• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
matthijst schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:22:
4K ook een beetje een hype.
Heb ook zo'n TV, maar om nou te zeggen dat het beeld bij Netflix bv extreem veel mooier is op 4K dan op 1080p? Mweh.
Er is nogal veel verschil in 4k tvs. Er zijn genoeg fhd schermen die beter zijn dan sommige 4k tvs. Maar een 4k 100hz 10bits scherm is echt wel kwaliteit.
Als je van plan bent om The Last of Us ook online te gaan spelen, zou ik de US versie pakken. De EU versie is namelijk gecensureerd. Tenzij dat je niet boeit natuurlijk.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:07
bram1984 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:30:
Als je van plan bent om The Last of Us ook online te gaan spelen, zou ik de US versie pakken. De EU versie is namelijk gecensureerd. Tenzij dat je niet boeit natuurlijk.
Que? De US versie is niet gecensureerd en de EU versie wel? Haha. dat had ik niet verwacht.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:21
Formula one schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:21:
Zijn de deals van de week al beschikbaar
In de tijd dat je dit bericht postte had je het zelf al uit kunnen zoeken he.

Maar het antwoord is ja.

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
Nieuwevolger schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:11:
[...]

VR zit nog echt in een beginfase en ik verwacht ook dat net zoals bij smartphone en tablets bij elke nieuwe versie weer een grote vooruitgang komt. Ik vind het goed dat een paar grote partijen nu geld aan het investeren zijn om VR op te bouwen, want als je het nu niet doet zal het nooit gebeuren zeg maar. Sony heeft door het succes van de ps4 ook de mogelijkheid om een risico te nemen zonder dat ze meteen kopje onder gaan.
De ps4 pro is er denk ook voor om de verkoop van 4k tv's te pushen en dat is toch aardig gelukt nu opeens heel veel mensen in dit topic geintresseerd zijn in 4k hdr tv's. Maar je moet ook niet vergeten dat er nu meer 4k tv's verkocht zijn dan 720p tv's bij de release van de ps3 en xbox360. Helemaal ten tijde van de ps5 zullen er al zat 4k hdr budget tv's zijn en erg toegankelijk voor de mainstream.
Ik hoop het succes van de eerste generaties vr groot genoeg is zodat het voor ontwikkelaars aantrekkelijk is om vr games te blijven maken en zodat bedrijven er geld in blijven investeren om zo steeds een betere ervaring te kunnen geven.
Ja misschien wel alleen een beetje Goede 4K TV met HDR is nog aardig duur de normale zonder 4K kan je al voor een prikkie kopen.
Ik heb zelf een Sony KD-65X8505B en die heeft helaas ook geen HDR krijg wel soms een 10bit melding in het scherm te zien maar of hij echt 10bit is volgens mij niet.
Maar goed verder ziet het er over het algemeen goed uit.

PSN: FreakGIB

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 23:55

rajackar

Blood Minister

Jasphur schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:42:
[...]

Que? De US versie is niet gecensureerd en de EU versie wel? Haha. dat had ik niet verwacht.
Was bij South Park ook al het geval.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

De ps plus games zullen zo ook wel worden aangekondigd.

• Lampje4life
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 15:09
Nieuwevolger schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:51:
De ps plus games zullen zo ook wel worden aangekondigd.
Is er een specifieke datum/dag van de week/maand wanneer de nieuwe spellen worden aangekondigd voor PS+?
Lampje4life schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:02:
[...]

Is er een specifieke datum/dag van de week/maand wanneer de nieuwe spellen worden aangekondigd voor PS+?
Ze worden altijd de laatste woensdag van de maand aangekondigd zodat ze live kunnen gaan op de eerste dinsdag van de maand. Een vast tijdstip is er niet.

• Lampje4life
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 15:09
Nieuwevolger schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:05:
[...]

Ze worden altijd de laatste woensdag van de maand aangekondigd zodat ze live kunnen gaan op de eerste dinsdag van de maand. Een vast tijdstip is er niet.
Thanks, dan zou het vandaag moeten zijn inderdaad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

[...]

Dat is natuurlijk niet altijd de laatste woensdag van de maand. Kan ook de eerste zijn :)

Maar de woensdag voor de eerste dinsdag van de maand. Is ook weer zo omslachtig ;)
YouTube: PlayStation Plus Free PS4 Games Lineup October 2016

Slingers worden uitgehangen, resident evil 1 en transformers van platinum games.
Wat een 10 dollar prijsverhoging in de vs wel niet goed voor is.

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:04
Haha, had net gegoogled en kwam zo op wat artikels over rumours. Grappig hoe ze er weer allemaal compleet naast zitten.

Complete lijst is nu ook bekend : https://blog.eu.playstati...o-ps-plus-on-4th-october/ .

Resident Evil, PS4
Transformers: Devastation, PS4
Mad Riders, PS3
From Dust, PS3
Code: Realize ~Guardian of Rebirth~, PS Vita
Actual Sunlight, PS Vita

Moet ook de eerste keer zijn dat de PS4 games beter (en duurder) zijn dan de PS3 games... De PS3 games zijn nog geen €10 samen.

[ Voor 69% gewijzigd door Twixie op 28-09-2016 17:49 ]

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
[...]

Kleine correctie: het is de woensdag voor de eerste dinsdag van de maand...

Als het op een woensdag de 1e is bv. en de games komen op de 7e uit dan worden ze dus op woensdag de 1e pas aangekondigd....
Klor schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:34:
[...]

Dat is natuurlijk niet altijd de laatste woensdag van de maand. Kan ook de eerste zijn :)

Maar de woensdag voor de eerste dinsdag van de maand. Is ook weer zo omslachtig ;)
Arghh, had door moeten lezen en niet gelijk moeten reply'en! :)

[ Voor 28% gewijzigd door Aenea op 28-09-2016 17:55 ]

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 09:41
Tf heb ik al :( maar ik kan mijn eigen advies hanteren en hem iig spelen als ik geen ps plus heb :)

Twijfel nog steeds wat ik nou ga doen. Misschien mijn huidige ps4 te koop zetten en dan bij verkoop bepalen wat terug te halen. ondanks dat de ps4 pro meer ruimte heeft ben ook ik weer bang voor geluidoverlast. Dat is voor mij belangrijker dan 4k support (mijn tv kan het niet aan) en betere vr (op dit moment geen interesse). Misschien maar is een webshop gebruiken om een slim te testen. Dan weet ik pas echt of de geluidsvermindering de moeite waard is. Zo niet dan kan ie retour en kan ik wel verder met de huidige lawaai bak.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:48
418O2 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:22:
[...]

