Wacht nog even af wat het voordeel gaat zijn voor degene die geen 4K TV hebben, ik heb zelf gewoon een full HD tv en zover ik weet zit er geen HDR support op (is een Samsung UE32D5000) dus dan heb ik ook niks aan games die met HDR uitkomen lijkt mij?
Ben ook (nog) niet van plan een 4K TV te kopen en vraag me af welke games die ik ga halen er een groot voordeel mee doen.
Daarnaast, is er uberhaupt ÉÉN voordeel van de PS4 Pro tov de PS4 als het gaat om online gaming?
Bv, ik ben van plan Infinite Warfare/Modern Warfare Remastered te kopen. Nu zag ik dat die in het lijstje staat van games die mooier worden, maar dat is alleen in de singleplayer lijkt mij? Online zal wel zelfde detail met zelfde (locked) FPS zijn?
Edit: in https://blog.eu.playstati...ps4-pro-the-ultimate-faq/ nog dit gevonden.
Zou het antwoord op mijn laatste vraag dan inderdaad 'ja zelfde detail en zelfde FPS in online gaming' zijn?
Ben ook (nog) niet van plan een 4K TV te kopen en vraag me af welke games die ik ga halen er een groot voordeel mee doen.
Daarnaast, is er uberhaupt ÉÉN voordeel van de PS4 Pro tov de PS4 als het gaat om online gaming?
Bv, ik ben van plan Infinite Warfare/Modern Warfare Remastered te kopen. Nu zag ik dat die in het lijstje staat van games die mooier worden, maar dat is alleen in de singleplayer lijkt mij? Online zal wel zelfde detail met zelfde (locked) FPS zijn?
Edit: in https://blog.eu.playstati...ps4-pro-the-ultimate-faq/ nog dit gevonden.
Zou het antwoord op mijn laatste vraag dan inderdaad 'ja zelfde detail en zelfde FPS in online gaming' zijn?
Q: Will PS4 Pro owners have a performance advantage in online games when competing against standard PS4 players?
Generally, no. Playtesting and balancing is up to each game developer, and while it’s true that PS4 Pro’s more powerful hardware can drive smoother or more stable frame rates in supported titles, developers have many tools and processes they can use to prevent imbalances.
[ Voor 30% gewijzigd door Jamesl op 08-09-2016 18:36 ]