Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Conscience NL schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:47:
Lol, dat nieuws over Bethesda en hun plan om review copies voortaan pas een dag voor release beschikbaar te stellen:

https://bethesda.net/en/a...bethesda-and-game-reviews

[...]

Wat een BS 8)7. Wat maakt het nou uit dat reviewers tegelijk met 'ons' de single player games kunnen ervaren. Bij online-only games (of games waarbij online de kern vormt zoals Destiny) snap ik het nog, maar voor single player games... Het is dat DOOM een uitzondering bleek maar Mafia 3 heeft onlangs alweer bewezen dat er een luchtje aan dit soort praktijken zit.
Ik vind dit ook geen goede zaak en hoop dat veel gamers nu juist extra sceptisch gaan zijn richting games van Bethesda. Ik vind het namelijk niet veel vertrouwen uitstralen in je eigen product als jij als ontwikkelaar er zelf voor zorgt dat reviews pas online kunnen komen na de release van een game. Natuurlijk leven we tegenwoordig in een andere wereld en hebben we vaak te maken met day one patches waardoor het product na zo'n patch heel anders kan zijn dan tijdens het spelen van een reviewcopy die enkele weken eerder verstuurd is. En ja, door de steeds uitgebreidere mogelijkheden van social media zijn veel gamers in staat om binnen enkele uren na release eerste impressies online te gooien waardoor een algemene indruk over de game ontstaat die door een groot deel van de potentiële kopers gelezen kan worden. Helaas mist vaak de nuance bij deze algemene indruk en zie je vaak de extreme meningen hierin naar voren komen.

Ik vind het dan ook een kwalijke zaak als reviews voor release helemaal verdwijnen. Ondanks dat er ook op 'professionele' game reviews genoeg aan te merken valt (denk aan betalingen/dreigementen vanuit uitgevers waardoor sites/magazines niet objectief reviewen) vind ik zelf dat deze reviews een beter, uitgebreider en vooral genuanceerder beeld kunnen geven van een game dan de meningen van gamers die na de eerste paar uur online gooien wat zij ervan vinden. Deze zijn vaak te negatief of positief door te hoge of te lage verwachtingen en bovendien kan een game na enkel de eerste paar uur spelen een ander beeld geven dan dat je zou krijgen nadat je de game volledig uitgespeeld zou hebben.

Persoonlijk koop ik vrijwel nooit een game zonder eerst reviews te hebben gelezen en gameplay te hebben bekeken. De enige games waar ik een uitzondering voor maak zijn games van Naughty Dog en Rockstar, maar dat komt omdat zij mij nog nooit teleurgesteld hebben en ik deze studio's tot de allerbeste in de hele industrie vind behoren. Een pre-order heb ik nog nooit geplaatst en zal ik ook nooit doen, want waarom zou ik me ergens op vast pinnen terwijl er altijd een kans bestaat dat het uiteindelijke product tegen gaat vallen. En voor games van de eerdergenoemde studio's wacht ik simpelweg tot de dag van de release. Nou moet ik hier wel aan toevoegen dat mijn karakter zo is dat ik het niet heel erg vind om een dag meer of minder te moeten wachten.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Need for Speed™ Rivals vanaf €7,99 met de Deal van de Week:

https://store.playstation...d=STORE-MSF75508-DOTW2610

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/19/EP0006-CUSA00168_00-NFS14000PS4000EU/1477443715000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:59
Ik zit meer te wachten tot project cars weer eens in de aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmooK schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:42:
Ik zit meer te wachten tot project cars weer eens in de aanbieding is.
Need for Speed Rivals voor 8 Euro is een leuke opwarmer voordat je Project CARS hebt.

http://www.metacritic.com...n-4/need-for-speed-rivals

80 op MetaCritic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:46:
[...]

Need for Speed Rivals voor 8 Euro is een leuke opwarmer voordat je Project CARS hebt.

http://www.metacritic.com...n-4/need-for-speed-rivals

80 op MetaCritic.
Totaal andere game en dus niet met elkaar te vergelijken in mijn ogen.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Skyrim is binnen! Day-1 patch is al online en 636mb. En wonder boven wonder download hij hem met 10mb per seconde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Here’s the full line-up, available to download from 1st November:

■Everybody’s Gone to the Rapture, PS4
■The Deadly Tower of Monsters, PS4
■DiRT 3, PS3
■Costume Quest 2, PS3
■Letter Quest Remasterd, PS Vita (Cross Buy with PS4)
■Pumped BMX+, PS Vita (Cross Buy with PS4 and PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice, every body gone to the repture zie ik wel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Two new licensed pro controllers announced for PS4 – check out the Nacon Revolution and Razer Raiju:

https://blog.eu.playstati...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CvtPb1UVUAAJfe0.jpg

Zijn deze ook draadloos te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je bent me net voor dennis. Controllers zien er ten minste fency uit. Op 1 van de plaatjes op het ps blog zie je de achter kant van de controller en zit er geen draad aan, mag hopen dat ze draadloos zijn, zou anders wel slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-10 21:32

DarkSide

theres no place like ::1

Volgens mij alleen bedraad te gebruiken.

Dit staat er namelijk bij:
Compatibility with all PS4 systems via the 3m-long secure connection USB cable – detachable for easy storage

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 18:33:
PlayStation Europe ‏

Two new licensed pro controllers announced for PS4 – check out the Nacon Revolution and Razer Raiju:

[afbeelding]

Zijn deze ook draadloos te gebruiken?
Interessant, maar ongetwijfeld een stuk duurder dan die strike pack die ik hier onlangs postte, waarbij je in ieder geval gewoon je eigen controller kan blijven gebruiken (incl. opzetstukjes op de sticks). Werd wel tijd dat men met paddle controllers kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-10 13:06
wie maakt er gebruik van een keyboard en muis op de ps4?
ik zag deze voorbij komen
https://www.nedgame.nl/pl...M7l-PaD-c8CFdVAGwod42wEfg

heeft iemand die? werkt dit met battlefield 1 een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
harrybeuker schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 20:00:

Dat moet je toch juist niet willen? Je hebt toch juist een console vanwege de relaxte stoel + tv setup, itt bureau + PC. ? :/

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online

Mag toch hopen dat je dan niet online gaat spelen, kan me voorstellen dat je met muis+toetsenbord dan een voordeel kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 20:24:
[...]

Dat moet je toch juist niet willen? Je hebt toch juist een console vanwege de relaxte stoel + tv setup, itt bureau + PC. ? :/
Waarom zou dat hiermee niet kunnen? Ik heb op de PS3 ook jarenlang met een muis op de bank gespeeld. Kussens eronder en gaan.
niekvandermeer schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 20:29:
[...]

Mag toch hopen dat je dan niet online gaat spelen, kan me voorstellen dat je met muis+toetsenbord dan een voordeel kan hebben.
Is alles al zo een beetje over gezegd en bovendien is het een licensed product:

Venom -x Speel met je muis en keyboard op je ps4/ps3/360/one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
bram1984 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 20:40:
[...]

Waarom zou dat hiermee niet kunnen? Ik heb op de PS3 ook jarenlang met een muis op de bank gespeeld. Kussens eronder en gaan.
Venom -x Speel met je muis en keyboard op je ps4/ps3/360/one
Imho doet dat afbreuk aan de relaxte console ervaring. Kun je net zo goed weer aan je bureau gaan zitten. En ik vind persoonlijk controller movement ook natuurlijker dan k+m ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 21:05:
[...]

Imho doet dat afbreuk aan de relaxte console ervaring. Kun je net zo goed weer aan je bureau gaan zitten. En ik vind persoonlijk controller movement ook natuurlijker dan k+m ...
Denk dat er toch aardig wat mensen zijn die hun console aangesloten hebben op een monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 21:05:
[...]

Kun je vinden natuurlijk. Ik zat net zo relaxt als nu met mijn controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
Online mikken is zo moeilijk vind ik. Op de pc gaat het mij goed af. Heb echt het gevoel dat er wel meer met k en m spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
harrybeuker schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 21:26:
Online mikken is zo moeilijk vind ik. Op de pc gaat het mij goed af. Heb echt het gevoel dat er wel meer met k en m spelen
Er zullen heus wel meer spelen met K/M, maar er zijn zat goede spelers met de DS3/DS4. Ik ben ook erg goed in FPS shooters geweest met de muis (en nog wel) maar heb toen ook leren moeten mikken met de dualshock 3. Nu gaat me dat ook erg goed af en stond altijd wel in de top 5, 3 of eerste in COD destijds. Natuurlijk kun je niet zo snel en zo precies als met een muis aimen, maar je kan wel erg goed worden. Vergt veel oefenen en tijd, maar dat was met de muis ook het geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34

Kun je beter een xim4 nemen. Kun je zelf een muis kiezen die je fijn vind. Heb er zelf een ps nav controller bij. Speelt relaxt op de bank en met een hard muismatje erbij ben je klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bajan schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 22:43:
[...]

Kun je beter een xim4 nemen. Kun je zelf een muis kiezen die je fijn vind. Heb er zelf een ps nav controller bij. Speelt relaxt op de bank en met een hard muismatje erbij ben je klaar.
170 euro al voor een xim is duur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Vanavond 3,5 uur Skyrim gespeeld, kan hem van harte aanraden, ziet er erg goed uit en speelt nog altijd fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 11:45
bram1984 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 21:11:
[...]

Kun je vinden natuurlijk. Ik zat net zo relaxt als nu met mijn controller.
Ik kan nu zeggen dat ik eindelijk gewend ben aan de controller, maar ik heb meer last van mn handen na 5 uur met de controller, dan na 5 uur met een muis gamen. Vooral in Destiny, waar je om te rennen de linker ppook moet indrukken, wat niet altijd even lekker gaat. Mn duimen (vooral de linker) zijn dan ook helemaal brak.

Dat en als het spannend wordt houd je hem veel te krampachtig vast. Een keyboard kun je niet vasthouden :)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Edit: Ik ben blind. 8)7

[ Voor 94% gewijzigd door Alvanosa op 27-10-2016 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
basset schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:10:
[...]

Ik kan nu zeggen dat ik eindelijk gewend ben aan de controller, maar ik heb meer last van mn handen na 5 uur met de controller, dan na 5 uur met een muis gamen. Vooral in Destiny, waar je om te rennen de linker ppook moet indrukken, wat niet altijd even lekker gaat. Mn duimen (vooral de linker) zijn dan ook helemaal brak.

Dat en als het spannend wordt houd je hem veel te krampachtig vast. Een keyboard kun je niet vasthouden :)
Kwestie van gewenning. En verder is de vraag hoe je hem vast houdt. Gewoon in de lucht of steun je ergens op? Maar goed, er is overal aan te wennen. Ga maar eens een uurtje Just Dance doen (even als voorbeeld). Dan ben je ook kapot. Doe je dat elke dag, dan heb je er op den duur geen probleem mee.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dan moet je zo'n FPS Strike Pack met paddles nemen. Die kun je zo instellen dat, zodra jij de linker pook naar voren duwt, je ook automatisch gaat rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-10 16:02
bram1984 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:34:
[...]

Dan moet je zo'n FPS Strike Pack met paddles nemen. Die kun je zo instellen dat, zodra jij de linker pook naar voren duwt, je ook automatisch gaat rennen.
Dan moet je die eerst naar NL zien te krijgen. Zou er graag eentje willen maar om hem zelf in us op te halen gaat mij wat ver :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
KookSpook schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:40:
[...]

Dan moet je die eerst naar NL zien te krijgen. Zou er graag eentje willen maar om hem zelf in us op te halen gaat mij wat ver :'(
Of de 26$ verzend + importkosten hier naar Spanje maken het voor mij nou ook niet echt aantrekkelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Alvanosa op 27-10-2016 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KookSpook schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:40:
[...]

Dat is wel een puntje ja. Je kent niet toevallig iemand in de VS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
bram1984 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:44:
[...]

Dat is wel een puntje ja. Je kent niet toevallig iemand in de VS?
Nee helaas zo internationaal ben ik niet. Hopelijk gaat een bedrijf in NL dat ding een keer importeren

Edit: zie net dat videogamesplus hem ook verkoopt. Die versturen wel naar NL _/-\o_

https://www.videogamesplu...nfo.php?products_id=23697

[ Voor 33% gewijzigd door KookSpook op 27-10-2016 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
PS+ games sla ik denk weer over in november. Niet echt mijn ding :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:45
[...]

Ik heb dat gevoel heel erg met mijn rechter wijsvinger bij race games waarbij R2 gas geven is haha.
En vroeger met mijn duim waarbij X nog gas geven was. Maar ik ben de laatste tijd meer van het pauze nemen tijdens het gamen. Zeker bij een spel als Trackmania Turbo waarbij de snelheid erg hoog ligt wil ik nog wel eens even een kwartiertje wat anders doen. Bij een game als AC of GTA die veel rustiger ogen hou ik het dan weer langer vol.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-10 20:45

JSchut

.....

Jasphur schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:15:
[...]

Ik heb dat gevoel heel erg met mijn rechter wijsvinger bij race games waarbij R2 gas geven is haha.
En vroeger met mijn duim waarbij X nog gas geven was. Maar ik ben de laatste tijd meer van het pauze nemen tijdens het gamen. Zeker bij een spel als Trackmania Turbo waarbij de snelheid erg hoog ligt wil ik nog wel eens even een kwartiertje wat anders doen. Bij een game als AC of GTA die veel rustiger ogen hou ik het dan weer langer vol.
Dat had ik met driveclub :D Soort van spierpijn in mijn wijsvinger hehe.

Xbox 360 controller lag mij altijd veel beter. Misschien dat ik wel zo'n controller ga overwegen. Vooral die met de linker stick hoger zoals bij de xbox.

[ Voor 10% gewijzigd door JSchut op 27-10-2016 10:29 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:28:
[...]

Dat had ik met driveclub :D Soort van spierpijn in mijn wijsvinger hehe.

Xbox 360 controller lag mij altijd veel beter. Misschien dat ik wel zo'n controller ga overwegen. Vooral die met de linker stick hoger zoals bij de xbox.
Kun je toch gewoon eenvoudig oplossen met opzetstukjes?

Ik heb nu op de linker stick een hoge domed (fijner met rennen als je die continue vooruit moet duwen) en de rechter is hoog en concaved (beter voor aimen en rondkijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:44:
[...]

Kun je toch gewoon eenvoudig oplossen met opzetstukjes?

Ik heb nu op de linker stick een hoge domed (fijner met rennen als je die continue vooruit moet duwen) en de rechter is hoog en concaved (beter voor aimen en rondkijken).
Ik bedoel hoger qua positie op de controller. Dus de stick en dpad omgedraait zeg maar.

De Nacon heeft dat. De Razor niet.

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 27-10-2016 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
En nu ga ik huilen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha. Vooralsnog zijn ze alleen via Amazon en Gamestop te bestellen.

Ik kreeg gisteren een mail van Collective Minds dat ze gisteren zijn begonnen met de voorraad distributie richting de retailers. Hopelijk vandaag of morgen dus op voorraad.

Ze zijn overigens wel bezig om wereldwijde distributie mogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Grappig om te lezen dat zoveel mensen hun controller customizen. Ik heb altijd prima met de DS3 kunnen spelen en dat geldt voor de DS4 net zo goed (ik moet hier wel aan toevoegen dat de DS4 vele malen lekkerder in de handen ligt). Gelukkig tot op heden ook nog nooit ergens echt last van gekregen en bovendien behaal ik mijn doelen eigenlijk ook altijd wel, dus ik denk dat ik door die redenen nog nooit heb overwogen om mijn controller te customizen. Scheelt wel dat ik vrijwel geen FPS en/of online speel. Alleen Battlefront heb ik gespeeld en dat ging me nog best redelijk af na het een tijdje intensief gespeeld te hebben.

Nou zou het wel zo kunnen zijn dat door customizing het allemaal wat relaxter wordt, maar daar heb ik dus eigenlijk nog nooit aan gedacht. Ik moet wel zeggen dat die paddles die ik voorbij heb zien komen interessant zijn. De gedachte dat je vingers niet meer van de pookjes hoeven en je bepaalde dingen met die paddles zou kunnen besturen zou wel een vooruitgang zijn lijkt me.

Ik heb in het verleden trouwens vaak gelezen dat mensen de plaatsing van de pookjes en d-pad op de Xbox-controller veel fijner vinden dan op de DS. Nou zag ik dat net ook weer voorbij komen. Nou heb ik zelf ooit heel lang geleden eens een Xbox360 controller in mijn handen gehad, maar dat is zo lang geleden dat ik het me niet meer goed kan herinneren. Wat is daar dan zoveel fijner aan? Heeft dat puur met ergonomie te maken? Mij lijkt het juist raar als die pookjes niet op dezelfde hoogte zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
dvd-linden schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:01:
Grappig om te lezen dat zoveel mensen hun controller customizen. Ik heb altijd prima met de DS3 kunnen spelen en dat geldt voor de DS4 net zo goed (ik moet hier wel aan toevoegen dat de DS4 vele malen lekkerder in de handen ligt). Gelukkig tot op heden ook nog nooit ergens echt last van gekregen en bovendien behaal ik mijn doelen eigenlijk ook altijd wel, dus ik denk dat ik door die redenen nog nooit heb overwogen om mijn controller te customizen. Scheelt wel dat ik vrijwel geen FPS en/of online speel. Alleen Battlefront heb ik gespeeld en dat ging me nog best redelijk af na het een tijdje intensief gespeeld te hebben.

Nou zou het wel zo kunnen zijn dat door customizing het allemaal wat relaxter wordt, maar daar heb ik dus eigenlijk nog nooit aan gedacht. Ik moet wel zeggen dat die paddles die ik voorbij heb zien komen interessant zijn. De gedachte dat je vingers niet meer van de pookjes hoeven en je bepaalde dingen met die paddles zou kunnen besturen zou wel een vooruitgang zijn lijkt me.

Ik heb in het verleden trouwens vaak gelezen dat mensen de plaatsing van de pookjes en d-pad op de Xbox-controller veel fijner vinden dan op de DS. Nou zag ik dat net ook weer voorbij komen. Nou heb ik zelf ooit heel lang geleden eens een Xbox360 controller in mijn handen gehad, maar dat is zo lang geleden dat ik het me niet meer goed kan herinneren. Wat is daar dan zoveel fijner aan? Heeft dat puur met ergonomie te maken? Mij lijkt het juist raar als die pookjes niet op dezelfde hoogte zitten.
Over het laatste, bij mij is het vooral dat je je pookje nog kunt bewegen terwijl je op de vierpunt druk toets drukt, bij de DS kun je dat niet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

JSchut schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:56:
[...]

Ik bedoel hoger qua positie op de controller. Dus de stick en dpad omgedraait zeg maar.

De Nacon heeft dat. De Razor niet.
Zelf heb ik de Hori Pad Plus en die bevalt goed. Xbox layout (dus d-pad en linker analog stick verwisseld), en de kabel is lang zat om tot op de bank te komen :)
Dingen die ook mogelijk zijn met die controller is het remappen/kopieeren van buttons en rapid-fire.

Afbeeldingslocatie: http://dailyrover.com/wp-content/uploads/2015/06/horipadfps-plus-ps4-controller.jpg

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Yucko schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:04:
[...]

Zelf heb ik de Hori Pad Plus en die bevalt goed. Xbox layout (dus d-pad en linker analog stick verwisseld), en de kabel is lang zat om tot op de bank te komen :)
Dingen die ook mogelijk zijn met die controller is het remappen/kopieeren van buttons en rapid-fire.

[afbeelding]
Die ziet er goed uit! En qua prijs wellicht goedkoper? Waar heb je die vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
thanks voor jullie reacties. Ik zal mij er eens in verdiepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:16:
[...]

Geen paddles, dus dan zou ik eerder voor dat ding van gisteren gaan.
dvd-linden schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:01:

Ik behaal mijn doelen ook wel, alleen is extra controle nooit verkeerd. Ik vind persoonlijk de sticks van de DS4 echt veel te laag waardoor ik echt nauwkeurigheid mis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

JSchut schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:16:
[...]

volgens mij destijds via eBay gekocht.
bram1984 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:41:
[...]

Geen paddles, dus dan zou ik eerder voor dat ding van gisteren gaan.

[...]
klopt, geen paddles, geen rumble motors en geen lightbar (al vind ik ontbreken van die laatste 2 dingen alleen maar een plus :) )

[ Voor 47% gewijzigd door Yucko op 27-10-2016 14:30 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

niekvandermeer schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 00:04:
Vanavond 3,5 uur Skyrim gespeeld, kan hem van harte aanraden, ziet er erg goed uit en speelt nog altijd fantastisch.
Nu al binnen?!

Maar ik twijfel nog of ik m bewaar voor de pro of niet. Al vraag ik mij af of dat de moeite waard is. Zal ook vast meerdere playthroughs doen (net als toendertijd op de PS3).

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Geteisem schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:56:
[...]

Nu al binnen?!

Maar ik twijfel nog of ik m bewaar voor de pro of niet. Al vraag ik mij af of dat de moeite waard is. Zal ook vast meerdere playthroughs doen (net als toendertijd op de PS3).
Webshop allyourgames verstuurde hem eergisteren al. Zou hem meteen halen, zeker als je toch meerdere playthroughs gaat doen, en op zich kan je er zoveel uren in kwijt dat je er, als de pro uit komt, er nog steeds mee bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Geteisem schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:56:
[...]

Nu al binnen?!

Ik bewaar hem zeker voor de Pro, lekker in 4K spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgende week is er een PS4 Pro event in London waar The Last Guardian ook aanwezig is. Waarschijnlijk krijgen we dan een stuk meer te weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Nipje schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:09:
[...]

Nice. Ik hang de Pro aan een Full HD bakkie. Dus ja. Maar toch. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Geteisem schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:26:
[...]

Nice. Ik hang de Pro aan een Full HD bakkie. Dus ja. Maar toch. :)
In dat geval inderdaad totaal geen reden om te wachten als je het mij vraagt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nipje schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:07:
[...]

In dat geval inderdaad totaal geen reden om te wachten als je het mij vraagt!
Heb je een bron waaruit blijkt dat Skyrim op een FHD TV geen extra's gaat bieden op de Pro? Ik kan er eigenlijk niks over vinden.

Net overigens wat gameplay zitten kijken en het ziet er qua animaties wel erg clunky en ongemakkelijk uit allemaal, moet ik zeggen. Ook NPC's zien eruit als kartonnen borden. Jammer dat daar weinig in verbeterd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

bram1984 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:17:
[...]

Heb je een bron waaruit blijkt dat Skyrim op een FHD TV geen extra's gaat bieden op de Pro? Ik kan er eigenlijk niks over vinden.

Net overigens wat gameplay zitten kijken en het ziet er qua animaties wel erg clunky en ongemakkelijk uit allemaal, moet ik zeggen. Ook NPC's zien eruit als kartonnen borden. Jammer dat daar weinig in verbeterd is.
Dit vraag ik mij dus ook af. Verwacht sowieso wel performance winst.
Heb ook al wat comparison footage gezien PS4 vs PS3 o.a.
Het ziet er beter uit maar echt spectaculair is het niet.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Announcing a trio of action-packed PlayStation 4 bundles out this November:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cvxd8vzUEAAJzCR.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
bram1984 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:17:
[...]

Geteisem schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:27:
[...]

Dit vraag ik mij dus ook af. Verwacht sowieso wel performance winst.
Heb ook al wat comparison footage gezien PS4 vs PS3 o.a.
Het ziet er beter uit maar echt spectaculair is het niet.
Het blijft gewoon een vrij oude game, welke daardoor zonder problemen 1080p op hoge FPS op de Xbox One en standaard PS4 kan draaien. Overige performance winst is dan ook niet echt van toepassing. Enkel voor de PS4 pro zal het een 4k resolutie ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Alvanosa schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:03:
[...]

Over het laatste, bij mij is het vooral dat je je pookje nog kunt bewegen terwijl je op de vierpunt druk toets drukt, bij de DS kun je dat niet doen.
Maar werkt dat goed dan? Misschien begrijp ik het verkeerd, maar je kan beiden toch nooit tegelijkertijd precies genoeg besturen?
bram1984 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:41:
[...]

Ik behaal mijn doelen ook wel, alleen is extra controle nooit verkeerd. Ik vind persoonlijk de sticks van de DS4 echt veel te laag waardoor ik echt nauwkeurigheid mis.
Het was ook meer bedoeld om aan te geven dat ik er daardoor nooit aan gedacht heb. Zoals gezegd haal ik alles wat ik wil behalen (alleen Trackmania Turbo tot nu toe nog niet) en heb ik nog nooit ergens last van gehad dus vandaar dat het nog nooit in me was opgekomen. Ben er eigenlijk pas bekend mee geworden sinds ik dit forum ben gaan volgen en er nu regelmatig reacties over lees.

Ben het met je eens dat extra controle nooit weg is. Dat die sticks te laag zitten heb ik nooit zo ervaren, maar misschien is dat een stukje onwetendheid omdat ik nog nooit heb ervaren hoe het anders kan zijn. Aan de andere kant, zolang ik die nauwkeurigheid niet mis zie ik geen reden om het te veranderen.
bram1984 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:14:
Volgende week is er een PS4 Pro event in London waar The Last Guardian ook aanwezig is. Waarschijnlijk krijgen we dan een stuk meer te weten. :)
Ik ben benieuwd. Zou graag nog wat meer van The Last Guardian zien, want die release is ook niet al te ver weg meer. En wat de Pro betreft ben ik ook wel nieuwsgierig. Zou goed kunnen dat ze zich enigszins gedeisd hebben gehouden over de Pro om de release van de PSVR niet in de weg te zitten en dat ze nu de mogelijkheid hebben om uitgebreider informatie los te gaan laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nipje schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:07:
[...]

[...]

Het blijft gewoon een vrij oude game, welke daardoor zonder problemen 1080p op hoge FPS op de Xbox One en standaard PS4 kan draaien. Overige performance winst is dan ook niet echt van toepassing. Enkel voor de PS4 pro zal het een 4k resolutie ondersteunen.
Volgens mij draait die game op 30fps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:23
Nipje schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:09:
[...]

Welke 4k tv/monitor je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Final fantasy 15 is ook na 10 jaar goud gegaan, net te horen vanaf een FF15 livestream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
bram1984 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:13:
[...]

Volgens mij draait die game op 30fps...
Prima als dat steady is :) . Ik heb nog niet echt iets kunnen vinden over de FPS, enkel speculaties. Wel heb ik gelezen dat beide consoles het netjes 1080 gaan draaien (waar de Xbox normaal support toch niet krijgt).
Uit mijn hoofd een Samsung UE48HU7500. Why? Je gaat me toch niet vertellen dat sommige TV's niet goed samen gaan werken? :D. Wat dat betreft heb ik mezelf nog niet echt verdiept in de PS4 pro.

[ Voor 35% gewijzigd door Nipje op 27-10-2016 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-10 18:35

Voxalizer

Quicksilver Bullets

niekvandermeer schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 00:04:
Hoe zijn de laadtijden bij het binnengaan van steden, gebouwen, grotten, etc?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 11:23
Nipje schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:26:
[...]

Uit mijn hoofd een Samsung UE48HU7500. Why? Je gaat me toch niet vertellen dat sommige TV's niet goed samen gaan werken? :D. Wat dat betreft heb ik mezelf nog niet echt verdiept in de PS4 pro.
Nee, ben gewoon benieuwd. Er zijn genoeg 4K tv's die minder presteren dan een fhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
baronruud schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:29:
[...]

Nee, ben gewoon benieuwd. Er zijn genoeg 4K tv's die minder presteren dan een fhd.
Mee eens hoor. Wellicht voegt het ook geen reet toe, maar ik ben toch wel erg benieuwd. Heb nog nooit een game op UHD gespeeld op mijn TV. Al is het alleen maar om het eens te proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
dvd-linden schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:08:
[...]

Maar werkt dat goed dan? Misschien begrijp ik het verkeerd, maar je kan beiden toch nooit tegelijkertijd precies genoeg besturen?
Als je naar voren rent in bijvoorbeeld Battlefield dan kun je met de wijsvinger naar voren blijven rennen op de Xbox en de andere knop gebruiken om te switchen, bij de Dualshock moet je de duim eraf halen dus sta je stil ookal is het miniem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterd11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 12:03
Heb nu een ps4slim 1tb staan heb deze kunnen bemachtigen voor ongeveer 250 euro. Ik heb tevens de ps4pro in de order staan vanaf dag 1 (bol.com heeft gegarandeerd dat ik hem launchday heb).

Nou zit ik met de vraag of ik bij de slim zou blijven of voor de pro te gaan en mijn slim weer te verkopen?

Ja ik heb een 4k tv en ik maak gebruik van de psvr (mogelijk toch supersampeling met de ps4pro)

Alvast bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Voxalizer schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:27:
[...]

Laad tijden zijn echt super kort.

Binnen 1 tot 10 seconden voor elke overgang.
Ook bij dood gaan O-) heb ik tot nu toe geen enkele laad tijd boven de 20 a 30 sec gehad.
(zegt nog niet alles aangezien ik er pas een uurtje of 5 in heb zitten, maar is wel een goed begin)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

misterd11 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:51:
Heb nu een ps4slim 1tb staan heb deze kunnen bemachtigen voor ongeveer 250 euro. Ik heb tevens de ps4pro in de order staan vanaf dag 1 (bol.com heeft gegarandeerd dat ik hem launchday heb).

Nou zit ik met de vraag of ik bij de slim zou blijven of voor de pro te gaan en mijn slim weer te verkopen?

Ja ik heb een 4k tv en ik maak gebruik van de psvr (mogelijk toch supersampeling met de ps4pro)

Alvast bedankt voor het meedenken!
Als je al ingecalculeerd hebt dat je de PS4Pro wilt halen qua kosten... en je kan (en wil) het ervoor betalen, ja waarom dan niet. Vooral omdat je een 4k scherm hebt en je ook de PSVR al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

dutchgio schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:56:
En ziet het er nog mooi uit voor een remaster van zo'n oude game? :)
Ik vind het te doen, maar na een UC4 en ROTT is Skyrim natuurlijk wel een stapje terug qua graphics.
(bij het letten op lipsync moet je bijna huilen ;))

[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 27-10-2016 15:58 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterd11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 12:03
Griffin schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:57:
[...]

Als je al ingecalculeerd hebt dat je de PS4Pro wilt halen qua kosten... en je kan (en wil) het ervoor betalen, ja waarom dan niet. Vooral omdat je een 4k scherm hebt en je ook de PSVR al hebt.
ps4pro stond al op het lijstje, maar kon de slim goedkoop krijgen en kan hem ook weer kwijt voor mijn aankoopbedrag. Dus wel de moeite waard dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Laatst online: 13-10 13:06

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Is er al iets bekend over hoe de ps4 pro in de praktijk functioneert? Maakt dat ding net zo'n bak herrie als de eerste generatie ps4's bijvoorbeeld?

Heb nu een eerste generatie ps4 en dat ding maakt me toch een herrie. Stoor me hier echt gigantisch aan (met name bij overwatch en ook bij bf1 begint dat ding na een tijdje op te stijgen).

Mijn xbox one staat in de verkoop, en kan mijn ps4 in principe voor 200 euro inruilen bij gamemania (dus nog 199 bijleggen op de pro).

Heb nu een goede HDTV maar is wel Full HD. Zou ik nu overstappen naar de ps4 pro (budget heb ik in principe bijna compleet). Of toch een ps4 slim halen, neem aan dat die al een heel stuk stiller is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:33
Chrosser schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:07:
Is er al iets bekend over hoe de ps4 pro in de praktijk functioneert? Maakt dat ding net zo'n bak herrie als de eerste generatie ps4's bijvoorbeeld?

Heb nu een eerste generatie ps4 en dat ding maakt me toch een herrie. Stoor me hier echt gigantisch aan (met name bij overwatch en ook bij bf1 begint dat ding na een tijdje op te stijgen).

Mijn xbox one staat in de verkoop, en kan mijn ps4 in principe voor 200 euro inruilen bij gamemania (dus nog 199 bijleggen op de pro).

Heb nu een goede HDTV maar is wel Full HD. Zou ik nu overstappen naar de ps4 pro (budget heb ik in principe bijna compleet). Of toch een ps4 slim halen, neem aan dat die al een heel stuk stiller is?
Je originele PS4 zit waarschijnlijk vol stof, maak dat eens schoon en merk het verschil :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Ik betwijfel het. Bij Uncharted 4 blijven de fans rustig draaien, maar zodra de playstation de disc van overwatch alleen al ruikt, gaan de fans al harder draaien.

Moet ik de ps4 overigens echt openschroeven? en verlies ik dan niet garantie (niet dat ik die nog heb, maar wel coulance regeling)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Chrosser schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:07:
De glazen bol is nog een beetje mistig bij iedereen.
Misschien dat je dit na de release dag nog een keer kan vragen :)

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ah jullie hebben het ook? ik had al een RMA aangemaakt voor m;n glazen bol ivm de mist.

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 19:08
Mijn glazen bol krijg momenteel geen ip adres :+ :F

Wel jammer want de vraag of een pro herrie maakt ja of nee is ook bij mij eentje die ik spannend vind.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Glazen bol.com
Alle soorten en maten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 22:11
Chrosser schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:13:
Ik betwijfel het. Bij Uncharted 4 blijven de fans rustig draaien, maar zodra de playstation de disc van overwatch alleen al ruikt, gaan de fans al harder draaien.

Moet ik de ps4 overigens echt openschroeven? en verlies ik dan niet garantie (niet dat ik die nog heb, maar wel coulance regeling)
Koelpasta vervangen heeft wonderen gedaan bij mij, is nu erg stil vergeleken met ervoor. Inderdaad open schroeven en uit elkaar halen en je verliest je garantie als je die nog hebt.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YakuzA schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:20:
[...]

De glazen bol is nog een beetje mistig bij iedereen.
Misschien dat je dit na de release dag nog een keer kan vragen :)
Inderdaad een hoop vragen die hier al lang besproken zijn (zoekfunctie) en een hoop vragen waar niemand hier het antwoord op weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1301371 heel gunstig nieuws dit, kingdom hearths 1 en 2 komen naar de ps4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Beetje lullige antwoorden zo,

Ik ben geen achterlijke, en snap dat niemand de pro heeft thuis staan momenteel, wellicht zijn er media die er al een uitgebreidere hands on mee hebben gehad, gezien de release op korte termijn.

Een linkje of zoekrichting was voldoende geweest, bedankt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

'Uitproberen van PlayStation VR in o.a. winkels geeft kans op oog herpes bij slechte hygiëne'

Pas op mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:13:
'Uitproberen van PlayStation VR in o.a. winkels geeft kans op oog herpes bij slechte hygiëne'

Pas op mensen.
Misschien een linkje oid. Of is dit jouw mening omdat het je is overkomen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Voxalizer schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:27:
[...]

Die vind ik enorm meevallen, heb het niet gemeten maar voor mijn gevoel over het algemeen slechts enkele seconden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:13:

Pas op mensen.
Dat was toch alleen bij de 18+ demo's?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

DarkSide schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:13:
Misschien een linkje oid. Of is dit jouw mening omdat het je is overkomen.
Wikipedia: Herpesvirussen

Het is mij niet overkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
dit is een linkje over herpes, waar is de link naar je bron? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:20:
dit is een linkje over herpes, waar is de link naar je bron? _O-
Bron was van PSX Sense, maar ik kan het artikel niet meer vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:29
deze: http://www.psx-sense.nl/2...g-herpes-slechte-hygiene/

Bij de opticien veegt ze dat apparaat ook altijd ff schoon voordat je er met je hoofd tegen aan gaat leunen :)

[ Voor 32% gewijzigd door tiguan op 27-10-2016 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Is nu voor het eerst dat ik dit hoor. Zal het geen probleem zijn bij de Rift en/of Vive?
Omdat de PSVR populairder is?

Anyway hygiëne is wel iets om rekening mee te houden. Zeker bij Demo's in winkels schat ik in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkSide schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:26:
Is nu voor het eerst dat ik dit hoor. Zal het geen probleem zijn bij de Rift en/of Vive?
Omdat de PSVR populairder is?

Anyway hygiëne is wel iets om rekening mee te houden. Zeker bij Demo's in winkels schat ik in.
Bij de htc en oculus zijn er niet zoveel demo's gehouden in de winkels. Wel knap lullig als het je overkomt haha.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:33:
Waarom dat dikgedrukte steeds? Just curious.
Voor de verduidelijking van het bericht en omdat ik wist dat er gereageerd zou worden door jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 18:04:
[...]

Voor de verduidelijking van het bericht en omdat ik wist dat er gereageerd zou worden door jou.
Okay, want niet dikgedrukte berichten zijn niet duidelijk? Doe ze anders ook meteen capslocked.
tiguan schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:22:
deze: http://www.psx-sense.nl/2...g-herpes-slechte-hygiene/

Bij de opticien veegt ze dat apparaat ook altijd ff schoon voordat je er met je hoofd tegen aan gaat leunen :)
Bizar eigenlijk. Zitten die lenzen zo dicht op je ogen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik ben wel erg benieuwd naar de nieuwe Kingdom Hearts games. Van de HD remixes voor de ps3 komen nu de remasters voor de ps4. Hoewel ik ze nu voor de PS2 & ps3 heb kan ik deze echt niet laten liggen. Geweldige games.
Pagina: 1 ... 46 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.