Er is nogal veel verschil in 4k tvs. Er zijn genoeg fhd schermen die beter zijn dan sommige 4k tvs. Maar een 4k 100hz 10bits scherm is echt wel kwaliteit.
Heb een goede (Samsung), maar zoals gezegd: met Netflix zie je het verschil nauwelijks als je op een oldschool afstand van je TV zit en niet zolderkamerstijl op 1,5 meter. En verder is er vrijwel geen 4K content. Hell, tv zenders zitten "net" op HD :)

Punt was overigens niet zozeer dat 4K geen mooi beeld geeft, maar voor een PS4 vraag ik me af wat het nut is. Gebruik hem zelf alleen voor games.

[ Voor 21% gewijzigd door matthijst op 28-09-2016 20:05 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Sagat schreef op woensdag 28 september 2016 @ 19:20:
Tf heb ik al :( maar ik kan mijn eigen advies hanteren en hem iig spelen als ik geen ps plus heb :)

Twijfel nog steeds wat ik nou ga doen. Misschien mijn huidige ps4 te koop zetten en dan bij verkoop bepalen wat terug te halen. ondanks dat de ps4 pro meer ruimte heeft ben ook ik weer bang voor geluidoverlast. Dat is voor mij belangrijker dan 4k support (mijn tv kan het niet aan) en betere vr (op dit moment geen interesse). Misschien maar is een webshop gebruiken om een slim te testen. Dan weet ik pas echt of de geluidsvermindering de moeite waard is. Zo niet dan kan ie retour en kan ik wel verder met de huidige lawaai bak.
Jij bent de tweede die ik over geluidsoverlast zie. Waar baseer je dat op? De Slim is kleiner dan de originele PS4 en desondanks een stuk stiller. Waarom zou de Pro, die notabene in een enorme kast zit, meer geluid maken??

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:48
Ben ook bang voor herrie van de pro. Xbox 360 destijds vrij rap verkocht omdat ie zoveel herrie maakte.
Als de pro 350(?) watt gebruikt moet hij die hitte ergens kwijt? Wacht wel ff een paar recensies af...

Haters everywhere but I don’t really care

• 418O2
  • Nu online
matthijst schreef op woensdag 28 september 2016 @ 19:57:
[...]

Heb een goede (Samsung), maar zoals gezegd: met Netflix zie je het verschil nauwelijks als je op een oldschool afstand van je TV zit en niet zolderkamerstijl op 1,5 meter. En verder is er vrijwel geen 4K content. Hell, tv zenders zitten "net" op HD :)

Punt was overigens niet zozeer dat 4K geen mooi beeld geeft, maar voor een PS4 vraag ik me af wat het nut is. Gebruik hem zelf alleen voor games.
Wel als je een 10bits paneel hebt. Dan zijn de kleuren gewoon beter. Maar ik weet niet of de Pro hdr gaat doen

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:38
Jasphur schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:42:
[...]

Mij niet bekend, misschien de duitse versie.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:38
Bevestiging van Amazon.de net, m'n PS VR komt 17-18 october. Was lang niet duidelijk of ze die dingen kregen dan wel voorraad hadden.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:11
418O2 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:13:
[...]

Wel als je een 10bits paneel hebt. Dan zijn de kleuren gewoon beter. Maar ik weet niet of de Pro hdr gaat doen
Gisteren bij een vriend m'n eerste HDR ervaringen gehad op een Samsung KS8000. Hij heeft een xbox one s met de nieuwe Forza die ook HDR ondersteunt.
In de game konden we er weinig van terug zien. Daarna wat Netflix gekeken, maar dat overtuigde ook niet echt.
Toen wat HDR demo's gezien. Dat is wel impressive, al oogt het wel wat nep.

Ik ben dus erg benieuwd hoe men dit gaat toepassen op de ps4 pro straks met games. Vond het in Forza nog niet echt opvallen

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
bram1984 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:01:
[...]
Jij bent de tweede die ik over geluidsoverlast zie. Waar baseer je dat op? De Slim is kleiner dan de originele PS4 en desondanks een stuk stiller. Waarom zou de Pro, die notabene in een enorme kast zit, meer geluid maken??
ps1 nooit gehad, wel op gespeeld en nooit veel gestoord aan het geluid
ps2: muv paarse disc games prima
ps3: (slim) versie, geweldig! Dit was tot recent mijn netflix bak totdat ik het via mijn providers hdmi kastje kon kijken
ps4: versie 11xx? Hey deze maakt herrie! en niet zo'n klein beetje ook! Ik speel meestal 's avonds en dan heb ik een vaak headset op, maar het stoort me. Helemaal omdat ik het gezien mijn eerdere playstation ervaring totaal niet verwachte. Bij de x360 vond ik de eerste 2 exemplaren die ik had eigenlijk ook veel te lawaaierig.

Over de 1216 hoorde ik al betere verhalen, maar oa dennis gaf aan dat deze met warm weer ook nog kon blazen, hierom mijn hoop/zinnen op de slim gezet. Om het proberen relevant te maken, volgens mij is het zo dat elke revisie van de ps4 stiller geworden is. Nu hebben we dus de pro, nieuw model, die veel stroom verbruikt (volgens een tabel die ik hier gezien heb) daardoor verwacht ik dat hij lawaaierig word ala de eerste ps4. Maar toegeven, het zou zo maar kunnen dat dit niet klopt. Hierom probeer ik me idd in te houden en niet nu al naar de winkel te rennen.

Als de ps4pro wel stil blijkt, tsja als ik dan toch ga vervangen dan net zo lief de beste versie. die 100 euro extra vind ik dan niet zo spannend. Maar als ik en een hoop geld uitgeef en in de herrie blijf.......snapte?

10 second ninja DONE

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
steefje schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:44:
[...]

Gisteren bij een vriend m'n eerste HDR ervaringen gehad op een Samsung KS8000. Hij heeft een xbox one s met de nieuwe Forza die ook HDR ondersteunt.
In de game konden we er weinig van terug zien. Daarna wat Netflix gekeken, maar dat overtuigde ook niet echt.
Toen wat HDR demo's gezien. Dat is wel impressive, al oogt het wel wat nep.

Ik ben dus erg benieuwd hoe men dit gaat toepassen op de ps4 pro straks met games. Vond het in Forza nog niet echt opvallen
Op zich niet zo gek dat op die TV weinig verschil te zien is. Deze TV heeft namelijk geen goede local dimming en dat is toch wel een vereiste voor HDR op LCD.

Zie ook: reviews: Samsung KS8000-uhdtv: uitblinker in beeld, geluid en design

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-10 12:35
Sagat schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:44:
[...]

Over de 1216 hoorde ik al betere verhalen, maar oa dennis gaf aan dat deze met warm weer ook nog kon blazen, hierom mijn hoop/zinnen op de slim gezet. Om het proberen relevant te maken, volgens mij is het zo dat elke revisie van de ps4 stiller geworden is. Nu hebben we dus de pro, nieuw model, die veel stroom verbruikt (volgens een tabel die ik hier gezien heb) daardoor verwacht ik dat hij lawaaierig word ala de eerste ps4. Maar toegeven, het zou zo maar kunnen dat dit niet klopt. Hierom probeer ik me idd in te houden en niet nu al naar de winkel te rennen.

Als de ps4pro wel stil blijkt, tsja als ik dan toch ga vervangen dan net zo lief de beste versie. die 100 euro extra vind ik dan niet zo spannend. Maar als ik en een hoop geld uitgeef en in de herrie blijf.......snapte?
Mijn launch ps4 verkocht vanwege de enorme herrie. Mijn 1216 maakt echt nooit herrie en heb hem alleen met de hitte licht gehoord.

Iemand die destiny dlc heeft gekocht en kan bevestigen of het de moeite is qua content zonder de raid? Twijfel nl. nogal. Speel graag de missies en strikes en daily's maar raid eigenlijk nooit.
bukkum schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:51:
[...]

Mijn launch ps4 verkocht vanwege de enorme herrie. Mijn 1216 maakt echt nooit herrie en heb hem alleen met de hitte licht gehoord.

Iemand die destiny dlc heeft gekocht en kan bevestigen of het de moeite is qua content zonder de raid? Twijfel nl. nogal. Speel graag de missies en strikes en daily's maar raid eigenlijk nooit.
Je kan nu max light lvl (385) worden zonder de raid te spelen. Dus als je geen raid wil spelen kan je wel uiteindelijk max lvl worden, waar dat voorheen enkel kon via raid (of trials). Voorlopig althans, het is de vraag wat er gaat gebeuren wanneer de light omhoog gaat met de introductie van hard mode.

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 28-09-2016 22:17 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Aenea
[...]

Ja, de Pro gaat HDR doen! De 4.0 update van de firmware heeft HDR support toegevoegd voor ALLE PS4s, zou dan heel vreemd zijn als het top model, die juist het meest bedoelt is voor 4k (HDR zit ten slotte op het moment alleen nog maar op 4k TVs), het dan niet zou hebben!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 10:26
harrybeuker schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:20:
heeft iemand al een psvr bundel gezien met camera en 2 movecontrollers? Ik zie dat er een nieuwe versie van de pscamera is en ook een nieuwe versie van de movecontrollers.

Overigens zie ik nu dit pakket al PS Move Twin Pack PS4 VR. Zijn 2 movecontrollers voor 80 euri
Helaas, er is geen officiële bundel hier. Hoopte ook op een retailer die wat zou doen maar niets gezien.
Sagat schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:44:
[...]

ps1 nooit gehad, wel op gespeeld en nooit veel gestoord aan het geluid
ps2: muv paarse disc games prima
ps3: (slim) versie, geweldig! Dit was tot recent mijn netflix bak totdat ik het via mijn providers hdmi kastje kon kijken
ps4: versie 11xx? Hey deze maakt herrie! en niet zo'n klein beetje ook! Ik speel meestal 's avonds en dan heb ik een vaak headset op, maar het stoort me. Helemaal omdat ik het gezien mijn eerdere playstation ervaring totaal niet verwachte. Bij de x360 vond ik de eerste 2 exemplaren die ik had eigenlijk ook veel te lawaaierig.

Maar je negeert dan voor het gemak compleet de grotere behuizing? Heb je er überhaupt al een foto van gezien?

Ik kan het me haast niet voorstellen dat de Pro luid gaat zijn. Dit is de meest gehoorde klacht van de launch PS4 en Sony heeft met de Slim laten zien inmiddels een kleiner en stiller kastje te kunnen maken. Het is totaal niet logisch om te denken dat de Pro herrie maakt.

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-10 22:57
Hele gekke situatie vandaag: kreeg eerder vannochtend een e-mailbericht dat mijn playstation-ID gewijzigd zou zijn. Aangezien dit ook mijn e-mailadres is, leek me dit gek.

Net thuis gekomen, wil via de NBA 2k17 app wat quick games doen, en een login error. Dus toch maar even gaan graven. Inloggen op playstation.com werkte inderdaad niet, mijn mailadres werd niet herkend, dus kon ook geen nieuw wachtwoord aanmaken.
Ook support is niet te bereiken, aangezien je je ID nodig hebt om een vraag te stellen. Bellen kan wel, maar, is bereikbaar tot 19:30.

Uit nieuwsgierigheid toch maar even mijn PS4 aangeslingerd. En inderdaad, toen ik daar mijn gebruikersgegevens wilde wijzigen, stond er een ander e-mailadres dan mijn eigen in het systeem. Ik heb wel op mijn ps4 mijn eigen mailadres weer kunnen instellen, en mijn wachtwoord kunnen wijzigen.

Op playstation.com nog even naar mijn transactieoverzicht gekeken, en er is niks geks gebeurd. Wel meteen mijn creditcardgegevens gewist, just in case.

Wil morgen toch even contact op nemen met playstation. Vind het best gek dat op de een of andere manier dit is gebeurd, terwijl ik niemand anders toegang tot mijn mail, playstationaccount of playstation heb gegeven....

3ds fc: 4270-0926-7440

• 418O2
  • Nu online
Aenea schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:24:
[...]

Ja, de Pro gaat HDR doen! De 4.0 update van de firmware heeft HDR support toegevoegd voor ALLE PS4s, zou dan heel vreemd zijn als het top model, die juist het meest bedoelt is voor 4k (HDR zit ten slotte op het moment alleen nog maar op 4k TVs), het dan niet zou hebben!
True. Moeten de games er wel wat mee doen natuurlijk :) weet niet of engines er al support voor hebben

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:11
Unigo schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:58:
Hele gekke situatie vandaag: kreeg eerder vannochtend een e-mailbericht dat mijn playstation-ID gewijzigd zou zijn. Aangezien dit ook mijn e-mailadres is, leek me dit gek.

Net thuis gekomen, wil via de NBA 2k17 app wat quick games doen, en een login error. Dus toch maar even gaan graven. Inloggen op playstation.com werkte inderdaad niet, mijn mailadres werd niet herkend, dus kon ook geen nieuw wachtwoord aanmaken.
Ook support is niet te bereiken, aangezien je je ID nodig hebt om een vraag te stellen. Bellen kan wel, maar, is bereikbaar tot 19:30.

Uit nieuwsgierigheid toch maar even mijn PS4 aangeslingerd. En inderdaad, toen ik daar mijn gebruikersgegevens wilde wijzigen, stond er een ander e-mailadres dan mijn eigen in het systeem. Ik heb wel op mijn ps4 mijn eigen mailadres weer kunnen instellen, en mijn wachtwoord kunnen wijzigen.

Op playstation.com nog even naar mijn transactieoverzicht gekeken, en er is niks geks gebeurd. Wel meteen mijn creditcardgegevens gewist, just in case.

Wil morgen toch even contact op nemen met playstation. Vind het best gek dat op de een of andere manier dit is gebeurd, terwijl ik niemand anders toegang tot mijn mail, playstationaccount of playstation heb gegeven....
Ik heb geen idee of het volslagen onzin is wat ik nu ga verkondigen maar was het ooit niet middels een sportspel mogelijk om accounts te hacken? Er staat me iets van bij maar geen idee of het wel klopt. Misschien is dat in dit geval gebeurt?

Herken je het mailadres eigenlijk?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Unigo
Vrijdag schreef op woensdag 28 september 2016 @ 23:00:
[...]

Ik heb geen idee of het volslagen onzin is wat ik nu ga verkondigen maar was het ooit niet middels een sportspel mogelijk om accounts te hacken? Er staat me iets van bij maar geen idee of het wel klopt. Misschien is dat in dit geval gebeurt?

Herken je het mailadres eigenlijk?
Geen idee of dat mogelijk was, maar kan volgens mij best een optie zijn! Herkende het mailadres niet, een of ander raar Yahoo adres.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yub
  • Registratie: December 2013
  • Niet online

Yub

Unigo schreef op woensdag 28 september 2016 @ 23:42:
[...]

Geen idee of dat mogelijk was, maar kan volgens mij best een optie zijn! Herkende het mailadres niet, een of ander raar Yahoo adres.
Zet ook 2 step authentication aan op de PS.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 10:51
Na enige tijd twijfelen, toch maar een gewone ps4 gekocht incl 6 games bij de Game Mania die nu in de folder staat.

De keuze was vrij bewust aangezien:
De slim geen optische geluidsuitgang heeft en dat voor mij een must was ivm mijn versterker.
Ik ben ook niet voor de pro gegaan omdat ik geen 4k tv heb of wil aanschaffen. Ik geen interessw heb in vr.

Nu heb ik heel de fps/hdr discussie gelezen en dat heeft mij juist geholpen om voor de normale te gaan.

Nu eindelijk gamen en uncharted spelen (nadat het downloaden klaar is:+ )
sarlo schreef op donderdag 29 september 2016 @ 07:23:
Na enige tijd twijfelen, toch maar een gewone ps4 gekocht incl 6 games bij de Game Mania die nu in de folder staat.

De keuze was vrij bewust aangezien:
De slim geen optische geluidsuitgang heeft en dat voor mij een must was ivm mijn versterker.
Ik ben ook niet voor de pro gegaan omdat ik geen 4k tv heb of wil aanschaffen. Ik geen interessw heb in vr.

Nu heb ik heel de fps/hdr discussie gelezen en dat heeft mij juist geholpen om voor de normale te gaan.

Nu eindelijk gamen en uncharted spelen (nadat het downloaden klaar is:+ )
Gelukkig heeft de Pro ook meerwaarde met een 1080p TV. :)

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:07
bram1984 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 07:25:
[...]

Idd, alleen sp...

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 07:02
Is het mogelijk dat mijn home cinemaset van sony, automatisch aanspringt bij het aanzetten van de ps4? Wil graag het geluid via optical gebruiken.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 12:33
G.Scholtens schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:13:
Is het mogelijk dat mijn home cinemaset van sony, automatisch aanspringt bij het aanzetten van de ps4? Wil graag het geluid via optical gebruiken.
ja maar alleen via de HDMI verbinding dacht ik

PSN ID: Svennie-NL

• Beaudog
  • Laatst online: 10-10 18:09
Ik heb de pro in pre order staan .
Ben wel benieuwd heb nu ook een 4K tv

• bukkum
G.Scholtens schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:13:
Waarom via optisch, hdmi is beter. Zeker als je home cinema hd audio ondersteund moet je wel via hdmi. Optisch doe je alleen als je geen hdmi ter beschikking hebt. Bij mij springt mijn tv aan en gaat naar de juiste uitgang als ik mijn ps4 aanzet.

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Vandaag komt mijn ps4 slim binnen :D ben benieuwd.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 10:51
bram1984 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 07:25:
[...]

Daar heb je gelijk in, maar aangezien ik voornamelijk online zal gaan gamen, valt dit voordeel gedeeltelijk weer (grotendeels) weg.

Mocht uiteindelijk blijken dat er toch meer voordelen gaan komen, dan kan ik alsnog overstappen tzt.
Yep. Gelukkig is99% van wat ik speel is SP.
bukkum schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:37:
[...]

Waarom via optisch, hdmi is beter. Zeker als je home cinema hd audio ondersteund moet je wel via hdmi. Optisch doe je alleen als je geen hdmi ter beschikking hebt. Bij mij springt mijn tv aan en gaat naar de juiste uitgang als ik mijn ps4 aanzet.
Je geeft zelf het antwoord al, denk ik. Niet alle receivers hebben HDMI. ;)

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Svennie schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:14:
[...]

ja maar alleen via de HDMI verbinding dacht ik
Tv aanzetten werkt inderdaad via de HDMI Device Link optie.
Voorbeeld: http://ps4.wonderhowto.co...r-ps4-controller-0166900/

Weet niet of dit ook zal werken met versterkers etc.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 23:55

rajackar

Blood Minister

[...]

Zelfs de normale heeft nu HDR ondersteuning dus die mag je wel aannemen ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• bukkum
bram1984 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:50:
[...]

Yep. Gelukkig is99% van wat ik speel is SP.

[...]

Je geeft zelf het antwoord al, denk ik. Niet alle receivers hebben HDMI. ;)
Daarom had ik het erbij gezet ;)

Het werkt wel goed, ik had eerst een Pioneer receiver waarbij het werkte en nu bij mijn sony soundbar ook. Wel even de hdmi control, Bravia sync, of hoe het ook heet per merk, aanzetten.

Verwijderd

Even de lakens uitdelen:

Het is ongeveer zoals de Tweakers review.

De Frosbite engine in FIFA 17 ziet er goed uit.

Het spelen gaat wel wat trager als de vorige delen.

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 07:02
bukkum schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:37:
[...]

Omdat je via optich toch beter geluid hebt zoals DTS en dolby digital?
De HDMI kabel gaat nu van de ps4 naar de tv, maar deze kan dus beter via de surround set lopen?
G.Scholtens schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:47:
[...]

De HDMI kabel gaat nu van de ps4 naar de tv, maar deze kan dus beter via de surround set lopen?
Want HDMI doet geen DTS en DD volgens jou? HDMI doet dat ook en nog meer zelfs (Dolby True HD en dat soort codecs, die gaan niet door een optische kabel).

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 12:33
[...]

zoals Bram ook al zegt ondersteunt HDMI meer codecs en kan het daarmee beter geluid leveren. Nu moet je versterker/boxen dat wel aankunnen natuurlijk). Ik zou inderdaad de HDMI via de versterker laten lopen, scheelt weer een kabel. Zo heb ik het ook aangesloten en dat werkt prima.

@Dennis: kan je niet beter een filmpje posten van 2 buitenlandse ploegen, je zag de reacties op je vorige voetbal filmpje.

[ Voor 9% gewijzigd door Svennie op 29-09-2016 09:57 ]

PSN ID: Svennie-NL

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:55
Volgens mij ligt psn er uit

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:56:
@Dennis: kan je niet beter een filmpje posten van 2 buitenlandse ploegen, je zag de reacties op je vorige voetbal filmpje.
Bedankt voor de tip, maar ik doe lekker wat ik wil.
Hahaha dat commentaar van Youri en Evert gaat ook nooit meer veranderen denk ik _O-

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:07
[...]

Ik weet niet of je een reciever hebt. Zo, ja dan heb je genoeg hdmi aansluitingen.
Sluit alles op je reciever aan en dan 1 hdmi kabel naar je tv.

• soccerroos
Zie dat game van oktober resident evil 1 is. heb hem op pc gespeeld, maar wat is dat spel moeilijk.
Niet normaal hoe weinig kogels je hebt/vind op het makkelijkste niveau. Maar verder wel 1 van de beste games die ik vroeger heb gespeeld.

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:59:
[...]

Bedankt voor de tip, maar ik doe lekker wat ik wil.
Het is niet dat ik deze discussie op wil rakelen, maar is het juist niet zo in een maatschappij dat je wederzijds rekening probeert te houden met elkaar?

Tuurlijk, mensen moeten niet overal aanstoot aan nemen en als jij een filmpje over Ajax post is dat prima (ik ben zelf Ajax fan en mij zou het niks interesseren als iemand hier tig keer een filmpje over Feyenoord post). Alleen per se doen wat je lekker wilt vind ik weer het andere uiterste. Dat is ook wel een probleem van de maatschappij; die is veel te individualistisch en iedereen moet maar per se kunnen doen wat hij of zij wilt. Hierdoor komt dat wederzijds rekening met elkaar houden vaak in het gedrang wat mij betreft.

Btw, speel je nou FIFA of PES? Of speel je ze allebei? En zo ja, welke bevalt je beter?

P.S. Als dit teveel off-topic is verwijder deze post dan maar weer.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:33
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:47:
Even de lakens uitdelen:

[video]

Het is ongeveer zoals de Tweakers review.

De Frosbite engine in FIFA 17 ziet er goed uit.

Het spelen gaat wel wat trager als de vorige delen.
Speel je nou echt met de Trainer aan?

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Als je zo moeilijk gaat doen om een filmpje van PES/FIFA waar Ajax in voor komt ligt het probleem toch echt bij diegene zelf, en niet dat Dennis die plaatst...
Dus ook vooral niet op aan passen, die reactie ging nergens over.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:37
dvd-linden schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:32:
[...]

Het is niet dat ik deze discussie op wil rakelen, maar is het juist niet zo in een maatschappij dat je wederzijds rekening probeert te houden met elkaar?

Tuurlijk, mensen moeten niet overal aanstoot aan nemen en als jij een filmpje over Ajax post is dat prima (ik ben zelf Ajax fan en mij zou het niks interesseren als iemand hier tig keer een filmpje over Feyenoord post). Alleen per se doen wat je lekker wilt vind ik weer het andere uiterste. Dat is ook wel een probleem van de maatschappij; die is veel te individualistisch en iedereen moet maar per se kunnen doen wat hij of zij wilt. Hierdoor komt dat wederzijds rekening met elkaar houden vaak in het gedrang wat mij betreft.

Btw, speel je nou FIFA of PES? Of speel je ze allebei? En zo ja, welke bevalt je beter?

P.S. Als dit teveel off-topic is verwijder deze post dan maar weer.
Absoluut geen censuur toepassen om die paar kinderen te beschermen die "hun cluppie" zo nodig moeten verdedigen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:01

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Wederzijds rekening houden met elkaar in de maatschappij heeft natuurlijk vrij weinig te maken met video's posten over een voetbalgame op internet. :+

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• soccerroos
dutchgio schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:39:
Als je zo moeilijk gaat doen om een filmpje van PES/FIFA waar Ajax in voor komt ligt het probleem toch echt bij diegene zelf, en niet dat Dennis die plaatst...
Dus ook vooral niet op aan passen, die reactie ging nergens over.
Ik vond het erger dat die NL commentaar aan heeft staan, volgens mij gebruiken ze nog de zelfde commentaar als in FIFA 13
soccerroos schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:49:
[...]

Ik vond het erger dat die NL commentaar aan heeft staan, volgens mij gebruiken ze nog de zelfde commentaar als in FIFA 13
Ze voegen nog wel wat nieuwe dingen toe, ze spreken elk jaar nieuwe dingen in, maar de basis blijft inderdaad gelijk.
Ik gebruik daardoor altijd Engels commentaar. Eventueel Spaans kan ook. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soccerroos
dutchgio schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:53:
[...]

Ze voegen nog wel wat nieuwe dingen toe, ze spreken elk jaar nieuwe dingen in, maar de basis blijft inderdaad gelijk.
Ik gebruik daardoor altijd Engels commentaar. Eventueel Spaans kan ook. :P
Misschien moeten ze sierd vragen, en dan mag hij alles bepalen. Word het in elk geval een stuk leuker.
Gisteren overigens enkele uren in AC Syndicate gestoken en ik ben aangenaam verrast. Ondanks dat ik Parijs als setting toffer vind, speelt het erg fijn en zijn de bugs en pop-in aanzienlijk minder. Ook het feit dat je met 2 verschillende personages speelt, houdt het allemaal erg fris. Geen gezeik met multiplayer, co-op, Ubisoft kistjes en dat soort geneuzel. Maar gewoon een pure singleplayer.

Enige kritiekpuntje dat ik altijd heb is dat de setting cq. omgeving de hele game natuurlijk nooit verandert, net als de vijanden. Dus hoe lang het leuk blijft, is altijd afwachten.
soccerroos schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:55:
[...]

Misschien moeten ze sierd vragen, en dan mag hij alles bepalen. Word het in elk geval een stuk leuker.
Moet ie alleen geen liedje gaan zingen, want dan worden er meer een boel supporters boos. :+
Die roep wordt inderdaad al langere tijd gedaan, maar EA durtft het niet aan lijkt het. Moet je ook zo ontiegelijk veel helemaal opnieuw in laten spreken dat het misschien wel niet eens haalbaar is...

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:06

On_E

Housemusic

soccerroos schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:55:
[...]

Alsjeblieft zeg, Sierd is de allerslechtste.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• soccerroos
On_E schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:03:
[...]

Alsjeblieft zeg, Sierd is de allerslechtste.
bij een echte wedstrijd wel maar bij fifa zou het wel grappig zijn.

Verwijderd

dvd-linden schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:32:
Ik speel ze beide.

PES speelde heel goed.

FIFA 17 moet ik nog even testen voor ik een 'echt' oordeel kan geven.

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

bram1984 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:56:
Gisteren overigens enkele uren in AC Syndicate gestoken en ik ben aangenaam verrast. Ondanks dat ik Parijs als setting toffer vind, speelt het erg fijn en zijn de bugs en pop-in aanzienlijk minder. Ook het feit dat je met 2 verschillende personages speelt, houdt het allemaal erg fris. Geen gezeik met multiplayer, co-op, Ubisoft kistjes en dat soort geneuzel. Maar gewoon een pure singleplayer.

Enige kritiekpuntje dat ik altijd heb is dat de setting cq. omgeving de hele game natuurlijk nooit verandert, net als de vijanden. Dus hoe lang het leuk blijft, is altijd afwachten.
Heb Unity uitgespeelt en deze staat op mijn lijst (na Batman) om te gaan spelen, goed om te horen iig.

Heb verder journey gespeeld en ga vast op veel tenen staan, maar ik vond het niet echt een super spel. Ja het ziet er mooi uit, maar verder.... niet echt mijn game.

[ Voor 9% gewijzigd door Griffin op 29-09-2016 12:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

b.o.n.s schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:39:
Speel je nou echt met de Trainer aan?
Ik zal em uitzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
Unigo schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:58:

....
Check hier even of 1 van je accounts ergens is gehacked en de passwords daarvan op straat liggen:
https://haveibeenpwned.com
Alleen SP? Welnee! Hogere resolutie, stabielere framerate, betere effecten zijn allemaal mogelijk in MP op de Pro.

Enige wat niet mag is in MP games van 30fps locked op PS4 naar 60fps locked op de Pro gaan, voor de rest mag alles...

[ Voor 35% gewijzigd door Aenea op 29-09-2016 12:25 ]

• Sagat
bram1984 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:58:
[...]
Maar je negeert dan voor het gemak compleet de grotere behuizing? Heb je er überhaupt al een foto van gezien?

Ik kan het me haast niet voorstellen dat de Pro luid gaat zijn. Dit is de meest gehoorde klacht van de launch PS4 en Sony heeft met de Slim laten zien inmiddels een kleiner en stiller kastje te kunnen maken. Het is totaal niet logisch om te denken dat de Pro herrie maakt.
Ja ik heb de foto's gezien, ik moet zelfs toegeven dat ook het uiterlijk mij niet erg aantrekt, ik vind hem er niet mooier op geworden. En je kan inderdaad met 2 insteken naar dit probleem kijken.
1. de jouwe, ze hebben dit probleem eerder meegemaakt en gaan ervoor zorgen dat het niet meer optreedt. qua ruimte in de behuzing ga ik met je mee.
2. de mijne. Ik baseer dit dus op het feit dat deze nieuwe console meer kracht heeft, meer stroom verbruikt en redelijk snel op de markt is gebracht (paniek reactie op scorpio is wellicht wat over the top, maar imho zouden we geen pro en slim tegelijk gehad hadden zonder de buren...) dus ja ik vrees dus voor zelfde situatie als met de 1e generaties ps4 (cu11xx). Maar nogmaals, hoop dat ik het fout heb en jou scenario gaat kloppen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!
"Ik doe wat ik zelf wil"

"Heb je nou de trainer aan staan?"

"Ik zal em uitzetten.

-Dennis 585

:P
Sagat schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:39:
[...]

Ja ik heb de foto's gezien, ik moet zelfs toegeven dat ook het uiterlijk mij niet erg aantrekt, ik vind hem er niet mooier op geworden. En je kan inderdaad met 2 insteken naar dit probleem kijken.
1. de jouwe, ze hebben dit probleem eerder meegemaakt en gaan ervoor zorgen dat het niet meer optreedt. qua ruimte in de behuzing ga ik met je mee.
2. de mijne. Ik baseer dit dus op het feit dat deze nieuwe console meer kracht heeft, meer stroom verbruikt en redelijk snel op de markt is gebracht (paniek reactie op scorpio is wellicht wat over the top, maar imho zouden we geen pro en slim tegelijk gehad hadden zonder de buren...) dus ja ik vrees dus voor zelfde situatie als met de 1e generaties ps4 (cu11xx). Maar nogmaals, hoop dat ik het fout heb en jou scenario gaat kloppen.
Nou ja, punt 1 zou ik graag even aanvullen met het feit dat er inmiddels een kleinere PS4 verkrijgbaar is, die aanzienlijk minder herrie maakt. Lijkt me behoorlijk relevant. Ja hij verbruikt minder, maar de behuizing is kleiner. De Pro verbruikt meer, maar de behuizing is groter. Omgekeerd evenredig dus. Vandaar dat ik het vreemd zou vinden als de Pro wel herrie zou maken en de Slim niet.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:55
Haha dat is absoluut niet omgekeerd evenredig. Dit kun je pas meten als de pro er is en mijn gevoel zegt dat hij na verloop van tijd herrie gaat maken daarnaast is de slim er pas net dus moet nog maar blijken of hij zo stil blijft, mijn ps4 was toen ik deze kocht ook stil. Ik vraag me wel af hoeveel herrie jullie ps4's maken want als ik sommigen moet geloven lijkt het alsof er een vliegtuig overvliegt.

[ Voor 89% gewijzigd door RaijRaij op 29-09-2016 12:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SmooK schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:56:
Haha dat is absoluut niet omgekeerd evenredig. Dit kun je pas meten als de pro er is en mijn gevoel zegt dat hij na verloop van tijd herrie gaat maken. Ik vraag me wel af hoeveel herrie jullie ps4's maken want als ik sommigen moet geloven lijkt het alsof er een vliegtuig overvliegt.
Ach je snapt wat ik bedoel. :p

• Sagat
Denk dat het idd een kwestie van afwachten is hoe luid de pro word, maar hoe luid is mijn ps4? Het is met afstand mijn luidste console ever, luider dan mijn oorsprongkelijke semi launch x360. Die ik ook zwaar irritant vond qua geluid (waarbij niet holp dat je toen alles van cd/dvd moest doen. En pas later games op de hd kon zetten wat iig al een vermindering van geluid betekende.

[old fart mode]
Mijn atari 2600 was wel stil, geen load times of patches, yay retro gaming!
[/old fart mode]

[ Voor 18% gewijzigd door Sagat op 29-09-2016 13:03 ]

10 second ninja DONE

• Unigo
[quote]Aenea schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:07:
[...]

Check hier even of 1 van je accounts ergens is gehacked en de passwords daarvan op straat liggen:
https://haveibeenpwned.com

[...]

Thanks, geen heel schokkende dingen. Overigens met playstation support gesproken, raadde me aan 2 step authentication aan te zetten, had ik vannochtend al gedaan na een opmerking hier.

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-09 10:51

RoRoo

Certified Prutser

Unigo schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:13:

Thanks, geen heel schokkende dingen. Overigens met playstation support gesproken, raadde me aan 2 step authentication aan te zetten, had ik vannochtend al gedaan na een opmerking hier.
d:)b d:)b

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
Iemand die zich al verdiept heeft in het aansluiten van de PSVR en de mogelijkheden van de breakout box?

Ik heb nu mijn Thrustmaster stuur op de PS4 aangesloten, gebruik de tweede USB-aansluiting om controllers op te laden, maar heb daarnaast ook een Gold headset en daar komt de PSVR straks nog bij. Ga ik voor deze laatste nog weer extra USB-aansluitingen nodig hebben of biedt de breakout box juist een extra USB-aansluiting? Ik zie namelijk dat deze er wel eentje heeft, maar weet niet of deze door de PSVR zelf wordt gebruikt. Ik heb verder weinig zin om met USB-splitters te werken, maar als het niet anders kan moet dat maar.

Edit: en dan ben ik de PlayStation camera nog vergeten...

[ Voor 4% gewijzigd door KlaasjeNL op 29-09-2016 13:39 ]

soccerroos schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:49:
[...]

Mijn laatst gespeelde Fifa was 13 (daarvoor 10) en inderdaad, de zinnen zijn nog 100% hetzelfde _O-
Op een of andere manier speelde ik toch altijd met Nederlands commentaar; ondanks dat het soms tenenkrommend slecht is, is het tegelijkertijd supergrappig :Y

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:43:
[...]

Ik speel ze beide.

PES speelde heel goed.

FIFA 17 moet ik nog even testen voor ik een 'echt' oordeel kan geven.
Maar welke heeft nu je voorkeur? Of kan je dat nog niet zeggen?

Ik was vroeger altijd een fan van PES, maar vorig jaar FIFA 16 bij de aankoop van m'n PS4 gekregen. Deze kon me toch niet helemaal bekoren, maar wellicht dat dat kwam doordat footies tegenwoordig veel meer om online draaien dan offline.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:11
Grappige is dat mijn eerste generatie ps4 bij mij iig behoorlijk stil is. Hoor hem nauwelijks. Zelfs van de zomer niet met uc4.
Hij staat vrij en ik maak iedere week braaf schoon.

PSN ID Binloading_nl

• Beaudog
  • Laatst online: 10-10 18:09
Mijn eerste genaratie import ps4
Doet het nog prima ik heb alleen wat
Siliconen druppels eronder geplakt staat hij een stuk stabieler .

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
steefje schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:49:
Grappige is dat mijn eerste generatie ps4 bij mij iig behoorlijk stil is. Hoor hem nauwelijks. Zelfs van de zomer niet met uc4.
Hij staat vrij en ik maak iedere week braaf schoon.
Ik heb ook een eerste generatie PS4 maar die blaast toch wel aardig bij UC4. Vooral tijdens de hitte afgelopen (na)zomer. Zal m binnenkort ff uitblazen met perslucht..maar begrijp dat ie dan wel aardig uitelkaar moet..

PSN id: PENo1

• On_E

On_E

Housemusic

'Late to the party', maar Fallout 4 is echt een mooi spel!

Uren vliegen voorbij als ik 't speel en er is zo ontzettend veel te doen en te zien.

• On_E

On_E

Housemusic

dvd-linden schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:42:
[...]

Ik was vroeger altijd een fan van PES, maar vorig jaar FIFA 16 bij de aankoop van m'n PS4 gekregen. Deze kon me toch niet helemaal bekoren, maar wellicht dat dat kwam doordat footies tegenwoordig veel meer om online draaien dan offline.
Ik denk dat als je graag offline speelt je beter af bent met Pro omdat de AI daarin vrij goed is voor een voetbalspel. Tegen de CPU spelen is leuk, afwisselend en uitdagend.

Ben je meer van online voetballen dan lijkt FIFA mij de betere optie omdat er nou eenmaal heel veel mensen zijn om tegen te spelen! :)

edit: oeps, sorry voor de dubbele post.

Verwijderd

dvd-linden schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:42:
Nog te vroeg om te zeggen.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:37
On_E schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:00:
'Late to the party', maar Fallout 4 is echt een mooi spel!

Uren vliegen voorbij als ik 't speel en er is zo ontzettend veel te doen en te zien.
Dan heb je vast 3 en Vegas niet gespeeld?, want ik vind Fallout 4 echt een lui spel. oude engine, nietszeggende quests. Het is niet slecht en ik kan snappen dat je je vermaakt, maar vergeleken met The Witcher 3 is de wereld echt dom (niets reageert op elkaar zeg maar).
Als je vanavond antwoord geeft is het ook goed hoor >:)

[ Voor 17% gewijzigd door Beakzz op 29-09-2016 14:06 ]

• soccerroos
On_E schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:03:
[...]

Ik denk dat als je graag offline speelt je beter af bent met Pro omdat de AI daarin vrij goed is voor een voetbalspel. Tegen de CPU spelen is leuk, afwisselend en uitdagend.

Ben je meer van online voetballen dan lijkt FIFA mij de betere optie omdat er nou eenmaal heel veel mensen zijn om tegen te spelen! :)

edit: oeps, sorry voor de dubbele post.
Ik vind pes niets omdat ze niet de juiste licenties hebben, dat is toch wel echt jammer. Ik wil gewoon alle competities met de juiste clubs. anders vind ik het al snel saai.

Hopelijk komt dat er nog ooit van, dan kun je pas echt kijken welk spel beter is.

• Aenea
Sagat schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:39:
[...]

...

2. de mijne. Ik baseer dit dus op het feit dat deze nieuwe console meer kracht heeft, meer stroom verbruikt en redelijk snel op de markt is gebracht (paniek reactie op scorpio is wellicht wat over the top, maar imho zouden we geen pro en slim tegelijk gehad hadden zonder de buren...)
Ehhh, geruchten van de PS4 Pro waren er al in Maart, in April kwam die GiantBomb leak die is gebaseerd op dev documentatie, de documentatie is overigens nu ook te vinden voor iedereen, en daaruit kan je duidelijk op maken dat Sony al veel langer bezig was met de Pro dan dit jaar. De geruchten van de Scorpio kwamen daarna pas.

Even een nieuwe variant van een console bedenken, maken, testen en in productie nemen doe je niet in een paar maandjes tijd, zeker niet in 3, dus zelfs de Slim zat al in de pipe line voordat MS de One S aankondigde.

Op zich heb ik eigenlijk wel vermoeden dat MS de geruchten van de Pro gehoord heeft via devs ver voor dat wij ze gehoord hebben en het zou me niets verbazen dat MS in dit geval dus een paniek reactie had. Laten we wel wezen, ze hebben de Scorpio wel aangekondigd maar konden helemaal niets laten zien. Magoe, ook dat is koffie dik kijken natuurlijk.

Qua, je zorgen over de Pro. Tja, het is moeilijk te zeggen nu, ik vind de behuizing wel enorm groot en neem toch wel aan dat ze 14nm chips hebben gebruikt die zuiniger moeten zijn (net als in de PS4 Slim), het zou kunnen dat door het overclocken hij warmer wordt en dat ze daardoor grotere kast EN betere fan er in hebben gezet. Even af wachten maar of dat ook betekent dat ie net zo veel herrie maakt. Ik hoop het niet in ieder geval. Ik zet mijn PS4 vaker uit (of sluit game af) dan ik zou willen, soms doe ik even voor 30 min wat anders en dan blijft ie maar staan blazen, zelfs in menus van sommige games.

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 10:08
Wie van jullie heeft de PSVR al gepre-orderd?

Ik ben echt een gadgetfreak en heb tot nu toe bijna alle consoles meegemaakt, maar iets houdt mij tegen om hem te pre-orderen.
Wordt dit net zoiets als Kinect of de Wii, leuk voor even maar daarna toch weer liever je controller pakken om Battlefield 1 te gaan spelen?

Vraagje aan de mensen die hem zeker halen, wat verwacht je ervan?

Ik zie ook nog genoeg winkels die een pre-order nog steeds zouden accepteren betekent dat je dan nog steeds hem op launchday hebt of hebben mensen al mailtjes gekregen van NL winkels dat ze bij batch 2 komen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Aenea
KlaasjeNL schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:32:
Iemand die zich al verdiept heeft in het aansluiten van de PSVR en de mogelijkheden van de breakout box?

Ik heb nu mijn Thrustmaster stuur op de PS4 aangesloten, gebruik de tweede USB-aansluiting om controllers op te laden, maar heb daarnaast ook een Gold headset en daar komt de PSVR straks nog bij. Ga ik voor deze laatste nog weer extra USB-aansluitingen nodig hebben of biedt de breakout box juist een extra USB-aansluiting? Ik zie namelijk dat deze er wel eentje heeft, maar weet niet of deze door de PSVR zelf wordt gebruikt. Ik heb verder weinig zin om met USB-splitters te werken, maar als het niet anders kan moet dat maar.

Edit: en dan ben ik de PlayStation camera nog vergeten...
De PS Camera is geen USB dus das geen probleem. Breakout box, geen idee of die extra USB aansluitingen heeft, zou wel handig zijn want die heeft er wel 1 nodig idd.

Ik zit nu met PS Gold headset wireless in 1 USB, de ander laadt mijn headset op, wil ook nog een stuur halen over tijdje en PSVR staat in pre-order, dus dat gaat vervelend worden.

Vandaar dat de Pro er 3 heeft denk? Haha.

Voor opladen headset en controllers kan je natuurlijk ook andere dingen gebruiken, zag laatst wel een paar hele leuke stands voor PSVR + 2 Moves en 1 of 2 DualShock controllers en 1 van de 2 stands had ook oplaad mogelijkheid voor een headset. Wel heel handig natuurlijk!

Plaatjes:
Afbeeldingslocatie: https://www.vrfocus.com/wp-content/uploads/2016/09/Power-A-Charge-Stand-PSVR-793x1024.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.gamestop.com/common/images/lscreen/300015_440x350.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.E.No.1
soccerroos schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:08:
[...]

Ik vind pes niets omdat ze niet de juiste licenties hebben, dat is toch wel echt jammer. Ik wil gewoon alle competities met de juiste clubs. anders vind ik het al snel saai.

Hopelijk komt dat er nog ooit van, dan kun je pas echt kijken welk spel beter is.
Er zijn optionfiles die je kan gebruiken om alle licenties kloppend te krijgen. Daar ben je dan wel een half uurtje zoet mee maar dan heb je dus wel alles met de juiste namen etc....

• Sagat
P.E.No.1 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:37:
[...]
Er zijn optionfiles die je kan gebruiken om alle licenties kloppend te krijgen. Daar ben je dan wel een half uurtje zoet mee maar dan heb je dus wel alles met de juiste namen etc....
Ondersteund ps4 versie import van option files want dan is er imho niets aan de hand, als je met de hand moet gaan editen dan is het een lang proces (op zich wel grappig om met teams te spelen die je normaal niet zou kiezen :)

10 second ninja DONE

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Aenea schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:17:
[...]

De PS Camera is geen USB dus das geen probleem.
De PS Camera is wel degelijk USB (USB 3.0 zelfs), alleen met een niet-standaard connector.
Wordt dit net zoiets als Kinect of de Wii, leuk voor even maar daarna toch weer liever je controller pakken om Battlefield 1 te gaan spelen?
Ik ben eerder bang voor het omgekeerde: dat ik na release van PSVR helemaal geen 'platte' games meer speel.

[ Voor 33% gewijzigd door Aaargh! op 30-09-2016 15:41 ]

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• P.E.No.1
Sagat schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:41:
[...]

Ondersteund ps4 versie import van option files want dan is er imho niets aan de hand, als je met de hand moet gaan editen dan is het een lang proces (op zich wel grappig om met teams te spelen die je normaal niet zou kiezen :)
Je hoeft niets zelf te editen maar het kopieren en plakken ben je wel even een half uurtje mee bezig.
http://www.pes-patch.com/...-v3-0-by-cristiano92.html

Pagina: 1 ... 32 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.