• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-03 15:57
Mede-auteur:
  • Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-01 16:52

Kronos1979

Gran Turismo Sport PS4

Het topic gericht op virtuele coureurs met een PSN tag

Doelstelling van dit Topic:

Middels dit topic willen we informatie delen die momenteel voorhanden is over het spel Gran Turismo Sport. Tegelijkertijd willen we als leden van Tweakers voorbereidingen treffen om bij de release van de game direct leuke competities op te zetten. Deze competities zullen we dan via ons platform op www.psnracing.nl gaan organiseren.

Release Date:

Momenteel is het nog niet duidelijk wanneer GTSport precies uit zal gaan komen. Dit is wat we momenteel wel weten:

- Vorig jaar 2016 zou er een Beta fase starten, deze werd vervolgens geschrapt
- Release date zou gepland zijn laat 2016, pre-orders werden zelfs al aangenomen. Vervolgens werd de release tot nader order uitgesteld.
- GTSport wordt een onderdeel bij de FIA uitreiking eind 2017, men zal dan op zijn minst één seizoen gereden moeten hebben om een kampioen aan te kunnen wijzen. Daarom is de verwachting dat de release in het voorjaar van 2017 zal plaatsvinden. Dit zou dan samen kunnen vallen met de start van het europese autorace seizoen.

Al met al is er nog best veel onduidelijk over de release datum en ook de reden van het uitstel van de eerdere release is niet bekend. Geruchten gaan dat dit te maken zou kunnen hebben met de PSVR en de PSpro.

Features:

Gameplay:
GTSport zal drie game modes hebben namelijk: Campaign, Sports Mode en Arcade Mode.
Er zullen zowel online als ofline races gereden kunnen worden.
Men stelt dat deze game duidelijk verschilt van de eerdere zogenaamde "Prologue" titels en een volledig op zichzelf staande game is gericht op Esports.
Dynamisch weer en een dag / nacht cyclus zullen niet beschikbaar zijn; verschillende opties zijn wel vooraf in te stellen bij een race.

FIA Gran Turismo Online Championship:
Er zullen twee officiele kampioenschappen gehouden worden onder de FIA licentie.
Een zogenaamde Nations Cup; waar men dus strijd aangaat op basis van je nationaliteit en een Merken cup; een klasse waarbij een merk het uitgangspunt zal zijn.
Zodra de regels gehomologeerd zijn met de FIA zullen deze kampioenschappen door de FIA gehost worden zoals ieder ander kampioenschap binnen de FIA. De kampioenen van deze competities zullen dan ook hun prijs mogen ontvangen op het FIA gala in Parijs aan het einde van het jaar.

Men zou ook in aanmerking kunnen komen voor een FIA licentie; de precieze ins -en outs hieromtrent zijn nog niet geheel duidelijk. Wel is duidelijk dat je landelijke autosportorgaan hier een rol in zou gaan spelen.

Playstation VR Support:
GTSport is sinds de release van Playstation VR gebruikt voor meerdere reclame uitingen voor VR. Men ging er dan ook vanuit dat de gehele game in VR te spelen zou zijn.
Helaas is enkele maanden geleden duidelijk geworden dat het enkel een zogenaamde "Tour mode" zou behelzen. Wat dit precies inhoudt is momenteel nog onduidelijk. Wel is duidelijk dat niet het gehele spel in VR te spelen zal zijn.

HDR en 4K:
Met de komst van de nieuwe Playstation Pro en de mogelijkheden om in 4k en HDR beelden te produceren heeft men besloten om de game van deze features gebruik te laten maken.
GTSport zal dan ook direct gebruik maken van deze features, de on-hands reviews op het internet zijn in ieder geval lovend over de grafische pracht en praal die HDR en 4K met zich meebrengen in een racing-game.

Aanmelden voor Leagues:

Zodra de game live is zullen we via dit topic en onze website www.psnracing.nl leagues gaan organiseren. Onze doelstelling is om te genieten van racen op ieder niveau en GTSport lijkt qua toegankelijkheid prima aan te sluiten op deze doelstelling.

Stuur me een berichtje indien je informatie mist zodat ik deze zo snel mogelijk kan toevoegen!

[Voor 109% gewijzigd door Chaoss op 10-03-2017 12:03]

Wow Bagger trailer en gewoon Screen tearing in de trailer.... en veel aliasing. Lelijke circuit omgevingen, rare namen boven auto's... en lijkt wel popin bij photo omgevingen en vooral Screen tearing... wtf...
Ziet er leuk uit maar denk dat ps4 weer niet aankan wat PD ermee wil doen.
Pfff beetje jammer...

Wtf... dit is ps3 gt6 kwaliteit.... pffff hype destroyed...

[Voor 13% gewijzigd door v8power67 op 19-05-2016 18:59]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1Henk 'm!
Die gasten zeiden ook dat de game pas op50% completion zit. En dat daarom alles er nog zo ruw uitziet. Lijkt me stug met een november release date..

Edit:

Iemand van de trailer editing moet ontslagen wordenwant zijn blijkbaar hele oude build beelden:

Bovenste is trailer en onderste gameplay van live event... iemand fucked up zeg maar. Misschien trailer al lang in de kast liggen en nu pas releasen.
Hoe dan ook is een heel groot verschil qua graphics zeg maar...

[Voor 57% gewijzigd door v8power67 op 19-05-2016 22:44]

[YouTube: https://youtu.be/-m2_wjtZfzA]
Geluid is echt heel veel verbeterd, dit is van de huidige beta.
Hoop echt dat ik een beta key krijg want damn wil dit spel wel even testen, ziet er qua graphics onevenaarbaar uit en dit op de gewone ps4, op de pro wordt het allemaal nog veel beter :D

[Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 19-03-2017 17:11]

• darkreptile
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-03 11:55
Oh YES ! :) :) :)

nu nog wachten tot de 15de :(

Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.

