Overigens is mijn pedalenset niet meer helemaal goed, stottert bij vol gas regelmatig, heel frustrerend.
Iemand die daar ook last van heeft (gehad)??
Iemand die daar ook last van heeft (gehad)??
Ja, die daily A heb ik ook het vaakst geprobeerd. Leuk circuit! Begin hem beter door te krijgen, maar vind bij een aantal bochten de rempunten lastig te bepalen. Ben vaak of te vroeg of te laatj-a-k-e-88 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:15:
Word echt verdrietig van het penalty systeem. Zou e weer melden bij B S ranking , maar dat zit er niet in
Ben ook minder aan t rijden maar afgelopen dagen veel daily A aan het doen, vind ik een lachen circuit.
Iedere keer als je van achter geramd wordt krijg je dus straf haha.
Quipers welkom, heb je toegevoegd.
T is idd misschien wel leuk om de off line zaken eens weer erbij te pakken om elkaars tijden aan te vallen!
ps Quipers, in de daily A moet je er nog ff 2 seconden afrijden :-)
klopt, eigenlijk proberen de meesten niet te voldoen maar je redt het niet zonder pitstop om een minuut weg te rijdenDr. Quipers schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:32:
Ik zag zo af en toe wel aan het eind van de race dat er gasten waren met een penalty van 1 minuut.. Hoe kan dat? Is dat vanwege niet voldoen aan bandenreglement o.i.d.? Dus geen pitstop maken of niet wisselen tussen Hard of Mediums?
Klinkt als een interessante strategie, maar je gaat veel tijd verliezen door verkeer na de eerste ronde. Ik kies over het algemeen 7/8 ronden M en de rest H met de Lexus. Beginnen met H is ook een optie als de rest aan elkaar gewaagd is en er veel gevechten ontstaan dan kan je lekker met H meecruisen en dan je slag slaan, zodra je over gaat naar M.Nevela schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:44:
Viel mij vanavond op dat je tijdsverlies van een pitstop op DTS bijzonder kort is. Sommige kiezen daardoor voor 1 ronde Hard en daarna 2x 6 rondes Medium. Zelf vind ik het prettig om 5H/8M te rijden met de NSX. De GT-R is sneller, maar ik vind de NSX fijner rijden. Een podium scoren zit er voor mij niet in, laat staan een minuut voorsprong
Ja, zo min mogelijk fouten is zeker op Dragon Trail wel belangrijk. Ik merk in de rondetijden dat ik in de race behoorlijk op safe rij (misschien nog wel iets teveel...), want zit best een groot gat (2 tot 3 seconde) tussen kwalificatietijden en rondjes in de race. Maar goed dat heeft me dan ook wel weer wat top 5 finishes opgeleverd. Hoe doen jullie dat eigenlijk met kwalificatie? Pak je een paar minuten voor de race begint of gaan jullie echt een uur zitten om een zo snel mogelijke tijd te rijden, zodat je zo ver mogeliik vooraan start? Ik wil eigenlijk dat laatste doen, maar merk dat ik mezelf de tijd niet gun, omdat ik het te leuk vind om de online races te doen.Aid schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:19:
[...]
Klinkt als een interessante strategie, maar je gaat veel tijd verliezen door verkeer na de eerste ronde. Ik kies over het algemeen 7/8 ronden M en de rest H met de Lexus. Beginnen met H is ook een optie als de rest aan elkaar gewaagd is en er veel gevechten ontstaan dan kan je lekker met H meecruisen en dan je slag slaan, zodra je over gaat naar M.
Consistent blijven is toch wel key op Dragon Trail. Heb al wat overwinningen gepakt, omdat de rest teveel fouten maken. Ik probeer toch regelmatig te liften door de chicane of death, liever 2/3 tienden kwijt dan een paar seconden.
Ik pak toch over het algemeen een halfuur tot een uur voor de kwalificatie, om feeling te krijgen voor de baan en de auto. Vervolgens kijk ik ook mee met de top 10 (replay) om mijn rondje te maximaliseren. Dan kijk ik vervolgens hoe ik t.o.v. de rest sta in de racelobby's. Als ik te vaak >5 start dan ga ik weer mijn kwalificatierondje verbeteren hehe. Om mee te doen om de overwinningen dan moet je toch wel zo ver mogelijk vooraan starten. Anders verlies veel te veel tijd door al dat geduw en getrek.Dr. Quipers schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:44:
[...]
