• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:30
Voxalizer schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:11:
Ik heb zojuist een EU Beta Invite gekregen!
Via mail of via je PlayStation? Lees elders dat het via mail komt. Helaas hier (nog) niets

[Voor 14% gewijzigd door Sup4rdurt op 12-04-2017 16:20]

Why waste time say lot word when few word do trick?

• darkreptile
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-05 13:30
Oh YES ! :) :) :)

nu nog wachten tot de 15de :(

Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-06 10:17
Heb ook een beta code ontvangen :)

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06 21:13

Maximus

There is no substitute

In de mail? Jammer heb nog niet iets mogen ontvangen :(

Matthijs en Linde zijn lief!

• darkreptile
Maximus schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:47:
[...]

In de mail? Jammer heb nog niet iets mogen ontvangen :(
wees gerust, kan pas gegamed worden vanaf de 15de, op specifieke tijden, kan na het downloaden alleen settings veranderen, verder krijg je 3 auto's uit verschillende classe, thats it.

Test Details

Beta racing schedule

Hosting of race events starting 15 April | 13:00 UTC / 14:00 BST / 15:00 CEST

During the weekend

Race Hours | 15:00-18:00 UTC / 16:00-19:00 BST / 17:00-20:00 CEST

During the weekdays

Race Hours | 17:00 – 20:00 UTC / 18:00-21:00 BST / 19:00-22:00 CEST

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-06 13:43

Voxalizer

Quicksilver Bullets

ETzPliskin schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:15:
[...]
Vanavond eens kijken hoe het nu allemaal zit. Voor zover ik gezien heb kan je maar aan specifieke events deelnemen op bepaalde tijdstippen?
Pin me er niet 100% op vast want de beta is recent gepatched en heb dat nog niet doorgelezen maar je kunt tijdens de beta wel degelijk buiten de georganiseerde tijden om racen. Er is sowieso een soort van timetrial, wat tegelijkertijd geldt als kwalificatie voor zo'n race. Deze kun je onbeperkt doen.
Arcade mode zit ook in de beta, hier kun je offline racen tegen AI met de auto's die je hebt vrijgespeeld. Sowieso krijg je tijdens de beta dagelijks auto's als reward als je per dag een X aantal kilometers rijdt. "Daily Workout" heet dit, lol.

Misschien dat hier en daar in het bovenstaande wat veranderd is met die patch maar je kunt zeker weten buiten die gezette tijden om de baan op hoor!

Edit: Dit alles uiteraard wel pas vanaf de launch van de EU beta, de 15e.

[Voor 6% gewijzigd door Voxalizer op 13-04-2017 10:56]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• nis156
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-04 09:54
Voxalizer schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:29:
Het lijkt mij eerlijk gezegd ook een hoax momenteel. Wat ik zo zie op GTPlanet is dat de mensen in de EU die een invite hebben gekregen dat op een US account hebben gekregen. En iemand uit Nederland die aantoonbaar zat te liegen maar wel aardig wat aandacht kreeg.

Een bron als PSXsense is ook absoluut niet betrouwbaar.
Ja, je had inderdaad gelijk. Las ook op GTPlanet dat er op dat moment geen officiële EU invites waren verstuurd. Alleen US accounts maakte kans op een beta. Gelukkig kunnen we nu wel aan de slag :).
Voxalizer schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:45:
[...]

Pin me er niet 100% op vast want de beta is recent gepatched en heb dat nog niet doorgelezen maar je kunt tijdens de beta wel degelijk buiten de georganiseerde tijden om racen. Er is sowieso een soort van timetrial, wat tegelijkertijd geldt als kwalificatie voor zo'n race. Deze kun je onbeperkt doen.
Arcade mode zit ook in de beta, hier kun je offline racen tegen AI met de auto's die je hebt vrijgespeeld. Sowieso krijg je tijdens de beta dagelijks auto's als reward als je per dag een X aantal kilometers rijdt. "Daily Workout" heet dit, lol.

Misschien dat hier en daar in het bovenstaande wat veranderd is met die patch maar je kunt zeker weten buiten die gezette tijden om de baan op hoor!
Gister heb ik mijn invite ook gekregen. Ik kon zover ik zag alleen wat door het menu bladeren. Daarnaast ontving ik 3 auto's. Verder kon ik geen offline race starten tegen de AI (of ik heb dit geheel over het hoofd gezien 8)7 ).

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

nis156 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:53:
[...]

Gister heb ik mijn invite ook gekregen. Ik kon zover ik zag alleen wat door het menu bladeren. Daarnaast ontving ik 3 auto's. Verder kon ik geen offline race starten tegen de AI (of ik heb dit geheel over het hoofd gezien 8)7 ).
Nee, dat klopt voor nu ook. De EU beta begint ook pas op de 15e. Ik heb het erbij gezet voor de duidelijkheid.

[Voor 5% gewijzigd door Voxalizer op 13-04-2017 10:58]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 13:47
Dat je pas vanaf de 15e kan racen is wel heel waardeloos, gisteren vol spanning zitten wachten tot hij gedownload is om vervolgens alleen drie auto's in ontvangst te nemen en er alleen maar naar te kunnen kijken... ;w
Nou ben ik ook nog de komende week op vakantie, even nog geen Gran Turismo voor mij dus...

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 12:54
Ook ik ben chosen :D heb gister een mailtje ontvangen met de invite.

FC: SW 1520-1563-8819

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-06 09:08
Ik heb 15 minuten geleden een mail gehad dat ik mag deelnemen aan de beta.

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:55
Ik ook, weet iemand trouwens of het VR gedeelte unlocked is, dan ga ik echt een hoop lol hebben.

Vincere Per Belli

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Beta key ontvangen! *O*

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:12
Hier ook! Lekker knallen dit weekend :)

[Voor 4% gewijzigd door pretpik op 13-04-2017 16:42]

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
peeth schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:34:
Ik ook, weet iemand trouwens of het VR gedeelte unlocked is, dan ga ik echt een hoop lol hebben.
Nope
robinez in "[PS4] PlayStation 4 - deel 8"

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-06 09:08
Is dit nu alleen online of ook offline?

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06 21:13

Maximus

There is no substitute

Denk dat ik dan helaas niet een van de gelukkigen ben. Heb nog niet iets mogen ontvangen. Denk dat het wachten op de definitieve versie wordt.

Matthijs en Linde zijn lief!

• Rivanov
  • Nu online
Kun je alleen op die gezette tijden spelen? Of is dat puur online en kun je zelf continue offline spelen.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5

• Dennis585
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:10
@Rivanov

Alleen online binnen de speeltijden helaas.

• Rivanov
  • Nu online
Dat is jammer. Ben wel erg benieuwd morgen :).

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Dennis585 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 06:56:
@Rivanov

Alleen online binnen de speeltijden helaas.
Je hebt ongelijk.

Je kunt buiten de gezette tijden om wel degelijk racen. Lees het topic door zou ik zeggen.

• Dennis585
@Voxalizer

Hoe dan? En ook offline racing?

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Kijk gewoon de 15e en lees in de tussentijd een paar posts hierboven terug, sjongejonge.

• Dennis585
Gelezen en erg vet als dat zo is, weekend vol GT Sport hier.

Mag je gameplay beelden opnemen en op YouTube zetten in de GT Sport beta?
Voxalizer schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:45:
[...]

Edit: Dit alles uiteraard wel pas vanaf de launch van de EU beta, de 15e.

Geen arcade mode voor ons EU spelers.
Is gesloten om focus op server testen te gooien.

Heel jammer dit want ben juist nie zo van geforceerd online gamen. Geef mij de nurburgring en een auto en ik vermaak me weken.
Vrees dus dat ik de beta niet veel zal spelen. Tenzij ze arcade mode weer openen.

[Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 14-04-2017 08:43]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

v8power67 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 08:40:
[...]

[afbeelding]
Geen arcade mode voor ons EU spelers.
Is gesloten om focus op server testen te gooien.

Heel jammer dit want ben juist nie zo van geforceerd online gamen. Geef mij de nurburgring en een auto en ik vermaak me weken.
Vrees dus dat ik de beta niet veel zal spelen. Tenzij ze arcade mode weer openen.
Hm, dat had ik nog niet gelezen dus. Maar goed, dan geen AI maar timetrial/quali mode blijft wel open.

Waar staan de volledige patchnotes?

Voxalizer schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 08:53:
[...]

Hm, dat had ik nog niet gelezen dus. Maar goed, dan geen AI maar timetrial/quali mode blijft wel open.

Waar staan de volledige patchnotes?
Misschien effe op de beta klikken op je ps4 en dan update info. Anders zou ik ook niet weten.
Geen idee of ze graag Patchnotes delen bij PD.

