Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Heb jij ooit op een echte monitor gespeeld danrajackar schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:02:
[...]
De input lag waardes waar vaak mee geschermd wordt komen ook nooit uit eigen ervaring maar van het naroepen van anderen.
Ik merk het verschil van inputlag zelfs in Rocket League.
Heb zelf een pricewatch: LG 55UB850V Zwart veel zal het niet schelen met de B6.
[ Voor 8% gewijzigd door Koning Willy op 01-11-2016 22:39 ]
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Ja hoor ik game ook regelmatig op de PC met low latency schermen en 60 FPS.Koning Willy schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:39:
[...]
Heb jij ooit op een echte monitor gespeeld dan![]()
Ik merk het verschil van inputlag zelfs in Rocket League.
Heb zelf een pricewatch: LG 55UB850V Zwart veel zal het niet schelen met de B6.
Jouw TV heeft volgens deze review 66 ms lag dat is volgens mij nog iets hoger dan de OLED B6V.
Met 4k en HDR enabled laat de B6V wel wat raar gedrag zien wat betreft input lag. Het schommelt dan een beetje rond de 50 ms en is niet vast. Overigens maar door één site vast gesteld en bij het gebrek aan 4k lag testers gebruiken die een 1080 tester met conversie dus foutloos testen is lastig.
De verwchting is wel dat als het hier een bug betreft dit nog wel opgelost wordt.
Het grappige is ook dat de 4k input lag lager ligt dan de 1080 input lag bij de B6V. Verschil is zo'n 10ms.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Behalve wccftech lijkt geen enkele site het opgepikt te hebben.
[ Voor 37% gewijzigd door rajackar op 02-11-2016 00:37 ]

ps. store is wel half kapot volgens mij
[ Voor 7% gewijzigd door Paulus07 op 02-11-2016 07:56 ]
Dragon age 3 voor 8
Da goty voor 16
Rachtet and clank voor 17
The order voor 16
Street figter voor 25
Uncharted collection voor 18 dacht ik
Xcom voor 50
Zo uit m'n hoofd, dit is voor mij het moment voor dragon age 3 goty.
is dat een kwestie van data kopieeeren, inloggen met dezelfde accounts en gaan ?
Dit betekend dat je zowel offline als online alle content kan blijven spelen op je nieuwe PS4 die je met dat account gekocht hebt en zolang dat account op die PS4 aanwezig is (zelfs met andere accounts). De content die op het account van je broertje is aangeschaft kun je enkel spelen als je met het account van je broertje online bent ingelogd op de nieuwe PS4.
Ander nieuws:
Bron: http://www.playstationlif...e-ps4-pro-info-this-week/Mark Cerny Will Reportedly Offer up More PS4 Pro Info This Week
Mark Cerny is set to shed new light on the PS4 Pro later this week, according to German YouTube channel Inside PlayStation.
Bron: http://www.playstationlif...e-ps4-pro-info-this-week/
Citing an invitation to a London media event called ‘Future of Play’ (November 2-3), it’s believed that the Lead System Architect will not only divulge additional technical tidbits, but also introduce a series of playable demos for Horizon: Zero Dawn, Days Gone, Gran Turismo Sport, Call of Duty: Warfare Infinite and Nioh. This is our first indication that Team Ninja’s long-in-development title will feature Pro support.
[ Voor 9% gewijzigd door ThaBEN op 02-11-2016 08:56 ]
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Kan je dit omdraaien ?
Verwijderd
Persoonlijk ga ik voor de PS4 slim. Verder geniet ik van Full HD. Tegen de tijd dat OLED betaalbaar wordt en de PS5 uit komt meld ik mij weer. Ik hou van technische verbeteringen, maar nog liever heb ik echt waar voor mijn geld en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Maar als ik het topic zo eens doorlees is dat vloeken in de kerk...
Het is gewoon nog een beetje afwachten. Maar wat ik nu van HDR gezien heb is dat het wel interessant is.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:23:
Toch verwacht ik dat het hele Pro verhaal een beetje overgewaardeerd blijkt. Ik lees ook dat mensen nieuwe dure televisies overwegen terwijl technieken als HDR misschien nog niet helemaal uitontwikkeld zijn.
Persoonlijk ga ik voor de PS4 slim. Verder geniet ik van Full HD. Tegen de tijd dat OLED betaalbaar wordt en de PS5 uit komt meld ik mij weer. Ik hou van technische verbeteringen, maar nog liever heb ik echt waar voor mijn geld en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Maar als ik het topic zo eens doorlees is dat vloeken in de kerk...
En je moet, zoals altijd, zelf bepalen wat je waard vindt om aan te schaffen.
Jaaaaren geleden hadden we nog bolle beeldbuizen. Ik heb toen best een groot bedrag uitgegeven voor een volledig platte beeldbuis. Voor mij was dat het destijds waard. Terwijl je ook nog goede TV;s met een (lichte) bolle beeldbuis kon kopen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
In dat geval zou ik ook een nieuwe receiver moeten kopen met HDMI 2.0 en HDR ondersteuning. Als je gelijk goed gebruik wilt maken van je Pro, dan is het een nieuwe TV en receiver voor mij (al kan een receiver ook wel daarna). Ik koop mijn Pro in december want dan heb je ook weer wat leuke aanbiedingen en dan kan ik nog kijken of ik mijn huidige PS4 verkoop of toch ga houden.
ik hoop alleen dat de fps meer stabiel blijft bij bf1 en dat de resolutie nu niet teruggeschroeft wordt, als dit zo is ben ik de eerste die hem haalt.
een ontwikkelaar kan inprincipe wel kijken of hij native 4k kan draaien. Maar met veel moderne games kan dat ook een negatieve impact hebben.shakespeare schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:31:
volgens mij bedoelen ze met 4k niet dat hij draait op 38....x maar upscaled/downscaled naar 1080p met extra graphics en steady fps. Battlefield 1 kan de pro niet draaien op full 4k.
ik hoop alleen dat de fps meer stabiel blijft bij bf1 en dat de resolutie nu niet teruggeschroeft wordt, als dit zo is ben ik de eerste die hem haalt.
Daarom wordt er veelal checkerboarding gebruikt.
Kom je uit op zo'n 1500-1800p als het goed is. Dus hoger dan 1080p en dicht bij de 2160p native.
https://www.cnet.com/news...s-checkerboard-rendering/
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Als je de download van de store op je computer of telefoon aan zet dan zal deze altijd naar je primaire ps4 gepushed worden(en dus ook andersom). Je zult dus de download op de niet primaire ps4 handmatig moeten aanzetten.shakespeare schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:15:
ok. mijn broertjes ps is nu primary.. echter het probleem is als ik downloads aanzet ze eerst bij hem gaan downloaden. terwijl ik het heb aangeschaft.
Kan je dit omdraaien ?
dus bij downscaling naar 1080p heb je een meer stabielere fps met betere graphics enhancements.DarkSide schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:40:
[...]
een ontwikkelaar kan inprincipe wel kijken of hij native 4k kan draaien. Maar met veel moderne games kan dat ook een negatieve impact hebben.
Daarom wordt er veelal checkerboarding gebruikt.
Kom je uit op zo'n 1500-1800p als het goed is. Dus hoger dan 1080p en dicht bij de 2160p native.
https://www.cnet.com/news...s-checkerboard-rendering/
bij upscaling of checkerboarding gaat de fps dus weer achteruit.
Beide gelocked op 30/60fps dit gaan ze niet aanpassen, kan me wel voorstellen dat et met stabielere framerates beter performed. dit gaat er bij niet helemaal in....
Deze post op Neogaf heeft meer info:rajackar schreef op woensdag 02 november 2016 @ 00:35:
Is dat zeker? Het was volgens mijn via een Duits youtube kanaal naar buiten gebracht en de video door ik gelinkt zag is inmiddels op private gezet.
Behalve wccftech lijkt geen enkele site het opgepikt te hebben.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1305543
Uncharted collection voor 18 is zonder uncharted 4 toch? Hmm dat is wel interessant, wil die eerste delen toch ook wel spelenNieuwevolger schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:34:
Op de ps app, kan je de deals wel zien.
Dragon age 3 voor 8
Da goty voor 16
Rachtet and clank voor 17
The order voor 16
Street figter voor 25
Uncharted collection voor 18 dacht ik
Xcom voor 50
Zo uit m'n hoofd, dit is voor mij het moment voor dragon age 3 goty.
Niet eens, tuurlijk, het kan nog aan beide zijdes doorontwikkeld worden (game developer en tv fabrikant), maar ik heb gezien op de Xbox One S wat het al kan. En dat is mooi kan ik je zeggen, ondanks dat de One toch mindere grafische kracht aan boord heeft. Misschien voor een hoop mensen niet de moeite om een klap met geld neer te leggen voor een nieuwe tv, maar ik vind het erg mooi. Ik denk zelfs dat HDR meer toevoegt dan de 4k resolutie, afhankelijk van de kijkafstand natuurlijk.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:23:
Toch verwacht ik dat het hele Pro verhaal een beetje overgewaardeerd blijkt. Ik lees ook dat mensen nieuwe dure televisies overwegen terwijl technieken als HDR misschien nog niet helemaal uitontwikkeld zijn.
Sorry maar er staat geen extra info.Davith78 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:56:
[...]
Deze post op Neogaf heeft meer info:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1305543
Niet eens een linkje naar een bron. En aangezien het vandaag zou moeten zijn zou je wel wat meer nieuws verwachten. Volgens mij een hoax dus. Maar ik hoop dat ik het mis heb
Yep; hier ook "Dit item in nu niet beschikbaar. Probeer iets anders te kiezen" krijg ikrajackar schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:18:
Even iets anders, ik las al op meerder plaatsen dat meer mensen last hebben dat ze everybody's gone to the rapture niet kunnen downloaden. Hebben jullie daar ook last van?
/edit
Workaround via de wishlist werkt!
Top!
[ Voor 6% gewijzigd door beschuitfluiter op 02-11-2016 11:34 ]
¯\_(ツ)_/¯
Is zeker vandaag. Jan van Powerrajackar schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:51:
[...]
Sorry maar er staat geen extra info.
Niet eens een linkje naar een bron. En aangezien het vandaag zou moeten zijn zou je wel wat meer nieuws verwachten. Volgens mij een hoax dus. Maar ik hoop dat ik het mis heb
Unlimited is er ook en wacht tot de show begint volgens zijn Twitter.....
Persoonlijk denk ik dat de Pro een beetje ondergewaardeerd wordt!Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:23:
Maar met het kopen van een 4k TV wacht ik nog even en als ik dat doe binnen een jaar dan weet ik ook nog niet zeker of het wel een volledige HDR variant wordt. Even zien nog...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Nu is mijn vraag wat moet ik nu doen met mijn huidige ps4 en de savegames, video's en account?
Ik ben PSN plus member betekent dat alle saves in de cloud staan?
Ook bijvoorbeeld de edit files van PES 2017, staan die allemaal in de cloud?
Heeft iemand een stappenplan wat te doen alvorens jullie je PS4 gaan inleveren?
Alvast bedankt!
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Stappen:
- Log in op je profiel welke met internet is verbonden
- Ga bij je instellingen naar Backup & Resotre
- Sluit een USB apparaat aan (bijvoorbeeld externe HDD)
- Maak een Backup
- Synchroniseer je trophies
- Deactiveer deze PS4 als je Primary console (ZEER BELANGRIJK!)
- Kies vervolgens in je menu voor initialise (alle gegevens worden gewist!)
- Log in op je nieuwe PS4 met hetzelfde account
- Maak verbinding met internet.
- Stel de nieuwe PS4 in als je Primary console
- Ga bij je instellingen naar Backup & Restore
- Sluit het USB apparaat aan waarmee je de backup hebt gemaakt.
- Kies voor de optie Restore.
- Sync je trophies opnieuw
En klaar
[ Voor 71% gewijzigd door ThaBEN op 02-11-2016 12:53 ]
Externe HD aansluiten met voldoende ruimte. Bij instellingen kiezen voor backup (naar die externe schijf)henkyyyyyyy schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:38:
Ik wil volgende week van de GameMania actie gebruik maken en mijn PS4 omruilen met bijbetaling voor een PS4 Pro.
Nu is mijn vraag wat moet ik nu doen met mijn huidige ps4 en de savegames, video's en account?
Ik ben PSN plus member betekent dat alle saves in de cloud staan?
Ook bijvoorbeeld de edit files van PES 2017, staan die allemaal in de cloud?
Heeft iemand een stappenplan wat te doen alvorens jullie je PS4 gaan inleveren?
Alvast bedankt!
Pspro aansluiten en instellen en externe HD eraan. Bij instellingen kiezen voor restore van die externe schijf.
Als dat allemaal gelukt is pas de gegevens op de 'oude' PS4 deleten!
GamiQ, de game notes app met game maps!
2 Playstations heb ik in gebruik, nu wil ik op beide mijn savegame van FIFA 17 Journey spelen, echter kan ik bij mijn 2e ps4 de data niet in de cloud opslaan ? Omdat dat alleen kan bij je primaire ps4 ?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Jawel, dit kan gewoon handmatigMars18 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:49:
Ik zit ook met een probleem voor de opslag van mijn savegame.
2 Playstations heb ik in gebruik, nu wil ik op beide mijn savegame van FIFA 17 Journey spelen, echter kan ik bij mijn 2e ps4 de data niet in de cloud opslaan ? Omdat dat alleen kan bij je primaire ps4 ?
Dank je, maar ik heb ze toch niet tegelijkertijd in huis?-SaveMe- schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:47:
[...]
Externe HD aansluiten met voldoende ruimte. Bij instellingen kiezen voor backup (naar die externe schijf)
Pspro aansluiten en instellen en externe HD eraan. Bij instellingen kiezen voor restore van die externe schijf.
Als dat allemaal gelukt is pas de gegevens op de 'oude' PS4 deleten!
Ik moet hem inruilen.
En moet ik de van de oude ook primary uitzetten?
Of gaat dat automatisch als ik alles delete?
[ Voor 8% gewijzigd door henkyyyyyyy op 02-11-2016 12:58 ]
Zie mijn post boven degene welke je hebt gequotehenkyyyyyyy schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:57:
[...]
Dank je, maar ik heb ze toch niet tegelijkertijd in huis?
Ik moet hem inruilen.
[ Voor 126% gewijzigd door ThaBEN op 02-11-2016 12:59 ]
ThaBEN schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:58:
[...]
Zie mijn post boven degene welke je hebt gequote
Thanks!!
Goed nieuwsBasGrunn schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:49:
[...]
Is zeker vandaag. Jan van Power
Unlimited is er ook en wacht tot de show begint volgens zijn Twitter.....
Thanks!
Wel raar dat er zo weinig over gemeld wordt.
[ Voor 8% gewijzigd door rajackar op 02-11-2016 13:23 ]
Bedoel je dat je primary PS4 wel automatische cloud saves doet en de secundary niet? Dus als ik een game op de secundary speel en stop, moet ik daarna de save handmatig uploaden om de game op de Pro weer verder te spelen vanaf het puint waar ik geleven ben?
[ Voor 56% gewijzigd door bram1984 op 02-11-2016 13:27 ]
Daarnaast is het volgens mij zo dat cloud saves alleen worden geupload wanneer de PS4 in sleep mode staat.
Verwijderd
https://store.playstation...STORE-MSF75508-PLUSDD2016
Deal van de week (Deus Ex):
https://store.playstation...01836_00-DXMANKINDIVIDED0
Ik ga mijn PS4 ook inruilen bij GM. Je mag van hun eerst de Pro mee naar huis nemen, thuis de data overzetten via een ethernet kabel (je koppelt de PS4 en de Pro hiermee rechtstreeks aan elkaar) en als je binnen een week de PS4 inlevert krijg je cash geld terug. Wel voor de zekerheid even overleggen met de verkoper.henkyyyyyyy schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:57:
[...]
Dank je, maar ik heb ze toch niet tegelijkertijd in huis?
Ik moet hem inruilen.
Ja, dit is altijd zo geweest.bram1984 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:26:
Rise of the Tomb Raider zojuist besteld. Bewust de afleverdatum maar even op volgende week woensdag gezet. Weet nu al dat die anders in mijn huidige PS4 gaat.
[...]
Bedoel je dat je primary PS4 wel automatische cloud saves doet en de secundary niet? Dus als ik een game op de secundary speel en stop, moet ik daarna de save handmatig uploaden om de game op de Pro weer verder te spelen vanaf het puint waar ik geleven ben?
Primary: alle accounts kunnen games starten, autoupload van save files en automatisch pre-loaden/downloaden in rest mode.
Secondary: alleen het account zelf kan de games starten, save files moet je handmatig uploaden, pre-loads/downloads moeten handmatig gedownload worden; werkt niet in rest mode automatisch.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Jep. Ik accountshare met een vriend van me en laatst keek ik in mijn cloud en daar stonden zijn save games. Als je handmatig naar je saves gaat kun je zelf kiezen welke(je kunt ook kiezen voor allemaal) saves je wilt uploaden en die komen dan in jouw cloud(van je secundaire account dus)bram1984 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:26:
[...]
Ah dankASNNetworks schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:55:
[...]
Ja, dit is altijd zo geweest.
Primary: alle accounts kunnen games starten, autoupload van save files en automatisch pre-loaden/downloaden in rest mode.
Secondary: alleen het account zelf kan de games starten, save files moet je handmatig uploaden, pre-loads/downloads moeten handmatig gedownload worden; werkt niet in rest mode automatisch.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Kan ook zijn dat het logo een reflecterende laag heeft en dit puur reflectie is van de flitser van de camera.
Desalniettemin interessante foto
Als je op Twitter zoekt wordt er wel het een en ander gemeld over de ps4 pro.rajackar schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:22:
[...]
Goed nieuws
Thanks!
Wel raar dat er zo weinig over gemeld wordt.
Ik denk dat ze nu daarom gekozen hebben om puur de journalisten dit te laten zien en hun straks erover laten vertellen. Net als met Paystation VR is dit iets dat je zelf met eigen ogen moet zien om het effect te kunnen begrijpen.
[ Voor 12% gewijzigd door ThaBEN op 02-11-2016 14:49 ]

bron: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1305671
[ Voor 7% gewijzigd door Recon24 op 02-11-2016 15:05 ]
YouTube: PS4 Pro: My First Hands On Impressions! | PS4 Pro/PSVR Games/Hardwar...
Klinkt nu al goed! Helaas geen woord over het geluidsniveau van de fan, wel dat die niet oververhit raakt ofzo iets.BasGrunn schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:07:
Hier iemand die erg blij wordt van wat hij gezien heeft op de PS4 pro. Volgens zijn woorden: "the hype is real, the hype is real"..
YouTube: PS4 Pro: My First Hands On Impressions! | PS4 Pro/PSVR Games/Hardwar...
Heb je hier een bron van en welke winkel betreft dit? De medewerker in Eindhoven vertelde mij dat de oude PS4 zelfs eerst getest moet worden voordat je de PS4 Pro meer naar huis krijgt. Tevens kon dit een tijdje duren omdat ze het testen afhandelen in volgorde waarop de oude PS4's binnenkomen. Pre-order datum van de PS4 Pro maakt dus niets uit...Davith78 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:55:
[...]
Ik ga mijn PS4 ook inruilen bij GM. Je mag van hun eerst de Pro mee naar huis nemen, thuis de data overzetten via een ethernet kabel (je koppelt de PS4 en de Pro hiermee rechtstreeks aan elkaar) en als je binnen een week de PS4 inlevert krijg je cash geld terug. Wel voor de zekerheid even overleggen met de verkoper.
Nee, ik ben géén Belg!
Zelfde geldt voor Game Mania Maastricht.EvEs0r schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:20:
[...]
Heb je hier een bron van en welke winkel betreft dit? De medewerker in Eindhoven vertelde mij dat de oude PS4 zelfs eerst getest moet worden voordat je de PS4 Pro meer naar huis krijgt. Tevens kon dit een tijdje duren omdat ze het testen afhandelen in volgorde waarop de oude PS4's binnenkomen. Pre-order datum van de PS4 Pro maakt dus niets uit...
Eerst oude PS4 inleveren, lliefst een aantal dagen voor de release van de PRO.
Dan gaan ze in volgorde van inleveren PS4 alles controleren en ontvang je als dat klaar is een bericht dat je de PRO kan afhalen. Dit kon enkele dagen in beslag nemen.
De enige vraag die ik nog wil weten is hoeveel rpm de 1tb schijf is die in de PS4 pro zit.Nieuwevolger schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:51:
Morgen om 12 uur mogen de journalisten praten over wat ze hebben beleefd op het future of play event, zegt jan van pu.nl net op twitter.
7200 of 5400?
Dan weet ik of ik de 1tb 7200 rpm HDD die ik in mijn huidige PS4 heb geplaatst eruit moet halen of kan laten zitten.
Indien ik hem laat zitten krijg ik van Game Mania €50 meer retour voor mijn ingeleverde PS4. Maar indien de 1tb schijf in de Pro langzamer is wil ik deze uiteraard in de Pro plaatsen.
Iemand die de snelheid van de HDD kan bevestigen?
Dat zijn de dingen die ik een week voor release wil horen
Persoonlijk hecht ik weinig waarde aan uitspraken van gesponsorde tijdschriften.BasGrunn schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:05:
Jan van Power Unlimited reageerde net op een tweet van mij wat zijn indruk was van de PS4 pro. Volgens hem gaan de spellen er van heel mooi tot belachelijk mooi uitzien in combinatie met een goede tv.
Dat zijn de dingen die ik een week voor release wil horen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Is PU gesponsord door Sony? Wist ik niet...Exirion schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:12:
[...]
Persoonlijk hecht ik weinig waarde aan uitspraken van gesponsorde tijdschriften.
Hoe weet je dat PU gesponsord wordt door Sony?Exirion schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:12:
[...]
Persoonlijk hecht ik weinig waarde aan uitspraken van gesponsorde tijdschriften.
Dat zeg ik helemaal niet. Maar net als bij game reviews kun je je vraagtekens plaatsen bij de lovende woorden in reviews omdat het publiek er regelmatig anders over denkt. De media doen graag mee aan een hype, want ze leven van publiciteit.BasGrunn schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:15:
Hoe weet je dat PU gesponsord wordt door Sony?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik heb er in ieder geval een positief gevoel over na alles wat ik er over gezien en gelezen heb. We zullen het zien over een week of het de investering waard is . Ik kijk er in ieder geval erg naar uit.....
[ Voor 15% gewijzigd door Nieuwevolger op 02-11-2016 17:28 ]
Ik koop 'm sowieso wel, want slechter zal ie in ieder geval niet zijn. Maar op basis van circulerende specs van de Pro kun je concluderen dat ie onmogelijk games in 4K kan renderen met dezelfde kwaliteit en performance als de oude PS4 in HD-resolutie. Ik ben dus bang dat de mensen die speciaal een 4K TV hebben gekocht bedrogen uit gaan komen, maar we zullen het zien. Voor zwaardere grafische effecten en stabiele framerates in HD zal ie in ieder geval wel een flinke boost gevenBasGrunn schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:21:
Ik heb er in ieder geval een positief gevoel over na alles wat ik er over gezien en gelezen heb. We zullen het zien over een week of het de investering waard is . Ik kijk er in ieder geval erg naar uit.....
2.5" is meestal 5400 RPM, dus ik denk gewoon 5400 RPM. In de XB1 "S" zit een 2 TB Samsung/Seagate met gewoon 5400 RPM.ThaBEN schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:56:
[...]
De enige vraag die ik nog wil weten is hoeveel rpm de 1tb schijf is die in de PS4 pro zit.
7200 of 5400?
Dan weet ik of ik de 1tb 7200 rpm HDD die ik in mijn huidige PS4 heb geplaatst eruit moet halen of kan laten zitten.
Indien ik hem laat zitten krijg ik van Game Mania €50 meer retour voor mijn ingeleverde PS4. Maar indien de 1tb schijf in de Pro langzamer is wil ik deze uiteraard in de Pro plaatsen.
Iemand die de snelheid van de HDD kan bevestigen?
Ik zou vandaag de nieuwe Seagate (kuch kuch) Firecuda 2 TB binnen moeten krijgen. Dat is een SSHD met een SATA3 (6 Gbps) interface. Maar drive is "gewoon" 5400 RPM. Plan is om deze in m'n Pro te stoppen.
Zie:
http://www.seagate.com/nl.../firecuda/#2-5-inch-specs
Over die Samsung gaan de vreemdste verhalen, vooral dat ze "piepen" (screeching sound). DIe heb ik ook nog liggen, maar gebruik ik liever niet.
7200RPM drives kunnen ook meer geluid maken en trekken (iets) meer stroom.
De PS4 had een USB3 naar SATA2 bridge chip. Schijnt dat de Pro SoC (net als de XB1 "S") een native SATA3 i/f heeft, maar ik heb nog geen teardown gezien.
[ Voor 9% gewijzigd door loekf2 op 02-11-2016 17:48 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
De ps4 pro gebruikt dan ook bij veel aangekondigde games een techniek waarbij hun dubbel aantal pixels als 1080p wordt gerenderd, de overige pixels worden dan berekend en upgescaled. Dit schijnt een hele effectieve manier van upscaling en komt bij 4k in de buurt.Exirion schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:27:
[...]
Ik koop 'm sowieso wel, want slechter zal ie in ieder geval niet zijn. Maar op basis van circulerende specs van de Pro kun je concluderen dat ie onmogelijk games in 4K kan renderen met dezelfde kwaliteit en performance als de oude PS4 in HD-resolutie. Ik ben dus bang dat de mensen die speciaal een 4K TV hebben gekocht bedrogen uit gaan komen, maar we zullen het zien. Voor zwaardere grafische effecten en stabiele framerates in HD zal ie in ieder geval wel een flinke boost geven
Hoeveel polygonen zitten we onderhand bij die game,Nieuwevolger schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:26:
Ik las een tweet van een andere journalist dat hdr bij gran turismo sport indrukwekkend is.
Laten we eerlijk zijn: dit is natuurlijk gewoon een halfbakken knutseloplossing om de marketeers leuk overal over 4K te kunnen laten praten. Hetzelfde had je destijds met de 'HD' DVD-spelers die PAL/NTSC-resolutie opschaalden naar HD. Sommige spelers deden dat beter dan alle TV's, maar sommige high end TV's waren beter dan menig DVD-speler. Het kan zijn dat Sony de extra power gebruikt om niet domweg te upscalen maar daadwerkelijk meer pixels te renderen dan 1920x1080, en dat vervolgens te schalen. Dat kan beter zijn dan 1080p opschalen naar 4K in de TV, maar we weten het pas als we het zien. Echte 4K duurt in ieder geval nog wel even een paar jaar tot een PS5, en de hype die Sony nu heeft geschapen rondom 4K vind ik twijfelachtig.Nieuwevolger schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:47:
De ps4 pro gebruikt dan ook bij veel aangekondigde games een techniek waarbij hun dubbel aantal pixels als 1080p wordt gerenderd, de overige pixels worden dan berekend en upgescaled. Dit schijnt een hele effectieve manier van upscaling en komt bij 4k in de buurt.
Het zal mij aan mijn reet roesten op welke manier er verbeteringen worden toegepast en wat voor marketing term daarvoor misbruikt wordt. Als ik er maar op vooruitga (ook jouw conclusie) en het er beter uitziet dan mijn PS4 op mijn 4k tv. En native 4k is wel degelijk al mogelijk. Alleen geven wij allemaal veel meer om graphics die niet teveel onderdoen voor pc games of wat wij van de techniek verwachten, om het niet teveel last gen, maar next gen te doen lijken. Niet erg, want velen zitten toch ver van de tv af.Exirion schreef op woensdag 02 november 2016 @ 18:02:
[...]
Laten we eerlijk zijn: dit is natuurlijk gewoon een halfbakken knutseloplossing om de marketeers leuk overal over 4K te kunnen laten praten. Hetzelfde had je destijds met de 'HD' DVD-spelers die PAL/NTSC-resolutie opschaalden naar HD. Sommige spelers deden dat beter dan alle TV's, maar sommige high end TV's waren beter dan menig DVD-speler. Het kan zijn dat Sony de extra power gebruikt om niet domweg te upscalen maar daadwerkelijk meer pixels te renderen dan 1920x1080, en dat vervolgens te schalen. Dat kan beter zijn dan 1080p opschalen naar 4K in de TV, maar we weten het pas als we het zien. Echte 4K duurt in ieder geval nog wel even een paar jaar tot een PS5, en de hype die Sony nu heeft geschapen rondom 4K vind ik twijfelachtig.
Ik geloof best de journalisten die zeggen dat de Pro weer een leuk hebbedingetje is. En als we bedenken dat wij er slechts €399 voor hoeven te betalen, dan kan er weinig mislukken
Het boeit mij persoonlijk niet of het wel of niet Native is. Als het er maar goed en strak uitziet. Dit laatste is door verschillende gamejournalisten bevestigd.....
Vandaag was ik in de winkel en de verkoper wist het niet zeker maar zei het volgende: ik verwacht dat de meeste mensen hun oorspronkelijke kleinere hdd er terug in zetten maar qua vergoeding wordt er van de oorspronkelijke playstation uitgegaan. Ook nog even gevraagd of ik mijn ooit opengeschroefde playstation kon inruilen maar hij zei van niet(dacht ik eigenlijk al)
Be my guest als je met de hype mee wilt gaan, maar bedenk je wel dat je het hier over gamejournalisten hebt. Deze zijn vaak niet gespecialiseerd in hardware en beeldtechniek.BasGrunn schreef op woensdag 02 november 2016 @ 18:27:
Iedereen die het tot nu toe echt gezien heeft, is positief verrast. Native 4k of niet....
Het boeit mij persoonlijk niet of het wel of niet Native is. Als het er maar goed en strak uitziet. Dit laatste is door verschillende gamejournalisten bevestigd.....
Ten eerste hebben de "journalisten" deze presentatie gekregen in meest optimale omstandigheden. Misschien zelfs op een TV die nog niet voor de consument te verkrijgen is.
Daar naast kan ik je uit ervaring vertellen dat er genoeg gamejournalisten (iig in Nederland) zijn die een TV/monitor uitpakken en gaan spelen terwijl ze geen idee hebben wat bepaalde instellingen kunnen toevoegen aan de game ervaring. Als ze een "uit de doos" TV gewend zijn dan is alles wat ze bij Sony te zien krijgen hoe dan ook een dikke upgrade.
Damn, je wil niet eens weten hoeveel gamers in dit topic alle settings op standaard hebben staan.
Ik zeg dus niet dat de informatie niet klopt, maar voor mij blijft het eerst zien dan geloven.
Mocht je in de buurt van Groningen wonen, ben je in elk geval van harte uitgenodigd om het met eigen ogen te komen bekijken of je het wat vindt.....
Ik vraag me af of en hoe ze daadwerkelijk dat nachecken.SmooK schreef op woensdag 02 november 2016 @ 19:18:
Even wat over de game mania inruilactie.
Vandaag was ik in de winkel en de verkoper wist het niet zeker maar zei het volgende: ik verwacht dat de meeste mensen hun oorspronkelijke kleinere hdd er terug in zetten maar qua vergoeding wordt er van de oorspronkelijke playstation uitgegaan. Ook nog even gevraagd of ik mijn ooit opengeschroefde playstation kon inruilen maar hij zei van niet(dacht ik eigenlijk al)
De doos hoef je niet in te leveren (brengt ook niet meer waarde op) dus daaraan kunnen ze het niet zien als je die niet meelevert.
Ben zelf vandaag door Game Mania gebeld, over deze actie ging het. Dat als ik daaraan mee wil doen ik m voor zondag moet leveren. Of donderdag en dan later het bedrag ophaal (en in eerste instantie het volledige bedrag van de ps4 pro betaal).
Dit was Game Mania Almere dus ik weet niet of het winkel-specifiek is.
Ben er zelf niet tegenin gegaan, i.v.m tentamens ligt hij toch niks te doen en dit zal tot release (heb ik mn laatste tentamen) wel blijven, zal m dit weekend wel brengen. Heb alleen nog gevraagd of ik eventueel een dagje later de ps4 pro kan ophalen, dat was geen probleem. (Had daarvoor ook al 50euro voorbetaalt dus ze houden hem maar vast
Je kan gewoon aan de hand van de serienummer genoeg info vinden over een PS4 hoorHedgy schreef op woensdag 02 november 2016 @ 20:03:
[...]
Ik vraag me af of en hoe ze daadwerkelijk dat nachecken.
De doos hoef je niet in te leveren (brengt ook niet meer waarde op) dus daaraan kunnen ze het niet zien als je die niet meelevert.
Ben zelf vandaag door Game Mania gebeld, over deze actie ging het. Dat als ik daaraan mee wil doen ik m voor zondag moet leveren. Of donderdag en dan later het bedrag ophaal (en in eerste instantie het volledige bedrag van de ps4 pro betaal).
Dit was Game Mania Almere dus ik weet niet of het winkel-specifiek is.
Ben er zelf niet tegenin gegaan, i.v.m tentamens ligt hij toch niks te doen en dit zal tot release (heb ik mn laatste tentamen) wel blijven, zal m dit weekend wel brengen. Heb alleen nog gevraagd of ik eventueel een dagje later de ps4 pro kan ophalen, dat was geen probleem. (Had daarvoor ook al 50euro voorbetaalt dus ze houden hem maar vast)
Ik ga even navragen bij mij in de stad hoe het precies zit. Ik heb geen 500GB hdd meer en ga echt niet mn 2TB inleveren voor €150.
Ik wil gewoon mn PS4 inleveren met de 1TB disk van de Pro voor €200. Kan dit niet of willen ze max €150 geven (al heb ik dus 2TB of 1TB) dan mogen ze lekker dromen. Dan verkoop ik het wel via marktplaats alsnog.
[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 02-11-2016 20:13 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Haha bedankt, maar daar woon in niet in de buurt. En ik heb al een geschikte TV staan en de pro staat bij de plaatselijke supermarkt te wachten als ik weer in Nederland ben dus ik ga het vanzelf zien.BasGrunn schreef op woensdag 02 november 2016 @ 20:01:
Je hebt vast een punt. De heren van digital foundry hebben zich hiernaast ook erg positief uitgesproken over de pro. Hier hecht ik dan ook meer waarde aan dan bijvoorbeeld een zuurpruim van een Boris van Gamekings die vaak de feiten verdraait en zich niet goed ingelezen heeft in de materie.
Mocht je in de buurt van Groningen wonen, ben je in elk geval van harte uitgenodigd om het met eigen ogen te komen bekijken of je het wat vindt.....
Steeds meer games lijken gewoon prima 1080p ondersteuning te hebben, dus dat is uitstekend nieuws.
We are definitely supporting HDR, on both the PS4 Pro and the base model PS4. If the game detects an HDR TV, it will start in HDR mode. HDR works in all resolutions mentioned below.
If you have a PS4 Pro, and are outputting to a 1080p TV, The Witness will render at 1080p, 60fps, 4x MSAA (which is substantially higher than the base PS4’s 900p, 60fps, 2x MSAA). This is the same as we announced in the earlier posting.
If you have a PS4 Pro, and are outputting to a 4k TV, then you get a choice of two modes from the options menu:
(a) 1440p rendering of the game world, upscaled to 4k, text and UI rendered at 4k, 60fps
(b) 4k rendering for everything, 30fps
We added option (b) because a lot of people seem to want it, and it does look really good!
Ja en met opties voor Native 4k @ 30fps of 1440p upscalen @60fps. Nu hopen dat meer devs dit soort opties toepassen. Hoe meer opties hoe beter. Zo kan je meer mensen tevreden stellen.bram1984 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:44:
The Witness PS4 Pro patch: http://the-witness.net/news/2016/11/ps4-pro-patch-update/
Steeds meer games lijken gewoon prima 1080p ondersteuning te hebben, dus dat is uitstekend nieuws.
[...]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik had het gevraagd aan de klantenservice van GM, via email. Het ging niet over een specifieke winkel. Dit was mijn vraag:EvEs0r schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:20:
[...]
Heb je hier een bron van en welke winkel betreft dit? De medewerker in Eindhoven vertelde mij dat de oude PS4 zelfs eerst getest moet worden voordat je de PS4 Pro meer naar huis krijgt. Tevens kon dit een tijdje duren omdat ze het testen afhandelen in volgorde waarop de oude PS4's binnenkomen. Pre-order datum van de PS4 Pro maakt dus niets uit...
"Ik wil dus graag mijn data van de PS4 overzetten naar de PS4 Pro. Naar wat ik begreep is dit niet mogelijk in de winkel. Is er eventueel de mogelijkheid dat ik de PS4 Pro bij jullie koop, het volledige bedrag betaal, thuis de data overzet en op een ander tijdstip mijn oude PS4 alsnog bij jullie kan komen inleveren?"
Het antwoord wat ik kreeg:
"Dat kan! Maak er dan wel zeker melding van als je de Pro komt ophalen. Als je je oude PS4 toestel dan binnen de week inlevert, dan krijg je het afgesproken bedrag cash terug."
Nou vind ik het wel verwarrend worden, ik las hier net berichten dat je van tevoren je PS4 moet inleveren bij GM. Misschien is dat alleen als je op de dag van release de Pro wilt ophalen ofzo? Dat hoeft voor mij sowieso niet, ik heb geen haast.
Zwart was overigens ook echt zwart wat volgens mij ook een van de krachten v/d oled techniek is. Tldr als ik het budget beschikbaar had was ik direct ook op jacht gegaan om deze tv aan te schaffen.
Btw voor de volgende,misschien guitar hero als test case gebruiken, sommige oude versies hadden dacht ik ook een ingebouwde lag test. En super meatboy lijkt me ook een goede test game. Al hoewel die 8bit gfx bijna blasphemy zijn op zo'n mooi schern
Then again gameplay over gfx!
rajackar schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:40:
[...]
Persoonlijk denk ik dat je je een beetje blind staart op de cijfers.
Ik heb toevallig die B6V hier staan ook voor snelle respons games werkt hij fantastisch. Ik heb Sagat hier over de vloer gehad die het graat wilde uitproberen en die kon dat beamen met oa street fighter 5.
Ook kan ik nu al HDR gamen met Deus Ex en ook daar merk ik geen verschil en heb ik absoluut geen last van input lag.
Wat nits betreft, vanaf 540 nits kan een tv het UHD premium certificaat krijgen waarmee ook goede HDR weergave is gegarandeerd.
Ik kan ook bevestigen dat de B6V zoveel llicht produceert dat je af en toe met je ogen zit te knijpen.
Dat HDR nog in ontwikkeling is ben ik met je eens. Het leuke hier is dat de B6V zowel HDR10 als Dolby Vision ondersteunt. Ook de nog in ontwikkeling zijnde standaard, waarvan de naam me nu even ontschoten is, zal door LG in alle 2016 modellen worden toegevoegd middels een firmware update.
En ik zal het hier nogmaals posten, als je in de buurt van Utrecht woont mag je altijd even langs droppen om het zelf te verifiëren
10 second ninja DONE
Heb van genoeg mensen gehoord die het gevraagd hadden, en ook van mijn lokale GM, dat als je zelf er een 1TB in hebt gezet je gewoon €200 er voor terug krijgt en niet €150. Ook vertelde ze mij gisteren niet dat ik 'm speciaal voor as. zondag al moet inleveren, ik vroeg of ik 'm op de 11e of 12e, of misschien pas de 14e kon komen omruilen, was geen enkel probleem.Davith78 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 22:45:
[...]
Ik had het gevraagd aan de klantenservice van GM, via email. Het ging niet over een specifieke winkel. Dit was mijn vraag:
"Ik wil dus graag mijn data van de PS4 overzetten naar de PS4 Pro. Naar wat ik begreep is dit niet mogelijk in de winkel. Is er eventueel de mogelijkheid dat ik de PS4 Pro bij jullie koop, het volledige bedrag betaal, thuis de data overzet en op een ander tijdstip mijn oude PS4 alsnog bij jullie kan komen inleveren?"
Het antwoord wat ik kreeg:
"Dat kan! Maak er dan wel zeker melding van als je de Pro komt ophalen. Als je je oude PS4 toestel dan binnen de week inlevert, dan krijg je het afgesproken bedrag cash terug."
Nou vind ik het wel verwarrend worden, ik las hier net berichten dat je van tevoren je PS4 moet inleveren bij GM. Misschien is dat alleen als je op de dag van release de Pro wilt ophalen ofzo? Dat hoeft voor mij sowieso niet, ik heb geen haast.
Ik ga toch echt niet 5 dagen zonder zitten, dan word ik gillend gek!
Geweldig nu mag een PS4 zich pc noemen.bram1984 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:44:
The Witness PS4 Pro patch: http://the-witness.net/news/2016/11/ps4-pro-patch-update/
[...]
Dit is toch wel een groot verschil, als meer spellen dit soort voordeel gaan krijgen op een HDTV dan loont het zeker de moeite om een Pro te gaan halenbram1984 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:44:
If you have a PS4 Pro, and are outputting to a 1080p TV, The Witness will render at 1080p, 60fps, 4x MSAA (which is substantially higher than the base PS4’s 900p, 60fps, 2x MSAA). This is the same as we announced in the earlier posting.
PSN ID: Svennie-NL
Tomb RaiderSvennie schreef op donderdag 03 november 2016 @ 07:14:
[...]
Dit is toch wel een groot verschil, als meer spellen dit soort voordeel gaan krijgen op een HDTV dan loont het zeker de moeite om een Pro te gaan halen
Deus Ex
Horizon
GT Sport
En nog wel een paar.
dat die spellen patches uit brengen was al vermeld maar er is van nog niet veel spellen bekend wat nu precies het verschil gaat zijn tussen de PS4 en de Pro en dat wordt nu langzaam aan duidelijk en dat verschil is groter dan ik dacht dat het zou zijn.bram1984 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 07:24:
[...]
Tomb Raider
Deus Ex
Horizon
GT Sport
En nog wel een paar.
10 second ninja DONE
Anders gaat het enkel wanneer je de backup hebt gemaakt op een PS4 die je als 'Primary console' hebt ingesteld en via het account welke gelinkt is met PSN. Met offline accounts die nooit verbinding hebben gehad met PSN is het niet mogelijk om content te restoren op een andere PS4.
- Log in op je profiel welke met internet is verbonden
- Sluit een USB apparaat aan (bijvoorbeeld externe HDD)
- Maak een Backup
- Synchroniseer je trophies
- Deactiveer deze PS4 als je Primary console (ZEER BELANGRIJK!)
- Kies vervolgens in je menu voor initialise (alle gegevens worden gewist!)
- Log in op je nieuwe PS4 met hetzelfde account
- Maak verbinding met internet.
- Stel de nieuwe PS4 in als je Primary console
- Sluit het USB apparaat aan waarmee je de backup hebt gemaakt.
- Kies voor de optie Restore.
- Sync je trophies opnieuw
[ Voor 12% gewijzigd door ThaBEN op 03-11-2016 09:21 ]
Je kan alles overzetten met een netwerkkabel. Ik neem aan dat er dan niet een compleet ander OS wordt geïnstalleerd. Volgens mij is er nog geen keiharde bevestiging, maar alle games die nu op de oude PS4 staan, krijgen ook allemaal de Pro patch binnen, dus kan me niet voorstellen dat het een probleem gaat zijn.Sagat schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:10:
Is er al bevestigd dat een ps4 'vanilla' back up ook gerestored kan worden op een ps4 pro? Lijkt haast onvoorstelbaar dat het niet zo is, maar ps vr die geen hdr toe laat vond (want is inmiddels fix voor?) ik ook zo'n facepalmpje........
Voor dat HDR verhaal heb je een HDMI splitter nodig. Ik heb hier dinsdag een oplossing voor gepost hier. Heel goedkoop dingetje.
Dus ik verwacht dat Game Mania deze denkt te kunnen verkopen voor sinterklaas en de kerstdagen.
Zal tegen die tijd vast wel een leuke actie komen voor een 2e hands PS4 met wat games ofzo.
[ Voor 34% gewijzigd door ThaBEN op 03-11-2016 09:30 ]
klinkt logisch, ze hebben er ook bij gezegd "zo lang de voorraad strekt" dus het zou kunnen dat ze een max aantal "oude" PS4's accepteren om er niet mee te blijven zittenThaBEN schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:24:
De omruilactie bij Game Mania loopt tot 04-12-2016 (1 dag voor sinterklaas).
Dus ik verwacht dat Game Mania deze denkt te kunnen verkopen voor sinterklaas en de kerstdagen.
Zal tegen die tijd vast wel een leuke actie komen voor een 2e hands PS4 met wat games ofzo.
Wat ik mij nou afvraag hè, is of ik nou ook de 1080p optie krijg wanneer ik mijn komende Pro forceer op 1080p output naar mijn 4k tv. Ik verwacht van wel aangezien je bij de huidige ook van alles naar wens kunt instellen in de output instellingen. En tevens vraag ik mij af waar je dan het meeste voordeel uit haalt wanneer je toch niet dicht achter je tv zit. Dus of bijvoorbeeld de vegetatie of textures in zo'n spel op beide resoluties dan op ultra high staat ofzo, en er alleen verschil zit in resolutie en zaken als MSAA. Dat wordt wachten tot eind volgende week voor hier echt een antwoord op komt denk ik zo.bram1984 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:44:
[...]
Ik hoef geen 4K, maar wil in Multiplayers (BF1 etc) 1080p met een stabiele framerate met extra textures enzo (bells and whistles)
Als het alleen voor SP's is, dan haak ik af.
Ik verwacht wel dat games als BF1 op een native resolutie gaan draaien met een locked 60fps.poor Leno schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:35:
Ik wacht nog even wat reviews af, en waarschijnlijk ook de tweede revisie
Ik hoef geen 4K, maar wil in Multiplayers (BF1 etc) 1080p met een stabiele framerate met extra textures enzo (bells and whistles)
Dit ga ik ook doen. Speel momenteel alleen BF1 en FIFA 17, verder heb ik nog een enorme backlog aan hoofdzakelijk Single Player games liggen.poor Leno schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:35:
Ik wacht nog even wat reviews af, en waarschijnlijk ook de tweede revisie
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dit topic is gesloten.
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.