Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 167 ... 193 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjoske78
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:54
Thalaron schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 15:14:
Hier inmiddels binnen. Alleen 2x Meesterstuk 2017 is niet BA :)
Die is dan alleen bottle aged ;-)

Maakt de deal er neit minder om wat mij betreft, ik ga eens een partner in crime zoeken om deze box te bestellen.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Zijn hier mensen die een hertog Jan proeftuin- of grand prestige pakket/abonnement hebben? Ik twijfel een beetje of het qua prijs/kwaliteit de moeite is, zeker voor de grand prestige. Ik vind het idee van een bierkelder wel grappig, maar als er voor hetzelfde geld/dezelfde moeite even goede of betere bieren te drinken zijn gaat het zijn doel een beetje voorbij…

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lennnn
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:50
Ugchel schreef op maandag 15 april 2024 @ 18:51:
Zijn hier mensen die een hertog Jan proeftuin- of grand prestige pakket/abonnement hebben? Ik twijfel een beetje of het qua prijs/kwaliteit de moeite is, zeker voor de grand prestige. Ik vind het idee van een bierkelder wel grappig, maar als er voor hetzelfde geld/dezelfde moeite even goede of betere bieren te drinken zijn gaat het zijn doel een beetje voorbij…
Je betaalt bij HJ (veel) teveel voor wat je krijgt. Als je voor minder geld betere bieren wil, check eerder genoemde berichten over Jopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:56
Naar mijn mening is het absoluut de moeite niet waard. Of je moet veel te veel geld over hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-05 16:04

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Volgens mij kun je i.p.v. het GP abonnement beter de aanbiedingen van je Slijter / Supermarkt in de gaten houden en op gunstige momenten aankopen om zo je eigen keldertje aan te leggen.

De proeftuin vond ik zelf een geinig idee, maar de bieren die er tot dusver uit voort gekomen zijn en ik heb kunnen proeven (ca. 6), waren over het algemeen mijns inziens te veilig en tegen een te hoge prijs. Je hebt er ook automatisch 3 van, dus als het niet helemaal je ding is heb je nog 2 flessen te gaan of weg te geven.

Het landschap is voor mij te mooi en breed om je budget stuk te slaan op de Proeftuin.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ugchel
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Dank, dan ga ik inderdaad de slijterij maar gewoon in de gaten houden voor wat leuke aanbiedingen en probeer ik eens zo'n Jopen-pakket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Ugchel schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 11:35:
Dank, dan ga ik inderdaad de slijterij maar gewoon in de gaten houden voor wat leuke aanbiedingen en probeer ik eens zo'n Jopen-pakket :)
Mijn advies is ook zeker om op bijv. Untappd, YouTube, hier, of een van de Socials eens rond te kijken naar mensen die favoriete bieren van jou een soortgelijke beoordeling geven. Op die manier ontdek je nog eens nieuwe brouwerijen of bierstijlen die jou wellicht weten ook kunnen bekoren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:55
Hier ook een jaartje de Proeftuin geprobeerd, gelukkig kunnen delen met twee vrienden zodat we allemaal 1 fles hadden maar ik heb dit jaar opgezegd. Het zijn gewoon niet heel boeiende bieren terwijl ze wel aan de prijs zijn. Heb ook nog een Moersleutel Guild lidmaatschap plus haal af en toe nog wel eens wat bij een lokale zaak (of De Caigny..) dus om bier zit ik ook niet echt verlegen. Mijn advies: lekker overslaan die Proeftuin. Ieder jaar een paar flessen HJ GP in de kelder leggen is dan wel weer een prima idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dinjesk
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 06:39
Ugchel schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 11:35:
Vooral voor de grand prestige zou ik de Nettorama in de gaten houden. Deze heeft vaak 2 voor 8 euro. 75cl flessen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Arator
  • Laatst online: 09:20
Voor de liefhebbers van trappist, de paterkes houden een markt.
De Abdij van OLV van Koningshoeven in het Nederlandse Berkel-Enschot, vlakbij Tilburg, opent begin juni haar deuren voor de allereerste trappistenmarkt ooit.
Van vrijdag 7 tot en met zondag 9 juni kunnen bezoekers zich volledig onderdompelen in de ambachtelijke producten die de trappisten maken. Hoewel trappisten bekend zijn van de speciaalbieren als Westvleteren of Orval, is het scala aan producten dat zij maken veel breder; denk aan kaas, chocolade, maar ook zeep en brood. Tijdens dit evenement, voor het hele gezin, kun je het allemaal proeven.

In de binnentuin van de abdij in Berkel-Enschot, drie kwartier van Malle, dichtbij de Efteling, kun je naast het degusteren van de bieren deelnemen aan workshops voor bier- en foodpairing, artisanale producten kopen van de trappisten en een rondleiding door de brouwerij krijgen.

De volgende trappistenabdijen nemen deel: Westmalle (Westmalle, België), Nazareth (Brecht, België), Westvleteren (Westvleteren, België), Zundert (Zundert, Nederland), Echt (Echt, Nederland), Klaarland (Bocholt, België), Mont des Cats (Godewaersvelde, Frankrijk), Mount Saint Bernard (Coalville, Verenigd Koninkrijk), Naší Paní (Krecovice, Tsjechië), Orval (Villers-devant-Orval, België), Rochefort (Rochefort, België), Scourmont (Chimay, België), Tilburg (Berkel-Enschot, Nederland).
https://www.trappistenmarkt.be/
https://m.gva.be/cnt/dmf20240415_95858652

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:38

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Grappig met een Belgische bron, ik zou zelf nooit op een locatie-aanduiding als 'drie kwartier van Melle' gekomen zijn ;)

Leuke tip. Ik zie dat het 9,50 kost en je ook een ticket voor alle drie de dagen kan kopen, dus voelt meer als een bier(plus)festival dan een markt maar dat maakt het niet minder leuk :) Bedankt!

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tdv98
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 08-05 13:57
Op booking.com is er in de buurt niet meer echt een slaapplek te vinden. Dat wordt 200 km terug naar huis rijden om 9 uur.

[ Voor 25% gewijzigd door Tdv98 op 17-04-2024 09:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arator
Hertog schreef op woensdag 17 april 2024 @ 09:13:
[...]
Grappig met een Belgische bron, ik zou zelf nooit op een locatie-aanduiding als 'drie kwartier van Melle' gekomen zijn ;)
Op 3 kwartier van Malle! Melle bestaat ook, ligt vlak bij Gent, dus reken er dan nog maar een uur bij.

Op zich vind ik de locatie-aanduiding vanaf Malle niet zo raar. Daar staat de abdij van Westmalle (er is dus ook een Oostmalle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:37

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik had die Jopen box die hier voorbij kwam ook besteld maar ze hebben de inhoud veranderd. Op de site ondertussen ook maar in de bevestiging die ik had nog niet.

Nu zitten er niet meer overal twee van in, maar sommige drie. Irritant want had het samen met iemand besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubbeldooier
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09:13
Ik ben tegen hetzelfde aangelopen. Idd 4 x 3 (van alle 4 dus 1 te veel) en 2 x 2 niet (De Bake my Day varianten). Box ook met z'n 2en besteld en dit is wat onhandig. Ze gemaild en gevraagd wat ze kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carepolice
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:23
Net zo, erg vervelend zo, ik heb ook gemaild, hoop dat ze reageren..

“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hier ook helaas, de inhoud wijkt inderdaad af. Mail gestuurd, we gaan het zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:04

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Denk dat het een gevalletje op=op was.. ze gaan echt niet ineens allemaal bieren nasturen.. maar wie weet :)

Heb hem ook samen met een vriend besteld, en die was (nog) wel 2 om 2 gelukkig :)

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ugchel
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

AngelDust schreef op donderdag 18 april 2024 @ 08:50:
Denk dat het een gevalletje op=op was.. ze gaan echt niet ineens allemaal bieren nasturen.. maar wie weet :)

Heb hem ook samen met een vriend besteld, en die was (nog) wel 2 om 2 gelukkig :)
Ik heb de box - op aanraden hier :+ - ook besteld maar hij is nog niet geleverd (zou gisteren komen, maar PostNL heeft het niet gered). Ik hoop toch dat de bieren erin zitten die geadverteerd werden, want het is voor mij vooral om meerdere bieren te kunnen proeven...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
AngelDust schreef op donderdag 18 april 2024 @ 08:50:

Ongetwijfeld, maar het had ze wel gesierd als ze dat vooraf zouden communiceren. Nu mis ik een aantal bieren, en ik wil juist die box om de diversiteit, niet om 3x dezelfde te hebben.

We gaan zien hoe ze hierop reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Dat de inhoud wat anders is kan ik nog wel inkomen, de voorraad zal niet onbeperkt zijn. Maar dat ze dan de samenstelling veranderen en er een viertal 3 x in te doen is gewoon wat onhandig.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dubbeldooier
Ja geen halszaak, maar zou ze gesierd hebben om hier vooraf even over te communiceren op zijn minst. Gevalletje voorraad is op, accepteer je dat we in plaats daarvan 'x'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ugchel
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Ugchel schreef op donderdag 18 april 2024 @ 08:57:
[...]

Ik heb de box - op aanraden hier :+ - ook besteld maar hij is nog niet geleverd (zou gisteren komen, maar PostNL heeft het niet gered). Ik hoop toch dat de bieren erin zitten die geadverteerd werden, want het is voor mij vooral om meerdere bieren te kunnen proeven...
Hm…toch niet…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IEyBEyuxNCNR_9rQaGTgZm1YOlo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3imzS4j8rp65KVE45fRGyoZz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
Balen zeg. Maar komt ongetwijfeld wel goed. Misschien voor de zekerheid even mailen naar Jopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwr_
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10:55
Ik ga zaterdag voor het eerst naar de Caigny. Zijn er nog tips? Zit er bijvoorbeeld nog verschil in prijs qua merken, of is het over de gehele linie goedkoper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lennnn
rwr_ schreef op donderdag 18 april 2024 @ 20:34:
Ik ga zaterdag voor het eerst naar de Caigny. Zijn er nog tips? Zit er bijvoorbeeld nog verschil in prijs qua merken, of is het over de gehele linie goedkoper?
Al het bier is goedkoop. Maar sommige Belgische bieren zijn echt belachelijk goedkoop. Struisse scheelt bijvoorbeeld echt heel veel met Nederland. Maar op elk goed buitenlands blik bespaar je zo enkele euro's.

Tijd geleden dat ik er ben geweest trouwens. Jammer wel, altijd een leuk uitje met vrienden. Tanken, bier halen, broodje halen bij dat goede lunchtentje en weer terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Bij bijvoorbeeld neipa altijd even naar de datums kijken, soms staat er wat oude voorraad (tenzij je daarvan houdt).

En neem de tijd. Er is veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Nu online
Lennnn schreef op donderdag 18 april 2024 @ 20:42:
[...]

Al het bier is goedkoop. Maar sommige Belgische bieren zijn echt belachelijk goedkoop. Struisse scheelt bijvoorbeeld echt heel veel met Nederland. Maar op elk goed buitenlands blik bespaar je zo enkele euro's.

Tijd geleden dat ik er ben geweest trouwens. Jammer wel, altijd een leuk uitje met vrienden. Tanken, bier halen, broodje halen bij dat goede lunchtentje en weer terug.
'Dat goede lunchtentje'?
Nou ben ik al tig keer naar de Caigny geweest, en ik ga misschien zaterdag of zondag ook weer, maar een lunchtentje in de buurt ken ik niet. Aanrader dus? Hoe heet het?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lennnn
Jorizzz schreef op donderdag 18 april 2024 @ 22:16:
[...]

'Dat goede lunchtentje'?
Nou ben ik al tig keer naar de Caigny geweest, en ik ga misschien zaterdag of zondag ook weer, maar een lunchtentje in de buurt ken ik niet. Aanrader dus? Hoe heet het?
Kleine Nelen.

Het is echt klein en simpel, maar ze maken heerlijke broodjes. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Nu online
Lennnn schreef op donderdag 18 april 2024 @ 22:51:
[...]

Kleine Nelen.

Het is echt klein en simpel, maar ze maken heerlijke broodjes. :)
Top, ga ik eens uitproberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:04
Dit is volgens mij een webshop van De Caigny. Heb er in juli 2023 besteld:
https://www.craftbeers.shop/

De prijzen zijn er wellicht wat hoger dan in de winkel, maar geeft wel een beetje en idee van het assortiment. Dan is het nog de klus om ze in de winkel op te sporen, dat lukte mij niet bij alles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo001
Frontaal BA collab met Folkingebrew en Bravoure is nu te bestellen:
https://frontaalbrewingco.../great-minds-b-a-frontaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

ivo001 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 12:01:
Ik wacht wel even tot ze in de aanbieding komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

ivo001 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 12:01:
Setje besteld inderdaad :)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:06

Shrien

frequent snoozer

Beekforel schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 12:32:
[...]

Ik wacht wel even tot ze in de aanbieding komen. :P
Bijna 17 euro de fles wordt mij ook iets te gek. Is deze collab zo intens geweldig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo001
Shrien schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 14:34:
[...]

Bijna 17 euro de fles wordt mij ook iets te gek. Is deze collab zo intens geweldig?
Normaal geef ik het er ook niet aan uit, het zijn dezelfde prijzens als een Lervig Rackhouse normaal kost.

Maar Bravoure is wel een vrij exclusieve brouwerij die erg goede bieren maakt, en die zijn alleen te krijgen door een ticket te kopen bij een release en dan op te halen bij de brouwerij.

En de basis van dit bier vond ik al erg geslaagd, destijds een 4.50 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-05 20:07
Elke brouwerij heeft zijn eigen pakket staat op de site. Maar qua inhoud neem ik aan dat in elk pakket de 3 verschillende bieren zit.

Of lees ik het verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Conundrum51 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 15:40:
Elke brouwerij heeft zijn eigen pakket staat op de site. Maar qua inhoud neem ik aan dat in elk pakket de 3 verschillende bieren zit.

Of lees ik het verkeerd?
Ik denk dat dat vooral gaat om hoeveelheden / ophaalopties (Verzending VS Breda VS Groningen), alle 3 linken ze in hun Instagram Stories naar de Webshop van Frontaal in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
ivo001 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 14:45:
[...]

Normaal geef ik het er ook niet aan uit, het zijn dezelfde prijzens als een Lervig Rackhouse normaal kost.

Maar Bravoure is wel een vrij exclusieve brouwerij die erg goede bieren maakt, en die zijn alleen te krijgen door een ticket te kopen bij een release en dan op te halen bij de brouwerij.

En de basis van dit bier vond ik al erg geslaagd, destijds een 4.50 gegeven.
Exclusiviteit geef ik weinig om. Afgaande op wat ik zie/lees had ik er best 30 euro voor gegeven, geen 56,50 (gratis verzenden vanaf 50 euro en dan 49,95 voor het setje vragen...).

Ben wel benieuwd wat jullie er van vinden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Nu online
Lennnn schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 16:19:
[...]
Veel te duur ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wren
Lennnn schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 16:19:
[...]

Exclusiviteit geef ik weinig om. Afgaande op wat ik zie/lees had ik er best 30 euro voor gegeven, geen 56,50 (gratis verzenden vanaf 50 euro en dan 49,95 voor het setje vragen...).

Veel te duur ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edenaar1
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 06:56
Zonde, lijkt me een leuke set. Maar 50 euro voor drie flesjes en niet eens verzending erbij is mij wat te gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carepolice
@Beekforel @Dubbeldooier @mrwolf ,
Hebben jullie al reactie van Jopen gehad? Anders bel ik er vandaag of morgen namelijk ff achteraan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dubbeldooier
Net reactie, ze gaan de 4 ontbrekende bieren na sturen. Heel sjiek opgelost dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Dubbeldooier schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:47:
Net reactie, ze gaan de 4 ontbrekende bieren na sturen. Heel sjiek opgelost dus.
Ik had graag die Bake my day bieren gehad. Maar dit is ook zeker een keurige oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldooier
Ze gaan die Bake My Day's (in mijn geval) ook gewoon opsturen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Dat is raar...

Ik krijg dit voorstel:

Bedankt voor je mail en aankoop.
Wegens overweldigend succes is helaas jouw box niet helemaal naar wens geleverd. Graag willen we je tegemoet komen om je favoriet uit de box aan ons door te geven dan sturen we daarvan nog 2 flesjes naar jou op

Dus jullie krijgen er 4,en ik 2? 🤔

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Haha complete willekeur dus? 8)7

Ik krijg deze nog nagestuurd:
Zwarte Ziel 2023
Annie Are You Oak Aged - Heaven Hill
Annie Are You Oak Aged - Jim Beam
Annie Are You Oak Aged - Jamaican Rum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
hahaha, dat is echt raar! Dan vind ik twee wel een mager aanbod, ik ga ze nog even mailen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carepolice
Beekforel schreef op maandag 22 april 2024 @ 16:12:
Haha complete willekeur dus? 8)7

Ik krijg deze nog nagestuurd:
Zwarte Ziel 2023
Annie Are You Oak Aged - Heaven Hill
Annie Are You Oak Aged - Jim Beam
Annie Are You Oak Aged - Jamaican Rum
Heb deze reactie ook gekregen, wat mij betreft prima opgelost!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubbeldooier
Dit heb ik ontvangen:

'Bedankt voor je aankoop en mail.
Wegens overweldigend succes van de box is dit inderdaad niet helemaal goed gegaan. We zullen je de 4 flesjes van Bake My Day alsnog toesturen.'

Inmiddels ook al een verzendbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ugchel
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

carepolice schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:27:
@Beekforel @Dubbeldooier @mrwolf ,
Hebben jullie al reactie van Jopen gehad? Anders bel ik er vandaag of morgen namelijk ff achteraan.
Ik heb nog geen reactie gehad op mijn retour gestuurde pakket door PostNL, en ik kan alleen een mailadres vinden en geen nummer. Zie ik dat ergens over het hoofd?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Over BA boxen gesproken; Bronckhorster heeft ook een aardige aanbieding. 12 BA flessen voor €75 incl. verzending. €65 als je het op komt halen. Ik merk alleen dat als je iets anders toevoegt aan je mandje er wel weer 7,95 verzendkosten bijkomen. }:|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
mrwolf schreef op maandag 22 april 2024 @ 16:06:
Dat is raar...

Ik krijg dit voorstel:

Bedankt voor je mail en aankoop.
Wegens overweldigend succes is helaas jouw box niet helemaal naar wens geleverd. Graag willen we je tegemoet komen om je favoriet uit de box aan ons door te geven dan sturen we daarvan nog 2 flesjes naar jou op

Dus jullie krijgen er 4,en ik 2? 🤔
Netjes opgelost, al is het wel heel toevallig:
Ik heb nog van elke Bake my Day twee stuks gevonden. Die zal ik naar je toesturen. Die zou je nog willen drinken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
Is dit nieuw? Er stond bij the Guild altijd dat er tussen de 12 en 16 bieren per box in zitten, nu staat er een hard aantal van 13.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7VT_EpPw5THNbwNYnk12Fabn5HA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/388occComBtnYShDpgZ90IkT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:49

TMV

Where did that damn icon go?!?

Wren schreef op woensdag 24 april 2024 @ 20:51:
Is dit nieuw? Er stond bij the Guild altijd dat er tussen de 12 en 16 bieren per box in zitten, nu staat er een hard aantal van 13.[Afbeelding]
Verder naar onder staat:

WHAT YOU’LL GET

A box with an average of 13 of our latest beers, sometimes collabs and guest beers

12-16 is een gemiddelde van 14, dus misschien dat ze er gemiddeld iets minder bier in gaan stoppen?

[ Voor 7% gewijzigd door TMV op 24-04-2024 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
TMV schreef op woensdag 24 april 2024 @ 20:56:
[...]

Verder naar onder staat:

WHAT YOU’LL GET

A box with an average of 13 of our latest beers, sometimes collabs and guest beers
Prima,maar eerder stond overal een range vermeld. Viel me nu op dat er zo'n vast aantal genoemd werd.

En voorheen stond er een gemiddelde van 14 bieren,dus krimpflatie? ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Wren op 24-04-2024 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:49

TMV

Where did that damn icon go?!?

Wren schreef op woensdag 24 april 2024 @ 20:58:
[...]

Prima,maar eerder stond overal een range vermeld. Viel me nu op dat er zo'n vast aantal genoemd werd.

En voorheen stond er een gemiddelde van 14 bieren,dus krimpflatie? ;)
Ja meen ik me ook te herinneren.. We zullen zien wat er dit jaar volgt aan boxen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:06
Wren schreef op woensdag 24 april 2024 @ 20:51:
Is dit nieuw? Er stond bij the Guild altijd dat er tussen de 12 en 16 bieren per box in zitten, nu staat er een hard aantal van 13.[Afbeelding]
Ik kan je vertellen dat de komende box al 13 bieren heeft. Als ik me niet vergis zijn het er voorheen altijd minimaal 14 geweest.

Moet zeggen dat ik het wel erg slecht vind dat dit niet naar de bestaande members is gecommuniceerd.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
Kapitein Merijn schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:54:
[...]

Ik kan je vertellen dat de komende box al 13 bieren heeft. Als ik me niet vergis zijn het er voorheen altijd minimaal 14 geweest.

Moet zeggen dat ik het wel erg slecht vind dat dit niet naar de bestaande members is gecommuniceerd.
Dank voor de info, dus ze verhogen de prijzen niet maar verkleinen de inhoud. Zo wordt het toch een stukje duurder allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
[...]

Oplettend van jullie. Was mij nog niet opgevallen. De nieuwe box komt eraan, even kijken wat er in zit. Als het daadwerkelijk 13 stuks zijn gaat er wel een mail naar hen toe vanuit mij. Spelregels tussentijds aanpassen niet zo netjes, helemaal niet zonder enige communicatie naar je leden/abonnees.

Wat doen jullie wanneer er daadwerkelijk over wordt gegaan naar 13 stuks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brinkiewestland
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:27
Maar 13 bieren zit toch in de range van 12 en 16? Dan klopt het toch nog steeds en zijn de spelregels niet veranderd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Brinkiewestland schreef op woensdag 24 april 2024 @ 23:34:
Maar 13 bieren zit toch in de range van 12 en 16? Dan klopt het toch nog steeds en zijn de spelregels niet veranderd?
Gemiddeld 14 zijn er toch echt meer dan ieder maand 13.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Oh shit.. here we go..

Afbeeldingslocatie: https://nofilmschool.com/media-library/eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJpbWFnZSI6Imh0dHBzOi8vaS5naXBoeS5jb20vcFVlWGNnODBjTzhJOC5naWYiLCJleHBpcmVzX2F0IjoxNzM4ODA0MTA0fQ.yemQchEufJtNaZ7wOz9TnOF5T-D7bjjghh064Tp0GvU/image.gif?=undefined&quality=90

:P

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carepolice
Ik heb hem al binnen, inderdaad 13st

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:38

Hertog

Aut bibat, aut abeat

[...]

Als ik me niet vergis zijn het er voorheen altijd minimaal 14 geweest.
Als dat waar is (en er dus soms boxen waren met meer dan 14 maar nooit met minder dan 14) kunnen ze nog best een paar boxen van 13 sturen en nog steeds aan een gemiddelde van 14 voldoen :P

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrorcr
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:25
Nou dan ga ik mijn hooivork en fakkel ook maar zoeken. En ik ben geeneens lid van de Guild. :+

Zijn er de laatste tijd hier ook nog lekkere bieren gedronken, naast al die teleurstelling en frustratie die ik lees over slecht gevulde bierpakketten? :>

Ik heb zelf bij de Caigny weer wat nieuwe Keesjes meegenomen. De Anniversary #09 was een kwalitatief goede, ietwat waterige stout welke mij goed beviel. Ook de eerste twee Barrel Project van 2024 mee kunnen nemen. Die gaan binnenkort open. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
Hertog schreef op donderdag 25 april 2024 @ 10:43:
[...]

Als dat waar is (en er dus soms boxen waren met meer dan 14 maar nooit met minder dan 14) kunnen ze nog best een paar boxen van 13 sturen en nog steeds aan een gemiddelde van 14 voldoen :P
Dat gemiddelde halen ze altijd wel door de advent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Nitrorcr schreef op donderdag 25 april 2024 @ 10:49:

Zijn er de laatste tijd hier ook nog lekkere bieren gedronken, naast al die teleurstelling en frustratie die ik lees over slecht gevulde bierpakketten? :>

Ik heb zelf bij de Caigny weer wat nieuwe Keesjes meegenomen. De Anniversary #09 was een kwalitatief goede, ietwat waterige stout welke mij goed beviel. Ook de eerste twee Barrel Project van 2024 mee kunnen nemen. Die gaan binnenkort open. Ik ben benieuwd!
Jammer vind ik dat altijd, als een stout waterig smaakt ondanks dat er toch iets van 10% in zit.

Ik had laatst een mooie neipa van Ten Men Brewery: Gravity.
Met best een bescheiden alcoholpercentage toch super veel smaak, heel fruitig en ook een goede wat harsige/bittere nasmaak, zodat je rustig kan blijven drinken en er lang van kan genieten.

Ik kende deze brouwer uit Oekraïne nog niet, maar ze bestaan blijkbaar al een tijdje, in 2022 hebben ze hun brouwerij moeten ontvluchten voor de Russen, nu brouwen ze ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:12
[...]

Wat moeten ze communiceren dan? "Vanaf nu bevatten onze boxen nog steeds tussen de 12 en 16 bieren"? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Edenaar1 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 22:49:
[...]
Als het daadwerkelijk 13 stuks zijn gaat er wel een mail naar hen toe vanuit mij.
Wat overdreven...
Spelregels tussentijds aanpassen niet zo netjes, helemaal niet zonder enige communicatie naar je leden/abonnees.

Wat doen jullie wanneer er daadwerkelijk over wordt gegaan naar 13 stuks?
Niet zeuren, het zijn er nog steeds gewoon tussen de 12 en 16. Lekker van een mug een olifant maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
plofkip schreef op donderdag 25 april 2024 @ 12:04:
[...]

Wat moeten ze communiceren dan? "Vanaf nu bevatten onze boxen nog steeds tussen de 12 en 16 bieren"? :?
Dat er voortaan in iedere box 13 bieren zitten ipv tussen de 12 en 16. Wel zo netjes naar degene die al langer lid zijn.

Gezien de almaar stijgende prijzen van craft heb ik er alle begrip voor maar het was prettig geweest als de wijziging even kenbaar was gemaakt dmv. een nieuwsbrief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo001
Kapitein Merijn schreef op donderdag 25 april 2024 @ 12:42:
[...]

Dat er voortaan in iedere box 13 bieren zitten ipv tussen de 12 en 16. Wel zo netjes naar degene die al langer lid zijn.
13 on average staat er toch op die afbeelding?

Dus dan zullen er soms eens 12 zijn, en soms eens 14 of meer, niet altijd 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
ivo001 schreef op donderdag 25 april 2024 @ 12:49:
[...]

Maar vroeger was het 14 on average. Dus toch eentje on average minder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
ivo001 schreef op donderdag 25 april 2024 @ 12:49:
[...]

Kijk, nu begrijp ik de verwarring.
De vertaling zegt echter iets anders dan de Nederlandse tekst op de website:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wHhTjY67DAZzZFMdRC-5dtYRhi4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XIrhKNdn9wk36hDbt1AMFPG8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plofkip
Kapitein Merijn schreef op donderdag 25 april 2024 @ 12:53:
[...]

Kijk, nu begrijp ik de verwarring.
De vertaling zegt echter iets anders dan de Nederlandse tekst op de website:
[Afbeelding]
Maar 13 is nog steeds tussen de 12 en 16........... 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:01
Volgens de wayback machine stond er in februari nog gemiddeld 14 op de website, dus ze hebben dit wel degelijk naar beneden aangepast. Mij hoor je er verder niet over klagen, met de kwaliteit die ze leveren en de advent kalender die je krijgt is de guild voor het geld voor mij nog altied dik en dubbel waard.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:53
Zolang ze de Adventkalender incl. The Guild houden, en ergens denk ik dat dit er ook mee van doen heeft, is het nog altijd dikke prima. Incl. Advent kom ik uit op 89/6= 14,8 bieren per levering.

((13x5)+24=) 89 bieren / (6x€90=) €540 = €6,07 gemiddeld per bier. Dat is iets meer dan een standaard moersleutel bij de lokale AH maar dan incl. diverse BA bieren. De Indulgence trekt het verschil prima dicht.

Ik baal vooral dat de verdeling in laag en hoog alcoholisch bier steeds meer in balans lijkt te zijn. Niet dat het allemaal 12%+ moet zijn, maar ik vind de Moersleutel gewoon niet heel bijzonder op het lagere alcoholische vlak. Ook betaal ik normaal niet snel veel, en zeker geen €4-5+ voor een IPA. Dus een IPA in de box is voor mij altijd een tegenvaller.

[ Voor 4% gewijzigd door Thalaron op 25-04-2024 18:22 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zjoske78
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:54
Even over de Moersleutel box, ik weet niet waar de 12 tot 16 vandaan komt, maar toen ik me abonneerde was dit 14-16 stuks.
Nu zie ik ineens 13 stuks. Dat vind ik toch wel een wezenlijk verschil. En dat zonder te communiceren. Ze verschuilen zich achter het feit dat de waarde van de box nog steeds 100+ euro is maarja dat is niet zo verwonderlijk met de gestegen prijzen.
Er stond echter altijd die waarde en een aantal vermeld, dus als 1 van de 2 wijzigt ben je toch verplicht als bedrijf om je abonnementhouders te informeren?
De advent is een extraatje (zoals altijd gecommuniceerd wordt) dus die tel ik niet mee, dan kom ik toch op een euro of 7 per blik uit. Vind ik aan de hoge kant, blikken met die prijzen laat ik doorgaans staan bij de slijter of online shop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lennnn
Thalaron schreef op donderdag 25 april 2024 @ 18:20:
Zolang ze de Adventkalender incl. The Guild houden, en ergens denk ik dat dit er ook mee van doen heeft, is het nog altijd dikke prima. Incl. Advent kom ik uit op 89/6= 14,8 bieren per levering.

((13x5)+24=) 89 bieren / (6x€90=) €540 = €6,07 gemiddeld per bier. Dat is iets meer dan een standaard moersleutel bij de lokale AH maar dan incl. diverse BA bieren. De Indulgence trekt het verschil prima dicht.

Ik baal vooral dat de verdeling in laag en hoog alcoholisch bier steeds meer in balans lijkt te zijn. Niet dat het allemaal 12%+ moet zijn, maar ik vind de Moersleutel gewoon niet heel bijzonder op het lagere alcoholische vlak. Ook betaal ik normaal niet snel veel, en zeker geen €4-5+ voor een IPA. Dus een IPA in de box is voor mij altijd een tegenvaller.
Snap ik heel goed. Bij moersleutel ga je voornamelijk voor de stouts, die echt geweldig zijn.

Ik vind de experimentele IPA's zelf wel erg leuk. :)

En wat je zegt, qua geld is het omgerekend nog steeds prima. Ze hadden het alleen wat netter kunnen communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
Zjoske78 schreef op donderdag 25 april 2024 @ 18:30:
Even over de Moersleutel box, ik weet niet waar de 12 tot 16 vandaan komt, maar toen ik me abonneerde was dit 14-16 stuks.
Nu zie ik ineens 13 stuks. Dat vind ik toch wel een wezenlijk verschil. En dat zonder te communiceren. Ze verschuilen zich achter het feit dat de waarde van de box nog steeds 100+ euro is maarja dat is niet zo verwonderlijk met de gestegen prijzen.
Er stond echter altijd die waarde en een aantal vermeld, dus als 1 van de 2 wijzigt ben je toch verplicht als bedrijf om je abonnementhouders te informeren?
De advent is een extraatje (zoals altijd gecommuniceerd wordt) dus die tel ik niet mee, dan kom ik toch op een euro of 7 per blik uit. Vind ik aan de hoge kant, blikken met die prijzen laat ik doorgaans staan bij de slijter of online shop.
Volledig met je eens. Ben al lange tijd lid, van het begin was het pakket 14-16 bieren. Wanneer je dit aanpast om welke reden dan ook moet je dit naar je leden communiceren lijkt mij. Zonder enig bericht informatie aanpassen is vreemd. Advent is extra, dit wordt elk jaar benoemd in aankondiging en naar toe.
Ben benieuwd naar het pakket, heb er zin in.
Wel een domper als alle toekomstige boxen 13 stuks bevatten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arator
Op zaterdag 4 en zondag 5 mei gaat Toer de Geuze weer door.
Toer de Geuze is een tweejaarlijks evenement waarbij je verscheidene geuzestekers en brouwerijen kan bezoeken.

Voor 2024 zijn het
  • Boon, Fonteinstraat 65, 1502 Lembeek
  • De Cam, Dorpsstraat 67, 1755 Gooik
  • De Troch, Langestraat 20, 1741 Wambeek
  • Den Herberg, Octave de Kerchove
  • d'Exaerdestraat 16, 1501 Buizingen
  • Eylenbosch, Isidoor Crokaertstraat 167, 1731 Zellik
  • Hanssens*, Vroenenbosstraat 15, 1653 Dworp
  • Hestemont, Isabellastraat 16, 1703 Sint-Gertrudis-Pede
  • Lambiek Fabriek, Eugène Ghijsstraat 71, 1600 Sint-Pieters-Leeuw
  • Lindemans, Lenniksebaan 1479, 1602 Vlezenbeek
  • Mort Subite*, Lierput 1, 1730 Kobbegem
  • Oud Beersel, Laarheidestraat 230, 1650 Beersel
  • Tilquin, Chaussée Maïeur Habils,110 1430 Bierghes
  • Timmermans, Kerkstraat 11, 1701 Itterbeek

*Gesloten op zaterdag. Enkel open op zondag 5 mei 2024
  • Biercentrum De Lambiek in Alsemberg (Beersel) zal eveneens het hele weekend kunnen bezocht worden.
Verder kan je er de Horal Megablend 2024 verkrijgen. De megablend is een blend van geuzes van verschillende deelnemende stekers en brouwerijen.

Meer info op https://horal.be/evenementen/toer-de-geuze/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:53
Nog wel een leuke (onverwachte) actie van De Moersleutel (voor Guild members dan);
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5CAK0SGmrptriam9z9dKxPxsXoA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lolvl4ea27Mt1iinY4bRktr4.jpg?f=fotoalbum_large

Met nog wat punten erbij als korting was die praktisch gratis geweest, maar ik wilde er nog een glas bij :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gVY6lFRu50OpXgOUDx_ozVZejlE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bHw0Krblrx9yfBc8tnmqhLMC.jpg?f=fotoalbum_large

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
Nu heb ik al een paar van die barrel aged white label series van Emelisse gedronken en ik vind ze eigenlijk niet lekker.
De ene was te rokerig, terwijl ik wel van peated whisky kan genieten, bij een andere was de geur puur whisky alsook de nasmaak achter in de keel.
Naar mijn smaak hebben ze ofwel te lang op het vat gelegen ofwel hebben ze een verkeerde keuze gemaakt qua vat.

Als je dat dan vergelijkt met Dragon's Milk triple mash. Ik krijg een geur van geroosterd graan, smaak van chocolademelk, en op het einde een kleine hint van sterke drank die de binnenkant van je lippen wat doet tintelen.

Het op vat laten rijpen is al jaren aan het toenemen, waar eerst men niet snel genoeg kon zijn om de houten vaten te vervangen door inox. Maar niet elk vat is geschikt om een bier in te laten rijpen. Je moet al een stevig bier hebben om tegen een Islay-vat te kunnen.

[ Voor 39% gewijzigd door Arator op 27-04-2024 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
De surprise boxen van Beerrepublic zijn verder afgeprijsd:
https://beerrepublic.eu/collections/surprise-boxes

Zullen waarschijnlijk aardig dicht tegen de tht zitten maar voor 2,77 per blikje durf ik wel een gokje te wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
Kapitein Merijn schreef op maandag 29 april 2024 @ 14:11:

Zullen waarschijnlijk aardig dicht tegen de tht zitten maar voor 2,77 per blikje durf ik wel een gokje te wagen.
Amerikaans, geen THT dus. Waarschijnlijk wel oud spul inderdaad.

Kun je ons laten weten of het iets is? Als het enigszins meevalt heb ik ook wel interesse. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 08:07
Is er toevallig iemand bekend met goede bierwinkels in de buurt van Zutendaal (België)? Hoeft geen mega store te zijn, maar een leuke winkel met wat bier uit de regio zou ik graag bezoeken als ik daar ben binnenkort.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arator
Drardollan schreef op maandag 29 april 2024 @ 15:38:
Is er toevallig iemand bekend met goede bierwinkels in de buurt van Zutendaal (België)? Hoeft geen mega store te zijn, maar een leuke winkel met wat bier uit de regio zou ik graag bezoeken als ik daar ben binnenkort.
Als het echt lokaal moet zijn, denk ik dat je bij een toeristische dienst of dergelijke wel iets kan vinden. Of het lekkere bieren zijn, is een andere vraag ;)
En anders zoeken naar een drankencentrale. Normaal hebben die allemaal wel een mooie collectie bieren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Lennnn schreef op maandag 29 april 2024 @ 14:27:
[...]

Amerikaans, geen THT dus. Waarschijnlijk wel oud spul inderdaad.

Kun je ons laten weten of het iets is? Als het enigszins meevalt heb ik ook wel interesse. :)
Iedere box is anders, je moet geluk hebben. Ik heb een keer mazzel gehad met een box met 5 sours van Mortalis. Die waren echt heerlijk waren en kosten los iets van 14 euro per stuk.

Meestal bestaat meer dan de helft uit ipa's, en daar weer de helft van vind ik vaak te oud om nog lekker te zijn.
Dus alleen doen als je van een gokje houdt, en zorg dat je altijd nog een ander bier op voorraad hebt. Heel vervelend als je ontzettend trek hebt in een biertje en je laatste biertje door de gootsteen gaat omdat het naar karton smaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Arator schreef op maandag 29 april 2024 @ 16:02:
[...]

Als het echt lokaal moet zijn, denk ik dat je bij een toeristische dienst of dergelijke wel iets kan vinden. Of het lekkere bieren zijn, is een andere vraag ;)
En anders zoeken naar een drankencentrale. Normaal hebben die allemaal wel een mooie collectie bieren.
Ah, noemen ze het zo in België. Weer iets geleerd ;) Wel een aardige gevonden daarmee denk ik, op een kilometer of 10.

En of het te drinken is bepaal ik meestal vooraf aan de Untapped score :*) . Al drink ik ook regelmatig biertjes waarbij ik bij de eerste 20 checkins zit en dan is er nog geen score bekend 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arator
@Drardollan Je hebt "Prik & Tik", een keten van onafhankelijke drankencentrales. Die kopen gezamenlijk in om de prijs te drukken, maar elke centrale kan nog eigen accenten leggen. Op hun site staan er 909 producten in de categorie bier, maar daar zitten ook dubbels tussen (flesje palm, 6 flesjes palm, 6 blikjes palm bijvoorbeeld).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drardollan
Arator schreef op maandag 29 april 2024 @ 16:18:
@Drardollan Je hebt "Prik & Tik", een keten van onafhankelijke drankencentrales. Die kopen gezamenlijk in om de prijs te drukken, maar elke centrale kan nog eigen accenten leggen. Op hun site staan er 909 producten in de categorie bier, maar daar zitten ook dubbels tussen (flesje palm, 6 flesjes palm, 6 blikjes palm bijvoorbeeld).
En een grote kans dat ik een groot deel al eens gedronken heb ;) Maar ben niet alleen, is wat familie mee die niet zo thuis zijn in de speciaalbieren en alles wel prima vinden. Heb ze er gelukkig van kunnen weerhouden om kratten vol met Nederlands bocht mee te gaan slepen naar België. Beter om daar even een uurtje te shoppen en in ieder geval bier te hebben wat smaakt en beduidend gunstiger geprijsd is dan in ons kikkerlandje ;)

Inderdaad een Prik&Tik gevonden, kende de keten niet als Hollander. Maar zit in de buurt en hebben zo te zien een aardig assortiment, daar gaan we het wel mee redden denk ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Drardollan op 29-04-2024 16:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arator
Drardollan schreef op maandag 29 april 2024 @ 16:26:
[...]
Heb ze er gelukkig van kunnen weerhouden om kratten vol met Nederlands bocht mee te gaan slepen naar België.
Waar is de tijd dat de douane dit direct aan de grens in het riool kon kieperen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Begint hier ook weer te kriebelen. Vorige Hopcrusher viel wat tegen, maar laatste suprisebox zat vol mooie sours inderdaad.

Heb je al besteld @Kapitein Merijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Shrien schreef op maandag 29 april 2024 @ 21:00:
[...]

Begint hier ook weer te kriebelen. Vorige Hopcrusher viel wat tegen, maar laatste suprisebox zat vol mooie sours inderdaad.

Heb je al besteld @Kapitein Merijn ?
Heb de XL besteld inderdaad. Zonder statiegeld ook dus nog net iets goedkoper :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinjesk
Kapitein Merijn schreef op maandag 29 april 2024 @ 21:46:
[...]

Heb de XL besteld inderdaad. Zonder statiegeld ook dus nog net iets goedkoper :D
Zonder statiegeld? Hoe krijg je dat voor elkaar. Bij mij komt ie er bij betalen pas bij.

111.90 voor de xl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Dinjesk schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 05:25:
[...]

Zonder statiegeld? Hoe krijg je dat voor elkaar. Bij mij komt ie er bij betalen pas bij.

111.90 voor de xl
Direct betalen met PayPal. Als er wel statiegeld in je mandje word gedaan even naar vorige pagina en nog eens proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tdv98
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 08-05 13:57
Een collega van me had laatst een hele mooie site om brouwerijen op te zoeken.
Voor NL heb ik deze. Ik heb niet gezocht naar een belgische variant, die zal er vast en zeker ook zijn.
https://www.nederlandsebiercultuur.nl/brouwerijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-05 17:20

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Twee keer besteld en beide keren viel het (erg) tegen. Het gros van de ipa's smaakt naar moutwater omdat deze een jaar of ouder zijn. Dan houdt je nog een handvol sours en een stout over en ook die zijn niet geweldig (meer).
Je kan die 100 euro beter uitgeven aan versere bieren.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinjesk
Kapitein Merijn schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 09:25:
[...]

Direct betalen met PayPal. Als er wel statiegeld in je mandje word gedaan even naar vorige pagina en nog eens proberen.
Thx voor de tip. Zal volgende x ook eens proberen
Pagina: 1 ... 167 ... 193 Laatste