...
Max had een flinke lockup in turn 1.
[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 22-07-2016 14:47 ]
"When you grow up your heart dies"
Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput
...
Dan verbazen de Mercs me toch behoorlijk. Had ik niet gedacht.alwaysleft schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:48:
Heel simpel. Max staat morgen derde of vierde mocht er niks raars gebeuren. Tevens in de race vechten met Ricciardo voor plek 3.
[ Voor 41% gewijzigd door thalantis op 22-07-2016 14:50 ]
Volgens mij ligt daar (op de Hungaroring) al best wat jaartjes geen grind meer (of heel weinig)PauseBreak schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:41:
[...]
Waarom ligt daar geen grindbak meer eigenlijk? Ben ook benieuwd of we nog iets gaan horen van het weer wegrijden onder rode vlag en met geactiveerde medische sensordingen van Hamilton. Dat lijkt me ook niet echt wenselijk namelijk.
En dat rood was ook wel iets voorbarig misschien, tenminste als de motor nog draait en de marchal geen tekens geeft aan de rijder leek het me nog gewoon geel.
Hamilton staat in de pits z'n wagen uit elkaar te schroeven...thalantis schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:50:
Max nu voor Hamilton, maar hamilton reed op soft
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
het team heeft er geen kracht meer voorJackBol schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:51:
[...]
Hamilton staat in de pits z'n wagen uit elkaar te schroeven...
Duh, HAM is er afgegaan en heeft geen representatieve tijd kunnen neerzetten.thalantis schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:50:
Die had net voor of net achter ROS gestaan anders.
Al dat gehype, Mercedes heeft gewoon het beste totaal pakket. Ook chassis. Als Red Bull echt het beste chassis had zou dat in Hongarije moeten blijken.Niku schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:49:
[...]
Dan verbazen de Mercs me toch behoorlijk. Had ik niet gedacht.
Motorvermogen is van minder belang hier.
Die was anders rond de tijd van Rosberg geweest uiteraard. Die is gecrasht.thalantis schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:50:
...
Exact, tot op heden lijkt het daar - tegen alle verwachting dus- wel op. Maar laten we de race afwachten.alwaysleft schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:52:
[...]
Al dat gehype, Mercedes heeft gewoon het beste totaal pakket. Ook chassis. Als Red Bull echt het beste chassis had zou dat in Hongarije moeten blijken.
Minder van belang, maar nog steeds erg belangrijk. Als je uit de bochten gewoon te weinig power hebt, dan verlies je een paar honderdste per bocht.alwaysleft schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:52:
[...]
Al dat gehype, Mercedes heeft gewoon het beste totaal pakket. Ook chassis. Als Red Bull echt het beste chassis had zou dat in Hongarije moeten blijken.
RB zet nu dus een heavy-downforce setup, maar MOET nog steeds schipperen omdat ze motorvermogen tekort komen.
Dus motorvermogen is en zal altijd belangrijk blijven. Wel veel minder belangrijk dan op andere banen, maar nog steeds belangrijk.
*McLaren heeft een complete power unit laten vervangen, maar het is onduidelijk of er een oude of een nieuwe in ligt.
Zonde straf mogen vervangen? of is vrije training alles mogelijk?
[ Voor 86% gewijzigd door Consigliere op 22-07-2016 14:55 ]
Weinig wauw aan. Max maakte foutje en had met gemak voor Vettel gestaan. Red Bull staat in totale pace 0,2 seconde voor op Ferrari.Consigliere schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:54:
wow Vettel 3de.
*McLaren heeft een complete power unit laten vervangen, maar het is onduidelijk of er een oude of een nieuwe in ligt.
Zonde straf mogen vervangen? of is vrije training alles mogelijk?
Meer de WoW van had ik niet verwacht.alwaysleft schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:56:
[...]
Weinig wauw aan. Max maakte foutje en had met gemak voor Vettel gestaan. Red Bull staat in totale pace 0,2 seconde voor op Ferrari.
...
Klopt, en dat vind ik toch wel wat jammer. Zeker als je ziet dat er op die plek vrijwel geen vertraging is...Hippocampus schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:50:
[...]
Volgens mij ligt daar (op de Hungaroring) al best wat jaartjes geen grind meer (of heel weinig)
Het rood was voor de barrière die gerepareerd moest worden. Nog los daarvan was wel de medische sensording van Hamilton afgegaan en dan lijkt het mij toch niet de bedoeling dat hij weer gaat rijden, maar ik heb geen tijd om het even op te zoeken in de regels.En dat rood was ook wel iets voorbarig misschien, tenminste als de motor nog draait en de marchal geen tekens geeft aan de rijder leek het me nog gewoon geel.
Nee, merp!
(ben trouwens blij dat ziggo zonder reclame uitzend, die stream die ik kijk heeft constant reclame)
Nasr eraf en over en uit voor hem.
[ Voor 23% gewijzigd door thalantis op 22-07-2016 15:16 ]
Zo te zien weer een strijd voor P3. Toch tegen de verwachting in, als je de berichten volgde. Maarja, ik ga altijd uit van een plek bij de eerste 6.alwaysleft schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:16:
Mercedes qua racepace ook duidelijk beter dan Red Bull. Als je naar de rondetijden kijkt.
...
Dat komt doordat het een vrije training is.thalantis schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:13:
Veel mensen naast de baan, komt dat door het nieuwe asfalt?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
in een vrije training?ruudonline schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:23:
Torro Rosso valt toch tegen!?
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
RicciardoStealthyPeanut schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:26:
Was dat nou VES met die uitremactie op de Williams?
Nee VES was hem ook daadwerkelijk voorbij gegaan danStealthyPeanut schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:26:
Was dat nou VES met die uitremactie op de Williams?
Denk ik niet. Mercedes heeft al een paar seizoenen gewoon het beste totaalpakket. Beste motor, en waarschijnlijk ook wel het beste chassis en aero-pakket.Luxicon schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:19:
[...]
Zo te zien weer een strijd voor P3. Toch tegen de verwachting in, als je de berichten volgde. Maarja, ik ga altijd uit van een plek bij de eerste 6.
Nee, merp!
Wat denk je niet? Ik 'denk' volgens mij ook dat Mercedes duidelijk 1 en 2 is.PauseBreak schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:36:
[...]
Denk ik niet. Mercedes heeft al een paar seizoenen gewoon het beste totaalpakket. Beste motor, en waarschijnlijk ook wel het beste chassis en aero-pakket.
...
Ik heb niet de details/ronde tijden gevolgd, maar kijkend naar de uitslag in FP1 (14e en 19e) en in FP2 (13e en 16e) denk ik niet dat je kunt zeggen dat 'ze er goed bij zitten'. Vorig jaar stonden ze er beter bij in FP1 en FP2.
Je zegt zelf dat dit resultaat na FP1 en FP2 "tegen de verwachting in" zou zijn. Dat is het niet. Iedereen die de races van afgelopen jaren hier nog kan herinneren weet dat ook voorgaande jaren McMerc veel sneller was dan de rest van het veld. Dat ze niet hebben gewonnen komt niet doordat ze hier niet dominant warenLuxicon schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:39:
[...]
Wat denk je niet? Ik 'denk' volgens mij ook dat Mercedes duidelijk 1 en 2 is.
Nee, merp!
Dat geloof ik, maar volgens de berichten online wordt het idee opgelegd dat ze voor P1 kunnen racen, al ga ik juist uit van een plek bij de eerste 6.PauseBreak schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:50:
[...]
Je zegt zelf dat dit resultaat na FP1 en FP2 "tegen de verwachting in" zou zijn. Dat is het niet. Iedereen die de races van afgelopen jaren hier nog kan herinneren weet dat ook voorgaande jaren McMerc veel sneller was dan de rest van het veld. Dat ze niet hebben gewonnen komt niet doordat ze hier niet dominant waren
...
Ach, die berichten moet je met een trucklading zout nemen. Het is allemaal PR voor sponsors en fans. Ze kunnen moeilijk bij ieder circuit weer zeggen dat ze Mercedes niet bij kunnen houden en dat het een gevecht om P3 gaat worden tenzij de Mercedes coureurs elkaar eraf bonjourenLuxicon schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:55:
[...]
Dat geloof ik, maar volgens de berichten online wordt het idee opgelegd dat ze voor P1 kunnen racen, al ga ik juist uit van een plek bij de eerste 6.
Nee, merp!
Volgens mij loopt de tijdwaarneming die je op TV ziet iets achter op het beeld dat je ziet. Het viel mij ook al eens eerder op, en dit was de enige logische verklaring die ik kon bedenkenVerwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:12:
Waarom ligt de tijdswaarneming op de lijn na de finish en niet op de finishlijn?
Het is bedoening, niet bedoeling
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Laten we daar gewoon per race vanuit gaan, dan valt het allemaal niet zo hard tegen elke keer
[ Voor 7% gewijzigd door StealthyPeanut op 22-07-2016 16:24 ]
Ben je de pole van Red Bull in Monaco nu al vergeten? Hongarije ligt daar niet heel ver vanaf wat circuit betreft, dus het was een redelijke aanname. En dan hebben we nog bijvoorbeeld Singapore, ook een circuit waar de RB's het goed doen en Mercedes vorig jaar hard door de mand viel.StealthyPeanut schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:23:
Wie had echt het gevoel dan dat ze "ineens" voor P1 mee zouden strijden? RB is nu in staat om 2e te worden in het kampioenschap en Ferrari te verslaan. En dat is al heel wat, als je ziet waar ze vorig jaar stonden.
Laten we daar gewoon per race vanuit gaan, dan valt het allemaal niet zo hard tegen elke keer. Het gat met MERC is de ene keer 1 seconde en de andere keer 0,5 seconde. Maar MERC zal dit seizoen, onder normale omstandigheden, nooit verslagen worden.
Het eerste wat ik zelf dacht was: "Sukkel, doe dan ook een track-walk"
Bij schade aan gearbox en/of motor komen de penalty's volgens mij alweer om de hoek kijken..
Wat ik zo zie uit de streamable die Martinspire heeft gepost pakt ie de witte curbs/lijn aan de buitenkant iets teveel. Dus ja, met een track walk had je even kunnen bekijken hoe het erbij lag en hoe glad die lijn is.nachtnet schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 17:54:
Ik heb fp2 nog niet bekeken. Maar hoe en waarom is HAM van de baan geraakt? Stuurfoutje? Defect?
Bij schade aan gearbox en/of motor komen de penalty's volgens mij alweer om de hoek kijken..
-
Hij stuurde naar links, bocht ging naar rechtsnachtnet schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 17:54:
Ik heb fp2 nog niet bekeken. Maar hoe en waarom is HAM van de baan geraakt? Stuurfoutje? Defect?

Beetje knullig idd
02 Daniel Ricciardo Red Bull 1:21.030 30
03 Sebastian Vettel Ferrari 1:21.348 39
04 Max Verstappen Red Bull 1:21.770 35
05 Lewis Hamilton Mercedes 1:21.960 35
06 Kimi Raikkonen Ferrari 1:22.058 37
07 Fernando Alonso McLaren 1:22.328 30
08 Jenson Button McLaren 1:22.387 19
09 Nico Hulkenberg Force India 1:22.449 34
10 Sergio Perez Force India 1:22.653 36
11 Esteban Gutierrez Haas 1:22.673 31
12 Felipe Massa Williams 1:22.681 29
13 Carlos Sainz Toro Rosso 1:22.689 26
14 Valtteri Bottas Williams 1:22.773 37
15 Romain Grosjean Haas 1:22.864 31
16 Daniil Kvyat Toro Rosso 1:22.948 34
17 Kevin Magnussen Renault 1:23.347 40
18 Marcus Ericsson Sauber 1:23.437 35
19 Jolyon Palmer Renault 1:23.528
20 Felipe Nasr Sauber 1:23.986 24
21 Pascal Wehrlein Manor 1:23.992 39
22 Rio Haryanto Manor 1:24,265 35
Zo dit is echt een grove on-uitgelokte fout. Dit komt behoorlijk knullig overEdd schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 17:57:
[...]
Wat ik zo zie uit de streamable die Martinspire heeft gepost pakt ie de witte curbs/lijn aan de buitenkant iets teveel. Dus ja, met een track walk had je even kunnen bekijken hoe het erbij lag en hoe glad die lijn is.

Het doet mij denken aan de tijd dat ik motorrijles had.ANdrode schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 19:02:
[...]
Zo dit is echt een grove on-uitgelokte fout. Dit komt behoorlijk knullig over.
Met enige regelmaat gebeurde nogal eens, vooral in het begin, dat ik bij een zebrapad over de witte gedeeltes reed.. Op dat moment hoorde ik ook iemand in mijn oor schreeuwen: "Rij niet over die witte lijnen heen!".
Nee, dat werd niet netjes of zachtjes gezegd, vandaar dat ik het nu nog steeds weet en eraan denk als het toch nog eens gebeurd of zoiets zie...
Bij het geval van HAM had ik hetzelfde.. Natuurlijk weet ik niet of dit verf of witte kerbs zijn en van wat voor materiaal.
-
Het lijkt er op dat Hamilton de 'professional' is die driver coaching het hardste nodig heeftEdd schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 19:11:
[...]
…
Op dat moment hoorde ik ook iemand in mijn oor schreeuwen: "Rij niet over die witte lijnen heen!".
Nee, dat werd niet netjes of zachtjes gezegd, vandaar dat ik het nu nog steeds weet en eraan denk als het toch nog eens gebeurd of zoiets zie...
Bij het geval van HAM had ik hetzelfde.. Natuurlijk weet ik niet of dit verf of witte kerbs zijn en van wat voor materiaal.
at your service
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
10.4G volgens onboard beelden.The_Butler schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 19:37:
Ik heb nog een paar keer die crash van Hamilton bekeken maar man wat een klap maakt ie, alle kinetische energie is in een fractie van een seconde uit die wagen; dat moet toch bijna wel een lichte hersenschudding zijn?
Aangezien gevechtspiloten langere tijd 9G kunnen volhouden lijkt me 10.8G voor een fractie van een seconde geen probleem. Vooral niet voor een F1 rijder die gewend is aan laterale G krachten.

[ Voor 4% gewijzigd door JackBol op 22-07-2016 20:49 ]
Doordat die sensor bedoeld is om vooral tijdens het remmen/bochten krachten te meten is hij misschien 'traag' zodat het publiek hem niet teveel heen en weer laat springen.JackBol schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 20:44:
[...]
Aangezien gevechtspiloten langere tijd 9G kunnen volhouden lijkt me 10.8G voor een fractie van een seconde geen probleem. Vooral niet voor een F1 rijder die gewend is aan laterale G krachten.
Mercedes zegt zelf dat de vertraging 12G was.
Ah okee, dat had ik nog niet gelezen. Overigens is ook 12G is niet echt schokkend voor een crash. Voor sub-second wordt het vanaf 75 tot 100G pas spannend. Al snap ik wel dat ze hem even willen checken naderhand. Je moet natuurlijk altijd het zekere voor het onzekere bij dit soort situaties.ANdrode schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 21:42:
[...]
Doordat die sensor bedoeld is om vooral tijdens het remmen/bochten krachten te meten is hij misschien 'traag' zodat het publiek hem niet teveel heen en weer laat springen.
Mercedes zegt zelf dat de vertraging 12G was.
Ik zat nog wat filmpjes over Max terug te kijken van vorig jaar en nu weet ik weer waarom ik C4F1 commentaar zo goed vind.
In dit filmpje zijn DC en die andere commentator gewoon nonchalant aan het chatten over Max, en zonder dat ze het zelf eigenlijk doorhebben geven ze real-time commentaar over de setup van Max z'n overtake op Perez. Ze zien dat Max erg goed uit komt uit de voorlaatste bocht en DC stopt een fractie van een seconde met praten omdat hij herkent dat Max een kans heeft. Nog geen moment later zet Max de overtake in.
Als ik een voorspelling doe, doe ik uiteraard de voorspelling die voor de hand ligt, want dat is wat ik verwachtLopendeVogel schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:41:
[...]
Nja maar die voorspelling kan je natuurlijk redelijk makkelijk maken, want dat zijn over het algemeen de uitslagen dit seizoen -.-
Af en toe wissel nummertje 3 maar over het algemeen is het jouw ''voorspelling''.
Als je de eerste 6 moet gokken door te wedden dan speel je met jouw ''voorspelling'' altijd safe natuurlijkUitzonderingen als crashes daargelaten (ook niet meegenomen in jouw ''voorspelling'' natuurlijk).

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Helemaal mee eens. Mooie korte analyse waarom het weer een top seizoen is om te kijken!Grrrrrene schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 21:53:
[...]
Als ik een voorspelling doe, doe ik uiteraard de voorspelling die voor de hand ligt, want dat is wat ik verwachtMaar je hebt wel gelijk: het wordt vrij voorspelbaar, maar dat zegt natuurlijk veel over hoe "spannend" het momenteel is. Je ziet ook dat Mercedes relatief weinig exposure krijgt tijdens de race, want er gebeurt (behalve als ze elkaar proberen in te halen) erg weinig. De gevechten gaan om p3 en daarachter. Denk Mercedes weg uit het kampioenschap en je hebt twee teams die een erg spannend gevecht hebben om het constructeurskampioenschap: Ferrari en Red Bull, met slechts enkele punten tussen de twee teams in
De rijders van die teams zitten ook nog eens binnen 16 punten, waarbij de laagst geklassificeerde van die 4 rijders (Verstappen) ook nog eens in de beste flow zit en de hoogst geklassificeerde (Raikkonen) toch misschien wel de minste kaarten heeft
Basement Bios ---- Exo-S
Yes klopt,Grrrrrene schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 21:53:
[...]
Als ik een voorspelling doe, doe ik uiteraard de voorspelling die voor de hand ligt, want dat is wat ik verwachtMaar je hebt wel gelijk: het wordt vrij voorspelbaar, maar dat zegt natuurlijk veel over hoe "spannend" het momenteel is. Je ziet ook dat Mercedes relatief weinig exposure krijgt tijdens de race, want er gebeurt (behalve als ze elkaar proberen in te halen) erg weinig. De gevechten gaan om p3 en daarachter. Denk Mercedes weg uit het kampioenschap en je hebt twee teams die een erg spannend gevecht hebben om het constructeurskampioenschap: Ferrari en Red Bull, met slechts enkele punten tussen de twee teams in
De rijders van die teams zitten ook nog eens binnen 16 punten, waarbij de laagst geklassificeerde van die 4 rijders (Verstappen) ook nog eens in de beste flow zit en de hoogst geklassificeerde (Raikkonen) toch misschien wel de minste kaarten heeft
Enige waar ik keer op keer op hoop is Mercedes, dat ze elkaar gewoon een tikje geven..
Maar goed ik ben voor Max Verstappen zoals de meeste met EK/WK voor Nederland is, het is ''onze'' coureur, en die straalt ook nog gewoon volledig in het F1 spel.
Ricciardo, ja leuke gast maar je ziet hem gewoon balen dat de net uit zijn pubertijd komende coureur toch wel een tikkie beter is. Althans dat is wat ik gezien heb hoor, ik weet niet hoe dat achter de schermen met die 2 gaat.
Raikkonen, ja heel populair, al een hele tijd, maar ik vind hem(incl zijn team uiteraard) maar moa..
Standaard vliegen eigenlijk altijd wel dezelfde auto's eruit (ook een kunst om natuurlijk eens een race te doen en niet eruit te gaan, mag de auto wel goudkleurig zijn, maar zo halen ze nooit goud).
Prrr nog een paar uur en de kwalificatie gaat hier aan!!
Indien ik jullie niet meer zie, hoor of spreek. Een fijn race weekend toegewenst alle!!!
Was het vorig jaar niet KVY die er op dezelfde manier er ook vanaf vloog in Japan? Toen lag er gras en was er geen uitloopstrook maar een muur.Edd schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 19:11:
[...]
Het doet mij denken aan de tijd dat ik motorrijles had.
Met enige regelmaat gebeurde nogal eens, vooral in het begin, dat ik bij een zebrapad over de witte gedeeltes reed.. Op dat moment hoorde ik ook iemand in mijn oor schreeuwen: "Rij niet over die witte lijnen heen!".
Lijkt alsof hij niet op zit te letten en gewoon z'n stuur dezelfde kant op blijft sturen.JBplap schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 17:57:
[...]
Hij stuurde naar links, bocht ging naar rechts
Beetje knullig idd
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Men kan heel goed linksaf sturen in een bocht naar rechts, dat noemen ze driftenMrSleeves schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 08:04:
[...]
Lijkt alsof hij niet op zit te letten en gewoon z'n stuur dezelfde kant op blijft sturen.
De achterkant breekt uit en zijn reactie was goed, maar de auto sloeg te ver door, helaas pindakaas.
Wellicht toch ook door de nieuwe kerbs dat je toch minder doorhebt waar het circuit ophoudt.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Dat is gewoon de normale racelijn: je rijdt in principe een bocht altijd als volgt: buiten binnen buiten, oftewel een bocht naar rechts benader je helemaal links van de baan (maar dan niet met je banden op de witte lijn, want die zijn glad), daarna stuur je in, benader je de apex (punt waar je de binnenbocht "aantikt") zo dicht mogelijk en laat je de auto weer uitaccelererend naar buiten lopen: buiten-binnen-buiten. Dus het is vrij normaal dat je vlak voor een bocht naar rechts, volgend op een bocht naar links nog naar links stuurtMrSleeves schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 08:25:
Ja, maar dat is dan wel in de bocht en niet ervoor. Zoals ik het zie, is de eerste bocht naar links, Hamilton stuurt naar links. Vervolgens komt de bocht naar rechts en hij blijft gewoon naar links insturen.
Wellicht toch ook door de nieuwe kerbs dat je toch minder doorhebt waar het circuit ophoudt.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Was de complete kwalificatie aan het stoeien met zijn banden, continu verremmen, maar in de laatste seconde van de kwali zet hij de snelste ronde neer met behoorlijk veel verschil naar P2 met bijna 0.5 sec!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Mwa, hij zou een punt kunnen hebben, hij heeft hier tenslotte al vier keer gewonnen. Dus als hij daar nog nooit eerder problemen had is het logisch dat het aan de nieuwe situatie ligt toch?ANdrode schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 10:58:
Zoals verwacht: Lewis geeft de nieuwe kerbs de schuld van zijn crash nadat hij buiten de witte lijn/op de kerbs kwam. Ze zijn niet nodig. Het was prima zoals het was.
Waiting on the world to change
Jup.pinda powerrr schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:15:
Troubles voor VES?
Iets met z'n stoeltje meen ik. Maar zou gefixt zijn volgens Sky.pinda powerrr schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:15:
Troubles voor VES?
Statistiekjes zeggen niet zoveel. Dezelfde Hamilton heeft er nog niet gewonnen met de nieuwe motoren met meer koppel.Hippocampus schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:06:
[...]
Mwa, hij zou een punt kunnen hebben, hij heeft hier tenslotte al vier keer gewonnen. Dus als hij daar nog nooit eerder problemen had is het logisch dat het aan de nieuwe situatie ligt toch?
Fouten maken is op de blaren zitten... Het kan zijn dat die plek nu te riskant is gemaakt. Hij is echter voorlopig de enige die dat niet door had.

Zo zou HAM vandaag naar het circuit gereden zijn... Wat klopt er niet aan het plaatje?
Zou HAM echt zo dom zijn?
nachtnet schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:23:
[afbeelding]
Zo zou HAM vandaag naar het circuit gereden zijn... Wat klopt er niet aan het plaatje?
spoiler:geen helm, geen handschoenen, geen beschermende kleding...kansloos
Zou HAM echt zo dom zijn?
[ Voor 70% gewijzigd door Jackson6 op 23-07-2016 11:27 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

[ Voor 6% gewijzigd door JvS op 23-07-2016 11:31 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hopelijk doen ze dat al snel na overschrijding zodat Q voor de kijker duidelijk blijft.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Hopelijk gaat het sneller dan op Silverstone. Omdat het elektronisch gemeten wordt kan het misschien hopelijk nog tijdens de ronde?nachtnet schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:32:
ben wel benieuwd hoe straks het handhaven van de track limits gaat verlopen. Tijden gaan gedelete worden bij overschrijding bocht 4 en 11.
Hopelijk doen ze dat al snel na overschrijding zodat Q voor de kijker duidelijk blijft.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit woensdag 27 juli. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1