Nee was een ander kanaal, ben even de naam kwijt heeft iets van 900d. subs. En hij gooit al die monstertrucks over ramps en weet ik het allemaal. Machtig mooiWEBGAMING schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:37:
RcSparks denk ik?
Is natuurlijk weinig van te zeggen op deze manier. Is het ook een gigantisch ding, of maar een heel kleintje? Wat voor motor zit er in? Er zijn zo veel verschillende setups. En natuurlijk is het ook afhankelijk van de capaciteit (mah) van de accu.
Maar over het algemeen zal het in een kwartiertje, 20 minuten echt wel over zijn. (als je geen hele grote, zware accu's gebruikt.)
Als je een paar uur wil rijden mag je meestal inderdaad wel een paar honderd euro aan accu's meenemen. 2 uur rijden is ook wel lang hoor. En, als je met de auto komt kan je natuurlijk ook een lader kopen die (ook) op 12V werkt. Als je lader snel genoeg is, heb je al genoeg aan 3-4 accu's om constant te kunnen blijven rijden.
Als je met een gemiddelde beginners RC auto beetje gaat rijden over asfalt of langzaam over wat bospaden. schaal 1-10 , met een 7,4 5000 Mah accu. , Als je dan een half uurtje vol zou houden dan zou ik het misschien nog wel overwegen. Dan ben je met 2 accu's wel klaar om even te spelen.
Ter land, ter zee en in de kroeg