Ja, zo min mogelijk fouten is zeker op Dragon Trail wel belangrijk. Ik merk in de rondetijden dat ik in de race behoorlijk op safe rij (misschien nog wel iets teveel...), want zit best een groot gat (2 tot 3 seconde) tussen kwalificatietijden en rondjes in de race. Maar goed dat heeft me dan ook wel weer wat top 5 finishes opgeleverd. Hoe doen jullie dat eigenlijk met kwalificatie? Pak je een paar minuten voor de race begint of gaan jullie echt een uur zitten om een zo snel mogelijke tijd te rijden, zodat je zo ver mogeliik vooraan start? Ik wil eigenlijk dat laatste doen, maar merk dat ik mezelf de tijd niet gun, omdat ik het te leuk vind om de online races te doen.
Ik heb zojuist de credits ontvangen.DerOllie schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:16:
Gran Turismo™ Sport 20/11/2020
Vul de enquête over de MAZDA RX-VISION GT3 CONCEPT in en ontvang 300.000 gamecredits!
https://www.gran-turismo.com/nl/news/00_8132103.html
Er is een enquete over wat je vind van de MAZDA RX-VISION GT3 CONCEPT en dan krijg je 300.000 credits. Makkelijk verdiend dacht ik zo...
[ Voor 24% gewijzigd door DerOllie op 15-01-2021 19:04 ]
www.youtube.com/DerOllie
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Cool! Kan ik die dan vinden op id van de lobby? (geen idee hoe ik m anders moet vinden...Dutchhaze86 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:50:
Wij hebben normaal op maandag maar voor nu woensdag as. het plan met een aantal racers 4 tot 5 man een open lobby te starten. Mochten jullie interesse hebben om een aantal rondjes mee te rijden, dan zijn jullie van harte welkom.
Het meest makkelijke is gewoon om mij aan te melden en zo de lobby te joinen.willemg2 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 20:04:
[...]
Cool! Kan ik die dan vinden op id van de lobby? (geen idee hoe ik m anders moet vinden...)
[ Voor 4% gewijzigd door Genos op 04-02-2021 09:00 ]
Welkom! Ik zal je wel even toevoegen. Altijd goed om wat meer beginnende GTS vrienden in m'n lijst hebbenGenos schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 08:59:
Hi mede-tweakers!
Ik heb afgelopen weekend de knoop doorgehakt en voor een prikkie een T300RS en Playseat Evolution op de kop getikt.
Heeeeeeeeeel vroeger ooit eens wat GT games gespeeld, maar ben normaliter van het wat meer arcadewerk. Ben rustig aan begonnen met de driving school en ga nu door met de missions. Heb m'n tenen ook al gedoopt in het online racen, maar merk vooral dat ik consistentie mis.
Heb m'n gegevens aan het Drive-docu toegevoegd en hoop over een tijdje een keertje met een aantal van jullie te kunnen racen, voor nu; oefenen, oefenen, oefenen.
Ohja, zijn er nog tips/settings die ik moet weten?
Alle assists uit behalve ABS, die kun je rustig op default laten staan.Genos schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 08:59:
Ohja, zijn er nog tips/settings die ik moet weten?
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…
j-a-k-e-88 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 20:14:
Heb her en der binnen de circuit ervaring weer even wat tijden gezet. Zag me bijna nergens in de top 10 van de vriendenlijst staan.
Destijds ook meer gedaan om overal goud te rijden met TcS op 3 enzo.
Wel leuk om hier weer ff in uitgedaagd te worden. Met dank aan quipers 😉
Remmy zie ik ook veelal op 1 staan, complimenten!
Mithandirrr niet.....? Challenge !! Haha
Misschien kunnen we per week een circuit pakken en die als Nevencompetitie voor de Tweakers doen?
Haha, your welcomej-a-k-e-88 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 20:14:
Heb her en der binnen de circuit ervaring weer even wat tijden gezet. Zag me bijna nergens in de top 10 van de vriendenlijst staan.
Destijds ook meer gedaan om overal goud te rijden met TcS op 3 enzo.
Wel leuk om hier weer ff in uitgedaagd te worden. Met dank aan quipers 😉
Remmy zie ik ook veelal op 1 staan, complimenten!