Voxalizer schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:45:
[...]

Pin me er niet 100% op vast want de beta is recent gepatched en heb dat nog niet doorgelezen maar je kunt tijdens de beta wel degelijk buiten de georganiseerde tijden om racen. Er is sowieso een soort van timetrial, wat tegelijkertijd geldt als kwalificatie voor zo'n race. Deze kun je onbeperkt doen.
Arcade mode zit ook in de beta, hier kun je offline racen tegen AI met de auto's die je hebt vrijgespeeld. Sowieso krijg je tijdens de beta dagelijks auto's als reward als je per dag een X aantal kilometers rijdt. "Daily Workout" heet dit, lol.

Misschien dat hier en daar in het bovenstaande wat veranderd is met die patch maar je kunt zeker weten buiten die gezette tijden om de baan op hoor!

Edit: Dit alles uiteraard wel pas vanaf de launch van de EU beta, de 15e.

Geen arcade mode voor ons EU spelers.
Is gesloten om focus op server testen te gooien.

Heel jammer dit want ben juist nie zo van geforceerd online gamen. Geef mij de nurburgring en een auto en ik vermaak me weken.
Vrees dus dat ik de beta niet veel zal spelen. Tenzij ze arcade mode weer openen.

[Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 14-04-2017 08:43]

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-03 11:28
M'n eerste matchmaking was zo slecht, echt een easy win was 't.

Gelijk entry gedaan voor de race van 14:20.

PSN ID: Beest41

De Collector's Edition:

Buiten dit plaatje heb ik er nog niks van gezien; het enige wat bekend is, is de inhoud:
- 2.500.000 in-game
- Livery Sticker Packs
- 3 Pre-order packs
- Racing Helmet Chrome
- PS4 Avatars (60)
- SteelBook
- Apex Booklet
- Speciale verpakking
- Mercedes-AMG GTS (met exclusieve paintjob)

Eigenlijk vrijwel hetzelfde als de Signature Edition van GT5, alleen een 50 euro goedkoper (128,99 bij Bol).
Zo jammer dat we daar de AMG bij kregen ipv de GT-R -O-

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-02 08:46

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik krijg het gevoel dat ze dit ook gaan waarmaken. Ik heb ook al een tijdje de Collector's Edition gereserveerd staan, maar begin te twijfelen nu ik t schaalmodel gezien heb.

Hier een mooie foto van de CE:

Doe er dan zo'n tof Vision model bij, zoals ze in HK wel doen:

Ik zou de digitale goodies eigenlijk niet eens willen, vooral omdat er geen exclusieve CE goodies bij zitten: 2.5M credits, 20 auto's, stickers, helm en avatars. Ik verdien de modellen liever in-game. En de credits... Waarschijnlijk in een race of 10 bij elkaar geharkt... :')
De CE's van 5 en 6 vond ik beter.

Maar ik mag niet klagen: dit wordt m'n eerste GT sinds 4! :)

Holy damn gt sport photo mode is serieuze next level shit.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

https://docs.google.com/s...9-SKZM/edit#gid=509652639

Volgens mij meeste auto's in beeld, ook in welke klasse ze zitten (daar stond dus blijkbaar die GR.3, GR.X etc voor). Puur gekeken naar de vulling, lijkt de gr.3 toch goed gevuld te zijn (LMP 7, waarvan 4 'echte').

An sich de auto's zit het wel goed, als je toch enkel GT3 rijd (wat imho de leukste klasse blijft), maar de banen vallen me vies tegen, ik ben geen fantasy-baan racer, ik rij liever echte circuits omdat je die veel breder in kan zetten ook in andere games.

Heb ik nog speciaal de Chronos drivehub in bestelling staan om het 1 stuur 2 consoles probleem (hopelijk) op te lossen, zou het me nu een berg geld gaan schelen als ik gewoon PC2 neem die dezelfde focus op raceklasse heeft ipv GT:S. Goed, PC1 heeft voor mij een zure smaak dat ik voordeel nog aan GT:S gaf, maar met de totale tracks valt dat opeens zwaar tegen.

GT5 nostalgie:

(ik ben die daar achter rijd, ook die auto is niet meer aanwezig in GT:S ;( )

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Ze hebben een dlc model ontdekt.... Scape locations.

Check wat er rechtsonderin staat... Dlc...
Meh....

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-03 19:21
Een PS4 Slim Gran Turismo edition is aangekondigd (1TB)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:28
Damn!!

Ga 'm zo aanzwengelen op m'n PS4 Pro en LG OLED! Can't wait! _/-\o_

[Voor 41% gewijzigd door Gropah op 08-10-2017 17:11. Reden: even naar gifv omgezet want kleiner]

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Dennis585
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:04
De demo is echt genieten:

Hier ga ik me de winter wel mee vermaken.
Ik heb de deluxe edition digitaal gepreordered.

GT Sport is de eerste GT waar ik van kan genieten.
De GT's op de PS3 heb ik niet echt veel gespeeld.

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:13

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Klein voorbeeld van de mogelijkheden van de foto modus:

Je kan hier niet racen, maar wel zulke effecten gebruiken. :)

PSN-id: Chrasher

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:13
Vet! Net als oude tijden :)

• Rivanov

_O_

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Rivanov

Hier gaan we een mooie F1 Safetycar van maken. 8)

• Rivanov
Lago Maggiore <3

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 00:26:
[...]

