Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
2.1 sec ook gewoon sneller....
benieuwd hoe de Kwalificatie zal zijn..
Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput
viel mij ook al op. maar nog steeds weinig ronden voor 1u30mJasphur schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:41:
[...]
Wat een enorm verschil in aantal gereden rondes.
Thx! Waar komt dit lijstje vandaan?nachtnet schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:40:
[afbeelding]
toch even een lijstje met cijfers en data.
De band waarop de snelste tijd is gezet zou een mooie toevoeging zijn.
Sectortijden ook.
Williams zit in de Free practice meestal wel met veel feul. die rijden fp1 nooit top 5.koli-man schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:37:
Yeay, whatever. Geen conclusies trekken.
Als je nu constant rond plek 12 rijdt, zul je morgen echt niet rond plek 4 rijden. Dus Williams gaat een moeilijk weekend beleven hier. McLaren gaat hier positief voor de dag komen.
En McLaren verwacht ik juist met minder feul in fp1.
Mercedes makkelijk op 1 en 2
RBR op 3 en 4
Ferrari 5 en 6
dan verwacht ik Force India en daarna Mclaren en williams die om een plekje vechten
Ja ja het is pas FP! dus nog geen conclusies trekken
https://f1manager.info/ranking/4605
Als je al een conclusie kan trekken is dat Red Bull voor de Ferrari's staat. Ze hadden de hardere band in de eerste vrije training in tegensteling tot Ferrari.MikeyMan schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:26:
Kunnen we al wat conclusies trekken?
- Ferrari en red bull aan elkaar gewaagd, Ferrari lijkt iets sneller
- McLaren zit er een stuk beter bij dan verwacht
[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 22-07-2016 11:50 ]
Als Button weer blijft hangen bij McLaren dit jaar, hoop ik dat RBR Vandoorne weg mag halen bij McLaren en de ruimte mag geven.Ryur schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:39:
[...]
Maar met zijn huidige resultaten, denk ik dat STR slim is als ze voor Kvyat nog kiezen (en Gasly dan maar probeert voor een derde jaar de titel GP2 kampioen te pakken)
Nog een jaar aan de zijlijn is voor Stoffel niet tof. En ik denk dat het zitje bij STR een van de meest interessante stoeltjes is voor een rookie in de F1.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Aww, sorry hoor, ik zal het de volgende keer eerst even vragen of ik er iemand een plezier mee kan doen.Smultie schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:46:
[...]
Thanks, nu zit ik de hele tijd tegen een .gif te kijken zonder enige toegevoegde waarde.
Stoeltje van Massa zou bij Williams ook erg lekker zitten voor Vandoornesanderb schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:47:
[...]
Als Button weer blijft hangen bij McLaren dit jaar, hoop ik dat RBR Vandoorne weg mag halen bij McLaren en de ruimte mag geven.
Nog een jaar aan de zijlijn is voor Stoffel niet tof. En ik denk dat het zitje bij STR een van de meest interessante stoeltjes is voor een rookie in de F1.
Zag ook ergens de nieuwe tracklimit detectie langskomen tegen het einde van FP`1.
o.a. HAM en VES hebben de limits overtreden.
Several drivers now getting pinged for exceeding track limits, which has been a talking point this weekend. Hamilton, Hulkenberg, Verstappen and Raikkonen are among the offenders.
[ Voor 25% gewijzigd door nachtnet op 22-07-2016 11:51 ]
Vond je 't zelf wel een goede toevoeging voor het topic dan?Hippocampus schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:48:
[...]
Aww, sorry hoor, ik zal het de volgende keer eerst even vragen of ik er iemand een plezier mee kan doen.
Tuurlijk, anders had ik het wel in een ander topic gepost, of... misschien wel helemaal nietSmultie schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:49:
[...]
Vond je 't zelf wel een goede toevoeging voor het topic dan?
Maar is het zo ontzettend storend dan?
Nee hoor, nu niet meer, alleen even toen jouw post één van de laatsten was.Hippocampus schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:52:
[...]
Tuurlijk, anders had ik het wel in een ander topic gepost, of... misschien wel helemaal niet![]()
Maar is het zo ontzettend storend dan?
An sich zijn kortcyclische gifjes wel irritant in de zin dat je ze na 3 loops wel gezien hebt
Ik vind de off-topic discussie die jij erover bent begonnen irritanter als ik eerlijk ben. Shit, nu doe ik er ook aan meeSmultie schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:54:
[...]
Nee hoor, nu niet meer, alleen even toen jouw post één van de laatsten was.
An sich zijn kortcyclische gifjes wel irritant in de zin dat je ze na 3 loops wel gezien hebt
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Leuk, maar de punt is natuurlijk de 2.1 seconden. Of minder oranje: de 1.9.u_nix_we_all schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:55:
[...]
Ik vind de off-topic discussie die jij erover bent begonnen irritanter als ik eerlijk ben. Shit, nu doe ik er ook aan mee
[ Voor 4% gewijzigd door pjottum op 22-07-2016 12:01 ]
ping 127.212.23.124
Dit is een niet intressante feit, Hoe zit het qua fuel, welke banden, ging de driver voor een getimed rondje etc etc etc.pjottum schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:00:
[...]
Leuk, maar de punt is natuurlijk de 2.1 seconden. Of minder oranje: de 1.9.
Bij GPUpdate hebben ze wel de stand na de FP met bandensoort: http://www.gpupdate.net/n...-prix-van-hongarije-2016/Snowhite0901 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:21:
gah ik had de vorige keer een site met actuele stand maar ook met welke banden ze die gezet hadden...ik dacht dat dat gpupdate was maar die is het blijkbaar niet, ik zie alleen die twitterachtige pagina. Enig idee welke dat was?
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
dat bedoel ik p1 is op super softs terwijl ric en ves op softs reden, dat is ongeveer een verschil van 5 a 6 tienden minimaal?FlipFluitketel schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:03:
[...]
Bij GPUpdate hebben ze wel de stand na de FP met bandensoort: http://www.gpupdate.net/n...-prix-van-hongarije-2016/
Ik denk misschien zelfs wel tegen een secondeMartin0 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:04:
[...]
dat bedoel ik p1 is op super softs terwijl ric en ves op softs reden, dat is ongeveer een verschil van 5 a 6 tienden minimaal?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ach de remmen zullen vast weer over verhit raken.RoyK schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:22:
Ondanks de banden verschillen is het gat best flink. Ben benieuwd wat we in de tweede training gaan zien qua tijden. Als we hetzelfde patroon zien, zal dat niet veel goeds betekenen.
Kan best zijn dat Mercedes de quali setup aan het testen is en RB de race setup.
Of andersom. Max bijv is zijn nieuwe monkeyseat aan het testen.
Het blijft een practice / test sessie, dus conclusies mbt rangorde teams zijn nog te voorbarig.
Het is een beetje zoals ik al voorspelde: 1 en 2 Mercedes, 3 en 4 RBR, 5 en 6 Ferrari. Alleen had ik McLaren even niet meegerekend, wellicht dat zij met hun steeds betere auto ook een gooi naar de punten kunnen doen. STR valt me tegen, maar het is ook pas FP1
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
210667
Blijft bij mij ook altijd de vraag. Wat is er nu daadwerkelijk te concluderen uit deze vrije trainingen? Dat de Mercedessen overal hardstikke snel zijn moge bekend zijn.kevlar01 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:25:
Het is niet duidelijk wat de teams in de vrije trainingen testen(welk programma ze afwerken).
Kan best zijn dat Mercedes de quali setup aan het testen is en RB de race setup.
Of andersom. Max bijv is zijn nieuwe monkeyseat aan het testen.
Het blijft een practice / test sessie, dus conclusies mbt rangorde teams zijn nog te voorbarig.
Waar ik eerder naar benieuwd ben is, wat deze trainingen zeggen over de te volgen strategie a.s. zondag.
I.e Mercedessen en Ferrari in deze practice alleen op Super softs en de RBR's op softs. Gaan de Mercedessen misschien een stop meer maken ? Dat vind ik interessant.
Als het verschil met de rest zo groot blijft kan Mercedes gewoon dezelfde strategie als de rest van het veld aanhouden en halverwege de race besluiten een extra pitstop te maken zonder de leiding weg te geven, gewoon voor de lolz..210667 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:34:
[...]
Blijft bij mij ook altijd de vraag. Wat is er nu daadwerkelijk te concluderen uit deze vrije trainingen? Dat de Mercedessen overal hardstikke snel zijn moge bekend zijn.
Waar ik eerder naar benieuwd ben is, wat deze trainingen zeggen over de te volgen strategie a.s. zondag.
I.e Mercedessen en Ferrari in deze practice alleen op Super softs en de RBR's op softs. Gaan de Mercedessen misschien een stop meer maken ? Dat vind ik interessant.

ah ja toch inderdaad. Bedankt. Ik dacht dat dit staatje live geupdate werd de vorige keer.FlipFluitketel schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:03:
[...]
Bij GPUpdate hebben ze wel de stand na de FP met bandensoort: http://www.gpupdate.net/n...-prix-van-hongarije-2016/
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Sowieso vind ik het verrassend dat Nico langer bij Mercedes blijft, tuurlijk heeft hij niet echt andere opties. Maar binnen Mercedes lijkt het toch ook niet helemaal lekker te zitten.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Nja maar die voorspelling kan je natuurlijk redelijk makkelijk maken, want dat zijn over het algemeen de uitslagen dit seizoen -.-Grrrrrene schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:26:
Wat is de verrassing voor jullie dan? Dat Mercedes nog altijd veel sneller is? Die draaien het vermogen gewoon omhoog als dat nodig is en sparen de motor als ze met twee vingers in de neus winnen. Het is echt een illusie om te denken dat vermogen op dit circuit niet zoveel uitmaakt, want dat maakt overal uit, ook in Monaco. Daarbij is het Mercedes-chassis ook gewoon een goed chassis. Misschien wat minder dan RBR, maar zeker wel in de top3-4 van het veld.
Het is een beetje zoals ik al voorspelde: 1 en 2 Mercedes, 3 en 4 RBR, 5 en 6 Ferrari. Alleen had ik McLaren even niet meegerekend, wellicht dat zij met hun steeds betere auto ook een gooi naar de punten kunnen doen. STR valt me tegen, maar het is ook pas FP1
Af en toe wissel nummertje 3 maar over het algemeen is het jouw ''voorspelling''.
Als je de eerste 6 moet gokken door te wedden dan speel je met jouw ''voorspelling'' altijd safe natuurlijk
Jammer dat ik het momenteel niet kan volgen, maar morgen wordt zeker weten weer spannend
[ Voor 3% gewijzigd door LopendeVogel op 22-07-2016 12:42 ]
210667
Als..inderdaad. ..alsGrimmie187 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:36:
[...]
Als het verschil met de rest zo groot blijft kan Mercedes gewoon dezelfde strategie...
Ik niet, eigenlijk heeft hij geen keus toch? Zoals de verhoudingen nu liggen is Mercedes het enige team waarmee je wereldkampioen kunt worden. Dat hij dan af en toe moet rollebollen met Lewis en pittige discussies met het team moet voeren neemt hij op de koop toe denk ik..Gynnad schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:41:
Sowieso vind ik het verrassend dat Nico langer bij Mercedes blijft, tuurlijk heeft hij niet echt andere opties. Maar binnen Mercedes lijkt het toch ook niet helemaal lekker te zitten.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat Mercedes de snelste auto heeft is geen verassing. Dat RB het hier goed moet doen is de verwachting. Maar dat er bijna 2 seconden tussen de Mercedes boys en de rest zit, is best een boel. Ik kijk met nieuwsgierigheid naar training twee en kunnen we misschien voorzichtig een patroon oppakken, of niet.Grrrrrene schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:26:
Wat is de verrassing voor jullie dan? Dat Mercedes nog altijd veel sneller is? Die draaien het vermogen gewoon omhoog als dat nodig is en sparen de motor als ze met twee vingers in de neus winnen. Het is echt een illusie om te denken dat vermogen op dit circuit niet zoveel uitmaakt, want dat maakt overal uit, ook in Monaco. Daarbij is het Mercedes-chassis ook gewoon een goed chassis. Misschien wat minder dan RBR, maar zeker wel in de top3-4 van het veld.
Tsja het enige, maar dan ook het enige wat ik daar leuk aan vond was dat de race iets langer duurder xd, iets langer kijkplezierSnowhite0901 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 11:34:
[...]
haha dat is nogal een verschil. Ik hoef op zich geen safety car optocht start deze keer...
