• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:35

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
De collega's die ik er over heb gehoord roepen "ik heb geen 4k tv dus de Pro heb ik niet nodig" :P

Blijkbaar heeft Sony's punt dat de Pro het HD beeld ook mooier weergeeft de massa gemist.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:02
bram1984 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 20:05:
[...]

Tweakers is niet echt representatief voor de massa. ;)

Ik heb er zelf eerlijk gezegd nog helemaal niemand in mijn omgeving over gehoord.
Alle (game)websites staan vol met achtergrondartikelen over 4K en HDR, dit gaat olievlekken als een malle op de massa. Dus de 'domme' consument denkt ik hoor zo vaak 4K en HDR en i.c.m. de nieuwe PS4, dat moet ik hebben.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:29
Ja tot ze de prijzen zien van een 4k hdr tv

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chaoss schreef op woensdag 14 september 2016 @ 20:16:
De collega's die ik er over heb gehoord roepen "ik heb geen 4k tv dus de Pro heb ik niet nodig" :P

Blijkbaar heeft Sony's punt dat de Pro het HD beeld ook mooier weergeeft de massa gemist.
Sony is ook niet echt duidelijk geweest, we weten alleen dat tomb raider een verbeterde full hd mode krijgt en paragon krijgt ook betere textures in plaats van een hoge resolutie. Voor de rest is nog onduidelijk of die andere ontwikkelaars er alleen voor kiezen om de resolutie omhoog te gooien.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Chaoss schreef op woensdag 14 september 2016 @ 20:16:
HDR is eigenlijk een nog onnozeler marketing-driven gebeuren dan 4K (technisch stelt het geen drol voor), dus ik snap werkelijk niet dat ze daar vol op hebben ingezet om die Pro aan te prijzen. Face it: het gros van de mensen heeft geen 4K TV (nodig) dus op dit moment hadden ze veel beter kunnen benadrukken dat die Pro gewoon 2 keer zoveel power heeft voor geavanceerdere effecten en vloeiendere bewegingen, ongeacht wat voor TV je hebt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Net een minuut of 20 folders aan zitten maken, maar kun je de folders zelf niet verplaatsen? Ik kan het niet vinden. De games in de folders wel, maar verder?

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-09 10:51

RoRoo

Certified Prutser

bram1984 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:48:
Net een minuut of 20 folders aan zitten maken, maar kun je de folders zelf niet verplaatsen? Ik kan het niet vinden. De games in de folders wel, maar verder?
Geen idee eigenlijk.. Zal het niet op naam gebeuren? Dan zou je kunnen nummeren...

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

RoRoo schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:54:
[...]

Geen idee eigenlijk.. Zal het niet op naam gebeuren? Dan zou je kunnen nummeren...
Nee. De eerste folder die je aanmaakt, komt achteraan. En de laatste dus helemaal vooraan. Zou erg vreemd zijn als je ze niet kunt verplaatsen.

• Jumpman
FIFA 17 is binnen voor € 44,44, nu nog wachten tot Battlefield 1 in de dagaanbieding is voor € 49,99, dan kan ik die ook scoren voor € 44,44 (€ 7,50 kortingscode). En dan koop ik voorlopig niets meer, nog genoeg PS4 games in de backlog en eens kijken wat de PS4 Pro en de PS4 VR gaan doen.

Verwijderd

Exirion schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:23:
[...]

HDR is eigenlijk een nog onnozeler marketing-driven gebeuren dan 4K (technisch stelt het geen drol voor), dus ik snap werkelijk niet dat ze daar vol op hebben ingezet om die Pro aan te prijzen. Face it: het gros van de mensen heeft geen 4K TV (nodig) dus op dit moment hadden ze veel beter kunnen benadrukken dat die Pro gewoon 2 keer zoveel power heeft voor geavanceerdere effecten en vloeiendere bewegingen, ongeacht wat voor TV je hebt.
Het feit dat iets technisch geen drol voorstelt wil nog niet zeggen dat het nutteloos of onnozele marketing is. Een kaasschaaf is ook heel simpel, maar wel verrekte handig.

Heb zelf een 4k tv met HDR ondersteuning, ziet er fantastisch uit. En daar heb ik geen grafieken voor nodig die vertellen dat mijn ogen het niet kunnen zien.

Voor mij op 10 november de PS4 Pro, mijn tv is er klaar voor. :)

• RaijRaij
zodra je een game of app opstart uit een folder komt deze folder bovenaan zoals dat voorheen ging met games

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-09 10:51

RoRoo

Certified Prutser

Lekker vertrouwd :)

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:34
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:57:
[...]

Het feit dat iets technisch geen drol voorstelt wil nog niet zeggen dat het nutteloos of onnozele marketing is. Een kaasschaaf is ook heel simpel, maar wel verrekte handig.

Heb zelf een 4k tv met HDR ondersteuning, ziet er fantastisch uit. En daar heb ik geen grafieken voor nodig die vertellen dat mijn ogen het niet kunnen zien.

Welke tv heb je?
Ja is echt een stuk overzichtelijker zo. Heb al mijn content verdeeld over RPG, shooters, sport, kids, horror, action adventure en apps.

Action adventure en shooters zijn wel veruit het grootst.

Hier en daar ook wat shit weggepleurd maar nog steeds 1.5TB in gebruik. :+

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Je begrijpt duidelijk mijn hele punt niet. Natuurlijk ziet een HDR TV er goed uit, maar dat heeft niks met een magische technologie te maken. In feite is elke goeie LCD TV en elke OLED TV automatisch HDR omdat ze aan helderheids- en contrasteisen voldoen. Ze kunnen verder nog wat leuke dingen met gamma-curves doen, maar dat kan met elke TV. Het is een beetje zoals SACD: 1% van de mensen heeft het gehoor en de apparatuur om daadwerkelijk de technische voordelen van SACD te kunnen horen, maar SACD's klonken vooral beter omdat de opnames veel beter afgemixt en gemasterd waren dan de mainstream zooi die op CD's werd geperst. Als je diezelfde opname op een CD perst, klinkt ie ook veel beter. Zo is het met die 4K-hype ook.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:41
Wanneer is het gevaarlijk als je PS4 warm word? Als ik nu de bovenkant van mijn PS4 voel is deze kei warm. Ook hoor ik mijn playstation een beetje loeien, het is niet extreem ofzo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaijRaij
De mokt amol niks ut jonguh. De menne wordt ok kei werum en mokt ok best veul geluid mar doar goi de ding nie kapot van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[...]

Dat komt omdat je veel (te veel) geld voor die tv heb neergelegd en je nu uit alle macht wil geloven dat het echt veel beter is. Je bent vooral bezig jezelf aan het overtuigen dat het geen weggegooid geld was.

Uiteindelijk ziet het er vooral anders uit en besluit je zelf dat het echt beter is.

Met dat sentiment is Apple ook groot geworden.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Goedenavond Tweakers,

In een goede bui een account aangemaakt om nog één tweaker blij te maken met een code voor de Alpha van For Honor die morgen van start gaat.

Als je interesse hebt stuur effe een PB met je Uplay naam, en accepteer mijn invite ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Net als jij een oled tv van LG, zie het oled tv topic.
Exirion schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:18:
[...]

Je begrijpt duidelijk mijn hele punt niet. Natuurlijk ziet een HDR TV er goed uit, maar dat heeft niks met een magische technologie te maken. In feite is elke goeie LCD TV en elke OLED TV automatisch HDR omdat ze aan helderheids- en contrasteisen voldoen. Ze kunnen verder nog wat leuke dingen met gamma-curves doen, maar dat kan met elke TV. Het is een beetje zoals SACD: 1% van de mensen heeft het gehoor en de apparatuur om daadwerkelijk de technische voordelen van SACD te kunnen horen, maar SACD's klonken vooral beter omdat de opnames veel beter afgemixt en gemasterd waren dan de mainstream zooi die op CD's werd geperst. Als je diezelfde opname op een CD perst, klinkt ie ook veel beter. Zo is het met die 4K-hype ook.
Je punt is dat de fabrikant het brengt als het zoveelste mirakel op technisch gebied, terwijl de realisatie eigenlijk niet veel voorstelt. Zo is een 4K scherm niet veel anders dan een full HD scherm met meer pixels en een hogere resolutie. Een iets geavanceerdere upscaler en voor de rest is de techniek van een 4k en een full HD scherm identiek. Maar je kan het de fabrikant niet kwalijk nemen dat zij hun product aanprijzen?
Flagg schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:45:
[...]

Dat komt omdat je veel (te veel) geld voor die tv heb neergelegd en je nu uit alle macht wil geloven dat het echt veel beter is. Je bent vooral bezig jezelf aan het overtuigen dat het geen weggegooid geld was.

Uiteindelijk ziet het er vooral anders uit en besluit je zelf dat het echt beter is.

Dank je voor deze analyse van mijn ervaringen. Als ik dit had geweten dan had ik een hoop geld kunnen uitsparen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:35

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Flagg schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:45:
[...]

We kunnen ook de andere kant op rederen, jij wilt jezelf uit alle macht laten geloven dat HDR niets voorstelt omdat je geen HDR tv kunt betalen en daar van baalt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:34

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb nog geen uhd hdr TV, en het ziet er fantastisch uit.

' In feite is elke goeie LCD TV en elke OLED TV automatisch HDR omdat ze aan helderheids- en contrasteisen voldoen.'

Onzin. Hij is zeer slecht geinformeerd en wil een tweaker op kinderachtige manier een duurkoop aan praten. Maar hij heeft geen idee waar die over praat.

Gewoon laten gaan...

Ook dat afgezaagde tabbelletje die iedereen klakkeloos overneemt van elkaar, als zou je uhd niet zien. Lees hier van een mod zelfs dat je het niet ziet op een 65 inch scherm op 2 meter...

Klopt helemaal niks van.

Waanzinnig beeld op een uhd 65 inch. Vele malen beter dan een 65 inch HD scherm wat er gewoon niet uit ziet.

[ Voor 31% gewijzigd door Turfschipper op 15-09-2016 03:09 ]

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Iemand van plan om een PS4 slim te kopen binnenkort? Ik ben wel benieuwd hoe de fan geluiden zijn bij bv Uncharted 4.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Chaoss schreef op donderdag 15 september 2016 @ 00:15:
[...]

We kunnen ook de andere kant op rederen, jij wilt jezelf uit alle macht laten geloven dat HDR niets voorstelt omdat je geen HDR tv kunt betalen en daar van baalt.
Ik doelde op de meerwaarde van 4K, HDR kan zeker meerwaarde hebben. Zijn er eigenlijk FHD tv's/projectors met HDR?

En ik gebruik zelf geen tv, maar je hebt gelijk, een 4K HDR beamer kan (nou ja alles kan, als je ervoor wil sparen) ik idd niet betalen. :)

Is ook buiten proporties, 6K voor een beamer neertellen om op je console van 400€ aan te sluiten gaat mij wat ver. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

TheKillingBean schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:24:
Iemand van plan om een PS4 slim te kopen binnenkort? Ik ben wel benieuwd hoe de fan geluiden zijn bij bv Uncharted 4.
Vast wel.

Hij is sowieso een stuk stiller, heb ik gelezen.

Verwijderd

Nog precies 8 weken tot de PS4 Pro uitkomt.

Wie hebben er allemaal een in de preorder staan zoals ik en waar?

• Boefs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-09 13:52
Is de 4.0 update voor iedereen al te installeren? Ik zag het nieuws item op de FP, maar mijn PS4 vindt nog steeds 3.55 de meest recente versie.

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Kan ik nu eindelijk de gemaakte screenshots in uncharted 4 instellen als background? :)
Was afgelopen dagen vele te warm om te ps4 aan te zetten dus de 4.0 update is nog niet binnen :P

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:05
Paulus07 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:21:
Kan ik nu eindelijk de gemaakte screenshots in uncharted 4 instellen als background? :)
Was afgelopen dagen vele te warm om te ps4 aan te zetten dus de 4.0 update is nog niet binnen :P
Nee :)

PSN: Maichel

• Fidelity
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 10:33
Heeft iemand er sinds update 4.0 ook last van dat het geluid niet meer werkt? Via mijn 5.1 home cinema set werkt het geluid volledig niet meer (ingame + dashboard) terwijl als ik diezelfde HDMI kabel in mijn TV hang werkt alles weer.

Heb al van alles geprobeerd, zelfs PS support gebeld die mij mijn PS4 heeft laten formatteren wat helaas ook geen oplossing bood. Ik ben er van overtuigd dat het aan update 4.0 ligt maar kan dit niet hard maken omdat ik de enige lijk met dit probleem :(

Edit (19 sept): Probleem heeft te maken met de input, er hangen bij mij 2 apparaten aan de HDMI kabel. De een later inschakelen dan de ander lijkt het probleem te verhelpen.

[ Voor 15% gewijzigd door Fidelity op 19-09-2016 10:40 ]

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 18:21
Flauw. Snap niet waarom deze functie nog steeds niet geimplementeerd is. Er zal vast een reden voor zijn dat Sony dat weigert te doen, ik heb 'm nog niet gelezen.

Herkennen de Remote play-mensen dit ook?
Remote play op pc - tv uit -> beeld blijft hangen elke 15 sec voor 1-2 seconde. Geluid loopt wel door.
Remote play op pc - tv aan -> Geen enkel probleem.
Remote play op pc - HDMI-kabel uit PS4 -> Geen enkel probleem

Remote play wordt thuis gedaan (pc staat boven, ps4 beneden). Gewoon bekabeld netwerk. HDMI settings zijn aangepast en getest, geen verschil of bv HDCP uit of aanstaat. Contact opgenomen met Sony en die sturen me eerst de handleiding om remote play te installeren en daarna willen ze me poorten op de router laten openen. Omdat ik binnen m'n eigen netwerk speel, heeft dat weinig nut.
Boefs schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:20:
Is de 4.0 update voor iedereen al te installeren? Ik zag het nieuws item op de FP, maar mijn PS4 vindt nog steeds 3.55 de meest recente versie.
Zou al sinds dinsdag uit moeten zijn?!
Je kan ook handmatig updaten wellicht, dus via PC de update downloaden en dan via USB updaten..

• Chrosser
  • Laatst online: 08-10 19:05

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Crowbar schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:51:
[...]

Flauw. Snap niet waarom deze functie nog steeds niet geimplementeerd is. Er zal vast een reden voor zijn dat Sony dat weigert te doen, ik heb 'm nog niet gelezen.

Herkennen de Remote play-mensen dit ook?
Remote play op pc - tv uit -> beeld blijft hangen elke 15 sec voor 1-2 seconde. Geluid loopt wel door.
Remote play op pc - tv aan -> Geen enkel probleem.
Remote play op pc - HDMI-kabel uit PS4 -> Geen enkel probleem

Remote play wordt thuis gedaan (pc staat boven, ps4 beneden). Gewoon bekabeld netwerk. HDMI settings zijn aangepast en getest, geen verschil of bv HDCP uit of aanstaat. Contact opgenomen met Sony en die sturen me eerst de handleiding om remote play te installeren en daarna willen ze me poorten op de router laten openen. Omdat ik binnen m'n eigen netwerk speel, heeft dat weinig nut.
Werkt dat bij jou goed dat remote play? Heb het wel geïnstalleerd op mn pc, maar 720p ziet er op een 1080p monitor bij mij zo beroerd uit dat alle letters etc onscherp zijn enzo. Kan ik echt maar 10 minuten aanzien op die manier.

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 18:21
Chrosser schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:07:
[...]

Werkt dat bij jou goed dat remote play? Heb het wel geïnstalleerd op mn pc, maar 720p ziet er op een 1080p monitor bij mij zo beroerd uit dat alle letters etc onscherp zijn enzo. Kan ik echt maar 10 minuten aanzien op die manier.
Ja, als het werkt, dan werkt het goed maar nee, superscherp is het allemaal niet. Ik vind remote play van de xbox er wel ietsje scherper uitzien, maar het ontloopt elkaar niet veel. Ik speel Remote play dan ook niet fullscreen, heb dan ook voetbal of een serie tegelijkertijd aanstaan dus dan valt er mee te leven.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:49
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:20:
Nog precies 8 weken tot de PS4 Pro uitkomt.

Wie hebben er allemaal een in de preorder staan zoals ik en waar?
Ik bij Wehkamp, enige bedrijf waar ik hem kon bestellen zonder meteen te moeten betalen. Bij Bol, Coolblue en Media Markt lukte dit niet meer.

PSN ID Binloading_nl

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
steefje schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:22:
[...]

Ik bij Wehkamp, enige bedrijf waar ik hem kon bestellen zonder meteen te moeten betalen. Bij Bol, Coolblue en Media Markt lukte dit niet meer.
ik heb hem bij bol.com en kan gewoon achteraf betalen. Maar nog lang wachten dus 8 weken :$.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Voor wie Playstation VR wilt uitproberen. Dat kan volgende week!

Je krijgt een half uurtje de tijd (zonder in de rij te staan). Wees er snel bij want je moet het reserveren en dat gaat hard zo te zien. Ik ga het volgende week donderdag proberen in Amsterdam :)

http://trypsvr.com/nl_NL

Excuus als dit al eerder gepost is.

[ Voor 14% gewijzigd door G4mert op 15-09-2016 10:34 ]

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

soccerroos schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:25:
[...]

ik heb hem bij bol.com en kan gewoon achteraf betalen. Maar nog lang wachten dus 8 weken :$.
Bij bol.com is de achteraf betalen optie niet beschikbaar voor mij. Laat je bezorgen of naar een ophaalpunt ?

And to think they once said that computers would take away jobs.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
G4mert schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:31:
Voor wie Playstation VR wilt uitproberen. Dat kan volgende week!

Je krijgt een half uurtje de tijd (zonder in de rij te staan). Wees er snel bij want je moet het reserveren en dat gaat hard zo te zien. Ik ga het volgende week donderdag proberen in Amsterdam :)

http://trypsvr.com/nl_NL

Excuus als dit al eerder gepost is.
Gezellig, ik ben er ook volgende week donderdag :-) 11.30 dacht ik.

psn: jagermeistertim

• steefje
IJzerlijm schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:33:
[...]

Bij bol.com is de achteraf betalen optie niet beschikbaar voor mij. Laat je bezorgen of naar een ophaalpunt ?
Ik had ook het zelfde, denk dat ze de optie hebben uitgezet om zeker te zijn dat iedereen die er een besteld ook daadwerkelijk betaald.

PSN ID Binloading_nl

• soccerroos
[...]

bezorgen.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:31

JSchut

.....

[...]

steefje schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:43:
[...]

Ik had ook het zelfde, denk dat ze de optie hebben uitgezet om zeker te zijn dat iedereen die er een besteld ook daadwerkelijk betaald.
Ik kan nog steeds kiezen voor achteraf betalen als ik de PS4 Pro wil reserveren bij bol.com.
Niet dat ik hem ga reserveren, maar dacht zal eens testen of hij bij mij ook uit staat.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Als je niet meer achteraf kunt betalen bij bol.com dan heb je of te vaak niet betaald, te laat betaald of heb je te vaak achter elkaar geannuleerd met achteraf betalen.

Ik heb ook de pro bij bol georderd.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Kan ook aan je account liggen. Met (vrij) nieuwe accounts kan het dan niet.

• Jumpman
Mick1990 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:51:
Als je niet meer achteraf kunt betalen bij bol.com dan heb je of te vaak niet betaald, te laat betaald of heb je te vaak achter elkaar geannuleerd met achteraf betalen.

Ik heb ook de pro bij bol georderd.
Ah, vandaar. Ik heb de laatste twee jaar wat games/Collector Edition's gepre-ordered en een week van te voren geannuleerd omdat de game/beta toch tegenviel, verder altijd op tijd betaald. Laatst wilde ik twee PS4 Pro's pre-orderen voor mij en mijn broer, maar dat kon niet meer met accept giro.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:31

JSchut

.....

Jumpman schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:55:
[...]

Ah, vandaar. Ik heb de laatste twee jaar wat games/Collector Edition's gepre-ordered en een week van te voren geannuleerd omdat de game/beta toch tegenviel, verder altijd op tijd betaald. Laatst wilde ik twee PS4 Pro's pre-orderen voor mij en mijn broer, maar dat kon niet meer met accept giro.
En 1 tegelijk lukt ook niet? Twee Pro's tegelijk kan ik ook niet achteraf betalen.

Nooit iets geannuleerd en altijd op tijd betaald. Mijn laatste 35 bestellingen allemaal achteraf (en op tijd) betaald.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Homeland
  • Niet online
Voor de grap ook eens geprobeerd maar ik kan ook niet met achteraf betalen hem reserveren. Klant sinds 2003 en altijd op tijd betaald en vrijwel altijd ook achteraf.

• Repelsteelke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-01 07:31
[...]

Volgens mij heeft afterpay ook een maximum bedrag (- Het aankoopbedrag voor achteraf betalen via AfterPay is maximaal € 400,00.)

PS4: DonSigario

• Jumpman
JSchut schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:58:
[...]

En 1 tegelijk lukt ook niet? Twee Pro's tegelijk kan ik ook niet achteraf betalen.

Nooit iets geannuleerd en altijd op tijd betaald. Mijn laatste 35 bestellingen allemaal achteraf (en op tijd) betaald.
Eén is gelukt. Mijn broer heeft de andere zelf gereserveerd met zijn account. Maar wellicht ga ik weer annuleren, ik ben nog niet overtuigd.
Repelsteelke schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:09:
[...]

Volgens mij heeft afterpay ook een maximum bedrag (- Het aankoopbedrag voor achteraf betalen via AfterPay is maximaal € 400,00.)
Volgens mij niet, want ik heb ook nog een PlayStation VR en een andere console en controller in pre-order staan met accept giro.

Bol.com zal de bestel limiet wel op één gezet hebben met achteraf betalen.

[ Voor 33% gewijzigd door Jumpman op 15-09-2016 11:15 ]

• Mick1990
  • Niet online
[...]

In 2014 had ik een order geplaatst voor de PS4 met achter betalen. Daarna geannuleerd, want ik zag nog wat leuke games. Nieuwe order aangemaakt met games. Daarna weer geannuleerd omdat ik nog een leuk goedkoop hoesje zag voor de controller en ik die echt niet apart ga kopen en dan verzendkosten ga betalen als hij net zo goed met de PS4 mee kan. Daarna was de optie achteraf betalen verdwenen. Ik heb toen de PS4 met games en hoesje gekocht met iDeal, en daarna keerde de optie achteraf betalen gewoon weer terug. Is dus gewoon een kwestie van iets kopen met een bepaalde aanschafwaarde denk ik en zal per account wel apart berekend zijn. Zo kan ook ik bijvoorbeeld geen twee PS4 Pro's achteraf betalen, zal wel een bepaalde limiet op zitten. En eigenlijk ook wel terecht.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:05

DarkSide

theres no place like ::1

Fidelity schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:50:
Heeft iemand er sinds update 4.0 ook last van dat het geluid niet meer werkt? Via mijn 5.1 home cinema set werkt het geluid volledig niet meer (ingame + dashboard) terwijl als ik diezelfde HDMI kabel in mijn TV hang werkt alles weer.

Heb al van alles geprobeerd, zelfs PS support gebeld die mij mijn PS4 heeft laten formatteren wat helaas ook geen oplossing bood. Ik ben er van overtuigd dat het aan update 4.0 ligt maar kan dit niet hard maken omdat ik de enige lijk met dit probleem :(
Ik heb geen issues. Zowel pcm, dts en DD werken zonder problemen.
Had wel toevallig dag voor de 4.0 een update voor mijn receiver gekregen.
Maar kan me niet voorstellen dat dit van invloed is.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Repelsteelke
Even een zijstapje. is er ook een PSVR draadje hier op tweakers, ik kan het niet vinden.

Verwijderd

Ik heb ook geen problemen met het geluid via optical kabel.

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
TTHEEBO1 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:37:
[...]

Gezellig, ik ben er ook volgende week donderdag :-) 11.30 dacht ik.
Cool, ik ben er om 17:00 ;) Ben heel benieuwd!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27
Repelsteelke schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:53:
Even een zijstapje. is er ook een PSVR draadje hier op tweakers, ik kan het niet vinden.
Het lijkt er niet op idd ;)

Zou mooi zijn om erbij te zien imho :)

Overigens hoop ik erg op een mooie PS4Pro + VR bundle, vooralsnog niks over bekend helaas.... :X

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• soccerroos
Kan de PS4 eigenlijk goed tegen warmte en kou ? of moet ik daar ook rekening mee houden.
Wil de ps4 in de veranda zetten, maar is het zomers redelijk warm en winters toch wel koud.

• harrybeuker
  • Laatst online: 08-10 20:46
net besteld bij bol.com betalen achteraf kon ik selecteren!
en ook geannuleerd. Ik wacht toch nog even op een leuke combideal met wellicht 2 controllers of een game :)

[ Voor 48% gewijzigd door harrybeuker op 15-09-2016 12:38 ]

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27
soccerroos schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:22:
Kan de PS4 eigenlijk goed tegen warmte en kou ? of moet ik daar ook rekening mee houden.
Wil de ps4 in de veranda zetten, maar is het zomers redelijk warm en winters toch wel koud.
Zou ik willen afraden, volgens mij is de luchtvochtigheid buiten een stukje hoger dan binnenshuis.

luchtvochtigheid --> condens --> condens == grotere kans op oxideren vd "organen" van je PS4 --> PS4 overlijd :N

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 10:43
soccerroos schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:22:
'In' de veranda? hoe moet ik dat zien?

Etuuuuuh!

• shoombak
  • Niet online
de fan in mijn PS4 maakt sinds kort enorme herrie en de fan blijft zelfs in standby hoorbaar blazen. Zou ik hier nog wat aan kunnen doen?

• soccerroos
Crypter schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:33:
[...]

'In' de veranda? hoe moet ik dat zien?
na hier noemen we dat zo, maar is een soort speelkamer aanbouw. tv staat er ook.

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
shoombak schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:41:
de fan in mijn PS4 maakt sinds kort enorme herrie en de fan blijft zelfs in standby hoorbaar blazen. Zou ik hier nog wat aan kunnen doen?
Te warm in huis/kast. Of misschien eens kijken of die heel stoffig is.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
soccerroos schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:41:
[...]

na hier noemen we dat zo, maar is een soort speelkamer aanbouw. tv staat er ook.
Kou lijkt me geen probleem, maar voor de warmte zou ik het echt niet weten.

PSN: Alvanosa

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:55
shoombak schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:41:
Dat heb ik ook. Maar dat kan vast liggen aan het feit dat het bij mij thuis 30+ graden is.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• shoombak
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:57:
[...]

Dat heb ik ook. Maar dat kan vast liggen aan het feit dat het bij mij thuis 30+ graden is.
Nou hier is het geen 30 graden maar ergens rond de 24.. misschien is het in de kast waarin de ps4 staat wat warmer :)

• Jasphur
shoombak schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:02:
[...]

Nou hier is het geen 30 graden maar ergens rond de 24.. misschien is het in de kast waarin de ps4 staat wat warmer :)
Zet hem tijdens je volgende keer dat je hem gebruikt eens gewoon naast de tv of op de grond. Zodat ie wat meer 'adem' ruimte heeft. Kijken of dat uit maakt. Gaat je performance er ook zichtbaar op achteruit als ie zo begint te blazen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blazen is niks mis mee, hij schakelt zich vanzelf uit (toont eerst nog een melding) als het de ps4 'te warm onder de voeten wordt'. :)

• Jasphur
Nice dat wist ik niet. Dus het kan wat dat betreft NOG warmer worden bij mij thuis.

• Mick1990
  • Niet online
Dat wordt nog wat straks met de Pro en een nauwelijks grotere behuizing :+

• Jasphur
Ik mag aan nemen dat de PS ook verkocht in gebieden waar het continu zeer warm is en dat daar voor getest word(t?)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:18:
Ik mag aan nemen dat de PS ook verkocht in gebieden waar het continu zeer warm is en dat daar voor getest word(t?)?
In veel enorm warme gebieden is er binnen airco waardoor het te doen is, al zal hij vast uitgebreid getest zijn qua hitte.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
niekvandermeer schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:19:
[...]

In veel enorm warme gebieden is er binnen airco waardoor het te doen is, al zal hij vast uitgebreid getest zijn qua hitte.
Toen ik de PS4 kocht had ik nog geen airco en waar ik woon (Spanje) is het zomers vrij warm. Geen enkel probleem met de PS4 (day one) gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door Alvanosa op 15-09-2016 13:49 ]

PSN: Alvanosa

• steefje
Gewoon uitblazen met perslucht en daarna niet meer in een gesloten kast zetten. Dan ben je er wel vanaf.
Tweede optie, vervang de koelpasta eens van de CPU of GPU als je weet hoe dit moet. Zou ik overigens alleen doen als je al buiten je garantieperiode zit en weet hoe dit moet

PSN ID Binloading_nl

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:13:
Prima reviews voor BioShock, dus ik laat mijn pre-order lekker staan. Morgenavond maar eens Rapture in duiken.
Ga je zeker geen spijt van krijgen. Bioshock deeltje 1 is voor mij een van de beste games ooit. Heerlijk creepy sfeertje.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Scrisissszzz schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:22:
[...]

Ga je zeker geen spijt van krijgen. Bioshock deeltje 1 is voor mij een van de beste games ooit. Heerlijk creepy sfeertje.
Ja ik heb alleen 1 en Infinite kort gedaan. Dus echt alleen het begin. Eindelijk een remaster die ik dus nog niet (echt) eerder gespeeld heb. :)

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:24:
[...]

Ja ik heb alleen 1 en Infinite kort gedaan. Dus echt alleen het begin. Eindelijk een remaster die ik dus nog niet (echt) eerder gespeeld heb. :)
Zeker niet de minste remaster hoor!

Ik heb Metro Redux nog liggen maar kom er moeilijk in. Nu net voor het eerst door Moskou aan het lopen maar het pakt me nog niet echt, kan niet uitleggen waarom.

Redux vond jij goed toch? Moet dus nog even doorzetten zeker ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Scrisissszzz schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:26:
[...]

Zeker niet de minste remaster hoor!

Ik heb Metro Redux nog liggen maar kom er moeilijk in. Nu net voor het eerst door Moskou aan het lopen maar het pakt me nog niet echt, kan niet uitleggen waarom.

Redux vond jij goed toch? Moet dus nog even doorzetten zeker ;)
Serieus? Echt fucking wreed man, Metro. Die hele sfeer is echt briljant. En je moet gewoon echt op je supplies letten. En inderdaad: vooral buiten is het rete spannend met al die gemuteerde beesten en je gasmasker die je steeds af moet vegen en bij moet vullen.

Ik vind 'm grafisch echt ook echt mooi op veel momenten. Last Light is ook heel tof. Meer actie.

Echt met afstand mijn favoriete SP shooter deze generatie.

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:28:
[...]

Serieus? Echt fucking wreed man, Metro. Die hele sfeer is echt briljant. En je moet gewoon echt op je supplies letten. En inderdaad: vooral buiten is het rete spannend met al die gemuteerde beesten en je gasmasker die je steeds af moet vegen en bij moet vullen.

Ik vind 'm grafisch echt ook echt mooi op veel momenten. Last Light is ook heel tof. Meer actie.

Echt met afstand mijn favoriete SP shooter deze generatie.
Ok, even doorzetten dus. Wist niet dat je je gasmasker kunt afvegen haha. Op een gegeven moment was het glas zo beschadigd dat ik amper zag waar ik liep. Wisselen van filter wordt aangekondigd dus dat is geen probleem. Inderdaad ook al paar keer zonder ammo gezeten.

Dan zal ik er toch eens goed voor gaan zitten.

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

dutchgio schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:51:
Kan ook aan je account liggen. Met (vrij) nieuwe accounts kan het dan niet.
Dat kan wel kloppen, ik heb ooit een ding besteld bij bol.com. Die ze toen niet konden leveren 8)7

And to think they once said that computers would take away jobs.

Scrisissszzz schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:34:
[...]

Ok, even doorzetten dus. Wist niet dat je je gasmasker kunt afvegen haha. Op een gegeven moment was het glas zo beschadigd dat ik amper zag waar ik liep. Wisselen van filter wordt aangekondigd dus dat is geen probleem. Inderdaad ook al paar keer zonder ammo gezeten.

Ja je moet goed opletten wat je bij je hebt enzo. Ik liep altijd met een silenced revolver met een red dot sight erop voor de stealthy segmenten. Ik had ook een machinegeweer die volgens mij ook silenced was. En voor het bottere werk had ik die automatische shotgun. Je kan ook vrijwel alles stealth doen met alleen die mesjes die je kan gooien. De stealth mechanics zijn ook wel goed gedaan. Je kan alle verlichting uitzetten en kaarsen uitmaken enzo.

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:37:
[...]

Ja je moet goed opletten wat je bij je hebt enzo. Ik liep altijd met een silenced revolver met een red dot sight erop voor de stealthy segmenten. Ik had ook een machinegeweer die volgens mij ook silenced was. En voor het bottere werk had ik die automatische shotgun. Je kan ook vrijwel alles stealth doen met alleen die mesjes die je kan gooien. De stealth mechanics zijn ook wel goed gedaan. Je kan alle verlichting uitzetten en kaarsen uitmaken enzo.
Ja die wapens moet je kopen enz toch? Of ook craften? Heb nu nog niet veel natuurlijk, een pistol, shotgun en machinegun met belachelijke terugslag. Ga morgenavond nog eens proberen :)

Scrisissszzz schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:31:
[...]

Ja die wapens moet je kopen enz toch? Of ook craften? Heb nu nog niet veel natuurlijk, een pistol, shotgun en machinegun met belachelijke terugslag. Ga morgenavond nog eens proberen :)
Ja je kan al die shit erbij kopen inderdaad. Krijg meteen zin om die games weer eens door te spelen. :)

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:00:
[...]

Ja je kan al die shit erbij kopen inderdaad. Krijg meteen zin om die games weer eens door te spelen. :)
Dat heb ik al een paar weken met Bioshock nu de remaster er is :)
Maar om nu weer 3 games die ik al heb uitgespeeld te gaan herspelen... Liever een paar nieuwe games komende tijd.

• dvd-linden
  • Laatst online: 24-01-2023
bram1984 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:24:
[...]

Bioshock 2 en Infinite heb ik niet gespeeld (alhoewel ik deel 2 hier nog steeds heb liggen voor de PS3, dus die ga ik vast nog wel een keer spelen). Deeltje 1 daarentegen wel en ik moet zeggen dat het qua sfeer echt 1 van de betere games is die ik gespeeld heb. Heel de wereld is geloofwaardig, creepy en vet weggezet.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:00
Scrisissszzz schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:34:
[...]

Ga er vooral goed voor zitten met alle lichten uit en een headset of 5.1 set. En een knuffeltje voor als het te eng wordt :X

Eén van de betere (zijn er eigenlijk wel betere?) singleplayer fps'en die er zijn :Y

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:03
Mick1990 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:14:
Dat wordt nog wat straks met de Pro en een nauwelijks grotere behuizing :+
Je overschat de upgrade lichtelijk denk ik ;) Mijn videokaart van 2 jaar geleden werd warmer dan mijn nieuwe kaart en gebruikt minder watt terwijl de prestaties minstens x2 zijn.

• Mick1990
  • Niet online
Beakzz schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:35:
[...]

Je overschat de upgrade lichtelijk denk ik ;) Mijn videokaart van 2 jaar geleden werd warmer dan mijn nieuwe kaart en gebruikt minder watt terwijl de prestaties minstens x2 zijn.
Heb je zeker gelijk in, maar de 310W voeding in de Pro t.o.v. de 265W voeding van de eerste PS4 baart mij wel wat zorgen. Ik gok zelf aan de hand van het stroomverbruik van Polaris dat de PS4 Pro in totaal op zo'n 200W stroomverbruik gaat zitten, ruim 50W meer dan het PS4-launchmodel. Maar we gaan het zien ;)

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Vrijdag schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:29:
[...]

Ga er vooral goed voor zitten met alle lichten uit en een headset of 5.1 set. En een knuffeltje voor als het te eng wordt :X

Eén van de betere (zijn er eigenlijk wel betere?) singleplayer fps'en die er zijn :Y
Awww, knuffeltje, wat schattig! Moet zeggen door jullie nu zo zit ik er ook aan te denken om Metro maar weer es te proberen, kon er ook niet echt in komen toen ik 'm net had gekocht...

Zucht, veel te grote backlog, blijf ook veels te lang hangen bij sommige games, zelfs bij 'n beta (BF1 I'm looking at you!)...

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:34

Turfschipper

Hup NAC

Ik zit al een tijdje te denken over stof en de console. En ik zit er aan te denken om een soort stofkap, of stofbox te halen. Of in ieder geval de volgende console wil ik stof vrij gaan houden.

Ik heb echter geen idee of dat ook bestaat. Volgens mij heb je voor pcs ook zulke boxen, klopt dat?

Ben alleen bang dat het best duur is. Is er iemand hier die zijn playstation in een stofvrije omgeving heeft staan? (Met box, kap, kastje of weet ik veel..)

Of weet iemand hoe zo iets heet? Zodat ik mezelf kan gaan informeren.

Bvd :)

[ Voor 8% gewijzigd door Turfschipper op 15-09-2016 17:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:00
Aenea schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:51:
[...]

Awww, knuffeltje, wat schattig! Moet zeggen door jullie nu zo zit ik er ook aan te denken om Metro maar weer es te proberen, kon er ook niet echt in komen toen ik 'm net had gekocht...

Zucht, veel te grote backlog, blijf ook veels te lang hangen bij sommige games, zelfs bij 'n beta (BF1 I'm looking at you!)...
Mijn ouwe trouwe konijn, steun en toeverlaat door dik en dun 8)

Je moet er inderdaad even inkomen, ik zit nu op denk ik een kwart maar het wordt steeds beter. Wat ik vooral goed vind is de setting en hoe alles met elkaar samenhangt. Ik moet ook maar eens de boeken er van lezen, schijnen ook erg goed te zijn :)
En het is ook een kwestie van goed management anders zit je zonder kogels, ehbo'kits of filters.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Turfschipper schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:52:
Ik zit al een tijdje te denken over stof en de console. En ik zit er aan te denken om een soort stofkap, of stofbox te halen. Of in ieder geval de volgende console wil ik stof vrij gaan houden.

Ik heb echter geen idee of dat ook bestaat. Volgens mij heb je voor pcs ook zulke boxen, klopt dat?

Ben alleen bang dat het best duur is. Is er iemand hier die zijn playstation in een stofvrije omgeving heeft staan? (Met box, kap, kastje of weet ik veel..)

ik heb zomaar het vermoeden dat je dat niet gaat lukken.

je kunt hem wel in een soort afgesloten box zetten, maar bedenk dat het ding ook zijn warmte kwijt moet kunnen. en stof is natuurlijk heel klein. ;)

It’s the economy, stupid!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Metro kon ik ook niet doorheen komen. Zit ook nog ergens in mijn backlog. Sfeer was wel goed maar het spel zelf voelde vreemd aan. Manier van schieten en lopen, er klopte iets niet. Wellicht na Bioshock, Uncharted 1 2 en 3 en Battlefield 1 maar eens weer proberen, wellicht.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Worst schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:32:
Metro kon ik ook niet doorheen komen. Zit ook nog ergens in mijn backlog. Sfeer was wel goed maar het spel zelf voelde vreemd aan. Manier van schieten en lopen, er klopte iets niet. Wellicht na Bioshock, Uncharted 1 2 en 3 en Battlefield 1 maar eens weer proberen, wellicht.
Geen last van gehad. Ik vind de feeling en gameplay echt perfect. Voelt gewoon als een strakke shooter aan, wat mij betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Repelsteelke

https://www.serverkastkopen.nl/serverkast.html
:) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:57

Griffin

Is mythical

Zoals al gezegd is, kan is klein dat je dat gaat lukken. Stof is zo klein (je ziet het nog geen eens tot het samen gaat groeperen) dat het overal doorheen gaat. En als je er een stofkap oid voor zou vinden krijg je dus dat er op de stofkap stof ophoping plaats gaat vinden op de plekken waar de console zijn lucht vandaan haalt. Ook zit je nog dat de warme lucht weg moet, als er een kap oid omheen zit gaat dit een soort van blokkade zijn, en hoe langer de stofkap erop zit hoe meer stof erop zit en hoe groter de blokkade word.

Persoonlijk lijkt het mij verstandiger om om de zoveel tijd even je apparatuur te checken op stof en waar nodig rustig weg halen.
Zijn toch beste bakbeesten voor een behoorlijk bedrag. En ook hier komt stof in, wellicht alleen wat minder. En ook dit is een soort van blokkade ivm hitte. De warmte kan wel weg maar is altijd lastiger dan 'in the open'.

[ Voor 13% gewijzigd door Griffin op 16-09-2016 08:00 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.