Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

New on PS Store this week: Mafia III, Warhammer: End Times - Vermintide and more:

https://blog.eu.playstati...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 21:45

DarkSide

theres no place like ::1

JSchut schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:16:
[...]

[...]

Ze bedoelen dat je HDR niet werkt op je tv als de PS VR er tussen zit. Die moet je er dan dus telkens tussen uithalen als je HDR op je TV wilt gebruiken.

Klinkt als erg onhandig.
Is idd erg onhandig. Lijkt me dat ze geen goede HDMI throughput hebben.
En er of HDR later is bedacht, en de PSVR kit al "klaar" was.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Maar er zit in de PS4 toch een aparte chip voor HDR? Dus dan wisten ze er vanaf en moet dit een bewuste keuze zijn geweest, wat het alleen maar vreemder maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb het idd ook in de FAQ gelezen over HDMI passthrough en HDR. Nu heb ik geen 4K/HDR TV dus maakt het mij op dit moment niet uit. Mocht ik het waard vinden om een 4K HDR TV aan te schaffen, dan is een HDMI splitter ook niet zo erg (geen switch dus, maar een splitter!). Koop een HDMI splitter met 4K HDR ondersteuning en sluit je PS4 daarop aan. Vervolgens van je splitter een kabel naar je TV en een andere naar je PSVR. Dan kan je alsnog gamen op je TV met HDR zonder steeds te moeten wisselen :) Gebruik je je PSVR en wil je de TV aan voor de social screen, schakel je naar de HDMI input van de PSVR. Wil je normaal gamen en in HDR, dan wissel je naar de HDMI input van de splitter.

Ja ja, ik snap het: "maar dan moet ik weer iets extra's aanschaffen :'( " Klopt. Maar het is of dat, of steeds HDMI kabel uit de PSVR en in je TV pluggen. Dit is in ieder geval een oplossing, want de PSVR kan simpelweg geen HDR doorsturen.

[ Voor 14% gewijzigd door ASNNetworks op 04-10-2016 15:38 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

niekvandermeer schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:32:
Maar er zit in de PS4 toch een aparte chip voor HDR? Dus dan wisten ze er vanaf en moet dit een bewuste keuze zijn geweest, wat het alleen maar vreemder maakt.
Ik heb geen ID hoe ze HDR geimplementeerd hebben.
Bij de release van de PS4 was er nog geen HDR. En officieel heeft HDR hdmi 2.0 nodig
Iets wat ook niet aanwezig is op een PS4.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DarkSide schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:38:
[...]

Bij de release van de PS4 was er nog geen HDR. En officieel heeft HDR hdmi 2.0 nodig
Het verhaal is dat toen de PS4 werd ontwikkeld, ze een HDMI aansluiting op hebben gezet die een hogere bandwidth had dan HDMI 1.4. Maar omdat dat de standaard was, is het als HDMI 1.4 aangeduid. Nu HDR, waar HDMI 2.0 nodig voor is vanwege de nodige hogere bandwidth, heeft Sony een firmware update uitgebracht wat de restrictie in feite uit zet.

Kort verhaal: Sony heeft met de PS4 een eigen HDMI poort ingezet die meer data kan versturen dan HDMI 1.4. Nu HDR er is, unlocken ze het.

http://arstechnica.com/ga...-is-4k-around-the-corner/

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
DarkSide schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:38:
[...]

http://www.theverge.com/2...mware-update-announcement

Elke Ps4 op de nieuwste firmware HDR en de hdmi spec is niet helemaal duidelijk, mogelijk heeft hij toch min of meer 2.0 ondanks dat hij eerder uitkwam. Het is dus onduidelijk maar er zat duidelijk al hardware in de PS4 die met firmware 4.0 is geactiveerd. Dus dan is het toch apart dat de PSVR er niet lekker mee samenwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
ASNNetworks schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:47:
[...]

Het verhaal is dat toen de PS4 werd ontwikkeld, ze een HDMI aansluiting op hebben gezet die een hogere bandwidth had dan HDMI 1.4. Maar omdat dat de standaard was, is het als HDMI 1.4 aangeduid. Nu HDR, waar HDMI 2.0 nodig voor is vanwege de nodige hogere bandwidth, heeft Sony een firmware update uitgebracht wat de restrictie in feite uit zet.

Kort verhaal: Sony heeft met de PS4 een eigen HDMI poort ingezet die meer data kan versturen dan HDMI 1.4. Nu HDR er is, unlocken ze het.

Anders posten we gewoon vrijwel hetzelfde op hetzelfde moment :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

ASNNetworks schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:47:
[...]

Ahh ok.
Tnx for the info.

PS lees net dit:
http://frontpage.fok.nl/n...aal-duurt-een-uurtje.html

Dat kan je toch niet menen.
20,- voor een uurtje plezier. Met dit soort nieuws daalt mijn interesse in de PSVR enorm.
Ben namelijk bang dat we de komende tijd meer van dit soort dingen krijgen.
Techdemo's en kleine spellen.
Zie niets vermeld over een Horizon vr patch, oid.

[ Voor 20% gewijzigd door DarkSide op 04-10-2016 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
DarkSide schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:03:
[...]

Ahh ok.
Tnx for the info.

PS lees net dit:
http://frontpage.fok.nl/n...aal-duurt-een-uurtje.html

Dat kan je toch niet menen.
20,- voor een uurtje plezier. Met dit soort nieuws daalt mijn interesse in de PSVR enorm.
Ben namelijk bang dat we de komende tijd meer van dit soort dingen krijgen.
Techdemo's en kleine spellen.
Zie niets vermeld over een Horizon vr patch, oid.
De VR games in de store zijn vrijwel allemaal laag geprijst, dus dan kan je al vooral een meer tech-demo achtig iets verwachten. Volgens mij op het moment maar 2 full price games.

En het aantal GB's is ook nog een kleine indicatie, tot nu toe vooral toch wel kleine games.

[ Voor 6% gewijzigd door Homeland op 04-10-2016 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

ik vindt 20,- niet laag geprijst voor een uur gametime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik krijg net door dat ik Rise Of The Tomb Raider: 20 Year Celebration op kan halen :D

Daar gaat mijn slaap vannacht :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oQEEA5GZ4krS5afZ9IjwC8cj/full.jpg?nohitcount=1

Dit is meesterlijk voor de 'ouderen' hier op GoT.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ik weet niet of ik hier onder de ouderen val, waarschijnlijk wel, maar ik snap niet waarom je dit meesterlijk vindt.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

DarkSide schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:33:
ik vindt 20,- niet laag geprijst voor een uur gametime.
Daarnaast krijg je wel nog anderhalf spelplezier!

Ik weet niet hoe duur spelplezier is tegenwoordig, maar toch wel meer dan 13,50 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Klor schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:44:
[...]

Daarnaast krijg je wel nog anderhalf spelplezier!

Ik weet niet hoe duur spelplezier is tegenwoordig, maar toch wel meer dan 13,50 denk ik.
Ik reken meestal een euro per uur, dus koop een game alleen full-price als ik hem echt veel ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
niekvandermeer schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:45:
[...]

Ik reken meestal een euro per uur, dus koop een game alleen full-price als ik hem echt veel ga spelen.
Oe da's goedkoop.
Meestal ben ik voor een uur toch wel 70 euro kwijt :+

Overigens vind ik de bios in verhouding ook duurder dan vroeger.
14,50+ voor een film, drinken en/of parkeren, voor een film van 1.5 uur

Plus dat kwaliteit ook belangrijk is. Sommige games zijn maar 6 uur lang, maar wel een goed verhaal en gewoon een lekker verhaal.

De campaign van bf4 bijvoorbeeld... man man man

[ Voor 35% gewijzigd door Viper® op 04-10-2016 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:36:
[afbeelding]

_/-\o_
Behalve dan dat je er eerst een nieuwe COD voor moet kopen en die disc nog verplicht is ook. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:51:
[...]

Behalve dan dat je er eerst een nieuwe COD voor moet kopen en die disc nog verplicht is ook. :X
Klopt ja, beetje dode mus.

Net zoals die hd remake van Age of Empire2, gewoon nog 20 euro :o
ik wacht nog steeds op ff7 remake O+

[ Voor 5% gewijzigd door Viper® op 04-10-2016 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:51:
Ik heb em digitaal, dus geen disc nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[afbeelding]

_/-\o_
Toen modern warfare uitkwam destijds, hoef je nu nog niet oud te zijn ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-10 22:15
Heb PSVR mogen testen vorige week. Eerst een demo onder water daar zie je vissen, kwallen om je heen zwemmen. Werd zelfs aangevallen door een haai.
Heb Driveclub en Until Dawn: Rush of Blood gespeeld.
Het was zeker een toffe ervaring maar ik wacht wel op de volgende PSVR versie.
Waarom? Je ziet pixels en dat verpest het een beetje, staat nog in kinderschoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:41
[afbeelding]

_/-\o_
Voor de 'echte' ouderen zou een CoD-UO remake pas meesterlijk zijn :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Modern Warfare Remaster:

Deze training herkennen de meeste zeker nog wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
EValentino schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:35:
Ik krijg net door dat ik Rise Of The Tomb Raider: 20 Year Celebration op kan halen :D

Veel plezier alvast. Ondanks dat het kriebelt, ga ik er bewust mee wachten tot de Pro er is en 'm daar pas op spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
EValentino schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:35:

Dat is lekker op tijd! Waar besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[afbeelding]

_/-\o_
Oe oe Rise of the Triad remake???? :D

Ohnee slappe hap remake. -O- broekie. }:|

:P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je kan zeggen wat je wilt, maar de cod modern warfare remaster in echt 1 van de remasters die er ook echt aanzienlijk beter is opgepoetst. Vind het er echt goed uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Vraagje: als ik een disc verkoop van een game, waar ik via de PS Store nog DLC heb bij gekocht, kan ik dan via de Store de basisgame weer kopen en alle eerder gekochte DLC opnieuw gebruiken?

Zo ja, dan kan mijn zoon Driveclub gebruiken voor de inruilactie bij Gamemania. Dan koop ik zelf de basisgame van Driveclub later wel digitaal terug voor een paar euro in een sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 15:15
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:15:

Deze training herkennen de meeste zeker nog wel.
De nostalgie, en of ik dat herken. Zie direct de hele game weer voor mij....Vind het jammer dat je deze vooralsnog niet afzonderlijk kan kopen. Weet iemand of daar in de toekomst wel plannen voor zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 23:38
bram1984 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 19:13:
[...]

Veel plezier alvast. Ondanks dat het kriebelt, ga ik er bewust mee wachten tot de Pro er is en 'm daar pas op spelen.
Same here :P.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-10 20:42
Kan er echt niet tegen dan mensne al MW 2 remastered spelen en ik kan hen nog niet downloaden, wat is dat nou voor bullshit.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:37
Phase schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:39:
Ik weet niet of ik hier onder de ouderen val, waarschijnlijk wel, maar ik snap niet waarom je dit meesterlijk vindt.
Ik voel me niet aangesproken in ieder geval. Haat / liefde verhouding met CoD.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
In other news, secret sauce in PS4 Pro ?

http://www.eurogamer.net/...is-burn-racing-on-ps4-pro

Blijkbaar kan een CU unit in de GPU twee FP16 instructies parallel uitvoeren. Geeft je 2x throughput dan men officieel roept. Interessant....

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
kassemans schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 19:32:
[...]

Dat is lekker op tijd! Waar besteld?
Komt toch pas 11 october uit ? Ik kan niet wachten op dat PS VR level wat er in schijnt te zitten :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik wil toch even een lans breken voor AC Syndicate. Ik ben na Unity vaak negatief over de serie geweest en had dus geen bijzondere verwachtingen van Syndicate, maar wat een toffe game.

London voelt groots en hoewel de uitgestrektheid uitaard niet op schaal is, voelt het wel zo (bij een game als GTA heb ik dat totaal niet). Alles is enorm sfeervol en de draw distance is ook keurig te noemen. De grappling hook is een schitterende toevoeging die de serie nodig had en maakt het klauteren nog leuker. Verder zijn de zijmissies leuk en ook het bevrijden van gebieden gaat niet snel vervelen. Ook het level en upgrade systeem is redelijk diep waardoor het bijna een RPG is.

Dus voor iedereen die nog twijfelt: go for it. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 10-10 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

Thanks. Ik wacht tot hij gratis is. Desnoods in 2019.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
bram1984 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:26:
Ik wil toch even een lans breken voor AC Syndicate. Ik ben na Unity vaak negatief over de serie geweest en had dus geen bijzondere verwachtingen van Syndicate, maar wat een toffe game.

London voelt groots en hoewel de uitgestrektheid uitaard niet op schaal is, voelt het wel zo (bij een game als GTA heb ik dat totaal niet). Alles is enorm sfeervol en de draw distance is ook keurig te noemen. De grappling hook is een schitterende toevoeging die de serie nodig had en maakt het klauteren nog leuker. Verder zijn de zijmissies leuk en ook het bevrijden van gebieden gaat niet snel vervelen. Ook het level en upgrade systeem is redelijk diep waardoor het bijna een RPG is.

Ik vond Unity ook echt bagger. Maar Syndicate is echt een leuke game die erg vlot weg speelt. Geen seconde spijt van gehad en daarom kijk ik al weer uit naar de volgende AC ... Maar Watchdogs 2 en Mafia 3 zijn voorlopig ook wel voldoende om me bezig te houden ... :P

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:49:
[...]

Ik vond Unity ook echt bagger. Maar Syndicate is echt een leuke game die erg vlot weg speelt. Geen seconde spijt van gehad en daarom kijk ik al weer uit naar de volgende AC ... Maar Watchdogs 2 en Mafia 3 zijn voorlopig ook wel voldoende om me bezig te houden ... :P
Dat is dan weer een beetje open wereld overkill.

Lijken me beide overigens niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik probeer te wachten op reviews van Maffia 3, kans is groot dat me toch niet kan beheersen en hem vrijdag gewoon oppik bij de MM :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavendeRenee
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 02-12-2024
SgtCaffran schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 07:55:
[...]

Of je nu alleen aan het gamen bent achter een beeldscherm of met PSVR, dat lijkt me weinig verschil uitmaken tenzij er anderen in de kamer zijn. Maar in dat geval is gamen sowieso al anti-sociaal ja 8)7 .

Je krijgt overigens bij de PSVR een game genaamd VR Playroom bijgeleverd welke vijf local multiplayer games bevat ala mario party. sony probeert dan ook met hun social screen absoluut rekening te houden met het afzonderende effect van de PSVR. :)

By the way, het enige wat je is bijgebleven is "wii graphics"? ;) Geen gevoel van schaal, 3D, immersie meegemaakt? Want dan heb ik het idee dat of de bril niet goed zat, je een slechte demo hebt gehad of je je er niet helemaal in durfde laten meegaan? Correct me if I'm wrong.
Heel persoonlijk natuurlijk, maar voor immersie heb ik goede graphics nodig. Ik kan niet door die pixels heen denken.
Ja, toen ik die berg af raasde op m'n rug voelde ik me wat wagenziek wat een goed teken is, maar op het moment dat ik om me heen begon te kijken om die VR to ervaren, bleek dat alles niet zo mooi was om naar te kijken zeg maar. Er was maar weinig te zien en de resolutie was zo slecht dat het niet echt uitnodigde dingen te ontdekken om je heen. Je hoopt op een soort WOW-effect... dat je je helemaal daarin voelt zitten. Ik verwachtte denk ik ook teveel. Waar ik op hoopte komt over een paar jaar pas als de early adopters het hopelijk wel lekker oppakken :)

En je noemt daar 1 spel voor de VR waar je wel gezellig mee op de bank kunt zitten. Maar stel je voor, je komt thuis en je ziet je partner stilletjes in de huiskamer zitten rondkijken met zo'n ding op d'r hoofd. Je kunt niet eens vragen wat ze aan het doen is, want ze heeft headphones op en ziet je niet binnen komen. Ze schrikt zich waarschijnlijk kapot als je d'r ineens op d'r schouder tikt.
Waar je nu nog af en toe wat tegen elkaar kunt zeggen of het spel kan meekijken als iemand anders op de bank Call of Duty speelt, moet je dan speciaal die headphones afdoen, die bril afzetten, etc... Ik denk dat het VR product wel wat sociale uitdagingen gaat meebrengen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

METAL SLUG ANTHOLOGY™ THEME (Gratis):

https://store.playstation...04156_00-UTH0000000007140

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/19/EP0576-CUSA04156_00-UTH0000000007140/1475626694000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-10 12:35

Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik had exact hetzelfde met unity en heb syndicaten achter elkaar uitgespeeld zo leuk is ie. Dus idd bij twijfel, niet doen gewoon gaan spelen en positief verrast worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Gister de nieuwe gratis games gedownload en Transformers Devastation een stukje gespeeld. Hoe fan ik ook ben van de Transformers en het feit dat het voor mij ultiem jeugdsentiment is om de G1 Transformers in een game te hebben, vind ik de game niet veel aan...

De wereld is te kaal, het is te simpel gemaakt. Het vechten is op zich wel leuk uitgewerkt maar ik denk dat het snel gaat vervelen. Ben blij dat ik m nu gratis kan doen en vorig jaar niet voor de volle mep heb gekocht.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Laatst online: 11-10 23:23

JSchut

.....

Hier dezelfde ervaring. Unity vond ik wel ok. Niet goed maar ook niet heel slecht. Wel pas gespeeld vlak voordat Syndicate uitkwam en de game dus al redelijk gepatched was.

Syndicate was echter een hele toffe game die ik ook in 1 ruk uitgespeeld heb. Heerlijk sfeertje en een simpel maar lekker lopend verhaal. Het switchen tussen de assassin's vond ik ook erg leuk gedaan.

Ook ik kan hem aanraden. Door deze game kijk ik eigenlijk stiekem wel uit naar de volgende in de serie.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz

Je vond Black Flag toch ook goed? Is deze beter?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
AC: Unity zag er vooral tof uit mbt tot belichting etc. Blijft nog steeds tof als je over de gebouwen uit kijkt of door de smalle straatjes.

Verhaal ging nergens over maar de looks waren nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zei toch.
Maar nee, niet luisteren he, want Ubisoft :+

Het enige nadeel wat ik zou kunnen noemen aan Syndicate is het gemis aan zwaarden.
Oke, het past niet helemaal in de Londonse brawler-cultuur, maar een AC zonder zwaarden is als een AC zonder zwaarden.
Scrisissszzz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:31:
[...]
Black Flag was nieuw en verfrissend door de setting waardoor ie heel tof was.
Unity is goed omdat het alle dingetjes die "mis" waren met AC aangepakt heeft en de game daardoor erg lekker speelbaar is.
Jamesl schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:28:
Kan er echt niet tegen dan mensne al MW 2 remastered spelen en ik kan hen nog niet downloaden, wat is dat nou voor bullshit.... :(
Heb je gepreordered?
Zo ja, dan hoop ik niet dat je erg betaald hebt want dan ben je inderdaad kneiterhard genaaid.......
....... er is namelijk geen remaster van MW2 :P

[ Voor 43% gewijzigd door Superkiwi op 05-10-2016 08:47 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:38:
[...]

Ik zei toch.
Maar nee, niet luisteren he, want Ubisoft :+

Het enige nadeel wat ik zou kunnen noemen aan Unity is het gemis aan zwaarden.
Oke, het past niet helemaal in de Londonse brawler-cultuur, maar een AC zonder zwaarden is als een AC zonder zwaarden.
Syndicate* ;)
Scrisissszzz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:31:
[...]

Ja Black Flag heb ik helemaal uitgespeeld en ook alle shit verzameld die er te vinden viel. Black Flag had misschien iets meer afwisseling door het varen, maar Syndicate voelt op alle vlakken veel meer next-gen aan. De "steden" in Black Flag zijn gewoon ontzettend beperkt in schaal en verticaliteit omdat de PS3 en X360 het anders niet trokken. Verder is het freerunnen aanzienlijk verbeterd, dus ook daarin merk je verschil.

Ik ben wel benieuwd naar een zelfde piratensetting zonder de beperkingen van de PS3 en X360 met diepe jungles en 3 of 4 steden met de schaal van de laatste 2 delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Typo, gecorrigeerd, dank ;)
Nieuwevolger schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:33:
Je kan zeggen wat je wilt, maar de cod modern warfare remaster in echt 1 van de remasters die er ook echt aanzienlijk beter is opgepoetst. Vind het er echt goed uit zien.
Ik snap ook echt niet waarom ze die niet los verkopen voor een euro of 30-40. Doe dat en je hebt nu al de best verkopende game van het jaar te pakken.
Tuurlijk, IW zal dan niet zo goed verkopen maar who cares als het geld via een andere game misschien wel veel harder binnen stroomt?

[ Voor 63% gewijzigd door Superkiwi op 05-10-2016 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:46:
[...]

Syndicate* ;)

[...]

Ja Black Flag heb ik helemaal uitgespeeld en ook alle shit verzameld die er te vinden viel. Black Flag had misschien iets meer afwisseling door het varen, maar Syndicate voelt op alle vlakken veel meer next-gen aan. De "steden" in Black Flag zijn gewoon ontzettend beperkt in schaal en verticaliteit omdat de PS3 en X360 het anders niet trokken. Verder is het freerunnen aanzienlijk verbeterd, dus ook daarin merk je verschil.

Ik ben wel benieuwd naar een zelfde piratensetting zonder de beperkingen van de PS3 en X360 met diepe jungles en 3 of 4 steden met de schaal van de laatste 2 delen.
Ok, nu ben ik toch aan het twijfelen. Black Flag vond ik ook een erg toffe game, maar dat kwam mede door de setting en juist het varen enz.

Ga straks even wat gameplay van Syndicate bekijken op YT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik het goed heb komen de reviews van psvr vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-10 20:42
dvdkiwi schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:38:
[...]

[...]

Heb je gepreordered?
Zo ja, dan hoop ik niet dat je erg betaald hebt want dan ben je inderdaad kneiterhard genaaid.......
....... er is namelijk geen remaster van MW2 :P
Haha shit bedoelde MW natuurlijk.
Maar heb besteld via bol.com, gisteren code ingevuld en hij zei 'je krijg melding als je kan downloaden' inmiddels kan ik nog niet downloaden :( wil het graag doen voordat ik naar mijn werk ga, kan ik gelijk spelen als ik thuis kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:57:
[...]

Haha shit bedoelde MW natuurlijk.
Maar heb besteld via bol.com, gisteren code ingevuld en hij zei 'je krijg melding als je kan downloaden' inmiddels kan ik nog niet downloaden :( wil het graag doen voordat ik naar mijn werk ga, kan ik gelijk spelen als ik thuis kom
Daar dit geen correct Nederlands is zou ik het niet vertrouwen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:52:
[...]

Ok, nu ben ik toch aan het twijfelen. Black Flag vond ik ook een erg toffe game, maar dat kwam mede door de setting en juist het varen enz.

Ga straks even wat gameplay van Syndicate bekijken op YT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=128915

Ik had gehoopt dat beyond good and evil 2 binnenkort wel een aankondigings trailer ging krijgen, maar zo te horen zijn ze nog maar net opnieuw begonnen. Daar kunnen we nog wel 3 jaar opwachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

loekf2 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:43:
In other news, secret sauce in PS4 Pro ?

http://www.eurogamer.net/...is-burn-racing-on-ps4-pro

Blijkbaar kan een CU unit in de GPU twee FP16 instructies parallel uitvoeren. Geeft je 2x throughput dan men officieel roept. Interessant....
Volgens mij had Cerny dat ook verteld tijdens de PS4 Pro reveal. Maar zeker wel interessant ja:
In short, there's more to PS4 Pro's enhancements than teraflop comparisons suggest - and we understand that there are more 'secret sauce' features still to be revealed. At the PlayStation Meeting, Sony staff told me that the enhancements made to the core hardware go beyond the checkerboard upscaling technology, and the new instructions certainly support Mark Cerny's assertion that the PS4 Pro possesses graphics features not found in AMD's current Polaris line of GPUs. Interesting stuff, and we look forward to learning more.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:29:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=128915

Ik had gehoopt dat beyond good and evil 2 binnenkort wel een aankondigings trailer ging krijgen, maar zo te horen zijn ze nog maar net opnieuw begonnen. Daar kunnen we nog wel 3 jaar opwachten :(
Is je link een cijfertje kwijtgeraakt? Bedoel je deze?

New Beyond Good & Evil in Pre-Production
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1289153

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartijnS72 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:18:
[...]

Is je link een cijfertje kwijtgeraakt? Bedoel je deze?

New Beyond Good & Evil in Pre-Production
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1289153
Daar ging weer eens iets niet goed...

Van die download snelheden op het psn word je echt niet goed van, als ik de boel opstart heb ik z'n 5mb per seconde, maar als ik even wegloop valt hij meteen terug naar z'n 1mb per seconde... Dan doe je hem weer even op pauze en hervatten en er gebeurd weer hetzelfde.

[ Voor 29% gewijzigd door Nieuwevolger op 05-10-2016 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Nu online

RawChild

PSN: Rawchild

Nieuwevolger schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:53:
Als ik het goed heb komen de reviews van psvr vandaag.
Ik ben zeer benieuwd! Verbaasd me toruwens dat er geen PS VR topic is. en nee ik ga hem niet zelf maken, zit op het werk :)
Vraag me af of er nou veel animo voor is, heb hem besteld bij Bol.com. geen idee hoeveel sony er gaat leveren.

Op dit moment gaat mijn interesse vooral uit naar
-Rigs
-Battlezone
-farpoint

ff de reviews afwachten, hopelijk vandaag!

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:13
dutchgio schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:30:
[...]

Settings > alternate movement
al geprobeerd? Moet het iets verbeteren. :9
ga ik binnenkort even proberen, heb zelf nog niet aan de controls gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 15:34
Scrisissszzz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:26:
Gister de nieuwe gratis games gedownload en Transformers Devastation een stukje gespeeld. Hoe fan ik ook ben van de Transformers en het feit dat het voor mij ultiem jeugdsentiment is om de G1 Transformers in een game te hebben, vind ik de game niet veel aan...

De wereld is te kaal, het is te simpel gemaakt. Het vechten is op zich wel leuk uitgewerkt maar ik denk dat het snel gaat vervelen. Ben blij dat ik m nu gratis kan doen en vorig jaar niet voor de volle mep heb gekocht.
Ben het helemaal met je eens, heb vooralsnog chapter 1 gespeeld, maar het is erg kaal. Het vechten zit goed in elkaar, daar niet van, maar het is een generieke game met een goed Transformers G1-sausje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-09 10:51

RoRoo

Certified Prutser

ralph075 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:14:
Vraagje: als ik een disc verkoop van een game, waar ik via de PS Store nog DLC heb bij gekocht, kan ik dan via de Store de basisgame weer kopen en alle eerder gekochte DLC opnieuw gebruiken?

Zo ja, dan kan mijn zoon Driveclub gebruiken voor de inruilactie bij Gamemania. Dan koop ik zelf de basisgame van Driveclub later wel digitaal terug voor een paar euro in een sale.
Ja kan je doen idd.

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Kunnen we vandaag de eerste PSVR reviews verwachten? Als het goed is liep het embargo tot vandaag. Ben erg benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 18:21
me_mrtn schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:26:
[...]

Ben het helemaal met je eens, heb vooralsnog chapter 1 gespeeld, maar het is erg kaal. Het vechten zit goed in elkaar, daar niet van, maar het is een generieke game met een goed Transformers G1-sausje.
Ook eens. Maar ik vind het zo nep dat je geraakt kan worden door een later ingezette aanval terwijl je de vijanden net een mep geeft. Wat dat betreft kan de ontwikkelaar beter kijken naar BB en Dark Souls.

Ben blij dat ik niet overstag ben gegaan om deze te kopen tijdens een sale iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermaak me prima met transformers, had wel weer eens zin in een echte hack 'n slash game. Maar het is inderdaad niet een game die je voor meer dan 15 euro moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Nieuwevolger schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:51:
Ik vermaak me prima met transformers, had wel weer eens zin in een echte hack 'n slash game. Maar het is inderdaad niet een game die je voor meer dan 15 euro moet kopen.
15 eu had ik nog te duur gevonden.
Alhoewel ik er langer mee bleef spelen dan met Resident Evil. Die controls zijn echt drama.
+ ik weet niet wat ik doe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
RawChild schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:55:
[...]
Vraag me af of er nou veel animo voor is, heb hem besteld bij Bol.com. geen idee hoeveel sony er gaat leveren.
Heb de mijne bij Bol.com gecancelled. Ze konden geen lever datum geven. Mijn bestelling bij Amazon.de staat sinds vorige week "wordt 17 of 18 october verzonden".

Voor de liefhebbers, bij Amazon was afgelopen weekend ook ineens de nieuwe PS4 camera (nieuw design) en die Move controllers te vinden. De Move controllers zitten per twee in een nieuwe verpakking. Kan zijn dat er nu een mini-USB op zit ipv een micro-USB. Ik heb nog Move controllers uit het PS3 tijdperk, werken prima met de PS4. Je kunt ze alleen niet opladen met de PS4, wel met die losse dock/charger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 14:27
Hier ook aan het wachten op de PS VR reviews, dit weekend een definitief besluit nemen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Nu online

RawChild

loekf2 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:15:
[...]

Heb de mijne bij Bol.com gecancelled. Ze konden geen lever datum geven. Mijn bestelling bij Amazon.de staat sinds vorige week "wordt 17 of 18 october verzonden".
Wanneer heb je besteld dan? Bij mij staat nog steeds:
Bezorging bij een bol.com afhaalpunt

Op verschijningsdatum
Mocht dat veranderen dan kan ik altijd nog bij Bart smit of Intertoys bestellen (heb mij opgegeven via de website en krijg mail met bestel link, net als toen met de PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Jumpman schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:23:
Hier ook aan het wachten op de PS VR reviews, dit weekend een definitief besluit nemen.
Heb eigenlijk al besloten dat ik 'm ga halen, de previews hebben me al overtuigd. Maar ben wel erg benieuwd.

Alleen jammer dat er in NL geen bundel is met camera en move's erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Om 1uur zouden de reviews online moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uncharted 4 voor 30, star wars battlefront voor 20 en de telltela collection (krijg je 5 series) voor 25 zijn goeie deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
.GoO schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:28:
[...]

Heb eigenlijk al besloten dat ik 'm ga halen, de previews hebben me al overtuigd. Maar ben wel erg benieuwd.

Alleen jammer dat er in NL geen bundel is met camera en move's erbij.
Afgelopen winter twee PS3 Move Controllers samen voor € 15,00 opgehaald. De camera zat al in de PS4 bundel, dus in principe de overige accessoires niet meer nodig.

En nog twijfelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

RoRoo schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:11:
[...]

15 eu had ik nog te duur gevonden.
Alhoewel ik er langer mee bleef spelen dan met Resident Evil. Die controls zijn echt drama.
+ ik weet niet wat ik doe :+
Er zit een nieuwe iets modernere besturingswijze in de game, die moet je wel zelf aan zetten in de opties want standaard worden de oude tank controls gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Jumpman schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:37:
[...]

Afgelopen winter twee PS3 Move Controllers samen voor € 15,00 opgehaald. De camera zat al in de PS4 bundel, dus in principe de overige accessoires niet meer nodig.

En nog twijfelen. :)
Niet twijfelen joh, is toch leuk om early adaptor te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
.GoO schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:46:
[...]

Niet twijfelen joh, is toch leuk om early adaptor te zijn :+
Of je hebt achteraf grandioos spijt omdat het de zoveelste flop is op gaming gebied. Komt er over een jaar geen enke PSVR titel meer uit en dan zit je met je dure hardware :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Chaoss schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:51:
[...]

Of je hebt achteraf grandioos spijt omdat het de zoveelste flop is op gaming gebied. Komt er over een jaar geen enke PSVR titel meer uit en dan zit je met je dure hardware :+
Met genoeg early adaptors gebeurt dat niet, dus je hebt het zelf in de hand ;) Maar dat is natuurlijk altijd een risico. Ik heb veel vertrouwen in VR en er te lang naar uitgekeken om het nu niet te supporten.

Bovendien kan je ook gewone games en films op een enorm virtueel scherm kijken, dus nutteloos zal het sowieso niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dan heb je nog altijd een extra OLED scherm voor je PS4 voor normale games en films ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
[...]

En daarom wacht ik dus :) dat hele early adaptor idee van "Ik moet het nu hebben!" werkt bij consoles tegenwoordig niet meer. Accesoires worden zo snel weer uit de handel gehaald/niet meer gebruikt dat het nutteloos is.
Als het over een jaar, 2 jaar nog relevant is kijk ik wel weer

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

SD5k schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:38:

Er zit een nieuwe iets modernere besturingswijze in de game, die moet je wel zelf aan zetten in de opties want standaard worden de oude tank controls gebruikt.
Zal er nog eens naar kijken, thanks. Ik heb nooit een RE game gespeeld dus wilde deze HD versie wel eens bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
[...]

Dit! Ik denk dat ze nog gigantisch kunnen zakken met de prijs van de PS VR, het zou mij niet verbazen als ze volgend jaar in bepaalde PS4 sets zitten en los misschien wel € 199,00 zijn en € 279,00/€ 299,00 voor een complete set (PS VR, Camera en 2 PS Move Controllers). Als ze het interessant willen maken voor de mainstream gamer, moeten er goede (3th party) games op uitkomen en als je het interessant wil maken voor de uitgevers, dan moet je een hoge 'installed base' hebben met potentiële klanten. Ik denk dat Sony er op inzet bij de 'ealy adaptos' zoveel mogelijk van de ontwikkeling terug te verdienen en dat ze daarna gaan inzetten op de grote markt d.m.v. met de prijs te stunten. Want laten we eerlijk zijn wat kost zo'n PS VR nu aan materiaal? Inderdaad relatief goedkoop te produceren. Om deze reden en om de reden dat ik vind dat er weinig echte goede games tussen zitten, laat mij twijfelen om 'early adaptor' te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 05-10-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
RawChild schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:24:
[...]

Wanneer heb je besteld dan? Bij mij staat nog steeds:

[...]

Mocht dat veranderen dan kan ik altijd nog bij Bart smit of Intertoys bestellen (heb mij opgegeven via de website en krijg mail met bestel link, net als toen met de PS4)
16 maart besteld zo te zien, dat was volgens mij toen het net mogelijk was om te bestellen. Er was toen alleen een beperkt aantal te pre-orderen. Als je op de product pagina kijkt bij Amazon.de, staat er nog steeds "currently unavailable".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat Sony vooral dikke marges maakt op de verkoop van de move controllers en de camera.

Over 25 minuten beginnen de psvr streams en is het embargk waarschijnlijk ook om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:07
Jumpman schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:33:
[...]

Dit! Ik denk dat ze nog gigantisch kunnen zakken met de prijs van de PS VR, het zou mij niet verbazen als ze volgend jaar in bepaalde PS4 sets zitten en los misschien wel € 199,00 zijn en € 279,00/€ 299,00 voor een complete set (PS VR, Camera en 2 PS Move Controllers). Als ze het interessant willen maken voor de mainstream gamer, moeten er goede (3th party) games op uitkomen en als je het interessant wil maken voor de uitgevers, dan moet je een hoge 'installed base' hebben met potentiële klanten. Ik denk dat Sony er op inzet bij de 'ealy adaptos' zoveel mogelijk van de ontwikkeling terug te verdienen en dat ze daarna gaan inzetten op de grote markt d.m.v. met de prijs te stunten. Want laten we eerlijk zijn wat kost zo'n PS VR nu aan materiaal? Inderdaad relatief goedkoop te produceren. Om deze reden en om de reden dat ik vind dat er weinig echte goede games tussen zitten, laat mij twijfelen om 'early adaptor' te zijn.
not this shit again.

En daarbij denk ik dat het een vrij duur stukje techniek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Nu online

RawChild

loekf2 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:35:
[...]

16 maart besteld zo te zien, dat was volgens mij toen het net mogelijk was om te bestellen. Er was toen alleen een beperkt aantal te pre-orderen. Als je op de product pagina kijkt bij Amazon.de, staat er nog steeds "currently unavailable".
Oh..toen al. Ik pas 2 maanden terug of zo.

Ik kan in ieder geval niet wachten. Hopelijk heeft Sony een dikke voorraad

[ Voor 8% gewijzigd door RawChild op 05-10-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik niet echt fan ben van het oortje, iemand een leuke headset (inclusief microfoon) onder de 100 euro?
Ook benieuwd erg benieuwd welke jullie zelf hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Gamespot: http://www.gamespot.com/a...4197/?ftag=GSS-05-10aaa0b

As a VR fan, I want PSVR to succeed, but it trips up too many times to wholeheartedly recommend at this point. Many of the launch titles will make a large percentage of people sick, and it may lead to the false impression that VR has to make you nauseated. If you have a PS4 and are dying to get PSVR, then I’d recommend the $499.99 bundle which includes the PlayStation Camera, two Move controllers, and PlayStation VR Worlds. If you have a PS4 and are simply curious about VR, I’d hold out until more titles are released. While there are a handful of fun titles, there’s nothing that I’ve played at launch so far to indicate to me that the PSVR is a must-buy right now. For everyone else, I’d recommend saving up for a better reality.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie conclusie wel, samenvattend wat gedeeltes daarvan:
PlayStation VR is a remarkable achievement - especially bearing in mind that it manages to outscore its much more expensive rivals in key respects, principally in terms of comfort, fit and finish. In accommodating a (relatively) fixed platform, Sony had to get this hardware right first time and by and large, it's done an excellent job.

Virtual reality is an amazing platform and PlayStation VR is a remarkable piece of hardware with many delightful experiences, but what's missing is its Super Mario 64, Halo or Ridge Racer - the 'must have' game that can truly kick off a new generation of interactive entertainment.
Vooralsnog zie ik dus ook geen noodzaak om er vol voor te gaan, want die is er gewoonweg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
niekvandermeer schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:11:

While there are a handful of fun titles, there’s nothing that I’ve played at launch so far to indicate to me that the PSVR is a must-buy right now. For everyone else, I’d recommend saving up for a better reality.
Exact mijn ervaring toen ik een paar PS VR spellen had gedaan. Ik zag mijzelf dat niet vaak doen, het blijven tech demos (met soms flink tegenvallende graphics). Hopelijk komen de echte killer games snel en maken ze goed gebruik van de PS4 PRO anders zie ik het somber in voor de PS VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 06-10 09:41
Ik loop ook helemaal niet warm voor VR. Niet comfortabel, matige graphics en zeer matige gameplay, niet geschikt voor lange sessies, etc. Meer een gimmick als je het mij vraagt.

Vraag me ook af of zo'n ''killer app/game" daar iets aan gaat veranderen ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 22:49
niekvandermeer schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:11:

As a VR fan, I want PSVR to succeed, but it trips up too many times to wholeheartedly recommend at this point. Many of the launch titles will make a large percentage of people sick, and it may lead to the false impression that VR has to make you nauseated. If you have a PS4 and are dying to get PSVR, then I’d recommend the $499.99 bundle which includes the PlayStation Camera, two Move controllers, and PlayStation VR Worlds. If you have a PS4 and are simply curious about VR, I’d hold out until more titles are released. While there are a handful of fun titles, there’s nothing that I’ve played at launch so far to indicate to me that the PSVR is a must-buy right now. For everyone else, I’d recommend saving up for a better reality.
Vrij negatieve review, de meesten zijn zeer positief. Bijv: http://www.techradar.com/...station-vr-1235379/review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:44
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:45:
Omdat ik niet echt fan ben van het oortje, iemand een leuke headset (inclusief microfoon) onder de 100 euro?
Ook benieuwd erg benieuwd welke jullie zelf hebben!
Dan is de enige echte optie de de Sony eigen wireless koptelefoon:

pricewatch: Sony Gold Wireless Headset Zwart

Heb hem zelf ook en werkt prima!
Zeker voor het geld is er geen betere keus.
En helemaal afgestemd op de PS4 dus geen gedoe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .GoO
Videoreviews

IGN - YouTube: PlayStation VR Review
GameSpot - YouTube: Playstation VR - Review
TechCrunch - YouTube: Playstation PS VR review
The Verge - YouTube: PlayStation VR review
Push Square - YouTube: PlayStation VR Review: The Future of Play | PS4 | Virtual Reality
Polygon - YouTube: PlayStation VR REVIEW — Hardware, Set-Up, Games & More!
PS ILU - YouTube: PlayStation VR Review - PS I Love You XOXO Ep. 55

En vele andere websites zoals http://gizmodo.com/playst...tem-you-actual-1787339531 - Playstation VR Review: This Is the VR System You Actually Want

Ben benieuwd naar de eerste NL reviews en vooral die van Tweakers.

[ Voor 3% gewijzigd door .GoO op 05-10-2016 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b.o.n.s schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:27:
[...]

Dan is de enige echte optie de de Sony eigen wireless koptelefoon:

pricewatch: Sony Gold Wireless Headset Zwart

Heb hem zelf ook en werkt prima!
Zeker voor het geld is er geen betere keus.
En helemaal afgestemd op de PS4 dus geen gedoe.
Hoe zit het met de microfoon geen problemen mee gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-08 21:05
YouTube: PlayStation VR Pre-Launch Special - YouTube Gaming

Hier is op dit moment een livestream aan de gang met de PS VR. Ondertussen ben ik een stuk minder enthousiast over de PS VR. Veel negatieve reviews en de tracking schijnt vrij slecht te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Toch wel wat (verwachte) negativiteit.

http://kotaku.com/playsta...-kotaku-review-1787424830

Let’s cut to the chase: PlayStation VR should be better. At its best, Sony’s new virtual reality headset manages to conjure the astonishing, immersive wonder of modern virtual reality. Just as often it is frustratingly held back by outdated hardware that can’t quite do what’s being asked of it.
Pagina: 1 ... 35 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.