Je bent de 4e die dat vraagt; maak anders eens een polletje ;)

Nog een week 8)
Poll: Heb je een pre-order voor GT Sport geplaatst?
Ja
Nee

Ook een poll maken? Klik hier

Zo ja:

Poll: Welke versie heb je gekozen?
Gran Turismo Sport Standard
Gran Turismo Sport Day 1 Edition
Gran Turismo Sport Steelbook Edition
Gran Turismo Sport Collectors Edition
Gran Turismo Sport Standard Digital
Gran Turismo Sport Digital Deluxe
Tussenstand:

You save everyone, but who saves you?

• S_Chief
  • Niet online
v8power67 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 18:15:
Meer mensen moeite met rwd autos zonder traction control?
Reed net even in een standaard mx5 en dat ding is gewoon niet te houden. En met optrekken van stilstand gaat dat ding spinnen alsof je met een drag bak op ijs rijd.
Het voelt idd wat vreemder aan dan In GT6. Had zelf alles gelijk uitgezet en alleen TCS op 1 en ABS op default, en dan is het al behoorlijk tricky om 'em te houden in de bocht (zodra je wilt corrigeren grijpt TCS in, heb je 0 vermogen en slinger je dus alle kanten op). Met TCS op 0 is het ook geen makkie maar is de kans groter dat je 'em weet te redden. Mijn eerste ronde was ook in de MX5.

Ik heb ook een driftsessie gedaan (dat kon ik best aardig in GT6), maar dat is een groot drama nu.. De 4C zat met een paar seconden in de muur. :+

Ik heb de poll even meegenomen naar de nieuwe pagina (rustig, ik doe dit hierna niet meer :+ ):
Poll: Heb je een pre-order voor GT Sport geplaatst?
Ja
Nee

Zo ja:

Poll: Welke versie heb je gekozen?
Gran Turismo Sport Standard
Gran Turismo Sport Day 1 Edition
Gran Turismo Sport Steelbook Edition
Gran Turismo Sport Collectors Edition
Gran Turismo Sport Standard Digital
Gran Turismo Sport Digital Deluxe
Tussenstand:

[Voor 43% gewijzigd door S_Chief op 12-10-2017 19:07]

Slavy schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 21:39:
Was vroeger altijd zwaar GT fan, maar men loopt steeds meer achter met alles in GT.

Hierbij nog een reden om hem niet te kopen:

https://wtf1.com/post/lew...or-in-gran-turismo-sport/

1 was gewoon niet genoeg. _O-

[Voor 11% gewijzigd door v8power67 op 12-10-2017 22:41]

• ilpaulio
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-02-2019
Daniel_Elessar schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:53:
Wat was dat toch gaaf om te racen met die uitgebouwde RX7's en in GT2 heb ik denk ik alle top races gereden met de 155 DTM Het was niet de snelste maar voor mij de meest stabiele auto die er was. Heerlijk mee knallen over die enorm mooie banen.
Wat een enorm vette bak was die 155 DTM he... _/-\o_

:9~

PSN id: ilpaulio WoWs: Ploos1980

• ilpaulio
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-02-2019
Homeland schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 17:06:
Ik reed eerder deze week in de Scirocco GT4 en had het idee dat hij totaal niet bochten om wilde, voelen andere GT4 auto's ook zo?
Ik had een dodge viper Gr. 4 die reed een beetje twitchy maar was nog wel goed te doen. Alfa 8c Gr.4 vond ik afschuwelijk om mee te rijden. Nog een mazda atenza (6) geprobeerd en die vond ik echt fijn rijden.

Nice!

[Voor 49% gewijzigd door ilpaulio op 14-10-2017 12:39]

PSN id: ilpaulio WoWs: Ploos1980

• Rivanov

v8power67 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:23:
Zie net dat de game in de store zegt 43.02 gb vereist. En de demo/beta is 43.04 dus ja neem aan dat het al de volledige game is maar dat er een day one patch overheen komt. Zou onnodig zijn dat we weer 43gb mogen gaan downloaden.

Zie nu op de website staan dat de game meer dan 60gb hdd ruimte vereist...

[...]

http://www.gran-turismo.com/nl/products/gtsport/
Het is een nieuwe download:

seems like here in Zone3 ASIA are able to preload now - you can check if other regions got the preload on their way now It'll likely should be up now

and IMPORTANTLY it seems that we'll need to download just whole new game , separated from the demo (he did have demo installed too)

[Voor 119% gewijzigd door Rivanov op 14-10-2017 21:12]

• Rivanov
Digital Deluxe is aan het downloaden! :)

Blijkbaar is er al een 1,02 patch uit. RUIM 12 GB!!!
Vanmiddag nog gekeken en ik zit nog op 1.01 idd, 53 gb :)

(plaatje van neogaf btw)

[Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 16-10-2017 18:18]

• Rivanov
M'n Garage, met de Car Packs van de Digital Deluxe Edition

KlaasjeNL schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:21:
[...]

Hoe leer je serieus te rijden als je minuten bezig bent met een challenge waarin je van a naar b moet rijden door enkel gas te geven? De weg in het menu vinden is lastiger dan enkele van de eerste challenges. Ze voegen dan ook niets toe, zijn daarmee overbodig en wie ze toch nodig heeft, heeft niets in GTS te zoeken.

Ga gewoon racen, time trials of tegen anderen. Ze de ideale lijn aan en later uit. Ga van automatisch remmen naar zelf remmen. Zelfde geldt voor schakelen. Zo leer je racen. Niet door deze onzin die niets te zoeken heeft in een game die een platform voor esports wil bieden.

• Dennis585
Mijn nieuwe Lexus:

Ik ben rustig aan het genieten van GT Sport en het ziet er super uit.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03 22:35

Voxalizer

Quicksilver Bullets

De eerste is binnen. :)

Wat een heerlijke racegame.

[Voor 19% gewijzigd door Voxalizer op 18-10-2017 13:49]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Dennis585
PlayStation Europe‏

Drive some of the greatest cars in the world with a very special limited edition #GTSport Dualshock 4, out today:

https://www.playstation.c...s-controller/#sf122682734

• Dennis585
PlayStation Europe‏

Say hello to the new #GTSport PS VR bundle. It’s got everything you need to hit the VR race track:

https://blog.eu.playstati...vr-bundle-launches-today/

• toantoan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-03 11:08
Rivanov schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:02:
[...]

Power én Weight Ratio (staan onder elkaar) naar beneden zetten.
Ik heb dat gedaan, maar hij blijft nog steeds in N400 klasse hangen.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik heb alleen deze even gemaakt gisteren....misschien moet er weer een fototopic komen.

Ik kreeg deze auto na het behalen van het nieuwe niveau.volgens mij

[Voor 11% gewijzigd door Wii4all op 19-10-2017 13:04]

Burp

• Kronos1979
Heb gisteren ook een paar liveries gemaakt:

PSN RobinNova

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Deze vond ik ook gaaf

Sorry had wel in 1 post gekund zie ik net...

[Voor 11% gewijzigd door Wii4all op 19-10-2017 13:19]

Burp

• Rivanov
Lijkt wel of enkel Japanners deze game spelen. :+

• S_Chief
  • Niet online
Ik heb gisteravond nog geprobeerd om een rondje te driften (M4), maar het is echt niet ideaal.. Vooral bij de exit vliegt de wagen direct de andere kant op (alsof je stuurinput genegeerd wordt).

Dit soort geintjes lukt mij iig niet meer (GT5):

[Voor 26% gewijzigd door S_Chief op 19-10-2017 15:49]

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:43
Ik heb ook even met de foto modus lopen knutselen, daar kwam onderstaande uit. Ik speel nu op een 10 jaar oude LG tv van 32 inch, heeft het zin om een nieuwe TV aan te schaffen? Zat zelf hier naar te kijken: https://tweakers.net/pricewatch/767069/samsung-ue40mu6100-zwart.html

Voeg me trouwens gerust toe mocht je nog iemand zoeken om een keer tegen te racen :) .

Gran Turismo Subaru 2

Gran Turismo Subaru

Gran Turismo Peugeot Clio

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:05

Scapes zijn awesome!

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• Rivanov
Van Reddit geplukt:

[Voor 72% gewijzigd door Rivanov op 20-10-2017 09:19]

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-03 10:59
Sander H schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:08:
Kwam gister dit tegen:

https://www.gtplanet.net/...-control-steering.361602/

Vanochtend geprobeerd en het werkt echt goed, kan veel beter overstuur opvangen dan toen ik met de pookjes stuurde :*)

PSN: Maichel

• Rivanov
Paar foto's van mijzelf.

• Rivanov

• Rivanov
Can't. Get. Enough.

• Dennis585

De servers doen het weer.

Het is verstandig om vaak handmatig op opslaan op servers te kiezen.

Dan raak je niks kwijt.

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:59
jaydenjarno schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:50:
[...]

Ik heb daar geen tafel voor. Zou dan een tafel met stoelen etc aan moeten schaffen voor een racegame. Ben meer van op de bank met een controller
Ik heb dat opgelost met een wheelstand pro

https://tweakers.net/ext/f/gzkfBmcM1wJX0aIe3qmmXzP7/thumb.jpg
Jammer alleen dat er geen trophy is voor het op goud halen van alle driving missions. Wel voor driving school en circuit experience volgens mij maar die driving missions zeker de laatste 3 waren zo moeilijk dat ik wel een trophy verdiende dacht ik zo.
Vanmiddag denk ik maar eens beginnen met sport modus. Of een lobby... Hmmm choices.
Of een 20 lapper op dragon tail in gr4 custom race offline.
Of weer een 5 lapper op 24h layout nurburgring maar san echt in de nacht ipv bijna nacht.
What to do what to do..

Vraag me btw wel af hoe je ooit level 50 moet worden. Heb allea gedaan in campaign en ben nu level 28 bijna 29. Dan moet je echt heel veel exp online krijgen of anders echt giga veel online spelen..
Owh ja je hebt natuurlijk de achievment dingen. Daar kreeg ik voor 1mil drift punten al 10000 exp mee.
Naja weet ik wat me te doen staat.

Edit mileage store is geupdate!!!

[Voor 42% gewijzigd door v8power67 op 24-10-2017 12:15]

Edit:
Er is dus wel een all gold mission trophy zie ik nu... Die heb ik gemist..

Edit2:
Zo even nieuwe kleur en nieuwe velgen op mn evo.

[Voor 58% gewijzigd door v8power67 op 24-10-2017 13:41]

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-03 10:59
Maakt het voor de auto reward nog iets uit of je in -bijvoorbeeld- zo'n serie missies (weet even het goede woord niet) alles goud haalt, of bijvoorbeeld een paar keer goud en een paar keer zilver?

Ik bedoel zeg maar dit (dit is de driving school, maar komt op het zelfde neer...)

In de bovenste rij dus 3 x goud, 2 x zilver en 3 x brons. Krijg je dan een andere beloning dan wanneer je alles goud zou hebben, of maakt dat niet uit en is dat gewoon random?

Damn, hele tekst voor een simpele vraag :P

PS: Add mij ook maar, username = Maichel

[Voor 4% gewijzigd door Maichel op 24-10-2017 16:46]

PSN: Maichel

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-03 15:55

Totdat we logos kunnen uploaden is dit 'm wel denk ik: Porsche AFCA Edition (CBS) 8) 8)

PSN: jannvsdvinvs

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Nieuwe auto die als het goed is binnenkort naar GT Sport komt:

Zagato IsoRivolta Vision Gran Turismo

Filmpje:
YouTube: IsoRivolta Zagato Vision Gran Turismo : Unveiled

[Voor 19% gewijzigd door Homeland op 25-10-2017 16:04]

Beetje rare marketing met roepen narive 4k, terwijl spel 1800p checkerboard draait.

• Kronos1979
Brutale copy/paste van onze post op PSNracing.nl

http://psnracing.nl/artwork/gtsport/gtklein.pngGT Sport Seizoen #1
http://psnracing.nl/artwork/gtsport/gtlijn.png
Dit is het topic waar je jezelf aan kunt melden voor het eerste seizoen van GTsport georganiseerd door PSNracing.nl
We zullen op zondagavonden gaan rijden met de Gr.4 auto's op 6 verschillende circuits. Iedere race-avond zal bestaan uit een tweetal races voorafgegaan door een korte oefensessie.

http://psnracing.nl/artwork/gtsport/gtklein.pngLobby Settings
De Lobby settings binnen GTsport zijn erg uitgebreid. Deze zijn terug te vinden in onze Topic "Lobby Settings GTsport League".
In dat topic kun je ook je feedback geven mocht je willen dat we bepaalde settings veranderen voor toekomstige races.

http://psnracing.nl/artwork/gtsport/gtklein.pngKalender

Datum: Zondag 12 november 2017
Tijdstip: 20:00
Circuit: Alsace Village

Datum: Zondag 19 november 2017
Circuit: Brands Hatch Grand Prix Circuit

Datum: Zondag 26 november 2017
Circuit: Autodrome Lago Maggiore

Datum: Zondag 3 december 2017
Circuit: Nurburgring GP

Datum: Zondag 10 december 2017
Circuit: Dragon Trail Seaside II

Datum: Zondag 17 december 2017
Circuit: Mount Panorama Motor Racing Circuit

http://psnracing.nl/artwork/gtsport/gtklein.pngTijdstippen
We zullen twee korte races houden van ongeveer 20-30 minuten (afhankelijk van hoe snel we rijden) voorafgegaan door een oefensessie van 10 minuten. Deze oefensessie zal dan ook de startpositie bepalen.
Ieder event zal starten om 20:00. De lobby zal ongeveer 10 minuten van te voren geopend zijn.
Er is geen mogelijkheid om mensen uit te nodigen; dus zoek naar PSNracing of selecteer Lobby van vrienden in je zoekscherm.
Partychat is maar beperkt tot 8 mensen (PSN party); dus een aantal van ons zullen een eigen party moeten starten of zonder party moeten racen. Belangrijke mededelingen dienen dan ook altijd via de ingame type chat gedaan te worden.

http://psnracing.nl/artwork/gtsport/gtklein.pngPuntentelling
P1 - 25 punten
P2 - 20 punten
P3 - 16 punten
P4 - 13 punten
P5 - 11 punten
P6 - 10 punten
P7 - 9 punten
P8 - 8 punten
P9 - 7 punten
P10 - 6 punten
P11 - 5 punten
P12 - 4 punten
P13 - 3 punten
P14 - 2 punten
P15 - 1 punten

We rijden op basis van de beste 10 resultaten van de 12 races die we rijden. Op deze manier kunnen mensen races missen zonder dat ze direct uitgesloten raken voor het kampioenschap. Bij een gelijke eindstand zullen de meeste overwinningen tellen gevolgd door de meeste tweede plaatsen etc.

http://psnracing.nl/artwork/gtsport/gtklein.pngInschrijven
Bij je aanmelding is het belangrijk dat je vermeldt met welke auto je het seizoen gaat rijden.
We bemoedigen het gebruik van een eigen livery; probeer deze gedurende het seizoen herkenbaar te houden voor anderen!

Aanmelden kan op de volgende manieren:

Via een reactie op deze post (PSNracing.nl of Tweakers.net)
Via een whatsapp bericht in de algemene GTracing groep (ben je nog geen lid stuur me een PM bij interesse)
Via een reactie op PSN

http://psnracing.nl/artwork/gtsport/gtklein.pngDeelnemers
1. RobinNova

PSN RobinNova

Mja idd, alsof gt sport geen publiek heeft. Spel verkoopt gewoon heel goed op moment.

Maar on a side note, mileage store is bijgewerkt met nieuwe autos en velgen en kleuren.

Erg mooi spul weer !!!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
https://www.pistonheads.c...sp?h=0&f=47&t=1703997&i=0
Gran Turismo are there today and they are lazering my Lamborghini tractor for their next game. It’s a hidden bonus track or something, I don’t know I don’t play computer games. Franco messaged me this morning to update me about my LFA and the tractor.

Geen idee of het klopt maar mogelijk worden bij Joe Macari (autodealer in Londen) auto's gescand voor Gran Turismo.
Gisteren vroeg in de middag tijdens de kwalificatie een 1:41.5 op Interlagos neer kunnen zetten:

Uiteindelijk bleek deze goed voor 8(!) poles en wins op een rij, van D/D tot aan B/B.
Bij B/B kwamen er geleidelijk meer lui tevoorschijn die ook 1:41 of 1:42 reden.
Geen onverdienstelijke middag dus :)
Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:55:
Wat ik wel suf vind is dat je elke keer weer je TC moet instellen.
Dat hoeft enkel bij auto's die niet van jezelf zijn, zoals de TT bij de daily race. Bij garage auto's onthoudt ie het wel.

[Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 07-11-2017 09:15]

Nieuwe mileage store update. Meer velgen en kleuren nu.

Owh yesss
Net even op lago morriere een race gedaan.
Won hem, reed eerste van begin tot einde.
En had snelste lap.
En sta even in de top 10 nu.

Persoonlijk succesje:

We zijn aardig op weg voor de Schumacher trophy :)

Kwalificatierondje van gisteren op de Nurburgring GP met de Impreza WRX STI.
De top rijdt hier nog eens ruim 2(!) seconden onder :D

[Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 10-11-2017 10:25]

Dragon tail ligt me wel haha. Sta eventjes 2e momenteel :D
Zal niet lang duren vrees ik...
Had nog 4 tiende etaf maar fuckde die up zoals gewoonlijk :(

• Kronos1979
De nieuwe League is gestart via PSNracing.nl
Veel tweakers rijden hier mee en meedoen kan nog altijd (ook al hadden we volle grids, bij voldoende animo maken we een extra league).

Dit is in ieder geval al de huidige tussenstand:

PSN RobinNova

Nieuwe mileage store update:
Autos velgen en kleurtjes. Heb weer alles gekocht :D

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-03 11:28
Voorlopig een top 10 tijd (zal niet lang duren :P) in de Gr.3 daily:

Ik moet nog sneller kunnen maar dit blijft een erg lastige baan.

Edit: Nu een 2e tijd :o

[Voor 21% gewijzigd door SCARfaceE op 16-11-2017 18:24]

PSN ID: Beest41

Kronos1979 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:46:
[...]
Als ik je een tip mag geven (...)
Thanks RobinNova, hier gaan we eens aan werken! d:)b

Gisteren een paar van de circuit experiences gedaan en ondanks dat ik het rally helemaal niet zo leuk vind blijft de replay mode ontzettend vet :D

Tot slot nog een verbeterde feature:

[Voor 47% gewijzigd door Superkiwi op 17-11-2017 10:24]

Holy shit broertje en ik hebben gewoon exact dezelfde quali tijd neergezet hahahah

Nieuwe bop aanpassingen vind ik erg merkwaardig.. waarom de gr3 r8 power nerven ding stond nooit in welke top dan ook..

Wtfff zet een tijd neer op lago Maggiore, wil ik stoppen krijg ik error screen...
Gelukkig was mn tijd opgeslagen maar kreeg mnngeld en mileage punten niet :(

[Voor 23% gewijzigd door v8power67 op 27-11-2017 10:03]

Mileage store update:

Mooie paints velgen en autos weer !!

Net een uurtje of wat kwalificatie en enkele daily races gedaan op Lagio Maggiore II met de Cayman Gr.4 Clubsport. Met alles uit en TC op 1 best een leuk speels autootje.
De replay van de nummer 1 bekeken om te zien waar ik tijd liet liggen en dat hielp. Nu heb ik een 2:07.8xx staan met nog enige ruimte (0.5 sec denk ik) voor verbetering.
De enige bocht die ik maar niet doorkrijg is onderstaande, aan het eind van het rechte stuk, maar omdat het de reverse variant is kom je van de andere kant natuurijk ;)

Verder best een leuke daily :)

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:15
Was benieuwd!

Poll: Welke besturing gebruiken jullie?
Dual Shock sticks
Dual Shock motion sensor
Force feedback stuurtje
Anders namelijk:

psn: NL-SosuA-

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:13
Hi all, al een tijdje GT fan, en hier aan het meelezen maar nog weinig gepost. Rij zelf met een playseat en g29, mochten tweakers mij willen toevoegen: bert345, cool om met jullie te rijden.

Setup:
https://tweakers.net/ext/f/Uw6T4LjSzklvi7kPpjrxeUTy/thumb.jpg
Komt een spoed update aan die tcs fixed. Gelukkig want werkt nu voor geen meter...

Plus er is weer een mileage store update :

[Voor 13% gewijzigd door v8power67 op 05-12-2017 12:13]

• XO101
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-03 09:38
Dit weekend wezen hobbieen met wat rest materiaal uit het magazijn bij het bedrijf waar ik werk.
Van een recente klus hadden we nog wat mupro montage materiaal over, dat prima in elkaar te zetten was zonder las of slijpwerk.

Daarvan onderstaande geïmproviseerde 'playseat' gemaakt, waarbij ik comfortabel op de eigen bank kon blijven zitten. Vorige week op basis van wat tips op dit forum namelijk een goedkope G29 via amazon.co.uk op de kop kunnen tikken.

foto 2

foto 1

Zit er niet echt profi uit, maar rijdt als een malle.
Mileage store update :

Die atenza ziet er wel heel dik uit zeg damn !!
Verder weer zeer smakelijke velgen en kleuren !!
Mooie update weer dus zoals elke keer wel :)

[Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 12-12-2017 11:46]

Mileage store update;

Geen nieuwe autos.
momania schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:11:
[...]

Ja maar dan is dat ene goede rondje waarschijnlijk een paar tienden sneller dan je gemiddelde, en mag ik hopen dat de rest van de kwalificatie rondjes allemaal redelijk dicht bij elkaar zitten qua tijd (binnen een seconde) ?

Het val mij gewoon op dat sommige bv een kwalificatie hebben van 1:55, maar in de race niet eens onder de 2:00 kunnen komen. Dan praat je over dik 5 seconden. Als je zo inconsistent rijdt, dan denk ik idd dat die kwalificaties soms een lucky-shot kunnen zijn.

Ik kom ook in de race toch altijd wel binnen 5 tienden van m'n kwalificatie tijd. En met dat constant rijden win je imho races, niet met alleen een super snelle kwalificatietijd.
Dat verschil kan liggen aan dat de autos in kwalificatie trim rijden zonder banden slijtage en zonder brandstof. En in de race met gr3 is het vaak weer met slijtage en brandstof verbruik. Zeker de viper heeft hier ontzettend last van. De neus heeft al teveel onderstuur. Maar met dan het gewicht van de brandstof er ineens bij is het niet meer te doen bijna. Had op kyoto dat ik een top 10 tijd had met de viper. Maar in een race niet eens binnen 3 sec ervan kwam..
Dus ja het is soms gewoon een erg groot verschil tussen qualificatie en race.

[Voor 67% gewijzigd door v8power67 op 19-12-2017 12:12]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:41

momania

iPhone 30! Bam!

_o- _o- :D

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Is nu een officieel bericht in de game, de maintenance is 3cht voor de nieuwe update !!!
Me happy!!

Even een soort kerst kaart gemaakt :)

Maare even over de patch. Ik ben echt hellemaal in mn nopjes. Wat een geweldige patch de autos zijn echt super.
Maar nog veel leuker is de nieuwe variatie van kyoto. Echt heerlijk circuit en ben al.flink aan het time attacken erop.
Heb nu een 2:16.568 staan in de daily.
Maar heb een 2:15.998 optimal. Dus kan harder.

Ook heel gaaf de nieuwe scapes en de nieuwe offline races.
Maar vooral de skylines !! Owh ik ben echt een sucker voor een skyline. R32 en r34 wat een beesten!

En de nieuwe kerst muziek in menus. Allemaal.echt top. I feel like a child at Christmas !!

• Education
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-08-2022

Education

psn: r320-321

jori040 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:53:
Wel raar dat er met de laatste content update geen trophies zijn meegekomen.Je zou toch denken dat als je alles goud haalt daar dan een trophie aan vast zit.
Geen nieuwe DLC trophies of zo?

Nog steeds porsche 911 supercup :/

Wel gaaf dat je nu moet tanken tijdens de daily race.

Hebben jullie ook de banden gewisseld? En wat is de beste strategie?

[Voor 13% gewijzigd door Education op 23-12-2017 12:37]

Switch - N64 - WII - PS4 - Vita - DS - 3DS - Bastard Large :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:41

momania

iPhone 30! Bam!

v8power67 schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:09:
[...]
Maja we gaan gewoon weer verder. Eerste daily met de godzilla r32. Heerlijke bak. Zeker voor zijn tijd (1994 model).
Rij nu een 1:59.863, kan sneller maar vind wel prima zo :)
Heb het even geprobeerd, maar kwam niet echt lager dan 2:02.9. Maak te veel fouten en de rempunten zijn lastig te vinden. Ook snap ik de straf soms niet helemaal. Soms kap je een bocht af over de curbs en is er niets aan de hand. Andere keer kap je (voor m'n gevoel) minder af en krijg je een straf :S

Daarna maar eens de daily Gr.4 race geprobeerd. Sta je dan met je Scirocco, met een topsnelheid van 255 km/h op het rechte stuk, tussen de zwaargewichten.

Eerste bocht direct eruit geramd natuurlijk :') Kon toen vanaf 16e plek proberen weer naar voren te komen. Het is een smalle baan, dus je moet totaal andere lijnen rijden om een inhaalkans te creëren. Ware het niet dat het some weinig uitmaakte, aangezien er altijd wel een groepje voor je met elkaar aan het botsen waren, waardoor je soms door een muur van spinnende auto's heen moest. Hopende dat ze allemaal ghosten, anders ram je er vol in en gaat natuurlijk je SR weer naar beneden. :/
Kon uiteindelijk 7e worden. Op het rechte stuk natuurlijk redelijk kansloos, dus daar kwamen ze me steeds voorbij. In de slipstream ging ik max 265 km/h :D
In het bochtenwerk bakken de meesten er weinig van en rij je er makkelijk naartoe/voorbij.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

rgarretsen schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 12:45:
Gr 4 Yamigawa+miyablabla, ook wel lekker crossen op die baan.

Even nog alle sectors aan elkaar knopen en zou dan ook een 2.26.7 moeten kunnen rijden.

Oval is een beetje Meh, leuk voor een kwalificatie, maar de race is een groot beuk en crash festijn meestal.
Zeker leuke baan die kyoto combi.
Rij nu een 2:26.7, optimal was een 2:25.9...
Maar lukt me niet met de viper dit aan mekaar te knopen.

Verder mileage store update;

Die gr3 road car rcz is echt zeer sexy!!!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-03 16:01
Net een cheater (s-ciro063) tegengekomen op brands hatch, ik had het eerst niet door maar waarschijnlijk maakt hij gebruik van dezelfde glitch als de money farming glitch. Ik heb het al aan Yamauchi gemeld via twitter. Jammer dat er geen email-adres voor dit soort dingen bestaat:

edit: Ik heb ook al een video gevonden van het gebeuren, iemand anders heeft het gebeuren geupload:

[Voor 19% gewijzigd door Lasmibalsingh op 05-01-2018 13:47]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• bojaaper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-03 14:43
Sinds een week weer bezig met GT Sport. Had hem al langer maar kom er nu pas achter hoe lekker het rijd! Hele dikke gevechten (om welke plaats maakt me niet uit, gevechten zijn het leukst), eerlijk racen, en het ziet er ook nog eens mooi uit. Wel even bezig geweest om mn SR omhoog te krijgen, maar zit nu op A dus het gaat de goede kant op. Geweldig om te zien hoe mensen ruimte laten of proberen uit te remmen. Kom nog maar zelden iemand tegen die niet fair racet.