Mithandirrr niet.....? Challenge !! Haha
Misschien kunnen we per week een circuit pakken en die als Nevencompetitie voor de Tweakers doen?
www.youtube.com/DerOllie
Eigenlijk is dit geen nieuws en weten we dat de game ergens in 2027 uit gaat komen.DerOllie schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 17:19:
https://www.psx-sense.nl/...-is-uitgesteld-naar-2022/
Mochten er nog mensen hopen op GT7 dit jaar, zeker uitgesteld naar volgend jaar (2022 klinkt zover, maar is feitelijk volgend jaar)
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ach geen ramp. In denk ook dat ik volgend jaar pas ga kijken naar een PS5 althans als ie dan wel beter verkrijgbaar is en al een price-drop heeft gehad.DerOllie schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 17:19:
https://www.psx-sense.nl/...-is-uitgesteld-naar-2022/
Mochten er nog mensen hopen op GT7 dit jaar, zeker uitgesteld naar volgend jaar (2022 klinkt zover, maar is feitelijk volgend jaar)
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 17-03-2021 23:13 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Acc is ook een enorm fijne sim. Heb er op de pc al iets van 450 uur in zittenCapo schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:18:
Ik ben sinds paar dagen aan het rijden met assetto corsa competizione op de PS4. Echt anders dan GT Sport. Ben benieuwd waar ik ga blijven hangen.
Eerste game sinds ik Gran Turismo speel, vanaf editie 1, die mij doet twijfelen.
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…
Sinds ik ACC speel (op de PS4 Pro) heb ik niet meer naar GT Sport omgekeken, om die reden heb ik GT Sport dan ook maar verwijderd. ACC is in mijn optiek zó veel beter dat ik niet weet of ik de komende tijd nog een GT zal spelenCapo schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:18:
Ik ben sinds paar dagen aan het rijden met assetto corsa competizione op de PS4. Echt anders dan GT Sport. Ben benieuwd waar ik ga blijven hangen.
Eerste game sinds ik Gran Turismo speel, vanaf editie 1, die mij doet twijfelen.
mithrandirrr schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:26:
[...]
Acc is ook een enorm fijne sim. Heb er op de pc al iets van 450 uur in zitten. Maar ik speel gt sport ook nog met plezier.
Nice heren! Grappig dat die switch. Merk dat ik bij GT Sport wel strakker ben ga rijden na tijd AC Comp.Superkiwi schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:44:
[...]
Sinds ik ACC speel (op de PS4 Pro) heb ik niet meer naar GT Sport omgekeken, om die reden heb ik GT Sport dan ook maar verwijderd. ACC is in mijn optiek zó veel beter dat ik niet weet of ik de komende tijd nog een GT zal spelen
En dat terwijl ik echt wel een behoorlijke Gran Turismo fan ben.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Er zou geen verschil moeten zijn tussen de pc en de Playstation als het aankomt op ffb (en ook physics).Capo schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:54:
[...]
Ik vermoed dat de FFB op de PC beter is dan op de PS4? Ben ik op de PS4 niet erg over te spreken met een G29.
Nice, ben ook deze week ermee bezig geweest. Echter zit ik 3 seconden van jouw tijd af. Ik rij dan in een Audi TT. Is die Peugeot echt zoveel sneller? Ik zie ook dat je dus het stuk voor de eerste bocht best wel extend voordat je de bocht aansnijdt. Dat ga ik vanavond ook maar eens proberen. Zo kom je met veel meer snelheid de bocht uit.v8power67 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:13:
[YouTube: PS5 GT SPORT red bull ring gr4 1:34,766 peugeot rcz PS5]
Weer eens serieus voor een daily qualification gaan zitten. Sta kleine 4 tiende van de nr1 in top 10 nu met een 1:34.766. Ben er wel blij mee. Was lekkere ronde. Leuke baan auto combi.
Ik denk dat @v8power67 de bepalende factor isVircos schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 07:13:
[...]
Nice, ben ook deze week ermee bezig geweest. Echter zit ik 3 seconden van jouw tijd af. Is die Peugeot echt zoveel sneller?
Haha touchéSuperkiwi schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 10:15:
[...]
Ik denk dat @v8power67 de bepalende factor is
Ik heb ACC op PS5 even gespeeld, maar vond het niet super geweldig (maar ook zeker niet slecht). Echter heb ik sinds een tijdje een (vrij krachtige) PC aangeschaft en speel daar nu ACC op. Dat is echt een wereld van verschil (met zowel ACC op PS5 als GTS). Ik was ook een behoorlijke GTS addict de afgelopen 2 jaar en heb er heel veel plezier aan beleefd. Maar ACC is toch wel een behoorlijke stap omhoog. Scheelt ook wel dat ik het nu op 4K resolutie op 100FPS+ kan spelen en dat de force feedback op PC toch een stuk beter voelt dan ACC op PS5 (voor Fanatec wheel in ieder geval). Ook de optionele 'spotter' Crew Chief (los te installeren) maakt het extra leuk. Tijdens het rijden krijg je dan via audio te horen hoeveel tijd er nog tussen jou en je achterligger/voorganger zit bijv. Hoeveel beter/slechter je lap is vergeleken met je vorige lap, of je nog genoeg fuel hebt, word je aangemoedigd als het even wat minder gaat etc.Superkiwi schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:44:
[...]
Sinds ik ACC speel (op de PS4 Pro) heb ik niet meer naar GT Sport omgekeken, om die reden heb ik GT Sport dan ook maar verwijderd. ACC is in mijn optiek zó veel beter dat ik niet weet of ik de komende tijd nog een GT zal spelen
En dat terwijl ik echt wel een behoorlijke Gran Turismo fan ben.
Het is inderdaad best erg duur ja. Het was ook in een gekke bui dat ik hem zomaar ineens heb aangeschaft. Geen spijt van, ik kan er nu ook heel snel Office 365 op draaien voor m'n eigen zaak:) En m'n zoontje kan nu ook Forza spelen (wilde hij al een geruime tijd).Superkiwi schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 16:08:
Door je verhaal heb je me bijna overgehaald om een pc te kopen maar als ik dan denk aan de kosten en ongemakken tov console gaming hou ik het lekker bij Playstation
Weet niet of de peugeot veel sneller is dan bv de audi tt, maar hele top 10 rijd ermee dus heb ik hem ook maar genomenVircos schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 07:13:
[...]
Nice, ben ook deze week ermee bezig geweest. Echter zit ik 3 seconden van jouw tijd af. Ik rij dan in een Audi TT. Is die Peugeot echt zoveel sneller? Ik zie ook dat je dus het stuk voor de eerste bocht best wel extend voordat je de bocht aansnijdt. Dat ga ik vanavond ook maar eens proberen. Zo kom je met veel meer snelheid de bocht uit.
Ik ben overige d-rating momenteel, maar heb eergisteren dan eindelijk mijn eerste overwinning mogen behalen
[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 20-03-2021 17:16 ]
www.youtube.com/DerOllie
[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 08-04-2021 10:28 ]
199 bedoel je. De t300 rs GT is voor 299 te koop nu. Alle thrustmaster stuurtjes zijn momenteel aan het dalen.Superkiwi schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:58:
Voor degenen die nog een stuurtje zoeken:
De Thrustmaster T300 RS is nu (flink) in de aanbieding voor 300 euro, oa bij Alternate.
Neem er een Playseat Challenge bij en je hebt heel veel plezier voor érg weinig geld
Thanks, aangepast
Nee zo werkt het niet.Deshmir schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 15:00:
Even een kort vraagje, racing levels is gewoon steeds top 5?, 6? eindigen? Of echt top 3?
Zit na wat vaker te spelen nu op C.
Ik heb hem zojuist ook even geprobeerd. Ik kwam tot een 1.59 en nu rond plek 3500. Normaliter kun je via kudosprime.com de lijst wel bekijken, maar blijkbaar nu (nog) niet. Ik had verwacht dat hij hier wel tussen zou staan: https://www.kudosprime.com/gts/rankings.php?sec=timeattackCanis Lupus schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:53:
Sinds 2 dagen is er nu een Olympisch kwalificatie event in GT Sport, als opmaat naar een wereldwijde finale in Tokyo deze zomer met 16 deelnemers (max 1 per land). https://www.gtplanet.net/...mpic-time-trial-20210513/
Geinig event, snelste rondje is 1.55 in een loop om Tokyo in de Gr. 3 Supra Concept.
Nu vroeg ik me af, hebben jullie al kunnen vinden of er een totaallijst van deelnemers is, zodat je je positie beetje kunt inschatten? Zat gisteren rond de 4.000 plek (zeker niet snel) maar was wel benieuwd hoe dat verhoud tot rest vh veld.
