Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:26:
[...]

Ik heb juist hele goede ervaringen met LG en veel ellende met Samsung gehad, op de magnetron na dan.

[...]

Is ook een prijs in de aanbieding, normaal is het €799.

Daarnaast hebben wij het hier over een console en niet PC, als ik de PC op de TV aansluit merk ik de inputlag meteen terwijl als de PS4 op de computerscherm wordt aangesloten ik geen verschil merk, geldt trouwens voor meer consoles.
Ik heb niet echt ervaring met Samsung. Telefoons zijn allemaal van Apple, net als tablets en laptops.

TV's zijn van Philps, Panasonic en Sony (geruild voor de LG). De LG TV die ik had was ongelooflijk traag in de menu's en ik merkte dat de inputlag te hoog was. Ook het contrast was echt om te janken. Zelfs zonder ingangsignaal (dus met "zwart" beeld) was mijn hele kamer verlicht door de dramatische backlighting. En het was niet eens echt een instapper. De Sony is echt een verademing vergeleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 16:49
bram1984 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:52:
[...]

Ik heb niet echt ervaring met Samsung. Telefoons zijn allemaal van Apple, net als tablets en laptops.

TV's zijn van Philps, Panasonic en Sony (geruild voor de LG). De LG TV die ik had was ongelooflijk traag in de menu's en ik merkte dat de inputlag te hoog was. Ook het contrast was echt om te janken. Zelfs zonder ingangsignaal (dus met "zwart" beeld) was mijn hele kamer verlicht door de dramatische backlighting. En het was niet eens echt een instapper. De Sony is echt een verademing vergeleken.
Sony maakt ook goede tv's, wij hebben overigens een "domme" tv dus van traagheid is geen sprake, mochten wij ooit een smart tv kopen dan zullen wij de smart gedeelte toch nooit gebruiken, is te beperkt en Chromecast kan al veel meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-10 19:26
ik heb net iets gepreoderd. ( de verkeerde:()
mijn psn is gekoppeld mijn paypal. Hoe kan ik deze nu terug draaien en alsnog de juiste preorderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Mizgala28 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:26:
[...]

Ik heb juist hele goede ervaringen met LG en veel ellende met Samsung gehad, op de magnetron na dan.
Ik heb beneden een Curved Samsung LED aan de muur hangen, 1 keer iets raars gehad dat hij in een bootloop bleef hangen als hij een actieve netwerkconnectie had. Hij zat op wifi en kon het dus alleen fixen door mijn router uit te trekken. Dag erna werkte het ineens weer. Paar dagen daarna was er een firmware update en nooit meer issues gehad.

Boven bij mijn game hoek staat een Panasonic, dit is nog een plasma. Panasonic was een van de weinige met een fatsoenlijke plasma tv. Nooit issues mee gehad. Deze tv is al een aantal jaar oud maar nog steeds een fantastische weergave vind ik zelf.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:56:
ik heb net iets gepreoderd. ( de verkeerde:()
mijn psn is gekoppeld mijn paypal. Hoe kan ik deze nu terug draaien en alsnog de juiste preorderen?
https://www.playstation.com/nl-nl/get-help/contact-us/

Contact opnemen, want je kan niet meer zelf annuleren geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:50

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Laten we niet verder offtopic gaan over tv's.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Zojuist ook de VR geprobeerd in Rotterdam, moet zeggen dat ik echt positief verrast ben.
De onderwater demo was tof om mee te maken, en zag er ook echt goed uit.

Daarna Batman, dat was echt tof om mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Origins schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:06:
Zojuist ook de VR geprobeerd in Rotterdam, moet zeggen dat ik echt positief verrast ben.
De onderwater demo was tof om mee te maken, en zag er ook echt goed uit.

Daarna Batman, dat was echt tof om mee te maken.
Maar is het ook iets voor thuis op de bank, of zijn het echte (tech)demo's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Paulus07 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:14:
[...]

Vooralsnog wel echte techdemo's, morgen probeer ik nog een sessie te doen.
Het is wel echt een leuk iets, maar pre-order heb ik wel gecanceld want het aanbod is in mijn ogen nog te laag, maar dit heeft wel een gigantische potentie, je hebt wel echt het gevoel alsof je erin zit zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 17:18
Senaxx schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:06:
[...]

Hm... je kan nog wel eens gelijk hebben. Dus je moet een 4k TV met HDR hebben. Maar de PS4 doet dan een 1080p signaal met HDR. Dat zou nog wel over HDMI 1.4 moeten kunnen ja. Ik ben benieuwd.
Helaas! Je moet echt tenminste HDMI 2.0A hebben om gebruik te kunnen maken van HDR. Het schijnt in theorie wel te kunnen op 1.4, alleen snapt de TV dan niet wat HDR is en wat niet. Dan heb je er niet veel aan.

Hier ook een link met wat wel en niet kan per HDMI versie.

HDR op een 1080 scherm kan in theorie wel, alleen zijn die TV's er niet:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:14:
[...]

Gewoon lekker mee wachten, tenzij je geld zat hebt. Vooralsnog is het aanbod erg beperkt en een tweede revisie zal relatief snel volgen met de nodige verbeteringen, denk ik zo. Ik heb mijn pre-order ook geannuleerd, mede omdat ik meer aan de Pro denk te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
Chaoss schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:01:
[mbr]Laten we niet verder offtopic gaan over tv's.[/mbr]
Ik vind de discussie momenteel juist wel relevant. HDR en 4K is voor PS4 eigenaren in het algemeen vrij nieuw, dus logisch dat hier veel vragen en opmerkingen over zijn.

Ik ben het met je eens dat het niet veel toevoegt om bepaalde merken in het algemeen te bespreken, dat is wel offtopic.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
steefje schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:34:
[...]

Helaas! Je moet echt tenminste HDMI 2.0A hebben om gebruik te kunnen maken van HDR. Het schijnt in theorie wel te kunnen op 1.4, alleen snapt de TV dan niet wat HDR is en wat niet. Dan heb je er niet veel aan.

Kan het niet zo zijn dat de PS4 een soort van filter eroverdoet en deze dan via HDMI doorstuurt? Zodat het lijkt dat het lichter is bijvoorbeeld?

Ach ik heb toch geen 4k tv dus wat maakt het ook uit.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Alvanosa schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:38:
[...]

Kan het niet zo zijn dat de PS4 een soort van filter eroverdoet en deze dan via HDMI doorstuurt? Zodat het lijkt dat het lichter is bijvoorbeeld?

Ach ik heb toch geen 4k tv dus wat maakt het ook uit.
Nee voor zover ik weet kan dit niet. Dan houd je namelijk exact dezelfde situatie als je nu al hebt.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:29
Origins schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:30:
[...]

Vooralsnog wel echte techdemo's, morgen probeer ik nog een sessie te doen.
Het is wel echt een leuk iets, maar pre-order heb ik wel gecanceld want het aanbod is in mijn ogen nog te laag, maar dit heeft wel een gigantische potentie, je hebt wel echt het gevoel alsof je erin zit zeg maar.
Waar doe je die techdemo dan? Kan iedereen dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

steefje schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:34:
[...]

Er gaan geruchten dat de PS4 hdmi 2 compatible is en dat ze via een firmware update de boel kunnen boosten waardoor hdr dus wel mogelijk word.

De tijd zal het leren.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 12:12

rajackar

Blood Minister

JSchut schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:44:
[...]

Er gaan geruchten dat de PS4 hdmi 2 compatible is en dat ze via een firmware update de boel kunnen boosten waardoor hdr dus wel mogelijk word.

De tijd zal het leren.
Er moet sowieso iets mogelijk zijn. Anders heeft die hele update voor HDR ondersteuning geen zin op het huidige model.

[ Voor 5% gewijzigd door rajackar op 13-09-2016 13:46 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
co2301 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:42:
[...]

Waar doe je die techdemo dan? Kan iedereen dat doen?
Sure, je kunt je inschrijven via https://psvr-events.softw...m/en_GB/register#/details

Maar je kunt ook gewoon naar binnen lopen, het is toch niet echt druk.
Zit op de Korte hoogstraat 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:32
rajackar schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:45:
[...]

Er moet sowieso iets mogelijk zijn. Anders heeft die hele update voor HDR ondersteuning geen zin op het huidige model.
Zeker wel, aangezien deze update ook op de PS4 Slim en PS4 Pro komen met HDMI 2.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Origins schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:49:
[...]

Sure, je kunt je inschrijven via https://psvr-events.softw...m/en_GB/register#/details

Maar je kunt ook gewoon naar binnen lopen, het is toch niet echt druk.
Zit op de Korte hoogstraat 11
Maar is dat een speciale sony store ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-10 14:17
HDR is een stukje metadata wat meegaat in het HDMI signaal, volgens mij hebben de oude PS4's maar maximaal HDMI 1.4, maar ik denk dat het dan als een soort bitstream doorgesluisd wordt naar je TV en die dan toch HDR eruit weet te halen. Het lijkt mij anders een stomme uitspraak om dat te roepen over alle huidige PS4's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
co2301 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:51:
[...]

Niet echt, denk dat ze het hebben gehuurd ofzo speciaal voor VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 12:12

rajackar

Blood Minister

Senaxx schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:50:
[...]

Zeker wel, aangezien deze update ook op de PS4 Slim en PS4 Pro komen met HDMI 2.0 :)
OK, maar er is toch redelijk duidelijk aangekondigd dat ook het huidige model HDR zou gaan doen. Dan moet er dus ook iets mogelijk zijn op het doosje dat wij allemaal hebben ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• co2301
Origins schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:52:
[...]

Niet echt, denk dat ze het hebben gehuurd ofzo speciaal voor VR.
Ah thanks, helaas niet om de hoek. Hopelijk staan ze dit jaar weer op First Look, zoals vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WKV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 06:58

WKV

Is er al nieuws van winkels die de ps4 slim al verkopen in nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store: FIFA 17 demo, BioShock: The Collection, NBA 2K17, Pro Evo 2017, more:

https://blog.eu.playstati...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Waar blijft Nascar voor de EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-10 23:14
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:04:
PlayStation Europe ‏

New on PS Store: FIFA 17 demo, BioShock: The Collection, NBA 2K17, Pro Evo 2017, more:

Playstation Nederland heeft me vanmorgen door gegeven dat die wat later komt aangezien ene Dennis nog niet genoeg tijd in Assetto Corsa had gestoken. Of ze het over jou hadden of een andere Dennis dat weet ik verder niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
PlayStation Europe ‏

De link naar de FIFA 17 demo staat al in de blog, maar als je erop klikt dan krijg je een foutmelding. Ook in de Store is momenteel nog niets te vinden. Jammer :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
co2301 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:51:
[...]

Nee, dat zijn tijdelijke pop-up shops van Sony, speciaal om de VR te demonstreren. Elke week een andere stad, vier weken lang.
Net als Kerbal Space Program, iemand die al gesignaleerd (en dan niet in de US Store... ;) )

[ Voor 38% gewijzigd door ralph075 op 13-09-2016 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Niet online

Klor

Zeebaard

co2301 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:54:
[...]

Ah thanks, helaas niet om de hoek. Hopelijk staan ze dit jaar weer op First Look, zoals vorig jaar.
Ze zijn ook nog in Amsterdam en Eindhoven binnenkort.

PS VR Experience Amsterdam
19-24 september 2016
Overhoeksplein 2, Amsterdam Noord

PS VR Experience Eindhoven
26 september - 1 oktober 2016
Piazza 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Ik had RIVE en Pac-Man Championship Edition 2 in de preorder staan. Vanmorgen al naar binnen gehengeld.

Een tijdje terug stond er op het Playstation Blog dat er rondom de release van Don't Starve Together een speciaal pakket / upgrade uitgebracht zou worden voor bezitters van het eerste deel tegen een speciale prijs. Deze kan ik echter niet vinden. Ik zie alleen maar een Mega-pakket, welke ik niet kan aanschaffen, omdat ik Don't Starve reeds in mijn bezit heb (wat ook klopt). Iemand die toevallig weet of er nog een andere aankoopoptie beschikbaar komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Klor schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:22:
[...]

19-24 september 2016

Piazza 33
Ja thanks! Kwam ik ook achter na registratie, maar even in Amsterdam ingeschreven, stuk dichter bij huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
co2301 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:33:
[...]

Ja thanks! Kwam ik ook achter na registratie, maar even in Amsterdam ingeschreven, stuk dichter bij huis :)
Hoe dan? Bij mij zegt 'ie dat hij geen locaties in de buurt kan vinden, terwijl de postcode gewoon in Amsterdam is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-10 23:14
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:25:
[...]

Ik had RIVE en Pac-Man Championship Edition 2 in de preorder staan. Vanmorgen al naar binnen gehengeld.

Een tijdje terug stond er op het Playstation Blog dat er rondom de release van Don't Starve Together een speciaal pakket / upgrade uitgebracht zou worden voor bezitters van het eerste deel tegen een speciale prijs. Deze kan ik echter niet vinden. Ik zie alleen maar een Mega-pakket, welke ik niet kan aanschaffen, omdat ik Don't Starve reeds in mijn bezit heb (wat ook klopt). Iemand die toevallig weet of er nog een andere aankoopoptie beschikbaar komt?
Oeh laat even weten hoe Pac-Man is. Heb de vorige helemaal plat gespeeld :)

Hmm niet zo goed als Championship DX+ zo te zien, maar dat kon ook eigenlijk niet aaangezien die zo goed als perfect was. Toch wel een buy voor mij aangezien ik de Xbox 360 nog maar weinig aan zet.

[ Voor 11% gewijzigd door Beakzz op 13-09-2016 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 10:19
Klor schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:22:
[...]

19-24 september 2016

Piazza 33
Is dit gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
bram1984 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:44:
[...]

Hoe dan? Bij mij zegt 'ie dat hij geen locaties in de buurt kan vinden, terwijl de postcode gewoon in Amsterdam is.
Na registratie (en enquete... ) kon ik kiezen voor Rotterdam, Eindhoven of Amsterdam, heb geen postcode ingevuld. :?
Jup, althans ik heb nog nergens gezien dat het niet gratis is :P

[ Voor 22% gewijzigd door co2301 op 13-09-2016 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 10:19
co2301 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:46:
[...]

Na registratie (en enquete... ) kon ik kiezen voor Rotterdam, Eindhoven of Amsterdam, heb geen postcode ingevuld. :?

[...]

Jup, althans ik heb nog nergens gezien dat het niet gratis is :P
Waar kan je je registreren? Ik krijg inderdaad ook geen locatie te zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Jamesl schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:47:
[...]

Waar kan je je registreren? Ik krijg inderdaad ook geen locatie te zien :(
Paar posts boven mij werd die neergezet, hier nogmaals:

https://psvr-events.softw...m/en_GB/register#/details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-10 14:52
Zijn er al mensen die de HDR functie geprobeerd hebben op een normale HD tv? Ik lees her en der dat de kleuren lichtelijk rijker lijken. Maar geloof dat niet zo.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 22-09 18:48
Jasphur schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:56:
Zijn er al mensen die de HDR functie geprobeerd hebben op een normale HD tv? Ik lees her en der dat de kleuren lichtelijk rijker lijken. Maar geloof dat niet zo.
Ik hoop serieus dat Digital Foundry hier een filmpje over gaat maken. Dan zijn we er tenminste snel uit.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan wel op zaterdag klikken, maar dan komen er geen tijden naar voren. Denken ze dat we allemaal werkloos zijn ofzo? Ik ga hier geen vrij voor nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:25:
[...]

Ik heb het zelf al gevonden. Het mega-pack van Don't Starve kent twee versies in de Store. 1 is niet beschikbaar, maar de andere wel. Echter, daarvan is de prijs momenteel niet juist. Er zou namelijk een 60% discount moeten zijn. Klei Entertainment schijnt Sony reeds geïnformeerd te hebben. Een attente bezoeker van het PS Blog heeft dit in de reactie laten weten.
Beakzz schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:44:
[...]

Hmm niet zo goed als Championship DX+ zo te zien, maar dat kon ook eigenlijk niet aaangezien die zo goed als perfect was. Toch wel een buy voor mij aangezien ik de Xbox 360 nog maar weinig aan zet.
Ik laat wel een korte impressie achter, zodra ik de kans heb gekregen. Ik heb nog geen recensies gelezen, maar inderdaad, de eerste was briljant. Dat was voor mij ook de aanleiding om deel 2 te reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Toch maar ingeschreven voor de vrijdag in Eindhoven om de PSVR uit te proberen.
Kan er na mijn werk even langs, is vlakbij :)

Ben benieuwd wat ik ervan ga vinden..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Niet online

Klor

Zeebaard

bram1984 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:00:
[...]

Ik kan wel op zaterdag klikken, maar dan komen er geen tijden naar voren. Denken ze dat we allemaal werkloos zijn ofzo? Ik ga hier geen vrij voor nemen. :)
Welke zaterdag kies je dan? De 24e is in Amsterdam, aanstaande zaterdag is in Rotterdam en 1 oktober in Eindhoven.

edit: het kan natuurlijk ook gewoon al vol zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Klor op 13-09-2016 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
[...]

Ik heb voor de vrijdag gekozen, bepaal zelf mn werktijden, dus pak lekker de sessie van 16:30 mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:24

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

[...]

Tja, is Utrecht stonden een stuk of 10 PSVR sets klaar om te demo'en. Als je andersom denkt, dan kun je je afvragen waarom Sony meer sets neer gaat zetten omdat jij toevallig moet werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Laatst online: 07:44

Gregory76

Sony PlayStation freak

majoh schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:06:
[...]
Tja, is Utrecht stonden een stuk of 10 PSVR sets klaar om te demo'en. Als je andersom denkt, dan kun je je afvragen waarom Sony meer sets neer gaat zetten omdat jij toevallig moet werken ;)
Ja, want wie doet dat nou nog tegenwoordig, werken?! Gaat veel te veel vrije tijd in zitten!
#sarcastic

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klor schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:02:
[...]

Welke zaterdag kies je dan? De 24e is in Amsterdam, aanstaande zaterdag is in Rotterdam en 1 oktober in Eindhoven.

edit: het kan natuurlijk ook gewoon al vol zijn.
Ja die in Amsterdam.
majoh schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:06:
[...]
Maar dat vraag ik toch ook nergens? Ik kan alleen de doordeweekse dagen een tijd kiezen en bij zaterdag gebeurt er niks, terwijl ik die wel gewoon aan kan klikken. Er verschijnen geen tijden onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:44:
[...]

In mijn eerdere reactie vergat ik nog te melden, dat er een demo beschikbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
bram1984 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:22:
[...]
.

[...]

Maar dat vraag ik toch ook nergens? Ik kan alleen de doordeweekse dagen een tijd kiezen en bij zaterdag gebeurt er niks, terwijl ik die wel gewoon aan kan klikken. Er verschijnen geen tijden onder.
Bij mij ook niet, ik ga er vanuit dat er op die dagen gewoon geen plek meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:50

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Senaxx schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:50:
[...]

Toch werd er tijdens de keynote letterlijk gezegt "elke ps4 incl de huidige krijgt HDR ondersteuning dmv een firmware update"

Ik ga het vanavond proberen, als HDR mogelijk is dan moet het zichtbaar zijn. Vraag me wel af of er vanuit de games geen aanpassing nodig zijn om er echt gebruik van te maken.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-10 21:01

DarkSide

theres no place like ::1

Games moeten hdr ook ondersteunen.
Als die dat niet hebben zien ze er hetzelfde uit. Niet alle netflix series zijn ook hdr bijvoorbeeld.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Alvanosa schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:59:
[...]

Ik hoop serieus dat Digital Foundry hier een filmpje over gaat maken. Dan zijn we er tenminste snel uit.
Dat zou serieus handig zijn. Of is Tweakers hier al stiekem mee bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 22:29
Update 4.00 brengt veel mooie verbeteringen. Alleen de nieuwe notificaties vind ik niet mooi. Die zijn namelijk wit ipv zwart. Vond zwart mooier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Oh dat vind ik niet zo boeiend, die heb ik namelijk toch uitstaan :P Mappen vind ik wel de fijnste toevoeging.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
Over het HDR gedoe, was deze link al voorbij gekomen? Schijnbaar zit er wel een chip in die het enigszins aankan, maar niet de volledige specs (waar iedereen nu over valt). Dus wil je volledige HDR(10) op 60fps, ja dan moet je gaan voor de PS4 Pro:
http://arstechnica.com/ga...-is-4k-around-the-corner/

Maar goed het blijft dus even afwachten wat deze firmware dus gaat bieden in de praktijk. Ik denk dat het een leuke feature blijkt te zijn, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10 21:35
[...]

Ik ben afgelopen zaterdag in Utrecht geweest, dus ik neem aan dat ze in de andere steden ook op zaterdag 'open' zijn. Je moest je alleen wel van tevoren registreren. Maar dit kan al vanaf 9 augustus dus grote kans dat het vol zit (zie mijn post van toen):

Bartske in "[PS4] PlayStation 4 - deel 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:40

TDB

maukoo schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:02:
Update 4.00 brengt veel mooie verbeteringen. Alleen de nieuwe notificaties vind ik niet mooi. Die zijn namelijk wit ipv zwart. Vond zwart mooier....
Grappig, toen ik de eerste zag dacht ik: hé, dat is een stuk mooier. Smaken verschillen....

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:48:
[...]

Ik ben afgelopen zaterdag in Utrecht geweest, dus ik neem aan dat ze in de andere steden ook op zaterdag 'open' zijn. Je moest je alleen wel van tevoren registreren. Maar dit kan al vanaf 9 augustus dus grote kans dat het vol zit (zie mijn post van toen):

Bartske in "[PS4] PlayStation 4 - deel 7"
Denk het ook, maar geef dat dan gewoon simpel even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Hmm jammer voor EU die een VR kopen. In de EU zit een disc bij met 8 demos, in Amerika 18.
Bron: http://www.ign.com/articl...north-america-8-in-europe

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 21:59
TheKillingBean schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:59:
Hmm jammer voor EU die een VR kopen. In de EU zit een disc bij met 8 demos, in Amerika 18.
Bron: http://www.ign.com/articl...north-america-8-in-europe
http://blog.us.playstatio...playstation-vr-demo-disc/
The demo disc will also be available for download at PlayStation Store for free after PS VR launches.
Je kan de demo's uit Amerika dus ook digitaal downloaden als je een VS account hebt :).

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Conscience NL schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:06:
[...]

http://blog.us.playstatio...playstation-vr-demo-disc/

[...]

Je kan de demo's uit Amerika dus ook digitaal downloaden als je een VS account hebt :).
Haha ok. Dat is inderdaad beter.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • +6 Henk 'm!
FYI: alle Battlefield 4 DLC is nu gratis te downloaden:

https://store.playstation...ATTLEFIELD40000%3AADD-ONS

Geen idee voor hoelang, eerder was elke keer 1 DLC gratis voor een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Take a look at the spectacular limited edition Final Fantasy XV PS4 available this November:

https://blog.eu.playstati...0&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CsP8cm9UAAEXYLl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

dutchgio schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:32:

Ik kan alleen niet inloggen met mijn US PSN account. Sign in failed. :?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-10 18:07
Meer mensen waarbij PS Netwerk er compleet uit ligt?

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Massaal de demo van Fifa 17 aan het downloaden, die dus ook niet vooruit komt zo. :(

"onderhoud''
De demo ging om 19:15 online, 19:17 ligt PSN eruit. 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door dutchgio op 13-09-2016 19:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
dutchgio schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:52:
Massaal de demo van Fifa 17 aan het downloaden, die dus ook niet vooruit komt zo. :(

"onderhoud''
speel je toch gewoon fifa 16 nog een keer? is toch hetzelfde spel met een andere hoes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-10 18:07
Die site geeft aan dat er enkel problemen zijn met de Store, toch? Ik kan geen enkele game online spelen momenteel.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Nu online

The_Worst

Unox

Maurice079 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:54:
[...]

Die site geeft aan dat er enkel problemen zijn met de Store, toch? Ik kan geen enkele game online spelen momenteel.
Ze geven nu tenminste aan dat er iets kapot is. Normaliter hoor je helemaal niks. :+

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
dutchgio schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:52:

"onderhoud''
Krijg je straks extragratis blessuretijd :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Zie net een filmpje op de FB pagina van Ubisoft over de Ezio Collection voor de ps4 (17 november)
Alle delen met Ezio remastered.

https://www.facebook.com/.../?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf

[ Voor 19% gewijzigd door RubenSaurus op 13-09-2016 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
DigitalError schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:16:
Zie net een filmpje op de FB pagina van Ubisoft over de Ezio Collection voor de ps4 (17 november)
Alle delen met Ezio remastered.

https://www.facebook.com/.../?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf
Kak. Denk dat ik die wel moet hebben. Gewoon. Om redenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Jasphur schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:19:
[...]

Kak. Denk dat ik die wel moet hebben. Gewoon. Om redenen
ja ik helaas ook, maar wacht wel even de reviews af, filmpje zag er ook weer niet schokkend goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Nu online

The_Worst

Unox

dutchgio schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:32:

Mocht het vandaag niet lukken, je hebt tot 19 september om het te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
DigitalError schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:21:
[...]

ja ik helaas ook, maar wacht wel even de reviews af, filmpje zag er ook weer niet schokkend goed uit.
Deel 2 had de tofste setting maar om het nu nogmaals te spelen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkSide schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:53:
Games moeten hdr ook ondersteunen.
Als die dat niet hebben zien ze er hetzelfde uit. Niet alle netflix series zijn ook hdr bijvoorbeeld.
De Netflix app op de PS4 geeft geen HDR aan, via de Netflix app op de tv (4k en HDR) wordt dit wel ondersteund. Kan natuurlijk zijn dat de Netflix PS4 app nog bijgewerkt moet worden. Voor mij niet interessant, straks op de Pro kan het wel interssant zijn.

De kopieer je PS4 optie is erg slim, maakt de drempel om straks de Pro te kopen nog lager dan ie al was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BioShock framerate PS4 vs. PS3. Kakt flink in tot maar liefst 30fps op sommige momenten. Wel jammer. Verder wel grafisch een flinke vooruitgang en ook een hogere FOV.

Edit: nog even verder gekeken en valt toch wel tegen eigenlijk. Zit eraan te denken mijn pre-order te annuleren. Ik keek hier echt naar uit.

[ Voor 25% gewijzigd door bram1984 op 13-09-2016 22:58 ]

• Yub
  • Registratie: December 2013
  • Niet online

Yub

Jasphur schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:56:
Ik heb vanmiddag aantal spellen getest. BF Hardline en Star Wars Battlefront zagen er kleurrijker uit! Andere spellen als GTA etc. zagen er nog het zelfde uit en dat op een normale HD ready philips TV. Nog op Google gezocht, maar niks gevonden. Hopelijk is het geen placebo effect wat ik zie. ;)

Aanvulling op de HD ready philips TV:

http://www.philips.nl/c-p...itale-tuner/specificaties

Misschien dat op een of ander manier HDR ondersteuning tot stand komt?

[ Voor 17% gewijzigd door Yub op 14-09-2016 02:39 . Reden: Aanvulling ]

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:43

spaceboy

Op grote hoogte

Sinds gisteravond kan ik in Worms W.M.D. geen multiplay-tegenstanders meer vinden. Ligt dat aan mij, of is er iets stuk?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

spaceboy schreef op woensdag 14 september 2016 @ 07:42:
Sinds gisteravond kan ik in Worms W.M.D. geen multiplay-tegenstanders meer vinden. Ligt dat aan mij, of is er iets stuk?
Volgens mensen hier was er een kleine PSN storing.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:43

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 07:59:
[...]

Volgens mensen hier was er een kleine PSN storing.
Ja, gisteravond had ik inderdaad ook eventjes last van een PSN-storing. Maar sinds ik de 4.00 update heb gekregen (gisteravond) heb ik nu nog steeds geen enkele multiplayer-connectie kunnen maken. Ben wel benieuwd of ik de enige ben. Kan ook nog zijn dat er iets met Worms WMD / Team17 stuk is natuurlijk.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Waar blijft NASCAR Heat Evolution:

https://store.playstation...t~games%3Aplatform~ps4%7C

In de US store al te vinden sinds gisteren, maar in de NL store nog niet.

Weten ze niet dat in NL ook Nascar fans zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 10:43
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:13:
Waar blijft NASCAR Heat Evolution:
Geen idee waar die blijft.

https://store.playstation...t~games%3Aplatform~ps4%7C

In de US store al te vinden sinds gisteren, maar in de NL store nog niet.
Aaah jammer!

Weten ze niet dat in NL ook Nascar fans zitten.
Blijkbaar niet anders hadden ze hem hier in NL wel uitgebracht.
8)

Etuuuuuh!

• WKV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 06:58

WKV

Zijn er al ps4 slims bij sommige zaken te krijgen?

• CRpt3r55
WKV schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:58:
Zijn er al ps4 slims bij sommige zaken te krijgen?
Hij is morgen pas uit....

Etuuuuuh!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Paulus07 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:58:
[...]

Deel 2 had de tofste setting maar om het nu nogmaals te spelen.......
Inderdaad.. bovendien is het alweer 7 jaar geleden dat AC2 werd uitgebracht. Het zal best wat opgepoetst zijn, maar met zo'n oude basis verwacht ik geen wonderen. Ik geef m'n geld liever uit aan een echt nieuw spel, hoe gaaf AC2 destijds ook was.

• Jasphur
Tom schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:26:
[...]

Inderdaad.. bovendien is het alweer 7 jaar geleden dat AC2 werd uitgebracht. Het zal best wat opgepoetst zijn, maar met zo'n oude basis verwacht ik geen wonderen. Ik geef m'n geld liever uit aan een echt nieuw spel, hoe gaaf AC2 destijds ook was.
Als de de Ezio serie uitkomt op de manier zoals Nathan Drake Collection is uitgekomen en dan ook voor 30 euro wordt aangeboden. Dan haal ik hem zeker wel. Hoe slecht de basis eigenlijk ook was. Enige probleem is de tijd: waar haal ik die vandaan om alles te spelen haha. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Yub schreef op woensdag 14 september 2016 @ 02:19:
[...]

Ik heb vanmiddag aantal spellen getest. BF Hardline en Star Wars Battlefront zagen er kleurrijker uit! Andere spellen als GTA etc. zagen er nog het zelfde uit en dat op een normale HD ready philips TV. Nog op Google gezocht, maar niks gevonden. Hopelijk is het geen placebo effect wat ik zie. ;)

Als je het op die tv getest heb dan lijkt het maar zo :) zit geen HDR op en er zijn volgens mij ook nog geen games die een HDR patch hebben gehad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Tom schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:26:
[...]

Vond het erg meevallen mbt oppoetsen.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10
Yub schreef op woensdag 14 september 2016 @ 02:19:
[...]

Niet zo moeilijk te testen toch, even een savegame laden, dan screenshot maken, hdr aanzetten, weer zelfde savegame laden en weer screenshot, als dan goed is moet je 2 identieke screenshots hebben ivm laden savegame, en dan kan je makkelijk vergelijken ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Paulus07 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:46:
[...]

Vond het erg meevallen mbt oppoetsen.

[video]
Ziet er toch redelijk achterhaald uit. Verder vind ik AC echt zo een serie dat als je er eentje hebt gespeeld, je ze allemaal hebt gespeeld.

• Jasphur
v8power67 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:54:
[...]

Niet zo moeilijk te testen toch, even een savegame laden, dan screenshot maken, hdr aanzetten, weer zelfde savegame laden en weer screenshot, als dan goed is moet je 2 identieke screenshots hebben ivm laden savegame, en dan kan je makkelijk vergelijken ;)
Werkt dat zo ja? Vanavond eens testen.

• CRpt3r55
Indirect wel

Etuuuuuh!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
v8power67 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:54:
[...]

Er valt niks te testen er zijn nog geen games die HDR ondersteunen :) en die tv heeft geen hdr :)
Nee. Het woordje "al" insinueert dat hij de releasedate wel degelijk weet, maar dus wil weten of deze "al" in het wild is gezien. Het zal niet het eerste product zijn waarvan de streetdate verbroken wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Nog 58 dagen als het goed is, dan heb ik mijn eerste PS4 :P

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-09 10:51

RoRoo

Certified Prutser

bram1984 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:45:
Edit: nog even verder gekeken en valt toch wel tegen eigenlijk. Zit eraan te denken mijn pre-order te annuleren. Ik keek hier echt naar uit.
Ik vond het ook wat tegen vallen. Sinds het Battlefront debacle doe ik niet meer aan pre-orders.
Dan maar een dag of wat later starten, scheelt me veel geld :)

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Pagina: 1 ... 21 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.