Geteisem schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:57:
[...]
Als je goed leest was die andere game ook erg goed. En om ben ik door de VR ervaring an zich. Was gewoon gaaf. En ja daar ga ik 500 euro aan wagen.

Trouwens er komt wel meer uit dan Driveclub. Dus ja hoe je bij zo n conclusie komt. Maar goed. Het zal.
[...]
Goed voor de ogen. Kul. Net als het dicht op de TV zitten in de jaren 80. Nergens last van vanmiddag. Had best door kunnen/willen gaan.
Er komen inderdaad zat VR games, maar of elke VR ervaring in die VR games even goed is blijft ook maar de vraag, same met de 3DS bij de ene spel is 3D erg mooi, bij de ander flut.
Geldt ook voor VR dus.
(als ik de 3DS koos puur voor 3D en iemand zou mij Mario 3D Land tonen zou ik verkocht zijn)
(Tech) demos zijn sowieso onbetrouwbaar, die laten zichzelf vrijwel altijd van de beste kant zien echter ondanks dat alles is het jouw keus en jouw geld, ik zou mij niet eraan wagen tot ik minimaal 5 verschillende games uit zou testen die af zijn (geen demos, geen demonstraties) voor ik uberhaupt zo'n gok zou nemen, echter vind ik VR op elke platform sowieso niks dus ga ik het ook niet halen, ondanks dat kan ik echter wel neutraal over reageren omdat die keuze mij betreft en niet een ander.
Overigens is het wel degelijk net als te dichtbij de TV zitten slecht voor de ogen, na paar minuten krijg je logischerwijs ook geen last van, kwestie van maanden zo niet jaren, meeste mensen beweren dan natuurlijk dat er niks aan de hand is tot ze plots naar een oogarts gaan en komt er een conclusie dat een bril wel zo slim is.
Je kijkt naar onnatuurlijk licht, dat is het probleem al zou dat misschien verminderd kunnen worden aangezien naar mijn weten de PS VR een OLED scherm gebruikt en dus geeft ieder pixel zelf licht maar dat is puur een gedachte, geen idee of dat daarmee mogelijk is.
*graag aan andere leden niet alweer "het onnatuurlijk licht is wel of niet slecht voor je ogen verhaal starten", is algemeen bekend dat het wel degelijk op ten duur niet goed voor je ogen is, echter net zoals met veel andere dingen zal de 1 er meer of eerder last van hebben dan een ander, ik bedoel niet iedereen gaat meteen dood aan kanker door roken en niet iedereen wordt dik van veel eten, hiermee is precies hetzelfde en niet iedereen krijgt evenveel (of geen) last van*
[
Voor 17% gewijzigd door
Mizgala28 op 02-10-2016 03:26
]