eL_Jay schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:23:
[...]
Lol, Nederland is groter dan je woonwijk. Genoeg Koerdisch/Turks protest tegen erdogan.
Vraag me af waarom dat de gemiddelde Turk zich zo barbaars gedraagd, hier in Nederland, maar ook zeker in Turkije m.b.t. voetvolk soldadaten
Waarom vraag jij je dat af? Ik probeer al jarenlang dat volk niet over 1 kam te scheren, maar om alles te vergeven omdat er ook een aantal goede Turken hier wonen wordt natuurlijk ook steeds moeilijker.
Veel Turken zijn hier gekomen vanwege de uitkering en goede sociale zekeringen, daarnaast heb je het oudere volk (indien ze Nederlands kunnen spreken / lezen ) die nog willen werken (uiteraard ook jongeren, ik heb ook een Turkse stagiaire). Maar je hebt ook grote groepen die dit zien als een vakantieland, zoiets als 50 Nederlandse jongeren in Loret da Mar dat is ook vragen om problemen en gezeik.
Nederlanders hebben ook veelal standaard herrie in uitgaansgebieden, en al helemaal in het vakantieland waar ze zitten.
Hun (de bad guys) vinden dat ze hun gang mogen gaan, je mag er niks van zeggen want dan discrimineer je ze wat kan resulteren in een ziekenhuis bed of erger.
Een journalist die filmt wat deze bad guys doet is natuurlijk helemaal fout wat resulteert in: journalisten in elkaar slaan.
Wederom jammer voor de paar goeie die rondlopen, maar het duurt natuurlijk niet lang meer voordat hier de hel uitbreekt.
Hoe denk je dat dit is voor de oudere mensen? De mensen die dit land weer opgebouwd hebben nadat het ten gronde is gericht tijdens WW1 en WW2? Die gaan kapot door deze situatie, mijn oma is gewoon bang sinds er veel asielzoekers bij haar in de buurt wonen en ze letterlijk foto's door de voorraam naar binnen maken.. Om reden: willen fam laten zien hoe jullie wonen.
Zoals sommige Turken vinden dat Nederland net zo goed Turkije is zorgt voor nog meer ellende, want Nederland moet DIRECT actie ondernemen tegen de situatie in Turkije. Zeer zorgwekkend maar wat kan je ertegen doen?
Paspoort afpakken, tsja dat gaat niet zolang niet iemand als Geert Wilders aan de top staat en die rechten heeft. Tegelijk brengt Geert ook veel fouten zaken mee ondanks dat hij van deze bad guys het paspoort wilt afpakken houd het Nederlandse volk hem tegen..
Goed of slecht laat ik dan even in het midden.
[
Voor 8% gewijzigd door
LopendeVogel op 16-07-2016 11:32
]