar hebt gebokst! _/-\o_
Thanks!
Mocht het echt te lang duren kan ik dat inderdaad nog proberen.

Weet iemand trouwens hoe GT7 op de PS4 gaat draaien? Blijft het nog 60fps bijvoorbeeld? Neem aan dat er wel weer ingezet wordt op checkerboard rendering, sowieso voor PS4.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:06

Oxigeon

En zo is dat!

Zo... de laatste dagen na in het begin wat gespeeld te hebben flink bezig weer met GT Sport. Na de laatste keer dat ik hem heb opgestart ongeveer 3-4 jaar geleden toch flink wat veranderd.

Qua tracks zijn er een stuk of 15 nieuwe bij gekomen welke ik dus allemaal nog op goud moet gaan halen. Dus dat wordt nog een leuke bezigheid.

Le Mans en Nordschleife moest ik alleen nog een volledige ronde rijden. Op Le Mans moet ik nog ongeveer een seconde of 2 pakken en de track in Duitsland moet ik nog ergens een seconde of 12 goedmaken. Dit zal wel iets voor vandaag gaan worden zodat ik van die tracks eindelijk van zilver maar goud ga.

Autos zijn er verder naar mijn idee ook nog een hele hoop bij gekomen. Zag verder nog een DLC van Hamiltom voorbij komen welke ik Niet heb. Dus die laat ik ook nog even links liggen.

Dan het online gebeuren:
Gisteren met mijn broer wat in de lobby's rondgereden. Valt me op dat er vaak geremt wordt in een bocht door even tegen je voorligger te botsen. Niet mijn ding... Dan moet je maar een andere game spelen denk ik dan. Aangezien mijn broer en ik net te langzaam zijn en niet voorin meedoen hebben wij dus last van deze personen.

Dan maar een GT Sport starten met een race. Lekker wat Qualify op Interlagos rijden waar we naar ons idee best wel een goede tijd hebben gereden. We zaten beide dicht bij elkaar met de tijd maar werder helaas gesplitst. Wel starte we beide als 3e in onze poule. Deze race ben ik uiteindelijk als 2e geëindigd.

De ene keer sta je met je tijd 3e op de grid. De andere keer start je 11e en hou je ze niet bij. Denk dat dat iets te maken heeft met je drivers rating en safety rating.

Dan de GT League. Ik weet nog dat deze werd toegevoegd toen ik net begon te spelen in deze game. Je kan hier helaas geen auto's winnen. Maar wat is dan het doen van deze GT League als je hier niets kan winnen of unlocken. Of mis ik hier totaal iets? Of is dit gewoon een soort van game mode om lekker wat tegen de ai te racen en wat geld te verdienen?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Het is rustig hier. Spelen jullie niet meer of gewoon minder actief in dit topic?
Heb zelf wel ff minder gespeeld maar het wordt weer beter weer om binnen te zitten :)

Afgelopen week heb ik me erg vermaakt met de Daily B (Gr3 op Spa). Er werd netjes gereden en ook mooie gevechten gehad.
Mijn DR is nu best aan het stijgen maar volgens mij komt dat vooral doordat het penalty systeem uitgezet is.

Deze week Gr4 Barcelona, ook een fijn circuit!

PS. ik heb een aantal PSN friend requests gestuurd (djcanard76)

[ Voor 11% gewijzigd door Canard op 11-10-2021 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithrandirrr
Ik heb het al lang niet meer gespeeld idd. Heb geen PlayStation compatible stuur meer dus als ik moet kiezen tussen racen op de pc of gt sport met controller is de keuze erg snel gemaakt 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 01-06 12:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

Canard schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:07:
Het is rustig hier. Spelen jullie niet meer of gewoon minder actief in dit topic?
Heb zelf wel ff minder gespeeld maar het wordt weer beter weer om binnen te zitten :)
Ik heb zelf ook een hele tijd niet meer gespeeld. Ik ben voornamelijk CoD aan het spelen en sindskort met RD2 bezig. Dit weekend wel GT Sport opgestart op mijn nieuwe PS5, om aan een maat het spel te laten zien. Zit met smart nu op GT7 te wachten en hoop dat Fanatec dan intussen ook de CSL DD voor Playstation levert. Dan kan ik met GT7 meteen met leuke hardware aan de slag. :)

Denk wel dat ik nu met het slechtere weer wat vaker weer GT Sport zal opstarten. Blijft leuk om even lekker te racen op een verloren druilerige zondag. ;)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ik ben een beetje over op F1 2021, maar heb binnen GT Sport ook bijna alles al binnen, nog een 6 exorbitante modellen waar je veel credits voor moet hebben, ben al level 50, en heb elk circuit nu wel gezien.
Wil eigenlijk wel over naar GT7 met een PS5, maar dan zal er eerst een PS5 moeten komen... lastig...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mithrandirrr schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:08:
[...] dus als ik moet kiezen tussen racen op de pc of gt sport met controller is de keuze erg snel gemaakt 😁
Je bent gewoon bang (net als de rest van ons) dat @v8power67 je met zijn controller het stront voor de ogen rijdt :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mithrandirrr
Superkiwi schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:48:
[...]

Je bent gewoon bang (net als de rest van ons) dat @v8power67 je met zijn controller het stront voor de ogen rijdt :+
Nee hoor :P Als ik kon schakelen met controller zou ik het misschien nog weleens spelen, maar heb rechts maar 2 vingers, waardoor het wel enigszins lukt, maar ik krijg dan wel last.......

Dan besteed ik m'n tijd toch liever anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 01-06 12:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

DerOllie schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:21:
Ik ben een beetje over op F1 2021, maar heb binnen GT Sport ook bijna alles al binnen, nog een 6 exorbitante modellen waar je veel credits voor moet hebben, ben al level 50, en heb elk circuit nu wel gezien.
Wil eigenlijk wel over naar GT7 met een PS5, maar dan zal er eerst een PS5 moeten komen... lastig...
PS5 kan je wel aankomen als je je aanmeldt voor een telegram groep waar nieuwe voorraad snel wordt gemeld. Uiteindelijk een kleine 2-3 weken aan het zoeken geweest en sinds donderdag een Digital version in huis. Ik had gezegd dat ik pas een PS5 wilde als GT7 uitkwam. Maar met de melding dat het mogelijk tot eind 2022 kan duren dat je zonder wachttijden een PS5 in de winkel kan kopen, deed mij dit proces versnellen. Nu kan ik zodra GT7 uit is, meteen gamen. Zit alleen nog te wachten op de CSL DD van Fanatec voor de PS4/5. :P Dan kan mijn CSL Elite + op marktplaats.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevela
Ik heb een tijdje niet gespeeld door andere prio’s. Daarna het simracen weer opgepakt. Ik wilde eens wat anders en heb toen ACC gekocht. Rijdt ook erg goed, maar ik krijg de graphics niet goed. In het begin kon ik mij daar overheen zetten, maar op een gegeven moment stoorde ik mij er teveel aan. Dus toen het vertrouwde GT Sport weer opgepakt en vermaak mij net als Canard weer heerlijk met de online races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Afgelopen week heb ik me erg vermaakt met de Daily B (Gr3 op Spa). Er werd netjes gereden en ook mooie gevechten gehad.
Mijn DR is nu best aan het stijgen maar volgens mij komt dat vooral doordat het penalty systeem uitgezet is.

Hey Canard, een late welkom hier op het forum :-)
Heb je net geaccepteerd. Zelf een maand of 2 niet gespeeld vanwege onderarmblessure , maar dat lijkt wat te verbeteren dus binnenkort wel weer ff los met GTsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-06 18:37
Ook een tijdje links laten liggen en waarom? F1 2021, soms acc. Maar toch, het blijft een heerlijke game en ga hem dus zeker weer vaker opstarten.

Leuke races gereden vandaag met mijn broertje. Daarnaast ga ik gewoon weer wat levelen en gt sport oppikken. Zin in!

En dan op naar GT7 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024

Ik doe die time trials. Tot vorige week was het op Mt. Panorama met de MX Roadster. Deze week is Barcelona beschikbaar. Echt snel ben ik nog niet. Snelste tijd is 1.49 en een beetje. Ik schommel nog rond de 1.55. Maar ik heb dan ook pas een week een playseat challenge en de thrusmaster rs 150. Dus ik ben vooral nog aan het oefenen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SterqVerhael schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:07:
[...]
Maar ik heb dan ook pas een week een playseat challenge en de thrusmaster rs 150. Dus ik ben vooral nog aan het oefenen. :+
Top!
Maakt de game echt vele maken leuker vind je niet? 8)

Met welke auto is de time trial op Catalunya?
Misschien dat ik die ook eens ga doen, moet toch een beetje oefenen voor de 8 uur van Catalunya in ACC :9

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 20-12-2021 10:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Superkiwi schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:11:
[...]

Top!
Maakt de game echt vele maken leuker vind je niet? 8)

Met welke auto is de time trial op Catalunya?
Misschien dat ik die ook eens ga doen, moet toch een beetje oefenen voor de 8 uur van Catalunya in ACC :9
Zeker, maakt het veel leuker. Op termijn komt er wel een ander stuur, maar voor nu (om het te leren) is dit prima. :)

Ik dacht een GR4/GR3 auto. Weet even niet zeker welke precies. Ik rijd nu met een Ferrari 458 Italia in ieder geval, maar de autokeuze is binnen de categorie 'vrij'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Superkiwi schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:11:
[...]

Damn... dat is een flinke opdracht!!

Nooit gekeken naar de time trails, keertje doen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• j-a-k-e-88

j-a-k-e-88

BMW 328i

Net weer eens ingelogd en kreeg nog een verjaarscadeau , de jaguar úit '66 twv 20 miljoen!
Miste nog een paar auto's uit die prijscategorie, dit scheelt weer heel wat racejes uit ;-)

Ga weer eens kijken of ik her en der wat rondetijden kan aanscherpen ook, goede feestdagen en een goed 2022 allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Laatst online: 11:55
Leuke prijswagen, ik heb nooit iets beter dan een Group 3 wagen geloof ik. Om een 20mio wagen te krijgen heb ik eindeloos de Premium Lounge Blue Lagoon oval race moeten doen…

In deze donkere dagen ook maar weer GT Sport aangeslingerd. Ik blijf het toch wel iets leuks hebben die Japanse Xmas jazz tunes…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Ik ben helemaal hooked aan de daily races en tussendoor vul ik de rijd met het doorlopen van alle circuits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Die daily race op Kyoto is echt tof! Mijn quali tijd zit inmiddels op 1.34,1. Maar ik merk dat er nog flink meer snelheid in zit.

Die nieuwe time trial op Fuji Speedway is flink pittig. Ik heb er nu een lage 1.40 staan, maar vind het lastig om meer snelheid te vinden. Hopelijk gaat dat met de nieuwe pedalen (load cell pedals van Thrustmaster) wel lukken. Die zijn net binnen gekomen. :)

Edit: er zijn inmiddels nieuwe daily races dus die Kyoto race is inmiddels vervangen. :+

[ Voor 10% gewijzigd door SterqVerhael op 03-01-2022 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Ik heb even de Daily race B geprobeerd vandaag.
Nou, bye bye DR rating pfff.. wat een puinhoop is dat haha

Dit gaat een pittig weekje worden voor mij persoonlijk ben ik bang. Vorige week was de Daily Race B echt fantastisch.

Ik ben ook stukken beter in de Gr.3 dan Gr.4 over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
b.o.n.s schreef op maandag 3 januari 2022 @ 15:53:
Ik heb even de Daily race B geprobeerd vandaag.
Nou, bye bye DR rating pfff.. wat een puinhoop is dat haha

Dit gaat een pittig weekje worden voor mij persoonlijk ben ik bang. Vorige week was de Daily Race B echt fantastisch.

Ik ben ook stukken beter in de Gr.3 dan Gr.4 over het algemeen.
Dat is de race op Lago Maggiore toch? Die vind ik wel tof! Vooral sector 3 is echt gaaf op dat circuit. Ik rijd tot nu toe met de Subaru WRX, maar volgens mij is een kleine / compacte GR4 auto ook een aanrader op dat circuit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Dit zijn de daily races van deze week:
https://www.gran-turismo.com/gb/gtsport/sportmode/schedule

Dragon Trail II - The Gardens is erg tof! Technisch circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenfrank
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 20-09-2022
Inderdaad een pittig weekje voor de boeg met daily race B, vorige week op Lago Maggiore fantastisch, nu nog "even" wennen.
Gisteren paar ronden gedaan maar dat viel niet mee. In de eerste ronde van de baan getikt maar alsnog twee plaatsen hoger geeindigd. Volledig dankzij anderen die ermee stopten maar goed. :+

extra oefenen in kwali en de raceronden van de Top bekijken dan moet het goed komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Frozenfrank schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:41:
Inderdaad een pittig weekje voor de boeg met daily race B, vorige week op Lago Maggiore fantastisch, nu nog "even" wennen.
Gisteren paar ronden gedaan maar dat viel niet mee. In de eerste ronde van de baan getikt maar alsnog twee plaatsen hoger geeindigd. Volledig dankzij anderen die ermee stopten maar goed. :+

extra oefenen in kwali en de raceronden van de Top bekijken dan moet het goed komen.
Je kunt de laatste chicane 'afsnijden'. Door bij het eerste deel naar rechts je rechtervoorwiel, rechts langs het rode broodje te plaatsen en bij het tweede deel naar links, je linkervoorwiel, links van het broodje te plaatsen.

Daarmee zet je jezelf goed op voor het laatste deel op naar het rechte stuk (wat tamelijk lang is).

Die hele lange linkse doordraaiers vind ik erg tof. Net na de twee tunnels / viaducten. Daar kan je echt veel tijd winnen op anderen. Hier rood omcirkeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8v_5y_w2uH7co7I50AkUnJtUA28=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SYDPlqHqC45es0lClabmeNR7.jpg?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door SterqVerhael op 11-01-2022 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:35
Ook bezig geweest met race b. Vind de baan erg leuk, maar ook niet bepaald makkelijk. Na een paar rond 1.33 aangetikt. Hiermee kwam ik op de 2e startplaats van de race. Denk dat er nog wel een veel betere tijd in zit.

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:27:
Ook bezig geweest met race b. Vind de baan erg leuk, maar ook niet bepaald makkelijk. Na een paar rond 1.33 aangetikt. Hiermee kwam ik op de 2e startplaats van de race. Denk dat er nog wel een veel betere tijd in zit.
De auto die je gebruikt is ook vrij bepalend. Ik zie veel met de Megane RS aan de start verschijnen. Peugeot RCZ is ook een goede optie volgens mij.

Tip: bekijk de herhalen van de top1 kwalificatietijd in de leaderbords. Dan kan je goed zien waar je nog tijd kunt winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Gisteren een leuke race gehad:

In ronde 3 werd ik vlak na de eerste bocht aangetikt en daardoor verlies ik eigenlijk die race. Wordt ingehaald door 2 auto's. Maak vervolgens zelf een foutje in de hairpin in de laatste ronde en op weg naar de finish gebeurde er iets heel vreemds. Eén auto wordt uit de race gegooid en daardoor ontstond er bij mij een kleine lag spike, die ervoor zorgde dat ik in de versnelling bleef hangen en waardoor iemand mij nog kon inhalen. :+

Vermaak me prima met deze daily, dat wel. Quali tijd kan nog beter, staat nu op 1.32,781.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ben ik de enige die post in dit topic? :)

De nieuwe time trials zijn minder leuk dan de vorige. Deze 'week' is het o.a. met een N100 klasse auto een tijd neerzetten op Dragon Trails Seaside. Eigenlijk dezelfde track als Race B van de Daily Races deze week, alleen dan niet reversed. Reversed is hij wel toffer vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenfrank
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 20-09-2022
je bent bijna de enige :). Ben zelf net begonnen met GT sport maar vermaak me prima.

gisteren weinig tijd maar toch even een paar ronden gereden, quali ging goed. Waar ik eerder niet verder kwam dan een lage 1:33 nu een lage 1:32 gereden.
In de race was het dringen in het begin, klein beetje contact in het eerste deel van de lange linkse doordraaier, wordt ik een bocht later finaal van de baan getikt en helemaal achteraan verder.

Heb de beelden na de race teruggekeken en door het lichte contact in eerste bocht verloor hij alle controle en tikte mij er in bocht twee vanaf. pfff... Zat dicht tegen een B rating aan maar die is weer even uit zicht... 8)7
Pagina: 1 ... 87 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing