Why waste time say lot word when few word do trick?

nu nog wachten tot de 15de

Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires
In de mail? Jammer heb nog niet iets mogen ontvangendarkreptile schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:41:
Oh YES !![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
nu nog wachten tot de 15de

Matthijs en Linde zijn lief!
wees gerust, kan pas gegamed worden vanaf de 15de, op specifieke tijden, kan na het downloaden alleen settings veranderen, verder krijg je 3 auto's uit verschillende classe, thats it.Maximus schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:47:
[...]
In de mail? Jammer heb nog niet iets mogen ontvangen
Test Details
Beta racing schedule
Hosting of race events starting 15 April | 13:00 UTC / 14:00 BST / 15:00 CEST
During the weekend
Race Hours | 15:00-18:00 UTC / 16:00-19:00 BST / 17:00-20:00 CEST
During the weekdays
Race Hours | 17:00 – 20:00 UTC / 18:00-21:00 BST / 19:00-22:00 CEST
Pin me er niet 100% op vast want de beta is recent gepatched en heb dat nog niet doorgelezen maar je kunt tijdens de beta wel degelijk buiten de georganiseerde tijden om racen. Er is sowieso een soort van timetrial, wat tegelijkertijd geldt als kwalificatie voor zo'n race. Deze kun je onbeperkt doen.ETzPliskin schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:15:
[...]
Vanavond eens kijken hoe het nu allemaal zit. Voor zover ik gezien heb kan je maar aan specifieke events deelnemen op bepaalde tijdstippen?
Arcade mode zit ook in de beta, hier kun je offline racen tegen AI met de auto's die je hebt vrijgespeeld. Sowieso krijg je tijdens de beta dagelijks auto's als reward als je per dag een X aantal kilometers rijdt. "Daily Workout" heet dit, lol.
Misschien dat hier en daar in het bovenstaande wat veranderd is met die patch maar je kunt zeker weten buiten die gezette tijden om de baan op hoor!
Edit: Dit alles uiteraard wel pas vanaf de launch van de EU beta, de 15e.
[Voor 6% gewijzigd door Voxalizer op 13-04-2017 10:56]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ja, je had inderdaad gelijk. Las ook op GTPlanet dat er op dat moment geen officiële EU invites waren verstuurd. Alleen US accounts maakte kans op een beta. Gelukkig kunnen we nu wel aan de slagVoxalizer schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:29:
Het lijkt mij eerlijk gezegd ook een hoax momenteel. Wat ik zo zie op GTPlanet is dat de mensen in de EU die een invite hebben gekregen dat op een US account hebben gekregen. En iemand uit Nederland die aantoonbaar zat te liegen maar wel aardig wat aandacht kreeg.
Een bron als PSXsense is ook absoluut niet betrouwbaar.

Gister heb ik mijn invite ook gekregen. Ik kon zover ik zag alleen wat door het menu bladeren. Daarnaast ontving ik 3 auto's. Verder kon ik geen offline race starten tegen de AI (of ik heb dit geheel over het hoofd gezienVoxalizer schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:45:
[...]
Pin me er niet 100% op vast want de beta is recent gepatched en heb dat nog niet doorgelezen maar je kunt tijdens de beta wel degelijk buiten de georganiseerde tijden om racen. Er is sowieso een soort van timetrial, wat tegelijkertijd geldt als kwalificatie voor zo'n race. Deze kun je onbeperkt doen.
Arcade mode zit ook in de beta, hier kun je offline racen tegen AI met de auto's die je hebt vrijgespeeld. Sowieso krijg je tijdens de beta dagelijks auto's als reward als je per dag een X aantal kilometers rijdt. "Daily Workout" heet dit, lol.
Misschien dat hier en daar in het bovenstaande wat veranderd is met die patch maar je kunt zeker weten buiten die gezette tijden om de baan op hoor!

Nee, dat klopt voor nu ook. De EU beta begint ook pas op de 15e. Ik heb het erbij gezet voor de duidelijkheid.nis156 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:53:
[...]
Gister heb ik mijn invite ook gekregen. Ik kon zover ik zag alleen wat door het menu bladeren. Daarnaast ontving ik 3 auto's. Verder kon ik geen offline race starten tegen de AI (of ik heb dit geheel over het hoofd gezien).
[Voor 5% gewijzigd door Voxalizer op 13-04-2017 10:58]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Nou ben ik ook nog de komende week op vakantie, even nog geen Gran Turismo voor mij dus...

FC: SW 1520-1563-8819
Vincere Per Belli

[Voor 4% gewijzigd door pretpik op 13-04-2017 16:42]
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Nopepeeth schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:34:
Ik ook, weet iemand trouwens of het VR gedeelte unlocked is, dan ga ik echt een hoop lol hebben.
robinez in "[PS4] PlayStation 4 - deel 8"
Matthijs en Linde zijn lief!
Je hebt ongelijk.Dennis585 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 06:56:
@Rivanov
Alleen online binnen de speeltijden helaas.
Je kunt buiten de gezette tijden om wel degelijk racen. Lees het topic door zou ik zeggen.
Mag je gameplay beelden opnemen en op YouTube zetten in de GT Sport beta?
Voxalizer schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:45:
[...]
Pin me er niet 100% op vast want de beta is recent gepatched en heb dat nog niet doorgelezen maar je kunt tijdens de beta wel degelijk buiten de georganiseerde tijden om racen. Er is sowieso een soort van timetrial, wat tegelijkertijd geldt als kwalificatie voor zo'n race. Deze kun je onbeperkt doen.
Edit: Dit alles uiteraard wel pas vanaf de launch van de EU beta, de 15e.
Geen arcade mode voor ons EU spelers.
Is gesloten om focus op server testen te gooien.
Heel jammer dit want ben juist nie zo van geforceerd online gamen. Geef mij de nurburgring en een auto en ik vermaak me weken.
Vrees dus dat ik de beta niet veel zal spelen. Tenzij ze arcade mode weer openen.
[Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 14-04-2017 08:43]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hm, dat had ik nog niet gelezen dus. Maar goed, dan geen AI maar timetrial/quali mode blijft wel open.v8power67 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 08:40:
[...]
[afbeelding]
Geen arcade mode voor ons EU spelers.
Is gesloten om focus op server testen te gooien.
Heel jammer dit want ben juist nie zo van geforceerd online gamen. Geef mij de nurburgring en een auto en ik vermaak me weken.
Vrees dus dat ik de beta niet veel zal spelen. Tenzij ze arcade mode weer openen.
Waar staan de volledige patchnotes?
Misschien effe op de beta klikken op je ps4 en dan update info. Anders zou ik ook niet weten.Voxalizer schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 08:53:
[...]
Hm, dat had ik nog niet gelezen dus. Maar goed, dan geen AI maar timetrial/quali mode blijft wel open.
Waar staan de volledige patchnotes?
Geen idee of ze graag Patchnotes delen bij PD.
Renault Megane R.S.
Volkswagen Sirocco R
Alfa Romeo 4C
Morgen kunnen we het racen testen.
[Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 16-04-2017 22:36]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zo veel zin in!
Is er nu eigenlijk al iets bekend over mogelijke ps4 pro support in de beta.
Weet dat je nu 1080p/60 kan streamen ipv 720p. Maar zijn er ook verberterde graphics ?
Want zat zo in het menu beetje te kijken naar de autos en zag toch best veel aliasing.
En ook geen reflectie van de auto in het water.
Toen dacht ik ineens zou de pro eigenlijk wel iets extras doen in de beta.
[Voor 73% gewijzigd door v8power67 op 14-04-2017 14:21]
2160p 60 FPS Checkerboard op de PlayStation 4 Pro.v8power67 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 14:18:
ik kreeg een n300 mitsu evo 10. Een race scirocco en een sls racebak.
Is er nu eigenlijk al iets bekend over mogelijke ps4 pro support in de beta.
Weet dat je nu 1080p/60 kan streamen ipv 720p. Maar zijn er ook verberterde graphics ?
Want zat zo in het menu beetje te kijken naar de autos en zag toch best veel aliasing.
En ook geen reflectie van de auto in het water.
Toen dacht ik ineens zou de pro eigenlijk wel iets extras doen in de beta.
Als ze checkerboard gebruiken zou het toch geen 2160p native zijn?Jumpman schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 14:46:
[...]
2160p 60 FPS Checkerboard op de PlayStation 4 Pro.
edit, Yamauchi praat over 1800p native.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
2160p kan de PlayStation 4 Pro niet aan.SinergyX schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 15:13:
[...]
Als ze checkerboard gebruiken zou het toch geen 2160p native zijn?
edit, Yamauchi praat over 1800p native.
Edit
Op neogaf zeggen ze dat de game in 1080p modus draait ongeacht welk scherm je hebt. Dus nog geen pro ondersteuning. Maar wel boost modus dan.
Dan ziet het er wel netjes uit voor slechts base ps4 zeg maar.
[Voor 54% gewijzigd door v8power67 op 14-04-2017 16:12]
Heb een Ford Focus ST, een Renault Sport Megane en een Audi R8 LMS mogen uitpakken

Ik ben echt heel erg benieuwd naar de game, want volgens mij staat online nu echt centraal.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik hoop het niet want zonder fatsoenlijke offline career mode laat ik hem zeker aan me voorbij gaan. En het feit dat de arcade mode eruit is gehaald in de beta doet in ieder geval het ergste vermoeden.scorpie schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 21:42:
Ik ben echt heel erg benieuwd naar de game, want volgens mij staat online nu echt centraal.
Op de tijden die je online kunt spelen heb ik in ieder geval weinig tot geen tijd.

Lekker bezig daar bij PD.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
arcade mode is er tijdelijk uit omdat ze de servers willen stress testen, dit is al meerde malen vermeld.skreppiedoe schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 23:06:
[...]
Ik hoop het niet want zonder fatsoenlijke offline career mode laat ik hem zeker aan me voorbij gaan. En het feit dat de arcade mode eruit is gehaald in de beta doet in ieder geval het ergste vermoeden.
Op de tijden die je online kunt spelen heb ik in ieder geval weinig tot geen tijd.![]()
Lekker bezig daar bij PD.
Verder is dit GT sport me officiale erkenning van de FIA, dat deze GT dan ook meer op online zouw gaan richten was te verwachten.
Code is niet overdraagbaar.skreppiedoe schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 23:42:
Toen ik gisteren de beta heb gedownload wist ik nog niet dat de arcade mode eruit gehaald zou worden, dat las ik vandaag pas. Al had ik het eerder geweten dan had ik mijn key wel aan iemand gegeven die de beta wel kan/wil spelen.
Dus had niet uitgemaakt.
Het is eindelijk weer eens een beta om te testen in dienst van een game. Gaan overal mensen mopperen omdat ze eigenlijk een demo verwachten (zoals tegenwoordig ook 90% van de betas genoemd kunnen worden)
PSN RobinNova
Ben hem nu aan het downloaden.
Code kan gewoon door iedereen gebruikt worden.Kronos1979 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 08:08:
[...]
Code is niet overdraagbaar.
Dus had niet uitgemaakt.
Het is eindelijk weer eens een beta om te testen in dienst van een game. Gaan overal mensen mopperen omdat ze eigenlijk een demo verwachten (zoals tegenwoordig ook 90% van de betas genoemd kunnen worden)
PSN ID: Beest41
Dan ben ik verkeerd geïnformeerd; op GTplanet was iedereen bijzonder stellig dat de codes account bound waren. Mijn excuses!Voxalizer schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 09:34:
Inderdaad, ik heb een code weggegeven en dat ging gewoon prima bij die persoon.
Maar wel goed nieuws in ieder geval voor mensen die codes hebben gekregen maar geen "zin" of tijd hebben.
PSN RobinNova
Zeg, als je toch 2 codes hebt.....bones schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 09:20:
Ik ben ook van de partij, had 2 playstation accounts, en voor beiden ingeschreven en 2x een beta key gehad.
Ben hem nu aan het downloaden.

sorry heb em helaas al weggegeven.
Maar ik heb hem geinstalleerd, en kreeg een Megane RS, Mercedes SLS en een Ford Mustang. Ik snap dat ze arcade mode eruit hebben gehaald, maar had op zijn minst wel verwacht dat je even een auto kon uitproberen in een solo timetrial ofzo.
Maar nu kan ik helemaal niks, dus moet nu wachten tot 15.00 uur, dan gaat iedereen onervaren de baan op. Dat word vast een zooitje.
Ik kan me wel voorstellen waar dat door komt. Je krijgt een mail met een persoonlijke link. Zodra je die aanklikt en wat voorwaarden accepteert en inlogged krijg je vervolgens een code. De link is dus persoonlijk maar de uiteindelijke code niet.Kronos1979 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 09:41:
[...]
Dan ben ik verkeerd geïnformeerd; op GTplanet was iedereen bijzonder stellig dat de codes account bound waren. Mijn excuses!
Maar wel goed nieuws in ieder geval voor mensen die codes hebben gekregen maar geen "zin" of tijd hebben.
Ik hoefde nergens op te klikken, de code stond gewoon in de mail zelf.Voxalizer schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 10:11:
[...]
Ik kan me wel voorstellen waar dat door komt. Je krijgt een mail met een persoonlijke link. Zodra je die aanklikt en wat voorwaarden accepteert en inlogged krijg je vervolgens een code. De link is dus persoonlijk maar de uiteindelijke code niet.
Hm. Dat is dan anders hoe het bij mij gegaan is. Apart.skreppiedoe schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 10:17:
[...]
Ik hoefde nergens op te klikken, de code stond gewoon in de mail zelf.
Nice!DutchDevil79 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 10:14:
... en een Ferrari F458 GT3.
[Voor 23% gewijzigd door Voxalizer op 15-04-2017 10:42]
Hoe laat kunnen we vandaag met de beta beginnen?
15 uur, 16 uur of een andere NL tijd.

Misschien moeten aangeven dat ik 6 gespeeld heb...

Sowieso iedereen die m wel heeft: veel speelplezier!

PSN-M1d4s010 / YouTube-M1d4s010 / Twitch-M1d4s010 / PSNracing.nl
Ik gooi m'n Twitch wel even aan.Nieuwevolger schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 13:43:
Is nog iemand die gaat streamen toevallig?
RivanovNL is m'n kanaal.
Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5
Dan is het kennelijk per persoon verschillendDutchDevil79 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 10:14:
Vanavond maar is checken. Heb wel 3 leuke bakjes gehad. Een Ford Focus ST, Corvette C6r Class 4 en een Ferrari F458 GT3.

Gewoon met een 2e account spelen als je er meerdere wilt testen. Op mijn 2e PS4 heb ik ook andere auto's gekregen.Tjona100 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:07:
[...]
Dan is het kennelijk per persoon verschillendIk hen een Chevy Corvette, Audi TT RS & BMW M6 GT3 gekregen.
Voor de rest vind ik het lastig om zonder stuurtje te racen dus snel ff een mod installeren om mijn pedals op de PS4 werkend te krijgen.
Heb m'n Twitch aanstaan voor geïnteresseerden.
[Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 15-04-2017 15:28]
Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5
Je kan derwijze meerdere auto's vrij spelen met die qualifying. heb net een mustang GR.3 erbij gekregenBeakzz schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 15:22:
[...]
Gewoon met een 2e account spelen als je er meerdere wilt testen. Op mijn 2e PS4 heb ik ook andere auto's gekregen.
Voor de rest vind ik het lastig om zonder stuurtje te racen dus snel ff een mod installeren om mijn pedals op de PS4 werkend te krijgen.
Kunnen we tijden vergelijken ect, en eventueel met elkaar racen. Mogt er meer beschikbaar komen.
Met controller. Abs uit tcs op 2 brake balance op 2 op achterwielen.
Maare... Damn wat heb ik gran turismo gemist.
Gewoon gelijk 39 ronden rijden. En voelt fantastisch.
Ziet er heel goed uit klinkt prima. Dus ja ik ben fan.
Alleen of.ik dat online racen ga doen denk het niet.
Had 39 ronden brands hatch gedaan

Jammer dat de race nu samen valt met quali f1.
42km was de vereiste.v8power67 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:32:
Owh kreeg net een nismo gt3 gtr bak omdat ik zoveel.kms had gereden. Geen idee hoeveel nodig was.
Had 39 ronden brands hatch gedaan
Jammer dat de race nu samen valt met quali f1.
Hellemaal klaar voor de race. Timer voorbij en hoppa network error occured. En kan niks meer doen.
Hier precies hetzelfde. Volgende race is om 17:20.v8power67 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:02:
En jahoor precies wat ik al verwachte.
Hellemaal klaar voor de race. Timer voorbij en hoppa network error occured. En kan niks meer doen.
Het is GEEN demo...
PSN RobinNova
Ben nu het online racen alweer zat.. wil niet op geforceerde tijden maar kunnen race.
Geluid is nog steeds ruk, maar grafisch ziet het er goed uitven stabiel 60fps.
Dit gaat sowieso een must have worden voor mij. Ik hoop dat in de final je ook gewoon besloten kampioenschappen kunt rijden en ben heel benieuwd naar het FIA gedeelte of daar nog wat mee te behalen valt. Snel genoeg ben ik niet, maar in de rookte klasse moet wat te doen zijn.
Iedereen rijdt door die rating echt voorzichtiger. Nog nooit meegemaakt met Pcars bijvoorbeeld
PSN RobinNova
Brands Hatch wil niet echt. Die Corvette C7 wil niet doen wat ik wil.
Die oval is wel aardig, zit op 43.1 met de Hyundai. Echt zo'n "nog 1 rondje" track. Vervolgens ben je een half uur verder.
Ik vind het genieten maar ik ben geen fan van die laagstaande zon geintjes. En veel disconnects, nog geen race kunnen rijden.
250km gereden al.
[Voor 6% gewijzigd door Voxalizer op 15-04-2017 19:20. Reden: Typo]
hopenlijk zetten ze morgen servers erbij.
Verder heb ik graag dat mensen mijn toevoegen op psn: darkreptile, kunnen we mooi tijden vergelijken

Plus dat ze geen echte carrière modus meer maken en dus alles op de esports mikken doet me toch een beetje twijfelen of dit mijn game is. Ik wil gewoon een gt6 op de ps4 met ps4 graphics.
Wel even lekker een aantal ronden kwalificatie gereden. Voelt best aardig tot nu toe

PSN ID = Zathan772
Er komt ook gewoon nog een GT7 hoor die op de oude vertrouwde voet door zal gaan.v8power67 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 19:30:
Kan nu de beta hellemaal niet meer draaien. Krijg een psn error enz. Dus ook geen time trials te doen nu. Zeer jammer dit want ik zal gr sport niet.kopen voor het online racen. Maar ze willen het wel perse die kant op duwen
Plus dat ze geen echte carrière modus meer maken en dus alles op de esports mikken doet me toch een beetje twijfelen of dit mijn game is. Ik wil gewoon een gt6 op de ps4 met ps4 graphics.
Zal alleen nog de nodige tijd duren denk ik.
PSN RobinNova

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Kwalificaties zijn al open. Zit al een uur te rijden. Volgens de in game timer begint de Race Entry over een uur, dus nog vóór F1 gelukkig.Nieuwevolger schreef op zondag 16 april 2017 @ 12:34:
Gaan om 15:00 uur de servers weer open voor kwalivicatie? Heb een key gekregen van een tweaker hier namelijk. Verder lekker handig gepland de online races tegelijk met de formule 1 te laten lopen. En trouwens tot hoe lang duurt de beta eigenlijk?
In dat geval druk ik de playstation aan.SCARfaceE schreef op zondag 16 april 2017 @ 12:35:
[...]
Kwalificaties zijn al open. Zit al een uur te rijden. Volgens de in game timer begint de Race Entry over een uur, dus nog vóór F1 gelukkig.
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.
Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing