Zoals al beantwoord: Assetto Corsa.Maximus schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 19:25:
Welke race game is dit precies voor de PS4? Project CARS?
Nee hoor, wist al dat dit enkel voor de Pro zou werken. Was meer als antwoord voor de persoon boven mij.ASNNetworks schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 23:41:
[...]
En jij had verwacht dat de oude PS4 opeens 1080p kon? Als dat mogelijk was, zat het er allang in hoorIs trouwens vermeld dat 1080p enkel met de Pro werkt, uitgebreid in de FAQ.
Voor mij een zeer welkom dit, bovendien kan je ook 1080p Share Play doen en livestream via 1080p/60fps.
Hoewel, niemand wist dat de PS4 semi support voor HDR had, wie weet wat er nog meer verborgen zit in het kastje
De slim ook eens bekeken. Geen optical out is een no-go voor mij.
De nieuwe dualshock dan weer wel want eindelijk wired data! Ik ben allergisch voor de lag in de huidige controller.
De nieuwe dualshock dan weer wel want eindelijk wired data! Ik ben allergisch voor de lag in de huidige controller.
Met andere woorden dacht Sony met het oudere model niet bepaald toekomstbestendig aangezien hun zelf op al dat geshare en streaming mee begonnen op de PS4, en de technologie bestond tijdens de launch en ervoor al.ASNNetworks schreef op zondag 18 september 2016 @ 04:03:
[...]
Heeft niks met de kabel/wifi te maken. Er zit een speciale chip in de PS4, los van de CPU/GPU. Deze regelt livestream, shareplay, remote play en record functies. Deze is niet krachtig genoeg om op 1080p te coderen. Hierdoor zit er een beperking op van 720p. De PS4 Pro heeft een krachtiger chip waarmee 1080p mogelijk is.
Het gaat er niet om dat jij niet 1080p kan streamen met je verbinding, het gaat erom dat de speciale chip in de PS4 niet krachtig genoeg is om het in 1080p te verwerken!
Niet erg dat de PS4 dat niet kan, wel dom/ondoordacht van Sony.
Alleen wel met de verkeerde club..Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:58:
[video]
Vergeet deze steengoede voetbal game niet.
Het is weer als vanouds meesterlijk scoren.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Er zitten genoeg teams in PES 2017 om te kiezen,zwembroek schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:14:
Alleen wel met de verkeerde club..
voor ieder wat wils dus.
Ik heb juist gelezen dat de input lag van de PS4 controller extreem laag is, lager dan sommige bedrade controllers.Scare360 schreef op zondag 18 september 2016 @ 09:38:
De slim ook eens bekeken. Geen optical out is een no-go voor mij.
Ik heb een code voor een maand gratis Playstation Plus. Kan ik na het het activeren ook de Game van de Maand gratis downloaden?
Journey op de PS3 al gespeeld, maar ik wil nog wel een keer
I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!
Waarom zou je dat niet kunnen?CosmoKramer schreef op zondag 18 september 2016 @ 15:30:
Ik heb een code voor een maand gratis Playstation Plus. Kan ik na het het activeren ook de Game van de Maand gratis downloaden?
Ah dat wist ik ook niet, dacht dat als je een game van de maand had gedownload, je hem dan ook echt in bezit zou hebben.WickedWizard schreef op zondag 18 september 2016 @ 15:33:
[...]
Waarom zou je dat niet kunnen?Je zult de game alleen wel alleen kunnen spelen zolang je een actief PS+ abonnement hebt.
Dank voor de info!
I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!
No prob!CosmoKramer schreef op zondag 18 september 2016 @ 15:36:
[...]
Ah dat wist ik ook niet, dacht dat als je een game van de maand had gedownload, je hem dan ook echt in bezit zou hebben.
Dank voor de info!
[ Voor 4% gewijzigd door WickedWizard op 18-09-2016 15:52 ]
Als je PS3 journey in je bibliotheek hebt staan kan je de PS4 versie gewoon downloaden. Daar heb je geen plus voor nodig omdat journey een cross-buy spel is.CosmoKramer schreef op zondag 18 september 2016 @ 15:30:
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Tsja ik heb nog die grote hack toen niets meer met m'n account gedaan en een nieuwe aangemaakt op de PS4Lasmibalsingh schreef op zondag 18 september 2016 @ 18:11:
[...]
Als je PS3 journey in je bibliotheek hebt staan kan je de PS4 versie gewoon downloaden. Daar heb je geen plus voor nodig omdat journey een cross-buy spel is.

Een paar milliseconden verbetering is voor mij genoeg. Bij de huidige dualshock merk ik de lag.SD5k schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:40:
Ik heb juist gelezen dat de input lag van de PS4 controller extreem laag is, lager dan sommige bedrade controllers.
''De uitspraak geldt voor de markt in Groot-Brittannië en hoeft niet per definitie te gelden voor andere markten in Europa.''Nieuwevolger schreef op zondag 18 september 2016 @ 21:46:
https://nl.hardware.info/...reffen-verwachtingen-sony
Pre orders van de pro gaan goed in europa.
Zie het nu, niet goed gelezen... Sony heeft al wel gezegd dat ze niet wisten of ze genoeg pro's hadden bij launch in europa.DigitalError schreef op zondag 18 september 2016 @ 21:48:
[...]
''De uitspraak geldt voor de markt in Groot-Brittannië en hoeft niet per definitie te gelden voor andere markten in Europa.''
http://www.psx-sense.nl/2...ar-europa-weet-genoeg-is/
klinkt mij ook een beetje als een gevalletje apple, altijd maar schreeuwen dat er niet genoeg op vooraad is bij release.
