LOSI heeft ook wel goede SCT, de Tenacity TEN-SCTE meen ik.OmeAnne schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:27:
Goedemorgen,
Mede door CarWars (en ja ik heb menig reactie al gelezen een paar pagina's terug) is bij me de interesse voor RC auto's weer aangewakkerd (sluimerde altijd al wel).
En ja ik ook gezien dat CarWars de hobby geen recht doet, vooral hoe men omgaat met de auto's. Natuurlijk kan er iets onherstelbaar stuk gaan, maar om nou een stapel met kapotte auto's in beeld te brengen, dat gaat helemaal nergens over!
Maar goed het is wel reclame voor de hobby, wellicht niet de reclame die de meeste hobbyisten graag zouden zien maar ik verwacht wel dat er meer mensen geïnteresseerd zijn in RC door CarWars. En een deel ervan zal ook wel serieus zijn.
Maar goed ik ben mij aan het verdiepen in 1/10 offroad, dat lijkt mij gewoon het leukst en dan model SCT. (puur omdat ik die mooier vind dan Buggy's) Snel kom je dan uit bij de Traxxas Slash en de Arrma Senton volgens mij. Iemand nog ervaringen met andere auto's in deze klasse?
En is er ergens een overzicht van tracks offroad danwel onroad in Nederland, want daar vind ik weinig over. Of zijn er gewoon (nog) nauwelijks banen?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...