Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:30
Turfschipper schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:52:
Ik zit al een tijdje te denken over stof en de console. En ik zit er aan te denken om een soort stofkap, of stofbox te halen. Of in ieder geval de volgende console wil ik stof vrij gaan houden.

Ik heb echter geen idee of dat ook bestaat. Volgens mij heb je voor pcs ook zulke boxen, klopt dat?

Ben alleen bang dat het best duur is. Is er iemand hier die zijn playstation in een stofvrije omgeving heeft staan? (Met box, kap, kastje of weet ik veel..)

Of weet iemand hoe zo iets heet? Zodat ik mezelf kan gaan informeren.

Bvd :)
Als je om de dag stofzuigt of elke dag als je huisdieren hebt en af en alles afstoft, dan is er niets aan de hand is mijn beleving. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik heb op mijn htpc een magnetisch roostertje liggen met zo'n stof filter/horregaas erin. Kan je van dit materiaal geen strookjes van knippen en over de PS4 ingang plaatsen?

Geen idee of het de doorvoer heel veel zal belemmeren en of het echt veel voordelen zal opleveren. Heb mijn ps4 sinds release maar nog geen last gehad van harde fan etc. Had hem voorheen op het tv meubel staan maar sinds een tijd gewoon in het meubel (waar voorheen de ps3 stond) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:12
Moet zeggen dat World of Final Fantasy me steeds meer vertrouwen geeft dat die game lekker oldschool fun is.

Daarnaast is die laatste RE7 trailer ook leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:13:
Prima reviews voor BioShock, dus ik laat mijn pre-order lekker staan. Morgenavond maar eens Rapture in duiken.
Je ziet van de week één filmpje waarin je de framerate af en toe ziet duikelen en je wilde gelijk je pre-order annuleren.
Dag later zie je "prima reviews" en opeens maken die drops je niet meer uit :P

Jij bent wel heel makkelijk beïnvloedbaar Bram :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:56:
[...]

Je ziet van de week één filmpje waarin je de framerate af en toe ziet duikelen en je wilde gelijk je pre-order annuleren.
Dag later zie je "prima reviews" en opeens maken die drops je niet meer uit :P

Jij bent wel heel makkelijk beïnvloedbaar Bram :+
Dan heb je niet goed gelezen. Ik dacht eraan 'm te annuleren om te wachten op een mogelijke patch. Ik wilde 'm niet gelijk annuleren, want anders had ik dat wel gedaan. :)

Die drops zijn jammer, maar nergens gamebreaking, als ik de goede cijfers zo zie. Het is desondanks ook geen luie remaster, zo te zien. Dus prima. Ik kijk er wel doorheen.

Daarbij heb ik momenteel ook niet al te veel te spelen (alleen Bloodborne, maar na NG++++ wil je ook wel eens iets anders), dus laat maar komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb je post even teruggehaald:
bram1984 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:45:
BioShock framerate PS4 vs. PS3. Kakt flink in tot maar liefst 30fps op sommige momenten. Wel jammer. Verder wel grafisch een flinke vooruitgang en ook een hogere FOV.

[video]

Edit: nog even verder gekeken en valt toch wel tegen eigenlijk. Zit eraan te denken mijn pre-order te annuleren. Ik keek hier echt naar uit.
Nergens zie ik iets staan over een patch.
Later vraag je wel of er een day one patch bij zit maar die vraag wordt niet beantwoord.

Volgens mij heb ik wel goed gelezen maar als jij vindt van niet heb jij het misschien gewoon verkeerd opgeschreven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doelde meer op het feit dat ik zei dat ik overwoog om 'm te annuleren (achterliggende gedachte was inderdaad wachten op een patch, ondanks dat ik dat niet letterlijk zei). Dat is iets anders als willen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Akaendra schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:53:
Moet zeggen dat World of Final Fantasy me steeds meer vertrouwen geeft dat die game lekker oldschool fun is.

Daarnaast is die laatste RE7 trailer ook leuk :D
Ik ben ook zeer enthousiast over World of Final Fantasy, ik hoop zo dat het een cross-buy word zodat ik hem ook op de PSVita kan spelen.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 21:59
nieuws: South Park: The Fractured But Whole is uitgesteld tot eerste kwartaal...

Meer tijd nodig... of zouden ze de oorspronkelijke release date (begin december) toch te druk hebben gevonden? Er zijn nogal wat lang verwachte games bij gekomen (FF XV en TLG).

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18:37
Conscience NL schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:41:
nieuws: South Park: The Fractured But Whole is uitgesteld tot eerste kwartaal...

Meer tijd nodig... of zouden ze de oorspronkelijke release date (begin december) toch te druk hebben gevonden? Er zijn nogal wat lang verwachte games bij gekomen (FF XV en TLG).
Zou mij niks verbazen. En vergeet ook niet de release van de mini NES denk dat er ook veel mensen daar zeker een paar dagen zoet mee zijn. Maar goed. 2017 heeft ook mooie games nodig he :+

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:01:
Maar zijn er al meer mensen BioShock aan het spelen dan? Ervaringen?
Ik heb het vanochtend tot en met de welcome to rapture trofee gespeeld.
Het is heerlijk creepy te spelen vergelijkbaar als op een PC met high settings.

Laat de Big Daddy's maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:49
bram1984 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:01:
Maar zijn er al meer mensen BioShock aan het spelen dan? Ervaringen?
Nope,

Alle drie de delen meermaals uitgespeeld. Haal de game misschien nog wel eens voor een prikkie.
Naar mijn idee wel een van de beste story driven shooters ooit!

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
steefje schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:10:
[...]

Nope,

Alle drie de delen meermaals uitgespeeld. Haal de game misschien nog wel eens voor een prikkie.
Naar mijn idee wel een van de beste story driven shooters ooit!
Zeker weten. Bioshock 1 en 2 hebben een heerlijk creepy sfeertje. Ik vind het horror element vergelijkbaar met een Bloodborne. De sfeer en het idee dat je ergens rondloopt waar vanalles is gebeurd wat luguber is maakt het creepy! Bioshock had wel een paar jumpscares erin maar daar moet de game het zeker niet van hebben. Top sfeer!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:27:
[...]

Zeker weten. Bioshock 1 en 2 hebben een heerlijk creepy sfeertje. Ik vind het horror element vergelijkbaar met een Bloodborne. De sfeer en het idee dat je ergens rondloopt waar vanalles is gebeurd wat luguber is maakt het creepy! Bioshock had wel een paar jumpscares erin maar daar moet de game het zeker niet van hebben. Top sfeer!
Ja ik kan me die eerste splicer nog wel herinneren. Scary shit.

Ik ga er vanavond eens even 2 uur voor zitten. Headset op max en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-09 10:51

RoRoo

Certified Prutser

Ze komen wel een keer met een deal mee.

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:20

Exirion

Gadgetfetisjist

Turfschipper schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:52:
Ik zit al een tijdje te denken over stof en de console. En ik zit er aan te denken om een soort stofkap, of stofbox te halen. Of in ieder geval de volgende console wil ik stof vrij gaan houden.

Ik heb echter geen idee of dat ook bestaat. Volgens mij heb je voor pcs ook zulke boxen, klopt dat?

Ben alleen bang dat het best duur is. Is er iemand hier die zijn playstation in een stofvrije omgeving heeft staan? (Met box, kap, kastje of weet ik veel..)

Of weet iemand hoe zo iets heet? Zodat ik mezelf kan gaan informeren.

Bvd :)
Waarom in hemelsnaam? Ik heb m'n apparatuur in een open audiomeubel staan en ben nog nooit dikke stofvlokken in opengemaakte apparaten tegengekomen :X

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet de Bioshock collection sowieso halen want heb deel 3 nooit uitgespeeld.
Keer gratis bij ps+ op de PS3 gekregen maar toen had ik al een PS4 staan en om dan nog PS3 spellen te gaan spelen lukt me niet echt ;)

Normaliter kijk ik als ocd-trophyhunter eigenlijk eerst naar de trophylijst en dan vooral of de platinum haalbaar is.
Dat lijkt me bij de Bioshock games een onbegonnen zaak, dus toch maar eens van mijn principes afstappen ;)
Hetzelfde verhaal nogmaals spelen is eigenlijk ook tegen mijn principes (bij Tomb Raider was het ook al veel te snel van "o ja, dit weer, been there done that") maar daar zat slechts 1 of 2 jaar tussen, Bioshock 1 & 2 heb ik in feb/mar 2010 voor het laatst gespeeld dus wellicht kunnen ze me weer verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
16 minuten (niewe) gameplay van Horizon: Zero Dawn:

Ik krijg toch wel erg veel zin in deze game!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van horizon word ik ook heel vochtig van. Er is ook een nieuwe minuut durende trailer van the last guardian verschenen en een kwartier aan nieuwe gameplay. De previews noemen het een combinatie van ico en sotc, een hele bijzondere ervaring maar ook een irritante omdat de camera hele gekke trekjes heeft en dat de hond/kip niet altijd luisterd. Dit laatste komt omdat het een wild beest is. In het echt luisterd een wild beest ook niet, maar de previews weten niet of dit een game werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Exirion schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:51:
[...]

Waarom in hemelsnaam? Ik heb m'n apparatuur in een open audiomeubel staan en ben nog nooit dikke stofvlokken in opengemaakte apparaten tegengekomen :X
Hier ook niet, alleen maar wat fijn stof op de koelbladen en tussen de koelribben van heatsinks. Maar bij sommigen mensen is het wellicht stoffiger in huis en zullen haren ronddwalen (die vlokken /stofwolken veroorzaken). Wat op maat geknipte stoffilters (zwart van/voor pc) tussen de spijlen van de luchtinlaat maken zal dan zeker wel helpen. Doe dit bij elk inlaat gat en er zal alleen echt heel fijn stof in je apparaat komen, wat de koeling nauwelijks benadeeld. Uitlaatkanalen dien je vrij te houden en heeft geen zin om stoffilters voor te plaatsen, alleen maar nadelen qua mindere luchtstroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Chaoss schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:22:

[video]

Damn, ik nu ook!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Zijn er nog lui die vandaag de PS4 slim kopen of vandaag krijgen? Ben wel benieuwd hoe goed de slim omgaat met de fan geluid tijdens het spelen van bv Uncharted 4.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
Wellicht wat laat, maar kan iemand zijn mening geven over Just Cause 3 op de PS4? Lees op veel plekken horrorverhalen over het spelen van dit spel op de PS4 ivm framerate en veel bugs. Zijn deze al opgelost inmiddels, of kan ik dit spel beter links laten liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:20

On_E

Housemusic

Brammos85 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:46:
Wellicht wat laat, maar kan iemand zijn mening geven over Just Cause 3 op de PS4? Lees op veel plekken horrorverhalen over het spelen van dit spel op de PS4 ivm framerate en veel bugs. Zijn deze al opgelost inmiddels, of kan ik dit spel beter links laten liggen?
De framerate is na de DLCs alleen maar slechter geworden.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Zeer dom antwoord van mij |:(

[ Voor 92% gewijzigd door Jasphur op 16-09-2016 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Jasphur schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:50:
[...]

Ik heb hem gespeeld vanuit de Nathan Drake collectie op Hard en ik was meer bezig met overleven en het hoofdstuk te halen dan op framedrops te letten. Denk ik dan dus wel kan zeggen dat ik absoluut geen last heb gehad van wat jij nu zegt. Ook geen bugs. Het is echt een aanrader 5/7!
Wat heeft Just Cause 3 met Uncharted te maken?? ;)

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Laatst online: 24-01-2023
Nieuwevolger schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:30:
Van horizon word ik ook heel vochtig van. Er is ook een nieuwe minuut durende trailer van the last guardian verschenen en een kwartier aan nieuwe gameplay. De previews noemen het een combinatie van ico en sotc, een hele bijzondere ervaring maar ook een irritante omdat de camera hele gekke trekjes heeft en dat de hond/kip niet altijd luisterd. Dit laatste komt omdat het een wild beest is. In het echt luisterd een wild beest ook niet, maar de previews weten niet of dit een game werkt.
Weet je misschien waar die trailer en/of gameplay te vinden is?

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Alvanosa schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:52:
[...]

Wat heeft Just Cause 3 met Uncharted te maken?? ;)
Ik haal die twee qua namen altijd door elkaar 8)7 |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvd-linden schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:53:
[...]

Weet je misschien waar die trailer en/of gameplay te vinden is?
YouTube: The Last Guardian New Gameplay Trailer (PS4 2016)

YouTube: The Last Guardian — 18 Minutes of NEW GAMEPLAY from Tokyo Game...

De bovenste is de trailer en die andere nieuwe gameplay met commentaar.

Verder hebben nioh, kingdom hearths 2.8, nier, final fantasy 15, berserk en gravity rush allemaal een nieuwe trailer voor de tgs gekregen.

[ Voor 10% gewijzigd door Nieuwevolger op 16-09-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:22:

[video]

Gisteren al gepost. ;)

Maar dit wordt zeker een day one'tje voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:13:
[...]

Gisteren al gepost. ;)

Maar dit wordt zeker een day one'tje voor mij.
Hier ook. Sinds het begin al interesse voor deze game, want Guerilla. de Killzone games vond ik allemaal erg tof, inclusief die op de vita.

Kijk expres niet veel van de beelden maar wat ik net zag in die paar minuten zag er heerlijk uit.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Brammos85 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:46:
Slecht bij een enorme hoeveelheid actie/explosies heb ik enkele keren framerate drops meegemaakt, heb me echt tientallen uren vermaakt met die game.

Vandaag Uncharted 4 uitgespeeld, wat zie die game er goed uit! Was tegen het einde wel redelijk klaar met de herhalende gameplay, uiteindelijk is het toch wel veel van hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Grappig, dat hele Horizon gelazer kan me echt totaal niet boeien. Ziet er wel mooi uit overigens.
Misschien ooit eens voor een prikkie kopen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-09 10:51

RoRoo

Certified Prutser

niekvandermeer schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:15:
Vandaag Uncharted 4 uitgespeeld, wat zie die game er goed uit! Was tegen het einde wel redelijk klaar met de herhalende gameplay, uiteindelijk is het toch wel veel van hetzelfde.
vd week uitgespeeld, beste uit de serie qua verhaal.. Geen vaag gedoe meer maar écht historie. Zonder teveel te spoilen hoop ik.
steefje schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:22:
Grappig, dat hele Horizon gelazer kan me echt totaal niet boeien. Ziet er wel mooi uit overigens.
Echt???? :| dat doet mij verdriet.

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom niet?

Lijkt me echt vet. Hele originele setting, RPG mechanics, goed uitziende gameplay met lekkere animaties en tot nu toe vette graphics met hopelijk een vet verhaal. What's not to like?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
TheKillingBean schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:37:
Zijn er nog lui die vandaag de PS4 slim kopen of vandaag krijgen? Ben wel benieuwd hoe goed de slim omgaat met de fan geluid tijdens het spelen van bv Uncharted 4.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2016/09/Schermafbeelding-2016-09-09-om-13.02.40.png
Afbeeldingslocatie: http://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2016/09/Schermafbeelding-2016-09-09-om-13.01.50.png
Afbeeldingslocatie: http://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2016/09/Schermafbeelding-2016-09-09-om-13.46.23.png

[ Voor 23% gewijzigd door ToFast op 16-09-2016 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WKV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-10 06:58

WKV

Weer flauw dat de unboxings van de slim in de usa voor 299 een uncharted 4 bundel is, en hier bij ons 299 zonder game... zijn er al bundels en prijzen bekend hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:54

JSchut

.....

bram1984 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:32:
[...]

Waarom niet?

Lijkt me echt vet. Hele originele setting, RPG mechanics, goed uitziende gameplay met lekkere animaties en tot nu toe vette graphics met hopelijk een vet verhaal. What's not to like?
Dit inderdaad. + Nederlandse studio.

Ik pre-order zo goed als nooit. Maar deze staat in de pre-order :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WKV schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:38:
Weer flauw dat de unboxings van de slim in de usa voor 299 een uncharted 4 bundel is, en hier bij ons 299 zonder game... zijn er al bundels en prijzen bekend hier?
Voor europa zijn bundels met cod en watch dogs2 aangekondigd. Prijzen zijn nog niet bekend, ik zou geen bundels verwachten voor 300 euro, maar misschieb wel voor 320/330 euro. En met wat geluk komen retailers nog eeb met een leuke actie zoals een extra controller of game voor een kleine meer prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Zit wel een hele goede vooruitgang in, in zowel stroomverbruik en geluid. Je bespaart 57% stroom en dan ook nog 20dB aan geluid.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]
Waarom niet?

Games zijn, net als eten, een kwestie van smaak, het spreekt je aan of niet.
Probeer mij maar eens te overtuigen dat een patatje stoof lekker is, gaat je ook niet lukken :P

Maar gezien de game nog niet uit is voeg ik hier aan toe: eerst proberen, dan pas oordelen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 16-09-2016 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:44:
[...]

Probeer mij maar eens te overtuigen dat een patatje stoof lekker is, gaat je ook niet lukken :P

Maar gezien de game nog niet uit is voeg ik hier aan toe: eerst proberen, dan pas oordelen ;)
+1 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Daarom ook de vraag waarom niet.

En eten dat niet aanspreekt? Misschien moet je het eerst even proeven dan. Misschien is het wel heel lekker. Horizon ziet er in ieder geval uit als een nieuw en fris gerecht. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[...]

Ik hoop niet dat Bram nu ook weer teveel tijd heeft om proberen uit te gaan leggen waarom een patat stoof echt toch wel lekker is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sipio schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:51:
[...]

Ik hoop niet dat Bram nu ook weer teveel tijd heeft om proberen uit te gaan leggen waarom een patat stoof echt toch wel lekker is :+
Daar zat ik eigenlijk wel op te wachten, maar hij heeft al gereageerd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:52:
[...]

Daar zat ik eigenlijk wel op te wachten, maar hij heeft al gereageerd. :+
Oh no shit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

The new DUALSHOCK 4 arrives today, featuring a redesigned touch pad. Find out more:

https://www.playstation.c...ck-4-wireless-controller/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CseOHapXgAAowt4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.psx-sense.nl/2...zet-hdr-aan-op-ps4-en-tv/

Er was nogal wat onduidelijkheid hoe de ps4 hdr kan ondersteunen als het geen hdmi 2.0 ondersteund. Psx-sense heeft gewoon een hdmi 2.0 kabel gekocht en deze in de ps4 gedrukt. Nu weten we alleen niet of dit werkt aangezien er nog geen content is om het te controleren op de ps4.

Dit zijn 2 reacties op het playstation blog us die het uitleggen hoe de ps4 dus hdr kan doorsturen met hdmi 1.4.

"HDMI 2.0 would only be required for 4K HDR. 1080p HDR could be transmitted at a much lower bandwidth. That lower bandwidth is supported by HDMI 1.4. This is a sort of HDMI “hack” just like supporting 3D through the PS3’s HDMI 1.3. Really the only thing that matters is the amount of bandwidth your HDMI chip is capable of transmitting. The HDMI ports and cables themselves are identical between versions."

"To the guy saying hdmi cables are all the same – I beg to differ. There are hdmi 2.0 cables. It’s like having a cat 5 and cat 6 Ethernet, one is capable of transmitting more data faster. So if you had a pro and 4K to then you need a hdmi 2.0 cable – but it looks identical.
They are activating an 8bit HDR, hdmi 2.0a can do up to 18 bit. So it’s not as good but it will still deliver an improvement if you have a compatible tv."

[ Voor 58% gewijzigd door Nieuwevolger op 16-09-2016 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
[...]

Waarom niet?

RPG :X

[...]
Probeer mij maar eens te overtuigen dat een patatje frietje stoof lekker is, gaat je ook niet lukken :P
FTFY :+

Vandaag mijn pre-order voor de VR geannuleerd. Voorlopig komt er qua (echte) games toch niet direct iets beschikbaar waarvoor ik de VR wil hebben. Ik wacht dus nog even rustig af tot er games komen die me wel interesseren in combinatie met de VR (voor mij zijn dat "cockpit-games").

Vooralsnog zijn de cockpit-ervaringen vooral tech-demo's (RIGS is wel een cockpit-game, maar niet mijn smaak). Bijkomend voordeel is dat ik rustig alle reviews, mogelijke verbetering in combinatie met de PS4 Pro en dergelijke af kan wachten.

Ander voordeel is dat ik weer een beetje geld in mijn race-rig heb kunnen investeren (nieuwe pedalen en schakelpook) 8)

[ Voor 62% gewijzigd door ralph075 op 16-09-2016 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WKV schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:38:
Die prijzen en daaronder heb ik tot op heden alleen voorbij zien komen bij de 'oude' PS4 modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:01:
PlayStation Europe ‏

The new DUALSHOCK 4 arrives today, featuring a redesigned touch pad. Find out more:

https://www.playstation.c...ck-4-wireless-controller/

[afbeelding]
Toch jammer dat ze de thumbsticks niet verbeterd hebben. In ieder geval iets met meer profiel erop voor betere grip. Deze zien eruit of er meteen weer iets van Hama overheen moet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb geen toegang tot de huiskamer, maar is daar serieus een patat/friet fittie aan de gang? :Y)

*edit*
Daarom heeft de supermarkt hier deze zak. Problem solved!

[ Voor 45% gewijzigd door Superkiwi op 16-09-2016 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:30:
[...]

Ik heb geen toegang tot de huiskamer, maar is daar serieus een patat/friet fittie aan de gang? :Y)
Yep, al meer dan 3 jaar..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-10 11:34

SD5k

>4&X

bram1984 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:50:
[...]

Daarom ook de vraag waarom niet.

En eten dat niet aanspreekt? Misschien moet je het eerst even proeven dan. Misschien is het wel heel lekker. Horizon ziet er in ieder geval uit als een nieuw en fris gerecht. :)
Om maar even verder te gaan met de eten analogie: Horizon ziet er naar mijn mening uit als een bord met verschillende opgewarmde kliekjes. Wat natuurlijk ook heel lekker kan zijn, zolang de combinatie maar klopt. :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door SD5k op 16-09-2016 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie het meer zo:

the last guardian is het voorgerecht.

horizon het ultime hoofdgerecht.

en god of war, spiderman, days gone en detroid zijn het nagerecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Leef je uit ;)

Win het ultieme PlayStation VR-pakket

Een PlayStation®4-systeem, een 4K-tv van Sony, een PS VR-headset, twee PlayStation®Move-bewegingscontrollers, een PlayStation®Camera en een stapel games liggen voor het grijpen.

Doe mee met onze exclusieve wedstrijd voor PlayStation®Plus-leden en maak als één van de eersten kans op PS VR. Spannend? Dat wordt het echt wel.

Afbeeldingslocatie: https://competition.eu.playstation.com/comps/psplusvr/assets/images/content1.png

https://competition.eu.playstation.com/psplusvr/nl_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WKV

WKV

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:26:
[...]

Die prijzen en daaronder heb ik tot op heden alleen voorbij zien komen bij de 'oude' PS4 modellen.
https://www.amazon.com/Pl...Uncharted-4/dp/B01LRLJV28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Paulus07 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:47:
Leef je uit ;)

Een PlayStation®4-systeem, een 4K-tv van Sony, een PS VR-headset, twee PlayStation®Move-bewegingscontrollers, een PlayStation®Camera en een stapel games liggen voor het grijpen.

Doe mee met onze exclusieve wedstrijd voor PlayStation®Plus-leden en maak als één van de eersten kans op PS VR. Spannend? Dat wordt het echt wel.

[afbeelding]

Wel jammer dat je er een old model PS4 bij krijgt en geen PS4 Pro. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
JSchut schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:56:
[...]

anders werd het te duur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
[...]

Staat ook niet bij of de tv HDR ondersteunt. Slaan ze de bal toch mee mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Scrisissszzz schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:17:
[...]

Staat ook niet bij of de tv HDR ondersteunt. Slaan ze de bal toch mee mis ;)
Redelijke faal idd. Maar goed kom maar op hoor. Zal er geen nee tegen zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WKV

WKV

Er bestaat geen 1080p televisie die hdr ondersteunt btw, de hdr update op de oude ps4 is voor mensen met een 4k hdr tv die geen nieuwe console kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
  • Laatst online: 16:51
Paulus07 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:47:
Leef je uit ;)

[afbeelding]

Beetje raar, in de algemene voorwaarden staat dat je een ps plus abonnement nodig hebt om mee te doen. Lastige afweging om dit te nemen ondanks dat ik geen ps4 heb, en met de wedstrijd er een zou willen winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
[...]

Waarom niet?

Soms kan ik zoiets niet onderbouwen aan de hand van bepaalde eigenschappen van een game.
Ik kan niet zeggen dat het spel lelijk, niet origineel of wat dan ook is. Als ik dat zou doen, dan lieg ik.

Maar het trekt me niet. Misschien zijn het de robots, daar heb ik niets mee.

Zie het als een mooie vrouw! Vaak vinden alle mannen allemaal dezelfde vrouwen mooi, maar uiteindelijk worden niet alle mannen verliefd op dezelfde vrouw ;)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Project Cars in de PS Store, 30euro, voeg ik hem toe aan winkelwagen, geeft hij 60euro aan...

Edit: Nu laat hij het wel goed zien.

[ Voor 17% gewijzigd door Homeland op 16-09-2016 17:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De season pass is nu ook in de aanbieding (tot 29/09): 14,99 ipv 29,99 ;)
Als pCars je bevalt zou ik die ook even meepakken, zeker het geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:09
Heeft iemand ervaring met Dishonored? Ik zie een leuke aanbieding voor de definitive edition. Ik hou wel van stealth en action adventure spellen. Is dit wellicht wat voor mij?

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
  • Laatst online: 16:51
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:54:
Heeft iemand ervaring met Dishonored? Ik zie een leuke aanbieding voor de definitive edition. Ik hou wel van stealth en action adventure spellen. Is dit wellicht wat voor mij?
Ik heb het toevallig drie weken geleden voor het eerst op de pc gespeeld, en kan het ontzettend aanraden.

Het lijkt op deus ex qua gameplay, maar dan in mijn optiek veel beter. Je hebt zelf een vrijheid om door een level heen te komen, en niet perse op een voor de hand liggende manier. (Zoals bv bij deus ex, zie je een ventilatierooster dan weet je "oh, dat is de stealth route").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Die for honor beta........ Meh niet mijn ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
YouTube: Fan Noise Test: PS4 Slim vs PS4 vs Xbox One S

Als deze test correct is uitgevoerd dan is het best een groot verschil. Geluid van launch-PS4 (CUH-1000) vs Ps4 Slim, en vooruit de Xbox One S. Heeft de PS4 aan de zijkant waar hij in deze video op staat geen ventilatie zitten?

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Paulus07 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:40:
Die for honor beta........ Meh niet mijn ding
Alpha :+ moet zeggen dat ik wel aardig verrast was over hoe het er uit zag (best wel goed) vind alleen dat combat systeem niet helemaal geweldig. kan gelukkig nog tot maandag proberen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Laatst online: 08-08 20:26
DigitalError schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:50:
[...]

Alpha :+ moet zeggen dat ik wel aardig verrast was over hoe het er uit zag (best wel goed) vind alleen dat combat systeem niet helemaal geweldig. kan gelukkig nog tot maandag proberen :)
Ik vind het juist wel tof, maar zal even duren voordat je het onder de knie hebt en de animaties van de verschillend characters goed genoeg kent om op tijd te kunnen switchen van stance. Ik ga wel vooruit, maar niet heel snel :-)

Wat mij verder positief verrast is dat er best wat RPG achtige diepgang in lijkt te zitten qua wapens, gear, builds etc. Vind ook dat alles tot nu toe erg goed werkt voor een alpha. Ik ga nog wel een paar uurtjes proberen te pakken de komende dagen!

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
DigitalError schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:50:
[...]

alpha idd. Het zag er wel nice uit. Alleen de actie zelf vond ik wat minder interessant.

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:05
Ligt het aan mij, of voelt de ps4 ineens veel trager na de 4.0 update? Rocket league hapert een beetje, overwatch draait ook minder en de UI duurt soms seconden om te laden? :?

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-10 08:03
Vind ook de beeldkwaliteit niet geweldig op mijn KS9000,voor de update had ik veel scherper beeld,nu zit er veel ruis in Destiny.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

• WKV

WKV

GRAD85 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 08:28:
Vind ook de beeldkwaliteit niet geweldig op mijn KS9000,voor de update had ik veel scherper beeld,nu zit er veel ruis in Destiny.
Dan word het wel heel makkelijk om de pro er beter uit te laten zien. ;)

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Waar ik nu ineens last van heb met de nieuwe update is dat ik een DNS error krijg. Mijn PS4 kan geen verbinding krijgen met internet als ik hem opstart. Pas als ik naar internet testen optie ga heb ik wel weer internet. Vreemd...

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:49

spaceboy

Op grote hoogte

TheKillingBean schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 08:46:
Waar ik nu ineens last van heb met de nieuwe update is dat ik een DNS error krijg. Mijn PS4 kan geen verbinding krijgen met internet als ik hem opstart. Pas als ik naar internet testen optie ga heb ik wel weer internet. Vreemd...
Er zijn meer problemen. Zo kan ik in Worms WMD vrijwel geen multiplay game meer opstarten. Team17 wijt dat ook aan PS4 firmware 4.0.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
[...]

Ik zou dat niet erg vinden! Was toch al van plan om mijn huidige PS4 te verkopen en dan verkoop ik deze dan ook gewoon, moet best €400 minimaal opleveren, kan ik zo de Pro halen :D
Ik heb gisteren alles af zitten zoeken maar kan geen manier vinden om de notificaties weer gewoon in een zwarte balk met witte tekst weer te geven. De witte balk zoals die nu verschijnt vind ik echt strontje lelijk.
Ja, er is een vinkje om álle kleuren van het dashboard te inverten (incl wallpaper, maar waarom zou je dát willen??) maar dat ene pop-up notificatieboxje is volgens mij permanent wit geverfd.
Jammer.
Ik vind het PS menu er niet zozeer mooier/overzichtelijker op geworden. Ook de what's new sectie vind ik wat meer meh.

De nier demo moet aan het eind van het jaar nog komen is zo net aangekondigd.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TNH84Oh6N53CrrEgt1jf89LG/full.jpg?nohitcount=1

Zo zien ze er bij mij uit en een hele toepasselijke voor jou.
Ik ben er al helemaal aan gewend sinds de 4.0 beta.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dat is precies wat ik aangeef, die witte vind ik strontje lelijk, dus helemaal niet toepasselijk voor mij coño :P
Zo zien ze er bij iedereen uit nu ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 17-09-2016 11:27 ]

Verwijderd

Ik bedoelde meer dat je een race fan bent van wat ik van je heb gelezen en de Gizmo achter het stuur. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ah zo, verkeerd begrepen dan, excuus :D
Wat dat betreft heb je gelijk! d:)b

Afbeeldingslocatie: http://stream1.gifsoup.com/view7/3034528/gizmo-driving-o.gif

[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 17-09-2016 11:33 ]

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik heb exact hetzelfde, heb er een aantal filmpjes van gezien, maar ik zie het ook niet. Geen idee waarom ook.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 10:26
jimz93 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:17:
[...]

Het lijkt er niet op idd ;)

Zou mooi zijn om erbij te zien imho :)

Overigens hoop ik erg op een mooie PS4Pro + VR bundle, vooralsnog niks over bekend helaas.... :X
Nope, geen bundels hier zoals in de USA. Net is ook aangekonding dat bij de USA versie meer demo's zitten: 18 ipv de 8 hier.....zou wel mooi zijn als we niet driedubbel genaaid worden hier.

https://uploadvr.com/nort...c-upgrades-18-games-uk-8/

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 20:37
jaspov schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:56:
[...]

Nope, geen bundels hier zoals in de USA. Net is ook aangekonding dat bij de USA versie meer demo's zitten: 18 ipv de 8 hier.....zou wel mooi zijn als we niet driedubbel genaaid worden hier.

https://uploadvr.com/nort...c-upgrades-18-games-uk-8/
Wat is las is dat de US demo's ook uit de ps store te downloaden zijn. Dus als je een US account aanmaakt kun je ze ook binnenhalen. Zelf heb ik al US en Japans account. Altijd handig voor demo's die hier niet uitkomen enzo.

• Ari Gold
  • Laatst online: 22:04
dvdkiwi schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:29:
Ah zo, verkeerd begrepen dan, excuus :D
Wat dat betreft heb je gelijk! d:)b

[afbeelding]
:D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet deze steengoede voetbal game niet.
Het is weer als vanouds meesterlijk scoren.

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:51

Maximus

There is no substitute

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:24:
[...]

[afbeelding]

Zo zien ze er bij mij uit en een hele toepasselijke voor jou.
Ik ben er al helemaal aan gewend sinds de 4.0 beta.
Welke race game is dit precies voor de PS4? Project CARS?

PhD i.o.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Maximus schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 19:25:
[...]

Welke race game is dit precies voor de PS4? Project CARS?
assetto corsa. :)

It’s the economy, stupid!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:32

Yucko

One clown to rule them all !

Chrosser schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:07:
[...]

Werkt dat bij jou goed dat remote play? Heb het wel geïnstalleerd op mn pc, maar 720p ziet er op een 1080p monitor bij mij zo beroerd uit dat alle letters etc onscherp zijn enzo. Kan ik echt maar 10 minuten aanzien op die manier.
je kunt nu ook remote play op 1080p doen waar eerst 720p de max was :)

Mijn laptop heeft geen 1080 resolutie dus zonde om te doen maar de belasting van de laptop cpu bij 720p op de hoge refresh lijkt een stuk lager dan voorheen

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Die 1080p remote play werkt blijkbaar enkel met de PS4 Pro:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/27zLdPZLO7ie66qFbGogcCTc/full.png
kazuka schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 22:35:
Die 1080p remote play werkt blijkbaar enkel met de PS4 Pro:

[afbeelding]
En jij had verwacht dat de oude PS4 opeens 1080p kon? Als dat mogelijk was, zat het er allang in hoor ;) Is trouwens vermeld dat 1080p enkel met de Pro werkt, uitgebreid in de FAQ.

Voor mij een zeer welkom dit, bovendien kan je ook 1080p Share Play doen en livestream via 1080p/60fps.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 16:49
Vraag mij werkelijk af wat dan zo zwaar is aan 1080p streamen via de kabel...

Of is dit een bewuste keuze van Sony omdat ze weten dat 99% van de mensen wifi gaat gebruiken dat brak is op de oude PS4? Want dan snap ik de 720p beperking wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op zondag 18 september 2016 @ 03:07:
Vraag mij werkelijk af wat dan zo zwaar is aan 1080p streamen via de kabel...

Of is dit een bewuste keuze van Sony omdat ze weten dat 99% van de mensen wifi gaat gebruiken dat brak is op de oude PS4? Want dan snap ik de 720p beperking wel.
Heeft niks met de kabel/wifi te maken. Er zit een speciale chip in de PS4, los van de CPU/GPU. Deze regelt livestream, shareplay, remote play en record functies. Deze is niet krachtig genoeg om op 1080p te coderen. Hierdoor zit er een beperking op van 720p. De PS4 Pro heeft een krachtiger chip waarmee 1080p mogelijk is.

Het gaat er niet om dat jij niet 1080p kan streamen met je verbinding, het gaat erom dat de speciale chip in de PS4 niet krachtig genoeg is om het in 1080p te verwerken!

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Pagina: 1 ... 24 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.