Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okee dus het enige wat GT nog boven andere deed uitsteken met hun dynamische belichting en day night en weather changes... Dat is nu dus weg en wordt dus een zelfde standaard racer als een forza etc...
Tja aparte keuze..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
v8power67 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:42:
Okee dus het enige wat GT nog boven andere deed uitsteken met hun dynamische belichting en day night en weather changes... Dat is nu dus weg en wordt dus een zelfde standaard racer als een forza etc...
Tja aparte keuze..
Wellicht een noodzakelijke keuze i.v.m. de PS VR, waar GT Sport ook geschikt voor (zou) moet(en) zijn... zomaar een hersenspinsel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja dat zou wel zonde zijn. Kans dat ik een psvr haal is klein en dan zit ik wel met een downgraded game..
Vond juist zo leuk rond de ring te rijde. En dat het ging druppelen en donker werd en dat je niet wist wat er ging gebeuren. Zeker online was dit geniaal. Pitten of niet etc. Maakte het wat uitdagende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Damn dit ziet er een party goed uit !!!
En klinkt echt heel strak. Gaat toch wel dikke race game worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

v8power67 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:26:
[video]

Damn dit ziet er een party goed uit !!!
En klinkt echt heel strak. Gaat toch wel dikke race game worden.
Klinkt stukkken beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:59
Klinkt zeker beter maar nog wel wat digitaal helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

2de deel met die replay, het voelt zo.. langzaam. Moeilijk uit te leggen, maar je ziet daar GT3 wagens langs zoeven met voor je gevoel gewoon 50km/h in een mooi ballet van vloeiende lijnen over de baan.

Net als het geluid, alsof het allemaal zo 'lief' klinkt, je zou met zoveel vermogen dat WRAAH geluid willen horen, je komt volle snelheid een bocht uit en je zou die banden moeten zien vechten voor een beetje grip.

Daarentegen, het ziet er wel erg mooi uit allemaal :)
Intro muziek met die zingende vrouw.. dat komt toch uit een vorige GT?

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 14-06-2016 21:42 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

SinergyX schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:41:
2de deel met die replay, het voelt zo.. langzaam. Moeilijk uit te leggen, maar je ziet daar GT3 wagens langs zoeven met voor je gevoel gewoon 50km/h in een mooi ballet van vloeiende lijnen over de baan.

Net als het geluid, alsof het allemaal zo 'lief' klinkt, je zou met zoveel vermogen dat WRAAH geluid willen horen, je komt volle snelheid een bocht uit en je zou die banden moeten zien vechten voor een beetje grip.

Daarentegen, het ziet er wel erg mooi uit allemaal :)

[...]

Intro muziek met die zingende vrouw.. dat komt toch uit een vorige GT?
Yep!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er heelgoed uit en klinkt prima. Verandert een hoop on een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Je kan gameplay footage trouwens in 1080p/60fps downloaden van PD zelf. Weg compressie!

http://www.gran-turismo.com/nl/news/00_4882315.html

[ Voor 6% gewijzigd door iPodKiller op 15-06-2016 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
GRAN TURISMO SPORT IS UITGESTELD NAAR 2017

In een blogpost laat de oprichter van ontwikkelaar Polyphony Digital, Kazunori Yamauchi, weten dat Gran Turismo Sport niet meer op 16 november uitkomt.

Volgens Yamauchi is er meer tijd nodig om de game te perfectioneren. Hoewel hij nog geen releasedatum voor 2017 kan geven, laat hij wel weten dat de game bij aankomende evenementen speelbaar zal zijn.

We houden je op de hoogte als we meer weten over de nieuwe releasedatum van Gran Turismo Sport.

bron ign

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wii4all schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:31:
GRAN TURISMO SPORT IS UITGESTELD NAAR 2017

In een blogpost laat de oprichter van ontwikkelaar Polyphony Digital, Kazunori Yamauchi, weten dat Gran Turismo Sport niet meer op 16 november uitkomt.

Volgens Yamauchi is er meer tijd nodig om de game te perfectioneren. Hoewel hij nog geen releasedatum voor 2017 kan geven, laat hij wel weten dat de game bij aankomende evenementen speelbaar zal zijn.

We houden je op de hoogte als we meer weten over de nieuwe releasedatum van Gran Turismo Sport.

bron ign
Daar beginnen we weer. Laat dan gewoon niks zien Polyphony. Iedereen zag dat het spel niet af was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog even en ik heb eerder een Scorpio dan een PS4.. Vraag ik me wel af voor welke van de 2 PS4's deze nu gemaakt gaat worden, de 4 of de 4.5.. je zou na zoveel jaar toch wel een best van een game gaan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Geluid klinkt echt steeds beter en beter.
En ziet er ook nog eens ondanks off Screen echt goed uit. Ben blij dat ik een ps4 Pro krijg vandaag :D

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aanzienlijke verbetering, al blijft chase cam nog steeds wat 'traag' ogen. Zie het tegen de tijd van launch wel, console+stuur+game, mij iets te prijzig om er 'bij' te nemen.

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-08 14:57
Vind het nog steeds als een opgevoerde stofzuiger met een roffeltje klinken...

PSN: Sluuz

• ralph075
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:39:
Aanzienlijke verbetering, al blijft chase cam nog steeds wat 'traag' ogen. Zie het tegen de tijd van launch wel, console+stuur+game, mij iets te prijzig om er 'bij' te nemen.
Vergeet de VR niet ;)
Zelf heel bewust vroeg begonnen met bouwen van de complete set, elk jaar een onderdeel, eerst tv, toen ps4, vervolgens stuur en binnenkort de vr. Als ik het in 1 keer uit zou moeten geven, dan zou het er waarschijnlijk niet komen.

