• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 12:33
On_E schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:00:
'Late to the party', maar Fallout 4 is echt een mooi spel!

Uren vliegen voorbij als ik 't speel en er is zo ontzettend veel te doen en te zien.
dat had ik ook maar de verhaallijnen waren beter in de eerdere Fallout games. Nadat ik het spel platinum had heb ik het ook niet meer opgestart, vond het een erg mooie game maar minder interessant dan de eerdere versies.

PSN ID: Svennie-NL

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 09:41
Aenea schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:11:
[...]

Ehhh, geruchten van de PS4 Pro waren er al in Maart, in April kwam die GiantBomb leak die is gebaseerd op dev documentatie, de documentatie is overigens nu ook te vinden voor iedereen, en daaruit kan je duidelijk op maken dat Sony al veel langer bezig was met de Pro dan dit jaar. De geruchten van de Scorpio kwamen daarna pas.

Even een nieuwe variant van een console bedenken, maken, testen en in productie nemen doe je niet in een paar maandjes tijd, zeker niet in 3, dus zelfs de Slim zat al in de pipe line voordat MS de One S aankondigde.

Op zich heb ik eigenlijk wel vermoeden dat MS de geruchten van de Pro gehoord heeft via devs ver voor dat wij ze gehoord hebben en het zou me niets verbazen dat MS in dit geval dus een paniek reactie had. Laten we wel wezen, ze hebben de Scorpio wel aangekondigd maar konden helemaal niets laten zien. Magoe, ook dat is koffie dik kijken natuurlijk.

Qua, je zorgen over de Pro. Tja, het is moeilijk te zeggen nu, ik vind de behuizing wel enorm groot en neem toch wel aan dat ze 14nm chips hebben gebruikt die zuiniger moeten zijn (net als in de PS4 Slim), het zou kunnen dat door het overclocken hij warmer wordt en dat ze daardoor grotere kast EN betere fan er in hebben gezet. Even af wachten maar of dat ook betekent dat ie net zo veel herrie maakt. Ik hoop het niet in ieder geval. Ik zet mijn PS4 vaker uit (of sluit game af) dan ik zou willen, soms doe ik even voor 30 min wat anders en dan blijft ie maar staan blazen, zelfs in menus van sommige games.
I stand corrected. Ik vind wat je zegt heel logisch. Aan de ander kant, kan je het me kwalijk nemen dat het wat gerushed overkomt, we nemen de huidige ps4 maken hem iets groter, beetje overclocken........nieuwe console!!!111oneone ;) is natuurlijk wat gecharcheerd maar....heb niet een idee dat dit al jaren de master strat van sony was.

10 second ninja DONE

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:06

On_E

Housemusic

Beakzz schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:05:
[...]

Dan heb je vast 3 en Vegas niet gespeeld?, want ik vind Fallout 4 echt een lui spel. oude engine, nietszeggende quests. Het is niet slecht en ik kan snappen dat je je vermaakt, maar vergeleken met The Witcher 3 is de wereld echt dom (niets reageert op elkaar zeg maar).

[...]

Als je vanavond antwoord geeft is het ook goed hoor >:)
3 wel gespeeld, New Vegas niet.
Vermaak me echt opperbest, moeilijk om te stoppen steeds. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-10 12:35
Handige oplossingen, maar ik weet niet of ik zulke gedrochten naast mijn tv wil hebben staan. :/ Gaat dus waarschijnlijk wel inpluggen, uitpluggen, inpluggen, uitpluggen etc worden...
henkyyyyyyy schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:13:
Wie van jullie heeft de PSVR al gepre-orderd?

Ik ben echt een gadgetfreak en heb tot nu toe bijna alle consoles meegemaakt, maar iets houdt mij tegen om hem te pre-orderen.
Wordt dit net zoiets als Kinect of de Wii, leuk voor even maar daarna toch weer liever je controller pakken om Battlefield 1 te gaan spelen?

Vraagje aan de mensen die hem zeker halen, wat verwacht je ervan?

Ik zie ook nog genoeg winkels die een pre-order nog steeds zouden accepteren betekent dat je dan nog steeds hem op launchday hebt of hebben mensen al mailtjes gekregen van NL winkels dat ze bij batch 2 komen?
Ik heb hem gepre-ordered. Bij Bol en bij de MM. Beide geven aan te verwachten dat ze genoeg units krijgen om alle pre-orders te leveren op de dag van release, maar 100% garantie geven ze uiteraard niet.

Ik ga hem dus zeker halen en verwacht er veel van, maar ben wel realistisch. Vorige week nog weer eens mijn OPO in een cardboard gestopt en wat nieuwe demo's bekeken en wat 3D-filmpjes op Youtube. Ook van bijvoorbeeld Ocean Descent en dat is met cardboard ook al cool. Ik heb de PSVR zelf overigens nog niet getest en wil dat ook niet doen voordat ik hem heb. Ik wil juist thuis overweldigd worden en verwacht eigenlijk geen problemen.

Op tweakers kom je regelmatig discussies tegen over het verschil tussen pc en console, maar ook op pc's zelf. Hoe 120fps er zoveel beter uitziet dan 60fps. Dat videokaart sus flink wat meer details tevoorschijn tovert dan videokaart zo. Dat 4k absoluut een meerwaarde heeft.

En ik heb het idee die discussie nu weer te zien. Hoe omgevingen in bijvoorbeeld Driveclub VR flink wat details missen etc. Ik ben dan misschien snel tevreden, maar ik vind het gegeven van racen in een 3D-wereld met head tracking gewoon al geweldig en genoeg om er helemaal in op te gaan. Net zoals ik wat crappy horrorspellen met cardboard enger vond dat de originele Japanse versies van bekende horrorfilms.

Het is mijns inziens dus gewoon een kwestie van er blanco in stappen, vooral geen verwachtingen hebben en beseffen dat dit een eerste serieus stap in de wereld van VR is. Volgens mij ga je er dan flink wat plezier aan hebben.
Aenea schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:11:
[...]

Ehhh, geruchten van de PS4 Pro waren er al in Maart, in April kwam die GiantBomb leak die is gebaseerd op dev documentatie, de documentatie is overigens nu ook te vinden voor iedereen, en daaruit kan je duidelijk op maken dat Sony al veel langer bezig was met de Pro dan dit jaar. De geruchten van de Scorpio kwamen daarna pas.

Even een nieuwe variant van een console bedenken, maken, testen en in productie nemen doe je niet in een paar maandjes tijd, zeker niet in 3, dus zelfs de Slim zat al in de pipe line voordat MS de One S aankondigde.

Op zich heb ik eigenlijk wel vermoeden dat MS de geruchten van de Pro gehoord heeft via devs ver voor dat wij ze gehoord hebben en het zou me niets verbazen dat MS in dit geval dus een paniek reactie had. Laten we wel wezen, ze hebben de Scorpio wel aangekondigd maar konden helemaal niets laten zien. Magoe, ook dat is koffie dik kijken natuurlijk.

Qua, je zorgen over de Pro. Tja, het is moeilijk te zeggen nu, ik vind de behuizing wel enorm groot en neem toch wel aan dat ze 14nm chips hebben gebruikt die zuiniger moeten zijn (net als in de PS4 Slim), het zou kunnen dat door het overclocken hij warmer wordt en dat ze daardoor grotere kast EN betere fan er in hebben gezet. Even af wachten maar of dat ook betekent dat ie net zo veel herrie maakt. Ik hoop het niet in ieder geval. Ik zet mijn PS4 vaker uit (of sluit game af) dan ik zou willen, soms doe ik even voor 30 min wat anders en dan blijft ie maar staan blazen, zelfs in menus van sommige games.
Volgens mij is de pro niet veel groter dan de orginele ps4 hoor, alleen een stuk in de breedte. Het design zorgt er gewoon voor dat hij groter lijkt op foto's. Ik denk ook wel dat het een slimme zet is om met de scorpio gewoon weer opnieuw te beginnen ipv de xbox one die heel veel nog steeds in 900p afspeelt. Microsoft kan juist de scorpio sterk in de markt zetten als nieuwe games van rockstar en bethesda er dan aankomen.
Ben alleen dan wel benieuwd of de scorpio zich dan ook alleen maar richt op een z'n hoge resolutie, want met 6 tflops kan je op alles in full hd wel op max settings spelen. Maar op dit moment hebben Sony en Microsoft het alleen maar over 4k waar ik nog niet zoveel aan heb.

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
De pro verschilt in breedte en diepte 2cm t.o.v. de PS4. Hoogte is hetzelfde.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Misschien beetje off topic maar werkt wifi goed op de ps4 ? heb geen plaats meer voor extra kabel :P

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 10:08
KlaasjeNL schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:30:
[...]

Ik heb hem gepre-ordered. Bij Bol en bij de MM. Beide geven aan te verwachten dat ze genoeg units krijgen om alle pre-orders te leveren op de dag van release, maar 100% garantie geven ze uiteraard niet.

Ik ga hem dus zeker halen en verwacht er veel van, maar ben wel realistisch. Vorige week nog weer eens mijn OPO in een cardboard gestopt en wat nieuwe demo's bekeken en wat 3D-filmpjes op Youtube. Ook van bijvoorbeeld Ocean Descent en dat is met cardboard ook al cool. Ik heb de PSVR zelf overigens nog niet getest en wil dat ook niet doen voordat ik hem heb. Ik wil juist thuis overweldigd worden en verwacht eigenlijk geen problemen.

Op tweakers kom je regelmatig discussies tegen over het verschil tussen pc en console, maar ook op pc's zelf. Hoe 120fps er zoveel beter uitziet dan 60fps. Dat videokaart sus flink wat meer details tevoorschijn tovert dan videokaart zo. Dat 4k absoluut een meerwaarde heeft.

En ik heb het idee die discussie nu weer te zien. Hoe omgevingen in bijvoorbeeld Driveclub VR flink wat details missen etc. Ik ben dan misschien snel tevreden, maar ik vind het gegeven van racen in een 3D-wereld met head tracking gewoon al geweldig en genoeg om er helemaal in op te gaan. Net zoals ik wat crappy horrorspellen met cardboard enger vond dat de originele Japanse versies van bekende horrorfilms.

Het is mijns inziens dus gewoon een kwestie van er blanco in stappen, vooral geen verwachtingen hebben en beseffen dat dit een eerste serieus stap in de wereld van VR is. Volgens mij ga je er dan flink wat plezier aan hebben.
Dank je!
Ja ik denk dat je er inderdaad geen verwachtingen van moet hebben en je laten verbazen.
En dat wil ik ook heel graag meemaken, zoals ik dat al vaker heb gedaan.
Heb toen ook de Virtual Boy gekocht, maar na een aantal sessies toch maar weer gewoon verder met de traditionele console verder spelen. (Virtual Boy heb ik trouwens nog steeds, doe consoles nooit weg)

Waar het mij om gaat zijn de dagen misschien weken na de aankoop.
Ga ik elke keer met dat ding op mijn hoofd zitten of is het na een aantal weken, wanneer iedereen in de familie het ook gezien heeft, ook weer een gadget die een mooi plekje in de kast krijgt en er waarschijnlijk over 20 jaar nog ligt. :+
Dat weet uiteraard niemand, maar heb het nou al zo vaak meegemaakt dat dat gebeurd.

Aan de ene kant is er de lol van het meemaken voor de eerste keer, een early adaptor zijn enz.
Maar deze keer denk ik ook aan de andere kant van het verhaal en ligt hij misschien wel over een aantal weken in de kast. Vooral omdat ik ook nog zoveel te spelen heb en zo weinig tijd heb.

Ik zit er dus nog echt over te twijfelen. ( maar hoe dichter bij de launch, hoe meer het dus weer gaat kriebelen!!!)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
henkyyyyyyy schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:52:
[...]

Dank je!
Ja ik denk dat je er inderdaad geen verwachtingen van moet hebben en je laten verbazen.
Heb toen ook de Virtual Boy gekocht, maar na een aantal sessies toch maar weer gewoon verder met de traditionele console verder spelen. (Virtual Boy heb ik trouwens nog steeds, doe consoles nooit weg)

Ga ik elke keer met dat ding op mijn hoofd zitten of is het na een aantal weken, wanneer iedereen in de familie het ook gezien heeft, ook weer een gadget die een mooi plekje in de kast krijgt en er waarschijnlijk over 20 jaar nog ligt. :+
Dat weet uiteraard niemand, maar heb het nou al zo vaak meegemaakt dat dat gebeurd.

Aan de ene kant is er de lol van het meemaken voor de eerste keer, een early adaptor zijn enz.
Maar deze keer denk ik ook aan de andere kant van het verhaal en ligt hij misschien wel over een aantal weken in de kast. Vooral omdat ik ook nog zoveel te spelen heb en zo weinig tijd heb.

Ik zit er dus nog echt over te twijfelen. ( maar hoe dichter bij de launch, hoe meer het dus weer gaat kriebelen!!!)
Ik ben 2 weken geleden bij zo'n Sony Event geweest en kon eventjes wat proberen maar was wel meteen verkocht :) heb hem ook gereserveerd bij Bart Smit, Wehkamp, en Bol.com met de hoop dat in iedergeval 1 van de 3 hem optijd kan leveren heb alleen nog niks gehoord tot nu toe.

PSN: FreakGIB

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-10 12:35
[...]

Dat snap ik ja. Ach ja, als games er niet prettig op spelen, kan ik hem altijd nog gebruiken om films te kijken op een 'groot scherm'.

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Aaargh! schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:43:
[...]

De PS Camera is wel degelijk USB (USB 3.0 zelfs), alleen met een niet-standaard connector.
Okay, I stand corrected!

Neemt niet weg dat wat ik eigenlijk bedoelde is dat de PS Camera niet 1 van de 2 beschikbare (normale) USB poorten gebruikt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[b]soccerroos schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:52:[f/b]
Misschien beetje off topic maar werkt wifi goed op de ps4 ? heb geen plaats meer voor extra kabel :P
Zolang je er niet mee gaat multiplayer shooteren wel hoor ;)
Online games = kabel ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Ligt er aan hoe ver je van je router af zit me je ps. Het wordt verafschuwd maar mits goede wifi kan het echt wel.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-10 14:53
dutchgio schreef op donderdag 29 september 2016 @ 17:25:
Ligt er aan hoe ver je van je router af zit me je ps. Het wordt verafschuwd maar mits goede wifi kan het echt wel.
Dit, als jij met je standaard ziggo modempje met ingebouwde router gaat lopen klooien dan zou ik zeggen trek een extra kabel, maar een degelijk acces point of router kan prima een stabiele verbinding leveren. Ligt ook wel aan je omgeving etc natuurlijk maar het kan zeker.

• soccerroos
dutchgio schreef op donderdag 29 september 2016 @ 17:25:
heb volgens mij wel goede router tp link en de ps4 staat er 2 a 3 meter vandaan ( met muur tussen ).

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[...]

Dank je!

Ik heb had hem ook gepreordered maar moet nu toegeven dat het hele (ps)vr me weinig meer interesseert eigenlijk, op een of andere manier hadden ze in juni wat mij betreft het momentum te pakken qua marketing en nieuws maar nu we een paar maanden verder zijn is de interesse bij mij vrijwel weg.

Heb op het moment ook geen spel wat ik zou willen spelen dus zou ook niet weten welk spel ik überhaupt met de psvr wel zou willen spelen eigenlijk. Fallout 4 bijvoorbeeld lijkt me wel even grappig, maar of dat na een half uur nog steeds zo is betwijfel ik.

Ik heb mijn verwachting zo ver bijgesteld dat het me geen zak meer kan interesseren, ook best knap. :P

En heb mijn preorder as we type maar geannuleerd. :)

Kan me niet voorstellen dat tegen die tijd die dingen daadwerkelijk echt uitverkocht zullen zijn. Misschien dat ie bij introductie even kunstmatig "bijna uitverkocht" zal zijn en een week later weer volop in de de winkels. Ik zie het tegen die tijd wel.

Ik heb nog een spaghetti uitlaatspruitstuk voor de mg liggen en spendeer liever mijn geld nu even aan dat speelgoed, betere VR ervaring krijg je niet. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mmm bij andere mensen PSN ook zo traag? Probeer Fifa17 te downloaden maar het is echt niet voor uit te branden op het moment.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:21
WeAreLegion schreef op donderdag 29 september 2016 @ 21:00:
Mmm bij andere mensen PSN ook zo traag? Probeer Fifa17 te downloaden maar het is echt niet voor uit te branden op het moment.
Misschien omdat de halve wereld probeert FIFA te downloaden?

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
DigitalError schreef op donderdag 29 september 2016 @ 21:34:
[...]

Misschien omdat de halve wereld probeert FIFA te downloaden?
Ongetwijfeld, maar heb er eigenlijk sinds 3.0 geen last meer van gehad. Ongeacht welke game er uit kwam :) maar goed dan maar geduld hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
WeAreLegion schreef op donderdag 29 september 2016 @ 21:00:
Ligt niet aan fifa, dit is sinds update 4.0 zo. Daarvoor was het allemaal sneller. Viel mij ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Bartske schreef op donderdag 29 september 2016 @ 17:39:
[...]

Dit, als jij met je standaard ziggo modempje met ingebouwde router gaat lopen klooien dan zou ik zeggen trek een extra kabel, maar een degelijk acces point of router kan prima een stabiele verbinding leveren. Ligt ook wel aan je omgeving etc natuurlijk maar het kan zeker.
ik heb de ziggo ellende in bridge laten zetten, en er een dikke nighthawk aan gehangen.
Blaast de hele buurt onderuit met wifi (grapje), werkt dus goed - maar de ps4 is nog steeds ruk (3 meter afstand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
soccerroos schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:52:
Hier geen probleem met standaard ziggo router en 4 meter van router tot ps4. Moet je natuurlijk geen dingen downloaden tegelijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

ppeterr schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 07:41:
[...]

ik heb de ziggo ellende in bridge laten zetten, en er een dikke nighthawk aan gehangen.
Blaast de hele buurt onderuit met wifi (grapje), werkt dus goed - maar de ps4 is nog steeds ruk (3 meter afstand)
Je zit natuurlijk niet alleen op je netwerk. Ieder gezin heeft tegenwoordig een tablet, pc, laptop, console, telefoons etc...

http://www.windowscentral.com/guide-mu-mimo

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

SC4RF4C3 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 01:14:
[...]

Ligt niet aan fifa, dit is sinds update 4.0 zo. Daarvoor was het allemaal sneller. Viel mij ook op.
Gebruik je toevallig Wifi ?

Ik lees wel klachten dat de wifi trager geworden zou zijn in de laatste update, ik heb 'm zelf bekabeld en haal nog steeds gewoon 30MB/s bij downloads vanaf PSN.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Our friends at @PlayStationUK have one of the first unboxings of #PlayStationVR. Check out all its loveliness here:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:00:
PlayStation Europe ‏

Our friends at @PlayStationUK have one of the first unboxings of #PlayStationVR. Check out all its loveliness here:

[video]
Thanks Dennis, erg leuk om te zien!

[ Voor 83% gewijzigd door Sagat op 30-09-2016 11:10 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Kun je eigenlijk een oude controller of de ps3 controller gebruiken op de ps4 als je hem aansluit op de usb kabel ? Op de ps3 kon ik een goedkope Logitech controller zo goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

soccerroos schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:11:
Kun je eigenlijk een oude controller of de ps3 controller gebruiken op de ps4 als je hem aansluit op de usb kabel ? Op de ps3 kon ik een goedkope Logitech controller zo goed gebruiken.
Nooit geprobeerd. Maar al gegoogled? Lijkt mij erg onhandig trouwens met het ontbreken van het touchpad.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 12:33
Geteisem schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:12:
[...]
Nooit geprobeerd. Maar al gegoogled? Lijkt mij erg onhandig trouwens met het ontbreken van het touchpad.
niet elk spel gebruikt die maar erg handig is het inderdaad niet.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:07
soccerroos schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:11:
Ik heb dit geprobeerd. Bij mij gebeurde er helemaal niks.

Klein beetje googlen: het is in ieder geval wel mogelijk het voor elkaar te krijgen. Maar de vraag is wil je al die moeite doen?

[ Voor 15% gewijzigd door Jasphur op 30-09-2016 11:29 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sesmar
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-09 21:30
Een paar dagen geleden kan ik opeens niet meer op Playstation Network inloggen.
Ik kan wel internetten op de console en krijg verder deze foutcode te zien als ik probeer in te loggen. "Ws-37397-9"

De websites van sonyentertainmentnetwork zijn ook geblokkeerd, ik word dan begroet met "access denied".
Ik heb via een 4g verbinding kunnen inloggen, hieruit blijkt dat mijn accounts niet gebanned zijn. Het gaat hier puur om een ip ban.

Hierna besloot ik om Playstation support maar even op te bellen, na circa 15min in de wacht te hebben gestaan word ik vrolijk verwezen naar mijn ISP (je raad t al, Tweak)

Wat blijkt is dat mijn Tweak IP op een of andere manier is geblacklist, ik heb ook contact opgenomen met Tweak en die zeiden dat het mogelijk was op een ander IP te krijgen als je de Zyxel een resetje geeft.

Helaas krijg ik hetzelfde WAN ip toegewezen als ik een reset uitvoer.

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor? Of hier ervaring mee (gehad)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-10 18:37
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:00:
PlayStation Europe ‏

[video]
Hier ook een preorder staan maar wat me nu pas opvalt is dat die extra unit zwart is en nergens zie of er een witte kap overheen kan. Ik heb extra een witte ps4 gekocht omdat ik die mooier vindt en dan krijg ik zon lelijk zwart kastje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sesmar schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:49:
Ik kan wel internetten op de console en krijg verder deze foutcode te zien als ik probeer in te loggen. "Ws-37397-9"

De websites van sonyentertainmentnetwork zijn ook geblokkeerd, ik word dan begroet met "access denied".
Ik heb via een 4g verbinding kunnen inloggen, hieruit blijkt dat mijn accounts niet gebanned zijn. Het gaat hier puur om een ip ban.

Hierna besloot ik om Playstation support maar even op te bellen, na circa 15min in de wacht te hebben gestaan word ik vrolijk verwezen naar mijn ISP (je raad t al, Tweak)

Wat blijkt is dat mijn Tweak IP op een of andere manier is geblacklist, ik heb ook contact opgenomen met Tweak en die zeiden dat het mogelijk was op een ander IP te krijgen als je de Zyxel een resetje geeft.

Bij PS support zul je wel iemand krijgen die geen verstand van zaken heeft, wordt lastig uitleggen om dan voor elkaar te krijgen om je IP ban, om wat voor reden die is aangezet dan ook, te herstellen.

Ik zou het toch bij de provider (Tweak) neerleggen en vragen of zij niet iets kunnen forceren qua nieuw IP...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:24

Yucko

One clown to rule them all !

mja, mac-adres van de WAN poort veranderen geeft doorgaans ook een ander IP-adres alleen weet ik niet in hoeverre je toegang tot zulke delen hebt in een Zyxel van Tweak.

* Yucko aait zijn Asus router (en is blij met zijn oude propositie van Telfort waar je nog je eigen router kunt gebruiken zonder dingen in bridge te moeten zetten)

[ Voor 69% gewijzigd door Yucko op 30-09-2016 12:07 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Tweak bellen, vragen om een vast IP. Dan krijg je een IP uit een andere pool welke alleen door jou gebruikt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus

Je bent niet de enige, zag van de week op YouTube ergens een stel mensen die hetzelfde hadden sinds maandag of dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sesmar
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-09 21:30
DigitalError schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:14:
[...]

Je bent niet de enige, zag van de week op YouTube ergens een stel mensen die hetzelfde hadden sinds maandag of dinsdag.
Waren dit ook nederlanders? Hebben ze dit probleem nog steeds?

As for de IP ban, ik zou niet weten waarom ze dit zouden uitdelen. Als ik hun ToS zou hebben geviolate, zou dat dan niet leiden tot een account/console ban?

Thanks voor de suggesties iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
sesmar schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:23:
[...]

Waren dit ook nederlanders? Hebben ze dit probleem nog steeds?

As for de IP ban, ik zou niet weten waarom ze dit zouden uitdelen. Als ik hun ToS zou hebben geviolate, zou dat dan niet leiden tot een account/console ban?

Thanks voor de suggesties iedereen!
Amerikanen, kwam doordat ze in een GTA sessie zaten met een hacker, iedereen uit die sessie had een IP ban gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28

Ik ben echt een gadgetfreak en heb tot nu toe bijna alle consoles meegemaakt, maar iets houdt mij tegen om hem te pre-orderen.
Wordt dit net zoiets als Kinect of de Wii, leuk voor even maar daarna toch weer liever je controller pakken om Battlefield 1 te gaan spelen?

Ik zie ook nog genoeg winkels die een pre-order nog steeds zouden accepteren betekent dat je dan nog steeds hem op launchday hebt of hebben mensen al mailtjes gekregen van NL winkels dat ze bij batch 2 komen?
Ik heb een pre-order staan en laat deze waarschijnlijk staan. Was ik in eerste instantie niet van plan, maar heb de headset een aantal weken terug kunnen proberen en was best onder de indruk. Heb Battlezone kunnen spelen en dat was een grote adrenaline rush en liep super soepel.

Ik kijk er naar uit om andere games te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ik heb de PS VR pre-order nog staan. Morgen ga ik het beleven in Eindhoven (Sony PS VR event).
Afhankelijk van die ervaring ga ik een besluit nemen of ik de bril nu aanschaf of niet.

Heb diverse filmpjes gezien en The London heist ziet er op zich wel veelbelovend uit.

De meningen zijn erg divers. Ik verwacht dat het een hele beleving is om midden in een spel te zitten.
Of het echter goed genoeg werkt en fijn is is vooral de vraag. Zo ja zou het natuurlijk een hoop toevoegen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
MRE-Inc schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:02:
[...]

Je zit natuurlijk niet alleen op je netwerk. Ieder gezin heeft tegenwoordig een tablet, pc, laptop, console, telefoons etc...

http://www.windowscentral.com/guide-mu-mimo
ja precies, mu-mimo met AC capable devices werkt dus super, niet de ps4 met wireless N

trouwens de Slim en de Pro hebben dit wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ik heb zo goed als alle plekken waar ik in mijn huis kan zitten kabel nu (tv meubel, mijn man cave to be en mijn oude pc desk op zolder) en toch werd ik blij van het nieuws dat er improvements zijn qua wifi! Er zijn toch genoeg mensen die het gebruiken dus graag dat zo goed mogelijk voorbereiden aan de hardware kant en hopen dat mensen het aan hun kant ook goed in orde hebben.

Komt de slim overigens ook in andere kleuren? Ik wilde graag een witte ps4 maar op moment van aaschaf was deze dermate duurder dat ik het niet heb gedaan destijds, zou nog een mooie reden te zijn om over te stappen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha de multiplayet van assasins creed unity werkt ook voor geen meter, je word aangevalleb door onzichtbare enemies en soms moet je met een voorwerp interactie hebben wat dan niet lukt door een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30

Een vriend van mij had afgelopen week zelfde probleem, probleem is opgelost door volgende actie:
- eerst heeft hij gebeld met playstation support om probleem door te geven.
- daarna stekker uit modem, heeft 1 volledige dag niet aangesloten.
Volgende dag kon hij weer spelen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

de PSVR gepre-ordered, verder een T300RS en Wheel Stand Pro. 114 tracks in Driveclub VR.. kom maar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De populaire overwatch rip off voor arme mensen komt naar de ps4.
http://blog.us.playstatio...e-realm-is-coming-to-ps4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
In de PlayStation Store is Tiny Brains gratis te downloaden door middel van een trucje: linkje naar pepper
Edit: Couch co-op game

Met dank aan Njinje, uit het aanbiedingentopic gevist

Edit @hieronder: Je moet inderdaad PS3 en PS4 demo aanschaffen. De PS4 demo zit verstopt achter de betaalde PS4 versie. Als je beide demo's hebt aangeschaft, kan je de PS3 volledige versie gratis aanschaffen en krijg je deze vanwege cross buy ook voor de PS4 beschikbaar.

[ Voor 36% gewijzigd door ralph075 op 30-09-2016 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
ralph075 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:23:
In de PlayStation Store is Tiny Brains gratis te downloaden door middel van een trucje: linkje naar pepper

Werkt hier niet, na de demo te hebben "gekocht" is de upgrade nog even duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
niekvandermeer schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:37:
[...]

Je moet de ps3 én de ps4 demo kopen.
PS4 versie staat bij de game zelf en dan de optie 'gratis uitproberen'.

[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 30-09-2016 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

ralph075 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:23:

Net geprobeerd, zal wel aan mij liggen maar bij mij staat bij "Afrekenen" keurig 7,99. It will be a cold day in hell voordat ik voor dit spel ga betalen.... ☺

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
niekvandermeer schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:37:
[...]

Je moet naar de betaalde ps4 versie gaan, daar kan je dan ook de proef versie voor de ps4 downloaden. Dan moet hij je hem gratis kunnen updaten. Waarschijnlijk komt er wel een slotje op je de game als Sony hier achter komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
hier binnen 2 minuten gelukt, bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:38:
[...]

Je moet de ps3 én de ps4 demo kopen.
PS4 versie staat bij de game zelf en dan de optie 'gratis uitproberen'.
Bedankt, dan is het inderdaad wel gratis. Kans dat ik hem ooit ga spelen is nihil, maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 01:29
Die game is toch al langs geweest in PS plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-09 10:51

RoRoo

Certified Prutser

Vannochtend op de wc besteld..

PS4 demo
PS3 demo
PS3 free upgrade to full
PS4 full -> download to PS4.

leuk om met de kids te doen

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 01:29
bram1984 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:35:
[...]

Op de PS4 ben ik vrij zeker van niet. Maar zou zeggen: zoek het op in de Wiki. ;)
Heb natuurlijk een poging gedaan en zo ver ik kan zien in de US wel, maar hier enkel de PS3 versie blijkbaar. Boeit verder ook niet, want zelfs gratis kost me gametijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:24

Yucko

One clown to rule them all !

Sony gaat dit waarschijnlijk terugdraaien als ze erachter komen (volgens mij is dit al een keer met een ander spel geweest wat ineens gratis was in de store) dus ik ga de moeite niet eens doen :P

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 11-10 17:47
Yucko schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:30:
Sony gaat dit waarschijnlijk terugdraaien als ze erachter komen (volgens mij is dit al een keer met een ander spel geweest wat ineens gratis was in de store) dus ik ga de moeite niet eens doen :P
De vorige keer was het net Yakuza 5, die was vervolgens een maand later in de PS Plus IGC.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renevdeertwegh
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 12:12
Mensen, ik twijfel. Ik wil mijn eerste PlayStation gaan kopen. Uiteraard twijfel ik tussen de slim en de pro. Ik heb geen 4K-tv en zal deze de komende 2-3 jaar ook niet aanschaffen omdat ik een redelijke nieuwe HD-tv heb. Ik zal veel sp spelen, dus weinig multiplayer. Ik ben geen hardcore-gamer maar lekker casual wanneer ik een keer ff zin heb. Met andere woorden, heb ik aan 500GB voldoende? Ik ben van de plan de volgende games te spelen: farcry, fallout, gta5, trackmania, Worms wmd, bf1 en verder weet ik nog niet. Ik denk dat ik voorlopig wel even zoet ben. Zal ik wachten op de pro of kan ik mij beter deze 100 euro besparen en lekker voor de slim gaan? Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:14
Ik zou nu altijd voor de pro gaan. Meer future proof :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!
renevdeertwegh schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:23:
Mensen, ik twijfel. Ik wil mijn eerste PlayStation gaan kopen. Uiteraard twijfel ik tussen de slim en de pro. Ik heb geen 4K-tv en zal deze de komende 2-3 jaar ook niet aanschaffen omdat ik een redelijke nieuwe HD-tv heb. Ik zal veel sp spelen, dus weinig multiplayer. Ik ben geen hardcore-gamer maar lekker casual wanneer ik een keer ff zin heb. Met andere woorden, heb ik aan 500GB voldoende? Ik ben van de plan de volgende games te spelen: farcry, fallout, gta5, trackmania, Worms wmd, bf1 en verder weet ik nog niet. Ik denk dat ik voorlopig wel even zoet ben. Zal ik wachten op de pro of kan ik mij beter deze 100 euro besparen en lekker voor de slim gaan? Bedankt!
Het is nog niet helemaal duidelijk wat de ps4 pro met 1080p gaat doen allemaal, maar goed met de ps4 pro ben je sowieso toekomst verzekerd en 1tb is geen overbodige luxe. Ik denk dat het de meer prijs wel waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
renevdeertwegh schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:23:
Je kan je nog meer besparen, de PS4 1TB was afgelopen twee weken € 259,00 bij Amazon. De PS4 500GB is ook al enkele keren voor € 225,00 langsgekomen bij Amazon. Ik zou zo'n aanbieding eerder pakken als een slim, de oude PS4 heeft nog wel een digital optical out.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 30-09-2016 22:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renevdeertwegh
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 12:12
Bedankt, ik ga dan toch nog even wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 15:15
Jumpman schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:35:
[...]

De vorige keer was het net Yakuza 5, die was vervolgens een maand later in de PS Plus IGC.
Ook gebeurd met Fallout 4 season pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 14:04
Is dat normaal dat game-downloads al alle DLC bevat zelfs als je de DLC niet gekocht hebt ? Heb begin van de week de Star Wars Battlefront Season Pass gekocht en viel me op dat de download daarvan dus 1KB is, idem voor de losse DLCs. Na aankopen en installeren ervan bleek de grootte van mijn install op de PS4 ook niet toegenomen te zijn.
Toch wel belachelijk dat er HDD ruimte verloren gaat aan content die je niet eens kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:01:
Is dat normaal dat game-downloads al alle DLC bevat zelfs als je de DLC niet gekocht hebt ? Heb begin van de week de Star Wars Battlefront Season Pass gekocht en viel me op dat de download daarvan dus 1KB is, idem voor de losse DLCs. Na aankopen en installeren ervan bleek de grootte van mijn install op de PS4 ook niet toegenomen te zijn.
Toch wel belachelijk dat er HDD ruimte verloren gaat aan content die je niet eens kan spelen.
Ik heb ook Battlefront en de seasonpass en maar 1 DLC download daarvan was 1,5Gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 14:04
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:09:
[...]
Ik heb ook Battlefront en de seasonpass en maar 1 DLC download daarvan was 1,5Gb.
Dat is volgens mij The Battle Of Jakku die voor zover ik weet gratis was. Ik had die in elk geval al en had nog nooit DLC gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 23:38
Heb mijn Mafia 3 pre-order maar geannuleerd. Was al niet echt overweldigd door de trailers en gameplay. Nu zag ik al het bericht dat review copies pas op launch worden verstrekt, wat zeker in het geval van een singleplayer-game wat dubieus is. Misschien blijkt het toch wel een goede game te zijn, maar dan pik ik hem later op. Heb mijn les met No Man's Sky wel geleerd :p. En een paar dagen daarna komt de PSVR ook al uit.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Conscience NL schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:44:
Heb mijn Mafia 3 pre-order maar geannuleerd. Was al niet echt overweldigd door de trailers en gameplay. Nu zag ik al het bericht dat review copies pas op launch worden verstrekt, wat zeker in het geval van een singleplayer-game wat dubieus is. Misschien blijkt het toch wel een goede game te zijn, maar dan pik ik hem later op. Heb mijn les met No Man's Sky wel geleerd :p. En een paar dagen daarna komt de PSVR ook al uit.
Merkwaardig inderdaad. DOOM had nog een (slap) excuus, maar dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Conscience NL schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:44:
Dat is toch wel opvallend ja. Wat zou de achterliggende gedachte kunnen zijn? Tuurlijk zou het kunnen dat de game vol zit met bugs of gewoon tegenvalt, maar stel dat het niet zo is... Zelf wilde ik ook de reviews afwachten, omdat ik enerzijds wel enthousiast ben maar me anderzijds afvraag hoe de gameplay is en of de game heel de game lang interessant blijft.

Nou ja, ik wacht toch echt de reviews af. Ben benieuwd wat daar nou uit naar voren gaat komen dan.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Ach maakt ook niet zoveel uit als je gewoon geduld kan hebben, Dat het niet zo erg hoeft te zijn als No Man's Sky en AC:Unity bewijzen DOOM en Shadow of Mordor wel. Maar veel vertrouwen geeft het niet. Misschien dat ze gewoon een soort veredelde beta verschepen om de deadline te halen en een gigantische day 1 patch hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
dvd-linden schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 11:29:
[...]

Dat is toch wel opvallend ja. Wat zou de achterliggende gedachte kunnen zijn? Tuurlijk zou het kunnen dat de game vol zit met bugs of gewoon tegenvalt, maar stel dat het niet zo is... Zelf wilde ik ook de reviews afwachten, omdat ik enerzijds wel enthousiast ben maar me anderzijds afvraag hoe de gameplay is en of de game heel de game lang interessant blijft.

Nou ja, ik wacht toch echt de reviews af. Ben benieuwd wat daar nou uit naar voren gaat komen dan.
Komt wel vaker voor, ze willen dan alle reviews op 1 dag hebben zodat ze meer aandacht krijgen in een korte periode. Maar ik zie dat bv IGN al de collectors edition hebben, dus die kunnen ze gewoon spelen. Maar ja, het is inderdaad altijd beter om te wachten op de reviews. Preoder van games heb ik wel afgeleerd sinds Aliens: Colonial Marines.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na FIFA 17 een paar dagen gespeeld te hebben is het toch wel weer heerlijk om te spelen.

Eerder kon ik nog geen oordeel geven, maar PES 17 en FIFA 17 staan op een gelijkspel.

:9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hahaha Evert is nog steeds hartstikke blind, met z'n "Een doeltrap! Nee, het wordt toch een corner" _O-

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
TheKillingBean schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 11:54:
[...]

Komt wel vaker voor, ze willen dan alle reviews op 1 dag hebben zodat ze meer aandacht krijgen in een korte periode. Maar ik zie dat bv IGN al de collectors edition hebben, dus die kunnen ze gewoon spelen. Maar ja, het is inderdaad altijd beter om te wachten op de reviews. Preoder van games heb ik wel afgeleerd sinds Aliens: Colonial Marines.
Ze sturen meestal review versies eerder met een embargo voor het publiceren van de review zodat ze dan ruim te tijd hebben om de game te spelen en ze toch overal tegelijk online komen.

Niet veelbelovend als ze dus besluiten om dat pas op dag van release te doen waardoor reviews pas na release gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
dvd-linden schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 11:29:
[...]

Ik vind het ook verdacht, je zou zeggen dat ze zelf weinig vertrouwen in de game hebben.

Een uitgever die overtuigd is van de kwaliteit van zijn eigen game zal het geen probleem vinden als er op de dag van release of nog beter een week van tevoren lovende reviews op internet komen te staan, dat zal de verkoop alleen maar boosten.

Kritische reviews daar en tegen... die kunnen een game wel breken. Op deze manier kan de uitgever voorkomen dat er snel reviews online komen... dat komt op mij gewoon verdacht over.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat maffia 3 gewoon nog steeds een prima game word, met een metacritic score tussen de 85-90, aangezien watch dogs 2 toch de game is die er het meest op lijkt (wel een hele andere setting natuurlijk) tussen de 82-87. Denk dat vooral mensen die een gta killer verwachten een beetje teleurgesteld zullen raken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-10 18:03
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:10:
[video]

Na FIFA 17 een paar dagen gespeeld te hebben is het toch wel weer heerlijk om te spelen.

Eerder kon ik nog geen oordeel geven, maar PES 17 en FIFA 17 staan op een gelijkspel.

:9
Lekkere goal! Probeer is een tandje moeilijker of online. Op beginner/amateur schiet hij nog net niet in zn eigen goal. :+

Uiteraard mag je dit zelf weten, maar geeft je een leukere ervaring als je na een lastig potje toch weet te winnen. De skillgames van Fifa geven je ook veel mogelijkheden om beter te worden met dribbelen, schieten, passing etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.reddit.com/r/...and_games_may_be_october/

Het lijkt erop dat de reviews van de psvr en de games op 5 oktober online komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ik heb 2 gamereeksen die ik blind op dag 1 haal, streetfighter, waar ik achteraf beter op een aanbieding had kunnen wachten, en diablo, die me altijd tevreden heeft gesteld. Ben je iemand die wel day one wil speken maar vaak tekeurgesteld wordt? Koop fysiek en gooi het op mp als het tegebvalt. My 2 cents :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 15:55
Angry joe heeft een soort let's play met voorlopige conclusie YouTube: AngryJoe Plays Mafia III! - [Part 2 & Impressions]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Voor de liefhebber en Op=Op, weg=pech :+
Bespaar 35% op Homefront: The Revolution

Profiteer van een speciale korting met meer pit dan een molotovcocktail... Stort je in de wanhopige strijd voor vrijheid in deze dystopische open-wereldshooter voor een revolutionaire prijs.

Wissel de exclusieve code in bij het afrekenen in de PlayStation Store en bespaar 35% op Homefront: The Revolution.*

5BLPRLBH5B

Deze aanbieding is geldig tot 10 oktober, 00:59 uur CEST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Nieuwevolger schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:57:
https://www.reddit.com/r/...and_games_may_be_october/

Het lijkt erop dat de reviews van de psvr en de games op 5 oktober online komen.
Dat zou mooi zijn, dan weet tenminste met zekerheid of ik mijn pre-order hou of annuleer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:56:
[...]

Dat zou mooi zijn, dan weet tenminste met zekerheid of ik mijn pre-order hou of annuleer.
Ik verwacht wel redelijk goeie reviews, waar de prijs, comfort en games worden geprezen. Waarschijnlijk geven ze de kritiek op de resolutie en dat de pc betere graphics geven maar een klein alineatje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Vandaag naar de PS VR event in Eindhoven geweest. Dik 45 min. kunnen spelen. Ik ben om. Mijn pre-order blijft staan.

Erg wennen voor de ogen wel. Maar toch tegen het einde van de sessie was het al redelijk normaal.

Demo met de kooi en haai is erg mooi gedaan. Je voelt bijna de angst als het broertje van Jaws op je afkomt.

Driveclub VR: racen met bril vond ik erg gaaf. Ik zat echt in de race. Eindigde daardoor ook op de 1e plek. ;)

Until Dawn: Rush of Blood: erg gaaf gemaakt. Goede graphics en geluid. Het voelde ook echt alsof ik in dat karretje zat en keihard naar beneden dook een aantal keer. Positief verrast door deze game.

RIGS Mechanized Combat league: Game zelf is niets voor mij. Wel leuk om te zien en zat qua VR ervaring goed in elkaar. Lekker vlot spel.

Verder nog een vage DEMO met een of andere dansende dame gespeeld. Die viel wat tegen. Was meer of je naar een bioscoop scherm zat te kijken.

Op de laatste DEMO na had ik ook echt overal t gevoel er echt in te zitten en de handen, armen en benen van je character worden automatisch van jou. Althans zo ervaarde ik het.

Ik was erg sceptisch maar ben zeker om. Graphics waren ook beter dan verwacht zeker geen PS2 taferelen. Beetje en mix van PS3 en PS4. Afhankelijk van de game. Blij dat ik hiervoor naar Eindhoven ben gereden vandaag. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-10 16:11
Die laatste demo zal wellicht Bound geweest zijn, is niet echt een titel die puur voor VR werd gemaakt en is al een tijdje gewoon beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 16:49
Alweer eens voor de lol de PSVR geprobeerd, dit keer met een uitgebreidere keuze aan games.

Grapics zijn goed, framerate ook maar het VR zelf blijft voor nog steeds aanvoelen als "een beeldscherm geplakt op je ogen" dus ik vind het na ervaringen met Vive en Rift ook in dit geval niks.

Neemt niet weg dat het geheel gewoon goed werkt dus voor diegenen die de VR ervaring leuk vinden is dit gewoon een goed product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 19:04:
Vandaag naar de PS VR event in Eindhoven geweest. Dik 45 min. kunnen spelen. Ik ben om. Mijn pre-order blijft staan.

Erg wennen voor de ogen wel. Maar toch tegen het einde van de sessie was het al redelijk normaal.

Demo met de kooi en haai is erg mooi gedaan. Je voelt bijna de angst als het broertje van Jaws op je afkomt.

Driveclub VR: racen met bril vond ik erg gaaf. Ik zat echt in de race. Eindigde daardoor ook op de 1e plek. ;)

Until Dawn: Rush of Blood: erg gaaf gemaakt. Goede graphics en geluid. Het voelde ook echt alsof ik in dat karretje zat en keihard naar beneden dook een aantal keer. Positief verrast door deze game.

RIGS Mechanized Combat league: Game zelf is niets voor mij. Wel leuk om te zien en zat qua VR ervaring goed in elkaar. Lekker vlot spel.

Verder nog een vage DEMO met een of andere dansende dame gespeeld. Die viel wat tegen. Was meer of je naar een bioscoop scherm zat te kijken.

Op de laatste DEMO na had ik ook echt overal t gevoel er echt in te zitten en de handen, armen en benen van je character worden automatisch van jou. Althans zo ervaarde ik het.

Ik was erg sceptisch maar ben zeker om. Graphics waren ook beter dan verwacht zeker geen PS2 taferelen. Beetje en mix van PS3 en PS4. Afhankelijk van de game. Blij dat ik hiervoor naar Eindhoven ben gereden vandaag. :)
Vraag me dan wel af waardoor je "om" bent. Die haai en Until Dawn zijn meer tech demo's. Dus alleen voor DriveClub ga je € 500,- neertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos

Lijkt mij helemaal niets, vraag mij ook af als het goed voor je ogen is.
Maar zou bij iedereen anders zijn. Ik krijg al koppijn als ik naar de 3ds kijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

bram1984 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 20:58:
[...]

Vraag me dan wel af waardoor je "om" bent. Die haai en Until Dawn zijn meer tech demo's. Dus alleen voor DriveClub ga je € 500,- neertellen?
Als je goed leest was die andere game ook erg goed. En om ben ik door de VR ervaring an zich. Was gewoon gaaf. En ja daar ga ik 500 euro aan wagen. :) Trouwens er komt wel meer uit dan Driveclub. Dus ja hoe je bij zo n conclusie komt. Maar goed. Het zal.
soccerroos schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:51:
[...]

Lijkt mij helemaal niets, vraag mij ook af als het goed voor je ogen is.
Maar zou bij iedereen anders zijn. Ik krijg al koppijn als ik naar de 3ds kijk.
Goed voor de ogen. Kul. Net als het dicht op de TV zitten in de jaren 80. Nergens last van vanmiddag. Had best door kunnen/willen gaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Geteisem op 01-10-2016 22:59 ]

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dank voor de update. Ik zal eerlijk zeggen dat ik mijn pre-order heb staan sinds maart, maar hem twee weken geleden heb geannuleerd toen een maat aangaf (na een demo) het niet zo bijzonder te vinden, en ik en hij vaak op één lijn zitten. Ik heb hierna nogmaals zitten wikken en wegen en hem toch maar opnieuw besteld, want na wat ervaringen met een Galaxy S7 en Gear VR begon het toch weer te kriebelen.

Inmiddels staat de pre-order weer netjes inc. Until Dawn en VR Worlds, hoop dat Rollercoaster VR ook disc release wordt (?) maar ik neem het voor lief. Hoop dat het meevalt, al denk ik ergens dat het een Wii ervaring wordt. Was met de Wii erg blij in de beginfase (show-off richting fam en vrienden) maar het werd relatief snel saai, eentonig en inspiratieloos. Voor dat geld hoop ik van niet..maar ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Exorcist schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:58:
[...]

Dank voor de update. Ik zal eerlijk zeggen dat ik mijn pre-order heb staan sinds maart, maar hem twee weken geleden heb geannuleerd toen een maat aangaf (na een demo) het niet zo bijzonder te vinden, en ik en hij vaak op één lijn zitten. Ik heb hierna nogmaals zitten wikken en wegen en hem toch maar opnieuw besteld, want na wat ervaringen met een Galaxy S7 en Gear VR begon het toch weer te kriebelen.

Inmiddels staat de pre-order weer netjes inc. Until Dawn en VR Worlds, hoop dat Rollercoaster VR ook disc release wordt (?) maar ik neem het voor lief. Hoop dat het meevalt, al denk ik ergens dat het een Wii ervaring wordt. Was met de Wii erg blij in de beginfase (show-off richting fam en vrienden) maar het werd relatief snel saai, eentonig en inspiratieloos. Voor dat geld hoop ik van niet..maar ik ben benieuwd.
Kan je PS VR niet zelf ergens gaan testen? Ik ben ook erg benieuwd naar je mening voer twee of drie maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Jumpman schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 00:02:
[...]

Kan je PS VR niet zelf ergens gaan testen? Ik ben ook erg benieuwd naar je mening voer twee of drie maanden.
De negende van oktober zou er een demo ergens (Utrecht..?) ergens zijn, maar ik ben dat weekend vooralsnog verhinderd, Blijft dus een blinde aankoop. Maar goed, laat mij maar proefkonijn zijn, als het echt niks is baal ik heus maar dan is het alsnog ergens een nice to have :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Exorcist schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:58:
[...]

Geen dank :) Ik ben behoorlijk positief. Ging met weinig verwachting erheen. Maar de ervaring aan sich vond ik erg gaaf. Het is een hoop geld ja. Maar goed ik en velen met mij wachten denk ik al sinds de jaren 80 op een beetje fatsoenlijke VR ervaring thuis.

Wat dat Wii verhaal betreft zou je best eens gelijk kunnen hebben. Maar dat risico neem ik voor lief. Ik probeer dit soort uitgaven ook altijd te vergelijken met ander duur vermaak. Dan valt het nog alles mee.

Ben alleen bang dat mijn vriendin de bril ook vaak in gaat pikken. Maar goed lijkt mij ook niet iets om uren aan een stuk te doen. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Geteisem schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 00:17:
[...]

Geen dank :) Ik ben behoorlijk positief. Ging met weinig verwachting erheen. Maar de ervaring aan sich vond ik erg gaaf. Het is een hoop geld ja. Maar goed ik en velen met mij wachten denk ik al sinds de jaren 80 op een beetje fatsoenlijke VR ervaring thuis.

Wat dat Wii verhaal betreft zou je best eens gelijk kunnen hebben. Maar dat risico neem ik voor lief. Ik probeer dit soort uitgaven ook altijd te vergelijken met ander duur vermaak. Dan valt het nog alles mee.

Ben alleen bang dat mijn vriendin de bril ook vaak in gaat pikken. Maar goed lijkt mij ook niet iets om uren aan een stuk te doen. :)
Ja, klopt ;). Mijn vrouw had laatst ook een VR bril voor het eerst op en dat viel boven verwachting (haar woorden) mee, maar ik denk niet dat ze de bril permanent in beslag neemt. Mijn kinderen doe ik het nog niet aan vanwege hun leeftijd, hooguit heel kortstondig.

Wat me eerder zou kunnen storen is dat ik games als Resident Evil geweldig vind, maar wel als ik het gevoel heb niet alleen te zijn, hetgeen met zo'n bril direct uitgesloten is. Het vergroot de ervaring immens en ik weet niet of ik dat trek al zitten er mensen naast me. Geef mij op dat vlak dan maar wat meer "normale" games. Ook is de hoeveelheid SF games nu al niet meer te tellen en dat kan me ook totaal niet boeien.

Ik zal het wel zien en afwachten, is het niks dan heb ik onnodig geld verspild, is het wel wat heb ik minimaal geen spijt en een hoop lol. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 16:49
Geteisem schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:57:
[...]

Als je goed leest was die andere game ook erg goed. En om ben ik door de VR ervaring an zich. Was gewoon gaaf. En ja daar ga ik 500 euro aan wagen. :) Trouwens er komt wel meer uit dan Driveclub. Dus ja hoe je bij zo n conclusie komt. Maar goed. Het zal.

[...]

Goed voor de ogen. Kul. Net als het dicht op de TV zitten in de jaren 80. Nergens last van vanmiddag. Had best door kunnen/willen gaan.
Er komen inderdaad zat VR games, maar of elke VR ervaring in die VR games even goed is blijft ook maar de vraag, same met de 3DS bij de ene spel is 3D erg mooi, bij de ander flut.

Geldt ook voor VR dus.

(als ik de 3DS koos puur voor 3D en iemand zou mij Mario 3D Land tonen zou ik verkocht zijn)

(Tech) demos zijn sowieso onbetrouwbaar, die laten zichzelf vrijwel altijd van de beste kant zien echter ondanks dat alles is het jouw keus en jouw geld, ik zou mij niet eraan wagen tot ik minimaal 5 verschillende games uit zou testen die af zijn (geen demos, geen demonstraties) voor ik uberhaupt zo'n gok zou nemen, echter vind ik VR op elke platform sowieso niks dus ga ik het ook niet halen, ondanks dat kan ik echter wel neutraal over reageren omdat die keuze mij betreft en niet een ander.

Overigens is het wel degelijk net als te dichtbij de TV zitten slecht voor de ogen, na paar minuten krijg je logischerwijs ook geen last van, kwestie van maanden zo niet jaren, meeste mensen beweren dan natuurlijk dat er niks aan de hand is tot ze plots naar een oogarts gaan en komt er een conclusie dat een bril wel zo slim is.

Je kijkt naar onnatuurlijk licht, dat is het probleem al zou dat misschien verminderd kunnen worden aangezien naar mijn weten de PS VR een OLED scherm gebruikt en dus geeft ieder pixel zelf licht maar dat is puur een gedachte, geen idee of dat daarmee mogelijk is.

*graag aan andere leden niet alweer "het onnatuurlijk licht is wel of niet slecht voor je ogen verhaal starten", is algemeen bekend dat het wel degelijk op ten duur niet goed voor je ogen is, echter net zoals met veel andere dingen zal de 1 er meer of eerder last van hebben dan een ander, ik bedoel niet iedereen gaat meteen dood aan kanker door roken en niet iedereen wordt dik van veel eten, hiermee is precies hetzelfde en niet iedereen krijgt evenveel (of geen) last van*

[ Voor 17% gewijzigd door Mizgala28 op 02-10-2016 03:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Mizgala28 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 03:19:
[...]

Er komen inderdaad zat VR games, maar of elke VR ervaring in die VR games even goed is blijft ook maar de vraag, same met de 3DS bij de ene spel is 3D erg mooi, bij de ander flut.

Geldt ook voor VR dus.

(als ik de 3DS koos puur voor 3D en iemand zou mij Mario 3D Land tonen zou ik verkocht zijn)

Overigens is het wel degelijk net als te dichtbij de TV zitten slecht voor de ogen, na paar minuten krijg je logischerwijs ook geen last van, kwestie van maanden zo niet jaren, meeste mensen beweren dan natuurlijk dat er niks aan de hand is tot ze plots naar een oogarts gaan en komt er een conclusie dat een bril wel zo slim is.

Je kijkt naar onnatuurlijk licht, dat is het probleem al zou dat misschien verminderd kunnen worden aangezien naar mijn weten de PS VR een OLED scherm gebruikt en dus geeft ieder pixel zelf licht maar dat is puur een gedachte, geen idee of dat daarmee mogelijk is.

*graag aan andere leden niet alweer "het onnatuurlijk licht is wel of niet slecht voor je ogen verhaal starten", is algemeen bekend dat het wel degelijk op ten duur niet goed voor je ogen is, echter net zoals met veel andere dingen zal de 1 er meer of eerder last van hebben dan een ander, ik bedoel niet iedereen gaat meteen dood aan kanker door roken en niet iedereen wordt dik van veel eten, hiermee is precies hetzelfde en niet iedereen krijgt evenveel (of geen) last van*
Je begint er zelf over, maar dichtbij naar tv kijken is niet schadelijk. In de jaren 60 waren er tv's die te veel straling afgaf. Maar die waren snel weer uit de handel genomen. Waar je last van krijgen zijn vermoeide ogen, maar dat is na wat rusten weer over. Je zou eens wat onderzoeken moeten lezen. Maar dat neemt niet weg wat VR met je ogen kan doen. Je gebruikt je ogen toch anders.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geteisem schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:57:
[...]

RIGS bedoel je? Maar je geeft aan dat die game niks voor jou is, toch?

Ja er komt wel meer uit, maar ik kan niet echt iets noemenswaardig vinden. Arkham VR? Vet, zeg ik als groot Batman fan. Maar hoeveel uur gameplay zal dit zijn? Ik gok 2-3 uur? Idem voor Battlefront VR. EVE lijkt me dan wel weer vet, maar de rest is gewoon vrij klein en onbekend. En het is maar afwachten hoeveel mensen er op de hype train springen en wat de toekomst dus brengen gaat. Persoonlijk hoop ik op een groot succes en games van grote studio's, maar vooralsnog blijf ik er sceptisch en nuchter onder.

Net overigens via https://scufgaming.com/eu/ een custom controller samengesteld, maar de prijs gaat net even tegen mijn principes in. Kwam uit op iets van € 225,- en dan kun je 'm niet eens eerst even vasthouden.

Anderzijds is het toch zwaar relaxed als je je duim niet meer van de stick af hoeft te halen.
Pagina: 1 ... 33 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.