Puur een marketingmethode om meer reserveringen te lokken. Ik heb toch echt het idee dat de PS4Pro niet echt aanslaat bij de meeste mensen. Ze wachten of tot de huidige kapot gaat of ze hebben nog geen PS4 maar wellicht heb ik het fout.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Dat zou ik niet zeggen, normaal verkopen consoles juist het best in z'n 3e/4e jaar, precies wanneer de pro uitkomt, verschil is alleen dat de pro concurreerd met de ps4 zelf die 100 euro goedkoper is (of 150 met bundels en acties van retailers).The_Worst schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:29:
Puur een marketingmethode om meer reserveringen te lokken. Ik heb toch echt het idee dat de PS4Pro niet echt aanslaat bij de meeste mensen. Ze wachten of tot de huidige kapot gaat of ze hebben nog geen PS4 maar wellicht heb ik het fout.
In 2016 een niet-responsive site hebben als gamingsite is wel erg sneu, maar dat is offtopicNieuwevolger schreef op zondag 18 september 2016 @ 21:53:
[...]
Zie het nu, niet goed gelezen... Sony heeft al wel gezegd dat ze niet wisten of ze genoeg pro's hadden bij launch in europa.
http://www.psx-sense.nl/2...ar-europa-weet-genoeg-is/
Ik kan beter maar niks meer zeggen, aangezien ze bij psx-sense ook dat gedeelte over europa er zelf maar bij hebben getypt, want dat zie ik nergens in de bron van het artikel terug... Zelfde geldt voor de titel van nl hardware info. Daar staat dat de pre orders goed gaan, maar dan blijkt het dat ze het alleen over groot brittannië te hebben.418O2 schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:43:
[...]
In 2016 een niet-responsive site hebben als gamingsite is wel erg sneu, maar dat is offtopic
Heb een tijdje geleden al de pre-order geplaatst. Ben benieuwd.
PhD i.o.
Heeft er al iemand een ps4 slim? En hoe zit het daadwerkelijk met het fangeluid?
Mijn PS4 blaast echt keihard bij een potje Overwatch, en ben dat eigenlijk echt beu.
Nu overweeg ik mijn ps4 te verkopen (en ook mijn Xbox One). En dan te investeren in, of een ps4 slim, of een ps4 pro al ben ik over die keuze nog niet echt zeker (heb alleen een full hd tv)
Mijn PS4 blaast echt keihard bij een potje Overwatch, en ben dat eigenlijk echt beu.
Nu overweeg ik mijn ps4 te verkopen (en ook mijn Xbox One). En dan te investeren in, of een ps4 slim, of een ps4 pro al ben ik over die keuze nog niet echt zeker (heb alleen een full hd tv)
als je een nieuwe ps4 gaat halen ga dan voor de PRO. dan heb je ook direct de 1TB hdd ipv de 500gbChrosser schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:59:
Heeft er al iemand een ps4 slim? En hoe zit het daadwerkelijk met het fangeluid?
*meld zich*Chrosser schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:59:
Gisteravond eens getest, ruim 4 uur destiny.
Net zo stil als mn Xbox One (eerste generatie)... dus mooi voor elkaar.
Minder detail : Alle keyboard/mouse tooltjes zoals de venom-x/XIM4 werken niet ivm de nieuwe controller, maar dat is eventjes wachten op een firmware update (hoop ik)..
Vrijdag 2 games binnen. Ratchet & Clank en Dark Souls 3.
Van het weekend eerst maar eens begonnen met Ratchet & Clank omdat deze qua tijd een stuk korter is dan Darkt Souls 3. Bijna op het einde nu verwacht ik (aan de hand van hoeveel golden bolts ik heb)
Tot nu toe erg vermakelijk! En het ziet er prachtig uit allemaal. Heerlijke gameplay ook!
Het is overigens wel heel erg makkelijk. Zelfs op hard. Maar dit is niet echt een minpunt. Ik speel dit spel ook niet omdat ik echt een uitdaging verwacht.
Even naar de trophies gekeken voor wat er nodig is voor platinum en dat valt reuze mee. Deze dus eerst maar even op platinum voordat ik met Dark Souls 3 begin.
Van het weekend eerst maar eens begonnen met Ratchet & Clank omdat deze qua tijd een stuk korter is dan Darkt Souls 3. Bijna op het einde nu verwacht ik (aan de hand van hoeveel golden bolts ik heb)
Tot nu toe erg vermakelijk! En het ziet er prachtig uit allemaal. Heerlijke gameplay ook!
Het is overigens wel heel erg makkelijk. Zelfs op hard. Maar dit is niet echt een minpunt. Ik speel dit spel ook niet omdat ik echt een uitdaging verwacht.
Even naar de trophies gekeken voor wat er nodig is voor platinum en dat valt reuze mee. Deze dus eerst maar even op platinum voordat ik met Dark Souls 3 begin.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Is het mogelijk om het aantal FPS/HZ vast te zetten op 30 voor 4K op de PS4 pro?
Ik heb namelijk een ultra HD tv met een 1.4 hdmi poort, meer dan 30 hz gaat dan niet werken.
Iemand die dit weet?
Ik heb namelijk een ultra HD tv met een 1.4 hdmi poort, meer dan 30 hz gaat dan niet werken.
Iemand die dit weet?
Intertoys heeft m nog niet in het nieuwe speelboek staan wat gisteren op de mat plofte.Chrosser schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:59:
Heb je toevallig ook Rocket league?PepieNL schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:00:
[...]
*meld zich*
Minder detail : Alle keyboard/mouse tooltjes zoals de venom-x/XIM4 werken niet ivm de nieuwe controller, maar dat is eventjes wachten op een firmware update (hoop ik)..
Destiny is sowieso vrij stil geloof ik.
Op de gewone PS4 is Destiny ook altijd heel stil. Volgens mij zo'n beetje het enige spel wat ik heb, waarbij de PS4 stil blijftPepieNL schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:00:
[...]
*meld zich*
[ Voor 9% gewijzigd door tiguan op 19-09-2016 11:34 ]
Nee alleen nog destiny atm...dutchgio schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:22:
[...]
Heb je toevallig ook Rocket league?![]()
Destiny is sowieso vrij stil geloof ik.
Ligt er ook aan welke PS4 je hebt. De CUH-1200 series (de launchversie zijn de CUH-1000 en CUH-1100) zijn al een stuk stiller.tiguan schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:34:
[...]
Op de gewone PS4 is Destiny ook altijd heel stil. Volgens mij zo'n beetje het enige spel wat ik heb, waarbij de PS4 stil blijftDus het spel is heel efficient gecode, of het vraagt veel te weinig van de hardware. Ik denk het laatste eerlijk gezegd.
Geen idee, ik zal vanavond ff kijken. Ik heb 'm in ieder geval bijna 2 jaar.W00fer schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:42:
[...]
Ligt er ook aan welke PS4 je hebt. De CUH-1200 series (de launchversie zijn de CUH-1000 en CUH-1100) zijn al een stuk stiller.
dat was ook mijn uiteindelijke beslissing. Verder heb je in de ps4 pro ook remoteplay van 1080p, dat kan wel eens handig zijn als vrouwlief iets op de tv wil zien. Ik had de 50 euro extra er dan wel voor over (t.o.v een 1tb oud model dan). Zelf doe ik met de console vaak een jaar of 7 en de kans dat er een 4ktv komt in de komende 5 jaar acht ik wel aanwezig.Paulus07 schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:06:
[...]
als je een nieuwe ps4 gaat halen ga dan voor de PRO. dan heb je ook direct de 1TB hdd ipv de 500gb
Je betaald dan wel extra voor de 1TB terwijl je die net zo goed zal moeten vervangen voor een 2TB model.Paulus07 schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:06:
[...]
als je een nieuwe ps4 gaat halen ga dan voor de PRO. dan heb je ook direct de 1TB hdd ipv de 500gb
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
waarom 2TB? 1TB zal toch ook wel genoeg zijn? spel zal 15-20GB zijn dat zijn 50 spellen.Aaargh! schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:06:
[...]
Je betaald dan wel extra voor de 1TB terwijl je die net zo goed zal moeten vervangen voor een 2TB model.
15-20gb uhu, voor een demo ja. GTA V is nu 60 of zelfs 70gb. Het zal niet veel verschillen.DaTimMan schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:10:
waarom 2TB? 1TB zal toch ook wel genoeg zijn? spel zal 15-20GB zijn dat zijn 50 spellen.
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
Morgen dan eindelijk Destiny: Rise of Iron! Er is een mooie bundel te koop met alle uitbreidingen. Echt super veel content die de moeite waard is. Destiny had een moeilijke start, maar nu wel 1 van de leukste games op de PS4
1TB is voldoende mensen, ruim 20 spellen. Niemand speelt 20 spellen tegelijk, je kan dus altijd spellen die je een tijdje niet speelt verwijderen en later opnieuw downloaden, in paar uurtjes heb je het spel al binnen met een 50mb verbinding.
Ik twijfel nog sterk over de Pro of de Slim. De VR spullen ga ik toch niet gebruiken en 4K heb ik nog geen geld voor. De slim heeft de missende optical out dat is erg jammer, maar de pro maakt wellicht veel herrie.
De slim bundles met 1 tb komen er ook aan.
Snap dan niet waarom ze niet gewoon een 2 TB schijf erin doen. als spellen al snel na de 70 gb gaan. En dan heb je het nog niet over een spel die gericht is op de ps4 pro.daxcy schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:23:
[...]
15-20gb uhu, voor een demo ja. GTA V is nu 60 of zelfs 70gb. Het zal niet veel verschillen.
Sony koopt waarschijnlijk die schijven in bulk in. Het prijsverschil is dan nog steeds best groot tussen een 1TB schijf en een 2TB schijf.
Als je niks hebt zou ik persoonlijk kiezen voor de krachtigste machine in de lineup.W00fer schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:53:
Ik twijfel nog sterk over de Pro of de Slim. De VR spullen ga ik toch niet gebruiken en 4K heb ik nog geen geld voor. De slim heeft de missende optical out dat is erg jammer, maar de pro maakt wellicht veel herrie.
Ondanks dat ze nu zeggen dat er geen PSPro exclusives gaan komen, kan je er donder op zeggen dat dat over een poosje gewoon wel het geval is..
Loze beloftes heb ik iets te vaak gehoord.
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Je krijgt gewoon de PS4 'pro' exclusive updates en extra mooie details/content die de normale dan niet aan kan. Dat zal wel nu niet zien maar over een jaar welRoRoo schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:05:
[...]
Als je niks hebt zou ik persoonlijk kiezen voor de krachtigste machine in de lineup.
Ondanks dat ze nu zeggen dat er geen PSPro exclusives gaan komen, kan je er donder op zeggen dat dat over een poosje gewoon wel het geval is..
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Ook voor 1080p tv's biedt de Pro voordelen, check http://blog.us.playstatio...ps4-pro-the-ultimate-faq/.W00fer schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:53:
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Eindelijk iemand die het snapt, de games zijn nu al zo groot en met een "Pro" patch bovenop wordt die 1tb al snel heel vol, wij hebben de normale PS4 en met 16 games (deels digitaal, deels fysiek) zitten wij al op 600gb, want ook fysieke games hebben weleens forse patches.soccerroos schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:54:
[...]
Snap dan niet waarom ze niet gewoon een 2 TB schijf erin doen. als spellen al snel na de 70 gb gaan. En dan heb je het nog niet over een spel die gericht is op de ps4 pro.
Niet alleen forse patches, het spel wordt gewoon volledig geïnstalleerd op de hdd dus er is helemaal geen verschil met digitale games.Mizgala28 schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:05:
[...]
Eindelijk iemand die het snapt, de games zijn nu al zo groot en met een "Pro" patch bovenop wordt die 1tb al snel heel vol, wij hebben de normale PS4 en met 16 games (deels digitaal, deels fysiek) zitten wij al op 600gb, want ook fysieke games hebben weleens forse patches.
PSN ID: Beest41
Een gemiddeld persoon zoals mezelf zie ik nou echt niet 16 games tegelijk spelen. Dat je bijvoorbeeld GTA V, Fifa, Battlefield/Cod en een racegame oid naast een bepaalde maingame geïnstalleerd wilt houden als afwisseling daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen. Maar 16 games? Als ik een game heb uitgespeeld verwijder ik hem weer.
Verschil in install size tussen de PS4 en PS4 Pro zal ook erg weinig verschil in zitten. Het gaat immers om de resolutie die hoger is, de drawdistance die hoger is, verbeterde anti-aliasing. Daar heb je geen andere graphics voor nodig, dat is gewoon een instelling.
Verschil in install size tussen de PS4 en PS4 Pro zal ook erg weinig verschil in zitten. Het gaat immers om de resolutie die hoger is, de drawdistance die hoger is, verbeterde anti-aliasing. Daar heb je geen andere graphics voor nodig, dat is gewoon een instelling.
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Verwijderd
das idd een manier, echter: soms heb je zin om iets 'ouds' te doen, ik heb 2 tb en daar geen moment spijt van gehad...Mick1990 schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:48:
Een gemiddeld persoon zoals mezelf zie ik nou echt niet 16 games tegelijk spelen. Dat je bijvoorbeeld GTA V, Fifa, Battlefield/Cod en een racegame oid naast een bepaalde maingame geïnstalleerd wilt houden als afwisseling daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen. Maar 16 games? Als ik een game heb uitgespeeld verwijder ik hem weer.
Toch wel een aardige verbetering voor de graphics.
Ik heb voldoende aan 500GB zelfs. Ik speel hoogstens 2 spellen tegelijk en meestal maar 1. Blijf installeren tot ie vol is en als dat gebeurd gooi ik er weer x spellen af die ik toch niet meer speel.SC4RF4C3 schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:47:
1TB is voldoende mensen, ruim 20 spellen. Niemand speelt 20 spellen tegelijk, je kan dus altijd spellen die je een tijdje niet speelt verwijderen en later opnieuw downloaden, in paar uurtjes heb je het spel al binnen met een 50mb verbinding.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ja en nee. De Vita 3G heeft uiteindelijk zijn meerprijs ook niet bewezen. De diverse consoles volgen elkaar zo snel op dat je misschien beter het geld in je zak kan houden en kan uitgeven aan games en/of accesoires.RoRoo schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:05:
[...]
Als je niks hebt zou ik persoonlijk kiezen voor de krachtigste machine in de lineup.
Bij de PS3 heb ik ook weer de Move controllers gekocht (geen idee of die compatible zijn), een BD remote (is wat handiger met 1 hand werken, een nieuwe SSD omdat de HDD die erin zat stuk ging, games enz.
Wat is er volgens jou dan beter geworden? Ik zie alleen een andere witbalans en aangepaste gamma-curve. Verder zie ik eigenlijk geen verandering en ik waag zelfs te betwijfelen of het een verbetering is.Conscience NL schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:37:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik vind het beeld er toch wel cleaner uitzien, en verbeterde belichting en schaduw.Exirion schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:07:
[...]
Wat is er volgens jou dan beter geworden? Ik zie alleen een andere witbalans en aangepaste gamma-curve. Verder zie ik eigenlijk geen verandering en ik waag zelfs te betwijfelen of het een verbetering is.
Betere belichting, stof effecten bij het instorten van die brug.Exirion schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:07:
[...]
Wat is er volgens jou dan beter geworden? Ik zie alleen een andere witbalans en aangepaste gamma-curve. Verder zie ik eigenlijk geen verandering en ik waag zelfs te betwijfelen of het een verbetering is.
Mjah, ok. Dat klopt inderdaad. Qua sfeer wint de oude versie voor mij, maar dat kun je pas beoordelen als je de game op je eigen TV ziet
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik zit in kamp possimple. Heb brede smaak en weinig tijd/geduld dus liever ruimte ipv moeten opruimen en wachten. Ook gekozen voor 2tb.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:12:
[...]
das idd een manier, echter: soms heb je zin om iets 'ouds' te doen, ik heb 2 tb en daar geen moment spijt van gehad...
@gozert met slim, test de doom4 demo. Daar werd mijn ps4 flink luid van.
10 second ninja DONE
Voor mij ook 2TB. Speel zo goed als niks uit en als ik iets wil spelen moet het gelijk kunnen en niet 30 minuten tot een uur later. Maar als je netjes je games uit speelt is 1TB meer dan zat.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:12:
[...]
das idd een manier, echter: soms heb je zin om iets 'ouds' te doen, ik heb 2 tb en daar geen moment spijt van gehad...
[ Voor 39% gewijzigd door Beakzz op 19-09-2016 20:28 ]
De reden dat wij op de PS4 alle games hebben staat en op PC niet is simpel, een 30gb spel van Steam halen duurt max 15 minuten thuis waar de PS4 hele nacht over doet...Beakzz schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:25:
[...]
Voor mij ook 2TB. Speel zo goed als niks uit en als ik iets wil spelen moet het gelijk kunnen en niet 30 minuten tot een uur later. Maar als je netjes je games uit speelt is 1TB meer dan zat.
Verwijderd
Je NAT open zetten helpt ook, volgens mij is ps4 deels p2p. Sinds mijn nat open is download 'ie met de schrijfsnelheid van de ps4 ipv met 15-25mbit/secMizgala28 schreef op maandag 19 september 2016 @ 21:14:
[...]
De reden dat wij op de PS4 alle games hebben staat en op PC niet is simpel, een 30gb spel van Steam halen duurt max 15 minuten thuis waar de PS4 hele nacht over doet...
een verschil... Die gare disk moet er in zitten wil je kunnen spelen.. en ondanks dat het meevalt, vind ik het geluid wat ie maakt met een disk erin. bloed irritant.SCARfaceE schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:12:
[...]
Niet alleen forse patches, het spel wordt gewoon volledig geïnstalleerd op de hdd dus er is helemaal geen verschil met digitale games.
Als het goed is hoor je de BluRay alleen ff tijdens het starten van 't spel. Tenminste, bij de spellen die ik heb wordt de disc niet gebruikt verder.
eh ik heb kpn ... met een xperia box v10 gaat denk ik niet lukken ...Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 21:54:
[...]
Je NAT open zetten helpt ook, volgens mij is ps4 deels p2p. Sinds mijn nat open is download 'ie met de schrijfsnelheid van de ps4 ipv met 15-25mbit/sec
Wat mij vooral opviel was (naar mijn mening) de gare bewegingsanimaties. De arm lijkt wel van rubber, zwiebert alle kanten op. Klimmen e.d. zag er niet echt goed uit. Voor een game die zo erg gehyped wordt, begint mijn interesse steeds meer af te nemen.Conscience NL schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:37:
[video]
Ben benieuwd of het nog goed gaat komen met deze game. Zou zonde zijn na 12x uitgesteld te zijn (grapje..., al zit ik er vast niet ver vanaf), dat het dan een vrij saaie en beperkte game is uiteindelijk.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Moet lukken, weet uit mijn hoofd niet meer hoe. Ik heb namelijk de oude experiabox (v8) en heb het ook voor elkaar gekregen.Gandalf68 schreef op maandag 19 september 2016 @ 22:45:
[...]
eh ik heb kpn ... met een xperia box v10 gaat denk ik niet lukken ...
Edit: dubbelpost, tussentijds gepost..
[ Voor 6% gewijzigd door Kartale op 19-09-2016 22:49 ]
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
van de week dan maar eens induiken, weet dat het vroeger een crime was bij kpn..
En wat let iedereen toch op videos en wil het meest negatieve er uit halen .. ben benieuwd of mensen ook zo reageren als ze het spel zelf spelen ..
Daar zijn demo's voor .. al zijn die er tegenwoordig steeds minder... (slechte zaak overigens )..
En wat let iedereen toch op videos en wil het meest negatieve er uit halen .. ben benieuwd of mensen ook zo reageren als ze het spel zelf spelen ..
Daar zijn demo's voor .. al zijn die er tegenwoordig steeds minder... (slechte zaak overigens )..
Bij het inschakelen van de PS4 gaat ie even opspinnen en bij het starten van een spel om even te checken.tiguan schreef op maandag 19 september 2016 @ 22:36:
Als het goed is hoor je de BluRay alleen ff tijdens het starten van 't spel. Tenminste, bij de spellen die ik heb wordt de disc niet gebruikt verder.
Maar zelfs dat kleine beetje vond ik al heel erg storend.
Zelfs de kinderen dachten dat ie stuk was. (al mijn games zijn digitaal en had UC4 geleend)
Hielp niet, maar ik kan bijna een heel boek schijven over wat ik allemaal niet had geprobeerd om snellere download snelheid te krijgen met de PS4, ligt gewoon aan PSN want ook de PS3 en PS Vita heeft er last van waar de PC's, Xbox en telefoons geen last van hebben, zelfs de Wii U downloadt veel sneller.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 21:54:
[...]
Je NAT open zetten helpt ook, volgens mij is ps4 deels p2p. Sinds mijn nat open is download 'ie met de schrijfsnelheid van de ps4 ipv met 15-25mbit/sec
Ik heb dat allang opgegeven, dan maar een nachtje laten downloaden.
(overigens, in de browser van beide PS4 en PS Vita gaat alles gewoon super snel...)
[ Voor 6% gewijzigd door Mizgala28 op 19-09-2016 23:56 ]
LOL. Ik heb zelden zulke goede animaties gezien.Kartale schreef op maandag 19 september 2016 @ 22:48:
[...]
Wat mij vooral opviel was (naar mijn mening) de gare bewegingsanimaties. De arm lijkt wel van rubber, zwiebert alle kanten op. Klimmen e.d. zag er niet echt goed uit. Voor een game die zo erg gehyped wordt, begint mijn interesse steeds meer af te nemen.
Ben benieuwd of het nog goed gaat komen met deze game. Zou zonde zijn na 12x uitgesteld te zijn (grapje..., al zit ik er vast niet ver vanaf), dat het dan een vrij saaie en beperkte game is uiteindelijk.
Wie zocht er nog een PS4? PS4 1TB voor € 259,00 (er komt nog 2% BTW bij): https://www.amazon.de/dp/...em_r_mt_awd_zho4xbDG1DFZJ.
[ Voor 63% gewijzigd door Jumpman op 20-09-2016 09:16 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Volgens mij bij de saturn in dld zelfs voor 200 (bron pepper) maar geen idee of ze nog beschikbaar zijn. Ik probeer dapper vol te houden en niet impuls te kopen zodat ik en de reacties hier over de pro kan lezen, en meer over de slim, en mogelijk een leuke sk/kerst deal kan meepakken.
Heeft iemand met een slim de doom4 demo al kunnen testen? Die gaf om mijn ps4 iig flink kabaal. Was wel bij een binnen temperatuur van 26-28 graden. mijn ps4 is een (vermoeddelijk) een CUH-11xxB[6] gekocht een paar dagen voor de 1200 versie werd aangekondigd. Kan thuis nog wel checken welke het exact is.
Heeft iemand met een slim de doom4 demo al kunnen testen? Die gaf om mijn ps4 iig flink kabaal. Was wel bij een binnen temperatuur van 26-28 graden. mijn ps4 is een (vermoeddelijk) een CUH-11xxB[6] gekocht een paar dagen voor de 1200 versie werd aangekondigd. Kan thuis nog wel checken welke het exact is.
10 second ninja DONE
Hrmpf, ik heb last van m'n backlog merk ik.
Ik heb op mijn wensenlijstje The witcher staan voor het geval deze ooit voor een leuk prijsje aangeboden wordt. Echter ben ik daar nu nog lang niet aan toe.
Ga ik toch even bij Bol kijken of er iets leuks is en wat denk je:
Aanbieding bij bol.com voor Witcher 3: Game of the year edition. Voor 29,99 euro is dit natuurlijk een geweldige game die al tijden lonkt.
Maar zoals ik al begon, mijn backlog zit me in de weg. Ik heb ooit in de aanbieding Middle Earth gekocht en die nog niet eens gestart. Crap. Ik wil eigenlijk niet te veel games op m'n backlog hebben want ja, wat heb je er nu eigenlijk aan om allerlei games te kopen waar je door tijdgebrek toch niet aan toe komt. En laat The Witcher nou net een game zijn waar je behoorlijk wat tijd aan kwijt zult zijn.
Ik heb op mijn wensenlijstje The witcher staan voor het geval deze ooit voor een leuk prijsje aangeboden wordt. Echter ben ik daar nu nog lang niet aan toe.
Aanbieding bij bol.com voor Witcher 3: Game of the year edition. Voor 29,99 euro is dit natuurlijk een geweldige game die al tijden lonkt.
Maar zoals ik al begon, mijn backlog zit me in de weg. Ik heb ooit in de aanbieding Middle Earth gekocht en die nog niet eens gestart. Crap. Ik wil eigenlijk niet te veel games op m'n backlog hebben want ja, wat heb je er nu eigenlijk aan om allerlei games te kopen waar je door tijdgebrek toch niet aan toe komt. En laat The Witcher nou net een game zijn waar je behoorlijk wat tijd aan kwijt zult zijn.

PSN ID: MrMichel_75
Ik heb het idee dat het ligt aan de provider in combinatie met PSN. Bij Ziggo had ik tergend trage downloads en nu ik bij Tweak zit zijn de snelheden vertienvoudigd terwijl ik niks aan de PS4 of netwerk heb veranderd. Alleen uiteraard het modem.Mizgala28 schreef op maandag 19 september 2016 @ 23:55:
[...]
Hielp niet, maar ik kan bijna een heel boek schijven over wat ik allemaal niet had geprobeerd om snellere download snelheid te krijgen met de PS4, ligt gewoon aan PSN want ook de PS3 en PS Vita heeft er last van waar de PC's, Xbox en telefoons geen last van hebben, zelfs de Wii U downloadt veel sneller.
Ik heb dat allang opgegeven, dan maar een nachtje laten downloaden.
(overigens, in de browser van beide PS4 en PS Vita gaat alles gewoon super snel...)
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ja misschien heeft Ziggo een slechte peering met PSN's netwerk. Of misschien knijpt Ziggo zelf wel iets?
Het is echt een geniaal spel, ik ben net door de mainstory heen en ga aan de expansions beginnen.MisterMichel schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:33:
PSN: Alvanosa
Not helping dudeMisterMichel schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:33:
Aanbieding bij bol.com voor Witcher 3: Game of the year edition

Ik heb al een game die ik zeker nog wil hebben (Assetto Corsa), één die ik zeker nog uit moet spelen (Trackmania) en een paar die ik zeker terug op moet pakken (SF V en Project Cars), maar met zo'n aanbieding wordt de verleiding wel groot om TW3 te gaan halen...
Wil je dat niet meer doen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Geen idee of het aan Ziggo ligt, ik hoor het wel vaker dat mensen met Ziggo last van hebben.The_Worst schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:42:
[...]
Ik heb het idee dat het ligt aan de provider in combinatie met PSN. Bij Ziggo had ik tergend trage downloads en nu ik bij Tweak zit zijn de snelheden vertienvoudigd terwijl ik niks aan de PS4 of netwerk heb veranderd. Alleen uiteraard het modem.
Wij gebruiken met Ziggo een eigen route in ieder geval.
Maar of het aan Ziggo ligt durf ik niet te zeggen, bij mijn ouders thuis had ik hetzelfde probleem en hun hebben Telfort.
[ Voor 40% gewijzigd door Mizgala28 op 20-09-2016 13:54 ]
Verwijderd
PlayStation Europe
New on PS Store this week: Destiny: Rise of Iron, Dear Esther, Virginia, more. Full list:
https://blog.eu.playstati...0&adbpl=tw&adbpr=36969785
New on PS Store this week: Destiny: Rise of Iron, Dear Esther, Virginia, more. Full list:
Die Dear Esther twijfel ik enorm over.Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:14:
PlayStation Europe
Ik vond Everybody's Gone to the Rapture heel erg leuk, en DE is ongeveer hetzelfde.. Maar toch

Ik heb precies hetzelfde. Zag de tweet vandaag voorbij komen.MisterMichel schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:33:
Ben bijna klaar met Ratchet & Clank. Daarna beginnen met Dark Souls 3.
Maarja. Mooi prijsje
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Dear Esther heb ik op de pc in een steamsale van ooit. Is meer een wandelsimulator, best rustgevend maar verwacht geen monsters, aliens of terroristen met raketwerpers en dat je een soldaat genaamd Mason speeltRoRoo schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:18:
[...]
Die Dear Esther twijfel ik enorm over.
Ik vond Everybody's Gone to the Rapture heel erg leuk, en DE is ongeveer hetzelfde.. Maar toch
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Je hoeft echt alleen je UPnP aan te zetten en je NAT type is open.Gandalf68 schreef op maandag 19 september 2016 @ 22:45:
[...]
eh ik heb kpn ... met een xperia box v10 gaat denk ik niet lukken ...
PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic
Denk als ie Everybody's gone to the Rapture als referentie punt gebruikt hij wel weet wat voor game het is.Vrijdag schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:14:
[...]
Dear Esther heb ik op de pc in een steamsale van ooit. Is meer een wandelsimulator, best rustgevend maar verwacht geen monsters, aliens of terroristen met raketwerpers en dat je een soldaat genaamd Mason speelt
Ik vond het zelf een stuk minder dan Raputure, minder atmosfeer, en qua omgeving ook lastig te vinden waar je nou heen moet soms.
Sloebie schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:21:
[...]
Denk als ie Everybody's gone to the Rapture als referentie punt gebruikt hij wel weet wat voor game het is.
Ik vond het zelf een stuk minder dan Raputure, minder atmosfeer, en qua omgeving ook lastig te vinden waar je nou heen moet soms.
Het wandelen idd ken ik wel
De reviews zijn wat wisselend, IGN heeft het zelfs over een uit de hand gelopen tech-demo
Ik was blij verrast door het sfeertje wat in EGTTR neergezet werd, en vreemd genoeg werd ik het verhaal echt ingezogen..Since it was originally released as a free Source engine mod back in 2008, there's been a lot of conversation about whether Dear Esther really counts as a game. I find this an immensely boring question; we should be more interested in what it has to offer than how to define it. With no goals, guns, puzzles or any of the other things that you often find in games, Dear Esther is an experiment with the video game form, a piece of interactive visual storytelling; spend your ten dollars (or &#Array;6.99) and expect an adventure game, and you'll be disappointed. It's important to understand exactly what Dear Esther is, and what it attempts, before you decide whether you're inclined to give it a chance.
De sale duurt nog wel eventjes.. ik ga nog wat gameplay filmpjes bekijken.
MisterMichel schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:33:
Gewoon prioriteiten stellen... met The Witcher 3 bovenaandvdkiwi schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:46:
[...]
Not helping dude![]()
Ik heb al een game die ik zeker nog wil hebben (Assetto Corsa), één die ik zeker nog uit moet spelen (Trackmania) en een paar die ik zeker terug op moet pakken (SF V en Project Cars), maar met zo'n aanbieding wordt de verleiding wel groot om TW3 te gaan halen...
Wil je dat niet meer doen
Klopt, maar was de 500GB en moest je ophalen (mits nog beschikbaar), deze wordt bij je thuis bezorgd.Sagat schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:12:
Volgens mij bij de saturn in dld zelfs voor 200 (bron pepper) maar geen idee of ze nog beschikbaar zijn. Ik probeer dapper vol te houden en niet impuls te kopen zodat ik en de reacties hier over de pro kan lezen, en meer over de slim, en mogelijk een leuke sk/kerst deal kan meepakken.
Heeft iemand met een slim de doom4 demo al kunnen testen? Die gaf om mijn ps4 iig flink kabaal. Was wel bij een binnen temperatuur van 26-28 graden. mijn ps4 is een (vermoeddelijk) een CUH-11xxB\[6] gekocht een paar dagen voor de 1200 versie werd aangekondigd. Kan thuis nog wel checken welke het exact is.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Las in de reacties dat iemand een 1tb model met game had gekregen omdat de 500gb al op was. Maar verder snap ik dat thuis bezorgen en dubbel opslag wel wat waard is.
10 second ninja DONE
Ik merk wel dat Netflix sinds de 4.00 wat minder start. Moet soms wel 2x restart PS4 doen voor hij verder gaat.
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Dat speelboek wordt ook al tijden vooraf gemaakt. De aankondiging van ps4 slim en pro is sindskort toen waren al die speelboeken allang gedrukt. De ps4 slim ligt namelijk al in de schappen bij de IntertoysW00fer schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:21:
[...]
Intertoys heeft m nog niet in het nieuwe speelboek staan wat gisteren op de mat plofte.
Dat kan wel zijn, maar als je folder nu al outdated is wat is dan het nut van het uitbrengen van eentje met de FAT PS4 erin. Die dingen zijn binnen no time uit productie (als ze dat al niet zijn) en de resterende voorraden straks op omdat de schapruimte gebruikt gaat worden voor de PS4 Slim en Pro bundles. Dan is je pagina niet relevant meer. Bovendien wist iedereen dat dit eraan zat te komen die aankondiging. Voeg dan een flyer in je speelboek toe. Het speelboek wordt juist door veel kinderen als sint verlanglijst gebruikt of ouders gebruiken het als inspiratiebron.Aramiss schreef op woensdag 21 september 2016 @ 00:23:
[...]
Dat speelboek wordt ook al tijden vooraf gemaakt. De aankondiging van ps4 slim en pro is sindskort toen waren al die speelboeken allang gedrukt. De ps4 slim ligt namelijk al in de schappen bij de Intertoys
Probleem? Ouders gaan naar winkel voor een PS4 en komen met een Slim thuis. Prima toch?W00fer schreef op woensdag 21 september 2016 @ 02:30:
[...]
Dat kan wel zijn, maar als je folder nu al outdated is wat is dan het nut van het uitbrengen van eentje met de FAT PS4 erin. Die dingen zijn binnen no time uit productie (als ze dat al niet zijn) en de resterende voorraden straks op omdat de schapruimte gebruikt gaat worden voor de PS4 Slim en Pro bundles. Dan is je pagina niet relevant meer. Bovendien wist iedereen dat dit eraan zat te komen die aankondiging. Voeg dan een flyer in je speelboek toe. Het speelboek wordt juist door veel kinderen als sint verlanglijst gebruikt of ouders gebruiken het als inspiratiebron.
Heeft iemand nog een mooie aanbieding voor de PS4? Die in de pricewatch zijn niet heel interessant...
Restart is bij mij niet nodig. Het duurt wel langer om iets in te laden of van gebruiker te wisselen. Over het algemeen merk ik verder niet zoveel aan 4.00 (afgezien van de andere interface dan)Koos2009 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 00:19:
Ik merk wel dat Netflix sinds de 4.00 wat minder start. Moet soms wel 2x restart PS4 doen voor hij verder gaat.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Heb inmiddels enkele uren BioShock achter de rug, maar ik heb er een beetje gemengde gevoelens bij. Ik hoorde mensen op voorhand spreken over een creepy sfeertje enzo, maar dat sfeertje ervaar ik totaal niet. Het ziet er allemaal nogal cartoony uit en zo speelt het eigenlijk ook. De gevechten voelen aan alsof ik waterbalonnen naar mijn kinderen aan het gooien bent. Een beetje rond elkaar heen rennen en springen. Little Sisters zijn kleine meisjes die met een of ander goedje besmet zijn, maar zien er allemaal exact hetzelfde uit.
Ik liep daar ergens rond op die visserswerf, en het leek wel alsof de Big Daddies en de Splicers bleven spawnen. Hoort dat ofzo? Was wel klaar met dat gebied na een half uur.
Het verhaal is ook aardig vaag. Je crashed en vindt een verneukte onderwaterstad. Zover ben ik na een uur of 4/5.
Daarbij probeert de game nogal hard om Fallout (er vanuit gaande dat Fallout eerder was) na te doen met die semi-vrolijke cartoony oldschool tussenfilmpjes enzo.
Ik liep daar ergens rond op die visserswerf, en het leek wel alsof de Big Daddies en de Splicers bleven spawnen. Hoort dat ofzo? Was wel klaar met dat gebied na een half uur.
Het verhaal is ook aardig vaag. Je crashed en vindt een verneukte onderwaterstad. Zover ben ik na een uur of 4/5.
Daarbij probeert de game nogal hard om Fallout (er vanuit gaande dat Fallout eerder was) na te doen met die semi-vrolijke cartoony oldschool tussenfilmpjes enzo.
Fallout 3 was ongeveer een jaar later.bram1984 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:49:
Heb inmiddels enkele uren BioShock achter de rug, maar ik heb er een beetje gemengde gevoelens bij. Ik hoorde mensen op voorhand spreken over een creepy sfeertje enzo, maar dat sfeertje ervaar ik totaal niet. Het ziet er allemaal nogal cartoony uit en zo speelt het eigenlijk ook. De gevechten voelen aan alsof ik waterbalonnen naar mijn kinderen aan het gooien bent. Een beetje rond elkaar heen rennen en springen. Little Sisters zijn kleine meisjes die met een of ander goedje besmet zijn, maar zien er allemaal exact hetzelfde uit.
PSN: Alvanosa
Ligt een beetje aan je definitie van creepy. Het is absoluut geen horrorspel. Voor mij is de sfeer wel creepy. Een wereld waar geen regels zijn en waar iedereen is doorgeslagen, elkaar de hersens inslaat voor ADAM.bram1984 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:49:
Luister je ook de audiotapes? Die vertellen zoveel van het verhaal.
Het cartony sfeertje is volgens mij meer gerelateerd aan de 50's waarin dit verhaal zich afspeelt. Dat komt ook terug in Fallout.
Ik las laatst een leuk stukje op gamer.nl, waarin de achtergrond van het verhaal wordt uitgelegd. Hoe rapture is ontstaan.
Er staan wat milde spoilers in, maar niets wat invloed heeft op het overal verhaal.
PSN ID Binloading_nl
Ik vind het een mooie reviewbram1984 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:49:
Goed begin van de werkdag al zeg ik het zelf.
Ik heb ooit de demo van BS1 op de X360 gedaan en infinite voor 50% gespeeld toen die gratis bij m'n Live abbo kwam..
Infinite vond ik wel heel leuk spelen overigens. BS1 was voor mij destijds heel leuk
Ik vind het verhaal van Bioshock best goed voor een shooter. Na die paar uur kun je onmogelijk alles weten. Het verhaal doet zich gaandeweg uit de doeken. Je hebt Bloodborne gespeeld daar wist je op het eind van de eerste run misschien niet eens wat er allemaal aan de hand wasbram1984 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:49:
Als je je verplaatst in de tijd waar de game zich afspeelt snap je ook waarom de game zo is gemaakt denk ik. Het is best luguber wat er allemaal afspeelt en zich af heeft gespeeld in Rapture, dat is het horror element vind ik.
En ja, of je het leuk vind spelen of niet, dat is een kwestie van smaak. Toen ik 9 jaar geleden deze game speelde was het iig een erg toffe ervaring.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Twijfel... The Witcher is een game waar 100, 200 of misschien wel meer uren in gaan zitten.Conscience NL schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:30:
Gewoon prioriteiten stellen... met The Witcher 3 bovenaan.
Met het oog op Final Fantasy XV die in november (hopelijk) uitkomt heb ik die tijd helemaal niet
De Bioshock Collection twijfelde ik nog over maar heb ik laten schieten; niet echt zin om die games weer helemaal opnieuw door te spelen. Al ben ik wel van mening dat, mocht iemand ze nog niet gespeeld hebben, ze écht de moeite waard zijn. Het blijven fantastische games.
Ik heb een fantastische Australische) dude op Twitch gevonden waar ik af en toe even mee meekijk, is net zo leuk imo
[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 21-09-2016 10:21 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dit topic is gesloten.
Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.