Straks even proberen. Al is het maar om makkelijk 400k credits te verdienen.Canis Lupus schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:53:
Sinds 2 dagen is er nu een Olympisch kwalificatie event in GT Sport, als opmaat naar een wereldwijde finale in Tokyo deze zomer met 16 deelnemers (max 1 per land). https://www.gtplanet.net/...mpic-time-trial-20210513/
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
In de eerste beelden van ergens vorig jaar zag je een sport modus in homescherm was.Nevela schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 00:19:
Zou er geen GT Sport element meer in zitten? Dus geen weekly races en lobbies? Dat zou ik wel erg jammer vinden. En ik hoop op een goede VR functie.
Dit had je ook als eerste post voor een nieuw topic met de naam Gran Turismo 7 kunnen plaatsenv8power67 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:39:
[...lang bericht...]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ik heb totaal een uurtje of 13 Monza in de GR1 gereden (Pro League), dat schoot best wel op qua xp.Kalder schreef op zondag 12 september 2021 @ 02:27:
[...]
lvl 50 halen is de laatste trophy die ik dan nog moet voor de platinum
Thanks!Superkiwi schreef op zondag 12 september 2021 @ 10:11:
[...]
Ik heb totaal een uurtje of 13 Monza in de GR1 gereden (Pro League), dat schoot best wel op qua xp.
Als je het eindeloos grinden beu raakt is er ook een tactiek zonder dat je zelf hoeft te rijden:
[YouTube: EARN MONEY FOR BEGINNERS / HOW TO GET MILLIONS in Gran Turismo Sport (V1.66)]
Trouwens érg netjes dat je die 91 wins bijna voor elkaar hebt gebokst!
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
[ Voor 11% gewijzigd door Canard op 11-10-2021 09:36 ]
Ik heb zelf ook een hele tijd niet meer gespeeld. Ik ben voornamelijk CoD aan het spelen en sindskort met RD2 bezig. Dit weekend wel GT Sport opgestart op mijn nieuwe PS5, om aan een maat het spel te laten zien. Zit met smart nu op GT7 te wachten en hoop dat Fanatec dan intussen ook de CSL DD voor Playstation levert. Dan kan ik met GT7 meteen met leuke hardware aan de slag.Canard schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:07:
Het is rustig hier. Spelen jullie niet meer of gewoon minder actief in dit topic?
Heb zelf wel ff minder gespeeld maar het wordt weer beter weer om binnen te zitten
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
www.youtube.com/DerOllie
Je bent gewoon bang (net als de rest van ons) dat @v8power67 je met zijn controller het stront voor de ogen rijdtmithrandirrr schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:08:
[...] dus als ik moet kiezen tussen racen op de pc of gt sport met controller is de keuze erg snel gemaakt 😁
Nee hoorSuperkiwi schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:48:
[...]
Je bent gewoon bang (net als de rest van ons) dat @v8power67 je met zijn controller het stront voor de ogen rijdt
PS5 kan je wel aankomen als je je aanmeldt voor een telegram groep waar nieuwe voorraad snel wordt gemeld. Uiteindelijk een kleine 2-3 weken aan het zoeken geweest en sinds donderdag een Digital version in huis. Ik had gezegd dat ik pas een PS5 wilde als GT7 uitkwam. Maar met de melding dat het mogelijk tot eind 2022 kan duren dat je zonder wachttijden een PS5 in de winkel kan kopen, deed mij dit proces versnellen. Nu kan ik zodra GT7 uit is, meteen gamen. Zit alleen nog te wachten op de CSL DD van Fanatec voor de PS4/5.DerOllie schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:21:
Ik ben een beetje over op F1 2021, maar heb binnen GT Sport ook bijna alles al binnen, nog een 6 exorbitante modellen waar je veel credits voor moet hebben, ben al level 50, en heb elk circuit nu wel gezien.
Wil eigenlijk wel over naar GT7 met een PS5, maar dan zal er eerst een PS5 moeten komen... lastig...
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Hey Canard, een late welkom hier op het forum :-)Canard schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:07:
Het is rustig hier. Spelen jullie niet meer of gewoon minder actief in dit topic?