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 23:49
Sluuz schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:40:
Vind het nog steeds als een opgevoerde stofzuiger met een roffeltje klinken...
Ongeloofelijk dat het nog steeds zo slecht klinkt... en dan die piepende banden😑

Wat een verschil met Forza.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Op zich klinkt het niet slecht, maar andere games kunnen dit wel overtreffen hoor. Misschien met goede speakers dat het wel beter klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-08 17:40

Xtremelead

powered by E-MU

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er weer fenomenaal uit. En ga hem ook zeker halen. Hoop alleen wel dat fps dit keer stabiel 60 blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

v8power67 schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:35:
Ziet er weer fenomenaal uit. En ga hem ook zeker halen. Hoop alleen wel dat fps dit keer stabiel 60 blijft.
Vraag me af of dit een geoptimaliseerd spel gaat worden voor de Pro en ze daarmee concessies maken voor de normale PS4, wordt het totaalplaatje nóg duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als we kijken naar the last guardian die net uitgekomen is zie je dat de Pro duidelijk beter presteert. En meeste voorbeelden laten op de Pro een beter resultaat zien.
Dus ga er maar vanuit dat meeste wat laatste tijd getoond is allemaal psr Pro is. En dat deze ook beste versie gaat worden.
Ik heb een Pro dus hoop dat het ook echt een extra boost gaat leveren in graphics en indien nodig ook fps.
Maar zou mooi zijn voor og ps4 eigenaren dat deze ook 60fps strak draait.
Ze hebben genoeg tijd eraan kunnen besteden dus kans is aanwezig.
Nou heb ik zelf in een racegame vaak wat minder door als er fpa drops zijn. Zolang er maar geen screen tearing is. Dat valt vaak veel meer op.
Maar.mag hopen met een Pro die 4.2 tflops aan power heeft en een hogere cpu clock dat 60fps wel gewoon te doen moet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12:06
Wat denken jullie wet de release date van de game gaat worden ?
Als je naar het verleden kijkt dan zie dat ze een lente of najaar release hebben gekregen.

Ik hoop echt dat het April/Mei gaat worden.

Forza Horizon 3 was leuk voor de fun maar dat is niet de game die ik met stuur en playseat speel.

Ik ben wel toe aan een nieuwe GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:16

Maximus

There is no substitute

Mooie trailer, maar beter dat ze de tijd in de afronding van de game steken ;)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
jori040 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 08:41:
Wat denken jullie wet de release date van de game gaat worden ?
Als je naar het verleden kijkt dan zie dat ze een lente of najaar release hebben gekregen.

Ik hoop echt dat het April/Mei gaat worden.

Forza Horizon 3 was leuk voor de fun maar dat is niet de game die ik met stuur en playseat speel.

Ik ben wel toe aan een nieuwe GT.
Polyphony kennende ben ik bang voor september/oktober 2017. En dan kan het best nog wel eens zijn dat we gran turismo helemaal niet gaan zien om de ps4, tenzij ze weer met van die fratsen komen waar door gran turismo 7 op de ps4 komt als de ps5 net uit is.

De laatste beelden zien er tenminste gelukkig wel heel goed uit, inplaats van de beelden van de reveal trailer, waar het op een gran turismo 6 remaster leek. Die release date van november 2016 zou wel compleet onrealistisch zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:47

Denko

|{ing Øf ßlitz

SinergyX schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:37:
[...]

Vraag me af of dit een geoptimaliseerd spel gaat worden voor de Pro en ze daarmee concessies maken voor de normale PS4, wordt het totaalplaatje nóg duurder.
Zover ik weet doen ze alleen 4K support voor de PS4, that's it. Geen extra fps of "shizzle". Dit is doorgegeven door de Dev's zelf.

Bron is PSNation podcast. Die gasten gaan vaak al die beursen langs, en kennen aardig wat dev's persoonlijk.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
Nieuwevolger schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 16:02:
[...]
Polyphony kennende ben ik bang voor september/oktober 2017. En dan kan het best nog wel eens zijn dat we gran turismo helemaal niet gaan zien om de ps4, tenzij ze weer met van die fratsen komen waar door gran turismo 7 op de ps4 komt als de ps5 net uit is.

De laatste beelden zien er tenminste gelukkig wel heel goed uit, inplaats van de beelden van de reveal trailer, waar het op een gran turismo 6 remaster leek. Die release date van november 2016 zou wel compleet onrealistisch zijn geweest.
Met je eens. Ik geef de PS4 nog max 2 jaar, voordat de PS5 komt.( Persoonlijk liever eerder eigenlijk).
Polyphony riep nog zo mooi dat het zo veel makkelijker is voor de PS4 te ontwikkelen, en dat ze dezelfde physics engine as GT6 gebruiken. Echt een blamage dat ze net zoals met PS3 zo laat zijn, en misschien wel de complete PS4 boot missen.

Ik schrik een beetje van de release date, ik had het niet helemaal gevolgd omdat ik voornamelijk nu op de PC race (AC en iRacing). Ik dacht dat de release aanstaande was… :|
Polyphony lijkt niet echt geleerd te hebben van de fouten uit het verleden. Is dat iets Japans? Ik vind de “its finished when its finished” mentalitiet niet van deze tijd. Dan gooi je er toch een sloot resources tegenaan. Na de GT5 drama moet je toch erkennen dat het beter moet. GT5 (2010) naar 6 (2013) was ook niet echt kwa ontwikkeling een nieuwe versie, meer een upgrade en uitbereiding.
Tussen GT5 en GT7 zal dus zo’n ~7 jaar zitten. Ik ben bang dat bij release het spel alweer gedateerd is vergeleken met de concurrentie (op meerdere platforms).
Ik vermaak me ondertussen wel op de PC, ik kijk de kat nog ff uit de boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 16:54
Frenzy_LS schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 06:33:
[...]
Ik vind de “its finished when its finished” mentalitiet niet van deze tijd.
Dat vind ik juist een goede mentaliteit, wat wel degelijk van alle tijden zou moeten zijn. (zie CD Projekt)
PD heeft binnen Sony toch blijkbaar voldoende aanzien verworven om lange development tijd te krijgen.
Maar helaas zijn er legio games waar men de mentaliteit heeft: It's released far before it's finished.
Toegegeven dat dat doorgaans niet uit onwil van de developer komt maar eerder vanuit de hoek van de publisher.
Het siert een developer niet om een game vrij te geven met een day 1 patch van meerdere GB's

Maar PD heeft er de laatste jaren inderdaad een op z'n zachts gezegd een raar release schema.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 12:35
*knip* Startpost, geplaats in het andere (oudere) topic

[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 10-03-2017 12:03 ]

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023

Graphics en framerate lijken me dik in orde maar hoe zit het met de physics? :/

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er super goed uit! Ben benieuwd hoe het gevoel is en de physics zijn. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kronos1979
Ik heb zelf de game twee keer mogen testen afgelopen jaar.
Bij de eerste keer mocht ik niets aan de settings aanpassen; de tweede keer heb ik het niet gevraagd en gewoonweg gedaan :-)

Beide keren op de Nordschleibe gereden en ik moet zeggen dat ik na de eerste keer niet onder de indruk was. Voelde redelijk arcade aan. De tweede keer heb ik dus alle assists uitgezet en was het gevoel een stuk beter.

