Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zou bijna denken dat het een tactiek is van Sony om release datums zo vroeg mogelijk te geven zodat het wachten korte lijkt en als het moment dan bijna zover is, wordt het weer anderhalf maand uitgesteld. Helemaal aangezien ze wel wat ervaring hebben opgedaan met games uitstellen zouden wel kunnen inschatten hoe lang een game ontwikkelen duurt.

day one patches zijn op zich niet zo heel erg, aangezien je toch moet wachten tot de game is geïnstalleerd op de harde schrijf. Helemaal als je het geluk hebt dat downloaden een normale snelheid heeft op het psn. Wat wel soms stront irritant is als je een oude game wilt opstarten dat je dan in je scherm krijgt dat je een update hebt van 5gb en vervolgens je weer de vertrouwelijke 1mb per seconde snelheid krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-10 14:52
Is de controller van de PS4pro nou ook nieuw? Ik heb ergens gelezen dat je nu ook aan de bovenkant bij de touchpad de kleur van de LED verlichting kunt zien.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:01

DarkSide

theres no place like ::1

Jasphur schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:30:
Is de controller van de PS4pro nou ook nieuw? Ik heb ergens gelezen dat je nu ook aan de bovenkant bij de touchpad de kleur van de LED verlichting kunt zien.
Klopt. Een game van dus ook een status aan het led geven. Rood als je bij a dood bent bv.

Vraag me af hoeveel Games dat gaan gebruiken..

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:11
Dat doen games nu ook al, alleen zie je 't niet zo heel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:29
tiguan schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:37:
Dat doen games nu ook al, alleen zie je 't niet zo heel duidelijk.
Volgens is die touchpad nu gewoon doorzichtig, waardoor je dus het licht zit wat ook aan de voorkant getoond word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
DarkSide schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:35:
[...]

Klopt. Een game van dus ook een status aan het led geven. Rood als je bij a dood bent bv.

Vraag me af hoeveel Games dat gaan gebruiken..
Veel games doen dat nu ook al. De leukste vind ik de zwaailichten van de politie als je politie achter je aan hebt in GTA V :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Is gewoon een subtiel lijntje, net zoals de voorkant van de PS4 dat heeft als je hem inschakelt. En maar beter ook, want ik wil geen verlichting recht in mijn ogen :+

Afbeeldingslocatie: https://www1.pcmag.com/media/images/515603-ps4-pro.jpg?thumb=y

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Mick1990 schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:42:
Is gewoon een subtiel lijntje, net zoals de voorkant van de PS4 dat heeft als je hem inschakelt. En maar beter ook, want ik wil geen verlichting recht in mijn ogen :+

[afbeelding]
Hmm. Nja het is een effectje.

De sterkte van de LED kun je trouwens instellen dacht ik. In drie sterktes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 22:28
Is er al iemand op zoek naar een 4K HDR monitor om de PS4 Pro aan te hangen? Ik lees nog maar weinig hierover en ik ben voornemens om op een 27/28" 4K HDR monitor te gaan gamen. Zit of achter mijn buro nu op mijn FHD 27" monitor te spelen of achter mijn 65" FHD sony tv. De TV zit ik er tever vanaf om 4K echt te kunnen zien, maar achter mijn buro zit ik er prima dichtop om wel te genieten van 4K. Dan meteen ook het HDR aspect mee kunnen nemen is mij wel een 300-400 euro waard. Iemand ook al gekeken naar een goede monitor?

Gaat weer een hoop kosten aankomende maanden:
1. PS VR: 500 euro (voor de bundle; bril + camera + move controllers)
2. PS4 Pro: 250 euro (oude ps4 verkopen voor ~150)
3. 4K HDR monitor 250~300 euro (oude monitor voor 100 verkopen)

weer 1000 euro voor deze hobby, heb ik nog geen eens een nieuwe game :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Jasphur schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:39:
[...]

Veel games doen dat nu ook al. De leukste vind ik de zwaailichten van de politie als je politie achter je aan hebt in GTA V :D
AH ok. GTA heb ik niet. En bij andere spellen is het me nog niet opgevallen. (misschien daarom nu dat subtiele lijntje)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xecuter NL schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:14:
Is er al iemand op zoek naar een 4K HDR monitor om de PS4 Pro aan te hangen? Ik lees nog maar weinig hierover en ik ben voornemens om op een 27/28" 4K HDR monitor te gaan gamen. Zit of achter mijn buro nu op mijn FHD 27" monitor te spelen of achter mijn 65" FHD sony tv. De TV zit ik er tever vanaf om 4K echt te kunnen zien, maar achter mijn buro zit ik er prima dichtop om wel te genieten van 4K. Dan meteen ook het HDR aspect mee kunnen nemen is mij wel een 300-400 euro waard. Iemand ook al gekeken naar een goede monitor?

Je leest er weinig over, omdat vrijwel iedereen zijn console aan een big ass TV heeft hangen. Vraag me ook af in hoeverre 4k gaat opvallen op zo een klein schermpje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-10 12:21
Als je er erg dicht op zit ga je het wel zien op zo'n monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:30:
[...]

Je leest er weinig over, omdat vrijwel iedereen zijn console aan een big ass TV heeft hangen. Vraag me ook af in hoeverre 4k gaat opvallen op zo een klein schermpje.
Nee, je leest er weinig over omdat het vrijwel niet bestaat nog. Acer heeft tijdje geleden 4K monitoren aangekondig met 10-bit. Ze hebben de marketingterm HDR niet genoemd zelfs, maar 10bit zou het aan moeten kunnen mits de helderheid ook hoog genoeg is. Prijskaartje: $1200.

Er zijn simpelweg geen 4K monitoren die ze in de markt zetten met HDR. En als ze er wel zijn, mag je gerust evenveel betalen als een TV als je er een wil van 28"....

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roda_djavulen schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:32:
Als je er erg dicht op zit ga je het wel zien op zo'n monitor.
Ik heb er geen ervaring mee, maar is je DPI op 1920x1080 niet al zo hoog, dat je de pixels nauwelijks kan onderscheiden? HDR zal aan de andere kant wel/ook zichtbaar zijn.

@Hierboven: ik lees anders ook nooit over normale monitoren die men aan een console hangt. Dat bedoel ik. Maar voor die prijs kun je beter een 50 inch beuker halen inderdaad.

[ Voor 19% gewijzigd door bram1984 op 12-09-2016 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:45:
[...]

Ik heb er geen ervaring mee, maar is je DPI op 1920x1080 niet al zo hoog, dat je de pixels nauwelijks kan onderscheiden? HDR zal aan de andere kant wel/ook zichtbaar zijn.
1080p op een monitor van 20-28 inch is écht niet hoog hoor, het is zelfs laag. Ik kan de pixels op een 1080p monitor met gemak tellen, daarom ben ik blij dat mn Macbook Pro 2880x1800 heeft op 15.4". 1080p van 30cm afstand zie je op een monitor kleiner dan 20 inch zelfs, laat staan op de veelgebruikte 24-27.

Op een 47" TV 3 meter er vanaf ja, dan is het anders dan een 24" op 30cm afstand ;).

[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 12-09-2016 16:49 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 14:56
Ook vandaag nog niks leuks tegengekomen!
Mizgala28 schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:08:
[...]

Je weet dat meeste aanbiedingen op maandag ingaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:29
Mizgala28 schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:45:
[...]

Laat het in ieder geval hier weten hoe het afliep, als dat een oplossing zou zijn zou dat erg mooi zijn.
Heb de PS4 een statisch IP adres gegeven, DNS van google gebruikt en MTU aangepast naar 1473, porten in mn router forward.

De ene speedtest haal ik 15mbit, en de volgende 190mbit, dat wisselt elkaar een beetje af. Niet ideaal, en ook niet de oplossing, maar beter dan het eerst was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 21:59
Eerste reactie op uitstel TLG: jammer, maar de vermoedens waren er al wel omdat hij volgens mij ook niet bij TGS aanwezig zou zijn. Dit keer maar anderhalve maand. En liever een meer gepolijste game op release dat dan met bugs.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik las dat hdr op monitoren als nadeel hebben dat de helderheid veelste hoog is voor een scherm waar je met je neus dicht op zit. Misschien dat ze er daarom nog niet zijn.

Meestal komen die dingen er alsnog wel vanzelf en kosten de eerste exemplaren een fortuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 16:49
co2301 schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:05:
[...]

Heb de PS4 een statisch IP adres gegeven, DNS van google gebruikt en MTU aangepast naar 1473, porten in mn router forward.

De ene speedtest haal ik 15mbit, en de volgende 190mbit, dat wisselt elkaar een beetje af. Niet ideaal, en ook niet de oplossing, maar beter dan het eerst was..
Zelf ook maar geprobeerd, hielp helaas niet.

Wel goed dat het jouw deels wel heeft geholpen.
bram1984 schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:21:
[...]

Dat kan, maar ik bedoel dat het verschil in framerate (mits je Rise natuurlijk op 1080p/60fps zet) net zo voelbaar zal zijn als destijds met de eerste game. Rise draait namelijk op de standaard PS4 op 30fps. Alleen dat gaat al een behoorlijk verschil geven.

En ja, een stream is natuurlijk niet te vergelijken met de real deal.

Zie anders het filmpje van NX Gamer eerder in dit topic.
Framerate merk ik meteen op en qua dat zit er overduidelijk verschil tussen bv PS3 en de PC/PS4, ik kan er schijttziek van worden als de framrate onstabiel of te laag is.

Zo zo wat een verassing, TLG is uitgesteld, ik verwacht dat de spel enorm tegenvalt en dat vooral omdat mensen zolang voor moesten wachten en niet zozeer omdat deze slecht is.

*moppelt iets over Duke Nukem*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op maandag 12 september 2016 @ 18:13:
[...]

Zelf ook maar geprobeerd, hielp helaas niet.

Wel goed dat het jouw deels wel heeft geholpen.

[...]

Framerate merk ik meteen op en qua dat zit er overduidelijk verschil tussen bv PS3 en de PC/PS4, ik kan er schijttziek van worden als de framrate onstabiel of te laag is.

Zo zo wat een verassing, TLG is uitgesteld, ik verwacht dat de spel enorm tegenvalt en dat vooral omdat mensen zolang voor moesten wachten en niet zozeer omdat deze slecht is.

*moppelt iets over Duke Nukem*
Want Duke Nukem is de referentie voor alle uitgestelde games? Ik heb wel vertrouwen in deze dev en veel journo's zijn al hands-on geweest en ook behoorlijk positief.

Je weet overigens dat een verassing een ander woord voor een crematie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toen no mans sky werd uitgesteld las je ook veel reacties van deze game ga ik niet meer kopen, hype is er af. Blijkt de game best wel matig te zijn, kopen mensen hem als nog massaal. Zoveel gaat een uitstel niet veranderen, het is alleen niet handig dat straks alle grote japanse games op het zelfde moment uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Nieuwevolger schreef op maandag 12 september 2016 @ 18:57:
Toen no mans sky werd uitgesteld las je ook veel reacties van deze game ga ik niet meer kopen, hype is er af. Blijkt de game best wel matig te zijn, kopen mensen hem als nog massaal. Zoveel gaat een uitstel niet veranderen, het is alleen niet handig dat straks alle grote japanse games op het zelfde moment uitkomen.
De devloper van No Man's Sky krijgt z'n geld wel, maar als ik bij winkels zoals CeX kijk liggen er soms doodleuk 10 of meer 2de hands kopieën, dat zegt ook iets over wat mensen achteraf over de game vonden.

No Man's Sky is an sich geen slechte game, maar de leugens en hype rondom de game hebben veel verpest naar mijn mening.

De kans dat dit ook met TLG gebeurt is vrij groot, alleen in tegenstelling tot NMS zijn er geen leugens en beloftes verspreid, maar de game is jaar op jaar uitgesteld en met de huidige hype rondom die game kan dat alleen nog tegenvallen, niet omdat de game slecht is maar omdat mensen door al dat wachten te veel van gaan verwachten.

[ Voor 17% gewijzigd door Mizgala28 op 12-09-2016 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 23:50

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
bram1984 schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:30:
[...]

Er is een vuistregel die zegt dat als je 2x de hoogte van het scherm neemt dat de maximale afstand is waarbij je verschil tussen HD en 4K ziet, dus bij een scherm van 25cm hoog moet je er niet meer dan 50cm vanaf zitten.:+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

Exirion

Gadgetfetisjist

Jasphur schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:43:
De sterkte van de LED kun je trouwens instellen dacht ik. In drie sterktes.
Helaas is ie nog altijd niet uit te schakelen. Ik kijk er niet naar, ik gebruik 'm niet, en ik erger me aan het feit dat PS4 controllers veel sneller leeg gaan dan PS3 controllers. Nutteloos stroomverbruik en ondanks veelvuldig verzoek maakt Sony die stomme verlichting niet uitschakelbaar.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Exirion schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:18:
[...]

Helaas is ie nog altijd niet uit te schakelen. Ik kijk er niet naar, ik gebruik 'm niet, en ik erger me aan het feit dat PS4 controllers veel sneller leeg gaan dan PS3 controllers. Nutteloos stroomverbruik en ondanks veelvuldig verzoek maakt Sony die stomme verlichting niet uitschakelbaar.
Is ook onzinnig, verbruikt onnodig stroom terwijl het haast niks toevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Mizgala28 schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:06:
[...]

De devloper van No Man's Sky krijgt z'n geld wel, maar als ik bij winkels zoals CeX kijk liggen er soms doodleuk 10 of meer 2de hands kopieën, dat zegt ook iets over wat mensen achteraf over de game vonden.

No Man's Sky is an sich geen slechte game, maar de leugens en hype rondom de game hebben veel verpest naar mijn mening.

De kans dat dit ook met TLG gebeurt is vrij groot, alleen in tegenstelling tot NMS zijn er geen leugens en beloftes verspreid, maar de game is jaar op jaar uitgesteld en met de huidige hype rondom die game kan dat alleen nog tegenvallen, niet omdat de game slecht is maar omdat mensen door al dat wachten te veel van gaan verwachten.
Is het bij deze game juist niet zo dat de verwachtingen bij de meeste mensen naar beneden bij zijn gesteld? Ik denk niet dat er veel mensen zijn die verwachten dat dit beter gaat worden dan Shadow of the Colossus of Ico, juist omdat het al zo vaak is uitgesteld en er zoveel problemen zijn geweest tijdens de ontwikkeling. En daar komt nog eens bij dat de gameplay beelden nou niet bepaald PS4 waardige graphics tonen waardoor je alleen op dat vlak al niet te gek veel verwachtingen moet hebben.

Ikzelf heb zowel Ico als SotC niet gespeeld, dus qua gameplay weet ik niet heel goed wat ik ervan moet verwachten. De graphics die ik gezien heb vond ik oke, maar ook niet meer dan dat. Ik weet nog niet of ik het ga spelen, maar als ik dat wel ga doen dan zullen mijn verwachtingen niet torenhoog zijn (zoals die bij Uncharted 4 bijvoorbeeld wel waren). Het enige wat ik wel verwacht is dat er veel emotie in de game zit, maar dat staat redelijk los van technische problemen en/of graphics (tenzij 1 van die aspecten echt te slecht zou zijn uiteraard).

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

KenVerburg

Race-fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Mizgala28 schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:06:
[...]

Eén of twee jaar uitstellen kan ik begrijpen, maar jaren uitstellen dan is er iets goed misgegaan in de planning en hebben ze wel heel veel werk opnieuw moeten doen omdat alles uit het begin van het traject alweer zwaar verouderd is. Ik vind het opvallend dat Sony het slikt (uitgaande dat zij de boel financieren), net als Gran Turismo... ook een Japanse ontwikkelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tom schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:15:
[...]

Eén of twee jaar uitstellen kan ik begrijpen, maar jaren uitstellen dan is er iets goed misgegaan in de planning en hebben ze wel heel veel werk opnieuw moeten doen omdat alles uit het begin van het traject alweer zwaar verouderd is. Ik vind het opvallend dat Sony het slikt (uitgaande dat zij de boel financieren), net als Gran Turismo... ook een Japanse ontwikkelaar.
The last guardian kwam niet naar de ps3 omdat de gemaakte engine niet werktte op de ps3 (inderdaad niet handig), daarna is de boel stop gezet tot de ps4 kwam en zijn ze verder gegaan voor de ps4. Ik geloof best dat de game draaid om een hele bijzondere band tussen dat joch en die hond/kip. Maar je game kan misschien wel wat verouderd aanvoelen, dan is het hopen dat de rest het kan compenseren.

De reden dan Sony niks doet tegen al dat geuitstel van grab turismo is dat het veruit de best verkopende exclusive is van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
Vandaag de Playstation VR mogen testen, langer dan gepland omdat het rustig was.
wat mij vooral verbaasde was dat sony oude beta units had neergezet, wat dus geen beeld geeft van het uiteindelijke product. ook waren de move controllers niet beschikbaar, deze zijn een absolute must voor sommige demo's die ik gespeeld heb.

Al met al mixed feelings, en verbazing vanwege de beta demo units.
toch gaat hij er op de release komen. net als de ps4 pro.

Ben een beetje sony fan zeg maar :P

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:58
Chaoss schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:15:
[...]

Er is een vuistregel die zegt dat als je 2x de hoogte van het scherm neemt dat de maximale afstand is waarbij je verschil tussen HD en 4K ziet, dus bij een scherm van 25cm hoog moet je er niet meer dan 50cm vanaf zitten.:+
Hdr/10bits panelen voegen wel wat toe natuurlijk, ook op kleinere panelen. En dat zie je vaak op betere 4k tvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Nieuwevolger schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:24:
[...]

De reden dan Sony niks doet tegen al dat geuitstel van grab turismo is dat het veruit de best verkopende exclusive is van Sony.
Dat snap ik, maar Sony is ook gewoon een commercieel bedrijf dat ergens grenzen moet stellen in wat acceptabel is. Misschien dat het er bij Japanners onderling niet zo hard en zakelijk aan toe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
https://blog.eu.playstati...11-watch-the-new-trailer/

The Last Guardian Coming To PS3 Holiday 2011, Watch The New Trailer

Helaas werken de trailers op die pagina niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
niekvandermeer schreef op maandag 12 september 2016 @ 23:45:
[...]

https://blog.eu.playstati...11-watch-the-new-trailer/

The Last Guardian Coming To PS3 Holiday 2011, Watch The New Trailer

Helaas werken de trailers op die pagina niet meer.
Net zoals de game denk. Elke keer komt er een nieuwe console tussendoor tijdens de ontwikkeling. Moet zeggen dat ik zelf ook niet meer op die game zit te wachten. En na het hebben van de ps2, ps3, ps4, psp, psp go (i know :P) en psvita weet ik ook niet of ik nog zal gaan voor een PS5. De exclusive titels worden steeds minder voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vriend kwam vanavond langs met z'n GearVR en Galaxy S7 Edge. Mijn vrouw had nog nooit een VR bril van dichtbij gezien, dus voordat de PS4 VR volgende maand komt een introductie van The Blair Witch (Sisters), Roller Coaster en P*rnhub :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iCkegS6Cz65d380TIHI1sZZ7/full.jpg

De film zette ze al gelijk af omdat ze anders niet kon slapen (), de rest maakte wel indruk. Hoop wel dat de PS4 naast games ook iets meer gaat bieden op video content gebied.

[ Voor 5% gewijzigd door Exorcist op 13-09-2016 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Exorcist schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 00:13:
Vriend kwam vanavond langs met z'n GearVR en Galaxy S7 Edge. Mijn vrouw had nog nooit een VR bril van dichtbij gezien, dus voordat de PS4 VR volgende maand komt een introductie van The Blair Witch (Sisters), Roller Coaster en P*rnhub :P

[afbeelding]

De film zette ze al gelijk af omdat ze anders niet kon slapen (), de rest maakte wel indruk. Hoop wel dat de PS4 naast games ook iets meer gaat bieden op video content gebied.
Hahah 3D P*rnhub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
VR in ieder geval, dus rondkijken zodat je ook netjes de woonkamer kan bezien. Wel echt een andere ervaring. Nadeel dat de bril snel besloeg, maar het was sowieso warm in mijn "hok" en die gast kwam net van buiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Exorcist schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 00:18:
[...]

VR in ieder geval, dus rondkijken zodat je ook netjes de woonkamer kan bezien. Wel echt een andere ervaring. Nadeel dat de bril snel besloeg, maar het was sowieso warm in mijn "hok" en die gast kwam net van buiten :)
Weer een nieuwe reden om te kijken, "ik doe inspiratie op voor de slaapkamer....."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
niekvandermeer schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 00:20:
[...]

Weer een nieuwe reden om te kijken, "ik doe inspiratie op voor de slaapkamer....."
Mwa, dat vind ik dus juist het grootste nadeel van VR. Je kijkt samen sommige zaken (), maar ook met vrienden speel ik het liefst horror(achtige) games. Met een VR bril ben ik voor mezelf aanwezig en dan haak ik af, ondanks dat de ervaring me het meest treft door de bril. Dat vind ik dubbel, dat vind ik zonde van die 400 Euro (ex. camera en games). Met die Sisters preview deinsde ik ook wat kanten op, maar miste ergens het zicht van maten om me heen die hetzelfde ervaren op hetzelfde moment. Ik denk dat het met games dezelfde kant op gaat, maar twijfel om mede daardoor die pre-order te annuleren.

Sowieso zit ik in dubio tussen de VR en de PS4 Pro. Zou dan ook 2x een 4K TV en versterker moeten kopen en dat gaat echt niet gebeuren. Kies dan liever voor de korte "Wii" ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 00:27:
[...]

Mwa, dat vind ik dus juist het grootste nadeel van VR. Je kijkt samen sommige zaken (), maar ook met vrienden speel ik het liefst horror(achtige) games. Met een VR bril ben ik voor mezelf aanwezig en dan haak ik af, ondanks dat de ervaring me het meest treft door de bril. Dat vind ik dubbel, dat vind ik zonde van die 400 Euro (ex. camera en games). Met die Sisters preview deinsde ik ook wat kanten op, maar miste ergens het zicht van maten om me heen die hetzelfde ervaren op hetzelfde moment. Ik denk dat het met games dezelfde kant op gaat, maar twijfel om mede daardoor die pre-order te annuleren.

Sowieso zit ik in dubio tussen de VR en de PS4 Pro. Zou dan ook 2x een 4K TV en versterker moeten kopen en dat gaat echt niet gebeuren. Kies dan liever voor de korte "Wii" ervaring.
En wat als er een horror co-op game komt die je in VR kan spelen :D Kan je elkaar in de game aankijken en samen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Xecuter NL schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:14:

Waar koop jij een 4k HDR monitor voor zo weinig? Wil wel een linkje!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Aenea schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 02:26:
[...]

Waar koop jij een 4k HDR monitor voor zo weinig? Wil wel een linkje!!!
Of je koopt een 49" 4K LG tv voor 599 euro.

Maar of die HDR ondersteund, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neverwinter Tiamat Theme (Gratis):

https://store.playstation...05528_00-NWTHEMETIAMAT000

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/19/EP1965-CUSA05528_00-NWTHEMETIAMAT000/1473726156000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=225&h=225&bg_color=000000&opacity=100

PAC-MAN™ CHAMPIONSHIP EDITION 2 Theme (Gratis):

https://store.playstation...04944_00-ETH0000000000581

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/19/EP0700-CUSA04944_00-ETH0000000000581/1473726163000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Laatst online: 08-10 19:43

TDB

iemand al gehoord hoe laat vandaag 4.00 te downloaden is?

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
_/-\o_ mapjes _/-\o_
Hoe blij kan iemand zijn met iets kleins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDB schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 07:58:
iemand al gehoord hoe laat vandaag 4.00 te downloaden is?
De vorige updates waren tussen 10 en 12 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo2510
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:50
Als mijn ps4 in rustmodus staat vandaag download ie de firmware update automatisch, toch?

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Alleen als je dat aan hebt gevinkt volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 40 minuten voor de tgs persco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
ASNNetworks schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 00:55:
[...]

En wat als er een horror co-op game komt die je in VR kan spelen :D Kan je elkaar in de game aankijken en samen spelen.
Dat is op zich wel een idee, maar dan zit je ook al niet bij elkaar op een maat moet zijn VR meenemen en op de andere PS4 aansluiten. Zit je nog niet in één ruimte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Exirion schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:18:
[...]

Heb er zelf niet zo'n last van. Maar ze zijn inderdaad snel leeg. Daarom werk ik het liefst met twee controllers. En het lampje dient ook als teken dat ie aan is. Bij de nieuwe controller van de Pro zou ik mij kunnen voorstellen dat als ie aan staat het lampje aan de bovenkant brandt en de grote lamp aan de achterkant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Jasphur schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:29:
[...]

Heb er zelf niet zo'n last van. Maar ze zijn inderdaad snel leeg. Daarom werk ik het liefst met twee controllers. En het lampje dient ook als teken dat ie aan is. Bij de nieuwe controller van de Pro zou ik mij kunnen voorstellen dat als ie aan staat het lampje aan de bovenkant brandt en de grote lamp aan de achterkant uit.
Denk dat het gewoon dezelfde verlichting is. En uitschakelen van de led zal denk niet veel accu besparen. Grootste stroomvreter was volgens mij de touchpad zelf.

Maar als je die stekker eruit trekt in je controller werkt heel de controller niet. Dus dat was ook geen optie :P

[ Voor 19% gewijzigd door Paulus07 op 13-09-2016 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 17:18
Mizgala28 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 02:49:
[...]

Of je koopt een 49" 4K LG tv voor 599 euro.

Maar of die HDR ondersteund, geen idee.
Zou ik je sterk afraden als je er ook mee wilt gamen. Inputlag is nog echt wel een ding bij 4K, vooral bij de goedkopere modellen. Tevens is de HDR functionaliteit vaak matig bij goedkopere modellen. Ik weet niet of dit het geval is in bij deze TV, maar je mag van dit bedrag geen top TV verwachten.

Persoonlijk zou ik iedereen aanraden nog een jaar of twee te wachten met een 4K TV. Er is nog steeds geen standaard voor 4K, waardoor de specs behoorlijk wisselen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:30

JSchut

.....

Gister Journey (uit)gespeeld. Wtf is dat joh lol. Echt geen idee wat ik heb zitten spelen. Dacht het wordt vast nog beter, maar dat werd het niet. Waarom wordt dit spel zo gewaardeerd? Sfeer/muziek misschien? Kon mij iig niet bekoren.

Tijdje F1 2016 gespeeld en tot de conclusie gekomen dat het toch niet voor mij is. Game is prima en een stuk beter dan z'n voorganger. Echter heb ik de tijd niet voor de raceweekenden. En 3 rondjes per race vind ik ook niks. Tevens ben ik er ook gewoon niet goed in. Opzoek naar wat anders dan maar :)
offtopic:
Op V&A gezet :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

Exirion

Gadgetfetisjist

JSchut schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:50:
Gister Journey (uit)gespeeld. Wtf is dat joh lol. Echt geen idee wat ik heb zitten spelen. Dacht het wordt vast nog beter, maar dat werd het niet. Waarom wordt dit spel zo gewaardeerd? Sfeer/muziek misschien? Kon mij iig niet bekoren.
Herkenbaar ;)

Exirion in "[PS] Playstation Plus"

En m'n posts daarboven.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Tijdje F1 2016 gespeeld en tot de conclusie gekomen dat het toch niet voor mij is. Game is prima en een stuk beter dan z'n voorganger. Echter heb ik de tijd niet voor de raceweekenden. En 3 rondjes per race vind ik ook niks. Tevens ben ik er ook gewoon niet goed in. Opzoek naar wat anders dan maar :)
offtopic:
Op V&A gezet :)
Ik had hetzelfde met Journey. En als je er iets van vindt wat indruist tegen de gangbare mening is het jouw probleem. Maar mwa, vind het zelf ook overhyped. Het is wel dat je met dat soort spellen al moet beginnen met de juiste instelling. Dus niet het "moeten", goed uitgerust zijn, de tijd nemen, headset op of in ieder geval volume hoog en afzonderen. Ervaring is subjectief maar je kunt zelf je ervaring verbeteren door daar rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:48:
[...]

Zou ik je sterk afraden als je er ook mee wilt gamen. Inputlag is nog echt wel een ding bij 4K, vooral bij de goedkopere modellen. Tevens is de HDR functionaliteit vaak matig bij goedkopere modellen. Ik weet niet of dit het geval is in bij deze TV, maar je mag van dit bedrag geen top TV verwachten.

Persoonlijk zou ik iedereen aanraden nog een jaar of twee te wachten met een 4K TV. Er is nog steeds geen standaard voor 4K, waardoor de specs behoorlijk wisselen.
Ik zou LG sowieso afraden. Echt alleen maar slechte ervaringen mee (TV, mobiele telefoon, Blu-ray speler). Nog nooit wat fatsoenlijks van gekocht.
Het is gewoon de hele game en de emotie die deze oproept. Een verhaal dat verteld wordt zonder cutscenes of tekst. Er zit iets heel zweverigs aan en tegelijkertijd wil je steeds verder om te kijken wat er nu aan het einde is. Het nietig voelen in dat enorme landschap. Dit is iets waar je voor open moet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De For Honor Game Alpha is begonnen. Geen invite gekregen? Schrijf je hier in voor de beta’s!:

http://forhonor.ubisoft.c...nect/#C78zgMLHMz2FDKyq.97

Ik ga me zo inschrijven, wie nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angelo2510 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:08:
Als mijn ps4 in rustmodus staat vandaag download ie de firmware update automatisch, toch?
Dan download ie m morgen om 03:00 ofzo op z'n vroegst. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Wat je daar zegt had ik ook toen ik klaar was:
Ik heb nu te veel het gevoel dat ik een film met een alien in een boerka heb zitten kijken en dat ik aan het einde geen idee heb waar de film over ging.
bram1984 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:03:
[...]
Het is gewoon de hele game en de emotie die deze oproept. Een verhaal dat verteld wordt zonder cutscenes of tekst. Er zit iets heel zweverigs aan en tegelijkertijd wil je steeds verder om te kijken wat er nu aan het einde is. Het nietig voelen in dat enorme landschap. Dit is iets waar je voor open moet staan.
Ik denk dat ik er dan niet voor open sta. Ik snap ook helemaal niks van het verhaal. Enige wat ik er uit haal:
spoiler:
Je bent een lichtje. Je wordt een wezen. Je gaat naar een berg, Je wordt weer een lichtje. En opnieuw.

Wat ik wel kon waarderen was dat je zomaar random mensen tegenkomt. Dat vond ik wel erg leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:05
Vandaag Dead rising hd versies uit volgens mij :P Helaas geen deel 3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Journey is voor mij echt even een lekker meditatie momentje. Prima game en uitdagend als je probeert de trophies te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 15:14

On_E

Housemusic

Pac-man CE 2 is weer een pareltje.
Andere regels dan bij CE DX, maar zeker niet minder leuk. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Wat een hoop vage games in die TGS live stream :P Maar ook nog steeds heel veel PSVita games valt me op. En natuurlijk dat PS-VR.

YouTube: “2016 PlayStation® Press Conference in Japan”(Eng...

Nu death stranding | kojima :)

[ Voor 4% gewijzigd door Paulus07 op 13-09-2016 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:57
Paulus07 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:40:
Wat een hoop vage games in die TGS live stream :P Maar ook nog steeds heel veel PSVita games valt me op. En natuurlijk dat PS-VR.

YouTube: “2016 PlayStation® Press Conference in Japan”(Eng...

Nu death stranding | kojima :)
dankje ik kijk even mee, wel zonder die chat in het scherm haha wat een gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
ppeterr schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:57:
[...]

dankje ik kijk even mee, wel zonder die chat in het scherm haha wat een gedoe
Nu is wel het hele vage PS gedeelte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-10 19:05

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

WTF ben ik naar het kijken, wat is dit voor persco :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog03
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23:04
Ik ga maar weer code kloppen.. dit is .. vreemd hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:57
tikkie raar ! maar wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
goed het was een echte japanse persco :P zeker die vage PS-VR dingen. beetje kijken naar het noorderlicht in VR of watervallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hebben volgens mij nauwelijks iets nieuws laten zien, alleen ninja garden cross over. Voor de rest alleen maar gekke diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Was ook wel geinig om te zien in het begin van die presco. Lieten ze de PS slim zien met een final fantasy sticker erop (luna edition). Die chat ging helemaal los! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:31
Iemand enig idee hoe laat 4.0 te downloaden is?

Edit: al beschikbaar!

[ Voor 21% gewijzigd door colorsone op 13-09-2016 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 00:20
colorsone schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:51:
Iemand enig idee hoe laat 4.0 te downloaden is?
4.0 is nu live, 310 MB (dus zo binnen).

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Viel me wel erg tegen dat er niks over de pro werd gesproken. Zo kreeg de ps4 slim nog een special edition van ff15 terwijl de pro dan al uit is. Net als of die Japaners toch geen reet geven om de pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Hoe vet zou FFXV zijn op 1080/60! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:42
Wat ik me trouwens nog afvraag. Ik heb met vrienden hier al een discussie over gehad. Sony zei in hun persconferentie "Alle Playstation 4's krijgen de HDR update". En theoretisch gezien hebben ze ook wel gelijk, aangezien alle Playstation 4 de 4.0 update krijgen.

Maar naar mijn idee kan niemand (ook die met een 4K HDR tv) de HDR optie met de huidige PS4's niet gebruiken. De huidige PS4 heeft HDMI 1.4, en met HDMI 1.4 kan je naar mijn idee geen HDR weergeven.

Je moet dus al een PS4 Slim of een PS4 Pro met HDMI 2.0 hebben om HDR te kunnen weergeven. Dit werd wel redelijk als een "bombshell" gebracht, maar volgensmij is het voor de huidige generatie PS4's vrij waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-10 17:55
1e indruk: alles ziet er echt stukken beter uit! En: folders :D

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:49
Voor de liefhebbers: Met een nieuwe account en code 'welkom' is FIFA 17 voor € 44,44 inclusief verzenden te koop bij Wehkamp vandaag.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Kon je nu met de 4.0 update ook eigen wallpapers instellen (zoals destijds op de ps3)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Paulus07 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:36:
Kon je nu met de 4.0 update ook eigen wallpapers instellen (zoals destijds op de ps3)?
Ik meende dat je een achtergrond op eigen profiel pagina kon instellen, maar niet als wallpaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Zijn er mensen die verschillen merken tussen de Beta 4.00 en de nu net gelanceerde versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:16
Iemand op Gaf
ive enabled HDR automatic setting and the colors seem to pop more on my Sony non HDR tv. lovely
Zou het überhaupt verschil maken of denkt hij nu verschil te zien omdat hij het aangezet heeft. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Rivanov schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:41:
Iemand op Gaf

[...]

Zou het überhaupt verschil maken of denkt hij nu verschil te zien omdat hij het aangezet heeft. :+
Misschien is dit weer zo'n 'Sony only' truukje hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:16
Gelukkig heb ik een 55" Sony TV . :+

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 13-09-2016 11:45 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 08-10 17:18
Senaxx schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:12:
Wat ik me trouwens nog afvraag. Ik heb met vrienden hier al een discussie over gehad. Sony zei in hun persconferentie "Alle Playstation 4's krijgen de HDR update". En theoretisch gezien hebben ze ook wel gelijk, aangezien alle Playstation 4 de 4.0 update krijgen.

Maar naar mijn idee kan niemand (ook die met een 4K HDR tv) de HDR optie met de huidige PS4's niet gebruiken. De huidige PS4 heeft HDMI 1.4, en met HDMI 1.4 kan je naar mijn idee geen HDR weergeven.

Je moet dus al een PS4 Slim of een PS4 Pro met HDMI 2.0 hebben om HDR te kunnen weergeven. Dit werd wel redelijk als een "bombshell" gebracht, maar volgensmij is het voor de huidige generatie PS4's vrij waardeloos.
Dat klopt als een bus. Zonder HDMI 2.0 ga je geen gebruik kunnen maken van HDR. Ik ga er dan ook vanuit dat zowel de PS4 Slim als de Pro HDMI 2.0 ondersteunen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Senaxx schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:12:

steefje schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:47:
[...]

Dat klopt als een bus. Zonder HDMI 2.0 ga je geen gebruik kunnen maken van HDR. Ik ga er dan ook vanuit dat zowel de PS4 Slim als de Pro HDMI 2.0 ondersteunen.
Niet helemaal waar volgens mij. HDR heeft alleen 2.0 nodig als je 4k met HDR wilt. Anders red je het qua bandbreedte niet. In theorie kan HDR ook op 1080 en dan heb je dacht ik genoeg aan HDMI 1.4. Al zijn er volgens mij (bijna) geen 1080 tv's met HDR.

Zou het dan dus niet gewoon moeten werken als je de PS4 aansluit op een 4k tv met HDR ondersteuning? Je stuurt maar 1080 door met HDR en dat kan prima door de HDMI 1.4 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
JSchut schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:53:
[...]

[...]

Niet helemaal waar volgens mij. HDR heeft alleen 2.0 nodig als je 4k met HDR wilt. Anders red je het qua bandbreedte niet. In theorie kan HDR ook op 1080 en dan heb je dacht ik genoeg aan HDMI 1.4. Al zijn er volgens mij (bijna) geen 1080 tv's met HDR.

Zou het dan dus niet gewoon moeten werken als je de PS4 aansluit op een 4k tv met HDR ondersteuning? Je stuurt maar 1080 door met HDR en dat kan prima door de HDMI 1.4 volgens mij.
Ze geven denk ik niet zomaar aan voor alle PS4 consoles inclusief de launch versie..

PSN id: PENo1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:58

The_Worst

Unox

Toch, ondanks mijn enorme backlog, maar toegegeven aan een nieuwe remaster: Bioshock. Vroeger alleen deel 1 gespeeld op de pc en de sfeer die ze toen hebben neergezet was fantastisch. Ik ben blij dat ik dit nu weer kan ervaren op de PS4. Hopelijk heb ik genoeg aan de 5 weken tot aan BF1. 8)

Meteen ook maar de nieuwe firmware geïnstalleerd: ziet er goed uit. Alles is wat strakker en moderner. Het standaard thema, de blauwe variant, lijkt wat feller dan voorheen en dus heb deze maar vervangen door het nieuwe thema, particle.

[ Voor 29% gewijzigd door The_Worst op 13-09-2016 12:04 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
JSchut schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:53:
[...]

[...]

Hm... je kan nog wel eens gelijk hebben. Dus je moet een 4k TV met HDR hebben. Maar de PS4 doet dan een 1080p signaal met HDR. Dat zou nog wel over HDMI 1.4 moeten kunnen ja. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Rivanov schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:41:
Iemand op Gaf

[...]

Mischien dat het contrast een tikkie hoger ligt o.i.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
bram1984 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:03:
[...]

Ik zou LG sowieso afraden. Echt alleen maar slechte ervaringen mee (TV, mobiele telefoon, Blu-ray speler). Nog nooit wat fatsoenlijks van gekocht.
Ik heb juist hele goede ervaringen met LG en veel ellende met Samsung gehad, op de magnetron na dan.
steefje schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:48:
[...]

Is ook een prijs in de aanbieding, normaal is het €799.

Daarnaast hebben wij het hier over een console en niet PC, als ik de PC op de TV aansluit merk ik de inputlag meteen terwijl als de PS4 op de computerscherm wordt aangesloten ik geen verschil merk, geldt trouwens voor meer consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mizgala28 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:26:
Ik heb juist hele goede ervaringen met LG en veel ellende met Samsung gehad.
Ik speel al ongeveer 10 jaar probleemloos op verschillende LG tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 23:50

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik heb een (semi-)HDR tv (Sony, uiteraard :P, w85c), ben benieuwd vanavond snel de 4.0 HDR update installeren. Met Netflix en HDR series zie ik wel een redelijk duidelijk verschil.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 13-09-2016 12:30 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:28:
[...]

Ik speel al ongeveer 10 jaar probleemloos op verschillende LG tv's.
Ik heb met mijn vorige LG tv wel een probleem met het scherm gehad na het aflopen van de garantieperiode, LG bood mij gratis reparatie aan, maar dat heeft toentertijd ook het probleem niet verholpen. Ik mocht daarna voor het volledige aankoopbedrag een nieuwe tv uitzoeken (bij de mediamarkt, waar ik de tv had aangeschaft, hoefde geen LG te zijn), uit loyaliteit weer voor een LG gekozen. Tot op de dag van vandaag geen problemen mee gehad, zeer tevreden dus over LG.

PSN: LinQ-NL

Pagina: 1 ... 20 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.