Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 166 ... 194 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiru
  • Registratie: December 2015
  • Nu online
Normaliter zou ik gewoon even langs mijn favoriete bierwinkels gaan, maar daar heb ik helaas nu geen tijd voor. Ik ga een weekend weg met vrienden en wil toch wat leuks meenemen (lees bestellen) wat morgen uiterlijk geleverd zou moeten worden. Wat zijn jullie Go-To webshops hiervoor?

Ik ben niet specifiek op zoek naar een pakket per brouwer o.i.d., zou liever zelf wat samenstellen (tenzij het echt een topdeal is natuurlijk ;) )

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:22

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Hiru schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 08:58:
Normaliter zou ik gewoon even langs mijn favoriete bierwinkels gaan, maar daar heb ik helaas nu geen tijd voor. Ik ga een weekend weg met vrienden en wil toch wat leuks meenemen (lees bestellen) wat morgen uiterlijk geleverd zou moeten worden. Wat zijn jullie Go-To webshops hiervoor?

Ik ben niet specifiek op zoek naar een pakket per brouwer o.i.d., zou liever zelf wat samenstellen (tenzij het echt een topdeal is natuurlijk ;) )
Beerdome biedt de "Voor 16:00 besteld, morgen (als PostNL meewerkt) in huis" optie :)

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Hiru schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 08:58:

Rebelbeercans is altijd snel, voor 17u besteld, dezelfde dag verzonden met PostNL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PollieRacing
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:23
Iemand de nieuwe La Trappe Oak Aged batch 50 al geprobeerd? Heeft ruim twee jaar gerijpt op vaten waar voorheen Wild Turkey burbon en cognac op heeft gelegen.

Afbeeldingslocatie: https://nl.latrappetrappist.com/nl/nl/producten/batchregister/Batch-50/_jcr_content/root/content/container/sectionbox_copy_copy/content/contentbox_113572842_1128371807/content/image_copy.aimg.420.82.png/1710752572155.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:36
PollieRacing schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 09:40:
Iemand de nieuwe La Trappe Oak Aged batch 50 al geprobeerd? Heeft ruim twee jaar gerijpt op vaten waar voorheen Wild Turkey burbon en cognac op heeft gelegen.

[Afbeelding]
Ik kijk net op de site, maar het lijkt nu net of je het alleen maar in een pakket met meerdere flessen en andere zooi erbij kan kopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lennnn
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:18
Jorizzz schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 10:06:
[...]

Ik kijk net op de site, maar het lijkt nu net of je het alleen maar in een pakket met meerdere flessen en andere zooi erbij kan kopen?
Ja, dat is al een tijdje. Afgaande op mijn Untappd beer history: vanaf batch 42. Dat is waarschijnlijk het moment geweest dat ik gestopt ben met daar te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Lennnn schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 10:11:
[...]

Ja, dat is al een tijdje. Afgaande op mijn Untappd beer history: vanaf batch 42. Dat is waarschijnlijk het moment geweest dat ik gestopt ben met daar te bestellen.
Wazig. Ook als je naar de Kloosterwinkel gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PollieRacing
Jorizzz schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 11:48:
[...]

Wazig. Ook als je naar de Kloosterwinkel gaat?
Als je naar de kloosterwinkel gaat kan je ze denk ik wel los kopen.
Sinds ze meer commercieel zijn geworden is het helaas alleen als pakket te bestellen via de webshop :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNML
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-06 11:27

GNML

applebuyguide.com

PollieRacing schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 11:54:
[...]

Als je naar de kloosterwinkel gaat kan je ze denk ik wel los kopen.
Sinds ze meer commercieel zijn geworden is het helaas alleen als pakket te bestellen via de webshop :-(
Ja daar hadden ze ooit een uitleg bij de introductie van de set deden ze destijds 1 fles met pater kaaskoekjes, dit was om handelaren af te remmen omdat ze dan met heel veel koekjes bleven zitten :?

In de kloosterwinkel kun je de flessen nog wel los kopen/ per doos.

Zelf de set gekocht met de kaas, die is prima voor een borrelplankje.

iPhone 11 | 3x HP Microserver gen8 E3-1265LV2 | www.applebuyguide.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PollieRacing
GNML schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 12:05:
[...]

Ja daar hadden ze ooit een uitleg bij de introductie van de set deden ze destijds 1 fles met pater kaaskoekjes, dit was om handelaren af te remmen omdat ze dan met heel veel koekjes bleven zitten :?

Dat klopt inderdaad, was tegen de handelaren.

Ikzelf heb de set met het memory spel gekocht. Mijn dochter van 3 vermaakt zich er prima mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 12:11
GNML schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 12:05:
[...]

Als ik pakket wil bestelen is het niet meer beschikbaar zegt de site. Bij jullie ik het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PollieRacing
Edenaar1 schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 18:05:
[...]

Als ik pakket wil bestelen is het niet meer beschikbaar zegt de site. Bij jullie ik het geval?
Dan is het voor nu uitverkocht. Op een later moment gewoon nog een keer proberen.
Komt wel weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toogjes
  • Laatst online: 01-05 07:45
Ik ga een lang weekend naar Limburg en kom dan langs het prachtige Leende. Is de Plus daar qua bier nogsteeds zo legendarisch dat het het stoppen waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
toogjes schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 20:00:
Ik ga een lang weekend naar Limburg en kom dan langs het prachtige Leende. Is de Plus daar qua bier nogsteeds zo legendarisch dat het het stoppen waard is?
Helaas, die tijd is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:49
Een maat van mij heeft die Batch 50 meegenomen voor mij. Extra meuk erbij snap ik ergens wel als ik op Marktplaats kijk… wel jammer maar je kan ze in ieder geval nog zonder zooi aankopen bij de shop op locatie :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:29
Mocht je op je route langs Veghel komen, dan zou je een bezoek aan Hello Bier kunnen overwegen:
https://noordkade-veghel.nl/bewoners/hello-bier/
Ze claimen 1500 verschillende bieren te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teaser
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-06 11:45
PollieRacing schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 09:40:

[Afbeelding]
Bijna 20 euro voor een flesje, zijn deze echt zo speciaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
teaser schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 13:53:
[...]

Bijna 20 euro voor een flesje, zijn deze echt zo speciaal?
Ik wilde antwoorden dat het 'natuurlijk' wél om een 75cL fles gaat, maar het zijn 37,5cL flesjes. Dan zijn ze inderdaad érg aan de prijs :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
Jorizzz schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 14:31:
[...]

Ik wilde antwoorden dat het 'natuurlijk' wél om een 75cL fles gaat, maar het zijn 37,5cL flesjes. Dan zijn ze inderdaad érg aan de prijs :o
Bizar. Niet gezien, dacht dat het om 75cl flessen ging. Ik laat deze dus voorbij gaan 🫣

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 15:37
Ook maar eens melden hier. Mijn bierconsumptie vindt eigenlijk alleen maar plaats met vrienden in het lokale speciaalbiercafe. Thuis drink ik vrijwel niks. Tijdens corona is mijn drankgebruik dan ook naar 0 gegaan. Na corona is mijn kroegbezoek ook veel minder geworden door allerlei privéredenen.

Maar inmiddels ben ik verhuisd en ik woon nu op 5 minuutjes rijden van de bij jullie vast welbekende winkel DeCaigny. Ik vermoed dus zomaar dat ik de komende tijd weer meer ga drinken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Willems86
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 15-06 09:31
Indien je in de buurt van Melick komt, zeker even stoppen bij http://www.debiersalon.nl .

Aardige verkoper met verstand van zaken en een zeer uitgebreid assortiment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNML

GNML

applebuyguide.com

Jorizzz schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 14:31:
[...]

Ze zijn idd stevig aan de prijs, ben wel benieuwd wat de jaren met deze flessen doet. Ze zijn houdbaar tot 2049.. dat zou betekenen dat batch 1, die hier in de klimaatkast ligt, de tht van 2035 zou hebben.. vers was deze smakelijk, licht rokerig hopelijk vervliegt die smaak niet(waarschijnlijk wel) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synx6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-06 22:23
Teeuwen in Tegelen. Voor de deur parkeren en prima keuze en prijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Helaas niet meer. Ze zijn sinds enige tijd geleden gestopt met het speciale speciaal bier. Tot grote vreugde van mijn portemonnee… dat dan weer wel.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lennnn
El Capitan schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 21:41:
was deze al gepost? Bierpakket van brouwerij de Molen "via" Untappd:
https://shop.brouwerijdem...len-untappd-deal-18-pack/

Ik sla over, misschien andere keer. zit nog goed met de Basqueland. even wat minder op de impuls aankopen ;)
Voor mij de laatste keer dat ik ooit iets bij ze heb besteld. Wat een matige brouwerij.

Allemaal leuk die experimenten met gekke toevoegingen, maar het smaakt niet. Sommige bieren na een paar slokken in de gootsteen gegooid. En dat doe ik echt zelden.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:32
Ik heb m’n voorraad afgelooen weekend weer eens aangevuld met de “stout big box” van Moersleutel. Blijft toch m’n favoriete (NLse) brouwer, inmiddels alweer van twee mogen genieten 😬.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2QmxRoonIJH8xuLuOUVCAAcM5Bc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ixi0E3laEx7rm8LMX5mOGZU0.jpg?f=fotoalbum_large

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:30

Shrien

frequent snoozer

AntraXxX schreef op maandag 1 april 2024 @ 10:14:
Ik heb m’n voorraad afgelooen weekend weer eens aangevuld met de “stout big box” van Moersleutel. Blijft toch m’n favoriete (NLse) brouwer, inmiddels alweer van twee mogen genieten 😬.

[Afbeelding]
Smakelijk!

Het nieuwe blikontwerp vond ik eerst wel geinig, maar ik merk nu dat het me steeds minder doet. Het is allemaal erg krap geworden door het enorme logo bovenop. Bijna geen witruimte tussen het logo en de art eronder, waardoor het artwork slordig afgeknipt lijkt. De art zelf vind ik ook niet echt passend met de vele krijttekeningen die wat onduidelijk zijn en kinderachtig aanvoelen.

/zeurmodus uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12:09
Shrien schreef op maandag 1 april 2024 @ 13:23:
[...]

Smakelijk!

Het nieuwe blikontwerp vond ik eerst wel geinig, maar ik merk nu dat het me steeds minder doet. Het is allemaal erg krap geworden door het enorme logo bovenop. Bijna geen witruimte tussen het logo en de art eronder, waardoor het artwork slordig afgeknipt lijkt. De art zelf vind ik ook niet echt passend met de vele krijttekeningen die wat onduidelijk zijn en kinderachtig aanvoelen.

/zeurmodus uit
Met het logo zo groot is het wel snel herkenbaar in een rek ofzo, misschien is dat de bedoeling vooral >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-06 20:21
En minder drukkosten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Edenaar1
24% korting bij het https://biermenneke.nl/

Kortingscode: ikbeneringetrapt

Dit is geen grapje, code werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lennnn
Edenaar1 schreef op maandag 1 april 2024 @ 20:19:
24% korting bij het https://biermenneke.nl/

Kortingscode: ikbeneringetrapt

Dit is geen grapje, code werkt.
Scheelt best veel dan. Weet je toevallig of de code morgen nog geldig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
Lennnn schreef op maandag 1 april 2024 @ 20:55:
[...]

Scheelt best veel dan. Weet je toevallig of de code morgen nog geldig is?
Nee niet zeker, volgens mij tot 12u deze avond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubbeldooier
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-06 12:47
Thnx, ook maar meegepikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
Goed bezig. Kon het zelf ook niet laten. Wat Lervig rackhouse, Puhaste en Cohones Brewery besteld. Naar de Cohones zeer benieuwd, schattige flesjes 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
Edenaar1 schreef op maandag 1 april 2024 @ 21:00:
[...]

Nee niet zeker, volgens mij tot 12u deze avond.
Meteen maar een bestelling geplaatst. 140 Euro armer.

Eindelijk weer eens Hop Hooligans. Lang geleden dat ik die heb gehad.

Bedankt voor het delen van de code. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:42
Moersleutel guild lijkt weer open. Alhoewel ik niet weet of hij wel vaker open is (dacht dat hij al lange tijd dicht was?)

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

talin schreef op maandag 4 maart 2024 @ 11:51:
[...]

excuus:

De Heks Deventer Brink 63

gezelligste speciaal Bierencafe van de wereld en omstreken!
als er een man met baard achter de bar staat 100% kan dat ik het ben!
Was gister nog in Deventer... ben ook bij de Heks langs geweest.. helaas, (nog) niet open... ;(

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:32

talin

ES-MA

AngelDust schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 10:54:
[...]

Was gister nog in Deventer... ben ook bij de Heks langs geweest.. helaas, (nog) niet open... ;(
was je voor 14:00 of na 3:00 :9
zondagavond "personeelsuitje" gehad en ge-eindigd bij eigen cafe met alle veroveringen van onderweg, kan het personeel van alle andere cafe's de boel weer terug komen jatten.
Tapknoppen, menu bordjes, dienbladen, sombrero's, voordeurklink, deurmat en mascotte van tafelvoetbal team.
wij missen nog een pinapparaat, bordje van de dames wc en compleet deel van buitenverlichting.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

talin schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:05:
[...]

was je voor 14:00 of na 3:00 :9
zondagavond "personeelsuitje" gehad en ge-eindigd bij eigen cafe met alle veroveringen van onderweg, kan het personeel van alle andere cafe's de boel weer terug komen jatten.
Tapknoppen, menu bordjes, dienbladen, sombrero's, voordeurklink, deurmat en mascotte van tafelvoetbal team.
wij missen nog een pinapparaat, bordje van de dames wc en compleet deel van buitenverlichting.
Was voor 14:00 inderdaad ;) Komen vast nog wel een terug die kant op :)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-06 15:18

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

GNML schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:35:
[...]

Ze zijn idd stevig aan de prijs, ben wel benieuwd wat de jaren met deze flessen doet. Ze zijn houdbaar tot 2049.. dat zou betekenen dat batch 1, die hier in de klimaatkast ligt, de tht van 2035 zou hebben.. vers was deze smakelijk, licht rokerig hopelijk vervliegt die smaak niet(waarschijnlijk wel) :/
Ik heb onder mijn bierige vrienden een aantal fervente La Trappe Oak Aged liefhebbers, die, toen La Trappe zelf een jaar of 5 geleden, lichtingen van de 1ste batches opnieuw beschikbaar stelden voor de consument, deze hebben gekocht. Maar deze hebben allen (logischerwijs) behoorlijk ingeboet qua smaak. Zover ik weet was geen van de bieren "echt beter" geworden dan ze in hun herinnering destijds waren. Zeker de eerste batches (vanaf 2010) waren qua smaak flink afgevlakt en zelfs muffig.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12:09
evleerdam schreef op maandag 1 april 2024 @ 22:59:
Moersleutel guild lijkt weer open. Alhoewel ik niet weet of hij wel vaker open is (dacht dat hij al lange tijd dicht was?)
Ik kreeg vorige maand een mail en heb me toen geabonneerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GNML

GNML

applebuyguide.com

JunkieXP schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:18:
[...]

Ik heb onder mijn bierige vrienden een aantal fervente La Trappe Oak Aged liefhebbers, die, toen La Trappe zelf een jaar of 5 geleden, lichtingen van de 1ste batches opnieuw beschikbaar stelden voor de consument, deze hebben gekocht. Maar deze hebben allen (logischerwijs) behoorlijk ingeboet qua smaak. Zover ik weet was geen van de bieren "echt beter" geworden dan ze in hun herinnering destijds waren. Zeker de eerste batches (vanaf 2010) waren qua smaak flink afgevlakt en zelfs muffig.
dat vermoeden had ik al, vaker gemerkt bij bieren welke langer dan 5 jaar liggen dat ze er niet beter op worden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• klaps
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Ik ben sowieso geen fan van het bewaren van vatgerijpte bieren. Het hele idee is toch dat je de vaten goed proeft? Het bier is al bewaard door de brouwer in speciale vaten, dan wil ik juist proeven wat bourbon of calvados (o.i.d.) doet met een bier.

Bij 'normale' bieren vind ik het wel interessant en in de meeste gevallen ook nog lekkerder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-06 13:44
Edenaar1 schreef op maandag 1 april 2024 @ 21:38:
[...]

Goed bezig. Kon het zelf ook niet laten. Wat Lervig rackhouse, Puhaste en Cohones Brewery besteld. Naar de Cohones zeer benieuwd, schattige flesjes 😂
Van Cohones de Black to the Bones serie? Had laatst de Black To the Bones 4 Elements Chilli Hills Edition gedronken en die vond ik erg geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
ivo001 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 16:21:
[...]

Van Cohones de Black to the Bones serie? Had laatst de Black To the Bones 4 Elements Chilli Hills Edition gedronken en die vond ik erg geslaagd.
Klopt ja, de Black to the bones Honey , spicy en de oyster flesjes. Ben benieuwd. Zien er leuk uit en goede beoordeling. Paar posts geleden werden ze hier gedeeld door iemand, vanuit daar de keuze.

[ Voor 9% gewijzigd door Edenaar1 op 02-04-2024 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tdv98
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 12-06 13:33
Goedemorgen,

Heeft iemand ook tips voor een bierproeverij/bierbrouwerij tour voor een matenploeg van circa 12 man?
In het weekend van 9 tm 12 augustus.
We zitten dat weekend in de buurt van Uden.
Het plan is om een dag naar De bosch te gaan, maar dit kan altijd anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:48
@Tdv98 In Uden zelf zit Cravt. Daar kan je sowieso wel prima zitten en volgens mij ook een set tasters bestellen.

Aan de overkant zit House Of Beers, die organiseren ook proeverijen. Arrangementen vanaf 12 personen, dus dat past precies ;) https://houseofbeers.nl/pages/proeverijen

Als je wat verder uit Uden wilt zoeken kan je nog naar Muifel in Oss. https://www.muifelbrouwerij.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo001
Tdv98 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 08:18:
Goedemorgen,

Heeft iemand ook tips voor een bierproeverij/bierbrouwerij tour voor een matenploeg van circa 12 man?
Wij zijn ooit met de vriendengroep bij Brouwerij Boegbeeld geweest in Den Bosch. Een van hun biertjes heet Kutbier _O-
Kan niet echt iets vinden over bezoek op het moment, maar volgens mij hadden we een soort mini tour door het brouwerijtje met een proeverijtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Capitan
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:31
Iemand ook tips voor Budapest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tdv98
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 12-06 13:33
Bedankt voor de tips! Ze komen zeer gewenst. Nu moeten we dit even gaan combineren met een coctail(cursus) voor de dames |:( O+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Lennnn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ul-TOA1lQ7Lm3Awl3zmBUXjj3nE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Um7ocbDJufvhHVdadPxIU1H9.jpg?f=fotoalbum_large
Nog bedankt @Edenaar1 :)

[ Voor 23% gewijzigd door Lennnn op 03-04-2024 17:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06 09:07
FIRST Craft Beer & BBQ
https://maps.app.goo.gl/mp5eDSoNgfRxsZXM8

Deze werd nog niet genoemd en vond ik heel leuk. :)

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
Een aantal van Biermenneke toch wel flink aan de datum.

Paar voorbeelden:
BBE 18-01-24
CD 18-04-23

BBD: 23-03-24
CD: 24-03-23

BB: 12/23

Gaat allemaal om IPA's..

Niet heel netjes van Biermenneke om dit zonder vermelding zo te verkopen toch? Wat zouden jullie doen? Contact opnemen of laten zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuurBiertje
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 26-02 21:24
Hoi iedereen, iemand nog tips waar je Mikkeller biertjes kan kopen? Ik ben een groot fan maar het blijft een uitdaging ze online te vinden aangezien de officiële shop niet naar NL verzendt. Iemand nog gouden websites hiervoor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:36
Lennnn schreef op woensdag 3 april 2024 @ 17:40:

Paar voorbeelden:
BBE 18-01-24
CD 18-04-23

Gaat allemaal om IPA's..

Niet heel netjes van Biermenneke om dit zonder vermelding zo te verkopen toch? Wat zouden jullie doen? Contact opnemen of laten zitten?
Ik zou zeker contact opnemen aangezien ze al over de BB heen zijn.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1
Dat is een beste collectie 😬. Lekker man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edenaar1

Paar voorbeelden:
BBE 18-01-24
CD 18-04-23

Gaat allemaal om IPA's..

Zeker melden, gezien sommige al voorbij zijn niet echt netjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:16
Komend weekend weer Hop on Hop off in Breda. Ga er voor de derde keer heen. Altijd gezellig!

Er is (niet door mij) een untappd-lijst gemaakt:

https://untappd.com/user/...467?sort=brewery_name_asc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Honesty

kattenneus!

Tdv98 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 08:18:
Goedemorgen,

In paleiskwartier(den bosch) zit ook jongens van de wit, https://jvandew.nl/ is een kleine brouwerij maar je kan er ook goed eten en Heineken natuurlijk maar dat is geen open brouwerij. Wel een keer geweest toen ze tig jaar bestonden.

Festina lente

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Edenaar1

Paar voorbeelden:
BBE 18-01-24
CD 18-04-23

Gaat allemaal om IPA's..

Hier de collectie ook binnen.. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZKFfb-A85Z_gB1y4JhWlUkxs3HA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Il4JlL5UIkU7Fc4zAKsHh4Qs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gustaveau
ZuurBiertje schreef op woensdag 3 april 2024 @ 17:46:
Hoi iedereen, iemand nog tips waar je Mikkeller biertjes kan kopen? Ik ben een groot fan maar het blijft een uitdaging ze online te vinden aangezien de officiële shop niet naar NL verzendt. Iemand nog gouden websites hiervoor gevonden?
Als je ze vers in Amsterdam wil drinken, dan is dit wel een goede plek:
https://mikkelleratmorebe...-food/en/beerbar-kitchen/

Qua webshop heb ik een paar collab Mikkelers gevonden bij Melgers:
https://melgers.nl/produc...stellen/?_land=denemarken

[ Voor 18% gewijzigd door gustaveau op 04-04-2024 09:44 . Reden: link was niet goed ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brinkiewestland
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Beerizer komt met een aantal winkels:
https://beerizer.com/shop?c_s=Mikkeller

Die www.drinkonline.eu levert naar Nederland, maar daar daar heb ik geen ervaring mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo001
Brinkiewestland schreef op donderdag 4 april 2024 @ 09:58:
[...]

Beerizer komt met een aantal winkels:
https://beerizer.com/shop?c_s=Mikkeller

Die www.drinkonline.eu levert naar Nederland, maar daar daar heb ik geen ervaring mee
Als je shipping to NL in de filters opneemt blijft dit over:
https://beerizer.com/shop?c_ss=nl&c_s=Mikkeller

En Wijnhuis Helmond heeft er 4 (dure) staan van Mikkeler, doen aan verzending.
https://www.wijnhuis-helmond.nl/webshop/search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
(jarig!)
DCNY schreef op woensdag 3 april 2024 @ 19:11:
Komend weekend weer Hop on Hop off in Breda. Ga er voor de derde keer heen. Altijd gezellig!

Er is (niet door mij) een untappd-lijst gemaakt:

https://untappd.com/user/...467?sort=brewery_name_asc
tot zondag 😉

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Nu online
(jarig!)
heb je de collab met Gulpener al gehad? Die staat gewoon bij AH in het schap, in de bonus zelfs deze week 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lennnn
Edenaar1 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 19:00:
[...]

Zeker melden, gezien sommige al voorbij zijn niet echt netjes.
Kapitein Merijn schreef op woensdag 3 april 2024 @ 17:47:
[...]

Ik zou zeker contact opnemen aangezien ze al over de BB heen zijn.
Gisterenavond contact opgenomen met Biermenneke en zojuist een reactie ontvangen. Sympathieke reactie en zeer netjes opgelost. :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• wlchris
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:35
Alle Moersleutels met korting.

https://www.drankgigant.n...albieren?brouwerijen=5949

Barcode Orange & Yellow voor 10 euro.
https://www.drankgigant.n...arcode-orange-yellow.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Nu online
(jarig!)
Over moersleutel gesproken…
zijn er meer die er last van hebben dat de statiegeld automaat de streepjescode niet kan lezen? Hier in het dorp pakt de automaat die zilveren etiketten met streepjes code niet. Ik denk dat de wikkel teveel reflecteert om de barcode te scannen.
Best wel irritant! (Los van statiegeld op blikjes in het algemeen 😉)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordfragger
  • Laatst online: 13:53
-Jaap-io schreef op donderdag 4 april 2024 @ 17:32:
zijn er meer die er last van hebben dat de statiegeld automaat de streepjescode niet kan lezen? Hier in het dorp pakt de automaat die zilveren etiketten met streepjes code niet. Ik denk dat de wikkel teveel reflecteert om de barcode te scannen.
Ik merk hetzelfde met untappd, die heeft het, afhankelijk van de lichtinval, soms ook moeilijk met de nieuwe etiketten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:40
Ik heb sowieso veel blik wat nog niet herkent wordt door automaten.
Volgens de lokale winkeleigenaar in t dorp, komt dat omdat het nog niet geregistreerd is bij de organisatie die het statiegeld regelt
Soms een aantal weken later word het wel herkend en kan ik t inleveren.

Wellicht een tip voor diegene die het blik niet in de kliko gooien. Hier gebruik ik een halve liter kratje om alles op te sparen. Passen blikjes mooi in. 2x 330ml op elkaar of 1x 440ml/500ml.
Voorkomt gesmeer, deed het eerst in een vuilniszak :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lennnn
Daarom met een bezorgservice meegeven. Hier gaat alles met Picnic mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZuurBiertje
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 26-02 21:24
Super veel dank voor de Mikkeller tips, ik kan toch altijd rekenen op dit topic 😄 De Gulpener collab heb ik inderdaad al een keer gehad maar blijft leuk om te halen. Ik ga de portemonnee maar weer eens opentrekken..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Echthoor
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14:20
Zeker irritant! Mijn tip: een medewerker van de supermarkt erbij roepen / op het belletje drukken, dan wordt het altijd opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Ik stond laatst ook met een krat vol MS meuk die onleesbaar was. Vaak ook dat barcodes nog onbekend zijn. Heel irritant..

En ja, de medewerker lost het op maar dat duurt dus nóg langer. Ik mis de tijd dat mijn blikken straffeloos in de PMD zak mocht…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TMV
  • Laatst online: 15:30

TMV

Ik tyf nog steeds al het blik gewoon bij het PMD, teveel gesmeer en geklooi om dat spul allemaal te verzamelen.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:11
Man man man.
Hoe lastig is het als bierliefhebber zonder bier te zitten. Heb 4 weken geleden een bacteriële infectie opgelopen en 3 weken in het ziekenhuis gelegen. Had net een mooi pakket van Sori in huis klaar om tijdens de verhuizing en klusweken van te genieten. Helaas, tripje naar de eerste hulp en een Spoed operatie om mijn arm te redden gooide voor alles roet in het eten. Maar goed alles werkt nog, alleen even maanden revalideren. Paar weken pijnstillers en antibiotica te gaan, dus geen biertjes voor mij.

Maar kan niet wachten de eerste uit de klimaatkast te trekken 😃

Untappd: Louwke80

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Louwke schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 08:31:
Man man man.
Hoe lastig is het als bierliefhebber zonder bier te zitten. Heb 4 weken geleden een bacteriële infectie opgelopen en 3 weken in het ziekenhuis gelegen. Had net een mooi pakket van Sori in huis klaar om tijdens de verhuizing en klusweken van te genieten. Helaas, tripje naar de eerste hulp en een Spoed operatie om mijn arm te redden gooide voor alles roet in het eten. Maar goed alles werkt nog, alleen even maanden revalideren. Paar weken pijnstillers en antibiotica te gaan, dus geen biertjes voor mij.

Beterschap Louwke!

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:58
Man man man.

Ach, een dikke stout icm pijnstillers en antibiotica heeft wellicht ook wel een mooi effect? :+

On a serious note; beterschap!

To dare is to do

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:45
Man man man.

Allereerst natuurlijk beterschap!
Dat hakt er wel even in zeg.

Maar denk maar zo; 'Wat zal straks dat eerste biertje een partijtje lekker smaken zeg' 8)

Eric, Signing off !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo001
Voor de mensen die nog een gemengde bierbox zoeken, dit lijkt mij best een mooi pakket.

https://www.rebelbeercans...4th-anniversary-beer-box/

[ Voor 12% gewijzigd door Touchdomex op 05-04-2024 13:37 . Reden: Referallinks weggehaald ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gustaveau
ivo001 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 13:22:
Voor de mensen die nog een gemengde bierbox zoeken, dit lijkt mij best een mooi pakket.

Qua verschillende bieren niet slecht. Wel redelijk aan de prijs met 90 euro voor 16 bieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Nou die Azvex en Vault City zijn doorgaans toch al zo'n €8 per stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:09
ivo001 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 13:22:

Los van de inhoud, zitten lekkere bieren bij, twijfel ik aan dit pakket nu wel zo’n aanbieding is. Net even alle blikken los in een winkelwagen gedaan bij rebelbeercan zelf.

Tokyo affair is uitverkocht dus die kan ik niet toevoegen, stond op 5,49
Bereta - Six, Six, Six is ook niet meer los te koop bij rebelbeercans
The Drowned Lands Brewery - Amai is ook niet los te koop was 8,99

Voor de andere 13 reken je met statiegeld 77,15 af bij rebelbeercan. Die pakketaanbieding valt wat tegen. Andere conclusie kan zijn dat rebelbeercan al scherp zit op de losse blikken. Dat zie ik overigens wel vaker bij dit soort pakketen, had er laats eentje bij foeders waar de flesjes los toevoegen goedkoper was dan de flesjes als pakket aanbieding te kopen.

Edit: correctie had er eentje verkeerd toegevoegd

[ Voor 26% gewijzigd door politrix op 05-04-2024 19:33 ]

Untappd: politrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:42
Ik heb een vraag over een Leffe variant, niet echt een speciaal bier merk, meer een supermarkt bier. Maar deze versie ken ik niet vanuit Nederland.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pahbP1iLlhcZ02OrTo0YtNBAY78=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wRBC2o0OADO5QHtjrzjsQ0Ij.jpg?f=fotoalbum_large

Gemini zegt dat deze smaak er sinds 2005 al is, maar ik heb hem werkelijk nooit gezien.

Iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Nu online

Honesty

kattenneus!

mathy_ schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 19:29:
Ik heb een vraag over een Leffe variant, niet echt een speciaal bier merk, meer een supermarkt bier. Maar deze versie ken ik niet vanuit Nederland.

[Afbeelding]

Gemini zegt dat deze smaak er sinds 2005 al is, maar ik heb hem werkelijk nooit gezien.

Iemand anders wel?
Ik heb hem hier nooit gezien maar denk ook dat het een versie is voor de Franse markt

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:42
Honesty schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 19:32:
[...]

Ik heb hem hier nooit gezien maar denk ook dat het een versie is voor de Franse markt
Ja dat zou kunnen kloppen, ik kocht hem bij carrefour, hij heeft 8,5% alcohol, de smaakt is prima.
Een flesje kost trouwens maar €2,75 voor een 75cl, daar kocht ik in Portugal en Spanje nog geen 0,33cl leffe blond voor.

[ Voor 6% gewijzigd door mathy_ op 05-04-2024 19:44 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Thalaron
Zo.. gezien de lokale supermarkt alweer even geen speciaal speciaalbier meer in de aanbieding heeft, en de lokale slijters helaas geen verbetering hebben in diens aanbod, nog maar even online rondgekeken. Een mens wil immers meer dan alleen Moersleutel spul :)

https://www.jopenbier.nl/...el-aged-xl-box-24-bieren/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gx_PZZy-oMKK474pN0c4NicF6f4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x2EWEO9eX8eklzv7mHXi1bB9.jpg?f=fotoalbum_large

Geen slechte prijs voor wat je krijgt denk ik zo. Dergelijke flesjes kosten hier in de regio zo’n €7,50-8,25 per stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Nu online
(jarig!)
mathy_ schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 19:41:
[...]

Ja dat zou kunnen kloppen, ik kocht hem bij carrefour, hij heeft 8,5% alcohol, de smaakt is prima.
Een flesje kost trouwens maar €2,75 voor een 75cl, daar kocht ik in Portugal en Spanje nog geen 0,33cl leffe blond voor.
Oeh ik ga kijken volgende week in France 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 15:18
Thalaron schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 20:03:
Zo.. gezien de lokale supermarkt alweer even geen speciaal speciaalbier meer in de aanbieding heeft, en de lokale slijters helaas geen verbetering hebben in diens aanbod, nog maar even online rondgekeken. Een mens wil immers meer dan alleen Moersleutel spul :)

[Afbeelding]

Geen slechte prijs voor wat je krijgt denk ik zo. Dergelijke flesjes kosten hier in de regio zo’n €7,50-8,25 per stuk.
Ha, die heb ik toevallig ook net besteld voor mijn broer en mij 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlchris
Thalaron schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 20:03:

[Afbeelding]

Toevallig gisteren binnengekomen, samen gekocht met een vriend. Zo’n 4 euro per flesje BA is een erg goede aanbieding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
wlchris schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 10:02:
[...]

Toevallig gisteren binnengekomen, samen gekocht met een vriend. Zo’n 4 euro per flesje BA is een erg goede aanbieding.
Al twijfel ik wel een beetje over of de Meesterstukken BA zijn. Ook staat er 2x zwarte ziel zonder verdere opmerkingen, echter kan ik die niet non-BA vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11:10
Thalaron schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 11:21:
[...]

Al twijfel ik wel een beetje over of de Meesterstukken BA zijn. Ook staat er 2x zwarte ziel zonder verdere opmerkingen, echter kan ik die niet non-BA vinden.
De meesterstukken (2017 2x en 2023 2x) niet, zwarte ziel wel. Kun je zien als je op de inhoud klikt en dan op de flesjes klikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wlchris
Thalaron schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 11:21:
[...]

Deze zat erin
https://untp.beer/64rXr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Hier inmiddels binnen. Alleen 2x Meesterstuk 2017 is niet BA :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AVw7iNLFUhyBHrOhcph1svg6qfg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XNr5l1QBkBaXxglGiLEgkUat.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 75% gewijzigd door Thalaron op 13-04-2024 15:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitrorcr
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:08
Toevallig gisteravond de Meesterstuk 2017 op, omdat het de oudste jopen was uit een eerdere BA box die ik had staan.

Wat hij mist aan boozy maakt ie goed in kruidig karakter. Erg complex bier, goede aanvulling op de overige BAs in jullie doos denk ik!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Plaatselijke Gall&Gall in Groningen heeft blijkbaar Westvleteren staan. Mooi een paar 12'jes kunnen meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-06 17:18
Delerium schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 19:54:
Plaatselijke Gall&Gall in Groningen heeft blijkbaar Westvleteren staan. Mooi een paar 12'jes kunnen meenemen.
Maandje geleden ook 12 flesjes aangeschaft via de website, hoeft niet persé naar Groningen volgens mij :)

https://www.gall.nl/trapp...teren-12-33cl-447145.html

[ Voor 8% gewijzigd door nickko op 14-04-2024 23:42 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Westvleteren is tegenwoordig ook bij diverse supermarkten te koop.

Zeer exclusieve trappist Westvleteren straks te koop in Nederlandse winkels om ‘woekerhandel’ tegen te gaan

Dat gezegd hebbende is het ook niet altijd en bij elke supermarkt te krijgen. Maar zo bijzonder spannend is het niet (meer).

Hier bij ons in de buurt was W12 volgens mij iets van €5,79 o.i.d.

Daarnaast is het een prima bier, echter mijns inziens nog steeds overpriced/ overhyped. €2,50-2,75 voor de W12 zou passender zijn. Voor €5 per fles haal ik liever een Barrel Aged bier (die ook vanaf/ rond die prijs te vinden zijn).

[ Voor 18% gewijzigd door Thalaron op 15-04-2024 06:31 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jorizzz
Thalaron schreef op maandag 15 april 2024 @ 06:23:
Westvleteren is tegenwoordig ook bij diverse supermarkten te koop.

Zeer exclusieve trappist Westvleteren straks te koop in Nederlandse winkels om ‘woekerhandel’ tegen te gaan

Dat gezegd hebbende is het ook niet altijd en bij elke supermarkt te krijgen. Maar zo bijzonder spannend is het niet (meer).

Hier bij ons in de buurt was W12 volgens mij iets van €5,79 o.i.d.

Daarnaast is het een prima bier, echter mijns inziens nog steeds overpriced/ overhyped. €2,50-2,75 voor de W12 zou passender zijn. Voor €5 per fles haal ik liever een Barrel Aged bier (die ook vanaf/ rond die prijs te vinden zijn).
Ik ben een paar weken geleden nog maar Westvleteren gereden. Kratje van de 12 was 52 euro (excl. statiegeld). Dat is dus 52/24=2,17 per flesje. Dat een supermarkt die prijzen vraagt is een ander verhaal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FRLRr6YwB6zJHHRnro1_WbqDl5Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/S9MHxBmhyzzoYia9qwNOQvzC.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 166 ... 194 Laatste