Het grote RC cars topic - Deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 50 51 Laatste
Acties:

• danoontjeh
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14:01
@Goofyduck384 Het kan aan mij liggen, maar dat gestripte tandwiel lijkt me tussen dinsdagmiddag en nu gebeurd. Als ik je eerdere foto bekijk toen je voor het eerst over het probleem postte oogt het tandwiel nog intact.
Is dat niet de reden dat het het nu niet meer deed? Wellicht de boel uit elkaar gehad en de afstand tussen het pinion en de spur niet juist ingesteld?

[ Voor 3% gewijzigd door danoontjeh op 19-02-2026 10:33 ]

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-03 20:54
danoontjeh schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 10:31:
@Goofyduck384 Het kan aan mij liggen, maar dat gestripte tandwiel lijkt me tussen dinsdagmiddag en nu gebeurd. Als ik je eerdere foto bekijk toen je voor het eerst over het probleem postte oogt het tandwiel nog intact.
Is dat niet de reden dat het het nu niet meer deed? Wellicht de boel uit elkaar gehad en de afstand tussen het pinion en de spur niet juist ingesteld?
Ja dat zou goed kunnen, want m’n zoon had er mee gespeeld en toen ik hem daarna opende kwam er een hoop schaafsel uit wat daar mogelijk vanaf gekomen is. Dus inderdaad mogelijk niet goed door mij weer in elkaar laten passen.

Zal er (wanneer de nieuwe slipper clutch er is) iets beter naar kijken om dit goed af te stellen

• sjorsjuhmaniac
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:44
Goofyduck384 schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 11:25:
[...]

Zal er (wanneer de nieuwe slipper clutch er is) iets beter naar kijken om dit goed af te stellen
Mocht je nog niet veel ervaring hebben:

• Goofyduck384
Welke elektrische schroevendraaiers gebruiken jullie voor het demonteren van de auto’s? Ik neem aan dat niet alles met een handschroevendraaier of inbussleutel wordt gedaan?
Hoe sterk (qua koppel) moet dat elektrisch gereedschap zijn?

• memphis
  • Laatst online: 15:12

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Topicstarter
Alles met de hand..... Het geeft een beter gevoel wanneer je moet stoppen met aandraaien.
Ik weet dat de Muchmore populair is (en er is een aliexpress versie) en Bosch heeft ook een mooie compacte schroevendraaier en de team Corally lijkt daar veel op......

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

ℓℓ👌

Ik schroef ook alles met de hand. Voelt veel beter wat mij betreft.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

• sjorsjuhmaniac
Goofyduck384 schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 15:08:
Welke elektrische schroevendraaiers gebruiken jullie voor het demonteren van de auto’s? Ik neem aan dat niet alles met een handschroevendraaier of inbussleutel wordt gedaan?
Hoe sterk (qua koppel) moet dat elektrisch gereedschap zijn?
Hier ook alles met de hand, vermijd dol draaien en schade aan draad. Qua koppel is er eigenlijk niets dat heel vast aangedraaid wordt. Ik heb een moment schroevendraaier 0,2 - 2Nm oid de iets kritieke verbindingen.
Ik vermijd ook aluminium upgrades onderdelen, plastic is the way to go imho als hobby-ist. In alu moet eigenlijk alles gelocktite worden om niet los te lopen. Schroeven in plastic blijft gewoon het meest praktisch.

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-03 23:04
En het is ook niet zo dat je zo lang moet schroeven, over het algemeen zijn al die kleine schroefjes zo los. Elektrisch is de kans dat je dingen dol draait best groot. Niet alleen de schroefkoppen, maar ook het schroefdraad.

@Goofyduck384 Ik zie dat je het over inbus hebt, om echt goed te schroeven doe je dat natuurlijk niet met een inbus sleuteltje. Maar met een inbus schroevendraaier. Liefst met een ronde kop zodat je hem er ook op kan krijgen als hij ergens in een lastig hoekje zit.

[ Voor 37% gewijzigd door WEBGAMING op 20-02-2026 20:07 ]

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:17
Maar koop kogelkop inbussen wel van goede kwaliteit en vanaf maat 4. Mindere kwaliteit en maatje 3 of kleiner gaat gewoon stuk. En met een beetje pech breekt het kopje af en zit vast in de schroef... Been there, zit er nog steeds in. 😬

Als je moeilijk bij een schroefje kunt moet je gewoon meer verwijderen.

• WEBGAMING
Dat klopt ook helemaal, daar zijn ze wel een beetje gevoelig voor. Als je voelt dat iets echt strak vast zit, toch gewoon een rechte inbus pakken, evt een sleuteltje. Geef je hem een klein tikje zodat het los is, de rest doe je met de ronde kop.

Probleem is dat een hoop van die goedkopere sleuteltjes ook gewoon compleet waardeloos zijn, en alles dol draaien. En dan draait meestal niet alleen de sleutel kapot, dan draai je ook het schroefje kapot.

Met dat soort kleine maten is goede kwaliteit idd echt belangrijk.

[ Voor 8% gewijzigd door WEBGAMING op 20-02-2026 21:51 ]

• memphis

memphis

Topicstarter
Voor een 10 tot 15 euro heb je bij de chinees een 4 delige inbus schroevendraaier set met 1.5, 2, 2.5 en 3mm inbus. Ik kan je zeggen dat die net zo goed zijn als de populaire Hudi van 16 euro per schroevendraaier. En de fabrikant die ze maakt heeft meer soorten gereedschappen t/m complete sets in een etui ook in div uitvoeringen.

• WEBGAMING
Knipex en Wera zijn misschien niet zo gericht op modelbouw of wat dan ook, maar maken wel briljant gereedschap.

Ik vind wat dat betreft ook niet dat je echt naar "modelbouw" gereedschap moet kijken, voegt wat mij betreft ook vrij weinig toe. Ik hoef er niet mooi uit te zien, geef mij maar gewoon gereedschap wat werkt.

[ Voor 48% gewijzigd door WEBGAMING op 20-02-2026 22:59 ]

• memphis

memphis

Topicstarter
Het was gister heerlijk weer dus met 2 motoren klaargemaakt om in te lopen en nog 1 die eerst in het oliebad moest even lekker een dag op de club vertoefd. Ik was niet de enige en werd het nog gezellig. Gelukkig ook mensen met toegang tot bepaalde ruimtes want het onderhoudsteam had met een waterspuit heel mooi de rijdersstelling schoon gespoten maar daardoor is ook een hoop water het elektriciteitshok in gespoten waardoor bijna alle spanning eruit lag. We moesten het doen met een verlenghaspel van 1 groep dat het nog wel deed....

Later op de dag kwam er nog een leuk project voorbij, een 1:10 toerwagen 4wd maar dan ieder wiel een eigen motor. De persoon wist de sourcecode van een Hobbywing drone ESC te bemachtigen en heeft dat aangepast voor autogebruik met ook de bijbehorende instellingen. De motoren zijn 4S dus werd er met 2 shorty accu's gewerkt. Maar geen motor in het midden, geen snaren, tandwielen en diffs maakt het wel meer onderhoudsvrij en een mindere kans op uitval. Met het gasbereik op 75% werd alsnog op het einde rechte stuk snelheden van 115km/u gehaald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jZKdIgl86c-py_RgmVufFsYO9wY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/81gfkIMe6t5zrmyoqdNgMx1O.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZfrfjiHTLDRp-ETufvhcRHXgEsg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KEqY0JzHO6ALUjQF53DtKXj5.jpg?f=fotoalbum_large

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

ℓℓ👌

Dat zijn leuke projecten inderdaad. Geen last van cogging? Lijkt me, dat wanneer de auto rolt, het goed gaat, maar bij een wat aggresieve rijstijl of waar veel geremd dient te worden, het toch wat onverwacht kan aanvoelen, bij (her)acceleratie.

Snelheid genoeg in ieder geval :)

[ Voor 4% gewijzigd door sky- op 26-02-2026 16:14 ]

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

• Ruud
Toffe huisvlijt!

• memphis

memphis

Topicstarter
Cogging komt alleen voor bij vanaf stilstand wegrijden en het probleem is erger bij hoge kv motoren. Dit is een meerpolige buitenloper met een lage kv, als die al last heeft van cogging is het amper merkbaar, ik kon zo op de baan er niets van zien.

Maar er is nog veel te ontwikkelen en ze zijn er al een jaar mee bezig. De diffwerking geprogrammeerd in de regelaar is puur op basis van de stuuruitslag en niet het gedrag van de auto. Dat was goed zichtbaar dat de auto lastiger op te vangen was bij een slip.

• WEBGAMING
Het is natuurlijk een beetje prototype oid, maar je hebt wel ontzettend veel onafgeveerd gewicht zo, dat helpt ook niet echt met de wegligging.

Niet zo makkelijk te maken, maar voor een "echte" build, zou ik de motoren op de plaats van het diff doen, met aandrijfassen naar de wielen.

Ik heb er ook wel eens over nagedacht om zo iets te doen, 1 motor voor elk wiel. Als je volledige controle hebt over de motoren kan je op deze manier echt ontzettend veel aanpassen, en kan ik best een hoop voordelen bedenken. Je zou kunnen switchen tussen voorwiel, achterwiel aandrijving, 30% voor 70% achter, of net andersom, etc. etc. En als je het echt heel mooi maakt zou je dat technisch gezien zelfs op elk moment aan kunnen passen met je zender. (met een aantal presets oid) Je zou in de ene bocht een andere afstelling kunnen hebben als in een andere bocht.

Je hebt ook het "probleem" van een differentieel niet meer. Elk wiel heeft gewoon altijd volledige aandrijving. Of hij nou los in de lucht hangt, of op de grond staat.

Iets heel anders, maar ik heb een tijdje geleden dit in elkaar geknutseld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Snyr65RkxyzQ2fjVA1_7DhFiMa0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5osDd4oRD3nDqYEvGtQMKhiQ.jpg?f=fotoalbum_large
https://imgur.com/a/2-engine-nitro-eMIRo2e
Maar ik heb er nog niet mee gereden.

[ Voor 55% gewijzigd door WEBGAMING op 27-02-2026 02:08 ]

• Ruud
Tijdje gezocht naar een 155. Maar ze hebben allemaal gaten voor de bevestiging voorgeboord. En die zitten mooi op de verkeerde plaats.

Ik heb twee gespoten kappen bij Bitty besteld. Geen idee of die nog passen met verticale montage achter. Mocht het niet passen ga ik verder zoeken naar een aftermarket body die bij die tijd past.

Qua merken: Ik kan eigenlijk alleen nog maar op Protoform komen uit die tijd. (2000~ish)

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Ruud schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 20:52:
[...]

Tijdje gezocht naar een 155. Maar ze hebben allemaal gaten voor de bevestiging voorgeboord. En die zitten mooi op de verkeerde plaats.

Ik heb twee gespoten kappen bij Bitty besteld. Geen idee of die nog passen met verticale montage achter. Mocht het niet passen ga ik verder zoeken naar een aftermarket body die bij die tijd past.

Qua merken: Ik kan eigenlijk alleen nog maar op Protoform komen uit die tijd. (2000~ish)
Ai ja de Tamiya bodies hebben inderdaad de gaten er al inzitten.
Protoform maakt praktisch geen bodies meer voor tourwagens, het is vooral Bittydesign/Mon-Tech/Tamiya.

• memphis

memphis

Topicstarter
Kijk anders eens bij https://www.deltaplastik.it/en/

• Goofyduck384
Kort vraagje: kun je “makkelijk” van body wisselen als je een Traxxas TRX4 koopt?
Ik zoek er eentje op marktplaats om mijn Rustler 4x4 mee te vervangen. Alleen kom ik ze genoeg tegen, maar met allerlei andere kappen die ik niet zo mooi vindt. Er zit alleen zoveel verschil in, dat ik me ook afvraag of het model zelf (eronder) dan ook anders is. Een Defender kap ziet er heel anders uit als bijv een Ford Bronco.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:08

NoFearCreations

3DPrint the world!

Goofyduck384 schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 16:26:
Kort vraagje: kun je “makkelijk” van body wisselen als je een Traxxas TRX4 koopt?
Ik zoek er eentje op marktplaats om mijn Rustler 4x4 mee te vervangen. Alleen kom ik ze genoeg tegen, maar met allerlei andere kappen die ik niet zo mooi vindt. Er zit alleen zoveel verschil in, dat ik me ook afvraag of het model zelf (eronder) dan ook anders is. Een Defender kap ziet er heel anders uit als bijv een Ford Bronco.
Chassis en bodymount zullen altijd hetzelfde zijn, als je een kap koopt specifiek voor een trx-4. Ik zou eerder voor een axail/carisma/ftx/element pakken inplaats van een TRX4.

---RAWE CEEK!!!---

• Goofyduck384
NoFearCreations schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 16:38:
Chassis en bodymount zullen altijd hetzelfde zijn, als je een kap koopt specifiek voor een trx-4. Ik zou eerder voor een axail/carisma/ftx/element pakken inplaats van een TRX4.
Oké, omdat? 😁

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Betaalbaarder, en je zit niet vast aan die rotte traxxas accu stekkers. Ook is de standaard traxxas ESC niet heel betrouwbaar, en erg duur als hij kapot gaat.

---RAWE CEEK!!!---

• sjorsjuhmaniac
chassis en de afstand tussen de body mounts zijn hetzelfde. De defender heeft achter wel 'lange' mounts en moet bv voor de ford pickup kap juist korte mounts hebben.

Let ook op dat er verschillende generaties trx4 zijn waarbij de nieuwe een clipless body systeem hebben. Daar kan je dus niet ieder kap op plempen die je wilt omdat er IN de kap dat traxxas-clipless-body geraamte moet zitten. Maar alles is natuurlijk in elkaar te knutselen.

TRX4 is een super keuze, is al erg goed direct uit de doos en kan met weinig geld naar een super crawler geupgrade worden. Ongetwijfeld de absoluut beste bang-for-your-buck die je kan vinden. Erg robuust en betrouwbaar. Als je dan 2de hands een redelijke kan vinden zit je helemaal goed.
Bovendien kan je echt overal spare parts en upgrades vinden.
Enige "echte" manco is de standard brushed motor die erin zit, is eigenlijk niet handig om te crawlen, zit te weinig finesse in voor echt technische stukken. Als je gewoon thuis of in bos bezig bent voldoet die echter ook prima. Je zal ook zien dat de meeste al met een fusion worden aangeboden. Dat is dan ook de nr1 aan te raden upgrade als die er nog niet in zit. Bij ome ali vaak voor ~80e te vinden.

Let op dat je geen kat in de zak koopt. Wordt nogal wat troep aangeboden op marktplaats.

Op de stekker moet je een koop niet laten gaan, met een paar minuten solderen zit er een andere stekker aan.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

sjorsjuhmaniac schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 21:02:
[...]

chassis en de afstand tussen de body mounts zijn hetzelfde. De defender heeft achter wel 'lange' mounts en moet bv voor de ford pickup kap juist korte mounts hebben.

Let ook op dat er verschillende generaties trx4 zijn waarbij de nieuwe een clipless body systeem hebben. Daar kan je dus niet ieder kap op plempen die je wilt omdat er IN de kap dat traxxas-clipless-body geraamte moet zitten. Maar alles is natuurlijk in elkaar te knutselen.

TRX4 is een super keuze, is al erg goed direct uit de doos en kan met weinig geld naar een super crawler geupgrade worden. Ongetwijfeld de absoluut beste bang-for-your-buck die je kan vinden. Erg robuust en betrouwbaar. Als je dan 2de hands een redelijke kan vinden zit je helemaal goed.
Bovendien kan je echt overal spare parts en upgrades vinden.
Enige "echte" manco is de standard brushed motor die erin zit, is eigenlijk niet handig om te crawlen, zit te weinig finesse in voor echt technische stukken. Als je gewoon thuis of in bos bezig bent voldoet die echter ook prima. Je zal ook zien dat de meeste al met een fusion worden aangeboden. Dat is dan ook de nr1 aan te raden upgrade als die er nog niet in zit. Bij ome ali vaak voor ~80e te vinden.

Let op dat je geen kat in de zak koopt. Wordt nogal wat troep aangeboden op marktplaats.

Op de stekker moet je een koop niet laten gaan, met een paar minuten solderen zit er een andere stekker aan.
Ik vind juist de upgrade naar een fusion vrijwel altijd overbodig. 45/65T brushed motor met een goede ESC is meer dan genoeg. Ik heb op mijn eigen crawlers ook nog beltdrive om ze stiller te maken.

---RAWE CEEK!!!---

• sjorsjuhmaniac
NoFearCreations schreef op maandag 2 maart 2026 @ 12:25:
[...]

Ik vind juist de upgrade naar een fusion vrijwel altijd overbodig. 45/65T brushed motor met een goede ESC is meer dan genoeg. Ik heb op mijn eigen crawlers ook nog beltdrive om ze stiller te maken.
Nee, helaas zit er geen fatsoenlijke combo in de trx4 om goed mee te crawlen. Werkt prima voor het trailen hoor.

• thaan
  • Nu online
Ja is prima te wisselen, maar de wielbasis is anders. Is vrij makkelijk om te bouwen met een short to long wheelbase conversion of andersom, zijn originele zakjes van Traxxas, euro of 15 geloof ik. Zeker de moeite waard om te doen als je een andere kap mooier vindt.

• memphis

memphis

Topicstarter
Van de 4-motorige toerwagen is ook een filmpje online verschenen:

https://www.facebook.com/reel/1904107503554152

• memphis

memphis

Topicstarter
En een ander filmpje

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:49
Hoi allemaal, zit hier even door dit topic te scrollen wat ik allemaal voor moois zie. Erg leuk om alle passie en creaties te zien.

Nu zit er zelf aan te denken om ook een RC auto te kopen, niet voor professioneel gebruik maar gewoon iets eenvoudigs om met mijn zoons te rijden. Maar er zijn er zoveel dat ik niet echt weet waar ik moet beginnen. Dus wil graag hier om advies vragen.

Offroad is de bedoeling door het bos ofzo of een weiland. Ik woon ook vlakbij een grote rivier dus wellicht door de uiterwaarden. Mijn zoons zijn nog jong, 5 en 3. Dus zeker in het begin zullen ze er even gevoel voor moeten krijgen. Daarom is het denk ik handig om de maximale snelheid te kunnen beperken, als die mogelijkheden er zijn.

Om te beginnen wil ik uiteraard ook niet teveel kwijt zijn, want misschien hebben ze wel zoiets van: goed idee pa, maar wij vinden het geen reet aan xD

Hebben jullie tips voor een auto waar je goed mee offroad kan rijden?

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Wat is je budget?

Vaak bu'j te bang!

• Arvado
Ik denk iets van rond de 250€ ofso.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:10

JB

Cédric roelt!

Ben zelf met Traxxas E-Revo's begonnen (1/16). Veel bang for buck en altijd te repareren. Weet niet wat ze tegenwoordig nog kosten, maar dacht toen ook iets van 250 euro te hebben betaald. Ga er in ieder geval vanuit dat je er dan nog lang niet bent :D Er gaan dingen kapot...

Mijn boefje is liev!

• Arvado
Nee klopt, die 250 was puur aanschaf van de auto. Waarschijnlijk wil je er sws gelijk extra accu’s ed bij.

• Arvado
JB schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 09:54:
Ben zelf met Traxxas E-Revo's begonnen (1/16). Veel bang for buck en altijd te repareren. Weet niet wat ze tegenwoordig nog kosten, maar dacht toen ook iets van 250 euro te hebben betaald. Ga er in ieder geval vanuit dat je er dan nog lang niet bent :D Er gaan dingen kapot...
Die ziet er wel leuk uit idd. Kan je hier ook nog wat aan upgraden enzo? Motortje met meer vermogen en zwaardere accu’s e.d? Zie ze nu te koop staan voor 229. Maar zou wel leuk zijn dat er nog wat aan aan te passen is anders ben je er wellicht na 3 maanden op uit gekeken.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:10

JB

Cédric roelt!

Arvado schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 14:51:
[...]

Die ziet er wel leuk uit idd. Kan je hier ook nog wat aan upgraden enzo? Motortje met meer vermogen en zwaardere accu’s e.d? Zie ze nu te koop staan voor 229. Maar zou wel leuk zijn dat er nog wat aan aan te passen is anders ben je er wellicht na 3 maanden op uit gekeken.
Ik ben voor mijn zoontje met brushed begonnen. Gaat hard genoeg. Daarna LiPo's gekocht en brushless motortje erin == sneller stuk :D maar wel meer lol :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BzBr6d-ZEv9gsNZAG0Dtd9wknCs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RScolldlt4oxMxVnF5nKry3v.png?f=user_large

Deze op MP gekocht, werkt nog steeds.

Mijn boefje is liev!

• Arvado
Ah dankje, ik ga eens kijken naar dat ding, ziet er leuk uit! Goed te weten dat upgraden mogelijk is dan kunnen die mannen er straks zelf een ander motortje in knutselen.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 16:05

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Bob Popcorn schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 15:54:
[...]

Inruil is prima, want er zit zat marge op rc auto's. Verkopen bij de winkel verwacht geen wonderen. Beter op MP/Vinted.
Op MP is het wel gelukt voor een nette prijs (y)

Helaas wel zonder de lader en accu's. Maar vermoed dat ik die ook nog wel makkelijk kwijt krijg gezien ze maar zeer weinig gebruikt zijn.

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-03 21:40
Mijn auto heb ik de voorbije jaren niet meer naar om gekeken. Al begint het nu weer te kriebelen. De zelf in elkaar geflanste body mount adapter had het begeven maar ik heb nu een 3D printer en zal daarmee een iets proberen.

Ik vrees wel dat de lipo's na al die tijd diep ontladen zullen zijn...
WEBGAMING schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 16:48:
[...]

Is toch gewoon parelmoer wit? Alleen dan een enigszins doorschijnende versie.
Neen, het is een heldere lak:
TS65 Pearl Clear gives the underlying paint of a model a pearlescent final finish. This is especially useful when painting automotive subjects.

Allow the paint to be clear-coated to fully cure before applying TS65. This will prevent the clear coat from cracking due to different cure rates from the paint underneath. For best results allow up to one week.

[ Voor 47% gewijzigd door D-Three op 06-03-2026 22:01 ]

• sjorsjuhmaniac
D-Three schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 21:46:
Mijn auto heb ik de voorbije jaren niet meer naar om gekeken. Al begint het nu weer te kriebelen. De zelf in elkaar geflanste body mount adapter had het begeven maar ik heb nu een 3D printer en zal daarmee een iets proberen.

Ik vrees wel dat de lipo's na al die tijd diep ontladen zullen zijn...

[...]

Neen, het is een heldere lak:

[...]
Ik heb accus die vijf jaar in storage hebben gelegen en het nog steeds doen. Zijn duidelijk geen toppers meer maar nog wel gewoon zonder problemen te gebruiken.

• Ruud
Heeft iemand hier de 2026 Tamiya cup reglementen? Zouden ergens in een Facebook-groep moeten staan maar ik als non-Facebook-gebruiker kan dat natuurlijk niet vinden. (kan goed aan mij liggen) Op de website staat alleen maar info over 2025 en via email heb ik nog geen reactie ontvangen.

• memphis

memphis

Topicstarter
Ik heb wel FB maar het is gepubliceerd in een besloten groep, lekker vriendelijk! (not)

• Ruud
Blijkbaar hebben ze genoeg rijders 😁

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Arvado schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 00:12:
Ik denk iets van rond de 250€ ofso.
Arrma granite grom. Ik heb zo'n zelfde voor mijn zoontje aangeschaft toen hij 6 werd.

Vaak bu'j te bang!

• thaan
  • Nu online
Ruud schreef op zondag 8 maart 2026 @ 19:17:
Heeft iemand hier de 2026 Tamiya cup reglementen? Zouden ergens in een Facebook-groep moeten staan maar ik als non-Facebook-gebruiker kan dat natuurlijk niet vinden. (kan goed aan mij liggen) Op de website staat alleen maar info over 2025 en via email heb ik nog geen reactie ontvangen.
Hier heb ik heb geupload voor je.
Pagina: 1 ... 50 51 Laatste