Het is maar wat je plezierig vindLopendeVogel schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:53:
[...]
Tsja het enige, maar dan ook het enige wat ik daar leuk aan vond was dat de race iets langer duurder xd, iets langer kijkplezier
iets langer kijkplezier inderdaad
Oh vind jij het niet leuk om F1 te kijken dan?
Als de race voorbij is zit ik alweer van pfff nu al voorbij, weer minimaal 1 week wachten. Van mij mag de race wel 4 uur duren
Let wel: ik geef als het goed is duidelijk aan, dat de langere raceduur ook maar het ENIGE positieve is (voor mij als kijker), voor de rest was het gewoonweg balen natuurlijk want ham kon zo lekker zijn plek vasthouden en daarna ook nog eens vol wegtrekken..
[ Voor 8% gewijzigd door LopendeVogel op 22-07-2016 12:58 ]
4 uur lang safety car? Nah das niet leuk.Snowhite0901 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:59:
ja, maar als ik een optocht van 4 uur wil zien dan ga ik wel naar de A15
Met 4 uur bedoel ik dus versus de gemiddelde anderhalf uur wat de races nu duren (anderhalf uur is voor hun natuurlijk alsnog veel, maar voor mij als kijker veeeel te kort
[ Voor 36% gewijzigd door LopendeVogel op 22-07-2016 13:01 ]
Nm ik denk dat iedereen je idee wel snapt.LopendeVogel schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 13:00:
[...]
4 uur lang safety car? Nah das niet leuk.
Met 4 uur bedoel ik dus versus de gemiddelde anderhalf uur wat de races nu duren (anderhalf uur is voor hun natuurlijk alsnog veel, maar voor mij als kijker veeeel te kort)
On topic maar weer!
Benieuwd of VES iig van RIC gaat winnen morgen!
210667
Zondag lijkt mij veel belangrijker..Snowhite0901 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 13:04:
[...]
Benieuwd of VES iig van RIC gaat winnen morgen!
helemaal mee eens, maar blijkbaar vinden bepaalde mensen de kwalificatie ook heel belangrijk.
Eerst benieuwd naar zaterdag, daarna naar zondag, alles op zijn tijd:)
Nja je hoeft maar een inimini beetje verstand te hebben van F1 om te weten dat de kwalificatie best wel belangrijk is.Snowhite0901 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 13:08:
[...]
helemaal mee eens, maar blijkbaar vinden bepaalde mensen de kwalificatie ook heel belangrijk.
De (zoals jij het noemt) ''bepaalde'' mensen, die weten dus gewoon al een klein beetje van F1 af.
De kwalificatie zegt redelijk veel (uitzonderingen met crashes tijdens de race daargelaten, knipoog richting Mercedes).
Als HAM dankzij de kwalificatie als ''laatste'' begint met de race, is de kans veel kleiner dat hij eerste eindigt.
Wordt hij eerste met de kwalificatie, is de kans groot dat hij ook weer eerste wordt met de race.
Max was laatste ook tijdens de kwalificatie eruit geknald, moest beter dan zijn best doen met de race, resultaat: aantal ingehaald en eruit geknald.
Uiteraard het draait om de race, maar de kwalificatie bepaald deels hoe de race zal verlopen. Het zou me niets verbazen indien de kwalificatie bijna net zo belangrijk is als de race voor de teams (bij de kwalificaties zoeken ze de diepste grenzen op om hun positie vast te zetten).
[ Voor 14% gewijzigd door LopendeVogel op 22-07-2016 13:17 ]
Afgelopen race heb ik de kwalificatie in de herhaling gekeken op ziggo om 20:30 en dat beviel me prima. Ik hoefde niet thuis te blijven, wat altijd maar onhandig is zo midden op de middag!Snowhite0901 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 13:08:
[...]
210667
Ben ik blij dat ik er geen verstand van heb. Het enige wat ik weet is dat je als je wint meer punten krijgt en dat het aantal punten op het eind doorslaggevend is of je je weredkampioen mag noemen of niet. Of kan/mag ik mij nu ook scharen onder de mensen die een inimini beetje verstand hebben van F1LopendeVogel schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 13:13:
[...]
Nja je hoeft maar een inimini beetje verstand te hebben van F1 om te weten dat de kwalificatie best wel belangrijk is.
De (zoals jij het noemt) ''bepaalde'' mensen, die weten dus gewoon al een klein beetje van F1 af.
[..]
* 210667 denkt, wat een rare vogel
Ik vind het naief om aan te nemen dat Mercedes op minder vermogen loopt als ze 1/2 staan. Rosberg en Hamilton strijden om het kampioenschap en rijden volle bak door in een poging elkaar te verslaan. Het gat dat je op de baan ziet is ook het werkelijke gat tussen Mercedes en de rest, en dat gat lijkt toch verdomd klein te worden gezien de prestaties van Red Bull de laatste paar races.Grrrrrene schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:26:
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Haha ik bedoelde het niet negatief, het is logisch dat de kwalificatie belangrijk is voor de race (niet alleen logisch, gewoon een feit), ik vond ''bepaalde mensen'' wel weer negatief overkomen..210667 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 13:20:
[...]
Ben ik blij dat ik er geen verstand van heb. Het enige wat ik weet is dat je als je wint meer punten krijgt en dat het aantal punten op het eind doorslaggevend is of je je weredkampioen mag noemen of niet. Of kan/mag ik mij nu ook scharen onder de mensen die een inimini beetje verstand hebben van F1
* LopendeVogel denkt, wat een rare vogel
Zoals ik ook al zei, uiteraard het draait uiteindelijk om de race, maar de race wordt deels bepaald door de kwalificatie. Oftewel, ik vind de kwalificatie best wel belangrijk...
[ Voor 9% gewijzigd door LopendeVogel op 22-07-2016 13:24 ]
ziggo horizon op je mobielRoyK schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 13:13:
[...]
Afgelopen race heb ik de kwalificatie in de herhaling gekeken op ziggo om 20:30 en dat beviel me prima. Ik hoefde niet thuis te blijven, wat altijd maar onhandig is zo midden op de middag!
Ik vraag me af wat er alweer "lomp"aan mijn reactie was. Ik snap ook dat de kwalificatie belangrijk is, maar persoonlijk vind ik hem inderdaaad minder belangrijk dan de race. Het bepaalde mensen was wat sarcastischLopendeVogel schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 13:13:
[...]
Nja je hoeft maar een inimini beetje verstand te hebben van F1 om te weten dat de kwalificatie best wel belangrijk is.
De kwalificatie zegt redelijk veel (uitzonderingen met crashes tijdens de race daargelaten, knipoog richting Mercedes).
Als HAM dankzij de kwalificatie als ''laatste'' begint met de race, is de kans veel kleiner dat hij eerste eindigt.
Wordt hij eerste met de kwalificatie, is de kans groot dat hij ook weer eerste wordt met de race.
Max was laatste ook tijdens de kwalificatie eruit geknald, moest beter dan zijn best doen met de race, resultaat: aantal ingehaald en eruit geknald.
Uiteraard het draait om de race, maar de kwalificatie bepaald deels hoe de race zal verlopen. Het zou me niets verbazen indien de kwalificatie bijna net zo belangrijk is als de race voor de teams (bij de kwalificaties zoeken ze de diepste grenzen op om hun positie vast te zetten).
Aah kijk, dat het sarcastisch was had ik niet in de gaten (mijn fout!), ik denk ik leg in het kort even uit waarom de kwalificatie wel belangrijk is.Snowhite0901 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 13:24:
[...]
Ik vraag me af wat er alweer "lomp"aan mijn reactie was. Ik snap ook dat de kwalificatie belangrijk is, maar persoonlijk vind ik hem inderdaaad minder belangrijk dan de race. Het bepaalde mensen was wat sarcastisch
Jaa zekers het draait om de race
Wat verwachten we met zijn alle van FP2?
Sauber op P1 en P2.Consigliere schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 13:31:
Sneeuwwitje en walkingbird zijn weer vriendjes
Wat verwachten we met zijn alle van FP2?
Mercedes blaast 3 motoren op.
Max pakt het podium.
StealthyPeanut schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 13:32:
[...]
Sauber op P1 en P2.
Mercedes blaast 3 motoren op.
Max pakt het podium.
Oh, en ROS blies eerst zijn motor twee keer op, maar HAM kan geen betere tijd rijden en blaast bij het proberen zijn motor op en stopt uit frustratie meteen om muzikant te worden waarna hij jaren gaat toeren door clubs waar iedereen door zijn muziek praat, zoals dat hier in .nl te doen gebruikelijk is, raakt daardoor aan lager wal en moet tot zijn pensioen in een 190d als taxichauffeur in Sheffield rondrijden.
* pjottum start horizon app..
(okee, hoog HK gehalte.. )
ping 127.212.23.124
gelukkig
Ik zit bij een andere maatschappij

inloggegevens vragen van bekende. ( heb ik ook gedaan )
"When you grow up your heart dies"
Stiekem hopen dat de gearbox vervangen moet wordensjaool schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:15:
Het lijkt erop dat Lewis verder kan maar het is maar de vraag of hij nog weer de baan op kan in FP2 gezien de klap die de ophanging gehad heeft.
edit: En rode vlag
[ Voor 3% gewijzigd door RocketKoen op 22-07-2016 14:17 ]
Lol Dan kan ik mijn voorspelling voor de F1 Manager wel weer aanpassen.RocketKoen schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:16:
[...]
Stiekem hopen dat de gearbox vervangen moet worden
De barrier staat ook een metertje verder naar achteren vandaar dat de sessie voorlopig gestopt is.
[ Voor 16% gewijzigd door sjaool op 22-07-2016 14:18 ]
Had een stuk lomper kunnen gaan.Anoniem: 54248 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:14:
Hoe erg is het?
https://tweakers.net/ext/f/lAaLU2hZpNJ7CGUhe4XL6wvC/full.gif
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
at your service
Smiling as the shit comes down...
Zoals hij er bij liep en naar de fans aan het zwaaien was dan leek het allemaal wel ok te gaan.The_Butler schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:30:
en Lewis zelf? geen problemen na zo'n klap?
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Beiden op geel. Geen idee of dat soft of supersoft is... Ik ben daar niet zo thuis in.ScrooLoose schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:31:
Laat ingeschakeld... op welke banden hebben Ves en Ric de tijden gezet ?
RAI heeft zijn tijd op rood gezet.
Soft. Zelfde als Mercedes.ScrooLoose schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:31:
Laat ingeschakeld... op welke banden hebben Ves en Ric de tijden gezet ?
Verwacht dat dit ook in kwalificatie achterstand is voor Red Bull.
0,4 tot 0,5 seconde
Even 1.4s sneller.
[ Voor 24% gewijzigd door ATS op 22-07-2016 14:33 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Volgens C4 is hij goedgekeurd door het medical center, en vooral druk bezig met z'n team.The_Butler schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:30:
en Lewis zelf? geen problemen na zo'n klap?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Ja, de barrier in.Jackson6 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:32:
Volgens mij is die hele hype dat dit HET circuit voor Red Bull zou worden nu wel weer wat gaan liggen. Die Mercedessen gaan weer als de brandweer.
Wit = Medium
Geel = Soft
Rood = Super soft
Paars = Ultra soft
Klopt. Mercedes gaat met gemak deze GP winnen.Jackson6 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:32:
Volgens mij is die hele hype dat dit HET circuit voor Red Bull zou worden nu wel weer wat gaan liggen. Die Mercedessen gaan weer als de brandweer.
Op welke banden heeft RB gereden?Jackson6 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:32:
Dat lijkt me wel erg veel, voor enkel de andere band. Ik denk een verschil van 0,8. Het is wel een behoorlijk opmerkelijk verschil ten opzichte van Mercedes. En ook de rest waar Red Bull nu mee concurreert in de vrije training.albino71 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:35:
Als de RB op de supersoft ook 1,5 sneller gaat, komen ze redelijk in de buurt
...
Soft (gebruikte zelfs).
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 22-07-2016 14:38 ]
Daarom ook
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Waarom ligt daar geen grindbak meer eigenlijk? Ben ook benieuwd of we nog iets gaan horen van het weer wegrijden onder rode vlag en met geactiveerde medische sensordingen van Hamilton. Dat lijkt me ook niet echt wenselijk namelijk.Hippocampus schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:26:
[...]
Had een stuk lomper kunnen gaan.
https://tweakers.net/ext/f/lAaLU2hZpNJ7CGUhe4XL6wvC/full.gif
Nee, merp!
...

Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit woensdag 27 juli. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1