Bedankt voor de humor van de dag!bram1984 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:49:
Heb inmiddels enkele uren BioShock achter de rug, maar ik heb er een beetje gemengde gevoelens bij. Ik hoorde mensen op voorhand spreken over een creepy sfeertje enzo, maar dat sfeertje ervaar ik totaal niet. Het ziet er allemaal nogal cartoony uit en zo speelt het eigenlijk ook. De gevechten voelen aan alsof ik waterbalonnen naar mijn kinderen aan het gooien bent. Een beetje rond elkaar heen rennen en springen. Little Sisters zijn kleine meisjes die met een of ander goedje besmet zijn, maar zien er allemaal exact hetzelfde uit.
Ik liep daar ergens rond op die visserswerf, en het leek wel alsof de Big Daddies en de Splicers bleven spawnen. Hoort dat ofzo? Was wel klaar met dat gebied na een half uur.
Het verhaal is ook aardig vaag. Je crashed en vindt een verneukte onderwaterstad. Zover ben ik na een uur of 4/5.
Daarbij probeert de game nogal hard om Fallout (er vanuit gaande dat Fallout eerder was) na te doen met die semi-vrolijke cartoony oldschool tussenfilmpjes enzo.
Laten we maar met een paar fouten beginnen:
1.) Je crashed -> Misschien het intro wat beter bekijken
2.) Fallout -> Die was er enige tijd later
3.) Verhaal is hier gewoon zoals bij een Dark Souls, Bloodborne etc, via de omgeving, via audio logs, via items etc gewoon te leren.
4.) Cartoony, daar ga ik niet eens op in. Als dit cartoony is, is Fallout dat al helemaal

5.) Een of ander goedje.. dus je hebt niks van het verhaal meegekregen, en klaagt over het verhaal
[ Voor 3% gewijzigd door corset op 21-09-2016 09:55 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."