Ik durf eigenlijk wel te stellen dat het "gevoel" tussen Assetto Corsa en bepaalde auto's van Project Cars in zit. Het is een stuk minder lastig als je contact maakt met andere auto's of als je net iets van de baan raakt.

Maar onder -en overstuur waren prima in orde!

PSN RobinNova

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verheug me zeer op dit spel. Zeker omdat ik forza moe aan het worden ben. En ik in mijn hart een gran turismo fan ben. Heb de ps4 pro al klaar staan. Nu kijken welke stuurtjes ondersteund worden en een mooie pkayseat achtige creatie in mekaar lassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kronos1979
v8power67 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:04:
Verheug me zeer op dit spel. Zeker omdat ik forza moe aan het worden ben. En ik in mijn hart een gran turismo fan ben. Heb de ps4 pro al klaar staan. Nu kijken welke stuurtjes ondersteund worden en een mooie pkayseat achtige creatie in mekaar lassen.
De Thrustmaster range wordt zeker ondersteund (T80 - T150 - T300) en waarschijnlijk ook de T500.
G29 van Logitech lijkt me ook zeer waarschijnlijk.

Thrustmaster is met een speciale GT editie gekomen (krijg je de T3PA pedalen set bij)
https://tweakers.net/pric...ustmaster-t300-rs-gt.html

Persoonlijk ben ik voor de Alcantara Editie gegaan; dezelfde pedalen maar dan ook nog met een mooi afgewerkt stuur.
https://tweakers.net/pric...antara-edition-zwart.html

Omdat ik een playseat niet in mijn woonkamer kwijt kan (wegens gevaar voor relationele problemen) heb ik bij Ikea een tafeltje gekocht en op die manier zelf iets gaan knutselen. Werkt boven verwachting goed!

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:02

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik heb bovenstaand stuur ook enige tijd in bezit.. de t300 alcantara.. het is een erg fijn stuur met leuke pedalen. Er is tuurlijk beter maar die kosten meteen het dubbele..

Ik prefereer de t300 boven g29..
zelf ook 3 jaar een g27 gehad

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-08 14:59

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb hier zelf een G29 en een al wat oudere Fanatec CSR Elite staan. Die laatste doet het gewoon in Project Cars en Dirt Rally maar weer niet in andere games zoals Assetto Corsa en F1 2016. Het is een beetje per game bekijken wat dat betreft. Zo'n CSR Elite veegt wel qua gevoel en opties echt de vloer aan met een T300 of een G29, maar goed... Daar is/was de prijs ook naar.

Overigens heb ik de T300RS een tijdje mogen testen maar ik vind het al met al toch niet zo'n goed stuur als de G29 van Logitech. Vooral de stock pedalen van de T300 zijn echt een stuk minder. Over het stuur an sich, hoewel de T300 een belt heeft en de G29 op tandwielen werkt vind ik ze qua precisie en ervaring toch weinig van elkaar verschillen. Het zijn beide, imo, budgetstuurtjes met een vergelijkbaar gevoel. De pedalen maken vooral het verschil.

Tenopzichte van de G27 zit er op de G29 een soort brakemod. Het voelt een beetje als een loadcell-achtige rem. Nu vond ik de pedalen van de G27 altijd al wel goed, het is best een verbetering die rem.

[ Voor 13% gewijzigd door Voxalizer op 26-01-2017 10:39 . Reden: t300 > t300RS ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Voxalizer schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:31:
Overigens heb ik de T300RS een tijdje mogen testen maar ik vind het al met al toch niet zo'n goed stuur als de G29 van Logitech. Vooral de stock pedalen van de T300 zijn echt een stuk minder. Over het stuur an sich, hoewel de T300 een belt heeft en de G29 op tandwielen werkt vind ik ze qua precisie en ervaring toch weinig van elkaar verschillen. Het zijn beide, imo, budgetstuurtjes met een vergelijkbaar gevoel. De pedalen maken vooral het verschil.
Yes je hebt helemaal gelijk dat noch de G29 noch de T300 kunnen tippen aan de echte high end stuurtjes.
Het echt dure segment is volgens mij ook meer richting doelgroep dat zich bezig houdt met PC Simracing.
De pedalen van de T300 zijn zeker niet het sterkste punt (understatement) vandaar dat ik twee sets opperde met de verbeterde T3PA pedalen set.

De brakemod (die hier standaard bij zit) is echt een goede verbetering

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-08 15:29
Kronos1979 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:15:
Ik heb zelf de game twee keer mogen testen afgelopen jaar.
Bij de eerste keer mocht ik niets aan de settings aanpassen; de tweede keer heb ik het niet gevraagd en gewoonweg gedaan :-)

Beide keren op de Nordschleibe gereden en ik moet zeggen dat ik na de eerste keer niet onder de indruk was. Voelde redelijk arcade aan. De tweede keer heb ik dus alle assists uitgezet en was het gevoel een stuk beter.

Ik durf eigenlijk wel te stellen dat het "gevoel" tussen Assetto Corsa en bepaalde auto's van Project Cars in zit. Het is een stuk minder lastig als je contact maakt met andere auto's of als je net iets van de baan raakt.

Maar onder -en overstuur waren prima in orde!
Ik heb dat Arcade bij GT altijd dikke prima gevonden. En inderdaad als je dan de assists uitzet word serieus.
Helaas ben ik niet in staat een stuurtje aan te sluiten en er een goede stoel voor neer te zetten, maar vanwege het arcade gehalte ben ik altijd al een fan geweest van GT. Ik denk dat GT sports erg de nadruk gaat liggen om een echte sim te zijn en ik wacht met veel geduld op een echte opvolger van 6 welk ik helemaal grijs heb gespeeld. Zover dat kan met een controller.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 13:29
Real life beelden van Gran Turismo Sport op de Taipei Game Show via http://www.virtualr.net/w...running-playstation-4-pro

Hoe klaar ziet dit er uit?

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:02:
[video]
Graphics en framerate lijken me dik in orde maar hoe zit het met de physics? :/
Beelden van Taipei Game Show.
Geen idee wat die gozer allemaal vertelt, maar het ziet er wel goed uit.

Qua race ervaring doet het me een beetje denken aan Driveclub.

De info op scherm is meer dan voldoende in tegenstelling tot AC. Tijdverschil tov je voor- en achterligger, split tijden, etc lijkt er allemaal in te zitten.

Motorgeluid blijft lastig te beoordelen obv deze beelden. Vet geluid verrijkt de spelervaring maar is voor mij geen dealbreaker als blijkt dat het niet verbeterd is tov gt6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geluid van die subaru klinkt nu echt als een dikke boxer motor. Ik heb vertrouwen erin dat ip moment dat wij de game op onze ps4tjes hebben het heluid van de game gewoon goed is. Misschien niet beter of zelfde als een forza(waar de geluiden altijd zwaar overdreven worden en verre van realistisch zijn) of pronect cars of assetto corsa.
Maar gewoon goed.
Al die games heb ik en ook al zijn de geluiden prima ik speel de games amper. Alleen forza speel ik wat meer. Maar zodra er weer gran turismo is is het non stop gt sport. Verheug me er nu al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979

Een uitleg hoe het geluid al reeds verbeterd is en waar het nog verbeterd kan worden

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
GT was altijd mijn favo serie maar het duurt zo ontiegelijk lang! Ik kijk er inmiddels al niet meer naar uit. Zo jammer! ik heb nog een stille hoop dat ze in iedergeval Trail mountain en deep forest etc erin gooien als circuits gewoon omdat die zo goed waren. Ik zal het spel ook vast wel halen als het er eenmaal is maar het heeft nog nooit op zo een laag pitje gestaan als nu het geval is bij mij :(

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
Onderstaande video is niet de meest recente, maar wel een interessante om te bekijken.

In de eerste plaats omdat we een coureur zien die niet voor de eerste keer een rondje Nordschleife doet en in de tweede plaats omdat we een inkijkje krijgen in de meer advanced/pro instellingen die de game heeft te bieden.

Dat er voor braking en/of steering assistance gekozen kan worden, mag geen verassing zijn. Gelukkig zijn ze de button om dit uit te zetten niet vergeten.

Het daaropvolgende scherm laat je kiezen hoe goed je vindt dat je kunt rijden; ik heb net mijn rijbewijs en mijn vader vindt het doodeng als ik de auto leen, inmiddels weet ik aardig gas te geven tot aan Max Verstappen rij ik aan alle kanten om de oren.

Onze vriend kiest voor de laatste optie. Het laden van de track duurt zo'n 30 seconden. Volgens mij is dat redelijk vergelijkbaar met Project Cars, maar dat heb ik nooit getimed.

In plaats van direct los te gaan, kiest onze vriend voor de optie driving options _/-\o_
Hier openbaart zich een menu waar de interessante opties verstopt zitten voor de gamer die een meer sim-achtige ervaring wil beleven. Ondanks dat Gran Turismo zich de Real Driving Simulator noemt, is dat het natuurlijk niet helemaal. Spellen als Assetto Corsa en Project Cars gaan daarin toch net een stukje verder.

We zien hier o.a. de volgende mogelijkheden:
  • Versnellingsbak: Handgeschakeld vs Automaat
  • Diverse keuzes qua banden. Bijv: Sport banden met een varia van Soft Medium Hard. Een mogelijkheid om de hoeveelheid bar van de banden te bepalen lijkt te ontbreken.
  • Traction Controle is instelbaar en uit te zetten
  • Active Stability Management (ASM). Geen idee waar dat voor dient.
  • ABS
  • Een instelling voor de mensen die het spel zonder stuurtje gaan spelen genaamd: Controller Steering Sensitivity
  • Force Feedback Max Torque. En met Max Torque bedoelen ze dan hoe hard het stuur reageert als je bijvoorbeeld een curb raakt??
  • Force Feedback Sensitivity
Na hier en daar wat kleine aanpassingen te doen, begint hij aan zijn rondje op de groene hel.

Als jullie nog meer video's hebben gevonden waarin dit soort instellingenmenu's worden doorlopen, hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Interessant idd. Voor zover ik me kan herinneren zijn deze settings gelijk aan de Driving Options van GT6. ASM is iets voor beginners, soort systeem waarbij je auto niet door accelereert tijdens het sturen. Soort extreme versie van Traction Control.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
DeTjuk schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 11:59:
Onderstaande video is niet de meest recente, maar wel een interessante om te bekijken.

In de eerste plaats omdat we een coureur zien die niet voor de eerste keer een rondje Nordschleife doet en in de tweede plaats omdat we een inkijkje krijgen in de meer advanced/pro instellingen die de game heeft te bieden.

Dat er voor braking en/of steering assistance gekozen kan worden, mag geen verassing zijn. Gelukkig zijn ze de button om dit uit te zetten niet vergeten.

Het daaropvolgende scherm laat je kiezen hoe goed je vindt dat je kunt rijden; ik heb net mijn rijbewijs en mijn vader vindt het doodeng als ik de auto leen, inmiddels weet ik aardig gas te geven tot aan Max Verstappen rij ik aan alle kanten om de oren.

Onze vriend kiest voor de laatste optie. Het laden van de track duurt zo'n 30 seconden. Volgens mij is dat redelijk vergelijkbaar met Project Cars, maar dat heb ik nooit getimed.

In plaats van direct los te gaan, kiest onze vriend voor de optie driving options _/-\o_
Hier openbaart zich een menu waar de interessante opties verstopt zitten voor de gamer die een meer sim-achtige ervaring wil beleven. Ondanks dat Gran Turismo zich de Real Driving Simulator noemt, is dat het natuurlijk niet helemaal. Spellen als Assetto Corsa en Project Cars gaan daarin toch net een stukje verder.

We zien hier o.a. de volgende mogelijkheden:
  • Versnellingsbak: Handgeschakeld vs Automaat
  • Diverse keuzes qua banden. Bijv: Sport banden met een varia van Soft Medium Hard. Een mogelijkheid om de hoeveelheid bar van de banden te bepalen lijkt te ontbreken.
  • Traction Controle is instelbaar en uit te zetten
  • Active Stability Management (ASM). Geen idee waar dat voor dient.
  • ABS
  • Een instelling voor de mensen die het spel zonder stuurtje gaan spelen genaamd: Controller Steering Sensitivity
  • Force Feedback Max Torque. En met Max Torque bedoelen ze dan hoe hard het stuur reageert als je bijvoorbeeld een curb raakt??
  • Force Feedback Sensitivity
Na hier en daar wat kleine aanpassingen te doen, begint hij aan zijn rondje op de groene hel.

Als jullie nog meer video's hebben gevonden waarin dit soort instellingenmenu's worden doorlopen, hoor ik het graag.

[video]
Man man wat gaaf !

Denk jij dat we hem nog voor het najaar krijgen ?

Positief puntje voor de racer is dat Dirt 4 wel zeker van de zomer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
jori040 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 15:58:
[...]
Man man wat gaaf !

Denk jij dat we hem nog voor het najaar krijgen ?

Positief puntje voor de racer is dat Dirt 4 wel zeker van de zomer komt.
Ik heb even stukje uit de openingspost gekopieerd:
GTSport wordt een onderdeel bij de FIA uitreiking eind 2017, men zal dan op zijn minst één seizoen gereden moeten hebben om een kampioen aan te kunnen wijzen. Daarom is de verwachting dat de release in het voorjaar van 2017 zal plaatsvinden. Dit zou dan samen kunnen vallen met de start van het europese autorace seizoen.
Maar met een beetje mazzel hebben we binnen nu en een a twee maanden private lobbies bij Assetto Corsa. Kunnen we eerst daar onze lol mee op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Mijn inschatting;

April / Mei GTSport
Zomer DiRT4
Oktober / November Pcars2

Ik hoop dat er gewoon een goed contract is afgesloten met de FIA waardoor een release een beetje extra druk krijgt

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Kronos1979 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 11:33:
Mijn inschatting;

April / Mei GTSport
Zomer DiRT4
Oktober / November Pcars2

Ik hoop dat er gewoon een goed contract is afgesloten met de FIA waardoor een release een beetje extra druk krijgt
Droom lekker verder.

Als hij in April/Mei zou moeten komen dan had Sony dat deze maand wel bekend gemaakt.
Sowieso zal Sony lang op hun Horizo:Zero Dawn gaan teren dus ik verwacht ergens in September.

PC2: Als een ontwikkelaar al roept dat uitstel mogelijk is dan gaat dat ook gebeuren.PC2 zie ik echt pas in lente 2018 komen.

Gelukkig is er deze zomer wel Dirt 4.

Echt ik wil GT Sport net zo graag als jij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Het is nauwelijks nieuwswaardig maar toch.

Ene Narin Nara is aanwezig bij de 24 uur van Daytona (live te zien op: http://imsatv.imsa.com/) en ontdekt daar een demo opstelling van GT Sport.

GT Planet wordt hiervan op de hoogte gebracht en hun interesse is gewekt.

Nara blijkt de Honda NSX (oude versie of nieuwe versie?) gereden te hebben op Brands Hatch. Het Daytona circuit kon niet worden gedaan (gemiste kans haha).
Over zijn ervaring zegt hij:"Car drove and sounded pretty good though!"

Geen idee in hoeverre de beste Narin Nare een bekende is in het wereldje, dus bovenstaande is voor wat het waard is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
jori040 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 12:38:
[...]

Sowieso zal Sony lang op hun Horizon:Zero Dawn gaan teren dus ik verwacht ergens in September.

Echt ik wil GT Sport net zo graag als jij. ;)
Jij denkt dat een spel met gerobotiseerde dinosaurussen een spel met raceauto's in de weg zit? Denk niet dat die doelgroepen elkaar gaan bijten. De PR machine van Sony kan dat best handelen. Hoeveel nieuwe games worden er iedere maand wel niet gereleased van indie tot AAA titels. Dat gaat gewoon door.

Totdat de storm lost barst, kunnen we heerlijk met z'n allen blijven gissen over een datum O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
DeTjuk schreef op zondag 29 januari 2017 @ 14:12:
[...]

Jij denkt dat een spel met gerobotiseerde dinosaurussen een spel met raceauto's in de weg zit? Denk niet dat die doelgroepen elkaar gaan bijten. De PR machine van Sony kan dat best handelen. Hoeveel nieuwe games worden er iedere maand wel niet gereleased van indie tot AAA titels. Dat gaat gewoon door.

Totdat de storm lost barst, kunnen we heerlijk met z'n allen blijven gissen over een datum O+
Wil jij nu zeggen dat Sony als uitgever tig games per maand uitgeeft ?

Volgens mij is dit hun programma voor eerste helft van 2017:
- Gravity Rush 2 [18 Jan] Had wel wat meer aandacht mogen hebben in media.
- Nioh [8 Feb]
- Horizon:Zero Dawn [1 Ma]
- WipeOut:Collection [Zomer]

En dan begin die PR machine weer ergens in September denk ik zo.

Ik kan GT Sport er wel bij hebben maar voor Sony gaat echt alles draaien om Horizon:Zero Dawn.

Met een beetje pech hebben we GT Sport niet in September maar eind November.

Ik vind het echt vreemd dat mensen denken dat hij nog in Mei komt.

Weetje wat het is ? Ik hoop echt dat ik hier de plank mis sla en in Mei gewoon GT speel.

Ik denk dat je ervan uit moet gaan dat tussen een nieuwe aankondiging en release 6 maanden zit.

[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 29-01-2017 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik geloof er niks van. Ookal is de GT franchise misschien wat minder populair dan hij ooit geweest is. Ik denk dat een GTSport alsnog garant staat voor ontzettend veel sales.
Niet alleen onder gamers maar ook vooral onder auto/racelefhebbers. Ik race met zoveel mensen die totaal geen gamers te noemen zijn maar die wel een PS3 + stuur etc hebben staan... In mijn friendslist op PSN is GT6 nog steeds de meest voorkomende game. En die gaan ook weer massaal voor een PS4 met GTSport. Zelfs een mindere GT is nog steeds een absolute systemseller, Horizon ZD moet zich eerst nog maar eens bewijzen. Sony weet dat echt wel. Volgens mij zitten ze echt totaal niet in elkaars vaarwater.

Edit: ik verwacht/hoop begin van de zomer.

[ Voor 12% gewijzigd door Voxalizer op 29-01-2017 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Voxalizer schreef op zondag 29 januari 2017 @ 15:55:
Ik geloof er niks van. Ookal is de GT franchise misschien wat minder populair dan hij ooit geweest is. Ik denk dat een GTSport alsnog garant staat voor ontzettend veel sales.
Niet alleen onder gamers maar ook vooral onder auto/racelefhebbers. Ik race met zoveel mensen die totaal geen gamers te noemen zijn maar die wel een PS3 + stuur etc hebben staan... In mijn friendslist op PSN is GT6 nog steeds de meest voorkomende game. En die gaan ook weer massaal voor een PS4 met GTSport. Zelfs een mindere GT is nog steeds een absolute systemseller, Horizon ZD moet zich eerst nog maar eens bewijzen. Sony weet dat echt wel. Volgens mij zitten ze echt totaal niet in elkaars vaarwater.

Edit: ik verwacht/hoop begin van de zomer.
Waar heb ik het over sales ? Ik denk juist dat GT het op de PS4 erg goed gaat doen aan de kassa.
Voor mij geld ook dat een mindere GT nog altijd een prima racer is.

Je moest eens weten hoe graag ik voor GT Sport in mijn playseat ga zitten.

Ja ik kijk uit naar Horizon:Zero Dawn maar stiekem toch iets meer naar GT. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Als er een officiële FIA award uitgedeeld moet worden aan het einde van het jaar dan gaat november te laat zijn.

Dus wat ik hiervoor al zei; als FIA een goed contract heeft afgesloten dan zal GTsport niet veel later dan het voorjaar uit moeten komen

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Kronos1979 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 19:10:
Als er een officiële FIA award uitgedeeld moet worden aan het einde van het jaar dan gaat november te laat zijn.

Dus wat ik hiervoor al zei; als FIA een goed contract heeft afgesloten dan zal GTsport niet veel later dan het voorjaar uit moeten komen
Als dat zo is wat je zegt dan moeten ze nu toch met een datum komen.Ik denk dat je bedoeld in het voorjaar van 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Meestal wordt een release date beslist op het moment dat verwacht wordt wanneer de game af is en niet alleen wanneer het goed is voor de pr afdeling. Verwacht gt sport zelf niet eerder dan september, aangezien Sony anders wel een nieuwe release date had gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Nieuwevolger schreef op zondag 5 februari 2017 @ 17:35:
Meestal wordt een release date beslist op het moment dat verwacht wordt wanneer de game af is en niet alleen wanneer het goed is voor de pr afdeling. Verwacht gt sport zelf niet eerder dan september, aangezien Sony anders wel een nieuwe release date had gegeven.
Yep voorjaar gaat hem niet meer worden. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
GT komt uit weer neer het uitkomt en de geschiedenis kennende van GT moet je inderdaad niet raar opkijken als dat voorjaar 2018 zal zijn anderhalf jaar nadat het eigenlijk had moeten verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ze hebben de fout gemaakt gt6 in 2014 niet te remasteren voor de ps4. Gt6 voelde al als mosterd na de maaltijd aangezien de ps4 al uit was voordat gt6 uit kwam op de ps3. Nu moeten ps4 bezitters 4 jaar wachten op een nieuw deel.

Dat gt sport in 2016 werd uitgesteld was ook niet zo gek, de eerste beelden leken meer op een remaster van gt6. Waarschijnlijk was een release voor november 2016 nooit realistisch geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
homernt schreef op maandag 6 februari 2017 @ 08:51:
GT komt uit weer neer het uitkomt en de geschiedenis kennende van GT moet je inderdaad niet raar opkijken als dat voorjaar 2018 zal zijn anderhalf jaar nadat het eigenlijk had moeten verschijnen.
Ik ben bang dat het zo wel eens zou kunnen gaan lopen want ze gaan mensen met de pre-order geen geld terug geven als de game 6 a 8 maanden later toch komt.

Aan de andere kant heeft Sony laatst een Sony line-up [2017] trailer uitgebracht die begon met GT Sport dus ik zet de hoop op najaar.Wel zou het Maart 2018 natuurlijk ook kunnen zijn. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
jori040 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:42:
[...]

Ik ben bang dat het zo wel eens zou kunnen gaan lopen want ze gaan mensen met de pre-order geen geld terug geven als de game 6 a 8 maanden later toch komt.

Aan de andere kant heeft Sony laatst een Sony line-up \[2017] trailer uitgebracht die begon met GT Sport dus ik zet de hoop op najaar.Wel zou het Maart 2018 natuurlijk ook kunnen zijn. :'(
We zullen toch moeten afwachten... Contact gehad met Jan Meijroos en die verwacht ook september. Over het algemeen heeft hij best een goede blik op releasedates.
Het is in ieder geval wel te hopen dat ze deze engine dan direct gebruiken voor GT7 en dat deze ook al flink in ontwikkeling is...

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Kronos1979 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:00:
[...]

We zullen toch moeten afwachten... Contact gehad met Jan Meijroos en die verwacht ook september. Over het algemeen heeft hij best een goede blik op releasedates.
Het is in ieder geval wel te hopen dat ze deze engine dan direct gebruiken voor GT7 en dat deze ook al flink in ontwikkeling is...
Niets ten nadele van Jan Meijroos hoor maar volgens mij weet Sony de datum zelf nog niet eens.
Van dat FIA verhaal van jou is nu dus ook niets meer over.

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 06-02-2017 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Tjonge jonge lees net op het web dat er stiekem nog veel mensen denken dat de game in April uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
jori040 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 19:23:
[...]

Niets ten nadele van Jan Meijroos hoor maar volgens mij weet Sony de datum zelf nog niet eens.
Van dat FIA verhaal van jou is nu dus ook niets meer over.
Natuurlijk heeft Sony een richtdatum, dat heeft ieder project. En vanzelfsprekend kan die richtdatum ook nog opschuiven als er reden voor is. Dat ze de datum niet communiceren betekent dat ze zelf deze afweging hebben gemaakt (om welke reden dan ook) om het niet te doen.

Iemand die betrokken is bij de gameindustrie is kan op basis van zijn ervaring prima een schatting maken; iets dat wij voorlopig ook alleen maar kunnen doen.

Het FIA verhaal blijft gewoon bestaan; einde van dit jaar zullen de twee kampioenen van de twee verschillende series gehuldigd worden in Parijs. Maar ook hiervoor zal gelden; als er een reden is om dit uit te stellen zal men die afweging maken.

Het enige dat ik stel dat ik verwacht dat de FIA een contract heeft gesloten met GTSport. Ik kan me zo voorstellen dat het voorkomen van contractbreuk een extra factor kan zijn om GTSport te releasen zodat er nog tenminste een volledig seizoen gereden kan worden. Maar misschien is er wel helemaal geen deadline in het contract opgenomen.

Allemaal giswerk voorlopig...

Desondanks vind ik je toonzetting enigszins aanvallend overkomen; ik vraag me af wat hier de reden voor is. Wellicht ben je, net zoals ik, erg ongeduldig omtrent de release en is dat de grond van je reactie(s).

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Kronos1979 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:30:
[...]

Natuurlijk heeft Sony een richtdatum, dat heeft ieder project. En vanzelfsprekend kan die richtdatum ook nog opschuiven als er reden voor is. Dat ze de datum niet communiceren betekent dat ze zelf deze afweging hebben gemaakt (om welke reden dan ook) om het niet te doen.

Iemand die betrokken is bij de gameindustrie is kan op basis van zijn ervaring prima een schatting maken; iets dat wij voorlopig ook alleen maar kunnen doen.

Het FIA verhaal blijft gewoon bestaan; einde van dit jaar zullen de twee kampioenen van de twee verschillende series gehuldigd worden in Parijs. Maar ook hiervoor zal gelden; als er een reden is om dit uit te stellen zal men die afweging maken.

Het enige dat ik stel dat ik verwacht dat de FIA een contract heeft gesloten met GTSport. Ik kan me zo voorstellen dat het voorkomen van contractbreuk een extra factor kan zijn om GTSport te releasen zodat er nog tenminste een volledig seizoen gereden kan worden. Maar misschien is er wel helemaal geen deadline in het contract opgenomen.

Allemaal giswerk voorlopig...

Desondanks vind ik je toonzetting enigszins aanvallend overkomen; ik vraag me af wat hier de reden voor is. Wellicht ben je, net zoals ik, erg ongeduldig omtrent de release en is dat de grond van je reactie(s).
Niet mijn bedoeling aanvallend te zijn hoor.

Het is wachten op info vanuit Sony dus daar kan ook Jan Meijroos verder niets aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nis156
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-08 20:48
Op GTPlanet, https://www.gtplanet.net/...-march-17-for-us-players/, las ik dat er op 17 maart een beta is. Helaas is die alleen beschikbaar voor US accounts/spelers.

Er zou ook een 2e fase zijn waar wij ook aan mee kunnen doen (EU/NL accounts).

US beta: https://www.playstation.c...rismo-sport-beta-sign-up/
EU beta: http://beta.software.eu.playstation.com/GTSportBeta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
Er komt schot in de zaak. Polygon heeft aangekondigd dat er vanaf 17-03-2017 gestart wordt met beta testing.

Helaas zullen eerst US accounts uitnodigingen ontvangen om het spel te testen. Nederlanders met een US account O-) zullen (in het begin?) ook hun nachtrust moeten opofferen aangezien er getest gaat worden op vaste tijdstippen die vermoedelijk niet gunstig zijn als je in Europa woont.

Wil je je opgeven voor de US beta test, dan schrijf je je hier in: https://www.playstation.c...rismo-sport-beta-sign-up/

Beschik je over geduld of heb je geen US account, dan kun je je hier aanmelden voor de Europese beta: http://beta.software.eu.playstation.com/GTSportBeta

Ben benieuwd of er hier Tweakers onder de gelukkigen gaan horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 18-08 21:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Om een of andere reden was er een nieuw GTS topic aangemaakt terwijl er al een ouder topic was.

Ik heb de topics samengevoegd, als er nog mede-auteurs toegevoegd moeten worden aan de startpost dan graag een PM

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Wat meer info over het spel op basis van speelervaring op de onlangs gehouden GDC: http://www.usgamer.net/ar...terly-gorgeous-on-ps4-pro

- ziet er heel mooi uit (op de Pro)
- handling is goed (It just feels so slick, smooth and detailed, with a definition that takes the feel of the game to new heights.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Als ik het goed lees dan wordt voor de US beta jou een bericht gestuurd via het Playstation Network berichten systeem (DM). Dus niet via de mail oid.

Net als Project Cars 2 zit er in GT Sport ook een rating systeem dat een kwalificatie van coureur oplevert en dat afstemt met andere (gelijkwaardige) coureurs.

The introduction of Sportsmanship Rating (tracks a player’s behavior and manners on-track) and Driver Rating (represents the overall speed of the player and how well they perform in races) will ensure those that race online will be equally matched, naturally creating a balanced group of competitive drivers for every race.

Er wordt getest op vooraf aangekondige tijden. Aantal auto's en tracks is beperkt en zal per dag verschillen. Je kunt dus zoiets als dit krijgen:
  • GT-R GT3/Tokyo Express way
  • Charger/Brands Hatch GP
  • AMG GT3/Northern Isle
  • GR.B Mustang/Fisherman's Ranch
Participants will be able to choose from a select rotation of cars and tracks each day to race online against others during the Beta phases. Track and car selections will vary during this period, and we made sure to offer different race class categories and course configurations to properly test our GT fans! US blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[YouTube: https://youtu.be/-m2_wjtZfzA]
Geluid is echt heel veel verbeterd, dit is van de huidige beta.
Hoop echt dat ik een beta key krijg want damn wil dit spel wel even testen, ziet er qua graphics onevenaarbaar uit en dit op de gewone ps4, op de pro wordt het allemaal nog veel beter :D

Afbeeldingslocatie: https://my.mixtape.moe/iokdiz.gif

[ Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 19-03-2017 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:51
Beta key voor EU is leuk maar een definitieve releasedatum is natuurlijk veel beter. Desalnietemin hoop ik ook een EU key te krijgen hoor :+

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

v8power67 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 17:08:
[video]
Geluid is echt heel veel verbeterd, dit is van de huidige beta.
Hoop echt dat ik een beta key krijg want damn wil dit spel wel even testen, ziet er qua graphics onevenaarbaar uit en dit op de gewone ps4, op de pro wordt het allemaal nog veel beter :D

[afbeelding]
Ze lijken gewoon heel de track foto-realistisch te hebben ingezet, ziet er bijzonder netjes uit. Wel voelt het nog steeds alsof die auto 'zweeft' over de baan, de nurburg is behoorlijk hobbelig, maar je ziet ook op rechte stukken de auto amper stuiteren.

YouTube: Ferrari 599XX sets new record on the Nurburgring
Deze bv random, je ziet de auto continue schudden, ik mis dat een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:51
SinergyX schreef op maandag 20 maart 2017 @ 15:10:
Wel voelt het nog steeds alsof die auto 'zweeft' over de baan, de nurburg is behoorlijk hobbelig, maar je ziet ook op rechte stukken de auto amper stuiteren.

YouTube: Ferrari 599XX sets new record on the Nurburgring
Deze bv random, je ziet de auto continue schudden, ik mis dat een beetje.
Dat gevoel van glijden had ik ook wel een beetje toen ik de filmpjes keek inderdaad.
Daarbij hoor je nauwelijks dat je over de curb rijdt en dat is toch jammer.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dQFSy7TPMk4]

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Ik heb paar closed beta streams gekeken, maar dat piepende banden geluid bij remmen, dat is toch niet meer van deze tijd? Of ligt dat aan mij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nis156
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-08 20:48
Lees zojuist op psx-sense dat de beta codes nu worden verzonden. Dit gaat dan om de 2e fase van de beta. Nu maken Europese accounts ook kans op een code.

http://www.psx-sense.nl/2...odes-worden-nu-verzonden/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Shit ik wist niet dat het aanmelden voor de EU beta al van start was gegaan. :'(

Mocht iemand een code hebben graag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
nis156 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:14:
Lees zojuist op psx-sense dat de beta codes nu worden verzonden. Dit gaat dan om de 2e fase van de beta. Nu maken Europese accounts ook kans op een code.

http://www.psx-sense.nl/2...odes-worden-nu-verzonden/
Goed nieuws, ben benieuwd wanneer code binnen druppelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:26
Heeft er iemand intussen al een code mogen ontvangen?

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
patrickkoning schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 21:17:
Heeft er iemand intussen al een code mogen ontvangen?
Ik heb er nog helemaal niets over gehoord dat er ook daadwerkelijk echt EU codes zijn gedropped.
Ook nog geen livestreams van EU spelers gezien. Dus wellicht komt het nog?

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Het lijkt mij eerlijk gezegd ook een hoax momenteel. Wat ik zo zie op GTPlanet is dat de mensen in de EU die een invite hebben gekregen dat op een US account hebben gekregen. En iemand uit Nederland die aantoonbaar zat te liegen maar wel aardig wat aandacht kreeg.

Een bron als PSXsense is ook absoluut niet betrouwbaar.

[ Voor 0% gewijzigd door Voxalizer op 03-04-2017 09:09 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

http://www.gran-turismo.com/nl/news/00_4079128.html

Nieuwe / extra beta signup mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkreptile
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-06 19:19
Thanks _/-\o_

kan niet wachten

Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:26

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• darkreptile
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-06 19:19
Beta start zaterdag !!! Nu kan je je nog inschrijven !

https://blog.eu.playstati...y-sign-up-now/#sf69692460

Verder is porsche confirmed voor Gran turismo :9~
https://www.gtplanet.net/...d-for-gran-turismo-sport/

[ Voor 27% gewijzigd door darkreptile op 11-04-2017 19:20 ]

Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu hopen op wat oudere race porsches. 917k, 917 pan am met 1500pk dat soort bakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-08 07:19

Hegeman

Weet van alles wat

Ik mis echt een game als Gran Turismo tussen mijn games op de ps4. Dirt speel ik af en toe wel, maar de keuze uit straat circuits die ik beter uit m'n hoofd ken zitten daar niet in.

Zijn er games die in de buurt komen van Gran Turismo (6, sport?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Project Cars, Assetto Corsa of Driveclub.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb de US Beta twee dagen mogen spelen met dank aan een GTPlanet lid waar ik in de loop der jaren bevriend mee ben geraakt. Ik ben toch wel erg enthousiast. Ik wil er best een wat uitgebreidere post aan wijden mocht daar behoefte aan zijn maar ik wil toch vooral even wat melden over Safety Rating omdat ik daar online niet zoveel over lees.

Even lomp gezegd. De persoon waar ik de beta van mocht 'lenen' is niet al te serieus. Tikje hier en daar, je kent het. Ik ben zelf echter wel vrij serieus in het clean racen. Dus, ik heb zijn Safety Rating (SR) in een anderhalve dag vrij hard omhoog weten te werken. Wat me daarbij opviel is dat hoe hoger je SR, hoe hoger het niveau van de tegenstanders. Want: Logisch. Goede coureurs rijden clean. Mijn tip zou dus echt zijn om de eerste dagen van zo'n beta, of de eventuele release je totaal geen zorgen te maken over winst/verlies maar juist te zorgen dat je geen ongelukken veroorzaakt. Hou het een tijdje vol en je zult zien dat je steeds cleanere racers tegenkomt. Cleane races = betere SR = hogere inschaling = leukere races. Dus tja, rij een dag of twee clean achteraan en trap daarna het gaspedaal in. :)

Edit: Overigens schrik niet van minpunten omdat iemand totaal op je inrijdt en jijzelf ook minpunten krijgt. Je maakt dit zo weer goed, bovendien is er op lagere SR niveau's veel ghosting aanwezig. Als jij remmend een bocht ingaat en een andere idioot persoon wil op je inrijden zonder te remmen dan wordt jij transparant/ghost waardoor hij je niet raakt. Hoe hoger je SR, hoe minder dit effect zal worden toegepast.

[ Voor 15% gewijzigd door Voxalizer op 11-04-2017 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zie nu behoorlijk wat clips op youtube langskomen van diverse races, veel nog op 720p, maar ik hoop toch niet dat dit richting eind resultaat gaat.. even buiten graphics, niet goed te zien, maar geluid klinkt weinig veel beter.

Volgende week nog even wat leuren of ik ergens nog de demo kan spelen, ben wel benieuwd.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 12-04-2017 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
SinergyX schreef op woensdag 12 april 2017 @ 00:36:
Ik zie nu behoorlijk wat clips op youtube langskomen van diverse races, veel nog op 720p, maar ik hoop toch niet dat dit richting eind resultaat gaat.. even buiten graphics, niet goed te zien, maar geluid klinkt weinig veel beter.

Volgende week nog even wat leuren of ik ergens nog de demo kan spelen, ben wel benieuwd.
Vreemd terwijl men het geluid op dit moment eigenlijk best hoog waardeert ten opzichte van de voorgangers.
De patchnotes van de laatste Beta Patch laten wel de nodige verbeteringen op geluidsgebied zien. Dus ben benieuwd hoe het uiteindelijke resultaat gaat zijn.

Heb de game 2 keer mogen spelen op beursvloeren waardoor ik het geluid zelf nog niet heb kunnen horen.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb zojuist een EU Beta Invite gekregen!

17GB download.

[ Voor 17% gewijzigd door Voxalizer op 12-04-2017 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:44

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Voxalizer schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:11:
Ik heb zojuist een EU Beta Invite gekregen!
Idem. :)

Vanavond eens kijken hoe het nu allemaal zit. Voor zover ik gezien heb kan je maar aan specifieke events deelnemen op bepaalde tijdstippen?
Pagina: 1 2 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing