225 euro?, daar kun je bijna 4 controllers mee aanschaffen..bram1984 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 09:10:
[...]
RIGS bedoel je? Maar je geeft aan dat die game niks voor jou is, toch?
Ja er komt wel meer uit, maar ik kan niet echt iets noemenswaardig vinden. Arkham VR? Vet, zeg ik als groot Batman fan. Maar hoeveel uur gameplay zal dit zijn? Ik gok 2-3 uur? Idem voor Battlefront VR. EVE lijkt me dan wel weer vet, maar de rest is gewoon vrij klein en onbekend. En het is maar afwachten hoeveel mensen er op de hype train springen en wat de toekomst dus brengen gaat. Persoonlijk hoop ik op een groot succes en games van grote studio's, maar vooralsnog blijf ik er sceptisch en nuchter onder.
Net overigens via https://scufgaming.com/eu/ een custom controller samengesteld, maar de prijs gaat net even tegen mijn principes in. Kwam uit op iets van € 225,- en dan kun je 'm niet eens eerst even vasthouden.
Anderzijds is het toch zwaar relaxed als je je duim niet meer van de stick af hoeft te halen.
Haha ja precies. Maar ik had er allemaal hippe kleurtjes en features op gegooid. Scheelt aanzienlijk.Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 09:41:
[...]
225 euro?, daar kun je bijna 4 controllers mee aanschaffen..
Ik zie nu dat je ook je eigen controller door ze om kan laten bouwen. Dan kom je rond de € 80,- uit exclusief shipping.
En anders is de meest versimpelde versie (wel met remapping optie en customizable triggers) rond de € 160,-.
Gisteren op zoek gegaan naar een leuke builder/survival game en kwam op oa Dragon Quest: Builders demo en ik moet zeggen dat dat spel me verraste! Een minecraft meets fantasy life meets animal crossing achtige game. De game komt over 2 weken uit maar heb m op de preorder staan! Leuke tip voor iemand wellicht. En als iemand voor mij een tip nog heeft, hoor ik het graag. Ik zoek een dayz met building maar niet 7 days to die of rust...
Wat ik wel merkte dat op de website meer te vinden is dan op de store van ps4 zelf. Zo kwam ik op de site ook How to Survive tegen die echt op de ps4 niet te vinden is. Ook een demo van gespeeld, ook wel leuk, maar denk niet dat deze lang mn aandacht kan houden...
Wat ik wel merkte dat op de website meer te vinden is dan op de store van ps4 zelf. Zo kwam ik op de site ook How to Survive tegen die echt op de ps4 niet te vinden is. Ook een demo van gespeeld, ook wel leuk, maar denk niet dat deze lang mn aandacht kan houden...
Something under the bed is drooling
ARK: Survival Evolved zou in december uit moeten komen. Fallout 4 heeft ook dat je nu dingen kan bouwen volgens mij, maar weet niet hoe leuk/vrij je daarin aan de slag kan.Mauz1978 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 09:58:
Gisteren op zoek gegaan naar een leuke builder/survival game en kwam op oa Dragon Quest: Builders demo en ik moet zeggen dat dat spel me verraste! Een minecraft meets fantasy life meets animal crossing achtige game. De game komt over 2 weken uit maar heb m op de preorder staan! Leuke tip voor iemand wellicht. En als iemand voor mij een tip nog heeft, hoor ik het graag. Ik zoek een dayz met building maar niet 7 days to die of rust...
Verwijderd
Denk dan dat het beter is om gewoon je eigen controller op te sturen mocht je echt scuff willenbram1984 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 09:58:
[...]
Haha ja precies. Maar ik had er allemaal hippe kleurtjes en features op gegooid. Scheelt aanzienlijk.
Ik zie nu dat je ook je eigen controller door ze om kan laten bouwen. Dan kom je rond de € 80,- uit exclusief shipping.
En anders is de meest versimpelde versie (wel met remapping optie en customizable triggers) rond de € 160,-.
Thanks voor je tips. Fallout 4 heb ik, en daar is basebuilding best zinloos. Ik zal ARK in de gaten houden!niekvandermeer schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:32:
[...]
ARK: Survival Evolved zou in december uit moeten komen. Fallout 4 heeft ook dat je nu dingen kan bouwen volgens mij, maar weet niet hoe leuk/vrij je daarin aan de slag kan.
Something under the bed is drooling
Denk ook dat ik dat ga doen. Even uitzoeken wat het verzenden kost.Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:36:
[...]
Denk dan dat het beter is om gewoon je eigen controller op te sturen mocht je echt scuff willen
verkeerde post.. delete..
[ Voor 145% gewijzigd door poor Leno op 02-10-2016 12:54 ]
Ik heb de knoop door gehakt en er staat nu een 4k oled scherm in de huiskamer. Op de ps4 meteen hdr enzo aan gezet maar volgend mij islam daar nog 0.0 content voor. Handig Sony
Nu nog even een pro op de pre order zetten
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Dan hoop ik dat je geen last hebt van imputlag. Die schijnt nogal hoog te zijn op Oledrajackar schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:57:
Ik heb de knoop door gehakt en er staat nu een 4k oled scherm in de huiskamer. Op de ps4 meteen hdr enzo aan gezet maar volgend mij islam daar nog 0.0 content voor. Handig SonyNu nog even een pro op de pre order zetten
PSN ID Binloading_nl
Merk geen verschil met mij plasma van hiervoor. Ben lekker Bloodborne aan het spelen en behalve dat het er bruut mooi uit ziet merk ik geen verschil. Sowieso zijn de meningen nogal verdeelt over wanneer je het nou echt zou gaan merken. Volgens mij is dit weer typisch iets waar iedereen zich blind staart op cijfers zonder echt zelf ervaring te hebben.steefje schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:02:
[...]
Dan hoop ik dat je geen last hebt van imputlag. Die schijnt nogal hoog te zijn op Oled
Ik ben in ieder geval helemaal happy
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwacht niet dat elk PSVR spel top gaat zijn. En dat hoeft voor mij ook niet. Doe me 3-4x per jaar een goed spel en de rest non-VR. Prima.
Haters everywhere but I don’t really care
Heb zelf ook een maand geleden ongeveer een Scuf Controller laten maken bijna minimale config.bram1984 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 09:10:
[...]
RIGS bedoel je? Maar je geeft aan dat die game niks voor jou is, toch?
Ja er komt wel meer uit, maar ik kan niet echt iets noemenswaardig vinden. Arkham VR? Vet, zeg ik als groot Batman fan. Maar hoeveel uur gameplay zal dit zijn? Ik gok 2-3 uur? Idem voor Battlefront VR. EVE lijkt me dan wel weer vet, maar de rest is gewoon vrij klein en onbekend. En het is maar afwachten hoeveel mensen er op de hype train springen en wat de toekomst dus brengen gaat. Persoonlijk hoop ik op een groot succes en games van grote studio's, maar vooralsnog blijf ik er sceptisch en nuchter onder.
Net overigens via https://scufgaming.com/eu/ een custom controller samengesteld, maar de prijs gaat net even tegen mijn principes in. Kwam uit op iets van € 225,- en dan kun je 'm niet eens eerst even vasthouden.
Anderzijds is het toch zwaar relaxed als je je duim niet meer van de stick af hoeft te halen.
Geen speciale kleuren wel remapping van de 2 Scuf buttons en military grip was 171 euro kwijt inc verzendkosten ja ze zijn niet goedkoop.
Had daarvoor wel KontrolFreek Thumbstick verhogers gekocht omdat ik last had van mijn rechter duim.
En mijn idee was dat met een langere stick je duim meer beweegd en dus minder van die micro bewegingkjes maakt moet zeggen tot nu toe geen last meer van mijn duim.
Wat wel jammer was is dat de KontrolFreek's niet passen op de Thumbsticks van de Scuf controllers die zijn net iets breder /zachter het blijft bij mij niet goed zitten en ik heb zowel een Domed als een concaved Thumbstick op de Scuf controller.
Heb dus later nog extra besteld een setje Thumbsticks in verschillende lengtes die kan je er zelf opzetten met een bijgeleverde tool.
Maar ben wel tevreden met de Scuf controller bv.. in Destiny kan ik nu Jumpen zonder mijn duim van de stick te halen de ander Scuf button heb ik wapens wisselen gedaan.
Het herprogrameren van de Buttons werkt super makelijk.
PSN: FreakGIB
Beetje lam dat op de webstore bij Laatste Releases alle Fifa 17 versies staan, terwijl dat niet de nieuwste games in de store zijn. Fifa 17 kwam op 29 september, X-com 2 bijvoorbeeld de 30e.
Tja en FIFA verkoopt veel beter. Dat heet marketing.niekvandermeer schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 14:29:
Beetje lam dat op de webstore bij Laatste Releases alle Fifa 17 versies staan, terwijl dat niet de nieuwste games in de store zijn. Fifa 17 kwam op 29 september, X-com 2 bijvoorbeeld de 30e.
Zo afgelopen week ook naar het Playstation VR event geweest in Eindhoven. Waren aardige games, maar toch twijfel ik over m'n pre-order.. Heb dat daar ook gezegd en toen mocht ik ineens een exclusieve demo spelen in het einde van de zaal. Batman FTW. Wow dat was wel echt een andere ervaring dan de games die ik had gespeeld. Echt heel vet, alleen al daarom ga ik 'm toch misschien halen!
Verwijderd
Als ik voor het bier en de borrelnoten zorg, kan ik dan een keer bij iemand de VR bril komen testen?
Zo'n demootje is leuk, maar ff 1-2 uurtjes lekker spelen doet veel meer... Ben vooral benieuwd of ik die motion sickness klachten heb, als je ff 5 minuten bezig bent merk je zoiets niet tot nauwelijks. Maargoed: kan altijd nog via bol.com bestellen, 2 weken uitproberen en desnoods retourneren? Mag toch?
Begrijp dat Fifa populairder is maar het klopt niet, noem het dan gewoon niet Laatste releases. Want ik wil juist weten wat voor een nieuws er bij is gekomen, om daar dan gewoon maar Fifa te laten staan is nogal onzinnig. Gooi dan de Fifa games in die top banner ofzo.bram1984 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 14:41:
[...]
Tja en FIFA verkoopt veel beter. Dat heet marketing.
Beetje als de categorie meest populair. Dat zijn ook gewoon recente games die playstation aan het pushen is.
Haal je dan ook het bier en de borrelnoten uit het tapijt? 😉Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 14:54:
Als ik voor het bier en de borrelnoten zorg, kan ik dan een keer bij iemand de VR bril komen testen?Zo'n demootje is leuk, maar ff 1-2 uurtjes lekker spelen doet veel meer... Ben vooral benieuwd of ik die motion sickness klachten heb, als je ff 5 minuten bezig bent merk je zoiets niet tot nauwelijks. Maargoed: kan altijd nog via bol.com bestellen, 2 weken uitproberen en desnoods retourneren? Mag toch?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ja marketing moet je ook niet altijd geloven.niekvandermeer schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:46:
[...]
Begrijp dat Fifa populairder is maar het klopt niet, noem het dan gewoon niet Laatste releases. Want ik wil juist weten wat voor een nieuws er bij is gekomen, om daar dan gewoon maar Fifa te laten staan is nogal onzinnig. Gooi dan de Fifa games in die top banner ofzo.
Denk je dat de meest verkochte TV's op de site van BCC echt het meest verkocht zijn? Dat zijn gewoon de toestellen met de meeste marge.
Wil in ieder geval nog die Rollercoaster Dreams kopen bij release, maar ik zie nergens een disc variant. Wordt dit een alleen download? Nu nog de VR Worlds erbij besteld en Until Dawn. PS4 Pro koop ik ws. pas volgend jaar, twijfel dan nog om één van m'n PS4's te verkopen maar wil ze eigenlijk ook geen van beiden kwijt.
Als het echter een groot verschil in framerate/res maakt, de Pro, dan moet het er hoe dan ook komen.
Als het echter een groot verschil in framerate/res maakt, de Pro, dan moet het er hoe dan ook komen.
Heb ps vr zelf nog niet kunnen testen. Ben erg benieuwd. Nou vraag ik me af, hoeveel anders/beter is dit dan vr op je telefoon. heb verschillende achtbaan apps en kleine spelletjes geprobeerd met google cardboard. Maar dat vond ik vaak lelijk en werd er vaker misselijk dan blij van.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Onzin. Latency heeft niks met de displaytechniek te maken maar met de processing. Als display is een OLED zelfs sneller dan de vloeibare kristalletjes van een LCD. Als de TV een gaming mode heeft waarbij de prcessing uitgeschakeld wordt, heb je nergens last van. Tegenwoordig heeft elke TV zoiets.steefje schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:02:
Dan hoop ik dat je geen last hebt van imputlag. Die schijnt nogal hoog te zijn op Oled
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Niet te vergelijken.RawChild schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:40:
Heb ps vr zelf nog niet kunnen testen. Ben erg benieuwd. Nou vraag ik me af, hoeveel anders/beter is dit dan vr op je telefoon. heb verschillende achtbaan apps en kleine spelletjes geprobeerd met google cardboard. Maar dat vond ik vaak lelijk en werd er vaker misselijk dan blij van.
Heb ook zon Google Cardboardvariant op iPhone geprobeerd en werd er misselijk van

Ben benieuwd, de Batman game heb ik pre-ordered, net als Vr-worlds. Wat was er zo anders aan?0xrubennft schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 14:47:
Zo afgelopen week ook naar het Playstation VR event geweest in Eindhoven. Waren aardige games, maar toch twijfel ik over m'n pre-order.. Heb dat daar ook gezegd en toen mocht ik ineens een exclusieve demo spelen in het einde van de zaal. Batman FTW. Wow dat was wel echt een andere ervaring dan de games die ik had gespeeld. Echt heel vet, alleen al daarom ga ik 'm toch misschien halen!
Wie heeft er zijn PS4 in vertical stand staan en zo ja, welke?
Als ik bij Bol kijk zie ik een aardig aanbod aan verticale stands, maar de officiele Sony variant zoals die in de OP staat is uitverkocht (bij Bol, MM, Coolblue etc), enkel deze maar die is een stuk lelijker.
De witte is nog wel verkrijgbaar, onder andere bij Nedgame maar ja, de PS4 is zwart
Deze lijkt wel aardig op de officiele Sony standaard, iemand ervaring hiermee?
Als ik bij Bol kijk zie ik een aardig aanbod aan verticale stands, maar de officiele Sony variant zoals die in de OP staat is uitverkocht (bij Bol, MM, Coolblue etc), enkel deze maar die is een stuk lelijker.
De witte is nog wel verkrijgbaar, onder andere bij Nedgame maar ja, de PS4 is zwart
Deze lijkt wel aardig op de officiele Sony standaard, iemand ervaring hiermee?
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 03-10-2016 08:37 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Afgelopen weekend de koelpasta vervangen van mijn launch model Playstation 4. Vooral bij Doom ging de ventilator al snel in een hogere stand staan. Met behulp van een guide op ifixit de Playstation gedemonteerd, gaat gemakkelijk. De originele koelpasta netjes verwijderd en een heel dun laagje AS5 aangebracht, formaat rijstkorrel met een pasje egaal uitgestreken. Terug in elkaar, Doom opgestart en de ventilator ging stapsgewijs naar de hoogste stand, nog nooit gehoord. Snel uitgezet en opnieuw uit elkaar, bleek dat de chip slechts voor de helft contact maakte met de heatsink. Nogmaals opnieuw de koelpasta aangebracht en het beugeltje wat gebogen zodat de heatsink beter wordt aangedrukt. Het resultaat mag er zijn
. Waar hij voorheen bij Netflix al hoorbaar aan het koelen was blijft hij nu in de laagste stand.
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Is het een idee om een los VR topic te maken? Ik hink een beetje op 2 gedachten. Aan de ene kant vind ik het absoluut interessant om te lezen, aan de andere kant, ik ga het zelf echt niet halen, en heb van diverse mensen hier gelezen dat ze het ook niet spannend vinden en/of hun preoder gecancelled hebben. Ben wel benieuwd wat de rest vind?
10 second ninja DONE
Goed plan inderdaad
Het is echt heel veel beter. Heb zelf een Gear VR met de S7 Edge, maar wat een mega verschil met de Playstation VR. Ook al is de resolutie hetzelfde, bij de PS VR kon ik geen pixels onderscheiden, terwijl dat met de S7 Edge heel erg zichtbaar is.RawChild schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:40:
Alle games die je kon spelen was gewoon met de dualshock controller. De batman game gebruik je de move controllers als je linker en rechterhand, het voelt zo natuurlijk aan. De interactie met objecten, het pakken van wapens , gebruiken van je vuisten, het is echt zo veel toffer dan met alleen een controller VR beleven.Sovereign schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 22:10:
[...]
Ben benieuwd, de Batman game heb ik pre-ordered, net als Vr-worlds. Wat was er zo anders aan?
Goed bezigMillert schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:37:
Afgelopen weekend de koelpasta vervangen van mijn launch model Playstation 4. Vooral bij Doom ging de ventilator al snel in een hogere stand staan. Met behulp van een guide op ifixit de Playstation gedemonteerd, gaat gemakkelijk. De originele koelpasta netjes verwijderd en een heel dun laagje AS5 aangebracht, formaat rijstkorrel met een pasje egaal uitgestreken. Terug in elkaar, Doom opgestart en de ventilator ging stapsgewijs naar de hoogste stand, nog nooit gehoord. Snel uitgezet en opnieuw uit elkaar, bleek dat de chip slechts voor de helft contact maakte met de heatsink. Nogmaals opnieuw de koelpasta aangebracht en het beugeltje wat gebogen zodat de heatsink beter wordt aangedrukt. Het resultaat mag er zijn. Waar hij voorheen bij Netflix al hoorbaar aan het koelen was blijft hij nu in de laagste stand.
Ik ben daar toch wel een beetje huiverig voor.. Zal je net zien dat ie bij mij ploft
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Ik heb de VR sinds maart in preorder staan bij de Mediamarkt. Maar nu vroeg ik me af welke koptelefoon jullie gaan gebruiken? Ben namelijk nog op zoek naar een goede koptelefoon die goed samen gaat met de VR.
Verwijderd
Ik heb zelf de Astro A50 headset, hij is wel wat prijzig maar lijkt me een ideale headset i.c.m. de PSVR.fukijama schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:25:
Ik heb de VR sinds maart in preorder staan bij de Mediamarkt. Maar nu vroeg ik me af welke koptelefoon jullie gaan gebruiken? Ben namelijk nog op zoek naar een goede koptelefoon die goed samen gaat met de VR.
Lijkt me niet echt dat het een met het ander te maken heeft? Een koptelefoon kan je zo gek maken als je zelf wilt. Er is ook geen TV waarbij een specifieke headset goed samen gaat.fukijama schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:25:
Ik heb mijn PSVR pre-order geannuleerd, maar ik heb zelf de Tritton Katana waar ik heel blij mee ben, maar ik weet niet wat je budget is. Daarvoor heb ik de PS3 wireless 7.1 gehad (helaas niet meer te koop), wat in mijn optiek de beste headset onder de € 100,- is. Maar het verschil met de Katana is zeer goed hoorbaar.
Doet me hieraan denken :

Heb ik hier nog ergens in een kast liggen in nieuwstaat
Verwijderd
Als het goed is. Is de pricewatch: Sony Gold Wireless Headset Zwart de beste headset voor PS4 op dit moment neem ik aan?
Maar dat geeft toch niet?RoRoo schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:59:
[...]
Goed bezig![]()
Ik ben daar toch wel een beetje huiverig voor.. Zal je net zien dat ie bij mij ploft
Zo van ... Ik kon er niets aan doen, kapoet dus ik moet een nieuwe halen
Ik had verwacht dat ik wel even zoet zou zijn met Dark Souls 3. Helaas binnen een week al uitgespeeld.
Wel een goede game overigens. Maar ik had meer verwacht.
Gelukkig had ik The Witcher 3 GOTY toch maar gekocht bij Bol
Even de intro tutorials gedaan en moet weer even wennen aan de besturing. Deze is niet slecht maar wel een stuk minder dan Bloodborne/Dark Souls 3. Echter zal dit wel weer snel wennen.
Ondanks dat ik niks anders meer te spelen heb zal ik deze iig niet binnen een week uitspelen
Waarschijnlijk niet eens dit jaar
Gelukkig had ik The Witcher 3 GOTY toch maar gekocht bij Bol
Ondanks dat ik niks anders meer te spelen heb zal ik deze iig niet binnen een week uitspelen
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ik heb een soortgelijk probleem qua controls nu ik Assassins Creed Black Flag speel na eerst Uncharted 4 gespeeld te hebben. Merk dan toch dat het minder fijn werkt allemaal. Misschien ook omdat het een PS3 remaster is.JSchut schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:14:
Even de intro tutorials gedaan en moet weer even wennen aan de besturing. Deze is niet slecht maar wel een stuk minder dan Bloodborne/Dark Souls 3. Echter zal dit wel weer snel wennen.
Niet perse 'de beste'.. maar wel echt 'best bang for the buck'Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:06:
Als het goed is. Is de pricewatch: Sony Gold Wireless Headset Zwart de beste headset voor PS4 op dit moment neem ik aan?
Geen andere headset kan bij lange na voor die prijs hetzelfde geluid aanbieden, en met name de (virtuele) 7.1 surround modus.
Door die modus is mijn spelervaring enorm omhoog gegaan, en zo ook mn 'skills' (voor zoverre
Dus een headset met surround zou ik zeker aanraden!
Er komt trouwens ook een Platinum versie aan binnenkort (?)

https://www.playstation.c...latinum-wireless-headset/
[ Voor 15% gewijzigd door poor Leno op 03-10-2016 11:33 ]
Verwijderd
Goed om te weten!poor Leno schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:22:
[...]
Niet perse 'de beste'.. maar wel echt 'best bang for the buck'
Geen andere headset kan bij lange na voor die prijs hetzelfde geluid aanbieden, en met name de (virtuele) 7.1 surround modus.
Door die modus is mijn spelervaring enorm omhoog gegaan, en zo ook mn 'skills' (voor zoverre) Want nu hoor je echt goed waar alles en iedereen vandaan komt
![]()
Als je de headset companion app op je ps4 download en, mits beschikbaar, het profiel van de game die je speelt er naartoe laadt, past ie zich aan de game aan. Ik vond het bij sommige spellen echt verschil maken met het goede profiel.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Hopelijk is mijn "probleem" ook opgelost.niekvandermeer schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:49:
Firmware 4.01 komt vandaag uit, 302MB groot en bestaat alleen maar uit bugfixes.
Ik heb er sinds 4.0 af en toe last van dat als mijn PS4 uit rest mode komt en ik m'n profiel selecteer dat hij dan blijft hangen. Lampje op de PS4 blijft blauw. Echter krijg ik wel notificaties binnen. Verder reageerd hij nergens op. Ook niet op de aan/uit knop. Enige oplossing is stekker eruit.
Als je specifiek een koptelefoon zoekt om te gebruiken in combinatie met de PSVR dan zijn er een aantal punten waar je op moet letten.fukijama schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:25:
- Aansluiting gaat via 3,5mm jack op de headset zelf dus neem geen draadloze of usb headset.
- Microfoon zit al in de PSVR dus neem geen headset met microfoon.
- 3D audio van VR werkt het beste met een goede stereo koptelefoon dus neem geen surround of virtual surround headset.
- Een normale koptelefoon van een bekend merk zal waarschijnlijk beter geluid geven dan een echte game headset.
Heb dit ook een tijd gehad.. Erger nog, ik moest bijna elke keer in de recoverymodus het bestandssysteem herstellenJSchut schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:52:
[...]
Hopelijk is mijn "probleem" ook opgelost.
Ik heb er sinds 4.0 af en toe last van dat als mijn PS4 uit rest mode komt en ik m'n profiel selecteer dat hij dan blijft hangen. Lampje op de PS4 blijft blauw. Echter krijg ik wel notificaties binnen. Verder reageerd hij nergens op. Ook niet op de aan/uit knop. Enige oplossing is stekker eruit.

Bij mij werkt 4.0 juist beter.
Ik had op 3.11 veelal handshake problemen. Als ik eerst mijn TV aanzette en dan pas mijn PS4.
Dan kreeg ik geen beeld. Of viel de PS4 meteen uit.
Nu maakt het niet uit in welke volgorde ik iets aanzet, PS4, TV, Receiver. Heb altijd beeld.
Ik had op 3.11 veelal handshake problemen. Als ik eerst mijn TV aanzette en dan pas mijn PS4.
Nu maakt het niet uit in welke volgorde ik iets aanzet, PS4, TV, Receiver. Heb altijd beeld.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Gelukkig kan die van Sony dat ook ontvangen...SgtCaffran schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:57:
[...]
Als je specifiek een koptelefoon zoekt om te gebruiken in combinatie met de PSVR dan zijn er een aantal punten waar je op moet letten.
- Aansluiting gaat via 3,5mm jack op de headset zelf dus neem geen draadloze of usb headset.
- 3D audio van VR werkt het beste met een goede stereo koptelefoon dus neem geen surround of virtual surround headset.
- Een normale koptelefoon van een bekend merk zal waarschijnlijk beter geluid geven dan een echte game headset.
Ben er nog steeds over te spreken. Heb 'm nu bijna een jaar en gebruik 'm vrijwel altijd als ik game
https://tweakers.net/pric...beach-ear-force-px24.html
Deze is ook niet verkeerd, heb hem zelf gekocht. De bass is echt verbazingwekkend, de surroundsound is ook lekker!
PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic
Deze ziet er goed uit! Als hij ook nog zo klinkt wordt dat mijn volgende headset.poor Leno schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:22:
[...]
Niet perse 'de beste'.. maar wel echt 'best bang for the buck'
Door die modus is mijn spelervaring enorm omhoog gegaan, en zo ook mn 'skills' (voor zoverre) Want nu hoor je echt goed waar alles en iedereen vandaan komt
![]()
Er komt trouwens ook een Platinum versie aan binnenkort (?)
[afbeelding]
https://www.playstation.c...latinum-wireless-headset/
Nog steeds zeer blij met de Sony Wireless Headset 7.1, alleen jammer van de mini USB i.p.v. de micro USB.
Sony begint wel een soort van Nintendo te worden met zoveel verschillende hardware voor één 'generatie'. Over enkele weken drie verschillende consoles en type controllers in de winkel, twee officiële headsets, waarvan één in twee kleuren, twee camera's en een VR bril. Nu zal er in de loop van de tijd wel wat oude voorraad verdwijnen, maar voor de impuls instappers is het er niet makkelijker op geworden.
[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 03-10-2016 12:25 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Denk dat ik maar wacht op de platinum headset van sony
. Is er al een datum bekend van de release?
Net toch maar een pre order voor een pro geplaatst. De nerd in mij kon het niet laten om 4k te gaan. Hoop echt dat er veel games een pro patch gaan krijgen. Het lijkt me dat Sony dat ook wel zal pushen.
Verwijderd
Beste mensen,
Ik ben p zoek naar een reistasje voor mijn playstation 4 controller als ik naar vrienden ga.
Iemand nog tips?
Kwam zelf deze tegen maar die is niet leverbaar
http://www.consoleshop.nl...voor-ps4-controllers.html
Bedankt alvast
Ik ben p zoek naar een reistasje voor mijn playstation 4 controller als ik naar vrienden ga.
Iemand nog tips?
Bedankt alvast
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2016 13:43 ]
Als die het nog goed doet en de Platinum is qua geluid hetzelfde als de Gold (zou dus even de reviews afwachten), dan adviseer ik je om je huidige headset te houden. Die is qua geluid namelijk beter.Jumpman schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:20:
[...]
Deze ziet er goed uit! Als hij ook nog zo klinkt wordt dat mijn volgende headset.
Nog steeds zeer blij met de Sony Wireless Headset 7.1, alleen jammer van de mini USB i.p.v. de micro USB.
Sony begint wel een soort van Nintendo te worden met zoveel verschillende hardware voor één 'generatie'. Over enkele weken drie verschillende consoles en type controllers in de winkel, twee officiële headsets, waarvan één in twee kleuren, twee camera's en een VR bril. Nu zal er in de loop van de tijd wel wat oude voorraad verdwijnen, maar voor de impuls instappers is het er niet makkelijker op geworden.
Ik heb deze overigens nog liggen voor de liefhebber. Over te nemen voor een zeer schappelijke prijs.
Idd zelfde hier, of ik kon niet inloggen of ik kreeg geen beeld. Alleen voor geen beeld kon ik simpelweg de resolutie terugzetten naar het laagste in de recoverymodus. Bij het 'hangen' tijdens het inloggen hielp alleen een controle/herstellen van 't bestandssysteemDarkSide schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:04:
Bij mij werkt 4.0 juist beter.

Nutteloos accessoire lijkt meVerwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:42:
Beste mensen,
Iemand nog tips?
Bedankt alvast
Ik denk dat je controller meer te lijden heeft met een uurtje BloodBorne of TrackMania dan met een ritje op de fiets/auto naar een vriend van je. Moet ik wel eerlijk bij zijn dat ik niet weet hoe de weg naar je vriend eruit ziet...Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:42:
Beste mensen,
Iemand nog tips?
Bedankt alvast
PSN ID: MrMichel_75
Ok, dus de immersie is beter. En de graphics? Zat daar ook nog een verschil tussen?0xrubennft schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:50:
Alle games die je kon spelen was gewoon met de dualshock controller. De batman game gebruik je de move controllers als je linker en rechterhand, het voelt zo natuurlijk aan. De interactie met objecten, het pakken van wapens , gebruiken van je vuisten, het is echt zo veel toffer dan met alleen een controller VR beleven.
Ik heb deze: http://m.ebay.com/itm/Air...-/331739487295?nav=SEARCHVerwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:42:
Beste mensen,
Iemand nog tips?
Bedankt alvast
Zijn wat mij betreft erg handig, en ze beschermen de controllers perfect!
Je kan toch ook gewoon je wireless headphone op de uitgang van je ps4 zetten?SgtCaffran schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:57:
[...]
Als je specifiek een koptelefoon zoekt om te gebruiken in combinatie met de PSVR dan zijn er een aantal punten waar je op moet letten.
Dan kan draadloos toch prima?
Verwijderd
Ik had hem ook in een handdoek gedaan, vond ik ook niet echt handig ook qua ruimte gebruik. Ik ga met de fiets en vind het dan wel prettig om zonder problemen de controller mee te nemen.Beakzz schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:21:
[...]
Nutteloos accessoire lijkt meGewoon een random trommeltje met wat schuim er in of een grote sok doet hetzelfde. Of je vriend moet op de noordpool wonen en dat je er te voet heen moet
Een cheap ass toilettasje moet ook genoeg zijn denk ik, Zelf wikkel ik altijd de PS4 in een handdoek en dan de controllers er los op in een plastic tas. Ok ik ben niet echt zuinig op mijn spullen, maar er is nooit iets kapot gegaan (tijdens het vervoeren).
Hobbelig met al die boomwortels en dan zit je niet te wachten op een tasje dat tegen je wiel aantikt met een controller van 65 euro. Dus vandaar de vraag!MisterMichel schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:52:
[...]
Ik denk dat je controller meer te lijden heeft met een uurtje BloodBorne of TrackMania dan met een ritje op de fiets/auto naar een vriend van je. Moet ik wel eerlijk bij zijn dat ik niet weet hoe de weg naar je vriend eruit ziet...
Beschik helaas niet over een visakaart of creditkaart. Dus zoek naar een optie om met ideal te betalen!jeroenboeve1 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:18:
[...]
Ik heb deze: http://m.ebay.com/itm/Air...-/331739487295?nav=SEARCH
Zijn wat mij betreft erg handig, en ze beschermen de controllers perfect!
Toch bedankt voor je tip
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2016 15:38 ]
De 3D audio van de PSVR werkt alleen via de 3,5mm jack uitgang op de PSVR kabel. Zie het witte blokje:DarkChylde schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:31:
[...]
Je kan toch ook gewoon je wireless headphone op de uitgang van je ps4 zetten?
Dan kan draadloos toch prima?

Als je je koptelefoon draadloos aansluit krijg je dus geen 3D audio. Dit komt omdat de breakout box het 3D geluid genereert.
Dus mensen met dure headsets die via HDMI en optical werken kunnen geen 3D audio krijgen omdat ze geen achterhaalde jack plug hebben?
Hm erg raar.. mijn Wireless 7.1 headset heeft niet zoals de Gold een jack aansluiting.. Bedoel je dan dat ik niet kan gebruiken??
En als ik zelf de surround gewoon aan heb staan?
Downloading update file...
6.8 MB / 312 MB (4 hours left)

[ Voor 23% gewijzigd door Ike. op 03-10-2016 17:39 ]
Dan heb je gewoon surround. Surround en 3D audio zijn niet hetzelfde. De breakoutbox van de PSVR genereert de 3D audio en stuurt dit door naar de PSVR, waarop je via 3,5mm een koptelefoon kan aansluiten. Je kan dus prima nog spelen met surround zoals je het nu kent en gebruikt, maar dit is niet hetzelfde als 3D audio.poor Leno schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:29:
Hm erg raar.. mijn Wireless 7.1 headset heeft niet zoals de Gold een jack aansluiting.. Bedoel je dan dat ik niet kan gebruiken??
Surround: links, rechts, voor, achter (en daartussen).
3D audio: surround + boven en onder je en alles daartussen.
Scenario
Shooter spelen met surround: vliegtuig vliegt over je heen, je hoort de vliegtuig voor je en wanneer die over je heen is gevlogen hoor je het achter je.
Shooter spelen met 3D audio: vliegtuig vliegt over je heen, je hoort de vliegtuig schuin boven je, vervolgens boven je, boven achter je en dan is ie weg.
Ik heb een Astro A50 met optical, de headset zelf heeft geen 3.5mm maar de hoofdontvanger wel. Normaal moet ik met een usb en optical vanaf de ontvanger naar de PS4. Maar er zit ook een 3.5mm aansluiting erop, even dat verbinden met de PSVR en het zou moeten werken. I het ergste geval schaf je een optical->analoog converter aan als je enkel optical hebt.
Heb je een headset die die virtueel surround doet met zo'n draadloos usb adapter, en heeft je headset geen 3.5mm? Tja dan heb je pech. De Gold heeft een 3.5mm op de headset zelf. Als jouw headset dit niet heeft en een draadloos usb adapter heeft (dus geen speciale ontvanger met optical) dan kan je in ieder geval geen 3D audio ontvangen. Je kan het simpelweg niet op de PSVR aansluiten.
[ Voor 13% gewijzigd door ASNNetworks op 03-10-2016 17:59 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ja thnx
Ik had dan gehoopt dat de 3D dan automagisch aan zou gaan op de headset.. maar helaasch
Benieuwd of die VR set een beetje leverbaar is volgende week.
Moet je headset dit niet ook gewoon ondersteunen? Beetje maf dat een simpel model met jack (wat voor zover ik weet gewoon een stereo stekkertje is) wel 3D audio doet, en optische/hdmi modellen niet.ASNNetworks schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:55:
[...]
Dan heb je gewoon surround. Surround en 3D audio zijn niet hetzelfde. De breakoutbox van de PSVR genereert de 3D audio en stuurt dit door naar de PSVR, waarop je via 3,5mm een koptelefoon kan aansluiten. Je kan dus prima nog spelen met surround zoals je het nu kent en gebruikt, maar dit is niet hetzelfde als 3D audio.
Surround: links, rechts, voor, achter (en daartussen).
3D audio: surround + boven en onder je en alles daartussen.
Scenario
Shooter spelen met surround: vliegtuig vliegt over je heen, je hoort de vliegtuig voor je en wanneer die over je heen is gevlogen hoor je het achter je.
Shooter spelen met 3D audio: vliegtuig vliegt over je heen, je hoort de vliegtuig schuin boven je, vervolgens boven je, boven achter je en dan is ie weg.
Ik heb een Astro A50 met optical, de headset zelf heeft geen 3.5mm maar de hoofdontvanger wel. Normaal moet ik met een usb en optical vanaf de ontvanger naar de PS4. Maar er zit ook een 3.5mm aansluiting erop, even dat verbinden met de PSVR en het zou moeten werken. I het ergste geval schaf je een optical->analoog converter aan als je enkel optical hebt.
Heb je een headset die die virtueel surround doet met zo'n draadloos usb adapter, en heeft je headset geen 3.5mm? Tja dan heb je pech. De Gold heeft een 3.5mm op de headset zelf. Als jouw headset dit niet heeft en een draadloos usb adapter heeft (dus geen speciale ontvanger met optical) dan kan je in ieder geval geen 3D audio ontvangen. Je kan het simpelweg niet op de PSVR aansluiten.
Ik heb weliswaar relatief prijzige DJ hoofdtelefoons met jack plug, maar die wil ik daar niet voor gebruiken.
De headset heeft hier niks mee te maken. De 3D audio die gebruikt wordt voor de PSVR is zogenaamde binaurial audio. Met deze techniek boots je in software je gehoor na zodat je echt alles om je heen hoort zoals je dat in de werkelijkheid ook doet.bram1984 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 18:45:
[...]
Moet je headset dit niet ook gewoon ondersteunen? Beetje maf dat een simpel model met jack (wat voor zover ik weet gewoon een stereo stekkertje is) wel 3D audio doet, en optische/hdmi modellen niet.
Ik heb weliswaar relatief prijzige DJ hoofdtelefoons met jack plug, maar die wil ik daar niet voor gebruiken.
De PS4 streamt tot 200 mono geluidsbronnen naar de breakout box samen met locatie gegevens. De breakout box berekent vervolgens de binaurial audio om de PS4 te verlichten en stuurt dit signaal naar de PSVR headset. Daarom moet je dus de 3,5mm jack gebruiken om van de 3D audio gebruik te maken.
Voor ideaal geluid bij je PSVR wil je dus eigenlijk een goede stereo koptelefoon zonder toeters en bellen.
[ Voor 5% gewijzigd door SgtCaffran op 03-10-2016 19:04 ]
Nee, je headset kan dit zelfs niet eens speciaal ondersteunen. Alle headsets zijn in essentie hetzelfde: 2 oorschelpen met geluid. De ontvangers zijn degene die kunnen zorgen voor surround/3D audio. Deze sturen dit vervolgens op een specifieke manier door naar de koptelefoon zodat het lijkt dat er meerdere speakers in je koptelefoon zitten.bram1984 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 18:45:
[...]
Moet je headset dit niet ook gewoon ondersteunen? Beetje maf dat een simpel model met jack (wat voor zover ik weet gewoon een stereo stekkertje is) wel 3D audio doet, en optische/hdmi modellen niet.
Een mooi voorbeeld is de Astro A40 Mixamp. Dit is een mix amp die Dolby Digital 5.1 decodeert en doorstuurt naar de koptelefoon die je erop aansluit. In essentie is het de A50 mixamp, zonder headset en de optie om een eigen koptelefoon aan te sluiten.
3D Audio wordt door de PSVR box gedaan (dit is dan de box die de audio regelt, zoals de ontvanger van Astro A50 en alle andere optical/hdmi headsets). Vervolgens stuurt de PSVR box dit door naar de koptelefoon zodat het lijkt dat je overal speakers om je heen hebt, door het geluid op een specifieke manier te reguleren. Voor de beste PSVR ervaring (dus dan gaan we ervanuit dat 3D Audio beter is dan Dolby/DTS) sluit je een kwaliteit stereo koptelefoon (dus zo'n losse koptelefoon, bijv van B&W) aan op de PSVR.
Ik heb een prima A50 en ga niet speciaal een ander koptelefoon gebruiken voor 3D audio. Bovendien is het gewoon mogelijk om de A50 ontvanger aan te sluiten op de PSVR via analoog of optical-analoog converter. Even de 7.1 mode uitzetten via de ontvanger en het zou gewoon netjes van de PSVR-> A50 ontvanger --draadloos-> A50 headset moeten overgaan.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
YouTube: Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands: Stealth Takedown Mission
Dit ziet er toch wel dik uit hoor, echt als metal gear solid co-op.
Oké dan moet ik mijn eerdere uitspraak terug nemen. Wel klote als je geen goede headset met jack plug hebt.ASNNetworks schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 19:33:
[...]
Nee, je headset kan dit zelfs niet eens speciaal ondersteunen. Alle headsets zijn in essentie hetzelfde: 2 oorschelpen met geluid. De ontvangers zijn degene die kunnen zorgen voor surround/3D audio. Deze sturen dit vervolgens op een specifieke manier door naar de koptelefoon zodat het lijkt dat er meerdere speakers in je koptelefoon zitten.
Een mooi voorbeeld is de Astro A40 Mixamp. Dit is een mix amp die Dolby Digital 5.1 decodeert en doorstuurt naar de koptelefoon die je erop aansluit. In essentie is het de A50 mixamp, zonder headset en de optie om een eigen koptelefoon aan te sluiten.
3D Audio wordt door de PSVR box gedaan (dit is dan de box die de audio regelt, zoals de ontvanger van Astro A50 en alle andere optical/hdmi headsets). Vervolgens stuurt de PSVR box dit door naar de koptelefoon zodat het lijkt dat je overal speakers om je heen hebt, door het geluid op een specifieke manier te reguleren. Voor de beste PSVR ervaring (dus dan gaan we ervanuit dat 3D Audio beter is dan Dolby/DTS) sluit je een kwaliteit stereo koptelefoon (dus zo'n losse koptelefoon, bijv van B&W) aan op de PSVR.
Ik heb een prima A50 en ga niet speciaal een ander koptelefoon gebruiken voor 3D audio. Bovendien is het gewoon mogelijk om de A50 ontvanger aan te sluiten op de PSVR via analoog of optical-analoog converter. Even de 7.1 mode uitzetten via de ontvanger en het zou gewoon netjes van de PSVR-> A50 ontvanger --draadloos-> A50 headset moeten overgaan.
Ziet er zeker vet uit. Nog vetter dan MGS in mijn optiek. Vraag me af of het met de AI zo ook gaat, want ze maken je natuurlijk wel lekker met het perfecte samenspel. In de praktijk maak ik persoonlijk dit vrijwel nooit mee. Paar keer met Jan CoD co-op gedaan maar dat is meer zo snel mogelijk door de levels heen rennen wie het meeste kills maakt.Nieuwevolger schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 19:50:
Meestal gaat het zo: eerst proberen stealth te gaan, maar meestal wordt je door de eerste de beste enemie gespot en dan het eindigd weer in ordinair iedereen afknallen. Zo ging het met mgs 5 ook.bram1984 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:48:
[...]
Oké dan moet ik mijn eerdere uitspraak terug nemen. Wel klote als je geen goede headset met jack plug hebt.
[...]
Ziet er zeker vet uit. Nog vetter dan MGS in mijn optiek. Vraag me af of het met de AI zo ook gaat, want ze maken je natuurlijk wel lekker met het perfecte samenspel. In de praktijk maak ik persoonlijk dit vrijwel nooit mee. Paar keer met Jan CoD co-op gedaan maar dat is meer zo snel mogelijk door de levels heen rennen wie het meeste kills maakt.
Ik vind het meer op de co-op van Ghost Recon Junglestorm lijken en wat ik me van die uuuuuuren op de PS2 kon herinneren ging je die écht niet redden met brute force. Dat was het sterke van Junglestorm wat ik eigenlijk bij weinig andere co-op shooters gezien heb.
Ik ben dan ook erg benieuwd naar Wildlands, maar het duurt nog even
Ik ben dan ook erg benieuwd naar Wildlands, maar het duurt nog even
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Dit weekend had ik de Playstation VR op tijdens een demo... Viel me wat tegen. Inderdaad een soort van Nintendo Wii graphics. Als je daar tegen kunt is het wel leuk voor erbij.
Ik vraag me wel af of het niet nog een paar jaar duurt voordat mensen echt aan het idee gewend zijn dat er iemand in zijn eentje met een dikke zwarte bril op en een dikke headset op zichzelf in een andere wereld zit te "immersen". Ik kan me voorstellen dat mijn vrouw die niet gamed dat wat vreemd vindt en dat ik liever niet mijn kinderen er zo bij zie zitten elke dag. Het sociale aspect gaat nog verder weg... nog meer richting puur online... Met de jaren komt dat wel uiteraard, zoals het nu ook geaccepteerd wordt dat alle gasten tegenlijk tijdens een verjaardag op Facebook zitten to tikken... maar die early adopters gaan het sociaal gezien zwaar krijgen denk ik.
Ik vraag me wel af of het niet nog een paar jaar duurt voordat mensen echt aan het idee gewend zijn dat er iemand in zijn eentje met een dikke zwarte bril op en een dikke headset op zichzelf in een andere wereld zit te "immersen". Ik kan me voorstellen dat mijn vrouw die niet gamed dat wat vreemd vindt en dat ik liever niet mijn kinderen er zo bij zie zitten elke dag. Het sociale aspect gaat nog verder weg... nog meer richting puur online... Met de jaren komt dat wel uiteraard, zoals het nu ook geaccepteerd wordt dat alle gasten tegenlijk tijdens een verjaardag op Facebook zitten to tikken... maar die early adopters gaan het sociaal gezien zwaar krijgen denk ik.
Of je nu alleen aan het gamen bent achter een beeldscherm of met PSVR, dat lijkt me weinig verschil uitmaken tenzij er anderen in de kamer zijn. Maar in dat geval is gamen sowieso al anti-sociaal jaRavendeRenee schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 06:55:
Maar die early adopters gaan het sociaal gezien zwaar krijgen denk ik.

Je krijgt overigens bij de PSVR een game genaamd VR Playroom bijgeleverd welke vijf local multiplayer games bevat ala mario party. sony probeert dan ook met hun social screen absoluut rekening te houden met het afzonderende effect van de PSVR.
By the way, het enige wat je is bijgebleven is "wii graphics"?
[ Voor 17% gewijzigd door SgtCaffran op 04-10-2016 07:57 ]
http://www.ibood.com/nl/n...9/games-voor-xbox-en-ps4/
DriveClub - PS4 € 18,95
Battlefield Hardline - PS4 € 9,95
Excl. zendkosten (€ 5,95 denk ik)
DriveClub - PS4 € 18,95
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Lijken me nou niet echt aanbiedingen.Gregory76 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:09:
DriveClub - PS4 € 18,95
Pin me er niet op vast, maar ik dacht dat ik DriveClub digitaal voor ongeveer hetzelfde heb gekocht inclusief de Season Pass waardoor je een gigantische hoeveelheid extra tracks, auto's en uitdagingen krijgt.
Was BF-Hardline laatst in de PS Store ook niet rond de 5 euro?
Driveclub 18,95??Gregory76 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:09:
DriveClub - PS4 € 18,95
Ik heb deze en jaar of anderhalf geleden gekocht voor 15 euro met PS plus.
edit: damn op de psn store is is gewoon 30 euro
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wanneer je dit niet een half jaar geleden of 'een keer met Plus met korting' hebt gekocht en je zou ze nu willen kopen, ben je in de Store meer kwijt dan waarvoor iBood ze nu verkoopt. Dit lijkt mij dus wel degelijk een prima aanbieding.MisterMichel schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:33:
[...]
Lijken me nou niet echt aanbiedingen.
Pin me er niet op vast, maar ik dacht dat ik DriveClub digitaal voor ongeveer hetzelfde heb gekocht inclusief de Season Pass waardoor je een gigantische hoeveelheid extra tracks, auto's en uitdagingen krijgt.
Was BF-Hardline laatst in de PS Store ook niet rond de 5 euro?
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Tja, als je 'm nu wilt kopen, ben je daar nu het voordeligst uit. Bij aanbiedingen moet je gewoon gebruik maken van het moment dat het echt interessant is. Daarom vind ik dat Driveclub momenteel gewoon te duur is en zou ik wachten tot deze weer in de aanbieding komt met season pass in de PS Store.Gregory76 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:48:
[...]
Wanneer je dit niet een half jaar geleden of 'een keer met Plus met korting' hebt gekocht en je zou ze nu willen kopen, ben je in de Store meer kwijt dan waarvoor iBood ze nu verkoopt. Dit lijkt mij dus wel degelijk een prima aanbieding.
Vorige week nog gebruik gemaakt van de goede deal van Bol.com voor The Witcher: GOTY editie voor 29,99. Deze heb ik nu in een doosje klaar liggen zodat ik 'm kan oppakken zodra ik klaar ben met m'n huidige game.
Aanbiedingen komen zelden wanneer het je uitkomt, maar je kunt een hoop besparen door er op goede momenten gebruik van te maken. Wel een beetje uitkijken dat je niet meer gebruik maakt van aanbiedingen dan je kunt spelen
Nice!! Leuk samen spelen zo.Nieuwevolger schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 19:50:
Wil graag je ervaring nog eens horen naardat je het een paar weken gespeeld hebt.JSchut schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:14:
Ik had verwacht dat ik wel even zoet zou zijn met Dark Souls 3. Helaas binnen een week al uitgespeeld.Wel een goede game overigens. Maar ik had meer verwacht.
Gelukkig had ik The Witcher 3 GOTY toch maar gekocht bij BolEven de intro tutorials gedaan en moet weer even wennen aan de besturing. Deze is niet slecht maar wel een stuk minder dan Bloodborne/Dark Souls 3. Echter zal dit wel weer snel wennen.
Ondanks dat ik niks anders meer te spelen heb zal ik deze iig niet binnen een week uitspelenWaarschijnlijk niet eens dit jaar
Ilk ben ook een Darksouls Fan heb alleen nog niet deel 3 gespeeld wel alles er voor.
Maar The Witcher is toch ook erg goed kwa verhaal staat hij wel in mijn Top 5.
Positief verrast met dit filmpje. Zou er dan weer een goede Ubi game aankomen?Nieuwevolger schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 19:50:
Ghost Recon deel 1 en 2 vroeger vond ik echt toffe games.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ik had het puur over de controls hehFreakGIB schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:41:
[...]
Wil graag je ervaring nog eens horen naardat je het een paar weken gespeeld hebt.
Ilk ben ook een Darksouls Fan heb alleen nog niet deel 3 gespeeld wel alles er voor.
Maar The Witcher is toch ook erg goed kwa verhaal staat hij wel in mijn Top 5.
Qua story geloof ik je helemaal. Hier ben ik ook erg benieuwd naar.
Verwijderd
PlayStation Europe
Your PS Plus games for October are here! Resident Evil and Transformers: Devastation are available to download now:
https://store.playstation...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME
Your PS Plus games for October are here! Resident Evil and Transformers: Devastation are available to download now:
https://store.playstation...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME

Geen verkeerde games dit keer voor PS plus
controls moest ik ook erg aan wennen, kleine pasjes lukt niet even omdraaien ook niet.JSchut schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:51:
[...]
Ik had het puur over de controls hehBloodborne en Dark Souls 3 hebben echt sublieme controls wat mij betreft. The Witcher 3 begin ik al aan te wennen. Maar toch voelt het minder.
Qua story geloof ik je helemaal. Hier ben ik ook erg benieuwd naar.
vaak prutsen bij een kistje of lichaam om hem te kunnen looten. maar voor de rest, wat een top spel.
heb hem nu een weekje en ben lvl 16 toch aardig lijkt me zo
Settings > alternate movementsyntesia schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:09:
[...]
controls moest ik ook erg aan wennen, kleine pasjes lukt niet even omdraaien ook niet.
vaak prutsen bij een kistje of lichaam om hem te kunnen looten. maar voor de rest, wat een top spel.
heb hem nu een weekje en ben lvl 16 toch aardig lijkt me zo
al geprobeerd? Moet het iets verbeteren.
Kan de PSVR zelf wel HDR weergeven er zitten Oled schermpjes in of kan het alleen bij 4K resolutie ?Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:32:
'PlayStation VR-kastje maakt HDR-beelden onmogelijk'
Lekker als je een 4k tv hebt.
Maar je gebruikt VR zonder TV, dus wat maakt het uit in dit geval?Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:32:
'PlayStation VR-kastje maakt HDR-beelden onmogelijk'
Lekker als je een 4k tv hebt.
Verwijderd
Dan moet je elke keer als je HDR op je TV wilt hebben het VR kastje er tussen uit halen.me_mrtn schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:13:
Maar je gebruikt VR zonder TV, dus wat maakt het uit in dit geval?
FreakGIB schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:06:
[...]
Kan de PSVR zelf wel HDR weergeven er zitten Oled schermpjes in of kan het alleen bij 4K resolutie ?
Ze bedoelen dat je HDR niet werkt op je tv als de PS VR er tussen zit. Die moet je er dan dus telkens tussen uithalen als je HDR op je TV wilt gebruiken.me_mrtn schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:13:
[...]
Maar je gebruikt VR zonder TV, dus wat maakt het uit in dit geval?
Klinkt als erg onhandig.
[ Voor 53% gewijzigd door JSchut op 04-10-2016 15:16 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.