• Dennis585
@v8power67

Er staat geen extra info bij de update info op de PS4.

Net gechecked.
Hmm okee apart. Heb die tekst uit neogaf beta topic. Geen idee hoe ze eraan komen.

• Jumpman
  • Laatst online: 15:20
De auto's zijn binnen:

Renault Megane R.S.
Volkswagen Sirocco R
Alfa Romeo 4C

Morgen kunnen we het racen testen.

[Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 16-04-2017 22:36]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-07-2017
Heb ik toch wat vettere auto's ontvangen zeg! Oef! Ik maak me nu wel wat zorgen over het online racen. Ik hoop dat ik even kan oefenen, toch altijd weer wennen zo'n Gran Turismo. Ik ben nu wat banen aan het oefenen op m'n oude PSP, zo leuk om dat weer eens te doen. Ik kijk er echt naar uit maar hoop dat het online allemaal netjes gaat. Zeker als ik de eerste meters ga maken zal ik echt wel buiten de baan eindigen of iemand raken. Goed om te zien dat ze een karmascore bijhouden en hopen dat je dan in een leuke race terecht komt.

Zo veel zin in!

• Dennis585
@Jumpman

Iedereen krijgt dus andere auto's.

Ik kreeg o.a. een gele Corvette.
ik kreeg een n300 mitsu evo 10. Een race scirocco en een sls racebak.

Is er nu eigenlijk al iets bekend over mogelijke ps4 pro support in de beta.
Weet dat je nu 1080p/60 kan streamen ipv 720p. Maar zijn er ook verberterde graphics ?
Want zat zo in het menu beetje te kijken naar de autos en zag toch best veel aliasing.
En ook geen reflectie van de auto in het water.
Toen dacht ik ineens zou de pro eigenlijk wel iets extras doen in de beta.

[Voor 73% gewijzigd door v8power67 op 14-04-2017 14:21]

• Jumpman
v8power67 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 14:18:
ik kreeg een n300 mitsu evo 10. Een race scirocco en een sls racebak.

Is er nu eigenlijk al iets bekend over mogelijke ps4 pro support in de beta.
Weet dat je nu 1080p/60 kan streamen ipv 720p. Maar zijn er ook verberterde graphics ?
Want zat zo in het menu beetje te kijken naar de autos en zag toch best veel aliasing.
En ook geen reflectie van de auto in het water.
Toen dacht ik ineens zou de pro eigenlijk wel iets extras doen in de beta.
2160p 60 FPS Checkerboard op de PlayStation 4 Pro.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jumpman schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 14:46:
[...]

2160p 60 FPS Checkerboard op de PlayStation 4 Pro.
Als ze checkerboard gebruiken zou het toch geen 2160p native zijn?
edit, Yamauchi praat over 1800p native.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Jumpman
SinergyX schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 15:13:
[...]

Als ze checkerboard gebruiken zou het toch geen 2160p native zijn?
edit, Yamauchi praat over 1800p native.
2160p kan de PlayStation 4 Pro niet aan.

Ja ik weet dat de final game pro o dersteuning heeft. Ik bedoel heeft deze beta dat ook ?

Edit
Op neogaf zeggen ze dat de game in 1080p modus draait ongeacht welk scherm je hebt. Dus nog geen pro ondersteuning. Maar wel boost modus dan.
Dan ziet het er wel netjes uit voor slechts base ps4 zeg maar.

[Voor 54% gewijzigd door v8power67 op 14-04-2017 16:12]

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-11-2021
Het invite systeem is wel zwaar waardeloos, wie z'n idee was het om mensen uit te sluiten? Of heb ik wat geks gezegd toen ik zei dat ik beter geluid van de auto's en goeie servers? Wat hebben jullie eigenlijk gezegd wat je graag verbeterd wil hebben.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:23

scorpie

Supra Addict

Ook ik ben van de partij!

Heb een Ford Focus ST, een Renault Sport Megane en een Audi R8 LMS mogen uitpakken :)

Ik ben echt heel erg benieuwd naar de game, want volgens mij staat online nu echt centraal.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
scorpie schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 21:42:
Ik ben echt heel erg benieuwd naar de game, want volgens mij staat online nu echt centraal.
Ik hoop het niet want zonder fatsoenlijke offline career mode laat ik hem zeker aan me voorbij gaan. En het feit dat de arcade mode eruit is gehaald in de beta doet in ieder geval het ergste vermoeden.
Op de tijden die je online kunt spelen heb ik in ieder geval weinig tot geen tijd. :(

Lekker bezig daar bij PD.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• darkreptile
skreppiedoe schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 23:06:
[...]

Ik hoop het niet want zonder fatsoenlijke offline career mode laat ik hem zeker aan me voorbij gaan. En het feit dat de arcade mode eruit is gehaald in de beta doet in ieder geval het ergste vermoeden.
Op de tijden die je online kunt spelen heb ik in ieder geval weinig tot geen tijd. :(

Lekker bezig daar bij PD.
arcade mode is er tijdelijk uit omdat ze de servers willen stress testen, dit is al meerde malen vermeld.
Verder is dit GT sport me officiale erkenning van de FIA, dat deze GT dan ook meer op online zouw gaan richten was te verwachten.

• skreppiedoe
  • Nu online
Toen ik gisteren de beta heb gedownload wist ik nog niet dat de arcade mode eruit gehaald zou worden, dat las ik vandaag pas. Al had ik het eerder geweten dan had ik mijn key wel aan iemand gegeven die de beta wel kan/wil spelen.

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-06 06:23
skreppiedoe schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 23:42:
Toen ik gisteren de beta heb gedownload wist ik nog niet dat de arcade mode eruit gehaald zou worden, dat las ik vandaag pas. Al had ik het eerder geweten dan had ik mijn key wel aan iemand gegeven die de beta wel kan/wil spelen.
Code is niet overdraagbaar.
Dus had niet uitgemaakt.
Het is eindelijk weer eens een beta om te testen in dienst van een game. Gaan overal mensen mopperen omdat ze eigenlijk een demo verwachten (zoals tegenwoordig ook 90% van de betas genoemd kunnen worden)

PSN RobinNova

• Nik
Iets genuanceerder, even oefenen voordat je online gaat is ook wel prettig.

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:47
Ik ben ook van de partij, had 2 playstation accounts, en voor beiden ingeschreven en 2x een beta key gehad.
Ben hem nu aan het downloaden.

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-06 15:20
Kronos1979 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 08:08:
[...]

Code is niet overdraagbaar.
Dus had niet uitgemaakt.
Het is eindelijk weer eens een beta om te testen in dienst van een game. Gaan overal mensen mopperen omdat ze eigenlijk een demo verwachten (zoals tegenwoordig ook 90% van de betas genoemd kunnen worden)
Code kan gewoon door iedereen gebruikt worden.

PSN ID: Beest41

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Inderdaad, ik heb een code weggegeven en dat ging gewoon prima bij die persoon.

• Kronos1979
Voxalizer schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 09:34:
Inderdaad, ik heb een code weggegeven en dat ging gewoon prima bij die persoon.
Dan ben ik verkeerd geïnformeerd; op GTplanet was iedereen bijzonder stellig dat de codes account bound waren. Mijn excuses!

Maar wel goed nieuws in ieder geval voor mensen die codes hebben gekregen maar geen "zin" of tijd hebben.

PSN RobinNova

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
bones schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 09:20:
Ik ben ook van de partij, had 2 playstation accounts, en voor beiden ingeschreven en 2x een beta key gehad.
Ben hem nu aan het downloaden.
Zeg, als je toch 2 codes hebt..... O-)

• bones
ralph075 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 09:54:
[...]

Zeg, als je toch 2 codes hebt..... O-)
sorry heb em helaas al weggegeven.

Maar ik heb hem geinstalleerd, en kreeg een Megane RS, Mercedes SLS en een Ford Mustang. Ik snap dat ze arcade mode eruit hebben gehaald, maar had op zijn minst wel verwacht dat je even een auto kon uitproberen in een solo timetrial ofzo.
Maar nu kan ik helemaal niks, dus moet nu wachten tot 15.00 uur, dan gaat iedereen onervaren de baan op. Dat word vast een zooitje.

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Kronos1979 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 09:41:
[...]

Dan ben ik verkeerd geïnformeerd; op GTplanet was iedereen bijzonder stellig dat de codes account bound waren. Mijn excuses!

Maar wel goed nieuws in ieder geval voor mensen die codes hebben gekregen maar geen "zin" of tijd hebben.
Ik kan me wel voorstellen waar dat door komt. Je krijgt een mail met een persoonlijke link. Zodra je die aanklikt en wat voorwaarden accepteert en inlogged krijg je vervolgens een code. De link is dus persoonlijk maar de uiteindelijke code niet.

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:54

DutchDevil79

I race, therfore I am

Vanavond maar is checken. Heb wel 3 leuke bakjes gehad. Een Ford Focus ST, Corvette C6r Class 4 en een Ferrari F458 GT3.

iRacing Profiel

• skreppiedoe
  • Nu online
Voxalizer schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 10:11:
[...]

Ik kan me wel voorstellen waar dat door komt. Je krijgt een mail met een persoonlijke link. Zodra je die aanklikt en wat voorwaarden accepteert en inlogged krijg je vervolgens een code. De link is dus persoonlijk maar de uiteindelijke code niet.
Ik hoefde nergens op te klikken, de code stond gewoon in de mail zelf.

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

skreppiedoe schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 10:17:
[...]

Ik hoefde nergens op te klikken, de code stond gewoon in de mail zelf.
Hm. Dat is dan anders hoe het bij mij gegaan is. Apart.
Nice!

[Voor 23% gewijzigd door Voxalizer op 15-04-2017 10:42]

• Dennis585
De vraag:

Hoe laat kunnen we vandaag met de beta beginnen?

15 uur, 16 uur of een andere NL tijd.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-06 12:35

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Arg, waarom geen open beta? Ben zo benieuwd! Nog geen invite, dus helaas pindakaas... :'(
Misschien moeten aangeven dat ik 6 gespeeld heb... ;(

Sowieso iedereen die m wel heeft: veel speelplezier! :)F

• Nieuwevolger
Is nog iemand die gaat streamen toevallig?

• M1d4s
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-06-2021

M1d4s

PSN - M1d4s010

Als het goed is; YouTube: RobinNova in 1080P

PSN-M1d4s010 / YouTube-M1d4s010 / Twitch-M1d4s010 / PSNracing.nl

• Rivanov
  • Nu online
Nieuwevolger schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 13:43:
Is nog iemand die gaat streamen toevallig?
Ik gooi m'n Twitch wel even aan.
RivanovNL is m'n kanaal.

• Nieuwevolger
Zo te zien moet ik nog een keuze maken ook waar ik na ga kijken. Ik zal proberen bij beide even te kijken zo.

• Rivanov
  • Nu online
Servers nog niet Up.

• bones
Hmmm nog steeds geen servers. Zit vol spanning te wachten.

• Tjona100
DutchDevil79 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 10:14:
Vanavond maar is checken. Heb wel 3 leuke bakjes gehad. Een Ford Focus ST, Corvette C6r Class 4 en een Ferrari F458 GT3.
Dan is het kennelijk per persoon verschillend :o Ik hen een Chevy Corvette, Audi TT RS & BMW M6 GT3 gekregen.

• Rivanov
  • Nu online
Servers online!

• Rivanov
  • Nu online
Wauw. Game ziet er toch best netjes uit! Wat je in Youtube filmpjes ziet doet geen recht aan hetgeen ik nu op m'n eigen TV zie.

Tjona100 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:07:
[...]

Dan is het kennelijk per persoon verschillend :o Ik hen een Chevy Corvette, Audi TT RS & BMW M6 GT3 gekregen.
Gewoon met een 2e account spelen als je er meerdere wilt testen. Op mijn 2e PS4 heb ik ook andere auto's gekregen.

Voor de rest vind ik het lastig om zonder stuurtje te racen dus snel ff een mod installeren om mijn pedals op de PS4 werkend te krijgen.

• Rivanov
  • Nu online
Jammer dat de Audi R8 alleen op de Speedway te rijden is. Brands Hatch met de Megane en het stratencircuit met de Ford.

Heb m'n Twitch aanstaan voor geïnteresseerden.

[Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 15-04-2017 15:28]

• SCARfaceE
Dus nu alleen Time Trial en later races?

• Tjona100
Beakzz schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:22:
[...]

Gewoon met een 2e account spelen als je er meerdere wilt testen. Op mijn 2e PS4 heb ik ook andere auto's gekregen.

Voor de rest vind ik het lastig om zonder stuurtje te racen dus snel ff een mod installeren om mijn pedals op de PS4 werkend te krijgen.
Je kan derwijze meerdere auto's vrij spelen met die qualifying. heb net een mustang GR.3 erbij gekregen

• Rivanov
  • Nu online
Heb de SLS AMG vrijgespeeld. 8)

• darkreptile
Heren/dames die de beta spelen voeg me toe op psn : darkreptile.
Kunnen we tijden vergelijken ect, en eventueel met elkaar racen. Mogt er meer beschikbaar komen.

Zo heb een 1:37:177 ala beste tijd voor de brandshatch race.
Met controller. Abs uit tcs op 2 brake balance op 2 op achterwielen.
Maare... Damn wat heb ik gran turismo gemist.
Gewoon gelijk 39 ronden rijden. En voelt fantastisch.
Ziet er heel goed uit klinkt prima. Dus ja ik ben fan.
Alleen of.ik dat online racen ga doen denk het niet.

• Rivanov
  • Nu online
SLS AMG klinkt heel wat beter dan de Megane en Focus. Dat zijn weer stofzuigers. De SLS klinkt meer reallife.

Owh kreeg net een nismo gt3 gtr bak omdat ik zoveel.kms had gereden. Geen idee hoeveel nodig was.
Had 39 ronden brands hatch gedaan :P
Jammer dat de race nu samen valt met quali f1.

• Rivanov
  • Nu online
v8power67 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:32:
Owh kreeg net een nismo gt3 gtr bak omdat ik zoveel.kms had gereden. Geen idee hoeveel nodig was.
Had 39 ronden brands hatch gedaan :P
Jammer dat de race nu samen valt met quali f1.
42km was de vereiste.

En jahoor precies wat ik al verwachte.
Hellemaal klaar voor de race. Timer voorbij en hoppa network error occured. En kan niks meer doen.

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
v8power67 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:02:
En jahoor precies wat ik al verwachte.
Hellemaal klaar voor de race. Timer voorbij en hoppa network error occured. En kan niks meer doen.
Hier precies hetzelfde. Volgende race is om 17:20.

• SCARfaceE
Pas over 15 min matchmaking.

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-06 16:41
Nou inderdaad. Half uur wachten en dan error. Voor mij gaat het gelukkig meer om offline gedeelte maar dit is wel weer jammer..

• SCARfaceE
Ook hier error nu. Jammer dit.

• Rivanov
  • Nu online
Gaat lekker. Zit je te wachten op een race. Op het moment dt de race moet starten, Network Error. :(

• Kronos1979
Het is een beta om juist de servers te testen....

Het is GEEN demo...

PSN RobinNova

Ja dus... Mag op zn minst verwachten dat het iets doet. Plus nu ze arcade modus eruit gehaald hebben tov amerikaanse beta kan je niks meer doen verder. Waar hun gewoon races tegen ai hadden op bv de nurburgring. Dat wil ik nu ook...
Ben nu het online racen alweer zat.. wil niet op geforceerde tijden maar kunnen race.

• Nieuwevolger
Nu weet ik wel waarom in ben uitgesloten voor de beta toen ik zei dat online het altijd goed moet doen.

• Nik
Ook hier een netwerk error. Ik ben benieuwd waar we dit kunnen melden. Of dat automatisch gaat.

• bones
Ik ook een netwerk error. Had een 2.10 gehaald met de evo, met controller en alle hulpjes uit. Zag dat de snelste op 2.03 zaten!!!

Geluid is nog steeds ruk, maar grafisch ziet het er goed uitven stabiel 60fps.

• Nik
Ik haalde met de Audi TTS 2.08.nogwat. Best oké naar mijn idee. Stuurtje + PlaySeat. Zonde dat er niks Cannes race kwam, had dat graag eens willen ervaren. Voorlopig de boel weer opgeruimd, ik wacht wel op een open beta en eventueel de uiteindelijke game.

Dit gaat sowieso een must have worden voor mij. Ik hoop dat in de final je ook gewoon besloten kampioenschappen kunt rijden en ben heel benieuwd naar het FIA gedeelte of daar nog wat mee te behalen valt. Snel genoeg ben ik niet, maar in de rookte klasse moet wat te doen zijn.

• darkreptile
op de ovaal haal ik rondjes in de lage 44, waar de top 10 de 41.9 vandaan haalt is een raadsel,

• Kronos1979
Alle drie de races kunnen rijden.... Heerlijk!
Iedereen rijdt door die rating echt voorzichtiger. Nog nooit meegemaakt met Pcars bijvoorbeeld

PSN RobinNova

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

2.06 met de TT gehaald maar vervolgens disconnect en tijd niet geupload. Ach ja, boeiend. Het blijft een beta. Ik vind het wel veruit de leukste time trial. Lekker baantje.
Brands Hatch wil niet echt. Die Corvette C7 wil niet doen wat ik wil.
Die oval is wel aardig, zit op 43.1 met de Hyundai. Echt zo'n "nog 1 rondje" track. Vervolgens ben je een half uur verder.

Ik vind het genieten maar ik ben geen fan van die laagstaande zon geintjes. En veel disconnects, nog geen race kunnen rijden.

250km gereden al.

[Voor 6% gewijzigd door Voxalizer op 15-04-2017 19:20. Reden: Typo]

• darkreptile
al met al, een gefaalde eerste dag, mag wel gesteld worden, in geneen race kunnen komen door errors.
hopenlijk zetten ze morgen servers erbij.

Verder heb ik graag dat mensen mijn toevoegen op psn: darkreptile, kunnen we mooi tijden vergelijken :)

Kan nu de beta hellemaal niet meer draaien. Krijg een psn error enz. Dus ook geen time trials te doen nu. Zeer jammer dit want ik zal gr sport niet.kopen voor het online racen. Maar ze willen het wel perse die kant op duwen
Plus dat ze geen echte carrière modus meer maken en dus alles op de esports mikken doet me toch een beetje twijfelen of dit mijn game is. Ik wil gewoon een gt6 op de ps4 met ps4 graphics.

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-06 11:01
Ik heb helaas ook geen race kunnen rijden i.v.m. netwerk error.
Wel even lekker een aantal ronden kwalificatie gereden. Voelt best aardig tot nu toe :)

PSN ID = Zathan772

• Kronos1979
v8power67 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 19:30:
Kan nu de beta hellemaal niet meer draaien. Krijg een psn error enz. Dus ook geen time trials te doen nu. Zeer jammer dit want ik zal gr sport niet.kopen voor het online racen. Maar ze willen het wel perse die kant op duwen
Plus dat ze geen echte carrière modus meer maken en dus alles op de esports mikken doet me toch een beetje twijfelen of dit mijn game is. Ik wil gewoon een gt6 op de ps4 met ps4 graphics.
Er komt ook gewoon nog een GT7 hoor die op de oude vertrouwde voet door zal gaan.

Zal alleen nog de nodige tijd duren denk ik.

PSN RobinNova

• nis156
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-04 09:54
Heb zelf ook alleen kwalificatie rondes gereden. De wagens voelen goed aan. Heb gereden met de Hyundai Genesis Coupe, Hyundai Genesis Gr.4, BMW M6 GT3 en de Ford Mustang GT Gr.4 die ik later heb gekregen.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:23

scorpie

Supra Addict

Hmm gisteren even een paar rondjes kunnen rijden op Brands Hatch met een Renault Megane Sport, maar kon er niet écht heel warm van worden. Het feit dat de racetijden echt zijn afgeschermd en je dus niet in je eigen tijd kunt racen maakt het best lastig om er uberhaupt familiar mee te raken.. Nouja wellicht vandaag of morgen nog tijd :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Nieuwevolger
Gaan om 15:00 uur de servers weer open voor kwalivicatie? Heb een key gekregen van een tweaker hier namelijk. Verder lekker handig gepland de online races tegelijk met de formule 1 te laten lopen. En trouwens tot hoe lang duurt de beta eigenlijk?

• SCARfaceE
Nieuwevolger schreef op zondag 16 april 2017 @ 12:34:
Gaan om 15:00 uur de servers weer open voor kwalivicatie? Heb een key gekregen van een tweaker hier namelijk. Verder lekker handig gepland de online races tegelijk met de formule 1 te laten lopen. En trouwens tot hoe lang duurt de beta eigenlijk?
Kwalificaties zijn al open. Zit al een uur te rijden. Volgens de in game timer begint de Race Entry over een uur, dus nog vóór F1 gelukkig.

• Nieuwevolger
SCARfaceE schreef op zondag 16 april 2017 @ 12:35:
[...]

Kwalificaties zijn al open. Zit al een uur te rijden. Volgens de in game timer begint de Race Entry over een uur, dus nog vóór F1 gelukkig.
In dat geval druk ik de playstation aan.
Pagina: 1 2 3 ... 88 Laatste

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee