Het grote RC cars topic - Deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 50 51 Laatste
Acties:

• danoontjeh
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-02 19:55
@Goofyduck384 Het kan aan mij liggen, maar dat gestripte tandwiel lijkt me tussen dinsdagmiddag en nu gebeurd. Als ik je eerdere foto bekijk toen je voor het eerst over het probleem postte oogt het tandwiel nog intact.
Is dat niet de reden dat het het nu niet meer deed? Wellicht de boel uit elkaar gehad en de afstand tussen het pinion en de spur niet juist ingesteld?

[ Voor 3% gewijzigd door danoontjeh op 19-02-2026 10:33 ]

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52
danoontjeh schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 10:31:
@Goofyduck384 Het kan aan mij liggen, maar dat gestripte tandwiel lijkt me tussen dinsdagmiddag en nu gebeurd. Als ik je eerdere foto bekijk toen je voor het eerst over het probleem postte oogt het tandwiel nog intact.
Is dat niet de reden dat het het nu niet meer deed? Wellicht de boel uit elkaar gehad en de afstand tussen het pinion en de spur niet juist ingesteld?
Ja dat zou goed kunnen, want m’n zoon had er mee gespeeld en toen ik hem daarna opende kwam er een hoop schaafsel uit wat daar mogelijk vanaf gekomen is. Dus inderdaad mogelijk niet goed door mij weer in elkaar laten passen.

Zal er (wanneer de nieuwe slipper clutch er is) iets beter naar kijken om dit goed af te stellen

• sjorsjuhmaniac
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:59
Goofyduck384 schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 11:25:
[...]

Zal er (wanneer de nieuwe slipper clutch er is) iets beter naar kijken om dit goed af te stellen
Mocht je nog niet veel ervaring hebben:
Pagina: 1 ... 50 51 Laatste