Het is natuurlijk een beetje prototype oid, maar je hebt wel ontzettend veel onafgeveerd gewicht zo, dat helpt ook niet echt met de wegligging.
Niet zo makkelijk te maken, maar voor een "echte" build, zou ik de motoren op de plaats van het diff doen, met aandrijfassen naar de wielen.
Ik heb er ook wel eens over nagedacht om zo iets te doen, 1 motor voor elk wiel. Als je volledige controle hebt over de motoren kan je op deze manier echt ontzettend veel aanpassen, en kan ik best een hoop voordelen bedenken. Je zou kunnen switchen tussen voorwiel, achterwiel aandrijving, 30% voor 70% achter, of net andersom, etc. etc. En als je het echt heel mooi maakt zou je dat technisch gezien zelfs op elk moment aan kunnen passen met je zender. (met een aantal presets oid) Je zou in de ene bocht een andere afstelling kunnen hebben als in een andere bocht.
Je hebt ook het "probleem" van een differentieel niet meer. Elk wiel heeft gewoon altijd volledige aandrijving. Of hij nou los in de lucht hangt, of op de grond staat.
Iets heel anders, maar ik heb een tijdje geleden dit in elkaar geknutseld:
https://imgur.com/a/2-engine-nitro-eMIRo2e
Maar ik heb er nog niet mee gereden.
[
Voor 55% gewijzigd door
WEBGAMING op 27-02-2026 02:08
]