Heb zelf wel ff minder gespeeld maar het wordt weer beter weer om binnen te zitten![]()
Afgelopen week heb ik me erg vermaakt met de Daily B (Gr3 op Spa). Er werd netjes gereden en ook mooie gevechten gehad.
Mijn DR is nu best aan het stijgen maar volgens mij komt dat vooral doordat het penalty systeem uitgezet is.
Deze week Gr4 Barcelona, ook een fijn circuit!
PS. ik heb een aantal PSN friend requests gestuurd (djcanard76)
Ik doe die time trials. Tot vorige week was het op Mt. Panorama met de MX Roadster. Deze week is Barcelona beschikbaar. Echt snel ben ik nog niet. Snelste tijd is 1.49 en een beetje. Ik schommel nog rond de 1.55. Maar ik heb dan ook pas een week een playseat challenge en de thrusmaster rs 150. Dus ik ben vooral nog aan het oefenen.Canard schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:07:
Heb zelf wel ff minder gespeeld maar het wordt weer beter weer om binnen te zitten![]()
Afgelopen week heb ik me erg vermaakt met de Daily B (Gr3 op Spa). Er werd netjes gereden en ook mooie gevechten gehad.
Mijn DR is nu best aan het stijgen maar volgens mij komt dat vooral doordat het penalty systeem uitgezet is.
Deze week Gr4 Barcelona, ook een fijn circuit!
PS. ik heb een aantal PSN friend requests gestuurd (djcanard76)
Top!SterqVerhael schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:07:
[...]
Maar ik heb dan ook pas een week een playseat challenge en de thrusmaster rs 150. Dus ik ben vooral nog aan het oefenen.
[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 20-12-2021 10:12 ]
Zeker, maakt het veel leuker. Op termijn komt er wel een ander stuur, maar voor nu (om het te leren) is dit prima.Superkiwi schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:11:
[...]
Top!
Maakt de game echt vele maken leuker vind je niet?
Met welke auto is de time trial op Catalunya?
Misschien dat ik die ook eens ga doen, moet toch een beetje oefenen voor de 8 uur van Catalunya in ACC
Damn... dat is een flinke opdracht!!Superkiwi schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:11:
[...]
Misschien dat ik die ook eens ga doen, moet toch een beetje oefenen voor de 8 uur van Catalunya in ACC
[ Voor 10% gewijzigd door SterqVerhael op 03-01-2022 10:37 ]
Dat is de race op Lago Maggiore toch? Die vind ik wel tof! Vooral sector 3 is echt gaaf op dat circuit. Ik rijd tot nu toe met de Subaru WRX, maar volgens mij is een kleine / compacte GR4 auto ook een aanrader op dat circuit.b.o.n.s schreef op maandag 3 januari 2022 @ 15:53:
Ik heb even de Daily race B geprobeerd vandaag.
Nou, bye bye DR rating pfff.. wat een puinhoop is dat haha
Dit gaat een pittig weekje worden voor mij persoonlijk ben ik bang. Vorige week was de Daily Race B echt fantastisch.
Ik ben ook stukken beter in de Gr.3 dan Gr.4 over het algemeen.
Je kunt de laatste chicane 'afsnijden'. Door bij het eerste deel naar rechts je rechtervoorwiel, rechts langs het rode broodje te plaatsen en bij het tweede deel naar links, je linkervoorwiel, links van het broodje te plaatsen.Frozenfrank schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:41:
Inderdaad een pittig weekje voor de boeg met daily race B, vorige week op Lago Maggiore fantastisch, nu nog "even" wennen.
Gisteren paar ronden gedaan maar dat viel niet mee. In de eerste ronde van de baan getikt maar alsnog twee plaatsen hoger geeindigd. Volledig dankzij anderen die ermee stopten maar goed.
extra oefenen in kwali en de raceronden van de Top bekijken dan moet het goed komen.
[ Voor 10% gewijzigd door SterqVerhael op 11-01-2022 11:23 ]
De auto die je gebruikt is ook vrij bepalend. Ik zie veel met de Megane RS aan de start verschijnen. Peugeot RCZ is ook een goede optie volgens mij.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:27:
Ook bezig geweest met race b. Vind de baan erg leuk, maar ook niet bepaald makkelijk. Na een paar rond 1.33 aangetikt. Hiermee kwam ik op de 2e startplaats van de race. Denk dat er nog wel een veel betere tijd in zit.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq