Beakzz schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:18:
[...]
Dat zeg ik

Nogmaals ik heb de Oculus DK2 dus ik weet hoe het er uit kan zien als de bril de beperkende factor is. Alles op Ultra in Assetto Corsa/Dirt rally bijvoorbeeld gaf me met de DK2 een veel betere ervaring dan Driveclub op de PS VR.
Het is bij de demo van Driveclub niet enkel de lage resolutie van de bril, maar je ziet ook dan er van alles is uitgezet om het goed te laten draaien. En tja je kan de PS4 wel een krachtbron blijven noemen, maar zelf de pro doet zijn naam niet veel eer aan als je het mij vraagt. Had graag het dubbele neergelegd voor een Ps4 die mijn pc benaderd, maar dat is een hele andere discussie.
Dat driveclub vr een downgrade tegen over de normale versie natuurlijk niet zo gek, als je nagaat dat de game 60 fps moet draaien ipv 30. Als ik de beelden zie van het filmpje hier onder zie ik ook gewoon een race game met ps3 graphics. Dit vind ik nog niet eens zo erg, maar vooral door de lage resolutie gaat er dus heel veel detail verloren wat toch wel een game breaker is.
Maar de media geeft bijna geen aandacht aan de resolutie, in reacties lees je best veel dat de oculus dev kit al best wel onscherp beeld had en dat eigenlijk wel hoger moet, maar in previews lees of hoor je alleen even snel terug dat het beeld niet scherp is maar daarna heb je nog steeds geen idee wat ze nou bedoelen met onscherp. Alleen cartoony games gaan natuurlijk ook geen vr verkopen.
YouTube: Driveclub VR First Gameplay! We've Played It
trouwens jij zegt dan wel: dat zeg ik

, maar je zei dat de ps4 niet de kracht heeft om een hoge resolutie te halen voor vr, maar daarna zeg je dat het je verbaast dat het kastje geen extra kracht had, daarmee laat je afleiden dat je bedoelt dat het onscherpe beeld ligt aan de kracht van de ps4 inplaats van de bril. Helemaal omdat je zegt dat de previews zijn gehouden met een sterke pc, maar die kan dan ook geen hogere resolutie geven.
[
Voor 11% gewijzigd door
Nieuwevolger op 24-09-2016 15:32
]