Kan vaak echt een tijd bezig zijn een circuit te leren kennen. Waar ik vanmiddag op Interlagos alleen maar in de 1:36 kon rijden en geen idee had hoe ik sneller moest zit ik nu op de 1:33.6 en er zit nog meer in. Het lastigste is een echt foutloos rondje.

Binnenkort maar eens een stuur kopen, weet zeker dat ik er daarmee nog veel meer uit kan halen.

Hierbij gelijk een foto van m'n auto, het is nog wel een work-in-progress.

[Voor 7% gewijzigd door bojaaper op 08-01-2018 22:19]

Acties:
  • +11Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Ondanks dat ik vandaag nieteens in de buurt kwam van de top 10 tijden bij de Brands Hatchs Daily heb ik er 11 maal weten te winnen vandaag. Ik denk dat de meeste spelers Brands Hatch in het begin te lastig vinden en er na 1 of 2 races al mee kappen. Maar als je eenmaal doorhebt wat de meest vloeiende racelijn is ga je al heel snel je rondetijden fors verbeteren. Daarom bleef ik maar voor een langere periode online om de 91 online overwinningen trofee te behalen en dat is me uiteindelijk ook nog gelukt!

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Nieuwe gr3 road car ¡!!!

Maar zie dat we door de velgen heen raken. Nu voor het eerst zijn er velgen tussen die ik al heb.

kesj schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:31:
[...]

Bop :?

Ik heb alle assists uitgezet, voor zover ik weet. Banden heb ik niets aan gedaan.

Zal het eens nakijken.
Balance of performance. Hiermee worden alle gr3 autos zo beetje qua vermogen en gewicht bij mekaar getrokken.
Als je naar car settings menu gaat. Zie je links een knop met bop staan. Als je deze aanzet locked hij de power en gewicht sliders op een vaste waarde.
Dit is het beste om de een eerlijke vergelijking te maken.

Edit:

Hellemaal links zie je staan balance of perfomance. Die knop op gebruiken om bop aan te zetten.

[Voor 13% gewijzigd door v8power67 op 12-01-2018 10:40]

rgarretsen schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:28:
[...]

wtf hjallo!

ff reply gekeken, idd max afsnijden, maar netjes hoor :)

Moet deze baan nog flink oefenen
Ja was echt overal op limiet. Maar paar rondjes later had ik nog 3 tiende eraf kunnen rijden.

Even het bewijs voor hoe lang het geld haha.

Maar denk ook dat er steeds minder mensen meedoen aan deze dailys.
Of ik heb de glitch kan ook...

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:01
Ik zag op een livestream de results van de daily race.... daar zie ik 2 kolommen met "points". Die zie ik bij mij niet. Hebben jullie die wel?

edit: blijkbaar is dat bij de FIA races...

[Voor 30% gewijzigd door Canard op 16-01-2018 19:55]

• Lasmibalsingh
De diehards hebben al achterhaald wat de nieuwe auto's zijn in de komende update:

[Voor 9% gewijzigd door Lasmibalsingh op 20-01-2018 14:29]

• Lasmibalsingh
De gebeden zijn verhoord, Gr. 1 klasse daily race op Interlagos! Prestatiebalans staat aan.

[Voor 10% gewijzigd door Lasmibalsingh op 27-01-2018 10:11]

Lasmibalsingh schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 10:10:
De gebeden zijn verhoord, Gr. 1 klasse daily race op Interlagos! Prestatiebalans staat aan.

[afbeelding]
Kleine tip, als er gr1 op dragon trail komt pak de Bugatti. Deze is zoveel sneller op rechte stukken dan de rest.
Heb nu zelfs met de Bugatti als enige in de top 10 een tijd neergezet.
Ding is erg snel alleen beetje ondersturig ivm.4wd.

Whahah zie je al op de bank tijdens potje gt sport hellemaal los gaan..
(Iets met een levendige geest :P )

[Voor 28% gewijzigd door v8power67 op 27-01-2018 12:01]

• Education
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-08-2022

Education

psn: r320-321

Dashter schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:07:
[...]

Ik reed vroeger steevast in cockpit-cam in games als Dirt e.d. Maar in GTS verlies je inderdaad erg veel feeling en zicht rondom met die camera.
Dat ziet er idd wel beter uit ja.

Vind trouwens jammer dat je het stuur ook niet kunt verbergen in cockpit view (zoals dat wel kan bij project cars en assetto corsa). Ik heb mijn monitor vlak achter mijn stuurtje staan. Heb altijd het gevoel dat er iets niet klopt bij cockpit view met een bewegend stuur achter mijn eigen stuur... ;)

Deze view in Assetto Corsa is mijn favoriet:

[Voor 7% gewijzigd door Education op 27-01-2018 13:26]

Switch - N64 - WII - PS4 - Vita - DS - 3DS - Bastard Large :)

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

PSN: Shiver23

• Dashter
  • Laatst online: 20:57
Je kan hieronder duidelijk zien welk effect de introductie van Monza heeft gehad op mijn rating, haha :P

Anyway, vandaag toch alweer mooi gestegen met een vijftal wins en clean races.
Mijn rating is alweer B/B, bijna op het oude niveau :-)

GTS Rating

[Voor 36% gewijzigd door Dashter op 28-01-2018 19:39]

PSN: DePloren

• Dashter
  • Laatst online: 20:57
Nutterd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:39:
Ik krijg wel vriendschapsverzoeken, kan ze accepteren maar daarna zie ik ze niet meer...is dat ook een PSN storing?
Ik zie je wel gewoon staan hoor.
Kijk bij de Gr.3 op Kyoto maar eens bij 'Qualifying Rankings'

GTS Quali

PSN: DePloren

Pagina: 1 2 3

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee